Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Man die traits hebben zoveel invloed op DPS. Ik heb amper meer avg ilvl maar wel een aantal nieuwe gear pieces met andere traits, mijn dps ging van 7k naar uitschieters tot 20k nu.
Ik vroeg me al af hoe het komt dat mijn dps zo laag was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Eld0 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:25:
Man die traits hebben zoveel invloed op DPS. Ik heb amper meer avg ilvl maar wel een aantal nieuwe gear pieces met andere traits, mijn dps ging van 7k naar uitschieters tot 20k nu.
Ik vroeg me al af hoe het komt dat mijn dps zo laag was :P
Kijk eens op bloodmallet.com. Kan je zien voor classes welke trinkets, Azerite traits en Azerite pieces het beste zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Idanue schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:38:
Vorige week sinds een lange tijd weer eens ingelogd in WoW maar valt me toch tegen, levelen is echt geen uitdaging meer maar duurt gewoon lang.
Dungeon finder is gewoon zo snel mogelijk rennen en vooral niet communiceren.
Als je een vraag stelt is het antwoord meestal STFU of Fuck you...

Gelukkig heb ik de leuke herinneringen nog van hoe het ooit was dat je een reputatie had op de server waar je op speelde en levelen een uitdaging was. :)

Wel een bod gehad om mijn account inc characters te verkopen voor $500. :D
Misschien eens een leuke guild zoeken, waar je content mee runt. Raiden en m+ is best leuk als je het met een vaste groep doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Command
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 21:19
Heb ook alweer gesubd.

Heb in het week van Launch van BfA voor 1.5 maand gespeeld. Mijn boost op een Warrior gebruikt en heb alleen in BfA gebied mijn tijd doorgebracht. Omdat ik solo aan het spelen was vond ik het na een tijdje zowat saai aan het worden. Vorige week begonnen met een alt te levelen om zo het "oude" gebieden te ontdekken en het spel eigenlijk te ervaren zoals het moet zijn :)

Bij deze: Zoek nog een casual guild die Random BG, Dungeons, raids, WQ,.... en al die andere shenanigans aan het doen zijn :)
For The Horde natuurlijk

Edit: mijne Btag nog : Xayder#21542

[ Voor 3% gewijzigd door Command op 12-03-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Zijn er hier nog mensen die net als ik erg zitten te wachten op de officiele release van classic wow?

Begrijp dat het praten over pservers not done is, maar aangezien dit een release van Blizzard zelf is ga ik er even vanuit dat dit wel gewoon allowed is?

Zelf kan ik niet wachten tot classic komt en zoals aangegeven vroeg ik me af of er meer mensen hier zijn die erop zitten te wachten.

Misschien kunnen we iets voorbereiden voor als het daadwerkelijk zover is.

Of zouden we voor Classic een apart topic moeten gaan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
Tha-Skunk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:59:
Of zouden we voor Classic een apart topic moeten gaan starten?
Eigenlijk is dit wel zo handig. Heel veel informatie gaat maar voor één van de twee ontwikkelingspaden relevant zijn.

World of Warcraft Classic

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 13-03-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Paprika schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:45:
[...]

Eigenlijk is dit wel zo handig. Heel veel informatie gaat maar voor één van de twee ontwikkelingspaden relevant zijn.

World of Warcraft Classic
Thanks voor de link, ik had gekeken of er al iets bestond, maar zo 1,2,3, niet gevonden.

Ik ben weer weg hiero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tha-Skunk schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:59:
Zijn er hier nog mensen die net als ik erg zitten te wachten op de officiele release van classic wow?
Ik totaal niet. Er zijn best wat dingen die ik mis van vroeger, maar een heel aantal zaken van nu vind ik toch wel dermate handig dat ik ze niet wil missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren de Kul Tiran Human maar even unlocked. Moest de hele warcampaign van 8.1 nog doen dus het duurde even :P Tevens vond ik die questline om ze te unlocken net even te lang haha :P wilde gewoon een kul tiran druid aanmaken! maargoed uiteindelijk na +- 4.5 uurtjes had ik hem.

Tevens de questline gedaan op me main om battle for darkshore te unlocken en toen kreeg ik een 405(warforged) wrist.. ik was voor 8.1 al gestopt dus me ilvl was nog pas 867 dus die nieuwe wrist kwam goed van pas. Tevens exalted met magni bronzebeared toen al gehaald dus ook gelijk even die neck 10 ilvl's er bij gegeven. (er van uitgaande dat je exalted moest zijn voor deze nieuwe stap)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik dacht gisteren ook even de Kul Tiran unlocken bleek dat ik ook de quest lijn nog niet had gedaan. Ik was gestrand op het punt dat je de dungeons in moet en die had ik niet gedaan dus maar snel naar de horde gegaan en de Zandalari trolls unlocked :P
Ik kijk wel wanneer ik de Kul Tiran ga unlocken.

Daarna nog snel even mijn rogue naar 120 geholpen die moest nog maar een paar balkjes. De komende tijd die maar weer even voorzien wat de benodigde spullen. Zo blijven we bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen 1.5 week bezig geweest met het levelen van een DID shaman (Elemental); deze is nu level 67 als ik het goed heb. En tevens gisteren, net als heul veul andere spelers, Kul Tiran humans unlocked en een druid begonnen. Zoals gezegd: ik ben absoluut niet de enige speler die dat idee had... Kijken hoe ver ik ga komen met m'n KT druid (Guardian).

Zo blijven we inderdaad bezig @Carthrax ... maar in mijn geval: zonder ergens echt te komen... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@RustStorm Hoe staat het met jou project (volgens mij was jij dat) om alle classes met een gnome 120 te hebben ? :P al klaar?

[ Voor 68% gewijzigd door Ricmaniac op 14-03-2019 10:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:31:
@RustStorm Hoe staat het met jou project (volgens mij was jij dat) om alle classes met een gnome 120 te hebben ? :P al klaar?
Helemaal kut... Hahaha, belachelijk is het. Probeer inderdaad om alle gnome classes level 120 te krijgen, maar ik schiet niet erg op door al het andere (belachelijke... ;)) dat ik ingame aan het doen ben...

DID max level is een doel... KTH max level is een doel... Alle gnomes level 120 is een doel... en status:

Hunter: level 120
Warrior: level 120
Death Knight: level 110
Mage: level 74
Priest: level 65
Warlock: level 49
Monk: level 31
Rogue: level 24

DID Paladin: level 82
DID Shaman: level 67

KTH Druid: level 25

Dus... zoals je ziet... ik ben goed op weg... 8)7

Ga ik het redden? Pfoeh... geen idee... want tegenwoordig heb ik een extra huisgenootje van 13 dagen oud... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Na het behalen van 110 met de Mag Orc warrior die weer even geparkeerd. Die trek ik binnenkort wel even bij. Nog 5000 xp voor exalted met Zandalari empire. Eerst die even binnen hengelen voor een Zandalari druid. Dan hoef ik mijn Ally Druid niet te transferren. Wel grappig dat ze vanuit commercieel oogpunt char trans nu -30% hebben. Kost nu maar 21,- om je char om te zetten. Volgens mij wordt er veel gebruik van gemaakt. Ik zag al verschillende Zandalari Druids op 120 rondrennen gisteravond.

Hopelijk deze week genoeg xp binnenhalen en dan eens een Zandalari restodruid of guardian proberen. Healen is al heel lang geleden dat ik dat heb gedaan. Druid tanken vindt ik na de DH tanking de meest lastige, terwijl die met die paar buttons relatief makkelijk zou moeten zijn, grote healthpool maar rotation is verre van optimaal, ik mis de snelheid en heel veel aggro verlies. Dat is bij Paladins veel minder. Maar bij mijn ally druid zal het aan de stats liggen.

Voorlopig maar weer 2 maanden sub er aan toegevoegd en weer verder spelen.

Komende week komt ook The Division 2 uit, als dat wat is of wordt dan wordt het nog lastig om te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:00:
[...]

Ga ik het redden? Pfoeh... geen idee... want tegenwoordig heb ik een extra huisgenootje van 13 dagen oud... ;)
Ah gefeliciteerd dan nog ;) Heb er zelf ook sinds kort 1. maar zij is alweer bijna 4 maanden :P Vliegt voorbij dus geniet er nu maar van! voor je het weet vergeet je al bijna hoe klein ze waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh... O_O tegenwoordig kunnen ook Vanilla questrewards proccen naar rare of epic...

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 14-03-2019 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:00:
[...]
Hehe, gefeliciteerd kerel :)

Speel al een maand of 3 of 4 geen WoW meer, maar lurk af en toe nog wat in dit forum :)
En toen zag ik jouw mededeling voorbij komen lol.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Voor het eerst BFA aan het doen met een horde char. Moet zeggen dat ik tot nu de hele intro quest beter vond dan bij Alliance. Wel leuk om de story vanaf de andere kant te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het levelen van characters gesproken....

Ben ik zo goed opweg met m'n DID shaman (67), komen de KT humans uit en ben ik inmiddels 61 met m'n KT druid...

Zo kom ik dus nooit aan level 120... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
RustStorm schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:22:
Over het levelen van characters gesproken....

Ben ik zo goed opweg met m'n DID shaman (67), komen de KT humans uit en ben ik inmiddels 61 met m'n KT druid...

Zo kom ik dus nooit aan level 120... ;)
Guardian of Resto? Ik zit zelf te twijfelen tussen beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je eigenlijk de KT vrij spelen ?
(zit in mijn vierde maand WoW-loos maar het kriebelt ietsje :) )

[ Voor 47% gewijzigd door Iusedto op 17-03-2019 16:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@tommy2005 Ik ben een Guardian druid aan het levelen... speelt lekker hoor. Fijn om veel te kunnen pullen zonder ook maar dichtbij het einde / begin... van je healthbar te komen... :)

@Iusedto Yup... :) Al die Allied races moet je vrijspelen om te kunnen aanmaken... :-/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]RustStorm schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:55:
@Iusedto Yup... :) Al die Allied races moet je vrijspelen om te kunnen aanmaken... :-/
Ah thx, zit sterk te denken om weer een sub te nemen en een KT balance druid te levelen.
Ze zijn imo zo lelijk dat het eigenlijk mooi is :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Gisteren Heroic Jaina neer, maar een behoorlijk rommelige kill overall.
Eens zien of we dat de komende tijd kunnen gaan verbeteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FlO2CPn.png

Gelukt! Vanavond beginnen we met spelen op de tournament realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Zijn er spelers (guilds) actief op Kazzak?

Speel solo maar dat verveelt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vrijdag 1 van mijn Warriors naar Horde getransfered omdat ik al vanaf BFA bedacht een keer die story line te willen volgen. Vind het wel leuk om beide kanten nu te spelen. Ben vanaf 110 tot 119 gekomen met echt normale playtime dit weekend. Niet echt erg veel gespeeld maar erg naar me zin om nu aan de andere kant wat te levelen.

Had ook Heirloom upgrades naar 120 gedaan maar dat valt me vies tegen eigenlijk. de helm, shoulders, chest scalen totaal niet zoals de azerite items zijn die je voor quests krijgt. Ik draag dus maar 3 van de 5 heirlooms die ik kan dragen omdat me stats anders dusdanig laag zijn dat het questen gewoon lastiger gaat. maargoed met +30% xp voor alles is over 10 levels heen alsnog een significant snellere manier van levelen :)

Wil eens kijken of ik als Tank kan gaan spelen. eigenlijk na TBC nooit meer echt tank gespeeld :P wel is op low levels maar niet end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Zijn mensen hier ook al hyped voor Classic?
Omdat ik wat tijd wil doden voor dat het zover is wil ik nog een keertje gewoon van 0 naar 90 levelen gewoon voor de leuk.
Is er een tweakers guild of real waar het een beetje gezellig is?
Volgens mij is van 0 naar 90 redelijk snel te doen tegenwoordig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zspirit schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:18:
Zijn mensen hier ook al hyped voor Classic?
Omdat ik wat tijd wil doden voor dat het zover is wil ik nog een keertje gewoon van 0 naar 90 levelen gewoon voor de leuk.
Is er een tweakers guild of real waar het een beetje gezellig is?
Volgens mij is van 0 naar 90 redelijk snel te doen tegenwoordig toch?
zeker zin in classic! niet hyped though. Ik vermoed ook niet dat ik hyped ga worden. gewoon zin om lekker rustig een paar maanden te doen om naar 60 te levelen :P

Er is een Tweakers classic forum btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:23:
[...]

zeker zin in classic! niet hyped though. Ik vermoed ook niet dat ik hyped ga worden. gewoon zin om lekker rustig een paar maanden te doen om naar 60 te levelen :P

Er is een Tweakers classic forum btw
I know :)
Ik ben zelf ook van plan om rustig te levelen.
Classic lijkt mij leuk maar eigenlijk is het voor mij ook al tijden geleden dat ik gewoon een char heb geleveld.
Dus ik denk dat ik wow dit weekend weer op ga pakken, gewoon beginnen met een level 1 Priest.

FYI: van af donderdag t/m zondag mag je gratis wow spelen en Bfa trail doen (wel maar 3 uur...)
https://welcomeback.worldofwarcraft.com/en-gb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Ik heb een vraag voor de kenners hier, gisteren heb ik een Zandalari druid Guardian aangemaakt en een Zandalari protection Pala. Die Pala gaat heel soepel, met enchants en Heirlooms

De druid daar in tegen niet. Ook beide met volle heirlooms met haste. Met de druid krijg ik niet genoeg tijd om aggro te pakken, met de pala wel. Met mijn Mag orc protection warrior, ging het vanaf het begin meteen goed.

Maar om de een of andere reden gaat de druid verre van goed. Ook de timers lopen niet mooi, ik moet veel te vaak wachten, ondanks voor nu de haste buff en enchants

Misschien zie ik wat over het hoofd. Heeft iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik wil mijn WoW settings naar de tournament realm kopiëren. Is daar een makkelijke manier voor? Kan het überhaupt? Denk aan keybinds, macro's en addons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sinds oktober vorig jaar geen WoW gespeeld en nu even gebruik gemaakt van die gratis dagen
....heel blij dat ze gratis waren :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPlay2win
  • Laatst online: 16-04 08:12
Zojuist te horen gekregen dat meerdere mensen in mijn guild een account suspension hebben. Dit komt door het misbruik maken van de XP-buff bug van Draught of ten lands flask. De suspensions gaan van 48h suspension tot en met een volledige maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IPlay2win schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:01:
Zojuist te horen gekregen dat meerdere mensen in mijn guild een account suspension hebben. Dit komt door het misbruik maken van de XP-buff bug van Draught of ten lands flask. De suspensions gaan van 48h suspension tot en met een volledige maand.
Ja, terecht want er is echt overal voor gewaarschuwd. Blizzard bant altijd voor dat soort shit. Volgens mij vinden veel mensen het alsnog waard omdat je aardig wat tijd kan besparen.

Ik ben wel blij dat ik er niet aan heb meegedaan. Vind levelen wel ok tegenwoordig dus 't boeit me niet zo erg dat het niet instant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
IPlay2win schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:01:
Hoe maken mensen er dan misbruik van?
Dit is toch gewoon een item dat je kunt kopen een uur lang buff geeft?
Niet dat ik het zelf wil misbruiken, ben gewoon nieuwsgierig.
EDIT: nevermind blijkbaar stackte deze pot en kon je dus 30x 20% extra xp buff krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zspirit op 22-03-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 11:54
Begint weer een beetje te kriebelen om WoW te starten. Wat vragen:

- Hoe lang duurt het ongeveer tot je de KT humans vrijspeelt? Heb de eerste vier allied races gehaald destijds en die duurde stuk voor stuk best een tijd.
- Werkt de truck nog door een nieuw acc te maken, BFA te kopen en te linken aan je main acc om een goedkope boost te krijgen?
- Zijn er nog alliance realms met Tweakers spelers? Altijd horde gespeeld met vrienden, maar iedereen is gestopt, dus zou graag op alliance gaan spelen.

Cheers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Zspirit schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:01:
[...]

Hoe maken mensen er dan misbruik van?
Dit is toch gewoon een item dat je kunt kopen een uur lang buff geeft?
Niet dat ik het zelf wil misbruiken, ben gewoon nieuwsgierig.
EDIT: nevermind blijkbaar stackte deze pot en kon je dus 30x 20% extra xp buff krijgen.
Je kon een stack van die buff potion splitsen in losse potions, en als je ze dan gebruikte stackte de buff.
EDIT: je was er al achter
Hoe lang duurt het ongeveer tot je de KT humans vrijspeelt?
Dit zou ik ook willen weten, moet alleen Proudmoore rep nog, ben nu 7 balkjes revered.

[ Voor 15% gewijzigd door Blitzdoctor op 22-03-2019 11:18 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanette
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-07-2023
Ben sinds kort weer begonnen met WoW. Ik zoek een guild op Ragnaros! Iemand die op deze server speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Zironako schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:13:
Begint weer een beetje te kriebelen om WoW te starten. Wat vragen:

- Hoe lang duurt het ongeveer tot je de KT humans vrijspeelt? Heb de eerste vier allied races gehaald destijds en die duurde stuk voor stuk best een tijd.
Blitzdoctor schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:15:
[...]
Dit zou ik ook willen weten, moet alleen Proudmoore rep nog, ben nu 7 balkjes revered.
Als ik mij niet vergis moet je volgende achievements halen om de KT's te unlocken:
- A Nation United, bestaande uit Loremaster of Kul Tiras, A Nation United (quest chain) en The Pride of Kul Tiras (Siege of Boralus quest chain afaik)
- Proudmoore Admirality (exalted met Proudmoore faction)
- Tides of Vengeance (de war campaign afwerken tot ongeveer het laatste hoofdstuk)

En na dit alles moet je nog een quest chain doorlopen om de allied race definitief te unlocken, deze begint in de Stormwind embassy.

Hoelang dit alles duurt durf ik geen timing op plakken, ik heb met mijn eerste level 120 char het grootste deel van de quests in een paar weken gedaan omdat ik ook de Pathfinder achievement wou unlocken. De rep grind bij Proudmoore ging waarschijnlijk iets langzamer.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 24-03-2019 08:57 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Nou lekker een weekendje wow gespeeld/ Van 0 naar 34 in 10 uur ofzo.
Het gaat wel vrij snel nog tegenwoordig!
Toch heeft het mij niet echt vast kunnen houden.
Even kijken hoe het deze week gaat maar denk niet dat ik een gametime ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPlay2win
  • Laatst online: 16-04 08:12
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Ja, terecht want er is echt overal voor gewaarschuwd. Blizzard bant altijd voor dat soort shit. Volgens mij vinden veel mensen het alsnog waard omdat je aardig wat tijd kan besparen.

Ik ben wel blij dat ik er niet aan heb meegedaan. Vind levelen wel ok tegenwoordig dus 't boeit me niet zo erg dat het niet instant is.
Zeker terecht! Wat mij betreft hadden ze ook teruggezet mogen worden naar startlevel. Helaas is dat niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren is op een hele oude mage ingelogd wat tot en met WOTLK me main was. Toen even gekeken naar de Achievements waar de progress heel ver van was maar nooit heb afgemaakt. (denk aan 5/6 stappen voor een gebied af questen) dit even uitgevoerd en toen binnen 2 uur ofzo echt 150 achievement points er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie quest deze week.

Quest requirement: Complete 4 Battle for Azeroth dungeons on Mythic difficultly.
Rewards: One loot box containing a piece of gear from Heroic difficulty Battle of Dazar'alor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:35:
Mooie quest deze week.

Quest requirement: Complete 4 Battle for Azeroth dungeons on Mythic difficultly.
Rewards: One loot box containing a piece of gear from Heroic difficulty Battle of Dazar'alor.
Dat is zeker weten een mooie weekly. :)

Ik ben de laatste tijd dus minder online vanwege het nieuwe huisgenootje. Maar als ik dan online ben, ben nik mezelf bezig houden met het levelen van m'n KT druid... en dat is wel echt leuker dan ik had verwacht. Ben inmiddels m'n DID paladin & shaman voorbij en ik vermoed dat deze druid wel de 110 gaat aantikken of zelfs de 120... :) I love it so far!

Alles... op... zijn... tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:48
Ricmaniac schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:35:
Mooie quest deze week.

En daar bovenop krijg je ook een gegarandeerde drop aan het einde van de dungeon. Dit is dus interessant bij hogere m+ keys.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ik zoek een Nederlandse guild Alliance op burning Legion. Waar kan je zien of er een Nederlandse guild zit? Via Google kom er niet uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:31:
Ik zoek een Nederlandse guild Alliance op burning Legion. Waar kan je zien of er een Nederlandse guild zit? Via Google kom er niet uit
https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=

Moet je wel even doorzoeken naar je eigen realm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:31:
Toen ik een guild zocht keek ik gewoon op het forum van mijn realm.. officiele wow forum. Nu zit ik er een geruime 3 kwart jaar in en echt de tofste mensen tegen gekomen. (ik zocht dan geen NL guild) Veel zijn Iers en Schots en dat was wel even wennen... vooral als ze dronken zijn hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Verwijderd gaan we je morgen/zondag op de MDI op Twitch voorbij zien komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:40:
@Verwijderd gaan we je morgen/zondag op de MDI op Twitch voorbij zien komen?
Vergeten te updaten! Maar helaas, we hebben Kings Rest 18 met 35 seconden buiten de tijd gedaan. Je moet elke key kunnen timen voor de volgende ronde. Het was best pittig moet ik zeggen. Ik speel resto Druid en de eerste boss doet bijzonder pijnlijke damage met de tyrannical affix. Het vergde wel de nodige inspanning om m'n team te healen.

Dat gezegd hebbende, onze ele shaman had een bug waardoor z'n talent niet werkte en onze rogue speelt nog niet zo lang m+ met dat character. Dus ik ben best tevreden met dit resultaat. 35 seconden is er overheen maar niet bijzonder veel.

Volgens mij zijn er wel plannen om bij een volgende cup opnieuw in te schrijven. Ik stream trouwens ook dus als er interesse is kan ik mijn kanaal delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Een vraag, hoe kan je tegenwoordig zien welke expansion level je zit? Voorheen was dit te zien in jouw account, maar daar wordt het niet meer weergegeven. Ik vraag dit omdat ik de laatste expansion (fysiek) heb gekocht. Ik was altijd gewent dat er een key op een stickertje in het doosje is geplakt. Dat was bijvoorbeeld bij Legion ook het geval. Ik heb alleen nu een flyer met een key en niet meer dat stickertje, terwijl er bij Legion een soort gelijke flyer is geleverd. Ik heb de key van de flyer wel ingetikt en deze is geaccepteerd, alleen ik heb geen idee of het nu een key voor 'Battle for Azeroth' is. :?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
_Dune_ schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:29:
Een vraag, hoe kan je tegenwoordig zien welke expansion level je zit? Voorheen was dit te zien in jouw account, maar daar wordt het niet meer weergegeven. Ik vraag dit omdat ik de laatste expansion (fysiek) heb gekocht. Ik was altijd gewent dat er een key op een stickertje in het doosje is geplakt. Dat was bijvoorbeeld bij Legion ook het geval. Ik heb alleen nu een flyer met een key en niet meer dat stickertje, terwijl er bij Legion een soort gelijke flyer is geleverd. Ik heb de key van de flyer wel ingetikt en deze is geaccepteerd, alleen ik heb geen idee of het nu een key voor 'Battle for Azeroth' is. :?
Ik zie het in mijn launcher staan. Direct boven de grote 'Play' knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:06
_Dune_ schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:29:
Het staat sowieso in de battle.net app,voor de rest is het niet echt zichtbaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@hanswfje @Hairy23 Thanks! Lijkt inderdaad toch de juiste key geweest te zijn.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds druk bezig met het levelen van m'n druid... Gaat lekker hoor, inmiddels level 95... dus nog even en ik kan naar Legion en gebruik maken van die vervelende invasions om snel te levelen. ;) (mocht dat nog werken)... En dan is de 110 in handbereik voor de mog set. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:22:
Ik ben nog steeds druk bezig met het levelen van m'n druid... Gaat lekker hoor, inmiddels level 95... dus nog even en ik kan naar Legion en gebruik maken van die vervelende invasions om snel te levelen. ;) (mocht dat nog werken)... En dan is de 110 in handbereik voor de mog set. <3
vergeet niet dat je de invasions tot 111 kan doen :) pas vanaf 111 geeft het minder xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:35:
[...]

vergeet niet dat je de invasions tot 111 kan doen :) pas vanaf 111 geeft het minder xp
Dat is niet verkeerd :) Scheelt weer een leveltje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, Kul Tiran vrijgespeeld ....wat nu ? :)

Dark iron warlock of Kul Tiran Boomkin

[ Voor 33% gewijzigd door Iusedto op 31-03-2019 16:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:36:
Zo, Kul Tiran vrijgespeeld ....wat nu ? :)

Dark iron warlock of Kul Tiran Boomkin
Uiteindelijk beide natuurlijk!

Ik ben nu bijna level 100 met m'n KT druid (guardian) en het is tot dusverre een mooi avontuur! :D en ik vind de transmog-set van de KT veel toffer dan die van de DID. Maar dat is een kwestie van smaak.

M'n DID paladin óf shaman is de volgende die naar 120 zal reizen...

Ik zou dus kiezen voor het ras waarvan je de transmog-set het mooiste vindt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:24:
[...]
Ik zou dus kiezen voor het ras waarvan je de transmog-set het mooiste vindt...?
Ik heb nog nooit een Boomkin gespeeld dus die maakt de meeste kans :)
Geen idee of het levelen als Boomkin leuk is en hoe ze presteren in dungeons en/of Raids

Maar die KT Boomkin vorm is zo prachtig lelijk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iusedto schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:41:
[...]

Ik heb nog nooit een Boomkin gespeeld dus die maakt de meeste kans :)
Geen idee of het levelen als Boomkin leuk is en hoe ze presteren in dungeons en/of Raids

Maar die KT Boomkin vorm is zo prachtig lelijk :)
Ik speel momenteel voornamelijk Boomkin (behalve in raids / dungeons, dan speel ik Resto, want kortere queues). Bevalt me prima na jarenlang Guardian te hebben gespeeld met die druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:47:
[...]

Ik speel momenteel voornamelijk Boomkin (behalve in raids / dungeons, dan speel ik Resto, want kortere queues). Bevalt me prima na jarenlang Guardian te hebben gespeeld met die druid.
Oh ja, dat is eigenlijk een goed idee.
Boomkin/resto

Heb evt ook nog een lvl100 boost bedenk ik me nu.
Kan ik meteen Legion in

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Questen als undergeared boomkin is in ieder geval pijn++ in BfA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Nieuwe patchnotes: klik :+

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 14:10
Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, ben ik vorige maand weer begonnen met spelen. Eerst door Legion ( jammer dat het artifact weapon niets meer toevoegt, had me er zo op verheugd).

Wederom veel plezier beleefd aan de storyline in bfa en nu heerlijk mezelf casual opmaken voor de endgame. Ik vermaak me dus prima!

Echter, mis ik één aspect van de game; een leuke Social guild die M+ dungeons doen. Beide guilds die ik heb gejoined (en geleaved) bleken niets te doen.

Is er nog een leuke actieve guild waar meerdere Tweakers spelen? Ik speel zelf als Alliance op sylvanas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
VegZ schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:32:
Na een paar jaar afwezig te zijn geweest, ben ik vorige maand weer begonnen met spelen. Eerst door Legion ( jammer dat het artifact weapon niets meer toevoegt, had me er zo op verheugd).

Wederom veel plezier beleefd aan de storyline in bfa en nu heerlijk mezelf casual opmaken voor de endgame. Ik vermaak me dus prima!

Echter, mis ik één aspect van de game; een leuke Social guild die M+ dungeons doen. Beide guilds die ik heb gejoined (en geleaved) bleken niets te doen.

Is er nog een leuke actieve guild waar meerdere Tweakers spelen? Ik speel zelf als Alliance op sylvanas.
De artifact wapens en dan vooral voor transmog zijn mij best nog wat waard hoor. Nieuwe characters van mij gaan het hele Legion riedeltje door. Incl class mount.

Ik kan je helaas niet helpen met het zoeken naar een Guild 😄. Guild waar ik in zit doet heel actief M+ en heroic en mythic raids. Maar ik speel horde.

Mijn ZA troll druid zit nu op lvl 85. Het eind is in zicht. Nog een paar uurtjes questen en dungeons doen in pandaria, dan nog een goed aantal uur door Dreanor vliegen en bonusobjectives en treasure pakken en dan spring ik weer Legion in.

Ik moet bekennen dat ik resto druid wel erg leuk vind spelen. Niet zo leuk dat ik mijn Prot Paladin main ervoor opgeef though 😄

[ Voor 15% gewijzigd door hanswfje op 02-04-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sta ik daar krijg ik een plak kaas op mijn kop gegooid :( Dikke CC van die gasten.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:54:

Volgens mij zijn er wel plannen om bij een volgende cup opnieuw in te schrijven. Ik stream trouwens ook dus als er interesse is kan ik mijn kanaal delen.
Ik ben wel geinteresseerd in je kanaal, dus als je het wilt delen dan graag :) . Speel zelf Holy Pala (illv 400 nu), en struggle nog behoorlijk in alles hoger dan M7+

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beefhead schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:22:
[...]

Ik ben wel geinteresseerd in je kanaal, dus als je het wilt delen dan graag :) . Speel zelf Holy Pala (illv 400 nu), en struggle nog behoorlijk in alles hoger dan M7+
https://www.twitch.tv/thehealthclub

Mogelijk dat ik vanavond even stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:14:
[...]

Oh ja, dat is eigenlijk een goed idee.
Boomkin/resto

Heb evt ook nog een lvl100 boost bedenk ik me nu.
Kan ik meteen Legion in
Houd er rekening mee dat je dan niet in aanmerking komt voor de KT transmog set... Daarvoor moet je echt van level 20 naar level 110 doorlopen (zonder wat voor een bonus regeling dan ook (heirlooms uiteraard wel)).

Ik ben gisteren level 100 geworden en bijna level 101. Ben helaas een invasion vergeten, dus dat is een gemiste kans. Wellicht dat ik er vandaag eentje kan meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:49:
[...]

Houd er rekening mee dat je dan niet in aanmerking komt voor de KT transmog set... Daarvoor moet je echt van level 20 naar level 110 doorlopen (zonder wat voor een bonus regeling dan ook (heirlooms uiteraard wel)).
Ik vind de KT transmog helemaal niets aan dus dat is niet echt een probleem :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag het heuglijke moment mogen hebben dat m'n KT druid de 110 aangetikt heeft. Ik ben nu de enigzins trotse eigenaar van de KT transmog set. <3 @Iusedto ;)

Nu waarschijnlijk door naar 120, maar de kans bestaat dat de DID aan de beurt is om door te stomen naar 110.

Eerst van het weer genieten met de klein man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Na het free weekend begint het toch weer te jeuken.
Ik wil mijn lvl 90 duid verder levelen ben ooit gestopt na de panda uitbreiding.
Hebben jullie nog tips hoe ik WOD en Legion het beste kan aanpakken?
Volgens mij kan ik het beste gelijk mijn garrison bezoeken toch?
Ik zie op youtube allemaal guides maar die lijken outdated.
Verder ga ik gewoon questen en instances doen voor XP maar heel die garrison is nieuw voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Zspirit schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:32:
Ik wil mijn lvl 90 duid verder levelen ben ooit gestopt na de panda uitbreiding.
Verder ga ik gewoon questen en instances doen voor XP maar heel die garrison is nieuw voor mij.
Aan het begin van WoD wordt je vanzelf naar je Garrison gestuurd en krijg je ook de basic uitleg van hoe het werkt. En daarna ga je gewoon de zones door; Ik geloof dat alles in Draenor nu scaled van 90-100 dus je bent redelijk vrij in welke volgorde je door de zones gaat.

Questing in WoD vond ik errg tof dus ik zou in ieder geval de main stories in iedere zone meepakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
icemotion schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:43:
[...]

Aan het begin van WoD wordt je vanzelf naar je Garrison gestuurd en krijg je ook de basic uitleg van hoe het werkt. En daarna ga je gewoon de zones door; Ik geloof dat alles in Draenor nu scaled van 90-100 dus je bent redelijk vrij in welke volgorde je door de zones gaat.

Questing in WoD vond ik errg tof dus ik zou in ieder geval de main stories in iedere zone meepakken.
Thanks, gister begin gemaakt.
Die WoW app is echt waardeloos trouwens, super buggy en niets werkt.
Ben nu level 93 met een een level 2 garisson, ik vind dat stiekem wel een leuk ding.
Ben nog al gevoelig voor simpele incremental games.

Ik moet wel zeggen dat ik echt zelden iemand tegen kom en begin wel snap wat mensen missen in de huidige wow en wat ze hopen te vinden in wow classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Zspirit schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:32:
Als je snel door WoD heen wilt zijn treasures je grote vriend, samen met de xp potions uit je garrison. Samen met heirlooms kun je er redelijk vlot doorheen dan. Mocht je geen haast hebben, aangezien alles nieuw is voor je, dan lekker de questlines volgen die je voorgeschoteld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
EelcoB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:00:
[...]

Als je snel door WoD heen wilt zijn treasures je grote vriend, samen met de xp potions uit je garrison. Samen met heirlooms kun je er redelijk vlot doorheen dan. Mocht je geen haast hebben, aangezien alles nieuw is voor je, dan lekker de questlines volgen die je voorgeschoteld krijgt.
Thanks, ja heb geen haast. Speel het voor de fun, heirlooms zijn best duur voor het aantal gold wat ik heb.
Dat komt later nog wel. Wat bedoel je met treasures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu liggen we er dus echt uit met MDI. +19 ML gedaan, ging niet zo goed als verwacht. Speelde zelf ook echt enorm slecht.

Nu verder met auctions flippen en wat mythic raiden. Ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Zspirit schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:11:
[...]

Thanks, ja heb geen haast. Speel het voor de fun, heirlooms zijn best duur voor het aantal gold wat ik heb.
Overal in de zones liggen treasures; kistjes etc. Je ziet ze vaak op de minimap verschijnen als je er in de buurt komt. Sommige zijn vaak een hele uitdaging om te pakken zonder flying (wat voor mij de grootste lol was om ze dan toch te pakken.. )

Het openen van treasures krijg je garrison resources, xp en soms items / pets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zspirit schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:11:
[...]

Zijn er mensen die wow niet voor de fun spelen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:50:
[...]

Ja als je regering/dictator zuigt en je valuta minder waard is dan wow gold.
https://edition.cnn.com/2...-currency-trnd/index.html

https://nos.nl/artikel/22...erleven-in-venezuela.html

maar ik bedoelde genieten van het questen/levelen ipv zsm max level grinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Zspirit op 10-04-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:50:
[...]

Voor mij is het een fulltime baan! Of voelt het als een fulltime baan...? Off.... hmmmmzzzz :?

Wat betreft AH-flippen; mij lukt het niet meer. Ik ben meer kwijt aan AH kosten, dan dat ik eraan verdien. ;) Maar tegelijkertijd moet ik bekennen dat ik er ook niet zo heel veel aandacht aan schenk en ik meer bezig ben met levelen dan met iets anders. Zou nog wel steeds die stomme dino willen hebben; continu een AH tot je beschikking hebben is toch wel echt geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:42:
[...]

Voor mij is het een fulltime baan! Of voelt het als een fulltime baan...? Off.... hmmmmzzzz :?

Wat betreft AH-flippen; mij lukt het niet meer. Ik ben meer kwijt aan AH kosten, dan dat ik eraan verdien. ;) Maar tegelijkertijd moet ik bekennen dat ik er ook niet zo heel veel aandacht aan schenk en ik meer bezig ben met levelen dan met iets anders. Zou nog wel steeds die stomme dino willen hebben; continu een AH tot je beschikking hebben is toch wel echt geweldig...
Ik heb me er momenteel ook niet echt meer mee bezig gehouden, al heb ik van de week wel een Albino Buzzard verkocht voor bijna 20k _/-\o_ . Ik kreeg er ineens 2 vlak achter elkaar met de qaily quest, de eerste uiteraard zelf gehouden, de 2e dus nu verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:48:
[...]

Ik heb me er momenteel ook niet echt meer mee bezig gehouden, al heb ik van de week wel een Albino Buzzard verkocht voor bijna 20k _/-\o_ . Ik kreeg er ineens 2 vlak achter elkaar met de qaily quest, de eerste uiteraard zelf gehouden, de 2e dus nu verkocht.
Dat is toch wel lekker hoor! :)

Heel erg lang geleden dat ik een verkoop in de orde van grootte heb gehad. Gelukkig zit ik voldoende in de slappe was, dus qua gold hoef ik me weinig zorgen te maken. Alleen al die mounts hè... al die mounts... ik wil ze gewoon... en dat kost een partij gold waar je u tegen zegt. En dát heb ik dus weer niet... verdorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:42:
[...]

Ik doe wat AH scans en ga dan wat andere dingen in huis doen. Hoeft niet enorm veel tijd te kosten. Wel af en toe even je PC checken. Het is vooral de lange adem: als je denkt dat je na enkele dagen al binnen bent dan heb je het mis. En veel mensen hebben daar geen zin in.

En ja de dino is natuurlijk geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:13:
[...]

Ik doe wat AH scans en ga dan wat andere dingen in huis doen. Hoeft niet enorm veel tijd te kosten. Wel af en toe even je PC checken. Het is vooral de lange adem: als je denkt dat je na enkele dagen al binnen bent dan heb je het mis. En veel mensen hebben daar geen zin in.

Helemaal waar, wat betreft de lange adem. Maar ik ben tegenwoordig liever bezig met het levelen van characters, dan dat ik (passief) bij de AH aanwezig ben met de hoop het e.e.a. te kunnen snipen. Een tweede account heb ik daar niet voor over en tevens heb ik geen tweede scherm wat het makkelijker zou maken. :)

Maar, uiteindelijk ga ik er ongetwijfeld komen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Kun je wow garrison missies via de app doen?
ik heb de wow app geinstalleerd maar ik kan er werkelijk helemaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:13:
[...]

Daar ben ik nog lang niet aan toe, zit nog net boven de 1 miljoen gold. Heb nog een bootlading aan inventory waar ik slecht vanaf kom helaas, helemaal nu de remote AH er niet meer is, en posten toch echt beperkt is vanaf huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
Zspirit schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:36:
Kun je wow garrison missies via de app doen?
ik heb de wow app geinstalleerd maar ik kan er werkelijk helemaal niets mee.
Nee, de missies van de Garrison zijn nooit per app beschikbaar geweest. In Legion kwam de companion app die de missies van de Order hall wel kon bedienen, maar die app is nu de BFA companion app welke alleen de missies gerelateerd aan BFA kan starten en ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
icemotion schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:48:
[...]

Nee, de missies van de Garrison zijn nooit per app beschikbaar geweest. In Legion kwam de companion app die de missies van de Order hall wel kon bedienen, maar die app is nu de BFA companion app welke alleen de missies gerelateerd aan BFA kan starten en ophalen.
Ah dit antwoord zocht ik maar kon ik nergens vinden.
Bedankt!

Wel jammer trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-08 00:19
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:23:
[Afbeelding]

Gelukt! Vanavond beginnen we met spelen op de tournament realm.
Laat even weten hoe ver jullie zijn gekomen. GL 👍🏻

Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
kevin12 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:25:
Zijn er spelers (guilds) actief op Kazzak?

Speel solo maar dat verveelt nogal.
Is een hoge populatie Horde server met veel raidguilds. Zit er zelf ook. Je zult vast een leuke guild vinden, mits je Horde bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 16:56:
Vraagje: ik wil mijn WoW settings naar de tournament realm kopiëren. Is daar een makkelijke manier voor? Kan het überhaupt? Denk aan keybinds, macro's en addons.
Zitten er geen addon restricties op de tournament server?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Soni schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:07:
[...]

Laat even weten hoe ver jullie zijn gekomen. GL 👍🏻
We zijn niet verder gekomen met 19 ML. :P Was ook weinig motivatie vanuit het team op het laatst omdat het best veel tijd kost.
Soni schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:13:
[...]

Zitten er geen addon restricties op de tournament server?
Nope. Je moet het wel opnieuw instellen. Het was uiteindelijk niet zo lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:08:
Vandaag het heuglijke moment mogen hebben dat m'n KT druid de 110 aangetikt heeft.
Ik ben nu level 58, zodra ik 110 ben op mijn KT, race change ik mijn nightelf druid naar KT :) De laatste 10 levels boeien me dan niet meer. Ik heb elke class al op minimaal 110 en met allemaal betere gear als ik heb wanner ik met levellen 110 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
Zijn er nog leuke guilds die nieuwe spelers aanvaarden op silvermoon?
Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.