Wat vreemd is, want ik zag vorige week dinsdag (tijdens stream van zowel Towellee als Azmongold) al dat Blockade gehotfixed werd, waardoor het wel gewoon vrij eenvoudig te doen was.Akaendra schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:41:
Veel Guilds ook op 7/9 Normal en dan 1 of 2/9 Heroic.
Blockade is op dit moment overtuned en bugged omdat blizzard vergeten is een patch van de PTR voor die bug op live te zetten.
Raid is imo wel veel beter dan Uldir tot nu toe, qua bossfights en qua omgeving.
Tja, Stormwall is prima te doen als mensen echt echt echt scherp zijn, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. En dan doe je een meme-group als 2/2/6 en is het ineens simpel, lol. Ff snel hotfixen Blizzard.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
ik ben net level 40 geworden. Het levellen is wel een stuk beter met aangepaste levels. Maar merk wel dat er weinig sociaal is op dit level. Veelal snelle dungeonruns enz
Dat is er op 120 ook niet. Tenzij je in een guild zit waarin veel wordt georganiseerd. LFG is daar debet aanjaydenjarno schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:33:
ik ben net level 40 geworden. Het levellen is wel een stuk beter met aangepaste levels. Maar merk wel dat er weinig sociaal is op dit level. Veelal snelle dungeonruns enz
Naja, zelf niet eens aan begonnen aangezien blizz zelf getweet had dat ze een hotfix vergeten waren, dus toen maar Heroic gaan doen. Geen idee hoe die blockade gaat in ieder gevalthundermo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:35:
[...]
Wat vreemd is, want ik zag vorige week dinsdag (tijdens stream van zowel Towellee als Azmongold) al dat Blockade gehotfixed werd, waardoor het wel gewoon vrij eenvoudig te doen was.
Door werk weinig tijd om deze expansion te spelen. Voor mij als ik speel is het wel handig om snel ff iets te doen. Maar ben het er zeker mee eens dat het hele sociale bij WoW eraf is. Alles moet snel gedaan worden zonder enig geduld. Wat ik merkte toen ik nog veel speelde in Legion is bijvoorbeeld dat er bij bij 3 wipes 10mensen al vertrekken uit een raid. Waar je vroeger toch echt samen naar oplossingen ging zoeken is het nu snel leaven en zoeken naar een andere groep.SebasRe schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:53:
[...]
Dat is er op 120 ook niet. Tenzij je in een guild zit waarin veel wordt georganiseerd. LFG is daar debet aan
Vroeger ging je toch echt een guild zoeken om te raidenWhatwhat schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:46:
[...]
Door werk weinig tijd om deze expansion te spelen. Voor mij als ik speel is het wel handig om snel ff iets te doen. Maar ben het er zeker mee eens dat het hele sociale bij WoW eraf is. Alles moet snel gedaan worden zonder enig geduld. Wat ik merkte toen ik nog veel speelde in Legion is bijvoorbeeld dat er bij bij 3 wipes 10mensen al vertrekken uit een raid. Waar je vroeger toch echt samen naar oplossingen ging zoeken is het nu snel leaven en zoeken naar een andere groep.
Het draait allemaal om snelheid, mensen zijn ongeduldig als het daarop aankomt. Het zelfde principe met M+ alles hangt ook af van de classes, ze willen de beste classes mee hebben en als je dan een class zoals mij speelt (Warlock) word die helaas amper gekozen. Ik heb me zelf echt er door heen moeten slaan, is zelfs zo erg geweest dat ik 4 uur lang aan het quen was en meer dan 100+ groups heb geapplied en als nog nergens in terrecht kwam. Bij WoW moet je tegenwoordig of de juiste class spelen, of een goede vriendengroep hebben in je eentje word alles een stuk moeilijker.Whatwhat schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:46:
[...]
Door werk weinig tijd om deze expansion te spelen. Voor mij als ik speel is het wel handig om snel ff iets te doen. Maar ben het er zeker mee eens dat het hele sociale bij WoW eraf is. Alles moet snel gedaan worden zonder enig geduld. Wat ik merkte toen ik nog veel speelde in Legion is bijvoorbeeld dat er bij bij 3 wipes 10mensen al vertrekken uit een raid. Waar je vroeger toch echt samen naar oplossingen ging zoeken is het nu snel leaven en zoeken naar een andere groep.
Dit valt ook nog wel mee. van alle RDPS die zich in Timed M+ runs op de leaderboard zetten zijn 20.4% van de characters warlocks. en over alle DPS spelers zijn het er meer dan 10%.JessetjeNL schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:39:
[...]
Het draait allemaal om snelheid, mensen zijn ongeduldig als het daarop aankomt. Het zelfde principe met M+ alles hangt ook af van de classes, ze willen de beste classes mee hebben en als je dan een class zoals mij speelt (Warlock) word die helaas amper gekozen. Ik heb me zelf echt er door heen moeten slaan, is zelfs zo erg geweest dat ik 4 uur lang aan het quen was en meer dan 100+ groups heb geapplied en als nog nergens in terrecht kwam. Bij WoW moet je tegenwoordig of de juiste class spelen, of een goede vriendengroep hebben in je eentje word alles een stuk moeilijker.
Source: Raider.IO
Dus ik kan er niet bij dat jij zoveel moeite moet steken in een group vinden. Ik zal bijna gaan denken dat het eerder aan je Ilvl zal liggen.
Steam: Ryada.
Is niet het geval geweest, heeft te maken met 2 weken terug. Ik wouw +10's gaan runnen aangezien daar de beste gear voor mij uit dropt en ik had het nodig voor de achievement. Maar me raider.io score was 960 (Niet bizar slecht) en me ilvl was toen die tijd 380 wat gewoon ruim genoeg was voor +10's. Alleen mensen wouden me niet inviten een van de redenen zou wel vast aan de raider.io score liggen waar ik niet bij kan komen want ervaring met dungeons heb ik zeker weten. In season 2 is het gelukkig nu een stuk anders, zit al op 500 raider.io score en heb deze week nog niet veel kunnen doen, hoop dus dat het dit season wat makkelijker gaat.Ryada schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:55:
[...]
Dit valt ook nog wel mee. van alle RDPS die zich in Timed M+ runs op de leaderboard zetten zijn 20.4% van de characters warlocks. en over alle DPS spelers zijn het er meer dan 10%.
Source: Raider.IO
Dus ik kan er niet bij dat jij zoveel moeite moet steken in een group vinden. Ik zal bijna gaan denken dat het eerder aan je Ilvl zal liggen.
Ideetje.. zelf groepen maken? Ik ben een mage, en maak makkelijk groepen. Nee, je kan niet verwachten dat iedereen even alles doet zodat je kan aansluiten en gaan. Soms zal je er zelf ook wat moeite voor moeten doen.JessetjeNL schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:57:
[...]
Is niet het geval geweest, heeft te maken met 2 weken terug. Ik wouw +10's gaan runnen aangezien daar de beste gear voor mij uit dropt en ik had het nodig voor de achievement. Maar me raider.io score was 960 (Niet bizar slecht) en me ilvl was toen die tijd 380 wat gewoon ruim genoeg was voor +10's. Alleen mensen wouden me niet inviten een van de redenen zou wel vast aan de raider.io score liggen waar ik niet bij kan komen want ervaring met dungeons heb ik zeker weten. In season 2 is het gelukkig nu een stuk anders, zit al op 500 raider.io score en heb deze week nog niet veel kunnen doen, hoop dus dat het dit season wat makkelijker gaat.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Beetje onterrechte reactie als je het mij vraagt, 'zelf wat moeite doen' wat dacht je van een hele dag WoW spelen en constant aan het quen zijn? Is genoeg moeite in mijn ogen, zelf groepen zou zeker weten kunnen maar of 1. je hebt een dungeon die je al zovaak heb gerent dat het gewoon niet eens meer leuk is of 2. je hebt grapjassen in jou groep die onverwachts leaven om wat van reden dan ook.corset schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:06:
[...]
Ideetje.. zelf groepen maken? Ik ben een mage, en maak makkelijk groepen. Nee, je kan niet verwachten dat iedereen even alles doet zodat je kan aansluiten en gaan. Soms zal je er zelf ook wat moeite voor moeten doen.
Klopt dus niks van wat je zegt want moeite steek ik zeker weten genoeg in het spel.
Enerzijds wordt er geklaagd dat de game niet meer zo sociaal is, anderzijds wordt er geklaagd dat je sociaal moet doen om dingen voor elkaar te krijgen. Wat wil je nu? Zoek een guild/maak vrienden/doe sociaal en het is allemaal niet zo bijzonder om dingen voor elkaar te krijgen.JessetjeNL schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:39:
[...]
Het draait allemaal om snelheid, mensen zijn ongeduldig als het daarop aankomt. Het zelfde principe met M+ alles hangt ook af van de classes, ze willen de beste classes mee hebben en als je dan een class zoals mij speelt (Warlock) word die helaas amper gekozen. Ik heb me zelf echt er door heen moeten slaan, is zelfs zo erg geweest dat ik 4 uur lang aan het quen was en meer dan 100+ groups heb geapplied en als nog nergens in terrecht kwam. Bij WoW moet je tegenwoordig of de juiste class spelen, of een goede vriendengroep hebben in je eentje word alles een stuk moeilijker.
inderdaad,zit zelf in een guild met een vaste groep sociale mensen,als we niet raiden doen we vaak wel M+ of achievement runs of verzin het en we gooien wel iets in de agenda en mensen gaan gewoon lekker mee.
Dat sommigen geen geduld hebben,zal denk ik altijd zo blijven, dan hoor je niet bij ons thuis
Dat sommigen geen geduld hebben,zal denk ik altijd zo blijven, dan hoor je niet bij ons thuis
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Die grapjassen heb ik noog nooit gehad.. en dungeon zo vaak gedaan? Als je gear wil, zal je Mythic dungeons moeten blijven spammen. Als je jezelf gaat beperken "Ik wil die dungeon niet, want saai" Dan maak je het jezelf alleen maar lastiger. Ik heb vandaag even als voorbeeld 2x M0 gedaan, 1x M2 en 1x M5.. alleen de M5 was niet zelf gemaakt.JessetjeNL schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:
[...]
Beetje onterrechte reactie als je het mij vraagt, 'zelf wat moeite doen' wat dacht je van een hele dag WoW spelen en constant aan het quen zijn? Is genoeg moeite in mijn ogen, zelf groepen zou zeker weten kunnen maar of 1. je hebt een dungeon die je al zovaak heb gerent dat het gewoon niet eens meer leuk is of 2. je hebt grapjassen in jou groep die onverwachts leaven om wat van reden dan ook.
Klopt dus niks van wat je zegt want moeite steek ik zeker weten genoeg in het spel.
0 grapjassen
0 problemen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Een deel is bij ons weggegaan omdat ze mythic wilden gaan doen, terwijl wij als guild het standpunt hadden dat het doel heroic/ahead of the curve is.sabriel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:32:
[...]
Verslaving al lang niet meer gelukkig. Maar voor nu is de motivatie volledig weg. Gisteren was het kantelmoment. De groep waar we mee gingen raiden is totaal weggevaagd. Ze hadden 14 man, nog maar 4 van over. Onze raidgroep is ook nog maar 5 man groot. account liep over 2 weken af en er zit prive een aantal dingen aan te komen waardoor ik 6-8 weken niet online zal zijn. Dus al bij al en goed moment om nu even te stoppen. Ik zal zeker terugkomen, want we weten met zijn allen dat mensen die het hardst schreeuwen dat ze weggaan het eerste weer terug zijn
Afgelopen donderdag de eerste raid: 8 guild + 8 man puggen 4 bosses plat op normal. Ik heb de raid geleid en het koste vooral tijd om alle bosses goed uit te leggen, niet eens zo heel veel wipes gehad.
Afgelopen maandag verder gegaan 8 guild + 10 man puggen, 5e boss plat en bijna de 6e ook. Coordinatie wordt belangrijker en dat is en blijft lastig in pugs.
De raid is daarentegen tot zover echt goed, leuke interessante bosses en niet te veel trash.
Recruitment is daarentegen echt shit, we recruiten al van voor de aanvang van BfA en dat heeft zeggen en schrijven 1 nieuw persoon opgeleverd.Noiz schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:
[...]
Enerzijds wordt er geklaagd dat de game niet meer zo sociaal is, anderzijds wordt er geklaagd dat je sociaal moet doen om dingen voor elkaar te krijgen. Wat wil je nu? Zoek een guild/maak vrienden/doe sociaal en het is allemaal niet zo bijzonder om dingen voor elkaar te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2019 15:20 ]
Omdat alles en iedereen tegenwoordig zijn eigen guild wil hebben. Met het doel wat jij beschrijft zijn er honderden andere guilds die hetzelfde willen bieden. Dat gaat niet echt werken.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:18:
[...]
Recruitment is daarentegen echt shit, we recruiten al van voor de aanvang van BfA en dat heeft zeggen en schrijven 1 nieuw persoon opgeleverd.
Verwijderd
Daar heb je een punt. Ik heb zelf geprobeerd om met andere guilds die ik zag recruiten te praten. Alles is nu toch personal loot, dus waarom niet samen naar binnen. De tanks en healers hebben bij ons een off-spec die ze ook prima kunnen spelen We hebben vroeger allemaal heroic geraid, probleem was dat toen 10 man heroic eruit ging en 20 mans mythic er kwam we geen 20 man hadden en terwijl wij aan her recruiten waren andere guilds al mythic deed. Dat zijn we nooit te boven gekomen en daarom de focus naar max heroic, waar je wat flexibeler bent.Noiz schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:24:
[...]
Omdat alles en iedereen tegenwoordig zijn eigen guild wil hebben. Met het doel wat jij beschrijft zijn er honderden andere guilds die hetzelfde willen bieden. Dat gaat niet echt werken.
Helaas wil inderdaad iedereen zijn eigen guild laten groeien en pugt liever wat ze missen. Ik zie dara het voordeel niet van.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2019 16:14 ]
Verwijderd
Ik heb een tijd lang keys aangeboden die populair waren (weekly +15), of 20+ keys om te pushen. Je krijgt zo enorm veel aanbod van randoms, dat het echt enorm cherry-picking wordt. Als jij met een 500 ish io score speelt terwijl iemand anders met 1k queued, snap je wel dat jij niet gekozen gaat worden. Of je moet net de meest ideale class spelen voor de group setup.JessetjeNL schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:10:
[...]
Beetje onterrechte reactie als je het mij vraagt, 'zelf wat moeite doen' wat dacht je van een hele dag WoW spelen en constant aan het quen zijn? Is genoeg moeite in mijn ogen, zelf groepen zou zeker weten kunnen maar of 1. je hebt een dungeon die je al zovaak heb gerent dat het gewoon niet eens meer leuk is of 2. je hebt grapjassen in jou groep die onverwachts leaven om wat van reden dan ook.
Dus ja, maak je eigen groep. Je steekt wellicht wel moeite in het vinden van groepen, maar op de verkeerde manier. En zoek gewoon een guild waar je mee kunt spelen. Als je urenlang de tijd hebt om te queuen kan je ook een guild vinden die bij je past.
En ik ben het helemaal met je eens wat die grapjassen betreft. Helaas is dat de andere kant van het verhaal. Er zijn absoluut mensen die zomaar leaven. 1x een foutje gemaakt door wie dan ook in de groep? Ik heb het meerdere keren zien gebeuren dat iemand daarom leaved. Ben zelf ook helemaal klaar daardoor met pugs. Gelukkig doen alle mythic raiders in mijn guild m+ en kan ik wel een groep vinden. Imo alleen nog maar meer een reden om een guild te vinden. Of een friendlist op te bouwen waarmee je langzamerhand een goede groep kunt vormen.
Maar laat dat laatste stuk je niet ervan weerhouden om geen groepen te maken. Want het gebeurt nou ook weer niet altijd dat iemand leaved.
En jij zit ook op een kut realm, dacht ik? Wij hebben met onze guild vrijwel elke dag een application. Ik zou toch echt een transfer overwegen want expansion na expansion tegen hetzelfde probleem aan lopen (voor zover ik weet postte je zoiets in Legion ook al) lijkt mij nogal frustrerend.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:13:
[...]
Daar heb je een punt. Ik heb zelf geprobeerd om met andere guilds die ik zag recruiten te praten. Alles is nu toch personal loot, dus waarom niet samen naar binnen. De tanks en healers hebben bij ons een off-spec die ze ook prima kunnen spelen We hebben vroeger allemaal heroic geraid, probleem was dat toen 10 man heroic eruit ging en 20 mans mythic er kwam we geen 20 man hadden en terwijl wij aan her recruiten waren andere guilds al mythic deed. Dat zijn we nooit te boven gekomen en daarom de focus naar max heroic, waar je wat flexibeler bent.
Helaas wil inderdaad iedereen zijn eigen guild laten groeien en pugt liever wat ze missen. Ik zie dara het voordeel niet van.
Daar heb je gelijk in vroeger was het ook met de guild raiden. Maar wat ik bedoelde is dat als je toen ging puggen de groepen niet zo snel uit elkaar vielen als nu. Iedereen deed zijn best en gaf zijn input.Noiz schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 13:59:
[...]
Vroeger ging je toch echt een guild zoeken om te raidenEn dan heb je al een hele andere omgeving. En niemand houdt je tegen om nu ook een dergelijke guild te zoeken (of een vaste groep waar je mee raid).
Verwijderd
Nou ik speel al sinds vanila en wat een waardeloze spelers kwam je toen al tegen. Het enige voordeel was dat je een soort realm-blacklist had en op een gegeven moment je wel wist wie je moest ontwijken. Maar ook vroeger ging men 'zomaar' offline en was je WC groep waar je op zondagmiddag 2 uur aan besteed had verpest omdat de tank geen zin meer had.Whatwhat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:45:
[...]
Daar heb je gelijk in vroeger was het ook met de guild raiden. Maar wat ik bedoelde is dat als je toen ging puggen de groepen niet zo snel uit elkaar vielen als nu. Iedereen deed zijn best en gaf zijn input.
Kan me ook nog herinneren dat een boel Chinese farmers op een gegeven moment mee deden met UBRS enz: 0 communicatie, op letterlijk elk item needen, bot-achtige dps deden (alleen melee aanvallen enz).
Dat beeld wat je hebt is denk ik wat rooskleuriger dan de werkelijkheid.
Het is wel overduidelijk dat mensen veel meer schelden dan vroeger. Als je vroeger 1x in een battleground iets racistisch zei, was je de volgende dag geband. Dat gebeurt nu niet meer.
Ieder zijn ervaring. Ik speel "pas" sinds eind wotlk. Mss schets ik het rooskleuriger dan het daadwerkelijk bij iedereen is. Maar goed....Los van dit allemaal geniet ik nog volop in de tijd als ik kan spelen. Blijft een prachtig spelVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:00:
[...]
Nou ik speel al sinds vanila en wat een waardeloze spelers kwam je toen al tegen. Het enige voordeel was dat je een soort realm-blacklist had en op een gegeven moment je wel wist wie je moest ontwijken. Maar ook vroeger ging men 'zomaar' offline en was je WC groep waar je op zondagmiddag 2 uur aan besteed had verpest omdat de tank geen zin meer had.
Kan me ook nog herinneren dat een boel Chinese farmers op een gegeven moment mee deden met UBRS enz: 0 communicatie, op letterlijk elk item needen, bot-achtige dps deden (alleen melee aanvallen enz).
Dat beeld wat je hebt is denk ik wat rooskleuriger dan de werkelijkheid.
Het is wel overduidelijk dat mensen veel meer schelden dan vroeger. Als je vroeger 1x in een battleground iets racistisch zei, was je de volgende dag geband. Dat gebeurt nu niet meer.
Maar er waren ook niet zoveel pugs. Het kostte ook veel meer moeite om dat voor elkaar te krijgen/er 1 te vinden want dat was toen nog niet echt 'normaal' om te doen. Dus logischerwijs blijven mensen dan ook langer. Tevens kon je toen iets beter zien of mensen goed waren aan de hand van de gear die ze hadden verzameld (want welfare epics waren er niet).Whatwhat schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:45:
[...]
Daar heb je gelijk in vroeger was het ook met de guild raiden. Maar wat ik bedoelde is dat als je toen ging puggen de groepen niet zo snel uit elkaar vielen als nu. Iedereen deed zijn best en gaf zijn input.
Nu vindt iedereen zichzelf het beste, zit graag in zijn eigen guild (waar dan bijvoorbeeld maar 3 of 4 mensen online zijn) of vind dat allemaal flauwekul en blijft lekker alleen spelen. Pugs zijn er in overvloed waarbij ontiegelijk veel mensen daar in zitten die geen flauw benul hebben van het spelletje maar omdat ze plat worden gegooid met een hoog itemlevel volgens mij het gevoel hebben dat ze geweldig zijn.
Verwijderd
Het is uitermate frustrerend, in MoP zijn we van onze toen dode realm (The Venture Co) naar Ragnaros gegaan. Daar hebben we toen een flink aantal mensen gerecruit; iedereen blij.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:41:
En jij zit ook op een kut realm, dacht ik? Wij hebben met onze guild vrijwel elke dag een application. Ik zou toch echt een transfer overwegen want expansion na expansion tegen hetzelfde probleem aan lopen (voor zover ik weet postte je zoiets in Legion ook al) lijkt mij nogal frustrerend.
Nog tijdens MoP kwam Fatboss naar Ragnaros en met hun kwam een gigantische berg horde mee.
Het gevolg is dat we geen stap meer buiten neutral zones konden zetten zonder geganked te worden.
Hierop zijn wij verhuisd naar Grim Batol, wat met Aggra is samengevoegd.
Dat ging prima in WoD, maar in Legion stopte wat mensen waar we heel lang over hebben gedaan om ze te vervangen. Helaas nooit op/over de 20 gekomen en dus geen mythic mogelijk. En op een gegeven moment recruit je dan tegen mythic guilds die nieuwe spelers nodig hebben en wordt het hopeloos.
Begin deze expansion weer als een gek lopen recruiten, nieuwe start raid was nog niet open dus iedereen start gelijk. Helaas één enkele recruit als resultaat van weken recruiten. We bleven weer steken op iets van 18 man. Vlak voor de nieuwe raid uitkwam besloten 10 man hun eigen guild te starten met de betere spelers. Focus op snel heroic clearen om recruitment makkelijker te maken. Zo te zien hebben ze weinig succes, aangezien zij ondanks hun snelle clear ook geen enkele recruit hebben.
Wij hebben het probleem dat we met 6-8 man online alleen kunnen puggen en normal niet eens hebben kunnen clearen. Dat maakt het er niet makelijker op
Alleen denk ik niet dat het makkelijk wordt om de mensen de porren voor nog een verhuizing als we nog geen eens 10 man hebben om mee te raiden.
En als ik deze tier niet een groep krijg om heroic mee te clearen voor de volgende uit is, dan denk ik dat ik maar helemaal stop met dit spel. Het eeuwige gezeik van recruitment begint me de strot uit te hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2019 12:01 ]
Ik ken het gevoel, door werk en gezin ook niet veel tijd om te spelen, zit gelukkig wel in een guild die voor de socials/alts wekelijks een run houdt op normal/heroic, afhankelijk van de aanwezige spelers/gear. Afgezien daarvan heb ik nog weinig dungeons gezien met mn characters.Whatwhat schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:46:
[...]
M+ heb ik totaal nog niet aangeraakt, omdat ik gewoon de tijd niet heb om fatsoenlijk te gearen, en queues als DPS zijn ook gewoon te lang voor de speeltijd die ik heb.
Binnen de guild zijn er ook vaak zat M+ runs, alleen zijn dat dusdanig hoge keystones, dat ik bang ben dat ik de boel zal verzieken omdat ik qua gear ver achterblijf
Verwijderd
Heb je geprobeerd of ze met jouw M2 key willen beginnen, dan wek je die op tot het niveau waar je je comfortabel bij voelt/ het nog gaat. Dan zit je binnen notime op een niveau dat je gewoon met hun niveau mee kan.EelcoB schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:44:
[...]
Binnen de guild zijn er ook vaak zat M+ runs, alleen zijn dat dusdanig hoge keystones, dat ik bang ben dat ik de boel zal verzieken omdat ik qua gear ver achterblijf
Nope, dat heb ik nog niet geprobeerd, ik zou dan op M0 moeten beginnen ga ik even vanuit, zoals ik zei, ik heb sinds M+ bestaat er nog geen enkele keer 1 gedaanVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:51:
[...]
Heb je geprobeerd of ze met jouw M2 key willen beginnen, dan wek je die op tot het niveau waar je je comfortabel bij voelt/ het nog gaat. Dan zit je binnen notime op een niveau dat je gewoon met hun niveau mee kan.
Verwijderd
Je moet minstens een mythic gedaan hebben om een key te krijgen. De laagste key is mythic 2, dus M0 bestaat niet en mythic +1 heet gewoon mythic.EelcoB schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:57:
[...]
Nope, dat heb ik nog niet geprobeerd, ik zou dan op M0 moeten beginnen ga ik even vanuit, zoals ik zei, ik heb sinds M+ bestaat er nog geen enkele keer 1 gedaan
Als je mee gaat met een ander zijn key en je hebt er geen krijg je een eigen key aan het eind van de dungeon.
Naja,
Normal Battle for Dazar'Alor done
3/9 Heroic
Ik zeg dat gaat nog best lekker.
Normal Battle for Dazar'Alor done
3/9 Heroic
Ik zeg dat gaat nog best lekker.
Deze week was de stilte voor de storm. Komende 3 weken worden hardVerwijderd schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:12:
Goeie week om mythic + te runnen. Vorige week was echt klote om te healen zeg.
Verwijderd
Method Jaina op mythic down. Netjes hoor, en leuk om te volgen. BoD op mythic is erg vet vind ik zelf. Leuker dan Uldir. Hoewel die (imo) ook best leuke fights had
Weet iemand het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam deze achievement?
https://ptr.wowhead.com/a...ide-of-kul-tiras#comments
Ik heb de achievments die erinstaan.
Op mijn paladin heb ik Drustvar en Stormsonmg Valley gedaan. (Alli)
En op de hunter heb ik Tirgade sound helemaal gedaan. (alli)
Echter kan ik deze quest niet aannemen … https://ptr.wowhead.com/quest=52194/what-you-may-regret
Echter kan ik deze quest niet aannemen … https://ptr.wowhead.com/quest=52194/what-you-may-regret
Je dient deze achievement op 1 character te completen voor zover mij bekend. Dus Tirigarde gaan doen op je paladin (of Drustvar en Stormsong op de hunter).Aggressor schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:48:
Weet iemand het volgende:
Nou ook weer gezwicht hoor, even een timecard opgepikt voor 20 euro en kan weer 2 maanden vooruit. Heb al het gezeur en gebash vanaf de zijlijn gevolgd op Reddit, MMO-Champ & WoWhead maar wil het eigenlijk zelf wel weer ervaren zodat ik mijn eigen mening kan vormen.
Ga wel op 0 beginnen dus laat m'n 110's op Defias Brotherhood links liggen. Maak gelijk de switch naar Alliance omdat ik dat ook wel weer eens wil ervaren.
Void Elf Warlock genaamd Eclipse gestart op Terokkar (had die naam daar al gereserveerd
) dus we gaan maar eens kijken hoe alles ervoor staat. Heb wel zin om weer te spelen vanaf het begin
Ga wel op 0 beginnen dus laat m'n 110's op Defias Brotherhood links liggen. Maak gelijk de switch naar Alliance omdat ik dat ook wel weer eens wil ervaren.
Void Elf Warlock genaamd Eclipse gestart op Terokkar (had die naam daar al gereserveerd
Tesla M3LR '21
De nieuwe leveling ervaring is heel leuk. Omdat alles schaalt kan je in vanilla eindelijk gaan en staan waar je wilt, en volledige questlines/regio’s afwerken naar keuze. Ook dungeons schalen naar level 60, dus je hebt een vrij grote pool van beschikbare content. Level 50 westfall, duskwood,... het is allemaal mogelijk.London schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:33:
Void Elf Warlock genaamd Eclipse gestart op Terokkar (had die naam daar al gereserveerd) dus we gaan maar eens kijken hoe alles ervoor staat. Heb wel zin om weer te spelen vanaf het begin
Daarna mag je kiezen tussen outland of northrend, omdat beide continenten nu van 60 tot 80 schalen. Helaas zie je hier wel de ouderdom van de content nog terug, alles is wat minder efficiënt dan in vanilla.
Op level 80 mag je weer kiezen tussen Cataclysm of Pandaria dat nu wat lager schaalt. Indien je al flying hebt unlocked in Pandaria gaat dit continent vrij vlot, dankzij al de treasures en rares.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat is zeker fijn! Ik speel met de Azeroth Auto Pilot addon dus ik volg gewoon die stappenKapoen schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:48:
[...]
De nieuwe leveling ervaring is heel leuk. Omdat alles schaalt kan je in vanilla eindelijk gaan en staan waar je wilt, en volledige questlines/regio’s afwerken naar keuze. Ook dungeons schalen naar level 60, dus je hebt een vrij grote pool van beschikbare content. Level 50 westfall, duskwood,... het is allemaal mogelijk.
Daarna mag je kiezen tussen outland of northrend, omdat beide continenten nu van 60 tot 80 schalen. Helaas zie je hier wel de ouderdom van de content nog terug, alles is wat minder efficiënt dan in vanilla.
Op level 80 mag je weer kiezen tussen Cataclysm of Pandaria dat nu wat lager schaalt. Indien je al flying hebt unlocked in Pandaria gaat dit continent vrij vlot, dankzij al de treasures en rares.
Stoor me wel heel erg aan het feit dat ik om de haverklap van m'n mount ''gedazed'' word. Kan me niet herinneren dat het een jaar geleden ook zo erg was.. Hoef maar 1 mob tegen te komen of ik ben alweer dismounted. Zéér irritant.
Tesla M3LR '21
Toen ik enkele weken geleden startte met mijn verse rogue was het plan om vooral niet te efficiënt te gaan levellen. Je krijgt trouwens ook overal XP van: mining, herbing, pet battles, holiday events,...London schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:57:
[...]
Dat is zeker fijn! Ik speel met de Azeroth Auto Pilot addon dus ik volg gewoon die stappen
Dat gecombineerd met kunnen gaan en staan waar ik wou (level 20 STV, level 50 duskwood,... lol) gaf me wel een gevoel van vrijheid dat ik niet meer had ervaren sinds... vanilla in 2005, toen het spel nog gloednieuw was voor mij.
Omdat ik eindelijk ook eens de verhaallijnen van Cataclysm kon ervaren van begin tot einde wou ik eigenlijk dat de boel schaalde tot level 100 of zo. Nu had ik nog maar een fractie van de gebieden gedaan in Eastern Kingdoms toen ik al 60 aantikte.
Northend op level 60 beginnen was leuk, maar uiteindelijk toch maar 'meh'. Been there, done that, etc...
Pandaria en Draenor met flying beschikbaar was dan weer een dolle rit. Treasures, pet battles en een paar dungeons en op een paar uurtjes was het voorbij

Nu moet ik nog Legion en BfA aanvatten, en dat zal dolle pret zijn met warmode aan
Levellen voelt goed aan qua snelheid nu (zeker met de extra pvp bonus), maar over het geheel genomen niet consistent. Op langere termijn mag Blizzard toch een grote revamp doen, of zoals ik eerder al zei: vanilla laten schalen tot 100 zodanig dat alles wat beter in elkaar klikt...
Na een hele tijd toch weer WoW opgepakt, denk dat ik zeker 2 jaar niet meer heb gespeeld. Maar ik zie nu op de world map een paar quest givers, zijn dit speciale quests of iets dergelijks?
Zooo weer een gnome naar 120 gebracht. Mijn Gnomish Army is bijna weer helemaal bij. Alleen ik moet ook aan mijn horde chars denken dus nu ook bijna de Highmountain Tauren shaman zover. Zo blijven we bezig
Verwijderd
Nee, ze hebben het wat duidelijker gemaakt waar de quests opgepakt kunnen worden.Poulske schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:55:
Na een hele tijd toch weer WoW opgepakt, denk dat ik zeker 2 jaar niet meer heb gespeeld. Maar ik zie nu op de world map een paar quest givers, zijn dit speciale quests of iets dergelijks?
Oke dan negeer ik ze als ik niet bij ze in de buurt ben.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:06:
[...]
Nee, ze hebben het wat duidelijker gemaakt waar de quests opgepakt kunnen worden.
Thanks!
De gemeenschap uit world of warcraft eens goed in het nieuws.
Uiteraard is dit een bestaand iets en is en zal vaker gebeuren. Meest bekend natuurlijk everquest ribbitribbitt, maar het onderstaand artikel geeft mij toch een goed gevoel en dat wil ik toch even delen voor het geval iemand niet kijkt op ad.nl of het heeft gemist:
https://www.ad.nl/tech/ho...eld-op-uitvaart~af537264/
Wel heftig om te lezen.
Uiteraard is dit een bestaand iets en is en zal vaker gebeuren. Meest bekend natuurlijk everquest ribbitribbitt, maar het onderstaand artikel geeft mij toch een goed gevoel en dat wil ik toch even delen voor het geval iemand niet kijkt op ad.nl of het heeft gemist:
https://www.ad.nl/tech/ho...eld-op-uitvaart~af537264/
Wel heftig om te lezen.
Klote uien... Dat zeg ik altijd tegen m'n vriendin als ik weer 'ns met tranen in m'n ogen naar een emotioneel stuk film of serie kijkfitznl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:18:
De gemeenschap uit world of warcraft eens goed in het nieuws.
Helemaal met je eens. Stevige brok in de keel, vooral als je de doorlink in het ad artikel klikt naar het engelse verhaal, dan lopen toch echt de positieve rillingen over je rug. En zie je dan dat een ieder een eigen reden heeft om in te loggen in world of warcraft. Een tijdje ontsnappen uit de dagelijkse realiteit. Oef.anboni schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:28:
[...]
Klote uien... Dat zeg ik altijd tegen m'n vriendin als ik weer 'ns met tranen in m'n ogen naar een emotioneel stuk film of serie kijk
Iemand anders last van extreem lage FPS in BOD?
Ik heb echt vreemde drops en lage performance in de raid instance, waar dit bij Uldir niet het geval is. Zelfs op graphics standje "1" wil het niet vlotten en blijft het 30-40 FPS. Computer is een i7 4790T + 1060 GTX 6GB.. Buiten raids op standje 7 gewoon 80+ fps...
Vreemd...
Ik heb echt vreemde drops en lage performance in de raid instance, waar dit bij Uldir niet het geval is. Zelfs op graphics standje "1" wil het niet vlotten en blijft het 30-40 FPS. Computer is een i7 4790T + 1060 GTX 6GB.. Buiten raids op standje 7 gewoon 80+ fps...
Vreemd...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
https://www.bbc.com/news/disability-47064773fitznl schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:56:
[...]
Helemaal met je eens. Stevige brok in de keel, vooral als je de doorlink in het ad artikel klikt naar het engelse verhaal, dan lopen toch echt de positieve rillingen over je rug. En zie je dan dat een ieder een eigen reden heeft om in te loggen in world of warcraft. Een tijdje ontsnappen uit de dagelijkse realiteit. Oef.
Dat engelse artikel gaat nog zoveel dieper inderdaad.. En ik blijf het mooi vinden dat WoW gewoon nog altijd dit soort communities heeft.. ondanks dat er soms veel geklaagd wordt over het gebrek aan in het moderne WoW.
Verwijderd
Het is tegenwoordig wel een heel stuk lastiger om dit zulk communities te vinden.icemotion schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:51:
[...]
https://www.bbc.com/news/disability-47064773
Dat engelse artikel gaat nog zoveel dieper inderdaad.. En ik blijf het mooi vinden dat WoW gewoon nog altijd dit soort communities heeft.. ondanks dat er soms veel geklaagd wordt over het gebrek aan in het moderne WoW.
Terwijl dit vroeger heel normaal was. Ik kan me een tijd herinneren waar ik mij prima kon vermaken op de mailbox van Orgrimmar en gewoonweg dom chatten.
Verwijderd
Zou eens kijken naar je addons of wellicht je WA's.hmr schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:51:
Vreemd...
Onder 'trigger' kun je oude WA's updaten zodat ze van een nieuwe methode gebruik maken. Helaas weet ik even niet uit mijn hoofd hoe de knop waar op je moet drukken precies heet. Maar ik geloof 'update to x'.
Je moet dit per WA nalopen, er is echter wel een optie om het voor al je WeakAura's in 1x te doen. Even zoeken.
Ik heb sinds BOD patch in heel wow een hele slechte FPS altijd rond 45 70. Heb een I-5 6500 boxed en 1060 GTX 6GB. Voor de patch had ik altijd boven de 80 en in mythics droppde die weleens. Heb echt alles geprobeerd met instellingen. Zonder addons spelen dus echt verwijderd. Maar krijg hem maar niet goed. Heel irritant!hmr schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:51:
Vreemd...
Ik merk ontzettend veel lag in Orgrimar iemand die er ook last van heeft ? Speel op Twisting-nether mocht dat uitmaken.
Is er hier nog een beetje actieve guild of community die je kan joinen? Speel zelf horde op Genjuros.
Afgelopen maandag een start gemaakt met een Mag Orc warrior. Nu al level 50, dat gaat wel lekker vlot. Alleen maar dungeons spammen als tank en gaan. Hopelijk volgende week op het juiste level voor bfa.
Wel af en toe even achter de oren krabben, wat moest er ook al weer in deze dungeon gebeuren. Sommige was ik al in jaren niet geweest, wel weer even lachen af en toe.
Wel af en toe even achter de oren krabben, wat moest er ook al weer in deze dungeon gebeuren. Sommige was ik al in jaren niet geweest, wel weer even lachen af en toe.
Super mooi is dat ja, beetje nostalgie sommige dungeons!tommy2005 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:01:
Afgelopen maandag een start gemaakt met een Mag Orc warrior. Nu al level 50, dat gaat wel lekker vlot. Alleen maar dungeons spammen als tank en gaan. Hopelijk volgende week op het juiste level voor bfa.
Ik ben weer terug bij af en speel iedere dag een andere class. Leveltje voor leveltje kom ik wel in de buurt van die 120 op 5 alts maar echt opschieten doet het natuurlijk niet op deze manier. Probleem is dat ik veel classes gewoon wel tof vind dus kan niet kiezen
Leuke verrassing toen ik op m'n WOTLK (en meest gespeelde) main logde was wel de 80 exalted reputations achievement. Toch weer een geinige title erbij
Zou graag balance druid willen spelen maar ik baal ontzettend van die glyph of stars.. Als je mount ga je uit moonkin form dus iedere keer als je dismount moet je eerst moonkin form doen alvorens je die buffs krijgt.. Zo vermoeiend. Shadowform blijft tenminste als je mount

Tesla M3LR '21
Ik speel balance zonder die glyph maar blijf gewoon in moonkin vorm als ik een mount gebruik... uiteraard niet wanneer ik flight form etc gebruik..London schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:02:
[...]
Zou graag balance druid willen spelen maar ik baal ontzettend van die glyph of stars.. Als je mount ga je uit moonkin form dus iedere keer als je dismount moet je eerst moonkin form doen alvorens je die buffs krijgt.. Zo vermoeiend. Shadowform blijft tenminste als je mount
Al ga ik denk ik wel eens op zoek naar die glyph.. want space-mode zijn klinkt wel cool
Na een jaar of 10 pauze BfA een paar maanden geleden aangeschaft en weer ouderwets back on track. Fijn om te ontdekken dat de graphics nog op geen enkele manier afbreuk doen aan de gameplay, humor en immense aantrekkingskracht. Man, wat heb ik games die me zo kunnen boeien gemist in die periode.
Nu mijn horde Pandaren monk 120 is en richting ilvl 360 loopt zoek ik wel weer een leuk guild voor een extra portie fun, socializen, raids en mythic+ content. Wie biedt?
Server is Laughing Skull.
Nu mijn horde Pandaren monk 120 is en richting ilvl 360 loopt zoek ik wel weer een leuk guild voor een extra portie fun, socializen, raids en mythic+ content. Wie biedt?
IK ben zelf geen mountfarmer maar er is altijd 1 mount geweest die ik wel bijzonder vond. Ik farm al zolang als dat deze beschikbaar is op elk mogelijke dag met elk mogelijke character voor die mount.
Vanmorgen was het dan zover...
Vanmorgen was het dan zover...

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-02-2019 10:46 ]
Vet man, grats! Hele lage droprate die dus sowieso tof om te krijgen (hoe lelijk die dan ook isKaap schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:45:
IK ben zelf geen mountfarmer maar er is altijd 1 mount geweest die ik wel bijzonder vond. Ik farm al zolang als dat deze beschikbaar is op elk mogelijke dag met elk mogelijke character voor die mount.
Vanmorgen was het dan zover...![]()
[Afbeelding]
Farm hem zelf ook al wel lang maar so far no luck. Heb wel de TCG equivalent (de rode
Tesla M3LR '21
Dubbelpost maar 24 uur later dus soit..
Heb na lang wikken en wegen m'n Rogue gefactionchanged (9x woordwaarde
) van H > A zodat ik ook 1 Alliance char heb op Defias Brotherhood. Maar HOLY fuck ik ben gewoon geschrokken van hoeveel cooler Boralus is vergeleken met Dazar'alor
Dat hele sfeertje en de scenery is zo goed gedaan, ben gelijk verkocht.
Het is dat die services zo godsgruwelijk duur zijn, anders zouden er waarschijnlijk nog wel meer chars volgen richting Alliance.. Voor nu is dit even prima
Heb na lang wikken en wegen m'n Rogue gefactionchanged (9x woordwaarde
Het is dat die services zo godsgruwelijk duur zijn, anders zouden er waarschijnlijk nog wel meer chars volgen richting Alliance.. Voor nu is dit even prima
Tesla M3LR '21
vuile overloperLondon schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:05:
Heb na lang wikken en wegen m'n Rogue gefactionchanged (9x woordwaarde) van H > A zodat ik ook 1 Alliance char heb op Defias Brotherhood. Maar HOLY fuck ik ben gewoon geschrokken van hoeveel cooler Boralus is vergeleken met Dazar'alor
![]()
Pff, koop dan ook meteen een seizoenskaart voor Tottenham.London schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:05:
Heb na lang wikken en wegen m'n Rogue gefactionchanged (9x woordwaarde) van H > A zodat ik ook 1 Alliance char heb op Defias Brotherhood. Maar HOLY fuck ik ben gewoon geschrokken van hoeveel cooler Boralus is vergeleken met Dazar'alor
![]()
Heb altijd chars aan beide kanten gehad hoor, alleen niet op Defias Brotherhood
Hadden ze de Horde gebieden maar mooier moeten maken. M'n eerste char 15 jaar geleden was een Nightelf Hunter (niet genaamd Legolas overigens
)
Outlaw Rogue speelt trouwens wel lekker zeg. Sowieso super vet om Thunderfury te dual wielden
Outlaw Rogue speelt trouwens wel lekker zeg. Sowieso super vet om Thunderfury te dual wielden
[ Voor 24% gewijzigd door London op 18-02-2019 09:11 ]
Tesla M3LR '21
Op Bloodhoof is er een nederlandse guild Optimus Pruim waarin ik zelf af en toe mee ga raiden. Ze hebben ook een community. Vanavond als ik thuis ben even navragen naar community. Zover ik weet zijn er ook andere realms die mee gaan raiden.Occy schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:00:
Is er hier nog een beetje actieve guild of community die je kan joinen? Speel zelf horde op Genjuros.
Gisteren als een malle gebruik gemaakt van Pet Battle EVent in combinatie met Squirt in de Garrison... Oh my god wat gaat het levelen dan snel! Heb bijna 130 pets max level kunnen maken gisteren... Awesome!
Nog 5 te gaan ofzo en dan is m'n collectie level 25 en is het tijd om (wanneer ik speel) weer eens verder te gaan verzamelen... Moet de 1000 unique pets halen! nog 37 te gaan volgens mij.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik zit inmiddels op 1008 uniques, en gisteren de nieuwe pets ook even naar 25 gebracht, had een queue van een kleine 90 pets, dus ik ben voorlopig weer klaar.RustStorm schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:22:
Gisteren als een malle gebruik gemaakt van Pet Battle EVent in combinatie met Squirt in de Garrison... Oh my god wat gaat het levelen dan snel! Heb bijna 130 pets max level kunnen maken gisteren... Awesome!Nog 5 te gaan ofzo en dan is m'n collectie level 25 en is het tijd om (wanneer ik speel) weer eens verder te gaan verzamelen... Moet de 1000 unique pets halen! nog 37 te gaan volgens mij.
Nice!EelcoB schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:56:
[...]
Ik zit inmiddels op 1008 uniques, en gisteren de nieuwe pets ook even naar 25 gebracht, had een queue van een kleine 90 pets, dus ik ben voorlopig weer klaar.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ah dat is mooi weet niet of het nodig is maar misschien handig mijn battletag is Occy#21198Whatwhat schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
[...]
Op Bloodhoof is er een nederlandse guild Optimus Pruim waarin ik zelf af en toe mee ga raiden. Ze hebben ook een community. Vanavond als ik thuis ben even navragen naar community. Zover ik weet zijn er ook andere realms die mee gaan raiden.
even gisteravond geraid met een groep vrienden. Je merkt dat BFD op heroic een leuke balans heeft.
Alles tot Conclave is heerlijk te doen, geen duidelijke leap tov normal. Gewoon meer opletten. Maar vanaf Rastaman wordt het een stuk meer "Dit is heroic, enjoy!" Ook is Havoc leuk te spelen, niet heel uitdagend maar toch actief genoeg om het amusant te houden.
Helaas voorlopig even de laatste raid ivm werk, maar het was het zeker waard!
Alles tot Conclave is heerlijk te doen, geen duidelijke leap tov normal. Gewoon meer opletten. Maar vanaf Rastaman wordt het een stuk meer "Dit is heroic, enjoy!" Ook is Havoc leuk te spelen, niet heel uitdagend maar toch actief genoeg om het amusant te houden.
Verwijderd
Is voor mythic een beetje hetzelfde. Leuke raid vind ik het trouwens.corset schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:58:
even gisteravond geraid met een groep vrienden. Je merkt dat BFD op heroic een leuke balans heeft.
Raid is zeker leuk, alleen vind ik Coven een beetje meh.. ik had er meer difficulty in verwacht op heroic. Het is letterlijk normal met wat meer damage + overlap.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:10:
[...]
Is voor mythic een beetje hetzelfde. Leuke raid vind ik het trouwens.
Wacht maar tot Mekkatorque en dat iedereen op voice comms moet om robot spul te callen.corset schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:16:
[...]
Raid is zeker leuk, alleen vind ik Coven een beetje meh.. ik had er meer difficulty in verwacht op heroic. Het is letterlijk normal met wat meer damage + overlap.
Beetje oversight van Blizz dat aangezien niet iedereen op voice comms kan/wil maar goed. Het is wat het is.
Council is idd wat overlap maar genoeg om je kunnen te wipen als Krag'wa en Pa'ku net verkeerd vallen.
Verwijderd
Ik denk dat het geen oversight is. En zelfs de intentie. Men wil toch zo graag dat mensen meer met elkaar communiceren? Dan maar geforceerd via een fight waar je een microfoon voor moet hebben.Akaendra schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Wacht maar tot Mekkatorque en dat iedereen op voice comms moet om robot spul te callen.
Beetje oversight van Blizz dat aangezien niet iedereen op voice comms kan/wil maar goed. Het is wat het is.
Council is idd wat overlap maar genoeg om je kunnen te wipen als Krag'wa en Pa'ku net verkeerd vallen.
Je moet ook niet meer dan een paar zinnetjes/woordjes zeggen. Vervelend voor de mensen die niet kunnen praten door een medische reden, maar dat zal echt een 0.x% percentage zijn van de spelers denk ik.
Vind het overigens zelf super irritant als mensen anno 2019 geen microfoon hebben. Die dingen zijn overal te koop, niet duur en goede kwaliteit. Speel dan een singleplayer spel als je niet wil praten.
je hebt kortzichtig en je hebt .....Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:51:
[...]
Ik denk dat het geen oversight is. En zelfs de intentie. Men wil toch zo graag dat mensen meer met elkaar communiceren? Dan maar geforceerd via een fight waar je een microfoon voor moet hebben.
Je moet ook niet meer dan een paar zinnetjes/woordjes zeggen. Vervelend voor de mensen die niet kunnen praten door een medische reden, maar dat zal echt een 0.x% percentage zijn van de spelers denk ik.
Vind het overigens zelf super irritant als mensen anno 2019 geen microfoon hebben. Die dingen zijn overal te koop, niet duur en goede kwaliteit. Speel dan een singleplayer spel als je niet wil praten.
nee maar zonder gein, hier is toevallig ook een topicje over op MMO-C.
er zijn tal van redenen waarom mensen niet willen/kunnen praten.
voorbeelden die daar werden gegeven: meisje in een jongensgroep krijgt toch andere aandacht, verlegen personen die niet durven, transgenders die zonder coms gewoon als character gezien worden
zelf vind ik het geen heel groot probleem, maar legt wel een drempel op.
thuis lekker de muziek hard aan en ff puggen kan dus niet 'logisch'.
designwise valt er redelijk wat makkelijk aan te doen (los van hoeveel programmeerwerk dit is)
1. altijd 2 robots die eruit gaan als ze samen opgelost zijn. als jij jouw knop indrukt, geef je automatisch een signaal wat de ander in moet drukken. (dus ipv je eigen kleur, communiceer je die voor de ander)
2. de actionbar uitbreiden met een dubbele set: 1 set voor het unlocken van je eigen robot, 1 set voor het seinen naar de ander
edit:
en nummer 3 voor normal mode is om een soort console in de room te plaatsen, zodat externe spelers eventueel kunnen seinen door de console te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door antonvdijk op 21-02-2019 12:07 ]
Verwijderd
Ik snap heus wel dat het soms wat lastig is om met mensen te praten, maar we hebben het hier over enkele woordjes en verder kun je weer stil zijn. Maak het geen groter probleem dan dat het (imo) is.antonvdijk schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:04:
[...]
je hebt kortzichtig en je hebt .....
nee maar zonder gein, hier is toevallig ook een topicje over op MMO-C.
er zijn tal van redenen waarom mensen niet willen/kunnen praten.
voorbeelden die daar werden gegeven: meisje in een jongensgroep krijgt toch andere aandacht, verlegen personen die niet durven, transgenders die zonder coms gewoon als character gezien worden
zelf vind ik het geen heel groot probleem, maar legt wel een drempel op.
thuis lekker de muziek hard aan en ff puggen kan dus niet 'logisch'.
designwise valt er redelijk wat makkelijk aan te doen (los van hoeveel programmeerwerk dit is)
1. altijd 2 robots die eruit gaan als ze samen opgelost zijn. als jij jouw knop indrukt, geef je automatisch een signaal wat de ander in moet drukken. (dus ipv je eigen kleur, communiceer je die voor de ander)
2. de actionbar uitbreiden met een dubbele set: 1 set voor het unlocken van je eigen robot, 1 set voor het seinen naar de ander
edit:
en nummer 3 voor normal mode is om een soort console in de room te plaatsen, zodat externe spelers eventueel kunnen seinen door de console te gebruiken.
als wij een pug run hebben,is er gewoon de harde eis dat je op discord komt, je hoeft niet te praten maar het gros doet dit uiteindelijk wel omdat een gedeelte van de guild gewoon leip is
belangrijkste is dat je mee kan luisteren,kom je niet op discord ga je ook niet mee,heel simple,lijkt behoorlijk goed te werken,sommige willen echt niet en die leaven dan gewoon (ondanks dat het duidelijk in GF staat aangegeven)
het probleem was ook niet zozeer het luisteren, maar het moeten communiceren op (heroic & mythic) mekkatorque ivm robotsmrsar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:37:
als wij een pug run hebben,is er gewoon de harde eis dat je op discord komt, je hoeft niet te praten maar het gros doet dit uiteindelijk wel omdat een gedeelte van de guild gewoon leip isbelangrijkste is dat je mee kan luisteren,kom je niet op discord ga je ook niet mee,heel simple,lijkt behoorlijk goed te werken,sommige willen echt niet en die leaven dan gewoon (ondanks dat het duidelijk in GF staat aangegeven)
Daarvoor hebben wij vaste mensen uit ons team aangesteld.antonvdijk schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:48:
[...]
het probleem was ook niet zozeer het luisteren, maar het moeten communiceren op (heroic & mythic) mekkatorque ivm robots
Dat werkt dus niet op heroic, want alleen mensen in robots kunnen dus de code zien dan.mrsar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Daarvoor hebben wij vaste mensen uit ons team aangesteld.
Er zijn wel weakauras inmiddels met knoppen om in te toetsen (wat anton al suggereert)
Normal schreeuwt 1 persoon het gewoon en kun je snel verder.
Mekkatorque is imho tot nu toe nog wel de beste fight in BFD, steekt met pluim boven alle andere fights uit.
Na een redelijk steil curve met levelen, is de gang in Panda land wel een beetje eruit. Wat een gort droge materie is het daar, en dan moet Dreanor nog komen... maar goed nog een paar avondjes en dan is de Mag-orc tank klaar voor BFA.
Voor de rest, gewoon blijven lachen en door grinden.
Voor de rest, gewoon blijven lachen en door grinden.
euh nee, degene in de robot kan het juist niet zien toch?die moet juist luisteren om de juiste kleuren in te kunnen rammenAkaendra schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:11:
[...]
Dat werkt dus niet op heroic, want alleen mensen in robots kunnen dus de code zien dan.
Er zijn wel weakauras inmiddels met knoppen om in te toetsen (wat anton al suggereert)
Normal schreeuwt 1 persoon het gewoon en kun je snel verder.
Mekkatorque is imho tot nu toe nog wel de beste fight in BFD, steekt met pluim boven alle andere fights uit.
Nog SP hier? Ik heb een issue met mijn rotation. Het valt regelmatig voor dat in minder dan 1 CD , VB off CD komt. Maar wat doe ik in die 0.5 of 0.8 of ... sec, smijt ik hier een MF tussen (waardoor ik een delay heb van 0.5 of 0.2 of ... sec) of doe ik niks totdat VB off CD komt? Nog mensen die dit probleem hebben?
Je kunt je eigen code niet zien nee, op heroic kun je alleen codes van anderen zien mits je zelf ook in een robot zit.mrsar schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:25:
[...]
euh nee, degene in de robot kan het juist niet zien toch?die moet juist luisteren om de juiste kleuren in te kunnen rammen
oh ja dat was het inderdaadAkaendra schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:57:
[...]
Je kunt je eigen code niet zien nee, op heroic kun je alleen codes van anderen zien mits je zelf ook in een robot zit.
Zo, avondje bezig geweest:
Alchemy 150 -> ilevel 400 trinket gemaakt
Leatherworking 150 -> ilevel 400 boots met beste stats + ilevel 385 pants met beste stats. Alles al klaar als ik de volgende 2 heroic bosses dood heb.
Je moet er wat voor over hebben als je goede tank/dps wil zijn, maar het is het waard
Alchemy 150 -> ilevel 400 trinket gemaakt
Leatherworking 150 -> ilevel 400 boots met beste stats + ilevel 385 pants met beste stats. Alles al klaar als ik de volgende 2 heroic bosses dood heb.
Je moet er wat voor over hebben als je goede tank/dps wil zijn, maar het is het waard
Gisteren met de guild in onze social run eindelijk Jaina op normal neer weten te krijgen. Niet heel veel gear weten te krijgen helaas, maar wel weer een van de pets van een mede raider die geen pets verzamelde, samen met een andere raider een /roll gedaan, hij 95, dus verwachtte er al naast te grijpen, roll ik een 97
Dus inmiddels staat de teller op 1009 uniques
Dus inmiddels staat de teller op 1009 uniques
Idd, kom op zeg... in de tijd dat ik nog raidde (classic onyxia/moeten core 40 man/aq40/bwl) was het zelfs verplicht om , toendertijd TeamSpeak te hebben . was je verlegen en wilde je raiden? deal with it. hoort er gewoon bij.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:28:
[...]
Ik snap heus wel dat het soms wat lastig is om met mensen te praten, maar we hebben het hier over enkele woordjes en verder kun je weer stil zijn. Maak het geen groter probleem dan dat het (imo) is.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe Heritage Armors. Gnomes en Taurens zijn naar mijn weten als eerste aan de beurt, ik kan niet wachten.
Ondertussen mijn druid naar 120 gekregen en ben ook bezig mijn gnome rogue te levelen. Deze heb ik onlangs op aanraden van wat Tweakers naar Outlaw (ik wil steeds combat opschrijven...) gezet en knal nu lekker door de content heen. Daarna alleen mijn gnome priest nog en mijn gnome army is weer compleet!
Ondertussen mijn druid naar 120 gekregen en ben ook bezig mijn gnome rogue te levelen. Deze heb ik onlangs op aanraden van wat Tweakers naar Outlaw (ik wil steeds combat opschrijven...) gezet en knal nu lekker door de content heen. Daarna alleen mijn gnome priest nog en mijn gnome army is weer compleet!
Pfff, ik heb echt geen tijd, en zin om al mijn characters te levelen, heb er momenteel 3 op 120, en een aantal anderen op 112....Carthrax schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:30:
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe Heritage Armors. Gnomes en Taurens zijn naar mijn weten als eerste aan de beurt, ik kan niet wachten.
Van de week wel mijn eerste M+ allertijden gedaan op mn paladin, met een +5 meegeweest van guildies, die aardig genoeg waren om mij als M+ n00b mee te willen nemen
Op dit moment heb ik nog "maar" 11 op 120. Ik merk wel dat ik het meeste moeite heb met de horde chars. De leveling gebieden van de horde ben ik niet weg van en dus laat ik die vaak links liggen.
Het is jammer dat je niet echt kan levelen met invasies zoals bij Legion, die assaults leveren te weinig op helaas.
Het is jammer dat je niet echt kan levelen met invasies zoals bij Legion, die assaults leveren te weinig op helaas.
Op zich leveren de expeditions nog wel redelijk wat op, maar dat wordt op latere levels ook wel minder heb ik gemerkt, en je krijgt er geen gear uit, dus je gaat gigantisch achterlopen.Carthrax schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:21:
Op dit moment heb ik nog "maar" 11 op 120. Ik merk wel dat ik het meeste moeite heb met de horde chars. De leveling gebieden van de horde ben ik niet weg van en dus laat ik die vaak links liggen.
Dan heb je je wellicht gekwalificeerd voor de MDI tournament server !Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:37:
Lekker avondje gehad. Expansion bevalt nog steeds goed.
[Afbeelding]
Oh wacht, 3 vd 4
Verwijderd
Ja ik ben er nog niet voor gekwalificeerd. Moet ook één team hebben waarmee de dungeons doet. Nu heb ik mij toevallig wel aangemeld en ga er binnenkort mee aan de slag.toolkist schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:57:
[...]
Dan heb je je wellicht gekwalificeerd voor de MDI tournament server !Moet je je team alleen nog wel aanmelden.
Oh wacht, 3 vd 4
Daarom dat ze in 8.1.5 gear toevoegen dat je kan kopen met dubloons. Gewoon groene items die je kan gebruiken om het itemlevel van je alts op peil te houden t.e.m. level 120.EelcoB schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:26:
[...]
Op zich leveren de expeditions nog wel redelijk wat op, maar dat wordt op latere levels ook wel minder heb ik gemerkt, en je krijgt er geen gear uit, dus je gaat gigantisch achterlopen.
Dat maakt het leven weer een stuk eenvoudiger, ik heb weinig tijd om te wachten op dungeon queues, en exp[editions gaan gelukkig redelijk vlot nog op dit moment.Kapoen schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:54:
[...]
Daarom dat ze in 8.1.5 gear toevoegen dat je kan kopen met dubloons. Gewoon groene items die je kan gebruiken om het itemlevel van je alts op peil te houden t.e.m. level 120.
Afgelopen maandag tikte mijn rogue ook 120 aan met slechte gear, het is mijn eerste alt die ik levelde zonder epics of legendaries van Legion. Het gearen gaat eigenlijk vrij vlot, ik zit nu al aan ilevel 360 en dit zonder een dungeon of raid te doen.
Gek genoeg is world pvp vrij genereus geweest voor mij tot nu toe. Ik kon nog profiteren van de against all odds quest aan alliance zijde voor een makkelijk ilevel 385 item, en nog een lager item (dacht 350) voor de 10 kills quest in zul'dazar. Incursions + warmode en secret supply chests gaven me vrij vlot 500 conquest, dus dat was goed voor een ilevel 375 wapen en een hoop andere gear.
Daarnaast gaven de arathi warfront en de daaropvolgende world boss in hetzelfde gebied me twee 370 items.
Te zeggen dat ik tijdens BC verhuisde van een PvP realm (Kor'gall) naar een 'carebear' realm (Turalyon) omdat ik echt niets had met pvp. Toch vind ik warmode wel een leuke toevoeging aan het spel en laat ik het nu permanent geactiveerd. Nuja, dat is uiteraard makkelijk gezegd als rogue
Gek genoeg is world pvp vrij genereus geweest voor mij tot nu toe. Ik kon nog profiteren van de against all odds quest aan alliance zijde voor een makkelijk ilevel 385 item, en nog een lager item (dacht 350) voor de 10 kills quest in zul'dazar. Incursions + warmode en secret supply chests gaven me vrij vlot 500 conquest, dus dat was goed voor een ilevel 375 wapen en een hoop andere gear.
Daarnaast gaven de arathi warfront en de daaropvolgende world boss in hetzelfde gebied me twee 370 items.
Te zeggen dat ik tijdens BC verhuisde van een PvP realm (Kor'gall) naar een 'carebear' realm (Turalyon) omdat ik echt niets had met pvp. Toch vind ik warmode wel een leuke toevoeging aan het spel en laat ik het nu permanent geactiveerd. Nuja, dat is uiteraard makkelijk gezegd als rogue
Nice, hou ons op de hoogte svpVerwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:05:
Inmiddels wel voor MDI gekwalificeerd!
Vorige week sinds een lange tijd weer eens ingelogd in WoW maar valt me toch tegen, levelen is echt geen uitdaging meer maar duurt gewoon lang.
Dungeon finder is gewoon zo snel mogelijk rennen en vooral niet communiceren.
Als je een vraag stelt is het antwoord meestal STFU of Fuck you...
Gelukkig heb ik de leuke herinneringen nog van hoe het ooit was dat je een reputatie had op de server waar je op speelde en levelen een uitdaging was.
Wel een bod gehad om mijn account inc characters te verkopen voor $500.
Dungeon finder is gewoon zo snel mogelijk rennen en vooral niet communiceren.
Als je een vraag stelt is het antwoord meestal STFU of Fuck you...
Gelukkig heb ik de leuke herinneringen nog van hoe het ooit was dat je een reputatie had op de server waar je op speelde en levelen een uitdaging was.
Wel een bod gehad om mijn account inc characters te verkopen voor $500.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.