Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Damn, de nieuwe character customization ziet er tof uit :D
Dwarfes kunnen de Wildhammer look maken. Trolls krijgen bodypaint opties, Humans krijgen variatie in mensenrassen (negroïde, aziatisch etc..). En meer hairstyles. Je kan straks je persoonlijkheid veel meer reflecteren in je character.

De level squish is inderdaad een feit. Pre-Shadowlands is level 50 de max. Je begint met een nieuw ontwikkeld vanilla/pre-expansion ervaring. Daarna kun je op level 10 naar een expansion naar keuze. In Shadowlands ga je dan van lvl 50 naar 60. Level up gaan is niet meer slechts een nummertje dat hoger wordt, maar beloning voor wat je gedaan hebt, zoals het eigenlijk hoorde te zijn. Straks kies je gewoon zelf welk pad van welke expansion dan ook je wilt spelen en kun je vervolgers, als je lvl 50 bereikt hebt, de shadowlands induiken.

Even een overzicht gemaakt hoe het levelen er straks uit gaat zien:
https://tweakers.net/ext/f/u4xYwZg1NHr2S2KLzrbzBFOQ/full.png

Oh, en in Shadowlands kan alles een Death Knight zijn.

[Voor 15% gewijzigd door Zeror op 02-11-2019 00:04]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Spacejockey
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 31-03 19:06
Was aanvankelijk niet heel enthousiast, maar na de panel ben ik toch wel een beetje om. Ben vooral benieuwd naar de un-pruning...

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-03 13:22
Zeror schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:24:
Damn, de nieuwe character customization ziet er tof uit :D
Dwarfes kunnen de Wildhammer look maken. Trolls krijgen bodypaint opties, Humans krijgen variatie in mensenrassen (negroïde, aziatisch etc..). En meer hairstyles. Je kan straks je persoonlijkheid veel meer reflecteren in je character.

De level squish is inderdaad een feit. Pre-Shadowlands is level 50 de max. Je begint met een nieuw ontwikkeld vanilla/pre-expansion ervaring. Daarna kun je op level 10 naar een expansion naar keuze. In Shadowlands ga je dan van lvl 50 naar 60. Level up gaan is niet meer slechts een nummertje dat hoger wordt, maar beloning voor wat je gedaan hebt, zoals het eigenlijk hoorde te zijn. Straks kies je gewoon zelf welk pad van welke expansion dan ook je wilt spelen en kun je vervolgers, als je lvl 50 bereikt hebt, de shadowlands induiken.

Even een overzicht gemaakt hoe het levelen er straks uit gaat zien:
[Afbeelding]

Oh, en in Shadowlands kan alles een Death Knight zijn.
Hoe werkt dit concreet? Een level 120 wordt dan 50 of wat gaat er gebeuren met alle chars hoger dan 60?

Lijkt mij wel tof overigens, nooit maar naar Legion of TBC gebieden.

• Spacejockey
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 31-03 19:06
https://i.imgur.com/YnD2iEc.jpg
Metalbuster schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 08:25:
[...]

Hoe werkt dit concreet? Een level 120 wordt dan 50 of wat gaat er gebeuren met alle chars hoger dan 60?

Lijkt mij wel tof overigens, nooit maar naar Legion of TBC gebieden.
Hoe dat gaat werken is nog niet bekend.

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-03 13:22
Heb een klein beetje bij gelezen qua lore, hoewel ik er niet heel diep in zit.
Dit geeft toch kansen voor Blizzard om figuren als Varian en Arthas terug te brengen?

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Damn, ik zou zo weer instappen op deze manier
Voor wie Blizzcon kijkt: WoW deep dive over Shadowlands start over 20-25 minuten ;)

• MysticSnake
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22-03 13:59
gitaarwerk schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:37:
wotlk vond ik een hele toffe uitbreiding. Sylvanas haeeft een diepere kracht dan alleen als banshee queen. Einde van war campaign in BfA was dat wel zichtbaar. Grappige is wel weer dat juist deze karakters zwaarder ‘tellen’ dan Sargeras, welke toch wel beetje de ultieme badass was uiteindelijk. Jarexxus die de lich king heeft ‘gemakt’.
Sylvanas wordt veel te belangrijk gemaakt. Misschien lachen als je Horde bent, maar irritant als je Alliances speelt. Derhalve stop ik er dus gewoon mee na deze expansion, te meer omdat het gewoon onmogelijk is dat Sylvanas de Lich King (Bolvar) verslaat in een 1-tegen-1 gevecht, als Blizzard die kant op gaat ben ik er klaar mee.

• stomley
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-04 18:41
MysticSnake schreef op zondag 3 november 2019 @ 02:31:
[...]

Sylvanas wordt veel te belangrijk gemaakt. Misschien lachen als je Horde bent, maar irritant als je Alliances speelt. Derhalve stop ik er dus gewoon mee na deze expansion, te meer omdat het gewoon onmogelijk is dat Sylvanas de Lich King (Bolvar) verslaat in een 1-tegen-1 gevecht, als Blizzard die kant op gaat ben ik er klaar mee.
Waarom kan sylvanas niet 1 vs 1 winnen van Bolvar? Bolvar is niet zo krachtig als lich als dat een Arthas was.

Daarnaast zijn er meerdere jaren verstreken waarin ze veel krachten heeft gekregen. Zo gek vind ik het niet.

Daarnaast als je het verhaal uit wc3 weet dan weet je hoe slim sylvanas is.

[Voor 5% gewijzigd door stomley op 03-11-2019 08:11]

• MysticSnake
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22-03 13:59
stomley schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:10:
[...]

Waarom kan sylvanas niet 1 vs 1 winnen van Bolvar? Bolvar is niet zo krachtig als lich als dat een Arthas was.

Daarnaast zijn er meerdere jaren verstreken waarin ze veel krachten heeft gekregen. Zo gek vind ik het niet.

Daarnaast als je het verhaal uit wc3 weet dan weet je hoe slim sylvanas is.
Sylvanas was binnen enkele minuten weggetikt door Varian Wrynn, het is dat Anduin de zwakste King is die de Alliances ooit heeft gehad, anders was het ook allang snel klaar geweest. Bolvar was nadat hij de Lich King is geworden, sowieso een stuk sterker dan Varian.

Maar Blizzard doet dit omdat ze willen blijven doormodderen met een andere Horde bad guy (of bad girl, in dit geval) verhaallijn. Dat vind ik jammer. Ik had gehoopt dat na Siege of Orgimmar we daar wel klaar mee waren. Niet dus. Dat is niet niet zo boeiend als je zelf geen Horde speelt.

• Hairy23
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:31
MysticSnake schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:01:
[...]

Sylvanas was binnen enkele minuten weggetikt door Varian Wrynn, het is dat Anduin de zwakste King is die de Alliances ooit heeft gehad, anders was het ook allang snel klaar geweest. Bolvar was nadat hij de Lich King is geworden, sowieso een stuk sterker dan Varian.

Maar Blizzard doet dit omdat ze willen blijven doormodderen met een andere Horde bad guy (of bad girl, in dit geval) verhaallijn. Dat vind ik jammer. Ik had gehoopt dat na Siege of Orgimmar we daar wel klaar mee waren. Niet dus. Dat is niet niet zo boeiend als je zelf geen Horde speelt.
Het werd anders vrij duidelijk uitgelegd door Blizzard tijdens de WoW Whats Next waarom Sylvanas sterker is geworden. misschien die nog even kijken?

• gitaarwerk
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
MysticSnake schreef op zondag 3 november 2019 @ 02:31:
[...]

Ik heb an sich geen probleem als Alliance speler. Ik vind de nieuwe wereld wat ver gezocht. Eigenlijk is lich powers helemaal niet zo sterk, aangezien verzinsel zou zijn van de demons, onder de fel power, welke weer onder de void power zijn. Dus enige wat sense maakt dat die laatste krachten zijn vergaard. Ik moet overigens ook nog se uitleg zien waarom ze zo sterk is geworden.

Ik vind het ook wat ver gezocht, maar ik houd ook wel gewoon van een doorlopend verhaal, hoe gek ze dan ook soms aan elkaar geknoopt worden. Voor mij hoeft het niet zo strict te zijn. Maar ik snap we dat ze hiermee spelers niet mee plezieren.

Ik zou persoonlijk wel minder enthousiast worden als ik als pally niet een goeie tank zou kunnen zijn. Maar dat is eigenlijk nu ook al als je monks in vergelijking stelt.

• tommy2005
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 27-03 20:40
Zeror schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:18:
[...]

Hoe dat gaat werken is nog niet bekend.
Precies waar ik ook aan moest denken, zou een alt met lvl 30 ook lvl 30 blijven?

Als bepaalde classes maar viable blijven. Een tank class / build doet in de basis hetzelfde, maar hoe bepaald het race. Dan kun je gewoon de rank kiezen die je graag speelt. Of dat dan een Pala, warrior, dh of druid is bepaal je zelf.
Ze gaan een berekening loslaten om het level om te zetten. Level 120 = level 50. Dus waar je uiteindelijk uit gaat komen als je lager bent, geen idee. Je zou wel zo'n 60/70% sneller level 50 (of het oude level 120) zijn dan zoals nu het geval is.

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:45

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Jongens ik probeer er achter te komen wanneer het 15th anni event van Wow start zodat ik die te gekke mount kan halen wanneer is het zover, en verder ik heb alleen tijdens de launch van BFA gespeeld ze zullen toch geen hoge ilvl's verwachten voor een dergelijk event ?

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• gitaarwerk
  • Niet online
jawel, juist.

Maar de event is tussen 16-30 november
gitaarwerk schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:48:
[...]
Ik heb an sich geen probleem als Alliance speler. Ik vind de nieuwe wereld wat ver gezocht. Eigenlijk is lich powers helemaal niet zo sterk, aangezien verzinsel zou zijn van de demons, onder de fel power, welke weer onder de void power zijn. Dus enige wat sense maakt dat die laatste krachten zijn vergaard. Ik moet overigens ook nog se uitleg zien waarom ze zo sterk is geworden.
In Warcraft Chronicles staat een hele mooie plaat van de krachten die in het WoW universum leven. Dan heb je het over de cosmic forces:

Light, Void, Order, Disorder, Life en Death.

Al die cosmic forces hebben een vorm van magie; Light is holy, Void is Shadow, Order is Arcane, Disorder is Fel, Life is Nature en Death Necromancy.

The Burning Legion heeft Ner'zhul dusdanig gemanipuleerd dat deze de Lich King werdt, waarmee ze de undead konden gebruiken. Maar in de Frozen Throne breekt Arthas uit de wil van de Legion om zo de macht te grijpen vanuit de werkelijke kracht achter de Lich King. Death.

De reden dat Illidan op Arthas wordt afgestuurd. Ze willen niet dat de Lich King te sterk wordt.

Na Wrath is Arthas gone en wordt Bolvar geïnstalleerd als Lich King. Als een soort controlestop op de Scourge. Bolvar als Lich king doet weinig, hij gebruikt de macht die zijn positie hem biedt nauwelijks. Hij wil niet dat de dood Azeroth overspoelt. Sylvanas wil dat wel. Die heeft de dood volledig omarmt. (En dat was al duidelijk aan het einde van de War campaign in BFA).

Ze zitten beiden aan dezelfde krachtbron. Bij Bolvar laat hij het in beperkte mate toe.. Sylvanas zet de kraan vol open. En dan is ze gewoon sterker.

• DominoNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01-04 09:57

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Het verhaal over Sylvanas VS. Lichking/Bolvar is dus...

spoiler: title
.. dat Sylvanas een deal heeft gesloten met "the Jailer", een big bad guy in the shadowlands en dat ze daardoor nieuwe krachten heeft opgedaan. Hoe ze die deal heeft kunnen sluiten als de poort naar shadowlands pas open gaat als ze bolvar z'n helm sloopt weet ik ook niet...

Als je het mij vraagt hebben ze in ieder geval goed gekeken naar de verhalen binnen MTG van het laatste jaar...

[Voor 13% gewijzigd door DominoNL op 04-11-2019 10:08]

DominoNL schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:07:
Het verhaal over Sylvanas VS. Lichking/Bolvar is dus...

spoiler: title
.. dat Sylvanas een deal heeft gesloten met "the Jailer", een big bad guy in the shadowlands en dat ze daardoor nieuwe krachten heeft opgedaan. Hoe ze die deal heeft kunnen sluiten als de poort naar shadowlands pas open gaat als ze bolvar z'n helm sloopt weet ik ook niet...

Als je het mij vraagt hebben ze in ieder geval goed gekeken naar de verhalen binnen MTG van het laatste jaar...
Ik zet m even in de spoiler just in case maar,

spoiler:
Sylvanas noemt de scheiding tussen de Shadowlands een veil.. een sluier. En in die zin zou het wel eens vergelijkbaar kunnen zijn met de Emerald Nightmare (die kwam op een gegeven moment ook naar buiten zoals we in Legion zagen).

Daarnaast is ze na het verslaan van Arthas als Lich King van Icecrown Citadel gesprongen met haar dood tot gevolg. Ze is toen met hulp van de Val'kyr teruggekomen. Goede kans dat ze toen als voorbij die veil heeft kunnen kijken. En toen al contact heeft gehad met die Jailer. Als de Shadowlands het afterlife is van het WoW universum dan is ze daar al een paar keer geweest.

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 31-03 14:58
Katmi schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:47:
Heel die ''covenants'' in Shadowlands gaat weer de anti fun grind/meh functie zijn van deze expansie, calling it now.

'' full endgame narrative campaign '' want de War Campaign was zo leuk meneer :P

edit : geen class overhauls en slechts 1 nieuwe class ability via die Covenant boel, klinkt niet goed na BFA want alle classes spelen enorm boring en ''flat'' in BFA.
Wellicht eerst alles van Blizzcon afwachten voordat er conclusies getrokken worden. De covenants gaan een beetje werken zoals de garrison/class hall maar je zou er minder tijd in door brengen. De grind/meh functie zoals AP was de afgelopen 2 expansions wordt flink gereduceerd. Er zal nog altijd iets van een grind functie inzitten (want ja, tis nog steeds een MMORPG), maar niet in deze mate.

Daarnaast komen er de nodige class overhauls. Of beter gezegd, ze proberen class identity terug te brengen (aura's van paladins, curses van warlocks, poisons op alle rogue specs, totems bij shamans) waarbij ook abilities terug zullen komen die lang geleden verwijderd zijn (Shattering Throw voor warriors, Ritual of Doom voor warlocks, etc).

Los van de lore zijn er wel de nodige dingen waar ik wel weer enthousiast van word:
  • Thorgast: soort opvolger van de mage tower uit Legion met steeds wisselende layouts/mobs/buffs
  • Meer character customization
  • Transmoggable legendaries (eindelijk Shadowmourne transmog op mijn warrior \o/)
  • Crafting changes: je kan middels bijvoorbeeld gems de secondary stats gaan bepalen
  • Nieuwe manier van het verkrijgen van legendaries. Je craft ze min of meer waarbij je ook de secondary stats kan bepalen
  • Minder RNG bij bepaalde zaken als de weekly mythic/pvp chest
Door deze wijgingen lijkt de game ook weer meer alt friendly te worden. Iets dat het met de huidige essences verre van is.

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-03 14:14
Ik word echt blij van de spells die weer terug komen. Shattering throw is toch wel heel erg lekker.

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-03 19:34
Anti magic zone is geen PVP talent meer. Zouden DKs dan eindelijk eens weer raid-utility krijgen?

• Zertaxka
  • Niet online
koelebobes schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:25:
Jongens ik probeer er achter te komen wanneer het 15th anni event van Wow start zodat ik die te gekke mount kan halen wanneer is het zover, en verder ik heb alleen tijdens de launch van BFA gespeeld ze zullen toch geen hoge ilvl's verwachten voor een dergelijk event ?
gitaarwerk schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:39:
jawel, juist.

Maar de event is tussen 16-30 november
Errm nee
WoW 15th Anniversary Event Live Tuesday, November 5th, 2019.
Dus zal voor EU wel op Woensdag beginnen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• gitaarwerk
  • Niet online
Zertaxka schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:02:
[...]

[...]

Errm nee

[...]

Excuus, ja, ik ben de k ik in de war met een andere datum. Geen idee welke dan. Had we het wat met WoW te maken had.

• gitaarwerk
  • Niet online
Noiz schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:54:
[...]

Wellicht eerst alles van Blizzcon afwachten voordat er conclusies getrokken worden. De covenants gaan een beetje werken zoals de garrison/class hall maar je zou er minder tijd in door brengen. De grind/meh functie zoals AP was de afgelopen 2 expansions wordt flink gereduceerd. Er zal nog altijd iets van een grind functie inzitten (want ja, tis nog steeds een MMORPG), maar niet in deze mate. hey

Daarnaast komen er de nodige class overhauls. Of beter gezegd, ze proberen class identity terug te brengen (aura's van paladins, curses van warlocks, poisons op alle rogue specs, totems bij shamans) waarbij ook abilities terug zullen komen die lang geleden verwijderd zijn (Shattering Throw voor warriors, Ritual of Doom voor warlocks, etc).

Los van de lore zijn er wel de nodige dingen waar ik wel weer enthousiast van word:
  • Thorgast: soort opvolger van de mage tower uit Legion met steeds wisselende layouts/mobs/buffs
  • Meer character customization
  • Transmoggable legendaries (eindelijk Shadowmourne transmog op mijn warrior \o/)
  • Crafting changes: je kan middels bijvoorbeeld gems de secondary stats gaan bepalen
  • Nieuwe manier van het verkrijgen van legendaries. Je craft ze min of meer waarbij je ook de secondary stats kan bepalen
  • Minder RNG bij bepaalde zaken als de weekly mythic/pvp chest
Door deze wijgingen lijkt de game ook weer meer alt friendly te worden. Iets dat het met de huidige essences verre van is.
oeh moggable legendaries? waar vind je dat terug? die auras van pallies waren ook nice. Ik ben enorm fan van pallies. Is ook eigenlijk mijn enige char die ik speel. Wat mij tof lijkt als de Val’kyr, of de niet undead versie hiervan als race wordt. Lijkt me ook tof. De War Campaign vond ik trouwens wel echt leuk!

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Zertaxka schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:02:
[...]

[...]

Errm nee

[...]

Erm nee op het item level of de begin datum anders moet ik nu online komen en farmen :O

• Zertaxka
  • Niet online
koelebobes schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:29:
[...]

Erm nee op het item level of de begin datum anders moet ik nu online komen en farmen :O
Minimaal 380 : https://news.blizzard.com...ontent-update-notes#item2

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

• Zertaxka
  • Niet online
koelebobes schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:46:
https://worldofwarcraft.c...r/eu/bloodhoof/koelebobes

oei hoe kan ik het beste mijn Ilvl snel verhogen :) ben er een tijdje uit geweest
Nazjatar unlocken als je dat nog niet gedaan hebt. Krijg je zowiezo een Benthic (385) item en dan verder Mana Pearls farmen om nog meer Benthic gear te kopen bij de vendor. Benhtic is 385 en die kan je weer upgraden met Mana Pearls. Zou je gear niet upgraden voordat je allemaal Benthic gear hebt.
En world quests die gear geven blijven doen, altijd een kans dat ze warforgen + World Raid Bosses en hopen op een drop.

• Noiz
gitaarwerk schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:07:
[...]

oeh moggable legendaries? waar vind je dat terug? die auras van pallies waren ook nice. Ik ben enorm fan van pallies. Is ook eigenlijk mijn enige char die ik speel. Wat mij tof lijkt als de Val’kyr, of de niet undead versie hiervan als race wordt. Lijkt me ook tof. De War Campaign vond ik trouwens wel echt leuk!
Uit de WoW Q&A:
Q: Will legendaries ever be transmoggable?

A: Short answer is yes! Original rules were very restrictive. Back then the legendaries were the coolest weapons in the game and we didn't want everyone walking around with Thunderfury. Coming soon!

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Zertaxka schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:56:
[...]

Nazjatar unlocken als je dat nog niet gedaan hebt. Krijg je zowiezo een Benthic (385) item en dan verder Mana Pearls farmen om nog meer Benthic gear te kopen bij de vendor. Benhtic is 385 en die kan je weer upgraden met Mana Pearls. Zou je gear niet upgraden voordat je allemaal Benthic gear hebt.
En world quests die gear geven blijven doen, altijd een kans dat ze warforgen + World Raid Bosses en hopen op een drop.
Oof ik hoop dat ik het red

• gitaarwerk
  • Niet online
Dan bewaar ik ‘m nog ;-). Bloed zweed en tranen in gegaan. Bedankt voor de info!

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Nu online
Noiz schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:54:
[...]
Er komen geen class overhauls, ze hebben al gezegd in een interview '' no big changes like Legion class reworks, more like layering on top ''
Met class reworks/overhauls bedoel ik grote changes zoals toen Unh Dk's het festering wound systeem kregen in Legion of combat rogue outlaw rogue werd of paladins holy power kregen, dingen die de speelstijl van de class totaal omgooien, van sommige zou ik het liefst hebben dat ze terug naar Cata/WoD gingen.

Als de rotaties nog steeds hetzelfde zijn als nu in BFA maar dan gewoon wat aura's/poisons/curses erboven op gegooid dan zullen de specs nog steeds even plat en boring spelen als nu in BFA.
Als Warrior shattering throw terug krijgen ( wat niets doet op bosses ) of als Paladin wat Aura's terug krijgen veranderd nog steeds niets aan de redelijke ''meh'' rotations van de meeste classes momenteel.

Sommige classes voelen gewoon niet meer fun sinds Legion en BFA heeft daar zeker niet mee geholpen, nu proberen ze in te spelen op nostalgie met Aura's ( die weinig doen ) of Shattering throw of Kill Shot, allemaal leuk maar zonder een deftige rework voor sommige classes zijn die abilities even leuk als een ijsblokje in een leeg Mojito glass.

• Noiz
Katmi schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:30:
[...]

Er komen geen class overhauls, ze hebben al gezegd in een interview '' no big changes like Legion class reworks, more like layering on top ''
Met class reworks/overhauls bedoel ik grote changes zoals toen Unh Dk's het festering wound systeem kregen in Legion of combat rogue outlaw rogue werd of paladins holy power kregen, dingen die de speelstijl van de class totaal omgooien, van sommige zou ik het liefst hebben dat ze terug naar Cata/WoD gingen.

Als de rotaties nog steeds hetzelfde zijn als nu in BFA maar dan gewoon wat aura's/poisons/curses erboven op gegooid dan zullen de specs nog steeds even plat en boring spelen als nu in BFA.
Als Warrior shattering throw terug krijgen ( wat niets doet op bosses ) of als Paladin wat Aura's terug krijgen veranderd nog steeds niets aan de redelijke ''meh'' rotations van de meeste classes momenteel.

Sommige classes voelen gewoon niet meer fun sinds Legion en BFA heeft daar zeker niet mee geholpen, nu proberen ze in te spelen op nostalgie met Aura's ( die weinig doen ) of Shattering throw of Kill Shot, allemaal leuk maar zonder een deftige rework voor sommige classes zijn die abilities even leuk als een ijsblokje in een leeg Mojito glass.
Nu weet ik niet welke class je speelt, maar ik kan nu niet zeggen dat de classes die ik voornamelijk speel (warrior, DK, hunter, rogue) veel anders voelen in vergelijking met vorige expansions. Rotaties zijn nog steeds hetzelfde en in veel gevallen uitgebreider dan voorheen. Overigens is voor mij de WotLK versie van fury nog altijd de beste, mede mogelijk gemaakt door de gear die er toen beschikbaar was (100% ArP, Shadowmourne, etc).

Ik vraag mij dan af waardoor het niet meer leuk aanvoelt en wat er gewijzigd zou kunnen worden om het weer leuk te maken? Want de meeste specs die ik zo even kan bedenken zijn allemaal uitgebreider geworden als het aankomt op rotaties. Rogue is van origine Sinister Strike > Eviscerate spam en warlocks konden een heel gevecht lang doen met alleen maar Shadowbolt spammen. Wat ik wel mis uit de MoP/WoD tijd is het hebben van Vengeance als tank :P

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:17
koelebobes schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:46:
[...]

https://worldofwarcraft.c...r/eu/bloodhoof/koelebobes

oei hoe kan ik het beste mijn Ilvl snel verhogen :) ben er een tijdje uit geweest
Gewoon world quests en base mythics (of zelfs heroics) doen, dan zal je vrij snel wel 380+ zijn.

Je hoeft je overigens niet te haasten, het verjaardagsevent loopt tot na nieuwjaar blijkbaar, hier is het artikel op battle.net

Relevante passage:
When: November 5, 2019 – January 7, 2020 (The Americas)
November 6, 2019 – January 8, 2020 (Europe)
November 7, 2019 – January 9, 2020 (Asia)

[Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 05-11-2019 09:35]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Milan93
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:11
Zijn er nog mensen opzoek naar een gezellige Nederlands casual (M+)raiding guild? Wij zitten op Silvermoon Alliance en hebben al enkele tweakers in de guild zitten. EP 8/8 HC en 3/8M. Socials en m+ers zijn ook welkom

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Nu online
Noiz schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:32:
[...]

Nu weet ik niet welke class je speelt, maar ik kan nu niet zeggen dat de classes die ik voornamelijk speel (warrior, DK, hunter, rogue) veel anders voelen in vergelijking met vorige expansions. Rotaties zijn nog steeds hetzelfde en in veel gevallen uitgebreider dan voorheen. Overigens is voor mij de WotLK versie van fury nog altijd de beste, mede mogelijk gemaakt door de gear die er toen beschikbaar was (100% ArP, Shadowmourne, etc).
Geen idee wat jij speelt in BFA maar een hoop classes zijn er veel platter uit gekomen na Legion wegens verliezen van artifact procs of artifact abilities, ja sommige classes hebben die als een '' dog bone '' gekregen als talent punt ( bv Unh DK en hun artifact ability om ghouls te summonen voor de hoeveelheid festering wounds die je hebt ) maar over het algemeen is er in BFA een hoop gepruned na Legion en dat is algemeen geweten.

Probleem is dat er bij Legion gepruned is geweest en dan wat artifact procs en abilities gekregen, en in BFA is er nog meer gepruned en de artifact procs weg gehaald dus tov bv WoD blijf je op sommige classes een stuk kaler zitten in BFA.
Dan nog gezwegen dat op sommige classes het gewoon clunky voelt na dat ze bepaalde cd's of abilities op de GCD hebben gezet in BFA, voor sommige abilities hebben ze dit ondertussen al terug gedraaid maar niet in elke class/spec.

Het liefst zou ik terug gaan naar Cata/WoD specs ( vooral ret paladin en hunter dan, warrior ook ) maar die hoop heb ik na hun blizzcon opmerking over geen overhauls al laten varen, kan nu enkel maar hopen dat ze toch iets meer doen dan gewoon terug oud spul on top of current specs te gooien.

Als ik vraag aan iedereen op mijn friendslist die gestopt is na +-4-5 maanden BFA is het antwoord altijd hetzelfde, classes/specs voelen leeg na artifacts / rotations zijn eentonig en niet echt verschillend tussen specs / mensen missen Cata/WoD specs of artifact procs van Legion.

Maar niemand antwoord dat hij stopt omdat de raids saai zijn of de content patches onvoldoende.
Uiteraard different folks different strokes maar denk dat je maar weinig mensen gaat vinden die de BFA specs engaging vinden, tenzij je het vraagt aan mensen die pas in Legion begonnen zijn met WoW.

[Voor 14% gewijzigd door Katmi op 05-11-2019 19:48]

• Bisamrat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07:52

Bisamrat

komt wel goed schatje

With the reveal at BlizzCon of the upcoming Shadowlands expansion, we’ve been getting a lot of questions regarding the schedule for the previously announced Visions of N’Zoth content update. To that end, we want to share that Visions of N’Zoth and the raid—Ny’alotha, The Waking City - will go live early next year.

Visions of N’Zoth is making good progress on the PTR, and currently with your help, we have been comprehensively testing the new content along with iterating on new systems like Corruption.

During the holiday season, we want to be considerate of all our players with the release timing of new content. Many guilds are still progressing through The Eternal Palace, and we want to give them enough time to finish the raid and earn their Cutting Edge: Queen Azshara and Ahead of the Curve achievements before opening the new raid. We try to avoid releasing new content tiers during the holiday season so that players are not encouraged to choose between progression and spending time with their families and friends. This also helps ensure us that we’re fully staffed to support any required hotfixes or turning issues that may emerge.

This will also give everyone extra time to enjoy the WoW 15th Anniversary event starting today, so you can play through the limited-time Memories of Azeroth raids and Korrak’s Revenge without having to rush through the festivities.

We’ll have more info on the new raid and content update in the next few weeks, so stay tuned to the forums and worldofwarcraft.com for the latest news as we head into the holiday season.
Patch 8.3 Ny'alotha begin januari op live, genoeg tijd dus voor Eternal Palace en WoW 15th Anniversary event.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:13
die LFR memories zullen wel een hell worden, maar dan is er tenminste nog iets te doen in WoW totdat 8.3 dropt. Mijn neck is 70 dus daar hoef ik het ook niet meer voor te doen, Heroic Azshara hebben we als guild al lang dus dan maar die 2 mounts.

• Zertaxka
  • Niet online
Akaendra schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:05:
die LFR memories zullen wel een hell worden, maar dan is er tenminste nog iets te doen in WoW totdat 8.3 dropt. Mijn neck is 70 dus daar hoef ik het ook niet meer voor te doen, Heroic Azshara hebben we als guild al lang dus dan maar die 2 mounts.
Viel reuze mee. 1 wipe op Ragnaros (explosions dodgen was te moeilijk) en Defile op Lich King (daar nog de nodige nachtmerries van back in the day) was een wipe. Verder redelijk simpel.

Alterac was wat meer moeite. Is eigenlijk de mines compleet ignoren, alles killen wat je kan, looten en inleveren.

Zertaxka schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:28:
[...]

Viel reuze mee. 1 wipe op Ragnaros (explosions dodgen was te moeilijk) en Defile op Lich King (daar nog de nodige nachtmerries van back in the day) was een wipe. Verder redelijk simpel.

Alterac was wat meer moeite. Is eigenlijk de mines compleet ignoren, alles killen wat je kan, looten en inleveren.
Heb het gevoel dat, als ik de mounts wil hebben, ik daar snel bij moet gaan zijn omdat het anders nog meer frustratie wordt dan het nu zou kunnen zijn...

en PvP... Ugh....

Ettibby - Hunter - Chamber of Aspects (A) - PM voor Battle.net ID - Tweakers WoW chars

• Zertaxka
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:45:
[...]

Heb het gevoel dat, als ik de mounts wil hebben, ik daar snel bij moet gaan zijn omdat het anders nog meer frustratie wordt dan het nu zou kunnen zijn...

en PvP... Ugh....
Ja zou het wel snel doen voor de mounts. De raids droppen wel 420 loot en resetten wekelijks maar de PvP gaat denk ik mensen snel vervelen en dat zal je dan zien in de wacht tijden.
Maar het is meer PvE dan PvP aangezien de NPC het merendeel van de spullen droppen die je nodig hebt.

Oh en een kleine tip, Ga met Warmode off naar Chromie in Caverns of Time. Ging er vanmorgen naar toe als Horde en het was een bloedbad voor Alliance.

https://i.imgur.com/dJqntf4.jpg

• Barnagma
Gisteren alleen de tijd gehad om de TBC bosses te doen.

Heerlijk om Archimond weer te doen om de oude manier. Nog leuker om de helft van je raid terpletter te zien vallen :+ Miste alleen wel m'n pvp trinket.

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:13
Die timewalking event was een lachertje, mijn god dan staan je daar te dpsen en dan is het ineens klaar?
PVP is irritant maar goede xp dus ben ik mijn alts daar aan het levellen. 2 en een halve AV verder en mijn monk is van 112 gestegen naar bijna 118 dus daar doen we het wel mee. Verder is heel dat badge systeem dom gedaan omdat het grootste gros letterlijk de ram wrangling doet en als dat niet meer gaat de mine supplies gaat doen terwijl de Horde letterlijk alles kan innemen zo :D
Zal aan de andere kant vast ook wel zo zijn maar mijn god je speelt meer tegen je eigen faction dan tegen de andere zo.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Akaendra schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:30:
Die timewalking event was een lachertje, mijn god dan staan je daar te dpsen en dan is het ineens klaar?
PVP is irritant maar goede xp dus ben ik mijn alts daar aan het levellen. 2 en een halve AV verder en mijn monk is van 112 gestegen naar bijna 118 dus daar doen we het wel mee. Verder is heel dat badge systeem dom gedaan omdat het grootste gros letterlijk de ram wrangling doet en als dat niet meer gaat de mine supplies gaat doen terwijl de Horde letterlijk alles kan innemen zo :D
Zal aan de andere kant vast ook wel zo zijn maar mijn god je speelt meer tegen je eigen faction dan tegen de andere zo.
Precies de LFR was snel gedaan, maar AV gaat wel even duren. Slechts één badge voor 20 armor betekend dat je 200 horde moet looten en dat probeert iedereen dus bijna. Ik kon trouwens niet ram wrangling doen om één of andere reden terwijl de repeat questmark er wel was.

• antonvdijk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 29-03 23:39
Bisamrat schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:34:
[...]

Precies de LFR was snel gedaan, maar AV gaat wel even duren. Slechts één badge voor 20 armor betekend dat je 200 horde moet looten en dat probeert iedereen dus bijna. Ik kon trouwens niet ram wrangling doen om één of andere reden terwijl de repeat questmark er wel was.
andere faction kan questgiver doden, wellicht dat dat het is geweest.
er zijn in ieder geval al echte 'killsquads' die rond gaan, om iedereen z'n leven nog net iets vervelende te maken dan het al was om die 200 badges te verzamelen.

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 01-04 20:58
Ik heb classic vanaf het begin t/m WotLK intensief gespeeld en ben daarna afgehaakt. Vooral classic en TBC helemaal stuk gespeeld. Daarna was de lol er een beetje af.

Bij de release van BfA ging het toch weer kriebelen en heb ik de uitbreiding gekocht, meteen ff een character geboost natuurlijk. Hoewel ik het levelen weer prachtig vond en de wereld en lore kon waarderen miste ik toch een beetje beleving. Misschien ook omdat ik voor het eerst Lock had geprobeerd en de rotations echt saai waren, maar na 2 maanden had ik het weer gezien.

Ik word wel echt enthousiast van de eerste Shadowlands beelden. Het lijkt me een mooie kans om Horde voor het eerst te ervaren en de gemiste expansions (+classic) te doorlopen met alts. De azerite grind vond ik ook kut bij BfA. Benieuwd hoe Shadowlands zich gaat ontwikkelen maar ik ga het in de gaten houden.

• gitaarwerk
  • Niet online
Zertaxka schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:28:

Denk dat ik de quest niet goed gelezen heb... ik weet niet echt hoe ik nu die ram kan farmen. Ik heb nog nooit in een winnend AV groep gezeten, het is ook dodelijk saai. Ik had het idee dat een potje AV vroeger toch wel ietjes minder traag was dan vandaag.

Ook mijn boss-tanking skills zijn wat verlaagd. Ik word in de pan gehakt met mijn prot-pala. Dat was vroeger wel anders.

• hmmmmmmmmmpffff
gitaarwerk schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:47:
[...]

Denk dat ik de quest niet goed gelezen heb... ik weet niet echt hoe ik nu die ram kan farmen. Ik heb nog nooit in een winnend AV groep gezeten, het is ook dodelijk saai. Ik had het idee dat een potje AV vroeger toch wel ietjes minder traag was dan vandaag.

Ook mijn boss-tanking skills zijn wat verlaagd. Ik word in de pan gehakt met mijn prot-pala. Dat was vroeger wel anders.
Je moet verschillende quests doen waar je timewarped badges mee kunt verdienen. Die dien je allemaal in AV zelf (let op: de speciale event variant, niet de normale) in te leveren. Je hebt er 200 nodig. Je bent er wel even zoet mee. Ik zit nu op 30% geloof ik.

• gitaarwerk
  • Niet online
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:29:
[...]

Je moet verschillende quests doen waar je timewarped badges mee kunt verdienen. Die dien je allemaal in AV zelf (let op: de speciale event variant, niet de normale) in te leveren. Je hebt er 200 nodig. Je bent er wel even zoet mee. Ik zit nu op 30% geloof ik.
Thanks... moet te doen zijn. Het even duurt nog wel even gelukkig :-) grindfast, maar ach. What's new ;-) Ik kan de Honor wel gebruiken.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Is hier ook iemand wie in de guild "Helden op Klompen" zit op EU-Silvermoon?

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:20
Zijn er nog mensen die samen willen spelen Ally, beetje m+ en starten met raid en of pvp? ben een 120 druid resto voornamenlijk en wat balance, zit op Outland

• Kieft91
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14:26
Zijn er nog wat grote actieve (social) NL guilds in wow?

Heb op meerdere realms nog een 110 staan maar BFA nooit egt gespeeld. Alliance of Horde maakt me niet zoveel uit, wil het gewoon weer even oppakken als me laptop het aankan :D

• gitaarwerk
  • Niet online
Vegetto schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:49:
Zijn er nog mensen die samen willen spelen Ally, beetje m+ en starten met raid en of pvp? ben een 120 druid resto voornamenlijk en wat balance, zit op Outland
Ik speel bar weinig samen met andere mensen. Ik vind het wel leuk als ik online ben ook om samen te spelen. Af en toe een transmog run doen in oude dungeons.. lijkt me prima! Ik heb niet enorm veel tijd, maar af en toe paar avondjes of in een weekend lijkt me leuk.

Ik zit wel in een "guild" met nog een ander iemand waarmee ik eigenlijk ook niet echt samen speel.

Speel op Talnivarr, maar de server maakt geloof ik ook niet meer uit als je in dezelfde party zit.

Speel vooral mn paladin (protection). Ik ben ook veel oude content aan het spelen om class hall upgrades te unlocken, mounts, verhaallijnen volgen...etc. Als je interesse hebt, let me know :-)

Verder zeg ik, vrijheid blijheid :>

• eXtreaL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-03 19:50
Even wat schaamteloze guild promotie O-)

Wij van Riptide zijn een mythic raiding guild met leden uit Nederland en België. Op dit moment zijn wij de #1 NL guild wat betreft progress (zie wowprogress.com). Tijdens onze raids staat gezelligheid voorop, maar zodra we aan het progressen zijn verwachten we van iedereen volledige focus! Wij spelen voor de Alliance op de Ravencrest (EU) server.

Als je ons zou willen joinen zal je worden beoordeeld op eerdere mythic ervaring, overall skill en commitment. We verwachten van al onze leden dat ze zich goed voorbereiden en tijd steken in het simmen en optimaliseren van hun characters.

Wij raiden op dinsdag en donderdag van 19:45 - 23:00. Daarnaast organiseren wij (optionele) heroic raids voor mensen die gear nodig hebben of eventuele alts.

Ben je geïnteresseerd om ons team te versterken? Ga dan naar https://www.riptide.family/application en laat een apply achter. Na het invullen van het formulier zullen we contact met je opnemen voor een gesprek op Discord. Vervolgens zal je trial starten die max 2 weken zal duren.

Voeg me toe op Battle.net (Extreal#21182) of Discord (Extreal#0935) als je meer informatie zou willen!

https://riptide.family

https://www.wowprogress.com/guild/eu/ravencrest/riptide

• DennisCle
2 maanden BfA gespeeld, maar ik vond het toch niet top. Met de pre-order boost op een nieuw account begonnen als alliance op Silvermoon. Ben wel enthousiast over Shadowlands. Vrienden van mij willen als Horde beginnen met Shadowlands.

Mijn vraag is of ik dingen op mijn alliance character kan doen die mij straks op een Horde server ten goede zullen komen? Ik dacht zelf aan Heirloom items verzamelen voor het alt levelen (lijkt me wel leuk straks met Shadowlands, kan ik de expansions doen die ik heb gemist). Heb zo'n 50k aan gold dus moet vast wel iets kunnen.

Heb een maandje gametime gekocht, zodat ik weer even kan spelen. Had er wel weer even zin in. Mijn character loopt met item lvl345 wel weer flink achter nu. Kan weinig spannends doen nu denk ik.

Leek me ook leuk om een begin te maken met een horde character op een nieuwe server. Loop er dan alleen tegen aan dat de pre-order boost naar lvl120 is, hetgeen mij nu totaal onhandig lijkt als je vers op een nieuwe server komt en dan al die quests niet hebt gedaan. Kom je bij de endgame zonder geld, professions en rep etc.
Milan93 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:22:
Zijn er nog mensen opzoek naar een gezellige Nederlands casual (M+)raiding guild? Wij zitten op Silvermoon Alliance en hebben al enkele tweakers in de guild zitten. EP 8/8 HC en 3/8M. Socials en m+ers zijn ook welkom
Ook op Silvermoon, nice. Zou ik eventueel als social bij de guild kunnen? Begrijp dat ik friendly moet zijn met een guild om bepaalde Heirloom items te kunnen kopen. Heb gisteravond nog gezocht naar een social guild, maar kreeg geen response.

(Vraag me overigens wel af of die Heirloom items niet straks ook veranderen met de lvl squish).

[Voor 7% gewijzigd door DennisCle op 19-11-2019 11:09]

• Milan93
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:11
[...]

Ook op Silvermoon, nice. Zou ik eventueel als social bij de guild kunnen? Begrijp dat ik friendly moet zijn met een guild om bepaalde Heirloom items te kunnen kopen. Heb gisteravond nog gezocht naar een social guild, maar kreeg geen response.

(Vraag me overigens wel af of die Heirloom items niet straks ook veranderen met de lvl squish).
Zeker, als je mij een berichtje stuurt op battlenet zorg ik dat je een invite krijgt :-)

Bnet: TFVrecruit#2970

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren meer mensen last gehad van de instance reset rond 23:00 uur? We waren met Azshara bezig toen iedereen een disconnect kreeg. Na inloggen stonden we bij de start van de instance en waren alle vijanden terug (ook de bazen). Beetje jammer als je bijna klaar bent met de instance ...

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:13
Sinds een paar weken weer met WoW bezig. Nooit echt verder gekomen dan TBC vroeger.

Ik heb nu een Draenai paladin level 59. Ik speel vooral voor de lore en de fun, maar helaas heb ik veel gebieden gemist in Azeroth, omdat ik te snel level. Sommige gebieden hadden wel een leuke questline, maar tussen 50-59 vond ik aan het verhaal in de gebieden niet veel aan en heb dit een beetje gerushed. Kan ik nu het beste naar Outlands gaan of meteen door naar Northerend?

Ook heb ik Alchemy tot 300 geleveld, vooral ook omdat herbalism best veel bonus xp geeft als je gewoon plukt wat op je pad komt. Heb er dus niet veel moeite voor hoeven te doen. Maar nu kan ik volgens mij een specialisme kiezen? Heeft dit nog nut of kan ik dit overslaan? Heb niet echt zin namelijk om te gaan grinden voor de mats die ik nodig heb.

TLDR: bijna level 60 - naar Outlands (TBC) of Northerend (WotLK)?

[Voor 9% gewijzigd door Rudolf op 20-11-2019 09:56]

• Amras
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
Volgens mij maakt het niet zoveel uit. De quests in TBC zijn nog best old-school verspreid en weinig geoptimaliseerd, maar in WotLK is dit dacht ik niet heel veel beter. Ik zou kiezen welke verhaallijn je het meest aanspreekt: Legion of Lich King.

• Barnagma
Rudolf schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:55:
Sinds een paar weken weer met WoW bezig. Nooit echt verder gekomen dan TBC vroeger.

Ik heb nu een Draenai paladin level 59. Ik speel vooral voor de lore en de fun, maar helaas heb ik veel gebieden gemist in Azeroth, omdat ik te snel level. Sommige gebieden hadden wel een leuke questline, maar tussen 50-59 vond ik aan het verhaal in de gebieden niet veel aan en heb dit een beetje gerushed. Kan ik nu het beste naar Outlands gaan of meteen door naar Northerend?

Ook heb ik Alchemy tot 300 geleveld, vooral ook omdat herbalism best veel bonus xp geeft als je gewoon plukt wat op je pad komt. Heb er dus niet veel moeite voor hoeven te doen. Maar nu kan ik volgens mij een specialisme kiezen? Heeft dit nog nut of kan ik dit overslaan? Heb niet echt zin namelijk om te gaan grinden voor de mats die ik nodig heb.

TLDR: bijna level 60 - naar Outlands (TBC) of Northerend (WotLK)?
Ik zelf zou ook voor Northernd kiezen. Maar als je voor efficentie gaat zou ik een beetje 50/50 doen. Begin zones van WOTLK vind ik zelf een drama. Terwijl Dragonsblight, Grizzly hills best chill zijn om in te levelen.

Alchemy specialisme is niet echt meer een ding. Maar je kan transmute master pakken als je oude transmutes wilt doen (altijd gewild voor oude transmog crafts)

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:13
Barnagma schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:54:
[...]

Ik zelf zou ook voor Northernd kiezen. Maar als je voor efficentie gaat zou ik een beetje 50/50 doen. Begin zones van WOTLK vind ik zelf een drama. Terwijl Dragonsblight, Grizzly hills best chill zijn om in te levelen.

Alchemy specialisme is niet echt meer een ding. Maar je kan transmute master pakken als je oude transmutes wilt doen (altijd gewild voor oude transmog crafts)
Leukere questlines gaan bij mij voor op snelheid, zou je dan nog steeds voor Northerend gaan?

• Zertaxka
  • Niet online
Rudolf schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:31:
[...]

Leukere questlines gaan bij mij voor op snelheid, zou je dan nog steeds voor Northerend gaan?
Ja. Kan de quests in Hellfire, Nagrand en Zangamarsh ondertussen wel dromen en zijn niet echt leuk. Laatst wat Northrend zones voor Loremaster gedaan en daar zitten erg leuke quest lines tussen, zeker Grizzly Hills.
En als Paladin will je ook de Icecrown quests wel doen, zit redelijk veel Paladin vibe bij.
Zou wel starten in Borean Tundra, zonder vliegen is Howling Fjord echt niet leuk.

• Barnagma
Rudolf schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:31:
[...]

Questing experiance werd in WOTLK drastisch veranderd. Enorm veel lore based quest lines. Sowieso het rijke verhaal van Arthas en al het bij komende is zeer goed uitgewerkt.

If you want lore, do Northerend.

En wat @Zertaxka zegt. Howling fjord is een crime zonder vliegen (wel te doen, but at what cost ;)) lekker borean tundra gaan. Vind de alliance quest hub daar ook vele male prettiger.

[Voor 18% gewijzigd door Barnagma op 20-11-2019 13:19]

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik weet niet wat Blizzard loopt de klooien, maar gisteren weer een complete groep disconnect gehad. Dit keer in een mythic+, met als gevolg dat iedereen na inloggen in het begin van de instance stond. Konden geen kant op en de gebruikte key had een level verloren (van +11 naar +10). Dus dat was weer flink balen, vreemde was dat het rond dezelfde tijd (23:00 uur) als afgelopen dinsdag gebeurde.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Dankzij het 15 jaar event mooi 3 chars kunnen levelen in AV. Het is even doorbijten maar dan heb je ook wat ;)
Misschien nog snel mijn zoons account weer een maandje activeren om voor hem de mount nog even te scoren. Zodra hij weer los gaat heeft hij deze in ieder geval in de pocket.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• gitaarwerk
  • Niet online
Carthrax schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:13:
Dankzij het 15 jaar event mooi 3 chars kunnen levelen in AV. Het is even doorbijten maar dan heb je ook wat ;)
Misschien nog snel mijn zoons account weer een maandje activeren om voor hem de mount nog even te scoren. Zodra hij weer los gaat heeft hij deze in ieder geval in de pocket.
Same, naja, vriend van me gedaan (in ruil voor een doos 32+ marsen). Die vind levelen leuk, ik haat levelen. Heb nu een hoop meer karakters +100 level. Lekker. Mijn character boost van shadowlands bewaar ik.

Wat mij tof lijkt is als de Vrykul een playable race word. Dan zou ik mijn pally race change geven.

• JDdeV1992
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 25-03 14:29
Rond de feestdagen teruggekomen naar BFA. Demon Hunter gerolled en man wat is die class fun.

De essences zijn een pain in the *** om te farmen... echter bijna rank 3 binnen van alle belangrijkste essences.

Het puggen word ik inmiddels wel zat. Zoeltocht gestart maar een guild die focus legt op HC/Mythic raiden en Mythic plus. Dit valt behoorlijk tegen.

Mocht iemand hier een guild weten die niet wnkel gefocust zijn op dat je de hele expansion gecleared moet hebben en op zoek zijn naar een Havoc DH dan hoor ik het graag.

Ik speel Horde op twisting nether maar server transfer en faction change is geen probleem. Bij voorkeur 2 raiddagen per week.

In het verleden ook wel eigen guilds met succes opgezet maar de tijd die daar in gaat zitten heb ik simpelweg niet meer....

Cheers

• Barnagma
JDdeV1992 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:39:
Rond de feestdagen teruggekomen naar BFA. Demon Hunter gerolled en man wat is die class fun.

De essences zijn een pain in the *** om te farmen... echter bijna rank 3 binnen van alle belangrijkste essences.

Het puggen word ik inmiddels wel zat. Zoeltocht gestart maar een guild die focus legt op HC/Mythic raiden en Mythic plus. Dit valt behoorlijk tegen.

Mocht iemand hier een guild weten die niet wnkel gefocust zijn op dat je de hele expansion gecleared moet hebben en op zoek zijn naar een Havoc DH dan hoor ik het graag.

Ik speel Horde op twisting nether maar server transfer en faction change is geen probleem. Bij voorkeur 2 raiddagen per week.

In het verleden ook wel eigen guilds met succes opgezet maar de tijd die daar in gaat zitten heb ik simpelweg niet meer....

Cheers
Gewoon wowprogress afzoeken. Je kan daar heel goed filteren op wat voor jou schikt. En als je je character informatie goed bijwerkt word je vaak ook nog wel benaderd door guilds. Zeker als je een gewilde class speelt.

• HarrieHamburger
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-03 10:42
Tijdje geleden dat ik hier heb gepost. Altijd leuk om mee te lezen met de verhalen van andere. Mijn vraag! Hoe kan ik vrij eenvoudig mijn gear / wapens nog wat opkrikken om wat meer damage te kunnen produceren ZONDER dat ik daarvoor moet investeren in raiding? Ik heb net iets te weinig tijd (en skills) om mee te komen in raids.
Mocht het zo zijn dat ik voor een non-raider nu redelijk aan mijn gear plafond zit, dan is het zo!
(misschien nog een auction house item her en der..)
Hier mijn Char: https://worldofwarcraft.c...aracter/eu/alakir/makamar
Ik probeerde mijn character in Wowhead gearplanner te drukken, maar ik krijg elke keer de fout dat Makamar niet geladen kan worden.. Beetje jammer, gezien ik hem wel gewoon kan bekijken onder mijn profiel, alleen in de planner loopt de site stuk. Vandaar mijn vraag aan deze vriendelijke WoW community ;)
HarrieHamburger schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:40:
Tijdje geleden dat ik hier heb gepost. Altijd leuk om mee te lezen met de verhalen van andere. Mijn vraag! Hoe kan ik vrij eenvoudig mijn gear / wapens nog wat opkrikken om wat meer damage te kunnen produceren ZONDER dat ik daarvoor moet investeren in raiding? Ik heb net iets te weinig tijd (en skills) om mee te komen in raids.
Mocht het zo zijn dat ik voor een non-raider nu redelijk aan mijn gear plafond zit, dan is het zo!
Ik probeerde mijn character in Wowhead gearplanner te drukken, maar ik krijg elke keer de fout dat Makamar niet geladen kan worden.. Beetje jammer, gezien ik hem wel gewoon kan bekijken onder mijn profiel, alleen in de planner loopt de site stuk. Vandaar mijn vraag aan deze vriendelijke WoW community ;)
Mythic Plus dungeons doen, dat zijn moeilijkere versies van de BFA 5 man dungeons, timed en met extra "mechanics". Hoe hoger het level hoe hoger de reward (Een Mythic+2 zal lager itemlevel loot geven dan een Mythic+10)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zertaxka
  • Niet online
Zowiezo de World Quests voor Ringen/Trinkets/Weapons blijven doen, kunnen titanforgen. Verder de World Boss in Nazjatar en de nieuwe die in Uldum/Vale of Eternal Blossom komen gaan doen.
Uldum/Vale Assaults. En een beetje PvP zodat je PvP Chest ook wat upgrades kan bevatten.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Visions of N'Zoth elke week doen. Hoe verder je in een vision komt hoe beter de loot. Dit kan zowel solo als in team verband. Kost niet veel tijd, aangezien het maar drie keer per week kan.

• Barnagma
Bisamrat schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:38:
[...]

Visions of N'Zoth elke week doen. Hoe verder je in een vision komt hoe beter de loot. Dit kan zowel solo als in team verband. Kost niet veel tijd, aangezien het maar drie keer per week kan.
Je vergeet er bij te vermelden dat je toch wel +/- 1 á 2 uur dagelijks mee bezig ben om dailies te doen. Je kan het ook op de lesser visions houden. Maar dan ben je toch net iets langer bezig.

Maar de horrific visions zijn toch wel een must om te doen. Sowieso je cloak upgrades. En kans op tot ilvl 470 loot.

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Barnagma schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:40:
[...]

Je vergeet er bij te vermelden dat je toch wel +/- 1 á 2 uur dagelijks mee bezig ben om dailies te doen. Je kan het ook op de lesser visions houden. Maar dan ben je toch net iets langer bezig.

Maar de horrific visions zijn toch wel een must om te doen. Sowieso je cloak upgrades. En kans op tot ilvl 470 loot.
Dailies doen is niet nodig, alleen de minor invasion elke dag is interessant. Dailies geven veel te weinig Coalescing Visions om een extra run te doen.

• Barnagma
Bisamrat schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:01:
[...]

Dailies doen is niet nodig, alleen de minor invasion elke dag is interessant. Dailies geven veel te weinig Coalescing Visions om een extra run te doen.
It does add up in the long run. En je krijgt er nog best wel wat AP van, ook in combinaties met die mini events en rares.

• Zertaxka
  • Niet online
Bisamrat schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:38:
Dat zijn toch de visions die je start in Heart Chamber en waar je de 10k Coalesence item (koop je bij de Black Prince) voor nodig hebt?
Die kan je volgens mij zo vaak doen als je die items hebt, je krijgt alleen deze week maar 6 upgrades voor je cloak. Heb in ieder geval 2 chars met 6 upgrades binnen.

Ik doe alles op 3 chars, sla alleen wel de "kill x rares" quest over. Daar gaat echt te veel tijd in zitten om die elke keer te halen en de rewards zijn maar zo zo.

• PcManiaxx
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01-04 00:26

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn de realms down ofzo? Kom er niet in, Razorgore EU. Blijft even op connecting hangen en daarna ''you've been disconnected''

• Donaldinho
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:58
zelfde verhaal hier - bloodhoof EU - logging on to game server - daarna disconnect.

We zijn blijkbaar niet de enigen:

https://twitter.com/Blizz...tatus/1219734692058030080

[Voor 79% gewijzigd door Donaldinho op 21-01-2020 22:39]

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:34

Omega Supreme

The God of Death

Geweldig die visions.

De eerste was ik dom had niets gelezen en wist niet wat ik moest doen, eigen schuld. De tweede ging goed, de derde ...

... bugged aggro van mobs die mijlen ver weg stonden.

En nu net in combat met trash voor Alleria, eerste fear geen probleem, tweede fear hit en ik ren recht op een andere groep trash af ... dood.

Blizzard heeft weer een irritante RNG grind bedacht waar je wel aan mee moet doen want met een niet geupgrade cloak kom je straks weer geen pug in.

IK heb voor het eerst geen pre-purchase voor de volgende expansion gedaan en daar ben ik echt steeds blijer mee. Dit zijn ver van de enige bugs die ik tegen ben gekomen van graphics glitches tot random disconnects van vreselijke lag tot de puinhoop van het nieuwe auction house. Wat een stelletje amateurs daar...

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik heb vooral last van de enorme lag sinds de patch. In Pandaria is de lag het ergst, maar in alle gebieden merk je het. Volgens mij heeft Blizzard niet goed ingeschat hoeveel spelers er terug zouden komen voor de patch.

• Barnagma
Omega Supreme schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:16:
En nu net in combat met trash voor Alleria, eerste fear geen probleem, tweede fear hit en ik ren recht op een andere groep trash af ... dood.
Misschien moet je dan de mechanics goed doen :+ Of alles clearen voor je aan een boss gaat beginnen. In principe hoef je de horrific visions niet te rushen. Zeker niet als je het alleen voor de cloak upgrade doet.
Blizzard heeft weer een irritante RNG grind bedacht waar je wel aan mee moet doen want met een niet geupgrade cloak kom je straks weer geen pug in.
Het is niet echt een RNG grind hoor. De visions zijn eigenlijk het meest straight forward wat je maar kan hebben.
Je hoeft er geen uren per dag in te steken. De lesser vision is in 10-15 min gedaan (als je ook nog eventjes door farmed voor was currencies). De Horrific vision in 5 (als je rechtstreeks naar de boss gaat). En dan heb je gegarandeerd je upgrade.
IK heb voor het eerst geen pre-purchase voor de volgende expansion gedaan en daar ben ik echt steeds blijer mee. Dit zijn ver van de enige bugs die ik tegen ben gekomen van graphics glitches tot random disconnects van vreselijke lag tot de puinhoop van het nieuwe auction house. Wat een stelletje amateurs daar...
Mensen zijn nog niet helemaal goed met de prijzen. Heb al meerdere pets/mounts/transmog voor een super laag prijsje weten te pakken :+

Over de glitches, lag en bugs. Ja dat had nu al gefixed moeten zijn. Gisteren op il'gynoth een bug gehad dat hij niet van phase wou wisselen. Ik dacht dat we PTR testing hadden gehad :/.

[Voor 6% gewijzigd door Barnagma op 23-01-2020 08:55]

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Barnagma schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 08:48:
[...]

Misschien moet je dan de mechanics goed doen :+ Of alles clearen voor je aan een boss gaat beginnen. In principe hoef je de horrific visions niet te rushen. Zeker niet als je het alleen voor de cloak upgrade doet.
Ik was zeker niet aan het rushen, was eerste keer in het Stormwind scenario en had een filmpje gekeken (geleerd van mijn eerste poging op Thrall vorige week). Dus rusig eerste trashpack geen probleem. Heal up en tweede trash pack onderweg naar de ingang gepulled; één enkele fear gaat af en ik ga als een raket naar andere trash. Ik had notabene de groep nog weggepuled naar waar ik net de eerste pack had gedaan. Maar helaas mocht dat niet helpen.

Die groep was helaas nog op 60% health, en met de adds erbij was het al bekeken, te veel incoming damage en geen escapes.

Nu heb ik geen problemen met een keer wipen, de mage tower in Legion was erg goed vermaak. Alleen als je daar om wat voor reden iets mis ging kon je gewoon in herhaling en was er niets verloren.

Nu is er een cloak aan gekoppeld in is er een upgrade kans weg die je niet meer terug krijgt. Combineer dat met dat ik nu al Raid pugs zie die een minimum cloak level eisen en mislukte visions blijven je de hele patch achtervolgen. Ik heb echt geen tijd om die verloren 10k coalescing visions te grinden zonder quests van mobs die er 3-4 droppen.

De vision is dus niet niet RNG die ik bedoel, afmaken = beloning, maar als je door RNG (bug, lag een foutje op het verkeerde moment) een vision faalt kan je vervolgens dagen grinden voor catch up.
[...]

Het is niet echt een RNG grind hoor. De visions zijn eigenlijk het meest straight forward wat je maar kan hebben.
Je hoeft er geen uren per dag in te steken. De lesser vision is in 10-15 min gedaan (als je ook nog eventjes door farmed voor was currencies). De Horrific vision in 5 (als je rechtstreeks naar de boss gaat). En dan heb je gegarandeerd je upgrade.
Die lesser visions stellen geen drol voor, maar ik ben dus wel twee vessels kwijt geraakt door RNG, 1 door een random bug en 1 door een fear die je in een random richting moet sturen en in mijn geval dus in rechte lijk een andere groep (die redelijk ver stond) in.

Tenzij ik iets heb gemist is het de meeste vreselijke grind in jaren om om genoeg coalescing visions te verzamelen om dit verlies te compenseren.

Nog veel vervelender ik loop nu twee cloak levels achter op de meeste in de guild (nog twee anderen die ook 1 en 2 upgrades gemist hebben) Dus deze week zochten ze een groep om de upgrade te doen maar ik kan niet mee omdat de cloak te low level is en de corruption resistance te laag. Dus moet ik solo of puggen.
Mensen zijn nog niet helemaal goed met de prijzen. Heb al meerdere pets/mounts/transmog voor een super laag prijsje weten te pakken :+

Over de glitches, lag en bugs. Ja dat had nu al gefixed moeten zijn. Gisteren op il'gynoth een bug gehad dat hij niet van phase wou wisselen. Ik dacht dat we PTR testing hadden gehad :/.
Geen idee hoe het vandaag is, maar gisteren was het onspeelbaar, regelmatig stond ik in de lucht, de hele wereld werd gewoon onzichtbaar, mobs hingen nog wel in de lucht en camera draaien en alles kwam weer terug. Maar mateloos irritant als je in combat bent. Enemy castbars die verschijnen en meteen verdwijnen omdat de cast al afgelopen is, maar door de lag de UI nog niet geupdate was. Probeer dan maar eens te interrupten...

Quality Assurance afdeling bij blizzard is zeker weg bezuinigd om het verlies aan speler te compenseren?

[Voor 3% gewijzigd door Omega Supreme op 23-01-2020 09:24]

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Barnagma
Omega Supreme schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:21:
De vision is dus niet niet RNG die ik bedoel, afmaken = beloning, maar als je door RNG (bug, lag een foutje op het verkeerde moment) een vision faalt kan je vervolgens dagen grinden voor catch up.
Fair enough. Je kan altijd nog proberen je key terug te krijgen via een ticket als je hem kwijt ben geraakt voor een bug of glitch. Is een guildie van mij ook gelukt (die werd geDCd toen ik met wrathion ging praten om de boel te starten).

En er komt van zelf nog wel een catch up. En de met de max rank die je per week kan halen hoef je niet bang te zijn dat je te ver gaat achter lopen. Ik loop er zelf 2 achter. Maar van wegen dat ik probeerde te hard te pushen. Dus eigen schuld dikke bult voor mij.
Nu heb ik geen problemen met een keer wipen, de mage tower in Legion was erg goed vermaak. Alleen als je daar om wat voor reden iets mis ging kon je gewoon in herhaling en was er niets verloren.
Helaas zijn deze dingen NIET te vergelijken. Horrific vision is character progress (je wordt sterker). Mage tower is additional content (puur cosmetic). Het enige wat ze in common hebben is een beetje bragging rights als je vroeg in de cycle hem complete :)

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Barnagma schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 09:31:
[...]

Fair enough. Je kan altijd nog proberen je key terug te krijgen via een ticket als je hem kwijt ben geraakt voor een bug of glitch. Is een guildie van mij ook gelukt (die werd geDCd toen ik met wrathion ging praten om de boel te starten).

En er komt van zelf nog wel een catch up. En de met de max rank die je per week kan halen hoef je niet bang te zijn dat je te ver gaat achter lopen. Ik loop er zelf 2 achter. Maar van wegen dat ik probeerde te hard te pushen. Dus eigen schuld dikke bult voor mij.

[...]

Helaas zijn deze dingen NIET te vergelijken. Horrific vision is character progress (je wordt sterker). Mage tower is additional content (puur cosmetic). Het enige wat ze in common hebben is een beetje bragging rights als je vroeg in de cycle hem complete :)
Dat maakt het toch alleen nog maar erger!

De mage tower falen had geen enkele invloed op gameplay, maar als je faalde kon je als je wilde het overdoen.

Cloak heeft grote invloed op gameplay en als je faalt door bugs, een foutje, pech, of zoals een ander in mijn guild een jengelend kind dan loop je achter.

En er is geen enkele reden voor, want de cloak progressie is capped! En voor je begint over inhaal mogelijkheden (deze week weer 3 kansen, maar cap is maar 1 level omhoog gegaan) Die extra vessels heb je nodig aan het eind als je meerdere runs moet doen voor een upgrade en het moeilijker wordt. Dus nu moeten inhalen betekent later weer achterop raken.

Ik heb overigens een ticket gemaakt voor die bug dat ik de hele instance aggro had, maar blijkbaar wordt dat niet gelogd itt tot die DC van jouw vriend. Dus helaas pindakaas key weg upgrade weg en achter lopen.

Ik kan er prima mee leven dat ik een vreselijke grind moet doen omdat ik zo stom was onvoorbereid de eerste vision in te gaan. Maar dat ik achterloop door shitty QA van blizzard en domme pech bij een fear (waarbij volkomen out of the blue kwam, dus of het door de lag kwam die ik op dat moment had...)

En dan heb ik het nog niet eens gehad over een gemiste minor vision omdat ik op het enige moment dat ik die dag tijd had om te spelen niet kon inloggen door problemen met battle.net! In de woorden van T&E: no, it was a shit show!

[Voor 19% gewijzigd door Omega Supreme op 23-01-2020 10:29]

Gister voor het eerst sinds tijden weer een raid getanked:

Hivemind
Il'gynoth
Ra'den

op normal. En wat was het weer leuk, echt iets wat ik gigantisch gemist heb

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Donaldinho
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:58
Koop net een reins of poseidus voor 3k van de auction house. Snap er niets van. Deze waren super rare en een paar 100k/ stuk vroeger :p farmde ze zelf ook.

Zal we minder rare zijn nu. Zie vanaf november 2017 een dip van 1 in de auction house voor 500k naar tientallen in aanbod en prijs van een paar k

Het kan verkeren :p. Volgende doel vial of the sands super inflatie?

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Barnagma
Donaldinho schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:35:
Koop net een reins of poseidus voor 3k van de auction house. Snap er niets van. Deze waren super rare en een paar 100k/ stuk vroeger :p farmde ze zelf ook.

Zal we minder rare zijn nu. Zie vanaf november 2017 een dip van 1 in de auction house voor 500k naar tientallen in aanbod en prijs van een paar k

Ik heb het idee dat mensen de nieuwe AH nog niet helemaal door hebben. Of te veel aan AH addons zijn gewend. Heb zelf ook al een best wel zeldzame mount (naar mijn idee) voor minder dan 100g ipv 50k gekocht. Ook op pets en transmog zijn de prijzen erg gunstig atm :+ Maak er gebruik (misbruik) van zo lang het kan.

• Carthrax
  • Nu online
Wel leuk dat de world quests nu ook weer relevant zijn geworden door de 410/420 drops.
Nadeel is wel dat ik met 1 char direct 2 drops kreeg met 35 corruption er op. Daar loop je dan als altje waar nog niet zoveel mee gedaan is en steeds weg moet rennen voor je eigen avatar ;)

• Barnagma
Ik zou even simmen welke van de 2 het beste is en de andere cleansen of bewaren. Het is in 9 van de 10 gevallen niet waar om over je corruption level te zitten. Tenzij het je niks boeit op je alt :p

• Carthrax
  • Nu online
Hehe nee maar ik heb nu nog niet de mogelijkheid om te cleansen. Dan moet ik eerst even de quest lijn afwerken. Leuke bezigheden tijdens deze druilerige dagen ;)

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 29-01 15:57

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Je samen wat wilt spelen, zit ook op TN Horde.
Zit bij een actieve guild die 2x per week raid, maar ze een DH zoeken.. geen idee ben namelijk uit het raiding team gestapt i.v.m. tijd tekort :(
JDdeV1992 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:39:

Cheers

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Barnagma
Carthrax schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:18:
Hehe nee maar ik heb nu nog niet de mogelijkheid om te cleansen. Dan moet ik eerst even de quest lijn afwerken. Leuke bezigheden tijdens deze druilerige dagen ;)
Ik vind het al heel wat dat jij (en andere mensen) die chain quest nog een keer willen doen. Ik vond het al lang duren op m'n main. Daarbij wil ik al m'n tijd en aandacht daar op focussen. Na een 4 maanden break liep ik wat achter op azerite level, essences (en dus ook reputations).

Gelukkig doen wij niet aan split runs :)

• hmmmmmmmmmpffff
Barnagma schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:02:
[...]

Ik heb het idee dat mensen de nieuwe AH nog niet helemaal door hebben. Of te veel aan AH addons zijn gewend. Heb zelf ook al een best wel zeldzame mount (naar mijn idee) voor minder dan 100g ipv 50k gekocht. Ook op pets en transmog zijn de prijzen erg gunstig atm :+ Maak er gebruik (misbruik) van zo lang het kan.
Daar heb je wel gelijk in, maar Poseidus is een mount die heel veel verkocht wordt en niet mega zeldzaam is. Ik heb er in het verleden een aantal voor 5-7k gekocht en ving er max. 15k voor.

Het nieuwe AH is volgens mij voor iedereen gunstig.
Donaldinho schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:35:

Ik heb t nieuwe AH nog niet gezien dus weet niet hoe t werkt, maar Vial of the Sands is een kreng om te maken en heeft sowieso 29k gold nodig aan vendor materiaal om te maken.. dus echt goedkoop zal ie nooit worden lijkt me.

Misschien dat ik er zelf maar weer eens een paar ga maken om wat gold te verdienen.. maar komende tijd eerst met Warcraft 3 reforged aan de gang dus WoW staat nog ff op pauze.

• Barnagma
Ik heb het gisteren voor elkaar gekregen om solo 2 keer 2 lesser corrupted zones + Thrall te doen in een horrific vision met nog zat sanity over. Dat met rank 7 en 8 cloak. Dus ik zit nu op de max voor deze week :).

Moet er wel bij zeggen dat het vrij makkelijk gaat als 449 unholy DK. Ik hoor van andere mensen dat sommige classes er veel meer moeite mee hebben.

• DennisCle
Barnagma schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:50:
Ik heb het gisteren voor elkaar gekregen om solo 2 keer 2 lesser corrupted zones + Thrall te doen in een horrific vision met nog zat sanity over. Dat met rank 7 en 8 cloak. Dus ik zit nu op de max voor deze week :).

Moet er wel bij zeggen dat het vrij makkelijk gaat als 449 unholy DK. Ik hoor van andere mensen dat sommige classes er veel meer moeite mee hebben.
Gisteren gesneuveld als Feral in een lesser vision in een poging om mijn cloak naar Rang 6 te krijgen. De boss van de bonus objective had een sanity drain aanval waar ik niet op had gerekend anders had ik wel een orb gebruikt ervoor.

Schijnt dat Feral sowieso zeer gear afhankelijk is en ik zit pas op 424, dus as ik een 420+ balance wapen (staff dropt maar niet in dungeons) dan probeer ik het opnieuw als Balance.

Heeft het overigens voor de beloning zin om in de rang 6 run meteen twee objectives te doen voor de chest aan het einde?

[Voor 6% gewijzigd door DennisCle op 30-01-2020 11:02]

• Zertaxka
  • Niet online
DennisCle schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:01:
Heeft het overigens voor de beloning zin om in de rang 6 run meteen twee objectives te doen voor de chest aan het einde?
Krijgt meer Corrupted Mementos die je weer in je Titanic Reseach kan stoppen. Heeft wel nut aangezien je met meer research points makkelijker en verder in je visions komt.

• Barnagma
DennisCle schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:01:
[...]

Gisteren gesneuveld als Feral in een lesser vision in een poging om mijn cloak naar Rang 6 te krijgen. De boss van de bonus objective had een sanity drain aanval waar ik niet op had gerekend anders had ik wel een orb gebruikt ervoor.

Schijnt dat Feral sowieso zeer gear afhankelijk is en ik zit pas op 424, dus as ik een 420+ balance wapen (staff dropt maar niet in dungeons) dan probeer ik het opnieuw als Balance.

Voor rank 6 en hoger hoef je trouwens niet de end boss te doen, alleen de objectives in de andere areas. Want je quest item komt uit die corrupted areas ;). Misschien is het voor feral handiger om trash te skippen en alleen voor de objectives te gaan? Krijg je wel minder corrupted momento's.

Edit.

Als jij 100% zeker weet dat je 2 area's (+ boss) kan doen. Dan zeker. Maar soms is het beter om het veilig te spelen. Ga voor je cloak upgrade en dan kijk je verder. Heb je nog 2 of 3 orbs over? Go for an other.

[Voor 10% gewijzigd door Barnagma op 30-01-2020 12:15]

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True