invine schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:51:
[...]
Levelen in retail is toch echt een andere ervaring dan levelen in classic. Ik vind het level in classic juist één van de leukere dingen, zeker als je een paar goeie mods heb die de immersion wat omhoog brengen (de quests echt lezen). Dan kom je helemaal in het verhaal van de verschillende zones en zijn de quests meer dan alleen maar kill 20 van deze beesten en 10 van die, er zit altijd een diepere laag achter.
Maar moet zeggen dat ik mijn sub ook heb laten gaan want ik kan maar 1 game (ivm real life verplichtingen) spelen en speel op dit moment liever Escape From Tarkov (totaal andere game lol).
Smaken verschillen, voor mij is classic de andere kant van slecht.
In BfA is levellen geen enkele uitdaging, maar je bent wel continu ergens mee bezig.
In Classic was levellen weer een ouderwetse uitdaging. Maar helaas ook weer de ouderwetse waiting game. Op mijn priest steeds zitten en drinken tussen pulls. Voor de lastigere pulls nog langer wachten op cooldowns die je moet hebben.
Al met al prefereer ik dan BfA, heb je in ieder geval geen down time om je te gaan irriteren aan het feit dat het te makkelijk is. Iedere keer als ik zat te wachten in Classic steeg de irritatie hoger. Ik heb beperkte tijd en die wil ik niet besteden aan staren naar een character die zit te eten en drinken.
Om maar niet te beginnen over de ellende als je een dungeon groep wil maken voor één van de minder populaire dungeons. Sta je een uur te verdoen terwijl je op een tank wacht. En als inmiddels holy priest ga je niet even de wijde wereld in om wat mobs te slopen voor greens om te disenchanten.
Nee, classic is precies wat ik ervan verwachte. Gedateerd en was ooit leuk, maar ik ben beter gewend.
Nu zoek ik de uitdaging in end-game M+ en raids en terwijl ik wacht op de groep respec ik naar dps spec en ga ik mobs mollen om te skinnen, dailies doen, beetje vissen als ik een pool zie. Eigenlijk geen moment dat ik niet ergens mee bezig ben.
Classic heb ik dus weer vaarwel gezegd, ik kan het inmiddels niet meer uitstaan.
edit: en de dag nadat ik dit schrijf met een groep begonnen in classic te levellen

We gaan niet raiden, maar wel altijd samen levellen, healer tank en drie dps. Dus non stop questen en geen wachttijden voor dungeons. En dan is het grootste nadeel van classic opeens geen issue. (Aan de andere kant hebben we een vaste avond in de week afgesproken, dus het is ook maar 1x per week inloggen)
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 63072 op 04-03-2020 12:23
]