Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:19

Omega Supreme

The God of Death

Zucht, deze laatste patch.

Mijn probleem was al dat er te veel gegrind moest worden, waar ik nauwelijks tijd voor had.

Alle grind mechanics zijn er nog steeds. Ik moet nog steeds AP hebben, ik moet nog steeds enchants/flasks/potion bij elkaar grinden en nu moet ik ook nog eens dagelijks quests en visions gaan doen om een cloak te upgraden.

Afgelopen week had ik naast de raids één avond speeltijd over en die zat vol met dom grinden. Proberen ze bewust mensen weg te jagen met hun nieuwe kut mechanics?

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:18
Omega Supreme schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:09:

Mijn probleem was al dat er te veel gegrind moest worden, waar ik nauwelijks tijd voor had.

Alle grind mechanics zijn er nog steeds. Ik moet nog steeds AP hebben, ik moet nog steeds enchants/flasks/potion bij elkaar grinden en nu moet ik ook nog eens dagelijks quests en visions gaan doen om een cloak te upgraden.

Afgelopen week had ik naast de raids één avond speeltijd over en die zat vol met dom grinden. Proberen ze bewust mensen weg te jagen met hun nieuwe kut mechanics?
Ik volg op de achtergrond de race to world first een beetje. Leuk om te kijken tijdens gamen. Ik hoor daar heel veel casters en spelers melden dat BFA naast WOD toch wel de slechtste wow expansion is. En dat de hele corruption gear een complete flop is die veel te veel rng invloed op de raiding scene heeft. hoop dat shadowlands een stuk beter gaat worden.

Met BFA was ik binnen 3 maanden helemaal klaar. En ik speel al sinds vanilla, ben gestopt tijdens MOP (Ik heb een hekel aan chinese theme en panda's) Eind WOD weer begonnen om een beetje te wennen voor Legion. Legion helemaal gespeeld en veel plezier meegehad. BFA na een expansion als Legion toch wel een enorm dikke tegenvaller. Ook de story van BFA is vrij meh.

Met Shadowlands weer eens serieus kijken en tegen die tijd eens een actieve guild zoeken, dat maakt de ervaring toch ook een stuk beter.

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:46
Ik kwam er gisteren opeens achter dat ik gecapped ben op me Coalescing Visions. Zonder er te veel moeite voor te doen. (bijna) Dagelijks m'n dailies. Soms mis ik een dag door real life, of dat ik na het eten meteen ga raiden en daarna slapen. :')

Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen klagen over "de grind". Met minimale effort blijf je er up to date mee.

Voor woensdag zal ik 3 keys klaar hebben liggen (if my math checks out).

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Barnagma schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:32:
Ik kwam er gisteren opeens achter dat ik gecapped ben op me Coalescing Visions. Zonder er te veel moeite voor te doen. (bijna) Dagelijks m'n dailies. Soms mis ik een dag door real life, of dat ik na het eten meteen ga raiden en daarna slapen. :')

Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen klagen over "de grind". Met minimale effort blijf je er up to date mee.

Voor woensdag zal ik 3 keys klaar hebben liggen (if my math checks out).
Omdat ik max drie avonden kan spelen. Twee daarvan zijn raid avonden. Je wil niet die persoon zijn die altijd zonder potions / enchants e.d. komt. Dus die ene avond dat ik buiten de raids heb moet ik herbs grinden (ben herbalist/alchemist), vissen voor food buffs, dailies doen voor Azerite Power om met de neck bij te blijven. En nu ook (minor) visions doen om de cloak te upgraden. En ondertussen in de gaten houden dat ik voldoende gold overhoud voor repairs/enchants/gems.

Met andere woorden 1 van de 3 avonden zit vol met k*t bezigheden om twee avonden lol te hebben. Door dalle grinds en nu e cloak extra grind heb ik nauwelijks tot geen tijd meer om iets leuks als een M+ run te doen op die derde avond.

Ik weet niet wat jij minimale effort noemt, maar een avond aan shit besteden om twee avonden wat lol te hebben noem ik niet minimale effort, dat noem ik excessief en demotiverend. Is het wel 4 uur drag waard om 8 uurtjes lol te hebben?

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• AMDhardware
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 11-02 23:52
@Omega Supreme

Ik weet het niet hoor maar je bent ervan op de hoogte dat het een MMORPG is?
Als je geen tijd hebt om te gamen moet je überhaupt geen MMORPG’s gaan spelen.

Wat verwacht je ervan? Dat als je een MMORPG begint je gelijk max lvl bent, met in ieder slot een BIS, ongelimiteerde potions/food/flask’s enz hebt en je daarvoor werkelijk niets hoeft te doen?

Ik denk dan ook dat WoW geen spel voor jouw is. ;)

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17:10
AMDhardware schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:02:
@Omega Supreme

Wat verwacht je ervan? Dat als je een MMORPG begint je gelijk max lvl bent, met in ieder slot een BIS, ongelimiteerde potions/food/flask’s enz hebt en je daarvoor werkelijk niets hoeft te doen?

Helemaal met je eens. Helaas bestaat voor veel mensen nog steeds het idee dat WoW een game is waar je alles kan doen als je maar 1 uur per week kan gamen (even overdreven gesproken).

Maar het genre is nooit veranderd natuurlijk en in geen enkel andere MMORPG zie je volgens mij dat je met heel weinig tijd toch een boel kan doen.

Overigens ben ik persoonlijk gewoon gestopt met raiden omdat ik het ook teveel tijd vind kosten. Doe nu alleen nog arena en m+. Ik heb het uitstekend naar mijn zin zo en er is vrijwel geen planning vooraf voor nodig en kan doen wanneer en wat ik wil.

hmmmmmmmmmpffff wijzigde deze reactie 04-02-2020 09:33 (12%)

• Bisamrat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:39

Bisamrat

komt wel goed schatje

Volgens mij is de cloak alleen nodig voor Greater Vision runs. Kijk maar naar de mythic raid guilds, zijn bij N'Zoth met rank 7 / 8. Dus als Greater Visions je niet boeien, kan je die grind eigenlijk skippen.

Zelf zit ik met 5 keys en bijna max Coalescing Visions, dus wachten op de reset om twee keys te gebruiken voor de upgrade.

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-02 13:44
hmmmmmmmmmpffff schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:32:
[...]

Helemaal met je eens. Helaas bestaat voor veel mensen nog steeds het idee dat WoW een game is waar je alles kan doen als je maar 1 uur per week kan gamen (even overdreven gesproken).

Maar het genre is nooit veranderd natuurlijk en in geen enkel andere MMORPG zie je volgens mij dat je met heel weinig tijd toch een boel kan doen.

Overigens ben ik persoonlijk gewoon gestopt met raiden omdat ik het ook teveel tijd vind kosten. Doe nu alleen nog arena en m+. Ik heb het uitstekend naar mijn zin zo en er is vrijwel geen planning vooraf voor nodig en kan doen wanneer en wat ik wil.
Jawel, Guild Wars. Maar ik heb dat persoonlijk nooit echt boeiend gevonden.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Barnagma
Daarbij kan je je dailies makkelijk in een uurtje doen, zelfs als je er voor kiest om bijv de "3 rares" dailies te skippen kom je wekelijks nog wel uit op ~2 keys.

Misschien heb ik het makkelijk praten. Ik heb mijn vriendin op de hoogte gesteld dat de eerste 3-4 weken van een content patch belangrijk zijn en dat ik dan ook savonds meer achter mn PC zit dan op de bank. En de guild geeft flasks, gbank repairs. Pots en food zijn goedkoop. Kan ik makkelijk betalen van een uurtje dailies per dag. Mythic plus probeer ik te organiseren als ik op mn werk ben zo dat ik savonds inlog, de M+ doe en weer uitlog.

Edit:
Zo als @Bisamrat zegt. Cloak is niet >super< impact vol. als je op rank 7-8 zit deze week en volgende week 9-10 zit je prima. Lager zelfs ook nog. Je moet allen een beetje kieskeurig zijn met je corrupted items.

Barnagma wijzigde deze reactie 04-02-2020 11:06 (15%)

• JDdeV1992
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-02 10:50
Even een update:

De afgelopen weken onwijs veel mythic + gedaan. 11/12 heroic. Weinig lucky drops qua corruption gear. Neck zit op lvl 76,5. Zit op een vrij lege server (Zenedar), dit helpt niet mee. Komen vlink wat mensen te kort voor een mooi roster.

Speel al tijdje met de gedachte om zelf een guild op te zetten op een drukkere Realm. 2-daags raiding schedule en gewoon lekker internationaal. Zijn er mensen die interesse hebben, let me know.

BNET: JDDV1910#2336
Of pm op tweakers

JDdeV1992 wijzigde deze reactie 04-02-2020 11:22 (6%)

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

AMDhardware schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:02:
@Omega Supreme

Ik speel al sinds vanilla launch en als de grind nog zo was geweest als in vanilla had ik het niet meer kunnen spelen. Ik weet niet waar je 'niets voor willen doen' vandaan haalt. IK heb elke patch netjes mijn rep gegrind die ik nodig had voor de recipes en de AP die nodig was voor de neck. En had dan nog tijd over om mythic plus te doen.

Vorige patch maakte ze het al moeilijker, meer tijd kwijt omdat voor de beste flasks je nu herbs uit nazjatar moest hebben, die veel meer tijd koste om te verzamelen. Hakte flink in mijn speeltijd en Mythic plus kwm in het gedrang. Toen opgelost door een wow token te verkopen en de herbs maar te kopen voor het gold. Wel meteen duidelijk waarom Blizzard die shit toevoegt, en ik trapte er volledig in.

Gelukkig kon ik nog wel mijn tijd besteden aan leuke dingen die mij aan de benodigde gear voor progressie hielpen, raids en M+.

Deze patch is dat nog steeds zo maar komt er nog eens een keer een hoop tijd extra bij om een cloak te levellen. En zo is in twee patches een leuk spel door de maker compleet verneukt met domme en vooral totaal oninteressante en geestdodende, grinds. Waardoor ik nog minder tijd voor leuke zaken heb in het spel. Ik zie opmerkingen als de jouwe vaker, vaak ook door spelers die elders klagen dat er een leegloop is ... goh hoe zou dat nu komen. Misschien omdat ik niet de enige ben die de verhouding 'werk' en 'fun' in dit spel inmiddels helemaal vind omgeslagen naar 'werk'.
Barnagma schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:04:
Zo als @Bisamrat zegt. Cloak is niet >super< impact vol. als je op rank 7-8 zit deze week en volgende week 9-10 zit je prima. Lager zelfs ook nog. Je moet allen een beetje kieskeurig zijn met je corrupted items.
Dat zeg je, maar heb je al geprobeerd te puggen? Heb de eerste afwijzingen al gehad omdat mijn cloak 'maar' level 6 was. Als ik eens in de twee weken een level extra achter raak kom ik straks geen pug raid meer in. Natuurlijk is dit geen issue als je in een relaxte guild zit die zich niet druk maakt over hoe snel de progressie is en hoe oog je cloak level. Maar zelfs de meest hopeloze en kansloze pug raid komt niet los van het gearscore/ilevel syndroom.

Omega Supreme wijzigde deze reactie 04-02-2020 11:30 (16%)

• Barnagma
Omega Supreme schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:26:
[...]
Dat zeg je, maar heb je al geprobeerd te puggen? Heb de eerste afwijzingen al gehad omdat mijn cloak 'maar' level 6 was. Als ik eens in de twee weken een level extra achter raak kom ik straks geen pug raid meer in. Natuurlijk is dit geen issue als je in een relaxte guild zit die zich niet druk maakt over hoe snel de progressie is en hoe oog je cloak level. Maar zelfs de meest hopeloze en kansloze pug raid komt niet los van het gearscore/ilevel syndroom.
Daarom pug ik ook niet. Ik doe alles met mijn guild, en wij zijn pas net 12/12 HC, en mythic gaan we misschien volgende week proberen.

Maar pugs en nummertjes (Ilvl, gearscore, neck level, cloak level) altijd een probleem geweest. En dat zal je altijd houden. Misschien toch maar een betere raid guild vinden ;) Als ze potentie in je zien doen ze heus niet moeilijk over een cloak level.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Barnagma schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:04:
[...]

Daarom pug ik ook niet. Ik doe alles met mijn guild, en wij zijn pas net 12/12 HC, en mythic gaan we misschien volgende week proberen.

Maar pugs en nummertjes (Ilvl, gearscore, neck level, cloak level) altijd een probleem geweest. En dat zal je altijd houden. Misschien toch maar een betere raid guild vinden ;) Als ze potentie in je zien doen ze heus niet moeilijk over een cloak level.
Ben ik mee bezig :) Maar moet er wel één vinden die kan leven met mijn RL situatie dat ik soms gewoon een week of twee niet kan spelen. Heb vroeger toen ik nog meer tijd had hardmodes (tot en met Ulduar) en heroic (voor er mythic was) geraid met alle achievements om het 'te bewijzen' dus guilds inkomen is niet zo moeilijk. Een passende guild vinden daarentegen is lastiger.

• JDdeV1992
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-02 10:50
Omega Supreme schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Ben ik mee bezig :) Maar moet er wel één vinden die kan leven met mijn RL situatie dat ik soms gewoon een week of twee niet kan spelen. Heb vroeger toen ik nog meer tijd had hardmodes (tot en met Ulduar) en heroic (voor er mythic was) geraid met alle achievements om het 'te bewijzen' dus guilds inkomen is niet zo moeilijk. Een passende guild vinden daarentegen is lastiger.
Is het niet vooral een kwestie van je eigen verwachtingen bijstellen? Begrijp me niet verkeerd.

Herken je werk/fun stelling maar als je bijvoorbeeld genoegen neemt met langzamere progressie, normal ipv hc/mythic dan heb je minder nodig om die doelstellingen te behalen en dus meer tijd voor fun.

HC aan t begin van een patch clearen om vervolgens in mythic te diven of gelijk mythic +15 willen clearen zijn doelstellingen die voor vele enkel haalbaar zijn met meer speeltijd.

Als je die speeltijd niet hebt kan het misschien helpen om je gewoon voor te nemen dat je niet top of de bill raiding gaat doen aan het begin van de patch. Kwestie van je tempo en verwachtingen aanpassen.

Hardcore proberen te proppen in casual tijd maakt dat je de game zo ervaart als je t mij vraagt.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

@JDdeV1992 Die zijn al bijgesteld, mythic raiding doe ik niet meer, de PUGS zijn normal en ik ben nu bezig met een heroic raiding guild die als doel heeft voor de volgende expansion te clearen.

Dat betekent echter nog steeds 2 avonden raiden, aangezien je daarmee ook spelers trekt die wat langzamer aan de gear komen en ook de wat mnder goede spelers. Dus alles kost net even wat meer tijd. Mijn ervaring door de jaren heen: een mythic guild die als doel heeft alles te clearen voor de volgende patch, maar niet meedoen met de race voor world/server firsts kost effectief de minste raid tijd, mara veel meer voorbereiding/tijd buiten de raids.

Het is een balans die je moet vinden en die door recente wijzigingen steeds moeilijker te vinden wordt.

Mijn probleem is niet dat er grind elementen zijn per se, mijn probleem met Blizzard is dat ze elke patch meer grind toevoegen. Alles om de mensen maar zo lang mogelijk online te houden lijkt het wel. Dat gaat ze nog vies opbreken die mentaliteit. Wat dat betreft kan niemand echt verbaasd zijn over WC3, het is geheel in line met hoe ze tegenwoordig met releases omgaan.

• Barnagma
Omega Supreme schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Update je wowprogress profile. Mensen nemen vanzelf contact met je op. En je kan zelf makkelijk zoeken.

Ik had hem 2 weken voor dat de raid live ging aan gepast, en een week later zat ik in een guild die aan mijn voorwaarden voldeed (2 avonden, geen splits in de eerste weken en optionals in het weekend). Nou heb ik het geluk dat ik een death knight main en dat die (eindelijk) gewild zijn voor deze tier. Dus zelfs met een achterstand van 9 levels op mn neck en best wel wat item levels kwam ik er in. Moet me natuurlijk wel bewijzen. Maar daar voor zijn de trial periods :)

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:39

Lapras

Ice beam

Alvast mijn excuses als dit eerder is langsgekomen. Ik heb gezocht maar ik kan het niet vinden. Het probleem is dat WoW niet start als ik in de launcher op 'play' druk. Er staat dat 'game is running', maar er gebeurt niets. In de de task manager zie ik dat hij wel in de achtergrond speelt, maar er gebeurt niks.

Ik heb alle stappen doorlopen die Blizzard voorschrijft (https://eu.battle.net/support/en/article/18769), heb geprobeerd mijn firewall aan te passen, pc volledig ereset, maar niks helpt. Hearthstone, HotS en WoW Classic werken wel, gek genoeg. Kunnen jullie wellicht helpen?

• DennisCle
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-02 10:18
Heb mijn Druid naar een redelijk niveau kunnen tillen, zit op 430 qua gear. Mis alleen nog 430+ upgrades van mijn trinkets en het lukt me maar niet om mijn wapen (370 staff) te upgraden. Heb van een weapon cache een 435 main-hand gekregen, maar 10+ mythic+ runs (wel maar +4) van Tol Dagor heeft noch een trinket noch een off-hand opgeleverd. Ook 5+ mythic+ runs van Temple of Sethrallis heeft geen Staff opgeleverd. Ik weet dat het een MMO is en het je niet aan komt waaien, maar eindeloos dezelfde dungeon farmen is wel mega vermoeiend.
Bisamrat schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:37:
Volgens mij is de cloak alleen nodig voor Greater Vision runs. Kijk maar naar de mythic raid guilds, zijn bij N'Zoth met rank 7 / 8. Dus als Greater Visions je niet boeien, kan je die grind eigenlijk skippen.

Zelf zit ik met 5 keys en bijna max Coalescing Visions, dus wachten op de reset om twee keys te gebruiken voor de upgrade.
Voor de laatste 2 bosses heb je de cloak wel nodig op een zo'n hoog mogelijk level. Dat ze vorige week allemaal op 8 zaten is logisch, het was immers het maximale level van de cloak ;) Zo'n beetje het eerste dat Limit deed na reset was de cloak levelen naar 9 :) Als je wil raiden (hoger dan LFR) kan je die grind dus zeker niet skippen.

Als je geen heroic visions wil doen en niet wil raiden wel (Echter lijken Heroic Visions de leukste content uit deze patch te zijn naast de raid).

Gebruik trouwens je vessels wel voordat je de nieuwe greater assault doet als je capped bent, niet dat je de cache opent van de assault en je ineens geen vessel krijgt. Geen idee namelijk of die wel naar de postmaster gaat als je capped bent met vessels.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• hmmmmmmmmmpffff
Van de week een vision gedaan met de mask die 50% minder sanity geeft. Was erg pittig! Niet kunnen 5 chesten helaas.

Zijn er hier mensen die de vision al met meer dan 1 mask hebben gedaan?

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

hmmmmmmmmmpffff schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:27:
Van de week een vision gedaan met de mask die 50% minder sanity geeft. Was erg pittig! Niet kunnen 5 chesten helaas.

Zijn er hier mensen die de vision al met meer dan 1 mask hebben gedaan?
Ik kan maximaal in één run de 1x Tainted Areas en 2x Corrupted Areas doen op het moment. Fire mage (ilevel 453) is niet zo best in de Horrific Vision. Hopelijk kom ik iets verder als ik Elite Extermination heb. Maar eigenlijk boeit het mij ook niet, doe het minimale wat nodig is voor de cloak upgrade (toevallig ook het maximale wat ik aan kan op het moment).

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

DennisCle schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:05:
Heb mijn Druid naar een redelijk niveau kunnen tillen, zit op 430 qua gear. Mis alleen nog 430+ upgrades van mijn trinkets en het lukt me maar niet om mijn wapen (370 staff) te upgraden. Heb van een weapon cache een 435 main-hand gekregen, maar 10+ mythic+ runs (wel maar +4) van Tol Dagor heeft noch een trinket noch een off-hand opgeleverd. Ook 5+ mythic+ runs van Temple of Sethrallis heeft geen Staff opgeleverd. Ik weet dat het een MMO is en het je niet aan komt waaien, maar eindeloos dezelfde dungeon farmen is wel mega vermoeiend.
Ga Time Walking doen deze week, in elke dungeon kan een wapen droppen met ilevel 415.

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15:03
Bisamrat schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:47:
[...]

Ga Time Walking doen deze week, in elke dungeon kan een wapen droppen met ilevel 415.
Time Walking is alweer gedaan, die liep vorige week. :) Nu is het een maandje (geloof ik?) wachten op de volgende.

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• hmmmmmmmmmpffff
Bisamrat schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:44:
[...]

Ik kan maximaal in één run de 1x Tainted Areas en 2x Corrupted Areas doen op het moment. Fire mage (ilevel 453) is niet zo best in de Horrific Vision. Hopelijk kom ik iets verder als ik Elite Extermination heb. Maar eigenlijk boeit het mij ook niet, doe het minimale wat nodig is voor de cloak upgrade (toevallig ook het maximale wat ik aan kan op het moment).
Je zou kunnen proberen te speccen naar frost. Dan is het kiten wat makkelijker. Of met bijv. een demonhunter samen spelen ;)

Voor 5 chesten zonder mask wat ik inmiddels een paar keer gedaan heb, kan ik vooral aanraden om grote groepen tegelijkertijd te pullen en min of meer door de vision te racen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En inderdaad, zolang je een veilige cloak upgrade krijgt heb je het belangrijkste in ieder geval geregeld.

• Barnagma
DennisCle schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:05:
Helaas is het altijd nog RNG. Probeer M+/raids te doen met vrienden die de zelfde wapens gebruiken als jij. Zodat ze dingen naar je kunnen traden. Of ga pvp-en voor conquest points, dat geeft een 440 wapen.

• DennisCle
Een keer tijdens mythic Tol Dagor dropte de off-hand voor een mage, maar die kon hem om de een of andere reden niet aan mij geven. Kreeg een foutmelding tijdens het traden. We blijven het proberen, nadeel van een hoge ilvl one-hand krijgen ipv een staff.

• Barnagma
DennisCle schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:02:
Een keer tijdens mythic Tol Dagor dropte de off-hand voor een mage, maar die kon hem om de een of andere reden niet aan mij geven. Kreeg een foutmelding tijdens het traden. We blijven het proberen, nadeel van een hoge ilvl one-hand krijgen ipv een staff.
Dan heeft de mage nog geen offhand van het zelfde (of hogere) Item level. Of het is gewoon een bug. Wij hadden het pas ook tijdens de raid. met een relog was het verholpen

Barnagma wijzigde deze reactie 05-02-2020 16:17 (9%)

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

hmmmmmmmmmpffff schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:03:
[...]
Voor 5 chesten zonder mask wat ik inmiddels een paar keer gedaan heb, kan ik vooral aanraden om grote groepen tegelijkertijd te pullen en min of meer door de vision te racen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En inderdaad, zolang je een veilige cloak upgrade krijgt heb je het belangrijkste in ieder geval geregeld.
Dat is niet te doen als fire mage (en nee ik ga niet frost of arcane), maar goed ik heb de cloak upgrade deze week weer binnen. Koste de minimale twee runs, dus niks aan de hand. Maar wat is SW irritant zeg, Dwarven District is te doen, ondanks die irritante Madness: Scorched Feet Affixe. Trade District daar in tegen is echt crap. De bazen hebben een silence en pullen je naar hun toe (dat kost veel tijd als caster op max range) en dan heb ik het nog niet eens gehad over die tentacle vijanden :X

Heb zelf al één extra run gedaan omdat ik anders teveel Vessel of Horrific Visions heb. Maar dan doe ik dus exact hetzelfde als de 'verplichte' runs, niet echt spannend dus. Snap nog steeds niet wat mensen nu zo leuk vinden aan Horrific Visions. Komt misschien door mijn class / spec dat ik het niks aan vind.

• Barnagma
Bisamrat schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 07:50:
[...]

Dat is niet te doen als fire mage (en nee ik ga niet frost of arcane), maar goed ik heb de cloak upgrade deze week weer binnen. Koste de minimale twee runs, dus niks aan de hand. Maar wat is SW irritant zeg, Dwarven District is te doen, ondanks die irritante Madness: Scorched Feet Affixe. Trade District daar in tegen is echt crap. De bazen hebben een silence en pullen je naar hun toe (dat kost veel tijd als caster op max range) en dan heb ik het nog niet eens gehad over die tentacle vijanden :X

Heb zelf al één extra run gedaan omdat ik anders teveel Vessel of Horrific Visions heb. Maar dan doe ik dus exact hetzelfde als de 'verplichte' runs, niet echt spannend dus. Snap nog steeds niet wat mensen nu zo leuk vinden aan Horrific Visions. Komt misschien door mijn class / spec dat ik het niks aan vind.
Sommige classes hebben er meer benefit van om het in een group te doen ipv solo (mage is daar volgens mij 1 van). Puur van wegen AOE. Probeer het eens met een vriend of met een ander spec. Een succesvolle run geeft toch wel veel satisfaction :+

Kan me alleen wel voor stellen dat de mechanics in SW vision super kut zijn voor casters. Heb er soms al moeite mee al melee. Ik als unholy DK kan bijv bijna 2 volledige areas pullen, mn diseases er op gooien en epidemic spammen. En zo kan ik een run met 3 chests doen zonder moeite. Alleen Stormwind vind ik ook mega irritant om te doen. Blijkbaar kunnen bepaalde mobs door een muur en 100+ yards distance als nog mindflay op je casten 8)7

• DennisCle
Barnagma schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:10:
[...]

Dan heeft de mage nog geen offhand van het zelfde (of hogere) Item level. Of het is gewoon een bug. Wij hadden het pas ook tijdens de raid. met een relog was het verholpen
Ah, dat zou het kunnen zijn. Jammer dit.

Gisteren weer in meerdere runs geen succes. Het lastige is dat alles zo rond de 440-450 zit qua gear behalve mijn trinkets en die off-hand. Dus dan moet je wel specifiek dungeons doen en kan je niet mythic+ gaan proberen te progressen, want boven +6 gaan ze je niet meenemen met een 370 staff.

Wel leuk om met een nieuwe char die dungeons eens serieus te doen. Mythic0 is toch eigenlijk een grap met 430 ilvl.

DennisCle wijzigde deze reactie 06-02-2020 10:11 (3%)

• Barnagma
DennisCle schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:11:
[...]

Ah, dat zou het kunnen zijn. Jammer dit.

Gisteren weer in meerdere runs geen succes. Het lastige is dat alles zo rond de 440-450 zit qua gear behalve mijn trinkets en die off-hand. Dus dan moet je wel specifiek dungeons doen en kan je niet mythic+ gaan proberen te progressen, want boven +6 gaan ze je niet meenemen met een 370 staff.

Wel leuk om met een nieuwe char die dungeons eens serieus te doen. Mythic0 is toch eigenlijk een grap met 430 ilvl.
Zo lang je niet pushed hoger dan 10 maakt je gear niet super veel uit. Plus je bent een healer. En als je Raider.io er goed uit ziet is het opziech niet heel moeilijk om in een groep te komen. fyi, world quests scalen nu ook tot 420 (zelfs 430 als ik het goed heb), had van de week ook een 445 azerite helm van een emissary. Was nog een flinke upgrade oke :+

• DennisCle
Balance druid ben ik, maar heb wel Tol Dagor gedaan als healer om te farmen omdat je dan sneller groups vindt. Maar goed om te weten, dan ga ik even kijken of ik +8-10 kan gaan doen.
Omega Supreme schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:09:

Je kan je AP ook nemen zoals het komt, tenzij je perse zo snel mogelijk lvl 75 wilt zijn. Ik ben 65 ofzo, die AP komt vanzelf wel.

Je kan ook gewoon minor 1 vision per dag doen en de assaults als ze refreshen, je hoeft niet elke dag al die daily quests voor 250 / stuk te doen, tenzij je perse max wilt doen. Ik kom zo aan 2-4 vessels per week ofzo, prima hoor.

Als je wel alles wilt maxen omdat je (semi)hardcore endgame speelt, dat is jouw eigen keuze. Er hoeft niets. Maar eigenlijk zeg ik het daar toch al, je wilt dan blijkbaar een hardcore speler zijn. Dan kost het je tijd ook. Als je dat als lastig ervaart, misschien stapje terug nemen?

Ik vind alts irritanter persoonlijk, heb nu 2 alts door die ellendige questline gehaald, ik laat het daarbij, hoe moeilijk kan een skip option dialog zijn :+

"Oooh Jeroen!"

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb nu lvl8 chest en lvl 75 ap,door gewoon de weekelijkste dingen te doen (met de guild) + raiden zonder al te veel moeite ervoor te doen,wel bv iedere week islands gedaan met guildies (mounts/pets) wat je ook altijd nog wat aardige ap geeft. Nu 3 weken vakantie,dus ga wat achterlopen :p

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

@JeroenNietDoen Niet hardcore, maar pugs :X ik werd nu al bij pugs geweigerd omdat mijn cloak 2 levels achter loopt. Maar is geen issue meer heb een guild gevonden om mee te raiden die niet moeilijk doet.

Doe nu dus precies wat jij zegt omdat ik me niet druk meer hoef te maken of ik wel in een PuG kan komen.

Wat een verademing niet meer met die idioten in in de groupfinder te maken hebben, die eisen dat je zo'n beetje mythic geared bent en dan zelf blijken er geen snars van te snappen.

• hmmmmmmmmmpffff
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 07:18:
[...]

Je kan je AP ook nemen zoals het komt, tenzij je perse zo snel mogelijk lvl 75 wilt zijn. Ik ben 65 ofzo, die AP komt vanzelf wel.

Je kan ook gewoon minor 1 vision per dag doen en de assaults als ze refreshen, je hoeft niet elke dag al die daily quests voor 250 / stuk te doen, tenzij je perse max wilt doen. Ik kom zo aan 2-4 vessels per week ofzo, prima hoor.

Als je wel alles wilt maxen omdat je (semi)hardcore endgame speelt, dat is jouw eigen keuze. Er hoeft niets. Maar eigenlijk zeg ik het daar toch al, je wilt dan blijkbaar een hardcore speler zijn. Dan kost het je tijd ook. Als je dat als lastig ervaart, misschien stapje terug nemen?

Ik vind alts irritanter persoonlijk, heb nu 2 alts door die ellendige questline gehaald, ik laat het daarbij, hoe moeilijk kan een skip option dialog zijn :+
Je kan gewoon een boel skippen met de questline als je hem 1x gedaan hebt, dat weet je wel toch? :P
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:06:
[...]

Je kan gewoon een boel skippen met de questline als je hem 1x gedaan hebt, dat weet je wel toch? :P
Een boel? Enkel de Halls of Origination in het begin. Al het andere is nog steeds niet skippable. Je moet nog steeds 2 keer die Mogu dungeon in. Je moet nog steeds de Chamber of Heart verdedigen. Dat je de assault en visions niet kan skippen, dat snap ik.

"Oooh Jeroen!"

• Barnagma
ik wacht gewoon af tot je alles kan skippen. Heb nu geen tijd voor een alt (hoe pijn het ook doet :'))

Edit:
Limit heeft de World First race gewonnen gisteren. Go USA! Stiekem wel blij dat Method weer eens tweede is geworden. Houd het nog spannend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de streams van beide partijen heb gevold, en vind het ook zeker leuk hoe het is opgezet. Het is altijd wel een ding waar ik naar uit kijk.

Barnagma wijzigde deze reactie 07-02-2020 09:19 (60%)

• hmmmmmmmmmpffff
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:16:
[...]

Een boel? Enkel de Halls of Origination in het begin. Al het andere is nog steeds niet skippable. Je moet nog steeds 2 keer die Mogu dungeon in. Je moet nog steeds de Chamber of Heart verdedigen. Dat je de assault en visions niet kan skippen, dat snap ik.
Je kan meerdere scenario's skippen hoor. :P Het duurt circa 3 uur minder lang.
Barnagma schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:16:
ik wacht gewoon af tot je alles kan skippen. Heb nu geen tijd voor een alt (hoe pijn het ook doet :'))

Edit:
Limit heeft de World First race gewonnen gisteren. Go USA! Stiekem wel blij dat Method weer eens tweede is geworden. Houd het nog spannend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de streams van beide partijen heb gevold, en vind het ook zeker leuk hoe het is opgezet. Het is altijd wel een ding waar ik naar uit kijk.
Method kan nog derde of vierde worden in principe. Ze hebben N'Zoth nog niet down.

• Barnagma
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:34:
[...]
Method kan nog derde of vierde worden in principe. Ze hebben N'Zoth nog niet down.
Dat is waar. Aangezien de hoeveelheid breaks ze hadden om tactics te tweaken ect.
hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:34:
[...]

Je kan meerdere scenario's skippen hoor. :P Het duurt circa 3 uur minder lang.
[...]

Vreemd, ik heb op mijn alts op geen enkel ander moment behalve bij Halls of Origination de optie gehad te skippen.

"Oooh Jeroen!"

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:49:
[...]

Vreemd, ik heb op mijn alts op geen enkel ander moment behalve bij Halls of Origination de optie gehad te skippen.
Ik heb het nu op twee characters gedaan en Halls was inderdaad de enige skip die ik aangeboden kreeg. Voorlopig nauwelijks de tijd om met mijn main te spelen, maar zodra de raid in 1 avond gefarmed wordt hoop ik dat ik wat meer kan skippen op alts.

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:55
Bij Ra-Den in de Vale krijg je ook nog een keer een skip voor alts.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Als ik shadowlands preorder heb ik dan ook gelijk battle for azeroth?

• hmmmmmmmmmpffff
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:27:
Als ik shadowlands preorder heb ik dan ook gelijk battle for azeroth?
Ja.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Helaas niet dus.

Whoa there! First things first…
You need World of Warcraft®: Battle for Azeroth to purchase this product.

Ik moet blijkbaar wachten tot die uit is, dan is BfA inbegrepen in de base game.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 08-02-2020 10:37 (13%)

• Intelcorei7
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 15:48
Man, ik kan niet wachten op shadowlands, wat een beroerde exp is bfa. Om te janken.

[Origin: PrivacyKoning] [Battle.net: Williamboss#2911]

Ik lees net een theorie over Shadowlands op het forum van MMO-Champion. Als deze theorie ook maar in de buurt komt met het daadwerkelijk gaat zijn, wordt de Shadowlands expansion vele male interessanter dan ik tot nu had verwacht.

Lees hier maar.

Korte versie (gequote uit het stuk):
Yogg-Saron's death caused his spirit to be released to corrupt the Shadowlands, Sylvanas found out about it in the Edge of Night short story, and she has been working against him, with the Jailer's help, ever since.
Oftewel, de grote eindbaas van Shadowlands gaat Yogg-Saron worden, aldus die theorie.

Zeror wijzigde deze reactie 09-02-2020 13:44 (6%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

Hebben we Yogg-Saron niet gekilled in Ulduar ?

"Don't let your dreams be memes"

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12:14
Correct, maar volgens dat verhaal is zijn geest daarna naar de Shadowlands gegaan.

Zou erg goedkoop zijn imo.

• Omega Supreme

Omega Supreme

The God of Death

Bisamrat schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:44:
[...]

Fire mage niet optimaal? Probeer eens brewmaster monk...

Ik speel eigenlijk alleen maar mistweaver en brewmaster, met 460 ilevel nu. Dan kom ik in die visions en als ik dps wil Vorige expansion heb ik alleen maar gehealed en had ik zelfs geen tank/dps trinkets en wapens alleen tank wapen van het levellen en daarna nooit meer geupgrade. Dan was ik pas echt de lul geweest.

Ik wil gewoon lekker healen in raids en M+ blizzard, warom dwing je me dps in visions te doen, pvp te doen omdat daar de beste trinkets mee te krijgen zijn en continu grinden voor steeads meer meuk tussendoor? De AH is ook al volledig dood gemaakt toen jullie de professions nutteloos maakten om mee te verdienen.

Sinds vanilla gehealed en consumable op de AH verdiend, sinds WoD moeten grinden voor consumables en sinds legion fucking ginds voor alles. Waarom? ik betaal per maand, wat maakt het jullie uit of ik daar 8-16 of 40 uur per week voor speel? Zolang je zorgt voor raid content blijf ik betalen.

• Wixxy
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Zeror schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:42:
Ik lees net een theorie over Shadowlands op het forum van MMO-Champion. Als deze theorie ook maar in de buurt komt met het daadwerkelijk gaat zijn, wordt de Shadowlands expansion vele male interessanter dan ik tot nu had verwacht.

Lees hier maar.

Korte versie (gequote uit het stuk):

[...]

Oftewel, de grote eindbaas van Shadowlands gaat Yogg-Saron worden, aldus die theorie.
Dat zou echt een awesome twist zijn. Ik vroeg me laatst al af wat er achter het verhaal van shadowlands zou zitten. Hier zou ik wel in kunnen komen

• DennisCle
Veel kritiek wel op de theorie in het draadje, maar ik vind het wel een interessant idee.

Ben benieuwd wat ze met de lore gaan doen. BfA is wat betreft wel slordig. Het hele einde met N'zoth en dan vergeten dat de uitbreiding begon met een fokking zwaard in de wereld.

• Ezechiel
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
DennisCle schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:56:
Veel kritiek wel op de theorie in het draadje, maar ik vind het wel een interessant idee.

Ben benieuwd wat ze met de lore gaan doen. BfA is wat betreft wel slordig. Het hele einde met N'zoth en dan vergeten dat de uitbreiding begon met een fokking zwaard in de wereld.
Misschien niet vergeten maar simpelweg onderdeel van een verhaallijn in Shadowlands of nog later.

Overigens nèt 2 dagen teruggekeerd sinds de 1e week Uldir dus nog niet alle cinematics gezien, maar wellicht dat ze er zelfs 'iets' mee doen in de pre-patch, [old god/titan x] treks het zwaard er uit en opent de poorten naar de hel, zoiets.

| PoE | OnePlus 7 Pro bezitter |

• stomley
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17:19
Ezechiel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:36:
[...]

Misschien niet vergeten maar simpelweg onderdeel van een verhaallijn in Shadowlands of nog later.

Overigens nèt 2 dagen teruggekeerd sinds de 1e week Uldir dus nog niet alle cinematics gezien, maar wellicht dat ze er zelfs 'iets' mee doen in de pre-patch, [old god/titan x] treks het zwaard er uit en opent de poorten naar de hel, zoiets.
Sylvanas heeft in principe al de poort geopende naar beide werelden dus denk niet dat het zwaard nog maar iets van waarde gaat hebben.

Denk eerlijk dat ze dit gewoon vergeten zijn mee te nemen.
Omega Supreme schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:57:
[...]

Ik wil gewoon lekker healen in raids en M+ blizzard, warom dwing je me dps in visions te doen
Datzelfde gevoel heb ik bij die hele healer dps meta. Holy Pala en Disc or GTFO. Degelijke DPS als healer zou niet mogen leiden tot on-par of zelfs top HPS.

In visions doen mijn Holy Priest en Resto Shaman 2 runs per quest momenteel, het lukt niet om beide corrupted areas in 1 run te clearen. Ik kijk best wel op tegen die tainted areas op deze manier.

Mijn Warrior daarentegen vreet visions voor ontbijt.

"Oooh Jeroen!"

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13:57
DennisCle schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:56:

Nah, Legion eindigde met een zwaard in de wereld en we hebben onze artifacts stuk gemaakt om te zorgen dat het zwaard niet langer schade kon toebrengen.

BfA begon met het ontdekken van Azerite en dat in te zetten als wapen in een all out oorlog. En sinds die oorlog is begonnen zijn we met zn allen te druk geweest (met oa Nzoth) om verder iets aan dat zwaard te doen.

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12:14
Nog leuker als je je erbij bedenkt dat het enige doel van Sargeras was, het tegenhouden van de Darkness/Void.

Alleen zijn methodes waren nogal "fout" omdat hij bereid was alles en iedereen te vernietigen om dat te bewerkstelligen.

Ashrah wijzigde deze reactie 12-02-2020 13:16 (21%)

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True