Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren eindelijk bij N'Zoth HC aangekomen met de guild. Kost ons aardig wat raid verleningen, maar hopelijk krijgen we N'Zoth plat in de aankomende weken (jaja niet iedereen zit in een top guild). Deze week ook de laatste cloak upgrade en nog 'even' de 5 mask full clears in Greater Visions doen.

Daarna is het eigenlijk klaar voor mij en ga ik in vakantie mode, beetje klooien op alts en alleen voor de raids online. Mythic+ is niet mijn ding en ik heb verder alles al uit de Greater Visions wat ik wil.

Wel triest dat ik gisteren mijn eerste 'goede' corrupted gear heb gekregen als fire mage, Shgla'yos, Astral Malignity van Carapace of N'Zoth met rank 2 Infinite Stars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:36
Tot en met 20 april 100% exp buff, ideaal om je alts te levelen voor Shadowlands :D

https://www.wowhead.com/n...pril-20th-winds-of-wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-10 10:42
Laatst weer opgestart als level 1. Verbazingwekkend hoeveel level 1 spelers er nog zijn. Niet alleen maar high levels. Niet verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

jaydenjarno schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 08:34:
Laatst weer opgestart als level 1. Verbazingwekkend hoeveel level 1 spelers er nog zijn. Niet alleen maar high levels. Niet verwacht
Ja nu vooral met 100 procent xp buff.

Was gisteren in een klein kwartiertje level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Wanneer denken jullie dat shadowlands uit komt?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 18:11

junglebeast

hier staat iets

Denk ergens eind september, begin november. Denk 4 maandjes Alpha en daarna nog een paar voor de Beta.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Helix schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 22:40:
Tot en met 20 april 100% exp buff, ideaal om je alts te levelen voor Shadowlands :D

https://www.wowhead.com/n...pril-20th-winds-of-wisdom
Verleidelijk. Wilde eigenlijk wachten tot Shadowlands, want dan kan je een hele expansion meemaken (gestopt na WotLK), maar dit is met een volle heirloom set wel erg interessant.

Heb wel hetzelfde probleem als anderen hier. Moet nog 14k Zandalari rep en wilde dat mijn volgende alt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is lastig, als je dan toch gaat levellen wil je wel die heritage armour mee pakken. Zeker op Zandalari trolls. Nog even doorfarmen ;) Iedere dag alle WQ's in Zuldazar doen en een contract up houden I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Nope. Ook met 100 procent boost vind ik levellen te saai. Alles veel te makkelijk. Ga weer richting andere games.
Wel netjes dat ze zit hebben gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 23:30
Intelcorei7 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:20:
Wanneer denken jullie dat shadowlands uit komt?
December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Op z'n vroegst dit.

Ik hoop dit Blizzard heeft geleerd van de BFA Alpha/Beta. 5 maanden is niet genoeg. Ik hoop zelf op een release in het eerste kwartaal 2021. Liever een jaar in Ny'aloth dan een expansion met half afgemaakte features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barnagma schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:38:
[...]

Op z'n vroegst dit.

Ik hoop dit Blizzard heeft geleerd van de BFA Alpha/Beta. 5 maanden is niet genoeg. Ik hoop zelf op een release in het eerste kwartaal 2021. Liever een jaar in Ny'aloth dan een expansion met half afgemaakte features.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Leren doet Blizzard niet, tenzij de aandeelhouders het zeggen. Ogrimmar 5 mask run is ook binnen en dus de achievement met de mount. Nu alleen nog N’Zoth doden op HC en is klaar. Beste poging met de guild is 20% dus we komen er wel voor Shadowlands uit is ;).

Update
En N’Zoth is ook dood op HC, BFA dus ‘uitgespeeld’. Nu nog even mijn shaman naar 120 levelen, voordat de buff weg is.

[ Voor 20% gewijzigd door Bisamrat op 30-03-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt dus een achievement te zijn als je SW en OG 5 mask solo doet met een title. Wist ik niet, ik deed het altijd met een groepje, is wel zo gezellig. Heb deze week dus ook maar OG even solo gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit levelen gaat echt insane snel met die bonus + heirlooms. Gisteren in +- 4/5 uurtjes van 113.5 naar 120 gegaan.

Nu alleen nog Monk, DK, Druid en Mage

Vandaag bezig met die Arathi basin event en dat is ook super nice. moest nog 20k rep. gewoon bijna elk potje 700-900 rep

Ben morgen wel exalted als het vanavond niet is.

ook mooi om de 100 victory achievement te farmen. Moest er nog 50 en elk potje is gegarandeerd win binnen 5/15 minuten

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 02-04-2020 19:29 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Nu online

DidierB

Vanaf morgen eindelijk de closed alpha van Shadowlands.

https://www.wowhead.com/n...d-alpha-invites-this-week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:11
Alleen interested in datamining info, invite boeit niet ( en die is toch maar voor streamers en shills )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Nu online

DidierB

Katmi schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:49:
Alleen interested in datamining info, invite boeit niet ( en die is toch maar voor streamers en shills )
Nou dan zal ik als ik jou was maar eens op wowhead checken.

Veel bekend geworden vannacht.

Voor diegene sowieso die geen zin heb in de rep grind voor de allied races.

Alle achievements daarvoor worden feats of strenght . Wat hopelijk dus betekend dat alle allied races in Shadowlands unlocked zijn _/-\o_

Voor de rest heelveel mounts/pets/modellen enzovoort

https://shadowlands.wowhead.com/

[ Voor 33% gewijzigd door DidierB op 09-04-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionelle
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-12-2022
DidierB schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:28:
[...]

Nou dan zal ik als ik jou was maar eens op wowhead checken.

Veel bekend geworden vannacht.

Voor diegene sowieso die geen zin heb in de rep grind voor de allied races.

Alle achievements daarvoor worden feats of strenght . Wat hopelijk dus betekend dat alle allied races in Shadowlands unlocked zijn _/-\o_

Voor de rest heelveel mounts/pets/modellen enzovoort

https://shadowlands.wowhead.com/
Ik heb ze net allemaal vrijgespeeld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 08:40

maontje

better off Playing

Gisteren Shadowlands gepre-ordered nu aan het twijfelen wat ik zal boosten. Mijn Dark iron Warrior 35ATM of een 67 Rogue.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
maontje schreef op donderdag 16 april 2020 @ 13:26:
Gisteren Shadowlands gepre-ordered nu aan het twijfelen wat ik zal boosten. Mijn Dark iron Warrior 35ATM of een 67 Rogue.
Ik zou nog even wachten met je level boost. Doe wat research over wat je wilt mainen in shadowlands. Plus we hebben nog een halve week ofzo de level boost. (en heritage armor van allied races krijg je niet met een boost of race change)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Barnagma schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:44:
[...]

Ik zou nog even wachten met je level boost. Doe wat research over wat je wilt mainen in shadowlands. Plus we hebben nog een halve week ofzo de level boost. (en heritage armor van allied races krijg je niet met een boost of race change)
Mijn main staat al vast is bij alle Xpacs al mijn Human Destro warlock geweest.
Heraitage armor is niet mijn main objective maar wel een goeie van je Thanx

[ Voor 8% gewijzigd door maontje op 16-04-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, hoorde gisteren pas van die XP buff.
Al 7 maanden geen sub meer, gisteren een sub genomen voor die boost en nu zie ik pas dat hij over 3 dagen al weer stopt :X

Een blond momentje zullen we maar zeggen hehe.
In ieder geval kan ik meteen weer unsubben :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Je hebt aan 3 dagen genoeg voor sowieso 1 character ;)

Plus ik denk, aangezien de huidige situatie, dat de buff nog wel verlengt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barnagma schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:03:
Je hebt aan 3 dagen genoeg voor sowieso 1 character ;)

Plus ik denk, aangezien de huidige situatie, dat de buff nog wel verlengt word.
Ik heb er nog 6 klaar staan die eigenlijk naar 120 moeten (van 110) dus ik hoop dat die XP boost verlengd wordt ja.

De laatste dagen wel wat SL alpha gameplay gekeken en dat ziet er goed uit.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Iusedto schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb er nog 6 klaar staan die eigenlijk naar 120 moeten (van 110) dus ik hoop dat die XP boost verlengd wordt ja.

Met de buff questen in BFA is misschien een paar uurtjes per character. Zeker als je ook nog ander half level rested heb. Het is jammer dat je TimeWalking heb gemist. Ik zou dungeons ontwijken. Tenzij je LFG doet met een premade party. Anders heb je een grote kans dat het te lang duurt. Island expeditions farmen werkt ook nog goed. Het is alleen best saai na een island of 4.

Vergeet niet dat JC een 5%exp gem kunnen maken. Dus als je een lvl 111 ring koopt met zo'n gem hebbie weer net dat beetje extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Het hele nut van levelen is wel echt compleet verdwenen in retail. In 1 of 2 dagen naar max level, dit maakt het toch wel een aardig zinloze exercitie en de voldoening hiervan is ook wel verdwenen. Dit wordt nog versterkt door de boost.

Wat mij betreft ook wel het grote probleem van WoW. Iedereen loopt in high-end raid gear via Transmogs, en max level zegt helemaal niets meer. Gear is verder random, professions onbelangrijk en er is geen servercommunity. Als je dit van een afstand bekijkt is het hele (MMO)RPG aspect toch geminimaliseerd? Soms ook gewoon het gevoel alsof het allemaal meer 'Diablo' aan het worden is dan dat de roots van World of Warcraft terug te vinden zijn.

Dan maar hopen op Shadowlands..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 13:55
Of TBC classic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

tuinïnen schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:49:
Het hele nut van levelen is wel echt compleet verdwenen in retail. In 1 of 2 dagen naar max level, dit maakt het toch wel een aardig zinloze exercitie en de voldoening hiervan is ook wel verdwenen. Dit wordt nog versterkt door de boost.

..
Is vaker tegen het einde van een expansion dat de levelling experience word geboost/generft om zo sneller alts te kunnen levellen is vaak ook vanuit de community gevraagd. En ja maakt het minder leuk. WoW is niet meer de WoW van 12-15 jaar terug. Blizzard wil de grote groep tevreden houden

[ Voor 0% gewijzigd door maontje op 17-04-2020 12:42 . Reden: Type foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Daarbij is levelen al lang niet meer de focus van het spel zo als het in vanilla/TBC was. Alleen het levelen in de huidige expansion is wat telt zeg maar. En dat word ook saai als je het een aantal keer heb gedaan.

Plus punt van shadowlands is wel dat ze nogmaals de leveling experiance op de schop nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:55
Iusedto schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:22:
[...]

Je heb geluk :) ze hebben hem verlengd tot de SL pre-patch
https://www.wowhead.com/n...shadowlands-pre-p?webhook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Als je helemaal zonder heirblooms enz vanaf 1 zou beginnen. Wat zou je dan ongeveer aan gametijd kwijt zijn denken jullie?
Iemand zei 1 maand gametijd. Maar hoorde ook 2 dagen. Ligt nogal uit elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
jaydenjarno schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:52:
Als je helemaal zonder heirblooms enz vanaf 1 zou beginnen. Wat zou je dan ongeveer aan gametijd kwijt zijn denken jullie?
Dat ligt aan de speler maar ergens tussen de 14 uur en 2 weken played is niet raar ;). Afhankelijk hoe veel je bent afgeleid van bij transmog/pets/achiefments.

Zonder hierlooms doe je als nog ~50-75% van een level per dungeon. Een gemiddelde zone geeft dan ook nog een level of 10 met die 100% level buff

[ Voor 58% gewijzigd door Barnagma op 18-04-2020 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb inmiddels 4 chars op Horde naar 120 geleveled. Maar weet nog niet helemaal wat ik wil gaan spelen, en of ik wel SL gá spelen. Die XP buff is daarom wel fijn om nog eventueel te kunnen kijken naar een nieuwe class(race).

Als mensen weer WoW gaan spelen of willen praten over Shadowlands dan kan ik je wijzen op de Tweakers WoW Discord. Link staat onderaan in het rode gedeelte. En de ingame community mag natuurlijk ook gejoined worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:00
Ik heb nog een oud account met een level 80 erop staan. Zit te denken om nu weer een beetje aan te klooien.
Geen zin om geld uit te geven aan expansions e/d, alleen gametime zal dan nodig zijn.

Volgens mij kan ik tot 110 levelen (er staat Legion bij account details). Lees hier over XP buffs en Heirloom gear, kom je daar gemakkelijk aan als je nu instapt op level 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Patox schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:05:
Ik heb nog een oud account met een level 80 erop staan. Zit te denken om nu weer een beetje aan te klooien.
Geen zin om geld uit te geven aan expansions e/d, alleen gametime zal dan nodig zijn.

Volgens mij kan ik tot 110 levelen (er staat Legion bij account details). Lees hier over XP buffs en Heirloom gear, kom je daar gemakkelijk aan als je nu instapt op level 80?
exp buff krijg je waneer je inlogt, hierlooms moet je kopen en upgraden. Dat kan nog al wat gold kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:00
Barnagma schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:05:
[...]

exp buff krijg je waneer je inlogt, hierlooms moet je kopen en upgraden. Dat kan nog al wat gold kosten.
Ik heb slechts 6000 gold, is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Patox schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:23:
[...]

Tot 110 weet ik niet zeker. Ik zou even naar de heirloom vendors gaan. https://www.wowhead.com/heirloom-guide. Prijzen voor de upgrades schieten nog al omhoog per expantion.

tbh, kan je je eerste keer naar 110 (of 120) net zo goed zonder ze doen. je gold kan je wel voor betere dingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt, had het gemist.
Heb nu nog 5 chars te gaan van 110 naar 120
nu bezig met Fury warrior

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 18-04-2020 22:39 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Patox schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 15:23:
[...]

Nee helaas niet, het stuk kost 500g (700 voor wapens) en die zijn dan goed tot lvl90 dan moet je ze steeds upgraden met 1000+ gold (oplopend) naar hogere max lvl's brengen (in stappen van 10 lvl's). Voor de xp boost heb je 5 items nodig en dan heb je nog wapens enzo. Tel maar uit.

Maar het goede nieuws is dat het zonder ook vrij vlot gaat met die boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit al een paar dagen naar die Shadowlands alpha te kijken op Twitch, maar dat Torghast is zoo vet :D
Daar heb ik echt wel zin in.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:26
Is er eigenlijk nog een guild zoals vroegah (op oa Defias Brotherhood) speel nu al een jaar guildloos maar het begint me een beetje tegen te staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
jaydenjarno schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:52:
Met de Azeroth Auto pilot AddOn voor 1-110 gaat het rammend snel. Ik zou de meest recent expansion qua verhaal dan wel proberen te volgen en daarvoor geen guides gebruiken. Zal met de 100% buff alleen niet het hele verhaal afkrijgen maar dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:07
Ik wil weer graag een toon beginnen, en ben op zoek naar een leuke realm waar Alliance goed vertegenwoordigt is met aardig wat Nederlanders, iemand een idee?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
@jordyyyys Silvermoon!

Zit daar in een leuke guild. stuur me maar een pm aangezien we geen guilds mogen promoten hierzo dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
is die reputation buff al begonnen? staat de 20e maar weet niet of dat amerikaanse tijd is of gewoon EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet begonnen. Kan zijn dat het tijdens de reset van NA pas in gaat, dat zou 5 uur 's middags onze tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colum
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-09-2021
Ik heb altijd op privaatservers gespeeld, doch ik wil nu wel betalen voor het spel.
Ik heb nu de free version gedownload en ff gespeeld, nu ben ik wat onzeker over wat nu te doen.
Ik moet dus het spel kopen en speeltijd aanschaffen, maar wat moet ik kopen

1 World of Warcraft®: Battle for Azeroth®
Digital Deluxe Edition EUR59.99
Standard Edition EUR44.99
Zit hier dan alles in wat betreft de spellen, of moet ik ook nog de basis e.d. kopen, wel de game tijd.

2 World of Warcraft®: Complete Collection
Heroic Edition EUR79.99

Hoe zit dat met realms, krijg ik er 1 toe gewezen of moet ik zelf zoeken.

Als iemand mij kan helpen met de keuze zou ik bijzonder fijn vinden, de prijs is niet zo belangrijk maar wil ook
niks verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
colum schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:50:
Ik heb altijd op privaatservers gespeeld, doch ik wil nu wel betalen voor het spel.
Ik heb nu de free version gedownload en ff gespeeld, nu ben ik wat onzeker over wat nu te doen.
Ik moet dus het spel kopen en speeltijd aanschaffen, maar wat moet ik kopen

1 World of Warcraft®: Battle for Azeroth®
Digital Deluxe Edition EUR59.99
Standard Edition EUR44.99
Zit hier dan alles in wat betreft de spellen, of moet ik ook nog de basis e.d. kopen, wel de game tijd.

2 World of Warcraft®: Complete Collection
Heroic Edition EUR79.99

Hoe zit dat met realms, krijg ik er 1 toe gewezen of moet ik zelf zoeken.

Als iemand mij kan helpen met de keuze zou ik bijzonder fijn vinden, de prijs is niet zo belangrijk maar wil ook
niks verspillen.
Begin eerst lekker met alleen BFA, aangezien shadowlands nog lang niet uit is. Bespaard voorlopig weer 80 euro ;) (weet ook niet zeker of BFA bij de Shadowlands versie zit inbegrepen)

Server moet je zelf uit zoeken. Wil je een Alliance dominante server of Horde, een beetje 50-50? Veel Nederlanders of juist weinig. Of zoek je een server waar de PVE erg hoog is, of de PVP juist. Met een beetje Google werk kan je wel een inzicht krijgen wat er op welke server zit.

Anders neem gewoon een medium/full realm. Low pop realms zijn niet leuk om op te spelen. Zeker niet als je nog een zak centje op AH wilt verdienen.

[ Voor 8% gewijzigd door Barnagma op 21-04-2020 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekook
  • Laatst online: 10:14
Nou..aangezien mijn sub gewoon doorloopt en er nu 100% rep increase is dacht ik, nu is het moment om m'n mechagnomes te unlocken (en Kul Tiran als ik nog zin heb).

Zo gezegd zo gedaan, vervolgens m'n metalen hunter aangemaakt en dan toch maar eens die AutoPilot addon uitgetest. En ik moet zeggen, ik ben om... heerlijk om gewoon verstand op 0, muziek op de achtergrond en ff lekker levelen met XP boost + heirlooms.

Hoewel ik zonder de addon nog altijd redelijk snel ga met levelen heb ik het idee dat ik momenteel veel sneller ben. Van 20 naar 70 in 5 uurtjes (met wat afk hier en daar, riding skills halen tussendoor etc.) vind ik niet geheel verkeerd.

Edit: Oepsie, mijn gevoel voor tijd heeft me beetje in de steek gelaten...actieve speel tijd zit eerder tussen de 7/ 8 uur |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekook op 30-04-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-10 13:17

Wat mij betreft ook wel het grote probleem van WoW. Iedereen loopt in high-end raid gear via Transmogs, en max level zegt helemaal niets meer. Gear is verder random, professions onbelangrijk en er is geen servercommunity. Als je dit van een afstand bekijkt is het hele (MMO)RPG aspect toch geminimaliseerd? Soms ook gewoon het gevoel alsof het allemaal meer 'Diablo' aan het worden is dan dat de roots van World of Warcraft terug te vinden zijn.

bedoel je 1 a 2 dagen played time? Ik wil weer beginnen namelijk alleen naar 10+ chars te hebben geleveled vroeger ben ik dat zo zat geworden dat dat me een beetje tegen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja gaat nu echt snel. Tussen 30-40 uur is het goed te doen. Iets langer als je bijv geen heirlooms hebt. https://www.wowhead.com/heirloom-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi

Bijna al de ''problemen'' die je opnoemt kan je iets of wat vermijden door Classic te spelen, retail is al lang voorbij het punt waar levelen de main focus is en voor server communities ben je zowat 8 jaar te laat na dat ze realms hebben gemerged in MoP wegens declining subs.
Maar Classic is niets voor mij wegens ontbreken van DK's en sommige dingen voelen gewoon ancient aan ( en op retail dan weer TE faceroll of modern maarja perfectie bestaat niet )

Als ze ooit Wrath zullen doen na Classic en TBC zou dat mijn interesse nog wel kunnen wekken maar Classic en TBC zijn te oudbollig voor mijn playstyle.

Ja ik vond het vroeger ook leuker op mijn realm gezellig net buiten stormwind of op een dak in Ogrimmar met de ''bekende'' locals zonder een hoop cross realm volk te zien maar eerlijk, dat is nu al 8 jaar geleden sinds de realm merges en cross realm zones dus ben er eigenlijk al over.

Anyway Shadowlands heeft toch weer wat goede punten, je gaat weer veel meer stukken gear kunnen enchanten buiten rings en weapon, proffessions krijgen tie-ins met legendary upgrades of bepaalde functies die enkel profession X op een item kan zetten, titanforging en heel die azerite crap verdwijnt dus je kan weer BiS lijsten maken en niet disappointed zijn als een stuk loot dropt maar geen titanforge is.
En over het algemeen zou loot in mindere mate moeten gaan droppen dus het zal langer duren om je BiS lijst bij elkaar te krijgen.

Al is die Tower of torghast wel 1 groot Diablo style rift gedoe maarja als het wat fun brengt en af en toe loot is het nog leuk om af te wisselen met m+.
Covenants en hun abilities + soort van talent trees is wel nog 1 groot vraagteken, kan leuk en goed uitdraaien, kan ook nog steeds een fuckfest worden zoals azerite traits of AP grinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:13

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Katmi schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 01:41:
[...]

Bijna al de ''problemen'' die je opnoemt kan je iets of wat vermijden door Classic te spelen, retail is al lang voorbij het punt waar levelen de main focus is en voor server communities ben je zowat 8 jaar te laat na dat ze realms hebben gemerged in MoP wegens declining subs.
Maar Classic is niets voor mij wegens ontbreken van DK's en sommige dingen voelen gewoon ancient aan ( en op retail dan weer TE faceroll of modern maarja perfectie bestaat niet )

Als ze ooit Wrath zullen doen na Classic en TBC zou dat mijn interesse nog wel kunnen wekken maar Classic en TBC zijn te oudbollig voor mijn playstyle.

Ja ik vond het vroeger ook leuker op mijn realm gezellig net buiten stormwind of op een dak in Ogrimmar met de ''bekende'' locals zonder een hoop cross realm volk te zien maar eerlijk, dat is nu al 8 jaar geleden sinds de realm merges en cross realm zones dus ben er eigenlijk al over.

Anyway Shadowlands heeft toch weer wat goede punten, je gaat weer veel meer stukken gear kunnen enchanten buiten rings en weapon, proffessions krijgen tie-ins met legendary upgrades of bepaalde functies die enkel profession X op een item kan zetten, titanforging en heel die azerite crap verdwijnt dus je kan weer BiS lijsten maken en niet disappointed zijn als een stuk loot dropt maar geen titanforge is.
En over het algemeen zou loot in mindere mate moeten gaan droppen dus het zal langer duren om je BiS lijst bij elkaar te krijgen.

Al is die Tower of torghast wel 1 groot Diablo style rift gedoe maarja als het wat fun brengt en af en toe loot is het nog leuk om af te wisselen met m+.
Covenants en hun abilities + soort van talent trees is wel nog 1 groot vraagteken, kan leuk en goed uitdraaien, kan ook nog steeds een fuckfest worden zoals azerite traits of AP grinding.
Speel hier ook Classic en vermaak me er nog prima mee, en ergens ook wel enthousiast dat TBC nog zal volgen naar alle waarschijnlijkheid.

Maar eigenlijk wil ik ook gewoon nieuwe content en wil ik retail ook graag leuk vinden. De BiS items is alweer een kleine vooruitgang en ben ook benieuwd hoe Shadowlands zal gaan worden, ga het zeker ook proberen. Helaas om nu nog tijd in BFA te steken voelt niet erg zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Blijkbaar komt er ray tracing in de nieuwe expansion.
https://www.wowhead.com/n...ions-on-shadowlands-alpha
Kan ik zeker waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-10 16:56

MazeWing

The plot thickens...

Een paar dagen geleden, bijna uit verveling, WoW weer eens opgepakt. Een compleet nieuw character gemaakt (Human Warlock) en inmiddels bijna 59 en net geland in Northrend (heerlijk dat Outland :r niet meer hoeft!).

Het levelen gaat zoals verwacht met 100% boost en 25% warmode, lekker snel. Het stoort met absoluut niet dat het heel snel gaat. Ik ben vanaf level 35 naar the plague lands gegaan en heb tot en met level 58 alle quests in zowel western als eastern kunnen doen. Wat dat betreft is het schalen van alle zones lekker handig en hoef je niet meer van plek naar plek.

Aangezien ik zelf 0,0 intentie (noch de tijd) heb om me hardcore bezig te houden met gear verzamelen, quests te doen, etc. wil ik gewoon een character naar 120 levelen (heb vorig jaar een keer de boost naar 110 gebruikt, maar nauwelijks met dat character gespeeld) en gewoon een leuke x-aantal uur hebben en in vogelvlucht door de geschiedenis van WoW te gaan.
De endgame blijft wat dat betreft een spel op zich, echter heeft Blizzard er alles aan gedaan om de weg naar 120 zo smooth en plezierig mogelijk te maken. Zonder dat het bakken met tijd kost. De een zal dit jammer vinden en zich "minder speciaal" voelen, de ander (zoals ik) kan dit alleen maar aanmoedigen.

Voor mij zorgt dit er in ieder geval voor dat ik het spel weer heb opgepikt. Iets dat ik niet snel had gedaan als er niet eens die 100% "corona" boost was...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

DidierB schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:38:
[...]

Ben vorig jaar met de nieuwe xp cuts op me Orc Shaman en wel inclusief heirlooms en 30 procent rested nog over van 60 naar 90 gegaan in ongeveer 4 uur spelen zonder dungeons.
In 4 uur 30 levels gestegen? Dat lijkt me praktisch onmogelijk. Ik ben nu al een aantal uurtjes in Northrend en ben 5 levels gestegen. En dat met die 100% boost, 25% warmode boost en een flying mount...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-09 14:55
Na een lange break terug subscribed.
Voornamelijk bezig met pathfinder af te ronden (enkel nog mecha rep to go) en ga me daarnaast wss bezig houden met het levelen van een alts army.

Met SL wil ik toch proberen om wat meer on top of things te zijn, dat ik niet telkens inhaal beweging moet doen. Gaat mij met de beperkte speeltijd dat ik heb niet lukken voor alle chars, maar hopelijk op zijn minst met mijn main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10 20:17
MazeWing schreef op zondag 3 mei 2020 @ 08:04:
[...]

In 4 uur 30 levels gestegen? Dat lijkt me praktisch onmogelijk. Ik ben nu al een aantal uurtjes in Northrend en ben 5 levels gestegen. En dat met die 100% boost, 25% warmode boost en een flying mount...
Northrend gaat dan ook echt bizar langzaam; de rest is een stuk sneller. Heb onlangs 2 chars naar 110 geleveled voor de heritage armor en northrend is altijd afzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een maat en ik zijn begonnen elkaar te boosten. Alleen maar Freehold normal runnen (gewoon met zijn 2e) alle packs per gedeelte pullen en killen. het gaat echt mega snel. ben in 1 uur van 114 naar 120 gegaan. Had ik iets eerder moeten weten want ik had al 6 characters op normale wijze naar 120 geleveld XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 10:04
[...]

Bij mijn weten is warmode maar 10% extra XP. of mis ik iets?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Visgek82 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:48:
[...]

Bij mijn weten is warmode maar 10% extra XP. of mis ik iets?
Volgens mij extra wanneer je een factor speelt die ondervertegenwoordigd is. In mijn geval alliance op Argent Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

Ricmaniac schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 22:21:
Een maat en ik zijn begonnen elkaar te boosten. Alleen maar Freehold normal runnen (gewoon met zijn 2e) alle packs per gedeelte pullen en killen. het gaat echt mega snel. ben in 1 uur van 114 naar 120 gegaan. Had ik iets eerder moeten weten want ik had al 6 characters op normale wijze naar 120 geleveld XD
Zo heeft mijn zoon mijn hunter geboost van 111 naar 120 in iets meer dan 2 uurtjes met zijn 472 DK. Alle trash pullen tot en met net over de brug en dan tot aan net over de 2e brug en de eind baas
Lekker vlot. HEb nog 2 chars te gaan waarvan er 1 nog erst 110 moet aantikken. Ben benieuwd of dit ook werkt in dungeons van WoD en Legion :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben ook weer begonnen. :z

Was net na Patch 8.1 (volgens mij) gestopt en pas nu net weer gestart. Vrij snel alle quests gedaan, o.a. mijn Cloak ontvangen en nu itemlevel 435 (main) en 426 (alt). Pathfinder eindelijk afgemaakt en nu bezig met de Bee mount — al op 50% van de reputation.

Waar ik nu vooral over twijfel:

Zal ik mijn Alchemy (main) en Leatherworking (alt) verder levellen of alle mats verkopen? Ik heb opzich gold genoeg (denk ik) maar ik ga de items van die professions niet (veel) gebruiken tot Shadowlands uit komt en met de nieuwe expansion beginnen we weer op level 1 van de professions, dus maakt het level in BfA niets uit...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 16-10 04:22
Succes! Die mount is echt prachtig, als horde speler vind ik het bijzonder jammer dat we geen toegang hebben maar ik begrijp dat alliance het nodig had. Al die horses met de 'normale' factions was ook maar triestig ...

Ben zelf ondertussen een mag'har DK aant levelen zodat ik die heritage armor eindelijk heb. Nu ben ik pas begonnen aan northrend en het voelt inderdaad erg traag aan zoals hier al eerder werd geschreven.
Toen ik mijn warlock levelde had ik nochtans niet het gevoel dat het zo traag ging.
Iemand nog wat tips om sneller door de zone te geraken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Laatst online: 20-10 13:55
Phaex schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:19:
[...]

Succes! Die mount is echt prachtig, als horde speler vind ik het bijzonder jammer dat we geen toegang hebben maar ik begrijp dat alliance het nodig had. Al die horses met de 'normale' factions was ook maar triestig ...

Ben zelf ondertussen een mag'har DK aant levelen zodat ik die heritage armor eindelijk heb. Nu ben ik pas begonnen aan northrend en het voelt inderdaad erg traag aan zoals hier al eerder werd geschreven.
Toen ik mijn warlock levelde had ik nochtans niet het gevoel dat het zo traag ging.
Kan je eindelijk een mag'har DK maken? Dat kon in het begin niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 16-10 04:22
Als je preorder van shadowlands hebt gedaan dan kan je met allied races een DK maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu bijna alle classes aan de Horde kant op 120 dankzij de boost. Alleen fury warrior nog te gaan.

Om de tijd te doden overweeg ik om eens een Ally shaman te maken.
Kul Tiran of Dark iron dwarf is de keuze, maar de 1 is misschien te groot en de ander misschien wel te klein :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-10 19:35

Rj-

Account afgestoft & geactiveerd na een jaar geen WoW omdat het toch allemaal weer wat begon te kriebelen.

Blijkt mijn server tegenwoordig na genoeg leeg te zijn.. Natuurlijk is er tegenwoordig cross-realm. Maar kan iemand een actieve server incl. community aanbevelen en ook waarom?

Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Rj- op 07-05-2020 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10 20:17
Phaex schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:19:
[...]

Azeorth auto pilot addon laat precies zien welke quests je moet volgen om het snelst door de zones te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colum
Phaex schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:13
Als je preorder van shadowlands hebt gedaan dan kan je met allied races een DK maken

Maar dan moet je allied races toch eerst unlocken, dus als je pas begint moet je dat wel eerst doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
colum schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:21:
Phaex schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:13

Maar dan moet je allied races toch eerst unlocken, dus als je pas begint moet je dat wel eerst doen toch?
Nee :)
Als je preordered kan je die DK al maken. Anders moet je wachten tot release.
Allied Race reputation requirements removed
An early look at the new achievements in Shadowlands including a change to the allied race requirements to no longer required exalted with the related reputation.
plus :
Pre-Purchase :
Early access to create death knights from new race options: pandaren and all allied races.

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 08-05-2020 10:56 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colum
Ik heb de pre order, zat in de complete pakket, maar als ik een dk aanmaak wordt het geweigerd, eerst unlocken wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

colum schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:43:
Ik heb de pre order, zat in de complete pakket, maar als ik een dk aanmaak wordt het geweigerd, eerst unlocken wat doe ik verkeerd?
Zou het kunnen zijn dat dit pas kan nadat de pre-patch er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Laatst online: 10-10 09:46
Rj- schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 20:39:
Account afgestoft & geactiveerd na een jaar geen WoW omdat het toch allemaal weer wat begon te kriebelen.

Blijkt mijn server tegenwoordig na genoeg leeg te zijn.. Natuurlijk is er tegenwoordig cross-realm. Maar kan iemand een actieve server incl. community aanbevelen en ook waarom?

Thanks!
Op outland zit ik in een vrij active grote nl guild Brothers United mocht je daar interesse in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colum
ik heb het op Blizzard gevraagt:
Shadowlands pre order doesn’t unlock AR’s, yeah sure it says that you can do it but you must unlock them first
They will be making it easier to get allied races when Shadowlands comes out, not for pre-order. Maybe with the Shadowlands pre-patch
Dus ga ik er maar aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Kan iemand me de Balance druid changes in Alpha eens simpel uitleggen ?
Blijkbaar gaat het terug naar het oude Eclipse systeem van pre-legion maar ik ken enkel het Legion en BFA systeem met de solar wrath and lunar wrath charges die je spend want heb ervoor nooit druid gespeeld.

Dus hoe veranderd dat met het Eclipse mechanic op Alpha ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-10 19:35

Rj-

Elixyr schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 15:19:
[...]

Op outland zit ik in een vrij active grote nl guild Brothers United mocht je daar interesse in hebben.
Thanks! Horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Wanneer zijn die quest lines eigenlijk toegevoegd om die allied races te unlocken?
Ik was blijkbaar al eligible met mijn rep en zo ... kon er meteen aan beginnen.
Ben nu bezig aan Kul Tiras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Laatst online: 10-10 09:46
Nee Alli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2023
[...]

is zeker niet onmogelijk.

Kijk lvl 81 - 12 uur played met zeker 1 a 2 uur idle / ah en niet levelen- da's dus 61 levels - inclusief Northrend.

Dus absoluut mogelijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahrVKMBume3cV2PLtSkFdYhJd4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K9mTUoWzwbHjiztFEhx4lBTS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Balthazear schreef op maandag 11 mei 2020 @ 16:41:
[...]

is zeker niet onmogelijk.

Kijk lvl 81 - 12 uur played met zeker 1 a 2 uur idle / ah en niet levelen- da's dus 61 levels - inclusief Northrend.

Dus absoluut mogelijk :)

[Afbeelding]
Respect! Ik heb volgens mij al iets van 30+ uur erop zitten. Ik gebruik dan ook geen guide/add-on, enkel even gekeken welke zones het beste zijn. Mogelijk heb ik dus een paar behoorlijk inefficiënte quests gedaan...

Welke interface add-on gebruik je trouwens? Ziet er wel cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ben na 7 jaar afwezigheid weer eens gaan spelen, oude characters natuurlijk weg. Maar dat maakt mij niet uit. Lekker vanaf het begin weer alles opbouwen. Scheelt dat mijn celestial steed welke ik ooit heb aangeschaft nog wel heb.

Ben rond 2013 net na Cataclysm gestopt. Vind het zover wel weer tof om terug te zijn. Maar ik las dat in de volgende expansion shadowlands de level cap terug naar 60 gaat? Ik vind dat levelen naar 120 juist wel leuk imho. Weet iemand wanneer shadowlands ongeveer uit zal komen? Hoe lang heb ik nog lol? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MazeWing schreef op maandag 11 mei 2020 @ 19:01:
[...]

Respect! Ik heb volgens mij al iets van 30+ uur erop zitten. Ik gebruik dan ook geen guide/add-on, enkel even gekeken welke zones het beste zijn. Mogelijk heb ik dus een paar behoorlijk inefficiënte quests gedaan...

Questen is sowieso inefficient. Maar als je nog niet heb gespeeld of weinig recentelijk zeg maar dan is het wel leuker om het gewoon rustig aan te doen.

Ik zelf ben nu alles naar 120 aan het levelen en gaat vrij rap door die 100% xp buff + nog is 45% van heirloom gear maar ik doe niks anders dan dungeons spammen achter elkaar :P Het is af en toe best hersendodend maar het gaat wel lekker snel. Maargoed ik heb totaal dan ook meer dan een jaar /played dus heb alles wel gezien inmiddels en geen zin meer om rustig een zone door te questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bensimpel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 00:38:
Ben na 7 jaar afwezigheid weer eens gaan spelen, oude characters natuurlijk weg. Maar dat maakt mij niet uit. Lekker vanaf het begin weer alles opbouwen. Scheelt dat mijn celestial steed welke ik ooit heb aangeschaft nog wel heb.

Ben rond 2013 net na Cataclysm gestopt. Vind het zover wel weer tof om terug te zijn. Maar ik las dat in de volgende expansion shadowlands de level cap terug naar 60 gaat? Ik vind dat levelen naar 120 juist wel leuk imho. Weet iemand wanneer shadowlands ongeveer uit zal komen? Hoe lang heb ik nog lol? :+
Je kan je chars laten restoren door Blizz. Ze hebben zelfs vanilla chars gerestored voor mensen.

Welkom terug.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

junglebeast schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:31:
[...]

Je kan je chars laten restoren door Blizz. Ze hebben zelfs vanilla chars gerestored voor mensen.

Welkom terug.. :)
Het helemaal opnieuw beginnen heeft ook wel zo zijn charme hoor, maar thanks voor de tip :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
[...]

@Balthazear Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Ik heb hem idd ook al een PM gedaan met deze vraag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Nu online

DidierB

Lijkt op Tukui.

https://www.tukui.org/welcome.php

Btw wel betaald voor je Zygor ? >:)

[ Voor 27% gewijzigd door DidierB op 12-05-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bensimpel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 00:38:
[...] Maar ik las dat in de volgende expansion shadowlands de level cap terug naar 60 gaat? Ik vind dat levelen naar 120 juist wel leuk imho. Weet iemand wanneer shadowlands ongeveer uit zal komen? Hoe lang heb ik nog lol? :+
De geruchten / voorspelling volgens mij een Shadowlands release in Q4 2020, dus niet voor oktober 2020. Maar Blizzard heeft officieel alleen gezegd voor 31 decemeber 2020, zover ik weet.

De levelcap gaat dan inderdaad terug naar 60 en je hoeft niet meer elke zone/continent door. Je kiest een expansion en binnen het gebied/contitent van die expansion level je naar 60 50. Je kunt tussendoor ook naar andere gebieden switchen als je wilt. Van 50 tot 60 doe je in Shadowlands. Levellen zal wel iets sneller gaan dan nu, maar ik heb gelezen dat het wel langer duurt dan nu van 1 naar 60.

Voor de spelers die de lore belangrijk vinden is het denk ik een minder goed systeem, voor de rest van de spelers zal het denk ik weinig verschil maken en misschien zelfs wel iets fijner zijn. Je hoeft namelijk niet meer steeds heen en weer tussen de gebieden en hoeft ook niet meer de zones/contintenten door die je misschien minder leuk vind.

Maar het blijft afwachten. Dit is alle info die we hebben vanuit de alpha en informatie die Blizzard tot nu toe heeft vrijgegeven, daar kan natuurlijk nog het één en ander aan wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 13-05-2020 13:31 . Reden: Levels klopte niet ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

OkkE schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:43:
[...]

De geruchten / voorspelling volgens mij een Shadowlands release in Q4 2020, dus niet voor oktober 2020. Maar Blizzard heeft officieel alleen gezegd voor 31 decemeber 2020, zover ik weet.

De levelcap gaat dan inderdaad terug naar 60 en je hoeft niet meer elke zone/continent door. Je kiest een expansion en binnen het gebied/contitent van die expansion level je naar 60. Je kunt tussendoor ook naar andere gebieden switchen als je wilt. Levellen zal wel iets sneller gaan dan nu, maar ik heb gelezen dat het wel langer duurt dan nu van 1 naar 60.

Voor de spelers die de lore belangrijk vinden is het denk ik een minder goed systeem, voor de rest van de spelers zal het denk ik weinig verschil maken en misschien zelfs wel iets fijner zijn. Je hoeft namelijk niet meer steeds heen en weer tussen de gebieden en hoeft ook niet meer de zones/contintenten door die je misschien minder leuk vind.

Maar het blijft afwachten. Dit is alle info die we hebben vanuit de alpha en informatie die Blizzard tot nu toe heeft vrijgegeven, daar kan natuurlijk nog het één en ander aan wijzigen.
Hmm, ik speel liever gewoon netjes door alle zones. Maar ik snap wel dat blizzard eens een reset knop wilt doen op dat levelen en alles smoother wilt maken.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Balthazear
[...]

Dat is MayronUI - gebruik ik nu al 4 jaar of zo, ik ga nooit meer terug naar welke UI dan ook.

https://www.wowinterface....fo21221-MayronUIGen6.html

Hij heeft ook een classic WoW versie.

De questlog is een andere addon :

Kaliel tracker :

https://www.curseforge.com/wow/addons/kaliels-tracker/files
Zeker geen TUKUI, ik vindt TUKUI echt... niet mij ding :)
En ja ik betaal gewoon elke maand netjes de 7,99 USD als ik zygor gebruik, maar er zijn momenten dat ik zygor niet gebruik, en dan stop ik de betaling, maar met deze buff - ga ik gewoon voor het powerlevelen voor mijn heritage armors, en dan is zygor erg handig. Ondanks het feit dat ik betalen voor een add-on beetje irri vindt, heeft geen enkele leveling add-on mij zo goed geholpen als de Zygor.

Edit ik zag dat meerdere mensen er om vroegen, ik was op mijn werk en daar heb ik geen toegang tot tweakers, kon dus niet eerder reageren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Balthazear op 12-05-2020 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@Balthazear dankjewel! Ik gebruik nu TukUI, maar ga straks eens serieus kijken naar Mayron. Ziet er allemaal heel consistent uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balthazear
MazeWing schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:08:
@Balthazear dankjewel! Ik gebruik nu TukUI, maar ga straks eens serieus kijken naar Mayron. Ziet er allemaal heel consistent uit.
Ik moet zeggen dat de maker ook heel erg aardig is.
En best wel actief op zijn discord, en veel requests implementeerd.

Beste UI imo :) maar ik ben biased :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Balthazear schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:12:
[...]

Ik moet zeggen dat de maker ook heel erg aardig is.
En best wel actief op zijn discord, en veel requests implementeerd.

Beste UI imo :) maar ik ben biased :)
Thanks! Ga hem vanavond ook eens proberen (gebruik nu Elvui)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Druid, Warlock, Priest en Paladin nog te gaan voor alles 120 :) moet wel lukken voor de pre-patch denk ik.
Heb wel besloten ze als allied race te levelen dus moet ze vanaf level 20 doen maar gaat rap zat met die 145% exp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0raLvJV0BbdJa5hPfQAPk4l_Qgc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dpaEPTQqaktsIiEH9piTukVi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

OkkE schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:43:
[...]

.......

De levelcap gaat dan inderdaad terug naar 60 en je hoeft niet meer elke zone/continent door. Je kiest een expansion en binnen het gebied/contitent van die expansion level je naar 60. Je kunt tussendoor ook naar andere gebieden switchen als je wilt. Levellen zal wel iets sneller gaan dan nu, maar ik heb gelezen dat het wel langer duurt dan nu van 1 naar 60.
.........
Je kiest een zone waarin je tot lvl 50 kan levellen en daarna ga je Shadowlands in waar je naar 60 gaat levellen. De oudere gebieden gaan tot 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

maontje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:26:
[...]

Je kiest een zone waarin je tot lvl 50 kan levellen en daarna ga je Shadowlands in waar je naar 60 gaat levellen. De oudere gebieden gaan tot 50.
Je hebt gelijk, mijn comment klopte niet. Heb 't aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balthazear
MazeWing schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:08:
Beefhead schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:13:
[...]

Thanks! Ga hem vanavond ook eens proberen (gebruik nu Elvui)
Ben benieuwd of jullie de UI al geprobeerd hebben en wat je er van denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Balthazear schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:03:
[...]

[...]

Ben benieuwd of jullie de UI al geprobeerd hebben en wat je er van denkt :)
Ik heb het idee dat ie iets meer vraagt van mijn CPU dan ELVUI, maar ik vind hem wel een stuk cleaner. Dus hij blijft er voorlopig opstaan :) .

Kun je eigenlijk die animatie van je character portrait ergens uitzetten?

Pagina: 1 ... 33 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.