MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bijna al mijn Horde chars nu op 120, alleen de DH en druid nog te gaan.
DH havoc is wel verrassend leuk spelen maar ik weet niet of ik de moeite ga nemen om feral druid nog te levelen ( zelfs niet met de 100% buff helaas)
FUMES et CARNES
In 2004 ben ik begonnen met Vanilla WoW en was het echt een heel avontuur om level 60 te worden en uiteindelijk de Epic Molten-core raids te doen met 40 man en zoveel mogelijk DKP te grinden, het end game die-hard raiden (Ony, MC, ZG, BWL en AQ20/40 beviel me wel samen met wat vrienden van school en onze toemalige CoD2 clan
(Eerst op Boulderfist-EU en nu op Neptulon-EU PVP Alliance).
We hebben nog heel wat end game content gedaan in TBC en WotLK maar in WotLK begon alles wat uit elkaar te vallen i.v.m. mensen die na school begonnen met werken en andere games zoals ESO zijn gaan spelen.
Zelf heb ik nog casual doorgespeeld in Cata en nog een deel Pandaria.... toen ben ik een jaar gestopt om het weer op te pakken toen WoD uit kwam, daar kon ik niet echt lekker in komen en door een vervelende privé situatie heb 2 jaar lang niet meer kunnen spelen en heb ik Legion en de release van BFA niet echt mee kunnen maken. Ongeveer 1,5 maand geleden vlak voor de release van BFA 8.3 ben ik weer begonnen en ben ik binnen twee weken van level 113 naar 120 (full epic) gegaan en ik moet zeggen het spel voelt weer als vanouds! Corruption is ook nog iets om vlink rekening mee te houden en vooral Mythics 10+ en Horrific Visions zijn echt nog een uitdaging voor me
Helaas zijn op de huidige server bijna al mn guildies gestopt of weg
Mijn char:
Flcn, Male Human Arcane Mage (ilevel 455, 48% corrupted)
/played: 227days
* Denk er aan om te race change naar Fenale Void Elf.
** Alle Collector Editions op Classic na.
Door de jaren heen heb ik veel alts gemaakt die allemaal rond de 85 zijn blijven hangen m.u.v. mijn main @120 en een level 100 en 110. Mijn main is een mage, dit was ook m’n eerste main char vanaf t begin nadat ik een weekje warrior heb geprobeerd
Hopelijk zijn er nog guilds die een ervaren casual semi-actieve speler zoeken
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Dat heb ik dus ook! Ben na WotlK gestopt, maar zou eigenlijk nu wel weer alle content willen spelen. Dus de originele volgorde. Bang om toffe dungeons of andere leuke content te missen en de lore is toch ook wel leuk..Bensimpel schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 00:38:
Ben na 7 jaar afwezigheid weer eens gaan spelen, oude characters natuurlijk weg. Maar dat maakt mij niet uit. Lekker vanaf het begin weer alles opbouwen. Scheelt dat mijn celestial steed welke ik ooit heb aangeschaft nog wel heb.
Ben rond 2013 net na Cataclysm gestopt. Vind het zover wel weer tof om terug te zijn. Maar ik las dat in de volgende expansion shadowlands de level cap terug naar 60 gaat? Ik vind dat levelen naar 120 juist wel leuk imho. Weet iemand wanneer shadowlands ongeveer uit zal komen? Hoe lang heb ik nog lol?
Het weerhoudt me tot op heden in ieder geval om weer te spelen, ik zou graag een nieuw character aanmaken. Maar dan dus WEL door de expansions heen naar 120 levelen. Ik vind juist de weg naar max. level tof.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Misschien wordt het tijd om dat nu maar eens te doen. Gek genoeg boeit een mage mij niet zo , vind een lock of ele shaman leuker.
Mage lijkt me zo squishy
FUMES et CARNES
En de lvl squish komt al met pre patch geloof ik, en die zal wel paar maand voor de release uitgebracht worden.maontje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:26:
[...]
Je kiest een zone waarin je tot lvl 50 kan levellen en daarna ga je Shadowlands in waar je naar 60 gaat levellen. De oudere gebieden gaan tot 50.
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ben nu binnen 1 week al level 94.
Ik vind het juist erg leuk om veel van een gebied te verkennen, nu was ik hellfire peninsula
nog niet eens uit en kon ik meteen door naar Vashj'ir.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is en blijft toch erg persoonlijk hoor.Bensimpel schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:23:
Ik vind het eigenlijk wel jammer van de EXP boost, zo heb ik nooit echt de tijd om een heel gebied te doen qua quests, en voor je het weet boem, level 90 en dan wil je volgende content doen.
Ik vind het juist erg leuk om veel van een gebied te verkennen, nu was ik hellfire peninsula
De enige reden waarom ik weer BFA ben gaan spelen is juist die XP boost. Had anders geen sub meer genomen.
Nu kan ik lekker relaxed mijn Horde chars naar 120 brengen en daarna nog 1 of 2 Ally chars gaan maken en levelen.
De snelheid van levelen maakt dat juist aantrekkelijk om te doen.
FUMES et CARNES
Bensimpel
Positieve meneer
Als je alts hebt ja, maar als "beginner" wil ik gewoon rustig alles verkennenIusedto schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:30:
[...]
Dat is en blijft toch erg persoonlijk hoor.
De enige reden waarom ik weer BFA ben gaan spelen is juist die XP boost. Had anders geen sub meer genomen.
Nu kan ik lekker relaxed mijn Horde chars naar 120 brengen en daarna nog 1 of 2 Ally chars gaan maken en levelen.
De snelheid van levelen maakt dat juist aantrekkelijk om te doen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Oh sorry, wist niet dat je een soort van beginner was.Bensimpel schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:35:
[...]
Als je alts hebt ja, maar als "beginner" wil ik gewoon rustig alles verkennenKan dit ook later doen dus geen probleem. Maar het voelt voor mij nu zo rushed.
Dan heb je inderdaad een punt ja. En wachten tot de nieuwe expansion duurt ook nog wel even.
Je kan dan nog beter in Classic gaan starten hehe
FUMES et CARNES
Verwijderd
Heirlooms niet equippen zal al aardig wat helpen.Bensimpel schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:23:
Ik vind het eigenlijk wel jammer van de EXP boost, zo heb ik nooit echt de tijd om een heel gebied te doen qua quests, en voor je het weet boem, level 90 en dan wil je volgende content doen.
ach mijn guildies vinden mij maar raar dat ik geen alts heb feitelijk.Iusedto schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:04:
Na 15 jaar WoW heb ik dus nog nooit een mage gespeeld of zelfs maar geleveled.
Misschien wordt het tijd om dat nu maar eens te doen. Gek genoeg boeit een mage mij niet zo , vind een lock of ele shaman leuker.
Mage lijkt me zo squishy
ik heb een lock alliance en lock horde op 120 en that's it
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Echt ? Dat is eigenlijk geweldig als ik heel eerlijk ben.mrsar schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:24:
[...]
ach mijn guildies vinden mij maar raar dat ik geen alts heb feitelijk.
ik heb een lock alliance en lock horde op 120 en that's it
Ik wilde dat ik dat kon maar helaas ben ik een echte Altoholic.
Alhoewel met een Lock kan ik me dat eigenlijk weer wel voorstellen. Is een geweldige class imo.
Maar ja, bij mij is het gras altijd groener aan de overkant
FUMES et CARNES
En lock word ondergewaardeerd imo , word voornamelijk als summon slet gezien
Bensimpel
Positieve meneer
Heb nog niks, is weer mijn eerste account sinds 2013 (gespeeld vanaf 2010-2013).Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:10:
[...]
Heirlooms niet equippen zal al aardig wat helpen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Neee ik vind juist affliction de vetste spec van de warlock hahahamrsar schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:45:
Ik heb eerlijk ook helemaal geen tijd voor alts haha en ik heb een hekel aan levelen de horde lock heb ik 5 maanden over gedaan van 110=>120.
En lock word ondergewaardeerd imo , word voornamelijk als summon slet gezienmaar ik blijk lock zelf heerlijk spelen (behalve affliction)
haha ja ik kan er echt helemaal niets meeRoodenburgertje schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:56:
[...]
Neee ik vind juist affliction de vetste spec van de warlock hahaha
Als voornaamste heb ik het gevoel dat locks er onderdoen in de M+
Ik zoek zelf altijd naar een soort van Battlemage class inclusief iets van Dot's. Als Lock een two hander en plate armor zou hebben dan zou ik nooit meer wat anders spelenmrsar schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:45:
Ik heb eerlijk ook helemaal geen tijd voor alts haha en ik heb een hekel aan levelen de horde lock heb ik 5 maanden over gedaan van 110=>120.
En lock word ondergewaardeerd imo , word voornamelijk als summon slet gezienmaar ik blijk lock zelf heerlijk spelen (behalve affliction)
Aangezien ik steeds minder tijd heb voor gaming, wil ik in SL echt focussen op een soort van battlemage class.
Voor mij persoonlijk zou dat dan worden :
- DK.
Komt het beste in de buurt van battle mage imo (lore wise ook) plus in SL komt eindelijk 2 handed frost weer terug.
Unholy is ook dik in orde. Blood speel ik niet of ik moet eindelijk eens een leuke guild kunnen vinden.
Dus 2 vd 3 specs speelbaar.
- Shaman.
Mijn oude Classic class. Helaas zo veel nerfs en veranderingen gehad dat het niet meer leuk spelen was.
Nu aan het eind van BFA is de class erg leuk en met 3 zeer leuke specs ( ranged, melee en heal) ben ik dan overal voor te gebruiken. Ook zijn de eerste indrukken uit SL alpha bemoedigend.
- survival hunter.
Mijn absolute BFA quilty pleasure
Maar ik heb geen idee how SL wordt voor survival dus ik durf hier niets over te zeggen.
BM en MM vallen buiten de battle mage spec voor mij.
FUMES et CARNES
Ja, dat heb ik ook begrepen. Alleen geen terugkeer vd two hander.mrsar schreef op maandag 18 mei 2020 @ 14:42:
begreep dat o.a. shaman terug naar de oude manier gaat in SL , dus dat kan dan wel eens wat voor je zijn
Vermoedelijk wordt het dus een DK en Shaman voor SL expansion.
Of ze moeten survival hunter wel heel erg leuk gaan maken in SL.
FUMES et CARNES
Vind ik juist weer qua class fantasy er heel erg goed bij passen, allerlei vloeken op iemand casten en maar "langzaam" laten dood gaanmrsar schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:59:
[...]
haha ja ik kan er echt helemaal niets meeop een of andere manier mis ik de feeling ermee,dot dot dot dot dot dot dot
Als voornaamste heb ik het gevoel dat locks er onderdoen in de M+
De rep bonus is trouwens ook een paar dagen verlengd, tot en met morgen
Ik vind Affliction spec ook heel leuk om solo te spelen; op zo veel mogelijk enemies al je DoTs zetten en ze langzaam zien neervallen.Roodenburgertje schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:44:
[...]
Vind ik juist weer qua class fantasy er heel erg goed bij passen, allerlei vloeken op iemand casten en maar "langzaam" laten dood gaan
Ik ben nu een Monk aan het levellen, gister 61 geworden en nog niks anders gedaan dan dungeons runnen (healer). Gaat super snel en ik vind het leuker dan questen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bensimpel
Positieve meneer
Nou gisteren sloeg echt nergens op, queu was 8 minuten voor mij als Mage voor Legion dungeon, maar de tank had gewoon van iets, zonder overleg pullen, lekker door rushen ook al als de rest nog aan het eten was enzo. Totaal geen communicatie. En vervolgens boos worden op de rest.Kieft91 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:00:
Als healer/tank gaat dit inderdaad vast heel snel, maar is het voor dps lastig om een groepje te vinden? of valt dat op low lvl wel mee?
Ik zoek wel een guild..
Heb het idee dat de kwaliteit van LFG omlaag is gegaan.
😆 - Denk ook eens om ;)
Durf ik niet te zeggen, ik speel alleen healerKieft91 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:00:
Als healer/tank gaat dit inderdaad vast heel snel, maar is het voor dps lastig om een groepje te vinden? of valt dat op low lvl wel mee?
Een vriend speelt Mage en heeft ook een aantal dungeons gedaan van 40 t/m 74, ik heb hem nooit horen klagen over lange tijden (maar ook nooit gevraagd hoelang de queue voor hem is). Hij heeft nooit healer gespeeld, dus weet misschien niet beter dan lange wachttijden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Outland Horde. Iemand nog gezellige guild in de etalage? Feral Druid Runetusk.
Laatste week weer beetje gespeeld, heb nu mn cloak, maar snap eigenlijk niks meer van het spel. Tien soorten nieuwe currency, corrupted gear, visions, invasions, .. heh en wat nog allemaal niet O_o
Eens kijken als we er nog iets van kunnen maken....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wilde eigenlijk nu de DH levelen maar ik vind warlock te leuk

FUMES et CARNES
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
10 dagen 24 uur spelen. 240 uur dus. nice!Bensimpel schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:56:
11 mei gestart, geen heirlooms niks. 21 mei Lvl 120 bereikt. 10 Dagen heeft het mij gekost dus.
Bensimpel
Positieve meneer
Zonder de EXP boost kun je dat wel verdubbelen, ik heb voornamelijk alleen PVE gedaan, kan nog sneller als je dungeons en zo doet natuurlijk.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ben nog veel te laag level voor veel maar er dropte net wel een mount voor me bij zo een Nzoth invasion
Niet de meest coole mount
FUMES et CARNES
Vanaf woensdag zowel met hunter, pally en shaman van 100 naar 110 gebracht (mechagnome en dark iron heritage unlocked). Gisteravond verder gegaan met 33 monk en die zat binnen 3 kwartier alweer op 40..eens kijken hoe snel ik deze op 110 krijg..
Ik had eerst voor Stormsong Valley gekozen, echter las ik her en der dat je beter in Drustvar kunt beginnen en als laatste in Stormsong. Ook omdat er schijnbaar dingen gebeuren in de andere 2 gebieden, waardoor het verhaal van Stormsong wat logischer wordt.
Bensimpel
Positieve meneer
De storytelling vond ik echt fantastisch gedaan in Drustvar, echt van genoten.MazeWing schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:39:
Wat een sfeervol gebied dat Drustvar. Heeft een beetje weg van Duskwood, alleen dan iets minder donker.
Ik had eerst voor Stormsong Valley gekozen, echter las ik her en der dat je beter in Drustvar kunt beginnen en als laatste in Stormsong. Ook omdat er schijnbaar dingen gebeuren in de andere 2 gebieden, waardoor het verhaal van Stormsong wat logischer wordt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ben begonnen met classic. Speel op als alliance op EU-Razorgore en gebruik op dit moment m'n macbook.
Ben echter aan het denken om een windows desktop aan te schaffen voor WoW. Zou graag met de grafische settings op max willen spelen, en aangezien WoW niet het meest veeleisende spel is moet dat toch erg betaalbaar kunnen. Wie heeft er tips?
Wat is je budget. En heb je dan al gekeken bij de reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2020? De mainstream build is prima.addictive schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:55:
* addictive is back!
Ben begonnen met classic. Speel op als alliance op EU-Razorgore en gebruik op dit moment m'n macbook.
Ben echter aan het denken om een windows desktop aan te schaffen voor WoW. Zou graag met de grafische settings op max willen spelen, en aangezien WoW niet het meest veeleisende spel is moet dat toch erg betaalbaar kunnen. Wie heeft er tips?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Yes, zat inderdaad naar een vergelijkbare build te kijken, en kwam hier op uit:junglebeast schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:05:
[...]
Wat is je budget. En heb je dan al gekeken bij de reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2020? De mainstream build is prima.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 161,05 | € 161,05 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 344,- | € 344,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 104,70 | € 104,70 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 84,05 | € 84,05 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.023,37 |
Maar dat is best een smak geld als het enkel voor WoW is
Dan zou ik bijv een 1660 Super pakken van rond de 250 euro. De Ryzen 5 1600 AF, en goedkoper geheugen. Dan zit bijna 150 euro onder deze prijs.addictive schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:16:
[...]
Yes, zat inderdaad naar een vergelijkbare build te kijken, en kwam hier op uit:
# Category Product Prijs Subtotaal 1 Processors AMD Ryzen 5 3600 Boxed € 161,05 € 161,05 1 Moederborden ASRock B450M Pro4 € 78,90 € 78,90 1 Videokaarten ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC € 344,- € 344,- 1 Behuizingen Fractal Design Meshify C - Dark TG € 89,90 € 89,90 1 Processorkoeling be quiet! Dark Rock 4 € 60,87 € 60,87 1 Geheugen intern G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR € 104,70 € 104,70 1 Voedingen be quiet! Pure Power 11 600W CM € 84,05 € 84,05 1 Solid state drives Samsung 970 EVO 500GB € 99,90 € 99,90 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.023,37
Maar dat is best een smak geld als het enkel voor WoW isVandaar de vraag wat het minimale voor WoW is
Edit: Je kan ook zonder CPU koeler. En misschien wat besparen op de kast.
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 25-05-2020 23:17 ]
Nooit meer de Ryzen (Zen 1) pakken. Voor die 11 euro meer heb je een CPU die een stuk sneller is, zeker met gamen.junglebeast schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:40:
[...]
Dan zou ik bijv een 1660 Super pakken van rond de 250 euro. De Ryzen 5 1600 AF, en goedkoper geheugen. Dan zit bijna 150 euro onder deze prijs.
Het enige waar echt wat op bespaard kan worden is de videokaart, alhoewel je voor dat geld wel een goede videokaart krijgt en je er ook in andere spellen nog wat aan hebt.
Het komt er op neer dat je voor een besparing van €100 toch wel concessies moet doen.
[ Voor 25% gewijzigd door MazeWing op 25-05-2020 23:08 ]
ben gelukkig niet de enige die dat vind. Heb trouwens een bloedhekel aan die visions maar moet ze doen omdat ik ander niet mee mag met raids. Grrr tijd voor andere guild denk ikSideShow schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 20:30:
Had een half jaar niet gespeeld.
Laatste week weer beetje gespeeld, heb nu mn cloak, maar snap eigenlijk niks meer van het spel. Tien soorten nieuwe currency, corrupted gear, visions, invasions, .. heh en wat nog allemaal niet O_o
Eens kijken als we er nog iets van kunnen maken....
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Als je visions weigert te doen en je cloak bijgevolg niet kunt upgraden dan gimp je jezelf extreem hard. Ik denk dat geen enkele guild of pug dit zal aanvaarden indien je wilt raiden.maontje schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:27:
[...]
ben gelukkig niet de enige die dat vind. Heb trouwens een bloedhekel aan die visions maar moet ze doen omdat ik ander niet mee mag met raids. Grrr tijd voor andere guild denk ik
De visions / cloak / corruption resistance zijn gewoon de essentie van deze content.
Staat nergens dat ik ze weiger te doen geef aan dat ik het gewoon weg niet leuk vind om te doen. Moet ze doen om de raid op normal of hc te kunnen doen.Phaex schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:52:
[...]
Als je visions weigert te doen en je cloak bijgevolg niet kunt upgraden dan gimp je jezelf extreem hard. Ik denk dat geen enkele guild of pug dit zal aanvaarden indien je wilt raiden.
De visions / cloak / corruption resistance zijn gewoon de essentie van deze content.
Neemt niet weg dat ik BfA tot aan 8.3 een leuke Xpac vind maar de content met dat vision gedoe niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Op wowhead heb ik al verschillende guides gelezen, talent spec aangepast, maar ik blijf maar rond de 12k steken. Zelfs als ik de cycle goed uitvoer. Als ik mijzelf buff dan zit ik wel rond de 30k/40k (bij boss encounters enzo).
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
😆 - Denk ook eens om ;)
Vind alleen de corrupted gear niets,alsof ze gewoon niets meer konden verzinnen,mijn cloak is nu hoog genoeg dat ik meeste wat ik nodig heb gewoon kwijt kan, maar vond het weinig toevoegen allemaal.
Disclaimer: Ik speel zelf geen Mage.Bensimpel schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:09:
Ik speel human mage, ilvl nu 423. Echter ervaar ik problemen met DPS. Gisteren een mythic +0 geprobeerd en mensen klagen dat ik niet boven de 10k uitkom. Hierna een DPS meter geinstalleerd en verrek dat klopt ook nog. Gemiddeld zit ik zo rond de 12k.
Op wowhead heb ik al verschillende guides gelezen, talent spec aangepast, maar ik blijf maar rond de 12k steken. Zelfs als ik de cycle goed uitvoer. Als ik mijzelf buff dan zit ik wel rond de 30k/40k (bij boss encounters enzo).
Wat is je spec; ik neem aan Fire?
Is die 12k gemiddeld op een boss-fight of over de gehele dungeon?
Als ik mij niet vergis hebben (Fire) Mages best moeite op trash hoge DPS te doen, omdat ze zo afhankelijk zijn van procs. Als trash dood is voor jij op gang bent, is het niet gek dat het gemiddelde zo laag is. Vooral niet als er andere DPSers zijn met goede AoE.
Overigens vind ik 30-40k met jouw ilevel niet heel slecht. Misschien waren het gewoon zeikerts in je groep, die heb je er helaas zo aan het einde van een expansion altijd bij zitten.
Edit:
Je zou op https://www.raidbots.com/simbot/quick eens kunnen kijken wat je theoretische top DPS is, dat geeft vaak een indruk of je (op boss-fights) een sub-optimale rotation gebruikt of niet.
[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 27-05-2020 11:56 ]
Ben zelf 465 mage en speel frost. Fire mage doet hele hoge damage tijdens combustion, maar buiten dat niet zo. Frost is best een simpele all-around spec en doe zeer goede dps. Welke spec speel jij?Bensimpel schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:09:
Ik speel human mage, ilvl nu 423. Echter ervaar ik problemen met DPS. Gisteren een mythic +0 geprobeerd en mensen klagen dat ik niet boven de 10k uitkom. Hierna een DPS meter geinstalleerd en verrek dat klopt ook nog. Gemiddeld zit ik zo rond de 12k.
Zodra jij je combustion goed onder de knie heb zal je zien dat je omhoog schiet. Dat is het nadeel met fire. Als je daar wat fout doe word je ignite nooit zo hoog en merk je in je DPS.Bensimpel schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:09:
Kijk ook voornamelijk wat je beste corruptions/Azerite traits zijn en probeer daar naar toe te werken. Voor fire mage zijn ze nog al van groot belang.
Ik raad altijd de guides van MarcelianOnline aan. Ze zijn voor mijn smaak iets te flashy en clickbaty, maar daar tegenover zijn ze wel goed en duidelijk. Ze maken de guides altijd in samenwerking met top players van de spec/class. En ze zijn gefocused op beginners.
En anders, wat @Zironako zei. Frost is ook nog steeds een goed spec om te spelen.
Nu probeer ik het opnieuw, ben nu gestrand op ilvl 445, en als fury warrior word je daarmee zelden tot nooit invited voor iets hoger dan +4. De laatste dagen elke dag meerdere mythics gedaan, maar ik zie opnieuw hetzelfde gebeuren, geen drops. Geen leuk item uit de weekly chest. Geen leuke dingen uit pug raids....
Mijn dps zit rond de 30K gemiddeld, lijkt me voldoende voor makkelijk +7 en zo, maar op zich klaag ik niet dat mensen liever een hoger ilvl willen voor hun groep. Ik klaag wel over het feit dat je blijkbaar het spel op deze manier niet kan spelen. Er staat een muur en je zal er niet over geraken, maakt niet uit als je elke avond 5 mythics doet of niet.
Alternatief is een mythic dungeon guild zoeken en zo, maar weet niet als dat wel bij mij past, ben niet echt sociaal geëngageerd.
Bensimpel
Positieve meneer
FireOkkE schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:54:
[...]
Disclaimer: Ik speel zelf geen Mage.
Wat is je spec; ik neem aan Fire?
Is die 12k gemiddeld op een boss-fight of over de gehele dungeon?
Als ik mij niet vergis hebben (Fire) Mages best moeite op trash hoge DPS te doen, omdat ze zo afhankelijk zijn van procs. Als trash dood is voor jij op gang bent, is het niet gek dat het gemiddelde zo laag is. Vooral niet als er andere DPSers zijn met goede AoE.
Overigens vind ik 30-40k met jouw ilevel niet heel slecht. Misschien waren het gewoon zeikerts in je groep, die heb je er helaas zo aan het einde van een expansion altijd bij zitten.
Edit:
Je zou op https://www.raidbots.com/simbot/quick eens kunnen kijken wat je theoretische top DPS is, dat geeft vaak een indruk of je (op boss-fights) een sub-optimale rotation gebruikt of niet.
Ik heb wat tips gekregen van een mede fire mage in mijn guild, wat aangepast in mijn talents en heart of azeroth, ik zit nu in een dungeon rond de 20k dps, bij boss fights haal ik nu 70k gemiddeld. Maar ligt ook aan wat voor boss.
Verbeter punten voor mij nu: combustion onder de knie krijgen, niet vergeten om potions te drinken, rune of power gebruiken, spacial awareness.
Ik heb nu een andere muis met meer knopjes gekocht, scorch aan 1 knop gebind en als ik nu moet rennen kan ik altijd nog scorch spammen. Voorheen als ik moest rennen deed ik namelijk niks. Scheelt ook weer.
Heb nu ook Deadly boss mods geinstalleerd, nu heb ik ook meer het idee van wat en wanneer ik iets moet doen. inplaats van ik doe maar wat
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
ABC (Always be casting)Bensimpel schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:04:
[...]
Ik heb nu een andere muis met meer knopjes gekocht, scorch aan 1 knop gebind en als ik nu moet rennen kan ik altijd nog scorch spammen. Voorheen als ik moest rennen deed ik namelijk niks. Scheelt ook weer.
Sims blijven een indicatie en een goede manier om je stat prioriteit, BiS items of upgrades te vinden. Maar afhankelijk van encounters is het altijd minder. Aangezien er geen 5 minuten Patchwerk fights zijn zal ik nooit precies op die 84k dps staan. Met raidbots kan je nog wel wat andere opties kiezen voor bijv meer add cleave ect.Bensimpel schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:06:
Ik heb mijzelf ook gesimmed met mij gear en alles, theoretisch zou ik rond de 27k DPS moeten zitten. Voor mij gevoel kom ik hier nu ook in de buurt. Maar ja ligt ook veel aan de party. in AoE is de mage niet zo sterk. Maar de focusing iris, is wel gaaf en die gebruik ik nu ook.
Zelf blijf ik altijd op een 5 min patchwerk fight simmen. Aan het begin van de tier vind ik 8 min zelf accurate, maar omdat we nu allemaal zo extreem gegeard zijn hou ik het maar op 5 min. En zelf dat is al vrij lang.
[ Voor 57% gewijzigd door Barnagma op 28-05-2020 10:23 ]
Ga volgens mij van gemiddeld 280 naar 410 + gear. Niet verkeerd
Alleen het niveau van PUG's is weer om te janken

WoD had toch een paar mechanics die frusteren als je de mechanics niet weet.
Iron Dock met die 3 Grimrail enforcers en de beruchte Blood bubble die je met rust moet laten

Was weer een ouderwetse WoW avond. Ik heb genoten
FUMES et CARNES
Hier moest ik toch even om lachen..Iusedto schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:19:
Alleen het niveau van PUG's is weer om te janken![]()
Was weer een ouderwetse WoW avond. Ik heb genoten
Alle rewards zijn nu bow of gun lol, geen enkel melee wapen
FUMES et CARNES
het mes is dubbelzijdig helaas, aan de ene kant hebben mensen idd liever een hoog ilvl om content te kunnen ''steamrollen'', als je queued voor een m+ waar bv 450 dropped zal men altijd een ilvl 460 char inviten over een ilvl 440-445 ook al heeft char 1 dan niets aan de loot gewoon omdat men denkt dat het sneller zal gaan.SideShow schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:01:
Ik vraag me af als je eigenlijk wel kan gearen door m+ te doen. Toen BFA uitkwam, was mijn plan om mezelf te gearen door mythics. Ik herinner me dat ik toen tot +7 ben gegaan, maar verder upgraden bleek gewoon niet mogelijk meer omdat niks dropte. Ben toen weken blijven steken op +5, +6, +7 en zo. Elke avond een handje vol mythics doen, geen drops. Een week of twee, drie na elkaar. Toen heb ik er de brui aan gegeven.
Nu probeer ik het opnieuw, ben nu gestrand op ilvl 445, en als fury warrior word je daarmee zelden tot nooit invited voor iets hoger dan +4. De laatste dagen elke dag meerdere mythics gedaan, maar ik zie opnieuw hetzelfde gebeuren, geen drops. Geen leuk item uit de weekly chest. Geen leuke dingen uit pug raids....
Mijn dps zit rond de 30K gemiddeld, lijkt me voldoende voor makkelijk +7 en zo, maar op zich klaag ik niet dat mensen liever een hoger ilvl willen voor hun groep.
Aan de andere kant heb je helaas ook de tering addon ( change my mind
Een heel hoop mensen verdedigen de addon als zijn een ''skill indicator'' maar daar kan je ook weer over discussieren want raider.io boosts kan je kopen met gold, of iemand anders laten spelen, en ik heb ook al mensen met hoge raider.io zien dood gaan op een simpel trash mechanic.
Er zit helaas niets anders op dan zelf een group te starten voor een mythic dungeon en dan zien welke m+ key je krijgt, en die proberen zelf te boosten door zelf je groep te maken en zien op welk m+ level je je eigen key kan eindigen die week, trust me ik ken je situatie en ik kan ook niet wachten op een reset in Shadowlands.
In welke setting ? klaag je over de loot in dungeons of raids of van World quests ?Iusedto schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:59:
Ik vraag me toch echt af of Blizzard wel weet dat er een survival hunter spec is
Want world quests bieden loot aan voor je class maar niet noodzakelijk je spec, er zijn dagen dat ik inlog op een ret pala en dan een int mace zie als WQ reward voor Holy of een Shield voor Prot.
Andere klacht : ik vind dat Blizzard nu wel eens mag stoppen met elke expansie half werkende classes af te leveren op release en dan via 1 of ander mechanic ( artifact weapons, azerite, corruptions, etc ) te boosten en te ''fixen''
Op Alpha merk je ook hoe sommige specs en classes maar weer zo en zo werken zonder all de azerite traits of essences in je neck die ze momenteel op Live hebben.
Verder zie je ook weer op Live hoe belachelijk die band-aid fixes dan weer zijn, fire mage bv die 7-8x Masterful corruption heeft gekocht de laatste tijd doet als een malle 150k+ sustained dps in m+, en vlot tegen de 300k op AOE, belachelijke nummers als je een expansie start met 5k dps.
Al vrees ik dat Shadowlands weer precies hetzelfde gaat zijn met die Covenants etc, voor sommige specs is er al 3 weken goede feedback op Alpha maar 0 veranderingen, kan nog komen in Beta maar ik vrees dat WoW voor altijd gaat vast zitten in deze cirkel van '' band aid mechanics in patch .1 and .2 and .3 will fix your class '' tegenwoordig.
Ik wil gewoon terug een goed werkende class krijgen die niet dependant is van traits of dergelijke en dan gewoon stapsgewijs meer dps doet met beter en beter gear, en niet een half werkende class op release en dan een hoop traits of effects die je rotatie boosten of aanpassen en het via die manier ''beter maken''
Maar dat 2de lijkt helaas tegenwoordig Blizzard hun manier te zien van je te laten subscriben door alle content patches heen.
Slechts wat mopperen
Was mijn net 120 survival hunter die probeerde Time walking gear te kopen en dus geen melee wapen zag maar wel een level 410 gun
FUMES et CARNES
AhIusedto schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:03:
@Katmi Ik klaag niet hoor![]()
Slechts wat mopperen
Was mijn net 120 survival hunter die probeerde Time walking gear te kopen en dus geen melee wapen zag maar wel een level 410 gun
Maar dat wisselt ook tussen de vendors geloof ik, elke keer timewalking active is is een andere vendor active en onderling heb je soms minieme verschillen in de gear die ze aanbieden.
[ Voor 20% gewijzigd door Katmi op 29-05-2020 21:50 ]
Ik ben het volledig met je eens dat RAider IO erg overrated is. Hoge score wil niet zeggen dat je veel skills hebt. Je kan het letterlijk kopen die hoge score. Raider Io is wat mij betreft de Addon die WoW aan het verneuken is voor zover het nog kan tenminste. WE hebben het zelfde gehad toentertijd met Gearscore in WoTLK Als je niet een bepaalde gearscore had kon je niet joinen. Nu zegt je gearscore net zoveel over je skills als je Raider IO. Ook niet veel. Als je de tijd niet hebt om elke week de key's te pushen ben je gewoon genaaid door de addon.Katmi schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:43:
[...]
het mes is dubbelzijdig helaas, aan de ene kant hebben mensen idd liever een hoog ilvl om content te kunnen ''steamrollen'', als je queued voor een m+ waar bv 450 dropped zal men altijd een ilvl 460 char inviten over een ilvl 440-445 ook al heeft char 1 dan niets aan de loot gewoon omdat men denkt dat het sneller zal gaan.
Aan de andere kant heb je helaas ook de tering addon ( change my mind) raider.io, heb je geen hoge score omdat je een tijd lang niet hebt gespeeld in BFA ? helaas geen m+ invites voor jou, ongeacht of je alle tactics weet en niet dood gaat, randoms boeit gewoon welk cijfer er achter je raider.io staat.
Een heel hoop mensen verdedigen de addon als zijn een ''skill indicator'' maar daar kan je ook weer over discussieren want raider.io boosts kan je kopen met gold, of iemand anders laten spelen, en ik heb ook al mensen met hoge raider.io zien dood gaan op een simpel trash mechanic.
Er zit helaas niets anders op dan zelf een group te starten voor een mythic dungeon en dan zien welke m+ key je krijgt, en die proberen zelf te boosten door zelf je groep te maken en zien op welk m+ level je je eigen key kan eindigen die week, trust me ik ken je situatie en ik kan ook niet wachten op een reset in Shadowlands.
[...]
In welke setting ? klaag je over de loot in dungeons of raids of van World quests ?
Want world quests bieden loot aan voor je class maar niet noodzakelijk je spec, er zijn dagen dat ik inlog op een ret pala en dan een int mace zie als WQ reward voor Holy of een Shield voor Prot.
Andere klacht : ik vind dat Blizzard nu wel eens mag stoppen met elke expansie half werkende classes af te leveren op release en dan via 1 of ander mechanic ( artifact weapons, azerite, corruptions, etc ) te boosten en te ''fixen''
Op Alpha merk je ook hoe sommige specs en classes maar weer zo en zo werken zonder all de azerite traits of essences in je neck die ze momenteel op Live hebben.
Verder zie je ook weer op Live hoe belachelijk die band-aid fixes dan weer zijn, fire mage bv die 7-8x Masterful corruption heeft gekocht de laatste tijd doet als een malle 150k+ sustained dps in m+, en vlot tegen de 300k op AOE, belachelijke nummers als je een expansie start met 5k dps.
Al vrees ik dat Shadowlands weer precies hetzelfde gaat zijn met die Covenants etc, voor sommige specs is er al 3 weken goede feedback op Alpha maar 0 veranderingen, kan nog komen in Beta maar ik vrees dat WoW voor altijd gaat vast zitten in deze cirkel van '' band aid mechanics in patch .1 and .2 and .3 will fix your class '' tegenwoordig.
Ik wil gewoon terug een goed werkende class krijgen die niet dependant is van traits of dergelijke en dan gewoon stapsgewijs meer dps doet met beter en beter gear, en niet een half werkende class op release en dan een hoop traits of effects die je rotatie boosten of aanpassen en het via die manier ''beter maken''
Maar dat 2de lijkt helaas tegenwoordig Blizzard hun manier te zien van je te laten subscriben door alle content patches heen.
[ Voor 0% gewijzigd door maontje op 01-06-2020 18:54 . Reden: SChrijf fout ]
Je kan kijken of er een community is die je kan joinen. En daar gaan vragen voor runs. En ja een guild zoeken die bij je past is lastig. Er zijn er zoveel nu.Kieft91 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:55:
Dus als een terug gekomen speler die nu druk aan het gearen is (zit nu op 417 denk ik) is het zonder guild haast onmogelijk om een M+ (0) te doen? of een groepje randoms moet heel vriendelijk zijn?
En dan is met randoms wel handig, alleen meoten ze dat wel accepteren
Had nooit het idee dat het verschil van Classic t/m WotLK zo groot was tussen begin en endgame.
Hoop dat ze in Shadowlands die scaling wel wat aanpakken.
Ik heb me eens zitten verdiepen in de endgame en ik word er niet bepaald enthousiast door. Wil je gaan raiden dan mag je aan je itemscore gaan werken, wil je pathfinder dan ben je weken bezig met questen. Ook de andere activiteiten trekken me te weinig om hier dagen/weken in te investeren. Zeker omdat het vanaf Shadowlands geen klote meer waard is.
Ik ben vervolgens tot de conclusie gekomen dat ik voor mezelf eindelijk het doel had bereikt om maximum level te halen en het daarmee voor mij eigenlijk klaar is....
ben nu een dk gestart, en hoewel het af en toe leuk is ... is het toch meer gewoon dungeon spamming omdat dat sneller gaat. Maar dat ben je beu na een dagje of twee.
N'Zoth kunnen zien (en doden) via LFR met mijn 2 max. level chars (Druid & Hunter), Pathfinder gehaald en ook de Bee-mount gehaald. Toen zat ik ook een beetje met dat gevoel; wat nu? Ik ben een Monk alt begonnen (nu 92) maar ook niet altijd zin om wéér te questen of low-level dungeons te doen...
2 weken geleden ben ik begonnen met gold making. Dat is idenk ik altijd nuttig maar zeker met Shadowlands in het vooruitzicht. Combinatie tussen AH flippen (buy low, sell high), crafting (pots & flasks), old raids runnen en soms farmen van mats/items. Het gaat nog niet super hard, maar het is voor nu wel even een leuke uitdaging.
Als ik kijk wat je allemaal moet doen om bepaalde zaken te halen en/of überhaupt serieus kans maakt om raids te doen, dan wordt van mij verwacht dat ik er praktisch “werk” van maken. Om vervolgens na 2 levels in Shadowlands alles te kunnen vervangen door quest loot.
Je moet wel je loot spec op survival zetten voor melee wapensIusedto schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:59:
Ik vraag me toch echt af of Blizzard wel weet dat er een survival hunter spec is
De loot spec heeft, zover ik weet, helaas geen invloed op de rewards van (World) Quests.Barnagma schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:13:
[...]
Je moet wel je loot spec op survival zetten voor melee wapensen BM/MMS voor ranged uiteraard.
Overigens staat de loot spec standaard ingesteld op je actieve spec, dus dat zou goed moeten staan, tenzij je die zelf anders instelt.
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
World quests zelf niet. Maar wel op de emissary rewards.OkkE schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:35:
[...]
De loot spec heeft, zover ik weet, helaas geen invloed op de rewards van (World) Quests.
Overigens staat de loot spec standaard ingesteld op je actieve spec, dus dat zou goed moeten staan, tenzij je die zelf anders instelt.
Wanneer je je loot spec veranderd (of het nou specifiek een spec is of current) het blijft zo staan tot je het weer veranderd. Dus even dubble checken of je het in het verleden niet perongeluk heb aangepast.
[ Voor 29% gewijzigd door Barnagma op 09-06-2020 08:41 . Reden: Ik kan niet lezen. Reactie aan gepast ]
Ik ben een speler dat af en toe inlogt om te spelen.
Of je moet specifiek dingen nu al willen hebben uit de preorder?
Vorige week woensdag verrast door een ban. Niet tijdelijk maar permanent.
Heb 2fa aan staan, draai geen bots, geen hacks en cheats, geen AFK in AV's, geen account sharing, mn main is al bijna 15 jaar oud. Draai wow op eigen pc (geen teamviewer)... Echt geen idee wat ik fout heb gedaan. Is er ergens info te krijgen over hoe dit aan te vechten?
Mensen met wat ervaring hiermee?
Bensimpel
Positieve meneer
https://eu.battle.net/sup...attlenet/316/980/solutionTZuidema schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:58:
Hi,
Heb 2fa aan staan, draai geen bots, geen hacks en cheats, geen AFK in AV's, geen account sharing, mn main is al bijna 15 jaar oud. Draai wow op eigen pc (geen teamviewer)... Echt geen idee wat ik fout heb gedaan. Is er ergens info te krijgen over hoe dit aan te vechten?
Probeer een appeal te doen, maar meestal krijg je een mail met de exacte reden?
Ben je al eens eerder gebanned?
Blizzard doet nooit perm bans zonder controle door een mens. Deze zijn niet automatisch en worden niet zomaar gegeven.
😆 - Denk ook eens om ;)
gebeurd wel vaker helaasTZuidema schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:58:
Hi,
https://www.reddit.com/r/..._banned_with_just_player/
vaak omdat je als concurrentie gezien wordt. dan misbruiken ze het player report systeem wat automatisch je banned bij een x aantal reports.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
De Arena teams lijken Method te verlaten, de MDI teams zijn weg, veel andere streamers verlaten het zindende schip ook.
Zie o.a. https://www.reddit.com/r/...e_of_method_gaming_after/
Maar ook bijv. de Twitters van veel Method leden.
hier een Twitlonger van Sco: https://www.twitlonger.com/show/n_1sr9rd4
Dit zo te zien verwacht ik eigenlijk dat het wel gedaan is met Method als WoW top guild en e-sports organisatie. Ik zie dit echt niet meer goed komen.
Lijkt wel of alle sluisdeuren nu open gaan dit jaar met al die aantijgingen..
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Daar zou ik niet zo makkelijk vanuit gaan. Ik ken voorbeelden waarbij het toch echt aan de kant van Blizzard is misgegaan. Zo was er een paar maanden geleden een Overwatch streamer die op een alt account een game met z'n viewers deed en deze theorie wel eens wilde testen. Op het eind van de game vroeg hij de spelers in zijn match om hem te rapporteren voor cheaten. Dat leverde hem dus 11 ingame reports op van de spelers en niet lang daarna een perma ban van Blizzard vanwege 'cheaten'. De handmatige review lijkt dus niet door Blizzard te zijn gedaan.Bensimpel schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:53:
[...]
https://eu.battle.net/sup...attlenet/316/980/solution
Probeer een appeal te doen, maar meestal krijg je een mail met de exacte reden?
Ben je al eens eerder gebanned?
Blizzard doet nooit perm bans zonder controle door een mens. Deze zijn niet automatisch en worden niet zomaar gegeven.
Er is ook een geval bekend van Luke van Linus Tech Tips die uit het niets in WoW gebanned werd. Appeal gedaan, z'n account bleef gebanned.....totdat er dus aandacht aan werd besteed in het LTT Youtube kanaal, toen werd de ban wel teruggedraaid.
En recent in Overwatch is Treeboydave gebanned, dat is de speler met het hoogste level in Overwatch. Die kerel speelt geen competitive (rated games), streamt veel van z'n games en als je 'm zo ziet spelen is het maar een middelmatige, casual speler. Ook hij had een appeal gedaan maar de ban bleef in stand.....todat ook hier door diverse Youtube kanalen e.d. aandacht aan werd besteed, immers die jongen had totaal geen reden om te cheaten en dat was ook te zien in z'n Twitch gameplay. Uiteindelijk werd hij ook geunbanned.
Ik ben zo'n loser die al jaren op de diverse zoutmijn fora's vertoefd van verschillende Blizzard games en eerlijk is eerlijk, regelmatig zie je daar dit soort posts voorbij komen van mensen die claimen onterecht gebanned te zijn en vaak geloof ik die mensen ook niet. Af en toe wordt zo'n post zelfs ook direct gedebunked door een blue/oranje post van Blizzard die aangeeft dat er toch echt is gecheat (best vermakelijk
Als ik kijk naar mezelf en m'n eigen computer dan heb ik als systeembeheerder allerhande VPN tooltjes, remote beheer tooltjes en allerlei andere obscure software draaien. Best scary dat je geen zicht hebt op wat de Blizzard anti cheat doet triggeren en dat wellicht zulke software voor een false positive en een perma ban kan zorgen.
edit: tag @TZuidema
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dank voor de reacties. Nee, dit was mijn eerste ban in 15 jaar.
De meest waarschijnlijke oorzaak is een issue wat ik had als ik switchte van mijn ontwikkel VM naar mijn gewone machine waar Wow draaide. Mijn toon begon te lopen. Dat heb ik een paar keer gemerkt maar niet bij nagedacht. Was meer lastig dan gewenst en zeker niet nuttig of een voordeel.
Echt, als er een reactie zou komen die verteld wanneer ik me niet aan de ToU of EULA had gehouden was het misschien nog te begrijpen.Af en toe wordt zo'n post zelfs ook direct gedebunked door een blue/oranje post van Blizzard die aangeeft dat er toch echt is gecheat (best vermakelijk), maar ik vind die false positives toch wel een zorgelijke ontwikkeling. Want niet iedereen heeft de luxe om dmv een following aandacht voor z'n (onterechte) ban te genereren en dan blijft je account toch echt geperma banned.
Reactie op derde ticket was:
Daar sta je dan. Nog een keer reageren en je battle account wordt gebanned?This penalty has already been upheld and we will not be looking forward into further contacts about this.
Thank you for your understanding in this difficult matter
Zijn er hier nog mensen van een guild welke samen met ons de mount willen farmen zodat elke deelnemers er één heeft voor Shadowlands? We zijn een allience guild op Silvermoon en minimaal ilevel voor de run is 460. Idee is dus dat we elke week / run dezelfde groep mensen hebben. Eventueel twee runs per week als iedereen ook een alt heeft rond 460.
Horde of alliance :-)Bisamrat schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 06:17:
Nu het halen van de Glacial Tidestorm (Jaina mount), niet super moeilijk is proberen we het met de guild te farmen zodat iedereen er eentje krijgt. Helaas zijn een hoop mensen inactief na het clearen van Ny'alotha, The Waking City. Hierdoor hebben we gemiddled tussen zes en tien pugs nodig elke keer. Dat schiet uiteraard niet op.
Zijn er hier nog mensen van een guild welke samen met ons de mount willen farmen zodat elke deelnemers er één heeft voor Shadowlands? We zijn een allience guild op Silvermoon en minimaal ilevel voor de run is 460. Idee is dus dat we elke week / run dezelfde groep mensen hebben. Eventueel twee runs per week als iedereen ook een alt heeft rond 460.
Ik ben geintresseerd dm, ff je battlenet dan voeg ik je toe. Warrior ilvl 465 horde
Daar doen we wekelijks fun/alt heroic raid runs, maar ook paar keer week op dit moment jaina runs.
Je kunt altijd iemand contacten daar en vragen voor toegang tot de community.
[ Voor 6% gewijzigd door harrie_1 op 01-07-2020 14:20 ]
Merkez
Inmiddels zijn ook weer een aantal core spelers terug in method. Ze hebben afgelopen weekend een Guild meet gehad. Waar ze over de toekomst gesproken hebben en hoe nu verder. Dit is door Scripe(raidleader) afgelopen week verteld op zijn stream. ER is nog niet bekend wat ze gingen doen. Helaas schitterd SCO in afwezigheid denk persoonlijk dat hij een flinke klpa heeft gekregen en zich aan het bezinnen is om er nog verder wat mee te doen.Dennism schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:31:
De WoW community wordt flink opgeschud door een flink schandaal met o.a. Method leden, een Method Co-Owner maar ook bijv.Swifty en Bay.
De Arena teams lijken Method te verlaten, de MDI teams zijn weg, veel andere streamers verlaten het zindende schip ook.
Zie o.a. https://www.reddit.com/r/...e_of_method_gaming_after/
Maar ook bijv. de Twitters van veel Method leden.
hier een Twitlonger van Sco: https://www.twitlonger.com/show/n_1sr9rd4
Dit zo te zien verwacht ik eigenlijk dat het wel gedaan is met Method als WoW top guild en e-sports organisatie. Ik zie dit echt niet meer goed komen.
Dat is wel interessant en compleet anders dan dat bijv. Deepshades aangaf op zijn stream, die zij op een vraag in de chat of Method zou gaan disbanden iets in de trend van "Method is 100% dead".maontje schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:44:
[...]
Inmiddels zijn ook weer een aantal core spelers terug in method. Ze hebben afgelopen weekend een Guild meet gehad. Waar ze over de toekomst gesproken hebben en hoe nu verder. Dit is door Scripe(raidleader) afgelopen week verteld op zijn stream. ER is nog niet bekend wat ze gingen doen. Helaas schitterd SCO in afwezigheid denk persoonlijk dat hij een flinke klpa heeft gekregen en zich aan het bezinnen is om er nog verder wat mee te doen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat het core roster niet bij elkaar blijft, vziw was bijv. Sco al gestopt met raiden in het main roster of zou hij dat per Shadowlands gaan doen (Darkee en Naowhh waren gejoined om dat te faciliteren). Ik had echter niet verwacht dat ze deze (oud method) spelers ooit nog weer de naam Method als guildnaam zouden gaan dragen.
Dat Sco afwezig is verbaast me niets, naast dat zijn naam "tainted" is, waardoor het alleen al daardoor logisch is dat ie zich (even) op de vlakte zal houden (en zeer waarschijnlijk willen de core raids hem daarom ook niet eens betrokken zien worden bij een eventuele poging de guild bij elkaar te houden) is ook nog eens "zijn" bedrijf binnen een paar uur in rook opgegaan waarbij een faillisement of opheffing eigenlijk de enige logische uitkomst is. Ik snap heel goed dat ie waarschijnlijk compleet naar de klote is daarvan, helemaal omdat hij weet dat het hij had kunnen voorkomen door in het verleden anders te handelen.
Inderdaad verkeerd gemanaged zullen we maar zeggen.Dennism schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:55:
[...]
Dat is wel interessant en compleet anders dan dat bijv. Deepshades aangaf op zijn stream, die zij op een vraag in de chat of Method zou gaan disbanden iets in de trend van "Method is 100% dead".
Wil natuurlijk niet zeggen dat het core roster niet bij elkaar blijft, vziw was bijv. Sco al gestopt met raiden in het main roster of zou hij dat per Shadowlands gaan doen (Darkee en Naowhh waren gejoined om dat te faciliteren). Ik had echter niet verwacht dat ze deze (oud method) spelers ooit nog weer de naam Method als guildnaam zouden gaan dragen.
Dat Sco afwezig is verbaast me niets, naast dat zijn naam "tainted" is, waardoor het alleen al daardoor logisch is dat ie zich (even) op de vlakte zal houden (en zeer waarschijnlijk willen de core raids hem daarom ook niet eens betrokken zien worden bij een eventuele poging de guild bij elkaar te houden) is ook nog eens "zijn" bedrijf binnen een paar uur in rook opgegaan waarbij een faillisement of opheffing eigenlijk de enige logische uitkomst is. Ik snap heel goed dat ie waarschijnlijk compleet naar de klote is daarvan, helemaal omdat hij weet dat het hij had kunnen voorkomen door in het verleden anders te handelen.
Als je Wowprogres pakt zie dat bijvoorbeeld Venruki weer gejoined is en dat scripe er ook nog is.
Deepshades is ook nog steeds in Method als ik Wow progress mag geloven. Viklund is ook weer in de guild gejoined vandaag.
Waarschijnlijk gaan ze door onder de naam method maar zal de organisatie overgaan naar iets anders
https://www.dexerto.com/e...y-commits-suicide-1387577
[ Voor 81% gewijzigd door Tomski1986 op 02-07-2020 20:25 ]
Kijk wel regelmatig de yt fimpjes van Asmongold. Kreeg dit trieste nieuws van hem mee.
Zeer triest als iemand zelfmoord als enige uitweg ziet van zijn/haar pijn.
Vind het zeer bijzonder dat de WoW community op deze manier bij elkaar kan komen om iemand zijn/haar laatste eer te bewijzen.
YouTube: Asmongold & WoW Community Pay Respect To Reckful - Death Memorial (1...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ahead of the Curve binnen op zowel Horde als Alliance
Nu moet ik op zoek naar een nieuw doel.
M+ alles op 10+
Nog een character naar rank 15 cloak (als er een betere catch up komt)
Ik heb geen idee meer
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 81% gewijzigd door Odysseus87 op 06-07-2020 20:58 ]
Goede keuze aangezien je met een druid vier kanten op kan, geen andere class heeft die mogelijkheid.Odysseus87 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:34:
Kon geen class kiezen voor SL. Maar een aantal class trials geprobeerd. druid it is!
Benieuwd wat er vanavond wordt aangekondigd in de The Shadowlands Developer Update Livestream. Kom maar op een een launch date, zodat ik weet hoeveel tijd ik nog heb voor de Glacial Tidestorm.
Het kriebelt weer om te gaan spelen maar heb nog wel even een vraag! Hoe zit het met het leven systeem in de nieuwe expension? Stel ik ben nu level 100, wordt ik dan automatisch level 50 bij de shadowlands release?- of moet ik perse nu max level hebben gehaald in bfa?
Hoor er graag van.
Alvast bedankt!
een nieuwe char lvl'en schijnt iets van 6 tot 8 uur te duren tot lvl 50.
Merkez
Welgeteld heb ik 1 piece 475 gear op mijn warrior en nu krijg ik eenzelfde piece uit mijn weekly chest. Wat een klote systeem is het toch.
Dit topic is gesloten.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.