Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb hetzelfde. tevens omdat ik eerst wil voelen hoe mijn keuzes in shadowlands spelen. Ik ben sinds cataclysm Rogue. Heb wel alles 120 nu door die 100% XP buff..Odysseus87 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:34:
Kon geen class kiezen voor SL. Maar een aantal class trials geprobeerd. druid it is!
Ik zit heeeel erg te twijfelen al voor anderhalve maand om mijn grootste Alt (Demon Hunter) mijn Main te maken. Maar ik ben een collector en completionist en ik vind het heeeel moelijk om te wisselen door achievement progress.(voorbeeld 75/100 WSG victories)
Ik ben in het verleden 1 keer gewisselt van main. toen ben ik van Mage naar Rogue gegaan toen cataclysm uit kwam en het heeft me veel discipline gekost om door te gaan met de class die ik leuker vond XD maar uiteindelijk toen ik me mage ingehaald had met rep en achievement points voelde het erg goed en sindsdien alleen nog maar door gegaan met me Rogue. Maar sinds Legion twijfel ik af en toe al of ik niet DH wil spelen als main char en de laatste 2 maanden is het echt heel sterk dat gevoel.
Iedereen zegt altijd.. speel gewoon wat je leuk vind blabla maar ik vind het leuk alles op 1 char te unlocken dus kan dat niet zomaar beslissen

Ik hoop dat ik voldende week of iig ruim voordat Shadowlands uit komt BETA toegang heb zodat ik zelf grondig kan testen of ik Rogue of DH fijner vind spelen in de nieuwe Expansion.
Voor degenen die een beetje sociaal willen doen is mijn naam: Zarxje @ Horde/Doomhammer.
Draenor, Legion en BFA flying niet. daar moet je nog steeds gewoon de rep voor grinden etc.Maduth schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:03:
Allen, is er al een shortcut om Flying te krijgen zonder al die andere gebieden alsnog te moeten doorlopen? Ik heb al een tijd niet gespeeld maar ik mis dat en ik vind het zo drag [vooral dailies] om Flying te krijgen.
in shadowlands verdwijnen die requirements voor draenor / bfa flying etc.Maduth schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:03:
Allen, is er al een shortcut om Flying te krijgen zonder al die andere gebieden alsnog te moeten doorlopen? Ik heb al een tijd niet gespeeld maar ik mis dat en ik vind het zo drag [vooral dailies] om Flying te krijgen.
Nee, niet voor BFA. Alleen voor Legion en eerdere expansionsOdysseus87 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:23:
[...]
in shadowlands verdwijnen die requirements voor draenor / bfa flying etc.
Contracts kunnen natuurlijk wel helpen om je reputation op exalted te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Helix op 09-07-2020 21:23 ]
Merkez
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zou dat nog veel uitmaken dan ?Zeror schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:05:
Is er enige duidelijkheid in via welke expansion je straks het snelste level 50 kunt worden om de Shadowlands in te duiken?
XP per uur zal toch gelijk zijn.
PS, ik zie dat er ook weer een store mount is voor 6 maanden sub
Best wel een mooie
[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 14-07-2020 09:19 ]
FUMES et CARNES
Kleine kans dat die nog vóór release inclusief wordt in de base game dus waarschijnlijk maar gewoon geduld hebben
Was BFA nu niet met 50% korting dan ?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:30:
Ik hoop dat er binnenkort een datum wordt gegeven aan Shadowlands en BfA dan inclusief is. Heb nu meerdere chars lvl 110 omdat ik nooit BfA heb aangeschaft en dat nu uiteraard ook niet ga doen, net voor de expansion.
Kleine kans dat die nog vóór release inclusief wordt in de base game dus waarschijnlijk maar gewoon geduld hebben
Hoef je niet te wachten
FUMES et CARNES
Ik zie het jaIusedto schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:31:
[...]
Was BFA nu niet met 50% korting dan ?
Hoef je niet te wachten
Kan je nu wel of niet Allied races DK maken ook al heb je de Rep niet?
Als ik zoek vind ik veel oudere threads waarin staat dat het pas na Patch 8.3 mogelijk wordt.Stake Your Claim to the Shadowlands
Pre-Purchase
Early access to create death knights from new race options: pandaren and all allied races.
FUMES et CARNES
Je kunt alleen een allied race DK maken als je die allied race ook hebt unlocked.Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:42:
Hoe zat het ook weer met die pre order van Shadowlands ?
Kan je nu wel of niet Allied races DK maken ook al heb je de Rep niet?
[...]
Als ik zoek vind ik veel oudere threads waarin staat dat het pas na Patch 8.3 mogelijk wordt.
In shadowlands zijn alle allied races unlocked.
Hmm, jammer.Helix schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:48:
[...]
Je kunt alleen een allied race DK maken als je die allied race ook hebt unlocked.
In shadowlands zijn alle allied races unlocked.
Dan kan ik alleen een Nightborne of High Mountain DK maken.
Nightborne Dk is misschien best wel een leuke keuze dan
FUMES et CARNES
In 8.3 moet je Exalted halen + questline doen voor de allied race.
Ik had al zo een vermoeden. Bedankt voor de info.Helix schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:28:
Ik was niet helemaal volledig, in Shadowlands is alleen die rep requirement eraf. Je moet nog steeds de questline doen.
In 8.3 moet je Exalted halen + questline doen voor de allied race.
Voorlopig hoef ik Shadowlands dus niet te pre orderen en dat scheelt
FUMES et CARNES
Via google vind ik eigenlijk alleen Foederatie Invicta op verschillende forums, maar alle discord links werken niet meer en kan ook niks van hun vinden op warcraftlogs.
Het schaalt mee met je level geloof ik, als je 120 bent kan je maximaal 445 ilevel gear krijgen van world quests en dungeons. Time walking geeft op 120 trouwens 425 ilevel en is een goede manier om gear te krijgen als je vers bent. Hoe moeilijker de content (heroic, mythic+) hoe beter de ilevel.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:15:
Ik ben nog helemaal nieuw in BfA. Kan iemand mij vertellen waarom alle gear die ik krijg iLvl 280 is? De pieces die ik op lvl 111 kreeg waren dat, later in een dungeon op lvl 113 idem. Krijg je uberhaupt betere gear als je levelt, of is dat pas later in raids?
Er is ook een WoW classic topic, misschien kun je beter daar kijken. Deze is voor retail.illuvattarr schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:16:
Ik speel al sinds launch op Shazzrah als Horde en wil nu wel eens graag een Alliance character gaan maken op een PvE server. Iemand enig idee of er Nederlandse guilds actief zijn op een PvE server?
Via google vind ik eigenlijk alleen Foederatie Invicta op verschillende forums, maar alle discord links werken niet meer en kan ook niks van hun vinden op warcraftlogs.
Uiteindelijk nu een groep van 10-15 personen die een fresh start zijn begonnen op Stormscale Horde (Nederlanders).
Heb er voor gekozen om een Blood Elf Rogue. Begonnen als Outlaw Rogue, was er niet heel erg tevreden over tijdens het levelen. Nu geswitched naar Assassination Rogue, maar damn, heb de hele avond genoten van deze spec
Het doel van de groep/guild is om allemaal max. level te worden en dan te beginnen met end-game content. Mijn doel is ook om zaken zoals mount farms te gaan doen. Wat dat betreft moet ik nog zoveel verzamelen
Uiteindelijk toch maar denken om Shadowlands te kopen, maar nu nog eerst even heel veel plezier hebben met de hoeveelheid huidige content.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Leuk !Diigii schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:29:
Nou...ik had niet gedacht dat ik weer WoW retail zou gaan doen. Het wachten was op New World, maar deze is tot spring 2021 uitgesteld, dus mijn MMO schema is weer zo goed als leeg. Daarom ook weer besloten om verder te gaan met WoW. Enkele maanden geleden begonnen met een Fire Mage, wat heel erg lekker speelde (crit/proces zijn geweldig). Nu waren er al enkele vrienden opnieuw begonnen op Stormscale Horde, dus ook maar hier een nieuwe character op gemaakt.
Uiteindelijk nu een groep van 10-15 personen die een fresh start zijn begonnen op Stormscale Horde (Nederlanders).
Heb er voor gekozen om een Blood Elf Rogue. Begonnen als Outlaw Rogue, was er niet heel erg tevreden over tijdens het levelen. Nu geswitched naar Assassination Rogue, maar damn, heb de hele avond genoten van deze spec. De combo en het goed leren van abilities is toch echt een hele andere stijl van spelen zoals ik deze gewend was (in vergelijking met andere classes). Ik denk in bepaalde zin wel een stuk moeilijker.
Het doel van de groep/guild is om allemaal max. level te worden en dan te beginnen met end-game content. Mijn doel is ook om zaken zoals mount farms te gaan doen. Wat dat betreft moet ik nog zoveel verzamelen, heb er weer zin in!
Uiteindelijk toch maar denken om Shadowlands te kopen, maar nu nog eerst even heel veel plezier hebben met de hoeveelheid huidige content.
Ik (UsedtoRage) volg nu al 2 avonden je nieuwe avonturen en voorzie jullie hier en daar wat van advies
Erg leuk om nieuwe spelers in je guild zo te zien "modderen" met dingen die voor ons vanzelfsprekend zijn.
Heb momenteel geen sub maar ik moet je bekennen dat mijn handen jeuken.
Hoe dan ook, veel succes gewenst
FUMES et CARNES
Hey! Daar ben je (aan je Tweakers naam had ik je zo niet herkendIusedto schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:02:
[...]
Leuk !
Ik (UsedtoRage) volg nu al 2 avonden je nieuwe avonturen en voorzie jullie hier en daar wat van advies![]()
Erg leuk om nieuwe spelers in je guild zo te zien "modderen" met dingen die voor ons vanzelfsprekend zijn.
Heb momenteel geen sub maar ik moet je bekennen dat mijn handen jeuken.
Hoe dan ook, veel succes gewenst
Maar wie weet, er zitten wel maar nieuwe mensen bij die potentie hebben om goede end-game content te doen. Hopen dat ze het vol houden
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik heb echt krom vh lachen gelegen om mensen zoals Queen en Joey. Kan me hun situatie niet meer voorstellen of herinneren en dat maakt het voor mij leuk om te kijken/horen. Echt genieten die gortdroge humor.Diigii schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:04:
[...]
Hey! Daar ben je (aan je Tweakers naam had ik je zo niet herkend). Thanks voor de Rogue Assassination tip xD. En ja, het is grappig om te zien dat mensen die normaal nooit WoW wilden spelen of uberhaupt geen MMO's hebben bespeeld, ineens zin hebben om te spelen. What is this world coming to?
![]()
Maar wie weet, er zitten wel maar nieuwe mensen bij die potentie hebben om goede end-game content te doen. Hopen dat ze het vol houden.
In BFA had/heb ik 2 quilty pleasures qua specs en dat waren Assasination rogue en survival hunter.
Zullen nooit mijn main worden maar wat een plezier heb ik met die twee specs gehad.
Speel zelf op Draenor en heb daar alle classes op 120. Ben echter alleen omdat niemand die ik ken meer speelt en dat is waardeloos.
Overnieuw beginnen op een andere server is nogal een commitment. Maar als ik dat zou doen dan zou ik eerst een nightborne frost DK levelen en daarna een enhancement shaman met resto offspec.
FUMES et CARNES
Haha, geweldig Queen en JoeyIusedto schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:14:
[...]
Ik heb echt krom vh lachen gelegen om mensen zoals Queen en Joey. Kan me hun situatie niet meer voorstellen of herinneren en dat maakt het voor mij leuk om te kijken/horen. Echt genieten die gortdroge humor.
In BFA had/heb ik 2 quilty pleasures qua specs en dat waren Assasination rogue en survival hunter.
Zullen nooit mijn main worden maar wat een plezier heb ik met die twee specs gehad.
Speel zelf op Draenor en heb daar alle classes op 120. Ben echter alleen omdat niemand die ik ken meer speelt en dat is waardeloos.
Overnieuw beginnen op een andere server is nogal een commitment. Maar als ik dat zou doen dan zou ik eerst een nightborne frost DK levelen en daarna een enhancement shaman met resto offspec.
Het voordeel is dat je sowieso met elkaar kan spelen ongeacht de Realm, alleen je kan niet bij elkaar in de guild. Maar zoals Mythic+ dungeons zijn perfect te doen zonder dat je bij elkaar in de guild zit.
Mythic+ nog steeds 1 van mijn favorietste onderdelen van wow.
Een frost DK is ook wel vet hoor! Een class die ik zelf ook nog niet heb gespeeld. Shaman vroeger een keer geprobeerd, en resto ooit mee begonnen, maar healen was ik helaas gauw klaar mee. Maar wie weet probeer ik het nog ooit wel een keer.
Maar eerst probeer ik van de Rogue mijn main te maken
[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 16-07-2020 13:25 ]
Wie ben je daar op Draenor. Dan add ik je wel.Iusedto schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:14:
[...]
*snip*
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Thanks maar mijn sub is verlopen en ik weet nog niet of ik activeer als ik eerlijk ben.junglebeast schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:17:
[...]
Wie ben je daar op Draenor. Dan add ik je wel.
Zit even in twijfel modus hehe.
Ik realiseer me net dat er een class is die ik werkelijk nog nooit gespeeld heb en dat is een mage.Diigii schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:25:
[...]
Een frost DK is ook wel vet hoor! Een class die ik zelf ook nog niet heb gespeeld. Shaman vroeger een keer geprobeerd, en resto ooit mee begonnen, maar healen was ik helaas gauw klaar mee. Maar wie weet probeer ik het nog ooit wel een keer.
Maar eerst probeer ik van de Rogue mijn main te maken
Ook niet de behoefte gehad om er 1 te levelen en ik weet eigenlijk niet precies waarom niet.
Enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik liever een class speel met survivability, daarom heb ik wel een Warlock.
Geen idee of een mage nu nog squishy is maar ik denk het wel ?
Als ik nog resub zou dat ook een optie kunnen zijn

FUMES et CARNES
Ik ben bezig een arcane mage te levelen en heb pas echt een beetje problemen gekregen in Pandaria rond lvl 80.Iusedto schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Thanks maar mijn sub is verlopen en ik weet nog niet of ik activeer als ik eerlijk ben.
Zit even in twijfel modus hehe.
[...]
Ik realiseer me net dat er een class is die ik werkelijk nog nooit gespeeld heb en dat is een mage.
Ook niet de behoefte gehad om er 1 te levelen en ik weet eigenlijk niet precies waarom niet.
Enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik liever een class speel met survivability, daarom heb ik wel een Warlock.
Geen idee of een mage nu nog squishy is maar ik denk het wel ?
Als ik nog resub zou dat ook een optie kunnen zijn
Voor de rest speelt een arcane mage heerlijk en vrij makkelijk.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zal niet veel uitmaken denk ik.Zeror schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:05:
Is er enige duidelijkheid in via welke expansion je straks het snelste level 50 kunt worden om de Shadowlands in te duiken?
Je hebt een begin gebeid voor lvl1-10 en dan is elke Xpac te gebruiken om naar lvl 50 te gaan. GEloof niet dat het wat uit maakt welke je kiest.
Vanaf lvl 50 ga je Shadowlands in
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Top Harrie, ga ik doen!harrie_1 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:34:
@Keesknd , mocht je nog een NL guild zoeken, kijk even naar reddi tsjek waaip... grote NL guild, gezellig, M+, (casual/progress) raids, etc. en we zitten op Doomhammer
Vond male Troll wel erg mooi qua animaties en looks maar die blote voeten blijven raar.
Tweede keus is undead male (Orc heb ik al)
Male Nightborne was ook verassend leuk om te zien (op de oren na lol)
Vanavond maar even dobbelsteentje gooien dan
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 17-07-2020 11:00 ]
FUMES et CARNES
Je kan een wapen kopen of je doet timewalking dungeons en koopt vd currency even 2 one handers.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:58:
In het begin van BfA heb ik perongeluk voor een staff gekozen met mijn Shaman, terwijl ik liever Enhancement speel. Even een paar quests doen dacht ik, dan heb ik zo een wapen. Inmiddels lvl 113 en een half gebied uitgespeeld.. heb alleen een offhand reward. Iets vaker een wapen als quest reward was fijn geweest.. ik vecht al 3 levels lang met bepaalde skills die ik niet kan doen omdat het een 1Hander vraagt.
Mag geen probleem zijn.
FUMES et CARNES
Waar kan ik die kopen? Gewoon een timewalking dungeon doen dus?Iusedto schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:03:
[...]
Je kan een wapen kopen of je doet timewalking dungeons en koopt vd currency even 2 one handers.
Mag geen probleem zijn.
(ik weet nog vrijwel niks)
Je krijgt voor je eerste timewalking dungeon run een quest voor 500 vd currency en een locatie waar je de quest moet inleveren. Afhankelijk van welke timewalking het nu is kan je bij die NPC gear en wapens kopen.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:14:
[...]
Waar kan ik die kopen? Gewoon een timewalking dungeon doen dus?
(ik weet nog vrijwel niks)
Weet even niet of het nu Timewalking is hoor.
FUMES et CARNES
Ik zie het gewoon niet.. Bijna level 115 en niet één wapen gekregen met questen. Timewalking dungeon gedaan maar ik zie de vendor niet. Niemand die wapens verkoopt in het nieuwe gebied. Vervolgens naar de AH gegaan in Ironforge, gefilterd op wapens level 110-115 notabene en tot twee keer toe een wapen gekocht waar ik 120 voor moet zijn. Daar staat niets over aangegeven in de AH, maar weg geld.Iusedto schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:33:
[...]
Je krijgt voor je eerste timewalking dungeon run een quest voor 500 vd currency en een locatie waar je de quest moet inleveren. Afhankelijk van welke timewalking het nu is kan je bij die NPC gear en wapens kopen.
Weet even niet of het nu Timewalking is hoor.
Echt ongelofelijk slecht dit.
(rechter muisklik op je character portrait en dan kan je “Loot Specialization” selecteren, even uit me hoofd, of werkt dit alleen in raids/hc dungeons?)
hier
de snelste methode is denk ik wat goedkope greens proberen te vinden op de Auction House
die rare/blues komen vanzelf wel (inderdaad dun gezaait)
Ik zag hier eerder al de realm doomhammer genoemd worden met horde als faction.
de _belangrijke_ streamers komen altijd als eerste...Wognummer schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 12:29:
even een andere vraag, maar zijn er hier al mensen met Beta toegang? of zijn het vooral de streamers die als eerste toegang hebben gekregen?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Fijne zondag nog allemaal
Wie heeft dat toch verzonnen ?

FUMES et CARNES
Ik speel op Silvermoon met een allience popOdysseus87 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 08:57:
Iemand op Ravencrest of Silvermoon alliance hier?
Gisteren als random dps met de NL guild 'Helden op Klompen' de achievement Glory of the Ny'alotha Raider gedaan. Was een geinige run moet ik zeggen, maar wat zijn sommige achievements lastig om te doen.
Vanavond met de eigen guild de achievement Glory of the Legion Raider, stuk makkelijk als het geen current content is
[ Voor 13% gewijzigd door Bisamrat op 20-07-2020 09:54 ]
Mochten er nog meer (nieuwe) mensen op zoek zijn naar een guild, laat dat dan weten
Verder naast het levelen niet zoveel te melden xD. Levelen blijft voor mij toch wel een leuke experience, als de game hier alleen uit bestond vermaakte ik me ook wel
[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 20-07-2020 10:57 ]
Absoluut nu Timewalking doen, mits dat nog kan ?Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:23:
Ik ben voor het eerst lvl 120wat kan ik het beste nu doen? Normal dungeons, dan heroic dan raids? Timewalk dungeons?
Liefst 5 doen en dan de quest kunnen inleveren.
Is de absoluut snelste manier om betere gear te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 20-07-2020 13:34 ]
FUMES et CARNES
Thanks, dat kan nog tot 22 juli zie ik. Gelijk ook wat gear gekocht van de Timewalking currency. Item level 361 nu, bijna genoeg voor heroics (365) en hopelijk binnenkort wat raids.Iusedto schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:27:
[...]
Absoluut nu Timewalking doen, mits dat nog kan ?
Liefst 5 doen en dan de quest kunnen inleveren.
Is de absoluut snelste manier om betere gear te krijgen.
Overnieuw beginnen is soms erg leuk ja. Voor mij persoonlijk is het apart om te zien hoeveel mensen zelfs nog nooit WoW hebben gespeeld.Diigii schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:57:
Mochten er nog meer (nieuwe) mensen op zoek zijn naar een guild, laat dat dan weten. We zijn en krijgen steeds meer mensen op Stormscale. Ik denk dan 90%+ van de mensen nu een fresh start character heeft gemaakt (rond de 20 mensen nu in de guild, net deze week begonnen). Doel is om eerst max. level te worden (gaat aardig snel voor mij, level 95 nu, ong. 10+ levels per avond erbij) en dan beginnen met content. Doel is ook om end-game content te doen, raids, dungeons, mythic+ dungeons, maar ook oude raids doen, mount runs en dat soort dingen.
Wist niet dat die nog bestonden lol
Ben zelf al 3 avonden aan het farmen voor die achtelijke Echoes of Mortality
Vreemd dat Blizzard de tranmog set waarvoor je betaald hebt een grind fest maakt

https://www.wowhead.com/item=172954/echo-of-mortality
Maar de set is wel prachtig :

FUMES et CARNES
Bensimpel
Positieve meneer
Is dat een ally of horde guild? Indien ally wil ik best mijn main mage overhevelen en beetje mensen helpen met gearen, (Ilvl is nu 451). Ik zie dungeons een beetje als target practice voor mijzelf.Diigii schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:57:
Silvermoon is wel mijn Alliance server, maar helaas nu niet actief op. Ben nu van plan om Stormscale voor de rest van de expansion in ieder geval mijn main Realm te maken, maar het is ook wel voor 99% zeker dat ik dat voor Shadowlands ook doe.
Mochten er nog meer (nieuwe) mensen op zoek zijn naar een guild, laat dat dan weten. We zijn en krijgen steeds meer mensen op Stormscale. Ik denk dan 90%+ van de mensen nu een fresh start character heeft gemaakt (rond de 20 mensen nu in de guild, net deze week begonnen). Doel is om eerst max. level te worden (gaat aardig snel voor mij, level 95 nu, ong. 10+ levels per avond erbij) en dan beginnen met content. Doel is ook om end-game content te doen, raids, dungeons, mythic+ dungeons, maar ook oude raids doen, mount runs en dat soort dingen.
Verder naast het levelen niet zoveel te melden xD. Levelen blijft voor mij toch wel een leuke experience, als de game hier alleen uit bestond vermaakte ik me ook wel
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is een Horde guildBensimpel schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:02:
[...]
Is dat een ally of horde guild? Indien ally wil ik best mijn main mage overhevelen en beetje mensen helpen met gearen, (Ilvl is nu 451). Ik zie dungeons een beetje als target practice voor mijzelf.
FUMES et CARNES
De Waveblade ben ik al halverwege honored en gaat vrij vlot, daarin tegen gaat de Rustbolt echt rete traag. Zijn er nog extra manieren om rep voor deze faction te krijgen buiten de daily's ?
Heb ook de Legendary cloak unlockt via de questen in the chamber of heart, vond dit wel een zeer leuke questline. Zeker aangezien je weer eens oude gebieden bezocht.
Merkte wel dat ik een fixe achterstand heb qua gear, had maar een ilevel van 370 maar zit ondertussen alweer op de 385 dus gaat redelijk vlot
Iemand nog tips voor de huidige patch ?
time walking dungeons doen , krijg je 425 gear van . Als je ff blood gaat heb je snelle Queue. Ben je zo ruim 400+ ilvlTraeces schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:59:
Na een jaar geen WoW te hebben gespeeld begon het toch wel weer te kriebelen. Vorige week weer gestart op me frost DK. Ben gestopt toen net de factions Waveblade Ankoan en Rustbolt Resistance waren uitgebracht.
De Waveblade ben ik al halverwege honored en gaat vrij vlot, daarin tegen gaat de Rustbolt echt rete traag. Zijn er nog extra manieren om rep voor deze faction te krijgen buiten de daily's ?
Heb ook de Legendary cloak unlockt via de questen in the chamber of heart, vond dit wel een zeer leuke questline. Zeker aangezien je weer eens oude gebieden bezocht.
Merkte wel dat ik een fixe achterstand heb qua gear, had maar een ilevel van 370 maar zit ondertussen alweer op de 385 dus gaat redelijk vlot![]()
Zag net iemand in Ogrimmar staan met die set, wel een super toffe set hoor, damn. En inderdaad, zo vreemd dat je er voor moet farmenIusedto schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:53:
[...]
Overnieuw beginnen is soms erg leuk ja. Voor mij persoonlijk is het apart om te zien hoeveel mensen zelfs nog nooit WoW hebben gespeeld.
Wist niet dat die nog bestonden lol
Ben zelf al 3 avonden aan het farmen voor die achtelijke Echoes of Mortality
Vreemd dat Blizzard de tranmog set waarvoor je betaald hebt een grind fest maakt![]()
https://www.wowhead.com/item=172954/echo-of-mortality
Maar de set is wel prachtig :
[Afbeelding]

Diigii schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:57:
[...]
Zag net iemand in Ogrimmar staan met die set, wel een super toffe set hoor, damn. En inderdaad, zo vreemd dat je er voor moet farmen
:strip_exif()/f/image/j5YnOVMpntW12hLxGl86eme2.jpg?f=fotoalbum_large)
FUMES et CARNES
Farmen is een beetje overdreven. Kan max iets van 5/6 quest items per dag krijgen. Dus op je gemakje wat mobjes killen tot je er 4 of 5 hebt, wat ongeveer 5 min in beslag neemt. En na een paar dagen heb je alles wat je nodig hebt.Diigii schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:57:
[...]
Zag net iemand in Ogrimmar staan met die set, wel een super toffe set hoor, damn. En inderdaad, zo vreemd dat je er voor moet farmen
Je krijgt 1 keer rep per rare spawn en per pet battle. En daarbij Contract + andere world quests doen. Alle beetjes helpenTraeces schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:59:
Na een jaar geen WoW te hebben gespeeld begon het toch wel weer te kriebelen. Vorige week weer gestart op me frost DK. Ben gestopt toen net de factions Waveblade Ankoan en Rustbolt Resistance waren uitgebracht.
Doe research voor je spec en class welke Essences en corruptions het best zijn. En schaam je niet dat je een week of 2 moet wachten tot je echt een increase in je performance ziet.
Eerst alle world content doen (en Timewalking). Begin met je neck quest voor de essences en legendary cloak. Je neck word meteen geboost naar lvl 50. Ondertussen krijg je ook nog een 385 wapen. Daarna de invasions in Uldum en Vale of eternal blossom. Uit het kistje krijg je soms ook 400+ item level items. Doe een paar visions voor je cloak upgrades. Als je budget het toe staat vul de rest (waarschijnlijk tirnkets) aan met ilvl400 BOE.Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:23:
Ik ben voor het eerst lvl 120wat kan ik het beste nu doen? Normal dungeons, dan heroic dan raids? Timewalk dungeons?
En daarna pas je emissaries en world quests. Item level rewards scalen mee met je huidige Item level. Onder tussen kan je ook nog war Mythic dungeons doen. Geven ook 430 items. Langzaam beginnen te kijken voor Myhic+.
Opemerking over M+, mensen zijn heel erg gefocused op je Raider.io. En die bouw je op door veel M+ te doen. Gewoon met +2 en 3 beginnen. Het makkelijkste is om je eigen groep te maken met jouw key.
ah, dan valt het op zich nog meethundermo schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:31:
[...]
Farmen is een beetje overdreven. Kan max iets van 5/6 quest items per dag krijgen. Dus op je gemakje wat mobjes killen tot je er 4 of 5 hebt, wat ongeveer 5 min in beslag neemt. En na een paar dagen heb je alles wat je nodig hebt.
En @Barnagma thanks voor de tips! Ben nu zelf level 109, dus ben er bijna. Denk dat ik vanavond 115 wordt, en morgen waarschijnlijk 120
Graag gedaan.Diigii schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:46:
[...]
ah, dan valt het op zich nog mee.
En @Barnagma thanks voor de tips! Ben nu zelf level 109, dus ben er bijna. Denk dat ik vanavond 115 wordt, en morgen waarschijnlijk 120
Ik wil nog wel even de nadruk leggen op de quest voor je neck. Maak niet uit welk level je neck is (als het onder de 50 is) je word geboost naar max 50. Dus als jij eerst je war campaign of wat emissaries gaat doen en je krijgt een paar duizend AP voor dat je je essences heb vrij gespeeld verspeel je dus best wel wat neck levels
probeer LFR te ontwijken. Klinkt leuk maar de rewards zijn je tijd niet waard. Tenzij je bijv echt echt echt een trinket nodig heb of wapen (denk aan de Ra-Den fist wapens of de Bow van Skitra)
Iets verteld me dat begrijpend lezen niet aan jou besteed is maar dat geeft nietthundermo schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:31:
[...]
Farmen is een beetje overdreven. Kan max iets van 5/6 quest items per dag krijgen. Dus op je gemakje wat mobjes killen tot je er 4 of 5 hebt, wat ongeveer 5 min in beslag neemt. En na een paar dagen heb je alles wat je nodig hebt.
Je hebt er 40 nodig, dus 5 per dag betekend dat het 8 (!) dagen duurt voordat je op die manier de set krijgt terwijl bijvoorbeeld de mount, de enchant en de pet uit hetzelfde pre order bonus pakket direct beschikbaar zijn.
Dat was wat mij verbaasde.
FUMES et CARNES
Ik heb die quest zelf nog niet gedaan (ik heb de CE besteld en geen zin om nog eens 80 euro neer te leggen voor de digital deluxe). Maar zit er niet een beetje lore/verhaal achter de set?Iusedto schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:01:
[...]
Iets verteld me dat begrijpend lezen niet aan jou besteed is maar dat geeft niet
Je hebt er 40 nodig, dus 5 per dag betekend dat het 8 (!) dagen duurt voordat je op die manier de set krijgt terwijl bijvoorbeeld de mount, de enchant en de pet uit hetzelfde pre order bonus pakket direct beschikbaar zijn.
Dat was wat mij verbaasde.
Geen idee als ik eerlijk benBarnagma schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:06:
[...]
Ik heb die quest zelf nog niet gedaan (ik heb de CE besteld en geen zin om nog eens 80 euro neer te leggen voor de digital deluxe). Maar zit er niet een beetje lore/verhaal achter de set?
Het is wel een mooie set vind ik, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ook de weapon enchant is mooi.
FUMES et CARNES
Op de shoulders na vind ik het eigenlijk een spuug lelijke setIusedto schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:19:
[...]
Geen idee als ik eerlijk ben
Het is wel een mooie set vind ik, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ook de weapon enchant is mooi.

Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik nog al een mierenneuker ben als het gaat om transmog.
Haha, lolBarnagma schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:21:
[...]
Op de shoulders na vind ik het eigenlijk een spuug lelijke setEn die wapen enchant is moeilijk toe te passen op andere transmogs, net als die void enchant van visions.
Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik nog al een mierenneuker ben als het gaat om transmog.
Ik heb hem gisteren om mijn male orc Monk gedaan samen met zwaarden uit Molten Core(dacht ik) en dat staat wel heel erg mooi (vind ik
FUMES et CARNES
Probleem met die enchants is dat je nog veel van de originele kleur er door heen ziet. Dus als je al een donker wapen heb (en dat valt op zich nog wel mee met de Brutality blade) dan verpest dat voor mij de hele enchant.Iusedto schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:44:
[...]
Haha, lol
Ik heb hem gisteren om mijn male orc Monk gedaan samen met zwaarden uit Molten Core(dacht ik) en dat staat wel heel erg mooi (vind ik)
Ik ben benieuwd hoe veel van zulk soort dingen we nog krijgen in SL
Die pre-order enchant is wel vrij definitief hoor. Maakt het wapen bij witachtig (ijseffect).Barnagma schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:22:
[...]
Probleem met die enchants is dat je nog veel van de originele kleur er door heen ziet. Dus als je al een donker wapen heb (en dat valt op zich nog wel mee met de Brutality blade) dan verpest dat voor mij de hele enchant.
Ik ben benieuwd hoe veel van zulk soort dingen we nog krijgen in SL
Ik vind het wel mooi maar het is idd erg beperkt inzetbaar. Zal vanavond mijn zwaarden eens enchanten en kijken hoe dat eruit ziet icm die set en mijn monk.
Geen idee hoeveel er nog in SL zit. Nog allemaal vrij weinig info bekend.
Heb er wel zin in
...nu alleen nog de zoektocht naar een main hehe
FUMES et CARNES
Op zoek naar een main voor SL is echt wel een moeilijk dingetjeIusedto schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:34:
[...]
Die pre-order enchant is wel vrij definitief hoor. Maakt het wapen bij witachtig (ijseffect).
Ik vind het wel mooi maar het is idd erg beperkt inzetbaar. Zal vanavond mijn zwaarden eens enchanten en kijken hoe dat eruit ziet icm die set en mijn monk.
Geen idee hoeveel er nog in SL zit. Nog allemaal vrij weinig info bekend.
Heb er wel zin in
...nu alleen nog de zoektocht naar een main hehe
Met de komst van Anti Magic Zone zal je er sowieso wel 1 (of misschien wel 2) DKs in je raid willen hebben

Ja, dat heb ik ook.Kieft91 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:58:
[...]
Op zoek naar een main voor SL is echt wel een moeilijk dingetje
In BFA heb ik het meeste plezier gehad met mijn DK maar ook mijn warlock.Barnagma schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:05:
Ik blijf op m'n huidige main, Death Knight. Het enige wat ik ga veranderen is m'n faction.
Met de komst van Anti Magic Zone zal je er sowieso wel 1 (of misschien wel 2) DKs in je raid willen hebben
Deze twee staan al jaren op eenzame hoogte zeg maar
Overweeg om in SL eens "gek" te doen en misschien te switchen naar of 2 hybride classes of 1 hybride en 1 makkelijke class.
Bijvoorbeeld enhancement shaman plus WW monk of WW monk plus BM hunter.
Maar ja, Frost DK krijgt weer een 2hander en dat kan voor mij al genoeg reden zijn om toch weer DK te gaan. DK is en blijft een heerlijke class
FUMES et CARNES
Van plan om in ieder geval met mijn Rogue verder te gaan en ook te gaan mainen. Bevalt tot nu toe erg goed. Eerst nog zorgen dat ik alle Allied races unlock, eventueel bijv. een Vulpera maken ofzo, maar dat zien we dan wel xD. Eerst focussen om huidige char en veel dingen unlocken. Van gear tot mounts, pets etc.
Soms zou ik wel eens gewoon een healer willen spelen. Lekker relaxed en toch een class die veel gezocht wordt door guilds etc.Diigii schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 14:56:
Mainen blijft zeker moeilijk.
Van plan om in ieder geval met mijn Rogue verder te gaan en ook te gaan mainen. Bevalt tot nu toe erg goed. Eerst nog zorgen dat ik alle Allied races unlock, eventueel bijv. een Vulpera maken ofzo, maar dat zien we dan wel xD. Eerst focussen om huidige char en veel dingen unlocken. Van gear tot mounts, pets etc.
Holy paladin of mistweaver lijkt me dan wel leuk.
Maar ja, eigenlijk vind ik alle classes wel leuk (behalve mage dan, hehe)
*edit*
En eindelijk de Mag'har Orcs vrijgespeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 23-07-2020 09:02 ]
FUMES et CARNES
Van 90-100 gaat het een stuk langzamer en krijgen we elke keer dezelfde dung. zonder quests.....
Hoe hebben jullie dit snel gedaan?
Ben benieuwd of ik mijn main nog gegeared krijg en nog wat endgame content kan doen. Ben tegenwoordig casual speler en wil mssn volgende xpac max. 2x per week gaan raiden in een guild.
Iemand hier nog lid van of tips voor casual raiding guilds op horde TN?
Welkom terug! LeukSquishie schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:55:
Account afgelopen week opgestart. Alle allied races nu unlocked en chars aan het lvlen voor heritage armors ivm 100+% xp buff.
Van 90-100 gaat het een stuk langzamer en krijgen we elke keer dezelfde dung. zonder quests.....
Hoe hebben jullie dit snel gedaan?
Ben benieuwd of ik mijn main nog gegeared krijg en nog wat endgame content kan doen. Ben tegenwoordig casual speler en wil mssn volgende xpac max. 2x per week gaan raiden in een guild.
Iemand hier nog lid van of tips voor casual raiding guilds op horde TN?
Ben nu ook druk aan het levelen, maar bij mij ging 90-100 heel erg snel, zie hieronder mijn aanpak voor levelen:
1-60 Vanilla: Questen + dungeons
60-80 Burning Crusade + Lich King: Persoonlijk hou ik van questen in Northrend (Borean Tundra) + tussendoor Burning Crusade & Wrath of the Lichking Dungeons
80-90 Pandaria: Alleen questen
90 - 100 Warlords of Draenor: alleen world objectives, bosses (maar focus op objectives) en openen van chests als je er langs loopt. Als je garrison hebt staan even voor 100 garrison resources een 20% xp potion kopen (Je hebt er ong. 5 nodig van 90-100). Ik zou trouwens naar Timeless Isle gaan om de begin story te skippen, is een hele intro van een paar uur (als je daar tenminste geen behoefte aan hebt xD).
100 - 110 Legion: Questen. Je kan ook deze expansion introductie skippen bij de quest NPC buiten Ogrimmar (voor Horde) waar je ook een begin quest moet inleveren.
110 - 120 Huidige expansion, do whatever you like
Hopelijk heb je er wat aan
wel fijn om weer lekker bezig te zijn, weinig dungeons getanked nog. Ik wil eigenlijk ook wel een beetje weten hoe de dungeons gaan zonder dat ik als een faalaap eraan begin.
Heb wel me neck naar lvl 50 en ook Nazjatar en Mechagon vrij gespeeld en al aardig wat upgrades kunnen vinden. Ik zit te twijfelen of ik me lock en druid alvast level. Ik heb niet superveel tijd om aan WoW te besteden dus zou best kunnen dat ik het nog even bij mijn warrior hou. Shadowlands lonkt toch ook wel weer...
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Belangrijkste aan dungeons is toch wel het vaak doen. Als je een paar keer een dungeon doet heb je een gevoel van waar je naar toe moet. Vervolgens probeer je steeds hogere moeilijkheidsgraden te pakken. En als je het helemaal gek wilt maken, kan je die Mythic+ dungeons gaan doen met de keystones. Hoe hoger de keystone, des te moeilijker de dungeon.pyrofielo schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:14:
sinds vorige week ook weer gestart met mijn warrior
wel fijn om weer lekker bezig te zijn, weinig dungeons getanked nog. Ik wil eigenlijk ook wel een beetje weten hoe de dungeons gaan zonder dat ik als een faalaap eraan begin.
Heb wel me neck naar lvl 50 en ook Nazjatar en Mechagon vrij gespeeld en al aardig wat upgrades kunnen vinden. Ik zit te twijfelen of ik me lock en druid alvast level. Ik heb niet superveel tijd om aan WoW te besteden dus zou best kunnen dat ik het nog even bij mijn warrior hou. Shadowlands lonkt toch ook wel weer...
En inderdaad, Shadowlands begint er aardig goed uit te zien. Van de week al enkele streams gevolgd, maar de area's zien er heel erg mooi uit, petje af. Als de expansion goed begint zonder al te veel lagg en dat soort zaken, heb ik er wel weer een goed gevoel bij
mjah met andere classes kan ik mij altijd wel redden in dungeons. Echter als tank vind ik het echt een handicap, je moet dan echt weten wat je doet en wat je pulled. Zeker als je gear nog zo klote is.Diigii schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:07:
[...]
Belangrijkste aan dungeons is toch wel het vaak doen. Als je een paar keer een dungeon doet heb je een gevoel van waar je naar toe moet. Vervolgens probeer je steeds hogere moeilijkheidsgraden te pakken. En als je het helemaal gek wilt maken, kan je die Mythic+ dungeons gaan doen met de keystones. Hoe hoger de keystone, des te moeilijker de dungeon.
En inderdaad, Shadowlands begint er aardig goed uit te zien. Van de week al enkele streams gevolgd, maar de area's zien er heel erg mooi uit, petje af. Als de expansion goed begint zonder al te veel lagg en dat soort zaken, heb ik er wel weer een goed gevoel bij
Voor nu ben ik dat aan het opkrikken kan ik straks makkelijk door dungeons jagen. Dan heb ik de draad zo weer te pakken
Gister nog ff snel verder gegaan met de 8.3 questline maar jezus wat is die boss nadat je de lift powered sterk. Uiteindelijk in protection met spell reflect en alle Cooldowns en kiten het kunnen redden met 1% health over. Echt wat een kut design voor een quest die je solo zou moeten kunnen uitvoeren....
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
- Ik zal geen nieuwe skills of spells krijgen?
- De vijanden gaan doorlevellen in vergelijking met mijn lvl 20?
Duurt nog wel even hoor, op het vroegst 16 september, maar dat lijkt me te vroeg. Je kan tot en met 9 september namelijk nog elke week je corruption resistance verhogen op je cloak. Zou wel heel gek zijn als ze de prepatch de week daarop uitbrengen.denk zelf ergens eind oktober.Squishie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:52:
Iemand idee wanneer de prepatch verwacht wordt, i.v.m. de xp buff die dan weg gaat?
Ben wel benieuwd of er weer een kleding setje bij het event komt zoals bij de legion prepatch.
Waarom zou je dit doen? Schaf het spel aan, dan kan je gewoon verder met levelen en het hele spel ontdekken. Vergeet ook niet, dat als trial account je vrij gelimiteerd bent in je communicatie met andere.Hurtebise schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:30:
Ik zit in trial. Char tot lvl 20 gebracht. XP en lvl zijn locked en wallet, gold ook. Ik kan wel quests blijven aannemen en afwerken. Looten e.d. Ook gewoon gear aantrekken die ik vind. Vraag is hoe gaat dit uitpakken als je zo doorspeelt? Iemand ervaring mee?
- Ik zal geen nieuwe skills of spells krijgen?
- De vijanden gaan doorlevellen in vergelijking met mijn lvl 20?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Weird man... zooooo anders dan classic; niets meer terug te vinden van classic. (wat z'n voor- en nadelen heeft
Ik vind het snelle lvlen heerlijk. Maar goed speel de game al sinds 2005 dus heb alle verhaallijnen goed meegekregen en hoef die opzich niet elke keer opnieuw te beleven. Denk wel dat het systeem in shadowlands gaat zorgen voor een leukere ervaring voor "veteran" en nieuwe spelers!RustStorm schreef op zondag 26 juli 2020 @ 08:50:
echt _niet_ normaal hoe snel het levelen gaat nu... heirloom, worldbuff, exp buff (monk)... pfffffff vind ik het leuk? ja! vind ik het niet leuk? ook dat!
Weird man... zooooo anders dan classic; niets meer terug te vinden van classic. (wat z'n voor- en nadelen heeft)
Wat betreft classic, merk ik persoonlijk dat ik dat dus echt totaal niet mis. Maar dat is meer omdat mijn huidige leven niet meer matcht met hoe ik vroeger classic heb gespeeld en beleefd. Die tijd heb ik gewoon simpel weg niet meer.
Die rebranding zat er natuurlijk aan te komen na alles wat gebeurd is. Los van af je van mening bent of de organisatie (of haar management) verantwoordelijk kan worden gesteld of niet.
Ben zelf lekker aan het lvlen op Draenor EU. Elke class naar 120 op die server voor shadowlands moet wel lukken. Nu bezig met een mage. Als er mensen zijn hier die samen willen lvlen let me know!
Welkom terugRustStorm schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:33:
Na heeeeeel erg lang retail niet aangeraakt te hebben, vandaag toch eens voor de leuk de mechagnomes unlocked. Maar eens even mee gaan spelen denk ik...
Wow addiction hehe
FUMES et CARNES

Helaas wel; maar het voelt niet meer als voorheen. Wil alleen die mechagnome naar 110 hebben.
Wij zijn een mythic raiding guild met leden uit Nederland en België. Op dit moment zijn wij de #1 NL guild wat betreft progress (zie wowprogress.com). Tijdens onze raids staat gezelligheid voorop, maar zodra we aan het progressen zijn verwachten we van iedereen volledige focus!
Op dit moment hebben wij twee teams, namelijk het Main Team en Academy Team. Alle informatie en vereisten voor deze teams zijn te vinden op Wowprogress: https://www.wowprogress.com/guild/eu/draenor/riptide
Als je ons zou willen joinen zal je worden beoordeeld op eerdere mythic ervaring, overall skill en commitment. We verwachten van al onze leden dat ze zich goed voorbereiden en tijd steken in het simmen en optimaliseren van hun characters.
Wij raiden op dinsdag en donderdag van 19:45 - 23:00. Daarnaast organiseren wij (optionele) heroic raids voor mensen die gear nodig hebben of eventuele alts.
Ben je geïnteresseerd om ons team te versterken? Ga dan naar https://www.riptide.family/application en laat een apply achter. Na het invullen van het formulier zullen we contact met je opnemen voor een gesprek op Discord. Vervolgens zal je trial starten die max 2 weken zal duren.
Voeg me toe op Battle.net (Extreal#21182) of Discord (Extreal#0935) als je meer informatie zou willen!
https://riptide.family
[ Voor 5% gewijzigd door eXtreaL op 30-07-2020 20:19 ]
Inmiddels level 40 met mijn Mistweaver Monk. Totaal anders dan classic/vroegah is het wel!
Welkom terug! Monk zeker een goede class om mee te beginnenSleeon schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:36:
Na een aantal jaar niet gespeeld ben ik ook weer terug.
Inmiddels level 40 met mijn Mistweaver Monk. Totaal anders dan classic/vroegah is het wel!
Zelf ben ik ook druk bezig met gearen. Deze week al mooi wat Mythic+ dungeons kunnen doen en om met de guild in de mood te komen zullen we de komende tijd hier meer op gaan focussen. Vooral ook omdat we dan zelf wat hogere ilevels kunnen krijgen om de rest van de guild te ondersteunen wanneer deze max. level zijn. Zelfs de mensen die nog nooit WoW hebben gedaan, levelen sneller dan gedacht.
Aan de ene kant snap ik dat bepaalde mensen een moeilijkere game willen, maar voor mensen met 0,0 MMO ervaring is WoW toch wel een prachtige game geworden (end-game kan wellicht wat overwelmend zijn, maar daarvoor zijn we ook een guild).
2 weken geleden begonnen, nu dus max. level met 435 ilevel. Vandaag is even kijken in mijn Mythic+ chest wat voor mooi item ik daar in heb zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Alwayshappyz op 29-07-2020 13:46 ]
Welkom terug!Alwayshappyz schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:45:
Wij zijn een week geleden ook weer begonnen. Hadden BFA toentertijd wel aangeschaft, maar nooit aan begonnen. In een week tijd onze mains naar 118 geleveld, en nog 2 alts naar 116. Plus een 120 boost gebruikt op onze hunters (waren nog niet 110). Geen idee wat we allemaal moeten doen als we 120 zijn. Zijn nu gewoon per koppel rustig aan het questen in een gebied. Elk koppel een ander gebied. Een gebied lijkt al genoeg om 120 te worden tegenwoordig. Daarnaast hebben we volgens mij nog een quest voor een war campaign, maar verder echt geen idee waar we ons het beste op kunnen richten. Doel is ook vooral om een beetje startklaar te zijn voor de volgende expansion (die we al wel gepreordered hebben). Nieuwe guild gevonden al is het nog maar de vraag hoe serieus die guild is. We willen in Shadowlands toch wel weer wat gaan raiden. Wel weer leuk om bezig te zijn! Alliance op Bloodhoof/Khadgar trouwens. Nogal rustige servers, maar ach.
Ik ben nu ook 2 weken geleden begonnen en druk bezig met gearen. Hieronder een kort stukje waar je op kan focussen als je 120 bent (ff in spoiler tags mocht je het zelf allemaal uit willen zoeken
- Naast de heart of azeroth is het unlocken van je Legendary Cloak ook een goed idee. Ik kreeg deze quest ook pas toen ik een bepaalde ilevel had gekregen. Maar die quest popt dan ineens op in je scherm (rechts bovenin)
- Om je cloak te levelen moet je bepaalde visions of n'zoth doen, deze kan je doen door 10.000 van die punten (weet niet meer hoe ze heten) te spenderen. Dan mag je 1 run doen. Deze punten krijg je door dailies in Pandaria en Uldum te doen.
- World Quest unlocken. Hierme moet je beginnen om met de 3 factions in je zone friendly te worden. Daarnaast moet je ook de war campaign hebben gedaan. Met die war campaign invade je de andere faction z'n eiland
- Als je eenmaal World Quests hebt unlocked kan je hier mooi dagelijks gear van krijgen. Binnen een zone heb je ook een Emissary quest (max. 3 en elke dag komt er 1 bij). Deze zijn ook goed om te doen, geven goede rewards
- Je hebt per week 3 world bosses, dit zijn World Quests met een paarse kleur. Deze geven ook 455 gear. Dus ook heel erg lekker om wekelijks deze bosses te doen.
Op een gegeven moment krijg je steeds betere gear en kan je bijv. Mythic+ gaan doen, of Raiden etc. Voor mij is de gear die je krijgt van World Quests overbodig, deze zijn slechter dan de gear die ik nu heb. Maar world quests geven ook andere rewards.
Ik gebruik WorldQuestTracker of World Quest List addons om in een overzicht te krijgen welke rewards er zijn.
Ik heb zelf gisteren een hele goede dag gehad met gearen. Heb in Zandalar de quest opgepakt om 4 mythic dungeons te doen en dan krijg je een 450 reward (dacht ik, of iets hoger, weet niet meer zeker).
Tip 1: Pak die quest op, ik kreeg hem van een schildpad NPC in Zandalar. Je krijgt dus een Heroic item als reward
Tip 2: Daarnaast heb ik 2 extra rolls gekocht bij een andere vendor. In bijv. raids, of mythic+ dungeons kan je een extra roll doen (bovenop de huidige reward) voor een extra item drop. Wekelijks kan je er 2 halen met een totaal van 5. Heb ze zelf nog niet gebruikt, maar slim om nu alvast te kopen.
Gisteren van ong. 433 ilevel naar 449 gegaan. Mythic+, world boss drop, mythic+ weekly reward en nog een paar dingen. Met een beetje geluk en liefde van anderen kom je een aardig eind
Vanavond ook nog weer genoeg dingen te doen
[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 30-07-2020 12:13 ]
Jammer niet op Twisting NethereXtreaL schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 10:11:
Nog even wat schaamteloze guild promotie
Wij zijn een mythic raiding guild met leden uit Nederland en België. Op dit moment zijn wij de #1 NL guild wat betreft progress (zie wowprogress.com). Tijdens onze raids staat gezelligheid voorop, maar zodra we aan het progressen zijn verwachten we van iedereen volledige focus!
Op dit moment hebben wij twee teams, namelijk het Main Team en Academy Team. Alle informatie en vereisten voor deze teams zijn te vinden op Wowprogress (wij zitten op dit moment nog op Ravencrest maar zijn bezig met transferen naar Draenor + horde):
- https://www.wowprogress.com/guild/eu/draenor/riptide
- https://www.wowprogress.com/guild/eu/ravencrest/riptide
Als je ons zou willen joinen zal je worden beoordeeld op eerdere mythic ervaring, overall skill en commitment. We verwachten van al onze leden dat ze zich goed voorbereiden en tijd steken in het simmen en optimaliseren van hun characters.
Wij raiden op dinsdag en donderdag van 19:45 - 23:00. Daarnaast organiseren wij (optionele) heroic raids voor mensen die gear nodig hebben of eventuele alts.
Ben je geïnteresseerd om ons team te versterken? Ga dan naar https://www.riptide.family/application en laat een apply achter. Na het invullen van het formulier zullen we contact met je opnemen voor een gesprek op Discord. Vervolgens zal je trial starten die max 2 weken zal duren.
Voeg me toe op Battle.net (Extreal#21182) of Discord (Extreal#0935) als je meer informatie zou willen!
https://riptide.family
Relaxed? Als je even niet oplet en de tank gaat neer is dat direct te relateren aan jouw performance. DPS die iets lager is, ach.Iusedto schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 15:15:
[...]
Soms zou ik wel eens gewoon een healer willen spelen. Lekker relaxed en toch een class die veel gezocht wordt door guilds etc.
Holy paladin of mistweaver lijkt me dan wel leuk.
Maar ja, eigenlijk vind ik alle classes wel leuk (behalve mage dan, hehe)
*edit*
En eindelijk de Mag'har Orcs vrijgespeeld.
Goede tips inderdaad. Om nog aan toe te voegen.Diigii schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:10:
[...]
Welkom terug!Het levelen gaat goed lees ik!
Ik ben nu ook 2 weken geleden begonnen en druk bezig met gearen. Hieronder een kort stukje waar je op kan focussen als je 120 bent (ff in spoiler tags mocht je het zelf allemaal uit willen zoeken) :
spoiler:- Als je wat quests doet voor je Heart of Azeroth en je krijgt je eerste Essence slot, dan wordt je heart gelijk level 50. Het gaat om de questline met Magni (Dwarf). Het kan zijn dat je die quest niet gelijk krijgt, als ik het goed heb is een minimale ilevel bendodigd. Dus wanneer je 120 bent niet als een gek Azerite gaan verzamelen, beetje jammer. Doe dit als je heart level 50 is na de quest
- Naast de heart of azeroth is het unlocken van je Legendary Cloak ook een goed idee. Ik kreeg deze quest ook pas toen ik een bepaalde ilevel had gekregen. Maar die quest popt dan ineens op in je scherm (rechts bovenin)
- Om je cloak te levelen moet je bepaalde visions of n'zoth doen, deze kan je doen door 10.000 van die punten (weet niet meer hoe ze heten) te spenderen. Dan mag je 1 run doen. Deze punten krijg je door dailies in Pandaria en Uldum te doen.
- World Quest unlocken. Hierme moet je beginnen om met de 3 factions in je zone friendly te worden. Daarnaast moet je ook de war campaign hebben gedaan. Met die war campaign invade je de andere faction z'n eiland
- Als je eenmaal World Quests hebt unlocked kan je hier mooi dagelijks gear van krijgen. Binnen een zone heb je ook een Emissary quest (max. 3 en elke dag komt er 1 bij). Deze zijn ook goed om te doen, geven goede rewards
- Je hebt per week 3 world bosses, dit zijn World Quests met een paarse kleur. Deze geven ook 455 gear. Dus ook heel erg lekker om wekelijks deze bosses te doen.
Op een gegeven moment krijg je steeds betere gear en kan je bijv. Mythic+ gaan doen, of Raiden etc. Voor mij is de gear die je krijgt van World Quests overbodig, deze zijn slechter dan de gear die ik nu heb. Maar world quests geven ook andere rewards.
Ik gebruik WorldQuestTracker of World Quest List addons om in een overzicht te krijgen welke rewards er zijn.
Ik heb zelf gisteren een hele goede dag gehad met gearen. Heb in Zandalar de quest opgepakt om 4 mythic dungeons te doen en dan krijg je een 450 reward (dacht ik, of iets hoger, weet niet meer zeker).
Tip 1: Pak die quest op, ik kreeg hem van een schildpad NPC in Zandalar. Je krijgt dus een Heroic item als reward
Tip 2: Daarnaast heb ik 2 extra rolls gekocht bij een andere vendor. In bijv. raids, of mythic+ dungeons kan je een extra roll doen (bovenop de huidige reward) voor een extra item drop. Wekelijks kan je er 2 halen met een totaal van 5. Heb ze zelf nog niet gebruikt, maar slim om nu alvast te kopen.
Gisteren van ong. 433 ilevel naar 449 gegaan. Mythic+, world boss drop, mythic+ weekly reward en nog een paar dingen. Met een beetje geluk en liefde van anderen kom je een aardig eind
Vanavond ook nog weer genoeg dingen te doen
- Reps naar friendly krijgen, dan unlock je World Quests.
- Nazjatar en mechagon questline starten. Coole loot hier, Nazjatar questline boost je Neck level naar 50. Beide zones zijn ook benodigd als je vliegen wilt unlocken.
- Unlock je cloak indd. https://www.wowhead.com/g...iew-upgrading-stats-procs
- begin ook te kijken naar welke essences je wilt en goed zijn voor je class/spec en probeer deze te halen.
Als mijn laatste tip, vind een leuke guild of community die raid, die Mythic+ doet, die sociale interactie aanmoedigt. Voor mij is mijn guild 50% van het plezier wat ik uit WoW haal.
Dit topic is gesloten.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.