Bedankt voor alle tips! 👍 vanavond zullen we wel weer wat level sprongen maken, is fijn om te weten waar we ons op moeten richten op level 120. Hoe nuttig is het om elk quest gebied te doen op alle characters? Die normale quests doen is niet meer echt nuttig op 120? Naast rep dan.
Transferen kan altijd!Squishie schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:08:
[...]
Jammer niet op Twisting Nether. Ben nog op zoek naar 2day raiding guild voor volgende xpac
Inderdaad, kan als healer niet eens ff je telefoon lezen of een biertje drinken, hard werkentoolkist schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:22:
[...]
Relaxed? Als je even niet oplet en de tank gaat neer is dat direct te relateren aan jouw performance. DPS die iets lager is, ach.
Wij zitten als Horde NL guild ( Reddi Tsjek Waaip) op Doomhammer, iets minder hardcore dan riptide, maar nog steeds wel volle focus op progress. Op dit moment 5/12M. Ook op dit moment nog elke avond tussen de 15 en 50 man online. Buiten progress veel socials bezig met lvl-en, M+ runs, achievements etc.Squishie schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:08:
[...]
Jammer niet op Twisting Nether. Ben nog op zoek naar 2day raiding guild voor volgende xpac
Mocht je niet willen transferren, dan kun je ook onze NL community joinen (grootste NL community van WOW). Deze heet ook Reddi Tsjek Waaip.
In de community zitten op dit moment 800+ leden en elke avond tussen de 20 en 70 man online.
Via de community organiseren we jaina mount runs (2 per week) op dit moment, fun/alt heroic runs op zondag. PVP avonden, achievements etc. Je kunt dus vanaf alle servers gewoon joinen en hoef je niet te transferren.
Mocht cross-realm mythic eenmaal open zijn, dan kun je ook gewoon progress raiden met ons.
Je kunt zelf applyen via de community finder en zoeken op reddi, of voeg me even toe via Merkez#2689 mocht je vragen hebben
Info over de guild:
https://guildsofwow.com/reddi-tsjek-waaip
https://www.wowprogress.c...mhammer/Reddi+Tsjek+Waaip
https://www.facebook.com/Redditsjekwaaip
[ Voor 6% gewijzigd door harrie_1 op 01-08-2020 11:09 ]
Merkez
Nice, thx voor de tip.harrie_1 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:02:
[...]
Wij zitten als Horde NL guild ( Reddi Tsjek Waaip) op Doomhammer, iets minder hardcore dan riptide, maar nog steeds wel volle focus op progress. Op dit moment 5/12M. Ook op dit moment nog elke avond tussen de 15 en 50 man online. Buiten progress veel socials bezig met lvl-en, M+ runs, achievements etc.
Mocht je niet willen transferren, dan kun je ook onze NL community joinen (grootste NL community van WOW). Deze heet ook Reddi Tsjek Waaip.
In de community zitten op dit moment 800+ leden en elke avond tussen de 20 en 70 man online.
Via de community organiseren we jaina mount runs (2 per week) op dit moment, fun/alt heroic runs op zondag. PVP avonden, achievements etc. Je kunt dus vanaf alle servers gewoon joinen en hoef je niet te transferren.
Mocht cross-realm mythic eenmaal open zijn, dan kun je ook gewoon progress raiden met ons.
Je kunt zelf applyen via de community finder en zoeken op reddi, of voeg me even toe via Merkez#2689 mocht je vragen hebben
Info over de guild:
Transferen zit er helaas niet in
Gezien ik net terug ben is mythic niet echt meer zinvol voor deze xpac. Ben dus voornamellijk mn alts aant lvlen voor shadowlands, zodat ik shadowlands weer volle bak mee kan draaien.
Wel leuk om op zondag xrealm fun raids mee te kunnen doen.
Vooral lekker doen wat je leuk vind tochSquishie schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:22:
[...]
Nice, thx voor de tip.
Transferen zit er helaas niet in. Heb het liefst al m'n chars bij elkaar.
Gezien ik net terug ben is mythic niet echt meer zinvol voor deze xpac. Ben dus voornamellijk mn alts aant lvlen voor shadowlands, zodat ik shadowlands weer volle bak mee kan draaien.
Wel leuk om op zondag xrealm fun raids mee te kunnen doen.
Meld je maar aan voor de community, daar kun je dan vragen voor de discord details als er een admin online is. Daar staan de requirements voor de fun run.
Merkez
Zit te twijfelen weer casual te beginnen. Is er al een definitieve release date voor Shadowlands? Ik heb Battle of Azeroth nooit gekocht, moet ik deze kopen om straks de nieuwe expansion te kunnen spelen? Als dat zo kan ik dat net zo goed nu al doen...Anders misschien gewoon wachten tot de release.
[ Voor 57% gewijzigd door SmashCruiser op 03-08-2020 10:26 ]
Q4, waarschijnlijk rond november. Dus met de huidige xp buff heb je inprincipe nog alle tijd.SmashCruiser schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:03:
Zit te twijfelen weer casual te beginnen. Is er al een definitieve release date voor Shadowlands? Ik heb Battle of Azeroth nooit gekocht, moet ik deze kopen om straks de nieuwe expansion te kunnen spelen? Als dat zo kan ik dat net zo goed nu al doen...Anders misschien gewoon wachten tot de release.
Nee zodra Shadowslands begint en je die ook hebt word bfa gratis.
[ Voor 6% gewijzigd door DidierB op 03-08-2020 10:28 ]
Aangezien al mijn RL vrienden zijn gestopt met classic heb ik retail weer opgepakt, nieuw doel is om mijn lvl 70 prot warrior weer naar max level te krijgen. Eerste vraag die ik heb is of het de moeite waard is om gaandeweg de heirlooms te upgraden? Er is al een 100% xp bonus momenteel en de upgrade van 0-60 naar 110-120 gaat aardig in de papieren lopen (heb sowieso niet genoeg gold voor alle upgrades)
Groups vinden voor dungeons is in ieder geval geen probleem als tank
Is er daarnaast nog een goede guide met basics voor elke dungeon? Ik merk dat ik veel dungeons vergeten ben of zelfs nog nooit van binnen heb gezien. (WOTLK en hoger)
Is er daarnaast nog een goede guide met basics voor elke dungeon? Ik merk dat ik veel dungeons vergeten ben of zelfs nog nooit van binnen heb gezien. (WOTLK en hoger)
superhippe witte identicon
Ik ga jullie community eens opzoeken als ik vanavond weer online ben!harrie_1 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:02:
[...]
Wij zitten als Horde NL guild ( Reddi Tsjek Waaip) op Doomhammer, iets minder hardcore dan riptide, maar nog steeds wel volle focus op progress. Op dit moment 5/12M. Ook op dit moment nog elke avond tussen de 15 en 50 man online. Buiten progress veel socials bezig met lvl-en, M+ runs, achievements etc.
Info over de guild:
Tot level 90 zou ik dungeons spammen, de route is over het algemeen wel standaard en is niet echt n guide voor nodig. als je t niet weet kijk je in de map, of vraag je t gewoon...Retawsuna schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:49:
Aangezien al mijn RL vrienden zijn gestopt met classic heb ik retail weer opgepakt, nieuw doel is om mijn lvl 70 prot warrior weer naar max level te krijgen. Eerste vraag die ik heb is of het de moeite waard is om gaandeweg de heirlooms te upgraden? Er is al een 100% xp bonus momenteel en de upgrade van 0-60 naar 110-120 gaat aardig in de papieren lopen (heb sowieso niet genoeg gold voor alle upgrades)
Van 90 tot 101 in Dreanor bonus objectives en 101 tot 111 legion assaults doen. 111 tot 120 of freehold boost kopen, Island exp spammen of gewoon questen...
Natuurlijk gaat het sneller met heirlooms, maar echt nodig is het natuurlijk niet
Merkez
Is dat legaal?harrie_1 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:34:
[...]
111 tot 120 of freehold boost kopen, Island exp spammen of gewoon questen...
Natuurlijk gaat het sneller met heirlooms, maar echt nodig is het natuurlijk niet
Zag op mmorpg voorbij komen dat bijv. gallywix bans heeft ontvangen.
Ja dat is legaal, wat illegaal is is echt geld besteden om gold te kopen.Squishie schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:55:
[...]
Is dat legaal?
Nu doe je met in game gold iemand vragen je door FH heel te trekken. Zelfde als je bijv iemand boost in een dungeon
Merkez
Ik had begrepen dat het gaat over boosts aanbieden via de group finder, zien ze als spam. Valt wat voor te zien vind ik, want die groepen vervuilen zeg maar de lijst als je naar een gewone groep aan het zoeken bentSquishie schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:55:
[...]
Is dat legaal?
Alhoewel ik nu zie dat Gallywix blijkbaar toch iets met real money had te maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 04-08-2020 21:25 ]
Dat is in ieder geval een zeer irritant bijverschijnsel... Persoonlijk heb ik /2 gewoon uitgezet, valt toch niets te halen voor mij.Powerblast schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:20:
[...]
Ik had begrepen dat het gaat over boosts aanbieden via de group finder, zien ze als spam. Valt wat voor te zien vind ik, want die groepen vervuilen zeg maar de lijst als je naar een gewone groep aan het zoeken bent
Alhoewel ik nu zie dat Gallywix blijkbaar toch iets met real money had te maken.
Merkez
Persoonlijk vind ik dat hele Gallywix gedoe nogal overdreven. Heb gister de stream van Asmongold gekeken over dit hele fiasco. Vermoedelijk heeft Method voor zo`n 8.000 dollar aan gold gekocht om de race voor N`zoth te funden. Verdient niet de schoonheidsprijs en zelf denk ik dat zij beter net als Limit gold hadden kunnen lenen tegen een rentepercentage.
Echter, wat is nu daadwerkelijk het verschil met het kopen van tokens? Dit is natuurlijk een schot voor opendoel want het verschil zit hem er in dat het geld voor gold niet in de zakken van Blizzard verdwijnt maar in de zakken van derden. Echter blijven dit soort grote e-sport organisaties met sponsors een voordeel hebben, zij worden gewoon gefund en zullen in de toekomst dus gewoon tokens kopen om die world first race te funden.
Echter, wat is nu daadwerkelijk het verschil met het kopen van tokens? Dit is natuurlijk een schot voor opendoel want het verschil zit hem er in dat het geld voor gold niet in de zakken van Blizzard verdwijnt maar in de zakken van derden. Echter blijven dit soort grote e-sport organisaties met sponsors een voordeel hebben, zij worden gewoon gefund en zullen in de toekomst dus gewoon tokens kopen om die world first race te funden.
Ik ben zelf vorige week met mijn vrouw ook weer met WoW begonnen. Dus als de kinderen 's avonds op bed liggen zit wij achter de laptop
.
Samen met mijn vrouw opnieuw begonnen, zij een mage ik een hunter. Gezien we niet altijd samen kunnen spelen probeerde ik weer verder gegaan met mijn DH (120), maar ondertussen natuurlijk geen idee meer hoe dat ding werkte en wat ik wel/niet al had gedaan, etc.
Had nog een boost over naar 110, dus een warrior gemaakt (Fury) en deze geboost. Dit weekend hiermee ook de 120 bereikt en vervolgens wat WQ gaan doen om gear te verzamelen. Daarna zonder enige kennis over wat voor questen zijn toegevoegd en welke wel/niet de moeite waard zijn. Per toeval gestart met de quest voor de legendary back. Toch wel leuk als je dit doet zonder in te lezen, nieuwe gebieden welke er ineens bij komen, assaults, gigantische upgrades in gear en gewoon de hele quest line.
Tot ik gisteravond ineens een epic drop kreeg in Vale of Eternal Blossoms, 'Zan-Tien Lasso'. Moet ik daar nou weer mee dacht ik... Ff gegoogled natuurlijk en het bleek best wel een rare drop te zijn met <1% kans waarmee je een toffe mount kon vangen. Na verder gelezen te hebben zag ik dat de mount een spawn tijd had van 2-3uur en dat je er snel bij moest zijn. Tuurlijk heb ik weer... eindelijk een rare drop voor een mount moet je hem ook nog eens zien te vangen...
Nachtmerries van instance runs en resets, campen voor een spawn kwamen allemaal weer terug (overigens nog nooit nut gehad...
). Macro van internet geplukt en rondjes gaan vliegen. Tig mensen tegen gekomen die volgens mij hetzelfde aan het doen waren. Tot ik ineens hoorde 'Target out of range', WTF?!? zie ik hem ineens vliegen. Ik als een malle erachteraan, had gelezen dat je vanaf je mount het item kon gebruiken, dus hopen dat het ook echt zo is, en ik niet te pletter val. Terwijl ik mijn lasso gebruik zie ik een andere speler op het dak dismounten en zijn item gebruiken, en ineens 'klik' epic item geloot!!! Ik half shakend op het dak geland en mijn mount toegevoegd, vervolgens natuurlijk alweer vergeten hoe dat ding hete, was iets met ivory, en jahoor, daar was die! Die andere speler heb ik niks zien leren en bleef maar stil staan (toetsenbord kapot?), nog even paar rondjes gevlogen om iedereen mijn coole mount te laten zien en vervolgens weer verder gaan questen
.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LU1hfRadwg3I3rU8Of6xjCjh.jpg?f=user_large)
Enige wat mijn vrouw kon zeggen; dus ik heb maanden zitten questen in Pandaria om Exalted te worden voor mijn mount, jij bent er nog nooit geweest, komt daar voor een quest en je krijgt ook zo'n mount!? Proberen uit te leggen, maar drong niet tot d'r door dat je die mount niet zo maar krijgt van die quest, lekker laten gaan
.
Na de volgende quest krijg ik mijn legendary, die staat voor vanavond op de planning
.
Samen met mijn vrouw opnieuw begonnen, zij een mage ik een hunter. Gezien we niet altijd samen kunnen spelen probeerde ik weer verder gegaan met mijn DH (120), maar ondertussen natuurlijk geen idee meer hoe dat ding werkte en wat ik wel/niet al had gedaan, etc.
Had nog een boost over naar 110, dus een warrior gemaakt (Fury) en deze geboost. Dit weekend hiermee ook de 120 bereikt en vervolgens wat WQ gaan doen om gear te verzamelen. Daarna zonder enige kennis over wat voor questen zijn toegevoegd en welke wel/niet de moeite waard zijn. Per toeval gestart met de quest voor de legendary back. Toch wel leuk als je dit doet zonder in te lezen, nieuwe gebieden welke er ineens bij komen, assaults, gigantische upgrades in gear en gewoon de hele quest line.
Tot ik gisteravond ineens een epic drop kreeg in Vale of Eternal Blossoms, 'Zan-Tien Lasso'. Moet ik daar nou weer mee dacht ik... Ff gegoogled natuurlijk en het bleek best wel een rare drop te zijn met <1% kans waarmee je een toffe mount kon vangen. Na verder gelezen te hebben zag ik dat de mount een spawn tijd had van 2-3uur en dat je er snel bij moest zijn. Tuurlijk heb ik weer... eindelijk een rare drop voor een mount moet je hem ook nog eens zien te vangen...
Nachtmerries van instance runs en resets, campen voor een spawn kwamen allemaal weer terug (overigens nog nooit nut gehad...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LU1hfRadwg3I3rU8Of6xjCjh.jpg?f=user_large)
Enige wat mijn vrouw kon zeggen; dus ik heb maanden zitten questen in Pandaria om Exalted te worden voor mijn mount, jij bent er nog nooit geweest, komt daar voor een quest en je krijgt ook zo'n mount!? Proberen uit te leggen, maar drong niet tot d'r door dat je die mount niet zo maar krijgt van die quest, lekker laten gaan

Na de volgende quest krijg ik mijn legendary, die staat voor vanavond op de planning
[ Voor 3% gewijzigd door Black Eagle op 06-08-2020 10:40 ]
Oi... Dat is leuk! Heb een beta invite voor Shadowlands. 
Overigens: hoe krijg je te maken met de assaults behorende bij BfA? Hetzelfde als met Legion? Gewoon met een timer en random gebied?
Overigens: hoe krijg je te maken met de assaults behorende bij BfA? Hetzelfde als met Legion? Gewoon met een timer en random gebied?
[ Voor 53% gewijzigd door RustStorm op 07-08-2020 07:30 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja die volgen hetzelfde principe als in Legion.RustStorm schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:27:
Oi... Dat is leuk! Heb een beta invite voor Shadowlands.
Staan ook op Wowhead wanneer ze zijn onder faction assaults.
Ok coolHairy23 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:51:
[...]
Ja die volgen hetzelfde principe als in Legion.
Staan ook op Wowhead wanneer ze zijn onder faction assaults.
[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 07-08-2020 07:55 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Is er nu 1 in Vol'dunRustStorm schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:53:
[...]
Ok coolmaar eens naar kijken dan! Ben weer een beetje terug in retail... heb veel maanden niet meer gespeeld, dus moet weer even kijken / inhalen en weet ik het nog meer. ;D Moet ik ze wel unlocken btw?
buiten dat, hier ook de shadowlands beta mogen ontvangen.
Nice!Hairy23 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:56:
[...]
Is er nu 1 in Vol'dun
Bedoelde niet de faction assults btw.
Die staan eronderRustStorm schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:00:
[...]
Nice!
Bedoelde niet de faction assults btw.Maar die van N'Zoth.
Maar die volgen niet het patroon van Legion, de major assault is wekelijks en de minor is vaker.
Je kunt zien welke assault (ook voor legion) er is op https://wow.gameinfo.io/bfa-invasionsHairy23 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 07:56:
[...]
Is er nu 1 in Vol'dun
Merkez
Feli met de mount. Een leuk verhaal maar het geeft wel een beetje aan wat er mis is wat mij betreft met de game. Amper moeite hoeven te doen om een hele speciale mount te vergaren kan toch ook geen voldoening geven.Black Eagle schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:39:
Ik ben zelf vorige week met mijn vrouw ook weer met WoW begonnen.
En levelen kunnen ze beter uit de game halen. Met boosters, heirlooms en xp buffs heeft dit helaas ook geen waarde meer.
Blijf het heel jammer vinden, de game zelf was ooit zo goed. Blijkbaar moet 98% van de content makkelijker en sneller.
Nu maar hopen dat Shadowlands toch wat kan verbeteren, maar dit is misschien hoop tegen beter weten in.
@tuinïnen Ik moet zeggen: ik heb classic lang gespeeld (rerelease), maar moet zeggen dat dat ook absoluut niet alles is hoor. Vroeger was alles anders door het gruwelijke gebrek aan kennis en ervaring. Nu is door alle ervaring ook Classic ontzettend makkelijk te noemen. De raids zijn echt peanuts; het levelen is ook niet moeilijk, maar kost onnoemlijk veel tijd (wat ook niet voor iedereen weggelegd is).
Ik ben nu weer retail aan het spelen, en het bevalt me weer goed na zo'n uitstapje naar classic...
Ik ben nu weer retail aan het spelen, en het bevalt me weer goed na zo'n uitstapje naar classic...
Denk ook niet dat Vanilla het beste was. Denk tm WotLK was de game op zijn best. Ik geef retail periodiek een kans en heb altijd een sub lopen. Maar dat mijn 'idiote neefje' binnen 2 dagen na aankoop max level is op een epic mount en epic gear rondloopt doet wat mij betreft wel wat af aan het progressiegevoel.RustStorm schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:32:
@tuinïnen Ik moet zeggen: ik heb classic lang gespeeld (rerelease), maar moet zeggen dat dat ook absoluut niet alles is hoor. Vroeger was alles anders door het gruwelijke gebrek aan kennis en ervaring. Nu is door alle ervaring ook Classic ontzettend makkelijk te noemen. De raids zijn echt peanuts; het levelen is ook niet moeilijk, maar kost onnoemlijk veel tijd (wat ook niet voor iedereen weggelegd is).
Ligt eraan hoe je het bekijkt, zoals ik het zelf zie was ik hier gewoon echt de lucky bastard. Dat item heeft <1% drop kans, en de mount een respawn timer van 2-3uur en vliegt supersnel, daarnaast ben je echt niet de enige die staat te wachten. Zie mij als die noob die voor de 1ste keer mee gaat de dungeon in, en de mount drop krijgt, terwijl jij er al 100 runs op heb zittentuinïnen schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:27:
[...]
Feli met de mount. Een leuk verhaal maar het geeft wel een beetje aan wat er mis is wat mij betreft met de game. Amper moeite hoeven te doen om een hele speciale mount te vergaren kan toch ook geen voldoening geven.
En levelen kunnen ze beter uit de game halen. Met boosters, heirlooms en xp buffs heeft dit helaas ook geen waarde meer.
Blijf het heel jammer vinden, de game zelf was ooit zo goed. Blijkbaar moet 98% van de content makkelijker en sneller.
Nu maar hopen dat Shadowlands toch wat kan verbeteren, maar dit is misschien hoop tegen beter weten in.
Gisteravond de legendary back bemachtigd, ondertussen geleveld tot rank 5. De eerste vision ging ik dood natuurlijk, maar leuk om te zien dat ze hier toch een soort Roguelike achtige constructie achter zit.
Daar ben ik het ook wel weer mee eens. Het verkrijgen van gear is inderdaad wel echt veel te gemakkelijk geworden. Nu is enkel het uiterlijk van de gear wat nog enig "aanzien" kan genieten als het Mythic betreft. En dan zeker de mount die behoort bij de end-kill.tuinïnen schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:45:
[...]
. Maar dat mijn 'idiote neefje' binnen 2 dagen na aankoop max level is op een epic mount en epic gear rondloopt doet wat mij betreft wel wat af aan het progressiegevoel.
Maargoed... zo lang er heul veul mensen van blijven genieten van het spel...
Ik ben benieuwd naar Shadowlands.
Juist wel. Het zou wat zijn als je per se ik weet niet hoeveel uur moet steken in het halen van 'maar' een mount.tuinïnen schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:27:
Feli met de mount. Een leuk verhaal maar het geeft wel een beetje aan wat er mis is wat mij betreft met de game. Amper moeite hoeven te doen om een hele speciale mount te vergaren kan toch ook geen voldoening geven.
Tis niet dat ie binnen 2 dagen na z'n begin de moeilijkste raid op mythic cleart.
Wat was de moeite vroeger dan? Loot geluk, net zoals nu... en kom niet aan met "Ja maar de raids waren vroeger zo veel moeilijker. Het is nu allemaal faceroll!"tuinïnen schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:27:
[...]
De game is toegankelijker gemaakt aan de ene kant, aan de andere kant zit er nog meer dan genoeg uitdaging, zo ver dat er nog steeds dungeons voor het eerst op hoge keys worden gedaan. (+30/31).
DUs uitdaging is er genoeg.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is ook meer de uitstraling. Je haalt de meest mythische wezens om op te vliegen binnen een paar uur speeltijd. Waar vroeger je alleen een epic mount kon halen na vele weken/maanden werk. Zelfde met transmogs. de uitstraling van je character zegt niets meer.corset schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Wat was de moeite vroeger dan? Loot geluk, net zoals nu... en kom niet aan met "Ja maar de raids waren vroeger zo veel moeilijker. Het is nu allemaal faceroll!"
De game is toegankelijker gemaakt aan de ene kant, aan de andere kant zit er nog meer dan genoeg uitdaging, zo ver dat er nog steeds dungeons voor het eerst op hoge keys worden gedaan. (+30/31).
Ieder zijn ding, maar het zijn voor mij minpunten in de huidige game.
Zo, eerste post in dit topic maar al wel eens eerder (classic) WoW gespeeld tot en met Wotlk! Nu begint het mij weer aardig te kriebelen. Ik zit dan ook te twijfelen om een begin te maken aan Classic WoW of Retail... Echter ben ik bang dat Retail een grotere investment gaat zijn dan Classic vanwege alle content die na Wotlk is uitgekomen en ik eigenlijk niet wil boosten omdat ik het allemaal nog niet gespeeld heb.
Hoe zien jullie dat? Zijn er meer mensen die pas van 0 begonnen zijn? Las dat het lvlen nu sneller gaat als eerder? Daarnaast kan ik niet ontkennen dat ik met de vraag zit, zou er ooit een keer een WoW 2 komen oid? Ja, ik weet dat er een nieuwe exp. aan zit te komen maar hoe denken jullie daar over? Zien jullie dat ooit gebeuren of blijft het zo door gaan zoals het al doet sinds 2005?
Bekennen, heb een pagina of 2 a 3 gelezen en verder geen zoektocht gedaan naar bovenstaande:) is dit reeds eerder besproken ga ik aan de slag met zoeken:)
Hoe zien jullie dat? Zijn er meer mensen die pas van 0 begonnen zijn? Las dat het lvlen nu sneller gaat als eerder? Daarnaast kan ik niet ontkennen dat ik met de vraag zit, zou er ooit een keer een WoW 2 komen oid? Ja, ik weet dat er een nieuwe exp. aan zit te komen maar hoe denken jullie daar over? Zien jullie dat ooit gebeuren of blijft het zo door gaan zoals het al doet sinds 2005?
Bekennen, heb een pagina of 2 a 3 gelezen en verder geen zoektocht gedaan naar bovenstaande:) is dit reeds eerder besproken ga ik aan de slag met zoeken:)
Ga dan classic spelentuinïnen schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:34:
[...]
Het is ook meer de uitstraling. Je haalt de meest mythische wezens om op te vliegen binnen een paar uur speeltijd. Waar vroeger je alleen een epic mount kon halen na vele weken/maanden werk. Zelfde met transmogs. de uitstraling van je character zegt niets meer.
Ieder zijn ding, maar het zijn voor mij minpunten in de huidige game.

Als ik vrienden laat kennis maken met WoW wil ik niet moeten uitleggen "Yo! ga eerst even half jaar grinden zodat je met mij samen kan gamen. Want een paar mensen eisen dat!"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik hielp ze op weg en als ze dan Level 40 waren liet ik ze ergens proberen op te komen in elwyn forest en als het lukte kregen ze het gold van mecorset schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 16:34:
[...]
Ga dan classic spelenkan je lekker weken doen over een mount.. voor iedereen is er een versie.
Als ik vrienden laat kennis maken met WoW wil ik niet moeten uitleggen "Yo! ga eerst even half jaar grinden zodat je met mij samen kan gamen. Want een paar mensen eisen dat!"
En ja daar heeft iemand wel een uurtje of 4 staan springen en proberen.
Heb je al een antwoord ? Ik wil wellicht hetzelfde doenmfneed schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:00:
Zo, eerste post in dit topic maar al wel eens eerder (classic) WoW gespeeld tot en met Wotlk! Nu begint het mij weer aardig te kriebelen. Ik zit dan ook te twijfelen om een begin te maken aan Classic WoW of Retail... Echter ben ik bang dat Retail een grotere investment gaat zijn dan Classic vanwege alle content die na Wotlk is uitgekomen en ik eigenlijk niet wil boosten omdat ik het allemaal nog niet gespeeld heb.
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Helaas, nog zoekende! En zal een dezer dagen maar eens even dit topic doorlopensiemenz schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:26:
[...]
Heb je al een antwoord ? Ik wil wellicht hetzelfde doen
Bij ons in de NL guild (reddi tsjek waaip, Doomhammer) zijn er meerdere nieuwe mensen onlangs begonnen... Ik zie dat ze vaak wel zoekende zijn hoe te levelen en wat te doen. Maar volgens mij kun je prima op 0 beginnen en dan rustig aan doen. Als je een leuke, goede guild heb zijn er meer dan genoeg mensen die je verder willen helpen...mfneed schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:00:
En WOW2... wie zal het weten... Ik denk de komende 2 / 3 jaar zeker niet... In ieder geval niet door Blizzard, wellicht een andere mmorpg?
Merkez
Ik ben niet pas van 0 begonnen, maar heb het wel weer opgepakt na een paar jaar afwezigheid. Om weer "bij" te komen ben je wel eventjes zoet uiteraard, maar binnen redelijke tijd kun je max level zijn en "meedoen".mfneed schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:00:
In vergelijking denk ik dat je, zonder alles supersnel te willen doen, je nu ongeveer net zo snel aan de "laatste expansion" kunt beginnen als dat je vroeger in classic nodig had om max level te worden, misschien zelfs veel sneller. Wil je alle content die je tussendoor gemist hebt ook nog echt beleven danheb je uiteraard veel langer nodig.
Daarbij hangt het er ook vanaf of je alleen de questlines wilt doen of ook alle dungeons / raids etc. Ik heb ondertussen wel de voor mij missende content gedaan (2 expansions) en had voor puur de questlines doen voor elke expansion ongeveer 1-2 weken nodig met een paar uur spelen per dag.
In ieder geval gaat tot aan de komende uitbreiding de XP 2x sneller, dus als je "snel" naar max level wilt is dit wel het juiste moment.
en is dat Classic of retail/?harrie_1 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 08:43:
[...]
Bij ons in de NL guild (reddi tsjek waaip, Doomhammer) zijn er meerdere nieuwe mensen onlangs begonnen... Ik zie dat ze vaak wel zoekende zijn hoe te levelen en wat te doen. Maar volgens mij kun je prima op 0 beginnen en dan rustig aan doen. Als je een leuke, goede guild heb zijn er meer dan genoeg mensen die je verder willen helpen...
En WOW2... wie zal het weten... Ik denk de komende 2 / 3 jaar zeker niet... In ieder geval niet door Blizzard, wellicht een andere mmorpg?
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
en @harrie_1 jullie maken het niet makkelijkstefanass schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:00:
[...]
Ik ben niet pas van 0 begonnen, maar heb het wel weer opgepakt na een paar jaar afwezigheid. Om weer "bij" te komen ben je wel eventjes zoet uiteraard, maar binnen redelijke tijd kun je max level zijn en "meedoen".
In vergelijking denk ik dat je, zonder alles supersnel te willen doen, je nu ongeveer net zo snel aan de "laatste expansion" kunt beginnen als dat je vroeger in classic nodig had om max level te worden, misschien zelfs veel sneller. Wil je alle content die je tussendoor gemist hebt ook nog echt beleven danheb je uiteraard veel langer nodig.
Daarbij hangt het er ook vanaf of je alleen de questlines wilt doen of ook alle dungeons / raids etc. Ik heb ondertussen wel de voor mij missende content gedaan (2 expansions) en had voor puur de questlines doen voor elke expansion ongeveer 1-2 weken nodig met een paar uur spelen per dag.
In ieder geval gaat tot aan de komende uitbreiding de XP 2x sneller, dus als je "snel" naar max level wilt is dit wel het juiste moment.
Zoals gezegd kriebelt het nu toch wel weer:) Nu is dit waarschijnlijk een giga leek vraag... maar Classic wow was een subscribtion/tijd kopen en je kon starten. Is dat bij Retail ook?
ik houdt me dan in ieder geval aanbevolen voor de Guild als je die zomaar kan joinen:)
Als je je oude account "heractiveert" kun je alle content spelen behalve de laatst uitgebrachte expansion; Op dit moment dus tot en met Legion / Level 110. Ik ga er dan vanuit dat je BFA niet gekocht had op je oude account. Wil je BFA kunnen spelen - t/m Level 120 dan zul je de BFA expansion aan moeten schaffen.mfneed schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:20:
[...]
en @harrie_1 jullie maken het niet makkelijkklinkt goed in ieder geval. Heb bij release classic wow ook tot +- lvl 36 gedaan en dat beviel me erg goed! Dit zag ik toen eigenlijk als een tussendoortje omdat borderlands 3 uit kwam en ik in tussentijd nergens anders interesse in had.
Zoals gezegd kriebelt het nu toch wel weer:) Nu is dit waarschijnlijk een giga leek vraag... maar Classic wow was een subscribtion/tijd kopen en je kon starten. Is dat bij Retail ook?Als dat het geval is de drempel natuurlijk gewoon vrij laag! Kan ik even een maand kijken hoe het begint en ook blijft hangen.
ik houdt me dan in ieder geval aanbevolen voor de Guild als je die zomaar kan joinen:)
Ik had eerst mn oude account heractiveert en heb de content gespeel tm level 110. Toen kwam er een aanbieding langs om BFA goedkoop te kopne (50% korting volgens mij) en dat heb ik toen gedaan. Wil je eerst de andere tussenliggende content spelen kan ik je hetzelfde adviseren, mocht het dan niet geheel bevallen heb je jezelf in ieder geval de aanschaf van 1 expansion uitgespaard.
Oh en als je wacht met upgraden naar current-retail totdat de nieuwe expansion er is spaar je natuurlijk ook 1x een expansion aanschaf uit
Precies wat @stefanass zegt @mfneed
. Je kan al aardig wat content doen zonder de laatste expansion te kopen!
Helaas is de aanbieding in de blizzard shop verlopen. Daar was de game laatst iets van 16 euro, maar er zijn nog genoeg websites waar de game nog goedkoop te verkrijgen is.
Als er mensen twijfelen tussen het kopen van de reguliere game of deluxe edition, je kan later altijd nog upgraden naar de deluxe edition. Heb vaker een expansion via een niet blizzard winkel gekocht en alsnog geupgrade naar de deluxe edition
.
Mijn Rogue heeft nu ongeveer 460 ilevel, maar voor de sake of de guild een Paladin (Holy) Paladin aangemaakt. Moet zeggen, erg leuke class om mee te healen! In Warlords had ik geprobeerd om te healen met een Druid, vond dat eigenlijk niks (waarschijnlijk meer te maken omdat ik healing saai vond). Maar Holy Paladin is heel erg leuk. Inmiddels na ongeveer 1 dag gametime 110 geworden, dus ergens in de komende dagen 120 worden, en dan beginnen met gearen.
Ik heb zelfs builds gezien waarmee je damage moet doen om vervolgens te healen, lijkt me super tof om te doen. Dus zeker nog even tijd in steken.
Helaas is de aanbieding in de blizzard shop verlopen. Daar was de game laatst iets van 16 euro, maar er zijn nog genoeg websites waar de game nog goedkoop te verkrijgen is.
Als er mensen twijfelen tussen het kopen van de reguliere game of deluxe edition, je kan later altijd nog upgraden naar de deluxe edition. Heb vaker een expansion via een niet blizzard winkel gekocht en alsnog geupgrade naar de deluxe edition
Mijn Rogue heeft nu ongeveer 460 ilevel, maar voor de sake of de guild een Paladin (Holy) Paladin aangemaakt. Moet zeggen, erg leuke class om mee te healen! In Warlords had ik geprobeerd om te healen met een Druid, vond dat eigenlijk niks (waarschijnlijk meer te maken omdat ik healing saai vond). Maar Holy Paladin is heel erg leuk. Inmiddels na ongeveer 1 dag gametime 110 geworden, dus ergens in de komende dagen 120 worden, en dan beginnen met gearen.
Ik heb zelfs builds gezien waarmee je damage moet doen om vervolgens te healen, lijkt me super tof om te doen. Dus zeker nog even tijd in steken.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Retail
Merkez
Is het niet zo dat als je nu SL koopt, je alle exp al krijgt?stefanass schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:48:
[...]
Als je je oude account "heractiveert" kun je alle content spelen behalve de laatst uitgebrachte expansion; Op dit moment dus tot en met Legion / Level 110. Ik ga er dan vanuit dat je BFA niet gekocht had op je oude account. Wil je BFA kunnen spelen - t/m Level 120 dan zul je de BFA expansion aan moeten schaffen.
Ik had eerst mn oude account heractiveert en heb de content gespeel tm level 110. Toen kwam er een aanbieding langs om BFA goedkoop te kopne (50% korting volgens mij) en dat heb ik toen gedaan. Wil je eerst de andere tussenliggende content spelen kan ik je hetzelfde adviseren, mocht het dan niet geheel bevallen heb je jezelf in ieder geval de aanschaf van 1 expansion uitgespaard.
Oh en als je wacht met upgraden naar current-retail totdat de nieuwe expansion er is spaar je natuurlijk ook 1x een expansion aanschaf uit
Merkez
Dat laatste is wel interessant om te weten trouwens.harrie_1 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:31:
[...]
Retail
-
Is het niet zo dat als je nu SL koopt, je alle exp al krijgt?
[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 12-08-2020 10:47 ]
je kunt SL nu nog niet kopen want deze is nog niet uit. Je kunt hem hooguit pre-orderen, maar in ieder geval tot voor kort, was dat alleen mogelijk als je al in bezit was van BFA. Dus tenzij dat verandert is, kun je op dit moment de aanschaf van BFA niet "overslaan" en tegelijk toch nu al BFA spelen.harrie_1 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:45:
[...]
Edit: Om deze reden was het eigenlijk ook mijn plan om met mijn chars voorlopig alles tm legion te gaan spelen en dan als SL uit was deze te kopen en BFA aanschaf te skippen. Maar blijkbaar voelde Activision / Blizzard dat aankomen en kwamen ze perfect getimed met de aanbieding van BFA voor minder dan 20 euro waardoor ik toch overstag ging
[ Voor 26% gewijzigd door stefanass op 12-08-2020 10:49 ]
Nope, daarvoor moet je de Complete Collection kopen.harrie_1 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:45:
[...]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Die variant kende ik nog niet, maar vind hem eerlijk gezegd wel prijzig. Ik ben in ieder geval goedkoper uit met BFA (die ik met korting gekocht heb) en straks SL apart aanschaffen.Thrace Grumble schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:49:
[...]
Nope, daarvoor moet je de Complete Collection kopen.
Vandaag de PTR opgestart, kom alleen na een paar quests niet de boot af.
Hoorde gister in mijn guild al dat de PTR een beetje heel laggy was/ crashte helaasFitzChevalric. schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:39:
Vandaag de PTR opgestart, kom alleen na een paar quests niet de boot af.
Met de nieuwe expansion, ben ik aan het twijfelen om misschien voor warrior tank te gaan.
Ik herinner mij dat je vroeger niet wist welke mob je eerst moest targetten om threat maken (en zeker op groeps) en dat het echt lastig was. (vond ik)
Ik ben nu (gisteren) beginnen tanken op normal en heroic, en vergis ik mij als ik zeg dat hedentendage totaal geen issue meer is? Gewoon haste stacken om vlot thunderclap te kunnen doen, en die revenge is nu een soort aoe ook. Echt wel easy eigenlijk. (?)
Ik vermoed dat de kunst in mythics is om damage migitation te doen, naast het echt leren van de tactics natuurlijk.
Ben ik hier juist in?
Ik herinner mij dat je vroeger niet wist welke mob je eerst moest targetten om threat maken (en zeker op groeps) en dat het echt lastig was. (vond ik)
Ik ben nu (gisteren) beginnen tanken op normal en heroic, en vergis ik mij als ik zeg dat hedentendage totaal geen issue meer is? Gewoon haste stacken om vlot thunderclap te kunnen doen, en die revenge is nu een soort aoe ook. Echt wel easy eigenlijk. (?)
Ik vermoed dat de kunst in mythics is om damage migitation te doen, naast het echt leren van de tactics natuurlijk.
Ben ik hier juist in?
In het begin waren er ook geen tot zeer weinig addons, daardoor leek het alsof de raids moeilijker waren.corset schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Wat was de moeite vroeger dan? Loot geluk, net zoals nu... en kom niet aan met "Ja maar de raids waren vroeger zo veel moeilijker. Het is nu allemaal faceroll!"
Moet je dat nu eens doen, al de huidige raids/dun zonder addons.
Hoe de game nu is is zo gekomen door de gamers zelf.
Het enige kleine nadeel nu is dat men alleen maar wil rushen in het begin van een exp bij dungeon/raids, als een exp al een tijdje uit is is dat begrijpelijk maar direct in het begin is minder.
Wat ook minder is zijn de mythic groepen, het enige waar ze naar kijken is de MDI. Dan krijg je dat ze zelfs bij bijvoorbeeld een +5 iemand gaan weren die ilvl455 is en een rio score van 1230 omdat je geen BM hunter bent maar een RET paladin.
Daar heb ik dus nauwelijks last van.. maar goed, ik ben altijd tank of warrior dps. En als het me niet lukt? Maak ik me eigen groepen met "Chill run" of "Relaxed run" en binnen 10 minuten volle overgeared groepEnchantress schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:57:
[...]
In het begin waren er ook geen tot zeer weinig addons, daardoor leek het alsof de raids moeilijker waren.
Moet je dat nu eens doen, al de huidige raids/dun zonder addons.
Hoe de game nu is is zo gekomen door de gamers zelf.
Het enige kleine nadeel nu is dat men alleen maar wil rushen in het begin van een exp bij dungeon/raids, als een exp al een tijdje uit is is dat begrijpelijk maar direct in het begin is minder.
Wat ook minder is zijn de mythic groepen, het enige waar ze naar kijken is de MDI. Dan krijg je dat ze zelfs bij bijvoorbeeld een +5 iemand gaan weren die ilvl455 is en een rio score van 1230 omdat je geen BM hunter bent maar een RET paladin.
Threath is inderdaad een non-issue nowadays tenzij je ver ge-uitgeared wordt door je groep en zelfs dan nauwelijks.SideShow schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:49:
Met de nieuwe expansion, ben ik aan het twijfelen om misschien voor warrior tank te gaan.
Ben ik hier juist in?
Als tank zijnde gaat het meer over het totaal overzicht wat je hebt op het gevecht en de juiste verhouding tussen damage mitigation en dps bijdrage aan de groep (zeker in mythic+ en mythic raids). Alle tankclass desgins zijn hier ook op ingericht. Als warrior bijvoorbeeld kies je ervoor je rage te spenderen aan het doen van extra damage of mitigation.
Je keus om in SL als warrior tank te spelen zou ik overigens heroverwegen. Zoals de stand van zaken er nu uitziet zijn ze by far de slechtst gebalanceerde tank en geen top choice voor raids of mythic+. Monk, paladin, DK zien er dusver het beste uit.
Ik zou de pre-patch straks gebruiken om elke tank class naar max lvl te krijgen (dit wordt heel makkelijk) en dan tegen launch een main kiezen.
@JDdeV1992 Hm, nou, dat is jammer. Ik wou misschien wel eens iets anders dan fury warrior. Enige class die me verder nog interesseert is priest. Misschien deze nog eens bekijken.
Afhankelijk van de content die je speelt kan je gewoon warrior tank spelen hoor. Het klaart de klus verder gerustSideShow schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 18:59:
@JDdeV1992 Hm, nou, dat is jammer. Ik wou misschien wel eens iets anders dan fury warrior. Enige class die me verder nog interesseert is priest. Misschien deze nog eens bekijken.
Is er al iets bekend wanneer de pre-patch op de live servers komt ?
FUMES et CARNES
Shadowlands wordt dit jaar nog gereleased. Gezien prepatches 1 maand duren, reken maar uit, wssn september/oktober.Iusedto schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:03:
Is er al iets bekend wanneer de pre-patch op de live servers komt ?
Vierde heritage armor (voor allied race) binnen. Nu wel weer even klaar met levelen. Hopelijk snel pre-patch, class changes zijn heel nice!
Ja, dat zal idd wel kloppen. Ik heb er wel zin in.Squishie schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 11:00:
[...]
Shadowlands wordt dit jaar nog gereleased. Gezien prepatches 1 maand duren, reken maar uit, wssn september/oktober.
Ben BFA spuugzat en SL kan me niet snel genoeg komen
FUMES et CARNES
Same, voelt op dit moment als een waste of time om nog tijd te besteden aan BFA. Denk/hoop zelf dat pre-patch begin oktober land met een SL release mid november.Iusedto schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:01:
[...]
Ja, dat zal idd wel kloppen. Ik heb er wel zin in.
Ben BFA spuugzat en SL kan me niet snel genoeg komen
Dit zou ruimte geven om mythic W1 race te laten plaatsvinden voor de feestdagen.
BFA was wel ok voor mij, maar deze patch 8.3 heeft een bittere nasmaak.
Raid was te gemakkelijk toen zijn we als een niet mythic guild de knoop doorgehakt om mythic te doen en guild om te vormen.
Nadeel, realm voelt dood mensen stopten met spelen want IRL verhuizing en een paar nieuwe seizoen PoE en toen ja geen 20man. Met een zowat dooie realm geen pool om uit te recruiten.
Terug naar HC is geen optie want we 2 healen een groep van 25 man en dan is het nog saai.
Ondertussen 2 man verloren omdat die wel wat meer willen.
Daarnaast de content zorg er ook niet echt voor dat mensen lang intresse heeft.
Dailies zijn kut, currency nodig voor visions is kut. De visions vond ik leuk, dailies niet dus met tegenzin dingen doen helpt niet en dat geld voor meedere mensen. Corrupted gear is kut, alt friendly my ass want dat betekend weer dailies doen, echoes farmen voor je cloak/corruption/essences.
Nee ben al een lange tijd klaar met deze patch, na mijn 4de alt met een cloak had ik er al geen zin meer in en heb nu dus 13 alts zonder cloak. Ik doe 1 of 2 m+ per week omdat vrienden me vragen en dit is al maanden zo en voor de rest log ik niet meer in. Shadowlands Thorgast heeft iig geen currency nodig dus dat is goed, verder hoop ik dat niet de fouten maken zoals in BFA want dan voelt de realm nog dooier (is al een connected realm van 4) maak 1 mega server van rp-pvp realms en connect ons met Argent Dawn, zijn toch al de enigste spelers die je rond ziet lopen op moment.
Zie er niet zo veel van 1 van onze eigen realms in vergelijking met AD.
Raid was te gemakkelijk toen zijn we als een niet mythic guild de knoop doorgehakt om mythic te doen en guild om te vormen.
Nadeel, realm voelt dood mensen stopten met spelen want IRL verhuizing en een paar nieuwe seizoen PoE en toen ja geen 20man. Met een zowat dooie realm geen pool om uit te recruiten.
Terug naar HC is geen optie want we 2 healen een groep van 25 man en dan is het nog saai.
Ondertussen 2 man verloren omdat die wel wat meer willen.
Daarnaast de content zorg er ook niet echt voor dat mensen lang intresse heeft.
Dailies zijn kut, currency nodig voor visions is kut. De visions vond ik leuk, dailies niet dus met tegenzin dingen doen helpt niet en dat geld voor meedere mensen. Corrupted gear is kut, alt friendly my ass want dat betekend weer dailies doen, echoes farmen voor je cloak/corruption/essences.
Nee ben al een lange tijd klaar met deze patch, na mijn 4de alt met een cloak had ik er al geen zin meer in en heb nu dus 13 alts zonder cloak. Ik doe 1 of 2 m+ per week omdat vrienden me vragen en dit is al maanden zo en voor de rest log ik niet meer in. Shadowlands Thorgast heeft iig geen currency nodig dus dat is goed, verder hoop ik dat niet de fouten maken zoals in BFA want dan voelt de realm nog dooier (is al een connected realm van 4) maak 1 mega server van rp-pvp realms en connect ons met Argent Dawn, zijn toch al de enigste spelers die je rond ziet lopen op moment.
Zie er niet zo veel van 1 van onze eigen realms in vergelijking met AD.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
@harrie_1 Jullie guild klinkt interessant. Ik ben zelf nu vooral classic aan het spelen, maar ben wel van plan om met SL weer eens terug te komen. Met BFA vrij snel gestopt omdat ik niet echt een guild had, en dan wordt het snel saai. Nemen jullie ook socials aan? En wat voor classes ontbreekt het jullie vooral (heb alles op 120
)
OK, graag advies: ik weet niets van het spel, maar heb hier een orginele Spectral Tiger unscratched. Ik zie mooie bedragen op eBay, maar weet niet goed hoe ik de kaart zou moeten opsturen als ik hem zou verkopen naar bv de VS. Heeft iemand hier ervaring mee?
Iedereen kan joinen, dus socials ook. Zolang je maar nl spreektLeon Zwiers schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:22:
@harrie_1 Jullie guild klinkt interessant. Ik ben zelf nu vooral classic aan het spelen, maar ben wel van plan om met SL weer eens terug te komen. Met BFA vrij snel gestopt omdat ik niet echt een guild had, en dan wordt het snel saai. Nemen jullie ook socials aan? En wat voor classes ontbreekt het jullie vooral (heb alles op 120)
Qua classes, t belangrijkste is dat je iets speelt dat je leuk vind. Mocht je ook progress willen raiden dan kunnen we het beste even kijken wat handig is. Zijn nu zelf aan het inventariseren wie wat wilt gaan spelen.
Merkez
Cool, dan ga ik binnenkort eens transferren. Vandaar dat ik t vroeg over die classes, om alles meteen te transferren kost ook weer zoveel. Neig atm naar lock en spriest en neem zowieso mijn oude main van vroeger mee, druid.harrie_1 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:46:
[...]
Iedereen kan joinen, dus socials ook. Zolang je maar nl spreekt
Qua classes, t belangrijkste is dat je iets speelt dat je leuk vind. Mocht je ook progress willen raiden dan kunnen we het beste even kijken wat handig is. Zijn nu zelf aan het inventariseren wie wat wilt gaan spelen.
Prograiden wordt m denk ik (nog) niet, maar ik ben wel van van mythic+. En als er alt runs zijn ga ik graag eens mee in die raids
Ik begeef me af en toe op de PTR de laatste dagen ... maar vind het een beetje een circus. Voelt echt aan als een dev server ... moet dat niet meer een soort staging server zijn?
Hoe dan ook, gisteren even ray traycing shadows geprobeerd .. wat een teleurstelling. Echt maar een klein verschil en gewoon de helft minder fps in Boralus. Dat terwijl er nergens bottlenecks te zien zijn op mijn cpu of gpu cores. Vraag me af hoe dat eigenlijk kan zoiets. Moet toch een probleem zijn in de drivers ofzo?
edit: zie ook https://www.wowhead.com/n...warcraft-shadowlands-beta
Hoe dan ook, gisteren even ray traycing shadows geprobeerd .. wat een teleurstelling. Echt maar een klein verschil en gewoon de helft minder fps in Boralus. Dat terwijl er nergens bottlenecks te zien zijn op mijn cpu of gpu cores. Vraag me af hoe dat eigenlijk kan zoiets. Moet toch een probleem zijn in de drivers ofzo?
edit: zie ook https://www.wowhead.com/n...warcraft-shadowlands-beta
[ Voor 11% gewijzigd door SideShow op 20-08-2020 09:41 ]
Gisteren getracht Elvui te installeren maar ik kreeg na de installatie een enorme vertraging op mijn abilities.
Als ik een toets indrukte duurde het echt 5 tot soms 8 seconden voordat er iets gebeurde.
Heel vreemd.
Daarna GW2 en TUKUI getest en die hadden het niet.
Vanavond nog maar even voor gaan zitten
Als ik een toets indrukte duurde het echt 5 tot soms 8 seconden voordat er iets gebeurde.
Heel vreemd.
FUMES et CARNES
Hoi Hoi,
Sinds gisteren terug begonnen met wow. Zijn er nog leuke guilds op silvermoon die nieuwe leden aanvaarden?
Sinds gisteren terug begonnen met wow. Zijn er nog leuke guilds op silvermoon die nieuwe leden aanvaarden?
Ik heb eigenlijk net dezelfde vraag (wel alliance kant)dauwie schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:43:
Hoi Hoi,
Ondertussen lid van de guild waarvoor dankKieft91 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:43:
Ik stuur je even een pm @Servantes
Zojuist ook al aan @dauwie gedaan
*edit* Vieze aan het werk typo's weggehaaldIusedto schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:59:
Gisteren getracht Elvui te installeren maar ik kreeg na de installatie een enorme vertraging op mijn abilities.
Heel vreemd.
Ik ga ff vies promoten hier
Maar je kan ook MayronUI proberen, IMO de beste UI die ik ooit gehad heb - erg modulair en lightweight - is overigens niet mijn UI ik promoot de UI gewoon altijd als het kan want ik wil graag dat de UI populairder gaat worden
https://www.wowinterface....fo21221-MayronUIGen6.html
[ Voor 3% gewijzigd door Balthazear op 24-08-2020 11:10 ]
Ziet er netjes uit.Balthazear schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:53:
[...]
Maar je kan ook MayronUI proberen, IMO de beste UI die ik ooit gehad heb - erg modulair en lightweight - is overigens niet mijn UI ik promoot de UI gewoon altijd als het kan wantik vidnt dat de UI populairder moet worden
[YouTube: A quick look at MayronUI Gen6 (WoW addon)]
Hmm, wel in April de laatste update. Niet recent.
Vanavond toch maar even proberen. Ben niet zo een fan van Elvui
Bedankt voor de tip
FUMES et CARNES
Klopt de laatste update is van april.Iusedto schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:33:
[...]
Ziet er netjes uit.
Bedankt voor de tip
Maar je kan de uitzonderelijke addons gewoon updaten via de twich app.
De Mayron Core UI werkt 100% zonder issues, en er is een Discord die erg actief is - waar ook veel info is te vinden over de UI.
Ik gebruik de UI nu al 4/5 jaar - ik kan gewoon niet spelen zonder deze UI
In mijn ogen een mooie, nette UI maar toch wel iets te lightweight. Mis veel informatie die je dan weer voor mythic + en mythic raids zou moeten opvangen met Weakauras. Wat zijn in jouw ogen de grootste voordelen van deze ui t.o.v. Elvui?Balthazear schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:53:
[...]
Maar je kan ook MayronUI proberen, IMO de beste UI die ik ooit gehad heb - erg modulair en lightweight - is overigens niet mijn UI ik promoot de UI gewoon altijd als het kan wantik vidnt dat de UI populairder moet worden
Ben wel nieuwsgierig wat maakt dat je niet zo`n fan bent van Elvui? Persoonlijk vind ik het een fantastische ui die lekker specifiek is aan te passen op je eigen behoeften.Iusedto schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:33:
[...]
Ziet er netjes uit.
Bedankt voor de tip
Oei, grootste voordelen?JDdeV1992 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:33:
[...]
In mijn ogen een mooie, nette UI maar toch wel iets te lightweight. Mis veel informatie die je dan weer voor mythic + en mythic raids zou moeten opvangen met Weakauras. Wat zijn in jouw ogen de grootste voordelen van deze ui t.o.v. Elvui?
[...]
Ben wel nieuwsgierig wat maakt dat je niet zo`n fan bent van Elvui? Persoonlijk vind ik het een fantastische ui die lekker specifiek is aan te passen op je eigen behoeften.
Nou om eerlijk te zijn, de look van ELVUI staat me niet aan, en dat is natuurlijk heel erg persoonlijk.
Met lightweight bedoelde ik trouwens dat de UI zelf misschien net 1 MB aan ram gebruikt * dus de core modules *
Ja, je hebt andere addons ' nodig' als je meer informatie wil voor bv Mythic + en Raids, maar de UI is ook niet gebouwd om alles te vervangen, het is gebouwd om modulair te zijn, en om zo licht mogelijk je recources te taxen.
Maar laten we eerlijk zijn en UI - helemaal een graphical UI is zo persoonlijk - wat de 1 moet hebben is voor de ander absoluut bagger
Persoonlijk, MayronUI / Lui zijn de preffered UI's voor mij, maar ik snap heel goed de appeal voor ELF/TUK UI.
Link naar huis gestuurd, vanavond eens kijkenBalthazear schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:53:
[...]
*edit* Vieze aan het werk typo's weggehaald*
Maar je kan ook MayronUI proberen, IMO de beste UI die ik ooit gehad heb - erg modulair en lightweight - is overigens niet mijn UI ik promoot de UI gewoon altijd als het kan want ik wil graag dat de UI populairder gaat worden
Als jullie nog ideeën willen opdoen voor UI, ik gebruik al sinds enkele jaren ElvUI (ElvUI, ElvUI Shadow&Light
ElvUI CustomTweaks en ElvUI EverySecondCounts) in combinatie met HeyBarbaruiva UI. De HeyBarbaruiva wordt al sinds 2017 niet meer ontwikkeld, maar sinds kort heb ik hem weer werkend gekregen. Het kost tegenwoordig aardig wat tijd om op te zetten, maar als het zover is, dan heb je ook wel een mooie en clean UI. Doordat hij niet meer goed doorontwikkeld wordt, had ik bijv. dat mijn Rogue specifieke bar miste, maar gelukkig zijn hier ook addons voor te verkrijgen.
Link naar de HeyBarbaruiva addon: https://www.wowinterface....4301-HeyBarbaruivaUI.html
Zie hieronder een iets oudere screenshot, maar ik heb hem nu ongeveer zo kunnen krijgen. De minimap werkte niet, heb als alternatief SexyMap gedownload.

Ondertussen ook verder aan het gearen, maar nog steeds super super blij met m'n Holy Paladin
. Heb nu de Glimmer of Light build (nu 3 pieces met Glimmer of Light) aardig compleet, alhoewel hij nog heel veel beter gemaakt kan worden. Met deze build zorg ik in dungeons mensen holy shock, dan krijgen ze de glimmer of light buff. Wanneer ik dan een andere teammate ook holy shock om te healen, dan worden de mensen met de Glimmer of Light buff ook voor een percentage geheald. Geweldige build wanneer je als healer zowel wilt healen als DPSen.
Vorige week met de guild (NL sprekende guild op Stormscale Horde) voor de eerste keer Normal Raid gedaan, ging eigenlijk best goed. Nog een paar bosses te gaan, maar dat gaan we morgen doen. Heel erg veel plezier gehad tijdens de raid.
ElvUI CustomTweaks en ElvUI EverySecondCounts) in combinatie met HeyBarbaruiva UI. De HeyBarbaruiva wordt al sinds 2017 niet meer ontwikkeld, maar sinds kort heb ik hem weer werkend gekregen. Het kost tegenwoordig aardig wat tijd om op te zetten, maar als het zover is, dan heb je ook wel een mooie en clean UI. Doordat hij niet meer goed doorontwikkeld wordt, had ik bijv. dat mijn Rogue specifieke bar miste, maar gelukkig zijn hier ook addons voor te verkrijgen.
Link naar de HeyBarbaruiva addon: https://www.wowinterface....4301-HeyBarbaruivaUI.html
Zie hieronder een iets oudere screenshot, maar ik heb hem nu ongeveer zo kunnen krijgen. De minimap werkte niet, heb als alternatief SexyMap gedownload.

Ondertussen ook verder aan het gearen, maar nog steeds super super blij met m'n Holy Paladin
Vorige week met de guild (NL sprekende guild op Stormscale Horde) voor de eerste keer Normal Raid gedaan, ging eigenlijk best goed. Nog een paar bosses te gaan, maar dat gaan we morgen doen. Heel erg veel plezier gehad tijdens de raid.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik wil een zo klein mogelijke UI en dan de additionele zaken die ik mis er zelf bijvoegen zeg maar.JDdeV1992 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:33:
[...]
In mijn ogen een mooie, nette UI maar toch wel iets te lightweight. Mis veel informatie die je dan weer voor mythic + en mythic raids zou moeten opvangen met Weakauras. Wat zijn in jouw ogen de grootste voordelen van deze ui t.o.v. Elvui?
[...]
Ben wel nieuwsgierig wat maakt dat je niet zo`n fan bent van Elvui? Persoonlijk vind ik het een fantastische ui die lekker specifiek is aan te passen op je eigen behoeften.
ELVUI is precies het tegenover gestelde. Je krijgt er te veel bij vind ik persoonlijk en dat moet ik die zaken uitzetten of verwijderen.
Ik doe het liever andersom
ELVUI geeft mij het gevoel van "overkill" en gemaakt voor de massa.
GW2UI kon mij bijvoorbeeld altijd wel bekoren :
https://www.curseforge.com/wow/addons/gw2-ui
FUMES et CARNES
vorige week een begin gemaakt aan een hunter (nu lvl 32 oid) maar wat is dat anders geworden zeg. Was het systeem van classic wow - WotLK gewend... hierdoor speelt het natuurlijk heel anders ... maar kan er niet echt aan wennen...
Is dat met alles zo of is nou net hunter een class die flinke veranderingen heeft ondervonden?
Is dat met alles zo of is nou net hunter een class die flinke veranderingen heeft ondervonden?
@Balthazear
Ik heb Mayron UI eens ooit geprobeerd. Wat ik toen vooral storend vond is dat je, als je op een andere speler klikte om te kijken op welke mount hij zit, je dat alleen kunt zien als je die mount zelf ook al hebt. Misschien is het ergens een setting, maar ik heb um nooit kunnen vinden.
Voor de rest beviel ie prima!
Ik heb Mayron UI eens ooit geprobeerd. Wat ik toen vooral storend vond is dat je, als je op een andere speler klikte om te kijken op welke mount hij zit, je dat alleen kunt zien als je die mount zelf ook al hebt. Misschien is het ergens een setting, maar ik heb um nooit kunnen vinden.
Voor de rest beviel ie prima!
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Gisteravond de hele avond bezig geweest met diverse UI's
Wat ik wil is een UI met een minimalistische look maar met voldoende informatie (zichtbaar of zichtbaar worden bij bijvoorbeeld combat)
Getest heb ik :
Blizzard standaard UI met Moveanything. Beviel vroeger goed maar kreeg nu teveel errors bij het verplaatsen van de standaards bars.
TUKUI. Werkte uitstekend maar het was niet precies wat ik wilde.
ELVUI. Werkte uitstekend en is gewoon een goede UI maar ik vind het overkill. Als ik alles weghaal wat ik niet nodig heb plus de unitframes aanpas dan zou het iets kunnen worden. Maar ik wil die tijd er niet aan besteden
GW2UI. Super UI imo. Enige probleem is dat de bars niet te verplaatsen zijn. De rest is perfect.
Een van de betere UI's imo. Enig mindere vind ik de party en raid layout (erg onoverzichtelijk) maar dat is uit te zetten.
Mayron UI. Ook uitstekend maar had toch wat mindere puntjes. Unitframe en de bars met name.
Goede UI maar niet wat ik zocht.
Blizzard standaard UI met Bartender en Leatrix maps en Leatrix plus.
Dit was de beste oplossing van de avond. Alleen Bartender gaf dus die rare vertraging van een paar seconden als ik een spel caste of met een NPC praatte. Die delay gaat er naar verloop van tijd uit maar blijft irritant. Lijkt wel iets icm het profiel te zijn.
Aangezien ik toen al 4 uurtjes verder was wilde ik er mee stoppen en het bij de bovenstaande UI houden.
Toch nog even kijken bij WoWinterface ipv Curse en toen kwam ik deze tegen :
https://www.wowinterface.com/downloads/info25529-vUI.html
Het was te laat om deze uitgebreid te testen maar dit is wel precies wat ik wilde. Installatie ging vlotjes en de standaard layout komt al heel aardig in de buurt van wat ik wil.
Zal vanavond even de party en raid layouts bekijken.
Ik ben positief
Wat ik wil is een UI met een minimalistische look maar met voldoende informatie (zichtbaar of zichtbaar worden bij bijvoorbeeld combat)
Getest heb ik :
Blizzard standaard UI met Moveanything. Beviel vroeger goed maar kreeg nu teveel errors bij het verplaatsen van de standaards bars.
TUKUI. Werkte uitstekend maar het was niet precies wat ik wilde.
ELVUI. Werkte uitstekend en is gewoon een goede UI maar ik vind het overkill. Als ik alles weghaal wat ik niet nodig heb plus de unitframes aanpas dan zou het iets kunnen worden. Maar ik wil die tijd er niet aan besteden
GW2UI. Super UI imo. Enige probleem is dat de bars niet te verplaatsen zijn. De rest is perfect.
Een van de betere UI's imo. Enig mindere vind ik de party en raid layout (erg onoverzichtelijk) maar dat is uit te zetten.
Mayron UI. Ook uitstekend maar had toch wat mindere puntjes. Unitframe en de bars met name.
Goede UI maar niet wat ik zocht.
Blizzard standaard UI met Bartender en Leatrix maps en Leatrix plus.
Dit was de beste oplossing van de avond. Alleen Bartender gaf dus die rare vertraging van een paar seconden als ik een spel caste of met een NPC praatte. Die delay gaat er naar verloop van tijd uit maar blijft irritant. Lijkt wel iets icm het profiel te zijn.
Aangezien ik toen al 4 uurtjes verder was wilde ik er mee stoppen en het bij de bovenstaande UI houden.
Toch nog even kijken bij WoWinterface ipv Curse en toen kwam ik deze tegen :
https://www.wowinterface.com/downloads/info25529-vUI.html
Het was te laat om deze uitgebreid te testen maar dit is wel precies wat ik wilde. Installatie ging vlotjes en de standaard layout komt al heel aardig in de buurt van wat ik wil.
Zal vanavond even de party en raid layouts bekijken.
Ik ben positief
FUMES et CARNES
Ik wacht je reactie even af @Iusedto , ben erg benieuwd.
Betekent dat als je deze ui installeerd dat je veel losse addons vanuit curse (auto vendor etc.) weg kan gooien?
Of houd curse deze dan wel weer up to date?
Betekent dat als je deze ui installeerd dat je veel losse addons vanuit curse (auto vendor etc.) weg kan gooien?
Of houd curse deze dan wel weer up to date?
Hoi harrie,harrie_1 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:46:
[...]
Iedereen kan joinen, dus socials ook. Zolang je maar nl spreekt
Denk dat ik ook ga transferren, speel ook vanaf het begin en onze huidige guild is dood.
Speel momenteel veng dh. voornamelijk M+.
Heb je ook net toegevoegd.
Is dat iets at jullie kunnen gebruiken?
Welkom in onze guildOccy schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:07:
[...]
Hoi harrie,
Denk dat ik ook ga transferren, speel ook vanaf het begin en onze huidige guild is dood.
Speel momenteel veng dh. voornamelijk M+.
Heb je ook net toegevoegd.
Is dat iets at jullie kunnen gebruiken?
Merkez
Hebben jullie al enig idee welke class jullie gaan spelen in Shadowlands?
Ik heb echt geen idee, ik wil altijd een hybrid die ook goed is voor open world pvp/ gewoon pvp.
Speel voornamelijk wel dungeons/raids. Geen normale raiding etc.
Zit te twijfelen tussen Druid of Monk. Of toch maar eens Warlock / Rogue mainen...
Ik heb echt geen idee, ik wil altijd een hybrid die ook goed is voor open world pvp/ gewoon pvp.
Speel voornamelijk wel dungeons/raids. Geen normale raiding etc.
Zit te twijfelen tussen Druid of Monk. Of toch maar eens Warlock / Rogue mainen...
PSN: Deltoidius
je kan natuurlijk ook ELVui gebruiken en een profile wat je mooi vind importeren.Iusedto schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:34:
Hoi!
Gisteren weer eens begonnen met World of Warcraft en ben op zoek naar een sociale guild, zelf weinig ervaring heb één character op 120 (roque) dus beschouw mezelf nog wel als een beginner.
Weet iemand een gezellige guild? Op dit moment ben ik actief op Chamber of Aspects maar wil eventueel opnieuw beginnen in een realm waar meer mensen online zijn.
Gisteren weer eens begonnen met World of Warcraft en ben op zoek naar een sociale guild, zelf weinig ervaring heb één character op 120 (roque) dus beschouw mezelf nog wel als een beginner.
Weet iemand een gezellige guild? Op dit moment ben ik actief op Chamber of Aspects maar wil eventueel opnieuw beginnen in een realm waar meer mensen online zijn.
Welkom in de guildsiembrink schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:18:
Hoi!
Gisteren weer eens begonnen met World of Warcraft en ben op zoek naar een sociale guild, zelf weinig ervaring heb één character op 120 (roque) dus beschouw mezelf nog wel als een beginner.![]()
Merkez
Maar even afblokken in mijn agenda.JDdeV1992 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:35:
Release date SL bekent; 27 oktober 2020!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dat is toch wel wat vroeger dan verwacht. Benieuwd hoor.. pff.JDdeV1992 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:35:
Release date SL bekent; 27 oktober 2020!
Nu nog wachten tot ik Shadowlands kan kopen incl BFA en ik kan weer een kijkje nemen in retail
Mijn vakantie stond al daarvoor. Zojuist verlengt met een week!
Ik kijk er naar uit! Warlock wordt mn nieuwe main. Nu nog ff een 2daagse mythic guild vinden en zorgen dat alles klaar staat!tuinïnen schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:09:
[...]
Dat is toch wel wat vroeger dan verwacht. Benieuwd hoor.. pff.
Nu nog wachten tot ik Shadowlands kan kopen incl BFA en ik kan weer een kijkje nemen in retail
Nog geen vakantie gehad dus maandag maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn.JDdeV1992 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:19:
[...]
Mijn vakantie stond al daarvoor. Zojuist verlengt met een week!
[...]
Ik kijk er naar uit! Warlock wordt mn nieuwe main. Nu nog ff een 2daagse mythic guild vinden en zorgen dat alles klaar staat!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Mwah zijn genoeg grote streamers die er wel vertrouwen in hebben. Over- en undertuning van damage etc heb je altijd wel. Ook als we nu nog 4 maanden wachten.Black Eagle schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:04:
Vind het wel spannend om alle 'too soon' reacties te lezen van mensen met beta toegang.
2 maanden is nog ver genoeg weg lijkt me.
Er zal echt nog wel een en ander veranderen vermoed ik zo.
Als 27 oktober de release datum is, betekend dat dan de pre launch eind september zal zijn ?
Als 27 oktober de release datum is, betekend dat dan de pre launch eind september zal zijn ?
FUMES et CARNES
Als met pre launch de patch bedoeld dan ja. Meestal 4-6 weken ervoor.Iusedto schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:56:
2 maanden is nog ver genoeg weg lijkt me.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.