Ben terug begonnen van 1.5 jaar weg te zijn. Heb belange zoveel tijd meer als vroeger ma het lukt me wel aardig casual te gamen. Nu mijn main is een shadow priest maar ben de rotatie beetje beu alsook kost het me een fortuin aan repair kosten tijdens het queesten. Is de game nu meer alt friendly geworden? En in shadowlands? Ik heb een aantal 110 alts rondlopen maar geen zin voor de grind (necklace,...)
Ik ben geneigd de Epic Shadowlands edition te kopen via de Blizzard shop. (de digitale versie dus). Tot nu toe heb ik sinds vanilla altijd de fysieke edities gekocht in de winkel, en zou dus ook graag de box voor Shadowlands willen hebben.
Ik zie op de website van Blizzard dat ze een refund geven op je account als je eerst de digitale versie koopt, en later de "Collectors Edition". Het is mij echter niet geheel duidelijk wat ze met "Collectors Edition" bedoelen? Is dat gewoon de box die je in de winkel koopt, of één of andere set met allerlei WoW prullaria?
Ik zie op de website van Blizzard dat ze een refund geven op je account als je eerst de digitale versie koopt, en later de "Collectors Edition". Het is mij echter niet geheel duidelijk wat ze met "Collectors Edition" bedoelen? Is dat gewoon de box die je in de winkel koopt, of één of andere set met allerlei WoW prullaria?
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Is er iemand hier die WoW vanaf een USB stick speelt?
Heb je dan gewoon de map in program files naar de stick gekopieerd en in de launcher de nieuwe locatie ingesteld?
Heb je dan gewoon de map in program files naar de stick gekopieerd en in de launcher de nieuwe locatie ingesteld?
Een paar jaar geleden speelde ik WoW door de map van program files inderdaad over te zetten en van WoW.exe te starten. Ik moet zeggen dit ging toen aardig. Wat het nu doet qua load times e.d. durf ik je niet te zeggen.Kapot schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:01:
Is er iemand hier die WoW vanaf een USB stick speelt?
Toevallig spelers op Kazzak Horde in een leuke guild?
Speel alleen maar dat is toch wel erg saai soms..
Met Shadowslands in het vooruitzicht heb ik ook weer WoW opgepakt 
Ben bezig met de Legion content nu, maar gister werd in tijdens de quest 'The Unseen Blade' eruit gegooid en nu kan ik niet meer verder... Stond weer op ontmoet Garona buiten Stormwind, maar ze staat er niet. Quest dus gecancelled om opnieuw te beginnen maar dat lukt niet. Na veel gedoe een ticket bij Blizzard aan kunnen maken en na 24 uur een auto-reply, dat schiet niet op... Weet iemand hoe ik deze quest kan restarten? Heb al bij mijn guild hall geprobeerd, dat werkt helaas niet. Cache ook al verwijderd.
Ben bezig met de Legion content nu, maar gister werd in tijdens de quest 'The Unseen Blade' eruit gegooid en nu kan ik niet meer verder... Stond weer op ontmoet Garona buiten Stormwind, maar ze staat er niet. Quest dus gecancelled om opnieuw te beginnen maar dat lukt niet. Na veel gedoe een ticket bij Blizzard aan kunnen maken en na 24 uur een auto-reply, dat schiet niet op... Weet iemand hoe ik deze quest kan restarten? Heb al bij mijn guild hall geprobeerd, dat werkt helaas niet. Cache ook al verwijderd.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Ook het spel maar eens geïnstalleerd . BFA was ik wel mee begonnen maar al vrij snel mee gestopt. Ik zit wel gelijk weer met dezelfde dilemma's. Ik twijfel tussen
Warrior/dk/rogue en alt
Warlock/ mage...
Voor het installeren nog voorgenomen om maar 1 char te spelen..
Warrior/dk/rogue en alt
Warlock/ mage...
Voor het installeren nog voorgenomen om maar 1 char te spelen..
Wil graag weer beginnen, heb vanaf BFA release weer 1 maand gespeeld. Zit alleen te wachten op pre-patch want ik wil pas een char gaan levelen met chromie time.
Blizzard gaat nu ook de verkeerde kant op zie ik... rare actie van Blizzard.
https://www.wowhead.com/n...rosh-and-sylvanas-changed
Hoop dat het snel 27 okt is, wordt weer lekker uren gamen.
[ Voor 13% gewijzigd door Enchantress op 30-08-2020 21:55 ]
Geen idee hoe je dit verder kan oplossen. maar .. je kunt in de tussentijd wel een andere quest gebied kiezen in de guild hall en daar verder gaan.jd1987 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:02:
Met Shadowslands in het vooruitzicht heb ik ook weer WoW opgepakt
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Hoezo raar. Behalve het 'woord' is de 'nature' van de conversatie nog exact hetzelfde. Welke waarde heeft het woord 'bitch' nu weer tov wat het nu geworden is (behalve nostalgie, immers is er al vaker gediscussieerd over die lines).Enchantress schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:54:
Blizzard gaat nu ook de verkeerde kant op zie ik... rare actie van Blizzard.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ligt ook aan de snelheid van de USB-stick zelf denk ik;Kapot schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:37:
Met USB 3.1 hoop ik dat het gaat....
Ik heb zelf WoW op een Externe SSD (via USB) gezet; Eerst de launcher geinstalleerd op de externe SSD en vervolgens eerst in de settings de SSDals "install" folder ingesteld en vervolgens de blizzard games (WoW / Starcraft / Diablo) via de launcher geinstalleerd. Werkt bij mij prima in ieder geval
Zou m.i. met een USB stick die snel genoeg is ook prima moeten werken.
[ Voor 6% gewijzigd door stefanass op 31-08-2020 12:19 ]
Voor de mensen die eens willen zien hoe hun controller werkt op de PTR:
/console GamePadEnable 1
Ik zie me er best wel casual questjes mee doen, vanuit mn luie zetel natuurlijk
Btw, die raytracing implementatie is wellicht gedaan door een stagiar ofzo (?) want heb 35 fps in Boralus op een 2080 :-/
Misschien heb je wel een 3090 SLI setup nodig
/console GamePadEnable 1
Ik zie me er best wel casual questjes mee doen, vanuit mn luie zetel natuurlijk
Btw, die raytracing implementatie is wellicht gedaan door een stagiar ofzo (?) want heb 35 fps in Boralus op een 2080 :-/
Misschien heb je wel een 3090 SLI setup nodig
[ Voor 32% gewijzigd door SideShow op 02-09-2020 20:02 ]
Houd dit in dat iedereen die al lvl 120's heeft weer op 1 wordt gezet?destroye schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:10:
[Afbeelding]
Met alle respect, maar hoe kan een gewaardeerde nieuwssite als het AD dit soort onzin opschrijven dat iedereen weer op lvl 1 begint met shadowlands en dat iedereen zich in shadowlands naar lvl 60 kan opwerken
Zoals ik het lees in het artikel pak ik het wel zo op, maar dit is natuurlijk niet. Als je een lvl 120 hebt dan wordt je teruggezet naar lvl 50. Vervolgens level je dan naar lvl 60 in de shadowlands. Ben je lager dan 120 dan wordt je naar verhouding naar beneden geshaled. Waarom ze dit hebben gedaan is eigenlijk om nieuwe spelers niet af te schrikken dat ze eerst naar lvl 120 moeten om de eindcontent te bereiken. Nu wordt het iets makkelijker voor nieuwe spelersVegetto schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:55:
[...]
Houd dit in dat iedereen die al lvl 120's heeft weer op 1 wordt gezet?
Nog makkelijker dus
Ik ben wel benieuwd hoe de verhouding van tijd zich behoud. duurt 1-60 dan even lang als 1-120? Of gaat het ook daadwerkelijk sneller. Want als het sneller gaat dan bestaat er de kans dat al die level 90 alts eindelijk is geleveld gaan wordendestroye schreef op woensdag 2 september 2020 @ 23:02:
[...]
Zoals ik het lees in het artikel pak ik het wel zo op, maar dit is natuurlijk niet. Als je een lvl 120 hebt dan wordt je teruggezet naar lvl 50. Vervolgens level je dan naar lvl 60 in de shadowlands. Ben je lager dan 120 dan wordt je naar verhouding naar beneden geshaled. Waarom ze dit hebben gedaan is eigenlijk om nieuwe spelers niet af te schrikken dat ze eerst naar lvl 120 moeten om de eindcontent te bereiken. Nu wordt het iets makkelijker voor nieuwe spelers
Ga het toch ook weer oppakken. Twijfel over char/role is er bij mij niet. Ik ga namelijk op m'n priest spelen en healen
Dit is al bekent. 1-60 wordt aanzienlijk sneller dan 1-120. Er zijn mensen op de beta die 1-60 lvlen variërend van 8-20 uur playtime.garriej schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:54:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe de verhouding van tijd zich behoud. duurt 1-60 dan even lang als 1-120? Of gaat het ook daadwerkelijk sneller. Want als het sneller gaat dan bestaat er de kans dat al die level 90 alts eindelijk is geleveld gaan worden
Ga het toch ook weer oppakken. Twijfel over char/role is er bij mij niet. Ik ga namelijk op m'n priest spelen en healen
ik twijfel om voor de eerste keer WOW te spelen met shadowland. ik hoop alleen dat de huidige trial versie niet representatief is, want dat lijkt me toch heel gedateerd.
heb vroeger met pandaria een maand of 2 gespeeld, maar supercasual.
hopelijk spreekt het me nu wat aan, zit wat in de periode dat gamen zijn magie wat verliest
hopelijk spreekt het me nu wat aan, zit wat in de periode dat gamen zijn magie wat verliest
PSN - ps4 : sir_kowlier
Goed dat je dit aanhaalt, dat was ook een van de punten dat ze het levelen in Shadowlands hebben aangepast. Als je nu een nieuwe character aanmaakt dan kom je in een nieuwe starting zone: Exile’s Reach. In deze nieuwe starting zone (lvl 1-10) worden je alle dingen uitgelegd die in de afgelopen jaren nieuwe zijn gekomen bij het levelen. Vervolgens ga je op lvl 10 naar de laatste expansion: Battle for Azeroth, hierin ga je levelen van lvl 10 tot lvl 50 en krijg je een beetje het meest recente verhaal mee en is het allemaal dus ook niet meer zo gedateerd. Op lvl 50 ga je dan meteen de nieuwe leveling experience in.kowlier schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:27:
ik twijfel om voor de eerste keer WOW te spelen met shadowland. ik hoop alleen dat de huidige trial versie niet representatief is, want dat lijkt me toch heel gedateerd.
Al met al, een beter moment om te starten heb je niet. En, je kan met de pre-patch, die ergens in September gaat komen al beginnen, wellicht dat je dan zelfs al wel lvl 50 bent waardoor je meteen de nieuwe content van Shadowlands kan beleven!
Ik lees nu dat voor de release van SL uitkomt, er een pre-patch uitkomt, wat is dat precies.
En als je dat speelt vervalt dat bij de release.
Interessant.destroye schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:44:
[...]
Goed dat je dit aanhaalt, dat was ook een van de punten dat ze het levelen in Shadowlands hebben aangepast. Als je nu een nieuwe character aanmaakt dan kom je in een nieuwe starting zone: Exile’s Reach. In deze nieuwe starting zone (lvl 1-10) worden je alle dingen uitgelegd die in de afgelopen jaren nieuwe zijn gekomen bij het levelen. Vervolgens ga je op lvl 10 naar de laatste expansion: Battle for Azeroth, hierin ga je levelen van lvl 10 tot lvl 50 en krijg je een beetje het meest recente verhaal mee en is het allemaal dus ook niet meer zo gedateerd. Op lvl 50 ga je dan meteen de nieuwe leveling experience in.
Al met al, een beter moment om te starten heb je niet. En, je kan met de pre-patch, die ergens in September gaat komen al beginnen, wellicht dat je dan zelfs al wel lvl 50 bent waardoor je meteen de nieuwe content van Shadowlands kan beleven!
Ik ben deze week weer begonnen met spelen en heb zojuist de legendary cloak ontvangen en geupgrade.
leuke questline (voor 1 char)
nu heb ik nog een aantal chars die BFA niet doorlopen hebben en die wil ik ook graag klaar stomen voor de volgende expansion.
Is het handig om deze nu te levelen met de 100% bonus, of is het beter om te wachten op de pre-patch?
@kleefei 100% bonus? Wat bedoel je daarmee.
Hmm raar, geloof niet dat ik die buff heb gekregen op mijn warrior die ik aan het levelen ben..kleefei schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:58:
[...]
https://wow.gamepedia.com...f%20eventually%20followed.
winds of wisdom buff
100% experience gained
Staat een icoontje standaard naast je minimap (als het goed is) @invine
Die buff staat standaard aan op elke character die nog niet 120 is. Permanante buff, ziet er uit als een man met 2 vingers op z'n hoofd.invine schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:59:
[...]
Hmm raar, geloof niet dat ik die buff heb gekregen op mijn warrior die ik aan het levelen ben..
Een pre-patch introduceert de class changes zoals ze in de nieuwe expansion zijn. SL pre-patch zal dan ook al o.a. de level squish introduceren.colum schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:03:
Ik lees nu dat voor de release van SL uitkomt, er een pre-patch uitkomt, wat is dat precies.
Hier zit eigenlijk ook altijd een soort van questline/content in die tijdelijke rewards geeft. Bij de Cataclysm pre-patch was er sprake van Rifts die openden, en gingen we o.a. Gnomeregan bevrijden. Bij Legion kregen we volgens mij de Invasions die om de zoveel uur in een bepaalde zone spawnden.
Vanavond maar eens kijken of dat zo isKieft91 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:31:
Staat een icoontje standaard naast je minimap (als het goed is) @invine
Volgens mij ga je op lvl 10 niet meteen naar BFA. Je krijgt op lvl 10 de keuze naar welke expansion je wilt en vervolgens ga je in die expansion van 10 naar 50 levelen. Op lvl 50 ga je door naar Shadowlandsdestroye schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:44:
[...]
Goed dat je dit aanhaalt, dat was ook een van de punten dat ze het levelen in Shadowlands hebben aangepast. Als je nu een nieuwe character aanmaakt dan kom je in een nieuwe starting zone: Exile’s Reach. In deze nieuwe starting zone (lvl 1-10) worden je alle dingen uitgelegd die in de afgelopen jaren nieuwe zijn gekomen bij het levelen. Vervolgens ga je op lvl 10 naar de laatste expansion: Battle for Azeroth, hierin ga je levelen van lvl 10 tot lvl 50 en krijg je een beetje het meest recente verhaal mee en is het allemaal dus ook niet meer zo gedateerd. Op lvl 50 ga je dan meteen de nieuwe leveling experience in.
Klopt, als je geen nieuwe speler bent heb je de keuze welke expansion je in wil levelen. Als je een nieuwe speler bent (dus nog geen andere hogere lvl characters), dan ga je naar BFAkolonist2 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:07:
[...]
Volgens mij ga je op lvl 10 niet meteen naar BFA. Je krijgt op lvl 10 de keuze naar welke expansion je wilt en vervolgens ga je in die expansion van 10 naar 50 levelen. Op lvl 50 ga je door naar Shadowlands
Om antwoord te geven op mijn eigen vraag, ik denk dat het verstandig is als ik gebruik maak van de huisige 100% boost en de komende weken investeer in het levelen van toons (100+ toons)
Dit op basis van de gegevens van wowhead over de level smush:
https://www.wowhead.com/g...ling-changes-level-squish
Hieronder de levels waar de alts terecht gaan komen.
Mijn 110 alts komen dus op level 45 terecht.
Die 5 levels die "rewarding" moeten zijn zullen naar mijn idee dus langer duren dan de huige 10 levels met 100% xp boost.
Of heeft iemand een andere theorie?
Als iemand een tip heeft hoe ik het netter kan kopieeren, graag.
Maar het staat ook in de link.
Die 5 levels die "rewarding" moeten zijn zullen naar mijn idee dus langer duren dan de huige 10 levels met 100% xp boost.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Current New Current New Current New Current New 1 1 32-34 14 68-71 27 100-101 40 2-4 2 35-36 15 72-75 28 102-103 41 5-7 3 37-38 16 76-79 29 104-105 42 8-9 4 39-40 17 80-81 30 106-107 43 10-11 5 41-42 18 82-83 31 108-109 44 12-13 6 43-44 19 84-85 32 110-111 45 14-15 7 45-47 20 86-87 33 112-113 46 16-17 8 48-49 21 88-89 34 114-115 47 18-19 9 51-53 22 90-91 35 116-117 48 20-22 10 54-56 23 92-93 36 118-119 49 23-25 11 57-59 24 94-95 37 120 50 26-28 12 60-63 25 96-97 38 29-31 13 64-67 26 98-99 39 |
Ik zou als je 110 alts hebt iemand zoeken uit je guild die je door freehold kan trekken... ben je binnen n uur 120. Als je 100 bent, dan eerst legion assaults doen. Is een kwartier per assault en telkens min 1 level
Merkez
Is dat eigenlijk account wide bepaalt of wordt er gekeken of je een lvl 120 char op de server hebt? Denk erover om misschien op een nieuwe server en char te levelen, maar dan wil ik wel gewoon m'n expansion kunnen kiezen, nog wel eens zin in TBC stuffdestroye schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:14:
[...]
Klopt, als je geen nieuwe speler bent heb je de keuze welke expansion je in wil levelen. Als je een nieuwe speler bent (dus nog geen andere hogere lvl characters), dan ga je naar BFA
Durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Veel gaat tegenwoordig wel account wide, dus zou best kunnen zijn dat je gewoon een expansion kan kiezen. Nog een tip: mocht je ooit nog een Demon Hunter of Death Knight willen spelen in de komende maanden, maak ze dan nu aan. Als je namelijk na de pre patch er pas een maakt dan start je op lvl 8. Maar je er nu een dan wordt een death knight lvl 55 en een demon hunter lvl 98. Deze worden dan bij de pre patch hoger gescaled en dus start je dan op een hoger lvlPowerblast schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:17:
[...]
Is dat eigenlijk account wide bepaalt of wordt er gekeken of je een lvl 120 char op de server hebt? Denk erover om misschien op een nieuwe server en char te levelen, maar dan wil ik wel gewoon m'n expansion kunnen kiezen, nog wel eens zin in TBC stuff
Volgens mij is het zo dat elke nieuwe character straks standaard vanaf lvl 10 (als je de nieuwe starting zone hebt gedaan) naar BFA wordt gestuurd, maar je kunt denk ik ook met elke character er voor kiezen om in een andere expansion te levelen tot 50 door naar chromie te gaan en dat daar aan te geven.Powerblast schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:17:
[...]
Is dat eigenlijk account wide bepaalt of wordt er gekeken of je een lvl 120 char op de server hebt? Denk erover om misschien op een nieuwe server en char te levelen, maar dan wil ik wel gewoon m'n expansion kunnen kiezen, nog wel eens zin in TBC stuff
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
eerste character is verplicht naar BFA, daarna kan je kiezen op lvl 10, je hoeft niet de nieuwe area te doen van 1-10 mag volgens mij ook gewoon in de normale starting zonesRoodenburgertje schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:56:
[...]
Volgens mij is het zo dat elke nieuwe character straks standaard vanaf lvl 10 (als je de nieuwe starting zone hebt gedaan) naar BFA wordt gestuurd, maar je kunt denk ik ook met elke character er voor kiezen om in een andere expansion te levelen tot 50 door naar chromie te gaan en dat daar aan te geven.
Wij zitten samen met een heleboel andere NL/BE spelers op Doomhammer in de guild Reddi Tsjek Waaip. Zitten ook meerdere tweakers in inmiddelsstomley schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:21:
Welke server zitten jullie allemaal?
Merkez
Draenor Horde. Met nog wat meer Tweakers.stomley schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:21:
Welke server zitten jullie allemaal?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja mooi en clean. Ik zit ook te denken om een rehaul te doen. Gewoon minder op het scherm en wat meer met mouseover of zo..
Menschen!
Ik ben weer lekker Retail aan het spelen, en vermaak me prima met het "verzamelen" van alles en nog wat... Eergisteren de mount van Soundless mogen ontvangen; lucky!!
Vraagje: klopt het dat je niet meer dan 1M gold kan transferren naar een andere realm middels charactertransfer?
Ik ben weer lekker Retail aan het spelen, en vermaak me prima met het "verzamelen" van alles en nog wat... Eergisteren de mount van Soundless mogen ontvangen; lucky!!
Vraagje: klopt het dat je niet meer dan 1M gold kan transferren naar een andere realm middels charactertransfer?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Klopt, vanaf 110 kun je max 1 miljoen gold meenemen.RustStorm schreef op woensdag 9 september 2020 @ 20:43:
Menschen!![]()
Pfffff, dat is jammer zeg... Heb 3.5M ongebruikt op een andere server, en die wil ik mijn kant op hebben zodat ik nog de dino kan kopen... ga er geen 100 euro aan uitgeven...Hairy23 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 21:53:
[...]
Klopt, vanaf 110 kun je max 1 miljoen gold meenemen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
en in raid/m+?SideShow schreef op woensdag 9 september 2020 @ 16:41:
Ondertussen beetje mijn UI opschonen en zo.
Bijna volledig klaar voor SL :-)
Dit is de idle:
[Afbeelding]
In combat:
[Afbeelding]
Solo is het vaak niet zo lastig om een relatief lege UI te hebben
Ik denk niet dat ik zal raiden.toolkist schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:20:
[...]
en in raid/m+?![]()
Solo is het vaak niet zo lastig om een relatief lege UI te hebben
Vind het gewoon té lastig eigenlijk om 4 / 5 uur verplicht op mijn stoel te zitten.
Ofwel word ik oud :-)
Ik zal casual mythic+ doen (lees: hoger dan +10 zal ik niet gaan) dus dat lukt wel met de UI.
Je kan je UI best kaal hebben en dan met bij WeakAuras een heleboel dingen op je scherm toveren als het echt nodig is. Dus de raid warnings, of in dungeons. Zodra de prepatch er is zal ook een overhaul maken.
je heb bomen zijn relaxed op kuzzak. zit zelf nu ook in is NL guildkevin12 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:03:
Toevallig spelers op Kazzak Horde in een leuke guild?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik zit momenteel in BeNed een NL guild op Kazzak. Toch bedankt voor je reactie!Motaro schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:41:
[...]
je heb bomen zijn relaxed op kuzzak. zit zelf nu ook in is NL guild
gr
Ik denk ik start WoW weer eens op, dus een reinstall gedaan, maar het blijkt dat ik zo'n arme sloeber ben geworden dan ik niet eens kan reactiveren met een token 
Moet je gold op 1 character staan of mag dat verspreid staan? Tokens zijn trouwens niet zo duur meer (177k), dus snap niet dat ik dat niet kan betalen, maar is al lang geleden dat ik gespeeld heb, dus misschien ben ik wel gehackt / beroofd ondertussen haha
Moet je gold op 1 character staan of mag dat verspreid staan? Tokens zijn trouwens niet zo duur meer (177k), dus snap niet dat ik dat niet kan betalen, maar is al lang geleden dat ik gespeeld heb, dus misschien ben ik wel gehackt / beroofd ondertussen haha
Je gold mag over meerdere characters verspreid staan op 1 server. Dus als je op 1 realm die 177k hebt over meerdere characters dan kan je activeren (let wel je moet even naar de realm toe in het start scherm waar de gold op staat)Tarz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:51:
Ik denk ik start WoW weer eens op, dus een reinstall gedaan, maar het blijkt dat ik zo'n arme sloeber ben geworden dan ik niet eens kan reactiveren met een token
Ok, dan ben ik een arme WoW zwerver of overval slachtoffer 🤔JDdeV1992 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:06:
[...]
Je gold mag over meerdere characters verspreid staan op 1 server. Dus als je op 1 realm die 177k hebt over meerdere characters dan kan je activeren (let wel je moet even naar de realm toe in het start scherm waar de gold op staat)
Ik heb ooit vanilla World of Warcraft gespeeld. Vond ik heel leuke ervaring. Zou graag weer eens willen spelen.
Wat ik niet helemaal begrijp is of ik nu al kan beginnen (met de pre-patch)? En als ik met die pre-patch begin heb je dan het nieuwe startgebied en de nieuwe route naar shadowland?
Wat ik niet helemaal begrijp is of ik nu al kan beginnen (met de pre-patch)? En als ik met die pre-patch begin heb je dan het nieuwe startgebied en de nieuwe route naar shadowland?
In principe kan je nu enkel tem legion spelen als je BFA niet aanschaft (een subscription zal je wel moeten nemen), als je geen account meer hebt kan je een starter edition nemen, die is dan tot lvl 20 dacht ik.giantgiantus schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 23:42:
Ik heb ooit vanilla World of Warcraft gespeeld. Vond ik heel leuke ervaring. Zou graag weer eens willen spelen.
Eens de prepatch live is zou je ook het bfa stuk kunnen spelen; nadien (50 -> 60) heb je SL nodig.
Tenzij je geld over hebt of écht al BFA wil spelen zou ik die expansion links laten liggen en het geld in SL steken. Prepatch verwacht men blijkbaar over het algemeen een maand voor launch. (Launch is 27/10)
Wij willen met 3 vrienden weer retail oppakken en zoeken een guild.
NLBE of ENG. Maakt niet uit.
Voorkeur gaat naar Horde, medium - high pop
Wij hebben m+ en heroic raiding ervaring.
Spelen verschillende rollen.
Mochten jullie nog een plekj over hebben, laat het mij weten.
Verwijderd
Ik heb twee characters geleveld op de beta realm. Nieuwe characters is een stuk sneller nog dan zelfs 1-120 nu met de buff en full heirlooms. Maar ... als je de garrison potions hebt voor WoD, full heirlooms en je start level is 90, dan is huidig levellen sneller! Als je dus nog level 90's hebt dan hoop ik dat je de garisson al vrij gespeeld had zodat je meeteen wat potions kan kopen. (De potions bestaan niet meer in Shadowlands, degene die je in je bezit hebt zullen wel grijze items worden (heb ik verder niet getest))kleefei schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:50:
Om antwoord te geven op mijn eigen vraag, ik denk dat het verstandig is als ik gebruik maak van de huisige 100% boost en de komende weken investeer in het levelen van toons (100+ toons)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Current New Current New Current New Current New 1 1 32-34 14 68-71 27 100-101 40 2-4 2 35-36 15 72-75 28 102-103 41 5-7 3 37-38 16 76-79 29 104-105 42 8-9 4 39-40 17 80-81 30 106-107 43 10-11 5 41-42 18 82-83 31 108-109 44 12-13 6 43-44 19 84-85 32 110-111 45 14-15 7 45-47 20 86-87 33 112-113 46 16-17 8 48-49 21 88-89 34 114-115 47 18-19 9 51-53 22 90-91 35 116-117 48 20-22 10 54-56 23 92-93 36 118-119 49 23-25 11 57-59 24 94-95 37 120 50 26-28 12 60-63 25 96-97 38 29-31 13 64-67 26 98-99 39
Zonder die potions zou ik alleen level 100+ characters nu levellen, of characters die je meteen wil gaan spelen als Shadowlands uit is.
Op dit moment zit ik in een Horde (Nederlandssprekende) guild op de realm Stormscale. Deze guild bestaat nog niet erg lang, maar we hebben al wel met een heel aantal personen Ahead of the Curve (Heroic) weten te behalen (super blij hiermeeDonkoking schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:49:
Wij willen met 3 vrienden weer retail oppakken en zoeken een guild.
De guild zal in het begin gaan focussen op levelen in Shadowlands, met elkaar dungeons doen, en raiden gaat natuurlijk ook aan bod komen. We proberen een guild te worden die wat relaxter omgaat met restricties. Het idee is om vast te gaan raiden, maar ook niet dat je wordt gestraft als je niet kan komen (mensen hebben prive dingen, werk etc.). Tijdens deze expansion gemerkt dat een combinatie van guild leden en wat extra random mensen uitnodigen voor een Raid best goed werkt (om de gaten op te vullen als mensen niet kunnen).
Onze guild is ook het leren van dingen, en dat in combinatie met een relaxte sfeer is dat erg prettig
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Toch snap ik de pre-patch nog niet helemaal. Kan ik als de pre-patch live is nu beginnen met het levelen van een karakter in het nieuwe gebied? Momenteel heb ik geen WoW. Wat zou ik moeten kopen?
Nee, helaas nietgiantgiantus schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:31:
Toch snap ik de pre-patch nog niet helemaal. Kan ik als de pre-patch live is nu beginnen met het levelen van een karakter in het nieuwe gebied? Momenteel heb ik geen WoW. Wat zou ik moeten kopen?
De nieuwe area wordt pas unlocked wanneer Shadowlands uit is, en dat is 27 oktober
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ja ook de nieuwe star-area wordt met de pre patch introduceert.giantgiantus schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:46:
Ook die nieuwe start-area?
En idd wat @Diigii zegt, de class changes worden allemaal doorgevoerd, de lvl squish wordt toegepast en er komen wat nieuwe quests die de introductie richting shadowlands zijn. En er komt een nieuwe scourge invasion (was destijds met pre patch van WOTLK ook een ding)
@Roodenburgertje @Diigii Jullie zeggen precies het tegenovergestelde lijkt. Misschien was mijn vraag onduidelijk.
Ik ben een nieuwe speler. Ik zou graag met WoW willen starten in de nieuwe start area. Moet ik dan wachten tot release shadowland of kan ik op een manier eerder beginnen?
Ik ben een nieuwe speler. Ik zou graag met WoW willen starten in de nieuwe start area. Moet ik dan wachten tot release shadowland of kan ik op een manier eerder beginnen?
@giantgiantus
De nieuwe leveling experience (en de starting zones) komen met de prepatch zover ik weet, nog even geduld hebben dus.
De nieuwe leveling experience (en de starting zones) komen met de prepatch zover ik weet, nog even geduld hebben dus.
Hi WoW-tweakers! Leuk om hier een keer mijn gezicht te laten zien. Ik heb een sweet spot voor WoW, en daarom hebben we zojuist deze online gezet: Win een bètakey voor World of Warcraft: Shadowlands
Make me proud!
Make me proud!

Has wares if you have coin 💰
Waarschijnlijk komt de pre patch volgende week (gok ik) en dan kun je in de nieuwe start area beginnen.giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
@Roodenburgertje @Diigii Jullie zeggen precies het tegenovergestelde lijkt. Misschien was mijn vraag onduidelijk.
Dit is lvl 1 - 10, daarna ga je als het je eerste karakter is door naar de Battle for Azeroth zones om van lvl 10 - 50 te levelen.
De nieuwe zones van Shadowlands kun je dan nog niet spelen, die worden pas beschikbaar gesteld met de release van de uitbreiding zelf. Daar level je dan straks van lvl 50 - 60.
Het gene wat ik alleen niet weet is of je Battle for Azeroth ook nog moet aanschaffen als je Shadowlands koopt, misschien dat iemand anders dat weet.
Nadenkend over wat ik wil gaan spelen in SL denk ik dat ik na 15 jaar melee misschien nu wel echt ranged ga of een combinatie ervan.
Classes waar ik over na denk zijn :
- Warlock (dit wordt 100% mijn main)
- Hunter. Call me crazy maar ik vind survival gewoon een leuke spec
De andere twee zijn ook leuk.
- Boomkin ? De laatste dagen heel wat SL class impression over gezien op youtube en een ieder was dik tevreden over Boomkin. De utility in M+ en Raiding schijnt ook top te zijn.
Plus met een druid heb je 4 spec in 1 class en die utility is niet te evenaren.
Classes waar ik over na denk zijn :
- Warlock (dit wordt 100% mijn main)
- Hunter. Call me crazy maar ik vind survival gewoon een leuke spec
- Boomkin ? De laatste dagen heel wat SL class impression over gezien op youtube en een ieder was dik tevreden over Boomkin. De utility in M+ en Raiding schijnt ook top te zijn.
Plus met een druid heb je 4 spec in 1 class en die utility is niet te evenaren.
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 17-09-2020 14:53 ]
FUMES et CARNES
Patch 8.4 zal als altijd op een woensdag uitkomen. Woensdag 28 oktober komt shadowland 9.0 uit, althans voor ons in de EU. Ik ga uit van 4 weken voor de pre patch, dus woensdag 30 september. Maar als we mazzel hebben is volgende week woensdag 23 september ook een mogelijkheid.Roodenburgertje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:37:
[...]
Waarschijnlijk komt de pre patch volgende week (gok ik) en dan kun je in de nieuwe start area beginnen.
Dit is lvl 1 - 10, daarna ga je als het je eerste karakter is door naar de Battle for Azeroth zones om van lvl 10 - 50 te levelen.
De nieuwe zones van Shadowlands kun je dan nog niet spelen, die worden pas beschikbaar gesteld met de release van de uitbreiding zelf. Daar level je dan straks van lvl 50 - 60.
Het gene wat ik alleen niet weet is of je Battle for Azeroth ook nog moet aanschaffen als je Shadowlands koopt, misschien dat iemand anders dat weet.
Helaas, behalve kijken wat ilevel van de gear is, weinig te doen, zit al op het maximum van 50 120s.
Arghhhhhh ik heb echt keuzestress over welke class ik in Shadowlands wil spelen.
Zit nog steeds twijfelen tussen monk, paladin of warlock
Zit nog steeds twijfelen tussen monk, paladin of warlock
PSN: Deltoidius
Shadowlands komt uit om 0:00 uur op 27 oktober. De nacht van 26 op 27 oktober dus.fitznl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:04:
[...]
Woensdag 28 oktober komt shadowland 9.0 uit
https://www.wowhead.com/n...n-october-26th-na-27th-eu
fitznl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:04:
[...]
Patch 8.4 zal als altijd op een woensdag uitkomen. Woensdag 28 oktober komt shadowland 9.0 uit, althans voor ons in de EU. Ik ga uit van 4 weken voor de pre patch, dus woensdag 30 september. Maar als we mazzel hebben is volgende week woensdag 23 september ook een mogelijkheid.
Helaas, behalve kijken wat ilevel van de gear is, weinig te doen, zit al op het maximum van 50 120s.
Dit dus.... Is overigens al een aantal expansies zo hoor dat world wide release van maandag op dinsdag gebeurd om 00:00 uur in ons geval. In UK bijvoorbeeld om 23:00 uur. Hij gaat overal exact op `t zelfde moment live.Sephirus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:53:
[...]
Shadowlands komt uit om 0:00 uur op 27 oktober. De nacht van 26 op 27 oktober dus.
https://www.wowhead.com/n...n-october-26th-na-27th-eu
Je hebt 50 characters op level 120?! Holy crap!fitznl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 15:04:
[...]
Ben nu m'n rogue aan het levelen; Assassination specced, omdat ik dat nog nooit gespeeld heb! HEEL anders dan combat (of weet ik het hoe het nu heet...). En het gaat echt ontzettend snel als je heirlooms gebruikt... Als ik me er eens toe zou zetten, dan zou het me nog wel lukken om m'n characters (o.a. een DK, druid, mage. (nog een warrior))... Maar zoals ik zei: ik moet me er even toe zetten.
Wordt boomkin main en outlaw (miss sub) rogue als alt. Eindelijk weer eens geluk met mount farmen, gisteren die groene van nighthold gedropt en even lucid nightmare gehaald. Leipe puzzels.
Hier een goede week gehad. Derde poging op Onyxia en in kreeg de mount.
/f/image/RFuuJpkEQsuV4Cvq5aT9boU6.png?f=fotoalbum_large)
Vervolgens gaan kijken naar wat de volgende mount zou worden. Uiteindelijk bij Ashes aan gekomen. Zit er uit als een prima mount en een hele korte raid om te farmen. Ga voor een eerste poging met mijn lock en wat dropt er, Ashes natuurlijk
/f/image/NjkxASkoFhqbEiFi9aTRSnON.png?f=fotoalbum_large)
Nu maar begonnen aan Invincible farmen met mijn alts. Had schijnbaar ook genoeg crystals voor Corrupted Dreadwing dus die ook maar gehaald.
/f/image/RFuuJpkEQsuV4Cvq5aT9boU6.png?f=fotoalbum_large)
Vervolgens gaan kijken naar wat de volgende mount zou worden. Uiteindelijk bij Ashes aan gekomen. Zit er uit als een prima mount en een hele korte raid om te farmen. Ga voor een eerste poging met mijn lock en wat dropt er, Ashes natuurlijk
/f/image/NjkxASkoFhqbEiFi9aTRSnON.png?f=fotoalbum_large)
Nu maar begonnen aan Invincible farmen met mijn alts. Had schijnbaar ook genoeg crystals voor Corrupted Dreadwing dus die ook maar gehaald.
[ Voor 43% gewijzigd door Raxious op 20-09-2020 15:42 ]
Zijn de droprates van deze legacy mounts ge-upped of moet jij dadelijk ook ff een staatslot halen ?Raxious schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:39:
Hier een goede week gehad. Derde poging op Onyxia en in kreeg de mount.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Serieuze vraag overigens, speel wow vrijwel niet muv de weken rondom een nieuwe release of patch.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha, die puzzel van Lucid Nightmare waren goed, maar die laatste puzzel was wel even zoeken. Ik had een addon gedownload voor Lucid Nightmare die de kamers opslaat waar je bent geweest. Hielp wel iets, maar uiteindelijk gewoon doorlopen en dan kom je er welZironako schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:56:
Wordt boomkin main en outlaw (miss sub) rogue als alt. Eindelijk weer eens geluk met mount farmen, gisteren die groene van nighthold gedropt en even lucid nightmare gehaald. Leipe puzzels.
Ik "moet" al die puzzle mounts ook nog eens gaan halen... de Hivemind heb ik wel, maar Lucid Nightmare nog niet...
Pfoeh! Nog zo veel te doen; abnormaal.
En dan te bedenken dat iemand ALLE achievements die er bestaan heeft gehaald. Abnormale dedication, maar tegelijkertijd ook een stuk makkelijker als je niet achter de feiten aan loopt en je je enkel hoeft bezig te houden met de ahcievements behorende bij de nieuwe uitbreiding.
Pfoeh! Nog zo veel te doen; abnormaal.
Lucid kan vanaf de expansion ook gaan vliegen, dus dat is wel leuk.
Afgelopen weken lekker bezig geweest, ondertussen mag ik vliegen in BFA (wat een genot
) , met de reputation buff zelfs Exalted aangetikt voor alle factions, behalve Uldum en die andere (Tanji?). De mounts in Firelands en Throne of Four Winds zijn gedropt. Ondertussen andere dungeons/raids aan het farmen, maar hier tot dusver minder geluk.
Daarnaast een nieuwe alt begonnen, dit keer op Alliance, zodat ik die achievements ook kan gaan halen, deze is ondertussen lvl 79 en gaat binnenkort Pandaria verkennen, de enige expansion die ik nooit heb gespeeld.
Afgelopen weken lekker bezig geweest, ondertussen mag ik vliegen in BFA (wat een genot
Daarnaast een nieuwe alt begonnen, dit keer op Alliance, zodat ik die achievements ook kan gaan halen, deze is ondertussen lvl 79 en gaat binnenkort Pandaria verkennen, de enige expansion die ik nooit heb gespeeld.
Ik ben op dit moment een mage naar (op dit moment 115) 120 aan het lvl'en om eventueel in shadowlands te gaan gebruiken.
Heb een poos een paladin gespeeld en de laatste jaren een druid.
En ik heb dus een vraagje over het spelen met een mage . . . . is het normaal dat je zo vaak dood gaat?
(moet ik hier aan gaan wennen?)
Ik kan 1 a 2 mobs nog wel bolwerken, maar zodra het meer wordt dan red ik het of amper of ik heb weer een corpse-run te pakken . . . .
(frost build, grotendeels in heirloom gear)
En ik heb dus een vraagje over het spelen met een mage . . . . is het normaal dat je zo vaak dood gaat?
Ik kan 1 a 2 mobs nog wel bolwerken, maar zodra het meer wordt dan red ik het of amper of ik heb weer een corpse-run te pakken . . . .
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Lijkt mij niet... lees dit even door voor frost mage:henri8096 schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:21:
Ik ben op dit moment een mage naar (op dit moment 115) 120 aan het lvl'en om eventueel in shadowlands te gaan gebruiken.
https://www.icy-veins.com/wow/mage-leveling-guide
Ik heb BFA maar een paar maanden gespeeld en toen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Echter kwam ik gisteren een filmpje over Shadowlands tegen en nu begint het toch wel weer te kriebelen.
Nu heb ik maar 1 of 2 allied races unlocked en nu vroeg ik me af hoelang je bezig bent om straks alle andere rassen vrij te spelen in shadowlands nu de exalted rep niet meer nodig is? Klopt het dat het voor de meeste rassen niet meer dan een paar uurtjes is?
Daarnaast had ik al mijn chars in een eigen guild zitten (daar zat niemand anders bij). Maar nu ik een jaar later weer inlog zijn al mijn chars toch guildloos ?
Nu heb ik maar 1 of 2 allied races unlocked en nu vroeg ik me af hoelang je bezig bent om straks alle andere rassen vrij te spelen in shadowlands nu de exalted rep niet meer nodig is? Klopt het dat het voor de meeste rassen niet meer dan een paar uurtjes is?
Daarnaast had ik al mijn chars in een eigen guild zitten (daar zat niemand anders bij). Maar nu ik een jaar later weer inlog zijn al mijn chars toch guildloos ?
Currently playing: MTG Arena (PC)
Het unlocken van allied races gaat vrijsnel vooral dadelijk in Shadowlands aangezien je geen reputatie meer nodig hebt. Wel heb je achievements nodig maar deze zijn wel binnen een paar uur te behalen.Uhmmie schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:22:
Ik heb BFA maar een paar maanden gespeeld en toen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Echter kwam ik gisteren een filmpje over Shadowlands tegen en nu begint het toch wel weer te kriebelen.
Alle chars die in een guild zaten ben ik bang dat die uit de guild zijn wegens inactiviteit, dit ligt voornamelijk aan de officers/guildleader.
Zo, gister ook maar eens een poging gedaan voor die brewfest mounts. Eerste run dropte de Kodo en vijfde run dropte de Ram 
Gaat lekker zo met mounts. Ook nog even die Vol'dun Alpaca geclaimed en later deze week de Alpaca in Uldum.
Gaat lekker zo met mounts. Ook nog even die Vol'dun Alpaca geclaimed en later deze week de Alpaca in Uldum.
Had je meer geluk dan ik, kreeg alleen de Kodo, de Ram wil nog niet (11 runs).Raxious schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:04:
Zo, gister ook maar eens een poging gedaan voor die brewfest mounts. Eerste run dropte de Kodo en vijfde run dropte de Ram
Blizzcon vind dit jaar online in februari plaats te samen met de 30e verjaardag. Verwacht wel wat ingame loot bij dit evenement, blizzard kennede zal dit wellicht achter een virtual ticket van X euro hangen.
Rogue op Twisting Nether afgelopen zaterdag 120 en nu Ilvl 455. Vind t welletjes zo. Wachten op pre-patch en verder lekker lvlen in SL
Rogue op Twisting Nether afgelopen zaterdag 120 en nu Ilvl 455. Vind t welletjes zo. Wachten op pre-patch en verder lekker lvlen in SL
Gearen is in principe al onnodig nu voor nieuwe charsJDdeV1992 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:58:
Blizzcon vind dit jaar online in februari plaats te samen met de 30e verjaardag. Verwacht wel wat ingame loot bij dit evenement, blizzard kennede zal dit wellicht achter een virtual ticket van X euro hangen.
Kwam die pre-patch nou deze week uit of niet ?
Gisteren de Zandalari vrijgespeelt en zit nu te denken welke class ik ga maken
Enige class die ik nog nooit gespeeld heb is een mage maar ik heb geen idee of ik dat wel wil doen.
Wil geen glass canon en daarom vind ik warlock zo geweldig.
Kan ook mijn tauren paladin race changen naar zandalri
Gisteren de Zandalari vrijgespeelt en zit nu te denken welke class ik ga maken
Enige class die ik nog nooit gespeeld heb is een mage maar ik heb geen idee of ik dat wel wil doen.
Wil geen glass canon en daarom vind ik warlock zo geweldig.
Kan ook mijn tauren paladin race changen naar zandalri
FUMES et CARNES
Er is geen datum gezet in de announcement, maar de algemene verwachting lijkt toch wel 29/9 te worden. Uiterlijk 6/10.
De two weeks notice voor het einde van het pvp seizoen is toch nog niet gegeven? Alleen een "soon". Reken maar niet op 29/9. Zelfs 6/10 zie ik nog niet zo heel snel gebeuren.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
vandaar ook "Er is geen datum gezet in de announcement". 
historisch gezien is er altijd een week of 4 prepatch voor de eigenlijke launch, vandaar de gok van heel wat wow'ers op 29/9 of 6/10.
Het pre launch event moet er ook nog in passen.
historisch gezien is er altijd een week of 4 prepatch voor de eigenlijke launch, vandaar de gok van heel wat wow'ers op 29/9 of 6/10.
Het pre launch event moet er ook nog in passen.
Ja idd maar wat ik bedoel te zeggen is dat die data conflicteert met de two weeks notice (die er nu nog niet is) die meestal wordt gegeven voor het einde van het pvp seizoen. Ach we zullen zien, wellicht dat ze het seizoen deze keer in 1 week afsluiten.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
https://www.wowhead.com/n...og-end-of-pvp-season-soon
Zoals ik het begrijp stop het seizoen als de pre-patch live gaat. De pre-patch zijn 2 events van 1 week, dus dit zou rond 7 oktober zijn (over 2 weken). Dan tot Shadowlands live gaat heb je een soort na-seizoen en daarna begint het nieuwe seizoen.The gates will soon close on Battle for Azeroth PvP Season 4 with the release of the Shadowlands pre-expansion patch. Don’t worry though, you’ll still be able to take part in competitive PvP in a special post-season, which will end with the launch of the expansion. The new Shadowlands Season 1 will then go live shortly after the launch of Shadowlands.
[ Voor 34% gewijzigd door Black Eagle op 23-09-2020 14:19 ]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het Shadowlands launch event een maand zou duren . Het moet dus voor die tijd , ik verwacht zelf persoonlijk volgende week. Vind het persoonlijk knap slecht dat ze zichzelf afhankelijk hebben gemaakt van O.A een pvp ding , wat hun patching betreft. Er zijn meer soorten spelers zou ik zeggen
[ Voor 34% gewijzigd door Visgek82 op 23-09-2020 15:09 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Komende week zal het echt niet worden, er is nog nergens een announcement dat pvp en m+ seizoen echt stopt. Ga er niet vanuit dat ze op maandag zeggen, morgen komt de pre-patch.
Zal dus op z'n vroegst 6/10 worden... maar ben zelf een beetje bang dat Blizzard onderschat heeft wat er allemaal nog moet gebeuren qua tuning en scaling dat ze t maar naar achteren duwen
Zal dus op z'n vroegst 6/10 worden... maar ben zelf een beetje bang dat Blizzard onderschat heeft wat er allemaal nog moet gebeuren qua tuning en scaling dat ze t maar naar achteren duwen
Merkez
Die guild naam is wel fantastisch zeg, lolharrie_1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:16:
Afgelopen vrijdag nog wel lekker met onze NL Reddi Tsjek Waaip guild world PVP avondje gedaan... Moet toch iets tot SL er is
Eerst 'for the horde' achievement gedaan
[Afbeelding]
en daarna alliance lastig vallen in Boralus
[Afbeelding]
Briljant gevonden imo
FUMES et CARNES
Thanks, zag laatst ook een guild genaamd Ready Check PullIusedto schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:38:
[...]
Die guild naam is wel fantastisch zeg, lol
Briljant gevonden imo
We hebben overigens nog plek hoor, mocht je een leuke & actieve NL horde guild zoeken. Zitten inmiddels ook meerdere tweakers in
Merkez
Welke Server zitten jullie. Heb nog 1 Class die niet 120 is. Die misschien maar doen op die server hordeside dan =pharrie_1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:42:
[...]
Thanks, zag laatst ook een guild genaamd Ready Check Pull
We hebben overigens nog plek hoor, mocht je een leuke & actieve NL horde guild zoeken. Zitten inmiddels ook meerdere tweakers in
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.