• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 08:21
Doomhammer :) (connected met Turalyon)

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 00:29
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:13:
[...]

Gearen is in principe al onnodig nu voor nieuwe chars :P met prepatch kan je erg gemakkelijk volledige set halen wat gelijk staat aan Nyalotha normal gear.
Weet ik wel maar maakt levelen met warmode straks wel net beetje makkelijker

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Raxious schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:39:
Hier een goede week gehad. Derde poging op Onyxia en in kreeg de mount.

[Afbeelding]

Vervolgens gaan kijken naar wat de volgende mount zou worden. Uiteindelijk bij Ashes aan gekomen. Zit er uit als een prima mount en een hele korte raid om te farmen. Ga voor een eerste poging met mijn lock en wat dropt er, Ashes natuurlijk :')

[Afbeelding]

Nu maar begonnen aan Invincible farmen met mijn alts. Had schijnbaar ook genoeg crystals voor Corrupted Dreadwing dus die ook maar gehaald.
Lurken hier.

Gestopt, maar heb sinds Vanilla gespeeld en Ashes is nooit gedropt.
Ook moet met wekelijkse farms :(, genoeg andere mounts wel na een 100x of 400x en een aantal ook na 1 a 2.

Anyhow : GZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 10 september 2020 @ 07:41:
[...]

Pfffff, dat is jammer zeg... Heb 3.5M ongebruikt op een andere server, en die wil ik mijn kant op hebben zodat ik nog de dino kan kopen... ga er geen 100 euro aan uitgeven... :P
Maak met het toon dat je wilt transferen een guild, stop je gold in guildbank en na 7 dagen GM zijn transfer je guild. Kost 3 tientjes extra, kom je op €55,-? uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeroenNietDoen schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:23:
[...]

Maak met het toon dat je wilt transferen een guild, stop je gold in guildbank en na 7 dagen GM zijn transfer je guild. Kost 3 tientjes extra, kom je op €55,-? uit
... :o oi! Daar ga ik eens serieus naar kijken... :) Thanks!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van het weekend wat lopen rommelen in de character creation van een Zandalari Troll, maar wat is dat een leuk ras zeg. Ik ben verkocht :)
Huidige favoriet : zandalari ret paladin

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik zoek nog een (nederlandse) social guild om straks in shadowlands in te spelen.
Nu heb ik alliance characters op emerald dream en horde op Frostwhisper.
Iemand hier nog plek over?

PSN: Deltoidius

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomderanged schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:34:
Ik zoek nog een (nederlandse) social guild om straks in shadowlands in te spelen.
Ik denk dat de meeste mensen die hier actief zijn zitten op Draenor (Horde), Stormscale(Horde) en Silvermoon (Alliance).

Op Stormscale is @Diigii de te benaderen persoon of je doet een/who voor Council of Pepegas.
Op Draenor zijn er diverse NL guilds en die vind je gauw genoeg als je daar inlogt. Lelijkerds zie ik vaak langs komen maar er zijn meerdere NL guilds op die server.
Hetzelfde geld voor Silvermoon. Helden op Klompen is daar volgens mij een vrij grote guild.

*edit*
Zelf gisteren mijn eerste stapjes in de SL beta gezet.
Alle classes even aangemaakt en dan de Covenants bekeken en daarna met een aantal classes WQ's gaan doen.
Was een lange avond :)

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 29-09-2020 12:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Thomderanged schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:34:
Âpex is een grote op Emerald Dream - https://www.wowprogress.com/guild/eu/emerald-dream/%C3%82pex

En op Frostwhisper moet je het misschien ingame zoeken. Via Trade of de ingame guild finder.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Iusedto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen die hier actief zijn zitten op Draenor (Horde), Stormscale(Horde) en Silvermoon (Alliance).

Op Stormscale is @Diigii de te benaderen persoon of je doet een/who voor Council of Pepegas.
Op Draenor zijn er diverse NL guilds en die vind je gauw genoeg als je daar inlogt. Lelijkerds zie ik vaak langs komen maar er zijn meerdere NL guilds op die server.
Hetzelfde geld voor Silvermoon. Helden op Klompen is daar volgens mij een vrij grote guild.

*edit*
Zelf gisteren mijn eerste stapjes in de SL beta gezet.
Alle classes even aangemaakt en dan de Covenants bekeken en daarna met een aantal classes WQ's gaan doen.
Was een lange avond :)
Gister ook even bezig geweest, covenant gekozen en aantal quests gedaan, best vermaakt :).
Ik stop er nu alleen nog even mee, deze week doen ze een wipe van de Beta server, dus alle tijd die je er nu in stopt kan straks nog een keer.

https://www.wowhead.com/n...is-week-with-weekly-build

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Eagle schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:59:
[...]
Gister ook even bezig geweest, covenant gekozen en aantal quests gedaan, best vermaakt :).
Ik stop er nu alleen nog even mee, deze week doen ze een wipe van de Beta server, dus alle tijd die je er nu in stopt kan straks nog een keer.

https://www.wowhead.com/n...is-week-with-weekly-build
Ik ga ook zeker niet veel in de beta spelen, maar meer alvast een gevoel krijgen bij sommige classes en of ik die ga spelen ja of nee.
Zo kan ik goed/beter bepalen met welke class en spec ga beginnen.
Wil er met 3 starten maar had keuze uit 5 en na gisteren is er 1 nu 100% afgevallen

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren 5 pogingen gedaan om 5 mask solo te halen in orgrimmar. ging telkens net dood bij de boss. 5e poging gelukkig toch gehaald. Was me laatste kans op the faceless one titel want aanstaande week is natuurlijk stormwind weer en verwacht toch iig daarna al wel de prepatch.

Blij dat ik het gehaald heb. Nu nog even focussen op de world pvp achievements nu er nog "genoeg" spelers zijn in de BFA zones.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:23:
Gisteren 5 pogingen gedaan om 5 mask solo te halen in orgrimmar. ging telkens net dood bij de boss. 5e poging gelukkig toch gehaald. Was me laatste kans op the faceless one titel want aanstaande week is natuurlijk stormwind weer en verwacht toch iig daarna al wel de prepatch.
Ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen dat ik deze achievement / titel niet heb gehaald... ;) nooit wat mee gedaan, sterker nog... nog nooit echt zo'n mask gebeuren gedaan. :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben vd beta.
Heel veel zaken werken niet, quest die vol met bugs zitten en events die niet starten.
Ben er na 2 dagen al klaar mee :)

FUMES et CARNES

• Xvo|IA
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12-2023
junglebeast schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:39:
[...]

Âpex is een grote op Emerald Dream - https://www.wowprogress.com/guild/eu/emerald-dream/%C3%82pex

En op Frostwhisper moet je het misschien ingame zoeken. Via Trade of de ingame guild finder.
Yej Âpex member hier! Inderdaad altijd op zoek naar nieuwe members voor zowel Mythic raiding en Socials.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-09 00:29
Iusedto schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:08:
Heel veel zaken werken niet, quest die vol met bugs zitten en events die niet starten.
Welkom bij WoW beta`s haha :)

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Dat is juist waar een beta voor bedoeld is..... wat had je anders verwacht? Dat alles perfect zou werken?

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:10
Hystrea schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:35:
[...]

Dat is juist waar een beta voor bedoeld is..... wat had je anders verwacht? Dat alles perfect zou werken?
Naja vier werken voor release... we will see ;)

• Hystrea
mentalozzie schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:44:
[...]

Naja vier werken voor release... we will see ;)
Nog steeds geen release tag op de beta toegevoegd, dus lijkt me dan duidelijk dat het nog in ontwikkeling is.......

Enfin, juist daarom is het van belang om dan te spelen en de bugs aan te geven in plaats van te stoppen omdat 'het vol met bugs zit'. Help je de developers ook niet mee ;). Beetje zonde van de beta-key als je het mij vraagt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi zo. Dan kunnen de mensen die de beta gebruiken om echt te testen en bug reports in te dienen weer wat rustiger verder. Dank je!

Vergeet niet na release te huilen dat niks werkt, alles kut is etc. En vooral niet naar jezelf kijken dan dat je de beta niet goed hebt gebruikt. :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:10
Ruuuuuustig....
maar jullie hebben wel een punt 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:57:
[...]

Mooi zo. Dan kunnen de mensen die de beta gebruiken om echt te testen en bug reports in te dienen weer wat rustiger verder. Dank je!

Vergeet niet na release te huilen dat niks werkt, alles kut is etc. En vooral niet naar jezelf kijken dan dat je de beta niet goed hebt gebruikt. :+
*knip*, niet nodig om zo te reageren

Ik vermoed dat je waarschijnlijk problemen IRL hebt en daar wat frustraties uit rollen die je de behoefte geven om op een games forum los te gaan, hebt maar daar kan ik toch echt niets aan doen hoor.

Ps, ik heb de afgelopen 15 jaar elke alpha en beta gespeeld en ja alles netjes gerapporteerd wat ik tegen kwam.
Het viel mij gewoon op dat er met een maand tot release best nog wel veel bugs in de game zitten en voor mijn gevoel meer dan "vroeger".
En door die bugs was ik er gisteren even klaar mee en ben een andere game gaan spelen.
Niets meer en niets minder

[ Voor 32% gewijzigd door Bart ® op 02-10-2020 11:31 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:04:
Ps, ik heb de afgelopen 15 jaar elke alpha en beta gespeeld en ja alles netjes gerapporteerd wat ik tegen kwam.
Het viel mij gewoon op dat er met een maand tot release best nog wel veel bugs in de game zitten en voor mijn gevoel meer dan "vroeger".
En door die bugs was ik er gisteren even klaar mee en ben een andere game gaan spelen.
Niets meer en niets minder
Jij zat in elke alpha & beta? Met de mentaliteit "Yo! ik stop ermee, ik vind dat een alpha/beta te veel bugs heeft".. dan zijn de eisen wel heel laag :+

Ik geniet in ieder geval van de beta, en gelukkig anderen ook.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:30:
[...]
Jij zat in elke alpha & beta? Met de mentaliteit "Yo! ik stop ermee, ik vind dat een alpha/beta te veel bugs heeft".. dan zijn de eisen wel heel laag :+
Ik bedoelde te zeggen dat ik die avond er genoeg van had en ik ben ook nog bezig een nieuwe Ret pally te levelen in retail en dat ben ik toen gaan doen nadat een quest weer vastliep.
Nadeel van een forum is dat tekst soms anders uitgelegd kan worden als dat je daadwerkelijk bedoelde :)

Heb gewoon het gevoel dat er nog een hoop te verbeteren is in de beta en gevoelsmatig meer dan eerdere expansies. Maar misschien heb ik het mis.

Ga vanavond ook de beta weer in hoor en de laatste 2 covenants even proberen.
Had de necrolords en venthyr eerst gedaan

FUMES et CARNES

• Boneshock
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 20:41
Een hoop van de bugs die je ervaren hebt komen juist door de beta. Doordat tijdens de beta dingen gewijzigd worden in questlines en covenant flow ontstaan er bugs die je niet in een live-omgeving zult tegenkomen.

Toevallig wordt er precies om die reden NU een character wipe uitgevoerd.

• Backfire90
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-10-2024
He allemaal,
Ik zit al een tijdje mee te lezen hier.
Heb zelf nog nooit endgame content gespeeld. Altijd alleen maar casual beetje gelvled etc. Nooit verder heel erg verdiept in endgame.
Nu na 5 jaar weer terug in de game en heb mn eerste max lvl char. Ilvl is nu 441 maar ga daar verder niks meer aan doen tot sl. Denk dat ik mijn frost mage nog even van 110 naar 120 ga brengen.

Kennen jullie nog toffe NL guilds op Draenor Horde?
Ik wil uiteindelijk wel gaan raiden etc. Maar voor nu vooral weer rustig inkomen. Het is allemaal nogal overweldigend tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:36
Heb vannacht om kwart voor 2 een beta invite mogen ontvangen, gewoon van Blizzard zelf. twijfel echter wel om er aan te beginnen nu launch zo dichtbij is , weet eigenlijk niet in hoeverre dat zin heeft.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 19-09 20:07
Visgek82 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:20:
Heb vannacht om kwart voor 2 een beta invite mogen ontvangen, gewoon van Blizzard zelf. twijfel echter wel om er aan te beginnen nu launch zo dichtbij is , weet eigenlijk niet in hoeverre dat zin heeft.
Als je 'niets' te doen hebt op de live omgeving dan zou ik gewoon op de beta omgeving bezig gaan.
Elke bug die je vind en rapporteert is er weer 1 die mogelijk gefixed is bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heey zit in Shadowlands beta :) kan ik mooi nog even goed testen welke class ik nou wil mainen voordat het uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Backfire90 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:27:
He allemaal,
Ik zit al een tijdje mee te lezen hier.
Heb zelf nog nooit endgame content gespeeld. Altijd alleen maar casual beetje gelvled etc. Nooit verder heel erg verdiept in endgame.
Nu na 5 jaar weer terug in de game en heb mn eerste max lvl char. Ilvl is nu 441 maar ga daar verder niks meer aan doen tot sl. Denk dat ik mijn frost mage nog even van 110 naar 120 ga brengen.

Kennen jullie nog toffe NL guilds op Draenor Horde?
Ik wil uiteindelijk wel gaan raiden etc. Maar voor nu vooral weer rustig inkomen. Het is allemaal nogal overweldigend tbh..
Er zijn er best veel. Kan op zich wel deze aanraden: I Rock When I Proc, The Nomads, en Bed and Breakfest.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boneshock
BeNeLeague!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker een aanrader! Team 2 is echt een goede raid groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

https://www.wowhead.com/n...yed-until-later-this-year

En prepatch op de 13de.

Was te verwachten gezien de bèta veel bugs bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 09:56

Niek_1981

Think Different.

DidierB schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 22:42:
https://www.wowhead.com/n...yed-until-later-this-year

En prepatch op de 13de.

Was te verwachten gezien de bèta veel bugs bevatten.
Dit is wel echt zuur zeg... wilde juist verlof ervoor opnemen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb al een poosje niet meer WoW gespeeld en had het vanavond weer eens geinstalleerd, echter tot mijn verbazing kan ik geen servers in Europa vinden, klopt dit? Ik heb alleen de tab's United States, Oceanic, Latin America, Brazil en Tournament, het lijkt er op dat mijn oude caracters alleen verdwenen zijn.

Laat maar, ik heb de fout al gevonden :D

[ Voor 23% gewijzigd door _Dune_ op 01-10-2020 22:56 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik kon geen verlof krijgen dus het is whatever, enkel zuur dat ik nog 2 weken niets te doen heb want BFA ben ik al maanden vanaf en de next gen consoles zijn er ook nog niet tussen nu en 13 Oktober.

En ik zat ook niet in de huge beta wave van vannacht dus de Blizzard launcher blijft dan nog maar 2 weken dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 14:33
Beter een goede expansion dan een baggere expansion. =) Delay moest gebeuren, nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
Helaas de releasedate uitgesteld.... wellicht ook wel nodig. Maar eens even de verlofaanvragen opnieuw gaan inschieten als de nieuwe releasedate bekend is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verlofaanvraag idd maar even annuleren :P

Jammer dat het is uitgesteld want had er wel zin in maar oprecht beter dat ze het nu zo doen en niet weer te vroeg uit brengen.

GJ blizzard

btw sinds vandaag BETA toegang tot shadowlands. dus ga daar maar even goed me classes testen om te kiezen wat ik ga mainen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 02-10-2020 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verlof annuleren is niet zo'n probleem, maar of ik weer verlof kan nemen bij de nieuwe datum is maar afwachten. Dus thanks Blizz :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhh jeeej :) langer de tijd e.e.a. nog te doen. :) En heel goed dat ze uitstellen als het nog niet helemaal in orde is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:11

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Het uitstellen van de release is het beste wat WoW kon overkomen op het moment. Niemand heeft wat aan een gerushte expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Ik begrijp dat er bij iedere expansion een prikkel moet zitten om weer te gaan spelen, maar begin het een beetje flauw te vinden dat bij laatste paar bij uitkomen nieuwe expansion er letterlijk een streep wordt gehaald door alles wat je hebt gedaan. Nu zitten ze weer iets briljants te bedenken met blijkbaar wat onregelmatigheden, gaat veel tijd in zitten om te herstellen en na 2 jaar volgt er weer een nieuwe expansion en kan er een streep doorheen. Wordt het niet tijd om mee te nemen waar je aan begonnen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 21:43
junglebeast schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:39:
[...]

Hier nog een Âpex member (in game nogeenhunter of snotlap).
We zijn een Nederlandstalig alliance guild op Emerald Dream - Terenas.

We raiden 2 keer per week progressie, dat wil zeggen zo snel mogelijk naar Mythic en lekker door meppen.
Daarnaast hebben we 1 keer per week een social run waar altjes en social spelers joinen (op de zondag avond).

Check onze website: http://www.apex-raiding.nl

Dus als er nog mensen zijn die opzoek zijn naar een gezellig guild.... zowel voor social spelers als mythic raiders.

[YouTube: APEX-RAIDING.NL VERSUS VEXIONA MYTHIC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik heb vroeger ongeveer een half jaar Vanilla gespeeld en toen TBC.
Ik ben gestopt een aantal maanden voordat WotLK uitkwam.
Nu speel ik sinds augustus Classic waarin ik in mijn guild alle content al gecleard heb.

Nu wil ik Retail graag proberen en lijkt de pre-patch mij een mooi moment hiervoor.
Ik ben nu op zoek naar een leuke realm en guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneshock
So_Surreal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:15:
Nu speel ik sinds augustus Classic waarin ik in mijn guild alle content al gecleard heb.

Nu wil ik Retail graag proberen en lijkt de pre-patch mij een mooi moment hiervoor.
Als je een nederlandstalige guild zoekt kijk je het beste in dit lijstje https://www.wowprogress.c...eek=&lang=nl&class=&spec=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
So_Surreal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:15:

APEX-RAIDING.NL

www.apex-raiding.nl

Zie 1 post boven je eigen post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
Sadhu schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:20:
[...]
Hier nog een Âpex member (in game nogeenhunter of snotlap).
We zijn een Nederlandstalig alliance guild op Emerald Dream - Terenas.
--knip
[YouTube: APEX-RAIDING.NL VERSUS VEXIONA MYTHIC]
Oeh ik zal vanavond even applyen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Na jaren niet gespeeld te hebben wil ik weer voorzichtig gaan beginnen met de shadowlands expention.

Bij cataclysm ben ik gestopt.. dus zal wel weer even wennen worden 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:13:
Na jaren niet gespeeld te hebben wil ik weer voorzichtig gaan beginnen met de shadowlands expention.

Bij cataclysm ben ik gestopt.. dus zal wel weer even wennen worden 👀
Welkom terug dan :)
Je hebt gelukkig nog even tot de expansion dus tijd genoeg om te wennen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Was pas van plan te beginnen als de expention uit is 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:48:
Was pas van plan te beginnen als de expention uit is 🤭
Je zou alvast in kunnen komen door te starten wanneer de pre-patch er is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pre-patch is volgende week toch ?

Ben de afgelopen dagen bezig geweest op wat classes aan te maken en dan elke keer met een andere Covenenant. Wil op die manier testen wat al die abilities doen voordat we over een tijdje een definitieve keuze moeten maken. Is erg leuk om te doen eerlijk gezegd maar wel wat tijdrovend :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:59:
Pre-patch is volgende week toch ?

Ben de afgelopen dagen bezig geweest op wat classes aan te maken en dan elke keer met een andere Covenenant. Wil op die manier testen wat al die abilities doen voordat we over een tijdje een definitieve keuze moeten maken. Is erg leuk om te doen eerlijk gezegd maar wel wat tijdrovend :)
De 13e ja.

Maar kan jij level 60 characters aanmaken dan ? want ik kon alleen een level 50 char steeds aanmaken in de beta en juist de covenants kon ik niet testen. Tenzij ik ging levelen maarja dat wilde ik niet om niet de hele story al te doorlopen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:03:
[...]

De 13e ja.

Maar kan jij level 60 characters aanmaken dan ? want ik kon alleen een level 50 char steeds aanmaken in de beta en juist de covenants kon ik niet testen. Tenzij ik ging levelen maarja dat wilde ik niet om niet de hele story al te doorlopen XD
Ik kan alleen maar lvl 60 chars aanmaken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

hmm checkte even snel. Nog steeds niet die mogelijkheid :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LouUqih4euJawGdrYBVJT-V6wQc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7KPLJwUXbTd4rQ8mcGmXaixO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

Ricmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:11:
[...]

hmm checkte even snel. Nog steeds niet die mogelijkheid :/

[Afbeelding]
dat heeft te maken met de realm die je kiest.

er is 1 realm waar elke char alleen level 60 is.
de andere kan je vanaf level 1 doen of de template voor 50 gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Dirtyrockers op 07-10-2020 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dirtyrockers schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:13:
[...]

[...]

dat heeft te maken met de realm die je kiest.

er is 1 realm waar elke char alleen level 60 is.
de andere kan je vanaf level 1 doen of de template voor 50 gebruiken.
Omg meen je 8)7 hahahah gelijk realm switchen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Omg meen je 8)7 hahahah gelijk realm switchen dan
Ik had maar de keuze uit 1 realm dus kon niet kiezen. Ben benieuwd of jij het wel kan

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

Ik had maar de keuze uit 1 realm dus kon niet kiezen. Ben benieuwd of jij het wel kan
Ja had er 3. de realm Thorghast is blijkbaar 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 21:03
Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

er horen 3 realms te zijn

waarvan 1 level 60 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
oops

[ Voor 105% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2020 13:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Nou, toch maar besloten om weer een beetje te spelen.

Althans, ik moet nog 10K rep voor Vulpera, dus dat gaan we maar even proberen te doen voor volgende week pre-patch.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:25:
[...]
Ja had er 3. de realm Thorghast is blijkbaar 60.
Vreemd, ik heb gisteravond nog even gekeken maar ik kan allen Thorgast kiezen.
Maakt mij niet echt uit want ik wil toch alleen maar lvl 60 spelen dus het is goed zo :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

UTADDICT schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:17:
Nou, toch maar besloten om weer een beetje te spelen.

Althans, ik moet nog 10K rep voor Vulpera, dus dat gaan we maar even proberen te doen voor volgende week pre-patch.
Ik zou daar geen moeite voor doen. Met pre-patch verdwijnen alle rep requirements voor allied races. Je moet wel de questline nog doen om ze te unlocken etc maar geen Exalted meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
Iusedto schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:59:
Ze zijn wel de meeste covenant abilities behoorlijk de grond in aan het nerfen, dus weet niet of je wou gaan voor de gene die de meeste dmg doet want ze zijn erg veel aan het veranderen nog.
En zoals de Venthyr rogue ability is helemaal al veranderd (al verwacht ik niet dat dat nog met andere abilities gaat gebeuren)

[ Voor 9% gewijzigd door Roodenburgertje op 08-10-2020 13:05 ]

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ricmaniac schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:51:
[...]

Ik zou daar geen moeite voor doen. Met pre-patch verdwijnen alle rep requirements voor allied races. Je moet wel de questline nog doen om ze te unlocken etc maar geen Exalted meer.
NOBODY TOLD ME |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
Ow.. goed om te weten :)
Dan ga ik die even snel scoren nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Je moet trouwens ook nog wel de story achievement halen die bij dat ras hoort, dus voor vulpera moet je de main questline in Voldun hebben gedaan. Maar ik gok dat je dat al wel hebt gedaan als je nog maar 10k rep nodig had O-) dus gewoon beter even wachten tot volgende week woensdag en dan bij de emisassary de quest accepteren voor het unlocken van het ras

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roodenburgertje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Ze zijn wel de meeste covenant abilities behoorlijk de grond in aan het nerfen, dus weet niet of je wou gaan voor de gene die de meeste dmg doet want ze zijn erg veel aan het veranderen nog.
En zoals de Venthyr rogue ability is helemaal al veranderd (al verwacht ik niet dat dat nog met andere abilities gaat gebeuren)
Ik ga lang genoeg mee om te weten dat k niet naar damage moet kijken, maar dat had ik in ieder geval niet gedaan hoor. :)
Ik kijk meer naar de utility zeg maar.
Vind het leuk om de covennants abilities een aansluiting te laten zijn op bijvoorbeeld een zwakte van de spec die ik wil testen. Als voorbeeld noem ik een DK. Probeer dan de Venthyr uit met die teleport of de Night Fay met die travel form.

Een spec die squishy is ? Necrolord shield ability handig ? Wat mis ik evt als ik die kies ipv een DPS covenant etc etc

En zo probeer ik een aanvulling te zoeken op zwaktes
Of een aanvulling op sterkte.....als dat goed werkt. (survival hunter met Venthyr bijvoorbeeld)

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 08-10-2020 14:38 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Roodenburgertje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Je moet trouwens ook nog wel de story achievement halen die bij dat ras hoort, dus voor vulpera moet je de main questline in Voldun hebben gedaan. Maar ik gok dat je dat al wel hebt gedaan als je nog maar 10k rep nodig had O-) dus gewoon beter even wachten tot volgende week woensdag en dan bij de emisassary de quest accepteren voor het unlocken van het ras
Ja, hehe, die heb ik allemaal al. Relaxed zeg, ook meteen ff de orcs en zandalari regelen. Ik schaamde me altijd een beetje voor de luiheid om die te halen, hoeft dus niet meer :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor de liefhebbers is er een humble bundle aanbieding, een heel aantal ebooks/ecomics voor 15 dollar ofzo.

https://www.humblebundle....blizzard-publishing-books

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat het levelen van een Demonology Warlock op een gegeven moment nog leuk worden? Of blijft het net zo saai als dat het is op level 24? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 08:52
toolkist schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:03:
Voor de liefhebbers is er een humble bundle aanbieding, een heel aantal ebooks/ecomics voor 15 dollar ofzo.

https://www.humblebundle....blizzard-publishing-books
Dankjewel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
RustStorm schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:17:
Gaat het levelen van een Demonology Warlock op een gegeven moment nog leuk worden? Of blijft het net zo saai als dat het is op level 24? :)
Demonology is letterlijk stilstaan en je demons al het werk laten doen. Sowieso was ik nooit fan van Demonology na de overhaul, dus altijd Destro gebleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Akaendra schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Demonology is letterlijk stilstaan en je demons al het werk laten doen. Sowieso was ik nooit fan van Demonology na de overhaul, dus altijd Destro gebleven :P
same :P alleen tijdens levelen ooit affl. geweest

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boneshock
RustStorm schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:17:
Gaat het levelen op een gegeven moment nog leuk worden? Of blijft het net zo saai als dat het is op level 24? :)

FTFY :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha thanks guys.

Conclusie: demonology klinkt tof, maar is de saaiste van de drie -- destruction alll the way op 120 / 60 en allfliction om te levelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
Destruction levelen is ook prima hoor. heb ik ook gedaan.
Vooral in dungeons erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Logging issues? "We can't authenticate you right now. Please try again later."

https://twitter.com/blizzardcseu_en
Issues resolved.
Mmm.

[ Voor 28% gewijzigd door Hurtebise op 09-10-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Na 8 jaar geen actie weer begonnen. Death knight gekozen, tot nu toe erg leuk (level 112). Benieuwd naar de prepatch. Fijne avond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodenburgertje
RustStorm schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:57:
Haha thanks guys.

Conclusie: demonology klinkt tof, maar is de saaiste van de drie -- destruction alll the way op 120 / 60 en allfliction om te levelen? :)
Hmm ik moet zeggen dat ik demonology nog best wel leuk vind spelen sinds het veranderd is, maar ik heb het dan ook niet op laag lvl gespeeld maar alleen maar op lvl 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Same here, destro voelt voor mij dan weer meer als een net niet fire mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneshock
Heb nu 2x solo op de beta geleveld van 50 > 60. Eerste run volledig als affliction, de tweede run als demonology en het laatste level nog even destruction getest.

Affliction is de eerste levels echt heel sterk. Je zet simpelweg agony op een stuk of 5-6-7 mobs, gooit er een seed tussen en begint rapture te spammen. Dat lukt goed totdat je verhoudingsgewijs steeds minder dmg gaat doen en de mobs meer dmg op jou. Je kunt dan nog maar 2 mobs tegelijk pullen en moet alle dots op je target gooien wat ook vrij lang duurt. Vanaf lvl 56 ongeveer neemt de snelheid van affliction leveling sterk af.

Demonology daarentegen houdt het goed uit op de hogere levels. Als je met warmode aan speelt zijn je dreadstalkers instant cast, neem op de eerste talent rij Dreadlash mee en je hebt een sterke instant cast AoE spell. Doordat het bij demonology in principe je pets zijn die alle damage doen, pak je zelf nooit aggro af. Hierdoor loop je altijd met full health en hoef je nooit drain life te gebruiken of te eten.

Ik heb ook nog even Destruction uit kunnen proberen. Met Bane of Havoc (PvP talent) kun je echt ziek grote pulls doen zelfs nog op hoog level. Het nadeel is dat je voidwalker niet heel veel AoE damage doet waardoor je al snel zelf aggro pakt en gehit wordt door alle mobs. Ik zat daardoor eigenlijk na elke pull wat food te eten. Weliswaar food dat me in 4 seconden full HP healde, maar toch is het vrij irritant om na elke pack te wachten.

Mijn plan om in Shadowlands te levelen is daarom als volgt: beginnen als Affliction en switchen naar Demonology wanneer ik merk Affliction trager begint te worden (minder mobs pullen, langere killtijden etc.) Destruction zou ik alleen aanraden als je in een groep speelt, zodat zij voor je kunnen tanken en jij alles one-shot met Chaos Bolts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ontzettend aan het twijfelen welke class ik als eerste zal gaan levelen met Shadowlands. Ik denk toch aan m'n hunter, omdat deze beide gethering professions heeft. Maar ik weet niet of ik m'n hunter het leukste vind om mee te spelen.

Druid (guardian op het moment), maar ook m'n Enhancement Shaman heb ik altijd leuk gevonden!

Keuzestresss!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sadhu
RustStorm schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 08:35:
Ik ben ontzettend aan het twijfelen welke class ik als eerste zal gaan levelen met Shadowlands. Ik denk toch aan m'n hunter, omdat deze beide gethering professions heeft. Maar ik weet niet of ik m'n hunter het leukste vind om mee te spelen.

Druid (guardian op het moment), maar ook m'n Enhancement Shaman heb ik altijd leuk gevonden!

Keuzestresss!!!! :)
Volgens mij is Guardian niet ze veel momenteel in Shadowlands.
MM hunter is best wel goed.

Maar goed, het is niet alleen de nummertjes, het is ook of je het leuk vind (leuk is natuurlijk ook om boven aan de dips lijst te staan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:25
Ik wil toch even het heugelijke nieuws delen, dat het eindelijk vandaag gelukt is om N'Zoth op Heroic te verslaan... :)
Al sinds ik weet dat je een mount kan bemachtigen bezig geweest en vele malen proberen toch positief resultaat weten te boeken. Begon een behoorlijke frustratie te worden om iedere keer weer dood te gaan, maar uiteindelijk toch nog op de valreep gelukt.
Van mij kan de pre-patch nu beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:30
Voor wie de Collectors nog wilt hebben:
https://www.bol.com/nl/p/...pc/9300000005865682/?s2a=

Mijn pre-order stond op eind het jaar, en niks over gehoord. blijkt een foutje te zijn geweest bij Bol en hebben me geadviseerd om het nu te bestelen, dan ben je gegarandeerd van een exemplaar. Raar maar waar...

Denk deel het even met de geïnteresseerden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ph4nt0m schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:07:
Voor wie de Collectors nog wilt hebben:
https://www.bol.com/nl/p/...pc/9300000005865682/?s2a=

Mijn pre-order stond op eind het jaar, en niks over gehoord. blijkt een foutje te zijn geweest bij Bol en hebben me geadviseerd om het nu te bestelen, dan ben je gegarandeerd van een exemplaar. Raar maar waar...

Denk deel het even met de geïnteresseerden ;)
Vandaag besteld, morgen in huis... 8)7 NB. waarom zouden ze hem nu al hebben en versturen zodat we hem morgen hebben? Pre-patch is er nog niet eens... ^_^

Ik heb gezien dat die van mij nog steeds in bestelling staat. :) Ik wacht rustig af tot ik hem mag ontvangen van ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Vandaag besteld, morgen in huis... 8)7 NB. waarom zouden ze hem nu al hebben en versturen zodat we hem morgen hebben? Pre-patch is er nog niet eens... ^_^

Ik heb gezien dat die van mij nog steeds in bestelling staat. :) Ik wacht rustig af tot ik hem mag ontvangen van ze. :)
Op Amazon staat ook dat ze 13 oktober verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Op zich kán het wel... Je hebt er toch niets aan, aangezien je afhankelijk bent van de servers van Blizzard. Maar toch vind ik het een rare gewaarwording. :) Shadowlands is uitgesteld tot nadere berichtgeving, maar toch worden de fysieke items al verscheept..

Ik zie het allemaal wel verschijnen. :) Vermaak me nog prima, dus ik kom de tijd wel door. ;)

Overigens INSANE hoe snel je nu levelt met de experience potion van da Garrison & WM on & heirloom & 100% exp buff... :| Vanavond ook nog even 100 worden met m'n lightforged paladin en eerder genoemde buffs... de overige levels doe ik wel in het nieuwe systeem na de pre-patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
RustStorm schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Op zich kán het wel... Je hebt er toch niets aan, aangezien je afhankelijk bent van de servers van Blizzard. Maar toch vind ik het een rare gewaarwording. :) Shadowlands is uitgesteld tot nadere berichtgeving, maar toch worden de fysieke items al verscheept..

Ik zie het allemaal wel verschijnen. :) Vermaak me nog prima, dus ik kom de tijd wel door. ;)

Overigens INSANE hoe snel je nu levelt met de experience potion van da Garrison & WM on & heirloom & 100% exp buff... :| Vanavond ook nog even 100 worden met m'n lightforged paladin en eerder genoemde buffs... de overige levels doe ik wel in het nieuwe systeem na de pre-patch. :)
ach, alleen met Xp buff en warmode in drustvar in een paar uurtjes van 110 naar 120 op mijn DH. Moet nog 4 classes om alles op 120 te hebben en dat is dan een first voor me. Volgende wordt alleen geen Drustvar, die heb ik nu wel gezien na 3-4 keer achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:13:
[...]

Bol.com heeft hem ook verstuurd. Ik zal mijn exemplaar morgen ontvangen. Prima :) Blijft ie nog even lekker in het plastic ;D (of niet... ^_^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik kreeg ook een mailtje vandaag dat ze mijn CE gaan versturen vandaag. Niet verwacht maar ergens wel logisch. De prepatch begint morgen/overmorgen; dan worden alle nieuwe systemen al actief.

Ik kan me voorstellen dat ze de mensen die nog geen digital edition hebben maar wel de fysieke nu ook de mogelijkheid willen geven om daar gebruik van te maken.. iedere race Death knight mogelijk en dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat gaan jullie als eerste doen als de pre-patch live gaat ?

Mijn planning is als volgt aangezien de Scourge event niet direct te doen is :
1. Nieuwe class levelen. Zandalari frost mage. Wordt na 15 jaar wel tijd voor een mage :)
2. Huidige chars in de barbershop een metamorfose geven. Vooral mijn female Orcs
3. Shadow priest van dan lvl 42 naar lvl 50 brengen.

...en daarna wachten om via de Scourge event alle Alts even goede gear te geven etc.
The Death's Rising event allows players to acquire catch-up gear for alts, turn into zombies, acquire special collectibles, and farm the 34-slot bag

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:27:
En wat gaan jullie als eerste doen als de pre-patch live gaat ?

Mijn planning is als volgt aangezien de Scourge event niet direct te doen is :
1. Nieuwe class levelen. Zandalari frost mage. Wordt na 15 jaar wel tijd voor een mage :)
2. Huidige chars in de barbershop een metamorfose geven. Vooral mijn female Orcs
3. Shadow priest van dan lvl 42 naar lvl 50 brengen.

...en daarna wachten om de Scourge event om alle Alts even goede gear te geven etc.

[...]
Vermoeden zal ik:

1. Doorgaan met het verkrijgen van vanity items in Mechanon en Nazjatar
2. Levelen van m'n overige characters naar max level: Warlock, Priest en Monk (en een lightforged draenei haar transmog set verkrijgen)
3. Goed idee om alle alts van betere gear te voorzien! ;)
4. NB. ik heb echt geen idee wat deze pre-patch allemaal gaat inhouden... moet me daar echt nog over inlezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:48:
[...]

Bol.com heeft hem ook verstuurd. Ik zal mijn exemplaar morgen ontvangen. Prima :) Blijft ie nog even lekker in het plastic ;D (of niet... ^_^ )
Heb hem inmiddels binnen. Mooi ding hoor! Hier blijft hij in seal. Had SL ook al digital pre-ordered :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Heb hem inmiddels binnen. Mooi ding hoor! Hier blijft hij in seal. Had SL ook al digital pre-ordered :P
Had hetzelfde gevoel toen ik hem daarnet uit de verpakking haalde. Zou ik hem wel open doen... :D Ze hebben toch hun best weer gedaan vind ik om er een mooi stukje doos van te maken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ligt het aan mij of is de CE fysiek zo goed als uitverkocht? Dit in tegenstelling tot de voorgaande expansions waar er maanden na de release nog genoeg te krijgen waren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exxus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:51:
Ligt het aan mij of is de CE fysiek zo goed als uitverkocht? Dit in tegenstelling tot de voorgaande expansions waar er maanden na de release nog genoeg te krijgen waren...
Viel mij inderdaad ook al op... Komt wel een nieuwe batch gok ik:)
Pagina: 1 ... 38 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.