Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 8 uurtjes te gaan en we kunnen kijken hoe de pre-patch is. :) Servers zijn down, en Blizzard heeft de tijd nodig alles goed te implementeren / updaten. :)

Vandaag dan toch maar écht goed thuiswerken... ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40
RustStorm schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:05:
Nog 8 uurtjes te gaan en we kunnen kijken hoe de pre-patch is. :) Servers zijn down, en Blizzard heeft de tijd nodig alles goed te implementeren / updaten. :)

Vandaag dan toch maar écht goed thuiswerken... ^_^
Hoe bedoel je nog 8 uurtjes te gaan? Gaan de servers pas vanmiddag open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:17:
[...]

Hoe bedoel je nog 8 uurtjes te gaan? Gaan de servers pas vanmiddag open?
Ze hebben aangegeven maintenance uit te voeren van 07:00 uur tot 15:00 uur CEST.

Blizzard Announces Long Maintenance For the EU Shadowlands Pre-Patch Launch

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2020 08:22 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Er is ook een 2 GB grote updates. Maar idd, servers liggen er tot 15:00 vanmiddag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
RustStorm schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:20:
[...]

Ze hebben aangegeven maintenance uit te voeren van 07:00 uur tot 15:00 uur CEST.

Blizzard Announces Long Maintenance For the EU Shadowlands Pre-Patch Launch
Dat is mooi kl*te dan... Had me verheugt op n ochtendje nieuwigheid ontdekken, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Pyr0_ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:23:
[...]

Dat is mooi kl*te dan... Had me verheugt op n ochtendje nieuwigheid ontdekken, jammer.
Stond al een week aangegeven in de launcher hoor btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09
Pyr0_ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:23:
[...]

Ze hebben geleerd van de beta test in de US gisteren.
Geen garanties dat je ingelogd blijf, maar de realms zijn weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow... nu al online? Toch fijn he... dat we in een latere tijdzone leven... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Vulpera (omdat mensen ze haten) Enhancement Sham, here I come.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:25
Iusedto schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:46:
Ik zie het vanavond wel. Zit op mijn werk dus heb geen andere keuze :)
Ik zit hier precies met hetzelfde...
Voor mij wordt het ook nog even wachten, maar kijk al wel reikhalzend uit naar vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Hier net even de laatste updates binnen gehaald om zo straks aan de gang te kunnen. Wederhelft gaat zo al beginnen gok ik.
We zijn nog wel aan kijken wat en waar we gaan rerollen. Ik denk dat m'n wederhelft kijkt wat, in verband met de nieuwe opties bij creëeren van de alts, dan zoek ik wel een server met een NL Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ach, na het werken even de rest binnenhalen terwijl ik eten kook enzo.
Nog een 4tal classes naar max level brengen in ieder geval, en dan zien we wel weer. Sowieso nog een verse alt alleen voor Exile's reach eens te proberen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Oke ze is er al uit. Het word sowieso Alliance.
Volgens mij heeft ze een character aangemaakt op Silvermoon, zit er hier iemand in een NL guild die haar/ons uit kan nodigen?

Edit: Weet wel, we zijn geen raiders. We vinden het af en toe leuk maar niet voor vast. We zijn meer het type dat graag meeleest en af en toe eens meepraat in de chat (net als hier op tweakers eigenlijk :9 )

[ Voor 37% gewijzigd door Nederlandhc op 14-10-2020 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trently schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:47:
[...]

Ik zit hier precies met hetzelfde...
Voor mij wordt het ook nog even wachten, maar kijk al wel reikhalzend uit naar vanavond :)
Ik ook :)
Kan niet wachten om een mage te maken en die op de nieuwe manier te gaan levelen.
Ben erg benieuwd hoe dat nu gaat.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net even in m'n pauze ingelogd. Ziet er allemaal redelijk gelikt uit en de drukte viel mee maar misschien komt dat doordat iedereen 15.00 had verwacht. Ik ben een groot fan van character customisation dus die nieuwe opties zijn super, alhoewel ik de Blood Elf opties wat karig vind. Blauw haar + blauwe ogen op de magus, wel helemaal cool d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNPk1a2KXwE9pkRhM4wyLZfWSqI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FkmdTPrzl4qCdt4sBl7Ez8S4.png?f=fotoalbum_large

Ook nog even een familielid die al een tijdje niet meer speelt (en niet op de hoogte was van de squish) een hartverzakking bezorgd door te linken naar haar armory met de mededeling dat Blizzard en backups zijn getroffen door crypto malware en alle characters zijn gereset naar lvl 50 zonder mogelijkheid om het originele character te restoren. De troll in mij kon de verleiding niet weerstaan 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wel jammer dat het pre-patch event nog niet live is. Alleen alle changes enzo zijn doorgevoerd maar het scourge event en questline nog niet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ricmaniac schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:
Wel jammer dat het pre-patch event nog niet live is. Alleen alle changes enzo zijn doorgevoerd maar het scourge event en questline nog niet.
Redelijke domper ja, kan je wel 1-50 levelen maar dan kom je daar op 50 en is het catch up gear er niet dus kan je ofwel A ) weer vingers draaien zoals de laatste maanden en wachten tot ze het event aanzetten binnen x weken of B ) lekkere leuke BFA content doen om wat gear te krijgen.

Eigenlijk grof gezegd is er geen hol te doen buiten de leveling experience, iedere stream wat ik open doe zie ik mensen BFA mythic keys runnen.

Over dompers gesproken, WowUp een scan van addons laten doen en Elvui staat nog op 11.54 ofzo, hun eigen addon en site krijgt de hamer momenteel maar vermeld wel 12.0 maar kan die niet downloaden.
Dus kan helemaal nog niet inloggen want inloggen met 11.xx geeft een hele hoop errors.

Valt me deze keer toch tegen van Elvui/Tukui want meestal zie ik al een update een dag voor de pre-patch maar mag er niet op klikken, nu moet ik een update en hij komt niet :+
Straks moet ik even weg dus hopelijk vanavond als ik terug kom tegen 23u staat die update button er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

Ik heb via de wowup addon manager gewoon elvui kunnen downloaden.
Heb wel iets van 10 addons moeten uitschakelen omdat die nog geen update hebben.

Ook wat tweaks met de videokwaliteit en de rest ging redelijk soepel.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
junglebeast schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:16:
Ik heb via de wowup addon manager gewoon elvui kunnen downloaden.
Dan was dat toch al redelijk vroeg want ik probeer al een uur maar de tukui eigen app of de site krijgt bijna geen verbinding dus enige vorm van addon manager zoals Wowup of tukui app kan ook niet zoeken achter Elvui 12.0 want addon managers zoeken op tukui naar een nieuwe versie en die site zit zichzelf momenteel te stikken.

Anyway in een stream een discord link gevonden naar de Tuk discord en 12.0 staat als een .zip in de Pinned messages daar.
En aangezien de wall of text daar van mensen die vragen '' when is elvui gonna work '' of '' when is the update ready ' was ik niet alleen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Ik kom er niet in hoor, was toch vanaf 15:00 live (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Keesknd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:03:
Ik kom er niet in hoor, was toch vanaf 15:00 live (?)
Ja officieel wel maar stonden vanochtend al aan. Momenteel liggen de login servers eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:
Katmi schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Redelijke domper ja, kan je wel 1-50 levelen maar dan kom je daar op 50 en is het catch up gear er niet dus kan je ofwel A ) weer vingers draaien zoals de laatste maanden en wachten tot ze het event aanzetten binnen x weken of B ) lekkere leuke BFA content doen om wat gear te krijgen.
Wees blij dat je geen weken lang last hebt van anderen die jou zo nodig in een zombie willen veranderen. Even is leuk, maar weken lang? Nah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Als je nu met een nieuwe char begint. Heb je dan niet eigenlijk al de nieuwe ervaring van de nieuwe expansion? Met als enige dat de de nieuwe end content nog niet hebt?

Dus nu beginnen en als je eenmaal max level bent is de uitbreiding hopelijk uit of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

jaydenjarno schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 17:21:
Als je nu met een nieuwe char begint. Heb je dan niet eigenlijk al de nieuwe ervaring van de nieuwe expansion? Met als enige dat de de nieuwe end content nog niet hebt?

Dus nu beginnen en als je eenmaal max level bent is de uitbreiding hopelijk uit of mis ik iets?
Klopt.
Het nieuwe start gebied komt ook in Shadowlands idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17:35

Funky22

Guild invite

Paar uurtjes gespeeld maar twijfel toch nog om Shadowlands te kopen, het blijft toch een Been there, done that ding

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Nieuwe startgebied zit er nog niet in dus? Maar de rest wel te doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor de elvui gebruikers, dit gaat wellicht sneller dan via de hoofdsite er te komen:

https://www.tukui.org/downloads/elvui-12.00.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

toolkist schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:22:
[...]

[...]

Wees blij dat je geen weken lang last hebt van anderen die jou zo nodig in een zombie willen veranderen. Even is leuk, maar weken lang? Nah
Ja klopt heb dat al op de PTR ervaren.. kon niets in SW doen. Maar bedoel het meer voor dus inderdaad die catch up gear bijvoorbeeld. Dit is toch een moment dat veel mensen terug komen. zou fijn zijn als ze enigsinds mee kunnen komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2020 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Eindelijk klaar na een lange dag werken en meteen even World of Warcraft opstarten (althans dat dacht ik), kom ik al meteen in een queue terecht van 25 minuten voor de Blizzard launcher...
Dat is even een minder begin van de pre-patch... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
Trently schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:03:
Eindelijk klaar na een lange dag werken en meteen even World of Warcraft opstarten (althans dat dacht ik), kom ik al meteen in een queue terecht van 25 minuten voor de Blizzard launcher...
Dat is even een minder begin van de pre-patch... :|
En als je daardoor heen bent kom je in de queue voor op de realm in te kunnen loggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Poulske schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

En als je daardoor heen bent kom je in de queue voor op de realm in te kunnen loggen....
Misschien dat het op mijn realm meevalt, maar daar wilde ik nog niet al teveel over nadenken... Daar was ik namelijk al bang voor
Alles stap voor stap doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
UTADDICT schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:30:
Vulpera (omdat mensen ze haten) Enhancement Sham, here I come.
Love you. Mijn partner en ik zijn dol op de vosjes.

Vanmorgen konden we even inloggen en een hele tijd gespeeld met het char maken. Moet zeggen dat het heel mooi opgezet is. Niet alleen een leuke animatie bij klikken op de class. Maar leuk detail, als je een char customed en dan op terug klikt, wordt je keuze meegenomen in het keuze scherm, ook als je dan weer op de diverse classes klikt.

Maar ook voor ons is het inloggen vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Vreemd. Ik kon gewoon updaten en inloggen zonder problemen. Wel al de launcher om 4u aangezet... Misschien zit daar het verschil..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je kan nu dus die timeline bij chromie kiezen voor welke xpac je wilt levelen. schijnt dat WoD het snelste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
WoD is idd het snelste, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die bv nog nooit MoP gedaan heeft. Dan is het nu een ideale tijd om het te doen.
Dikke aanrader aan mensen die de meeste niet gedaan hebben, kies dan voor Wrath of the Lichking expansion

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

oooooo wat ben ik een mooie man geworden ^^ (no homo)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-LQ4PIJ26DR2kimaukTMM34lrI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bo24kz09uMG1N6liWLsKWnRL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SideShow schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:59:
oooooo wat ben ik een mooie man geworden ^^ (no homo)

[Afbeelding]
Hahah dat is wel geinig ik heb precies dezelfde look gedaan .. alleen een iets ander gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

Word hier vandaag denk ik niks.. que op battlenet loopt al op van 25 naar 37 minuten.. en op Kazzak zal het wel te druk zijn, en een que van een uur :( (kan uberhaubt niet inloggen, ook niet via het web)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Vraagje, duurt bij jullie het laden ook veel langer dan voor de prepatch? Hiervoor duurde het bij mij 1 tot 3 seconde vanaf de char selectscreen tot ingame. Op dit moment duurt het zo'n 30-60 seconde (staat stil op +- 80% loading).. Redelijk irritant als je door 20-30 alts heen moet om een bepaald item te zoeken :(.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Uhmmie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:12:
Vraagje, duurt bij jullie het laden ook veel langer dan voor de prepatch? Hiervoor duurde het bij mij 1 tot 3 seconde vanaf de char selectscreen tot ingame. Op dit moment duurt het zo'n 30-60 seconde (staat stil op +- 80% loading).. Redelijk irritant als je door 20-30 alts heen moet om een bepaald item te zoeken :(.
65ste in queue dus geen idee maar install Altaholic addon zou ik zeggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik ben nog bezig om op de Battle.net app in te loggen. Eerst stond er ~44 minuten, nu staat er ~51861 :D

We wachten rustig af, genoeg andere dingen te doen. Tegen het weekend aan zal het toch wel een stuk minder druk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Geduld is een schone zaak zeggen ze toch??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9V4LO2K-DMNImsQt2zB9o11lPXA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OO9zusnQawQTAaqZJGdrFN2Z.png?f=fotoalbum_large

Omgerekend zo'n 36 dagen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Trently op 14-10-2020 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Trently schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:21:

[Afbeelding]
Als je dan inlogt, is Shadowlands al wel uit :D nice! (hier @ 47426 mins :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Laatst online: 18-09 10:56
Login servers full :(

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Je zou het bijna denken...
Ik zit op het moment al op 64.507 minuten... Gaat de goede kant op dus, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]

Bij mij staat ie op 96.000 :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59

[Afbeelding]

Hetzelfde hier, was 30 mins geleden nog ongv ~25 mins, en nu ineens 38526 minutes...

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Zeror schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Bij mij staat ie op 96.000 :+
Geef me een halfuurtje en dan zou ik vast en zeker weer boven je staan ;)

*update 19:36*
In de tussentijd weer gezakt naar 268 minuten.
Het gaat nu weer snel naar beneden toe merk ik. Dus hopelijk nog 15-20 minuten

[ Voor 25% gewijzigd door Trently op 14-10-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Uhmmie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:12:
Waarschijnlijk wat addons die moeilijk lopen doen, even alles uit zetten wat je niet perséé nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asmongold laat net zien dat dood gaan voordat je de eerste quest voltooid in de Exiled Reach voor een flinke bug zorgt waardoor je character onbruikbaar (je kan niet meer terug naar de boot waar bent gestart) wordt.

Edit: Lijkt erop dat je toch wel terug kunt. Als je ver genoeg zwemt, teleport je terug. Eerst dacht ie dat een GM hem terug teleporte.

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 14-10-2020 20:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Trently schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:26:
[...]

Geef me een halfuurtje en dan zou ik vast en zeker weer boven je staan ;)

*update 19:36*
In de tussentijd weer gezakt naar 268 minuten.
Het gaat nu weer snel naar beneden toe merk ik. Dus hopelijk nog 15-20 minuten
Ik wacht al een half uur, is nu nog ~147 minuten ><
Zo wordt je ook flink genaaid als je geen WoW gamer bent maar bv Destiny/Hearthstone etc?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 19-09 20:07
Kol Nedra schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:10:
[...]

Ik wacht al een half uur, is nu nog ~147 minuten ><
Zo wordt je ook flink genaaid als je geen WoW gamer bent maar bv Destiny/Hearthstone etc?
dat dacht ik dus ook, vreemd dat er zo'n grote wachttijd is voor een launcher en daarmee alles blokkeerd.
zelf wacht ik al 45min en staat nu op 92min

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er naar uit dat ik maar beter niet probeer in te loggen... haha

Edit: goed bedacht... want het lijkt vrij kansloos te zijn... ^_^

[ Voor 33% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2020 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke tip:

1.druk op Offline
2. ga naar WoW
3. manueel inloggen
4. klaar!!!

ik zit op een rustige server dus kon gelijk beginnen :D
(Bloodscalp server - Horde)

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2020 20:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:26:
dikke tip:

1.druk op Offline
2. ga naar WoW
3. manueel inloggen
4. klaar!!!

Dan is het toch wel handig als je je inloggegevens nog weet... 8)7

OH crap! gelukt! :) thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2020 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 14:50
dikke tip:

1.druk op Offline
2. ga naar WoW
3. manueel inloggen
4. klaar!!!

Hiermee kom ik wel in de game omgeving, maar krijg vervolgens steeds de melding "Cannot authenticate you". Bij onze al eerder gemergde server (Blade's Edge EU) zijn recent nog drie andere gevoegd, dus het zal wel druk zijn... Morgenavond dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 19-09 20:07
dikke tip:

1.druk op Offline
2. ga naar WoW
3. manueel inloggen
4. klaar!!!

Dit maar eens proberen want de queue time ging van 85min naar 40min en nu weer terug naar 110min.
nu in ieder geval aan het patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik had geen moeite, ik gebruikte mijn inlog gegevens, authenticator op mijn app en ik was binnen

moest wel ff mijn inlog gegevens opzoeken in mijn boekje die ergens verstopt is in mijn huis met al mijn wachtwoorden ^^

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 14-10-2020 20:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik ga maar hopen op een wonder voor oranje, en wow morgen maar proberen.

(tip hierboven van @Kol Nedra werkte helaas niet. Kom daar ook in een login que, die niet lijkt te werken)

edit: Ik vroeg me af of het blizzard issue's waren, of dat er een aantal 'hackers' bezig waren. Maar schijnbaar heeft de US dezelfde problemen

https://www.icy-veins.com...xperiencing-login-issues/

[ Voor 39% gewijzigd door Nibbz op 14-10-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:49
Heb net ook offline geklikt en manueel ingelogd om diablo te spelen, dat lukt maar al me chars zijn weg, blijkbaar omdat je geen connectie met battle.net heb
wel vreemd als je geen wow gamed hiervan last moet hebben.
Timer staat inmiddels op 426 minuten !!!

@Kol Nedra hoe kan wow jou character ophalen als je offline bent van battle.net?

[ Voor 13% gewijzigd door nllight op 14-10-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nllight schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:51:
Heb net ook offline geklikt en manueel ingelogd om diablo te spelen, dat lukt maar al me chars zijn weg, blijkbaar omdat je geen connectie met battle.net heb
wel vreemd als je geen wow gamed hiervan last moet hebben.
Timer staat inmiddels op 426 minuten !!!

@Kol Nedra hoe kan wow jou character ophalen als je offline bent van battle.net?
Het werkt bij mij iig echt, je bypassed b.net en logged in direct met je email account
deze tip heb ik via twitch gehoord van marvelouskenzhi
Als je het niet gelooft vraag het maar aan hem :)

https://www.twitch.tv/marvelouskenzhi

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:01:
[...]

Het werkt bij mij iig echt, je bypassed b.net en logged in direct met je email account
deze tip heb ik via twitch gehoord van marvelouskenzhi
Als je het niet gelooft vraag het maar aan hem :)

https://www.twitch.tv/marvelouskenzhi
Het werkt inderdaad echt. Ik ben ook op deze manier ingame geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:49
@Kol Nedra ik heb ook niet gezegt dat ik je niet geloof.
je hebt inderdaad gelijk ik heb net op mijn wow account ingelogd en zie al mijn chars daar staan.
maarja mijn hunter heeft zijn boog paar maanden geleden definitief aan de wilgen gehangen dit keer.

wilde nu wat diablo 3 spelen en daar is me hele account verdwenen met deze manier van inloggen. vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

even een paar dungeons gedaan, als resto shaman (main) , enhancement shaman, en arms warrior.

Resto shaman voelt echt als van ouds! veel totems, water shield, earth shield (die was er al wel dmv van talents, maar nu ook talent-loos).

Enhancement shaman was wel even wennen :s. Geen rockbiter was wel ff wennen. Evenals windfury totem gebruiken, die nu geen CD heeft, en een 10% kans buff op een extra auto attack geeft :(. Fire nova is terug! echter kun je nu geloof ik nog geen flameshock over groepen spreiden met lava lash. Dat was in WotLK zo tof!

Arms warrior, weinig verschil eigenlijk. Al zag ik ook dat shieldbock, shieldslam en ignore pain ook beschikbaar zijn op Arms. Zullen we weer tanks in arms spec gaan krijgen?

Owja.. shockadins ook terug.. een Holy pala die de dps meters topte haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren niet veel gedaan behalve een zandalari frost mage gaan levelen.
Gekozen om te levelen via Chromie in WotLK maar ik was niet de enige die dat had gekozen zeg !
De areas zaten propvol met mensen. Wel leuk om te zien.

Ook grappig dat je alleen dungeons doet van de Xpac waarin je levelt.
Dungeon runs doen is nog steeds de snelste manier om XP te vergaren was mijn indruk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
In BFA heb ik vooral Pala gemaind, heb nog een lvl 50 Druid nu, wellicht dat ik met deze in Shadowlands ga mainen.

Aan de andere kant heb ik nu ook nog genoeg tijd om een nieuwe class te lvelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff ik heb écht geen idee welke class te mainen in Shadowlands. Frost mage voelt erg sterk aan; fury warrior daarentegen helemaal niet...

Keuzestressss! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:54:
Pfff ik heb écht geen idee welke class te mainen in Shadowlands. Frost mage voelt erg sterk aan; fury warrior daarentegen helemaal niet...

Heb hetzelfde probleem hahah
Ik twijfel tussen elem shaman met offspec resto of balance druid met offspec resto

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:54:
Ik werk gewoon mijn lijstje af :)
1. Afliction warlock (main SL)
2. Ret pally (Alt SL)
3. survival hunter (guilty pleasure)
4. Monk (gewoon voor de fun)
Monk bevalt zo ontzettend goed in de beta, echt niet normaal.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Voor mij blijft het als main balance druid en main alt mage, welke spec moet ik nog ff kijken maar ik denk frost...
Die maar als eerste naar 60 krijgen en gearen.

Gisteren even de UI en keybindings goed gezet voor m'n balance druid, pfff wat n werk

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 09:21
harrie_1 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:54:
Voor mij blijft het als main balance druid en main alt mage, welke spec moet ik nog ff kijken maar ik denk frost...
Die maar als eerste naar 60 krijgen en gearen.

Gisteren even de UI en keybindings goed gezet voor m'n balance druid, pfff wat n werk
Hoe is Balance Druid tegenover BFA? Ik heb deze eigenlijk altijd wel gemaint tot heel die vage eclipse balk in beeld kwam.. Toen vond ik het stuk minder leuk geworden.

Ben namelijk wel geneigd deze weer een kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Enige nare gisteren is dat een deel van mijn addons het gewoon iet deed,maar dat zal wel zsm verholpen zijn. vanavond wel weer cursebreaker laten lopen om te zien wat dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Pannekook schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:19:
[...]

Hoe is Balance Druid tegenover BFA? Ik heb deze eigenlijk altijd wel gemaint tot heel die vage eclipse balk in beeld kwam.. Toen vond ik het stuk minder leuk geworden.

Ben namelijk wel geneigd deze weer een kans te geven.
Ik heb alleen balance druid main gehad in BFA... Voor nu ziet het er wel leuker uit moet ik zeggen, maar het blijft het spammen van n paar spells...
Je wilt zo snel mogelijk in een eclipse komen (door bijv 2 keer solar kom je in lunar eclpise) en daarna spam je zo vaak mogelijk in die x seconden je starfire spell. Zodra die x secondes voorbij zijn, wil je zo snel mogelijk in lunar eclipse komen en solar spammen...
That's it in a nutshell...

Niet heel complex lijkt me, qua DPS zit het er nu niet heel goed uit... maar zal hopelijk nog verder balanced worden.
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je iets leuks speelt en dat is balance druid voor mij. Alleen voor progression raids heb ik m'n mage achter de hand als balance druid te weinig oplevert.

Merkez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 09:21
harrie_1 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Ik heb alleen balance druid main gehad in BFA... Voor nu ziet het er wel leuker uit moet ik zeggen, maar het blijft het spammen van n paar spells...
Je wilt zo snel mogelijk in een eclipse komen (door bijv 2 keer solar kom je in lunar eclpise) en daarna spam je zo vaak mogelijk in die x seconden je starfire spell. Zodra die x secondes voorbij zijn, wil je zo snel mogelijk in lunar eclipse komen en solar spammen...
That's it in a nutshell...

Niet heel complex lijkt me, qua DPS zit het er nu niet heel goed uit... maar zal hopelijk nog verder balanced worden.
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je iets leuks speelt en dat is balance druid voor mij. Alleen voor progression raids heb ik m'n mage achter de hand als balance druid te weinig oplevert.
Hetgeen dat mij zo tegenviel van Balance in BfA (wat ik me er nog van kan herinneren, snel tot 120 gegaan en verder niet) wat die Eclipse balk in combinatie met solar/lunar procs. Vond het niet prettig spelen althans.

Het op en neer swappen van lunar naar solar anzich ligt me wel. Vanavond dus maar weer eens de druid onder het stof vandaag halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Gister alle addons geupdate, echter blijft weakaura's veel LUA errors geven. WA is wel geupdate voor 9.0, maar werkt nog niet helemaal lekker. Meerder mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Geen enkel probleem met WA gehad. Heb je misschien aura's met custom code? Daar kan het misschien in zitten?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nibbz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:04:
Gister alle addons geupdate, echter blijft weakaura's veel LUA errors geven. WA is wel geupdate voor 9.0, maar werkt nog niet helemaal lekker. Meerder mensen last van?
Heb je ook classic?
Volgens mij kreeg ik gisteren een melding dat als je ook classic WA had, je de retail versie handmatig moest updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Nibbz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:04:
Mja, ik had gisteren weinig zin om mijn warlock weakauras uit te gaan zoeken, immolate timer is weg op dit moment maar moet ff kijken of ik weer de juiste weakauras kan gaan krijgen ergens.
Erger voor mij waren hidden frames waardoor ik gisteren mijn camera niet met rechtsklik kon draaien. Oude addon die dus nog geen update had dus tja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Krijgen andere hier constant de foutmelding "WOW51900128" bij het inloggen in World of Warcraft?
Iedere keer dat ik in de wachtrij sta om in te loggen krijg ik de melding op het laatste moment (net voordat je chars inladen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Yup heeft iedereen sinds een minuut of 20. Zowel classic als retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan gebeuren dat we hiermee te maken krijgen. :)

Wilde lekker inloggen, maar het lukt dus niet... Dan maar na het eten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

maontje

better off Playing

RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:28:
Kan gebeuren dat we hiermee te maken krijgen. :)

Wilde lekker inloggen, maar het lukt dus niet... Dan maar na het eten. :)
Ben al vanaf 17:15 aan het proberen maar tot op heden elke keer hezelfde met een andere WOWcode
Vrees het ergste 2 dgn niet kunnen spelen. Maar wel de centjes innen

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Blizzard geeft aan dat de problemen opgelost zijn... dus, zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

ik probeer al 4x 6min op kazzak te komen en DC elke keer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Akaendra schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:52:
[...]

Mja, ik had gisteren weinig zin om mijn warlock weakauras uit te gaan zoeken, immolate timer is weg op dit moment maar moet ff kijken of ik weer de juiste weakauras kan gaan krijgen ergens.
Erger voor mij waren hidden frames waardoor ik gisteren mijn camera niet met rechtsklik kon draaien. Oude addon die dus nog geen update had dus tja :D
Op wago.io had ik voor mijn monk wel SL weakauras gevonden. Maar moest wel specifiek SL beta aan de rechterkant kiezen. Wellicht dat dit ook voor jou kan helpen.
Motaro schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:32:
ik probeer al 4x 6min op kazzak te komen en DC elke keer
Ik heb hetzelfde probleem, 10 minuten geleden was de laatste DC, lijkt me sterk dat het vlak daarna opgelost is. We gaan het meemaken, 243 voor me in queue.

[ Voor 21% gewijzigd door mpra op 15-10-2020 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

DizzyWeb schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:31:
En waar geven ze datr aan want volgens de forums is er nog niet veel bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

DizzyWeb schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:31:
nope na 7min 700+ in Q weer DC is dus nog niet weg

even topwatch bij gedaan naa 30min 3x DC en nog niks

[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 15-10-2020 19:14 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

maontje schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

En waar geven ze datr aan want volgens de forums is er nog niet veel bekend
Nevermind, iemand die ik ken reageerde op de melding van gisteren op Twitter... Half uur geleden heeft Blizzard geroepen dat ze nog aan het onderzoeken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje

maontje

better off Playing

DizzyWeb schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Nevermind, iemand die ik ken reageerde op de melding van gisteren op Twitter... Half uur geleden heeft Blizzard geroepen dat ze nog aan het onderzoeken zijn.
DAt is inmiddels alweer langer geleden zie onderstaande tweet

We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. #BlizzCS
Tweet vertalen
4:48 p.m. · 15 okt. 2020·BlizzardCS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik heb opzich redelijk kunnen spelen sinds een uur of 16:00, tot ik net over wilde stappen naar een andere alt (op een andere realm), tijdens het wisselen van realm een DC en sindsdien elke keer een DC nadat ik door de queue heen ben :(.

Dat "wij zijn het aan het onderzoeken", lees ik meer als helaas de servers zijn overbelast omdat iedereen terug komt voor de pre-patch, maar dat zal over een paar dagen wel weer minder zijn....

[ Voor 29% gewijzigd door Uhmmie op 15-10-2020 19:08 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Dat is gewoon zwarte humor. Eerst je laten wachten in de rij want de servers zijn vol. Boek pakken en wat lezen, dus geen drama, kleine 10 minuten verder. De rij lost zich blijkbaar op, nog een kleine 100 te gaan. En dan het magisch beeld inloggen op server en boem de dc met de tekst als door voorgaande post makers vermeld. Zucht, is het nou echt niet mogelijk de tekst "we're currently investigating etc" te plaatsen voor je in de rij gaat staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

fitznl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:09:
Dat is gewoon zwarte humor. Eerst je laten wachten in de rij want de servers zijn vol. Boek pakken en wat lezen, dus geen drama, kleine 10 minuten verder. De rij lost zich blijkbaar op, nog een kleine 100 te gaan. En dan het magisch beeld inloggen op server en boem de dc met de tekst als door voorgaande post makers vermeld. Zucht, is het nou echt niet mogelijk de tekst "we're currently investigating etc" te plaatsen voor je in de rij gaat staan :)
voor al als in laats 10 bent van Q
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

loging in

DC _/-\o_

ga denk even GT kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh... toch jammer niet in te kunnen loggen.

Dan maar iets anders doen! Desperados 3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:52
Ik ben net na 2 uur proberen eindelijk er door gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
livranca schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:28:
Ik ben net na 2 uur proberen eindelijk er door gekomen :)
Ik ook, maar of ik hier heel veel mooi opschiet weet ik nog niet zo....
Al 5 minuten niet meer dan dit te zien 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMSEOo1PVgKJXkVGAA1vfvGduio=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MJVrxYz9Bc6LVAjH0BvSWUUs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
Trently schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:32:
[...]

Ik ook, maar of ik hier heel veel mooi opschiet weet ik nog niet zo....
Al 5 minuten niet meer dan dit te zien 8)7

[Afbeelding]
Dat duurde hier ook lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Maar jij bent er al wel doorheen?
Jij ziet je chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
Trently schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:35:
[...]

Maar jij bent er al wel doorheen?
Jij ziet je chars?
Ben zelfs al aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
livranca schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:36:
[...]

Ben zelfs al aan het spelen.
Duurt nog zo'n 10 minuten, maar dan kunnen we eindelijk weer gaan spelen! _/-\o_
Pagina: 1 ... 39 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.