Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel plezier allen! :) Ik zit er ook in. Maar eerst nog even wat andere zaken regelen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Wat gaan jullie allemaal spelen?

In vanilla WoW was mijn Main een Alliance Hunter
In BC was mijn main een Horde Shaman
In WotLK was mijn main een Horde Shaman en op het eind overgestapt op Alliance DK
In Cataclysm, WoD en Legion was mijn main een Alliance DK
En BFA ben ik begonnen met mijn alliance DK, maar vrij snel gestopt en daarna nog heel even terug geweest op een Horde Paladin..

Daarnaast heb ik nog een berg alts gelevelt gehad waarmee ik max LFR deed, maar dat waren altijd chars die of konden tanken of konden healen.. Pure DPS heb ik dus sinds vanille wow niet meer gespeeld gehad.

Voor shadowlands was ik van plan om verder te gaan op de paladin omdat ik echt uitgekeken ben op de DK en graag eens wat anders wilde spelen.

Nu wilde vrouwlief graag wat gaan levellen tijdens de pre-patch en ben nu dus bezig met een rogue en warlock op de horde aangezien dat een van de weinige classes zijn die ik nog niet had.. Nu moet ik zeggen dat de eerste levels al veel beter zijn dan vroeger.

Rogue is verder ok, maar zal ik nooit gaan mainen.. Maar ik ben tot nu toe echt verbaasd positief over de warlock.. Dus ik twijfel nu best wel om mijn nieuwe warlock als main te maken in shadowlands :).

Ik ben benieuw wat jullie gaan spelen, wat je gespeeld hebt, en als je gaat overstappen waarom?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:31
Dat Alt levellen die eerst 110 waren gaat wel heel erg snel nu.
Mage gisteren in letterlijk nog geen 2 uur tijd naar 49 gegeaan (van 45) en dan heb ik half drustvar nog niet eens gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Gisteren nog even Nighthold Heroic gedaan op mijn Destro Lock (oude itemlevel 455. Nieuw weet ik zo even niet). Maar ik had met een aantal bosses toch heel wat meer moeite dan voor de pre-patch. Volgens mij moeten ze nog een aantal fights gaan balancen.

Iemand dezelfde ervaring dat oude content moeilijker is dan voor de pre-patch?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53

Nibbz

Postmaster General

Beefhead schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:41:
Gisteren nog even Nighthold Heroic gedaan op mijn Destro Lock (oude itemlevel 455. Nieuw weet ik zo even niet). Maar ik had met een aantal bosses toch heel wat meer moeite dan voor de pre-patch. Volgens mij moeten ze nog een aantal fights gaan balancen.

Iemand dezelfde ervaring dat oude content moeilijker is dan voor de pre-patch?
Ik zag dat de Lych King (ICC25) niet te doen was, door de scaling zijn een aantal abilities one shots voor de hele raid.

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Wat aan het experimenteren om een controller UI te maken. Voorlopig wat zitten proberen in weakauras:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGhE-aqvBsRDYKUJiBDrhFudgaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iBVBXohUyhnU0zXbqn90Qpz7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 10:56
Uhmmie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:41:

In WotLK was mijn main een Horde Shaman en op het eind overgestapt op Alliance DK
En BFA ben ik begonnen met mijn alliance DK, maar vrij snel gestopt en daarna nog heel even terug geweest op een Horde Paladin..

Daarnaast heb ik nog een berg alts gelevelt gehad waarmee ik max LFR deed, maar dat waren altijd chars die of konden tanken of konden healen.. Pure DPS heb ik dus sinds vanille wow niet meer gespeeld gehad.

Voor shadowlands was ik van plan om verder te gaan op de paladin omdat ik echt uitgekeken ben op de DK en graag eens wat anders wilde spelen.

Nu wilde vrouwlief graag wat gaan levellen tijdens de pre-patch en ben nu dus bezig met een rogue en warlock op de horde aangezien dat een van de weinige classes zijn die ik nog niet had.. Nu moet ik zeggen dat de eerste levels al veel beter zijn dan vroeger.

Rogue is verder ok, maar zal ik nooit gaan mainen.. Maar ik ben tot nu toe echt verbaasd positief over de warlock.. Dus ik twijfel nu best wel om mijn nieuwe warlock als main te maken in shadowlands :).

Ik ben benieuw wat jullie gaan spelen, wat je gespeeld hebt, en als je gaat overstappen waarom?
Weet het ook echt niet, wil ook Paladin omdat het deze expansion erg goed binnen het thema valt.
Zit te twijfelen tussen Monk, Paladin, Druid en warlock....

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
RustStorm schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:41:
Veel plezier allen! :) Ik zit er ook in. Maar eerst nog even wat andere zaken regelen. :)
Succes ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Laatst online: 18-09 10:56
Wat doen jullie trouwens nu met de pre-patch (als jullie kunnen spelen)?

Al mijn alts zijn ondertussen max level, maar er is geen nieuw content om te spelen of vergis ik me?
Alts gearen voelt nu ook zo nutteloos aan...

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenpants0291
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-09 13:16
Uhmmie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:41:

Hier ook Paladin. Prot main, net als heel BFA, met Holy offspec. Prot Paladin voelt prima aan in ieder geval met de veranderingen! Wat betreft een alt/alts heb ik alle classes op bijna max/max level dus moet ik nog even kijken. Ik vond Frost DK leuk in BFA, net als Shaman. Ik heb ze alleen nog niet geprobeerd in de prepatch.

Wat het absoluut niet wordt is een ranged DPS. Ik kan het niet leuk vinden 😂. Ondanks dat ik alle ranged DPS classes dus op lvl 45+/50 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Thomderanged schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:08:
Wat doen jullie trouwens nu met de pre-patch (als jullie kunnen spelen)?

Al mijn alts zijn ondertussen max level, maar er is geen nieuw content om te spelen of vergis ik me?
Alts gearen voelt nu ook zo nutteloos aan...
Wij zijn er pas vrij laat ingekomen bij BFA. Pas net klaar met het leveren van al onze alts. Ondertussen bezig voor Pathfinder (alleen nog rep bij de Mechagnomes) en het unlocked van allied races. Willen ook nog wat nieuwe allied races characters gaan levelen.

Er ook nog niet uit over een main. Neig naar m’n Pandaren Shaman. Alle drie de specs zijn leuk.

Liefst willen we Vulpera’s gaan levelen, maar dat is natuurlijk horde. We hebben zeker 10 alliance characters en geen enkele horde. Dus zomaar overstappen is lastig, helemaal omdat het een dode server is voor horde (alliance ook, maar dat gaat nog). We kunnen wel helemaal opnieuw beginnen op een andere server en daar horde levelen, maar dat vinden we ergens toch zonde. Best attached richting onze huidige characters haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
Alwayshappyz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Liefst willen we Vulpera’s gaan levelen, maar dat is natuurlijk horde. We hebben zeker 10 alliance characters en geen enkele horde. Dus zomaar overstappen is lastig, helemaal omdat het een dode server is voor horde (alliance ook, maar dat gaat nog). We kunnen wel helemaal opnieuw beginnen op een andere server en daar horde levelen, maar dat vinden we ergens toch zonde. Best attached richting onze huidige characters haha.
Laat dat je niet tegenhouden, ik heb hetzelfde gedaan (gewisseld naar een andere server), mijn move was wel horde - horde.
De Guild waar ik nu inzit is een be/nl guild met ook een aantal t.net members.

Ik heb nog geen spijt gehad van m'n move, en het is eens leuk om allied chars te levelen (Vulpera hier), m'n blood elfs een beetje beu gezien :-)

Moest je een jump wagen en het is naar Doomhammer (m'n nieuwe server) of Stormreaver (m'n oude server) kan ik je wel wat zakgeld toestoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoppa alle classes weer op max level.

Wel bijzonder: ik had voor de squish nog 3 chars op niet-max level (lvl116) met een klein beetje xp progress op de bar. Na de squish, lvl 48 (zoals verwacht) maar met 99% XP op de bar, dus praktisch lvl 49. Voor de squish nog 4 levels te doen, na de squish maar 1 en een héél klein beetje. Ik weet niet of dat de bedoeling was maar fijn was het wel :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 29-08 15:09
Xistance schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Laat dat je niet tegenhouden, ik heb hetzelfde gedaan (gewisseld naar een andere server), mijn move was wel horde - horde.
De Guild waar ik nu inzit is een be/nl guild met ook een aantal t.net members.

Ik heb nog geen spijt gehad van m'n move, en het is eens leuk om allied chars te levelen (Vulpera hier), m'n blood elfs een beetje beu gezien :-)

Moest je een jump wagen en het is naar Doomhammer (m'n nieuwe server) of Stormreaver (m'n oude server) kan ik je wel wat zakgeld toestoppen.
We zullen er nog over nadenken. Tijdens Classic en TBC speelde ik overigens wel horde. Toen jaren gestopt en met een ander account door gegaan omdat ik samen ging spelen met m'n man. Allebei wel gehecht aan onze characters, maar wie weet. Vriendelijk aanbod sowieso O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Alwayshappyz schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:46:
[...]

We zullen er nog over nadenken. Tijdens Classic en TBC speelde ik overigens wel horde. Toen jaren gestopt en met een ander account door gegaan omdat ik samen ging spelen met m'n man. Allebei wel gehecht aan onze characters, maar wie weet. Vriendelijk aanbod sowieso O+
Ik zat een beetje in hetzelfde dilemma. Mijn meest gespeelde characters zitten op Alliance (echt 80/20 qua /played). Uit eindelijk toch op Horde opnieuw begonnen en ons (ik speel ook samen met mijn vrouw) bevalt het goed. Het leukste vind ik dat ik een hoop van de expansions niet aan de horde kant mee gemaakt heb, dus dat voelt allemaal al als (gedeeltelijk) nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet naar BfA areas op m'n level 40 characters... geen idee hoe ik er kom :S Geen quests to bekennen etc etc.... :S

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
RustStorm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:58:
Ik kan niet naar BfA areas op m'n level 40 characters... geen idee hoe ik er kom :S Geen quests to bekennen etc etc.... :S
De main expansion waarin je kunt levelen is BfA, de rest is via die Timewalking Gnome (naam vergeten 8)7 ) Dus je moet gewoon ergens de beginquest zien te vinden die je naar BfA brengt (Ik moest volgens mij met silvanas praten in orgrimmar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroketje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

De main expansion waarin je kunt levelen is BfA, de rest is via die Timewalking Gnome (naam vergeten 8)7 ) Dus je moet gewoon ergens de beginquest zien te vinden die je naar BfA brengt (Ik moest volgens mij met silvanas praten in orgrimmar)
Super weird: want ik kan echt nergens een quest vinden die me er naartoe laat gaan. :| Hmmzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:04
RustStorm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:26:
[...]

Super weird: want ik kan echt nergens een quest vinden die me er naartoe laat gaan. :| Hmmzz
Zit je niet gewoon nog in chromie-time? Anders even google'n op BfA breadcrumb oid. Heb je gekeken op de borden? Er zal vast een manier zijn, je moet er alleen even achterkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Zit je niet gewoon nog in chromie-time? Anders even google'n op BfA breadcrumb oid. Heb je gekeken op de borden? Er zal vast een manier zijn, je moet er alleen even achterkomen ;)
Haha zeker. :) even pctje aan de kant gezet en lekker gegeten. Nu weer even opnieuw kijken en zoeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Same hier, net 50 geworden op mijn nieuwe priest. Ik krijg wel de quest om de necklace te krijgen, dan houdt het op. Geen quests verder. Heb de boot naar Boralus genomen en kan world quests doen in kul tiras, maar er zijn geen quests voor de campaign, nazjatar etc. Bizar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:14:
Same hier, net 50 geworden op mijn nieuwe priest. Ik krijg wel de quest om de necklace te krijgen, dan houdt het op. Geen quests verder. Heb de boot naar Boralus genomen en kan world quests doen in kul tiras, maar er zijn geen quests voor de campaign, nazjatar etc. Bizar dit.
Ik krijg die necklace quest niet eens. ben level 41 (dus zou nu voor de pre-patch aan Legion zijn begonnen)... Dus ik ga maar verder levelen in Legion. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
RustStorm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:19:
[...]

Ik krijg die necklace quest niet eens. ben level 41 (dus zou nu voor de pre-patch aan Legion zijn begonnen)... Dus ik ga maar verder levelen in Legion. :)
De neck quest krijg je zodra je 50 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het levelen voelt nog niet fijn; ook neit met chromie... MAar waarschijnlijk ligt dat meer aan mij dan aan Blizzard haar kunsten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Iemand enig idee of er ook nog een box versie uitgebracht wordt van Shadowlands? Ik bedoel dan geen collectors editie, ik heb tot nu toe alle delen nog in een box, maar ik zie deze niet voor Shadowlands. Ik zou het wel leuk vinden om het rijtje vol te kunnen (blijven) maken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03
RustStorm schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:58:
Dit schijnt momenteel bugged te zijn voor Alliance, de quest om bfa te starten lijkt momenteel te ontbreken (Horde characters kunnen wel hun initiële questlijn doorlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

_Dune_ schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 01:29:
Iemand enig idee of er ook nog een box versie uitgebracht wordt van Shadowlands? Ik bedoel dan geen collectors editie, ik heb tot nu toe alle delen nog in een box, maar ik zie deze niet voor Shadowlands. Ik zou het wel leuk vinden om het rijtje vol te kunnen (blijven) maken.
Komen die niet altijd wat later in de winkels? Eerst digitale versie. En als het het kocht kon je het geld terug krijgen van de digitale versie.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:37
Killah_Priest schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 02:16:
[...]

Dit schijnt momenteel bugged te zijn voor Alliance, de quest om bfa te starten lijkt momenteel te ontbreken (Horde characters kunnen wel hun initiële questlijn doorlopen)
OMG held, ik ben ook al een dag aan het zoeken :) alles al geprobeerd maar kan BFA niet starten lol wel de neck trouwens dat was wel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Net even nieuwe char begonnen. Bij level 10 krijg je de keus in naar chromie te gaan. Maar dat is in stormwind. En je zit uiteraard ver weg. Das wel weer jammer dat je alleen maar moet lopen om er te komen. Geen snel lucht of zo.
Voor de rest prima hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

jaydenjarno schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:43:
Net even nieuwe char begonnen. Bij level 10 krijg je de keus in naar chromie te gaan. Maar dat is in stormwind. En je zit uiteraard ver weg. Das wel weer jammer dat je alleen maar moet lopen om er te komen. Geen snel lucht of zo.
Voor de rest prima hoe het eruit ziet.
Mijn char is al lvl 10 en ik ben bij Chromie. Heb 1 minuut gespeed. Vreemd.
En waar is dat nieuwe starter gebied dan?

*edit: nog eens een nieuw char gemaakt, nu kreeg ik wél de keuze waar ik wou beginnen ... gewone optie of het nieuwe starter eiland. Echt vreemd. :? 8)7
En waarom mn vorige char level 10 is, echt geen idee ...
Beetje warrig allemaal eigenlijk.

Op het keuzescherm staat niet eens uitgelegd wat het verschil is tussen de 2 startergebieden. Nou, écht wel duidelijk dan voor nieuwe spelers :X

[ Voor 28% gewijzigd door SideShow op 18-10-2020 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
SideShow schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Mijn char is al lvl 10 en ik ben bij Chromie. Heb 1 minuut gespeed. Vreemd.
En waar is dat nieuwe starter gebied dan?

*edit: nog eens een nieuw char gemaakt, nu kreeg ik wél de keuze waar ik wou beginnen ... gewone optie of het nieuwe starter eiland. Echt vreemd. :? 8)7
En waarom mn vorige char level 10 is, echt geen idee ...
Beetje warrig allemaal eigenlijk.

Op het keuzescherm staat niet eens uitgelegd wat het verschil is tussen de 2 startergebieden. Nou, écht wel duidelijk dan voor nieuwe spelers :X
Allied race begint op level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lixis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:16
Zit iemand nog in een leuke Nederlandstalige guild die nu nog een beetje actief is?

Ik heb zo'n beetje heel bfa geskipt, maar zit eraan te denken om weer te beginnen voor Shadowlands. Daarnaast heb ik al jaren niet meer serieus gespeeld (nog nooit mythic+ gedaan bv), dus zou wel lekker zijn om mensen te hebben die me een beetje op sleeptouw kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben lekker bezig geweest met m'n Shadow Priest in Pandaria. Dan maar op die manier naar level 50. :) Inmiddels level 45 (bijna 46), dus gaat aardig snel! Vervolgens nog m'n monk en m'n warlock (die ik waarschijnlijk ga boosten). Dan heb ik in ieder geval alle classes op max level! Dat zou voor mij dan een "first" zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zironako
Het levelen gaat wel bizar snel zeg. 50 gedinged met 12 uur op /played. Wat een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

Lixis schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:54:
Zit iemand nog in een leuke Nederlandstalige guild die nu nog een beetje actief is?

Ik heb zo'n beetje heel bfa geskipt, maar zit eraan te denken om weer te beginnen voor Shadowlands. Daarnaast heb ik al jaren niet meer serieus gespeeld (nog nooit mythic+ gedaan bv), dus zou wel lekker zijn om mensen te hebben die me een beetje op sleeptouw kunnen nemen.
We zitten als NL horde guild op doomhammer. Ee heten reddi Tsjek waaip. Zitten al meerdere tweakers in. Zowel socials als progress raiden. Elke avond tussen de 40 en 60 man online en erg actief. Als je vragen hebt, just ask

Merkez

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Helix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Allied race begint op level 10.
Daar hoef je het ook niet specifiek meer voor te doen XD in 50 minuten ben je op dat nieuwe eiland level 10.

------------------------------------

Ben zelf nu bezig met een Lightforge Draenei Priest en dan heb ik alles level 50 :) wel spijt dat ik er van te voren zo veel tijd in heb gestoken haha want nu gaat echt super snel. Terwijl ik voorheen toch niks met ze deed behalve levelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Ricmaniac schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Daar hoef je het ook niet specifiek meer voor te doen XD in 50 minuten ben je op dat nieuwe eiland level 10.

------------------------------------

Ben zelf nu bezig met een Lightforge Draenei Priest en dan heb ik alles level 50 :) wel spijt dat ik er van te voren zo veel tijd in heb gestoken haha want nu gaat echt super snel. Terwijl ik voorheen toch niks met ze deed behalve levelen
Klopt, het stelt niks voor inderdaad. Maar als allied race kun je uberhaupt het gebied niet doen. Sommigen willen het toch graag doen voor transmog of puur om er een keer geweest te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Nieuwe eiland is wel mooi moet ik zeggen. Alles wel bij het handje maar je krijgt alles mee. En levendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
dat BFA gebeuren voor Alliance is puur en alleen omdat Anduin weggehaald is en Turalyon nu op de troon zit.
Phase issue dus wat hopelijk zsm gefixed wordt.

Exile's reach is wat mij betreft goed gedaan, erg mooi ook. Alleen jammer dat het zo ontzettend kort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Nu online
had met mijn nieuwe shaman niet echt last van het ontbreken van BfA quests, zodra ik klaar was op het starter eiland kwam ik in stormwind daar een hele questline doorlopen om naar Boralus te gaan, in Boralus gaat dat nog even verder.
Daarna vond ik het wel mooi geweest en ben ik terug gegaan naar Stormwind om via Chromie in wotlk te questen/dungeons te doen.
Ik ga er dus eigenlijk een beetje vanuit dat zodra ik lvl 50 ben ik gewoon weer verder kan gaan met de BfA quests waar ik ze heb achtergelaten toen ik terug in de tijd ging.

Het nieuwe questen vind ik overigens wel super, gaat heerlijk snel en de keus om een expansion te kiezen waar je wilt levelen maakt het veel afwisselender. (als resto shaman lvl ik alleen wel een beetje te hard via dungeons om echt veel quests mee te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Voor mij de eerste keer dat ik Boralus e.d. vanaf de Alliance kant zie.
Die bug is als je bij Greymane staat dat je op de kaart geen gebied kan selecteren right?

Ik en de wederhelft zijn gewoon bezig gegaan met de quests die je tegenkomt en alles accepteren. Ondertussen level 30 en nog in die omgeving bezig.
Moet zeggen ja het is voor mij vervelend dat er een quest is die niks doet, maar echt last heb ik er ook niet van (gelukkig).

Wij hebben eigenlijk altijd Horde gespeeld dus alles aan de Alliance kant is nieuw voor ons. Zijn er nog specifieke verhaallijnen waarvan jullie zeggen die we doorlopen moeten hebben met een Alt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Naja, voor mijn een na laatste alt was het zo dat je in stormwind Shaw moet opzoeken voor battle of lordaeron, daarna naar Halford Wyrmbane doet en die zou je verwijzen naar Anduin en Jaina in stormwind keep en daar houdt het dus op want Anduin is uitgefaseerd (op dit moment letterlijk en figuurlijk( dus krijg je ook de quest niet om naar Boralus te gaan. Nadat je level 50 bent kun je wel naar Boralus (mits je je heart hebt opgehaald) en kn je je world quests unlocken maar omdat je dus nooit officieel in Boralus bent aangekomen kun je dus ook daar niets doen, niet naar Nazjatar enzo omdat die portals er allemaal gewoonweg niet zijn :)
Zal wel zsm gefixed worden in ieder geval. Druid aan het levellen in Legion dus dat kunnen we nog gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadowpriest voelt wel sterk aan zeg... Misschien dat ik daar wel mee ga beginnen in Shadowlands. Priest heb ik namelijk altijd wel leuk gevonden! Sterker nog, dat is ooit in Vanilla mijn main geweest! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:11
RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:27:
Shadowpriest voelt wel sterk aan zeg... Misschien dat ik daar wel mee ga beginnen in Shadowlands. Priest heb ik namelijk altijd wel leuk gevonden! Sterker nog, dat is ooit in Vanilla mijn main geweest! :D
Ik zou nu niet concluderen of iets sterk is. Scaling zit met name op max level en niet de levels daaronder en gezien je nu niet op max level zit kunnen sommige classes behoorlijk sterk aanvoelen. Zie op Reddit al verschillende reacties voorbij komen van mensen die hun class opeens te zwak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Laatst online: 03-09 10:13
Was gisteren aan het spelen in Highmountain tijdens de legion invasion. Dacht pak ik maar even mee. Weet niet of iemand anders die nog heeft gedaan. Bij mij heel vreemd. Sommige objects werkten prima, maar bij andere werden de mobs niet terug gebracht naar mijn level. Pijnlijk. Waren het ineens ???. Heel vreemd was degene boven aan de map. Moet je 3 kooien openen en wat demons killen. De kleintjes gooien soms een spreuk op je dat er slangen komen. De kleintjes waren mijn level maar de slangen ineens weer van de ??? soort. En die in de grot waarbij je wat boeken en portal aan moet klikken, waren de aanwezige demons weer ???.

En ook sommige quests doen vreemd. Nu vast op Grasp of the Underking in Highmountain. Moet je 3 redden door op handen van steen te klikken. Klikken mag, maar steen komt gelijk weer terug en het redden wordt niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:27:
Op dit moment is het ook de sterkste class (hoogste DPS), maar dat komt ook nog door de azerite traits en dat soort dingen.
Maar dat wordt straks in shadowlands hopelijk weer wat meer gebalanceerd.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enhancement shaman vind ik niet meer zo fijn spelen om een of andere reden. Moet héél erg wennen aan dat rockbiter weg is (enzo)... Wellicht dat ik het nog anders ga ervaren naarmate ik er wat meer mee gespeeld heb, maar toch voelt het nu iedere keer weer gek als ik er mee bezig ben. Hetzelfde geldt (helaas) voor m'n hunter. Voelt niet meer zo "natuurlijk" als voorheen (BM specced overigens).

Monk en Warlock zijn de enige classes die ik nog wil maxen als m'n priest eenmaal de 50 heeft aangetikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:16:
Enhancement shaman vind ik niet meer zo fijn spelen om een of andere reden. Moet héél erg wennen aan dat rockbiter weg is (enzo).

Monk en Warlock zijn de enige classes die ik nog wil maxen als m'n priest eenmaal de 50 heeft aangetikt. :)
In de beta is shaman nog veel erger imo. Damage voelt heel erg laag aan en de class voelt erg squishy aan. Nog meer dan normaal.
Wilde enahncement gaan mainen maar dat is helaas totaal geen optie imo.

Aan de andere kant laat dat weer ruimte over voor andere classes :) (surv hunter en ww monk)

Snap alleen niet zo waarom Blizzzard frost DK generfed heeft

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 19-10-2020 12:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:57
RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:16:
Hetzelfde geldt (helaas) voor m'n hunter. Voelt niet meer zo "natuurlijk" als voorheen (BM specced overigens).
Er is vrijwel niets aan BM veranderd, hoe bedoel je zo "natuurlijk" als voorheen ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:29:
[...]

Er is vrijwel niets aan BM veranderd, hoe bedoel je zo "natuurlijk" als voorheen ?
Uit m'n hoofd weet ik het even niet; maar er is een skill verdwenen (kill command ofzo?) die vooral te maken had met je companions. En er is kill shot teruggekomen... ofzo... Maar kan ook aan mij liggen, dat ik bepaalde zaken volledig over het hoofd aan het zien ben. :) Ken mezelf langer dan vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:57
RustStorm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Uit m'n hoofd weet ik het even niet; maar er is een skill verdwenen (kill command ofzo?) die vooral te maken had met je companions. En er is kill shot teruggekomen... ofzo... Maar kan ook aan mij liggen, dat ik bepaalde zaken volledig over het hoofd aan het zien ben. :) Ken mezelf langer dan vandaag!
Kill command zit er gewoon nog in, enige wat erbij is gekomen zijn Kill shot en arcane shot. Laatst genoemde gebruik je niet als BM.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Kill command zit er gewoon nog in, enige wat erbij is gekomen zijn Kill shot en arcane shot. Laatst genoemde gebruik je niet als BM.
Als dat echt zo is.... |:( |:( |:( :F :F :F

hahaha

NB. er even vanuit gaande dat het idd kill command is welke ik bedoel... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Voor mij wordt het Rogue main (en dan denk ik vooral aan de sub spec)
Heb het altijd wel een erg leuke class gevonden en de class fantasy met sub rogue vind ik helemaal tof.
voor m'n main alt zit ik nog tussen Death knight en Warlock te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Killer Instinct talent.... die HAD ik, maar nu een andere geselecteerd...

Nou, zo zie je maar: ik heb heul veul verstand van m'n hunter! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met mijn frost mage level 30 aangetikt.
Snap nu wel waarom ik nooit een mage heb gespeeld. Damage is uitstekend maar ik kan niet zeggen dat ik fan van de gameplay ben.
Vind het eigenlijk erg saai maar misschien wordt het nog wat beter

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Iusedto schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:07:
Snap nu wel waarom ik nooit een mage heb gespeeld. Damage is uitstekend maar ik kan niet zeggen dat ik fan van de gameplay ben.
Je zou een andere spec kunnen proberen, iedere spec speelt toch wel beduidend anders. Tenzij de castergameplay je niet aanstaat, dan zou je misschien beter een andere class kunnen proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53

Nibbz

Postmaster General

Iusedto schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:07:
Same here , ook begonnen als frost.. maar toen zag ik een paar arcane mages.. 3x mijn dps.. toen ook even gerespecced, en 3x zoveel dmg als frost. Wat een balans! :)

Maar idd.. uiteindelijk maar aan een hunter begonnen. Mage is het niet voor mij

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Me deathknight in 11u en 30 min /played uur naar level 50 geleveld. echt bizar hoe snel haha.
Heb gewoon spijt dat ik alle classes had geleveld bij het einde van BFA de laatste maanden :P

Ben nu meerdere Dk's aan het levelen puur voor die allied race achievements en andere races voor heritage armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mpra schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:11:
[...]
Je zou een andere spec kunnen proberen, iedere spec speelt toch wel beduidend anders. Tenzij de castergameplay je niet aanstaat, dan zou je misschien beter een andere class kunnen proberen :P
Ik breng de mage via rested XP wel naar 50 denk ik maar daar blijft het dan wel bij :)

Ik main een warlock maar wilde eens kijken of andere casters ook leuk zijn, maar dat valt erg tegen als je lock gewend bent lol.
Mage vind ik saai en squishy, van hunter vind ik survival het leukst maar dat is geen ranged, ele shaman vind ik ook saai maar misschien wel beter en leuker dan mage, boomkin is echt totaal niet mijn ding en shadow priest bevalt wel heel goed maar ik zie mezelf dat niet als main spelen.

Zal dus wel warlock blijven maar ga ele shaman nog wel een tweede kans geven

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ach, ik ga mijn worgen rogue deleten want die heb ik ooit geboost dus geen heritage. Even een Void elf lock rogue van maken en dan nog maar een worgen DK ofzo. Rogue zelf vind ik helemaal geen klap aan, maar swoit, dan hebben we er een op max level enzo :) Daarna nog een mechagnome levellen en dan zijn we wel klaar met alle heritage dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako

Transmogs in de store. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Vind 20 euro nogal vrij duur...

Edit: kon me toch niet inhouden :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fyvPoS9VaLTUSTkGMQhyRyQiiDY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vq9apSHLCE1kHlpKNzD1YvY6.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Zironako op 20-10-2020 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Dat is toch een grap?

Toch....

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Zironako schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:02:
[YouTube: New Transmog Set: Sprite Darter's Wings]

Transmogs in de store. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Vind 20 euro nogal vrij duur...

Edit: kon me toch niet inhouden :P

[Afbeelding]
Je krijgt dit toch gewoon bij 6 month subsription, ook als je die al hebt lopen, hoop niet dat je betaald hebt?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Speedy55 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:13:
[...]

Je krijgt dit toch gewoon bij 6 month subsription, ook als je die al hebt lopen, hoop niet dat je betaald hebt?
Ja, klopt. Heb inderdaad 6 maanden sub genomen, doe normaal per maand, maar ga toch wel tijd spelen met SL, dus vond het een leuke bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De vorige keer ook direct 6 maanden genomen (ipv maandelijks), maar toen zat er een leuke mount bij. Bij deze transmog set had ik toch een beetje mehhh gevoel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verschrikkelijk imo. Echt belachelijk.

Je koopt de game, Koopt de expansions, Betaald elke freaking maand waar zij makkelijk de game goed mee in development kunnen houden maar wat gebeurd er.. Ze maken een transmog item waar je weer 20 euro voor mag neerleggen.

Zijn er ook veel mensen die zeggen: ja maar je krijgt ook 6 maanden dus die transmog is een leuke bonus. Ja maar dude.. zou je anders ook 6 maanden kopen ? speel jij 6 maanden non stop .. als je dat doet natuurlijk prima en je moet het ook zelf weten maar waarom maken ze die transmogs niet ingame content?

Gewoon een leuke rep grind ofzo of puzzle zoals Lucid Nightmare mount.. dat vond ik zoo tof gedaan en verder zitten er amper zulke dingen in de game.

Ik vind dit echt kwalijk., maargoed dat is mijn mening :P

En ik vind hem er ook nog is niet uit zien haha XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helix
Ik snap de ophef niet zo goed, bij de 6 month subscription heeft ook al een paar keer een mount gezeten. Die kon je ook los kopen in de shop. Waarom is nu er zoveel ophef over een transmog set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Ricmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Ik vind dit echt kwalijk., maargoed dat is mijn mening :P

En ik vind hem er ook nog is niet uit zien haha XD
Volledig mee eens!
Als het nou eens een free to play game was, ja dan vind ik geld vragen voor cosmetische dingen niet zo erg.
Maar om de game volledig te kunnen spelen moet je nou eenmaal een maandelijks bedrag neerleggen dus vind ik het belachelijk als ze je dan voor ingame content nog weer om extra geld gaan vragen.
Helix schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:26:
Ik snap de ophef niet zo goed, bij de 6 month subscription heeft ook al een paar keer een mount gezeten. Die kon je ook los kopen in de shop. Waarom is nu er zoveel ophef over een transmog set?
Ook dat vind ik persoonlijk nergens op slaan en ik denk met mij vele anderen ook wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Roodenburgertje op 21-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
grote_oever schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Zie op Reddit al verschillende reacties voorbij komen van mensen die hun class opeens te zwak vinden.
Qua damage is het redelijk gelijk volgens mij, maar de HP van mijn rogue gaan echt veel sneller naar beneden.
Ik gebruik Crimson Vial nu echt veel meer. Voelt een beetje squishy nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Roodenburgertje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Volledig mee eens!
Als het nou eens een free to play game was, ja dan vind ik geld vragen voor cosmetische dingen niet zo erg.
Maar om de game volledig te kunnen spelen moet je nou eenmaal een maandelijks bedrag neerleggen dus vind ik het belachelijk als ze je dan voor ingame content nog weer om extra geld gaan vragen.

[...]

Ook dat vind ik persoonlijk nergens op slaan en ik denk met mij vele anderen ook wel.
Tja dan nog snap ik het niet. Dit is niks nieuws onder de zon.. De shop is er al jaren met mounts, pets etc. Nu een transmog set. Daarom mijn punt, waarom nu al die ophef terwijl dit al jaren gaande is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het mooie aan dit alles, is dat iedereen de keuze heeft. Ze verplichten je niets, het is enkel cosmetisch (net als de mounts en pets), dus het zal niet van invloed zijn op de gameplay. En meningen heb je nu eenmaal! De een vindt het te gek, en de ander vindt het belachelijk. ;)

Vind je het belachelijk dat ze er geld voor vragen? Dan koop je het niet? Vind je dat ze mogen verdienen aan het ontwikkelen van een dergelijk cosmetisch item en/of ben je completionist: dan koop je het wel. En dan heb je ook nog eens de 'mazzel' dat je een maandje gametime gratis krijgt bij aanschaf van de aanbieding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als je betaald blizzard om nieuwe content te maken waar je dan weer voor moet betalen, je betaald dus eigenlijk voor je eigen geld omdat het niet gratis in de game beschikbaar wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zal onderdeel zijn van het verdienmodel dat ze hanteren. Ik kan me voorstellen dat het voor enkelen voelt als dubbel op betalen. :)

Geef ze eens ongelijk overigens: ze verdienen goudgeld aan al die ingame inkopen alsmede de wow tokens enzo... :) Over het algemeen koop ik ook alles wat ze via de ingame store aanbieden; zéker wanneer het eenjaarlijkse goede doel er aan gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
absoluut, voor een business perspectief is het ook heel slim wat ze doen en kan ik ze absoluut geen ongelijk geven.
Maar voor de consument is het niet in het voordeel wat je eigenlijk wel wilt als consument zijnde :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Helix schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:26:
Omdat je dan denk ik niet lang genoeg na denkt over wat er aan het gebeuren is zeg maar.

Ja er zit nu 1 transmog set in de store... maar wat als daar straks nou echt kneiter dikke sets in komen.

Hoe tof had het geweest om dat te behalen in game door moeite te doen en je dus accomplished te voelen als je het behaald had. Nu smijt je der wat centen tegen aan en done.

Wat is mijn transmog waar ik "moeite" voor heb gedaan straks nog waard als je er straks dikker uit ziet als je extra geld uitgeeft boven op het vele geld dat je al uit geeft.

Wie weet gebruiken ze jou 15 euro subscribtion kosten wel om de stagiair te betalen die dit clownspakje heeft developed. En daar mag jij dan opnieuw 20 euro voor betalen. indirect heb je dan 35 euro betaald voor dat pakje. Fix maar gewoon eerst dat de expansion op tijd uit komt dan je board of directors weer tevreden te stellen met de einde jaar cijfers omdat je iets in de store hebt gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
Ricmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Omdat je dan denk ik niet lang genoeg na denkt over wat er aan het gebeuren is zeg maar.

Ja er zit nu 1 transmog set in de store... maar wat als daar straks nou echt kneiter dikke sets in komen.

Hoe tof had het geweest om dat te behalen in game door moeite te doen en je dus accomplished te voelen als je het behaald had. Nu smijt je der wat centen tegen aan en done.

Wat is mijn transmog waar ik "moeite" voor heb gedaan straks nog waard als je er straks dikker uit ziet als je extra geld uitgeeft boven op het vele geld dat je al uit geeft.

Wie weet gebruiken ze jou 15 euro subscribtion kosten wel om de stagiair te betalen die dit clownspakje heeft developed. En daar mag jij dan opnieuw 20 euro voor betalen. indirect heb je dan 35 euro betaald voor dat pakje. Fix maar gewoon eerst dat de expansion op tijd uit komt dan je board of directors weer tevreden te stellen met de einde jaar cijfers omdat je iets in de store hebt gegooid.
Juist de moeite die je ervoor hebt gedaan maakt de transmog. Andere spelers zullen die transmog ook waarderen. Dat is toch wat je wil. Een transmog die je kunt kopen en die jan en alleman heeft is iedereen zo op uitgekeken. Dus ik ben daar niet zo bang voor.

En die kosten, dat is alleen als je geen 6 month subscription hebt. Bij mij kwam die vanmorgen als gift in de battle.net app. Maar vind de transmog niet echt mooi, dus doe er niks mee. Als je veel WoW speelt is het sowieso beter voor je portomonnee om een 6 month subscription te hebben, zeker nu met de release van Shadowlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:37
Geen idee of het al vermeld was

maar de BFA quest giver is weer in SW verschenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, op welk level krijg je nu de heritage armor toegekend? Ben zojuist 45 gedinged op m'n mechagnome monk, maar geen achievement ofzo. :|

edit: al gezien -- level 50 it is tegenwoordig. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 21-10-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Worgen Hunter ook zojuist 50 gehaald en de Heritage armor op gekregen... Nu nog lightforge draenei en normale gnomes te gaan. heb een hekel aan gnomes dus had er voorheen ook geen XD Bijna al mijn classes zijn Human zover dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
Begrijp ik het nou goed. Ik heb WOW tot en met legion dlc. Nu vind ik geen buy battle of azeroth op de website, zit dat tegenwoordig bij de subscription in? Ben van plan om weer te gaan spelen uiteraard met een nieuwe character.
Nog suggesties welke class / race of maakt dat allemaal niet veel uit.
Ben wel meer van de Tank/DPS. Healing lijkt me niet veel aan.
En welke Realm is fijn om in te starten, betreft misschien leuke Nederlandse clan. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Neoseer op 22-10-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Laatst online: 18-09 17:03
Neoseer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:09:
Begrijp ik het nou goed. Ik heb WOW tot en met legion dlc. Nu vind ik geen buy battle of azeroth op de website, zit dat tegenwoordig bij de subscription in? Ben van plan om weer te gaan spelen uiteraard met een nieuwe character.
Nog suggesties welke class / race of maakt dat allemaal niet veel uit.
Ben wel meer van de Tank/DPS. Healing lijkt me niet veel aan.
En welke Realm is fijn om in te starten, betreft misschien leuke Nederlandse clan. :)
Tegenwoordig zit alles tot aan de nieuwste Expansion erin. Dus bij Shadowlands heb je onder je normale subscriptie alles tot en met BFA. Of dat nu al zo is in verband met de prepatch durf ik niet te zeggen zou goed kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:40

ScreamGT

joejoe

Ik zit al enkele weken te twijfelen om WoW te installeren. Maar zoals veel andere spelers ben ik bang weer overwhelmed te worden door nieuwe content. Laatste char is een LVL90 monk. Waar ik destijd eigenlijk wel goed klaar mee was. Waar moet je nu in hemelsnaam beginnen?

-edit-

maar eens die free trail tot lvl 20 proberen. Stom genoeg ook mijn inlog van mijn vorige account vergeten :+

[ Voor 18% gewijzigd door ScreamGT op 22-10-2020 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ScreamGT schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:49:
Ik zit al enkele weken te twijfelen om WoW te installeren. Maar zoals veel andere spelers ben ik bang weer overwhelmed te worden door nieuwe content. Laatste char is een LVL90 monk. Waar ik destijd eigenlijk wel goed klaar mee was. Waar moet je nu in hemelsnaam beginnen?

-edit-

maar eens die free trail tot lvl 20 proberen. Stom genoeg ook mijn inlog van mijn vorige account vergeten :+
Ik zou gewoon lekker vanaf lvl1 proberen via de trial, dan heb je inderdaad gauw genoeg door of je het nog wat gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Twijfel erg tussen een shadowpriest of warlock als main in sl. Vind ze beide echt top spelen nu.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was een Void Elf warlock aan het bouwen (althans... soort van...), maar nu denk ik toch aan het maken van een Worgen warlock, vanwege dus de heritage armor. Die was ik vergeten..., maar vind ik dus wel erg tof. :)

Worgen warlock, affliction it will be... Een zien of het me gaat lukken! Eerst nog even m'n monk denk ik. :) 3 4 levels te gaan tot 50!

Edit: done! :)

tijd voor de warlock! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 22-10-2020 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 20:16
edit: nvm, ik reageerde op een oudere pagina

[ Voor 95% gewijzigd door antonvdijk op 23-10-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks het feit WoD de snelste manier zal zijn om te levelen, ga ik toch eens proberen m'n warlock in Kul Tiras naar 50 te brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hmm ik ben vandaag tegen een hele vage bug aangelopen.

Mijn vrouw liep op 1 van onze alts achter in frostfire ridge. Dus ik join haar en via party sync heb ik haar geholpen om mij bij te halen.. Op het moment dat we overgaan naar Gorgrond kan ik in eens niet meer de quests waarmee ze bezig is, maar ik kan haar wel zien/helpen, dus op die manier gaan we verder.

Echter weer aangekomen bij "Beastwatch" in Gorgrond, zie ik het campje in eens niet meer (er staan weer alleen planten). Ik heb wel echter al allemaal quests van dit gebied in mijn log die je in dit campje op kan pakken :S.. Een aantal andere quests "Ga naar X op plek Y" heb ik wel, maar als ik daar aankom zie ik de NPC waar je moet zijn niet (en mijn vrouw ziet ze wel gewoon op die plek). Kortom het lijkt er op dat mijn char bugged is geraakt door chromietime + party sync :(.

Via de ingame hulp word ik echter steeds doorgestuurd naar wowhead :(.. IEmand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Wat nog vager is, is dat als we nu weer party sync aanzetten zij het campje in eens ook niet meer ziet :(.. Maar zodra ik dat weer uitzet ziet zij het wel weer (maar ik nog steeds niet)..

Ik kan vanuit mijn garinson er ook nog steeds heenvliegen, maar zodra ik land is er dus ook geen campje..

[ Voor 12% gewijzigd door Uhmmie op 24-10-2020 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Intelcorei7 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:36:
Twijfel erg tussen een shadowpriest of warlock als main in sl. Vind ze beide echt top spelen nu.
Beide super goede keuzes. Zowel Shadow Priest als Warlock doen het aardig goed. Zelf jaren Shadow Priest gespeeld maar deze expansion toch afgehaakt.

Kort in de pre-patch Shadow Priest en Warlock gespeeld, maar op dit moment zou mijn voorkeur uitgaan naar de Warlock. Speelt toch allemaal net wat lekkerder (maar dat is persoonlijke mening). Shadow Priest is toch nog wel heel erg wennen na al die veranderingen, vandaar ;).

Ik had gekozen voor Destro Warlock, maar Affliction Warlock moet ook weer top zijn :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Shadow priest is helaas wel weer hard generfed op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik probeer mijn UI wat te organiseren maar slaag er eigenlijk niet in.
Mijn prot warrior heeft nu welgeteld 29 knoppen nodig om al de skills te kunnen gebruiken. Echt mega bloated

*edit: is het normaal dat fury extreem zwak is na de prepatch? Ik ben ilvl 115 maar mensen met ilvl 80-90 hebben geen moeite om me bij te houden.

[ Voor 29% gewijzigd door SideShow op 24-10-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Zironako schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:59:
Shadow priest is helaas wel weer hard generfed op de beta.
Welke nerf bedoel je? Ik zie alleen twee nerfs voor Azerite traits.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Uhmmie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:27:
Hmm ik ben vandaag tegen een hele vage bug aangelopen.

Mijn vrouw liep op 1 van onze alts achter in frostfire ridge. Dus ik join haar en via party sync heb ik haar geholpen om mij bij te halen.. Op het moment dat we overgaan naar Gorgrond kan ik in eens niet meer de quests waarmee ze bezig is, maar ik kan haar wel zien/helpen, dus op die manier gaan we verder.

Echter weer aangekomen bij "Beastwatch" in Gorgrond, zie ik het campje in eens niet meer (er staan weer alleen planten). Ik heb wel echter al allemaal quests van dit gebied in mijn log die je in dit campje op kan pakken :S.. Een aantal andere quests "Ga naar X op plek Y" heb ik wel, maar als ik daar aankom zie ik de NPC waar je moet zijn niet (en mijn vrouw ziet ze wel gewoon op die plek). Kortom het lijkt er op dat mijn char bugged is geraakt door chromietime + party sync :(.

Via de ingame hulp word ik echter steeds doorgestuurd naar wowhead :(.. IEmand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Wat nog vager is, is dat als we nu weer party sync aanzetten zij het campje in eens ook niet meer ziet :(.. Maar zodra ik dat weer uitzet ziet zij het wel weer (maar ik nog steeds niet)..

Ik kan vanuit mijn garinson er ook nog steeds heenvliegen, maar zodra ik land is er dus ook geen campje..
Na heel lang puzzelen toch een oplossing gevonden. Mijn vrouw had nog een lvl 50 die nooit in WoD is geweest. Deze hebben we door de begin quest gehaald en daarna direct naar Gorgrond gevlogen. Voordat ze daar de 1ste quest oppakte, mijn character gejoinend en party share op haar account geactiveerd.

Op deze manier kon ik alle quests tot Beastwatch opnieuw spelen (hadden ook het icoontje van shared play ervoor staan). Toen ik in het campje weer het gebouw gemaakt heb, kon ik weer de groep verlaten en zag ik het kampje ook weer normaal op mijn eigen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ondertussen nog wat verder gedaan met UI voor mn controller:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
UTADDICT schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Welke nerf bedoel je? Ik zie alleen twee nerfs voor Azerite traits.
Dat zijn de changes die nu live zijn. Het volgende is op de beta:
Dark Thought duration increased to 10 seconds (was 6 seconds).

Mind Blast generates 8 Insanity (was 7).

Mind Flay damage reduced by 15%.

Mind Sear damage reduced by 15%.

Devouring Plague initial hit reduced by 15%, and periodic damage reduced by ~12%.

Auspicious Spirits generates 2 Insanity (was 1). Damage reduced to 15% (was 30%).

Searing Nightmare once again costs 30 Insanity (was 35).
Wel flinke nerfs. Zeker als straks de damage van je azerite traits ook wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Netjes hoe heb je het looten geregeld? Ik zie veel mensen die met controller spelen, dan redelijk zitten te klooien. En hoe gebruik je ground targetted abilities?

[ Voor 5% gewijzigd door Uhmmie op 24-10-2020 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Uhmmie schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:32:
[...]

Netjes hoe heb je het looten geregeld? Ik zie veel mensen die met controller spelen, dan redelijk zitten te klooien. En hoe gebruik je ground targetted abilities?
Ground targetted abilities ben ik nog niet uit. (Lukt niet goed, prutserig...verder te bekijken?)
Voorlopig gebruik ik ze niet met controller. Is ook maar bedoeld om casual wat questjes te doen.

Looten heb ik zo ingesteld:

- RB = Target Nearest Enemy. Valt ook relatief makkelijk mee te "tabben" door vijanden. Is positioneel gebaseerd. Maar dat deed ik sowieso ook al zo vroeger.

- LB = deze werkt standaard als een "modifier" key (meer bepaald dit is identiek aan het indrukken van CTRL op je keyboard). Dus zo geef ik RB een tweede bind, namelijk = Target Last Target. Vervolgens heb ik ook op de A toets van mn controller een 2de bind, namelijk = Interact with Target

Dus na een gevecht, doe ik dus LB + (RB => A)
Klinkt ingewikkeld maar uiteindelijk valt het best mee als je er wat (eigen) systematiek in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pffff resubbed hoor na ruim een jaar afwezigheid. Qua timing misschien curieus maar ik wilde nog wel ff een stukje BFA meepakken alvorens Shadowlands in te kunnen stappen. Maar wat ik al dacht vooraf, alles is overwhelming zeg, pfoeh. Weet totaal niet wat ik eerst ''moet'' doen. Heb uiteraard nog geen flying, moet daar nog 2 reps voor op revered dus wellicht dat eerst maar doen. Dan ook maar eens kijken of ik nog ergens gear vandaan kan halen. En ik wil alle allied races vrijspelen want mechanische gnomes _O_ Gelukkig hebben ze die rep gates wel weggehaald :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:53
Ik heb BFA gekocht en heb wat 120 karakters. Als ik nu weer game time koop, zijn mijn karakters dan nu naar 50 gezet? Of pas zodra ik SL aanschaf?

Stel ik maak nu een nieuwe char, zit het nieuwe begin gebied tot 10 er dan in? En kan ik tot 50 door grinden met de nieuwe Chromie mechanic?
Pagina: 1 ... 40 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.