Acties:
  • +1 Henk 'm!
co2301 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:20:
Ik heb BFA gekocht en heb wat 120 karakters. Als ik nu weer game time koop, zijn mijn karakters dan nu naar 50 gezet? Of pas zodra ik SL aanschaf?

Stel ik maak nu een nieuwe char, zit het nieuwe begin gebied tot 10 er dan in? En kan ik tot 50 door grinden met de nieuwe Chromie mechanic?
Als je nu gaat spelen, zal je de prepatch ook krijgen en te maken hebben met level 50 characters.

Als je nu een nieuwe character begint, zal deze op level 1 of level 10 beginnen (dat weet ik eigenlijk niet eens zeker of dat nog gebeurt tegenwoordig...) (afhankelijk van wat je aanmaakt voor een race / class). Ale je level 10 bent, dan krijg je in principe de mogelijkheid om in BfA te levelen, maar dit kan je ongetwijfeld wijzigen middels Chromie. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 25-10-2020 09:25 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:53
RustStorm schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Als je nu gaat spelen, zal je de prepatch ook krijgen en te maken hebben met level 50 characters.

Als je nu een nieuwe character begint, zal deze op level 1 of level 10 beginnen (afhankelijk van wat je aanmaakt voor een race). Ale je level 10 bent, dan krijg je in principe de mogelijkheid om in BfA te levelen, maar dit kan je ongetwijfeld wijzigen middels Chromie. :)
Dat wil ik juist niet hehe. Lijkt me tof om te gaan levelen in 1 van de eerdere, tbc of wotlk. Dan kan nu dus ook al middels Chromie?

Wil eerst met een nieuwe 50 hitten (als ik het volhoud) voordat ik SL aanschaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
co2301 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Dat wil ik juist niet hehe. Lijkt me tof om te gaan levelen in 1 van de eerdere, tbc of wotlk. Dan kan nu dus ook al middels Chromie?

Dat zou gewoon moeten kunnen ja. :) Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar er zijn er hier velen die in bijvoorbeeld WoTLK aan het levelen zijn of wellicht in WoD.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 10:53
RustStorm schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:28:
[...]

Dat zou gewoon moeten kunnen ja. :) Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar er zijn er hier velen die in bijvoorbeeld WoTLK aan het levelen zijn of wellicht in WoD.
Thanks! Dan ga ik maar weer wat gametime kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
co2301 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Standaard rassen starten op level 1 en kunnen beginnen in het standaard start gebied van het ras of exile reach (nieuw start gebied).
Met uitzondering van DK en DH, deze classes beginnen op lvl8 in hun eigen gebied.
Tot slot heb je nog de allied races, deze beginnen altijd op lvl10 en slaan dus de start gebieden over.

Vanaf lvl 10 kan je naar BfA. Of wanneer je al een lvl50 character hebt, via chromie time naar elke expansion naar keuze waar je van lvl10-50 kan levelen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Uhmmie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Standaard rassen starten op level 1 en kunnen beginnen in het standaard start gebied van het ras of exile reach (nieuw start gebied).
Met uitzondering van DK en DH, deze classes beginnen op lvl8 in hun eigen gebied.
Tot slot heb je nog de allied races, deze beginnen altijd op lvl10 en slaan dus de start gebieden over.

Vanaf lvl 10 kan je naar BfA. Of wanneer je al een lvl50 character hebt, via chromie time naar elke expansion naar keuze waar je van lvl10-50 kan levelen.
Werkt wel fijn zeg! Heb net Mechagnomes unlocked en kan gelijk op level 10 naar Northrend _/-\o_ Heerlijk nostalgisch allemaal!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ik ben aan het levelen in East- en Western Plaguelands. Echt top.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb net ook m'n legendary cloak nog maar even gehaald. Toch wel leuk om die questline even te doen ook al is het vrij zinloos zo laat in de expansion. Sowieso altijd wel mooi dat je vlak voor een nieuwe expansion helemaal niet meer hoeft te focussen op gear. Ik ga nog even Tortollan naar revered schoppen zodat ik in ieder geval flying heb. Maar voor de rest ga ik lekker alts levellen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op als je met een nieuw character level 10 wordt en denkt even te kijken naar de stormwind introductie quests (ik neem aan dat het voor Horde net zo werkt) zodra je die chain begint, moet je de BfA introductie inclusief de gevangenis uitbraak en openen van de portals in Boralus afmaken. Zolang je daar mee bezig bent is Chromie niet meer beschikbaar om een andere expansion te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:17
UTADDICT schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:58:
Ik ben aan het levelen in East- en Western Plaguelands. Echt top.
met mijn alt (rogue) heb ik gekozen voor the burning crusade expansion, leuk om het weer opnieuw te beleven :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

met mijn alt (rogue) heb ik gekozen voor the burning crusade expansion, leuk om het weer opnieuw te beleven :)
Levellen is ook echt weer leuk nu! Met m'n Mechagnome Priest Borean Tundra onveilig maken op level 15 is echt fantastisch 8) Krijg bijna hoop dat Blizzard toch echt luistert naar de playerbase!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EsuSOJXBms1V5WnsWC8sTX6faM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrvM063tOQQfPsRw22tfiOI3.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Enige jammere is dat je op lvl49 XP uit moeten zetten zodat je in chromie tijd kan blijven spelen. Even op lvl50 endgame content doen en weer terug naar chromie tijd zit er dus niet in. Het was beter geweest (met oog op shadowlands) als je in chromietijd gewoon capt op lvl50, maar er wel altijd terug heen kan.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:16
London schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:50:
[...]

Levellen is ook echt weer leuk nu! Met m'n Mechagnome Priest Borean Tundra onveilig maken op level 15 is echt fantastisch 8) Krijg bijna hoop dat Blizzard toch echt luistert naar de playerbase!

[Afbeelding]
Yo lekkere mount! Aardig wat golds waard nu 😎

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maastricht1990 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:16:
[...]

Yo lekkere mount! Aardig wat golds waard nu 😎
Inmiddels een soort oldtime Ferrari die naar mate de tijd vordert enkel waardevoller lijkt te worden :+
Maar ik ben er ook erg content mee nog altijd, net als met mijn andere TCG mounts. Zijn toch wel goede investeringen geweest.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:16
London schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:26:
[...]

Inmiddels een soort oldtime Ferrari die naar mate de tijd vordert enkel waardevoller lijkt te worden :+
Maar ik ben er ook erg content mee nog altijd, net als met mijn andere TCG mounts. Zijn toch wel goede investeringen geweest.
Zeker weten ! En als je de dollar prijzen ziet van swift spectral tiger 3k tot 12k ( het is wat de gek er maar voor geeft ) maar heb gehoord dat die voor €5K gaan...ziek... ik heb voor Swift Spectral Tiger 800K betaald en Rooster Egg voor 350K in MoP tijd...als ik wist wat ze nu waard zijn in euro’s...jezus man .....insane...

Ik zie net een YouTube video van Asmongold over...Swift Spectral Tiger....20.000 dollar...LOL

Ik heb nu Swift spectral tiger en Rooster Egg dit vind ik de beste mounts...rest van de mounts is “ meh “ oké invincible reins is vet die ik hebt na jaren farmen😋

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maastricht1990 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:49:
[...]

Zeker weten ! En als je de dollar prijzen ziet van swift spectral tiger 3k tot 12k ( het is wat de gek er maar voor geeft ) maar heb gehoord dat die voor €5K gaan...ziek... ik heb voor Swift Spectral Tiger 800K betaald en Rooster Egg voor 350K in MoP tijd...als ik wist wat ze nu waard zijn in euro’s...jezus man .....insane...

Ik zie net een YouTube video van Asmongold over...Swift Spectral Tiger....20.000 dollar...LOL

Ik heb nu Swift spectral tiger en Rooster Egg dit vind ik de beste mounts...rest van de mounts is “ meh “ oké invincible reins is vet die ik hebt na jaren farmen😋
Die prijzen zijn belachelijk. Ik heb de Rooster Egg, Big Battle Bear, X-51 raket, Swift Spectral en de Big Blizzard Bear van Blizzcon 2008. Uiteraard ook zeer blij mee :P

Waar ik wat minder blij mee ben is dat ik net dacht BFA flying te halen maar niet gezien dat je Mecha en Nazjatar reps revered moet hebben. Dat gaat dus alsnog wel even duren :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
London schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:38:
[...]

Waar ik wat minder blij mee ben is dat ik net dacht BFA flying te halen maar niet gezien dat je Mecha en Nazjatar reps revered moet hebben. Dat gaat dus alsnog wel even duren :+
Ik wou dat echt net typen na het lezen van je vorige posts :+ Had al de gedachte dat er een kans bestond dat je die twee vergeten was :P Waren wij ook. Helemaal blij dat we alles op revered hadden en toen...oops :+ Gaat gelukkig heel snel met de huidige reputation buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alwayshappyz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:35:
[...]

Ik wou dat echt net typen na het lezen van je vorige posts :+ Had al de gedachte dat er een kans bestond dat je die twee vergeten was :P Waren wij ook. Helemaal blij dat we alles op revered hadden en toen...oops :+ Gaat gelukkig heel snel met de huidige reputation buff.
Ja de lettertjes waren nogal klein... Hoe lang duurt dat ongeveer? Want ik ben m'n main namelijk een beetje zat en ben nu druk een Mechagnome Priest te levellen. Dat vind ik veel leuker dus dan level ik die liever even door dat ik dan vervolgens daar de reps op ga halen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
London schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Ja de lettertjes waren nogal klein... Hoe lang duurt dat ongeveer? Want ik ben m'n main namelijk een beetje zat en ben nu druk een Mechagnome Priest te levellen. Dat vind ik veel leuker dus dan level ik die liever even door dat ik dan vervolgens daar de reps op ga halen.
Geen idee wat de snelste manier is. Wij levelen ook heel veel alts en wilden er ook zo min mogelijk tijd aan besteden. We zorgden ervoor dat we elke keer de Nazjatar emissary quests deden (zodra die er in zat), gezien dat flinke hoeveelheden rep waren. Daarnaast hebben we daar denk ik twee volle avonden rondgelopen voor wat story lines en losse daily quests. Mechagon hebben we minder tijd nodig gehad; fijner gebied om rond te lopen. Paar dagen wat dailies gedaan en elke dag de ''paarse daily'' mee gepakt (weet het even niet beter te omschrijven). Soms moest je drie rares mollen, soms moest je bv 6 kistjes looten (verspreid over het eiland). Die paarse dailies gaven de meeste rep. 1500-1700 per dag. Alles bij elkaar opgeteld ben je er wel even zoet mee. Wij waren er een weekje geleden klaar mee, maar hebben er denk ik wel 2-3 weken over gedaan.

Nu overigens ook druk bezig met allied races levelen. Gaat echt héél snel imo. Net de void elfs afgemaakt, mijn favoriet _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Alwayshappyz op 26-10-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alwayshappyz schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:50:
[...]

Geen idee wat de snelste manier is. Wij levelen ook heel veel alts en wilden er ook zo min mogelijk tijd aan besteden. We zorgden ervoor dat we elke keer de Nazjatar emissary quests deden (zodra die er in zat), gezien dat flinke hoeveelheden rep waren. Daarnaast hebben we daar denk ik twee volle avonden rondgelopen voor wat story lines en losse daily quests. Mechagon hebben we minder tijd nodig gehad; fijner gebied om rond te lopen. Paar dagen wat dailies gedaan en elke dag de ''paarse daily'' mee gepakt (weet het even niet beter te omschrijven). Soms moest je drie rares mollen, soms moest je bv 6 kistjes looten (verspreid over het eiland). Die paarse dailies gaven de meeste rep. 1500-1700 per dag. Alles bij elkaar opgeteld ben je er wel even zoet mee. Wij waren er een weekje geleden klaar mee, maar hebben er denk ik wel 2-3 weken over gedaan.

Nu overigens ook druk bezig met allied races levelen. Gaat echt héél snel imo. Net de void elfs afgemaakt, mijn favoriet _/-\o_
Thanks. Dan ga ik lekker verder met m'n Mechagnome! Dan maar wat later beginnen, dat maakt zo laat in de expansion ook niets meer uit }:O

Void Elfs zijn ook super tof!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.wowhead.com/n...e-county-near-blizzard-hq

Kans is aanwezig dat Shadowlands nog een keer wordt uitgesteld. California wildfire is nu heel dicht bij het hoofdkantoor van Blizzard Entertainment in Irvine. Iedereen in het gebied is geëvacueerd. Hopelijk gaat er niks verloren van het Blizzard HQ. Maar zolang de mensen maar veilig zijn is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zeror schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 02:58:
https://www.wowhead.com/n...e-county-near-blizzard-hq

Kans is aanwezig dat Shadowlands nog een keer wordt uitgesteld. California wildfire is nu heel dicht bij het hoofdkantoor van Blizzard Entertainment in Irvine. Iedereen in het gebied is geëvacueerd. Hopelijk gaat er niks verloren van het Blizzard HQ. Maar zolang de mensen maar veilig zijn is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Zal wel 2021 worden dan. Heb ik in ieder geval weer vakantiedagen :p

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de medewerkers veilig zijn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heb ik er volledig overheen gelezen, maar klopt het dat BfA enchants niet meer op heirloom te plakken zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Gisteren mijn alt die ik in SL wil gaan mainen 50 gedinged. Gelijk ff neck en cloakquests gedaan. Die zijn redelijk rap te doen, maar was fijner geweest als je die zooi gewoon kreeg op alts. Je kunt aardig wat skippen, maar toch een hoop getravel.

Verder de afgelopen dagen, elke dag het HH event gedaan. Geen mazzel met de mountdrop. Uit nostalgie een paar oude raids gedaan (tbc/ wolk). Kom ik in tempest keep (nooit zelf geraid) om die te bekijken, dropt ashes of al’ar. Kijk, dat is dan weer leuk meegenomen!

Op het moment druk bezig met de druid legion artifact skins. Al een stuk of 5-6 unlocked, sommigen zijn nog wel wat werk. Leuk om te doen qua timesink, tof om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 18-09 22:12
Ik kan me zo niet zetten meer tot lvlen. Nadeel is dat ik ook classic speel en dan met hoeveelheid tijd is beide spelen best lastig.

Denk dat ik sl vooral ga spelen voor de lore en dan wel zie. Heb in classic een volledig nl guild met veel actieve spelers (80+) en in retail niet waardoor je ook veel minder snel zin hebt om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Headless horseman heb ik ook nog geen mazzel mee. sinds dag 1 dit jaar elke dag op 8 characters gedaan maar mag nog niet baten.

En dan natuurlijk de afgelopen 12 jaar ook vaak genoeg gedaan maar nog geen mount.

Wil hem echt dit jaar krijgen. Als een collector is het super vervelend weer een jaar te moeten wachten XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E2max
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 14:02
Hoi Tweakers, keek laatst weer wat WoW streamers en begint dan altijd wat te kriebelen.

Laatste keer was in WoD denk ik, ging weer spelen wat later in de uitbreiding. Dus had wel een achterstandje met de meesten. Had altijd leuke herinneringen aan BGs. Alleen toen ik ze joinde werd ik door bij iedereen ge-one-shot and kon ik geen deuk in een pakje boter slaan.
Kwam erachter dat je hele zooi keer moest farmen met ranked arena's (of bgs, of beide?) Toen had ik het wel gehad, arena's trekte me nooit echt.

TLDR; Wat verwachten jullie van PvP in SL? Moet je veel farming/grinden om beetje mee te doen in PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

E2max schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:58:
Hoi Tweakers, keek laatst weer wat WoW streamers en begint dan altijd wat te kriebelen.

Laatste keer was in WoD denk ik, ging weer spelen wat later in de uitbreiding. Dus had wel een achterstandje met de meesten. Had altijd leuke herinneringen aan BGs. Alleen toen ik ze joinde werd ik door bij iedereen ge-one-shot and kon ik geen deuk in een pakje boter slaan.
Kwam erachter dat je hele zooi keer moest farmen met ranked arena's (of bgs, of beide?) Toen had ik het wel gehad, arena's trekte me nooit echt.

TLDR; Wat verwachten jullie van PvP in SL? Moet je veel farming/grinden om beetje mee te doen in PvP?
Denk niet dat je veel hoeft te farmen als je gewoon gelijk mee speelt met shadowlands en niet pas 8 maanden later bijvoorbeeld weer komt.

Wat alleen nu een nadeel lijkt (details weet ik niet) dat je toch weer bepaalde PvE content MOET doen om de goeie Pvp items te krijgen.

De gear kan je ook middels BG's farmen maar dat duurt dan veeel te lang en is het niet worth zeg maar.

Al verwacht ik hier toch ook misschien nog een change in aangezien ze ontzettend veel aan het veranderen zijn nog nu de game uitgesteld is. Wat blijkbaar ook terecht is als je ziet wat er nu nog allemaal veranderd.

En dat van die PVP gear is een groot ding onder de pvp community momenteel. Dus hopelijk doet blizzard daar nog wat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:57:
Headless horseman heb ik ook nog geen mazzel mee. sinds dag 1 dit jaar elke dag op 8 characters gedaan maar mag nog niet baten.

En dan natuurlijk de afgelopen 12 jaar ook vaak genoeg gedaan maar nog geen mount.

Wil hem echt dit jaar krijgen. Als een collector is het super vervelend weer een jaar te moeten wachten XD
Dat is gewoon frustrerend. Hoop echt voor je dat het dit jaar lukt. Nog een paar dagen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat de experience / reputation buff wordt verwijderd in november?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13
RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:07:
Klopt het dat de experience / reputation buff wordt verwijderd in november?
Voor zo ver ik weet zou deze actief blijven tot de pre-patch; Nu is deze al deels actief, maar het pre-patch event,de scourge invasion, is nog niet gestart. Waarschijnlijk wordt de buff verwijderd als dit event gestart wordt.

https://news.blizzard.com...-experience-buff-extended

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@stefanass Thanks; dus eigenlijk is het nog niet helder wanneer precies.

Wil nog een aantal classes / characters levelen op deze snelle manier, maar ben bang dat ik dat niet meer ga redden. :) Oh well, ik zie het wel! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:13:

Wil nog een aantal classes / characters levelen op deze snelle manier, maar ben bang dat ik dat niet meer ga redden. :) Oh well, ik zie het wel! :)
Sowieso is er geen xp buff meer he. Die is al weggegaan met pre-patch.
Het levelen gaat gewoon snel nu :P

Reputation buff is idd tot het scourge event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:19:
[...]

Ah dat zou zeker kunnen; Op max level let ik niet op de XP buff, de rep buff is nog steeds lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:19:
[...]

holy crap!!!

Ik moet écht beter m'n ogen open doen.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:13:

Je bent binnen 10 uur level 50 tegenwoordig blijkbaar :P Ben van m'n Mechagnome Priest overstapt naar een Void Elf Hunter en dan ga je echt als een wervelwind door de levels. Gister 10-20 gedaan in 1,5 uur 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vergeet ook niet de Halloween buff te halen voor 10% rep+exp (y).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:47:
[...]

Je bent binnen 10 uur level 50 tegenwoordig blijkbaar :P Ben van m'n Mechagnome Priest overstapt naar een Void Elf Hunter en dan ga je echt als een wervelwind door de levels. Gister 10-20 gedaan in 1,5 uur 8)
Ik geloof dat ik traag ben :P Doe er veel langer over.
Ik ben vorige week een Druid gestart. Een class die ik nog niet eerder serieus gespeeld heb. Tot nu toe vind ik het wel leuk eigenlijk. Maar heb 2-3 jaar stilgelegen qua WoW. Dus moet er nog steeds wel inkomen, merk ik + dan die veranderingen nog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Levelen gaat zeker snel ja maar als ik je geen klik hebt met je char dan blijft het traag aanvoelen
Level nu een frost mage (lvl41) maar ik kan er maar niet inkomen. Zo verdomde saaie class.
Het zal wel aan mij liggen, maar mage is een class die in ieder geval niet voor mij is hehe.
Zal blij zijn als hij level 50 is :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:23
Black Eagle schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:50:
Vergeet ook niet de Halloween buff te halen voor 10% rep+exp (y).
totaal vergeten en net klaar met m'n resto shaman lvlen, maar dan ga ik er maar gebruik van maken op m'n resto druid die moet nu nog 8 lvls.

zonder de halloween buff maar met heirlooms (tot lvl 34 want had geen zin om ze verder te upgraden :P) deed ik met m'n resto shaman er 15 uur over om van 1 tot 50 te gaan. Voornamelijk wotlk dungeons gedaan + een paar quests tussen door en rond lvl 40 was ik die dungeons wel een beetje zat en ben ik geswitched naar mop dungeons.
Met m'n druid ben ik nu aan het questen in bfa en mop dungeons aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zeror schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Ik geloof dat ik traag ben :P Doe er veel langer over.
Ik ben vorige week een Druid gestart. Een class die ik nog niet eerder serieus gespeeld heb. Tot nu toe vind ik het wel leuk eigenlijk. Maar heb 2-3 jaar stilgelegen qua WoW. Dus moet er nog steeds wel inkomen, merk ik + dan die veranderingen nog...
Niets mis mee :) Lekker op je eigen pace spelen. Ik speel met die Azeroth Pilot add-on die automatisch quests accepteert en cutscenes skipt zodat het nóg sneller gaat. Dat plus een Hunter is natuurlijk GG :P Ik snap wel nog heel weinig van die scaling. Wil graag Elegon tamen maar geen idee op welk level ik die nu aan zou kunnen...

Goeie tip van die Halloween buff trouwens, die vergeet ik ook steeds.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb wel eindelijk, na vele jaren proberen, de Headless mount gekregen
Dat was dan wel weer leuk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ql8qFgSKm3bAY1YeQJmjrLNxzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2L8Gr3INUEXBem87Hn0xlSV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Iusedto op 28-10-2020 09:56 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zit sowieso veel verschil in de keuze van expansion waar je levelt.

Levelen via de WoD expansion was rond de 11.5 uur voor mij. 1-50

En BFA was 21 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:39:
Zit sowieso veel verschil in de keuze van expansion waar je levelt.

Levelen via de WoD expansion was rond de 11.5 uur voor mij. 1-50

En BFA was 21 uur ofzo
Dat is een groot verschil zeg. Waarom is WOD dan zo veel sneller ?
En hoe zit het met WotLK en MoP ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Dat is een groot verschil zeg. Waarom is WOD dan zo veel sneller ?
En hoe zit het met WotLK en MoP ?
WoD heeft een logische verhaallijn zodat alles mooi achter elkaar door loopt. Veel hubjes met veel quests. WoD is verreweg de snelste zone volgens mij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:21
London schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

WoD heeft een logische verhaallijn zodat alles mooi achter elkaar door loopt. Veel hubjes met veel quests. WoD is verreweg de snelste zone volgens mij.
Daarbij zit WoD ook vol met treasures die elk tussen de 1 á 2k xp geven. Dat tikt ook lekker aan.

Via AAP een rogue opnieuw gaan leveren, in eerste instantie een deel WoD gedaan maar dacht, laat ik Legion eens proberen. Merkte gelijk dat deze een heel stuk trager gaat dan WoD. Meteen maar weer terug gegaan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Die headless horseman mount is ook echt de fijnste mount in wow imo. Lekker klein, voor vliegen en voor als je grounded bent.

(had de mazzel hem in mn eerste wow jaar al te looten.. altijd de default mount geweest)

succes nog voor de mensen die hem willen halen!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben op dit moment m'n warlock in BfA aan het levelen. Ook dit gaat, naar mijn mening, lekker snel. Inmiddels level 36 aangetikt, dus de 50 ga ik sowieso wel halen.

Daarna wellicht m'n lightforged draenei de laatste 9 levels laten doorlopen voor de heritage armor en vervolgns nog een dwarf shaman levelen (als elemental... enhancement voelt niet fijn aan), ook voor heritage armor... Genoeg te doen nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

RustStorm schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:05:
Ik ben op dit moment m'n warlock in BfA aan het levelen. Ook dit gaat, naar mijn mening, lekker snel. Inmiddels level 36 aangetikt, dus de 50 ga ik sowieso wel halen.

Daarna wellicht m'n lightforged draenei de laatste 9 levels laten doorlopen voor de heritage armor en vervolgns nog een dwarf shaman levelen (als elemental... enhancement voelt niet fijn aan), ook voor heritage armor... Genoeg te doen nog. ;)
Welke spec level je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels heb ik alles al 50 nu. Priest en Warlock deze pre-patch gedaan maar had daarvoor alles al naar 120 gedaan met die XP buff.. Wist ik veel dat de prepatch zo snel zal zijn :P

Ook al 2 extra DK's geleveld die ik nog even snel voor de prepatch had aangemaakt zodat ze gescaled werden naar 23 ipv level 8. Voor de heritage armors.

Heb nu alleen nog een Worgen van level 30 en Gnome van level 27 die ik naar 50 moet levelen en dan heb ik alles gedaan qua heritage armors / achievements blablabla :P

Weet niet wat ik dan ga doen want vind levelen gewoon leuk haha.
Denk dat ik dan maar gewoon loremaster ga halen. Een achievement die ik al vele lange expansions wil halen maar nooit de tijd voor neem.

Het zieke is dat ik redelijk dichtbij zat eigenlijk toen het nog de oude manier van loremaster was maar wilde niet de moeite nemen het af te maken :P daarna ook pas meer om achievements gaan geven en uberhaupt de game meer als een completionist spelen ipv een pure PvP'er / raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was eerst een Void Elf gestart en deze wilde ik als Demonology lock levelen, maar dat vond ik niet leuk spelen. Vervolgens geconcludeerd dat ik de Worgen heritage wilde halen, en dus een nieuwe lock aangemaakt. Deze level ik nu al Affliction lock. :) Dat speelt leuker, en is erg sterk (maarja... wat is niet sterk op het moment...). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gisteren ook een Void Elf warlock gemaakt. Ziet er mooi uit maar ik moet nog beginnen met levelen :)

Ook Lightforged Draenei vrijgespeeld en wil daar evt een Paladin van maken.
Misschien een holy. Moet zeggen dat female lightforged er ook erg mooi uitziet maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 14:29:
Ik heb gisteren ook een Void Elf warlock gemaakt. Ziet er mooi uit maar ik moet nog beginnen met levelen :)

Ook Lightforged Draenei vrijgespeeld en wil daar evt een Paladin van maken.
Misschien een holy. Moet zeggen dat female lightforged er ook erg mooi uitziet maar dat is natuurlijk persoonlijk :)
Void Elfs zijn echt tof. Mooie heritage armor ook. Ben level 35 op m'n Hunter dus wil dit weekend ff knallen naar 50. Cloak halen en beetje gear scoren @ Nazjatar. En dan ook maar eens werk maken van die verdomde reps zodat ik eindelijk kan vliegen...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Yeah, vliegen gaat wel even tijd in zitten. Maar ben blij dat ik het gedaan heb, wat maakt dat het leven makkelijker als je alts levelt in Kul Tiras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weet iemand trouwens wat er gebeurd als je een profession disband waar je heel veel speciale recipies mee had maar dan dus een andere profession kiest en later weer terug wisselt voor je oude profession? Leer je dan automatisch al die recipies weer terug of moet je dat opnieuw doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:16:
Weet iemand trouwens wat er gebeurd als je een profession disband waar je heel veel speciale recipies mee had maar dan dus een andere profession kiest en later weer terug wisselt voor je oude profession? Leer je dan automatisch al die recipies weer terug of moet je dat opnieuw doen ?
Moest je niet ergens een boek kopen voor 950 gold ofzo en dan kreeg je de oude recipies terug ?
Weet het absoluut niet zeker hoor dus pas op :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:16:
Heb dat nog nooit aangedurfd te proberen, dus zou het niet weten. :S Mag toch werkelijk waar hopen dat Blizzard daar rekening mee heeft gehouden. Maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe ze dat bij kunnen houden en kan ik mij zo voorstellen dat ze enkel de standaard recipes terug laten komen na aanschaf van een dergelijk boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja daarom durf ik het ook niet aan XD ik wil het eigenlijk doen omdat ik denk met bepaalde professions meer geld te kunnen verdienen straks als shadowlands uit is. maar uiteindelijk wil ik dan weer terug naar me main professions :P ... denk toch dat ik dan die andere professions maar gewoon op alts moet doen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:59:
Ja daarom durf ik het ook niet aan XD ik wil het eigenlijk doen omdat ik denk met bepaalde professions meer geld te kunnen verdienen straks als shadowlands uit is. maar uiteindelijk wil ik dan weer terug naar me main professions :P ... denk toch dat ik dan die andere professions maar gewoon op alts moet doen ofzo :P
Verstandig... ;)

Waarschijnlijk gaat de hele wereld mining/herbalism nemen om de nodige gold te kunnen verdienen aan het begin van de expansion. Ik vermoed dat ik een van de mensen ben die dat gaat doen. MAar dat betekent wel dat ik zal moeten beginnen met m'n hunter als main. ;) En de vraag is of ik dat wil... MAargoed, zit niet om gold verlegen, maar helaas nooit de dino kunnen kopen. Dus zo rijk als velen zijn geweest ben ik absoluut niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:59:
Voor de meeste professions can je bij de profession trainer een boek kopen als je de spec weer terug neemt, voor 950G, en dan krijg je alle 'oude' receipes die je hebt weer terug. Zo heb ik het al een paar keer gedaan voor herbalism etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Voor de meeste professions can je bij de profession trainer een boek kopen als je de spec weer terug neemt, voor 950G, en dan krijg je alle 'oude' receipes die je hebt weer terug. Zo heb ik het al een paar keer gedaan voor herbalism etc.
Maar geldt dat dan ook voor bijvoorbeeld, inmiddels unobtainable of moeilijk obtainable, crafting professions recipes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

RustStorm schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Maar geldt dat dan ook voor bijvoorbeeld, inmiddels unobtainable of moeilijk obtainable, crafting professions recipes?
Tja, moeilijk te beantwoorden. Ik kreeg alles wat ik had terug, maar durf geen garantie te geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Tja, moeilijk te beantwoorden. Ik kreeg alles wat ik had terug, maar durf geen garantie te geven :p
@Ricmaniac Succes! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
24 november release!!! Sneller dan verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
jaydenjarno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:06:
Moeten ze het dit keer wel waar maken :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

Aub niet nogmaals een cyberpunkje doen. :)

HYPE! Al hoop ik wel dat ze de classes in orde hebben.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
jaydenjarno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:06:
leuke extra trailer!
spoiler:
YouTube: Shadowlands: Story Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Scourge event start ook bijna. Mooi nog ff gear harken op al m'n chars zodat ik in ieder geval niet als een pakje boter SL in ga :P

Las overigens dat SL ook meer alt-friendly wordt. Maar heb volgens mij niets gelezen over account wide reps :( Dat zou main switchen helemaal makkelijk maken als je gewoon overal dezelfde progress hebt..

[ Voor 44% gewijzigd door London op 30-10-2020 07:40 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog anderhalve week dus. :) Ik hoop dan nog wat meer characters max level te hebben. Vraag me af hoeveel tijd het zal kosten om middels die invasions je toon te "gearen"... Heb er inmiddels toch 10 te doen, en op dat moment wellicht 12....

Ik zie het wel, zal in SL ongetwijfeld prima levelen worden! Heb er zin in, maar in tegenstelling tot vroeger ben ik niet mee zo snel gehyped tegenwoordig. :) Laat alles lekker op me af komen, en zal geen haast hebben max level te worden. Bring it on! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb wel zin in het Scrourge event moet ik zeggen. Ben benieuwd of we ook weer een set krijgen

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
London schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:36:
Las overigens dat SL ook meer alt-friendly wordt. Maar heb volgens mij niets gelezen over account wide reps :( Dat zou main switchen helemaal makkelijk maken als je gewoon overal dezelfde progress hebt..
Het wordt ook wel meer alt-friendly, omdat je gelijk vanaf lvl 50 in shadowlands met endgame content kan beginnen. Je kan dan met threads of fate er voor kiezen om of de campaign helemaal te doen of gelijk vanaf het begin voor een covenant kiezen waardoor je de endgame unlocked en dan door endgame content gaat levelen.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:44

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zo, hier maar es weer begonnen. Ooit tot WotLK gespeeld, vanaf de beta. Toen gestopt, dus ik begin weer fresh. Nog leuke casual guilds
(Horde) beschikbaar voor nieuwe spelers die mets kids zitten en dus niet veel kunnen spelen? Volgens mij kan ik op mijn account in elke exp. beginnen, maar ik denk maar gewoon via BfA. Class nog geen idee, rogue, warlock en tank warrior gespeeld vroeger.

Ik moet me wel inhouden om niet alles mee te willen pakken qua oude content, dat is volgens mij niet meer te doen. Evenzo de lore en historie van de zone changes.

[ Voor 25% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-10-2020 10:04 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Thrace Grumble schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:01:
Zo, hier maar es weer begonnen. Ooit tot WotLK gespeeld, vanaf de beta. Toen gestopt, dus ik begin weer fresh. Nog leuke casual guilds
(Horde) beschikbaar voor nieuwe spelers die mets kids zitten en dus niet veel kunnen spelen? Volgens mij kan ik op mijn account in elke exp. beginnen, maar ik denk maar gewoon via BfA. Class nog geen idee, rogue, warlock en tank warrior gespeeld vroeger.

Ik moet me wel inhouden om niet alles mee te willen pakken qua oude content, dat is volgens mij niet meer te doen. Evenzo de lore en historie van de zone changes.
Als je echt de lore wilt weten kan je ook de videos met cutscenes/cinemetics op youtube bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteren mn 45 Sub rogue afgestoft. LOL. Ik bak er geen reet van, soort van met mn hoofd op toetsenbord rammen, en top-dps in elke dungeon :p

Verslik me ook de HELE tijd in stealth en niet-stealth actionbars.

[ Voor 19% gewijzigd door UTADDICT op 30-10-2020 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
Thrace Grumble schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:01:

Ik zat in dezelfde boot, tem wotlk gespeeld, en dan af en aan zonder echt te raiden, gewoon super casual altjes levelen.
Ik kom normaal terug in SL, en heb gererolled op Doomhammer, daar is een NL-BE guild Reddi Tsjek Waaip, bevalt me goed op deze moment, en levelen gaat wel vlotjes..
En ook kids hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Xistance schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Ik zat in dezelfde boot, tem wotlk gespeeld, en dan af en aan zonder echt te raiden, gewoon super casual altjes levelen.
Ik kom normaal terug in SL, en heb gererolled op Doomhammer, daar is een NL-BE guild Reddi Tsjek Waaip, bevalt me goed op deze moment, en levelen gaat wel vlotjes..
En ook kids hier :)
Zal eens kijken, dank je!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister een Dark Iron Dwarf begonnen, net de level 50 aangetikt. 10 uur 21 minuten :'( Maar alsnog prima mee vermaakt! Timewalking levelling is echt een fantastische toevoeging.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Laatste tijd wat Hades zitten spelen, echt super leuk en goed gemaakt.
Hopelijk is Torghast een beetje zoals dit, en niet zoals die 8.3 visions ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 21:52:
Gister een Dark Iron Dwarf begonnen, net de level 50 aangetikt. 10 uur 21 minuten :'( Maar alsnog prima mee vermaakt! Timewalking levelling is echt een fantastische toevoeging.
Damn dat is snel zeg. WoD denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:49:
[...]

Damn dat is snel zeg. WoD denk ik?
Zit ook nog wel wat afk tijd bij denk ik. Maar ja, WoD voornamelijk. Laatste level Loch Modan :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 22:59:
[...]

Zit ook nog wel wat afk tijd bij denk ik. Maar ja, WoD voornamelijk. Laatste level Loch Modan :)
Damn nice :) Ik ben WoD gestart met m'n elemental shaman en arcane mage... :) maar ga proberen eerst m'n warlock nog level 50 te krijgen in BfA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige mensen een mount kunnen gebruiken in een starter zone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Zeror schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige mensen een mount kunnen gebruiken in een starter zone?
Dat is een heirloom mount. Krijg je als je 35 (volgens mij) heirlooms verzameld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben, levelend in BfA op dit moment level 41 met ~10h played op m'n warlock. Dus, het gaat redelijk rap, maar in WoD was ik nu ongeveer 50 geweest mogelijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ik sta nog ff in dubio, nu dus net opnieuw begonnen sinds gestopt te zijn na WotLK. Hunter of Warlock :P. Gewoon beide ff lekker tot lvl 20 spelen denk ik maar.

Verder: Iemand nog een goede guide voor hoe een Hunter precies werkt met zn pets? Ik begrijp dat er veel types pets zijn, maar zit er ook nog verschil in pets uit dezelfde 'familie'? Of gaat het dan meer om looks binnen een 'familie', die toffer zijn van een unique/boss-like mob? Ik snap nog niet waarom je 200 pets wilt hebben in je stable, naast de mogelijke cosmetische verschillen/gotta-catch-em-all praktijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-11-2020 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zeror schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
Heb altijd gevonden dat die mount het een beetje verpest. Misschien ben ik daar wel extreem in, maar ik ben ook nog steeds van mening dat (o.a.) flying mounts het spel kapot gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet iemand of BFA flying ook gekocht kan worden zoals Legion als Shadowlands uitkomt? Want dan stop ik direct met reps halen en wacht ik wel tot de 24ste :P

Vandaag even Nazjatar en Mechagon unlocked op m'n Shaman en de legendary cloak gehaald. Elemental is echt tof! Zeker main materiaal voor SL :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
London schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:50:
Weet iemand of BFA flying ook gekocht kan worden zoals Legion als Shadowlands uitkomt? Want dan stop ik direct met reps halen en wacht ik wel tot de 24ste :P
Helaas, doe maar verder met de rep ;)
Enkel wod en legion werd vrij gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:39:
[...]

Heb altijd gevonden dat die mount het een beetje verpest. Misschien ben ik daar wel extreem in, maar ik ben ook nog steeds van mening dat (o.a.) flying mounts het spel kapot gemaakt hebben.
Ja, ben ik het wel mee eens. Misschien als Blizzard luchtgevechten zou toevoegen dat het er anders uit zou kunnen zien. Dus dat je bepaalde spells/abilities vanaf je mount kunt gebruiken. En niet bij de eerste beste hit van je mount af flikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Zeror schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:32:
[...]

Ja, ben ik het wel mee eens. Misschien als Blizzard luchtgevechten zou toevoegen dat het er anders uit zou kunnen zien. Dus dat je bepaalde spells/abilities vanaf je mount kunt gebruiken. En niet bij de eerste beste hit van je mount af flikkert.
Dit ben ik wel mee eens, maar dat flying het spel verpest heeft ben ik echt totaal mee oneens. Heeft het voor mij juist veel langer speelbaar gemaakt. Zonder flying had ik echt geen alt geleveld. Na 1 of 2 keer weet ik het echt wel.

Daarom vind ik de Pathfinder achievements wel een goed idee, dat je alle content toch echt een keer gedaan moet hebben om flying te kunnen vrijspelen, om vervolgens op een alt gewoon vlot door te kunnen gaan.

Keerzijde, paar vrienden zijn onlangs begonnen en klagen steen en been dat ze in BfA niet kunnen vliegen. Die hebben er beide geen goed woord voor over, die slaan liever alle content over en willen alleen de quests maar zsm gedaan hebben om 50 te halen (en mounts te verzamelen, niets is de moeite waard als je er geen mount voor krijgt??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Flying is lekker vind ik. Pathfinder zoals het nu is mag best wel blijven. Eerste patches gewoon zonder en daarna met.

Zelf intussen alle classes op lvl 50, wellicht even wat gearen zodra dat kan op 10 november. Had eigenlijk volgende week op vakantie gegaan maar gaat niet door, dus mijn vrije week eventjes naar de week van de 24ste gezet, kan ik tenminste levellen op het gemak en zonder ellenlange queues die ik wel weer ga verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

DizzyWeb schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:20:
[...]

Dit ben ik wel mee eens, maar dat flying het spel verpest heeft ben ik echt totaal mee oneens. Heeft het voor mij juist veel langer speelbaar gemaakt. Zonder flying had ik echt geen alt geleveld. Na 1 of 2 keer weet ik het echt wel.

Daarom vind ik de Pathfinder achievements wel een goed idee, dat je alle content toch echt een keer gedaan moet hebben om flying te kunnen vrijspelen, om vervolgens op een alt gewoon vlot door te kunnen gaan.

Keerzijde, paar vrienden zijn onlangs begonnen en klagen steen en been dat ze in BfA niet kunnen vliegen. Die hebben er beide geen goed woord voor over, die slaan liever alle content over en willen alleen de quests maar zsm gedaan hebben om 50 te halen (en mounts te verzamelen, niets is de moeite waard als je er geen mount voor krijgt??).
Ik sluit me wel aan bij jouw vrienden hoor. Speel zelf nu ook weer voor het eerst sinds het begin van BFA. Dacht alleen die eerste BFA reps naar revered te moeten schoppen en dan te kunnen vliegen, blijk je nu ook Nazjatar en Mechagon revered te moeten... Vrij demotiverend. Maar goed, heb ik in ieder geval nog wat te doen tot de 24ste. Die dailies zijn ook niet super veel werk moet ik zeggen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

London schreef op maandag 2 november 2020 @ 12:48:
[...]

Ik sluit me wel aan bij jouw vrienden hoor. Speel zelf nu ook weer voor het eerst sinds het begin van BFA. Dacht alleen die eerste BFA reps naar revered te moeten schoppen en dan te kunnen vliegen, blijk je nu ook Nazjatar en Mechagon revered te moeten... Vrij demotiverend. Maar goed, heb ik in ieder geval nog wat te doen tot de 24ste. Die dailies zijn ook niet super veel werk moet ik zeggen.
Jij hebt het nu over hoeveel je moet doen om Pathfinder 1 en 2 te halen... niet over dat je het überhaupt moet halen. Zij begonnen 5 minuten in Tiragarde Sound al te miepen dat ze niet konden vliegen, nog in de verste verte niet in de buurt van max level, Nazjatar of Mechagon.

Of de vereisten voor Pathfinder een beetje hoog zijn, maybe. Kostte mij een weekje om alles op revered te krijgen voor Pathfinder 1 en Pathfinder 2 was ook zo gedaan, toen ik 1 haalde had ik 2 ook bijna af.

Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het goed vind dat je flying pas kan halen als je max level bent, hoe Blizz dat organiseert laat ik even in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
DizzyWeb schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:05:
Of de vereisten voor Pathfinder een beetje hoog zijn, maybe. Kostte mij een weekje om alles op revered te krijgen voor Pathfinder 1 en Pathfinder 2 was ook zo gedaan, toen ik 1 haalde had ik 2 ook bijna af.
Die 100 verschillende world quests was wel vervelend, ik had pathfinder 2 en alles al revered moest ik nog 30 van die quests doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ketho schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:33:
[...]

Die 100 verschillende world quests was wel vervelend, ik had pathfinder 2 en alles al revered moest ik nog 30 van die quests doen
Yeahhhh, die was wel irritant ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:40

ScreamGT

joejoe

Inmiddels een aantaclasses geprobeerd en human destruction warlock bevalt mij tot nu toe het meest :) LVL 23. Heb alleen geen flauw idee hoe ik mijn gear moet upgrade/levelen. Loop nu eigenlijk rond met standaard gear wat uit boss fights of quests is komen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vulpera is volgens mij ook wel een populair ras momenteel.
Meeste vd groepen in dungeons bestaan uit een of meerdere van die vosjes :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iusedto schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:42:
Vulpera is volgens mij ook wel een populair ras momenteel.
Meeste vd groepen in dungeons bestaan uit een of meerdere van die vosjes :)
haat ze :P

toch ben ik er zelf 1 aan het levelen voor achievement en heritage armor =p

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 03-11-2020 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Pfffffff Waarom is het zo moeilijk om te kiezen tussen Holy Priest (Muscle Memory) of Resto Shaman (met de lust changes weer easier in raids)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:16:
[...]

haat ze :P

toch ben ik er zelf 1 aan het levelen voor achievement en heritage armor =p
Lol, ik haat ze ook
Wil alleen nog een resto/ele shaman levelen en ga kiezen tussen female mag'har orc of vulpera.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 41 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.