Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb elke class ook al 1x (sommige classes meerdere keren) max level :P dus ben die allied races echt puur aan het levelen voor de achievement en dan staan ze daar voor altijd stof te happen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31

Kevinr1989

I am the danger

Sinds een paar dagen ook maar eens mijn account tevoorschijn gehaald, niet meer gespeeld sinds WOTLK. Aldaar een Holy/Prot paladin en Destro lock als 2 chars gehad, dus nu iets anders. Hou persoonlijk wel van meer close combat actie en tanken vond ik super om te doen, dus een blood DK aangemaakt :) Moet zeggen dat het heerlijk weg speelt, zit na een ruime dag spelen (op het gemakje) al op 42, ruim op tijd voor de release van Shadowlands :D

Nog voldoende tijd om wat leuke achievements te halen, iemand tips? ;)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 14:50
ScreamGT schreef op maandag 2 november 2020 @ 19:56:
Inmiddels een aantaclasses geprobeerd en human destruction warlock bevalt mij tot nu toe het meest :) LVL 23. Heb alleen geen flauw idee hoe ik mijn gear moet upgrade/levelen. Loop nu eigenlijk rond met standaard gear wat uit boss fights of quests is komen vallen.
Als je andere karakters hebt (waarvan tenminste 1 op max level) kun je heirlooms gebruiken, die mee schalen met je character level. En verder is het inderdaad questen en dungeons doen en daar gear halen. Dan zou je normaliter een mooie mix moeten hebben van greens en blue's, en als je geluk hebt af en toe epic loot (paars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zaterdag tot diep in de nacht alle inns bezocht om Halloween candy te halen.'s Ochtends nog even snel de achievement gehaald om verschillende wand effecten actief te hebben en daarmee had ik een half uur voor het eindigen van Hallows End alle achievements behaald! Toch nog even snel de dungeon doen voor een laatste kans op de mount, en taadaaaa!, wat denk je!? Helemaal niks... volgend jaar beter, dan nog meer alts beschikbaar om in de veelte lang in de wachtrij te staan. Snap dit echt niet, met mijn Fury warrior (DPS) kost het 1 min om een groep te vinden, maar mijn alts staan soms echt 45min in de wachtrij...

Verder een Highmountain hunter aangemaakt met de pre-patch, ondertussen lekker casual geleveld door Pandaria heen, de enige uitbreiding die ik nooit gespeeld heb. Van de week hiermee de 50 aangetikt. Met wat tips van mijn vrouw over welke dailies ik echt vanaf dag 1 moest gaan doen ben ik ondertussen revered met de eerste races. Na half Pandaria te hebben gehad was ik al 50, dus nu mezelf motiveren om de rest ook gewoon af te ronden en reputation te grinden (darkmoon en 16th buff helpen nu gigantisch).

Nu het lvlen zo snel gaat, kijken wat de volgende alt gaat worden.

De overgang van chromie naar BfA ging best soepel trouwens. Nadat ik lvl 50 had aangetikt kon ik redelijk snel naar Nazjatar om mijn weapon upgrade te halen, questen hier ging zonder enig probleem. Met mijn warrior werd ik hier echt helemaal in elkaar getrapt (voor de pre-patch) en kon ik pas na een lading WQ's en flinke equipment upgrade hier een beetje met rond questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Black Eagle schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:
Zaterdag tot diep in de nacht alle inns bezocht om Halloween candy te halen.'s Ochtends nog even snel de achievement gehaald om verschillende wand effecten actief te hebben en daarmee had ik een half uur voor het eindigen van Hallows End alle achievements behaald! Toch nog even snel de dungeon doen voor een laatste kans op de mount, en taadaaaa!, wat denk je!? Helemaal niks... volgend jaar beter, dan nog meer alts beschikbaar om in de veelte lang in de wachtrij te staan. Snap dit echt niet, met mijn Fury warrior (DPS) kost het 1 min om een groep te vinden, maar mijn alts staan soms echt 45min in de wachtrij...

Verder een Highmountain hunter aangemaakt met de pre-patch, ondertussen lekker casual geleveld door Pandaria heen, de enige uitbreiding die ik nooit gespeeld heb. Van de week hiermee de 50 aangetikt. Met wat tips van mijn vrouw over welke dailies ik echt vanaf dag 1 moest gaan doen ben ik ondertussen revered met de eerste races. Na half Pandaria te hebben gehad was ik al 50, dus nu mezelf motiveren om de rest ook gewoon af te ronden en reputation te grinden (darkmoon en 16th buff helpen nu gigantisch).

Nu het lvlen zo snel gaat, kijken wat de volgende alt gaat worden.

De overgang van chromie naar BfA ging best soepel trouwens. Nadat ik lvl 50 had aangetikt kon ik redelijk snel naar Nazjatar om mijn weapon upgrade te halen, questen hier ging zonder enig probleem. Met mijn warrior werd ik hier echt helemaal in elkaar getrapt (voor de pre-patch) en kon ik pas na een lading WQ's en flinke equipment upgrade hier een beetje met rond questen.
Ja Ik had meer geluk met de Headless horsemen mount dit jaar. (vorige jaren wat minder) Wel nog paar keer de continenten rondgevlogen om genoeg candy te halen om de resterende pets en toys te halen.

Ik heb een heleboel Priest alts, die had ik gemaakt om al de heritage armor te halen, maar daardoor kom je wel een stuk sneller door alle queues. Denk dat het per char maar een aantal minuten duurde.

/edit: Ik heb een Priest als main, kende de class wat beter, dus ging het wat sneller, heb dat namelijk nog gedaan voor de prepatch.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 03-11-2020 16:42 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil ik inloggen... zijn alle servers online, maar isChamber of Aspects (mijn main server) nergens te bekennen... :-(

Iemand enig idee? Kan er niets over vinden... :-/

[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 04-11-2020 08:18 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
UTADDICT schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:24:
Pfffffff Waarom is het zo moeilijk om te kiezen tussen Holy Priest (Muscle Memory) of Resto Shaman (met de lust changes weer easier in raids)......
Resto shaman is naar mijn mening de leukste class om te spelen. Ik kijk alleen nu al tegen het feit op dat ik m’n shaman moet levelen. Een shaman levelen is naar mijn mening de grootste achievement. Het.... is..... zo......ontzettend...... traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andries155
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-09 18:12
RustStorm schreef op woensdag 4 november 2020 @ 06:23:
Wil ik inloggen... zijn alle servers online, maar isChamber of Aspects (mijn main server) nergens te bekennen... :-(

Iemand enig idee? Kan er niets over vinden... :-/
Het lijkt er op op meerdere fora dat er meerder servers/realms "verdwenen" zijn.
Wowforums en twitter staat vol.
Nergens een reactie van Blizzard daarover.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Ze gaan eindelijk multiboxing aanpakken. Werd ook wel tijd moet ik zeggen. vroeger was het een zeldzaamheid om te zien maar tegenwoordig in overdreven mate helaas.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andries155 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:33:
[...]

Het lijkt er op op meerdere fora dat er meerder servers/realms "verdwenen" zijn.
Wowforums en twitter staat vol.
Nergens een reactie van Blizzard daarover.. :X
Ben ik dan écht zo slecht in het speuren op internet....? 8)7

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een resto shaman aangemaakt.
Wil wel eens een healer levelen en spelen. Was alleen zo lang bezig met het kiezen van een ras en naam dat ik naar bed wilde toen ik klaar was lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:41:
Gisteren een resto shaman aangemaakt.
Wil wel eens een healer levelen en spelen. Was alleen zo lang bezig met het kiezen van een ras en naam dat ik naar bed wilde toen ik klaar was lol :)
Hahaha, lekker bezig hoor! ik ben gisteren een beetje bezig geweest met het levelen van m'n elemental shaman. Ben voornamelijk enhancement geweest, maar dat voelt gewoon niet lekker meer aan. En Elemental heeft er in het verleden altijd wel erg tof uit gezien. :)

Dus, elemental dwarf shaman aan het levelen voor de heritage armor. ;) Moet ook nog steeds m'n warlock max level krijgen, maar ben op dit moment gewoon een beetje aan het afwisselen. Ook een Pandaren (!!) Arcane mage begonnen, om arcane eens te voelen in plaats van altijd frost frost frost... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:51:
[...]

Hahaha, lekker bezig hoor! ik ben gisteren een beetje bezig geweest met het levelen van m'n elemental shaman. Ben voornamelijk enhancement geweest, maar dat voelt gewoon niet lekker meer aan. En Elemental heeft er in het verleden altijd wel erg tof uit gezien. :)

Dus, elemental dwarf shaman aan het levelen voor de heritage armor. ;) Moet ook nog steeds m'n warlock max level krijgen, maar ben op dit moment gewoon een beetje aan het afwisselen. Ook een Pandaren (!!) Arcane mage begonnen, om arcane eens te voelen in plaats van altijd frost frost frost... :)
Jij bent ook lekker bezig lol.
Ik heb mijn shaman Mag'har Orc gemaakt om de heritage armor te krijgen. Die mis ik nog.
Ga ele/resto levelen. Naam is uiteindelijk Pulledporc geworden (ipv pulledpork, iets wat ik veel maak op de BBQ)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ook iedere fking dag... De Rusty Mechanocrawler op 10 characters farmen... (EN HET IS NOG EEN LELIJKE MOUNT OOK!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:59:
En dan ook iedere fking dag... De Rusty Mechanocrawler op 10 characters farmen... (EN HET IS NOG EEN LELIJKE MOUNT OOK!)
Waarom doe je het dan ? :?
(ik kende de mount niet eens, sorry )

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 04-11-2020 09:04 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:03:
[...]

Waarom doe je het dan ? :?
(ik kende de mount niet eens, sorry )
OCD... ben er aan begonnen, dus nu moet en zal ik hem krijgen ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:06:
[...]
OCD... ben er aan begonnen, dus nu moet en zal ik hem krijgen ook... :)
Ik had het na 1 run al opgegeven lol.
Ben niet zo vd mounts of grinden in het algemeen. Kan daarom niet vliegen in BFA :)

Vavavond eens verdiepen in "mouse over" macros'. Schijnt wel handig te zijn als healer

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Iusedto Dat scheelt je een hele hoop tijd, wat je goed kan spenderen aan heel veel anderen dingen. ;)

En wat betreft mouse-over macro's; die werken in de meeste gevallen heerlijk! :)

Chamber of Aspects is weer online; en Arachnoid Harvester voor m'n neus neergemaaid een seconde na inloggen. lol ;D

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 04-11-2020 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm, resto ele/shaman is HEEL leuk
toch wel een verrassing :)

Ga levelen in WoD

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 04-11-2020 10:52 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben ge-inspireerd :P binnekort ook maar is een speedrun proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of jullie al een idee hebben voor welke covenant jullie gaan? En waarom

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik weet nog niet eens welke class ik ga mainen :P Zit erover te denken om vanavond even Vulpera te unlocken en dan een Vulpera Rogue te gaan levellen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Doe nu dagelijks die Rustbolt en Waveblade reps voor flying in BFA en moet zeggen dat het prima gaat. Je harkt tussen de 1000 en 1500 rep per dag binnen dus al met al is het een kleine 2 weken dagelijks even die WQ's doen en je bent er :) Kost me ongeveer een uur dus prima te doen.

Enige wat ik nog niet weet is of het zin heeft die Ally quests te doen in Nazjatar. Die geven enkel follower XP en geen rep. En wat ik aan een hoger lvl follower heb is mij nog even niet duidelijk maar goed..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:39:
Ik ben benieuwd of jullie al een idee hebben voor welke covenant jullie gaan? En waarom
Ik ga naar deze guide kijken; daarom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Super handig! En dan zie je dat Druids gewoon letterlijk alle convenants nodig hebben voor de verschillende specs..

Anyway, net de Vulperas unlocked. Toffe dingen en een geniale mount. Wil ook super graag Zandalari Trolls maar die hebben ze wel heel hard gated achter allemaal questlines enzo. Moet nog die campaign afmaken aan horde kant dus morgen maar even doen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voor voor Covenant toch echt voor een aanvulling op mijn class en niet wat een guide zegt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ha allen, zit er over te denken om weer in te springen na een lange tijd niet gespeeld te hebben. Eén van de leuke ervaringen met het spel in de jaren is de sociale interactie binnen het spel. Leukste dus om in een guild te zitten. Ik heb net de lijst van spelers gezien (retail, niet classic) en dat valt me wat tegen. Is het nog druk/gezellig of niet? Is voor mij een belangrijke reden om weer te gaan spelen of niet.

En klopt het dat de meeste Tweakers dus op Draenor te vinden zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Bekse op 05-11-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 18-09 16:58
Ach als raider kijk je gewoon naar wat parses en vanuit dat punt besluit je voor een covenant te gaan. Als we beta dingetjes aanhouden dan zijn kyrian/necrolord wel goed voor destro, even kijken welke mij het beste ligt natuurlijk. We zien het vanzelf wel, eerst maar even gewoon levellen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Eindelijk Zandalari Trolls unlocked gisteravond! Ready for war gedaan en daarna tides of vengeance. Gelijk m'n Druid gestart. Wilde eigenlijk als Balance levellen maar ik merk gelijk al dat Guardian veel beter is met AoE pulls enzo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 22:40

ScreamGT

joejoe

Ondertussen LVL33 Human Warlock. Nog even en ik ben LVL40 en kan ik expert riding skill behalen. Dit kost alleen GIGA veel goud :/ Ik heb nog geen profession gekozen, iemand een tip hoe ik wat geld kan sparen d.m.v. een profession?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
ScreamGT schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:24:
Ondertussen LVL33 Human Warlock. Nog even en ik ben LVL40 en kan ik expert riding skill behalen. Dit kost alleen GIGA veel goud :/ Ik heb nog geen profession gekozen, iemand een tip hoe ik wat geld kan sparen d.m.v. een profession?
Wat ik zelf altijd doe is mining en herbalism (of skinning) nemen, hiermee kan je best snel gold verdienen. Even op de AH kijken wat het meeste geld opbrengt. Je hebt kans dat copper ore bijvoorbeeld meer oplevert dan ore's in je huidige quest gebied.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Heb 5 chars verwijderd om het nieuwe levelen te proberen. Voor alle 5 chars ben ik gemiddeld op 20 uur uitgekomen. Moet zeggen chromie levelen is prachtig om te doen. Ben je een gebied zat, hup naar chromie en kies een ander gebied uit.

Mijn favoriete horde route is 0-10 nieuw startgebied. Dan naar Dalaran, highmountain omdat de omgeving zo mooi is, vanuit highmountain zijkant met glider jumpen naar valsharah (je komt precies uit in het quest start dorpje). Op 30 ga ik naar wod voor unlocken garrisson. Op 35 naar bfa want dan mag je voldun kiezen als start voor de horde voor bezoeken mijn vulpera vriendjes. Dan ben ik meestal tegen de 45 en rond het levelen af met naar pandaria te gaan (de sprite chain quest is mijn favoriet, klein terrein en veel follow up questen).

Alliance doe ik eigenlijk zelfde. Maar dan is het spooky drustvar.

Mijn complimenten aan Blizzard voor het chromie levelen. Al vraag ik mij af of Blizzard bedoelde dat je zo uitgebreid aan het shoppen bent in level gebieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee of questen nu sneller is via Chromie dan dungeon spam doen ?
De een vind van wel terwijl de ander zegt van niet.

Ik doe nu een mix van beiden en dat bevalt uitstekend

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ik ben weer terug na jaren dus noob, dus sorry voor de vraag maar: ik heb Shadowlands nog niet besteld, maar Chromie levellen zit er al dus wel in?

Ben nu net als DK aangekomen in Orgrimmar dus misschien is mijn vraag te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekse schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:03:
Ik ben weer terug na jaren dus noob, dus sorry voor de vraag maar: ik heb Shadowlands nog niet besteld, maar Chromie levellen zit er al dus wel in?

Ben nu net als DK aangekomen in Orgrimmar dus misschien is mijn vraag te vroeg.
Chromie zit in Orgrimmar dus je kan het zo zien op je map.
Dit is denk ik wel een handige guide voor je :
https://www.wowhead.com/g...ng-zone-expansion-scaling

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik heb de paarse murloc ook maar even opgehaald. Voor degenen die deze quest lijn nog willen doen met 2 of 3 flying pets (of magic) heb je de pet battle zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Iusedto schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:30:
[...]

Chromie zit in Orgrimmar dus je kan het zo zien op je map.
Dit is denk ik wel een handige guide voor je :
https://www.wowhead.com/g...ng-zone-expansion-scaling
Top, heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Carthrax schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:32:
Ik heb de paarse murloc ook maar even opgehaald. Voor degenen die deze quest lijn nog willen doen met 2 of 3 flying pets (of magic) heb je de pet battle zo gedaan.
Die pet battles is echt iets wat ik me al jaren voorhoud om te gaan doen, heb nu zo'n 200 pets en heb er echt nog nooit iets mee gedaan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murloc battle pets ftw <3 :) Ik heb hem ook eerder deze week opgehaald; MUST HAVE AND COLLECT ALL! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

ScreamGT schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:24:
Ik ben vers gestart met een DK, door zodoende te questen had ik op lvl 49 pas het bedrag aan gold (4,5 K) om riding skill aan te leren. Geen moment spijt van gehad, inmiddels een week verder en heb 20K verdiend door oudere raids te doen (alles uit de tijd van WOTLK en Cata) en wat rond te questen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 15:03
Black Eagle schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:28:
[...]

Wat ik zelf altijd doe is mining en herbalism (of skinning) nemen, hiermee kan je best snel gold verdienen. Even op de AH kijken wat het meeste geld opbrengt. Je hebt kans dat copper ore bijvoorbeeld meer oplevert dan ore's in je huidige quest gebied.
Dit inderdaad. Herbalism en mining levert je ook nog eens xp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik wil terug wow beginnen spelen na jaren niet meer gespeeld te hebben.
Nu lees ik hier snel eens door de laatste posts en merk ik dat er precies veel veranderd is met levelen?
Ik zou graag helemaal opnieuw beginnen met nieuwe char.
Kan iemand een link sturen waar ik de nieuwe dingen kan zien? Of iemand hier snel opnoemen?
Wat is dat met chromie levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Valdourian schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:20:
Ik wil terug wow beginnen spelen na jaren niet meer gespeeld te hebben.
Nu lees ik hier snel eens door de laatste posts en merk ik dat er precies veel veranderd is met levelen?
Ik zou graag helemaal opnieuw beginnen met nieuwe char.
Kan iemand een link sturen waar ik de nieuwe dingen kan zien? Of iemand hier snel opnoemen?
Wat is dat met chromie levelen?
Iets omhoog scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Gister WOW-classic gestart (ben ook na 5 jaar weer gaan spelen)
Ben nu level 15 (/played 10 uur) ... maar damn ik was bijna vergeten hoe langzaam het toen ging :D Heb nu ook al een hele 80 silver....

Mijn level 25 paladin (/played 3 uur nogwat) (normale wow) had op level 10 al 500 gold :D

Spelen hier ook mensen Classic of Retail of beide?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Solid Seal schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:11:
Gister WOW-classic gestart (ben ook na 5 jaar weer gaan spelen)
Ben nu level 15 (/played 10 uur) ... maar damn ik was bijna vergeten hoe langzaam het toen ging :D Heb nu ook al een hele 80 silver....

Mijn level 25 paladin (/played 3 uur nogwat) (normale wow) had op level 10 al 500 gold :D

Spelen hier ook mensen Classic of Retail of beide?
Retail all the way. Vind classic een hang naar het verleden in de categorie: vroeger was alles beter, maar normaalgesproken is dat niet zo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bekse schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:26:
[...]

Retail all the way. Vind classic een hang naar het verleden in de categorie: vroeger was alles beter, maar normaalgesproken is dat niet zo ;)
Yep. Hoor het ook van veel vrienden. Sommigen waren met classic gestart na een paar jaar afwezigheid maar er ging een veel grotere wereld voor ze open toen ze toch maar weer een keertje retail probeerde. Classic is een beetje hard mode WoW terwijl retail juist veel toegankelijker is 8)

De meest fantastische change is wel de levelling change in combinatie met de level squash. Net Mag'har Orcs unlocked en gelijk een warrior gestart. Naam verzinnen duurt altijd het langst maar deze naam was gewoon nog niet bezet _/-\o_ Hoe vet dat je als level 10 kan rondrijden op je mount met volle transmo _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-Tj54HPXplPd7yPyo39QKsJUdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhTut06oBezKTxd5hd67ukH0.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

RustStorm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:21:
[...]

Murloc battle pets ftw <3 :) Ik heb hem ook eerder deze week opgehaald; MUST HAVE AND COLLECT ALL! ;)
Nog willen doen ? gaat hij weer weg ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koelebobes schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:03:
[...]

Nog willen doen ? gaat hij weer weg ?
Neuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:55

Tijn96

In speed we trust

ik zie hier dat er er meerdere mensen opnieuw gestart zijn. ook ik heb mijn account uit het stof gehaald en nu een hunter van lvl 50 (was niet moeilijk, begon op level 48 :+ )
is er ergens een guide met dingen die je het best kunt doen om er er weer in te komen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 04:42

Niek_1981

Think Different.

Thx voor de het melden, deze had ik gemist. Zojuist maar gelijk opgehaald. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie nu van de level squish? Ik snap dat het nodig was, maar lvlen gaat nu zo snel dat ik mij afvraag of ze niet te ver doorgeslagen met inkorten. Het had iets langer mogen zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:18:
Wat vinden jullie nu van de level squish? Ik snap dat het nodig was, maar lvlen gaat nu zo snel dat ik mij afvraag of ze niet te ver doorgeslagen met inkorten. Het had iets langer mogen zijn.
Na inmiddels al zo veel characters geleveld te hebben, vind ik het alleen maar ontzettend fijn dat het niet meer zo lang hoeft te duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ze zouden een optie moeten maken waarop je een tijdsvertraging krijgt. Ook via Chromie.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
RustStorm schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:10:
[...]

Na inmiddels al zo veel characters geleveld te hebben, vind ik het alleen maar ontzettend fijn dat het niet meer zo lang hoeft te duren. :)
Zo denk ik er ook over. Vind de ervaring eigenlijk perfect nu. Dat levelen kennen we inmiddels wel, dus ik vind het juist fijn dat het een stuk sneller is. Eerder endgame. Allied races levelen is nu goed te doen; anders had ik dat echt niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik vind het prima, maar 1 ding waar ik een probleem mee heb... dat je linearecta Chromie Time uit gedonderd wordt op het moment dat je 50 aantikt.

Ik zou het toch wel heel tof vinden als je de keuze kreeg om de expansion af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
DizzyWeb schreef op maandag 9 november 2020 @ 06:48:
[...]

Ik vind het prima, maar 1 ding waar ik een probleem mee heb... dat je linearecta Chromie Time uit gedonderd wordt op het moment dat je 50 aantikt.

Ik zou het toch wel heel tof vinden als je de keuze kreeg om de expansion af te maken.
Ja dit was ook een leuke verassing inderdaad. Was in combat en halverwege het verslaan van een rare, zag een melding over Chromie time gevolgd door een teleport naar Orgrimmar :P, stond wel even gek te kijken.

Persoonlijk vond ik het wel jammer dat je niet level 50 bent na het afmaken van de expansion. Van het weekend Loremaster of Pandaria gehaald en zodoende kwam ik erachter dat ik nog niet eens halverwege de expansion was toen ik lvl 50 aantikte. Kan Pandaria wel eindelijk van mijn bucket list afhalen :).

Wel beetje jammer, wilde nu gelijk doorpakken voor de Loremaster achievement, maar zie dat ze Shadowlands al hebben toegevoegd. Dus nu wachten op Shadowlands voordat ik de achievement kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:10:
[...]

Van mij had het wel iets langer mogen zijn. 1/3 van de tijd langer dan nu het geval is ofzo.
DizzyWeb schreef op maandag 9 november 2020 @ 06:48:
[...]

Ze zouden beter een quest kunnen auto-accepten die je leidt naar Orgrimmar/Stormwind.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 09-11-2020 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Black Eagle schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:21:
[...]

Ja dit was ook een leuke verassing inderdaad. Was in combat en halverwege het verslaan van een rare, zag een melding over Chromie time gevolgd door een teleport naar Orgrimmar :P, stond wel even gek te kijken.

Persoonlijk vond ik het wel jammer dat je niet level 50 bent na het afmaken van de expansion. Van het weekend Loremaster of Pandaria gehaald en zodoende kwam ik erachter dat ik nog niet eens halverwege de expansion was toen ik lvl 50 aantikte. Kan Pandaria wel eindelijk van mijn bucket list afhalen :).

Wel beetje jammer, wilde nu gelijk doorpakken voor de Loremaster achievement, maar zie dat ze Shadowlands al hebben toegevoegd. Dus nu wachten op Shadowlands voordat ik de achievement kan halen.
Niet dat ik al zover ben, maar je kan toch XP gain uitschakelen? Goed om dit vlak voor lvl 50 in ieder geval ff te doen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
ik heb gisteren even van t vrije weekend gebruik gemaakt, t was als fietsen je verleerd het niet!

ff uldum questline gedaan, geen rare dingen tegen gekomen tis nog steeds van t zelfde las ik shadowlands op pik zal t vermoedelijk en voornamelijk zijn om de lore te volgen die nu wel enigsinds "full circle" is zeg maar

en dat vind ik dan wel weer gaaf want ... gaan we Uther en Arthas zien? En zo ja gaat Jaina dan eindelijk haar afscheid van Arthas krijgen naar al deze jaren

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Afgelopen weekend de quest line voor Mechagnome voltooid, duurde gelukkig niet zo gek lang 😀 besloten een hunter aan te maken, zal die de komende dagen eens gaan levelen, daarnaast neem ik ook de tijd om oudere achievements proberen te halen voor mounts 😁

Als jullie een nieuwe char aanmaken, doen jullie gelijk in het quest gebied professions levelen of wachten jullie tot Shadowlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kevinr1989 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:52:
Afgelopen weekend de quest line voor Mechagnome voltooid, duurde gelukkig niet zo gek lang 😀 besloten een hunter aan te maken, zal die de komende dagen eens gaan levelen, daarnaast neem ik ook de tijd om oudere achievements proberen te halen voor mounts 😁

Als jullie een nieuwe char aanmaken, doen jullie gelijk in het quest gebied professions levelen of wachten jullie tot Shadowlands?
Ik skip professions volledig tot Shadowlands.

Focus me nu louter op flying halen & nieuwe chars levellen. Nr 1 kandidaat voor main in SL is momenteel m'n Vulpera Hunter.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Laatst online: 00:21
Na een hele tijd niks met WoW gedaan te hebben, heb ik de pre-patch aangegrepen om weer te beginnen en een verse Fury Warrior te levellen. Vrijdagavond de 50 aangetikt en nu ben ik kriskras door de BoA-expansion heen quests aan het doen met een focus op de Campaign. Lekker ontspannen in de avonduren aanrommelen.

Allemaal mooi op tijd om de tiende in de pre-launch event te duiken en nog wat extra gear op te snorren voor Shadowlands :) Toch grappig hoe je je daar dan weer op kan verheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Pff goeiendag hey. 4750K voor master flying skill. Zit nu op 2.1k :+

Ondertussen Herbalism en Mining, ik pak alles wat ik tegenkom en gooi dit op AH. Wordt opzich wel oké verkocht. Maar tot nu toe niet bijster bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 23:49
Kevinr1989 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:52:

volledig skippen, pak wel herbalism+mining tijdens lvlen, dat extra dat je tegen komt geeft je snel free XP :)
+je kan het spul op de AH gooien

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:44
Ik denk dat je nu twee dingen op een hoop gooit, namelijk de level squish en levelling revamp. En met de revamp hebben ze eigenlijk de reden voor de squish teniet gedaan.

De squish vind ik meer dan prima, ik was sceptisch maar merk het wanneer ik speel eigenlijk niet.

De revamp, sjah, voor mij persoonlijk is het perfect. Ik heb alle content al 15x doorlopen, daar ben ik wel klaar mee. Hoe sneller naar de end-game des te beter.

Alleen gaat het wel zo snel dat een level omhoog er nog steeds niet meer toe doet... Gister even 3 levels in nog geen half uurtje geregeld (47 naar 50), de hele reden "elk level is betekenisvol" is dan ook gewoon onzin. Ja ik kreeg op level 48 een passive en 50 een talent - in dezelfde tijdsspanne als voorheen. Dus dat is wel een beetje kul. Ik kreeg amper de tijd om die passive in actie te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
even 2 dingen je hebt pas toegang tot chromie leveling als je in iedergeval 1 lvl50 op je account hebt staan! En als t te snel gaat voor jezelf kan je altijd je heirlooms niet gebruiken lijkt mij

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

ScreamGT schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:18:
Pff goeiendag hey. 4750K voor master flying skill. Zit nu op 2.1k :+

Ondertussen Herbalism en Mining, ik pak alles wat ik tegenkom en gooi dit op AH. Wordt opzich wel oké verkocht. Maar tot nu toe niet bijster bijzonder.
Master Flying kost toch 5000g ? Geen 4750k ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
koelebobes schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:37:
[...]

Master Flying kost toch 5000g ? Geen 4750k ?
Dat is de basis, hier gaat de reputation korting nog vanaf. Uit m'n hoofd is dit 5/10/15/20% (friendly/honored/revered/exalted).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Iemand enig idee hoe je van Stormwind naar Kalimdor reist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
ScreamGT schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:53:
Iemand enig idee hoe je van Stormwind naar Kalimdor reist?
Naar Booty Bay (zuiden van het continent ) en dan de boot nemen naar Ratchet

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
of poorten naar cavern of times/silithus en daar in een rechte lijn naar waar dan ook vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:50
skassie schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:40:
[...]

Naar Booty Bay (zuiden van het continent ) en dan de boot nemen naar Ratchet
Stormwind (trein naar) Ironforge (vliegen naar) Wetlands (boot naar) Theramore Isle.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik zit een beetje te dubben wat ik als main ga spelen voor Shadowlands. Ping pong steeds tussen:

Retribution Paladin
Frost Mage
Marksman Hunter

Vind ze even leuk. Welke zou het met de huidige informatie het best doen voor Shadowlands? Met name dan voor m+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Valandin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:57:
Ik zit een beetje te dubben wat ik als main ga spelen voor Shadowlands. Ping pong steeds tussen:

Retribution Paladin
Frost Mage
Marksman Hunter

Vind ze even leuk. Welke zou het met de huidige informatie het best doen voor Shadowlands? Met name dan voor m+..
Is koffiedik kijken, ze gaan her en der echt nog wel wat nerfs en boosts uitdelen. Heb een 50 mage met ilvl 60 en moet zeggen dat hij 2 weken geleden sterker aanvoelde dan nu...

Maak de afweging, melee of range en wil je alleen dps of nog kunnen tanken of healen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Valandin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:57:

Retribution Paladin
Frost Mage
Marksman Hunter

met de huidige info zou ik voor mage of marksmanhunter gaan. En als je alles net zo leuk vind voor hunter. Schijnt dat M+ in shadowlands een stuk pittiger is voor Melee (geen idee of dat aangepast is/word)

En als hunter kan je gewoon heel veel blijven bewegen in vergelijking met mage wat het natuurlijk sowieso al handiger maakt in dungeons waar je shit moet dodgen.

Ik zit namelijk zelf ook in zo'n soort schuitje. Twijfel al echt weken lang of ik bij me rogue blijf die al mijn main is sinds Cata of ook naar Hunter ga omdat ik ze zo ontzettend leuk vind spelen.

Toch denk ik dat ik bij me rogue blijf omdat ik bepaalde achievement en rep progression niet los kan laten :P en ben een completionist dus wil dat niet opnieuw moeten doen XD (bijvoorbeeld achievements als 100 wins in eye of the storm, waar ik dan op 60/100 zit.. zulke dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Pre patch "event", 3 quests, 5 recycled elites. Done. Jezus.
Voor de mensen die het spel effectief spelen en geen crap gear hebben, is er dus niks te doen. Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 08:25

harrie_1

Dutchies NL - Dreanor Horde NL

SideShow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:17:
Voor de mensen die het spel effectief spelen en geen crap gear hebben, is er dus niks te doen. Super
Zelfs voor mensen die crap gear hebben zijn er betere manieren om gear te verzamelen... Nog 2 weken overleven dus...

Merkez

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op al m'n characters even Nathanos gedaan voor een wapen. Maar ik ga écht niet op m'n characters die tokens verzamelen voor de gear sets... Ik lijk wel gek!

Zal het met m'n hunter doen denk ik en mogelijk kijken of ik die 34 slot bag kan verkrijgen, maar die kans acht ik ook klein, gezien de spawn cycle... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30
Is dat event nou echt zo kort? Een paar quests, Nathanos killen, terug naar SW = Done?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
stefanass schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:54:
Is dat event nou echt zo kort? Een paar quests, Nathanos killen, terug naar SW = Done?
er zijn nog wat dailies in icecrown met ilvl 100 gear rewards en er spawnen een stuk of 20 rares in die regio die ilvl 110 spul droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sokkeh schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
[...]
er zijn nog wat dailies in icecrown met ilvl 100 gear rewards en er spawnen een stuk of 20 rares in die regio die ilvl 110 spul droppen.
..plus het Scourge event zit hier nog niet bij.
Die komt volgende week erbij

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:30
Iusedto schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:56:
[...]

..plus het Scourge event zit hier nog niet bij.
Die komt volgende week erbij
Ik hoop wel dat dat iets beter uitpakt dan de vorige keer. Op mijn server destijds bijna nergens last van, maar op de server waar ik nu zit schijnt het spel echt onspeelbaar geweest te zijn toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sokkeh schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
[...]

Daar ben je zo ruim 6 uur per dag mee bezig :S Om ze allemaal te killen... en dat is met 1 character... Ik ga daar niet eens aan beginnen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Wat een tegenvallende pre-patch, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rare killen, 20 minuten wachten op de volgende, rare killen en dan ....20 minuten wachten .
En dat dan 15 keer of zo
Dat ga ik dus echt nooit van zijn leven doen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:28:
Rare killen, 20 minuten wachten op de volgende, rare killen en dan ....20 minuten wachten .
En dat dan 15 keer of zo
Dat ga ik dus echt nooit van zijn leven doen.
Dat kost je inderdaad 6 uur en 40 minuten als je ze alle 20 per dag wilt hebben gehad... ^_^ Snap deze hoeveelheid verschillende rares niet zo goed, maar och... :) sommige mensen zullen er plezier aan beleven gok ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gelukkig de bag bij de eerste gekregen :P ... dat was alleen niet op mijn main char xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Prima event hoor. Kan mooi ff andere dingen doen tussen het killen door.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Ik wil toch wel de transmog halen, ook al is die niet heel bijzonder. Ideaal voor morgen, thuis aan het werk en om het half uur ff rare killen.
Black Eagle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:05:
Ik wil toch wel de transmog halen, ook al is die niet heel bijzonder. Ideaal voor morgen, thuis aan het werk en om het half uur ff rare killen.
Dan is het wel te doen inderdaad. :) Ik doe dit, maar dan voor het farmen van Arachnoid Harvester. :)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RustStorm schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:48:
Zal het met m'n hunter doen denk ik en mogelijk kijken of ik die 34 slot bag kan verkrijgen, maar die kans acht ik ook klein, gezien de spawn cycle... :|
30 slots tassen kosten bijna niks. 32 slots tassen zijn gewoon te koop voor bedragen die ook goed te doen zijn tegenwoordig. Ik zit tegenwoordig nooit meer vol eigenlijk. Ik zie niet waarom iemand zoveel moeite zou stoppen in 2-4 extra bagslots.

Nu hoef ik het ook niet te begrijpen aangezien ik de bag kreeg bij de eerste Bronjahm kill gisteren, maar toch. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ricmaniac schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:32:
[...]

met de huidige info zou ik voor mage of marksmanhunter gaan. En als je alles net zo leuk vind voor hunter. Schijnt dat M+ in shadowlands een stuk pittiger is voor Melee (geen idee of dat aangepast is/word)

En als hunter kan je gewoon heel veel blijven bewegen in vergelijking met mage wat het natuurlijk sowieso al handiger maakt in dungeons waar je shit moet dodgen.

Ik zit namelijk zelf ook in zo'n soort schuitje. Twijfel al echt weken lang of ik bij me rogue blijf die al mijn main is sinds Cata of ook naar Hunter ga omdat ik ze zo ontzettend leuk vind spelen.

Toch denk ik dat ik bij me rogue blijf omdat ik bepaalde achievement en rep progression niet los kan laten :P en ben een completionist dus wil dat niet opnieuw moeten doen XD (bijvoorbeeld achievements als 100 wins in eye of the storm, waar ik dan op 60/100 zit.. zulke dingen)
Haha, het gehecht zijn aan je mains dat ken ik. Ik heb op Alliance een Paladin waar ik ruim 9000 uur op heb zitten, en dus ook héél veel reputations.. Maarja, deze expansion ga ik weer naar Horde om met wat IRL-maatjes en m'n oude guild te spelen.

Dat melee moeilijker gaat worden was mij nog niet bekend, maarja, zoveel moeilijker kan het denk ik niet worden. Beetje aanvallen dodgen, goed positioneren en veel interrupten. Toch?
Ga de aankomende 2 weken gewoon wat classes levelen en dan zie ik wel wat ik als main ga gebruiken.

Progress so far op deze nieuwe server:

Retribution Paladin - Level 50 - Speelt nog vanouds leuk. Lekker dynamisch, rotation die erg straight forward is. Paar meer skills erbij t.o.v. BFA. Dat speelt wel leuk. Maar vooral gewoon vertrouwd.

BM/MM Hunter - Level 50 - Speelt ook nog fijn. Ik vind Marksman niet zo erg lekker spelen, te statisch met te lange cast times. Beastmaster speelt daarentegen nog wel leuk, maar DPS schijnt een stuk minder te zijn dan in BFA. Weet ik niet zeker omdat ik deze class geskipped heb de afgelopen 2 jaar.

Havoc Demon Hunter - Level 45 - Speelt wel leuk. Heb op een of andere manier een beetje een uncanny gevoel bij deze class. Til hem nog wel even door tot level 50, maar gaat geen main worden.

Resto Druid - Level 45 - Ook erg vertrouwd. Heal al jaren met Pala/Priest/Druid. Vind dat ze Balance echt helemaal verkloot hebben t.o.v. de laatste keer dat het nog leuk was, volgens mij was dat in WoD nog leuk en sinds Legion niet meer. Gaat niet m'n main worden, maar ga hier wel mee M+/Raiden, denk ik.

Frost Mage - Level 40 - Ben ik momenteel aan het levelen. Heb er eigenlijk wel veel schik mee. Laatste keer dat ik mage heb gespeeld was in WOTLK met Frostfire bolts enzo. Maar vind de rotation lekker straightforward, voel me niet statisch zoals een MM Hunter, ondanks de cast times, maar verplaatsen/positioneren gaat nog best lekker.

Dan blijven er nog de volgende classes over:
Rogue - In BFA veel gespeeld. Leuke class, niet helemaal mijn ding. Leuk in PvP.
Priest - Shadow, Disc en Holy in BFA uitgebreid gespeeld. Super leuk, maar sla ik nu over.
Monk - In WoD Brewmaster gespeeld. Leuk om te tanken. DPS spec niet, healing spec vond ik echt niet leuk.
Warlock - Nooit een kans gegeven. O.b.v. bovenstaande, moeite waard om te levelen?
Shaman - Nooit een kans gegeven. O.b.v. bovenstaande, moeite waard om te levelen?
Warrior - In Legion/Early BFA veel gespeeld. Voelde me toch een beetje een crippled paladin.
Death Knight - Nog nooit echt een kans gegeven. Zie ze wel altijd super goed performen in M+, die ga ik na m'n mage dus levelen.

(Oeps. Behoorlijke lap tekst. Was ook gewoon voor mezelf even nadenken :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Valandin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:45:
[...]

Haha, het gehecht zijn aan je mains dat ken ik. Ik heb op Alliance een Paladin waar ik ruim 9000 uur op heb zitten, en dus ook héél veel reputations.. Maarja, deze expansion ga ik weer naar Horde om met wat IRL-maatjes en m'n oude guild te spelen.

Dat melee moeilijker gaat worden was mij nog niet bekend, maarja, zoveel moeilijker kan het denk ik niet worden. Beetje aanvallen dodgen, goed positioneren en veel interrupten. Toch?
Ga de aankomende 2 weken gewoon wat classes levelen en dan zie ik wel wat ik als main ga gebruiken.

Progress so far op deze nieuwe server:

Retribution Paladin - Level 50 - Speelt nog vanouds leuk. Lekker dynamisch, rotation die erg straight forward is. Paar meer skills erbij t.o.v. BFA. Dat speelt wel leuk. Maar vooral gewoon vertrouwd.

BM/MM Hunter - Level 50 - Speelt ook nog fijn. Ik vind Marksman niet zo erg lekker spelen, te statisch met te lange cast times. Beastmaster speelt daarentegen nog wel leuk, maar DPS schijnt een stuk minder te zijn dan in BFA. Weet ik niet zeker omdat ik deze class geskipped heb de afgelopen 2 jaar.

Havoc Demon Hunter - Level 45 - Speelt wel leuk. Heb op een of andere manier een beetje een uncanny gevoel bij deze class. Til hem nog wel even door tot level 50, maar gaat geen main worden.

Resto Druid - Level 45 - Ook erg vertrouwd. Heal al jaren met Pala/Priest/Druid. Vind dat ze Balance echt helemaal verkloot hebben t.o.v. de laatste keer dat het nog leuk was, volgens mij was dat in WoD nog leuk en sinds Legion niet meer. Gaat niet m'n main worden, maar ga hier wel mee M+/Raiden, denk ik.

Frost Mage - Level 40 - Ben ik momenteel aan het levelen. Heb er eigenlijk wel veel schik mee. Laatste keer dat ik mage heb gespeeld was in WOTLK met Frostfire bolts enzo. Maar vind de rotation lekker straightforward, voel me niet statisch zoals een MM Hunter, ondanks de cast times, maar verplaatsen/positioneren gaat nog best lekker.

Dan blijven er nog de volgende classes over:
Rogue - In BFA veel gespeeld. Leuke class, niet helemaal mijn ding. Leuk in PvP.
Priest - Shadow, Disc en Holy in BFA uitgebreid gespeeld. Super leuk, maar sla ik nu over.
Monk - In WoD Brewmaster gespeeld. Leuk om te tanken. DPS spec niet, healing spec vond ik echt niet leuk.
Warlock - Nooit een kans gegeven. O.b.v. bovenstaande, moeite waard om te levelen?
Shaman - Nooit een kans gegeven. O.b.v. bovenstaande, moeite waard om te levelen?
Warrior - In Legion/Early BFA veel gespeeld. Voelde me toch een beetje een crippled paladin.
Death Knight - Nog nooit echt een kans gegeven. Zie ze wel altijd super goed performen in M+, die ga ik na m'n mage dus levelen.

(Oeps. Behoorlijke lap tekst. Was ook gewoon voor mezelf even nadenken :P )
Niet echt tijd om op alles te reageren maar wil je vast behoeden op IMO de grootste fout van je leven als je dat toch zou kiezen :P Havoc Demon Hunter. Een geweldige echt super goeie class om te spelen in BFA. Maar nu in Shadowlands echt niets meer waard gewoon. Zo veel classes die beter performen dan demon hunter en in PVP is het al helemaal worthless geworden in vergelijking met andere classes en dat is toch wel waar ik in BFA het meeste lol had. Dat was namelijk mijn eerste keus om als Main character switch te doen voor shadowlands en door die class was voor het eerst sinds cata dat ik wilde switchen... maar door hem toch een tig uur te spelen in shadowlands ben ik compleet van dat idee afgestapt en verwacht niet dat ze dat allemaal gaan aanpassen voor 9.3 (lees 1+ Jaar) in ieder geval :P

Warlock zou ik zeker een kans geven om te levelen. En nu met name Affliction. ik vind dat ontzettend fijn spelen.

Shadowpriest is ook verrassend sterk en leuk geworden waar die in BFA bottom of the meters was :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

SideShow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:17:
Had je een nieuwe raid-tier verwacht? |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:26
ik vind het best nog wel een leuk eventje.
Laat me toe mn freshly level 50 chars (druid, rogue, priest) wat starters gear te geven voor SL.

ik twijfel ook nog voor mn main.. normaal blood DK, maar nu met rogue te levelen (en R paladin op lvl 3x) toch veel plezier mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben, zoals jullie weten, bezig met het levelen van een elemental shaman. Damn, dat is toch wel echt leuk hoor! Veel leuker dan enhancement so far. :) Nog een klein level te gaan en ik heb m'n dwarven heritage armor binnen. Yay!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BM Hunter is fantastisch _O_ Gister lvl 50 gehit en gelijk wat gear kunnen scoren in de pre-patch event. Ook even de Vulpera heritage armor unlocked.

Ook even Oondasta en Elegon getamed, super tof allemaal!

[ Voor 12% gewijzigd door London op 12-11-2020 11:49 ]

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 42 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.