Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelebobes schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Ik had deze pagina gezien, http://www.noxxic.com/wow...discipline/stat-priority/ en vannuit daar ben ik bezig gegaan met mijn mastery. Ik ben sinds deze week eindelijk 1400 rating en dus combatant.
Mijn comp is met een Outlaw Rogue en ik zal eens kijken naar andere talents.
Noxxic staat er volgens mij om bekend dat ze slechte guides maken met informatie die niet klopt. Ik zou je aanraden om wat andere guides te lezen en ook te kijken naar disc priests die meerdere malen rank 1 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:08:
Je weet dat m+ meestal maar 30-60 minuten duurt hè?
max 39, zodra maar dreigt dat je 1 seconde over de timer gaat gaat in 50% van de pug's er iemand weg.

"OMG You all s*ck"
"This hurts my R.io score!"
"Why bother even bringing class x!"

Ok die 50% is overdreven, maar bovenstaande komt toch regelmatig voorbij... Eergisteren nog een party gehad waar de leader voor rotte vis uitgemaakt werd omdat hij hij zo stom was een mage (mij) in een +6 mee te nemen..
EelcoB schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

Klopt, maar dan moet je wel eerst de nodige gear hebben om uberhaupt meegenomen te willen worden, en daar ontbreekt het gewoon aan tijd voor, queues voor dungeons en LFR zijn gewoon dusdanig lang als DPS dat ik niet heel veel meer kan doen op een avond dan 1, hooguit 2 dungeons. In mijn guild zijn wel mensen die voor M+ mensen zoeken, maar dat zijn dusdanig hoge keys dat ik met een huidig ilvl ~340 niet mee kan komen.
Rond de 340 kun je gerust mee in m+ hoor. Ok, wellicht niet op 5 en hoger, maar (met een goede groep) moet 4 opzich ook wel kunnen.
En anders zelf een m0 lopen en je eigen groep beginnen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Puc van S. op 24-10-2018 13:17 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:08:
Je weet dat m+ meestal maar 30-60 minuten duurt hè?
Klopt, maar dan moet je wel eerst de nodige gear hebben om uberhaupt meegenomen te willen worden, en daar ontbreekt het gewoon aan tijd voor, queues voor dungeons en LFR zijn gewoon dusdanig lang als DPS dat ik niet heel veel meer kan doen op een avond dan 1, hooguit 2 dungeons. In mijn guild zijn wel mensen die voor M+ mensen zoeken, maar dat zijn dusdanig hoge keys dat ik met een huidig ilvl ~340 niet mee kan komen.

Op de dinsdag heb ik gelukkig wat meer tijd omdat ik die dag vrij ben, en dus op tijd achter de PC kan zitten, de meeste andere dagen helpt een reistijd van deur tot deur van ~1.5u niet mee als je ook nog een gezin hebt me tjonge kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik hoop dit weekend eindelijk eens toe te komen aan het doen van LFR.. zo langzaam ga ik.. but hey, zolang ik maar fun heb ingame als ik t doe vind ik alles best..

Ik had van de week een 370 one handed weapon uit de war-front.. dat was best okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
@icemotion Klinkt bekend, ik heb inmiddels characters op 120 weten te krijgen, echter daarna valt het een beetje stil. Levelen gaat nu wel wat sneller omdat ik geleerd heb dat Expeditions vanaf 110 beschikbaar zijn. Gelijk een mooie optie om via die route aan de missende pets te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb nu 1 character op 120 (mijn main) en mijn tweede char zit nu op 119... bijna max level dus. Misschien dat ik daar ook gewoon expeditions mee moet gaan doen voor de laatste paar.. de main storylines heb ik wel af..

Aan de andere kant heb ik nog questlines in Zuldazar open staan welke me waarschijnlijk rep opleveren voor Zandalari trolls en de Vol'jin questline later on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
icemotion schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:28:
Ik hoop dit weekend eindelijk eens toe te komen aan het doen van LFR.. zo langzaam ga ik.. but hey, zolang ik maar fun heb ingame als ik t doe vind ik alles best..

Ik had van de week een 370 one handed weapon uit de war-front.. dat was best okee :)
Afgelopen week was nog de timewalking event - die dungeons zijn niet moeilijk en de bosses dropped ilevel 335+ loot - dit is een snelle en makkelijke manier om snel je ilevel op te krikken als je 120 bent. Ook die currency voor de mounts en pets natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ioramus schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:41:
[...]

Afgelopen week was nog de timewalking event - die dungeons zijn niet moeilijk en de bosses dropped ilevel 335+ loot - dit is een snelle en makkelijke manier om snel je ilevel op te krikken als je 120 bent. Ook die currency voor de mounts en pets natuurlijk :D
Volgens mij heb ik alle mounts al en mis ik hooguit wat pets, maar ik log op het moment gewoon weinig in omdat ik ook nog andere dingen te doen heb (onder andere lekker tekenen voor Inktober)

Dikke gear is niet zozeer mijn doel in WoW op het moment, meer gewoon lekker het verhaal volgen (van beide kanten) en her en der wat mountruns als de tijd ervoor is (met name Withered army training want vos-mount..)

Maar nu is t vooral LFR als doel stellen, want ik heb alle main stories op Horde nu gedaan en die geven me de background info voor Uldir dus nou ga ik op mn alliance main maar eens queuen voor LFR zodra ik weer even de tijd heb om te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:50:
[...]

Volgens mij heb ik alle mounts al en mis ik hooguit wat pets, maar ik log op het moment gewoon weinig in omdat ik ook nog andere dingen te doen heb (onder andere lekker tekenen voor Inktober)
Nice zeg! Heb je daar veel runs voor nodig gehad? Misschien moet ik mij daar ook maar eens op gaan focussen... ofzo... :| ^_^

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:43

Maduth

Probeersel

Vraagje,aangezien ik een lange tijd gestopt ben geweest, heb ik dus niet veel REPS in Legion op Exalted staan. Nu ik mijn main op 120 heb gekregen, wilde ik een allied race Highmountain vrij spelen [ik zit op 3115 honored] maar dat is nogal een flinke klus. Vooral omdat ik geen flying heb in Legion en dus naar alle quests moet lopen. Even snel uitgerekend maar dat zijn dus 140 quests die ik nog moet doen om Exalted te raken. Ik speel maar twee keer per week een paar uur dus dat wordt redelijk wat weken spelen voor een REP. In die tussen tijd kan ik dus weinig in BFA doen. Flying is eigenlijk helemaal niet te doen in mijn geval omdat dan alles fracties op Exalted moeten zijn.

Of zie ik het verkeerd? Is er misschien een 'snellere' manier om een allied race vrij te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12
Maduth schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:54:
Flying is eigenlijk helemaal niet te doen in mijn geval omdat dan alles fracties op Exalted moeten zijn.
Flying heeft "maar" revered nodig, dus dat valt nog best mee (zie https://www.wowhead.com/flying). Ik heb flying met m'n 120 character in 'n paar weken gehaald (tegelijk met Draenor flying). Vergeet niet om je flight path whistle te gebruiken - ding transporteert je naar de dichtstbijzijnde flight master, en dat scheelt een hoop tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door anboni op 25-10-2018 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Noxxic staat er volgens mij om bekend dat ze slechte guides maken met informatie die niet klopt. Ik zou je aanraden om wat andere guides te lezen en ook te kijken naar disc priests die meerdere malen rank 1 halen.
Noxxic is inderdaad geen goede handleiding, je kan beter naar Icy-Veins of naar Wowhead en dan class guides. Deze worden geschreven door "prominente" spelers van de class waar naar je aan het zoeken bent.

Daarnaast zijn de class discord een hele goede plek voor informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,aangezien ik een lange tijd gestopt ben geweest, heb ik dus niet veel REPS in Legion op Exalted staan. Nu ik mijn main op 120 heb gekregen, wilde ik een allied race Highmountain vrij spelen [ik zit op 3115 honored] maar dat is nogal een flinke klus. Vooral omdat ik geen flying heb in Legion en dus naar alle quests moet lopen. Even snel uitgerekend maar dat zijn dus 140 quests die ik nog moet doen om Exalted te raken. Ik speel maar twee keer per week een paar uur dus dat wordt redelijk wat weken spelen voor een REP. In die tussen tijd kan ik dus weinig in BFA doen. Flying is eigenlijk helemaal niet te doen in mijn geval omdat dan alles fracties op Exalted moeten zijn.

Of zie ik het verkeerd? Is er misschien een 'snellere' manier om een allied race vrij te spelen?
Behalve wat al gezegd is over revered zijn, limiteer je jezelf wel enorm door alleen naar quests te kijken. Je hebt ook nog battlegrounds en dungeons om te levelen. Of pet battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:36:
[...]

Behalve wat al gezegd is over revered zijn, limiteer je jezelf wel enorm door alleen naar quests te kijken. Je hebt ook nog battlegrounds en dungeons om te levelen. Of pet battles.
Snap ik maar dungeons geven ook maar 250 rep aan het einde.

Tevens even de link opgezocht die werd gegevens en je kan zien dat ik dus nog een redelijk lijst heb om af te maken :o

Explore Broken Shore = 75%

Broken Isles Pathfinder, Part One = 0%

Explore Stormheim = 50.0%
Explore Suramar = 54.5%
Explore Highmountain = 71.4%
Explore Val'sharah = 84.6%
Explore Azsuna = 100.0%

Maar vooral deze Broken Isles Diplomat:

The Wardens = 1.4%
The Nightfallen = 15.0%
Valarjar = 21.4%
Court of Farondis = 43.4%
Dreamweavers = 48.5%
Highmountain Tribe = 57.7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Maduth schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

The Wardens = 1.4%
The Nightfallen = 15.0%
Valarjar = 21.4%
Dreamweavers = 48.5%
Let ook op de emissary quests die je op de map kunt zien. Als je 4 WQs doet voor de specifieke emissary, levert dat in een klap 1500 rep op voor die faction. En als je Kirin Tor doet, kun je kiezen voor welke faction de rep is (maar bij KT wil je wel selectief zijn welke quests je doet, de Like the Wind skip ik per definitie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion

Zoals gezegd; World quests! Let op wanneer er een emissary up is voor de Highmountain of Kirin Tor. 1500 rep + rep van de quests zelf.

En wat nog niet genoemd is; de order hall mission board geeft ook reputation missies. Voor de verschillende facties en een bonus roll met een kans op iedere factie.

En als je nog geen flying hebt in Legion is er een cheat-mode mogelijk door middel van 2 toys;
1) Emerald winds
2) Rocfeather Skyhorn Kite

De eerste lanceert je van de grond met boosts voor onderweg. De kite vertraagd je fall speed. Met die twee toys gecombineerd vlieg je een behoorlijk eind zonder daadwerkelijk te vliegen.

En als laatste; in patch 8.1 gaan ze de rep gain van de facties voor Allied races verdubbelen heb ik ergens gelezen hier
RustStorm schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

Nice zeg! Heb je daar veel runs voor nodig gehad? Misschien moet ik mij daar ook maar eens op gaan focussen... ofzo... :| ^_^
Oh wacht, ik heb 1 mount niet; die infinite dragonmount.. (aka de random drop die maar niet wil droppen) en hoeveel runs ik er voor nodig heb gehad weet ik zo niet meer.. ik speelde toen Timewalking voor het eerst uitkwam een stuk meer dus deed iedere timewalking met 3-4 characters een aantal dungeons per keer. Dan tikken die 500 token quest items best aan.. dus op een gegeven moment had ik op meerdere chars gewoon 5000 tokens dus was het mounts cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:34:

Oh wacht, ik heb 1 mount niet; die infinite dragonmount.. (aka de random drop die maar niet wil droppen) en hoeveel runs ik er voor nodig heb gehad weet ik zo niet meer.. ik speelde toen Timewalking voor het eerst uitkwam een stuk meer dus deed iedere timewalking met 3-4 characters een aantal dungeons per keer. Dan tikken die 500 token quest items best aan.. dus op een gegeven moment had ik op meerdere chars gewoon 5000 tokens dus was het mounts cashen.
Maar volgens mij had je het over de expedition mounts en pets toch? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
@RustStorm eeeh nee, ik had t over de Timewalking mounts omdat ik op een post reageerde over timewalking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:13:
@RustStorm eeeh nee, ik had t over de Timewalking mounts omdat ik op een post reageerde over timewalking ;)
Damn... caffeïne-tekort...

oh well.. hahaha :) sorry man ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
damn wat is Frost DK toch leuk <3 shaman gaat toch het bankje zien ben ik bang :-( Opeens heb ik weer zin om in te loggen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:20:
damn wat is Frost DK toch leuk <3 shaman gaat toch het bankje zien ben ik bang :-( Opeens heb ik weer zin om in te loggen.
Inloggen! Inloggen! Inloggen! :) Super leuk man. :)

Door berichten als deze heb ik er ook weer meer zin in... en de zin was al groot... Pfffff, work work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Inloggen! Inloggen! Inloggen! :) Super leuk man. :)

Door berichten als deze heb ik er ook weer meer zin in... en de zin was al groot... Pfffff, work work.
Zit nog op kantoor :-(

Maar ik heb gewoon meer plezier in een 114 DK dan een 360 geared Shaman.. 8)7 ik wordt gek :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Gewoon inloggen op kantoor ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
corset schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:20:
Damn, nu jeukt het bij mij ook om Frost DK uit te proberen! :D
Is het al half 5?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryur schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:48:
[...]

Damn, nu jeukt het bij mij ook om Frost DK uit te proberen! :D
Is het al half 5?
Als het vijf uur is.. "moet" ik naar Baby Dump en de IKEA... wat? echt waar? ja... echt waar...

Dus bij mij duurt het nog iets langer voor ik weer kan inloggen. ;)

En nee, ik voel me zeker niet zielig, want een kleine op komst hebben is het mooiste gevoel wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

RustStorm schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Als het vijf uur is.. "moet" ik naar Baby Dump en de IKEA... wat? echt waar? ja... echt waar...

Dus bij mij duurt het nog iets langer voor ik weer kan inloggen. ;)

En nee, ik voel me zeker niet zielig, want een kleine op komst hebben is het mooiste gevoel wat er is.
Hahaha wacht maar tot de kleine er is.....dan duurt het nog langer :-)

Ik ben blij als ik rond 20:00-21:00 kan inloggen, maar in realiteit (voorbereidingen maken voor de volgende dag ect..) wordt het gauw al pas 22:00 en dan blijft er niet veel tijd meer over. 8)7

Maar het is het wel allemaal waard! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
G3kko0 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Maar het is het wel allemaal waard! O+
Ja, die paar uurtjes WoW zijn heerlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Puc van S. schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Ja, die paar uurtjes WoW zijn heerlijk >:)
Hahahaha ja die zijn ook heerlijk :D

Moet nog eens bedenken wat ik ga levelen voor 8.1 komt. Op de horde nu een lock op 120 en op alliance een hunter op 120.

Twijfel om DK of DH te gaan levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ioramus
G3kko0 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:17:
[...]
Twijfel om DK of DH te gaan levelen.
Doe een op Horde en de ander op Alliance voor de balance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
RustStorm schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:37:
[...]

Maar volgens mij had je het over de expedition mounts en pets toch? :)
Speaking of which, blijkbaar komt er een island expedition vendor in 8.1. Eindelijk een nut voor de dubloons.
Daarnaast komt er ook een vendor voor warfronts zo te zien...

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 25-10-2018 15:17 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:15
Maduth schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Snap ik maar dungeons geven ook maar 250 rep aan het einde.

Tevens even de link opgezocht die werd gegevens en je kan zien dat ik dus nog een redelijk lijst heb om af te maken :o

Explore Broken Shore = 75%

Broken Isles Pathfinder, Part One = 0%

Explore Stormheim = 50.0%
Explore Suramar = 54.5%
Explore Highmountain = 71.4%
Explore Val'sharah = 84.6%
Explore Azsuna = 100.0%

The Wardens = 1.4%
The Nightfallen = 15.0%
Valarjar = 21.4%
Dreamweavers = 48.5%
Volgens mij als je in elke zone de main quest volgt en wat side Quest hubs doet, ben je sowieso wel honored voor de meeste. Nightfallen is wat dat betreft het makkelijkst. Die Qs gaan sowieso verder dan revered.

Maar, je bent er wel even mee bezig ja... Vooral wardens is gewoon vervelend... Daarmee begin je praktisch op nul... Ben er zelf ook mee bezig... Ik heb nu bijna deel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

@Zeara dat is een understatement voor de Nightfallen... Ik ben exalted daarmee (als enige Legion faction), en moet uberhaupt nog beginnen met het hele Insurrection-gebeuren :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Kapoen schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Speaking of which, blijkbaar komt er een island expedition vendor in 8.1. Eindelijk een nut voor de dubloons.
Daarnaast komt er ook een vendor voor warfronts zo te zien...
[YouTube: Vendors For Island Expeditions and Azerite Armor! Story Quests Now Have CHOICES | WoW BfA News]
Mag hopen dat alle pets e.d. die in de Expeditions kunnen droppen hier verkocht gaan worden tzt, RNG is echt beroerd voor mij als pet collector met redelijk gelimiteerde game tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
EelcoB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

Mag hopen dat alle pets e.d. die in de Expeditions kunnen droppen hier verkocht gaan worden tzt, RNG is echt beroerd voor mij als pet collector met redelijk gelimiteerde game tijd.
nope, zijn aparte pets/toys/mounts

RNG zul je altijd blijven houden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand al zo gelukkig geweest de HH-mount te mogen looten dit event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, was het maar waar. Ik doe dagelijks HH op 3 of 4 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Wat een drama.... character lvlen van 1 tot 100.... Niet normaal hoe lang dat tegenwoordig duurt vergeleken met vroeger. En vanaf 100 tot 110 met invasions is het zo gedaan.....

Nog 4 chars te gaan :/....

Dungeons spammen is niet meer wat het geweest is en om 4x alle quests door te racen (met heirlooms) niet is kinda MEEEH

TIPS anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Squishie schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:52:
Wat een drama.... character lvlen van 1 tot 100.... Niet normaal hoe lang dat tegenwoordig duurt vergeleken met vroeger. En vanaf 100 tot 110 met invasions is het zo gedaan.....

Nog 4 chars te gaan :/....

Dungeons spammen is niet meer wat het geweest is en om 4x alle quests door te racen (met heirlooms) niet is kinda MEEEH

TIPS anyone?
nope. hebben ze bewust gedaan om de "leveling experience" niet te verpesten.
Moet zeggen dat ik zelf het levelen ook wel weer leuk vind hierdoor om door oude zones heen te gaan en niet direct na 3 quests naar een andere zone te moeten.

Maar als je even snel een character naar max wil halen is er maar 1 tip.
60 euro voor een fcking boost

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik het levelen ook veel leuker ben gaan vinden door de mogelijkheid hele gebieden af te kunnen maken en niet om de zoveel quests te moeten switchen van leveling gebied. Waar ik tegenaan loop is het feit ik zo veel te doen heb, dat ik aan het levelen nauwelijks écht toekom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:41:
Ik moet zeggen dat ik het levelen ook veel leuker ben gaan vinden door de mogelijkheid hele gebieden af te kunnen maken en niet om de zoveel quests te moeten switchen van leveling gebied. Waar ik tegenaan loop is het feit ik zo veel te doen heb, dat ik aan het levelen nauwelijks écht toekom...
ja hetzelfde probleem. heb 3 allied races die ik allemaal op 30 heb zitten en naar 120 wil halen maarja :P dan zijn er ook nog de 8 andere characters die op 111 staan te wachten en me main character die gewoon door moet gaan met ze ding.

En nu dan ook nog is allemaal nieuwe games die episch zijn en uitkomen richting de kerstperiode.

Me game tijd word straks ook nog is binnen 5-6 weken met 80% minder ofzo als Daddy 2 be :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 12:46:
[...]
ook nog de 8 andere characters die op 111 staan te wachten
Ik heb er nu eentje dmv island expeditions gedaan en dat ging vrij vlot, je moet warmode aanzetten en dan krijg je alsnog de bonus XP - en in Boralus ben je vrij veilig :)

Nu bezig met een toon levellen via herbalism, gaat ook niet slecht, al doende gelijk de FPs leren.

Ik weet niet of het sneller gaat dan questen of niet, het is in ieder geval een beetje anders en een welcome afwisseling - je kan het ook af wisselen per level op het zelfde character natuurlijk voor de variatie. Hoop dat die incursions die gaan komen net zo werken als de Legion invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Ioramus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Ik heb er nu eentje dmv island expeditions gedaan en dat ging vrij vlot, je moet warmode aanzetten en dan krijg je alsnog de bonus XP - en in Boralus ben je vrij veilig :)

Nu bezig met een toon levellen via herbalism, gaat ook niet slecht, al doende gelijk de FPs leren.

Ik weet niet of het sneller gaat dan questen of niet, het is in ieder geval een beetje anders en een welcome afwisseling - je kan het ook af wisselen per level op het zelfde character natuurlijk voor de variatie. Hoop dat die incursions die gaan komen net zo werken als de Legion invasions.
Warmode aanzetten en expeditions doen levert je alsnog die 10% XP gain op? dan moet ik dat ook maar ns gaan doen op mn alts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
EelcoB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Warmode aanzetten en expeditions doen levert je alsnog die 10% XP gain op? dan moet ik dat ook maar ns gaan doen op mn alts :)
Ja, alleen je PvP talents werken niet natuurlijk. Alleen de WQ daily island expedition krijgt niet de warmode bonus dacht ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Ioramus op 26-10-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Ioramus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Ja, alleen je PvP talents werken niet natuurlijk. Alleen de WQ daily island expedition krijgt niet de warmode bonus dacht ik.
Dat zal me een rotzorg zijn, zodra ik op 120 zit, of de wereld inga, gaat warmode toch echt weer uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ioramus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Ja, alleen je PvP talents werken niet natuurlijk.
Ja die PvP talents mis ik wel. Ik ben op mijn net gelevelde mage de war campaign aan het doen en als alliance is dat met warmode gewoon niet te doen.

Horde weet precies waar de questgebieden zijn en je wordt bij iedere questhub gewoon opgewacht door een groep gankende en corpsecampende horde. Wellicht gebeurd omgekeerd hetzelfde, ik heb geen idee ik speel geen horde.

Ik portal voor ik aan de WC begin even naar SW, WM uit en questen geblazen. Daarna portaltje SW, Warmode aan voor WQ en herbalism in de Alliance gebieden. Maar de PvP talents mis ik wel in de WC, die zijn voor PvE redelijk overpowered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ioramus schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Sowieso vanaf launch al warmode aan en geen seconde uitgezet! MUST KILL THEM ALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, ik realiseer me zojuist dat ik 5M gold heb als ik m'n warrior (Nagrand) haar gold combineer met het gold op m'n hunter (CoA)... Wellicht tokens kopen met m'n warrior en verkopen met m'n hunter...

Keuzes... keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

5 mil?????

Ik heb 200k xD en raiden kost me pijna 30k per avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vanavond ga ik de AH mount maar aanschaffen, heb ik daarna nog 123k over ;) Wellicht dat ik wat mounts ga farmen ofzo in Drustvar of Vol'dun.
Wellicht nog een alt levellen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:02:
Vanavond ga ik de AH mount maar aanschaffen, heb ik daarna nog 123k over ;) Wellicht dat ik wat mounts ga farmen ofzo in Drustvar of Vol'dun.
Wellicht nog een alt levellen ofzo :)
Nice. Ben jaloers hoor! Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mij wel enigszins verbaas over hoeveel mensen er 5M over hebben voor betreffende mount; veel mensen die hem hebben! (veel meer mensen die hem niet hebben of course) Wat dat betreft werkt die gecreëerde goldsink wel... (maar niet lang natuurlijk).

Als ik de 5M mount heb, wil ik me gaan focussen op die lelijke spin van 2M en het petje van 1M (die is wel echt awesome).

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 26-10-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RustStorm schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:52:
Hmmmz, ik realiseer me zojuist dat ik 5M gold heb als ik m'n warrior (Nagrand) haar gold combineer met het gold op m'n hunter (CoA)... Wellicht tokens kopen met m'n warrior en verkopen met m'n hunter...

Keuzes... keuzes...
Kan dat dan? Ik was in de veronderstelling dat als je ingame een token met gold koopt het meteen als playingtime bijgeschreven werd en je alleen tokens kan verkopen voor gold die je via blizzard met echt geld gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puc van S. schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Kan dat dan? Ik was in de veronderstelling dat als je ingame een token met gold koopt het meteen als playingtime bijgeschreven werd en je alleen tokens kan verkopen voor gold die je via blizzard met echt geld gekocht hebt?
Nee je kan een token ook aan je battle.net balans toevoegen. Dat zou ik altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:46:
[...]

Als je zo een token heb gekocht, dan kan je die uit je mailbox halen en als je hem dan activeert krijg je de keuze of je het als game time of als blizzard currency (virtuele euro's / dollars) wilt toevoegen aan je battle.net account. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RustStorm schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Als je zo een token heb gekocht, dan kan je die uit je mailbox halen en als je hem dan activeert krijg je de keuze of je het als game time of als blizzard currency (virtuele euro's / dollars) wilt toevoegen aan je battle.net account. :)
The more you know.. ik dacht dat je alleen gold tussen realms kon transferen dmv een Pet Transfer (pet kopen op de ene server, verschepen via de mail naar je andere account/server en daar verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
EelcoB schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

En niet vergeten de hallow's end XP buff mee te pikken, die levert ook nog eens 10% extra op. Ga naar de stroman van jouw faction en zet deze in de fik met het item dat er vlak voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
FF een break tot 8.1, Uldir farm ben ik ondertussen ook al weer kotsbeu en expansie is veel te alt unfriendly voor 8.1 er is door die stomme CoA rep en war campaign die character specific zijn.

Dunno het is niet perse een slechte expansie maar om de 1 of andere reden greep Legion me meer de eerste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
RustStorm schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:06:
[...]

Nice. Ben jaloers hoor! Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mij wel enigszins verbaas over hoeveel mensen er 5M over hebben voor betreffende mount; veel mensen die hem hebben! (veel meer mensen die hem niet hebben of course) Wat dat betreft werkt die gecreëerde goldsink wel... (maar niet lang natuurlijk).

Als ik de 5M mount heb, wil ik me gaan focussen op die lelijke spin van 2M en het petje van 1M (die is wel echt awesome).
1M pet? Je bedoelt die Fabergé Egg? Tis alleen nodig om 1M op dat character te hebben om te kunnen interacten. Die pet zelf kost net niks. Of heb ik een bepaalde pet gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:06:
[...]

1M pet? Je bedoelt die Fabergé Egg? Tis alleen nodig om 1M op dat character te hebben om te kunnen interacten. Die pet zelf kost net niks. Of heb ik een bepaalde pet gemist?
Celestial Calf <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
Zojuist even op een alt een paar expeditions gedaan, en heb er weer 2 pets bij, de teller staat nu op 936 uniques, ook met dank aan 1 pet uit de alchemy transmute. Even een lijstje gemaakt.... moet er van de expeditions nu nog 22 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Ik ben de laatste dagen ook met pets bezig gegaan. 216 unique, nu vooral aan het werken aan raiding with leashes 1 t/m 5 en level 3 menagerie op 1 character (ohja, en safari hat, maar daarvoor moet ik m'n leger van level 25s eerst nog wat uitbreiden, sommige van die masters zijn nog best tricky)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
anboni schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:11:
Ik ben de laatste dagen ook met pets bezig gegaan. 216 unique, nu vooral aan het werken aan raiding with leashes 1 t/m 5 en level 3 menagerie op 1 character (ohja, en safari hat, maar daarvoor moet ik m'n leger van level 25s eerst nog wat uitbreiden, sommige van die masters zijn nog best tricky)
Welke server en kant zit je? ik heb wellicht nog wel de nodige dubbelen van raiding with leashes, weet niet welke je nog nodig hebt?

Als je voor 4 december je menagerie op lvl 3 hebt, kan je dmv Squirt the wandering trainer lekker makkelijk pets levelen, verschillende team suggesties staan op Squirt the Wandering trainer

[ Voor 19% gewijzigd door EelcoB op 28-10-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
EelcoB schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:17:
[...]

Welke server en kant zit je? ik heb wellicht nog wel de nodige dubbelen van raiding with leashes, weet niet welke je nog nodig hebt?
Op dit moment is het nog makkelijker om op te sommen wat ik wel heb, geloof ik :P Afgezien van een handjevol wat ik in het verleden bij toeval heb gevonden, heb ik nog geen serieuze effort gedaan (Leashes 1: 9/12, Leashes 2: 4/10, 4: 3/16). Daar moest ik eerst maar 'ns mee aan de slag ;)

*edit*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fhcmGQN.png 10/12 O-)

[ Voor 6% gewijzigd door anboni op 28-10-2018 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
anboni schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:48:
[...]

Op dit moment is het nog makkelijker om op te sommen wat ik wel heb, geloof ik :P Afgezien van een handjevol wat ik in het verleden bij toeval heb gevonden, heb ik nog geen serieuze effort gedaan (Leashes 1: 9/12, Leashes 2: 4/10, 4: 3/16). Daar moest ik eerst maar 'ns mee aan de slag ;)

*edit*
[Afbeelding] 10/12 O-)
Even snel gekeken in je profiel, en m'n bank alt er naast gegooid, kom in de gauwigheid uit op een pet of 9 die ik tradeable heb mocht je interesse hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk zou er een addon moeten zijn die precies aangeeft welke pets je nog niet hebt, maar wel tradable zijn en je dus op de AH zou kunnen kopen. Dat filterknopje in de AH zou, wat dat betreft, eigenlijk ook moeten werken door (na aangevinkt te hebben) enkel de pets te laten zien die je nog niet hebt...

Ingewikkeld allemaal hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
AH mount gekocht, daarna wat gaan farmen voor de hyena moutn in voldun.
Mount niet gedropped, wel 4 BoE epics dus als ik die allemaal verkoop zit ik wel weer tegen een half miljoen aan :P
Gaat lekker vlug zo als je niet hoeft te raiden op een raiddag omdat alles toch al klaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:51:
AH mount gekocht, daarna wat gaan farmen voor de hyena moutn in voldun.
Mount niet gedropped, wel 4 BoE epics dus als ik die allemaal verkoop zit ik wel weer tegen een half miljoen aan :P
Gaat lekker vlug zo als je niet hoeft te raiden op een raiddag omdat alles toch al klaar is :D
Damn dat is nice zeg... pfffff hahaha :D Ik zag dat betreffende mount niet tegen een gereduceerd tarief wordt verkocht, maar écht 5M kost. :| Dan heb ik nog wel eventjes te gaan. AH praktijken zijn afgelopen week iets minder verlopen. :) Ook vrijwel niets zelf gefarmd....

Heb je trouwens die mount gefarmd in je eentje of ben je een groep gejoined? Ik moet dat misschien ook maar eens gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Damn dat is nice zeg... pfffff hahaha :D Ik zag dat betreffende mount niet tegen een gereduceerd tarief wordt verkocht, maar écht 5M kost. :| Dan heb ik nog wel eventjes te gaan. AH praktijken zijn afgelopen week iets minder verlopen. :) Ook vrijwel niets zelf gefarmd....

Heb je trouwens die mount gefarmd in je eentje of ben je een groep gejoined? Ik moet dat misschien ook maar eens gaan doen...
die voldun mount farms zijn in groepen.
Schijnbaar met 2 groepen van 4 zodat alles lekker spawned en iedereen de tag heeft.
Monk enzo is altijd wel handig met een ox statues zodat ze daar allemaal op gaan. Enige wat dps af en toe hoeft te doen is wat extra mobs pullen en ze doodmaken, en vooral looten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:03:
[...]

die voldun mount farms zijn in groepen.
Schijnbaar met 2 groepen van 4 zodat alles lekker spawned en iedereen de tag heeft.
Monk enzo is altijd wel handig met een ox statues zodat ze daar allemaal op gaan. Enige wat dps af en toe hoeft te doen is wat extra mobs pullen en ze doodmaken, en vooral looten :P
Is (was) natuurlijk de ultieme manier om snel bij de 5M te komen... de farmable mounts... Jammer dat ik daar altijd wat "te laat" achter kom / het me realiseer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:07:
[...]

Is (was) natuurlijk de ultieme manier om snel bij de 5M te komen... de farmable mounts... Jammer dat ik daar altijd wat "te laat" achter kom / het me realiseer. :)
Oh, dat ben ik pas gaan doen nadat ik de AH mount had.
Vantevoren gewoon veel geld al vanuit legion, en de rest bij elkaar gespaard mbv alt herb/mine verkopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:
Eigenlijk zou er een addon moeten zijn die precies aangeeft welke pets je nog niet hebt, maar wel tradable zijn en je dus op de AH zou kunnen kopen. Dat filterknopje in de AH zou, wat dat betreft, eigenlijk ook moeten werken door (na aangevinkt te hebben) enkel de pets te laten zien die je nog niet hebt...

Daar heb ik Rematch voor, daarmee kan ik filteren op uncollected pets, en eventueel tradeables aanvinken om te zien wat ik nog kan aanschaffen, in mijn geval 78 stuks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Daar heb ik Rematch voor, daarmee kan ik filteren op uncollected pets, en eventueel tradeables aanvinken om te zien wat ik nog kan aanschaffen, in mijn geval 78 stuks :(
Misschien maar eens naar kijken... :) Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Misschien maar eens naar kijken... :) Thanks :)
Is sowieso een must have als je aan pet battles doet, rematch onderteund teams die je kunt aanmaken, en bv kunt importeren van de Xu-Fu website. Ook de Tdbattlepetscripts kan je op die manier koppelen aan je teams (via kleine addon tdbattlepetscript_rematch).

Zodra ik een mouseover doe over een trainer, wordt het bijbehorende team + script ingeladen indien deze in mijn lijstje voorkomt. Ideaal voor de world quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:20:
[...]

Is sowieso een must have als je aan pet battles doet, rematch onderteund teams die je kunt aanmaken, en bv kunt importeren van de Xu-Fu website. Ook de Tdbattlepetscripts kan je op die manier koppelen aan je teams (via kleine addon tdbattlepetscript_rematch).

Zodra ik een mouseover doe over een trainer, wordt het bijbehorende team + script ingeladen indien deze in mijn lijstje voorkomt. Ideaal voor de world quests
Ik gebruik(te) volgens mij BattlePetTeams ofzo... maar ik heb me al heel erg lang niet meer met battle pets bezig gehouden waardoor ik behoorlijk achter de feiten aan loop. Maar dat geeft niks. :) Ik zal eens naar ReMatch gaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:23:
[...]

Ik gebruik(te) volgens mij BattlePetTeams ofzo... maar ik heb me al heel erg lang niet meer met battle pets bezig gehouden waardoor ik behoorlijk achter de feiten aan loop. Maar dat geeft niks. :) Ik zal eens naar ReMatch gaan kijken.
hehehe, verder gebruik ik specifiek voor de battles nog battle pet binds, daarmee kan ik in feite na het starten van een battle mn muis wegleggen, pet swaps doe ik bv met F1-F3, en alle andere acties hebben ook een bind in de addon,ideaal voor bv levelen via Squirt in de garisson.

Bij nieuwe expansions/updates gooi ik meestal ook nog Pettracker even aan, zodat ik de missende "wild" pets nog even kan oppikken, daarna gaat ie weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komend weekend is het weer zover!

Blizzcon 2018

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wens iedereen veel plezier die het actief gaat kijken. Het is voor mij voor het eerst dat ik er op geen enkele manier naar uit kijk, want ik verwacht helemaal niets aan awesome nieuws... Ik hoop natuurlijk wel op de aankondiging van een of ander nieuw vervolg op iets... of wellicht iets volledig nieuws. Maar... ik ben er bang voor. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 29-10-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:05:
[...]

Ik wens iedereen veel plezier die het actief gaat kijken. Het is voor mij voor het eerst dat ik er op geen enkele manier naar uit kijk, want ik verwacht helemaal niets aan awesome nieuws... Ik hoop natuurlijk wel op de aankondiging van een of ander nieuw vervolg op iets... of wellicht iets volledig nieuws. Maar... ik ben er bang voor. ;)
Ik heb dit jaar overgeslagen, de verhoogde prijs en de matige rewards waren het voor mij niet waard, en zoals je al aangeeft, verwacht ik niet heel veel spannends op WoW vlak met BfA dat net uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
@EelcoB Maak jij je eigenlijk nog druk om de quality die je vangt? Of is je doel gewoon 1 van elk te vangen en alleen pets die je daadwerkelijk inzet naar rare te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik ga de openings ceremony wel kijken omdat daar vaak toch wel toffe cinematics te zien zijn en de grootste aankondigingen gedaan worden.

Van Warcraft verwacht ik vooral veel Classic nieuws met het oog op de Demo die erbij komt. En verder wat hints naar verdere patches in de BfA cycle.

Maar goed ik speel ook Hearthstone en Diablo en daar verwacht ik in ieder geval een nieuwe expansion en een paar aankondigingen op Diablo vlak al zal het geen Diablo 4 zijn. (Want dat is pretty much confirmed; we zijn er mee bezig maar nog geen aankondiging op Blizzcon) dus ja dat is wel interessant.

Verder gewoon weinig tijd om de panels te kijken die ik tof vind dus de VT maar overgeslagen.. dat geld heb ik besteed aan toffe concerttickets voor volgend jaar alvast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@EelcoB Gisteren maar eens Rematch geïnstalleerd en het een en ander opgezet middels de website waar je ook naar gerefereerd hebt. Ziet er allemaal zeer mooi en handig uit, dus ik denk dat dit een fantastische zet is naar meer pet battle activiteiten. Moet het nog wel gaan uitproberen / testen om te zien hoe het precies werkt. :) Maar vooralsnog ziet het er veelbelovend uit! :D Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mijn neefje is vrijdag jarig dus sowieso eerst uit eten, wellicht dat ik op tijd ben voor de opening ceremony maar 50 euro voor matige rewards, nahhhhh. Denk dat ze dat ook wel merken in de revenue van blizzcon tickets dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:57:
Mijn neefje is vrijdag jarig dus sowieso eerst uit eten, wellicht dat ik op tijd ben voor de opening ceremony maar 50 euro voor matige rewards, nahhhhh. Denk dat ze dat ook wel merken in de revenue van blizzcon tickets dit jaar.
Dat denk ik ook. Ik vind het bijzonder jammer dat ze wat rewards betreft dit jaar de plank wel wat mis hebben geslagen. Ik zal niet zeggen dat ze de plank niet gevonden zouden hebben, maar ze zaten niet erg dicht bij.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het compenseren met awesome nieuws... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:17:
@EelcoB Gisteren maar eens Rematch geïnstalleerd en het een en ander opgezet middels de website waar je ook naar gerefereerd hebt. Ziet er allemaal zeer mooi en handig uit, dus ik denk dat dit een fantastische zet is naar meer pet battle activiteiten. Moet het nog wel gaan uitproberen / testen om te zien hoe het precies werkt. :) Maar vooralsnog ziet het er veelbelovend uit! :D Thanks!
Mooizo, het kost even wat tijd om de teams aan te maken en scripts te koppelen,(heb zelf 2 schermen, dus hoef niet te ALT TABben) maar daarna is het ideaal voor de battles die je vaak herhaalt, zoals worldquests, of de pet battle dungeons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk heroic G'huun neer. Week in week uit wipen omdat we een paar idioten hebben die virulent corruption niet kunnen ontwijken of gerust stacken met explosive corruption.

Uiteindelijk (na 4 weken wipen) gekozen om de drama voor lief te nemen en wat mensen uit de raid te laten.

Vanaf nu als het op onze laatste raid van de week niet lukt op dinsdag puggen. Daar kwam ik tot nu toe helaas niet in, wegens ontbreken Ahead of the Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Misschien is het al gevraagd, maar ik kan het niet zo snel vinden in deze thread, maar ik zie dat er 2 versies van BfA te koop zijn, de 'Pre-purchase copy' en een 'normale'.

Bevat de 'normale' editie ook de boost naar lvl 110 of niet?

Bijvoorbeeld op cdkeys.com:
https://www.cdkeys.com/pc...zeroth-pre-purchase-pc-eu
en
https://www.cdkeys.com/pc...le-for-azeroth-dlc-cd-key

staat het alleen specifiek bij de 'Pre-purchase copy' vermeld. Bij bol.com staat het wel weer bij de normale editie genoemd:
https://www.bol.com/nl/p/...GY8VFK-Q.1.2.ProductTitle

Bedankt alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
MeanGreen schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:09:
Misschien is het al gevraagd, maar ik kan het niet zo snel vinden in deze thread, maar ik zie dat er 2 versies van BfA te koop zijn, de 'Pre-purchase copy' en een 'normale'.

Bevat de 'normale' editie ook de boost naar lvl 110 of niet?

Bijvoorbeeld op cdkeys.com:
https://www.cdkeys.com/pc...zeroth-pre-purchase-pc-eu
en
https://www.cdkeys.com/pc...le-for-azeroth-dlc-cd-key

staat het alleen specifiek bij de 'Pre-purchase copy' vermeld. Bij bol.com staat het wel weer bij de normale editie genoemd:
https://www.bol.com/nl/p/...GY8VFK-Q.1.2.ProductTitle

Bedankt alvast :)
De 110 boost zit bij iedere BfA versie/aankoop. Het is namelijk een manier voor nieuwe mensen om niet te ver achter te liggen op het moment dat ze beginnen of voor mensen die willen rerollen en daardoor dus te ver achter zouden komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister normal Uldir gedaan met een 335 DK, en wat was het leuk <3 eindigde op 339, met alleen maar blauwe/paarse logs. Uiteindelijk "mijn class" gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Noiz schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

De 110 boost zit bij iedere BfA versie/aankoop. Het is namelijk een manier voor nieuwe mensen om niet te ver achter te liggen op het moment dat ze beginnen of voor mensen die willen rerollen en daardoor dus te ver achter zouden komen te liggen.
Top, bedankt! De goedkoopste dan maar :)
Of heeft de andere editie nog bepaalde voordelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
anboni schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 23:13:
@EelcoB Maak jij je eigenlijk nog druk om de quality die je vangt? Of is je doel gewoon 1 van elk te vangen en alleen pets die je daadwerkelijk inzet naar rare te upgraden?
Quality is niet uitermate belangrijk voor mij, aangezien ik ze toch allemaal wel upgrade naar rare dmv de upgrade stones, mocht ik een rare in een battle tegenkomen die ik in een mindere kwaliteit heb, dan vang ik die uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het compenseren met awesome nieuws... ;)
Playable murlocs/gnolls/kobolds/...? Fusie met het Diablo universum (world of Diablo)? Hogger als nieuwe Horde warchief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Kapoen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:17:
[...]

Playable murlocs/gnolls/kobolds/...? Fusie met het Diablo universum (world of Diablo)? Hogger als nieuwe Horde warchief?
Ik ben ook bang dat er niet veel nieuws komt op gebied van WoW anders dan wat meer details over 8.1.

Ook Diablo lijkt een beetje te gaan tegenvallen nu het er op lijkt dat er geen nieuws komt over D4.

Moet binnenkort re-subben, heb nu Uldir HC afgerond en geen zin om tijd te steken in alts levellen maar denk dat ik een keertje oversla totdat het duidelijk wordt wat ze nu echt gaan doen (op korte termijn). Ga wel weer een keertje SWToR spelen - moet nog steeds een aantal class-lines uitspelen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ioramus schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:01:
[...]

Ik ben ook bang dat er niet veel nieuws komt op gebied van WoW anders dan wat meer details over 8.1.
Had Blizzard onlangs niet gezegd dat ze 8.1 niet (uitgebreid) gingen bespreken? Volgens mij gaan ze wat meer vertellen over 8.2 en verder. Ik hoop op een nieuw stukje landmassa zoals Suramar, en serieuze QoL aanpassingen aan het azerite systeem.

We zien wel wat er op ons afkomt, op dit moment heb ik nog genoeg te doen om me te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
8.1 zullen ze idd niet veel over hebben.
Ik hoop meer 8.2 en ik hoop wat fatsoenlijke Allied race info.
Die Mecha/Junkergnomes kunnen mij en veel andere mensen (niet iedereen tho) gestolen worden. Zou een redelijke PR nachtmerrie zijn als Horde Vulpera krijgt en de Alliance een reskin van hun minst gespeelde race.

Ik ben helemaal voor de Snakeboys enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Akaendra schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:51:
8.1 zullen ze idd niet veel over hebben.
Ik hoop meer 8.2 en ik hoop wat fatsoenlijke Allied race info.
Die Mecha/Junkergnomes kunnen mij en veel andere mensen (niet iedereen tho) gestolen worden. Zou een redelijke PR nachtmerrie zijn als Horde Vulpera krijgt en de Alliance een reskin van hun minst gespeelde race.

Ik ben helemaal voor de Snakeboys enzo :P
Van de zes beschikbare allied races heb ik er tot nu toe vijf unlocked, en ik heb er geen enkele alt mee gelevelled om eerlijk te zijn. Door de jaren heen heb ik alle klasses (sommige meerdere keren) gelevelled, over beide factions en alle xpacs (en vanilla) heen.

Voor mij boeit het niet meer of de level ervaring langzaam of snel gaat, vanaf level 60,70... begint. Ik kan/wil er niet meer aan beginnen. Helaas wil dat dus ook zeggen dat allied races hier onder vallen. Ik wil wel nog een horde alt van 110 naar 120 brengen om de verschillende pets te kunnen kopen, maar dat is ook iets waar ik eigenlijk tegenop kijk.

Moest er nu eens eindelijk een extreem grappig/raar/lelijk/... allied race bijkomen maak ik misschien nog een uitzondering, maar voor nog meer gewone reskins pas ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
@Kapoen Ik unlock de allied races tot dusver echt alleen maar voor de mounts die je aan het einde van de quest-chains krijgt xD

Heb op dit moment echt totaal niet de intentie om er iets mee te gaan doen. Heel misschien iets met de Mag'har orcs, maar dat is dan vooral omdat ik een ander horde char zou willen spelen omdat ik toch n beeeetje uitgekeken raak op mn hunter alweer.. ondanks de verfrissing van speelstijl met Survival..

Vermoedelijk dan een healer-class... die rol bevalt me wel so far in BfA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Warcraft 3 Reforged is aangekondigd op Blizzcon.

Hier het topic waar je erover kunt discussiëren.

Warcraft III: Reforged topic

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik ben wel blij met Mag'har orcs aangezien ik lvl-en wel leuk vind. Voor mij is het niet te doen om nog in Legion aan de slag te gaan [tijd technisch gezien]. Dus als ik toch op 120 bezig ben, kan ik mooi deze unlocken. Liefst zou ik een high mountain willen hebben maar daar heb ik dus geen tijd voor omdat naast mijn BfA 'werk' te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 17-09 10:27
RustStorm schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:46:

CollectionShop al geprobeerd?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Maduth schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:21:
Ik ben wel blij met Mag'har orcs aangezien ik lvl-en wel leuk vind. Voor mij is het niet te doen om nog in Legion aan de slag te gaan [tijd technisch gezien]. Dus als ik toch op 120 bezig ben, kan ik mooi deze unlocken. Liefst zou ik een high mountain willen hebben maar daar heb ik dus geen tijd voor omdat naast mijn BfA 'werk' te doen
Highmountain Tauren is vrij makkelijk te unlocken. Zelfs als je geen tijd hebt doe je gewoon af en toe een paar dungeon runs om je rep te halen.
Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.