En toen dropte er gisteren eindelijk een trinketVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:38:
[...]
Wat is je itemlevel nu dan? Ik denk dat er sowieso wat fout gaat als je plezier in het spel afhangt van de enkele drops die je mist. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Laten we ook niet vergeten dat we nog niet echt enorm lang aan het spelen zijn. Vooral Uldir mythic is net iets meer dan een maandje released.
Ik heb zelf wel veel plezier in m+. Nu doe ik die bijna altijd met guildies en/of minimaal 1 vriend. Lekker heel de tijd grapjes maken terwijl je rustig de instance cleared. Ideaal.
Maar het is natuurlijk niet alleen een paar drops die niet willen vallen. Het gaat me meer om het loot systeem en hoe de m+ pug community zich nu ontwikkelt. Het is soms gewoon frustrerend om week na week elke keer aan de verkeerde kant van de rng te zitten terwijl de hele raid groep uiteindelijk 10 of meer item levels voor ligt op je terwijl je dezelfde content doet.
Ik zie wel een patroon: gewoon even ranten af en toe en daarna zit het meteen een keer mee