De 340 pieces na elke warfront kun je niet gebruiken voor transmog trouwens. Voordat je er teveel tijd in steekt.Kaap schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 06:51:
Over 16 uur loopt mijn sub af. Of ik ermee kap of re-sub weet ik eigenlijk nog niet. Bij gebrek iets anders te spelen enzo...
- World Quests: zijn na 1 maand niet meer relevant, Scaling van rewards is ruk. In Legion was het voor gold best interessant om WQs te doen.
- Emissionary dailies: 200 War Resources, 700G of een 340 ilvl reward cache, whooptie-fucking-doo!
- Island Expeditions: hier ga ik niet eens verder tijd aan besteden. Het idee is leuk, maar de uitvoer is zinloos.
- Warfront: leuk concept, na 1 keer ook wel gezien. Ik grind het uit voor transmog, maar daarna is het enkel nog leuk voor de world boss, tot het moment komt dat zijn gear outdated raakt.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt geklaagd over WoW expansions, zelfs in WoD niet. Maar BfA, wauw...daar is wel heel veel zogenaamde endgame content wat gewoon niet boeiend is.
Jawel hoor.Martijn19 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:57:
[...]
De 340 pieces na elke warfront kun je niet gebruiken voor transmog trouwens. Voordat je er teveel tijd in steekt.
(zie mijn gnome hunter)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ooh shit. Dat wist ik niet! Bedankt voor de heads-up!RustStorm schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:05:
[...]
Jawel hoor.Ze worden alleen niet aan de "set" toegevoegd, maar je kan gewoon zoeken op "7th" per equipmentslot.
(zie mijn gnome hunter)
Ondertussen 7/8 HC alleen G'huun nog en ik heb een full clear
Verwijderd
Grats. Let goed op de laatste phase waarin opeens rode balletjes uit de grond komen, die ontploffen na een tijdje en dat doet veel pijn.DennyV schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:35:
Ik heb die phase gezien bij de mythic kill van Method... holy crap.. dan heb je weinig ruimte en veel overzicht nodig zeg!Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Grats. Let goed op de laatste phase waarin opeens rode balletjes uit de grond komen, die ontploffen na een tijdje en dat doet veel pijn.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Haha ja ik zag het inderdaad heb gister een paar pulls gedaan en dat was best pittig.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:27:
[...]
Grats. Let goed op de laatste phase waarin opeens rode balletjes uit de grond komen, die ontploffen na een tijdje en dat doet veel pijn.
Maar we komen er wel
Dat begrijp ik niet goed. Ik heb net even gekeken en bijvoorbeeld een 2h zwaard dat ik kreeg via de boss kill kan ik perfect gebruiken op al mijn plate klasses?Martijn19 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:57:
[...]
De 340 pieces na elke warfront kun je niet gebruiken voor transmog trouwens. Voordat je er teveel tijd in steekt.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Klopt, het kan ook gewoon.Kapoen schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:50:
[...]
Dat begrijp ik niet goed. Ik heb net even gekeken en bijvoorbeeld een 2h zwaard dat ik kreeg via de boss kill kan ik perfect gebruiken op al mijn plate klasses?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Vanmorgen toen ik inlogde werd er automatisch een quest aangenomen... welke was dit?
Of heb ik het verkeerd
Of heb ik het verkeerd
Mijn main was voor bfa altijd een dk, toen dacht ik met de release van bfa ga ik een lock mainen. Dus veel op mijn lock gespeeld en die is een hoger ilvl dan mijn dk. Maar als ik op mijn lock speel krijg ik weer de neiging om op mijn dk te gaan spelen, speel ik op mijn dk dan wil ik weer lock gaan spelen

[Battle.net: Forsaken#22243]
Tijd om te gaan dualboxen?Intelcorei7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:59:
[...]
Mijn main was voor bfa altijd een dk, toen dacht ik met de release van bfa ga ik een lock mainen. Dus veel op mijn lock gespeeld en die is een hoger ilvl dan mijn dk. Maar als ik op mijn lock speel krijg ik weer de neiging om op mijn dk te gaan spelen, speel ik op mijn dk dan wil ik weer lock gaan spelen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Hoewel er nog een hoop vraagtekentjes openstaan voor questlines die ik op kan pakken heb ik net de major verhaallijn van Zuldazar afgerond.. March of the Loa indeed.. en dan die cinematic.. vanavond of morgen de dungeon van die zone maar eens doen.. nog een paar quests afronden en Explore achievement halen en dan kan ik naar mijn laatste zone in Zandalar.. Vol'dun
Mogguh, ik heb al langer problemen mbt healen (holy priest) van een betreffende class, de DK.
Deze DK is off tank van onze guild, nu heb ik verder niet zoveel ervaring met healen van andere DK, ik kom ze simpelweg niet tegen in PUGS.
Tijdens RAIDS heeft hij wat extra healing nodig, maar zo zit z'n class nu eenmaal in elkaar en doet ook aan self-healing. Sta er dan ook niet alleen voor dus gaat dan prima.
Maar gisteren, M+ 5 freehold. Eerste group trash.. ik eind ervan OOM omdat ik het niet kon bijbenen..
Wtf... Ik weet van mijzelf dat ik niet de subtielste ben, en heb maar niks gezegd maar de hele run ging dramatisch.
Vorige week nog zelfde M5 gedaan met onze maintank de druid, en ging bijna vlekkeloos, wat fout ging wel overleeft.
Ik heb totaal geen problemen met healing van andere classes op Warriors na.
Ik heb verder nooit een tank gespeeld dus ik sta ook niet in de positie iemand de les te lezen.
Ik heb gisteren de hele avond nagezocht over het healen van DK maar kan geen problemen vinden.
Dus of ik moet m'n manier van healing aanpassen voor DK, of hij timed z'n CD slecht of vergeet deze te gebruiken??
Want als DK net zo werkt als DH zou het ook appeltje eitje moeten zijn?
Deze DK is off tank van onze guild, nu heb ik verder niet zoveel ervaring met healen van andere DK, ik kom ze simpelweg niet tegen in PUGS.
Tijdens RAIDS heeft hij wat extra healing nodig, maar zo zit z'n class nu eenmaal in elkaar en doet ook aan self-healing. Sta er dan ook niet alleen voor dus gaat dan prima.
Maar gisteren, M+ 5 freehold. Eerste group trash.. ik eind ervan OOM omdat ik het niet kon bijbenen..
Wtf... Ik weet van mijzelf dat ik niet de subtielste ben, en heb maar niks gezegd maar de hele run ging dramatisch.
Vorige week nog zelfde M5 gedaan met onze maintank de druid, en ging bijna vlekkeloos, wat fout ging wel overleeft.
Ik heb verder nooit een tank gespeeld dus ik sta ook niet in de positie iemand de les te lezen.
Ik heb gisteren de hele avond nagezocht over het healen van DK maar kan geen problemen vinden.
Dus of ik moet m'n manier van healing aanpassen voor DK, of hij timed z'n CD slecht of vergeet deze te gebruiken??
Heb je een armory link van deze beste DK? Klinkt namelijk alsof hij verkeerde talents / rotatie hanteert. Een DK heeft 1 van de beste sustains aan selfhealing namelijk. Dus praktisch gezien, moet hij niet eens echt heavy healing nodig hebben. Heb je toevallig ook logs?Fore! schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:26:
Mogguh, ik heb al langer problemen mbt healen (holy priest) van een betreffende class, de DK.
Dat klinkt alsof de DK zijn class niet goed kent/gebruikt. Heb je misschien logs? Welke talents gebruikt hij?Fore! schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:26:
Bonestorm is ontzettend sterk in m+ en zorgt er voor dat een DK belachelijke healing en damage kan doen op packs. Gebruikt hij Death Strike op de juiste momenten? Die zal hij moeten gebruiken om zichzelf te healen en niet alleen de absorb shield op te bouwen (want die is niet meer zo sterk).
Overigens is het ook lastiger per week te vergelijken. Deze week hebben we Fortified, waardoor trash sowieso al sterker is. Daarnaast hebben we Bolstering, waar je volgens mij op een +5 last van hebt. Als je m+ groep dan adds niet zoveel mogelijk tegelijk killt, gaat dat ook flinke problemen voor de tank opleveren (zeker bij grotere packs).
aan @Noiz en @ph4nt0m armory link gestuurd. Het is dan geen Nederlander, ik wil hem niet aan de schandpaal nagelen.
Verder gebruik van spells e.d. hoe hij dat doet of hoe het hoort heb ik geen weet van. Dan zal ik daar uitgebreid op moeten gaan inlezen. Daar ben ik zelf geen voorstander van om te doen, ik vertrouw erop dat mensen de class die zij veelvuldig spelen zelf wel onder controle kunnen krijgen en het beste naar boven halen. (Vandaar dat ik ook geen raid-leader ben
)
Ik ben zelf al genoeg tijd kwijt aan het optimaliseren van m'n speelstijl als healer of m'n DPS character.
Ja ik snap dat ik dan heel erg vaak teleurgesteld kan worden, maar bij een relatief kleine, hechte guild valt dat best mee.
Logs houd ik alleen sporadisch bij wanneer ik zie dat degene die dit normaliter niet doet er niet is. Tijdens dungeonruns heb ik nog niet eerder de noodzaak ervan ingezien. Dat is bij deze dan wel veranderd.
Verder gebruik van spells e.d. hoe hij dat doet of hoe het hoort heb ik geen weet van. Dan zal ik daar uitgebreid op moeten gaan inlezen. Daar ben ik zelf geen voorstander van om te doen, ik vertrouw erop dat mensen de class die zij veelvuldig spelen zelf wel onder controle kunnen krijgen en het beste naar boven halen. (Vandaar dat ik ook geen raid-leader ben
Ik ben zelf al genoeg tijd kwijt aan het optimaliseren van m'n speelstijl als healer of m'n DPS character.
Ja ik snap dat ik dan heel erg vaak teleurgesteld kan worden, maar bij een relatief kleine, hechte guild valt dat best mee.
Logs houd ik alleen sporadisch bij wanneer ik zie dat degene die dit normaliter niet doet er niet is. Tijdens dungeonruns heb ik nog niet eerder de noodzaak ervan ingezien. Dat is bij deze dan wel veranderd.
@Fore! Ik heb even gekeken, en ook warcraftlogs kunnen vinden. Als hij hetzelfde doet als in deze logs tijdens raid, snap ik inderdaad wel dat hij het niet trekt in M+. Hij houd bijvoorbeeld boneshield niet up (armor en haste increase buff). en gebruikt ook geen vampiric blood (increase max health by 30 + healing taken).
wellicht heb een duwtje richting https://wowanalyzer.com/ sturen op basis van logs. zodat hij er wat van kan leren
wellicht heb een duwtje richting https://wowanalyzer.com/ sturen op basis van logs. zodat hij er wat van kan leren
Het gebruik van cooldowns mag inderdaad een stuk meer, zeker VB gezien deze sowieso al een lage cooldown heeft. Vermoedelijk gebruikt hij Heart Strike ook teveel waardoor hij dus te weinig runes over houdt om Bone Shield up te houden. Je gaat dus, zeker in dungeons, vaker periodes krijgen dat je af en toe geen abilities spammed omdat je wacht op 2 runes voor je Boneshield stacks.ph4nt0m schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:53:
@Fore! Ik heb even gekeken, en ook warcraftlogs kunnen vinden. Als hij hetzelfde doet als in deze logs tijdens raid, snap ik inderdaad wel dat hij het niet trekt in M+. Hij houd bijvoorbeeld boneshield niet up (armor en haste increase buff). en gebruikt ook geen vampiric blood (increase max health by 30 + healing taken).
Daarnaast de vraag of hij zijn talents ook aanpast voor mythic+. Red Thirst bijvoorbeeld is prima voor raids, maar voor mythic+ is Bonestorm toch wel echt aan te raden, zeker met Fortified/Bolstering en er dus nog meer nadruk op het killen van trash zit. En wellicht simpelweg wat meer kiten en Grip of the Dead gebruiken i.p.v. Tightening Grasp.
Kijkende naar de gear zou het in ieder geval geen issue moeten zijn maar lijkt het wel echt gameplay te zijn. Overigens zou ik wel aanraden om maar 1 use trinket te gebruiken (in het geval van dps trinkets). Deze wil je normaal binden op DRW en ze gaan op cd als je er 1 gebruikt. Die tweede kan je dus niet meer ergens mee stacken.
Thanks voor de input, heel erg waardevol voor mij! Ik ben van plan hem via Teamspeak er maar even op te attenderen met mijn "probleem". Nu heb ik ook wat termen die ik naar hem toe kan slingeren
.
Ik zal zelf even kijken of ik hem ook kan vinden d.m.v. analyse site en het ook bij hem kan in masseren dat hij er een beetje naar/af kijkt.
Ik zal zelf even kijken of ik hem ook kan vinden d.m.v. analyse site en het ook bij hem kan in masseren dat hij er een beetje naar/af kijkt.
Naast dat de tank fouten maakt kan het natuurlijk ook dat de mobs te veel bolstering stacks krijgen.
Dan heeft de tank inderdaad wel wat meer healing nodig.
Verwijderd
Sure maar als je na de 1e pack al oom bent (+5 freehold), dan is dat wss omdat -ie gewoon teveel damage pakt.Valandin schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:48:
Naast dat de tank fouten maakt kan het natuurlijk ook dat de mobs te veel bolstering stacks krijgen.
Alliance kan zich weer gaan bezig houden met het contributen voor de Warfront... Voor veel spelers een goudmijn periode.
Wat gebeurd er eigenlijk als er te weinig ingeleverd wordt ?RustStorm schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:06:
Alliance kan zich weer gaan bezig houden met het contributen voor de Warfront... Voor veel spelers een goudmijn periode.
Er komt een tijd dat zo iets namelijk gaat gebeuren
FUMES et CARNES
Eindelijk 7th Legion op Exalted dus vanochtend nog snel even begonnen aan de Dark Iron quests. Was helemaal vergeten dat je op het eind een dungeon in moet ...grmbl. Vanavond maar even de queue in.
Het zal hetzelfde worden als met de Broken Isles. Het zal wel blijven gebeuren hoor, dat mensen die quests doen. Al is het alleen maar vanwege de rewards. Maar ik voorzie inderdaad dat het tempo waarmee de 100% gehaald gaat worden in de loop der maanden zal gaan dalen. Ongetwijfeld dat Blizzard daar iets op heeft verzonnen of gaat verzinnen. Er komen immers nog ander Warfronts aan in de toekomst.Iusedto schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Wat gebeurd er eigenlijk als er te weinig ingeleverd wordt ?
We gaan het wel zien en meemaken denk ik zo.
@Carthrax Dark Iron gnomes ftw!
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 09-10-2018 09:00 ]
Wat ? Echt ?Carthrax schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:58:
Eindelijk 7th Legion op Exalted dus vanochtend nog snel even begonnen aan de Dark Iron quests. Was helemaal vergeten dat je op het eind een dungeon in moet ...grmbl. Vanavond maar even de queue in.
Dat wist ik niet. Ben "bijna" Excalted en dat wist ik niet
FUMES et CARNES
Na een lange zoektocht voor een guild is er voor mij besloten om toch weer even op Silvermoon rond te blijven hangen.
Wellicht niet geheel mijn stijl qua raiding maar goed. Ze komen wel ergens en ik hou tijd over voor andere dingen. Ik doe het ervoor. ^_^
Nieuwe main is daarom vanaf nu een Rogue (was het enige wat ik had op Silvermoonw wat max level is). Ook lekker makkelijk.. ik kan DPSen, DPSen ennnn... DPSen. Niemand die mij kan vertellen dat ik ook nog eens een tank setje bij elkaar moet gaan zoeken
Nieuwe main is daarom vanaf nu een Rogue (was het enige wat ik had op Silvermoonw wat max level is). Ook lekker makkelijk.. ik kan DPSen, DPSen ennnn... DPSen. Niemand die mij kan vertellen dat ik ook nog eens een tank setje bij elkaar moet gaan zoeken
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Sowieso kan niemand jou vertellen wat je zou moeten doen, want je speelt het spel voor jezelf en niet voor anderen.Kadardar schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:40:
Na een lange zoektocht voor een guild is er voor mij besloten om toch weer even op Silvermoon rond te blijven hangen.Wellicht niet geheel mijn stijl qua raiding maar goed. Ze komen wel ergens en ik hou tijd over voor andere dingen. Ik doe het ervoor. ^_^
Ik ben de laatste tijd niet zo veel meer aan het doen als het gaat om progressie. Huidige hunter heeft al weken dezelfde ilvl en is al weken niet in een M dungeon gestapt, laat staan een M+. Prio ligt nu ergens anders en heb geen tijd om alles te doen wat ik zou willen. DAarom ligt ook het levelen van m'n DID paladin even op z'n gat. Maar ik weet zeker dat dat wel weer gaat komen.
Hoera, gisteren na 1,5 wipen mijn curve binnen gehaald met een Franse pug. Ghuun HC best een leuke fight, waarbij met name die laatste fase wat hectisch is.
Doel bereikt voor 8.0.1.
Doel bereikt voor 8.0.1.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Gisterenavond de hele avond gewiped op G'huun. Het ging wel steeds beter, maar hoe mensen het voor elkaar krijgen om keer op keer de matrix te laten vallen ...DennyV schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:35:

Het gebeurde me zelf ook een keer door een stomiteit. Ik doe run 1 en run 6 en wilde mijn trancendence neerzetten op run 1 zodat run 6 makkelijker werd terwijl ik stil stond om de matrix op te vangen ... en drukte op de keybind voor roll

Eind van de avond paar pogingen waarbij ik dacht dat we het gingen halen, inclusief de verplichte wipe op 1%
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 09:51 ]
Ach, ik zit al sinds de start van BFA aan Alliance.Kadardar schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:40:
Na een lange zoektocht voor een guild is er voor mij besloten om toch weer even op Silvermoon rond te blijven hangen.Wellicht niet geheel mijn stijl qua raiding maar goed. Ze komen wel ergens en ik hou tijd over voor andere dingen. Ik doe het ervoor. ^_^
Bevalt goed na 14 jaar Horde
FUMES et CARNES
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in, maar als een guild op Silvermoon speelt als Alliance (terwijl ik daarvoor Horde was) kan ik moeilijk zeggen en verwachten dat ze met allen naar Draenor komen. Zo bedoelde ik het meer.RustStorm schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:44:
[...]
Sowieso kan niemand jou vertellen wat je zou moeten doen, want je speelt het spel voor jezelf en niet voor anderen.![]()
Je zou enkel als goed gebaar meer gear bij elkaar kunnen sprokkelen zodat jullie met z'n allen
Ik heb zelf geen enkel probleem met Alliance spelen. Het zou mij echt een worst zijn (Nu met de void elfs heb ik toch een model wat lijkt op een Blood Elf
Moet zeggen dat ik de quests wel boeiender en leuker vond dan die van Horde. Owh ja en vergeet de 9000 ferrys niet naast al je flightpaths. Je bent overal in no time.Iusedto schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Ach, ik zit al sinds de start van BFA aan Alliance.
Bevalt goed na 14 jaar Horde
[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 09-10-2018 09:56 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ja ik ook wipe na wipe, vind het wel een intense leuke fight maar man wat een faals af en toe.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Gisterenavond de hele avond gewiped op G'huun. Het ging wel steeds beter, maar hoe mensen het voor elkaar krijgen om keer op keer de matrix te laten vallen ...![]()
Het gebeurde me zelf ook een keer door een stomiteit. Ik doe run 1 en run 6 en wilde mijn trancendence neerzetten op run 1 zodat run 6 makkelijker werd terwijl ik stil stond om de matrix op te vangen ... en drukte op de keybind voor roll
Eind van de avond paar pogingen waarbij ik dacht dat we het gingen halen, inclusief de verplichte wipe op 1%
Ik ben tank dus krijg die matrix dingen niet echt mee
Nouja, zo dus:Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Gisterenavond de hele avond gewiped op G'huun. Het ging wel steeds beter, maar hoe mensen het voor elkaar krijgen om keer op keer de matrix te laten vallen ...

Verwijderd
Neuh, ik kan het begrijpen als je een keer een foutje maakt, dat doe ik ook.
Ik heb het over mensen die keer op keer de bal laten vallen. Zo erg dat we ze uiteindelijk door paladins (zo'n beetje de minst geschikte class voor de matrix run) moesten vervangen.
Die bar vult zich automatisch op. Na 6 dagen zonder enige vorm van player handins krijg je gewoon de warfront toegewezenIusedto schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Wat gebeurd er eigenlijk als er te weinig ingeleverd wordt ?
Suf zeg.Akaendra schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:38:
[...]
Die bar vult zich automatisch op. Na 6 dagen zonder enige vorm van player handins krijg je gewoon de warfront toegewezen
Verwijderd
Weet je wat suf is, dat ik 1 ilevel tekort kom om een ilevel 370 emmisary cache te krijgen voor 370 azerite armor (wat lastig te krijgen is). En de items die ervoor zorgen dat mijn ilevel te laag is zijn ... de azerite items (en een ring). De fix van Blizzard is er zo een van jammer maar helaas.
Ik begrijp ook niet wat mensen er moeilijk aan vinden, zeker niet als je gewoon op discord zit.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Neuh, ik kan het begrijpen als je een keer een foutje maakt, dat doe ik ook.
Ik heb het over mensen die keer op keer de bal laten vallen. Zo erg dat we ze uiteindelijk door paladins (zo'n beetje de minst geschikte class voor de matrix run) moesten vervangen.
"ik ga hem nu gooien, sta jij stil?"
"ja, ik blijf hier staan".
Zo makkelijk is het.
Ik Solo hem zelf op normal en heroic
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niet waar? O_O gosh... 366 i.p.v. 367? Dat is echt niet grappig!Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:10:
[...]
Weet je wat suf is, dat ik 1 ilevel tekort kom om een ilevel 370 emmisary cache te krijgen voor 370 azerite armor (wat lastig te krijgen is). En de items die ervoor zorgen dat mijn ilevel te laag is zijn ... de azerite items (en een ring). De fix van Blizzard is er zo een van jammer maar helaas.

Weet je wat suf is? Dat ze de fix gedaan hebben op een emissary quest van gisteren.... (eg. als je gisteren "netjes" al je dailies gedaan hebt loop je die dus mis en heb je een 340 item gevendored)Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:10:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 09-10-2018 11:20 ]
Hoezo is dat suf? Is toch juist een goede fix.Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:19:
[...]
Weet je wat suf is? Dat ze de fix gedaan hebben op een emissary quest van gisteren.... (eg. als je gisteren "netjes" al je dailies gedaan hebt loop je die dus mis en heb je een 340 item gevendored)
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 09-10-2018 11:21 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Niet voor degene die de 4 dailies al gedaan hebben, en nu dus moeten wachten tot een volgende keer dat de azerith cache weer als reward komt.
Mensen die de 4 dailies niet gedaan hebben krijgen nu dus (potentieel) een 370 item tov mensen die voor dezelfde quest gisteren een 340 item kregen.
Wat is jouw huidige equipped ilvl?Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Niet voor degene die de 4 dailies al gedaan hebben, en nu dus moeten wachten tot een volgende keer dat de azerith cache weer als reward komt.
Mensen die de 4 dailies niet gedaan hebben krijgen nu dus (potentieel) een 370 item tov mensen die voor dezelfde quest gisteren een 340 item kregen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mijn huidige equiped ilvl is 350.
Echter heb ik de reward al gekregen voordat de hotfix applied was (reward gisteren gekregen, hotfix is pas vanochtend live gegaan) en was het max toen dus 340. \
(sowieso is het nog wazig/buggy, zijn mensen met ilvl 370 die een 355 cache krijgen waar dan vervolgens een 298 item uitkomt

Het is dan ook nog maar de vraag of jij een 355 krijgt of niet... Ik krijg met mijn 364 ilvl ook geen 370 rewards..Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:37:
[...]
Mijn huidige equiped ilvl is 350.
Echter heb ik de reward al gekregen voordat de hotfix applied was (reward gisteren gekregen, hotfix is pas vanochtend live gegaan) en was het max toen dus 340. \
(sowieso is het nog wazig/buggy, zijn mensen met ilvl 370 die een 355 cache krijgen waar dan vervolgens een 298 item uitkomt)
Dus maak je geen zorgen je komt niets te kort waarschijnlijk, en anders is het even wachten tot de volgende emissary. Geen absolute ramp lijkt mij.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Solo red ik als mistweaver niet, onze void elf mage redt het net niet solo, dus wij gaan samen omdat we hem dan lekker snel kunnen doen. Ik krijg hem toegeworpen op een punt waar ik de matrix meteen kan gebruiken. Dus ik dacht handig daar de transcendance neer te zette zodat ik daar volgende keer snel heen kan teleporten. Is de keybind naast roll ... en net voor de matrix landt roll ik een eind weghmr schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:11:
[...]
Ik begrijp ook niet wat mensen er moeilijk aan vinden, zeker niet als je gewoon op discord zit.
"ik ga hem nu gooien, sta jij stil?"
"ja, ik blijf hier staan".
Zo makkelijk is het.
Ik Solo hem zelf op normal en heroic. Maar als warrior is dat makkelijk, op mijn lock ben ik gewoon een portal bot voor andere solo people.

Met een warlock portal zou onze mage het solo redden, maar ... wij hebben maar semi actieve warlock.
Zonder Warlock portal haal ik het ook niet hoorVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:42:
[...]
Solo red ik als mistweaver niet, onze void elf mage redt het net niet solo, dus wij gaan samen omdat we hem dan lekker snel kunnen doen. Ik krijg hem toegeworpen op een punt waar ik de matrix meteen kan gebruiken. Dus ik dacht handig daar de transcendance neer te zette zodat ik daar volgende keer snel heen kan teleporten. Is de keybind naast roll ... en net voor de matrix landt roll ik een eind weg
Met een warlock portal zou onze mage het solo redden, maar ... wij hebben maar semi actieve warlock.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Even een filmpje opzoeken want dat moet gewoon lukken als monk. Wel moet je een gate hebben.
Vind het sowieso een beetje raar dat iemand zoals jij 370 items krijgt terwijl je volgens je progressie nog niet eens heroic hebt gecleared. Waar word je dan eigenlijk voor beloond? Niet dat ik het je niet gun of zo, maar wat is er mis met progressie.Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Verwijderd
Met een portal kom ik net een paar passen tekort om het solo te doen, een windwalker redt dat natuurlijk makkelijk met extra nog eens flying serpent kick.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
Even een filmpje opzoeken want dat moet gewoon lukken als monk. Wel moet je een gate hebben.
Ik heb gisteren die 4 dailies gedaan, maar de quest nog niet ingeleverd. Dit vanwege een post die ik ergens gelezen had dat het efficiënter was in de azerite grind om je emmisaries van maandag en dinsdag pas op woensdag in te leveren.Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Ik ben eens benieuwd of ik al dan niet een ilevel 370 item ga krijgen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De 370 rewards uit caches zijn itemlevel-based. Kortom, iemand die onder een bepaalde 'cap' zit krijgt ofwel een 340, ofwel een 355, ofwel een 370 item.
Het is dus niet zo dat als je bijvoorbeeld itemlevel 300 bent, je ineens 370 azerite pieces uit caches gaat krijgen.
Het is dus niet zo dat als je bijvoorbeeld itemlevel 300 bent, je ineens 370 azerite pieces uit caches gaat krijgen.
Ow ik had ook helemaal niet verwacht dat ik 370 zou krijgen hoor, (355 was ik al heel tevreden mee geweest) maar meer het punt dat ze een hotfix doen op een reward die heel veel mensen al ontvangen hebben voor de hotfix uitgerold is.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
[...]
Vind het sowieso een beetje raar dat iemand zoals jij 370 items krijgt terwijl je volgens je progressie nog niet eens heroic hebt gecleared. Waar word je dan eigenlijk voor beloond? Niet dat ik het je niet gun of zo, maar wat is er mis met progressie.
Dat kunnen ze nooit een hotfix doorvoeren, dit is wel een beetje zeuren om het zeuren. Die azerite emissaries zijn er toch erg vaak.Puc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:33:
[...]
Ow ik had ook helemaal niet verwacht dat ik 370 zou krijgen hoor, (355 was ik al heel tevreden mee geweest) maar meer het punt dat ze een hotfix doen op een reward die heel veel mensen al ontvangen hebben voor de hotfix uitgerold is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik weet 100% zeker dat een mistwalker het ook kan. Afgelopen vrijdag zag ik namelijk een mistwalker het doen toen ik aan het raiden was.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:13:
[...]
Met een portal kom ik net een paar passen tekort om het solo te doen, een windwalker redt dat natuurlijk makkelijk met extra nog eens flying serpent kick.
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd, maar strande steeds net te vroeg.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:50:
[...]
Ik weet 100% zeker dat een mistwalker het ook kan. Afgelopen vrijdag zag ik namelijk een mistwalker het doen toen ik aan het raiden was.
Ik heb celerity als talent echter nog niet geprobeerd, wellicht dat dat beter werkt dan chi torpedo, wat verder overal duidelijk de betere talent is..
YouTube: How to Solo an Orb Running as a Mistweaver Monk in a G'huun FightVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:53:
[...]
Ik heb het geprobeerd, maar strande steeds net te vroeg.
Ik heb celerity als talent echter nog niet geprobeerd, wellicht dat dat beter werkt dan chi torpedo, wat verder overal duidelijk de betere talent is..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ah, now I see. I didn't know I could put up ascendance
Ah ok, ja de tweede keer daar kan ik het uiteraard wel solo-en met transcendence, en de eerste keer clear je voor een andere class die kan solo-en, waardoor je de debuff niet krijgt. Mooi voor de raids waarin we wel een warlock hebben.
@Puc van S. Met ilvl 350 had je waarschijnlijk een ilvl 345 reward gekregen. Ik zit ilvl 360 en kreeg namelijk een 355 gisteren.
Volgens mij gaat azerite gear alleen in stappen van 15 ilevels: 295 > 310 > 325 > 340 > 355 > 370 > 385.Raptar schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:51:
@Puc van S. Met ilvl 350 had je waarschijnlijk een ilvl 345 reward gekregen. Ik zit ilvl 360 en kreeg namelijk een 355 gisteren.
Ligt eraan welke class je speeltDennyV schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:56:
[...]
Ja ik ook wipe na wipe, vind het wel een intense leuke fight maar man wat een faals af en toe.
Ik ben tank dus krijg die matrix dingen niet echt mee
Als monk tank doe ik vaak de 3e orb (setup bij 1e) in p1 is er toch geen 2e tank nodig.
Dit dusPuc van S. schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:19:
[...]
Weet je wat suf is? Dat ze de fix gedaan hebben op een emissary quest van gisteren.... (eg. als je gisteren "netjes" al je dailies gedaan hebt loop je die dus mis en heb je een 340 item gevendored)
Dat lukt wel met Chi torpedoVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:13:
[...]
Met een portal kom ik net een paar passen tekort om het solo te doen, een windwalker redt dat natuurlijk makkelijk met extra nog eens flying serpent kick.
[ Voor 46% gewijzigd door JBplap op 09-10-2018 23:04 ]
double kill....
[ Voor 94% gewijzigd door JBplap op 09-10-2018 23:01 ]
Gisteren geprobeerd om zeer veel stacks van 60 tidespray linen te verkopen in verband met de warfront weekly. Maar dat is wel enigszins tegengevallen. Niet veel mensen kopen stacks van 60. En als er dan stacks worden verkocht zijn het er vaak meer dan 1. Dus weer overgestapt op stacks van 200 en dat gaat toch wel wat beter. Maar is er relatief veel competitie; andere speler probeert bijna 40 stacks van 200 te verkopen. Dat is niet verkeerd.
Vanochtend zullen mijn stacks weer in de mailbox belanden, dus vanavond kan ik er weer tegenaan. 
Ook weer even wat WQs gedaan vanwege emissary en ik zag tot mijn grote vreugde dat veel van m'n factions nu over de helft zijn richting exalted. Vind het lang duren dit keer, maar dat komt ook omdat ik er minder aandacht aan besteed dan normaal gesproken.
Al met al vermaak ik me nog steeds en heb ik te weinig tijd om alles wat ik wil doen te doen.
Ook weer even wat WQs gedaan vanwege emissary en ik zag tot mijn grote vreugde dat veel van m'n factions nu over de helft zijn richting exalted. Vind het lang duren dit keer, maar dat komt ook omdat ik er minder aandacht aan besteed dan normaal gesproken.
Al met al vermaak ik me nog steeds en heb ik te weinig tijd om alles wat ik wil doen te doen.
Speel je horde of alliance? Als je horde speelt is het niet vreemd dat je stacks van 60 gisteren niet meer verkochten aangezien horde de warfront in handen heeft op dit moment en dus ook geen turn-in heeft.RustStorm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:24:
Gisteren geprobeerd om zeer veel stacks van 60 tidespray linen te verkopen in verband met de warfront weekly. Maar dat is wel enigszins tegengevallen. Niet veel mensen kopen stacks van 60. En als er dan stacks worden verkocht zijn het er vaak meer dan 1. Dus weer overgestapt op stacks van 200 en dat gaat toch wel wat beter. Maar is er relatief veel competitie; andere speler probeert bijna 40 stacks van 200 te verkopen. Dat is niet verkeerd.Vanochtend zullen mijn stacks weer in de mailbox belanden, dus vanavond kan ik er weer tegenaan.
AllianceNoiz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:02:
[...]
Speel je horde of alliance? Als je horde speelt is het niet vreemd dat je stacks van 60 gisteren niet meer verkochten aangezien horde de warfront in handen heeft op dit moment en dus ook geen turn-in heeft.
Ik was er te laat mee... Ik dacht met mijn lowlevel blacksmithing eindelijk eens iets zinnigs te kunnen maken, de monel-hardened stirrups. Had echter zelf geen ore meer, dus wilde even wat monelite ore opkopen in de AH. Staan er maar een handjevol kleine stacks, van minimaal 150 goud per ore O_o. Laat maar... Volgende keer maar even van te voren doen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nou, alle m+ chests op Draenor droppen deze week azerite armor... Heb er twee binnen van 370 met kut traits....
Had liever mijn 380 item gehad ipv deze bagger. Pech gehad.
Had liever mijn 380 item gehad ipv deze bagger. Pech gehad.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo ik heb gister Ghuun op hc neer gemept.
Kunnen mijn insectensprays weer in de kast
Kunnen mijn insectensprays weer in de kast
Je kan ook een cancel scan doen in TSM, om te kijken welke auctions er undercut zijn, die annuleren zodat je kan herposten.RustStorm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:24:
Gisteren geprobeerd om zeer veel stacks van 60 tidespray linen te verkopen in verband met de warfront weekly. Maar dat is wel enigszins tegengevallen. Niet veel mensen kopen stacks van 60. En als er dan stacks worden verkocht zijn het er vaak meer dan 1. Dus weer overgestapt op stacks van 200 en dat gaat toch wel wat beter. Maar is er relatief veel competitie; andere speler probeert bijna 40 stacks van 200 te verkopen. Dat is niet verkeerd.Vanochtend zullen mijn stacks weer in de mailbox belanden, dus vanavond kan ik er weer tegenaan.
Verkopen bij mij lopen uitermate langzaam, zo nu en dan verkoop ik eens wat, dus ik denk dat ik in de verkeerde materialen geinvesteerd heb

Ja dat weet ikEelcoB schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:29:
[...]
Je kan ook een cancel scan doen in TSM, om te kijken welke auctions er undercut zijn, die annuleren zodat je kan herposten.
Verkopen bij mij lopen uitermate langzaam, zo nu en dan verkoop ik eens wat, dus ik denk dat ik in de verkeerde materialen geinvesteerd heb
Wat ik alleen wel echt merk: door gebrek aan professions (crafting) mis ik wel ontzettend veel mogelijkheden om gold te verdienen. Ongekend hoeveel je daar mee zou kunnen verdienen (als je het goed doet natuurlijk).
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 10-10-2018 12:37 ]
Heb zelf Enchanting, maar daar is op mijn server echt geen zak mee te verdienen hoor.RustStorm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:34:
[...]
Ja dat weet ikMaar ik doe ze expres maar 12 uur op de AH posten, omdat de turnover ontzettend hoog is bij dat soort materialen. verkoop je ze niet binnen een paar uur, dan is de kans groot dat je ze sowieso niet meer verkoopt door het undercutten. En om dat nou te blijven doen, heeft ook geen zin, want dan jaag je de prijs alleen maar naar beneden.
Wat ik alleen wel echt merk: door gebrek aan professions (crafting) mis ik wel ontzettend veel mogelijkheden om gold te verdienen. Ongekend hoeveel je daar mee zou kunnen verdienen (als je het goed doet natuurlijk).
Dust gaat soms voor 40g stuk, en enchant waar je op lvl 3 er 8 voor nodig hebt staat er voor 35g op
De weapon enchants gaan niet voor 3-5k? En de 'rare' ring-enchants?JBplap schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:39:
[...]
Heb zelf Enchanting, maar daar is op mijn server echt geen zak mee te verdienen hoor.
Dust gaat soms voor 40g stuk, en enchant waar je op lvl 3 er 8 voor nodig hebt staat er voor 35g op
Verwijderd
Wat verkoop je zoal - en wat is je inkoop en verkoop?EelcoB schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:29:
[...]
Je kan ook een cancel scan doen in TSM, om te kijken welke auctions er undercut zijn, die annuleren zodat je kan herposten.
Ik ben gewoon nog steeds cursed als het om gear aan komt.
Heb ik gisteren een mythic 8 complete dus dacht mooie kist vandaag.
Krijg ik een 370 ring. (had 2 355 ringen) en alsnog word mijn damage met 3% en 0.9% verminderd door de secondary stats die er op zitten >_< ... geef me nou gewoon is een 370 item waar ik wat aan heb.
In het begin was ik echt hardcore met spelen maar al me maten die niet eens raiden en gewoon de wekelijke mythic + een keertje doen hebben me inmiddels ingehaald doordat hun goeie gear krijgen. en 370 items van worldboss enzo.. ik heb 4x gold gekregen
Krijg ik een 370 ring. (had 2 355 ringen) en alsnog word mijn damage met 3% en 0.9% verminderd door de secondary stats die er op zitten >_< ... geef me nou gewoon is een 370 item waar ik wat aan heb.
In het begin was ik echt hardcore met spelen maar al me maten die niet eens raiden en gewoon de wekelijke mythic + een keertje doen hebben me inmiddels ingehaald doordat hun goeie gear krijgen. en 370 items van worldboss enzo.. ik heb 4x gold gekregen
Gatverdamme man, dat is écht niet leuk!Ricmaniac schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:31:
Ik heb van allerlei crafting materials het eea opgekocht tegen <80% marktprijs, veel leatherworking materialen, wat pigments, en een aantal diverse vleessoorten.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:43:
[...]
Wat verkoop je zoal - en wat is je inkoop en verkoop?
Verwijderd
Niet alleen hij, er is sowieso niet goed nagedacht over waar de gear vandaan komt deze expansion.RustStorm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:39:
[...]
Gatverdamme man, dat is écht niet leuk!Kan me echt heel erg goed voorstellen dat je hier meer dan gefrusteerd over bent. Je zou haast moeten denken: "mijn tijd komt nog wel"... maar daar heb je op dit moment geen zak aan, omdat je nu met waardeloze shit in je tasjes zit.
Zo doe ik nauwelijks M+ omdat mijn ervaring met PuGs gewoon abominabel is. Ik heb voor mijn gear dus het progressie pad Normal dungeon->heroic dungeon->mythic dungeon->normal raid->heroic raid doorlopen.
1e week van de raid normal alles plat behalve G'huun en eerste 5 bosses in heroic tweede week normal hetzelfde en 6 bosses in heroic. De week daarna heel normal en 7/8 heroic en 1/8 mythic en zo is het nu nog steeds. G'huun heroic wel al 1% wipe gehad.
Wij hebben nog meerdere mensen met 1 of meer 340 Azerite items rondlopen. Ik zelf heb gisteren nog twee 340 items kunnen vervangen door 355 items.
Wat we willen is pushen op G'huun(h) en mythic, maar we zijn iedere week een avond kwijt aan normal omdat Azerite gear ruk te krijgen is. En dan komen ze met die ruk fix waarbij spelers zoals ik die al 80% in de 370 gear zitten of beter een fucking 355 item krijgen. Woop di fucking doo, dat gaat me helpen in mythic.
Dan kunnen we straks lekker een avond verpesten aan heroic farmen voor azerite gear terwijl we mythic progress willen doen...
Iemand die meer dan 50% in de 370+ zit moet gewoon een betere kans op 370 azerte gear krijgen.
Nee, 1800-3000 afhankelijk welke je wilt.RustStorm schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:40:
[...]
De weapon enchants gaan niet voor 3-5k? En de 'rare' ring-enchants?
Alleen de ingredients (bij lvl 1)
8*200 = 1600
650
20*40 = 800
3250 aan kosten.

Tuurlijk bij hoger level is dat al stukje beter, maar om daar te komen kost het eerst best wel wat.
Verwijderd
Ik denk dat vooral LW wel een lastige is momenteel. Qua gear craften ga je weinig verkopen. Pigments zie ik zelf nog leuke winsten. Je kan ook kijken of je LW bracers kan craften en samen met je pigments meer Darkmoon cards kunt maken. Die verkopen imo goed.EelcoB schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
Ik heb van allerlei crafting materials het eea opgekocht tegen <80% marktprijs, veel leatherworking materialen, wat pigments, en een aantal diverse vleessoorten.
Kijk ook even voorruit: er komen nieuwe recipes aan als het goed is. Ik weet natuurlijk niet wat je precies hebt, maar mogelijk kun je alsnog goed scoren als die recipes uitkomen. Je hebt wel een wat langere adem nodig. Ik ga er wel een beetje stiekem van uit dat je niet al je gold gedumpt hebt en nog een buffer hebt.
Uiteraard heb ik niet al mn gold gedumpt, nog over de 1 miljoen op mn main, en bank alt heeft nog een kleine 180k over na de inkopen, en ik heb nog een kleine 40-50 30 slotters om te verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:00:
[...]
Ik denk dat vooral LW wel een lastige is momenteel. Qua gear craften ga je weinig verkopen. Pigments zie ik zelf nog leuke winsten. Je kan ook kijken of je LW bracers kan craften en samen met je pigments meer Darkmoon cards kunt maken. Die verkopen imo goed.
Kijk ook even voorruit: er komen nieuwe recipes aan als het goed is. Ik weet natuurlijk niet wat je precies hebt, maar mogelijk kun je alsnog goed scoren als die recipes uitkomen. Je hebt wel een wat langere adem nodig. Ik ga er wel een beetje stiekem van uit dat je niet al je gold gedumpt hebt en nog een buffer hebt.
Helaas zitten alle andere crafting materials redelijk op marktprijzen, dus daar valt weinig winst op raw materials te halen
OH joh... ik realiseer me zojuist dat ik afgelopen reset een LFR-wing vergeten ben te doen... Doh! Dat is jammer.
(doe het alleen voor de "trangsmog")
Nou zijn ringen hierin ook wel apart omdat ze geen primary stat bevatten. Hierdoor is de nadruk op de juiste secondary stats des te groter. Heb je 2 ringen equipped waarop je BiS secondary stat op zit en je krijgt een hogere ilvl ring met de 2 slechtste secondary stats en de situatie zoals je aangeeft kan gebeuren.Ricmaniac schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:31:
Is het verschil overigens iets wat met Pawn naar voren komt of een daadwerkelijke sim? Daar wil nog wel eens flink wat verschil in zitten i.v.m. breakpoints.
Coinen mensen ook op de azerite gear bosses die ze nodig hebben? Ik heb ondertussen al 2x 370 en 1x 355 en doe eigenlijk alleen normal en world bosses. Of blijven mensen perse vasthouden aan bepaalde traits op de 340 gear?Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:52:
[...]
Wij hebben nog meerdere mensen met 1 of meer 340 Azerite items rondlopen. Ik zelf heb gisteren nog twee 340 items kunnen vervangen door 355 items.
Wat we willen is pushen op G'huun(h) en mythic, maar we zijn iedere week een avond kwijt aan normal omdat Azerite gear ruk te krijgen is.
Net als alle andere items die je van WQs/emissaries kan krijgen, wordt het ilvl daarvan bepaald door jouw gemiddelde ilvl, niet omdat je een paar hoge items hebt.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:52:
[...]
En dan komen ze met die ruk fix waarbij spelers zoals ik die al 80% in de 370 gear zitten of beter een fucking 355 item krijgen. Woop di fucking doo, dat gaat me helpen in mythic.
Iemand die meer dan 50% in de 370+ zit moet gewoon een betere kans op 370 azerte gear krijgen.
Overigens heeft Blizzard aangegeven dat ze de requirement wat te hoog hebben gezet (dit was 367 als ik me niet vergis) en dit is ondertussen ook al aangepast.
Verwijderd
Ik heb vanaf week 1 allebei de coins gebruikt voor heroic bosses die azerite gear droppen. Drie weken terug op een roll 1 item gewonnen. de andere twee slots komen uit een normal run die ik liever op een alt had gedaan en van de wq en zijn dus 355.Noiz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:13:
Coinen mensen ook op de azerite gear bosses die ze nodig hebben? Ik heb ondertussen al 2x 370 en 1x 355 en doe eigenlijk alleen normal en world bosses. Of blijven mensen perse vasthouden aan bepaalde traits op de 340 gear?
Ik gebruik mijn coin dus nog steeds deze week op bosses met azerite gear, terwijl ik ook nog een ring en een betere trinket moet hebben.
Laat staan mijn offspec! Ik wordt af en toe ook gevraagd te tanken als één van de main tanks niet aanwezig kan zijn. Dan loop ik dus met nutteloze traits of met 2x 340 1x355 rond.
Het had al heel wat geholpen als je net als met tier gear per spec keuzes kan maken en dat die automatisch mee veranderen.
Persoonlijkerwijs is het voor mij Traits > Ilvl
Goede traits zijn een veel hogere dps change dan die paar int die je krijgt en veel mindere traits.
Goede traits zijn een veel hogere dps change dan die paar int die je krijgt en veel mindere traits.
Tja, keuzes maken. Dat moest je in vorige expansions ook doen. Een keuze maken tussen welke bosses je gaat coinen. Ga ik toch voor een trinket coinen, of coin ik liever voor dat azerite item (wat voorheen anders een set item was).Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:38:
[...]
Ik heb vanaf week 1 allebei de coins gebruikt voor heroic bosses die azerite gear droppen. Drie weken terug op een roll 1 item gewonnen. de andere twee slots komen uit een normal run die ik liever op een alt had gedaan en van de wq en zijn dus 355.
Ik gebruik mijn coin dus nog steeds deze week op bosses met azerite gear, terwijl ik ook nog een ring en een betere trinket moet hebben.
Precies voor deze situaties hebben ze die reforging toegevoegd. Voor als er een situatie ontstaat dat je toch een andere rol op je moet nemen. Progression aan het doen? Reforge de betere azerite gear. Anders zal die iets mindere gear ook wel voldoen.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:38:
Laat staan mijn offspec! Ik wordt af en toe ook gevraagd te tanken als één van de main tanks niet aanwezig kan zijn. Dan loop ik dus met nutteloze traits of met 2x 340 1x355 rond.
Dat kan. Voor de classes die ik speel (fury/arms warrior, blood DK, BM hunter) blijkt tot nu toe uit iedere sim die ik draai, dat hoger ilvl azerite gear beter simmed in de situatie dat de buitenste 2 ringen unlocked zijn. Als op het hogere ilvl azerite piece alleen de buitenste ring unlocked zijn, dan willen de lagere items nog wel eens beter zijn.Akaendra schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:49:
Persoonlijkerwijs is het voor mij Traits > Ilvl
[ Voor 19% gewijzigd door Noiz op 10-10-2018 16:59 ]
Verwijderd
Euh, nee. Ze hebben juist aangegeven dat ze de oplpende reforging cost hebben ingevoerd omdat ze dit nu juist niet wilden.Noiz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:51:
[...]
Precies voor deze situaties hebben ze die reforging toegevoegd. Voor als er een situatie ontstaat dat je toch een andere rol op je moet nemen. Progression aan het doen? Reforge de betere azerite gear. Anders zal die iets mindere gear ook wel voldoen.
Ik weet niet hoe jouw in-game financien zijn, maar heen en weer reforgen a 2000 euro per item per reforge m.a.w. avondje tank ipv healer: 12.000 gold en ik ben snel blut!
Ik raid zelf niet maar ik heb een trait op mijn shammy: voor elke Flame Shock tick doet mijn Earth Shock xxx meer dmg, wat stacked tot 20. Daar kan ik leuk mee critten (paar keer 55k voorbij zien komen), kan mij voorstellen dat je voor zoiets de trait boven ilvl verkiest.Noiz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:51:
[...]
Dat kan. Voor de classes die ik speel (fury/arms warrior, blood DK, BM hunter) blijkt tot nu toe uit iedere sim die ik draai, dat hoger ilvl azerite gear beter simmed in de situatie dat de buitenste 2 ringen unlocked zijn. Als op het hogere ilvl azerite piece alleen de buitenste ring unlocked zijn, dan willen de lagere items nog wel eens beter zijn.
Gisteren een beetje overmoedig geraakt; heel veel stacks van blood-stained bones gekocht (volgens mij voor tientallen duizenden gold). Om vervolgens te zien dat er net zo veel stacks meteen weer op AH werden gegooid door dezelfde verkoper. ^_^
Gelukkig al wel één hele stack kunnen verkopen, maar er liggen er nog veel te wachten om te verkopen.
Haha, grappig.
Wat ik op dit moment graag zou willen kopen is: 751 stuks Redtail Loach en 174 Midnight Salmon... /zucht... zo veel te gaan nog... ^_^
Gelukkig al wel één hele stack kunnen verkopen, maar er liggen er nog veel te wachten om te verkopen.
Wat ik op dit moment graag zou willen kopen is: 751 stuks Redtail Loach en 174 Midnight Salmon... /zucht... zo veel te gaan nog... ^_^
Er zit een verschil tussen constant van rol switchen en zoals ik uit jouw woorden begrijp, van rol switchen op het moment dat een tank niet aanwezig is wat in mijn beleving/ervaring niet vaak zou zijn. Juist dit laatste is waar de reforging zich op richt. En dan ga je ook geen 2k/item aan reforging krijgen met de decay die op de reforge prijs zit (30% omlaag per week als ik me niet vergis). Ben je constant aan het switchen moet je je afvragen of je wel de juiste items gebruikt voor de verschillende specs.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:28:
[...]
Euh, nee. Ze hebben juist aangegeven dat ze de oplpende reforging cost hebben ingevoerd omdat ze dit nu juist niet wilden.
Ik weet niet hoe jouw in-game financien zijn, maar heen en weer reforgen a 2000 euro per item per reforge m.a.w. avondje tank ipv healer: 12.000 gold en ik ben snel blut!
Zoals ze in de bouw zeggen, meten is weten. Oftewel, sim je gear en je weet wat beter is. Als fury zijn er ook een paar leuke traits die een stuk beter zijn dan anderen, maar hoger itemlevel betekent ook meer primary stat en meer damage van de trait die op dat item zit. En dan kan een hoger itemlevel ook gewoon beter zijn. Ik ga liever uit van de theoretische kant om te bepalen wat beter is, dan een gevoel.Zeara schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:51:
[...]
Ik raid zelf niet maar ik heb een trait op mijn shammy: voor elke Flame Shock tick doet mijn Earth Shock xxx meer dmg, wat stacked tot 20. Daar kan ik leuk mee critten (paar keer 55k voorbij zien komen), kan mij voorstellen dat je voor zoiets de trait boven ilvl verkiest.
Bloodmallet.com is daar wel redelijk goed in. Simmed alle spul redelijk goed, op ilvl dus redelijk simpel te zien wat een upgrade is en wat niet. (Per spec ook)
* dagboek *
Gisteren de laatste 2 bosses in Uldir ook neer op normal (20-man group eindelijk ipv 12) en dan stelt Mythrax eigenlijk niets voor. Tactic-wise niet echt moeilijk maar uitvoering was drama. Wel iets van 8 pugs in de group. Orbs was het volgende drama in G'huun. Vooral niet zeggen als je orb vernaggeld, dus op het laatst overrun by adds. 6de try was een kill, dus eindelijk normal clear.
Daarna naar heroic, eerste boss lachertje, geen enkel probleem. Zelfs gedaan met 1 tank, omdat de tank na normal clear weg ging. 2de boss drama, normaal een 1-shot, nu 4 tries. Het helpt ook niet dat een paladin healer het leukt vindt om zichzelf te killen door de heal te gebruiken die je zelf ook damage bezorgt (deze stond op de 2de plaats van skills used).
Daarna door naar de 3-koppige hond. Helaas niet neergekregen. Veel mensen begrijpen niet dat, als je niet de DPS hebt, je maar 1 add moet killen en daarna full focus op boss, en accepteer de health de boss krijgt van 2de add. Tevens een vervelend issue bij deze boss vindt ik de knockback. De knockback zelf is niet het issue, maar wel dat je soms achter een stel takken wordt gepushed en dat je daarna vol de breath op je krijgt terwijl je niet weg kan lopen. Helaas best try 0% (500k), toen was iedereen dood en geen kill.
Met de chest een 360 item gekregen die ilvl wise beter is dan wat ik heb, helaas heb ik nu echt alleen maar mastery nodig dus iets voor mijn off-spec. Heb nog 1 340 azarith item en kreeg ik de juiste gear, zijn de stats weer zo slecht dat mijn 340 gear nog steeds beter is. Voor dezelfde piece ook nog 355 gear (2* dezelfde) gekregen, maar was ook slechter. Wel voor alle 3 de specs nu boven de 360 gearlevel.
* einde dagboek *
Gisteren de laatste 2 bosses in Uldir ook neer op normal (20-man group eindelijk ipv 12) en dan stelt Mythrax eigenlijk niets voor. Tactic-wise niet echt moeilijk maar uitvoering was drama. Wel iets van 8 pugs in de group. Orbs was het volgende drama in G'huun. Vooral niet zeggen als je orb vernaggeld, dus op het laatst overrun by adds. 6de try was een kill, dus eindelijk normal clear.
Daarna naar heroic, eerste boss lachertje, geen enkel probleem. Zelfs gedaan met 1 tank, omdat de tank na normal clear weg ging. 2de boss drama, normaal een 1-shot, nu 4 tries. Het helpt ook niet dat een paladin healer het leukt vindt om zichzelf te killen door de heal te gebruiken die je zelf ook damage bezorgt (deze stond op de 2de plaats van skills used).
Daarna door naar de 3-koppige hond. Helaas niet neergekregen. Veel mensen begrijpen niet dat, als je niet de DPS hebt, je maar 1 add moet killen en daarna full focus op boss, en accepteer de health de boss krijgt van 2de add. Tevens een vervelend issue bij deze boss vindt ik de knockback. De knockback zelf is niet het issue, maar wel dat je soms achter een stel takken wordt gepushed en dat je daarna vol de breath op je krijgt terwijl je niet weg kan lopen. Helaas best try 0% (500k), toen was iedereen dood en geen kill.
Met de chest een 360 item gekregen die ilvl wise beter is dan wat ik heb, helaas heb ik nu echt alleen maar mastery nodig dus iets voor mijn off-spec. Heb nog 1 340 azarith item en kreeg ik de juiste gear, zijn de stats weer zo slecht dat mijn 340 gear nog steeds beter is. Voor dezelfde piece ook nog 355 gear (2* dezelfde) gekregen, maar was ook slechter. Wel voor alle 3 de specs nu boven de 360 gearlevel.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zijn er nog horde spelers op Twisting Nether (of mensen die een transfer/faction change wel zien zitten) die een gezellige, niet hardcore progression guild zoeken? We zijn op zoek naar wat meer spelers om ons te komen versterken. Onze raid dagen zijn woensdag en vrijdag van 20:00 tot 23:00, we eisen niet veel van je behalve dan dat je op komt dagen op raid avonden en gewoon je best doet (en niet gaat zitten ragen als we weer eens wipen op Vectis bijv.).
Onze wowprogress pagina kun je vinden op https://www.wowprogress.c...-nether/Phoenix+Ascension
Voor meer informatie of bij interesse kun je mij een DM sturen
Onze wowprogress pagina kun je vinden op https://www.wowprogress.c...-nether/Phoenix+Ascension
Voor meer informatie of bij interesse kun je mij een DM sturen
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Pfff azerite gear, ik ben het ondertussen redelijk zat. Leuk die hotfix voor emissary caches, maar ik had natuurlijk net al die quest ingeleverd toen het live ging. Open ik de weekly m+ chest gisteren, oh wow, een azerite helm!
Oh ja, was "maar" 370, want het was weer een ramp om een +10 te puggen vorige week omdat er net telkens niet genoeg guildies waren om mee te gaan toen ik online was en met pugs gaat men blind op raider.io score af (die helaas vrij laag is bij mij door unregistered runs en nog niet alle dungeons gedaan).
Maar goed, dan erachter komen dat je de traits niet kunt gebruiken omdat je 355 helm een Uldir trait heeft... (Mijn andere 2 azerite pieces zijn 340...)
Op naar de world boss voor de warfront. Oh kijk, zowaar een keer gear, weer een 370 azerite helm. Met exact dezelfde traits als de vorige 370 helm...
En dan heb ik dus sinds week 1 dat Uldir open ging elke week coins op heroic bosses met azerite gear gebruikt.
Wie weet heb ik meer geluk bij mythic Zekvoz. Hopelijk krijgen we die deze week neer.
Oh ja, en qua trinkets heb ik een 330 world quest trinket en een gekochte inscription trinket. Geen trinket gezien in de raid en qua mythic+ eentje, maar die 350 trinket was slechter dan de 330.
Ik ben er een beetje klaar mee. Uiteraard zijn zaken als raider.io score en trinkets te verhelpen door m+ te spammen, maar daar heb ik helaas niet voldoende tijd voor. En niet alles gaat om gear natuurlijk, maar het voelt toch frustrerend als het zo scheef verdeeld is. Ondertussen zijn er mensen in de raid met > 10 ilvl hoger dan ik en op een verdwaalde reroll na sta ik ruim onderaan qua gear en in verhouding ook qua dps regelmatig.
Gelukkig zijn er ook nog goede dingen. Zoals gisteren eindelijk een keer in een +10 pug komen en op een normale manier de dungeon afmaken. Of na niet al te veel pogingen mythic Mother neer.
Hopelijk vind ik weer wat weer plezier terug in het spel, anders wordt het misschien toch maar eens wat anders zoeken.
Oh ja, was "maar" 370, want het was weer een ramp om een +10 te puggen vorige week omdat er net telkens niet genoeg guildies waren om mee te gaan toen ik online was en met pugs gaat men blind op raider.io score af (die helaas vrij laag is bij mij door unregistered runs en nog niet alle dungeons gedaan).
Maar goed, dan erachter komen dat je de traits niet kunt gebruiken omdat je 355 helm een Uldir trait heeft... (Mijn andere 2 azerite pieces zijn 340...)
Op naar de world boss voor de warfront. Oh kijk, zowaar een keer gear, weer een 370 azerite helm. Met exact dezelfde traits als de vorige 370 helm...
En dan heb ik dus sinds week 1 dat Uldir open ging elke week coins op heroic bosses met azerite gear gebruikt.
Wie weet heb ik meer geluk bij mythic Zekvoz. Hopelijk krijgen we die deze week neer.
Oh ja, en qua trinkets heb ik een 330 world quest trinket en een gekochte inscription trinket. Geen trinket gezien in de raid en qua mythic+ eentje, maar die 350 trinket was slechter dan de 330.
Ik ben er een beetje klaar mee. Uiteraard zijn zaken als raider.io score en trinkets te verhelpen door m+ te spammen, maar daar heb ik helaas niet voldoende tijd voor. En niet alles gaat om gear natuurlijk, maar het voelt toch frustrerend als het zo scheef verdeeld is. Ondertussen zijn er mensen in de raid met > 10 ilvl hoger dan ik en op een verdwaalde reroll na sta ik ruim onderaan qua gear en in verhouding ook qua dps regelmatig.
Gelukkig zijn er ook nog goede dingen. Zoals gisteren eindelijk een keer in een +10 pug komen en op een normale manier de dungeon afmaken. Of na niet al te veel pogingen mythic Mother neer.
Hopelijk vind ik weer wat weer plezier terug in het spel, anders wordt het misschien toch maar eens wat anders zoeken.
Hallo! Ik lees afentoe met dit forum mee, maar loop tegen iets aan waardoor ik nooit zover kan komen vrees ik. Ik zoek eigenlijk een guild in silvermoon om afentoe een heroic of raid mee te doen. Het probleem is echter dat ik nieuw ben en totaal geen ervaring heb. Ik merk ook dat (in tegenstelling tot tbc uitbreiding) er veel minder geduld is. Ik gaf aan bij een heroic (als healer) voor wat uitleg bij een boss en werd meteen gebanned.
Even wat info over mijn character: level 120 discipline priest gnome, met item level 312
Even wat info over mijn character: level 120 discipline priest gnome, met item level 312
Wat voorwerk is dan wel handig, zelfs voor dungeons kun je tegenwoordig wel youtube guides vinden.miikit schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:09:
Hallo! Ik lees afentoe met dit forum mee, maar loop tegen iets aan waardoor ik nooit zover kan komen vrees ik. Ik zoek eigenlijk een guild in silvermoon om afentoe een heroic of raid mee te doen. Het probleem is echter dat ik nieuw ben en totaal geen ervaring heb. Ik merk ook dat (in tegenstelling tot tbc uitbreiding) er veel minder geduld is. Ik gaf aan bij een heroic (als healer) voor wat uitleg bij een boss en werd meteen gebanned.
Maar als healer kom je zeker in hc's overal wel mee weg joh
Voor raids is het wel lastiger binnenkomen zonder achievement.
(Sowieso voor elke raid boss wel een strat vid kijken).
Zoek daarvoor een run met voice, liefst via een of andere raid community. Er word soms wel geadverteerd met slow/newbie/patience run. Maar zorg dan ook dat je zelf voldoende tijd hebt
Geduld is er idd weinig.
Maar de aanhouder wint
Zeker als je gaat raiden is de 1e keer lastig als je nog geen guild group hebt.
Mijn 1e pug normal Uldir duurde 10 uur (zaterdag vanaf 12.00 - 22.00), maar ik wist dat als ik eenmaal de 1e run gecleared had ik veel makkelijker ergens anders binnen kwam
Zo veel mensen zien komen en gaan op die run, maarja de aanhouder wint.
En zoveel faals....
Er zijn leuke learning runs (dungeons en raids) op o.a. de FailTrain, EuroRaid en Wings of Azeroth discords. Aardige geduldig lui waar je wat mee kan. Zelf daar al 6/8 normal mee gecleared (ze doen ook hc). Succes!miikit schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:09:
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
Verwijderd
Wat is je itemlevel nu dan? Ik denk dat er sowieso wat fout gaat als je plezier in het spel afhangt van de enkele drops die je mist. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Laten we ook niet vergeten dat we nog niet echt enorm lang aan het spelen zijn. Vooral Uldir mythic is net iets meer dan een maandje released.IntToStr schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:10:
Pfff azerite gear, ik ben het ondertussen redelijk zat. Leuk die hotfix voor emissary caches, maar ik had natuurlijk net al die quest ingeleverd toen het live ging. Open ik de weekly m+ chest gisteren, oh wow, een azerite helm!
Ik heb zelf wel veel plezier in m+. Nu doe ik die bijna altijd met guildies en/of minimaal 1 vriend. Lekker heel de tijd grapjes maken terwijl je rustig de instance cleared. Ideaal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.