Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:22:
[...]
Haha, ik zou niet durven om te klagen. :) Ben me er volledig bewust van dat er mensen zijn die tot later door moeten dan ik. Ik leef dan ook met je mee Marijn et al.. :(:)

Ben je als Retri of Protection aan het levelen?
Oke dan is t goed :9
Als Ret. Altijd als Ret door t leven gegaan. Vind prot wel vet, maar end game is prot niks voor mij :( (als in, geen tijd om een dedicated tank te zijn). Jij? Ook Ret vermoed ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kwam net op de WoW EU Facebook groep de volgende app tegen:

Auction Notifier

Is uiteraard geen vervanger voor de oude Armory app, maar het kan wel een indicatie geven of een Auction verkocht is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-09 16:07
Even een algemene vraag, als ik een 2e account maak en hierop me WoW opwardeer dan neem ik aan dat ik ook alle expansions + bfa moet kopen? Of spelen jullie niet op je 2e acc en gebruiken jullie het puur voor de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
JessetjeNL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:15:
Even een algemene vraag, als ik een 2e account maak en hierop me WoW opwardeer dan neem ik aan dat ik ook alle expansions + bfa moet kopen? Of spelen jullie niet op je 2e acc en gebruiken jullie het puur voor de AH?
Op dit moment bestaat de basis game uit alle expansions m.u.v. BfA. Dus mocht je een 2e account willen, zal je t/m Legion daarbij hebben en moet je alleen BfA apart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Naar het schijnt is fury buffed nu, maar ik kan daar weinig specifieke info over vinden hoor .. iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

SideShow schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:32:
Naar het schijnt is fury buffed nu, maar ik kan daar weinig specifieke info over vinden hoor .. iemand?
Ik zou hier even kijken:

https://www.mmo-champion.com/content/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Warrior (Forums / Skills / Talent Calculator)
Fury
All damage increased by 6%.

Daar staat het idd zwart op wit, waarom kon ik dat dan zo moeilijk vinden op wowhead -_-
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
Noiz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:31:
[...]

Op dit moment bestaat de basis game uit alle expansions m.u.v. BfA. Dus mocht je een 2e account willen, zal je t/m Legion daarbij hebben en moet je alleen BfA apart kopen.
Dankjewel voor het antwoorden, is het aangeraden om op je 2e acc ook BfA te kopen of is het handiger om hem puur voor AH te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JessetjeNL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:41:
[...]

Dankjewel voor het antwoorden, is het aangeraden om op je 2e acc ook BfA te kopen of is het handiger om hem puur voor AH te gebruiken?
Dat hangt er natuurlijk helemaal van af wat de primaire reden is van het tweede account...

Als je die enkel voor de AH gaat gebruiken; waarom zou je dan BfA aanschaffen? Tenzij het gebruik van het AH beperkt is door de afwezigheid van BfA items... (maar dat kan ik me haast niet voorstellen). ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
JessetjeNL schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:41:
[...]

Zoals @RustStorm al aangeeft is de vraag wat je doel er mee is. Voor alleen wat AH dingen heb je BfA niet nodig. Wil je bijvoorbeeld de 2e account ook gebruiken om te kunnen farmen in de BfA gebieden op een low pop server, dan heb je wel BfA nodig. Dit omdat het character van de 2e account (welke de invite doet) in dezelfde zone moet zijn als het character dat geinvite wordt. Maar volgens mij heeft BfA niet veel bijzondere dingen waar je dit nodig voor zou moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:44
Nou... Gelukkig heb ik mijn 5 timewalk dungeons gedaan...

Duidelijk te zien dat je tegenwoordig voor WoW minder hersencellen nodig hebt... Of ik had gewoon wat pech met een paar van mijn groepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:49:
[...]

Dat hangt er natuurlijk helemaal van af wat de primaire reden is van het tweede account...

Als je die enkel voor de AH gaat gebruiken; waarom zou je dan BfA aanschaffen? Tenzij het gebruik van het AH beperkt is door de afwezigheid van BfA items... (maar dat kan ik me haast niet voorstellen). ;)
Noiz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:27:
[...]

Zoals @RustStorm al aangeeft is de vraag wat je doel er mee is. Voor alleen wat AH dingen heb je BfA niet nodig. Wil je bijvoorbeeld de 2e account ook gebruiken om te kunnen farmen in de BfA gebieden op een low pop server, dan heb je wel BfA nodig. Dit omdat het character van de 2e account (welke de invite doet) in dezelfde zone moet zijn als het character dat geinvite wordt. Maar volgens mij heeft BfA niet veel bijzondere dingen waar je dit nodig voor zou moet hebben.
Bedankt beide voor het antwoorden, ik ga binnenkort eens kijken wat ik er mee kan doen. :)
Zeara schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:40:

Duidelijk te zien dat je tegenwoordig voor WoW minder hersencellen nodig hebt... Of ik had gewoon wat pech met een paar van mijn groepen...
Klopt, de groepen tegenwoordig zijn bizar slecht (Teminste 80% van de groepen). Het is beter en leuker in mijn beleving om het met een groepje vrienden te doen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door JessetjeNL op 28-09-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
BfA HCs heb ik nog niet geprobeerd, dus geen idee hoe het daar zit met eventuele CC enz.

Maar ik weet dat er in Cata sowieso CC werd gebruikt, mobs werden geinterrupt en boss mechanics konden one-shotten. En je ziet duidelijk wie er in Cata gespeeld heeft en wie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het in cata ook dramatisch eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Jezus zeg, probeer al enkele keren M+5 siege te doen ... maar de groepen zijn erbarmelijk ...
Mage die 4K dps doet, tanks die perse alle shortcuts willen doen om 30 seconden te winnen -_-
Mensen die niet weten dat je de eerste boss door de bommen moet jagen als hij je achterna zit.... omg zeg.
Al 5 keer proberen te doen vandaag, slechts 1 keer gelukt. Natuurlijk geen loot, maja :)
Ik denk... Dat ik een flater geslagen heb bij aankoop van een hele hoop visjes... waaronder de midnight salmon... ^_^

Ik denk dat ik nu 100.000 in de min sta. Maar dat weet ik niet zeker. ;) heb ook goede winsten gepakt; sta toch in de plus.

[ Voor 36% gewijzigd door RustStorm op 29-09-2018 07:55 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• EelcoB
RustStorm schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 07:36:
Ik denk... Dat ik een flater geslagen heb bij aankoop van een hele hoop visjes... waaronder de midnight salmon... ^_^

Ik denk dat ik nu 100.000 in de min sta. Maar dat weet ik niet zeker. ;) heb ook goede winsten gepakt; sta toch in de plus.
Mijn verkopen waren niet denderend gisteren helaas, momenteel 50k in de min, met een hele shitload aan voorraad, bags vol, reagent bank vol op mn bank alt, dus gaat wel goed komen, maar het duurt even, en anders heb ik voor 50k mn leatherworker en scribe op max, en kan ik een kleine 100 feasts craften aan midnight salmon, moet ik nog wel de andere visjes regelen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door EelcoB op 29-09-2018 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:06
Zojuist exalted met Talanji Expedition, nu alleen nog +- 2k met tortollan en dan heb ik alles op exalted en doe ik alleen op mn alt nog de emisarries, weer even genoeg WQ gezien. Wil graag nog uldir doen maar heb alleen 6/8 en geen achie dus is lastig om pug binnen te komen. Mocht iemand dit willen doen op Horde hoor ik het graag, heb een halve brain en 350 ilvl op mn mage. Vh weekend maar eens wat M+ verder proberen te doen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Sn3gG3l schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:04:
Zojuist exalted met Talanji Expedition, nu alleen nog +- 2k met tortollan en dan heb ik alles op exalted en doe ik alleen op mn alt nog de emisarries, weer even genoeg WQ gezien. Wil graag nog uldir doen maar heb alleen 6/8 en geen achie dus is lastig om pug binnen te komen. Mocht iemand dit willen doen op Horde hoor ik het graag, heb een halve brain en 350 ilvl op mn mage. Vh weekend maar eens wat M+ verder proberen te doen.
Nice! Helaas moet ik nog alles behalve 7th Legion... Maar komt vanzelf wel vermoed ik. :) gewoon emissaries blijven doen en dan lukt het ongetwijfeld wel. :)

Nu lekker bezig met andere dingen dan die vreselijke WQs. (alhoewel het helemaal niet veel tijd hoeft te kosten).

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 03:30
Ik zit me al een tijdje te ergeren aan lage framerates op bepaalde open world plekken en soms ook in instances. Voorheen was dit vaak het geval door een hoog CPU verbruik (Suramar bijvoorbeeld). In Boralus zit ik nu met een 6700k @ 4.5Ghz en een 1080 Ti op 42-45 fps op sommige plekken (DirectX 11, DX12 geeft hetzelfde probleem).

Dus ik ben eens gaan kijken naar het CPU verbruik met Open Hardware Monitor (en om er zeker van te zijn dat deze klopt, ook GPU-Z en CPU-Z), en wat blijkt, CPU verbruik tijdens het spelen van WoW is juist erg laag, CPU Total komt niet boven de 25% uit en single core hoogstens 50% (edit, exact maximaal 50%. Wanneer ik de affiniteit instel naar 1 enkele core, rotsvast 50%). De GPU wordt al helemaal niet enorm aangesproken, maar dat is geen verrassing.

Nu heb ik een kleine overclock op mijn CPU, dus heb deze eens even teruggedraaid naar default (4Ghz). CPU verbruik is dan nog steeds 25% totaal en 45% max op een single core, maar de framerate is nu nóg lager, tussen de 35 en 38 fps op dezelfde plek.

Het probleem lijkt dus een CPU probleem. Maar het is niet mijn CPU dat enkel dat probleem geeft. Na een google zijn er tal van anderen met dit probleem. Ook heb ik andere (single core) CPU heavy games geprobeerd, zoals Planet Coaster. Planet Coaster spreekt nog 99% aan van de CPU wanneer er veel bezoekers en objecten zijn. Ook met transcoderen via Plex kan mijn CPU nog volledig worden benut.

Mis ik (samen met veel anderen) hier nu een instelling? Zit er een fout in de WoW code? Iemand een oplossing hiervoor?

Het lijkt wel of er 50% gereserveerd is voor de Voice Proxy. Ook in Suramar city gaat het CPU verbruik niet hoger dan 50% op een single core. De overige cores doen haast niets. Zelfs op extreem lage settings zijn er in Boralus nog framerate issues.

[ Voor 10% gewijzigd door MadDogMcCree op 29-09-2018 19:36 ]

• SideShow

SideShow

Administrator

Mythics zijn gestopt met loot geven. Het moet wel. Echt zeg, de ene na de andere mythic +5 of +6 en er dropt gewoon NIKS ... wtf zeg. Bezig met werken van ilvl 356 richting 360, maar er dropt gewoon niks ... echt zeg, is al 2 weken aan de gang en heb het redelijk gehad. Weekly mythic chest geeft loot die ik al heb en world bosses dropen natuurlijk ook niets.
????????

• SideShow

SideShow

Administrator

[b]MadDogMcCree in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 286"Mis ik (samen met veel anderen) hier nu een instelling? Zit er een fout in de WoW code? Iemand een oplossing hiervoor?
Relatief lage fps met zowel de cpu als de gpu die (ver) onder de 100% usage blijft.

Is gekend probleem en had je bij legion ook al in bepaalde plekken, bijvoorbeeld suramar. Geen oplossing, is een "fout" (of wat het ook moge zijn) in WoW zelf. Wat je kan doen is je settings belachelijk laag zetten om het te migiteren in die bepaalde area, maar dat wil je natuurlijk ook niet.

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 03:30
SideShow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:43:
[...]

Relatief lage fps met zowel de cpu als de gpu die (ver) onder de 100% usage blijft.

Is gekend probleem en had je bij legion ook al in bepaalde plekken, bijvoorbeeld suramar. Geen oplossing, is een "fout" (of wat het ook moge zijn) in WoW zelf. Wat je kan doen is je settings belachelijk laag zetten om het te migiteren in die bepaalde area, maar dat wil je natuurlijk ook niet.
Nouja, tijdens Legion, in ieder geval begin Legion (7.0), ging mijn CPU wel naar 85-90% single core verbruik in Suramar. Later heb ik dit niet meer getest. Het is in ieder geval tenenkrommend dat de game dus hooguit 50% van een single core wil/kan aanspreken. Alsof de game onnodig geremd wordt. Met een hele hoge clock kom je nog een heel eind, maar niet voldoende voor 60fps.

Settings doen overigens vrij weinig. Je moet al de view distance en enviroment details op z'n laagst zetten om een gegarandeerde 60fps te halen. Bijna alle settings zijn GPU gerelateerd, en die heeft het hartstikke makkelijk. Mijn huidige settings zijn nu maximaal op een paar dingen na: 7-8-7 in de balkjes en shadows op high. Al het andere heeft bij mij (bijna) geen invloed op de CPU. Zelfs op de allerlaagst mogelijke resolutie, maar dezelfde settings is er 0 verschil in framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
MadDogMcCree schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:17:
Ik zit me al een tijdje te ergeren aan lage framerates op bepaalde open world plekken en soms ook in instances. Voorheen was dit vaak het geval door een hoog CPU verbruik (Suramar bijvoorbeeld). In Boralus zit ik nu met een 6700k @ 4.5Ghz en een 1080 Ti op 42-45 fps op sommige plekken (DirectX 11, DX12 geeft hetzelfde probleem).

Dus ik ben eens gaan kijken naar het CPU verbruik met Open Hardware Monitor (en om er zeker van te zijn dat deze klopt, ook GPU-Z en CPU-Z), en wat blijkt, CPU verbruik tijdens het spelen van WoW is juist erg laag, CPU Total komt niet boven de 25% uit en single core hoogstens 50% (edit, exact maximaal 50%. Wanneer ik de affiniteit instel naar 1 enkele core, rotsvast 50%). De GPU wordt al helemaal niet enorm aangesproken, maar dat is geen verrassing.

Nu heb ik een kleine overclock op mijn CPU, dus heb deze eens even teruggedraaid naar default (4Ghz). CPU verbruik is dan nog steeds 25% totaal en 45% max op een single core, maar de framerate is nu nóg lager, tussen de 35 en 38 fps op dezelfde plek.

Het probleem lijkt dus een CPU probleem. Maar het is niet mijn CPU dat enkel dat probleem geeft. Na een google zijn er tal van anderen met dit probleem. Ook heb ik andere (single core) CPU heavy games geprobeerd, zoals Planet Coaster. Planet Coaster spreekt nog 99% aan van de CPU wanneer er veel bezoekers en objecten zijn. Ook met transcoderen via Plex kan mijn CPU nog volledig worden benut.

Mis ik (samen met veel anderen) hier nu een instelling? Zit er een fout in de WoW code? Iemand een oplossing hiervoor?

Het lijkt wel of er 50% gereserveerd is voor de Voice Proxy. Ook in Suramar city gaat het CPU verbruik niet hoger dan 50% op een single core. De overige cores doen haast niets. Zelfs op extreem lage settings zijn er in Boralus nog framerate issues.
Dit lijkt me meer een issue van WoW zelf, draai zelf een Ryzen 1700 met een GTX970 op 1440p, GPU load komt niet boven de 50-60% op mijn settings, maar ook ik ervaar op bepaalde gebieden fps drops. Ik merk wel dat bepaalde addons algemene FPS wel aardig onderuit kunnen halen, wellicht dat daar nog iets te winnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
Kunnen ook bepaalde effecten zijn.
In legion had ik ook in bepaalde dungeons met particle effects die voor een giga framedrop zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend weer eens even wat tijd genomen om m'n paladin te levelen. Ik moet zeggen: leuk hoor! G nu richting level 50 en vermaak me tot dusverre uitstekend. En dat is wel bijzonder, want rond dit level haakte ik met dps regelmatig af. Zie ik nog niet gebeuren als het gaat om m'n paladin. :) Dus goed ehoop dat deze toch level 120 gaat halen over enkele weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Zo lekkere raid progress gister, Uldir 8/8 en heroic 3/8.
We zitten de rest word lastiger, helaas heeft niet iedereen de gear om verder te gaan. Dus zal wel even duren voordat we verder kunnen. Ga zelf ook maar een 2e account levelen, weet alleen nog niet wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:58:
Van het weekend weer eens even wat tijd genomen om m'n paladin te levelen. Ik moet zeggen: leuk hoor! G nu richting level 50 en vermaak me tot dusverre uitstekend. En dat is wel bijzonder, want rond dit level haakte ik met dps regelmatig af. Zie ik nog niet gebeuren als het gaat om m'n paladin. :) Dus goed ehoop dat deze toch level 120 gaat halen over enkele weken. :)
Ik heb net mn pala (main) weer op 120 zitten, en in prot spec levelen gaat wel erg lekker, pull de hele zooi maar bij elkaar en ga maar slaan, mobs gaan niet heel snel dood, maar ik ook niet daarintegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 15:14
RustStorm schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:58:
Sterkte, je gaat (in mijn ogen) nu het meest vervelende, saaie stukje in van level 50-80. Daarna wordt het met MoP weer dragelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@EelcoB Hoe zijn de zaken gegaan dit weekend? ;) gisteren een heel erg potentieel winstgevende snipe op een seconde na gemist... 10-100g ofzo, met een waarde van 500k... toen moest ik wel een beetje vloeken

@Ioramus Ik moet je eerlijk zeggen dat ik TBC wel leuk vind om doorheen te gaan; hellfire en nagrand zijn genoeg om door te kunnen. WotLK moet ik mezelf altijd even toe zetten. MoP ben ik nu beland met m'n warrior en blijven stekend vanwege m'n paladin. Maar beide zullen het wel overleven richting de 120 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:21
Ik heb afgelopen weekend weer een char op 120 gekregen, mijn gnome fury warrior deze keer.
Direct na de 120 ding Arathi in gegaan en hopen dat ik in een groep kon komen. Er was gelukkig een rare groep bezig en ik kon aanhangen. Samen met wat dailies direct hem op 305 kunnen krijgen.

Nu even kijken of ik naar de volgende gnome ga of toch ook weer 1 aan horde kant naar 120 zien te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:40:

Tja, ik heb het na twee dungeons alweer opgegeven met de 'kwaliteits' pugs. Dan maar geen timewalking en m+.

Zat als healer in een PuG voor M+4, zochten nog een tank.Wordt er speler geinvite in healing spec en ik wordt prompt gekicked. Groep is nog steeds listed. Ga ik kijken op de Armory, heeft die gast 5 ilevel hoger dan ik. Alsof k een M+4 niet kan doen met mijn gear (361).

Dat is helaas de kwaliteit van de wow community op dit moment. Stelletje asociale klootzakken en randdebielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:49:
@EelcoB Hoe zijn de zaken gegaan dit weekend? ;) gisteren een heel erg potentieel winstgevende snipe op een seconde na gemist... 10-100g ofzo, met een waarde van 500k... toen moest ik wel een beetje vloeken

@Ioramus Ik moet je eerlijk zeggen dat ik TBC wel leuk vind om doorheen te gaan; hellfire en nagrand zijn genoeg om door te kunnen. WotLK moet ik mezelf altijd even toe zetten. MoP ben ik nu beland met m'n warrior en blijven stekend vanwege m'n paladin. Maar beide zullen het wel overleven richting de 120 ;)
Echt helemaal niets verkocht, maargoed, ook niet heel actief geweest ivm werk en andere verplichtingen. Gisteravond nog maar eens een avondje archeology gedaan op mn lock voor het vial of the sands recept, maar nog geen geluk gehad. Wel anderhalf level erbij met puur en alleen archeology 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

Tja, ik heb het na twee dungeons alweer opgegeven met de 'kwaliteits' pugs. Dan maar geen timewalking en m+.

Zat als healer in een PuG voor M+4, zochten nog een tank.Wordt er speler geinvite in healing spec en ik wordt prompt gekicked. Groep is nog steeds listed. Ga ik kijken op de Armory, heeft die gast 5 ilevel hoger dan ik. Alsof k een M+4 niet kan doen met mijn gear (361).

Dat is helaas de kwaliteit van de wow community op dit moment. Stelletje asociale klootzakken en randdebielen.
Timewalking is op zich wel te doen hoor. Ik heb het gedaan als healer (resto shammy) en dat ging redelijk. Probleem is meer de mentaliteit van: ach ik kan als tank toch wel alles pullen, de healer healt er maar doorheen. En dat werkt niet super goed bij Cata dungeons. Zeker als de dps niet focused en alleen maar AoE doet...

- Healing/Witch mobs in Throne of the Tides
- Die elemental shape shifters in Stone core
- Healing mobs in Vortex pinnacle (gelukkig had ik hier een goede tank die het zei vooraf)
- Bepaalde boss mechanics die je gewoon one-shotten

Ik heb zelf wat angst voor mythic. Ik speel meer met een vriend en we klooien wat aan. Dus geen guild ondersteuning. Niet dat ik de behoefte heb om dat groots te doen. Maar ik wil wel even de siege of borealus doen! Dan maar M0 :) Dat zou misschien toch moeten lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Zeara schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:16:
[...] Maar ik wil wel even de siege of borealus doen! Dan maar M0 :) Dat zou misschien toch moeten lukken...
Is niet echt moeilijk (wel leuk met goede boss fights), enige moeilijke als DPS is om in een groep te komen. Ik ben uiteindelijk (op mijn main) maar als Tank gegaan hoewel ik dat liever niet doe in PuGs maar anders duurde het mij te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Inmiddels wel 6/8 Heroic Uldir dus we gaan vooruit stukje bij beetje.
Mythrax ook al naar de 33% gehaald dus die zie ik ook binnenkort het loodje leggen.
Timewalking laat ik deze week voor wat het is, cataclysm dungeons zijn niet mijn favorieten.

Moet ook zeggen sinds ik Island expeditions niet meer rush en eigenlijk alleen voor de named mobs etc ga ik ook een stuk meer loot lijk te krijgen dan de standaard azerite en wat dubloons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:36:
Inmiddels wel 6/8 Heroic Uldir dus we gaan vooruit stukje bij beetje.
Mythrax ook al naar de 33% gehaald dus die zie ik ook binnenkort het loodje leggen.
Timewalking laat ik deze week voor wat het is, cataclysm dungeons zijn niet mijn favorieten.

Moet ook zeggen sinds ik Island expeditions niet meer rush en eigenlijk alleen voor de named mobs etc ga ik ook een stuk meer loot lijk te krijgen dan de standaard azerite en wat dubloons.
Krijg je die loot dan ook wanneer je niet wint? (anders lekker op normal doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-09 09:27

Chakotay

Lick here to continue

@Zeara wat dat betreft vind ik het erg storend dat het eind van de storyline achter een Mythic only dungeon zit. Ik wil gewoon het verhaal uitspelen en verder rustigaan doen. Dungeons/Raids met LFD/LFR zijn prima te doen, maar fatsoenlijke groepen vormen & Mythics doen heb ik vaak stomweg de tijd niet voor, zie maar eens in een groet te komen als simpele melee dps ( ilvl 342ish fury warrior). Een tijdje terug met wat geluk in een groepje gekomen voor Kings Rest, maar nadat halverwege de healer onverwacht weg moest geen nieuwe gevonden en die niet af kunnen maken.

Als mijn zoontje vandaag een beetje optijd wil slapen Siege eens proberen omdat ik toch die questline wil afmaken, maar het blijft maar de vraag of er een groep te vinden is...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
RustStorm schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Krijg je die loot dan ook wanneer je niet wint? (anders lekker op normal doen ;))
Geen idee, ik doe alleen normal en die win je met gemak, ook meer named rares aangezien de invaders vlugger komen dan op heroic en je dus veel meer tijd hebt om ze te killen. Gelukkig doen de random teammates ook hun best om vooral ook alleen rares te killen dus denk dat veel mensen het al gelezen hebben ivm loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
@Chakotay Ik heb exact hetzelfde. Ik zit gelukkig wat beter in tijd, maar ik denk dat ik nog wat aan mijn ilvl (333-336) moet sleutelen voordat ik het erop ga gokken.

Ook maar strategies lezen enzo.

In de tussen tijd vermaak ik mij wel met andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:47:
@Zeara wat dat betreft vind ik het erg storend dat het eind van de storyline achter een Mythic only dungeon zit. Ik wil gewoon het verhaal uitspelen en verder rustigaan doen. Dungeons/Raids met LFD/LFR zijn prima te doen, maar fatsoenlijke groepen vormen & Mythics doen heb ik vaak stomweg de tijd niet voor, zie maar eens in een groet te komen als simpele melee dps ( ilvl 342ish fury warrior). Een tijdje terug met wat geluk in een groepje gekomen voor Kings Rest, maar nadat halverwege de healer onverwacht weg moest geen nieuwe gevonden en die niet af kunnen maken.

Als mijn zoontje vandaag een beetje optijd wil slapen Siege eens proberen omdat ik toch die questline wil afmaken, maar het blijft maar de vraag of er een groep te vinden is...
Dan maak je die groep zelf toch? Een LFR kost echt niet veel minder tijd dan een M0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@toolkist dat ga ik ook doen, dan moeten er echter wel mensen aanhaken :) En als je er eenmaal inzit komt het ook wel goed idd, zo moeilijk is M0 niet. Het enige probleem is het vinden van mensen. De guild waar ik in zit is ook lang niet meer zo actief als in mijn vorige actieve periodes (heel MOP, begin WoD & begin Legion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:19:
@toolkist dat ga ik ook doen, dan moeten er echter wel mensen aanhaken :) En als je er eenmaal inzit komt het ook wel goed idd, zo moeilijk is M0 niet. Het enige probleem is het vinden van mensen. De guild waar ik in zit is ook lang niet meer zo actief als in mijn vorige actieve periodes (heel MOP, begin WoD & begin Legion).
Gewoon even in tank spec een groepje maken en zodra een healer signt je spec omzetten, als het echt lang duurt. Of even wachten tot de gewenste dungeon een daily quest heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@toolkist zou een healer niet direct weer vluchten na zo'n geintje? Zou ik niet op prijs stellen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:26:
@toolkist zou een healer niet direct weer vluchten na zo'n geintje? Zou ik niet op prijs stellen in ieder geval :)
'oh maar ik was nog even een WQ aan het doen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:26:
Ik vind het ook raar, precies het gedoe waarom ik aan LFG zo'n hekel heb. Als ik die healer was ging ik gelijk pleitte, zo weer een nieuwe groep gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ioramus schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:34:
[...]

Ik vind het ook raar, precies het gedoe waarom ik aan LFG zo'n hekel heb. Als ik die healer was ging ik gelijk pleitte, zo weer een nieuwe groep gevonden.
Waarmee je zelf dus ook helpt aan 'het gedoe in LFG'.
Maar, het is inderdaad het makkelijkst als @Chakotay gewoon zelf een tankspec en bijbehorende gear verzamelt. Voor M0 is het ruim voldoende als je een tank spec hebt, een wapen en schild hebt en weet waar de taunt knop zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Dat is ook wel wat ik aan het overwegen ben :) Ik heb al een 325 schild liggen vanuit een WQ, en zit tussendoor wat random battlegrounds te spammen aangezien ik bij 300(?) conquest for some reason een onehanded protection-spec zwaard kijg ondanks dat ik als fury speel. De rest van de gear is dan wel allemaal nog op dps gericht, ik moet nog even kijken hoeveel verschil er zit tussen Prot & Fury wat dat betreft.

Het daadwerkelijke tanken gaat waarschijnlijk wel lukken, heb ik tijdens Legion ook gedaan met een Demon Hunter. Ik merk alleen dat ik het leuker vind om op mijn main char te spelen aangezien daar alle 'historie' aan hangt.

Dat is alleen echter allemaal voor wat langere termijn, mijn punt was dat het als casual DPS irritant is dat dat soort story-quests opeens achter content zitten waar je niet voor kan queueen.

[ Voor 25% gewijzigd door Chakotay op 01-10-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker zelf tanken idd. Kun je ook zelf een ideale groep samenstellen.

En, nog beter, een guild zoeken. Wowprogress erbij pakken, realm forums, lijstje maken en applicatie indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zit ook wat in, degene die ik nu nog in zit lijkt redelijk dood. Ik zit er voornamelijk nog voor de guildperks in, het viel me mee dat ik er uberhaupt niet uitgemikt was na een jaar of 2 niet actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 17:04
342 moet toch wel te doen zijn als DPS om in M0 te komen? Gisteren trouwens voor het eerst een m0 gedaan (Kings Rest voor de WQ in een PUG) en viel mij eigenlijk reuze mee :X vond het makkelijker dan de Timewalks dungeons.. (zelf ilvl 344 trouwens, kan ook aan de rest van de groep hebben gelegen natuurlijk)

Moet overigens ook nog steeds Siege doen voor de questline... wellicht vanavond maar eens kijken of ik mensen zover kan krijgen nadat Kings Rest zo makkelijk was xD

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zo, Siege of Boralus is gelukt. Groepje vinden was inderdaad makkelijker dan ik dacht. Daarna ook maar meteen eens op M2 geprobeerd, bij de 1e poging vluchtte de healer na een wipe. Bij de 2e poging was de tank omgespect naar healer (wat zijn mainspec was), en is het met een nieuwe tank netaan gelukt. Met 3 seconden over de laatste boss neergeschoten :+

Wel meteen weer gezien waarom ik liever geen Mythics doe, elk piepje door de babyfoon is dan meteen 'oh crap word eens niet wakker' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer even bezig geweest met m'n paladin. Ben op dit moment in searing gorge aan het levelen (volgens mij O_o) en het gaat wel echt als een malle. Zeer eenvoudig om ten minste 1 level per uur te doen. Maar er zijn helaas andere ingame zaken die me afleiden van het levelproces. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:41:
Wel meteen weer gezien waarom ik liever geen Mythics doe, elk piepje door de babyfoon is dan meteen 'oh crap word eens niet wakker' :P
Herkenbaar. Mijne heeft ook zo trekje dat als papa eigenlijk niet zo maar weg kan wakker te willen worden. :P

Al de wipes die me kleine al heeft veroorzaakt. Bijna een raid boss :+ Was wel altijd met vrienden dus einde van het verhaal was het van... boeie. :P

Tijdens echte raids let ze moeder op hem, als er echt iets aan de hand is (wat pas 2 keer is gebeurd) dan zeg ik het en is het pech.

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 02-10-2018 09:19 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Puc van S. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:42:
342 moet toch wel te doen zijn als DPS om in M0 te komen? Gisteren trouwens voor het eerst een m0 gedaan (Kings Rest voor de WQ in een PUG) en viel mij eigenlijk reuze mee :X vond het makkelijker dan de Timewalks dungeons.. (zelf ilvl 344 trouwens, kan ook aan de rest van de groep hebben gelegen natuurlijk)

Moet overigens ook nog steeds Siege doen voor de questline... wellicht vanavond maar eens kijken of ik mensen zover kan krijgen nadat Kings Rest zo makkelijk was xD
342 is behoorlijk overgeared voor m0, daar dropt 340 namelijk. Ik zou zeggen da tje dan eerder +3 kan doen. Overigens is het ilvl van de dps een stuk belangrijker dan de tank en healer voor m+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik mezelf de laatste tijd echt moet dwingen om in te loggen en daar baal ik gek genoeg ook wel van.
Had andere verwachtingen in en van BfA en dat is niet gelukt.

Ik ga maar eens hard nadenken hoe ik mijn "vonk" weer terug kan krijgen of ik neem even een lekkere break :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:27:
Moet zeggen dat ik mezelf de laatste tijd echt moet dwingen om in te loggen en daar baal ik gek genoeg ook wel van.
Waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Ik ga maar eens hard nadenken hoe ik mijn "vonk" weer terug kan krijgen of ik neem even een lekkere break :)
Ik ben volledig gestopts met WQ's en AP farm. Log in voor raids en voor m+ maar als die niet zijn dan ben ik eigenlijk snel weer weg... Blijft niet zo veel meer over wat ik leuk vind, terwijl ik m+ met guildies en de raids juist nog wel heel leuk vind!

Vanavond weer even die lootpinata 2x doorlopen voor een 370 item.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24

Ik heb dus hetzelfde, zeker nu ik de nieuwe FIFA heb en eind deze maand Red Dead Redemption 2 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk juist aan mezelf dat ik continu zin heb om in te loggen en lekker beetje te rommelen met van alles en nog wat. Ik blijf het gevoel houden dat ik ontzettend veel te doen heb. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mezelf bepaald doel heb gesteld en die wil ik gewoon gaan behalen. Of het gaat lukken? Zeker! Wanneer? Kan tijdje duren omdat ik veel afgeleid ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik niets kan vinden wat ik leuk vind om te doen,eerlijk gezegd.
Ik log in en log binnen een minuut alweer uit :)

Alles is mij teveel een grind geworden en daar heb ik,misschien ook omdat ik ouder wordt, gewoon geen zin meer in

Wil je vliegen ? Ok, grind eerst maar eens tig achievements.
Wil je Allied races spelen ? Grind eerst maar eens tig Reputations.
Islands en Warfront vind ik echt enorme bagger.

En aangezien ik niet Raid blijft er niet zo veel meer over :)
Dit is mijn probleem en mijn mening hoor, dat snap ik hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Omdat ik niets kan vinden wat ik leuk vind om te doen,eerlijk gezegd.
Ik log in en log binnen een minuut alweer uit :)

Alles is mij teveel een grind geworden en daar heb ik,misschien ook omdat ik ouder wordt, gewoon geen zin meer in

Wil je vliegen ? Ok, grind eerst maar eens tig achievements.
Wil je Allied races spelen ? Grind eerst maar eens tig Reputations.
Islands en Warfront vind ik echt enorme bagger.

En aangezien ik niet Raid blijft er niet zo veel meer over :)
Dit is mijn probleem en mijn mening hoor, dat snap ik hehe
Ik vroeg het met gewoon af :) En naar aanleiding van wat je zegt, kan ik me voorstellen dat je niet lang blijft hangen ingame. :) MIsschien begint inderdaad de tijd te komen dat je WoW vaarwel gaat zeggen (ook al kom je toch wel weer terug ;))

Gelukkig heb ik er geen last van. Tegelijkertijd is het ook - helaas -, want hierdoor laat ik een hoop andere dingen liggen (lees: spellen ;))

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 02-10-2018 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik speel op dit moment alleen maar wanneer het uitkomt, en ik neem er de tijd voor om quests te ontdekken en het verhaal door te spelen...

Ik zit op dit moment dus world quests en her en der een dungeon te doen op mijn main te doen zodat ik verder kan met de War campaign. En daarnaast ben ik bezig met mijn Horde character te levelen waarmee ik net Nazmir klaar heb en ben begonnen met Zuldazar..

Dus ik heb voorlopig nog wel het een en ander te doen (want ook War campaign voor de Horde en rep verzamelen daarvoor)

Want ik ga Uldir pas in op het moment dat ik beide eilanden klaar heb qua main story quests.

En ik heb me eigenlijk prima vermaakt met mijn eerste War front. Sure, het kan complexer en is in feite niet te verliezen... maar het soort content is wel cool. Dus ik wil het ook zien vanaf de Horde kant en Stromgarde aanvallen. Dus ik moet mn Hunter ook maar eens gaan gearen somewhat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 03:59
Ik baal op dit moment vooral dat ik Legion heb overgeslagen. Daar heb ik de laatste tijd toch nog steeds meer lol in dan in BfA (heb m'n rogue wel naar 120 gebracht in BfA, maar daarna toch weer terug naar Legion om van alles en nogwat in te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
RustStorm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Gelukkig heb ik er geen last van. Tegelijkertijd is het ook - helaas -, want hierdoor laat ik een hoop andere dingen liggen (lees: spellen ;))
Ja dat is een beetje het probleem met WoW, het kost flink wat tijd.

En komende tijd komen er toch wat mooie games uit, die ik zeker wil spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Ik vroeg het met gewoon af :) En naar aanleiding van wat je zegt, kan ik me voorstellen dat je niet lang blijft hangen ingame. :) MIsschien begint inderdaad de tijd te komen dat je WoW vaarwel gaat zeggen (ook al kom je toch wel weer terug ;))
Ik kom altijd terug :)
Speel al sinds 2004 dus het is bijna logisch dat het soms even genoeg is.

Persoonlijk mag Blizzard van mij iets minder (rep) grinds in voeren. Dat zou ik prettig vinden.
Ervaar ze nu echt als een obstakel.
Zou bijvoorbeeld ontzettend graag een Kul Tiran prot warrior willen spelen. Echt super graag zelfs.
Maar tot op heden kan dat gewoon nog niet, waarschijnlijk zal er daarna iets nodig zijn om ze wel vrij te spelen en dan level ik naar max level om weer te moeten grinden (voor flying etc)
Eigenlijk al die Allied races met een rep lock hadden wat mij betreft wat toegankelijker mogen zijn.

Ps, dit is geen rant of zo hoor.
Is puur hoe ik mijn momenteel voel in BfA.
Ben soms gewoon jaloers als ik lees hoeveel plezier andere spelers wel hebben :+

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 02-10-2018 11:52 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Eerste warfront krijg ik een 370 waist, dan van een heroic kistje een 370 waist en vandaag weer van warfronts een 370 waist. Begin er aardig klaar mee te raken krijg geen 1 keer fatsoenlijk loot.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:42:
Ik merk juist aan mezelf dat ik continu zin heb om in te loggen en lekker beetje te rommelen met van alles en nog wat. Ik blijf het gevoel houden dat ik ontzettend veel te doen heb. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mezelf bepaald doel heb gesteld en die wil ik gewoon gaan behalen. Of het gaat lukken? Zeker! Wanneer? Kan tijdje duren omdat ik veel afgeleid ben ;)
Same hier! Heb het wel afgebakend en bepaalde dingen doe ik niet (alle WQ's bijvoorbeeld, island expeditions)

En ik heb wellicht ook het geluk dat ik een leuke guild heb, ik kan met mensen spelen die motiveren, raiden gaat qua progressie uitstekend en ook op pvp gebied mag ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intelcorei7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:01:
Eerste warfront krijg ik een 370 waist, dan van een heroic kistje een 370 waist en vandaag weer van warfronts een 370 waist. Begin er aardig klaar mee te raken krijg geen 1 keer fatsoenlijk loot.
Ik had ongeveer exact hetzelfde, maar dan met bracers... Dat is echt niet leuk om mee te maken... ;(

Je zou bijna denken: volgende keer beter! :) Althans, zo ben ik er maar in gaan staan, anders wordt het gedurende een te lange tijd geen leuke bedoeling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:40

ZeroCode

Woopie

Dat had ik ook, ben nu een paar jaar weg geweest. En sinds Bfa ben ik weer helemaal happy. Mijn hunter speelt heerlijk en mijn mage zal daarna volgen.

Waarschijnlijk krijg ik ook last van de rep grind, maar daar ben ik totaal niet mee bezig. Ik zit nu op level 114 of 115, geen idee. Speel gewoon lekker :)
Iusedto schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Ik kom altijd terug :)
Speel al sinds 2004 dus het is bijna logisch dat het soms even genoeg is.

Persoonlijk mag Blizzard van mij iets minder (rep) grinds in voeren. Dat zou ik prettig vinden.
Ervaar ze nu echt als een obstakel.
Zou bijvoorbeeld ontzettend graag een Kul Tiran prot warrior willen spelen. Echt super graag zelfs.
Maar tot op heden kan dat gewoon nog niet, waarschijnlijk zal er daarna iets nodig zijn om ze wel vrij te spelen en dan level ik naar max level om weer te moeten grinden (voor flying etc)
Eigenlijk al die Allied races met een rep lock hadden wat mij betreft wat toegankelijker mogen zijn.

Ps, dit is geen rant of zo hoor.
Is puur hoe ik mijn momenteel voel in BfA.
Ben soms gewoon jaloers als ik lees hoeveel plezier andere spelers wel hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
RustStorm schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

Ik had ongeveer exact hetzelfde, maar dan met bracers... Dat is echt niet leuk om mee te maken... ;(

Je zou bijna denken: volgende keer beter! :) Althans, zo ben ik er maar in gaan staan, anders wordt het gedurende een te lange tijd geen leuke bedoeling. ;)
Maar dit vind ik gewoon niet leuk meer, ik heb nu ook 2x uldir 4 bosses gedaan en van geen 1 boss loot gehad. Zo kom ik nooit verder.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen een Alliance Rogue gelevelt op silvermoon voor de lore aan hun kant samen met een maat van me. Ik moet eerlijk zeggen dat zover wat ik gezien heb questwijze een stuk leuker was dan Horde.

Nu ondertussen al een paar dagen ingelogd op die rogue en ik merk echt hoe makkelijk alliance het heeft. Alles staat om de hoek en als je ergens heen moet kun je flightpath of een ferry gebruiken. Feitelijk kom je overal binnen no time terwijl dat bij de Horde echt wel heel anders is.

In die tijd ben ik ook eens even goed voor islands gaan zitten en ik moet zeggen als je weet wat je moet doen is het best wel leuk. Ik was eerst pro actief tegen islands maar nu niet meer :+ ik zeg niet dat het perfect is want er zijn zeker wel dingen waarvan ik denk dat kan anders zoals de uitleg en betere aanduiding wat nou slim is om mee te pakken onderweg.

Dus ja, nu even de twijffel alliance of horde. Denk dat het er maar aan ligt waar ik als eerste een leuke guild kan vinden. Met de experience die ik heb zou dat niet bijzonder moeilijk moeten zijn :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 12:29
Chakotay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:47:
Ik had precies hetzelfde probleem een tijdje geleden. Ik wilde graag die Kul Tiras verhaallijn afmaken, maar was een beetje schuchter in het zoeken naar een PuG voor de Siege mythic dungeon.

Uiteindelijk heeft een guildie me op sleeptouw genomen, met drie puggers. Dat viel reuze mee en ik heb dezelfde week nog een aantal pugs gedaan (ivm de weekly quest en 4 benodigde mythics) zonder problemen.

't is een beetje jammer dat ik me initieel zo opzij heb laten zetten, ik speel dit spel al sinds vanilla en heb ervaring in elke rol (vnl. tank). Toch kijk ik steeds op tegen mogelijk gezeur en het vergif dat sommige pugs nu eenmaal zijn 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
Het blijft een vervelend iets, die rng met loot. Bij ons de guild hebben we ongeveer 25 heroic bosses gedaan volgens mij en ik heb iets van 4 items gewonnen. Daarnaast wel een keer iets getrade gekregen en iets uit de verschillende caches, maar ook minimaal 4 cloaks in totaal. Azerite gear: 355, 340, 340. Trinkets zijn crap (droppen die ooit?). Gelukkig heb ik wel 2 items van mythic Taloc :)

Andere mage in de guild: constant upgrades. Denk aan 385, 370, 370 azerite, on use trinket van world boss, 395 wapen. Verschillen in dps zijn dus ook behoorlijk.

Het heeft zo z'n voordelen en nadelen, die personal loot :P

Maar morgen als ik de weekly cache open zit er toch een mooi 385 azerite item in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
IntToStr schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:36:
Het blijft een vervelend iets, die rng met loot. Bij ons de guild hebben we ongeveer 25 heroic bosses gedaan volgens mij en ik heb iets van 4 items gewonnen. Daarnaast wel een keer iets getrade gekregen en iets uit de verschillende caches, maar ook minimaal 4 cloaks in totaal. Azerite gear: 355, 340, 340. Trinkets zijn crap (droppen die ooit?). Gelukkig heb ik wel 2 items van mythic Taloc :)

Andere mage in de guild: constant upgrades. Denk aan 385, 370, 370 azerite, on use trinket van world boss, 395 wapen. Verschillen in dps zijn dus ook behoorlijk.

Het heeft zo z'n voordelen en nadelen, die personal loot :P

Maar morgen als ik de weekly cache open zit er toch een mooi 385 azerite item in! :D
Volgens mij is de droprate van personal loot ongeveer 20%. Dan is na 25 bosses 4 items niet heel raar. Of reken je bonus rolls mee?

Volgens mij is dat ook vrijwel altijd zo geweest, ongeveer 1 item per 5 spelers in de raid per boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:59
BlackMage schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:07:
[...]

Volgens mij is de droprate van personal loot ongeveer 20%. Dan is na 25 bosses 4 items niet heel raar. Of reken je bonus rolls mee?

Volgens mij is dat ook vrijwel altijd zo geweest, ongeveer 1 item per 5 spelers in de raid per boss.
Met bonus rolls kom ik op 32 denk ik. Ach ja, komt vanzelf wel weer he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Iusedto schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:44:
[...]
Maar tot op heden kan dat gewoon nog niet, waarschijnlijk zal er daarna iets nodig zijn om ze wel vrij te spelen
Wat er bekend is met betrekking tot Kul Tiran / Zandalari:

Reputation requirement:
7th Legion / Honorbound

Questing progress:
Deel twee van de War campaign compleet.

Dus op zich valt dat qua effort nog behoorlijk mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
icemotion schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Reputation requirement:
7th Legion / Honorbound

Questing progress:

Is dat bevestigd? want dacht dat er weer een nieuwe rep grind komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
perryvdbosch schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Enige wat ik heb gehoord is exalted Proudmoore / Siege of Zuldazar gedaan en done
Zal wel Talanji/Siege zijn voor horde, dat heeft volgens mij op MMO-champ gestaan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

perryvdbosch schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:23:
[...]

Het is sowieso bevestigd dat het aan de rep van een bestaande faction vast zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Van het weekend mijn pterrordax egg ontvangen! Ik zit nu op dag 2 van de 28 dagen aan dailies voor de mount xD

Verder lukt het maar niet echt om met de guild 1 á 2 guild raids te organiseren. We hebben op een gemiddelde avond zomaar 20+ mensen online. Maar animo is er gewoon niet. En omdat we nog niet eens begonnen zijn op Normal zijn mensen misschien ook nog wat terughoudend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanswfje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:30:
Van het weekend mijn pterrordax egg ontvangen! Ik zit nu op dag 2 van de 28 dagen aan dailies voor de mount xD

Verder lukt het maar niet echt om met de guild 1 á 2 guild raids te organiseren. We hebben op een gemiddelde avond zomaar 20+ mensen online. Maar animo is er gewoon niet. En omdat we nog niet eens begonnen zijn op Normal zijn mensen misschien ook nog wat terughoudend ofzo.
Mensen kicken en je recruitment proces aanpassen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Want als je in een guild wil zitten moet je raiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
toolkist schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:26:
Want als je in een guild wil zitten moet je raiden?
als ik het zo lees lijkt het me de bedoeling van die guild? het hoeft natuurlijk niet perse voor elke guild te gelden, maar in deze context geef ik hmmmmmmmmmpff wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
icemotion schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Reputation requirement:
7th Legion / Honorbound

Questing progress:

valt behoorlijk mee inderdaad! Vind het persoonlijk alleen een beetje apart waarom de rep gebonden wordt aan 7th legion/honorbound? je hebt al 2 reputations (zandalari empire en wat de alliance heeft) van de rassen zelf tenslotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap