Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Warfronts:
bij de (1ste keer) horde was prima te doen; maar ook daar merkte je dag 2 al dat veel mensen semi-afk bezig zijn (beetje op en neer mine runnen of zo)
Bij de 1ste keer Allies was eigenlijk meteen al veel mensen die lekker hun eigen ding doen.
Mijn mening is de huidige 320 ilvl req de boos doener,
op horde hunter was geweldig om lekker een alt te gearen (van 300- 330 of zo);
maar boven de 320 gaan ook WQs max 340 droppen dus is noodzaak om 20-40min in scenario te zitten het niet de meer waard;
Nu doe ik nog puur om de boat unlock te krijgen, verder grind ik de gear/skins wel uit de rares die elke 2 weken kan doen

Expeditions:
Eerste paar was wel fun, maar voor iemand die dit spel puur social speelt is grinden van AP laatste wat me interesseert, enige wat ik er zou willen halen is de battle pets; maar de content is zo saai (ga bij de boat de tegenstander farmen -> win) en soms ook zo salty dat geen zin heb om het te moeten farmen.
Mocht het ooit tokens worden om de pets te kopen dan zal het weer oppakken, maar zolang het random is no way.

Eindelijk Dark Iron Dwarf unlocked, maar vraag me af of die mole machine nu echt zo veel toevoegt op enigneer teleports

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 22:02
Staat nu een lang stuk op reddit over islands, het lijkt er nu op dat efficiënt spelen juist averechts werkt voor rewards, eigenlijk zou je bepaalde named mobs moeten hunten.

Interessant verhaal,

https://www.reddit.com/r/...ntent_system_released_in/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekky
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 04-09-2024
Zullen de allied races altijd achter de benodigde achievement en reputation blijven zitten?
Had eigenlijk wel gedacht dat ze met de komst van BFA wel speelbaar zouden zijn zonder de requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-07 11:35
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd zijn of er mensen hier zijn die regelmatig battlegrounds doen of arena spelen. Ik ben zelf sinds enige tijd weer begonnen en voorheen speelde ik dus voornamelijk PvE, maar het PvP gedeelte vind ik ook wel aardig leuk op dit moment. Ik merk wel voor bijvoorbeeld battlegrounds dat het handiger zou zijn als je een groepje hebt waarmee je invloed kan hebben op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-07 16:51

koelebobes

Wen BTC €100K

SebasRe schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:45:
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd zijn of er mensen hier zijn die regelmatig battlegrounds doen of arena spelen. Ik ben zelf sinds enige tijd weer begonnen en voorheen speelde ik dus voornamelijk PvE, maar het PvP gedeelte vind ik ook wel aardig leuk op dit moment. Ik merk wel voor bijvoorbeeld battlegrounds dat het handiger zou zijn als je een groepje hebt waarmee je invloed kan hebben op de game.
Horde of Alliance ? Ik speel op de horde kant constant PVP als healer mocht je een groepje willen maken PM' mij dan maar.

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Zethiel schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:58:
Staat nu een lang stuk op reddit over islands, het lijkt er nu op dat efficiënt spelen juist averechts werkt voor rewards, eigenlijk zou je bepaalde named mobs moeten hunten.

Interessant verhaal,

https://www.reddit.com/r/...ntent_system_released_in/
Interessant maar zoals gezegd wil je toch voor de winst gaan. Het locken op bepaalde mobs is dan niet heel erg efficient. Vooral als je mythic-only speelt of pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:52
Rekky schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:16:
Zullen de allied races altijd achter de benodigde achievement en reputation blijven zitten?
Had eigenlijk wel gedacht dat ze met de komst van BFA wel speelbaar zouden zijn zonder de requirements.
Aan Death Knights zaten in het verleden ook restricties die later (maar volgens mij niet in de eerstvolgende expansion al) versoepeld zijn, dus grote kans dat deze restricties in een toekomstige uitbreiding ook verdwijnen (of misschien dat je ze tegen betaling kunt unlocken straks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koelebobes schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:54:
Ik ben mijn Disc priest aan het upgearen voor de Arena alleen blijf ik hangen op 348, Ik krijg deze week 5x 350-375 gloves terwijl ik die vorige week al gekregen had tijdens de warfront. Ik focus mij vooral op Mastery en Haste en krijg steeds crit items. Grappige is nadat alles wat ik kon krijgen Gloves waren, is mijn conquest cap in de arena je raad het al.... Gloves dezelfde als deze week :(

Heeft iemand nog must seen tactics of must haves voor de arena ? Ik begin eindelijk wat beter te worden in de Arena alleen blijf ik steken op rating 1300 -_- 2v2
Als je op 2v2 al op 1300 blijft steken dan zou ik eens gaan kijken naar wat basis zaken:

- Welke comp speel je
- Is je spec wel goed (vergeet ook niet te speccen naar aanleiding van je tegenstanders)
- Zorg voor goede keybinds
YouTube: Legion 7.3.5 | How to Heal in Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 13:22
Ik speel waarschijnlijk te casual om een goed oordeel erover te vellen maar ik vind het tot nu toe echt een geweldige expec. De verhaal lijnen als alliance zijn gewoon goed en ook de gebieden zijn fantastisch uitgewerkt. Wanneer ik vervolgens op Zandalar rond loop zie ik alleen een kaal landschap (voor mijn gevoel).

Sinds BfA ook eens begonnen met Arena, kom maar niet tot 1400 rating in 2s :P Merk dat ikzelf ook nog veel te leren heb. Gister avond met een Rogue op Silvermoon gespeeld, toevallig ook een nederlander dus misschien zit die ook ergens op dit topic te stealten :D In ieder geval weer veel bijgeleerd omtrent Arena's dus ik vermaak me de komende tijd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekook schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:28:
Ik speel waarschijnlijk te casual om een goed oordeel erover te vellen maar ik vind het tot nu toe echt een geweldige expec. De verhaal lijnen als alliance zijn gewoon goed en ook de gebieden zijn fantastisch uitgewerkt. Wanneer ik vervolgens op Zandalar rond loop zie ik alleen een kaal landschap (voor mijn gevoel).
Ligt eraan, verhaal matig gaat er wel heel wat rond bij de Horde maar de zones complimenteren dat niet echt. Ik vond de zones van Alliance als Horde (zonder quests) een stuk boeiender eruit ziet dan de hordes bos, moeras en woestijn.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:27
Sn3gG3l schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:50:
[...]

Pvp doe ik niet meer maar ik vind Arms erg leuk om te spelen. Merk wel dat ik voor dungeons en raids nog wat meer keybinds in moet stellen want anders zakt de boel wat in. Speelde fury in legion maar vind dit toch wel wat leuker.
Arms is voor mij altijd de “barbarian” spec geweest. Groot 2H wapen en gaan :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:05:
[...]

En twee grote wapens en keihard doorrammen dan? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:27

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-07 11:35
koelebobes schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:46:
[...]

Horde of Alliance ? Ik speel op de horde kant constant PVP als healer mocht je een groepje willen maken PM' mij dan maar.
Ah ja, niet geheel onbelangrijk om te vermelden, maar ik speel als Alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 23:09
misschien engelse spam..
maar ik ben te lui om het ook nog in het nederlands te typen :P

Hello everyone,

Quintessence is one of the older raiding guilds in Kul Tiras (Alonsus / Kul Tiras / Anachronos) (turning 12 this January). We're a multi-national guild, comprised mostly of veteran players, active since our founding and focused on raiding without ignoring all other aspects of the game.

At the moment, we're recruiting players of almost every class and role to strengthen our raiding team on our way to heroics. However, mythics aren't not in our immediate plans, though that might change.

We're considering everyone, so don't hesitate to contact us even if your class/role does not appear on our list:

- DPS with offtank gear, just in case. Mostly interested in a paladin or druid.

- a couple of healers. A shaman, monk or paladin would be nice to have.

- Casters: Warlock, boomkin, shaman are our top priorities. We're not too fussed if you don't play either of those.

- Melee: Monk

- Misc: Gnome abusers.

Our main raiding nights are Thursdays and Sunday 19:45-23:00, server time. From time to time, we also add optional raids. Our main requirements are to be on time or inform us beforehand in case you can't make it, be prepare and Discord.

There are a few ways you can contact our officers for a chat:

- Directly whisper us: Yrell, Lies, Emalaith, Lunaminica or any other member of the guild in case we're offline or on alts.

- Add me on battlenetID: Luna#2890

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 11:53
Bossie schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:05:
[...]

Inderdaad, de reden dat ik destijds die warrior heb gemaakt omdat ik die Zandalari Sword (weet exacte naam ff niet) met archeology vond. Niets mooiers dan als koe (Tauren) met zo'n big ass sword bladestorm te doen :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:54
Gisteren nog ff gauw een +6 en +7 mythic meegepakt. Beide keren geen loot uit het kistje :-(

Hopelijk vanavond dan een leuk item uit de weekly chest.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Rekky schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:16:
Ik ben bang van wel. Zover zitten ze allemaal achter een reputatie muur omdat reputatie voor iedereen behaalbaar is en verhaal matig wat verteld over ze kan worden. Ik zie hoogstens nog ene mogelijkheid tot een quest chain. Uiteindelijk moet er een pre-quest komen met een reden waarom ze de Alliance of Horde joinen. Dat lijkt mij nogal moeilijk zonder enige vorm van verhaal erachter. Eisen als clear raid tier op x of behaal x rating in PvP zie ik niet zo snel gebeuren aangezien je daar niet erg veel verhaal kwijt kan. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Kadardar schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:19:
[...]

Ik ben bang van wel. Zover zitten ze allemaal achter een reputatie muur omdat reputatie voor iedereen behaalbaar is en verhaal matig wat verteld over ze kan worden. Ik zie hoogstens nog ene mogelijkheid tot een quest chain. Uiteindelijk moet er een pre-quest komen met een reden waarom ze de Alliance of Horde joinen. Dat lijkt mij nogal moeilijk zonder enige vorm van verhaal erachter. Eisen als clear raid tier op x of behaal x rating in PvP zie ik niet zo snel gebeuren aangezien je daar niet erg veel verhaal kwijt kan. .
Hoewel ik het logisch zou vinden dat ze achter een reputatiemuur blijven zitten, vind ik het wel extreem onlogisch dat het bij vier Allied Races om reputaties uit de vorige expansion gaat.

Blizzard moet daar echt wat aan doen. De eerste vier rassen zijn onderdeel van BFA (ook prominent te zien op de BFA verkooppagina) maar je moet eerst enkele weken (of langer) oude content gaan grinden om ermee te kunnen spelen en dat vind ik belachelijk, zeker voor nieuwe of terugkerende spelers!

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:26:
[...]

Hoewel ik het logisch zou vinden dat ze achter een reputatiemuur blijven zitten, vind ik het wel extreem onlogisch dat het bij vier Allied Races om reputaties uit de vorige expansion gaat.

Blizzard moet daar echt wat aan doen. De eerste vier rassen zijn onderdeel van BFA (ook prominent te zien op de BFA verkooppagina) maar je moet eerst enkele weken (of langer) oude content gaan grinden om ermee te kunnen spelen en dat vind ik belachelijk, zeker voor nieuwe of terugkerende spelers!
Hoezo is het precies belachelijk dat nieuwe of terugkerende spelers content doen wat ze nog niet gespeeld hebben? Zo lang duurt die grind nou ook weer niet. Het is vooral discipline hebben om je daily quests even af te maken.

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-01 11:00
[...]

Zit wel een logica achter, die 4 allied races zijn ook allemaal uit Legion. (leuk is anders natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 21:00
Anoniem: 316512 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:28:
[...]

Hoezo is het precies belachelijk dat nieuwe of terugkerende spelers content doen wat ze nog niet gespeeld hebben? Zo lang duurt die grind nou ook weer niet. Het is vooral discipline hebben om je daily quests even af te maken.
Ze zouden op zijn minst de rep requirement naar revered kunnen verlagen... Of de rep die je krijgt verdubbelen.

Maar goed, het blijft wow... en dus zul je altijd wel ergens voor moeten grinden..
[...]

Hoezo Onlogisch? De eerste 4 rassen Void Elf, Lightforged Draenei, Highborne en Highmountain Tauren waren overduidelijk in Legion aanwezig en hebben echt helemaal niets met BfA te maken, Het is alleen dat ze tijdens de aankondiging van BfA beschikbaar kwamen omdat dat een nieuwe feature was los van BfA maar dat er meerdere rassen beschikbaar kwamen tijdens BfA. Maar toen de eerste 4 beschikbaar kwamen was het nog steeds Legion.

ps. void elfs misschien niet zo aangezien je alleen maar alleria helpt en bij de prequest is het ineens van... owh nu zijn we met meerdere :+
Zeara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:42:
[...]

Ze zouden op zijn minst de rep requirement naar revered kunnen verlagen... Of de rep die je krijgt verdubbelen.

Maar goed, het blijft wow... en dus zul je altijd wel ergens voor moeten grinden..
Als er een timewalking versie komt van Legion kun je rep kopen... je hebt alleen de pech dat er maar 1 timewalking per maand is dus je zou alle expansions moeten afwachten timewalking wijze voordat Legion eens beschikbaar komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 26-09-2018 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren hebben wij G'Huun voor de eerste keer neergelegd en zijn daarna gelijk doorgegaan op HC. Ging ook wel lekker, 3 bosses down. Vectis scheelde echt een haar, anders hadden we direct 4/8 gehad. Wel lekkere progress dus, zijn we blij mee.

Daarnaast gisteren ook mezelf een "cadeau" gedaan en Vial of the Sands gekocht. Eindelijk een 2 seater:
Afbeeldingslocatie: https://www.raiditem.com/upload/iteminfo/20160521/20160521022844_39679.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
Anoniem: 316512 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:28:
[...]

De grind duurt wel heel lang, zeker als je met BFA content bezig wilt zijn omdat dat de expansion is die je gekocht hebt en waarvoor je bent teruggekomen.
Ioramus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:29:
[...]

Zit wel een logica achter, die 4 allied races zijn ook allemaal uit Legion. (leuk is anders natuurlijk).
Blizzard-logica inderdaad. De rassen zitten inderdaad in Legion maar ze zijn onderdeel van BFA. Als je BFA niet koopt kun je ze niet spelen. Dus het zijn BFA rassen met Legion vereisten en dat is echt volstrekt idioot.
Kadardar schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:43:
[...]

Hoezo Onlogisch? De eerste 4 rassen Void Elf, Lightforged Draenei, Highborne en Highmountain Tauren waren overduidelijk in Legion aanwezig en hebben echt helemaal niets met BfA te maken, Het is alleen dat ze tijdens de aankondiging van BfA beschikbaar kwamen omdat dat een nieuwe feature was los van BfA maar dat er meerdere rassen beschikbaar kwamen tijdens BfA. Maar toen de eerste 4 beschikbaar kwamen was het nog steeds Legion.

ps. void elfs misschien niet zo aangezien je alleen maar alleria helpt en bij de prequest is het ineens van... owh nu zijn we met meerdere :+
Ja, ze kwamen als pre-order reward voor BFA beschikbaar in Legion. Ze zijn echter nog steeds 100% onderdeel van BFA want zonder BFA te kopen kun je ze niet spelen. Dus om een BFA feature te kunnen gebruiken moet je tijd gaan verspillen in de vorige expansion. Heel goed over nagedacht door Blizzard... 8)7

Voor de mensen die Legion gespeed hebben is er niks aan de hand natuurlijk maar er komen heel veel mensen terug voor een nieuwe expansion die Legion misschien niet of heel weinig gespeeld hebben.

• Zeara
Kadardar schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:43:

Als er een timewalking versie komt van Legion kun je rep kopen... je hebt alleen de pech dat er maar 1 timewalking per maand is dus je zou alle expansions moeten afwachten timewalking wijze voordat Legion eens beschikbaar komt.
Mijn plan is om mijn DH te levelen naar 120 en dan verder te gaan met rep verzamelen. Dan knal je sowieso wel snel door alle Qs heen en kun je lijkt mij de meeste elites wel solo-en.

Bij legion begonnen en alleen een DH geleveld naar 110, want nieuw. En toen had ik het wel gezien. Net voor BfA weer begonnen en had nog met de DH alle Argus Qs gedaan. Maar wou met BfA eerst mijn shammy lvlen. Dus ik ga dadelijk gewoon verder met de DH rep verzamelen. De shammy gebruik ik dan voor alle BfA rep.

Ik heb net nog maar op de BfA site gekeken. Er staat duidelijk dat je de respect moet verdienen van de Allied Races. En dat je er voor terug moet naar Legion is ook logisch. Ze zouden je natuurlijk ook alleen de main Q chain in een gebied kunnen laten doen... Maar ach, het is zoals het is.

Maar dan moet iemand mij nog maar even uitleggen waarom we 7th legion rep moeten hebben voor dark iron dwarves?? Geldt waarschijnlijk hetzelfde voor de Horde... Maar dat zal wel duidelijk worden gemaakt in de recruitement Q chain...

• Ioramus
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:56:Blizzard-logica inderdaad. De rassen zitten inderdaad in Legion maar ze zijn onderdeel van BFA. Als je BFA niet koopt kun je ze niet spelen. Dus het zijn BFA rassen met Legion vereisten en dat is echt volstrekt idioot.
Nu ja, zoals je al aangaf deze waren er tijdens pre-order dus er waren nog geen Bfa reps om te grinden. Moest dus wel Legion rep zijn.

Ik ben ook niet blij met de rep grind, had liever een wat langere quest chain gehad maar goed, vind het op zich wel logisch. Alleen niet leuk.

• Ioramus
Zeara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:58:
[...]
Maar dan moet iemand mij nog maar even uitleggen waarom we 7th legion rep moeten hebben voor dark iron dwarves?? Geldt waarschijnlijk hetzelfde voor de Horde... Maar dat zal wel duidelijk worden gemaakt in de recruitement Q chain...
Dark Iron komt opeens boven drijven in Zandalar waar een aantal outpost Dark Iron zijn dus daarom zal het wel aan de 7th legion rep zijn gelinked. Hoe ze daar zo plotsklaps komen ... hmm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ioramus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:00:
[...]

Nu ja, zoals je al aangaf deze waren er tijdens pre-order dus er waren nog geen Bfa reps om te grinden. Moest dus wel Legion rep zijn.

Ik ben ook niet blij met de rep grind, had liever een wat langere quest chain gehad maar goed, vind het op zich wel logisch. Alleen niet leuk.
Toen niet inderdaad, nu wel. Tijd dat Blizzard daar iets aan doet dus. Ik snap werkelijk niet hoe sommige keuzes die Blizzard maakt tot stand zijn gekomen. Hoe kunnen ze nou denken dat dit een goed idee is?

Laten we een nieuwe expansion maken met nieuwe rassen maar ze dan tegelijkertijd oude content laten grinden... 8)7

Als de eerste vier Allied Races nou ook daadwerkelijk onderdeel van de Legion Expansion waren (oftewel speelbaar voor mensen die Legion gekocht hebben maar BFA niet gekocht hebben) zou ik er helemaal geen probleem mee hebben dat mensen oude content moeten grinden maar dat is helaas niet het geval.

Een goede vriend van mij is recent weer gaan spelen en was niet blij toen ik hem vertelde dat hij even een paar weken Argussian Reach rep mocht gaan grinden om een mooi Void Elfje te kunnen maken... Hij vond het op z'n zachtst gezegd een hele fout keuze van Blizzard.
Zeara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:58:
[...]

Mijn plan is om mijn DH te levelen naar 120 en dan verder te gaan met rep verzamelen. Dan knal je sowieso wel snel door alle Qs heen en kun je lijkt mij de meeste elites wel solo-en.

Bij legion begonnen en alleen een DH geleveld naar 110, want nieuw. En toen had ik het wel gezien. Net voor BfA weer begonnen en had nog met de DH alle Argus Qs gedaan. Maar wou met BfA eerst mijn shammy lvlen. Dus ik ga dadelijk gewoon verder met de DH rep verzamelen. De shammy gebruik ik dan voor alle BfA rep.

Ik heb net nog maar op de BfA site gekeken. Er staat duidelijk dat je de respect moet verdienen van de Allied Races. En dat je er voor terug moet naar Legion is ook logisch. Ze zouden je natuurlijk ook alleen de main Q chain in een gebied kunnen laten doen... Maar ach, het is zoals het is.

Ja Dark Iron Dwarves en Mag'har orcs zijn een beetje de oddballs. Misschien dat we nog quests krijgen die het uitleggen dat we extra hulp nodig hebben en dat iemand van die reps bedenkt...wij hebben nog vrienden op Draenor, laten we eens hulp gaan vragen. Maar meer dan dat heb ik ook geen idee over aangezien ik nog bezig ben met de honorbound rep. (bijna klaar tevens).

Edit:
Zag gisteren wel mensen Mag har orcs spelen op b.net. Duys er zijn al mensen die de quest chain al hebben gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 26-09-2018 10:07 ]

• Zeara
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:04:
[...]

Toen niet inderdaad, nu wel. Tijd dat Blizzard daar iets aan doet dus. Ik snap werkelijk niet hoe sommige keuzes die Blizzard maakt tot stand zijn gekomen. Hoe kunnen ze nou denken dat dit een goed idee is?
Of laten we de conclusie van de Main Q chain verstoppen achter een Mythic dungeon.... 8)7

• Ioramus
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:04:
[...]Laten we een nieuwe expansion maken met nieuwe rassen maar ze dan tegelijkertijd oude content laten grinden... 8)7
Daarom is het ook beter ze weg te stoppen achter een (scalable) questchain - die hoeven ze maar 1x te maken en dan gaat het vanzelf mee. Rep grinds zijn altijd static en zeker voor later irritant omdat je dan oude content in moet om te grinden wat echt een "waste of time" is.

• EnigmaNL
Zeara schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:06:
[...]

Of laten we de conclusie van de Main Q chain verstoppen achter een Mythic dungeon.... 8)7
Inderdaad. Dit is een van de vele rare keuzes die Blizzard door de jaren heen gemaakt heeft. Sommige dingen zal ik echt nooit begrijpen.
Ioramus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:13:
[...]

Daarom is het ook beter ze weg te stoppen achter een (scalable) questchain - die hoeven ze maar 1x te maken en dan gaat het vanzelf mee. Rep grinds zijn altijd static en zeker voor later irritant omdat je dan oude content in moet om te grinden wat echt een "waste of time" is.
Inderdaad. Ik denk dat er tientallen andere oplossingen bedacht kunnen worden die beter zijn dan waar ze nu voor gekozen hebben.

Zelf dacht ik eigenlijk in het begin dat de reputation vereiste alleen zou gelden tijdens de pre-order periode omdat je de rassen "vervroegd" kreeg. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Ik heb gelukkig de eerste vier rassen vrijgespeeld maar ik vind het voor nieuwe/terugkerende spelers wel heel erg jammer. Ik zou niet graag in hun schoenen staan.

Maar goed, alles is er nu wel zo'n beetje over gezegd volgens mij :P

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 26-09-2018 10:18 ]

Ik merk dat ik echt nog steeds veel te veel zin heb om te spelen als ik niet aan het spelen ben... Ik weet dat er vele zijn die het allemaal niet zo spanend meer vinden om in BfA te gaan rondhangen, maar toch wilde ik het wel even kwijt. ;)

Gewoon echt veel zin om te spelen; kan namelijk nog steeds niet kiezen waar ik mee bezig wil zijn online. Zeker met al die mogelijke rewards (bijvoorbeeld na een island expedition)... pfffffff

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:13:
Zeker met al die mogelijke rewards (bijvoorbeeld na een island expedition)... pfffffff
Volgens mij is deze laatste zin sarcasme? Welke rewards?
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is deze laatste zin sarcasme? Welke rewards?
Nee, was serieus: alle wapens (voor transmog), de vele vanity battle pets, de diverse mounts... zie deze pagina voor een overzicht

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 26-09-2018 11:24 ]

• dubbeltop
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 04:51
Is er een Nederlandse clan die ik kan joinen op Silvermoon?
Ben weer aan het spelen na gestopt te zijn in MoP en is nu een beetje saai :P
Friendslist staat vol maar bijna niemand meer online op een paar na die ik niet kan plaatsen.
Heb geen tijd om te raiden voorlopig dus alleen maar om een beetje te solializen :)

(Alliance trouwens)

[ Voor 3% gewijzigd door dubbeltop op 26-09-2018 11:26 ]

• EnigmaNL
RustStorm schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:23:
[...]

Nee, was serieus: alle wapens (voor transmog), de vele vanity battle pets, de diverse mounts... zie deze pagina voor een overzicht
Ik doe elke week mijn verplichte 7 expeditions maar meer dan een paar doubloons heb ik niet gekregen. Wat doe ik fout?

Overigens vind ik expeditions bijna de saaiste content die WoW ooit gehad heeft, dus ik doe ze met veel tegenzin :)

• Ioramus
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:29:
[...]

Ik doe elke week mijn verplichte 7 expeditions maar meer dan een paar doubloons heb ik niet gekregen. Wat doe ik fout?

Overigens vind ik expeditions bijna de saaiste content die WoW ooit gehad heeft, dus ik doe ze met veel tegenzin :)
Ik heb hetzelfde, 1x een transmog item gehad en verder niets, ook niet na de laatse hotfixes die droprates zouden hebben verhoogd. Ik ga er nog een paar doen om die 5 verschillende island expeditions te krijgen die nodig zijn voor de mission table upgrade maar dan stop ik ermee. Saai, en hebben nauwelijks zin zo.
Mythic dungeon nooit last van gehad.. als DPS heb ik binnen 5-10 minuten volle groep en knallen we er doorheen.

Maar goed, gister eerste stappen in Heroic gezet nadat ik thuis kwam, en wat was dat leuk. Heerlijke challenge!

Vectis op 5%
Rest van de raid had op dat moment:

Taloc
Mother
Fetid

al dood gekregen

niet slecht voor een eerste avond

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07 14:31
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:29:
[...]

Iemand op reddit heeft dat fijn uitgezocht.
Er zijn droptables maar omdat expeditions dus randomly generated zijn is dataminen op specifieke mobs etc zo goed als onmogelijk.
Komt er eigenlijk gewoon op neer dat er tijdens Expeditions ook named mobs zijn die een kans hebben om op het einde van de expedition je de pet/toy/item te geven. Maja, gezien Expeditions nogal een race is en je niet gewoon random mobs kan killen is de kans dus groot dat als je de 'race' goed doet je niets anders dan dubloons af en toe krijgt.

• EnigmaNL
Akaendra schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:53:
[...]

Iemand op reddit heeft dat fijn uitgezocht.
Er zijn droptables maar omdat expeditions dus randomly generated zijn is dataminen op specifieke mobs etc zo goed als onmogelijk.
Komt er eigenlijk gewoon op neer dat er tijdens Expeditions ook named mobs zijn die een kans hebben om op het einde van de expedition je de pet/toy/item te geven. Maja, gezien Expeditions nogal een race is en je niet gewoon random mobs kan killen is de kans dus groot dat als je de 'race' goed doet je niets anders dan dubloons af en toe krijgt.
Haha briljant. Allerlei loot verbergen waar je tijd aan moet spenderen terwijl je letterlijk in een race tegen de vijand bent. Ik ga altijd alleen op de azerite deposits af want het doel is om te winnen van de tegenpartij.

Zal eens proberen om named mobs te gaan killen, als dat lukt want de rest van de groep loopt altijd gewoon op de volgende deposit af.

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-07 12:13
Ben enorm aan het twijfelen wat ik moet gaan doen met mijn class, heb op dit moment een 350 Discipline priest vind het een super leuke class alleen raak er al een beetje op uitgekeken. Mythic+ score is ook zeer belangrijk want merk dat je met mijn score (163) niet overal word geaccept dus dat word voor mij nog enorm omhoog brengen. Ik ben aan het twijfelen om een 2e main erbij te gaan boosten en zou dan het liefst een Affliction Warlock willen, iemand die hier ervaring mee heeft of eventueel tips?

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Ioramus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:40:
[...]

Ik heb hetzelfde, 1x een transmog item gehad en verder niets, ook niet na de laatse hotfixes die droprates zouden hebben verhoogd. Ik ga er nog een paar doen om die 5 verschillende island expeditions te krijgen die nodig zijn voor de mission table upgrade maar dan stop ik ermee. Saai, en hebben nauwelijks zin zo.
Aangezien de expeditions toch een lap XP opleveren doe ik ze weer met m’n alt hunter. Helaas heb ik tot nu toe nog geen enkele leuke drop gekregen van deze content, en dit over beide chars waarmee ik speel.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 13:50
Ik heb zelf nog maar 1 expedition gedaan op mn DH, (op vakantie op een brakke laptop) daarmee wel een pet gekregen, daarna besloten eerst mn pala naar 120 te brengen voordat ik verder ga met de expeditions, DH is toch niet helemaal mijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EelcoB
Raptar schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:44:
Gisteren hebben wij G'Huun voor de eerste keer neergelegd en zijn daarna gelijk doorgegaan op HC. Ging ook wel lekker, 3 bosses down. Vectis scheelde echt een haar, anders hadden we direct 4/8 gehad. Wel lekkere progress dus, zijn we blij mee.

Daarnaast gisteren ook mezelf een "cadeau" gedaan en Vial of the Sands gekocht. Eindelijk een 2 seater:
[Afbeelding]
Nice! Ik moet het recept voor de vial nog steeds verzamelen met m'n alchemist, maar het is nogal lastig te krijgen, ik moet me er toch weer eens mee bezig gaan houden, aangezien het een recept is op mijn lijstje dat ik nog mis :P

@RustStorm mocht je nog de nodige info over TSM willen vinden, onderstaande blog bevat wel de nodige leuke info:

https://thelazygoldmaker.com/

[ Voor 9% gewijzigd door EelcoB op 26-09-2018 14:21 ]

Anoniem: 63072

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:58:
[...]

Haha briljant. Allerlei loot verbergen waar je tijd aan moet spenderen terwijl je letterlijk in een race tegen de vijand bent. Ik ga altijd alleen op de azerite deposits af want het doel is om te winnen van de tegenpartij.

Zal eens proberen om named mobs te gaan killen, als dat lukt want de rest van de groep loopt altijd gewoon op de volgende deposit af.
Een paar man in de guild hebben het geprobeerd en krijgen nu inderdaad meer dan allen dubloons. Je kan dan ook nog makkelijk winnen, mits je niet probeert om iedere named mob te doden, dan verlies je de race.

Gisteren geprobeerd om een M+10 te doen met een random groep. Maar wat een drama was dat. We hadden Blood DK, Rogue, Arms Warrior, MM hunter en ik als mistweaver monk. Met andere woorden, precies 1 AoE stun! Uiteindelijk heb ik op Cragmaw gezegd dat ik het voor gezien hield, twee uur worstelen was wel genoeg. De blood ticks na tantrum stackten gewoon te hoog om nog te kunnen healen en 1 lousy stun gaat dan niet helpen...

Overigens wel een pest hekel gekregen aan affixes die ook out of combat damage blijven doen. We hadden de timer toch al niet gehaald dus wilden rustig even overleggen, guide lezen etc... Kan iedereen op gemak doen, maar als healer sta je continu te healen.

Hoe dan ook M+10 >>> heroic raids.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 26-09-2018 15:02 ]

En dan is het raid tijd en ben je klaar om je kapot te raiden.... is de guild dood verklaart... dafuq... nou ja iig 5/8 hc

/shrug

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 26-09-2018 20:32 ]

Kadardar schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:31:
En dan is het raid tijd en ben je klaar om je kapot te raiden.... is de guild dood verklaart... dafuq... nou ja iig 5/8 hc
/shrug
Sorry om te horen
/hug

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:56
OMG ik heb jaren niet gespeeld en ben weer helemaal opnieuw begonnen met levellen, fijn met een hunter nog eens door alle oude levels heen. Ik word nu net level 60 en ik was vergeten hoe AWESOME het voelt om ineens te kunnen vliegen!!!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:04
migchiell schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:22:
OMG ik heb jaren niet gespeeld en ben weer helemaal opnieuw begonnen met levellen, fijn met een hunter nog eens door alle oude levels heen. Ik word nu net level 60 en ik was vergeten hoe AWESOME het voelt om ineens te kunnen vliegen!!!
waar je wel rekening moet gaan houden dat je vanaf expansion Pandaria/Draenor/Legion en BfA niet meer kan vliegen! misschien in WotLK ook niet (niet zeker)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:04

WoW Classic Demo bij de aankoop van een Virtual Ticket.
Helaas niet helemaal bekend volgens mij wat je nou exact bij die demo wel en niet kan doen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-07 12:13
Gister een warlock geboost, ben benieuwd hoe deze gaat spelen. Ga hem deze week nog snel richting 120 rushen aangezien timewalking dungs toch goede items geven. ;D
Ricmaniac schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:03:
[YouTube: World of Warcraft - BlizzCon 2018 Preview]

Helaas niet helemaal bekend volgens mij wat je nou exact bij die demo wel en niet kan doen.
Ik ben daar wel erg benieuwd naar om eerlijk te zijn! Dat betekent dus (denk ik) dat je niet per se een WoW account hoeft te hebben om de Classic WoW uit te gaan proberen. :) (ik heb het filmpje niet gekeken hoor, dus wellicht vlieg ik nu uit de bocht). Dat is wel leuk voor alle spelers die het willen proberen, maar geen actief account hebben. :)

Dat gezegd hebbende ben ik gisteren in een soort van klein nieuw avontuurtje gestapt: ik ben met een ander AH projectje begonnen. Ben bijzonder benieuwd of dat succesvol zal worden. ;) (ik heb er op dit moment m'n bedenkingen bij, maar toch leuk om het te proberen).

Zo veel doelen in WoW, dat het niet meer grappig is. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• invine
  • Laatst online: 07-07 15:09
Kol Nedra schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:16:
[...]

waar je wel rekening moet gaan houden dat je vanaf expansion Pandaria/Draenor/Legion en BfA niet meer kan vliegen! misschien in WotLK ook niet (niet zeker)
Pandaria kan je wel vliegen, vanaf Draenor niet meer. Door Draenor ben je zo doorheen 2 gebieden max. @migchiell probeer vooral zoveel mogelijk kistjes te pakken (geven extreem veel XP).

Je kan ook kiezen of je Outland of Northrend gebied wilt doen voor 60-80 (of een combinatie) en cata en pandaria zijn ook gecombineerd als level gebieden van 80-90. Draenor is 90-98 (kan ook tot 100), maar van 98 kan je richting The Broken Shores (Legion).

• migchiell
invine schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:15:
[...]

Pandaria kan je wel vliegen, vanaf Draenor niet meer. Door Draenor ben je zo doorheen 2 gebieden max. @migchiell probeer vooral zoveel mogelijk kistjes te pakken (geven extreem veel XP).

Je kan ook kiezen of je Outland of Northrend gebied wilt doen voor 60-80 (of een combinatie) en cata en pandaria zijn ook gecombineerd als level gebieden van 80-90. Draenor is 90-98 (kan ook tot 100), maar van 98 kan je richting The Broken Shores (Legion).
Oh serieus, kan ik nu al naar Northrend? Top want ik vind Outland niet zo leuk, alleen Nagrand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07
migchiell schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:24:
[...]

Oh serieus, kan ik nu al naar Northrend? Top want ik vind Outland niet zo leuk, alleen Nagrand.
Jep :)
Ik ben juist bezig met een Warrior en die doe ik juist in Outland (tot 80), gezien ik Northrend niet leuk vind!

Ricmaniac schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:03:
[YouTube: World of Warcraft - BlizzCon 2018 Preview]

Die 'demo' heb ik al 15 jaar geleden gespeeld (of hoe oud is WoW nou?). Ik wacht wel tot de full release. ;)

• EelcoB
Anoniem: 316512 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:34:
[...]

Die 'demo' heb ik al 15 jaar geleden gespeeld (of hoe oud is WoW nou?). Ik wacht wel tot de full release. ;)
Idem,

Denk dat ik dit jaar de virtual ticket maar oversla, ten eerste duurder geworden, en ten tweede vallen de goodies die je krijgt me wel tegen, alleen een cloak, en een banner die je toch amper gebruikt. De "standaard" pet die ze eigenlijk elk jaar erbij doen is er dit jaar ook niet bij.
EelcoB schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:55:
[...]

Idem,

Denk dat ik dit jaar de virtual ticket maar oversla, ten eerste duurder geworden, en ten tweede vallen de goodies die je krijgt me wel tegen, alleen een cloak, en een banner die je toch amper gebruikt. De "standaard" pet die ze eigenlijk elk jaar erbij doen is er dit jaar ook niet bij.
Ik ben er inderdaad ook over aan het twijfelen. Als er een pet toegevoegd zou zijn, als altijd, dan had ik het sowieso wel aangeschaft .MAar dat is dit jaar niet zo... Helaas...

En zo'n banner kan me gestolen worden (alhoewel het een toy is) en zo'n transmog cloak is natuurlijk wel tof (ze zien er mooi uit) maar om daar nou zo veel geld voor neer te leggen is wellicht wat overdone...

Het is jammer...

EelcoB schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:55:
[...]

Idem,

Ja ik vind de cloak best vet eerlijk gezegd, maar ik zou toch wel minimaal een mount willen hebben wil ik die ticket kopen. Moet er toch weer paar tokens voor stuk slaan. :P
Kol Nedra schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:16:
[...]

In Pandaria kan je gewoon vliegen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 27-09-2018 09:58 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:04
Iusedto schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:32:
Lol, geld betalen voor een demo die je maar een paar dagen kan spelen.
Knettergek 8)7
als dat je uitgangs punt is wel ja. In principe is het niet bedoeld om die virtual ticket te kopen zodat je de demo kan spelen.. Het is bedoeld dat je de demo krijgt als bonus omdat je de virtual ticket hebt gekocht

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ioramus
RustStorm schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:56:
[...]

Ik ben er inderdaad ook over aan het twijfelen. Als er een pet toegevoegd zou zijn, als altijd, dan had ik het sowieso wel aangeschaft .MAar dat is dit jaar niet zo... Helaas...

En zo'n banner kan me gestolen worden (alhoewel het een toy is) en zo'n transmog cloak is natuurlijk wel tof (ze zien er mooi uit) maar om daar nou zo veel geld voor neer te leggen is wellicht wat overdone...

Het is jammer...
Denk dat ze het nog even aanzien en als de verkoop tegen valt ze mogelijk nog wat toevoegen, zo niet dan laten ze het hierbij. In princiepe gaat het natuurlijk om de fora voor de diverse producten maar vorig jaar heeft het een boost gehad vanwege die mounts.

• Ioramus
Tot en met Pandaria geen probleem inderdaad, vanaf WoD begint die pathfinder ellende dus daar moet je (op je eerste toon althans) iets extras voor doen.
Ricmaniac schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:44:
[...]
als dat je uitgangs punt is wel ja. In principe is het niet bedoeld om die virtual ticket te kopen zodat je de demo kan spelen.. Het is bedoeld dat je de demo krijgt als bonus omdat je de virtual ticket hebt gekocht
Ja, ik begrijp wat je bedoelt hoor maar ik vind de "rewards" van de Virtual ticket echt een stuk minder dan voorgaande jaren.
Lijkt er imo toch echt op dat de demo het selling point is

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:50:
[...]

Ja, ik begrijp wat je bedoelt hoor maar ik vind de "rewards" van de Virtual ticket echt een stuk minder dan voorgaande jaren.
Lijkt er imo toch echt op dat de demo het selling point is
Rewards worden ook vaak wat later toegevoegd zodat ze niet al te veel spoilen. De pet heeft bijv altijd te maken met een grote aankondiging zoals een expansion van een bepaalde game of de volgende content van een game. Als zij dta nu al prijs geven is de mysterie van de show er redelijk snel af want iedereen weet dan... owh we krijgen een pet gebaseerd op diablo, er moet dus iets met diablo gebeuren (bijv.)

Ik zie toch wel elk jaar zover terug dat er later nog iets wordt toegevoegd aan het virtual ticket. Ik zou gewoon even in de gaten houden of er nog wat bijkomt de laatste week. vaak zie je dan wel het hele pakket. Als ik heel snel kijk (kan eroverheen lezen) dat er ook nog niet bekend is wie closing ceremony doet, denk niet dat dat vergeten wordt.

Kadardar schreef op donderdag 27 september 2018 @ 10:56:
[...]

Rewards worden ook vaak wat later toegevoegd zodat ze niet al te veel spoilen. De pet heeft bijv altijd te maken met een grote aankondiging zoals een expansion van een bepaalde game of de volgende content van een game. Als zij dta nu al prijs geven is de mysterie van de show er redelijk snel af want iedereen weet dan... owh we krijgen een pet gebaseerd op diablo, er moet dus iets met diablo gebeuren (bijv.)

Ik zie toch wel elk jaar zover terug dat er later nog iets wordt toegevoegd aan het virtual ticket. Ik zou gewoon even in de gaten houden of er nog wat bijkomt de laatste week. vaak zie je dan wel het hele pakket. Als ik heel snel kijk (kan eroverheen lezen) dat er ook nog niet bekend is wie closing ceremony doet, denk niet dat dat vergeten wordt.
Wat je krijgt voor WoW, wanneer je de ticket koopt, is bekend gemaakt en daar komt echt niets meer bij. Alleen de goodies voor Diablo, Hearthstone en StarCraft zijn nog niet bekend.

RustStorm schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:00:
[...]

Wat je krijgt voor WoW, wanneer je de ticket koopt, is bekend gemaakt en daar komt echt niets meer bij. Alleen de goodies voor Diablo, Hearthstone en StarCraft zijn nog niet bekend.
Zag het net, nieuwe format is kennelijk in videos proppen zodat ik niet even snel stilletjes wat tekst kan lezen. Dat is wel heel magertjes voor WoW, een banner en een cloak... serieus? Het zou me niet verbazen als dat piratenschip bedoeld was voor blizzcon ipv 6 maanden subben. Maar geld nam over binnen Blizz HQ en hebben ze er maar een 6 maanden sub kado van gemaakt. Ik hoop dat de andere loot dan nog wat is want alles zover is maar een beetje mehh

Ik vind het ook wel jammer. De vorige blizzcon zaken nooit meegemaakt omdat ik andere games speelde. Keek nu wel een beetje uit naar een speciale mount... wordt er niks uitgegeven. :(

• migchiell
Ryur schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:30:
[...]

Jep :)
Ik ben juist bezig met een Warrior en die doe ik juist in Outland (tot 80), gezien ik Northrend niet leuk vind!
Vond dat scalen van de levels wel een uitkomst trouwens, zo ben je veel vrijer om te bepalen waar je gaat levelen en welke zones je liever overslaat. Duskwood bv. ben ik nu alleen heel hard doorheen gerend om naar Stranglethorn te komen.

Aan de andere kant ook wel weer jammer dat je niet meer met bibberende knietjes door een zone heeft hoeft waar alle mobs 20 levels hoger zijn dan jij, hoewel dat natuurlijk wel nog steeds kan :)

• Ioramus
migchiell schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:04:
[...]Duskwood bv. ben ik nu alleen heel hard doorheen gerend om naar Stranglethorn te komen.
Duskwood is mijn all-time favorite zone eigenlijk ... de ambiance is zo geweldig (niet zo goed als met de echte classic Stiches helaas).

STV is ook een geweldige zone inderdaad.

• invine
  • Laatst online: 07-07 15:09
Pre-cata STV was geweldig! Ik vind hem nu erg suf eigenlijk..

• migchiell
invine schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:25:
Pre-cata STV was geweldig! Ik vind hem nu erg suf eigenlijk..
Als hunter vind ik dat je Stranglethorn niet kunt overslaan, zeker niet de Nesingwary-quests :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-07 16:14

Chakotay

Lick here to continue

migchiell schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:30:
[...]

Als hunter vind ik dat je Stranglethorn niet kunt overslaan, zeker niet de Nesingwary-quests :)
Ik heb net toevallig een paar dagen terug de BfA Nesingwary-quests gedaan, die vielen wel erg tegen... Sla een handjevol dino's dood, volg wat breadcrumbs en klaar. En dan krijg je op 120 die gun ook nog niet eens (bugje?) van de laatste quest, beetje jammer.

Aangezien ik Legion nooit af heb gemaakt (gestopt ergens tussen 7.1 en 7.2 ben ik ook eindelijk maar eens begonnen aan Broken Isles Pathfinder afmaken. Wat ik nog miste voor Part I was zo klaar, Suramar City is op 120 een stuk praktischer dan op 110 :+ Aangezien ik nog wat Court of Farondis rep miste en de quests op waren ook maar een Dungeon-WQ gedaan, blijkbaar zijn die op Mythic prima te soloen nu. Ready voor Raiding V achievement was een leuke verrassing, blijkbaar precies de goede dungeon gepakt om die te krijgen :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb nog nooit een ticket gekocht want vond het nogal nutteloos omdat alle info na de con ook te vinden is maar ik zal zeker nu wel een ticket kopen puur voor de wow classic demo.

Is het geld dubbel en dwars ward om even te proeven voor wat komen gaat. Eindelijk weer de echte WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer even verder gegaan met het AH projectjes. Nadeel is alleen wel, dat ik de overige situaties (levelen van m'n paladin en WQs met m'n hunter) op een laag pitje staan; sterker nog, het pitje staat uit.

Het is wel grappig om te zien dat, wanneer je items goedkoop op het AH zet, ze ook heeeeel snel gekocht worden. ^_^ En dan nog steeds winst hebben. Dus mij maakt het niks uit. Sta alleen nog wel dik in de min, omdat ik aardig wat heb geïnvesteerd en het spul nog verkocht moet gaan worden tegen winst of course. Geduld is een schone zaak hoop ik dan maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:18:
Gisteren weer even verder gegaan met het AH projectjes. Nadeel is alleen wel, dat ik de overige situaties (levelen van m'n paladin en WQs met m'n hunter) op een laag pitje staan; sterker nog, het pitje staat uit.

Het is wel grappig om te zien dat, wanneer je items goedkoop op het AH zet, ze ook heeeeel snel gekocht worden. ^_^ En dan nog steeds winst hebben. Dus mij maakt het niks uit. Sta alleen nog wel dik in de min, omdat ik aardig wat heb geïnvesteerd en het spul nog verkocht moet gaan worden tegen winst of course. Geduld is een schone zaak hoop ik dan maar. ;)
Ik ben naar aanleiding van de Lazy Goblin maar eens begonnen met het opkopen van materialen onder de marktprijs, en ze weer terug op de markt gooien tegen normale prijzen, heb een kleine 60-70k geinvesteerd nu, maar de eerste verkopen waren al binnen tegen leuke winsten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:27:
[...]

Ik ben naar aanleiding van de Lazy Goblin maar eens begonnen met het opkopen van materialen onder de marktprijs, en ze weer terug op de markt gooien tegen normale prijzen, heb een kleine 60-70k geinvesteerd nu, maar de eerste verkopen waren al binnen tegen leuke winsten. :9
Vooral herbs blijve het goed doen. Althans, dat is mijn ervaring. Ores doen het wat minder goed, want gear is nu makkelijker aan te komen etc.

De cooking materials wat minder (als je het mij vraagt. Och, we gaan het zien! ;))

We zitten toch niet in elkaars vaarwater hè... of in dezelfde vijver te vissen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:34:
[...]

Vooral herbs blijve het goed doen. Althans, dat is mijn ervaring. Ores doen het wat minder goed, want gear is nu makkelijker aan te komen etc.

De cooking materials wat minder (als je het mij vraagt. Och, we gaan het zien! ;))

We zitten toch niet in elkaars vaarwater hè... of in dezelfde vijver te vissen? ;)
Nee hoor, ik zit op een ander server :) Ik heb wat cooking mats gekocht, wat pigments, en een stapel leatherworking goodies die voor grofweg 50% van de marktwaarde geplaatst waren. Gisteren maar extra voorraad ingekocht aan Midnight Salmon, kleine 300 stuks, alles onder 80% marktwaarde. Al mn 30 slotters vol met crafting mats momenteel, guildbank en eigen bank vol met battle pets, recipes, 30 slot bag etc etc, dus heb voorraad genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:09:
[...]

Nee hoor, ik zit op een ander server :) Ik heb wat cooking mats gekocht, wat pigments, en een stapel leatherworking goodies die voor grofweg 50% van de marktwaarde geplaatst waren. Gisteren maar extra voorraad ingekocht aan Midnight Salmon, kleine 300 stuks, alles onder 80% marktwaarde. Al mn 30 slotters vol met crafting mats momenteel, guildbank en eigen bank vol met battle pets, recipes, 30 slot bag etc etc, dus heb voorraad genoeg :+
Dude, je bent goed bezig! :D ;) Ik houd je wel op de hoogte hoe mijn ervaringen zijn de komende tijd. :) Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen... soort van addicting ook. Heb er alleen nog geen tweede account voor over. ^_^

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 28-09-2018 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:16:
[...]

Dude, je bent goed bezig! :D ;) Ik houd je wel op de hoogte hoe mijn ervaringen zijn de komende tijd. :) Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen... soort van addicting ook. Heb er alleen nog geen tweede account voor over. ^_^
Vergeet niet dat je een tweede account kunt spelen zonder geld te betalen. Je kunt battle.net balance namelijk giften. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb dus twee accounts waar ik geen euro's voor betaal maar alles met gold bekostig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:33:
[...]

Vergeet niet dat je een tweede account kunt spelen zonder geld te betalen. Je kunt battle.net balance namelijk giften. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb dus twee accounts waar ik geen euro's voor betaal maar alles met gold bekostig.
Daar heb je helemaal gelijk in. En dat is ook een heel goed idee an sich, maar ik wil eerst een zien of ik echt kan zorgen voor een dusdanige steady income dat ik dat kan blijven bekostigen maandelijks.

Maar, uiteraard thanks voor het meedenken! :D Toppert! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Ik zie het nut van een 2e account niet echt in eerlijk gezegd, enige dat ik zou kunnen bedenken is dat je eventueel items vanuit horde > alliance en omgekeerd zou kunnen versturen dmv de AH.

Ik heb voldoende character slots op de connected realm om eventuele voorraden en cash te kunnen doorsturen naar alts (heb ook nog voldoende 30 slotters indien nodig)

Als het echt nodig is craft ik zo een flink aantal 30 slotters erbij, met 3 tailors en garissons is dat geen probleem.

Die bags verkopen overigens nog steeds erg leuk, prijzen schommelen wel, naar 3.5k pre BfA launch naar een kleine 1800g momenteel. Crafting cost voor mij is momenteel een kleine 50g, heb aan het eind van WoD zoveel sorcerous earth opgekocht voor een appel en een ei dat ik nog een hele tijd vooruit kan. Het enige nadeel is dat je dus de garissons wat bij moet houden qua resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:34:
[...]

Zelfde hier merk echt dat me ores amper verkopen ten opzichte van herbs. Heb nog zon 20 stacks ores maar raak er al 2 weken gewoon niet van af.

Me herbs die vliegen van de AH, denk dat ik maar JC ga levelen en de ores ga opgebruiken voor gems >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:41
Volgens mij was het hier eerder ook al voorbij gekomen, maar je kunt tegen 900 gold van profession swappen en weer terug, met al je ranks behouden.

Dus tijdje mats verzamelen, eenmalig switchen naar jewelcrafting of enchanting om even alles te disenchanten / gems te maken en weer terug naar herbalism bijv. Die kosten haal je er zo uit.

Uiteraard gaat het sneller en goedkoper om een bevriende crafter te vragen of alts met professions te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:30:
Volgens mij was het hier eerder ook al voorbij gekomen, maar je kunt tegen 900 gold van profession swappen en weer terug, met al je ranks behouden.

Dus tijdje mats verzamelen, eenmalig switchen naar jewelcrafting of enchanting om even alles te disenchanten / gems te maken en weer terug naar herbalism bijv. Die kosten haal je er zo uit.

Uiteraard gaat het sneller en goedkoper om een bevriende crafter te vragen of alts met professions te hebben :D
In het verlengde daarvan: je kan dus alle professions op max hebben en met 1 char de mogelijkheid hebben alles te maken, mits je continu wilt switchen en daar gold voor neer wilt leggen... dat is an sich best interessant om eens overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:13:
Ik zie het nut van een 2e account niet echt in eerlijk gezegd, enige dat ik zou kunnen bedenken is dat je eventueel items vanuit horde > alliance en omgekeerd zou kunnen versturen dmv de AH.
Horde en alliance delen het AH tegenwoordig dus dat is geen reden. Wat wel een reden is: op je ene scherm een AH sniper aan hebben staan. Op je andere scherm gewoon je dungeons whatever doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
IntToStr schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:30:

Ik weet dus niet hoe dat zit met de pre BfA recipes die je dus geleerd hebt, in mijn geval zijn er een flink aantal characters die recipes hebben welke dus niet meer verkrijgbaar zijn ingame, dus ik ga dus echt niet swappen.

Heb gelukkig genoeg characters met de diverse professions, allemaal up to date tot aan BfA:
3x Tailor.
2x Alchemist
2x Engineer
1x Blacksmith
1x Enchanter
1x Jewelcrafter
1x Inscription
1x Leatherworking

Daarnaast uiteraard nog de nodige miners, herbalists en skinners om het geheel van materialen te voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:55:
[...]

Ik weet dus niet hoe dat zit met de pre BfA recipes die je dus geleerd hebt, in mijn geval zijn er een flink aantal characters die recipes hebben welke dus niet meer verkrijgbaar zijn ingame, dus ik ga dus echt niet swappen.

Heb gelukkig genoeg characters met de diverse professions, allemaal up to date tot aan BfA:
3x Tailor.
2x Alchemist
2x Engineer
1x Blacksmith
1x Enchanter
1x Jewelcrafter
1x Inscription
1x Leatherworking

Daarnaast uiteraard nog de nodige miners, herbalists en skinners om het geheel van materialen te voorzien
Damn wat moet jij het druk hebben ingame man. :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 15:22
EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:13:
Een 2e account kan handig zijn om bijvoorbeeld rares te farmen door een character te hebben op een low pop server/connected group.
Maar waar ik het met name voor gebruik is om de high volume items mee te verkopen (glyphs, enchants, flasks/pots). Dus ik ben op mijn main account aan het spelen en heb een 2e account open staan waar ik om de zoveel tijd een nieuwe post scan doe (en dus niet iedere keer moet reloggen). Dit zijn namelijk markten waar veel verloop is en je dus constant undercut wordt (en je de auctions ook maar voor 12 uur erop zet).
Voor bijvoorbeeld crafted gear/transmog, recipes, battle pets gebruik ik een char op mijn main account (met eigen gbank). Dit zijn de meer slow selling items en staan er dan ook voor 48 uur op.
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:33:
[...]
In het verlengde daarvan: je kan dus alle professions op max hebben en met 1 char de mogelijkheid hebben alles te maken, mits je continu wilt switchen en daar gold voor neer wilt leggen... dat is an sich best interessant om eens overwegen.
Je kan de recipes/ranks terug krijgen van de expansion van waar je het koopt. Voor Legion en BfA is dit dus mogelijk, maar als je oude rare recipes hebt, ben je die dus kwijt. Dus dit is alleen aan te raden als je dit niet hebt (bijvoorbeeld een nieuw character).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:01:
[...]

Damn wat moet jij het druk hebben ingame man. :D ;)
Correctie... Ik heb het druk gehad ingame, het merendeel van deze characters zijn in Legion naar max lvl en max profession geschopt.
Het merendeel van de characters wordt niet actief gespeeld, en komt dus eigenlijk amper de main hubs uit zoals Boralus/Stormwind.
Het is nu dus een kwestie van bijhouden, en daarvoor kan ik gewoon m'n gatherers gebruiken, of eventueel spul gaan inkopen in de AH waar dit financieel uit kan.
Noiz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:16:
[...]

Een 2e account kan handig zijn om bijvoorbeeld rares te farmen door een character te hebben op een low pop server/connected group.
Maar waar ik het met name voor gebruik is om de high volume items mee te verkopen (glyphs, enchants, flasks/pots). Dus ik ben op mijn main account aan het spelen en heb een 2e account open staan waar ik om de zoveel tijd een nieuwe post scan doe (en dus niet iedere keer moet reloggen). Dit zijn namelijk markten waar veel verloop is en je dus constant undercut wordt (en je de auctions ook maar voor 12 uur erop zet).
Voor bijvoorbeeld crafted gear/transmog, recipes, battle pets gebruik ik een char op mijn main account (met eigen gbank). Dit zijn de meer slow selling items en staan er dan ook voor 48 uur op.
Daarvoor ben ik niet actief genoeg ingame, en dus ook op de AH, helaas met het verdwijnen van de remote AH is dit nog een stuk minder geworden helaas. Ben er wel achter dat rare recipes.e.d. een stuk minder goed verkopen momenteel dan vroeger, het wordt dus wel tijd voor een ander inkomstenbron.

Transmog heb ik een tijdje geprobeerd, maar daarvan was de doorlooptijd op de server zo groot, dat het niet leuk meer was.

[ Voor 51% gewijzigd door EelcoB op 28-09-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Is er hier iemand die mij kan helpen met wat tips en suggesties m.b.t. Warlock PVP. Ik lees bijv. dat Afflication [wat ik nu speel] de meeste gebruikte PvP spec is maar of het de meeste handige spec is, blijft mij nog onduidelijk. Aangezien ik ook niet op een reguliere basis kan spelen, ben ik over het algemeen aangewezen op random BG, is daar nog iets voor te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen onbelangrijke vraag: is het al half vijf en dus al weekend?

Nee?

Crap. :(

Ik denk dat ik dit weekend een beetje ga rommelen met m'n paladin. Daar was ik vol goede moed mee begonnen, maar is in de vergetelheid geraakt door eerder genoemde AH praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-07 15:23
Ik ga vandaag de weinig tijd die ik kán besteden, maar weer eens in de brewfest area rondbrengen op 4 toons. Wil graag alle pets en toys hebben dit jaar. JOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:18:
NEE, het is nog GEEN HALF 5! en klaag verder niet! Er zijn ook mensen die tot 18.00uur moeten :(
Overigens vanavond wel een game avond ingepland (ja zo gaat dat tegenwoordig). Ik door op m'n pala, 114 nu, op naar 120

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 28-09-2018 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:20:
[...]

NEE, het is nog GEEN HALF 5! en klaag verder niet! Er zijn ook mensen die tot 18.00uur moeten :(
Overigens vanavond wel een game avond ingepland (ja zo gaat dat tegenwoordig). Ik door op m'n pala, 114 nu, op naar 120
Haha, ik zou niet durven om te klagen. :) Ben me er volledig bewust van dat er mensen zijn die tot later door moeten dan ik. Ik leef dan ook met je mee Marijn et al.. :(:)

Ben je als Retri of Protection aan het levelen?

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 28-09-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
RustStorm schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:18:

Nee?

Crap. :(

Ik denk dat ik dit weekend een beetje ga rommelen met m'n paladin. Daar was ik vol goede moed mee begonnen, maar is in de vergetelheid geraakt door eerder genoemde AH praktijken.
Niet klagen, ik moet morgen ook nog tot 18:00 werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EelcoB schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:22:
[...]

Niet klagen, ik moet morgen ook nog tot 18:00 werken :'(
Darn :-(

:(:)

Pagina: 1 ... 16 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.