Wat een community van retards is WoW tegenwoordig toch. Ik heb deze expansion nog geen M+ dungeons gedaan. Dus ik dacht van het weekend laat ik het eens proberen. Ik queue als (monk) healer voor verschillende +2: refused, refused, refused. Dus ik op een gegeven moment een whisper eraan gewaagd om te vragen wat het probleem is: 'shit raider.io score!' Toen had ik het echt even niet meer, dus heb ik even 'vriendelijk'teruggewhispered "It's a fucking +2 you retard".
Dan maar eigen groep begonnen, binnen no time 3 dps, twee met volgens eigen zeggen goede raider.io scores. Ik heb geen idee, ik heb die shit addon niet. Hoe dan ook na lange tijd eindelijk een tank gevonden, zit in de groep en voor we beginnen gooit die in de groep "healer has low r.io" en weg is hij.
Ik ben godverdomme helemaal klaar met de 'community' in dit spel.
Dan maar eigen groep begonnen, binnen no time 3 dps, twee met volgens eigen zeggen goede raider.io scores. Ik heb geen idee, ik heb die shit addon niet. Hoe dan ook na lange tijd eindelijk een tank gevonden, zit in de groep en voor we beginnen gooit die in de groep "healer has low r.io" en weg is hij.
Ik ben godverdomme helemaal klaar met de 'community' in dit spel.