Ik speel zelf iets minder dankzij het uitkomen van Battlefield V en voordat ik weer helemaal los ga met het levelen van chars wacht ik eerst tot 8.1 uit is. Eigenlijk moet ik voor die tijd nog even een Belf naar 120 brengen voor de belf heritage set dus die staat hoog op de agenda
Hier is het vooral inloggen voor raiden en een enkele +10 dungeon meepakken elke week. Verder geloof ik het wel. Op zich zijn er genoeg andere dingen die ik zou kunnen doen, maar heb daar gewoon geen zin in of geen tijd voor.
Met een beetje geluk kunnen we misschien nog tot cutting edge komen, maar zal wel krap worden denk ik. Zijn net begonnen met progress op Mythrax. Al komen er wel nerfs aan voor veel bosses vanaf woensdag
Met een beetje geluk kunnen we misschien nog tot cutting edge komen, maar zal wel krap worden denk ik. Zijn net begonnen met progress op Mythrax. Al komen er wel nerfs aan voor veel bosses vanaf woensdag
De Dark Legacy comic van deze week slaat wat dat betreft de nagel op de kopMaduth schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:29:
Valt mij op dat dit topic was rustiger is geworden. Zelf snap ik dat sommige spelers een time out nemen [zelf ook regelmatig gedaan]. Ik moet/wil nu exalted worden met Honorbound maar dat ik ook een klus [grindfest]. Als die voor elkaar heb en eindelijk een Allied Race heb, ga ik weer levelen

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ben laatste tijd ook minder te vinden in WoW helaas. Heb wel nog een hoop te doen / wil wel nog een hoop doen. MAar om een of andere reden voelt het wat "leeg" aan op de servers, waardoor het voor mij (ondanks ik niet veel samen speel) het toch minder leuk voelt. Tegelijkertijd ben ik ook aan het wachtne op 8.1 om verder te levelen. Nu voelt het toch wat "nutteloos".
Overigens: het levelen van tailoring is nu echt één grote grap.
Overigens: het levelen van tailoring is nu echt één grote grap.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Sterker nog: dat itemlevel kon je al rond de 1e-2e week hebben dat BFA uit kwam.bakakaizoku schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:29:
[...]
Dat is eigenlijk geen excuus meer. Het spel neemt je zo hard bij de hand, dat je 355+ zou moeten kunnen aantikken door een paar dagen alleen maar op warfronts, worldquests en LFR te focussen.
Idem, log in voor de social runs op de dinsdag, maar meestal heb ik wel iets anders te doen buiten wow, als ik buiten de raid inlog is dit meestal even op mn laptopje wat wow net trekken kan, dus dungeons pak ik dan niet mee, meestal wat WQ, en dat is het wel, mn gear pak ik toch wel in de raids, ik heb geen haast om te gearen...IntToStr schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:26:
Hier is het vooral inloggen voor raiden en een enkele +10 dungeon meepakken elke week. Verder geloof ik het wel. Op zich zijn er genoeg andere dingen die ik zou kunnen doen, maar heb daar gewoon geen zin in of geen tijd voor.
Voor mensen die islands willen doen voor de grote loottable is er nu deze add-on, waardoor je gericht je kansen op bepaalde items kan vergroten:
In een notendop toont deze add-on je of een bepaalde mob je kans vergroot om een item te ontvangen. Daarnaast houdt het ook een score bij per type mob dat je afmaakt, waardoor je je kans verhoogt om zaken te krijgen...
In een notendop toont deze add-on je of een bepaalde mob je kans vergroot om een item te ontvangen. Daarnaast houdt het ook een score bij per type mob dat je afmaakt, waardoor je je kans verhoogt om zaken te krijgen...
Hoe moeilijk is Siege of Boralus: Lady Ashvane's return? Ik zie namelijk dat je die stap van de quest chain alleen kan doen door zelf een mythic groep op te zetten? Ik speel echter momenteel WoW alleen samen met mijn vrouw en zit niet in een guild... Daarnaast heb ik de laatste 3 expansions alleen maar casual gespeeld (dungeons > heroics > lfr) en dat was het dan wel een beetje
. Ik wil echter graag verder met de quest en zal dus voorbij deze mythic dungeon moeten.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Je krijgt er overigens niet veel voor en het is het einde van de questchain.. de cinematic staat ook op youtubeUhmmie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:05:
Hoe moeilijk is Siege of Boralus: Lady Ashvane's return? Ik zie namelijk dat je die stap van de quest chain alleen kan doen door zelf een mythic groep op te zetten? Ik speel echter momenteel WoW alleen samen met mijn vrouw en zit niet in een guild... Daarnaast heb ik de laatste 3 expansions alleen maar casual gespeeld (dungeons > heroics > lfr) en dat was het dan wel een beetje. Ik wil echter graag verder met de quest en zal dus voorbij deze mythic dungeon moeten.
Ik ben zelf ook ubercasual en heb gewoon de cinematic opgezocht en nog niet de moeite genomen om Siege zelf te doen...
mythic dungeons zijn even makkelijk dan hc dungeons dus ja poepsimpel om te doen als je weet wat je in een dungeon hoort te doen met je class.
Gewoon jezelf en je vrouw in de dungeon group finder zetten en 3 randoms met goed ilvl inviten die applyen voor je groep en er door uit knallen.
Gewoon jezelf en je vrouw in de dungeon group finder zetten en 3 randoms met goed ilvl inviten die applyen voor je groep en er door uit knallen.
Pfff.....eindelijk Revered met Honorbound en nu 3k richting 21k. Dus het grote grindfest kan beginnen. Wil die maat van mij ook de andere allied races vrijspelen.... dacht ik even niet
Als ik geen Allied Race wilde hebben, dan zou ik eigenlijk niet weten wat ik nog online zou moeten doen
Verwijderd
Gisteren de Glory of the Uldir Raider mount gehaald. Viel reuze mee. Blij met een nieuwe mount in bezit.
Komt deze week of volgende week 8.1?
Oh, 12 december zie ik net. 
Ik hoop dat deze patch weer wat meer leven in de brouwerij gaat gooien. Het is nu écht bijzonder stil ingame.
Ik hoop dat deze patch weer wat meer leven in de brouwerij gaat gooien. Het is nu écht bijzonder stil ingame.
[ Voor 72% gewijzigd door RustStorm op 03-12-2018 12:28 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
* dagboek *
Deze raidweek lekker afgesloten.
Woensdag onze guild samen met een andere guild heroic Uldir ingedoken. Na 2 uur 7/8 bazen op heroic neer. Vrijdag was de volgende raiddag om te kijken of we curve konden halen. Na vorige week een beetje sceptisch maar wonderen bestaan nog.
Na 2 uur op G'Huun eindelijk boss neer en curve gehaald.
En niemand die ook maar de raid had verlaten, en we hadden toch iets van 6-7 pugs.
Diverse tries op 4-8% hielp misschien ook mee omdat iedereen het gevoel had dat het mogelijk was.
Zondag raid mythic eerste boss. Het zou alleen deze boss worden aangezien de DPS-check voor mother niet gehaald zou worden. Raid was 10min later over. Boss ging neer en maar 1 dood in P2, ipv halve raid.
Voor tailoring helaas niet mijn gewenste item gekregen voor DPS-spec (ilvl385) maar was voor healing wel weer een goede aanvulling en zit nu op ilvl 372.
*einde dagboek*
Deze raidweek lekker afgesloten.
Woensdag onze guild samen met een andere guild heroic Uldir ingedoken. Na 2 uur 7/8 bazen op heroic neer. Vrijdag was de volgende raiddag om te kijken of we curve konden halen. Na vorige week een beetje sceptisch maar wonderen bestaan nog.
Na 2 uur op G'Huun eindelijk boss neer en curve gehaald.
En niemand die ook maar de raid had verlaten, en we hadden toch iets van 6-7 pugs.
Diverse tries op 4-8% hielp misschien ook mee omdat iedereen het gevoel had dat het mogelijk was.
Zondag raid mythic eerste boss. Het zou alleen deze boss worden aangezien de DPS-check voor mother niet gehaald zou worden. Raid was 10min later over. Boss ging neer en maar 1 dood in P2, ipv halve raid.
Voor tailoring helaas niet mijn gewenste item gekregen voor DPS-spec (ilvl385) maar was voor healing wel weer een goede aanvulling en zit nu op ilvl 372.
*einde dagboek*
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Thanks van de week maar eens proberen om een mythic run te doen om die questchain af te kunnen ronden.
Kan iemand me verdere vertellen hoe dat nu zit met warfronts?
Toen ik vorige week voor het eerst naar een warfront in en toen moest ik een tank slopen. Daarna zag ik de hele tijd daily's staan en gisteren kon ik queuen voor een warfront en toen ging ik een senario in. Mijn vraag is nu wanneer kan ik die tank weer slopen? Is dat na die 6 dagen lange queue die er nu nog staat? Of komt die eerder weer beschikbaar?
Toen ik vorige week voor het eerst naar een warfront in en toen moest ik een tank slopen. Daarna zag ik de hele tijd daily's staan en gisteren kon ik queuen voor een warfront en toen ging ik een senario in. Mijn vraag is nu wanneer kan ik die tank weer slopen? Is dat na die 6 dagen lange queue die er nu nog staat? Of komt die eerder weer beschikbaar?
Dit geeft je vast wel een ideeUhmmie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:02:
Thanks van de week maar eens proberen om een mythic run te doen om die questchain af te kunnen ronden.
Die had ik idd al gevonden en gelezen. Maar het werd me nu nog niet helemaal duidelijk wanneer die "laatste" tank baas beschikbaar komt. Dat is dus na die 7 dagen (nu nog 6) waarin het scenario beschikbaar is? Ik wil gewoon niet die baas missen, vandaar de extra check.
Ik ben al zoveel dingen tegen gekomen waarvan ik dacht "damn, had ik dat maar eerder geweten"
Uiteindelijk komt het er op neer dat je eens in de 2-3 weken die worldboss kunt doen. Eerste fase is het verzamelen van resources middels die daily quests. Ook als dat niet heel effectief wordt gedaan door de playerbase, is het in ongeveer 5 dagen helemaal vol. DAarna is het 7 dagen lang het scenario (waarvan nu sprake is) om de horde te verdrijven en Arathi te veroveren. Na die zeven dagen begint horde met eerder genoemde cyclus (dailies en scenario). Tijdens die cyclus is Arathi van "ons" en kan je er heen om van alles en nog wat te doen (quests, rares en worldboss).Uhmmie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:17:
[...]
Die had ik idd al gevonden en gelezen. Maar het werd me nu nog niet helemaal duidelijk wanneer die "laatste" tank baas beschikbaar komt. Dat is dus na die 7 dagen (nu nog 6) waarin het scenario beschikbaar is? Ik wil gewoon niet die baas missen, vandaar de extra check.
Ik ben al zoveel dingen tegen gekomen waarvan ik dacht "damn, had ik dat maar eerder geweten".
Ok duidelijkRustStorm schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:22:
[...]
Uiteindelijk komt het er op neer dat je eens in de 2-3 weken die worldboss kunt doen. Eerste fase is het verzamelen van resources middels die daily quests. Ook als dat niet heel effectief wordt gedaan door de playerbase, is het in ongeveer 5 dagen helemaal vol. DAarna is het 7 dagen lang het scenario (waarvan nu sprake is) om de horde te verdrijven en Arathi te veroveren. Na die zeven dagen begint horde met eerder genoemde cyclus (dailies en scenario). Tijdens die cyclus is Arathi van "ons" en kan je er heen om van alles en nog wat te doen (quests, rares en worldboss).
Arathi fase = dailies fase + scenario faseUhmmie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:28:
[...]
Ok duidelijk. Ik had helemaal niet door dat die cycles zo enorm lang duren.. En die laatste fase voor ons is dus evenlang als die eerste fase voor de oppositie?
Helemaal duidelijk nuRustStorm schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:39:
[...]
Arathi fase = dailies fase + scenario fase
Mooi zo.Uhmmie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:49:
[...]
Helemaal duidelijk nu. Ik was dus echt op de laatste dag van de arathi cycle begonnen met warfronts
. Vandaar dat het allemaal vrij verwarrend was..
Jazeker van die baas in de "ons" tijd had ik 2x een 370 item (1 van de bonus roll). Daarna tijdens het senario gisteren een 370 item voor de quest en een 340 item voor de boss. Het heeft alleen volgens mij tijdens de senario fase niet veel zin om hem vaker dan 1x te doen toch?RustStorm schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:52:
[...]
Mooi zo.Als Arathi van "ons" is, dan kan het best lucratief zijn om daar heen te gaan. Toys, mounts, battle pets, gear!
(overigens is het scenario uitstekend geschikt om te gearen).
Aan het einde van het scenario krijg je altijd een 340 item. Deze kan natuurlijk titanforged worden en hoger uitpakken qua ilvl. Theoretisch gezien kan je een hele itemset bij elkaar rapen op die manier, inclusief wapens.Uhmmie schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:56:
[...]
Jazeker van die baas in de "ons" tijd had ik 2x een 370 item (1 van de bonus roll). Daarna tijdens het senario gisteren een 370 item voor de quest en een 340 item voor de boss. Het heeft alleen volgens mij tijdens de senario fase niet veel zin om hem vaker dan 1x te doen toch?
Verwijderd
Klinkt heel bekend. Bij ons zijn een paar van de betere dps tot de volgende patch/raid afwezig. Het trieste gevolg: met de twaalf man die wel op kwam dagen kregen we Zul niet neer. dps veel te laag, waardoor laatste phase te lang duurt. Werd pijnlijk duidelijk hoe deze dps gedragen werd door de afwezige spelers. En ieder van die dps zit dik boven de 370 gemiddeld ilevel, dus ze mogen zich diep schamen.sabriel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:05:
[...]
Is nu voor het eerst in 14 jaar dat ik echt overweeg het spel aan de wilgen te gaan hangen. Guild is alleen online met raids, een aantal nemen een break tot patch 8.1 of laten niets van zich horen. Zelfs curve kan me eigenlijk niets meer schelen. 2 uur wachten voor 3 tries, dan kan ik mijn tijd wel beter gebruiken. Zo vaak nu van guild gewisseld laatse jaren omdat guild elke keer te lage attandence hebben, absurde lootrules/eisen (zoals, je mag niet met andere raid mee als eigen raid afgelopen is) en de communitie die als je geluk hebt nog wel hi zegt, maar vaak ook helemaal niets is voor mij het meest leuke er wel af, namelijk met elkaar gaan voor een gezamenlijk doel met wat leuk babbelen tussendoor.
Pugs doen we niet aan, dan maar geen raid.
Om toch wat leuks te doen dacht ik M+ eens te proberen. Hoe de elitist jerks je daar behandelen als je nog geen R.IO score hebt heb ik al eens verteld hier en ga ik niet herhalen, is slecht voor mijn bloeddruk.
Maar Blizzard had ons gratis Destiny 2 gegeven, slimme zet. Ik heb inmiddels de expansion gekocht en vermaak me prima. Behalve uiteraard weer met pvp. Dat slaat echt nergens op. Als je niet de juiste wapens hebt ben je kansloos. Ik stond in een free for al met mijn beste wapen iemand in het hoofd te schiet. vier schoten en hij was op 20% health, bewoog niet eens. Op 20% health schiet hij mij 1 keer in het hoofd->dood! Terug naar pve maar weer... vermaak me prima met de story.
Ik ben de laatste tijd weer een beetje begonnen na jaren afwezigheid. Ik vermaak mij prima weer. Maar is er nog een (met name) een social (leveling) guild. Ik wil op termijn graag weer wat raiden maar dat zal niet de hoofdmoot worden denk ik zo.
Vraagje, kan je ook REP verzamelen met het kopen van Scouting Reports en de bijbehorende missions? Ik doe alles voor Honorbound REP maar duurt zo lang
Verwijderd
Het duurt circa 2-3 weken. Kijk gewoon op bijv. https://www.wowhead.com/the-honorbound-reputation-guide hoe je het kan regelen.Maduth schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:10:
Vraagje, kan je ook REP verzamelen met het kopen van Scouting Reports en de bijbehorende missions? Ik doe alles voor Honorbound REP maar duurt zo lang
Verwijderd
Er is nu een mount in Legion beschikbaar die schijnbaar vrijwel nooit te krijgen is:
https://www.reddit.com/r/..._kosumoth_mount_wq_is_up/
Ik heb hem gisteren gehaald. Duurde zo'n 30-45 minuten denk ik.
Waar en hoe kan je de laatste expansion het makkelijkste kopen? Via Blizz-store of kan je elders keys bemachtigen tegen een betere prijs?
Ja die kan je beter nu halen inderdaad, zit wel een hele questline voor, maar het heeft geloof ik meerdere maanden geduurd voordat ik hem gisteravond kon krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:32:
Er is nu een mount in Legion beschikbaar die schijnbaar vrijwel nooit te krijgen is:
https://www.wowhead.com/item=138201/fathom-dweller#comments
Hier helemaal beschreven.
Is dit met de questline erbij?Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:32:
Ik ga vanavond eens kijken als het nog nut heeft.
edit: Ik lees net dat die 2 weken lang ongeveer up zou moeten zijn. Dat moet dus nog wel lukken denk ik zo
[ Voor 11% gewijzigd door Nederlandhc op 06-12-2018 16:45 ]
Morgen maar eens proberen op te zoeken
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Top zonder deze post had ik dit zeker gemist..Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:32:
En voor wie hem ook gaat halen.. Ik de guide op wowhead.. Negeer in stap 4 de zin "we were trying to find them HERE", die post linkt naar een guide voor een hele andere mount.. Ga gewoon voor de 9 orbs die direct daar onderstaan..
[ Voor 6% gewijzigd door Uhmmie op 07-12-2018 11:27 ]
Bedankt voor de tip van de WQ,
Heb gister en vandaag de orbs gedaan, en vanmiddag de mount bemachtigd.
Heb gister en vandaag de orbs gedaan, en vanmiddag de mount bemachtigd.
Ik heb hem ook ff snel gehaald. Tof om te ontdekken dat er nog zoveel verstopt kan zitten eigenlijk.
Bedankt voor de tip nog!
Bedankt voor de tip nog!
Ik verbaas me bij dat soort dingen altijd dat ze ueberhaupt gevonden worden. Ik zou daar echt het geduld niet voor hebben
Ik moet straks ook maar ns even een poging gaan wagen voor de mount, tijdje terug al Baa'l weten te halen, nu tijd voor een volgend secret item 
EDIT: Met behulp van de video hierboven ben ik nu ook in bezig van de Fathom Dweller
EDIT: Met behulp van de video hierboven ben ik nu ook in bezig van de Fathom Dweller
[ Voor 24% gewijzigd door EelcoB op 07-12-2018 22:14 ]
Ook de mount binnen maar inderdaad ik heb die grotten nooit eerder gezien 😂
[ Voor 0% gewijzigd door Fantasma7988 op 08-12-2018 23:56 . Reden: Typfout ]
cdkeys.com, momenteel €30,-Hurtebise schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:51:
Waar en hoe kan je de laatste expansion het makkelijkste kopen? Via Blizz-store of kan je elders keys bemachtigen tegen een betere prijs?
Die grotten zitten ook goed verstopt zo te zien.Fantasma7988 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 23:55:
Ook de mount binnen maar inderdaad ik heb die grotten nooit eerder gezien 😂
Vanavond ook maar eens zoeken.
Dat heb ik dus ook, ik kan me wel voorstellen dat je per ongeluk ergens in een van die grotten terecht kan komen. Alleen die bijvoorbeeld onder water, daarvoor moet je echt gaan zoeken lijkt me?anboni schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:31:
Ik verbaas me bij dat soort dingen altijd dat ze ueberhaupt gevonden worden. Ik zou daar echt het geduld niet voor hebben
Of zouden er toch niet gewoon mensen zijn die deze informatie lekken?
Ik ben er in ieder geval blij mee dat deze gevonden worden! Het zou zonde zijn als dit soort dingen een X aantal patches blijven liggen.
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom er maar zo weinig flight masters beschikbaar zijn aan 'de overkant' (Kul Tiras dus, ik speel horde). Vandaag maar eens gaan zoeken, en toen kwam ik er op wowhead achter dat je daar scouting reports voor moet kopen. Heb ik nou totaal over deze info heen gekeken, of vond Blizzard het echt niet nodig om hier in-game aandacht op te vestigen?
Verwijderd
Je bent niet de enige die dit een tijdje gemist heeft. Ik kwam erachter toen een guildie me vroeg waarom ik het flight path nog niet heb. Ik heb ze nog steeds niet allemaalanboni schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:28:
Ik zat me al een tijdje af te vragen waarom er maar zo weinig flight masters beschikbaar zijn aan 'de overkant' (Kul Tiras dus, ik speel horde). Vandaag maar eens gaan zoeken, en toen kwam ik er op wowhead achter dat je daar scouting reports voor moet kopen. Heb ik nou totaal over deze info heen gekeken, of vond Blizzard het echt niet nodig om hier in-game aandacht op te vestigen?

Da's dan best wel k*t design. Sowieso is die hele tussenstap met de quartermaster totaal overbodig, ze hadden die missie ook gewoon direct op de command table beschikbaar kunnen maken zogauw je de benodigde rep hebt...Verwijderd schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:30:
[...]
Je bent niet de enige die dit een tijdje gemist heeft. Ik kwam erachter toen een guildie me vroeg waarom ik het flight path nog niet heb. Ik heb ze nog steeds niet allemaal
Ik zou zelfs verder willen gaan en zeggen dat ze die flightpaths gewoon niet moesten wegstoppen achter missies, die kosten alleen maar resources die je initieel nuttiger kan gebruiken aan research opties.anboni schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:57:
[...]
Da's dan best wel k*t design. Sowieso is die hele tussenstap met de quartermaster totaal overbodig, ze hadden die missie ook gewoon direct op de command table beschikbaar kunnen maken zogauw je de benodigde rep hebt...
Alleen voor de outpost upgrades zou ik het missie systeem gebruiken.
Het is zover. De gevreesde WoW break is er. Heb de laatste tijd echt niet veel zin meer op het spelletje te spelen. Denk dat ik volgend jaar weer even ga kijken of 8.1 iets is.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Tja, ik speel nog 2x 2 uur per week, voor de rest Destiny 2. Was een leuk kado van Blizzard en hun marketing heeft goed gewerkt. Ik heb inmiddels de expansion aangeschaft en ben hard opweg naar max level.junglebeast schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:29:
Het is zover. De gevreesde WoW break is er. Heb de laatste tijd echt niet veel zin meer op het spelletje te spelen. Denk dat ik volgend jaar weer even ga kijken of 8.1 iets is.
Ben benieuwd hoe de groepscontent op max level uitpakt.
Gebruikt iemand van jullie TSM4? En is dit nu toegestaan? Ik zag namelijk dat je persé de desktop app erbij moet gebruiken om de data van je eigen server te ontvangen en ik vraag me af of dat door blizzard wel toegestaan is?
dan kan je morgen weer losjunglebeast schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:29:
Over de data die ze gebruiken, deze komt gewoon uit de API die blizzard zelf open heeft gezet. Deze wordt o.a. ook gebruikt door theunderminejournal.Uhmmie schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:21:
Gebruikt iemand van jullie TSM4? En is dit nu toegestaan? Ik zag namelijk dat je persé de desktop app erbij moet gebruiken om de data van je eigen server te ontvangen en ik vraag me af of dat door blizzard wel toegestaan is?
Over TSM zelf is in het verleden nog wel eens over een grijs gebied gesproken voor wat betreft t posten op de AH. Maar aangezien hun dit alsnog achter een knop verbergen (iedere scroll klik is ook een knop) is het toegestaan gezien de regels aangeven dat je niet geautomatiseerd mag posten maar voor iedere post een handeling moet uitvoeren. Scrollen is dus ook zo'n handeling.
Alhoewel voor het laatste, een logitech muis icm. een flywheel...

Ik heb daar dan ook wel aardig wat zin in. Waarschijnlijk gaat m'n zin in het levelen weer aan zodra de patch er is. Maar tegelijkertijd wil ik ook de nieuwe dingen met m'n hunter gaan doen. oh well, ik zie wel gewoon.
Thanks voor de reactie. Uit eindelijk toch maar alles er af gegooid. Ik vond het idee van een 3rd party exe op de achtergrond toch niet echt prettig. En als ik hem uit zetten tijdens WoW, begon de addon na 30-60 minuten weer te zeuren on de desktop app. Dan maar terug naar auctioneer.Nederlandhc schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:55:
[...]
Over de data die ze gebruiken, deze komt gewoon uit de API die blizzard zelf open heeft gezet. Deze wordt o.a. ook gebruikt door theunderminejournal.
Over TSM zelf is in het verleden nog wel eens over een grijs gebied gesproken voor wat betreft t posten op de AH. Maar aangezien hun dit alsnog achter een knop verbergen (iedere scroll klik is ook een knop) is het toegestaan gezien de regels aangeven dat je niet geautomatiseerd mag posten maar voor iedere post een handeling moet uitvoeren. Scrollen is dus ook zo'n handeling.
Alhoewel voor het laatste, een logitech muis icm. een flywheel...
Je zou eens kunnen kijken of de mogelijkheid er nog in zit tot zelf scannen, ik weet dat die er in 3 nog wel in zat. Sinds 4 heb ik er niet meer naar gekeken eigenlijk..Uhmmie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:00:
[...]
Thanks voor de reactie. Uit eindelijk toch maar alles er af gegooid. Ik vond het idee van een 3rd party exe op de achtergrond toch niet echt prettig. En als ik hem uit zetten tijdens WoW, begon de addon na 30-60 minuten weer te zeuren on de desktop app. Dan maar terug naar auctioneer.
Ik moet wel zeggen, als TSM eindelijk compleet ingesteld is zoals je wilt is er weinig wat zoveel voor je kan betekenen hierin. Niet alleen met AH maar ook met dingen als craften en mailen, disench etc etc.
Nee bedoel de raid.. weet al dat de content niks is..
TSM4 draait niet meer zonder de desktop app. Sterker nog de app moet zelfs draaien tijdens het spelen. Als ik gewoon 1x per dag kon updaten, dan was het nog ok. Maar ik wil het niet 24/7 laten draaien.Nederlandhc schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:02:
[...]
Je zou eens kunnen kijken of de mogelijkheid er nog in zit tot zelf scannen, ik weet dat die er in 3 nog wel in zat. Sinds 4 heb ik er niet meer naar gekeken eigenlijk..
Ik moet wel zeggen, als TSM eindelijk compleet ingesteld is zoals je wilt is er weinig wat zoveel voor je kan betekenen hierin. Niet alleen met AH maar ook met dingen als craften en mailen, disench etc etc.
En idd ik heb 11 chars met bijna alle crafts. Dus het leek me zeer handig.
Tja met 11 chars en crafts lijkt me dat inderdaad ook haast wel een must. Zelf ben ik nog iets kleiner bezig atm. zit nu net weer op 1m in gold en 12 op AH ongeveer.
Dit is dan vooral transmog dat wel.
Nu met BFA moet ik nog steeds eens kijken hoe ik mijn chars wil herindelen met races/classes. Wat ik nu vooral speel is een Belf DH en een troll druid, alhoewel ik die laatste misschien wil omzetten.
Mijn uiteindelijke doel is voor elk ras een class uit te kiezen en die te doen, het overzicht moet ik alleen nog wel maken samen met de professions dan.
Of is er toevallig al iemand die ongeveer hetzelfde heeft?
Dit is dan vooral transmog dat wel.
Nu met BFA moet ik nog steeds eens kijken hoe ik mijn chars wil herindelen met races/classes. Wat ik nu vooral speel is een Belf DH en een troll druid, alhoewel ik die laatste misschien wil omzetten.
Mijn uiteindelijke doel is voor elk ras een class uit te kiezen en die te doen, het overzicht moet ik alleen nog wel maken samen met de professions dan.
Of is er toevallig al iemand die ongeveer hetzelfde heeft?

ja dan moet je inderdaad nog even geduld hebben:D.junglebeast schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:15:
[...]
Nee bedoel de raid.. weet al dat de content niks is..
Persoonlijk heb ik bfa vorig jaar gekocht in pre order maar nooit aangeraakt ,deze week een begin mee gemaakt maar de nieuwe gebieden vind ik niet echt geweldig.
geeft mijn geen wauw gevoel meer het gevoel been there done that.
beetje bij beetje maar levelen en alleen mijn druid en dan laat ik de andere 7 110 nog even wachten.
Een kleine reminder voor eenieder met een Nvidia videokaart, het is absoluut aan te raden de laatste driver (417.22) te installeren en in de game naar DirectX 12 te wisselen. Eindelijk (!) 60 fps in Boralus op hele hoge settings. Het werd tijd.
IS nu bezig met de laatste update downlaod maar de blizz servers zijn niet snel met 240b/s
[ Voor 7% gewijzigd door maontje op 12-12-2018 20:38 ]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
En hoe is de eerste dag patch bevallen? Ik had gisteren kerstdiner met het bedrijf, dus heb er nog niet naar gekeken.
Vanavond maar eens ervaren...
Ik moet zeggen heb nog niet heel veel gedaan, gistereen een uurtje en liep tegen een bug aan tijdens het questen waar hij niet ziet dat ik de quests al heb afgerond en deze dus ook niet doorgaan of verdwijnen uit mn log. Kan ze nu ook niet meer doen..
Vanavond ff kijken of ik dit opgelost krijg.
Vanavond ff kijken of ik dit opgelost krijg.
Zo, ik meldt mij hier ook maar even.
Na tegenvallende ervaring van WoD en Legion nu toch weer begonnen en bevalt tot nu toe goed.
Gisteravond was het questen op Kul Tiras echt dramatisch met de hoeveelheid lag.
Ook waren er nog enkele addons die wat LUA fouten gaven.
Uiteindelijk ervoor gekozen een alt weer een beetje te levelen, wat behoudens de LUA fouten, goed te doen was.
Na tegenvallende ervaring van WoD en Legion nu toch weer begonnen en bevalt tot nu toe goed.
Gisteravond was het questen op Kul Tiras echt dramatisch met de hoeveelheid lag.
Ook waren er nog enkele addons die wat LUA fouten gaven.
Uiteindelijk ervoor gekozen een alt weer een beetje te levelen, wat behoudens de LUA fouten, goed te doen was.
Ik ben er niet zo kapot van. Geen performance boost voor dx11 systemen. Geef het een weekje of zo om er echt van te zeggen denk ik.
Zijn er mensen die Horde spelen in Twisting Nether? Begin van Bfa heel ff gespeeld. Guild waar ik in zat niemand speelt daar meer echt... Is toch saai als je probeert te spelen met niemand online. Als ik nu speel lijkt het alsof niemand meer WoW speelt xD
[ Voor 75% gewijzigd door Whatwhat op 13-12-2018 23:55 ]
Verwijderd
Goed hoor.RustStorm schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:41:
En hoe is de eerste dag patch bevallen? Ik had gisteren kerstdiner met het bedrijf, dus heb er nog niet naar gekeken.Vanavond maar eens ervaren...
Dat is mooi. Ik ben nog even aan het aftasten en proberen. Even bij mezelf te rade gaan waar ik mijn tijd aan wil spenderen online.
Voor wie nog wat te doen zoekt:
De hunt voor een nieuwe mount is onderweg
https://www.wowhead.com/n...n-first-clues-discovered9
De hunt voor een nieuwe mount is onderweg
https://www.wowhead.com/n...n-first-clues-discovered9
Ik heb voor ~20 euro BFA aangeschaft voor de boost en ben begonnen aan een shaman
. Die ga ik rustig opwerken om aan de nieuwe raid te kunnen beginnen in januari. Ik ga dat op een casual wijze doen via een x-realm raiding team van een mede Tweaker :0
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb sinds de 8.1 patch met enige regelmaat een vage graphics bug.

Dit gebeurd alleen af en toe op het character select screen, maar dan is het vaak maar bij 1 character. Zodra ik een andere character selecteer is er niks meer aan de hand. Maar als ik dan weer terug ga naar de character met de glitch dan zie ik het probleem weer.
Of het is ingame direct nadat ik inlog of als ik zone.. een simpele /reload lost het probleem op..
Daarom denk ik dat het geen hardwarematig maar een software matig probleem is (zeker ook omdat het na 8.1 begonnen is)..
Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Ik speel WoW op een MacBook Pro uit 2017.

Dit gebeurd alleen af en toe op het character select screen, maar dan is het vaak maar bij 1 character. Zodra ik een andere character selecteer is er niks meer aan de hand. Maar als ik dan weer terug ga naar de character met de glitch dan zie ik het probleem weer.
Of het is ingame direct nadat ik inlog of als ik zone.. een simpele /reload lost het probleem op..
Daarom denk ik dat het geen hardwarematig maar een software matig probleem is (zeker ook omdat het na 8.1 begonnen is)..
Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Ik speel WoW op een MacBook Pro uit 2017.
Geen idee of het op een mac van toepassing is, maar op windows zou ik zeggen: update als eerst de graphics drivers eens.
Dit probleem heb ik ook. Ik speel op een Macbook Pro met eGPU.Uhmmie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:22:
Ik heb sinds de 8.1 patch met enige regelmaat een vage graphics bug.
[Afbeelding: WoW bug 8.1]
Geen idee wat het veroorzaakte en volgens mij was een /reload genoeg om het weer gewoon te hebben.
Martijn19 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:39:
[...]
Dit probleem heb ik ook. Ik speel op een Macbook Pro met eGPU.
Geen idee wat het veroorzaakte en volgens mij was een /reload genoeg om het weer gewoon te hebben.
Ik heb in mijn macbook pro ook een losse GPU van AMD zitten.. Dan zal het wel een mac issue zijn

Lijkt wel op een waterverf schilderij..:P
Merken jullie trouwens ook een flink toegenomen lag sinds 8.1? Ik merk het vooral heel sterk als ik in Kul Tiras bezig ben (ik speel horde).
Ik heb wel last van input lag.. spells die net niet lekker willen werken..
Ja, dat inderdaad. Maar regelmatig ook bij het looten van corpses. Rightclick en dan gebeurt er gewoon even niks..
Nou over 8.1 gesproken, het lijkt wel of ik uit de gratie van de “loot God” ben gevallen sinds 8.1. Warfronts, expeditions droppen weinig tot niets. Of items die ik al op een hoger ilvl heb. Zo dropte 3x hetzelfde in Arathi, grrrr
Dan idd ook nog eens de lag.... zoals meerdere hier aangeven.
Zo klaag uurtje weer voorbij, morgen maar eens kijken of het muntje de andere kant op valt.
Dan idd ook nog eens de lag.... zoals meerdere hier aangeven.
Zo klaag uurtje weer voorbij, morgen maar eens kijken of het muntje de andere kant op valt.
Blizzard heeft het wel weer lekker aangepakt hoor. Alliance terug krijgen met world PVP. Het enige wat nu gebeurd is dat Alliance FP's aan het campen zijn vooral tijdens assaults .. Verder ook veel lag en bugs
Hivemind Secret Mount - The Hunt is Over
Damn... gaaf hoor.
Zeker aangezien je afhankelijk bent van anderen om hem te halen...
Damn... gaaf hoor.
Pas wel op met Acer en Lenovo laptops die draaien soms niet stabiel op .22 (gaan 40fps+ omlaag) ik draai nu stabiel op mijn Acer op .21MadDogMcCree schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:55:
Een kleine reminder voor eenieder met een Nvidia videokaart, het is absoluut aan te raden de laatste driver (417.22) te installeren en in de game naar DirectX 12 te wisselen. Eindelijk (!) 60 fps in Boralus op hele hoge settings. Het werd tijd.
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
Dat vind ik in deze context nou juist een slechte zaak... Prima dat het door samen te werken makkelijker wordt (zoals Baa'l waar je ook Uuna nodig hebt, of iemand die Uuna heeft), maar dit zijn zulke obscure dingen met zoveel extra stappen dat het behoorlijk lastig wordt om 4 anderen te vinden die het ook willen doen (of erbij willen helpen). Nou vraag ik me na vluchtig lezen af of je er echt wel 4 anderen voor nodig hebt, of dat je met wat goeie timing (en mazzel) het alsnog solo kunt doen.RustStorm schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:41:
Zeker aangezien je afhankelijk bent van anderen om hem te halen...
Ik snap wat je zegt. Maar zo nu en dan vind ik het ook prima als er wat meer moeite gedaan moet worden voor iets ingame... En aangezien je op deze mount diverse medespelers kunt meenemen zodra je hem hebt, vind ik het in dit geval wel een goede zaak.anboni schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:01:
[...]
Dat vind ik in deze context nou juist een slechte zaak... Prima dat het door samen te werken makkelijker wordt (zoals Baa'l waar je ook Uuna nodig hebt, of iemand die Uuna heeft), maar dit zijn zulke obscure dingen met zoveel extra stappen dat het behoorlijk lastig wordt om 4 anderen te vinden die het ook willen doen (of erbij willen helpen). Nou vraag ik me na vluchtig lezen af of je er echt wel 4 anderen voor nodig hebt, of dat je met wat goeie timing (en mazzel) het alsnog solo kunt doen.
Ik ben op dit moment op het stuk gekomen dat ik de vier monocles heb, maar een groep nodig heb voor de rest. En dat is, zonder guild die zich daarmee bezig houdt, toch minder fijn en daarom zal ik het vandaag ook niet meer doen. Wellicht een dezer avonden...
Nogal, en het wordt nog eens versterkt tijdens incursions, het blijft dan wel beperkt tot die zones die incursions hebben, maar de worldboss deze week was ook een lagfestanboni schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:42:
Merken jullie trouwens ook een flink toegenomen lag sinds 8.1? Ik merk het vooral heel sterk als ik in Kul Tiras bezig ben (ik speel horde).
Verwijderd
Volgens mij kan je het stuk in Suramar niet solo doen. Maar er zijn in ieder geval op dit moment een heleboel mensen die de mount willen halen. Het kostte mij gisteren 2 minuten voordat ik een volle groep had.anboni schreef op zondag 16 december 2018 @ 12:01:
[...]
Dat vind ik in deze context nou juist een slechte zaak... Prima dat het door samen te werken makkelijker wordt (zoals Baa'l waar je ook Uuna nodig hebt, of iemand die Uuna heeft), maar dit zijn zulke obscure dingen met zoveel extra stappen dat het behoorlijk lastig wordt om 4 anderen te vinden die het ook willen doen (of erbij willen helpen). Nou vraag ik me na vluchtig lezen af of je er echt wel 4 anderen voor nodig hebt, of dat je met wat goeie timing (en mazzel) het alsnog solo kunt doen.
Het is ook wel een bijzondere mount en ik vind het zelf geen slechte zaak dat sommige dingen lastig te behalen zijn. WoW is ook nog steeds een spel wat je samen met anderen moet spelen. Als je daar geen behoefte aan hebt, dan zal je het zonder deze mount moeten doen. Je kan helaas niet alles 'hebben'.
Maar, met een volle groep is het dus goed te doen! Ik heb de mount gisteren gehaald, en zo te zien enorm veel andere mensen ook.
nu nog even een groep zoeken met wie je vaak speel zodat je ook de special ability kan gebruiken en je ben helemaal klaarVerwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:23:
[...]
Volgens mij kan je het stuk in Suramar niet solo doen. Maar er zijn in ieder geval op dit moment een heleboel mensen die de mount willen halen. Het kostte mij gisteren 2 minuten voordat ik een volle groep had.
Het is ook wel een bijzondere mount en ik vind het zelf geen slechte zaak dat sommige dingen lastig te behalen zijn. WoW is ook nog steeds een spel wat je samen met anderen moet spelen. Als je daar geen behoefte aan hebt, dan zal je het zonder deze mount moeten doen. Je kan helaas niet alles 'hebben'.
Maar, met een volle groep is het dus goed te doen! Ik heb de mount gisteren gehaald, en zo te zien enorm veel andere mensen ook.
https://www.wowhead.com/n...ification-on-how-it-works
Er zijn redelijk wat videos opgedoken over hetzelfde onderwerp, maar ik post er slechts ééntje hier. Blijkbaar wordt het azerite systeem al fundamenteel gewijzigd in 8.2? Van wat ik begrepen heb gaan we de traits nog maar één keer moeten unlocken en blijven ze gelinked aan de necklace.
Ja dat zei Ion in de Q&A van afgelopen vrijdag.Kapoen schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:16:
Er zijn redelijk wat videos opgedoken over hetzelfde onderwerp, maar ik post er slechts ééntje hier. Blijkbaar wordt het azerite systeem al fundamenteel gewijzigd in 8.2? Van wat ik begrepen heb gaan we de traits nog maar één keer moeten unlocken en blijven ze gelinked aan de necklace.
[YouTube: The Great Azerite Conspiracy]
https://www.wowhead.com/n...-q-a-with-ion-hazzikostas
Was het een beetje te doen met een PuG? Zeker die poesjes?Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:23:
[...]
Volgens mij kan je het stuk in Suramar niet solo doen. Maar er zijn in ieder geval op dit moment een heleboel mensen die de mount willen halen. Het kostte mij gisteren 2 minuten voordat ik een volle groep had.
Ik wil het deze week toch maar gaan klaren, want ik ben bang dat als het te lang duurt, je uiteindelijk geen groep meer kunt gaan vinden.
Verwijderd
Ik heb het met 2 pugs gedaan en met twee guildies. Allemaal op Blizz voice. De poesjes lijkt lastig, maar valt reuze mee! Die hadden we in 1x goed. Alles ging eigenlijk soepel, alleen het 'taxi' stukje op het laatst is even uitvogelen.RustStorm schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:06:
[...]
Was het een beetje te doen met een PuG? Zeker die poesjes?Kan met voorstellen dat er een hoop fuckups bij zitten?
Ik wil het deze week toch maar gaan klaren, want ik ben bang dat als het te lang duurt, je uiteindelijk geen groep meer kunt gaan vinden.
En inderdaad, zou hem asap doen voordat niemand meer met je wilt meedoen.
Het is me gelukkig gelukt.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:15:
[...]
Ik heb het met 2 pugs gedaan en met twee guildies. Allemaal op Blizz voice. De poesjes lijkt lastig, maar valt reuze mee! Die hadden we in 1x goed. Alles ging eigenlijk soepel, alleen het 'taxi' stukje op het laatst is even uitvogelen.
En inderdaad, zou hem asap doen voordat niemand meer met je wilt meedoen.
Nu moet ik ook maar die andere secret mounts halen...
klopt.RustStorm schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:32:
[...]
...
Nu moet ik ook maar die andere secret mounts halen...maar gelukkig kunnen die solo als het goewd is
voor de Fanthom Dweller ben je wel afhankelijk van een World Quest eens in de 3 dagen (of eens per week); nadat je de secrets gedaan hebt.
Voor Lucid Nightmare heb je, zover ik weet, niemand extra's nodig (moet ik ook nog eens doen)
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Hee Hee, ik had een vraagje heel vroeger wow gespeeld en wil graag weer beginnen.
Ik begin helemaal opnieuw dus zou graag willen weten wat de beste class is en hoe je makkelijk aan een team(guild) komt die actief is?
Ik begin helemaal opnieuw dus zou graag willen weten wat de beste class is en hoe je makkelijk aan een team(guild) komt die actief is?
De beste class is heel erg persoonlijk en situatie afhankelijk. Voor bijvoorbeeld raiden is een class die je eventuele raidgroep / guild aanvult beter als een class welke al 3x voorkomt op een roster van 10 man.roel17 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:32:
Hee Hee, ik had een vraagje heel vroeger wow gespeeld en wil graag weer beginnen.
Ik zou vooral gewoon wat verschillende proberen, allemaal tot een level of 20 brengen en dan eens kijken waar je voorkeur ligt.
Een class welke jij zelf leuk vind spelen zal je toch meer mee doen als 'de beste' welke je toch eigenlijk niet aan staat.
Daarnaast voor de guild kan je altijd kijken in t overzicht hier op tweakers waar de verschillende zitten en daar misschien eens bij aan proberen te sluiten.
Dan nog een tip van flip; tegenwoordig hoef je niet alle expansions meer te kopen. Alles tot de laatste is gratis en hier hoef je dan alleen maar je maandelijkse kosten voor te betalen. Dus in dit geval is alles t/m Legion gratis en moet je alleen Battle for Azeroth los kopen. Hier zou ik zelf dan ook mee wachten tot je minimaal een character op 110 hebt en deze ook verder wilt levelen voor die tijd is het nog niet nodig deze expansion aan te schaffen.
Ik blijf dit een rare vraag vinden. Als er één beste klasse zou zijn, dan zou iedereen die toch spelen?roel17 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:32:
Zolang het maar geen feral druid isKapoen schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:03:
[...]
Ik blijf dit een rare vraag vinden. Als er één beste klasse zou zijn, dan zou iedereen die toch spelen?Alle klasses zijn goed, kies gewoon wat jij het liefste wil spelen. Cliché antwoord, maar het is niet anders.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Hoezo niet? Vorige expansion juist een van de leukere imho
Deze expansion (helaas) nog te weinig mee gespeeld
[ Voor 10% gewijzigd door Nederlandhc op 18-12-2018 13:31 ]
Oké super duidelijk ik vind altijd het mêlee leuker dan de range classes dus het wordt dan sowieso een mêlee class. Vraagje nog als het mag over de uitbreiding.
Ik lees dat hier een instant boost in zit voor 1 character na lvl 110 raden jullie dit aan?
Ik lees dat hier een instant boost in zit voor 1 character na lvl 110 raden jullie dit aan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Linkjes:
- Tweakers Spelerslijst (Google Spreadsheet)
- Tweakers Discord kanaal
- Tweakers Battle.net community
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.