| |
![]() |
[Voor 97% gewijzigd door Zeror op 04-11-2018 15:30]
Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
| |
![]() |
[Voor 97% gewijzigd door Zeror op 04-11-2018 15:30]
Als ik op de website kijk dan staat Frozen throne erbijPsyonara schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:37:
Zie 123 niks staan of Frozen Throne Expansion erbij in zit?
Zag dat ook staan, maar kon me het aantal missies per factie niet meer in mijn hoofd krijgen. En dan TFT er wel op stond dan daar over heen gelezen.icemotion schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 23:49:
[...]
Als ik op de website kijk dan staat Frozen throne erbij
Ook staat daar 62 missions (het aantal missies van 3 en FT bij elkaar opgeteld)
En Starcraft remastered zat Brood war ook bij
[Voor 23% gewijzigd door ravw op 03-11-2018 00:54]
Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
[Voor 17% gewijzigd door Terpstars op 03-11-2018 13:48]
[Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 03-11-2018 13:00]
the bull charges
MazeWing schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 07:58:
Leuk dat er een remake komt, echter vroeg hier volgens mij niemand om.
Heerlijk
[Voor 5% gewijzigd door Hahn op 03-11-2018 13:04]
The devil is in the details.
Ik zeg ook niet dat niemand het wil. Een remake is hartstikke leuk, echter denk ik dat een boel mensen liever hadden gezien dat de resources in een Warcraft 4, Diablo 4, etc. gestopt zouden worden dan een remake van een oud spel.Hahn schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:00:
[...]
[...]
HeerlijkWaar baseren jullie op dat niemand erom vraagt? En sowieso, zelfs al wordt er niet om gevraagd, dat betekent niet dat niemand het zou willen.
Verwar je eigen mening/wens niet met die van iedereen.
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
Lijkt mij een beetje een overdreven opmerking. Blizzard maakt juist hele mooie dingen. Ook deze Diablo op mobile is erg nice. Het is toch ontzettend gaaf dat je Diablo dan gewoon altijd en overal kunt spelen waar je maar wilt. En deze remasterde Warcraft 3 ook. De game is nog steeds bijzonder populair. Nee, het is geen Warcraft 4. Maar de game is wel een fan-favorite en daarom is het mooi dat de game opgepoetst wordt naar hedendaagse standaarden.Stravincy schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:20:
Ik zou normaal echt enthousiast hierover zijn, maar door het hele Diablo gebeuren heb ik echt geen vertrouwen meer in Blizzard.
Toevallig vanavond weer geïnstalleerd (1.30) en de ondersteuning voor breedbeeld is er weer uitgesloopt. Heb al wel de oplossing gevonden. Vind dit wel vreemd en vraag me af of het is om mensen maar reforfed te “dwingen”?Terpstars schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 09:35:
Mee eens; hier vroeg niemand om. Zeker na de grote update van enkele maanden geleden waarin alle (breedbeeld)resoluties ondersteund worden..
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
Er is best een grote groep die hier op zit te wachten. Maar deel je mening dat ik liever een w4 zag i.p.v. dit. Moet eerlijk zeggen dat blizzard in iedergeval aan de veilige kant speelt. Er is nu ook een grote groep die of Diablo 2 remasterd wil of Diablo 4. Ik vermoed dat blizzard eerder met een remasterde versie komt dan Diablo 4. Heel jammer, want hier zit ik persoonlijk niet op te wachten.MazeWing schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 07:58:
Leuk dat er een remake komt, echter vroeg hier volgens mij niemand om.
Ik hoop dat je ook nog een keuze krijgt om qua kleurenpallet meer de kleuren van WoW te hebben. Ik vond en vind de kleuren van Warcraft 3 nog steeds behoorlijk fel.
[Voor 0% gewijzigd door Rman op 05-11-2018 16:43. Reden: taalfoutje]
Van wat ik begrepen heb, kun je straks de maps/custom games van Warcraft 3 gewoon inladen in W3: Reforged.Nemesizz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:18:
De gewone Warcraft 3 speel ik af en toe nog wel eens, niet zoveel meer als eerst, maar mocht altijd wel graag story based custom maps doen (meeste zelf gemaakt). Is dus hopen dat de World Editor beetje hetzelfde is gebleven, want die uit Star Craft II kon ik bijvoorbeeld helemaal niks mee... overmatig complex (op het eerste gezicht lijkt die op die van WC3, maar helaas werken dingen als triggers een heel stuk lastiger).
Dure grap hoor!Lasteraar schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:43:
Hier ook gelijk gekocht.
Voor 30tientjes wil ik weer even met arthas spelen ^^
WOTLK was in WoW veruit mijn favoriete uitbreiding. Warcraft als kind ook veel gespeeld. Deel III weet ik eigenlijk niet eens meer.. ^_^ maar de voorgaande delen zeker.
Benieuwd of het nog bevalt.
Sowieso vind ik de skirmish-potjes vaak het leukst.
Vreemd gister nog gespeeld op mijn "breedbeeld" PC scherm. Geen probleem.Soniqueta schreef op maandag 5 november 2018 @ 01:26:
[...]
Toevallig vanavond weer geïnstalleerd (1.30) en de ondersteuning voor breedbeeld is er weer uitgesloopt. Heb al wel de oplossing gevonden. Vind dit wel vreemd en vraag me af of het is om mensen maar reforfed te “dwingen”?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 27" 1440p LED | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 12 Mini 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
- Beta
- There will be a beta before release. There is no set date yet, but most likely in the spring.
- The beta will most likely focus on zones that have changed since Warcraft III in WoW, such as the Culling of Stratholme.
- Changes and Additions
- Dalaran and other iconic places will look more like they do in WoW.
- There are no plans for new campaigns that were not in the original game.
- All in game cutscenes are being completely redone and use a new camera system for the editor.
- The redone cutscenes will focus in on characters as they talk instead of having to have pop up dialogue.
- Cinematics other than the one seen at Blizzcon will be cleaned up at a higher resolution, but not 100% redone.
- The team thought it was important not to change the game engine and this is what caused them to create a render engine on top of the existing game for Reforged.
- Story
- The team thought it was important to incorporate a way for people who play WoW to be invited to come see the origins stories for the game.
- The story will be fundamentally the same, but the team wants to also develop characters that were secondary such as Sylvanas and Jaina.
- Christie Golden has come in to help clean up the dialogue.
- Some of the dialogue in the original game was meant as placeholder but was sent to be voice acted.
- There were so many ideas that didn't quite make the original game and this is an opportunity to develop them.
- Community and Map Editor
- The map editor will incorporate Lua support and larger maps.
- Some of the people working on Reforged were hired out of the Warcraft III community.
- The art tools should be available sometime before release for map creators along with guides on how to use them.
- Warcraft III was selected to be reforged first over the other two because of the community demand.
- There are no official Esports additions planned right now.
- The team is focused on making sure the UI is helpful for watching the game, however.
- Development
- The game has been in development for about two years.
- Starcraft: Remastered helped the team develop and grow for this project.
- Animation timing was the biggest restriction for the team because while the models are updated, they can't change the timing for the animations.
- Each unit, such as murlocs, will look slightly different.
- There are no plans for a physical copy of the Spoils of War addition at this time.
- Balance Changes
- Balanced is based off of community feedback.
- The team wants all heroes and units to be balanced better.
- Small map advantages are being addressed as well.
- Audio and Dialogue
- All dialogue is being rerecorded and utilizing the voice actors from WoW.
- There will be 13 different languages available.
- Custom Game
- There will be better filtering for custom games.
- The 12 unit selection cap will not be removed.
- Custom games are utilizing cloud service.
Zeror schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:31:
MMO-Champion heeft tijdens Blizzcon nog een interview gehouden met het Warcraft II reforged team:
[...]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 27" 1440p LED | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 12 Mini 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Wait whut
[Voor 13% gewijzigd door Zspirit op 01-07-2019 14:16]
Asus Zenbook i7 256gb
ja enkel opgepoetse graphics.Ghostrider schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:43:
Ben benieuwd, wat mij betreft mogen de boten uit WC2 wel terugkomen. Maar vermoed dat het enkel graphics zijn?
echo237 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:15:
Als ik het goed begrepen heb kun je straks ook met de 'oude' Warcraft III tegen de remaster spelen, dus dat daarom de animaties, ect. hetzelfde zijn.
Goed om te horen beide! Ik zal wel heel ouderwets zijn, maar ik wil het gewoon met de oude vertrouwde graphics spelen (hoewel wel in 2160pZeror schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:06:
Van wat ik begrepen heb, kun je straks de maps/custom games van Warcraft 3 gewoon inladen in W3: Reforged.
Althans daar streven ze naar. Ze willen de creativiteit uit de community niet verloren doen gaan.
"You may be big, but I am serious!"
[Voor 3% gewijzigd door Zeror op 30-10-2019 10:02]
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
https://kick.com/pmania http://goo.gl/9nkYAr https://www.twitch.tv/Amazoontje http://diablo.somepage.com/profile/eu/pmania-2623 http://goo.gl/RXaQaX
Voor PTR is het nog te vroeg. Het mailtje ziet er zo uit:Pentiummania schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:09:
Hoe ziet het mailtje er zo'n beetje uit en was dit spel ook als PTR te spelen en dan wel al voor iedereen ?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Bedankt, is het gewoon afkomstig van Blizzard ?Zeror schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:23:
[...]
Voor PTR is het nog te vroeg. Het mailtje ziet er zo uit:
[Afbeelding]
https://kick.com/pmania http://goo.gl/9nkYAr https://www.twitch.tv/Amazoontje http://diablo.somepage.com/profile/eu/pmania-2623 http://goo.gl/RXaQaX
Ik krijg de laatste jaren bij Blizzard meer het idee dat een PTR of beta gewoon een fanservice is ipv polishing. Zoals met meer games tegenwoordig; Beta is de nieuwe demo-versie.Dennism schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:20:
Wel grappig dat het "te vroeg" is voor een Open PTR terwijl ze de game binnen 2 maand moeten releasen. Je zou toch mogen hopen dat de game toch wel eens klaar gaat zijn en er 2 maand voor de uiterste release date er enkel nog wat kleine polish nodig zou zijn.
Nou, polishing is wel nodig. Kreeg wat rare textfouten, en de UI stottert ook wat. Ik heb zelf niet veel aan de Beta aangezien het MP betreft, wat ik toch niet zal spelen.Zeror schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
Ik krijg de laatste jaren bij Blizzard meer het idee dat een PTR of beta gewoon een fanservice is ipv polishing. Zoals met meer games tegenwoordig; Beta is de nieuwe demo-versie.
[Voor 33% gewijzigd door Pentiummania op 02-11-2019 14:10]
Ja, dat is tijdens de opening ceremony gezegd; iedereen met een Blizzcon ticket (virual of fysiek) krijgt Beta toegang vanaf dinsdag.Pentiummania schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:59:
Zeiden ze nou als je een virtual ticket hebt of koopt je gegarandeerd aan de beta mee mag doen vanaf Dinsdag ofzoiets ? Hmmm dus niemand die dit al uit geprobeerd heeft, maar had ik het helemaal goed gehoord / begrepen ? Kan er op het forum van Blizzard nog niks over vinden zal de replay nog maar eens even proberen op te zoeken dan. Hmmmm kan het niet precies terugvinden in de opening ceremony van Blizzard/blizzcon maar deze 2 gasten hebben het er wel over YouTube: BlizzCon'19 Opening Disappointment - No News For Reforged! op zich wel interessant wat hun erover te zeggen en het filmpje duurt niet al te lang!
Uhm, bij de preorder stond before 31-12..... maar ja liever goed dan snelZeror schreef op woensdag 18 december 2019 @ 01:41:
https://news.blizzard.com...leases-on-january-28-2020
De game heeft eindelijk een release datum. 28 januari 2020 kunnen we aan de slag met de game.
[Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 18-12-2019 01:51]
Ik zie vaak deze reactie, maar ze zijn verplicht bij preorder een datum te geven. Heeft niks te maken met “beter goed dan snel”, maar meer omdat ze zo snel mogelijk willen beginnen met preorders. Ze hadden bij blizcon een game nodig en dat was deze geworden. Vind al belachelijk dat een game die een remake is gewoon 1 1/2 jaar in ontwikkeling is. Had het dan later aangekondigd.wimpie007 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 01:50:
[...]
Uhm, bij de preorder stond before 31-12..... maar ja liever goed dan snel
Stilte voor de storm. Over 4 dagen kunnen we aan de slag!Xenophoben schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:11:
Het is zo maar stilletjes hier! Is de release datum nu de werkelijke release datum? Deze maand kunnen we aan de slag!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Denk dat je gelijk hebt, zijn wel 13 dingen veranderd. Andere kant vond ik warcraft 3 tof dus koop hem wss welOn_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:31:
Een halfbakken remaster blijkbaar.... Ik speel het origineel nog wel eens een keer als ik daar zin in heb.
Blijkbaar kan je die niet meer spelen nuOn_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:31:
Een halfbakken remaster blijkbaar.... Ik speel het origineel nog wel eens een keer als ik daar zin in heb.
[Voor 23% gewijzigd door boe2 op 29-01-2020 11:47]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja, dat dacht ik dus ook. Behalve dat ze die nu in de reforged hebben gestopt. Dus je moet dat hele ding downloaden (a 30GB) voordat je het kan spelen met de oude graphics... En op reddit hebben ze ook nog wat "probleempjes" gevonden met reforged.On_E schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:31:
Tsjonge jonge....Gropah schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:36:
[...]
Ja, dat dacht ik dus ook. Behalve dat ze die nu in de reforged hebben gestopt. Dus je moet dat hele ding downloaden (a 30GB) voordat je het kan spelen met de oude graphics... En op reddit hebben ze ook nog wat "probleempjes" gevonden met reforged.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[Voor 33% gewijzigd door separhim op 29-01-2020 15:36]
Dit is precies waar ik al bang voor was, zie mijn reactie hierboven van december. De hele game is een zoethouder geworden voor de tegenvallende resultaten van Blizzard. Ze hadden niks om te laten zien en hebben "omdat ze zo goed luisteren naar de spelers en Warcraft 3 diep in hun hart hebben" de game geforged.Anakin_ schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:40:
Volgens mij zit deze release vol met bugs als ik internet zo zie.
De game kwam helaas gisteravond uit en ik wilde toch op tijd op bed liggen voor werk.
Nu in mijn pauze even kunnen kijken wat de staat van de game is, schrik ik toch van, vind het niet zo erg achteraf dat ik hem niet meteen kon spelen.
Campaign werkt nog niet goed blijkbaar....
Veel glitches en bugs met onliny lobbies.
had dit wel verwacht. Spel kwam in de beta al afgeraffeld over, enkel de textures en models aanpassen is niet genoeg voor deze remake. Menu's/UI/interface zien er ongeinspireerd uit.
Mis veel opties.
Ben benieuwd vanavond als ik thuis kom, miss een day 1 patch ? Ben heel erg laat thuis dus zal wederom weinig tijd hebben om het te spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ugh, nou laat maar dan...Gropah schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:36:
[...]
Ja, dat dacht ik dus ook. Behalve dat ze die nu in de reforged hebben gestopt. Dus je moet dat hele ding downloaden (a 30GB) voordat je het kan spelen met de oude graphics... En op reddit hebben ze ook nog wat "probleempjes" gevonden met reforged.
Ben jij van mening dat er behoefte was aan een "remaster"? Ik heb het nog al gezegd, maar de originele WC3 werkt perfect op moderne hardware, in HD resoluties, met battle.net support.corset schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:39:
Iemand nog alu hoedjes kopen? Ik heb er nog een paar.. een keer mindere kwaliteit en gelijk heel blizzard is kut. Maar goed, het zal wel weer.
Ik geniet lekker van de blizzard games, en met WC3 wacht ik wel tot de bugs wat gefixed zijn. Gelukkig levert geen enkele developer buggy games af, en doet alleen blizzard dat omdat het zo'n rotzooi daar is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
We praten toch niet over andere devs? We hebben het hier over warcraft 3 reforged van blizzard. En zeg zelf; WC3:R komt uit zelfde blizzcon als Diablo op mobiel.corset schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:39:
Iemand nog alu hoedjes kopen? Ik heb er nog een paar.. een keer mindere kwaliteit en gelijk heel blizzard is kut. Maar goed, het zal wel weer.
Ik geniet lekker van de blizzard games, en met WC3 wacht ik wel tot de bugs wat gefixed zijn. Gelukkig levert geen enkele developer buggy games af, en doet alleen blizzard dat omdat het zo'n rotzooi daar is.
Want BfA is zo'n geweldige expansion? Ze hebben niet Heroes of the Storm keihard laten vallen en 200 mensen een maand lang in het duister gehouden, om ze vervolgens een week voor kerst te vertallen dat ze geen baan hadden voor 2019. Het is duidelijk dat de directie van acti-blizz alleen maar geeft om games die met lootboxes en times gates kunnen worden uitgemolken en dit wordt maar weer bevestigd met reforged.corset schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:39:
Inderdaad, hetzelfde als Diablo op mobiel, of WoW:BFA, of WoW:Legion, of Diablo 2, 3 etc.. en als ik toch naar de winst cijfers kijk gaat het echt niet zo slecht met ze hoor.. Maar goed, ik zal het wel verkeerd ziengrote_oever schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 17:48:
[...]
We praten toch niet over andere devs? We hebben het hier over warcraft 3 reforged van blizzard. En zeg zelf; WC3:R komt uit zelfde blizzcon als Diablo op mobiel.
Het is niet verboden om van de game te genieten, maar als je playerbase voor de gek houd krijg je hem terug. In december uitstel omdat de game nog niet af is, want het had de blizzard kwaliteit niet. En nu deze game uitbrengen... dan vraag je erom.
Wel toegeven dat blizzard nooit goed is in releasen van games. Heb weinig goed launches van wow gezien, met diepte punt WoD.
Het komt bij mij inderdaad over als @boe2 aangeeft.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zeg niet dat je verkeerd ziet... maar kom op. Dit filmpje verwacht ik bij een Facebook advertentie over nieuwe mobile game:corset schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:31:
[...]
Inderdaad, hetzelfde als Diablo op mobiel, of WoW:BFA, of WoW:Legion, of Diablo 2, 3 etc.. en als ik toch naar de winst cijfers kijk gaat het echt niet zo slecht met ze hoor.. Maar goed, ik zal het wel verkeerd zien
[Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 29-01-2020 19:09]
EA maakt ook veel winst maar dat maakt ze niet een geliefd bedrijf. Daarnaast is het toch ook wel duidelijk dat Blizzard gelogen heeft over de kwaliteit van Reforged. Ik snap niet dat je Blizzard nog wil verdedigen na alles wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan.corset schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 18:31:
[...]
Inderdaad, hetzelfde als Diablo op mobiel, of WoW:BFA, of WoW:Legion, of Diablo 2, 3 etc.. en als ik toch naar de winst cijfers kijk gaat het echt niet zo slecht met ze hoor.. Maar goed, ik zal het wel verkeerd zien
[Voor 37% gewijzigd door Ocin32 op 29-01-2020 22:42]
bizar!!! de reeks cinematics (4 stuks van 4 - 6 minuten + de introcinematic van de expansion zelf) die ze tijdens de laatste WoW expansion hebben geleased zijn echt fantastisch mooi, zo niet de mooiste cinematics van blizzard die ik gezien heb. Waarom is dit dan van zo'n andere kwaliteit.grote_oever schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:09:
[...]
Ik zeg niet dat je verkeerd ziet... maar kom op. Dit filmpje verwacht ik bij een Facebook advertentie over nieuwe mobile game:
YouTube: Illidan VS Arthas Fight Cinematic - Warcraft III: Reforged
Dit is niet wat ik verwacht bij blizzard.
[Voor 5% gewijzigd door Zeror op 30-01-2020 00:27]
De game is 30 euro, wat ik flink aan de prijs vind. Mijn verwachtingen worden dan ook hoger. Vooral in deze tijd, waar het al heel rustig is aan de kant van blizzard, had ik gewoon meer verwacht.Zeror schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:24:
Mensen, stop eens met wonderen te verwachten. Het spel is een remaster van Warcraft 3 waarmee Blizzard trouw wilde aan de ervaring van toen. Blizzard heeft met World of Warcraft etc.. heel veel geleerd over storytelling enzo, maar dat was pas na WC3. En aangezien we hier over een remaster praten is enkel de stuk mindere storytelling opgepoetst met modernere graphics enzo. Jullie verwachten een Warcraft 4, maar dat is dit niet. In een Warcraft 4 verwacht ik, net als jullie, ook betere storytelling, betere graphics, etc... maar we praten hier over een remaster van een game van 18 jaar geleden. Vergeet dat niet.
Grappig, ik zag deze gisteren en had hetzelfde gevoel. Niet de kwaliteit cinematics die ik gewend was van ze.grote_oever schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:09:
[...]
Ik zeg niet dat je verkeerd ziet... maar kom op. Dit filmpje verwacht ik bij een Facebook advertentie over nieuwe mobile game:
YouTube: Illidan VS Arthas Fight Cinematic - Warcraft III: Reforged
Dit is niet wat ik verwacht bij blizzard.
[Voor 3% gewijzigd door Joever op 30-01-2020 10:13]
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
De verwachtingen lagen hoog omdat Blizzard ook een heleboel beloofd heeft maar waar ze helaas bijna niets van waar maken.Zeror schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:24:
Mensen, stop eens met wonderen te verwachten. Het spel is een remaster van Warcraft 3 waarmee Blizzard trouw wilde aan de ervaring van toen. Blizzard heeft met World of Warcraft etc.. heel veel geleerd over storytelling enzo, maar dat was pas na WC3. En aangezien we hier over een remaster praten is enkel de stuk mindere storytelling opgepoetst met modernere graphics enzo. Jullie verwachten een Warcraft 4, maar dat is dit niet. In een Warcraft 4 verwacht ik, net als jullie, ook betere storytelling, betere graphics, etc... maar we praten hier over een remaster van een game van 18 jaar geleden. Vergeet dat niet.
Alleen voor de campaign heeft Reforged absoluut geen meerwaarde. Blijf lekker WC3 speleninvine schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:26:
@Joever Heb jij de originele recent nog gespeeld? Ben namelijk wel benieuwd naar naar de verschillen tussen die twee games. Ik vind de originele met moderne resolutie namelijk erg goed speelbaar en ik zie daarom niet de toegevoegde waarde van deze remaster.
[Voor 16% gewijzigd door EnigmaNL op 30-01-2020 10:31]
Om eerlijk te zijn niet. Ik heb hem vroeger wel heel veel gespeeld, maar dat was vroeger.invine schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:26:
@Joever Heb jij de originele recent nog gespeeld? Ben namelijk wel benieuwd naar naar de verschillen tussen die twee games. Ik vind de originele met moderne resolutie namelijk erg goed speelbaar en ik zie daarom niet de toegevoegde waarde van deze remaster.
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Als de verwachten van de mensen bij release nog hoog lagen, dan is dat eerlijk gezegd ook deels aan hun zelf te danken. Er is 3 maanden geleden al bekend gemaakt dat veel wat er tijdens Blizzcon weergegeven is, niet in de release gaat voorkomen. 3 maanden terug klagen is terecht. Nu nog gaan klagen is een beetje aan de late kant.EnigmaNL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:30:
[...]
De verwachtingen lagen hoog omdat Blizzard ook een heleboel beloofd heeft maar waar ze helaas bijna niets van waar maken.
Blizzard gaf aan het verhaal te gaan tweaken zodat het in lijn kwam te liggen met de retcons in WoW, ze zouden alle cutscenes aanpakken, nieuwe UI en nog vele andere dingen. Daar is allemaal niets van terecht gekomen. Het zou meer worden dan een standaard remaster maar helaas is het dat wel geworden.
FTFY.EnigmaNL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:30:
Alleen voor de campaign vind ik Reforged absoluut geen meerwaarde hebben.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details