Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-04 17:01
Is het nu daadwerkelijk zo slecht? Ik heb de oude WC3 veel gespeeld, maar enkel de campaign. Ik heb FT nooit gedaan, is het nu zo dat als je je vermaakt met de campaign het prima te doen is? Of moet ik echt afzien van de koop?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je krijgt de kapotte versie sowieso aangezien je oude versie geupgraded wordt naar de nieuwe versie (30+ GB download). Dus je kan het gewoon proberen alvorens te beslissen of de betere 3D modellen de 30 euro waard zijn.
En als je enkel campaign doet valt het inderdaad allemaal wel mee.

[Voor 13% gewijzigd door boe2 op 05-02-2020 16:45]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

boomr schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:35:
Is het nu daadwerkelijk zo slecht? Ik heb de oude WC3 veel gespeeld, maar enkel de campaign. Ik heb FT nooit gedaan, is het nu zo dat als je je vermaakt met de campaign het prima te doen is? Of moet ik echt afzien van de koop?
Ik heb de oude klassieke versie RoC en FT, maar er is geen enkele referentie meer in de nieuwe interface naar FT.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 06-04 20:22
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:19:
Bijzonder, normaal zit IGN behoorlijk bovenop nieuwe games met hun reviews en nu Reforged al dagen uit is nog altijd geen review op de US site. Je zou haast denken dat ze worden tegengehouden.
Hij staat er op hoor, maar je kunt hem net zo goed niet lezen.. 8)7

https://www.ign.com/articles/warcraft-3-reforged-review

Als dit gamejournalistiek is dan begrijp ik er maar weinig van, voor een goede review hoef je dus niet meer naar IGN. de problemen die er zijn vindt men blijkbaar niet erg genoeg en hoewel er grafisch geen meerwaarde is vindt men de game na al die jaren nog steeds goed. Wat is dan het nut van een remastered... Dat de game zelfs zaken erger maakt en mensen geen custom campains meer laat spelen is blijkbaar ook niet erg.

Ik ben blij dat men zich niet mee laat slepen met de negativiteit en een review maakt op basis van zijn eigen ervaring. Maar €30,- betalen voor een game die geen meerwaarde bied en zelfs zaken kapot heeft gemaakt en minder functies heeft dan het origineel en het dan nog een 7 geven |:( Laatste keer dat ik die site ga bezoeken...

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
@Andyk125 een 7 :') wauw. Ik wijk ook steeds vaker uit naar Polygon. Geen cijfers maar wel veel betere reviews.
Wat wil je dan horen? Een 1, want Blizzard heeft zich niet aan z'n beloften gehouden? Als je gewoon puur naar de game gaat kijken hoe die nu staat, is het echt geen slechte game. Ok, er zitten misschien wat bugs in of zou hier en daar nog wel een feature bij mogen, maar maakt dat de game gelijk slecht. Nee, dat denk ik niet. Dus die 7 is best een passende score.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 04-04 16:00
Mwoah, ik vind die 1 natuurlijk ook overdreven op metacritic maar de beschijving op IGN vind ik eigenlijk nog best accuraat. Puur op gameplay kun je hier een 7 voor geven (of zelfs gewoon de 9 van de oorspronkelijke game). Ware het niet dat we die gameplay al hadden in de oude game. €30 uitgeven doe je voor de ándere zaken dan de goede gameplay.

En dan is het anders. De grafische update is al redelijk mooi, maar nog niet af, daarnaast zit het vol bugs en ontbreken zaken die er uit gesloopt zijn. IGN beschrijft dit allemaal keurig maar dus hadden ze als eindcijfer een 4 of 5 moeten geven. Want dat is gewoon wat alles dat je koopt waard is. Een halve grafische update waarin functionaliteit is weggesloopt en bugs zijn blijven zitten is wat je koopt, dus daar moet het cijfer ook naar zijn.

[Voor 38% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-02-2020 16:41]

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:22

Umbrah

The Incredible MapMan

Zeror schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:17:
Wat wil je dan horen? Een 1, want Blizzard heeft zich niet aan z'n beloften gehouden? Als je gewoon puur naar de game gaat kijken hoe die nu staat, is het echt geen slechte game. Ok, er zitten misschien wat bugs in of zou hier en daar nog wel een feature bij mogen, maar maakt dat de game gelijk slecht. Nee, dat denk ik niet. Dus die 7 is best een passende score.
`
Helemaal mee eens. Er zijn natuurlijke en paar issues, en zeker ook een paar onderkend, maar laten we eerlijk zijn: hier heeft de community zelf ook wat mee te doen. Een deel van de cutscene-rollback kwam juist ná outrage van een... euh... conservatievere tak gamers in het straatje: "alles moet hetzelfde blijven!". Daar is toen naar geluisterd... dat is in een blue post gecommuniceerd, maar ja... niet elke pre-order zit op F5 te drukken in een blue tracker. Dat soort dingen zijn lastig te fixen...

Wat wel te fixen valt zijn zaken als clans, bugs (21:9 windowed full screen = afradertje... helaas dan maar geen windowed full screen, wat érg jammer is... anders is de game best stabiel), en kleine cosmetische dingen zoals de glow bij geanimeerde portraits. En tsja... los van online, is er de singleplayer die eigenlijk gewoon goed is (zei het dat reign of chaos campaign misschien net wat té makkelijk is op normal...).

Tsja, en dan komt er... de tijd van "nu". Is een game van 15 jaar oud met de games van nu leuk? Eigenlijk nog best wel. RTS is een genre wat mede door moba's gigantisch tekort gedaan is. WC3 is daardoor juist verfrissend (kan weer eens turtelen ipv constant op meta's inspelen...). Ik kan me erg vinden in de 7, maar de 1 vind ik meer een soort van 'outrage' ding. En als er één meta die wel saai begint te worden dan is het de trend van "outrage".

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De grootste fout die ze gemaakt hebben is het meenemen van WC3 Classic, daar had men gewoon af moeten blijven. Ik heb bijvoorbeeld heel bewust niet ge-prorderd of Reforged gekocht, omdat ik de kat eerst uit de boom wilde kijken. Daarnaast ook heel duidelijk om classic te behouden. Nu heb ik ineens minder functionaliteit in een game die ik al jaren heb. Wat ik vooral ook vreemd vind dat alle referenties van Forzen Throne gewoon verdwenen zijn.

En ja... ik had Reforged vermoedelijk, uiteindelijk, ook gekocht als deze op de markt gebracht zou zijn zoals aangekondigd. Maar daarnaast dus ook de gewone classic. Ik heb namelijk werkelijk elke Blizzard game... Of nee dat lieg ik dit zal voor als nog de tweede zijn die ik niet zal spelen. De eerste is Diablo Immortals... ook zo'n misstap.

[Voor 49% gewijzigd door _Dune_ op 06-02-2020 17:13]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Daos
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
_Dune_ schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:58:
Wat ik vooral ook vreemd vind dat alle referenties van Forzen Throne gewoon verdwenen zijn.
Bedoel je de campaigns? Zo te tellen zitten die er gewoon bij (zeker weten doe ik niet; ben nog maar bij de Humans :P )

edit:
En in die Human-campaign heb je nu Siege engine in plaats van de Steam tank. Dat is ook iets uit Frozen Throne. (De voice-over sprak volgens mij wel nog over Steam tanks)

[Voor 30% gewijzigd door Daos op 06-02-2020 22:07]

• DeNachtwacht
De eerste patch is er. Geen schokkende nieuwe features maar wel een flink aantal kleine bugjes die gefixt zijn zo te zien.

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 06-04 20:22
Zeror schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:17:
Een 1 is inderdaad overdreven, dat zou betekenen dat de game totaal niet speelbaar is. Dat sommige mensen hier last van hebben en een 1 zouden geven kan ik mij voorstellen.

Maar een 4 of 5 is wel een verdiende score. We praten hier niet over een compleet nieuwe game, maar een remastered/remake. Hoewel de nieuwe 3d modellen van de characters er erg goed uit zien, komt dit verder niet echt uit de verf. Men maakt reclame met een nieuwe cut-scene die niet eens in de game zit. Terwijl men bij aanschaf zou verwachten dat dit iets is wat men bij alle cut-scenes zou hebben gedaan.
Daarbij bied men minder opties aan bij de remastered versie dan bij het origineel. Sorry maar ik was van mening dat wanneer men een game op nieuw uit brengt dat deze beter en uitgebreider zou zijn dan het origineel. Wat nog niet direct een probleem was gewest als men de oude versie met rust had gelaten.

Afgezien van dat Blizzard en de game afgebrand worden is de game echt geen 7 waard. De graphics zijn bijna tot geen meerwaarde t.o.v. het origineel. Terwijl de beelden van de Beta veel indrukwekkende waren. Bewegende bomen, betere omgevingen, nieuwe cut-scenes. En dan praten we nog niet eens over de beloftes die ze gemaakt hebben. Als men puur kijkt naar de game dan zou een game als deze niet meer dan een 5 verdienen, maar het is ook nog eens een Remastered. Men heeft geen nieuw verhaal hoeven te schrijven, alles is exact hetzelfde. Maar in plaats van dat het verbeterd is hebben ze er opties uitgesloopt die voor de bestaande spelers ook nog eens hun hele game kapot maken. Dit mag best meegenomen worden in de beoordeling.

Als deze game een 7 waard is dan mogen bepaalde andere remastered games wel een score krijgen hoger dan een 10. Ik heb veel remastered en ramakes gespeeld en die waren allemaal op alle punten beter dan hun voorganger. Nathan drake collection, krijgt men voor €10 - €20,- meer, 3 complete spellen die allemaal beter zijn dan het origineel. Halo 2, Age of Empires II: Definitive Edition, Resident Evil 4, God of war 3. En dan praat ik nog niet eens over de remake zoals Resident Evil 2. Dat is pas hoe het echt hoort.

En technisch gezien is Warcraft 3 reforged ook geen echte remastered, want men gebruikt nieuwe 3d modellen, textures etc. Maar men gebruikt ook weer oud materiaal. Dus als men het met echte remakes gaat vergelijken is de game al helemaal geen 7 waard, en al helemaal niet voor de prijs waarvoor men het aanbied.

Als men over cijfers praat, las ik deze reactie onder een review en ik denk dat dit het beste laat zien waar de game staat: (wel in het Engels)

7/10 to people that didn't play the original. They can have some fun with it.

5/10 to people that did play the original at release. Same thing, not really a new experience. Remaster hardly worth a purchase.

1/10 to people that were still playing the original. They just blew up your favourite game.

[Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 07-02-2020 09:17]

• Anakin_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-04 09:00
Umbrah schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:43:
[...]

`
Helemaal mee eens. Er zijn natuurlijke en paar issues, en zeker ook een paar onderkend, maar laten we eerlijk zijn: hier heeft de community zelf ook wat mee te doen. Een deel van de cutscene-rollback kwam juist ná outrage van een... euh... conservatievere tak gamers in het straatje: "alles moet hetzelfde blijven!". Daar is toen naar geluisterd... dat is in een blue post gecommuniceerd, maar ja... niet elke pre-order zit op F5 te drukken in een blue tracker. Dat soort dingen zijn lastig te fixen...

Wat wel te fixen valt zijn zaken als clans, bugs (21:9 windowed full screen = afradertje... helaas dan maar geen windowed full screen, wat érg jammer is... anders is de game best stabiel), en kleine cosmetische dingen zoals de glow bij geanimeerde portraits. En tsja... los van online, is er de singleplayer die eigenlijk gewoon goed is (zei het dat reign of chaos campaign misschien net wat té makkelijk is op normal...).

Tsja, en dan komt er... de tijd van "nu". Is een game van 15 jaar oud met de games van nu leuk? Eigenlijk nog best wel. RTS is een genre wat mede door moba's gigantisch tekort gedaan is. WC3 is daardoor juist verfrissend (kan weer eens turtelen ipv constant op meta's inspelen...). Ik kan me erg vinden in de 7, maar de 1 vind ik meer een soort van 'outrage' ding. En als er één meta die wel saai begint te worden dan is het de trend van "outrage".
Ben het niet helemaal met je eens, een 1 is inderdaad te laag en gebaseerd op emotie.
Maar een 7 is te hoog.
Het product is gewoon niet af. Bugs, optimalisatie en een inspiratieloze/uie release (UI/Menu/Geen nieuwe cinematics)
Spelers profielen ontbreken....
Dat alles bij elkaar is gewoon zwaar onder de maat, minimaal onvoldoende dus.
Ik zou zelf uitkomen op een 3.5 of een 4 maximaal.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

UI boeit me niet, ik zit toch in het spel ;) -- bugs... tsja... sloppy maar dat is ondertussen super gewoon. Helaas. Zelfs de langste PTR patches ooit hebben bij release waar de schaal er op gaat en exotische hardware/driver combo's naar boven komen problemen. Waar ik echter vooral op wil reageren is je motivatie: "geen nieuwe cinematics". Ze hádden nieuwe cinematics. De community werd super pissig. Boycot, refund, etc... alles werd erbij gehaald. De "vroegâh was allus betâh"-crowd kreeg hun zin, en blizzard heeft de originele cinematics teruggezet. Dat is zowel de CGI áls de rendered cutscenes.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Umbrah schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:34:
UI boeit me niet, ik zit toch in het spel ;) -- bugs... tsja... sloppy maar dat is ondertussen super gewoon. Helaas. Zelfs de langste PTR patches ooit hebben bij release waar de schaal er op gaat en exotische hardware/driver combo's naar boven komen problemen. Waar ik echter vooral op wil reageren is je motivatie: "geen nieuwe cinematics". Ze hádden nieuwe cinematics. De community werd super pissig. Boycot, refund, etc... alles werd erbij gehaald. De "vroegâh was allus betâh"-crowd kreeg hun zin, en blizzard heeft de originele cinematics teruggezet. Dat is zowel de CGI áls de rendered cutscenes.
Zoals ik al een paar maal heb verwoord, men had de classic niet moeten wijzigen, alleen reforged ernaast moeten zetten. Dan heb je voor beide kampen wat zij willen, ik zou dan Reforged uiteindelijk ook gewoon gekocht hebben. Nu heb je van beide net niets. Helemaal dat de custom campains niet meer functioneren, is gewoon niet slim.

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Umbrah schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 09:34:
Waar ik echter vooral op wil reageren is je motivatie: "geen nieuwe cinematics". Ze hádden nieuwe cinematics. De community werd super pissig. Boycot, refund, etc... alles werd erbij gehaald. De "vroegâh was allus betâh"-crowd kreeg hun zin, en blizzard heeft de originele cinematics teruggezet. Dat is zowel de CGI áls de rendered cutscenes.
Waar haal je dit vandaan? Overal op de forums lees ik juist dat men wèl de nieuwe cutscenes wilde en super pissig is dat ze in 2018 met een cutscene adverteerde van kwaliteit wat nooit in de game is gekomen.

• Joever
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 07-04 14:20
Andyk125 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:55:
[...]

Hij staat er op hoor, maar je kunt hem net zo goed niet lezen.. 8)7

https://www.ign.com/articles/warcraft-3-reforged-review

Als dit gamejournalistiek is dan begrijp ik er maar weinig van, voor een goede review hoef je dus niet meer naar IGN. de problemen die er zijn vindt men blijkbaar niet erg genoeg en hoewel er grafisch geen meerwaarde is vindt men de game na al die jaren nog steeds goed. Wat is dan het nut van een remastered... Dat de game zelfs zaken erger maakt en mensen geen custom campains meer laat spelen is blijkbaar ook niet erg.

Ik ben blij dat men zich niet mee laat slepen met de negativiteit en een review maakt op basis van zijn eigen ervaring. Maar €30,- betalen voor een game die geen meerwaarde bied en zelfs zaken kapot heeft gemaakt en minder functies heeft dan het origineel en het dan nog een 7 geven |:( Laatste keer dat ik die site ga bezoeken...
7 is inderdaad een hoog cijfer voor hoe de game nu is tegen deze prijs.

IGN nederland geeft naar mijn inziens het goede cijfer.

Tevens heeft de laatste patch weer nieuwe bugs geïntroduceerd. Na het updaten kon ik bijvoorbeeld mijn savegames niet meer laden. Gelukkig was ik vrij in het begin van een level waardoor ik het level gewoon opnieuw kon starten.
Bovenstaande is geen bug en had ik gemist in de patch notes. Bedankt voor de correctie @echo237.

[Voor 11% gewijzigd door Joever op 07-02-2020 11:55]

• echo237
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:37
Joever schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:40:
[...]

7 is inderdaad een hoog cijfer voor hoe de game nu is tegen deze prijs.

IGN nederland geeft naar mijn inziens het goede cijfer.

Tevens heeft de laatste patch weer nieuwe bugs geïntroduceerd. Na het updaten kon ik bijvoorbeeld mijn savegames niet meer laden. Gelukkig was ik vrij in het begin van een level waardoor ik het level gewoon opnieuw kon starten.
Dat laatste is geen bug, komt omdat de maps zijn aangepast:

Uit de release notes:
Fixed a number of issues that would block progression or not give credit for completing missions.
• Developer’s note: Updating a map for these types of fixes invalidates prior saves. This is similar to how replays from prior game client versions no longer work. Campaign progress will not be lost.
Tweakers heeft inmiddels ook een review geplaatst met cijfer 5 als eindoordeel.

reviews: Warcraft III: Reforged - Blizzard laat te veel steken vallen

[Voor 59% gewijzigd door Zeror op 09-02-2020 12:31]

• DeNachtwacht
Ik heb de game toch maar aangeschaft puur omdat omdat ik de campaign wel in nieuwe textures wilde spelen en die wel goed wordt beoordeeld in de reviews. Even wat zaken die me nu opvallen en die je niet ver terug leest in reviews:

-alle karakters en gebouwen zien er schitterend uit, dat wil zeggen er wordt geleverd wat beloofd is
-gameplay en storyline voelen echt als nieuw door nieuwe graphics
-online custom games draaien allemaal in nieuwe reforged editie

Maar helaas gaat er ook veel fout:
-de map zelf (water, gras, rots etc) blijft hier wat flets bij af steken. De game oogt daardoor rommelig en niet als 1 geheel
-intro filmpje niet in 4K
-hoofdmenu is grondig op de schop gegaan maar daardoor draait die nu op Max 10-15fps bij mij in 4K. Geen gezicht, vooral als je weet dat de game zélf prima loopt in 4K met alle toeters en bellen aan. Kortom, ja, Blizzard krijgt de omgekeerde wereld voor elkaar: het hoofdmenu loopt slechter dan ingame.
-storende bugs: het laden van sommige maps van de campaign leidt soms tot een harde crash. Zo zijn er veel andere storende kleine zaken.
-multiplayer features missen inderdaad
-matchmaking van custom games is nog niet aangepakt waardoor je nog steeds soms lang in een lobby zit te wachten, terwijl er van hetzelfde spelletje nog 3 andere games half leeg in de lobby staan.

Kortom; ik raad nu niemand aan de game te kopen en af te wachten tot blizzard de beloofde "grote patch" levert. Daarna is het simpelweg nieuwe ronde nieuwe kansen of ze dan wél alles netjes conform belofte afleveren. Als ze dat doen, zie ik de game nog veel potentie hebben want het warcraft 3 verhaal en de grondige mod mogelijkheden blijven goed overeind staan.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Weet iemand ook hoe de testomgeving (PTU) van Warcraft 3 te installeren? Vreemd genoeg kan ik deze nergens terug vinden...

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DeNachtwacht schreef op zondag 9 februari 2020 @ 10:20:
-online custom games draaien allemaal in nieuwe reforged editie
Helemaal niet. Ja, er zijn custom maps die werken, mits hulp van de makers van de custom map. Een hoop aantal zijn echter verdwenen uit de lijst.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

_Dune_ schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:17:
Weet iemand ook hoe de testomgeving (PTU) van Warcraft 3 te installeren? Vreemd genoeg kan ik deze nergens terug vinden...
Kan als goed is ook via de Blizzard launcher. Klik op het tandwieltje naast de Play knop. Daar kun je, dacht ik, de testversie kiezen.

Correct me if i'm wrong...

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zeror schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:07:
[...]

Kan als goed is ook via de Blizzard launcher. Klik op het tandwieltje naast de Play knop. Daar kun je, dacht ik, de testversie kiezen.

Correct me if i'm wrong...
Nee, helaas, dat is alleen het geval bij World of Warcraft...

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik merk wel dat ik op YouTube al die cutscenes en cinematics zit te kijken van Warcraft 3 reforged. Ondanks de slechte graphics vind ik het verhaal wel leuk om te kijken (ik ben ook een hoop vergeten na al die jaren).

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11:23

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Gisteren voor het eerst Reforged opgestart, ziet er leuk uit. Maar het draait als stroop op mijn computer, en mijn broer die geen reforged heeft en een oude laptop kan Warcraft 3 bijna niet meer normaal spelen. We hadden over LAN heel veel lag. Jammer dat ze classic ook hebben aangepast want het liefst start ik gewoon weer de oude client op.

>.<

• Shmoozer
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 31-03 09:49
_Dune_ schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:17:
Ik heb het spel zelf niet, maar ik had gelezen dat het als onderstaande zou moeten lukken:

In de battle.net app staat je spel standaard op en bepaalde region (EU of US meen ik) maar daar zit als het goed is ook een PTR (Public Test Realm) optie bij. Als je PTR selecteert zou dit volgens mij moeten lukken. In deze versie zou je ook via LAN moeten kunnen spelen.

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Shmoozer schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:20:
[...]

Ik heb het spel zelf niet, maar ik had gelezen dat het als onderstaande zou moeten lukken:

In de battle.net app staat je spel standaard op en bepaalde region (EU of US meen ik) maar daar zit als het goed is ook een PTR (Public Test Realm) optie bij. Als je PTR selecteert zou dit volgens mij moeten lukken. In deze versie zou je ook via LAN moeten kunnen spelen.
Dat is inderdaad bij bijvoorbeeld Worl of WarCraft inderdaad het geval, alleen bij WarCraft 3 zie ik deze optie niet. Ik bezit, alleen de oude game met expention TFT.

edit: Blijkbaar is er nog een andere download site van Blizzard, waar inderdaad een test (omgeving) download beschikbaar is voor The Frozen Throne: https://www.blizzard.com/en-us/download/

[Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 11-02-2020 23:37]

• Anakin_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-04 09:00
Ik speelde van de week de UD campaign en het viel mij op dat de AI mijn towers Letterlijk one shot.
Vooral in de defensive (laatste paar missies) op hard.

Daardoor had ik heel veel moeite met de blackrockclan missie, Wordt van alle kanten aangevallen (Dan weer door orange, dan weer door lichtblauw, dan weer door de draken van rood, en dan weer door Bruin, maar niet door Blauw die links van je zit)
Bleef heel lang ploeteren makkelijk een anderhalf uur uiteindelijk niet gehaald omdat al me HQ en aco's dood waren gesneuveld.
Ik retry de missie en ik clutch hem binnen 20 min easy :l

Nu struggle ik op die missie dat je die Lich 30 mins moet defenden.
Gaat helemaal prima, heb steeds een flink leger staan,
Als je aanvalt met dat flinke leger kom ik er rechts bij roze er toch niet doorheen op de een of andere mannier.
De laatste 2 minuten, komen ze ineens allemaal en ipv een open veld slag aan te gaan focussen ze allemaal kell Thuzad en is mijn leger zo weg.
_Dune_ schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 00:42:
[...]

Nee, helaas, dat is alleen het geval bij World of Warcraft...
Als je nog zoekt:
https://gaming-tools.com/...stall-classic-warcraft-3/

Directe links:
PC | Mac

[Voor 31% gewijzigd door Zeror op 12-02-2020 20:29]

• Jurjen08
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:57
Anakin_ schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:05:

De laatste 2 minuten, komen ze ineens allemaal en ipv een open veld slag aan te gaan focussen ze allemaal kell Thuzad en is mijn leger zo weg.
Haha, had precies hetzelfde :D
Dacht die laatste 2 min, easy pease.. maar helaas |:(

Campaign bevalt me prima, lijkt wel dat RoC op hard moeilijker is dan ik me kan herinneren :X
Op de laggie mainscreen na, loop het oke op een standaard i5 2500k. FPS schommelen wel enorm..
Heb nog niet online gespeeld (pvp)..

Xencupio @ Battle.net

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Jurjen08 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Haha, had precies hetzelfde :D
Dacht die laatste 2 min, easy pease.. maar helaas |:(

Campaign bevalt me prima, lijkt wel dat RoC op hard moeilijker is dan ik me kan herinneren :X
Op de laggie mainscreen na, loop het oke op een standaard i5 2500k. FPS schommelen wel enorm..
Heb nog niet online gespeeld (pvp)..
Die laastste 2min heb ik uiteindelijk gedaan door puur een tower defense tactic te houden. Niet om ze af te slaan, maar om ze bezig te houden. Pathing blokkeren met gebouwen (pak die 2e goudmijn asap!), en constant door kleine dingetjes sturen puur om ze te vertragen.

Wat me ook weer even deed herinneren "oh ja" is natuurlijk de damage VS armor types. Er zijn units die super zijn tegen fortified, waar je dan ook absoluut niet mee moet aankomen, en natuurlijk de andere kant op. Vergeet niet dat bepaalde torens ook een 'heavy' armor type hebben ipv fortified en dus juist super kwetsbaar zijn tegen zaken als archers (wat ironisch genoeg in WoW is doorgezet, je kan met rdps juist heel snel bepaalde torens onklaar maken).

Het ergste is als er chaos damage op het veld komt (lvl10 draken nog wel het aller ergste). Neem dan al je piercers (en webbing...) en BURN ze met alles wat je hebt!

Overigens, necro's zijn wat dat betreft zwaar onderschat. Niet alleen vanwege skellies, maar ook: ze doen magic damage en vol geupgrade is dat érg veel.

• evmmb
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 26-03 08:55
Hoe groot is de online base van Reforged? Als in, hoeveel mensen spelen er tegelijk online.

Is dit ergens te zien voordat je het koopt?

[Voor 8% gewijzigd door evmmb op 16-02-2020 12:36]

• DeNachtwacht
evmmb schreef op zondag 16 februari 2020 @ 12:35:
Hoe groot is de online base van Reforged? Als in, hoeveel mensen spelen er tegelijk online.

Is dit ergens te zien voordat je het koopt?
Nee, maar er is genoeg te spelen en te doen. Zowel custom games als PvP heeft altijd al genoeg spelers om aan de slag te kunnen. Soms zit je een minuut te wachten tot je start maar het is wel prima verder.

• Daos
  • Niet online
Grrr. Ben nu de Classic campaign weer aan het spelen en Tyrande heeft nog steeds geen inventory in het 2e elven-level. Dit hebben ze gesloopt met de laatste Classic-patch bijna een jaar geleden. Zie: https://us.forums.blizzar...es-lack-of-inventory/6240 Vrij onbespeelbaar zo. Dan maar wachten op de/een volgende patch... Grom had eerst ook dat probleem, maar die is nu met Reforged wel gefixt.

Heb jullie daar met de Reforged (graphics-)update ook last van?

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Daos schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:54:
Grrr. Ben nu de Classic campaign weer aan het spelen en Tyrande heeft nog steeds geen inventory in het 2e elven-level. Dit hebben ze gesloopt met de laatste Classic-patch bijna een jaar geleden. Zie: https://us.forums.blizzar...es-lack-of-inventory/6240 Vrij onbespeelbaar zo. Dan maar wachten op de/een volgende patch... Grom had eerst ook dat probleem, maar die is nu met Reforged wel gefixt.

Heb jullie daar met de Reforged (graphics-)update ook last van?
Erg spijtig om dit te moeten lezen van een ontwikkelaar die zijn games tot voor en paar jaar geledem gewoon Jaren goed ondersteunde, die het motto had 'It's finished, when it's finished' en dan gewoon een complete game op de markt zette… Wat er nu gebeurd is bijna nog minder dan EA praktijken.

• Daos
  • Niet online
Daos schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:54:
Grrr. Ben nu de Classic campaign weer aan het spelen en Tyrande heeft nog steeds geen inventory in het 2e elven-level. Dit hebben ze gesloopt met de laatste Classic-patch bijna een jaar geleden.
Ze hebben het gefixt met de patch van gisteren *O*

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:01
Vermaak me er nog steeds prima mee, geen 30waard maar wellicht dat de no questions refund er nog is als ik de campaign uitgespeeld heb :P

• DeNachtwacht
ik heb hem gerefund na patch 2. ik zie te weinig verbetering en wil niet risico lopen dat ze die refund stop zetten. ik zie over een half jaartje wel weer eens of de reviews goed zijn en koop hem dan opnieuw. of niet :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True