Verwijderd

tukkerterror90 schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:51:
[...]

Hoe krijg je dat balkje omhoog of omlaag? Blijft bij mij op 10 staan kan die balkjes niet aanpassen.
Volgensmij moet je aangepast selecteren

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:14:
[...]

Volgensmij moet je aangepast selecteren
Thnx is gelukt. Ook maar eens proberen met die camera instellingen 🙂
Shreddaaa schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:58:
Iemand nog tips over een icon die minder dan 900k kost op PC?

Heb Nakata, Van Basten 91 en nu Van Nistelrooy 90 al geprobeerd, maar geen van allen geven mij echt dat icon OP gevoel.
Ik wil graag een icon in een centrale rol die daadwerkelijk iets toevoegt.
Moet dus minder dan 900k op PC kosten..
Butre 87 is dodelijk voorin als hij ook maar een beetje ruimte krijgt, weet alleen de pc prijs niet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
simons schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:54:
[...]

Je projecteert iets als zijnde dat ik iets wil goed praten. Jij ontkent iets, ik geef je genoeg info wat het tegendeel bewijst. Vervolgens heb je het over dataminen en andere onzin maar met bewijzen kom je niet
Jouw bewijzen heb ik al ontkracht dus ontvang graag bewijzen over het online gedeelte. Daarnaast heb ik je een gelijkwaardig bewijs aangeleverd. Dat artikel van se datamining zal ik eerst zelf weer moeten opzoeken, maar datamining is het enige wat concreet bewijs kan leveren en daarnaar als jij niet kan leveren dat het in de huidige online logs zit dan is er ook geen bewijs van direct beslissend invloed.

Het gene wat invloed heeft (en voor jou misschien scripting lijkt) is vele variabelen zoals spelers lichaamsbouw, waar ligt de bal op moment van raken, wat is de kracht die is meegeven, wat is graad van de hoek etc etc.
Natuurlijk gebeuren er rare dingen maar dit heeft ook met game physics te maken omdat mensen doen wat niet van te voren bedacht is zoals spelers tegen elkaar aanlopen (doet ea ook echt niet perse bij jou om te verliezen).

Wel mooi dat jij dus vindt dat de big man tegen je is :) tip blijft kijk naar waar je de fout in ga en verbeter dat. Schot op doel? Had je ze niet in die positie moeten laten komen. Deze tip was gratis.

* snip - wel eerst reageren en dan zo'n dooddoener...

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 24-12-2018 19:30 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:31:
[...]

Butre 87 is dodelijk voorin als hij ook maar een beetje ruimte krijgt, weet alleen de pc prijs niet.
1.3 miljoen...

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door simons op 23-12-2018 13:45 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• simons

simons

LETS GO BRANDON

stomley schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:33:
[...]

Jouw bewijzen heb ik al ontkracht dus ontvang graag bewijzen over het online gedeelte.
Je hebt niets ontkracht
Daarnaast heb ik je een gelijkwaardig bewijs aangeleverd.
Nee, in zijn geheel niet gelijkwaardig al was het maar in aantal.
Dat artikel van se datamining zal ik eerst zelf weer moeten opzoeken,
Kijk daar ga je al.
maar datamining is het enige wat concreet bewijs kan leveren
Jouw veronderstelling, tip: ga nooit iets doen in rechtspraak of juridische kant.
Het gene wat invloed heeft (en voor jou misschien scripting lijkt) is vele variabelen zoals spelers lichaamsbouw, waar ligt de bal op moment van raken, wat is de kracht die is meegeven, wat is graad van de hoek etc etc.
Natuurlijk gebeuren er rare dingen maar dit heeft ook met game physics te maken omdat mensen doen wat niet van te voren bedacht is zoals spelers tegen elkaar aanlopen (doet ea ook echt niet perse bij jou om te verliezen).
Ik zal niet ontkennen dat het bovenstaande waar is, sterker dat zijn factoren die het systeem met zich mee brengt. Maar dat is het probleem niet, het gaat er met name om dat een grote schare spelers zaken meemaakt die je niet anders dan los kan zien van wat je noemt. Ik snap ook wel dat als je alleen voor het doel komt dat de kans zeer groot is dat je die maakt, alleen het gaat om de dingen die gewoonweg niet kloppen. Bijvoorbeeld, en dat hoor je hier ook zo vaak, waarom opeens je team heel anders speelt van de ene op het andere moment en de wedstrijd er na weer alles ok is.
Wel mooi dat jij dus vindt dat de big man tegen je is :)
Afgezien dat het niet waar is, en je wederom wat verzint (datamining), wat is daar mooi aan?
tip blijft kijk naar waar je de fout in ga en verbeter dat. Schot op doel? Had je ze niet in die positie moeten laten komen. Deze tip was gratis.
Als ik je zo lees denk ik dat in de jaren fifa, het beter doe dan jij, beter team etc.etc. Maar dank voor de tip :)

• stomley
Nog 1 dan. Waarschuwing voor allen: lange post en niet inhoudelijk over fut etc. Excuses
Je hebt het over scripting in fut en je levert een video over single player gameplay aan..?
simons schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:45:

Nee, in zijn geheel niet gelijkwaardig al was het maar in aantal.
Jij levert 1 bewijsstuk aan over een online gedeelte (uit 2014 of 2015???) En ik doe het zelfde (over periode 2015 tm 2019). 1 is gelijk aan 1 en kwalitatief zelfs beter.
Omdat ik niet alles opsla onder favorieten wat ik ooit lees is gek dat ik het moet opzoeken waar ik destijds in 1 van de duizenden artikelen die ik lees dat gevonden heb?

Jouw veronderstelling, tip: ga nooit iets doen in rechtspraak of juridische kant.
Juridisch is mijn stelling sterker want heeft niet zoveel variabelen waarmee gespeeld kunnen worden.

Ik zal niet ontkennen dat het bovenstaande waar is, sterker dat zijn factoren die het systeem met zich mee brengt. Maar dat is het probleem niet, het gaat er met name om dat een grote schare spelers zaken meemaakt die je niet anders dan los kan zien van wat je noemt. Ik snap ook wel dat als je alleen voor het doel komt dat de kans zeer groot is dat je die maakt, alleen het gaat om de dingen die gewoonweg niet kloppen. Bijvoorbeeld, en dat hoor je hier ook zo vaak, waarom opeens je team heel anders speelt van de ene op het andere moment en de wedstrijd er na weer alles ok is.
Andere formatie waar je tegen speelt, meer druk van de tegenstander, conditie, soort spelers waar je tegen speelt etc etc etc. En dan hebben we ook nog verbinding met server of server zelf die soms niet lekker werkt. Nogmaals veel variabelen geven verschillende resultaten als er een andere input op een bepaalde variabel wordt ingegeven (basiskennis 1.1)

Afgezien dat het niet waar is, en je wederom wat verzint (datamining), wat is daar mooi aan?
Bijzonder Dat je zegt dat datamining verzonnen is op een tweakers forum.

Als ik je zo lees denk ik dat in de jaren fifa, het beter doe dan jij, beter team etc.etc. Maar dank voor de tip :)
Vanaf 2011 speel ik altijd al divisie 1 op dit jaar na maar das niet gek gezien een dochter. Maar is niet gek dat je een aanname (zonder enige feiten) doet als deze wanneer je ook er vanuit ga dat het ea ook maar uitmaakt wie er wint in een online potje.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

stomley schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:03:
Nog 1 dan. Waarschuwing voor allen: lange post en niet inhoudelijk over fut etc. Excuses
dan post gewoon niet meer, dit is nog ff natrollen...

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 23-12-2018 23:36 ]

Harribo had een tijdje terug nog een PS4 met FUT19 te koop :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Baby Cannavaro geprobeerd, maar hij is niet beter dan mijn utradable CL Godin. Dus die laatste weer in de basis en daardoor kan ook futmas Arias spelen.
Linksachter uclive Telles gehaald naast Blanc 89.
Nu ongeveer een miljoen coins beschikbaar en nog de nodige spelers in de club/transferlijst.
Zit te kijken naar een spits. Eventueel IF Neymar op 7 chem of misschien icon Crespo of iemand anders. Blijft lastig.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:44:
Baby Cannavaro geprobeerd, maar hij is niet beter dan mijn utradable CL Godin. Dus die laatste weer in de basis en daardoor kan ook futmas Arias spelen.
Linksachter uclive Telles gehaald naast Blanc 89.
Nu ongeveer een miljoen coins beschikbaar en nog de nodige spelers in de club/transferlijst.
Zit te kijken naar een spits. Eventueel IF Neymar op 7 chem of misschien icon Crespo of iemand anders. Blijft lastig.
Hoe bevalt arias? Heb m ook gehaald maar past qua chem Nog niet echt, voorlopig maar lala laten staan.

Coutinho futmas nu ook binnen, straks de vrouw eens lief aankijken en kijken of we nog wat potjes kunnen spelen :)

Kun je nog geen Cruyff versie veroorloven?

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Achteraf had ik Futmas Arias ook wel willen doen vanwege zijn nationaliteit linkte deze goed met Futswap Lerma en Sanchez. Vind het namelijk wel leuk wat variatie in het team en niet alles volgens de meta.

Nog even over het klagen in dit topic, ik denk dat iedereen hier wel hetzelfde is. Wanneer de gameplay traag is klaagt iedereen, dat is ook logisch en snap de mens hierin wel. Iedereen hoopt dat iemand hier een sweet spot vind in de tactics/formatie wat dit omzeilt volgens mij.

Maar als de gameplay vloeiend is en we verliezen kunnen we ook toegeven dat de tegenstander beter is.

Beleef zoveel meer plezier als de passes en schoten vloeiend aanvoelen en aankomen. Ongeacht de einduitslag van een potje. Een 4-6 verlies met kansen over en weer geeft mij meer voldoening dan met trage gameplay in het middenveld en klutsgoals 3-2 winnen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:22:
[...]

Harribo had een tijdje terug nog een PS4 met FUT19 te koop :+
Ja weg is weg! 8)

Maar ik heb dezelfde kwestie @Shreddaaa . Wil graag een icon op de pc kopen voor minder dan 850k
Ik heb wat ingelezen en dit is mijn lijstje nu:
[ ] Hernandez 85/87
[ ] Laudrup cam 91
[ ] Gattuso 87
[ ] Chevchenko 88
[ ] Zola 85/87
[ ] Stoichov 87

Allemaal ook spelers in as
Stoichov staat bovenaan op mijn wishlist

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 23-12-2018 15:36 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-01 16:47
Harribo schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:31:
[...]

Ja weg is weg! 8)

Maar ik heb dezelfde kwestie @Shreddaaa . Wil graag een icon op de pc kopen voor minder dan 850k
[ ] Hernandez 85/87
[ ] Laudrup cam 91
[ ] Gattuso 87
[ ] Chevchenko 88
[ ] Zola 85/87
[ ] Stoichov 87

Stoichov kost ruim 1 miljoen..
Verder is baby Shevchenko beter dan zijn medium kaart.

Ik ga denk voor Shearer Prime.
Met de nieuwe RTTF cards in packs, is het interessant om nu wat SBCs weg te tikken:
https://www.reddit.com/r/...ete_sbc_guide_gisalegend/

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:42:
Met de nieuwe RTTF cards in packs, is het interessant om nu wat SBCs weg te tikken:
Thanks, goeie tip! WL is toch al af (Gold 3) en op deze regenachtige zondagmiddag is er toch niks meer te doen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

ErnstMid schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:03:
[...]

Hoe bevalt arias? Heb m ook gehaald maar past qua chem Nog niet echt, voorlopig maar lala laten staan.

Coutinho futmas nu ook binnen, straks de vrouw eens lief aankijken en kijken of we nog wat potjes kunnen spelen :)

Kun je nog geen Cruyff versie veroorloven?
Mijn team ;) https://www.futbin.com/19/squad/2762472

Nog wel gekeken naar Coutinho Futmas als cam ipv Reus. Nu kan ik ook een spits halen en dan Eusebio naar cam wisselen. Ik hoop dat de komende dagen nog betere kaarten komen dan coutinho.

Arias is degelijk, maar nog niet het gevoel dat hij echt het verschil maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 23-12-2018 15:49 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:48:
[...]

Nog wel gekeken naar Coutinho Futmas als cam ipv Reus. Nu kan ik ook een spits halen en dan Eusebio naar cam wisselen. Ik hoop dat de komende dagen nog betere kaarten komen dan coutinho.

Arias is degelijk, maar nog niet het gevoel dat hij echt het verschil maakt.
De gloeiende tering zeg :')
Dus ja ik heb een cruyff :+

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:48:
[...]

Nog wel gekeken naar Coutinho Futmas als cam ipv Reus.
Coutinho is lw, die kan je niet switchen naar cam. Anders kost het je chem imho.

btw ff nieuwsgierig: hoeveel euro’s heb je erin gestoken? mooi team _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door buurman3 op 23-12-2018 16:20 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:42:
Ik dacht ook dat het leuk was om de Fifa 19 Ultimate edition in de aanbieding te kopen. Normale versie van Fifa verkocht. Maar in de 26 packs zat he-le-maal niets! 3x boards, 3x een 83 rated hiv leage speler. Hoe is het mogelijk met zoveel kans....
Shreddaaa schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:42:
[...]

Stoichov kost ruim 1 miljoen..
Verder is baby Shevchenko beter dan zijn medium kaart.

Ik ga denk voor Shearer Prime.
Baby kaart beter dan medium? Vreemd niet?

Laat weten hoe Shearer je bevalt?

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-01 21:39
Iemand hier ook last van brakke matchmaking? Het blijft hangen op "tegenstander zoeken..."

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Mijn eerste weekend league ooit... sta tegen veel teams met ongelofelijk bizarre spelers :).. ga op dit moment 11 gespeeld en 6 gewonnen. Weet niet of dat goed is voor iemand die in divisie 6 zit met rivaal..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• stomley
hmr schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:49:
Mijn eerste weekend league ooit... sta tegen veel teams met ongelofelijk bizarre spelers :).. ga op dit moment 11 gespeeld en 6 gewonnen. Weet niet of dat goed is voor iemand die in divisie 6 zit met rivaal..
Da's prima joh :) ga je sowieso 1 op 1 en haal je zilver 1 sowieso en gold 3 misschien ook wel als je alles speel.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Op het moment 14-3 en hier best tevreden over. Gisteren 2 verliespartijen moeten incasseren en deze waren volledig terecht, beide. Net zoals de winstpartijen ook terecht waren. Vanaf mijn kant dus geen klagen. Enige lastige is dat ik nog 13 potjes moet gaan zweten 🤪

Maandag overigens ook nog een nieuwe versterking kopen voor mijn team, nog geen idee, budget ongeveer 2,2 miljoen.
Harribo schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:43:
[...]

Baby kaart beter dan medium? Vreemd niet?

Laat weten hoe Shearer je bevalt?
Hetzelfde voor Crespo en Del Piero (work rates).

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:17
SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:03:
Maandag overigens ook nog een nieuwe versterking kopen voor mijn team, nog geen idee, budget ongeveer 2,2 miljoen.
Wat voor een team heb je? Vind het altijd wel leuk om mee te helpen.

Net 14-15 geeindigd met de WL, ik ging 12-10 dus nog aardig moeten buffelen om Gold 3 te halen. :+

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
Hangt er een beetje vanaf hoe je speelt en hoe je hem wilt gebruiken. wat mis je in je huidige speler en wie ga je vervangen?
Harribo schreef op zondag 23 december 2018 @ 15:31:
[...]

Ja weg is weg! 8)

[ ] Hernandez 85/87
[ ] Laudrup cam 91
[ ] Gattuso 87
[ ] Chevchenko 88
[ ] Zola 85/87
[ ] Stoichov 87

Vanavond hoop ik nog even goud 2 in de wacht slepen. Vergeleken met gister lijkt de game wat stroperiger te voelen. Helaas niet veel aan te doen, zal de tegenstander ook wel hebben.

96 Messi valt me een beetje tegen. Vooral zijn fysiek is drama. Rui Costa is dezelfde speler als vorig jaar, prima dus.

• SH-FR
AntraXxX schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:32:
[...]

Wat voor een team heb je? Vind het altijd wel leuk om mee te helpen.

Net 14-15 geeindigd met de WL, ik ging 12-10 dus nog aardig moeten buffelen om Gold 3 te halen. :+
Een heel duur team, haha. De servers voelen vandaag ook heel, heel slecht naar mijn mening. Vond t gisteravond soepeler spelen. Vandaag 3 gespeeld, 1 gewonnen en 15-5 tussenstand. Mijn team

Courtios
Alonso - Ramos - Godin IF - Juanfran
Petit - Rui Costa - Ballack
Hazard 93 - Larsson - 89 Salah

Wissel in game naar 4-1-2-1-2(2), zodat er dus een 2e spits naast Larsson komt. Eigenlijk mag het zo ongeveer elke spits zijn die in mijn budget valt. Hoop nog steeds op Crespo SBC!

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:59:
[...]

Een heel duur team, haha. De servers voelen vandaag ook heel, heel slecht naar mijn mening. Vond t gisteravond soepeler spelen. Vandaag 3 gespeeld, 1 gewonnen en 15-5 tussenstand. Mijn team

Courtios
Alonso - Ramos - Godin IF - Juanfran
Petit - Rui Costa - Ballack
Hazard 93 - Larsson - 89 Salah

Wissel in game naar 4-1-2-1-2(2), zodat er dus een 2e spits naast Larsson komt. Eigenlijk mag het zo ongeveer elke spits zijn die in mijn budget valt. Hoop nog steeds op Crespo SBC!
Ik persoonlijk zal 89 Blanc halen voor Godin. Voorin zit het wel prima. Dan heb je ook nog coins over voor een vervanger van Salah. Dat lijkt me verder je zwakste aanvaller.
krijgen jullie wel matches...hier maar WL opgegeven..duurt te lang

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:17
2,2 miljoen voor een spits klinkt bij mij als prime Raul (of prime Butragueno en Salah verbeteren).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

bvbal79 schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:16:
krijgen jullie wel matches...hier maar WL opgegeven..duurt te lang
rivals net niet op ps4. Ben er maar mee gestopt.

• SH-FR
Zonder te willen afgeven op de game, kan iemand mij uitleggen waarom ik van de een op de andere dag ineens alles verlies? Ik begon vandaag 14-3 en sta inmiddels 16-8. Mijn verdediging, werkelijk waar niet te geloven. Ik krijg goals tegen waarbij aanvallers gewoon in één pas een op een komen te staan. Ik word er helemaal gestoord van, vooral omdat het gister zo goed ging?

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ben tussendoor al even gestopt, dus die optie valt al af.
SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 18:58:
Zonder te willen afgeven op de game, kan iemand mij uitleggen waarom ik van de een op de andere dag ineens alles verlies? Ik begon vandaag 14-3 en sta inmiddels 16-8. Mijn verdediging, werkelijk waar niet te geloven. Ik krijg goals tegen waarbij aanvallers gewoon in één pas een op een komen te staan. Ik word er helemaal gestoord van, vooral omdat het gister zo goed ging?

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik ben tussendoor al even gestopt, dus die optie valt al af.
Volgens mij krijg je toch betere tegenstanders naar mate je zelf ook meer wins hebt? Speel zelf tot op heden geen wl, maar misschien zit ik er naast.

Valencia, Thiago Silva en Matuidi vandaag als Futmas SBCs, weer geen Crespo helaas

• SH-FR
Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:03:
[...]

Volgens mij krijg je toch betere tegenstanders naar mate je zelf ook meer wins hebt? Speel zelf tot op heden geen wl, maar misschien zit ik er naast.
Dat is inderdaad het geval, maar sta nu wat betreft vorm rond de +10, maar dat stond ik gister ook. Daarnaast is het niet alleen dat ik betere tegenstanders krijg. Voor mijn gevoel doen mijn spelers gewoon niks. Ik kan niet meer combineren, verdedigers dekken niet meer, er lukt eigenlijk gewoon niks. Is echt een totaal contrast met gisteren.

Hoe dan ook, nu weer een pot verloren dus ga doorspelen tot Goud 2 en dan vind ik het wel weer welletjes. Maar het slaat totaal nergens op, in Rivals zit ik op 2182 vaardigheidspunten en nader ik daarmee Divisie 2. Als je dat een beetje om zou rekenen naar WL, zou Elite 3 haalbaar moeten zijn.. in plaats daarvan verlies ik nu pot na pot en waar het aan ligt, ik weet het echt niet.
SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:07:
[...]

Dat is inderdaad het geval, maar sta nu wat betreft vorm rond de +10, maar dat stond ik gister ook. Daarnaast is het niet alleen dat ik betere tegenstanders krijg. Voor mijn gevoel doen mijn spelers gewoon niks. Ik kan niet meer combineren, verdedigers dekken niet meer, er lukt eigenlijk gewoon niks. Is echt een totaal contrast met gisteren.
klinkt als dezelfde gameplay issues waar half reddit over klaagt, de tip is sowieso niet rond 19;00 te spelen helaas.

• SH-FR
Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:08:
[...]

klinkt als dezelfde gameplay issues waar half reddit over klaagt, de tip is sowieso niet rond 19;00 te spelen helaas.
Eigenlijk belachelijk, ik wilde vanavond nog RDR 2 spelen en er zijn genoeg spelers die maar heel beperkt tijd hebben om te spelen. Dan horen de servers gewoon fatsoenlijk mee te werken. Gisteravond vooral speelde het voor mijn gevoel beter. Het is ook heel vreemd want mijn spelers lijken wel lood in de schoenen te hebben.

Nouja, de kaarten van FUTMAS vandaag zien er een heel stuk beter uit. Denk dat ik er wel eentje ga halen, vind de requirements best wel reëel om te doen!
Futmas Valencia ziet er erg leuk uit. Matuidi is zonde ivm zijn WF.

SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:13:
[...]

Eigenlijk belachelijk, ik wilde vanavond nog RDR 2 spelen en er zijn genoeg spelers die maar heel beperkt tijd hebben om te spelen. Dan horen de servers gewoon fatsoenlijk mee te werken. Gisteravond vooral speelde het voor mijn gevoel beter. Het is ook heel vreemd want mijn spelers lijken wel lood in de schoenen te hebben.
Dat had ik dus zaterdagmiddag, zaterdagavond was het goed te doen maar verre van perfect.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:58
Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:18:
Z'n IF is net zo goed en vele malen goedkoper om te doen.

Edit: shit, z'n IF is RM ipv RB. Woops 7 chem RB dan maar :+

[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 23-12-2018 19:27 ]

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:16
https://www.futbin.com/19/squad/3317991

Vind Kimmich een beetje buiten de boot vallen. Hummels is untradeble en heb iets van 200k over. Iemand een idee?

Futmas Valencia ziet er leuk uit alleen krijg ik die niet zo makkelijk in m’n team omdat ik weiger met een full bpl team te spelen. Misschien Hummels inleveren voor Thiago Silva en vanuit daar verder?
chengbondkwok schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:24:
[...]

Z'n IF is net zo goed en vele malen goedkoper om te doen.

Edit: shit, z'n IF is RM ipv RB. Woops 7 chem RB dan maar :+
Walker is ook 20k goedkoper dan Valencia, zou hem alleen doen als je chem nodig hebt voor Sanchez in een hybrid.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
En je steekt 80K in een untradable, daar kun je ook Walker van halen, heb je alleen geen mooie futmas kaart.

• Jack_Mojo
dutchgio schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:31:
En je steekt 80K in een untradable, daar kun je ook Walker van halen, heb je alleen geen mooie futmas kaart.
Tja bijna iedereen die fut speelt is verzamelgeil. Dat ben ik ook.
Dat is waar. Ach hopelijk komt er nog een betere.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Goedeavond,

Ik heb nog geen Futmas challenge gedaan maar ik heb zelf Thiago Silva in mijn main team en zie dat er een futmas card van hem is.

Ik heb onderstaand team bedacht. Romagnoli, Kolarov, Charles, Szczesny en Milinkovic heb ik al. De rest heb ik er ook al een paar van maar zou ik opnieuw moeten kopen omdat ze in mijn main team zitten.

Denken jullie dat het de kosten waard is?
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/3483b85.png
mrjobby schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:45:
Goedeavond,

Ik heb nog geen Futmas challenge gedaan maar ik heb zelf Thiago Silva in mijn main team en zie dat er een futmas card van hem is.

Ik heb onderstaand team bedacht. Romagnoli, Kolarov, Charles, Szczesny en Milinkovic heb ik al. De rest heb ik er ook al een paar van maar zou ik opnieuw moeten kopen omdat ze in mijn main team zitten.

Denken jullie dat het de kosten waard is?
[Afbeelding]
Goedkoopste oplossing is 120k volgens futbin, zou die gewoon pakken en de spelers die je al hebt maar niet gebruikt simpelweg verkopen.

• hmr

hmr

Inmiddels zilver 1 met 11 wins en 8 losses :). Ga proberen in het goud te komen. Met een gemiddelde rival rating van 1050 valt me dit alles sinds mee. Lukaku was echt een top aankoop! 😇

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:18:
Bij Kondogbia en Fabinho hoor je ook niemand over de WF.

• SH-FR
hmr schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:04:
Inmiddels zilver 1 met 11 wins en 8 losses :). Ga proberen in het goud te komen. Met een gemiddelde rival rating van 1050 valt me dit alles sinds mee. Lukaku was echt een top aankoop! 😇
16 wins en 12 losses met een Rivals rating van 2150 😁

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36
Meer mensen issues met vinden van tegenstanders WL, PS4?

• SH-FR
Zo de WL zit er voor mij op en wat een énorme anticlimax was dit zeg, niet normaal. Ik begon met als doel Elite 3 vandaag, stond 14-3 en was daarvoor dus echt prima op koers. Wat er vandaag misging dat weet ik niet, maar ik ben op 17-12(!) geëindigd en heb zo’n 8 potjes achter elkaar verloren.

Dit de-motiveerd zo enorm erg als het gaat om WL. Zoals ik al eerder zei, in Rivals sta ik bijna in Divisie 2 en zit ik op zo’n 2175 vaardigheidspunten. Echter elke keer gaat het in de WL weer mis en is er een periode dat ik er gewoon minstens 5 achter elkaar verlies. Zo enorm gek word je ervan.

In ieder geval, ondanks dat ik niet weet waar het aan ligt, gaat in ieder geval m’n hele team om, want dit ging helemaal nergens over.
SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:33:
In ieder geval, ondanks dat ik niet weet waar het aan ligt, gaat in ieder geval m’n hele team om, want dit ging helemaal nergens over.
Zoals ik eerder aangaf, reddit staat vol met klachten over weekend league gameplay dit weekend.
De enige tips die ik je kan meegeven is na 2/3 potjes zoals dit simpelweg stoppen en een paar uur later opnieuw proberen ipv in een losing streak te komen.

Ten tweede, als het idd shitty servers zijn, ga dan niet 5% verliezen op een team dat het voorgaande weken gewoon goed heeft gedaan.

• SH-FR
Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:37:
[...]

Zoals ik eerder aangaf, reddit staat vol met klachten over weekend league gameplay dit weekend.
De enige tips die ik je kan meegeven is na 2/3 potjes zoals dit simpelweg stoppen en een paar uur later opnieuw proberen ipv in een losing streak te komen.

Ten tweede, als het idd shitty servers zijn, ga dan niet 5% verliezen op een team dat het voorgaande weken gewoon goed heeft gedaan.
Dat is inderdaad waar, maar helaas had ik deze keer geen tijd om later vanavond de WL af te maken. Moest dus wel doorspelen.

Ik kan overigens sowieso niet mijn hele team verkopen, want 8 vd 11 spelers zijn onverhandelbaar 😛. Echter ga ik wel 1 of 2 spelers vervangen (Godin IF sowieso) en mijn tactics omgooien. Levert me dus niet perse veel verlies op.

Als je ziet wat voor een team ik heb, dan is Gold 2 echt een aanfluiting hoor, haha.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
SH-FR schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:33:
Zo de WL zit er voor mij op en wat een énorme anticlimax was dit zeg, niet normaal. Ik begon met als doel Elite 3 vandaag, stond 14-3 en was daarvoor dus echt prima op koers. Wat er vandaag misging dat weet ik niet, maar ik ben op 17-12(!) geëindigd en heb zo’n 8 potjes achter elkaar verloren.

Dit de-motiveerd zo enorm erg als het gaat om WL. Zoals ik al eerder zei, in Rivals sta ik bijna in Divisie 2 en zit ik op zo’n 2175 vaardigheidspunten. Echter elke keer gaat het in de WL weer mis en is er een periode dat ik er gewoon minstens 5 achter elkaar verlies. Zo enorm gek word je ervan.

Daar snap ik dan echt geen reet van, want ik zit in divisie 4, rond de 1650 pt meestal, en ik pak dit weekend 17-10, dus goud 2. Begon met 6-1 en vervolgens lose streak en gister geeindigd met 11-9, vandaag 7 potjes waarvan 6 winst en het speelde prima, ondanks lange duur om tegenstander te vinden.

Ik blijf er bij dat fifa voor een groot deel bepaalt of je goed of slecht speelt. Uiteraard zijn die pro’s dusdanig goed, dat zij ondanks de beinvloede gameplay alsnog wedstrijden weten te beslissen.

• SH-FR
MauT86 schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:23:
[...]

Daar snap ik dan echt geen reet van, want ik zit in divisie 4, rond de 1650 pt meestal, en ik pak dit weekend 17-10, dus goud 2. Begon met 6-1 en vervolgens lose streak en gister geeindigd met 11-9, vandaag 7 potjes waarvan 6 winst en het speelde prima, ondanks lange duur om tegenstander te vinden.

Ik blijf er bij dat fifa voor een groot deel bepaalt of je goed of slecht speelt. Uiteraard zijn die pro’s dusdanig goed, dat zij ondanks de beinvloede gameplay alsnog wedstrijden weten te beslissen.
Ik weet niet of het echt aan FIFA zelf ligt. Ik probeer echt wel altijd rustig te blijven en mijn ding te blijven doen. Alleen, gisteren liepen mijn spelers prima, zaten er kort op, lekker combineren. Maar vandaag was het precies andersom en ik wist het maar niet om te draaien. Zoiets gebeurd me elke WL wel en dat is bijzonder opvallend, alleen deze keer waren dat er geen 5 maar zo’n 13 wedstrijden was het aanpoten geblazen. Dat maakt voor mij ook het verschil tussen Gold 2 en Gold 1 wat ik normaal weet te halen.

Hoe dan ook, baal er wel enorm van maar met 17-10 heb jij het gewoon goed en naar behoren gedaan als je tegen de 1700 Rivals Punten aan zit. Ik presteer structrureel onder mijn kunnen met de WL helaas.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Nachtapotheker schreef op zondag 23 december 2018 @ 20:33:
Meer mensen issues met vinden van tegenstanders WL, PS4?
Ja hier ook last van, gaat echt nergens over. Ze mogen die WL wel met een dag verlengen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:47
eerste weekend league 12-7 ofzo. nu geen zin meer om die twee te winnen en de laatste twee verloren zonde. had ik maar iets eerder moeten beginnen. valt niet tegen dus :)
cubert20 schreef op zondag 23 december 2018 @ 17:53:
Hangt er een beetje vanaf hoe je speelt en hoe je hem wilt gebruiken. wat mis je in je huidige speler en wie ga je vervangen?

[...]
Wat ik kan gebruiken is een snelle stevige cvm. Of een snelle spits.
Mocht dat niet lukken dan een cam.
Harribo schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:30:
[...]

Wat ik kan gebruiken is een snelle stevige cvm. Of een snelle spits.
Mocht dat niet lukken dan een cam.
Gullit kan het allemaal :>

Stevig verdiend aan FUTmas tot nu toe, door Rivaldo/Hazard kan nu ook Naingolan toevoegen als box to box :)
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Ik begin in 4321, iedereen 10chem muv Sanchez met 8.

[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 23-12-2018 23:17 ]

Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:58:
[...]

Gullit Blanc 89kan het allemaal :>
Wie heeft Gullit of Neymar nodig als je Blanc hebt :+

[YouTube: Fifa 19 Blanc 89 for the win!]

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Mmmm hele avond gewoon rivals kunnen spelen. Nu blijft die continu hangen op tegenstander zoeken...
Bean77 schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:24:
[...]

Wie heeft Gullit of Neymar nodig als je Blanc hebt :+

[YouTube: Fifa 19 Blanc 89 for the win!]
Erdbeerpudding _/-\o_

• cubert20
Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:58:
[...]

Gullit kan het allemaal :>

Stevig verdiend aan FUTmas tot nu toe, door Rivaldo/Hazard kan nu ook Naingolan toevoegen als box to box :)
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Ik begin in 4321, iedereen 10chem muv Sanchez met 8.
Hoe heb je stevig verdiend aan futmas dan?
Ik heb er vrij weinig uitgehaald.

• SH-FR
Zo zeg, ben nog steeds ziek van mijn WL en wilde RDR 2 gaan spelen, maar kan m’n ogen niet afhouden van de stream van Paskie Rokus. Die man gaat 26-0 en stevent af op Top 100, heel ziek.

Morgen ga ik mijn team herzien, aantal dingen zullen anders moeten na dit weekend. Petit en Ballack hou ik denk ik op het middenveld, en daarnaast ga ik enkele verbeteringen doorvoeren in de aanval (Nieuwe ST) en Godin vervangen.
cubert20 schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:42:
[...]

Hoe heb je stevig verdiend aan futmas dan?
Ik heb er vrij weinig uitgehaald.
Simpel, door de wisselende requirements voor de Futmas sbc’s kun je elke dag weer een reeks andere kaarten uit je club verkopen.

Daarnaast ook veel SBC’s gedaan, voor de icon SBC’s krijg je steeds ongeveer de helft terug aan packs en vandaag 15-20 league SBC’s gedaan voor player packs.

• hmr

hmr

Nou, het zit erop! Gold 3 gehaald en heb nog 3 wedstrijden over, maar ben er wel klaar mee. Best intensief zo’n weekend league... eerst keer was wel even stressen! Wel meteen genoeg puntjes voor rivals. Dat is wel ideaal! Ben ik meteen rank1 van de 6e divisie :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Klopt idd. Ken je hem?
3-3 geëindigd btw.

edit: ik zie nu het spandoek in de replay 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 24-12-2018 01:00 ]

Bean77 schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:58:
[...]

Klopt idd. Ken je hem?
3-3 geëindigd btw.

edit: ik zie nu het spandoek in de replay 8)7
Nee, maar vind de naam gewoon goed, zeker als spandoeken in het stadium

Nou kan beter zondagavond wat anders doen...WL blijven hangen op 13/30. Ik bak er soms niks van :(
Paar potjes Rivals gingen ook nergens over..gelukkig knalde Paco Alcacer er genoeg in om een swap deal speler te fixen.

[ Voor 38% gewijzigd door bvbal79 op 24-12-2018 01:08 ]

• ErnstMid

ErnstMid

SH-FR schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:13:
Zo zeg, ben nog steeds ziek van mijn WL en wilde RDR 2 gaan spelen, maar kan m’n ogen niet afhouden van de stream van Paskie Rokus. Die man gaat 26-0 en stevent af op Top 100, heel ziek.

Morgen ga ik mijn team herzien, aantal dingen zullen anders moeten na dit weekend. Petit en Ballack hou ik denk ik op het middenveld, en daarnaast ga ik enkele verbeteringen doorvoeren in de aanval (Nieuwe ST) en Godin vervangen.
30-0!

• Jack_Mojo
SH-FR schreef op maandag 24 december 2018 @ 00:13:

Ja knap van hem. Is hem nog nooit gelukt geloof ik. Toch een van de mindere e-sporters.

Maar goed, als je kijkt wat hij ook voor team heeft. Bizar. Werd laatst compleet zoek gespeeld door Frank vd Slot, die een veel minder team heeft. Uiteindelijk had ie geloof ik de best of 3 wel gewonnen, iig 1 die ik heb gezien. Dat was echt een pay to win wedstrijd.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Team of the week goud Pépé uit squad battle beloningen.
84 RM van Lille.

Leuk om te verkopen voor een paar centjes, nu circa 20.000 a 25.000. Nu verkopen of zal dit meer waard worden?

• Vissert
  • Laatst online: 19:15
Jammer dat ik net de hele EAids discussie heb gemist :+

Ontopic:

Vermakelijke WL achter de rug. Makkelijk Gold 2 gehaald en net mis gegrepen op Gold 1. Ik merk dat ik sinds de patch wat meer moeite heb met afwerken. Ook is te merken dat spelers zich steeds meer aanpassen aan de finesse madness. Tegenstanders graven zich in en loeren op de counter (@Bean77 style). Ik speelde van het weekend tegen iemand die met Mbappe IF in de spits speelde en met Griezmann als rechtsbuiten :+

Loan Keane en Sol geprobeerd dit weekend. Keane is zeer degelijk maar een echte CDM. Korte passing is goed maar ik merkte dat met beslissende pases hij toch vaak de mist in gaat. Sol is een beest en zeer degelijk.

Al mensen die hier met Rivaldo spelen? 2x tegen gekomen en hij doet mij denken aan Salah van vorig jaar. Raakt geen bal fatsoenlijk :+
Na gisteravond was ik het weer eens zat en hem mijn coins er een beetje doorheen gegooid en mijn voorhoede geupgrade
Suarez NIF vervangen door Suarez RTTF. Hij was te koop voor 1.695.000 en kreeg nog na tax 250k terug voor zijn NIF versie. Een gok, maar ik verwacht Barcelona toch een keer verder te komen en dan komt hij uit volgens mijn berekeningen als een 99 kaart end game...en ondertussen kan ik er mee spelen.
Griezmann NIF vervangen door Griezmann IF.

Huidige team nu:
https://www.futbin.com/19/squad/8990

coins over... 20k :) Ik heb nog wel wat in mijn transferlist zitten en hoop dat RTTF Ben Yedder wat in prijs daalt dan kan die ook een upgrade krijgen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
furmas matuidi nog een aanrader om te doen? Of zeggen jullie nee er zijn betere alternatieven...

Burp

Vissert schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:32:
Al mensen die hier met Rivaldo spelen? 2x tegen gekomen en hij doet mij denken aan Salah van vorig jaar. Raakt geen bal fatsoenlijk :+
Ik gebruik hem als RST/CAM, voornamelijk op de Bean manier.
Hij doet het prima, vooral zijn physiek/lengte is leuk meegenomen, als het een game niet lukt schuif ik hem naar CAM en gaat Son naar RST.

Heb voornamelijk de SBCs gedaan voor de packs om met deze icons te kunnen spelen totdat ze gebruikt kunnen worden in een volgende SBC’s.

• stomley
Wii4all schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:50:
furmas matuidi nog een aanrader om te doen? Of zeggen jullie nee er zijn betere alternatieven...
ik vind zijn upgrade te minimaal voor die prijs.

• Vissert
Wii4all schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:50:
Kleine upgrade ten opzichte van zijn UCL kaart..
Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:23:
[...]

Ik gebruik hem als RST/CAM, voornamelijk op de Bean manier.
Hij doet het prima, vooral zijn physiek/lengte is leuk meegenomen, als het een game niet lukt schuif ik hem naar CAM en gaat Son naar RST.

Heb voornamelijk de SBCs gedaan voor de packs om met deze icons te kunnen spelen totdat ze gebruikt kunnen worden in een volgende SBC’s.
Ah goed bezig. Die 2x dat ik tegen hem speelde gingen er meer schoten richting de cornervlag dan op goal :+

[ Voor 18% gewijzigd door Vissert op 24-12-2018 09:26 ]

stomley schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:23:
[...]

ik vind zijn upgrade te minimaal voor die prijs.
Ja dan koop ik zijn ucl wel. Ook nog tradable

Ik ben er nog steeds niet uit welke icon ik wil kopen :
Shearer, gattuso, hernandez, rui Costa, van basten of Vieri?

• Joster
Ik heb Matuidi wel gedaan :+

Zodoende heb ik nu de volgende 2 teams:

https://www.futbin.com/19/squad/1852126 (4231 in game)
https://www.futbin.com/19/squad/3123950 (Depay en Kroos / Eriksen voor Augustin en Tolisso)

Ik ben in dubio over Thiago Silva Futmas. Ik zou hem kunnen doen en hem inpassen in plaats van Laporte, maar dan moeten Kurzawa en Rabiot weer over naar mijn 2e team. Dan gaan Gundogan en Mendy weer naar mijn eerste team maar ik vind Rabiot juist zo fijn in mijn eerste team :X Daarbij heeft Thiago Silva H/H waardoor hij volgens mij redelijk vaak uit positie loopt. Iemand ervaring met hem of een gouden tip?

Ps. ik speel nog steeds pack only dus ga geen andere spelers halen ;)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Joster schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:59:
Ik heb Matuidi wel gedaan :+

Zodoende heb ik nu de volgende 2 teams:

https://www.futbin.com/19/squad/1852126 (4231 in game)
https://www.futbin.com/19/squad/3123950 (Depay en Kroos / Eriksen voor Augustin en Tolisso)

Ik ben in dubio over Thiago Silva Futmas. Ik zou hem kunnen doen en hem inpassen in plaats van Laporte, maar dan moeten Kurzawa en Rabiot weer over naar mijn 2e team. Dan gaan Gundogan en Mendy weer naar mijn eerste team maar ik vind Rabiot juist zo fijn in mijn eerste team :X Daarbij heeft Thiago Silva H/H waardoor hij volgens mij redelijk vaak uit positie loopt. Iemand ervaring met hem of een gouden tip?

Ps. ik speel nog steeds pack only dus ga geen andere spelers halen ;)
Kroos is volledig kapot! Elke keer als de tegenstander hem opstelt weet je dat er 1tje (of 4) invliegt van 30+ meter. Niet normaal!
Als ik de likes moet geloven op futbin en futwiz is futmas Matuidi een topper, veel beter dan zijn ucl versie?

• Vissert
MauT86 schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:23:
[...]

Ik heb dit gevoel ook wel eens maar er zijn dusdanig veel variabelen die een wedstrijd van FIFA beïnvloeden. Waardoor elk potje weer anders is.

De servers, internetverbinding (jouw en die van de tegenstander), jouw formatie ten opzichte van de tegenstander, jouw team ten opzichte van de tegenstander, jouw tactiek ten opzichte van de tegenstander, jouw eigen staat en staat van tegenstander (vermoeidheid, honger, concentratie etc), niveau tegenstander, beheersen jij en je tegenstander de meta OP shit, speelstijl, vermoeidheid spelers, wissels, veranderingen in tactiek/speelstijl en dan is het balletje ook nog eens rond :+ Daarnaast gaat het ook nog om de keuzes die jij maakt. Je bestuurt maar 1 speler (en de AI ook) waarbij elk moment dus ook weer anders is.

Ik verlies op vrijdagavond altijd in verhouding de meeste potjes. Logisch te verklaren want de matchmaking is mijn nadeel (meer goede spelers online), ik ben aardig moe van mijn werkdag en de vriendin zit ook nog in de woonkamer :+ Ik speel dan minder geconcentreerd en speel ook niet het spel wat ik normaal speel.
Vissert schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:22:
[...]

Ik heb dit gevoel ook wel eens maar er zijn dusdanig veel variabelen die een wedstrijd van FIFA beïnvloeden. Waardoor elk potje weer anders is.

De servers, internetverbinding (jouw en die van de tegenstander), jouw formatie ten opzichte van de tegenstander, jouw team ten opzichte van de tegenstander, jouw tactiek ten opzichte van de tegenstander, jouw eigen staat en staat van tegenstander (vermoeidheid, honger, concentratie etc), niveau tegenstander, beheersen jij en je tegenstander de meta OP shit, speelstijl, vermoeidheid spelers, wissels, veranderingen in tactiek/speelstijl en dan is het balletje ook nog eens rond :+ Daarnaast gaat het ook nog om de keuzes die jij maakt. Je bestuurt maar 1 speler (en de AI ook) waarbij elk moment dus ook weer anders is.

Ik verlies op vrijdagavond altijd in verhouding de meeste potjes. Logisch te verklaren want de matchmaking is mijn nadeel (meer goede spelers online), ik ben aardig moe van mijn werkdag en de vriendin zit ook nog in de woonkamer :+ Ik speel dan minder geconcentreerd en speel ook niet het spel wat ik normaal speel.
Ik heb nu juist 2 weekenden het idee dat zaterdagavond de beste tijd is om te spelen, en ik me dan ook makkelijk naar zilver 1 speel. Dan heb ik nog 11 potjes te gaan, maar lukt het me nu al 2 zondagen niet om er dan gold 3 van te maken.... Nou moet ik ook toegeven dat ik er zelf ook een potje van maak (spanning?). Maar sommige dingen snap ik ook niks van. Waarom zit zijn AI defending wel overal tussen en die van mij op 300 meter afstand, en als ik manual defend dan moet ik drie keer de knop indrukken voor er een fatsoenlijke tackle is en vervolgens de bal alsnog bij de tegenstander komt. Waarom staat er altijd een AI popje van de tegenstander ergens tussen...etc etc. Dingen die ik toch echt niet begrijp....

Dat was mijn frustratie van gisteren :) Vanavond maar eens met mijn nieuwe voorhoede spelen :)

• ErnstMid

ErnstMid

Uiteindelijk nog zilver 1 gehaald gisteravond toen de vriendin naar bed was gegaan :) heel moeizaam weekend en enorm veel potjes verloren omdat ik niet rustig bleef. Moet echt leren geduldiger te gaan spelen, vrij veel counters ook om de oren gekregen.

Maar, nu de derde wl gespeeld en heb alle vertrouwen in goud binnenkort :) vind pogba wel echt fijn om te hebben naast al die kleine spelertjes, die wint in ieder geval elk kopduel :)
Afbeeldingslocatie: https://www.futbin.com/design/img/news/totw_predictions/19/totw_15.png

Mooie TOTW15 voorspelling. Laat die repeatable TOTW maar komen zou ik zeggen voor de investeringen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
bvbal79 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:02:
[Afbeelding]

Mooie TOTW15 voorspelling. Laat die repeatable TOTW maar komen zou ik zeggen voor de investeringen.
Dan zou ik wel je link fixen :+ :P
bvbal79 schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:43:
[...]

Ik heb nu juist 2 weekenden het idee dat zaterdagavond de beste tijd is om te spelen, en ik me dan ook makkelijk naar zilver 1 speel. Dan heb ik nog 11 potjes te gaan, maar lukt het me nu al 2 zondagen niet om er dan gold 3 van te maken.... Nou moet ik ook toegeven dat ik er zelf ook een potje van maak (spanning?). Maar sommige dingen snap ik ook niks van. Waarom zit zijn AI defending wel overal tussen en die van mij op 300 meter afstand, en als ik manual defend dan moet ik drie keer de knop indrukken voor er een fatsoenlijke tackle is en vervolgens de bal alsnog bij de tegenstander komt. Waarom staat er altijd een AI popje van de tegenstander ergens tussen...etc etc. Dingen die ik toch echt niet begrijp....

Dat was mijn frustratie van gisteren :) Vanavond maar eens met mijn nieuwe voorhoede spelen :)
Formatie, tactiek, player instructions maar player switchen is echt verschrikkelijk.
Ik heb juist altijd dat het potje om s1 te halen altijd een paar wedstrijdjes kost.

Marking is heel slecht door de AI, waardoor jouw AI spelers soms bijzonder makkelijk uit positie worden getrokken met simpele combinaties. Backs willen bijvoorbeeld na een 1-2 altijd doorjagen op de kaatser waardoor de spits/winger weer vrij komt ipv simpelweg de spits/winger te marken waardoor de kaatser een andere optie moet kiezen. Een F9 spits creert vaak op deze manier ook veel AI chaos en ook al zie je vaak wat er gaat gebeuren, het daadwerkelijk kunnen verkomen dmv player switching/positioneren is een tweede.

bvbal79 schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:02:
[Afbeelding]

https://www.futbin.com/news/articles/201/TOTW15Pred

Vind er weinig aan, een Son ST is ook een beetje jammer net na zijn Futmas kaart.
Denk dat er nog wel wat sterke kaarten worden toegevoegd zoals Pogba (betrokken bij alle 5 goals dit weekend) als er een TOTW SBC komt.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Ik heb een tweede team gemaakt met spelers die ik leuk vindt zonder stil te staan bij de meest ideale spelers etc. Op de bank zit nog Vormer en Promes. Bij voorkeur zou ik Strootman upgraden, maar voor wie? Tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6tKxOw9MCigvqtNF81xQaAxK/full.png

• cubert20
Ghengis schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:21:
Ik heb een tweede team gemaakt met spelers die ik leuk vindt zonder stil te staan bij de meest ideale spelers etc. Op de bank zit nog Vormer en Promes. Bij voorkeur zou ik Strootman upgraden, maar voor wie? Tips?

[Afbeelding]
Volgens mij heb ik tegen jou gespeeld in de WL.

iig tegen zo`n team, ging uit frustratie 2x in eigen goal scoren.

• ErnstMid

ErnstMid

Ghengis schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:21:

[Afbeelding]
Ja lastig, zijn niet veel leuke Nederlandse middenvelders helaas. Een CB naar cdm? En dan van dijk erbij halen... Weet niet hoeveel coins je hebt?

Er zijn natuurlijk nog wel een aantal icons.... ;)

• Joster
ErnstMid schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:26:
[...]

Ja lastig, zijn niet veel leuke Nederlandse middenvelders helaas. Een CB naar cdm? En dan van dijk erbij halen... Weet niet hoeveel coins je hebt?

Er zijn natuurlijk nog wel een aantal icons.... ;)
537 coins :D

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Er staat nog voor zon 60k op de transferlijst. Inderdaad staat VVD op de wensenlijst maar dat is net even te hoog gegrepen nog.

Verder dacht ik aan Vd Sar, Bergkamp en Cruyff :p
Pagina: 1 ... 99 ... 200 Laatste