Hahastomley schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:30:
[...]
Online is er geen scripted gameplay. Dus het is tegen je tegenstander of lag kan nog.
5-1 in Weekend League en dat had absoluut 6-0 moéten zijn. Ware het niet dat ik tegen een zeer irritant mannetje met een 3-5-2 (😉) formatie telkens in de zeik werd genomen door het spel, kom 3 keer op voorsprong. Hij maakt 3 keer gelijk door achtereenvolgens een penalty (was er geen, tikte de bal weg), gekloot met speler switch waardoor mijn Juanfran opeens achteruit liep en een rebound goal via mijn verdediger. Verlenging won hij vervolgens.
Het is inderdaad moeilijk te bepalen in hoeverre dit aan jezelf ligt. Bij de penalty zette ik de tackle goed in en bij dat speler wisselen leek de game zelf iets raars te doen. Maargoed, heb al geaccepteerd dat dit soort dingen in het spel zitten. Verder zie ik wat mensen hier posten ook niet perse als klagen. Mensen balen soms en ja, dat mag! Zolang ik van diezelfde mensen ook positieve berichten zie, mag er best wel eens een zure tussen zitten. Iedereen kent de WL struggles tenslotte 😛
Anyway. Nog steeds op zoek naar een spitsje voor naast Larsson maar ben er zelf inmiddels al achter dat dit niet hoognodig is. Heb met Larsson, Hazard POTM en Salah IF al een zeer sterk driehoekje voorin.
Het is inderdaad moeilijk te bepalen in hoeverre dit aan jezelf ligt. Bij de penalty zette ik de tackle goed in en bij dat speler wisselen leek de game zelf iets raars te doen. Maargoed, heb al geaccepteerd dat dit soort dingen in het spel zitten. Verder zie ik wat mensen hier posten ook niet perse als klagen. Mensen balen soms en ja, dat mag! Zolang ik van diezelfde mensen ook positieve berichten zie, mag er best wel eens een zure tussen zitten. Iedereen kent de WL struggles tenslotte 😛
Anyway. Nog steeds op zoek naar een spitsje voor naast Larsson maar ben er zelf inmiddels al achter dat dit niet hoognodig is. Heb met Larsson, Hazard POTM en Salah IF al een zeer sterk driehoekje voorin.
Dat een maker als EA zo tering veel geld verdiend aan allerlei FIFA punten en het anno 2018 maar niet voor elkaar krijgt om spelers te kunnen laten spelen zonder lag. Ik vind het bijzonder. EA bepaalt wanneer ik kan spelen en niet andersom.Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:58:
[...]
Lag en inputdelay idd.
Vrijdagochtend was de gameplay zeer goed, mijn tweede sessie rond 18:00 - 20:30 had ik veel delay wat regelmatig voor rare situaties zorgde bij beide spelers.
Rond 22:30 nog twee potjes gespeeld en toen was de gameplay weer prima.
Zodra er lag speel je een verloren pot tenzij je tegenstander nog meer lag heeft, het lijk dat ea een capaciteits issue heeft met concurrent sessions op peak hours. Dmv van de verplichte inschrijving, zouden ze overigens wel een goed beeld van de benodigde capaciteit moeten hebben maar uiteraard nog niet hou dit verspreid over het weekend is.
@trees IF Werner, had sowieso de Futmas kaartjes meegepakt en misschien IF Kimmich als RM?
Kan ik wel een icon kopen, maar met lag speelt ie toch als dikke stroop. Overigens gaat Rivals vaak nog wel iets beter, omdat je dan natuurlijk de hele week door kan spelen. WL is bij mij standaard drama.
Ik stuur regelmatig nog wel een berichtje naar de tegenstander of ik daadwerkelijk nou echt zo slecht was of dat “the game broken is”.SH-FR schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:40:
5-1 in Weekend League en dat had absoluut 6-0 moéten zijn. Ware het niet dat ik tegen een zeer irritant mannetje met een 3-5-2 (😉) formatie telkens in de zeik werd genomen door het spel, kom 3 keer op voorsprong. Hij maakt 3 keer gelijk door achtereenvolgens een penalty (was er geen, tikte de bal weg), gekloot met speler switch waardoor mijn Juanfran opeens achteruit liep en een rebound goal via mijn verdediger. Verlenging won hij vervolgens.
Vaak krijg ik dan terug: “yes broken m8, shitty goals”.
Misschien moeten ze WL ook indelen op basis van de divisie waarin je speelt. Bijvoorbeeld divisie 6 tm 4 in een WL en 3 tm 1 in een WL.... maak ik tenminste af en toe nog kans (speel zelf divisie 5... beetje onderaan)MadMoody schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:13:
[...]
Heb je het nog lang volgehouden. Bij mij ging de PS4 al uit na 5 potjes WL. Vijf gespeeld en 0x winst.
Ik vind de WL dan ook echt geen reet meer aan. Als je, zoals ik, niet altijd even veel tijd hebt om te spelen (en dus te oefenen), ben je kansloos.
Daarnaast blijf ik zeggen: Soms speel je niet tegen je tegenstander, maar tegen het 'Fifa 19 script'.
wijze woorden
Dat komt omdat D5 the sweatspot is qua rewards vs effort en daardoor laten veel spelers zich afzakken tot d5.Valandil schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:51:
[...]
Misschien moeten ze WL ook indelen op basis van de divisie waarin je speelt. Bijvoorbeeld divisie 6 tm 4 in een WL en 3 tm 1 in een WL.... maak ik tenminste af en toe nog kans (speel zelf divisie 5... beetje onderaan)
Zonder WL zijn 4/5 Rivals win voldoende voor 33k als ik me niet vergis.
Ik speel D5 (D3/2) vorige edities, maar in de maand dat ik nu WL speel haal toch steeds G3 zonder alles te spelen met S1 als uitzondering in mijn eerste run.
Meer moet je ook niet verwachten als D5 speler, maar het is wel de plek om hardleers te groeien.
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 22-12-2018 10:12 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Precies, ik vind G3/G2 echt prima als matige D5 speler zonder al teveel tijd om te oefenen..Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:11:
[...]
Dat komt omdat D5 the sweatspot is qua rewards vs effort en daardoor laten veel spelers zich afzakken tot d5.
Zonder WL zijn 4/5 Rivals win voldoende voor 33k als ik me niet vergis.
Ik speel D5 (D3/2) vorige edities, maar in de maand dat ik nu WL speel haal toch steeds G3 zonder alles te spelen met S1 als uitzondering in mijn eerste run.
Meer moet je ook niet verwachten als D5 speler, maar het is wel de plek om hardleers te groeien.
Ik zie liever dat de weekend league gewoon de hele week gespeeld kan worden. In de weekenden werk ik vaak en merk dat ik dan als een malle de wedstrijden erdoor loop te rammen, waardoor ik door concentratiegebrek wat onnodige loss partijen krijg.Valandil schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:51:
[...]
Misschien moeten ze WL ook indelen op basis van de divisie waarin je speelt. Bijvoorbeeld divisie 6 tm 4 in een WL en 3 tm 1 in een WL.... maak ik tenminste af en toe nog kans (speel zelf divisie 5... beetje onderaan)
Ja ik heb dat ook. Hoewel ik dan wel de tijd heb, wil ik niet verplicht zoveel wedstrijden spelen in het weekend. Ik doe ook liever andere dingen.Klojet schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:25:
[...]
Ik zie liever dat de weekend league gewoon de hele week gespeeld kan worden. In de weekenden werk ik vaak en merk dat ik dan als een malle de wedstrijden erdoor loop te rammen, waardoor ik door concentratiegebrek wat onnodige loss partijen krijg.
Moet nu wel veel spelen want ik ben aan het sparen
Heeft iemand ervaringen met de live kaarten van Fekir en/of Ben yedder? Wil een van de twee als CAM halen maar weet nog niet welke.
Dit zouden de teams zijn:

of

Any thoughts?

of

Any thoughts?
Dit soort dingen komen neer op formatie omzetten en je zelf concentratie verlies doordat je voorsta. Daarnaast replay terug kijken als je open doel mis.trees schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:45:
[...]
No way!
Soms lijken je tegenspelers ineens ingame allemaal een kaartje van +30 to all te krijgen.. Los van eigen vermoeiheid of wat dan ook...
Of andersom, je eigen spelers eentje van -30. Komt ineens de simpelste pass niet meer aan of mis je voor open doel
Heb zelf zeer positieve ervaringen met Ben Yedder 84. Deze kaart is zelfs nog een stukje beter. Ik zou dus voor hem gaan, hoewel die Fekir er ook zeker goed uit ziet.mrjobby schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:59:
Heeft iemand ervaringen met de live kaarten van Fekir en/of Ben yedder? Wil een van de twee als CAM halen maar weet nog niet welke.
Any thoughts?
Wat leuk trouwens dat je Verratti gebruikt. Is heel goedkoop en zijn stats zijn magertjes, maar elke keer als ik hem gebruik vind ik hem in-game echt zeer, zeer goed. Heel actief en lekkere dribbelaar, scoorde zelfs regelmatig.
Mbt tot Verratti. Als je het budget hebt, haal zijn Scream kaart! Is nog een flink stukje beter.
Mijn WL gaat op het moment overigens heel goed: 8-1 maar had eigenlijk gewoon op 9-0 moeten staan, dat is dus wel balen. 88 Petit voor mij dé verrassing. Hij doet alles: kopt corners erin, verdedigd goed mee, schiet ballen erin. 6 goals in 13 wedstrijden als CM, erg fijn!
[ Voor 17% gewijzigd door SH-FR op 22-12-2018 11:17 ]
Ik heb jou nog steeds niet op een positief bericht kunnen betrappen. Hoop niet dat jij op je werk en thuis ook zo veel van die theoriën verkondigd en constant klaagt...Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:39:
[...]
Dat inderdaad.
Hoewel dat nog wel te bestrijden is ergens.
Maar heb je ook nog lags erbij dan kan je beter het apparaat uitzetten en wat anders doen.
Nee hoor serieus, mensen die beweren dat verliespartijen voor 100 % aan je zelf liggen, doen mi aan struisvogel politiek.
Langzamerhand schuif ik naar coins voor een icon. Zit nu op 640k Die koop ik op een maandag vanwege de prijzen.
Heb wat rondgekeken. Sjevtsjenko, Keane, rui Costa lijken mij interessant
Moet je ff beter lezenShreddaaa schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:24:
[...]
Ik heb jou nog steeds niet op een positief bericht kunnen betrappen. Hoop niet dat jij op je werk en thuis ook zo veel van die theoriën verkondigd en constant klaagt...
Ben van beide kanten. Op sommige vlakken kom ik wat negatiever over, andere positiever.
Mbt voetbal negatiever helaas. Loop daar in het echt ook tegen aan.
De reden dat ik ook negatief blijf soms hier is dat ik het onverteerbaar vind dat sommigen blijven beweren dat het resultaat van een wedstrijd 100 % aan je zelf ligt.
Terwijl ea mi het hele spel doorspekt heeft van cheat ai om maar een vinger in de pap te hebben ter faveure van de commercie. Het is de oneerlijkheid.
Heb ik het niet over lags.
Dit dus. Blijf herhalen moet ik eigenlijk niet doen
Positieve dingetjes zitten er ook tussen maar die blijven altijd minder hangen, snap ik wel.
Zal proberen om wat positiever te zijn ok?
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 22-12-2018 11:53 ]
Als t niet 100% aan jezelf ligt, verklaar dan eens hoe er verschillende YT’ers 30-0, 60-0 en soms zelfs 90-0 gaan?Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:47:
[...]
Moet je ff beter lezen
Ben van beide kanten. Op sommige vlakken kom ik wat negatiever over, andere positiever.
De reden dat ik ook negatief blijf soms hier is dat ik het onverteerbaar vind dat sommigen blijven beweren dat het resultaat van een wedstrijd 100 % aan je zelf ligt.
Terwijl ea mi het hele spel doorspekt heeft van cheat ai om maar een vinger in de pap te hebben ter faveure van de commercie. Het is de oneerlijkheid.
Positieve dingetjes zitten er ook tussen maar die blijven altijd minder hangen, snap ik wel.
Serieus? Ze zouden in elk geval topspelers moeten hebben lijkt me. Onvoorstelbaar knapShreddaaa schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:04:
[...]
Als t niet 100% aan jezelf ligt, verklaar dan eens hoe er verschillende YT’ers 30-0, 60-0 en soms zelfs 90-0 gaan?
Maar lag moeten ze dan zeker niet hebben
De cheat ai zoals ik het noem, kan ik wel bestrijden. Icm de lags ben ik kansloos.
Durf me ook nauwelijks aan de wl te wagen als ik het hier zo lees
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-12-2018 12:10 ]
Dan zal ik je er nogmaals opwijzen dat er geen cheat ai is bij de online matches. Squad battles wordt inderdaad met sliders gespeeld etc maar online is er geen bewijs gevonden.Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:47:
[...]
Moet je ff beter lezen
Krijgen we deze discussie weer...Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:39:
[...]
Dat inderdaad.
Maar heb je ook nog lags erbij dan kan je beter het apparaat uitzetten en wat anders doen.
Nee hoor serieus, mensen die beweren dat verliespartijen voor 100 % aan je zelf liggen, doen mi aan struisvogel politiek.
Langzamerhand schuif ik naar coins voor een icon. Zit nu op 640k Die koop ik op een maandag vanwege de prijzen.
Als het scripted is jongens, waarom kunnen al die pro's dan wel 30-0 halen, zijn zelf lui die 118-2 gaan in 1 maand..
Ook scripted zeker?
Of die jongens weten hoe ze het script moeten verslaan inclusief tegenstander? Hou toch op....
Ik ga meestal ook maar richting 18 winst in de WL en verlies heel vaak knullig maar dat ligt toch echt aan mij zelf! Maar goed, jullie spelen tegen scripts..
Misschien moet je eens ophouden jezelf altijd in de slachtoffer rol te drukken.Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:09:
[...]
Serieus? Ze zouden in elk geval topspelers moeten hebben lijkt me. Onvoorstelbaar knap
Maar lag moeten ze dan zeker niet hebben
De cheat ai zoals ik het noem, kan ik wel bestrijden. Icm de lags ben ik kansloos.
Durf me ook nauwelijks aan de wl te wagen als ik het hier zo lees
De gameplay is idd niet perfect en er zijn een aantal dingen die zeker getuned moeten worden, echter is dat toepasbaar op elke speler.
Er zijn hier meermaals handvaten aangedragen om je eventueel vooruit te helpen, maar de cheat ai de schuld geven is nu eenmaal makkelijker. FUT is een meedogenloze game, als je tegenstander bepaalde meta tactics beter beheerst dan zijn veel games na 20 minuten al beslist door 3/4 finesse shots
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Met welke camera speel je? Ik gebruikte in Fifa 18 eigenlijk altijd tele broadcast maar gebruik nu coop. Vooral tegen high pressure tegenstanders helpt dat veel! Je hebt een groter overzicht dus je ziet de vrije spelers eerder, bovendien lijk je overal meer tijd te hebben, je speelt een stuk relaxter. Probeer het eens tijdens de rust tegen zo'n tegenstander en zie het verschil. Waarschijnlijk gaat het niet direct in elke wedstrijd beter want het is wel wennen. Ik had in het begin bij coop meer problemen met scoren en 1 tegen 1 duels en daarom heb ik een paar keer tussen tele broadcast en coop gewisseld. Maar speel nu al zeker een maand alleen maar coop en ik ga zeker niet meer terug.bvbal79 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 02:02:
drama poging in WL...snap nog steeds niet dat high pressure niet bestraft wordt. Maar goed 5 uit 12 waarbij 3x verlenging verloren en 1x gewonnen. Morgen maar weer eens kijken wat het wordt.
Verschrikkelijk frustrerende wl, maak alleen maar foute keuzes
en alles wordt echt genadeloos afgestraft. Twee winst uit elf potjes.... Aantal potjes had ik echt moeten winnen maar elke laatste pass of doelpoging lijkt t alsof ik ineens spastisch ben geworden
Ach ja vanaf hier kan t alleen maar beter worden
Verwijderd
Nogmaals het ligt aan je zelf. Er bestaat geen cheat AI online. Op deze manier wordt je ook niet beter in het spel. Bekijk eens wat je verkeerd doet bij je tegengoals en bekijk eens wat je verkeerd doet bij gemiste kansen. Daarnaast is het wel raar dat hier mensen zijn die 20+ overwinningen halen in de weekend league. Die zullen vast de cheat AI mee hebbenHarribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:39:
[...]
Dat inderdaad.
3-1 en 5-1 laatste twee potje voor vandaag, krijg gewoon geen grip op 4231 icm pressure.ErnstMid schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:38:
Verschrikkelijk frustrerende wl, maak alleen maar foute keuzesen alles wordt echt genadeloos afgestraft. Twee winst uit elf potjes.... Aantal potjes had ik echt moeten winnen maar elke laatste pass of doelpoging lijkt t alsof ik ineens spastisch ben geworden
![]()
Word simpelweg compleet vastgezit en kom er niet uit totdat de bal in het netje ligt, ballen uit de verdediging clearen is alleen maar uitstel.
Beetje vervelend dat ik steeds na 10 minuten al met 1 of 2-0 achtersta.
Had een beter debuut verwacht met Rivaldo vandaag
Het resultaat ligt inderdaad 100% aan jezelf! Ik heb het hier al vaker gezegd, ik speel FUT samen met mijn zoon. Soms is er een dag voor mij of voor hem dat alles tegen lijkt te zitten. Of je zoals jij zegt deze wedstrijden echt niet mag winnen. Maar als we de controller dan tijdens zo'n potje overgeven aan de ander dan lukt het opeens allemaal wel! Dit is echt zo vaak gebeurd en voor mij het bewijs dat het 100% aan jezelf ligt!Harribo schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:47:
[...]
Moet je ff beter lezen
Gisteren heb ik in elke wedstrijd in de WL (ruim) meer kansen gecreëerd dan de tegenstander (en zelfs betere kansen). Toch heb ik zeker niet alles gewonnen. Zo had ik een wedstrijd waarin ik eindigde met 19 schoten waarvan 14 op doel maar de tegenstander won door een kopgoal uit een corner in de 86e minuut. Dat was voor hem de 1e bal op doel... Pech? Ja, maar ook mijn eigen schuld. Als ik het timed finishing onder de knie zou hebben of zelfs maar de finesse shots dan had ik deze denk ik nooit verloren.
Die scream kaart wil ik eigenlijk wel, maar ik ben bang dat als ik hjem haal dat de volgende dag die stats weg zijn en ik met een overpriced normale Verratti opgescheept zit ;-)SH-FR schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 11:14:
[...]
Heb zelf zeer positieve ervaringen met Ben Yedder 84. Deze kaart is zelfs nog een stukje beter. Ik zou dus voor hem gaan, hoewel die Fekir er ook zeker goed uit ziet.
Wat leuk trouwens dat je Verratti gebruikt. Is heel goedkoop en zijn stats zijn magertjes, maar elke keer als ik hem gebruik vind ik hem in-game echt zeer, zeer goed. Heel actief en lekkere dribbelaar, scoorde zelfs regelmatig.
Mbt tot Verratti. Als je het budget hebt, haal zijn Scream kaart! Is nog een flink stukje beter.
Kondogbia op de plek van Rabiot zetten en dan positie wisselen met Fekir. Dan heeft Griezmann ook full Chem. Met custom tactics ingame weer goes zettenmrjobby schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 10:59:
[Afbeelding]
of
[Afbeelding]
Any thoughts?
[ Voor 3% gewijzigd door joenes30 op 22-12-2018 13:12 ]
Ja daar heb ik ook veel last van, elke keer snel achter en dan ga ik veel te ongeduldig spelen. Net gelukkig even een 4-0 overwinning, misschien de ommekeerBossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:45:
[...]
3-1 en 5-1 laatste twee potje voor vandaag, krijg gewoon geen grip op 4231 icm pressure.
Word simpelweg compleet vastgezit en kom er niet uit totdat de bal in het netje ligt, ballen uit de verdediging clearen is alleen maar uitstel.
Beetje vervelend dat ik steeds na 10 minuten al met 1 of 2-0 achtersta.
Had een beter debuut verwacht met Rivaldo vandaag
IF Werner is zeker de moeite, al zal dat nog even duren, want die Reus heeft me (te) veel gekost..Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:58:
[...]
@trees IF Werner, had sowieso de Futmas kaartjes meegepakt en misschien IF Kimmich als RM?
De Futmas vond ik minder passen in mijn huidig team.
Akanji had ik dolgraag meegenomen, maar was s'avonds net te laat klaar met werken om 'm nog mee te pikken. Khedira heb ik is in de gewone versie gehad, maar speelde niet lekker.
Hoop dat er alsnog een opportuniteit voorbij komt!
Verder ga ik stilletjes aan stoppen met de discussie over cheat, lag, whatever. Iedereen heeft zen mening, iedereen mag die ook uiten. Al blijkt dat laatste soms een probleem
5 gespeeld, 5x verloren, 5x een shot accuracy < 40%.
Tijd om even wat anders te doen, elke touch is een heavy touch of springt weg
Tijd om even wat anders te doen, elke touch is een heavy touch of springt weg
Wajoo die griezmann inform, zo blij dat ik die heb gehaald. Man is echt zo chill.
Ga nu 8-0 in de WL waarvan ik eigenlijk 1 game gestolen heb. Mja who gives a f*ck.
Ga nu 8-0 in de WL waarvan ik eigenlijk 1 game gestolen heb. Mja who gives a f*ck.
Denk dat de boodshap voor @Harribo wel duidelijk is
Het is wel makkelijk om te wijzen naar andere omstandigheden dan jezelf. Fifa is inhoudelijk geen goede game met veel flaws, maar ze zijn wel voor iedereen hetzelfde. Daarnaast zijn er zoveel variabelen die elk potje kunnen verschillen zoals spelers, formaties,s work rates etc etc.
Elke fifa zijn deze discussies er, maar het ligt altijd aan je zelf. Bovendien, als je het altijd aan externe dingen wijt, dan word je zelf nooit een betere speler.
Het is wel makkelijk om te wijzen naar andere omstandigheden dan jezelf. Fifa is inhoudelijk geen goede game met veel flaws, maar ze zijn wel voor iedereen hetzelfde. Daarnaast zijn er zoveel variabelen die elk potje kunnen verschillen zoals spelers, formaties,s work rates etc etc.
Elke fifa zijn deze discussies er, maar het ligt altijd aan je zelf. Bovendien, als je het altijd aan externe dingen wijt, dan word je zelf nooit een betere speler.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
En weer een waardeloze weekend league, 1 uit 14. Alles lijkt net niet te lukken. Moet ik me er gewoon bij neerleggen dat ik er niks van bak en een ander spel gaan spelen
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Volgens de meesten hier ligt het aan jezelf en mag je er niet over klagen. Dus dan maar een ander spel spelen?Schuimpje schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:13:
En weer een waardeloze weekend league, 1 uit 14. Alles lijkt net niet te lukken. Moet ik me er gewoon bij neerleggen dat ik er niks van bak en een ander spel gaan spelen
Zou overigens ook een statistiek van mij kunnen zijn. Kijk, ik weet ook wel dat ik niet de beste speler ben. Maar ik zie gewoon verschillen in wedstrijden die vraagtekens bij mij oproepen. Degenen die zeggen ze daar nooit last van hebben geloof ik gewoon simpelweg niet.
En imputlag zou op zich kunnen, maar hoe verklaar je dan dat uit hoeken waaruit je normaal altijd scoort er ineens een wedstrijd is waarin je net zo goed speelt als de wedstrijd daarvoor die je met 4-0 hebt gewonnen, je schiet vanuit dezelfde hoeken hebt 19 schoten meer dan je tegenstander op doel, maar er ineens een paal, lat, onpasseerbare keeper, teennagel of wenkbrauw, tussenzit? En je verliest met 1-0 terwijl jij dus 19x op doel hebt geschoten en hij maar 1x? Dat ligt dan aan jezelf? Weiger ik te geloven.
Edit: Ik wil geen azijnpisser zijn, maar ik vind het wel vreemd en je mag het er over oneens zijn toch?
Verder blijf ik het toch weer pakken, omdat ik het uiteindelijk toch een leuke game vind. Als ik er even gek van wordt, pak ik vaak even een offline modus.
[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 22-12-2018 14:34 ]
En waar ligt het dan aan volgens jou? Een schot vanuit een bepaalde hoek is niet altijd 100% hetzelfde. Je hebt kracht, druk en plek waar keeper staat (plus verschillende keepers) wat invloed hebben op of een schot raak is.MadMoody schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:32:
[...]
Volgens de meesten hier ligt het aan jezelf en mag je er niet over klagen. Dus dan maar een ander spel spelen?
Zou overigens ook een statistiek van mij kunnen zijn. Kijk, ik weet ook wel dat ik niet de beste speler ben. Maar ik zie gewoon verschillen in wedstrijden die vraagtekens bij mij oproepen. Degenen die zeggen ze daar nooit last van hebben geloof ik gewoon simpelweg niet.
En imputlag zou op zich kunnen, maar hoe verklaar je dan dat uit hoeken waaruit je normaal altijd scoort er ineens een wedstrijd is waarin je net zo goed speelt als de wedstrijd daarvoor die je met 4-0 hebt gewonnen, je schiet vanuit dezelfde hoeken hebt 19 schoten meer dan je tegenstander op doel, maar er ineens een paal, lat, onpasseerbare keeper, teennagel of wenkbrauw, tussenzit? En je verliest met 1-0 terwijl jij dus 19x op doel hebt geschoten en hij maar 1x? Dat ligt dan aan jezelf? Weiger ik te geloven.
Edit: Ik wil geen azijnpisser zijn, maar ik vind het wel vreemd en je mag het er over oneens zijn toch?
Verder blijf ik het toch weer pakken, omdat ik het uiteindelijk toch een leuke game vind. Als ik er even gek van wordt, pak ik vaak even een offline modus.
Ea gaat echt niet bepalen of je wel of niet mag winnen. En schoten op doel zegt niet alles wanneer 19 schoten van 20 meter is en dat ene schot vanaf 5 meter is. Natuurlijk hebben we allemaal last van input lag etc maar er zijn te veel variabelen waardoor wedstrijden nooit gelijk zijn.
Denk dat de meeste gewoon moe worden van het eeuwige geklaag over het spel zonder enige zelf reflectie van de persoon zelf.MadMoody schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:32:
[...]
Volgens de meesten hier ligt het aan jezelf en mag je er niet over klagen. Dus dan maar een ander spel spelen?
CL Neuer gehaald om maar on topic te blijven
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Oh ik heb wel zelf reflectie hoor en dat is dat me er bij neerleg dat ik er gewoon geen *** van kan. Krijg geen een bal fatsoenlijk mee en de tegenstander krijgt ze prinsheerlijk in de voeten constant. Ik ga verder met spiderman
Ik moet zeggen dat ik deze editie een stuk lastiger onder de knie krijg dan de vorige.
Speelde vorig jaar altijd tussen div 3 en 1, maar het lukt nu maar niet om 5 uit te komen. Gisteren voor t eerst WL gespeeld, 1 uit 5
Het verschil is steeds niet groot, ik win of verlies bijna altijd met 1 goal verschil.
Ik verwacht nog een potje of 10 te spelen dit weekend, ben benieuwd hoe het afloopt
Het meeste moeite heb ik met PTB counter ploegen die alle potm aanvallers hebben dus de voorste 4 op 90+ pace en veel agility. Hoe is dat te bestrijden, zonder zelf de bus te parkeren?
Speelde vorig jaar altijd tussen div 3 en 1, maar het lukt nu maar niet om 5 uit te komen. Gisteren voor t eerst WL gespeeld, 1 uit 5
Het verschil is steeds niet groot, ik win of verlies bijna altijd met 1 goal verschil.
Ik verwacht nog een potje of 10 te spelen dit weekend, ben benieuwd hoe het afloopt
Het meeste moeite heb ik met PTB counter ploegen die alle potm aanvallers hebben dus de voorste 4 op 90+ pace en veel agility. Hoe is dat te bestrijden, zonder zelf de bus te parkeren?
Over andere spellen gesproken, heb vandaag Red Dead Redemption besteld om mezelf cadeau te doen met kerst. Was en ben al een giga fan van GTA 5 en deze game schijnt wederom geweldig te zijn.
Over FIFA, ik loop nu als het goed is 9-1 uit mijn hoofd en dat is echt een uitstekende tussenstand. Had zelfs 10-0 kunnen staan als ik niet een potje heel zuur had verloren, maar toch valt dit weekend op dat de meeste wedstrijden waarin ik beter ben ook echt win. Heb vanochtend gespeeld en toen waren de servers extreem veel beter dan gisteravond.
We kunnen inderdaad klagen over de game, maar als ik het toch eens positief wil noemen: EA doet tenminste moeite om te luisteren naar de communinity. Veel SBC’s, Special Cards, Patches, etc. En blijf altijd kijken naar wat beter kan. Ik krijg zelf bijvoorbeeld veel goals tegen bij uitverdedigen, waarbij de bal telkens weer kluts kluts bij de tegenstander komt. Dan moet ik mezelf eigenlijk aanleren de bal soms gewoon weg te rossen.
Over FIFA, ik loop nu als het goed is 9-1 uit mijn hoofd en dat is echt een uitstekende tussenstand. Had zelfs 10-0 kunnen staan als ik niet een potje heel zuur had verloren, maar toch valt dit weekend op dat de meeste wedstrijden waarin ik beter ben ook echt win. Heb vanochtend gespeeld en toen waren de servers extreem veel beter dan gisteravond.
We kunnen inderdaad klagen over de game, maar als ik het toch eens positief wil noemen: EA doet tenminste moeite om te luisteren naar de communinity. Veel SBC’s, Special Cards, Patches, etc. En blijf altijd kijken naar wat beter kan. Ik krijg zelf bijvoorbeeld veel goals tegen bij uitverdedigen, waarbij de bal telkens weer kluts kluts bij de tegenstander komt. Dan moet ik mezelf eigenlijk aanleren de bal soms gewoon weg te rossen.
Ja ik heb hier ook veel moeite mee, constant in de aanval en dan een counter om de oren van een van de spitsen. Heb echt een gruwelijke hekel aan al die potm kaartenNachtapotheker schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:46:
Ik moet zeggen dat ik deze editie een stuk lastiger onder de knie krijg dan de vorige.
Speelde vorig jaar altijd tussen div 3 en 1, maar het lukt nu maar niet om 5 uit te komen. Gisteren voor t eerst WL gespeeld, 1 uit 5![]()
Ik verwacht nog een potje of 10 te spelen dit weekend, ben benieuwd hoe het afloopt![]()
Ja ik ook, het is ook zo weinig origineel. 80% van de tegenstander heeft er minstens 1 en spelen allemaal op dezelfde (tegen mij zeer effectieve) manierErnstMid schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:53:
[...]
Ja ik heb hier ook veel moeite mee, constant in de aanval en dan een counter om de oren van een van de spitsen. Heb echt een gruwelijke hekel aan al die potm kaarten
Misschien, maar ik vind de discussies over tactieken, formaties en handelen etc veel meer toevoegen dan het geklaag (waar ik mezelf ook regelmatig schuldig aan maak).Bean77 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:37:
[...]
Denk dat de meeste gewoon moe worden van het eeuwige geklaag over het spel zonder enige zelf reflectie van de persoon zelf.
Het is jammer als dat ondersneeuwt tussen al de rants, daarvoor ga ik wel naar het WL draadje op reddit.
De game is wat het is, maar wel voor iedereen, persoonlijk baal ik altijd ontzettend dat ik regelmatig potjes heb waarbij ik het gevoel dat ik toeschouwer ipv speler ben.
@ErnstMid Ik maak me niet zo druk om die POTM Kaarten, maar zodra een tegenstander er in de eerste 10 minuten 1 a 2 met 20-25m finesse shots inlegt dan word het een lange pot. Sommige missen ook wel eens, maar dan is daar altijd Gabriel Jesus om ze de rebounds binnen te raggen
[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 22-12-2018 15:06 ]
Heerlijk al die kiddo’s die me een message sturen na de game. Zijn allemaal jaloers op mijn team en willen weten of ik mijn creditcard gekoppeld heb. Moet ze helaas teleurstellen en vertellen dat ze niet moeten huilen en meer moeten handelen.
Opt moment ga ik 11-1 in de WL, die ene loss keam omdat EA me de 12-0 niet gunde
Opt moment ga ik 11-1 in de WL, die ene loss keam omdat EA me de 12-0 niet gunde
[ Voor 14% gewijzigd door Korkss op 22-12-2018 15:05 ]
Dus dat laatste inderdaad. Heb ook met coop gespeeld maar op 5 meter afstand verlies ik de duels makkelijker...ik probeer het nu op basis van de radar. heb nu tele maar dan Max uitgezoomd.sjakieman schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:34:
[...]
Met welke camera speel je? Ik gebruikte in Fifa 18 eigenlijk altijd tele broadcast maar gebruik nu coop. Vooral tegen high pressure tegenstanders helpt dat veel! Je hebt een groter overzicht dus je ziet de vrije spelers eerder, bovendien lijk je overal meer tijd te hebben, je speelt een stuk relaxter. Probeer het eens tijdens de rust tegen zo'n tegenstander en zie het verschil. Waarschijnlijk gaat het niet direct in elke wedstrijd beter want het is wel wennen. Ik had in het begin bij coop meer problemen met scoren en 1 tegen 1 duels en daarom heb ik een paar keer tussen tele broadcast en coop gewisseld. Maar speel nu al zeker een maand alleen maar coop en ik ga zeker niet meer terug.
Is ook zoBossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:03:
[...]
Misschien, maar ik vind de discussies over tactieken, formaties en handelen etc veel meer toevoegen dan het geklaag (waar ik mezelf ook regelmatig schuldig aan maak).
Het is jammer als dat ondersneeuwt tussen al de rants, daarvoor ga ik wel naar het WL draadje op reddit.
Ik heb die ingame berichten vorig jaar maar uitgezetKorkss schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:04:
Heerlijk al die kiddo’s die me een message sturen na de game. Zijn allemaal jaloers op mijn team en willen weten of ik mijn creditcard gekoppeld heb. Moet ze helaas teleurstellen en vertellen dat ze niet moeten huilen en meer moeten handelen.
Kan je zeggen een goede combinatie red dead redemption en fifaSH-FR schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:48:
Over andere spellen gesproken, heb vandaag Red Dead Redemption besteld om mezelf cadeau te doen met kerst. Was en ben al een giga fan van GTA 5 en deze game schijnt wederom geweldig te zijn. Ipv van WL is het red dead tijd
Online ben ik simpelweg een matige speler vond het al verbazend dat de 2 WL die ik heb gespeeld al gold 3 eindigde. En divisie 5 heb ik beetje gemixte wedstrijden sommige zijn vreselijk om te spelen, of ze spelen 1 helft vol pressure en 2de helft gooien ze alles dicht. Kan dat slecht bespelen. En soms heb je potjes met heerlijke uitslagen als 4-3 etc die vind ik het leukst
Heb de finesse shots wel onder de knie gekregen, en maak hier simpelweg gebruik van ook online. Ik kom moeilijk door de verdediging heen spelen, bijna 90% van mijn steekballen worden onderschept dus dan maar zo
En dat weg rossen van de bal moet ik ook vaker doen, heb hiermee best veel potjes verloren kan ik mezelf wel voor de kop slaan
Mensen vergissen zich ook al snel in het niveau. Ik zelf ook hoor. Zit je bij die youtubers te kijken die het ene naar het andere schot zo er in rammen etc etc. Het blijft een voetbal spelletje maar net zoals in het echt wordt het beslist op details! Vooral echte pro spelers herkennen dat veel sneller dan de gemiddelde speler etc etc.
De WL is eigenlijk een competitie voor pro's of mensen die het graag ook willen worden of zich met hun willen meten qua niveau.
Niks mis mee, maar mensen verwachten volgens mij te snel dat ze even 10 potten winnen in de WL, dat is echt niet voor iedereen weggelegd en zeker niet voor mensen die het spel pas een jaartje spelen ofzo.. En dat is echt niet denigrerend bedoeld naar iemand ofzo.
We mogen al blij zijn dat EA er dit jaar 30 potten van heeft gemaakt ipv 40 want voor de gemiddelde fifa speler die vaak zelf ook nog in het weekend een balletje trapt bij de plaatselijke amateurvereniging was dat eigenlijk niet te doen.. Voor die pro's is dat anders het is voor hun een vorm van "werk ".
Dus voor de mensen die zo kut gaan in de WL, blijf lekker Rivals spelen en probeer voor de gein zo nu en dan eens als je aan tijd hebt de WL maar laat het je spel plezier niet bederven!
5x achter elkaar verliezen is niet leuk maar er is meer dan WL. Echter mensen willen dikke rewards en dus "moeten " ze in hun ogen wel WL spelen maar joh, leg je er bij neer dat je de meeste icons toch niet kunt kopen. Doet EA allemaal expres natuurlijk en het werkt zoals je hier ook kunt lezen. Mensen voelen zich volgens mij beetje verplicht om die WL te spelen anders "horen " ze er niet bij of "missen" ze de aansluiting qua coins vergaren.
dik verhaal geen zin meer hoi
De WL is eigenlijk een competitie voor pro's of mensen die het graag ook willen worden of zich met hun willen meten qua niveau.
Niks mis mee, maar mensen verwachten volgens mij te snel dat ze even 10 potten winnen in de WL, dat is echt niet voor iedereen weggelegd en zeker niet voor mensen die het spel pas een jaartje spelen ofzo.. En dat is echt niet denigrerend bedoeld naar iemand ofzo.
We mogen al blij zijn dat EA er dit jaar 30 potten van heeft gemaakt ipv 40 want voor de gemiddelde fifa speler die vaak zelf ook nog in het weekend een balletje trapt bij de plaatselijke amateurvereniging was dat eigenlijk niet te doen.. Voor die pro's is dat anders het is voor hun een vorm van "werk ".
Dus voor de mensen die zo kut gaan in de WL, blijf lekker Rivals spelen en probeer voor de gein zo nu en dan eens als je aan tijd hebt de WL maar laat het je spel plezier niet bederven!
5x achter elkaar verliezen is niet leuk maar er is meer dan WL. Echter mensen willen dikke rewards en dus "moeten " ze in hun ogen wel WL spelen maar joh, leg je er bij neer dat je de meeste icons toch niet kunt kopen. Doet EA allemaal expres natuurlijk en het werkt zoals je hier ook kunt lezen. Mensen voelen zich volgens mij beetje verplicht om die WL te spelen anders "horen " ze er niet bij of "missen" ze de aansluiting qua coins vergaren.
Divisie 5 in Fifa 19 is ook niet te vergelijken met divisie 5 in Fifa 18. Denk dat divisie 3 nu te vergelijken is met divisie 1 vorig jaar. Divisie 5 is dan vergelijkbaar met divisie 3 vorig jaar. Ook in de WL moet je een iets hoger percentage winnen t.o.v. vorig jaar.Nachtapotheker schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:46:
Speelde vorig jaar altijd tussen div 3 en 1, maar het lukt nu maar niet om 5 uit te komen. Gisteren voor t eerst WL gespeeld, 1 uit 5![]()
Ik verwacht nog een potje of 10 te spelen dit weekend, ben benieuwd hoe het afloopt![]()
Wat bedoel je met dat laatste inderdaad? Ik moet wel zeggen dat het wel gaat wennen, maar het hangt wel van je speelstijl af natuurlijk. Ben wel benieuwd welke camera instellingen jullie allemaal gebruiken (en waarom)?bvbal79 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:05:
[...]
Dus dat laatste inderdaad. Heb ook met coop gespeeld maar op 5 meter afstand verlies ik de duels makkelijker...ik probeer het nu op basis van de radar. heb nu tele maar dan Max uitgezoomd.
Ik vind dit ook jammer! Heb het idee dat ik zelf zo goed als nooit klaag. Ben wel eens helemaal klaar met Fifa maar dan heb ik ook geen behoefte om hier nog wat te posten en ga ik lekker wat anders doen. Deze week had ik weinig tijd voor Fifa en ook hier weinig gekeken. Als je dan wil kijken of er nog wat interessants gepost is dan moet je meer dan 15 pagina's door. Kunnen we niet een apart topic aanmaken waarin iedereen zich lekker kan afreageren? Dan kunnen we hier misschien ook betere discussie's hebben over tactieken, instellingen, nieuwe spelers, opstellingen, handelen e.d. die nu veel te snel ondergesneeuwd raken.Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:03:
[...]
Misschien, maar ik vind de discussies over tactieken, formaties en handelen etc veel meer toevoegen dan het geklaag (waar ik mezelf ook regelmatig schuldig aan maak).
[ Voor 46% gewijzigd door sjakieman op 22-12-2018 15:43 ]
1 op 1 duel...ben ook een beetje kippig.. loop dan langs de speler ip er tegenaan🙄sjakieman schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:30:
[...]
Divisie 5 in Fifa 19 is ook niet te vergelijken met divisie 5 in Fifa 18. Denk dat divisie 3 nu te vergelijken is met divisie 1 vorig jaar. Divisie 5 is dan vergelijkbaar met divisie 3 vorig jaar. Ook in de WL moet je een iets hoger percentage winnen t.o.v. vorig jaar.
[...]
Wat bedoel je met dat laatste inderdaad? Ik moet wel zeggen dat het wel gaat wennen, maar het hangt wel van je speelstijl af natuurlijk. Ben wel benieuwd welke camera instellingen jullie allemaal gebruiken (en waarom)?
[...]
Ik vind dit ook jammer! Heb het idee dat ik zelf zo goed als nooit klaag. Ben wel eens helemaal klaar met Fifa maar dan heb ik ook geen behoefte om hier nog wat te posten en ga ik lekker wat anders doen. Deze week had ik weinig tijd voor Fifa en ook hier weinig gekeken. Als je dan wil kijken of er nog wat interessants gepost is dan moet je meer dan 15 pagina's door. Kunnen we niet een apart topic aanmaken waarin iedereen zich lekker kan afreageren? Dan kunnen we hier misschien ook betere discussie's hebben over tactieken, instellingen, nieuwe spelers, opstellingen, handelen e.d. die nu veel te snel ondergesneeuwd raken.
Van 15/10 naar 23/10, dus een easy G3 gaat nu nog heel lastig worden.
Bijzonder jammer dat de game simpelweg niet speelbaar is op zaterdag, tegenstanders flitsen over het scherm terwijl alles bij mij vertraagd gaat.
Ben wel nieuwsgierig hoe andere PS4 spelers de gameplay ervaren vandaag.
edit: Camera = Coop max height
Bijzonder jammer dat de game simpelweg niet speelbaar is op zaterdag, tegenstanders flitsen over het scherm terwijl alles bij mij vertraagd gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 22-12-2018 15:51 ]
Ik deel deels je mening, de weekend league speel ik zelf ook voor de rewards, maar ook om ervaring op te doen om beter te worden. Maar ik ben wel van mening dat je naar een jaar rond de 14 potten moet kunnen winnen, ik speel het spel nu net 2 maanden (zonder ervaring, de vorige voetbalgame was Fifa 2009 volgens mij) en ik schommel tussen de 13-16 wins in. Wel probeer ik te kijken wat er fout gaat, zojuist ook, ik verlies een pot met 2-1, terwijl ik wel beter was. 1 doelpunt kreeg ik tegen uit een klutsbal, de ander door een verdedigende fout. Mijn valkuil ligt dat ik ballen te mooi uit wil verdedigen in plaats van af en toe gewoon vol naar voren te rammen. Aanvallend bracht ik ook te weinig, kansen afmaken lukte niet, pakte elke keer de verkeerde hoek van het goal. Hier is voor mij nog wel een hoop winst te halen. En dan speel ik nog zonder trucs, dit moet ik mezelf nog aanleren, hoop volgend jaar toch wel rond de 20 wins te komen, dat is in ieder geval een doel waar ik aan werk.fifanoob schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:22:
Mensen vergissen zich ook al snel in het niveau. Ik zelf ook hoor. Zit je bij die youtubers te kijken die het ene naar het andere schot zo er in rammen etc etc. Het blijft een voetbal spelletje maar net zoals in het echt wordt het beslist op details! Vooral echte pro spelers herkennen dat veel sneller dan de gemiddelde speler etc etc.
Zaterdagmiddag is de gameplay bijna altijd vrij slecht ja. Had de hoop dat de nieuwe patch wat zou helpen maar merkte eigenlijk alleen gisteravond verschil. Ben dus vrij snel weer gestopt vandaag, hopelijk laat in de avond nog wat tijd, dan is het meestal wel beter.Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:51:
idd, normaal sta ik zatermiddag zelf op het veld maar dat werd vanochtend alsnog afgelast.sjakieman schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:28:
[...]
Zaterdagmiddag is de gameplay bijna altijd vrij slecht ja. Had de hoop dat de nieuwe patch wat zou helpen maar merkte eigenlijk alleen gisteravond verschil. Ben dus vrij snel weer gestopt vandaag, hopelijk laat in de avond nog wat tijd, dan is het meestal wel beter.
Zijn er trouwens meer PC spelers die na de laatste update last hebben van vastlopers? Halverwege de pot blijft het beeld hangen en gooit je eruit. Ook al sta je voor, je krijgt geen punten. Nu zit het hele beeld vast en gebeurd er helemaal niks meer, sta op het moment 4-2 voor, jammer dat dit als verlies partij gaat gelden.
Heb je eindelijk goede la Liga upgrades zijn ze een paar ton. Kondogbia is wel goed maar 600k...tenzij hij natuurlijk nog 4 upgrades krijgt en dan een icon geworden is 
Uiteindelijk zal ik denk ik voor de Suárez RTTF kaart gaan die zie ik nog wel een 96 bereiken minimaal..maar ook die is nu 2M
Toch maar upgrade uitstellen tot volgende week vrijdag en niet met kerst al.
Gameplay WL is echt ruk. 1 potje gedaan. Wel gewonnen na penalties...maar wat een inputdelay...
Uiteindelijk zal ik denk ik voor de Suárez RTTF kaart gaan die zie ik nog wel een 96 bereiken minimaal..maar ook die is nu 2M
Gameplay WL is echt ruk. 1 potje gedaan. Wel gewonnen na penalties...maar wat een inputdelay...
[ Voor 47% gewijzigd door bvbal79 op 22-12-2018 16:59 ]
Zijn er mensen die ervaring hebben met thauvin inform spits en depay inform naast elkaar in een 4312 formatie?
Twijfel om hun in de spits te zetten met fekir er achter en middenveld plus verdediging wordt volledig laliga
Twijfel om hun in de spits te zetten met fekir er achter en middenveld plus verdediging wordt volledig laliga
Ik heb vanochtend op de PS4 gespeeld, paar keer gehad dat hoe hard ik ook de sprintknop indrukte mijn spelers niet renden zelfs geen ren animatie terwijl de tegenstander op een scooter leek te zitten. Erg irritant als je achter iemand aan moet die aan het counteren is.Bossie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:51:
Ook weer oneindig veel rare stuiterballen gezien die allemaal precies goed voor mijn tegenstander vielen.
Wat mij meer frustreerde though was dat er wedstrijden tussen zaten waarbij ik rond de 60% balbezit had en hem in zijn penalty gebied klem had gezet en dan meerdere keren op paal of keeper schoot, waarna de tegenstander met een 180 graden spin first time finesse scoort. Beetje 360 no scope COD style, daar krijg ik echt de neiging van om mijn tv het raam uit te pleuren. Zeker als je dan met 1-0 door zo'n neppe goal verliest
Gewoon geen WL spelen, simpel. Doe ik ook.Pompi schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:36:
[...]
Ik heb vanochtend op de PS4 gespeeld, paar keer gehad dat hoe hard ik ook de sprintknop indrukte mijn spelers niet renden zelfs geen ren animatie terwijl de tegenstander op een scooter leek te zitten. Erg irritant als je achter iemand aan moet die aan het counteren is.
Ook weer oneindig veel rare stuiterballen gezien die allemaal precies goed voor mijn tegenstander vielen.
Wat mij meer frustreerde though was dat er wedstrijden tussen zaten waarbij ik rond de 60% balbezit had en hem in zijn penalty gebied klem had gezet en dan meerdere keren op paal of keeper schoot, waarna de tegenstander met een 180 graden spin first time finesse scoort. Beetje 360 no scope COD style, daar krijg ik echt de neiging van om mijn tv het raam uit te pleuren. Zeker als je dan met 1-0 door zo'n neppe goal verliest
Wat voor een team heb je nu? Ik ben aan het sparen voor RTTF Ben Yedder om IF Ben Yedder te vervangen, echt een heerlijke spits imo: snel, wendbaar, skills, weakfoot. Wellicht ook iets om naar Ben Yedder te kijken ipv bijna 2 miljoen voor Suarez te betalen: haal dan gewoon prime Butragueno.bvbal79 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:56:
Heb je eindelijk goede la Liga upgrades zijn ze een paar ton. Kondogbia is wel goed maar 600k...tenzij hij natuurlijk nog 4 upgrades krijgt en dan een icon geworden is
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
2 miljoen is ook teveelAntraXxX schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:58:
[...]
Wat voor een team heb je nu? Ik ben aan het sparen voor RTTF Ben Yedder om IF Ben Yedder te vervangen, echt een heerlijke spits imo: snel, wendbaar, skills, weakfoot. Wellicht ook iets om naar Ben Yedder te kijken ipv bijna 2 miljoen voor Suarez te betalen: haal dan gewoon prime Butragueno.
Ik vind RTTF Ben Yedder voor 500k ook te prijzig om IF versie te vervangen. Mijn complete aanval heeft mooie upgrade kaartjes helaas
(Griezmann. Ben Yedder. Suárez. Messi)
Hopelijk heb ik eind deze week 2M om uit te geven. Vandaar dat ik wacht tot vrijdag.
Edit/
En toen kwamen Isco en Coutinho erbij maar laat ze links liggen passen niet goed in mijn beide teams
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 22-12-2018 19:13 ]
Toch wel lekker Futmas speler SBC’s. Goede doch betaalbare upgrades voor een casual als ik. Arias past perfect in mn team. En van Aanholt. Beide prima kaarten. Zeker met de juiste chem style.
Ik vind ze ook wel vet, ga deze coutinho halen denk ikbbblije schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 19:41:
Toch wel lekker Futmas speler SBC’s. Goede doch betaalbare upgrades voor een casual als ik. Arias past perfect in mn team. En van Aanholt. Beide prima kaarten. Zeker met de juiste chem style.
Zeker prima Futmas kaarten inderdaad, vooral Van Aanholt voor de BPL teams. Zijn kaart is beter dan Robertson en Van Aanholt is 30k vs. 200k.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik heb coutinho gehaald . Past eigenlijk helemaal nier in mijn team, had nog genoeg untradables om hem te halen. Goede super sup i.p.v. scream Koke, die heb ik voor hem geruild en ook cl kroos, die kaart was me toch slecht
Tijden lang 3-5-2 gespeeld van @sjakieman
Besloten om even te switchen naar 4-1-3-2 omdat alles stroperig aanvoelde en ik alleen maar verloor. Spelers liepen met een blok beton aan de benen....
En warempel... 1e potje speel ik iemand 3-0 weg en voetl het spel opeens weer heerlijk soepel aan. Opeens hebben ze snelheid en komen steekpasses heerlijk aan etc.
Alsof ik opeens een ander voetbal spel speel
Echt dat FIFA.... het is allemaal ZO raar....
Tot slot, vandaag FIFA gedaan bij mn broer, die heeft een grotere en nieuwere TV, FIFA speelde daar zoveel fijner... ik neem hem mee voor een potje FIFA bij mij, zijn eerste reactie: jezus wat speelt het hier k*t en traag.... Uhhh....
. Wij merkten allebei op dat het bij hem zoveel lekkerder speelde...
Tijd voor een nieuwe TV
??
Besloten om even te switchen naar 4-1-3-2 omdat alles stroperig aanvoelde en ik alleen maar verloor. Spelers liepen met een blok beton aan de benen....
En warempel... 1e potje speel ik iemand 3-0 weg en voetl het spel opeens weer heerlijk soepel aan. Opeens hebben ze snelheid en komen steekpasses heerlijk aan etc.
Alsof ik opeens een ander voetbal spel speel
Echt dat FIFA.... het is allemaal ZO raar....
Tot slot, vandaag FIFA gedaan bij mn broer, die heeft een grotere en nieuwere TV, FIFA speelde daar zoveel fijner... ik neem hem mee voor een potje FIFA bij mij, zijn eerste reactie: jezus wat speelt het hier k*t en traag.... Uhhh....
Tijd voor een nieuwe TV
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 22-12-2018 20:24 ]
Ik ben zojuist ook weer begonnen, 4-3 en gewoon met 352, nog steeds wat delay meer het is nu snel ipv traag.Sleehond schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:24:
Tijden lang 3-5-2 gespeeld van @sjakieman
Vreemd genoeg is het met vlagen voor mijn gevoel sneller dan het hoort te zijn.
Van 2-0 naar 2-3.
Het lukt me niet meer om te scoren.
Even pauze. Later op de avond weer door.
Het lukt me niet meer om te scoren.
Even pauze. Later op de avond weer door.
Er is genoeg bewijs.stomley schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:16:
[...]
Dan zal ik je er nogmaals opwijzen dat er geen cheat ai is bij de online matches. Squad battles wordt inderdaad met sliders gespeeld etc maar online is er geen bewijs gevonden.
Ik vond onderstaand filmpje wel geinig
YouTube: FIFA 19 SCRIPTING 100% PROOF | GHOST BLOCKS SHOT ON THE LINE | EXPLA...
en voor de liefhebbers, een meer gefundeerd stuk
YouTube: FIFA Scripting: A History
Kan je wel zeggen dat het allemaal nonsens is, maar laat mij dan iets zien waaruit blijkt dat het niet klopt?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Iemand al gespeeld met de FUTMAS van Aanholt?
I like how you keep the mouse running...
Je post bewijst alleen al wat ik heb aangegeven. Scripting zit inderdaad in single player (squad battles etc) zoals we allemaal al hebben aangegeven, maar er is in data mining nergens gevonden dat het in online matches zit. Ik heb meer vertrouwen in data mining.simons schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:20:
[...]
Er is genoeg bewijs.
Ik vond onderstaand filmpje wel geinig
YouTube: FIFA 19 SCRIPTING 100% PROOF | GHOST BLOCKS SHOT ON THE LINE | EXPLA...
en voor de liefhebbers, een meer gefundeerd stuk
YouTube: FIFA Scripting: A History
Kan je wel zeggen dat het allemaal nonsens is, maar laat mij dan iets zien waaruit blijkt dat het niet klopt?
[ Voor 3% gewijzigd door stomley op 22-12-2018 23:49 ]
Nee, wel gehaald voor m'n NL-squad die steeds beter wordt en hopelijk m'n main-team kan inhalen. Al moet ik zeggen dat Tagliafico wel betere stats heeft. Misschien gebruik ik heb wel als RB.El Profesor schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:21:
Iemand al gespeeld met de FUTMAS van Aanholt?
Overigens wordt het wel eens tijd voor een eredivisie leagueSBC!
Laat maar eens zien waaruit dat blijktstomley schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:41:
[...]
Je post bewijst alleen al wat ik heb aangegeven. Scripting zit inderdaad in single player (squad battles etc) zoals we allemaal al hebben aangegeven, maar er is in data mining nergens gevonden dat het in online matches zit. Ik heb meer vertrouwen in data mining.
hetgeen wat het al bewijst is dat er mensen zijn die 119-1 etc gaan. hoe ga je dat verklaren?
Hebben zij bij ea een abonnement gekocht dat er geen scripting bij hun is?
ook nog een goed artikel: https://www.ultimateteam....ng-handicapping-momentum/
[ Voor 14% gewijzigd door stomley op 23-12-2018 00:28 ]
Nou dan script FIFA heel goed dat ik 50% win en 50% verlies 11 uit 22. Weer Silver 1 bereikt. Kijken of het morgen überhaupt nog zin heeft om verder te gaan.
Moet zeggen dat ik met ook nog 6 verlengingen ook wel zelf veel heb laten liggen. Maar wat zijn Griezmann, Saurez en Messi goed. Elke keer weer doen ze een finesse shot van buiten de box zonder dat ik die combi indruk. 1x 2 keer in de eerste 10 min...gast rage quit wrs dat hij denkt dat ik timed finesse shot onder de knie heb🙈
over 2 weken vakantie ga hem toch maar oefenen dan.
Moet zeggen dat ik met ook nog 6 verlengingen ook wel zelf veel heb laten liggen. Maar wat zijn Griezmann, Saurez en Messi goed. Elke keer weer doen ze een finesse shot van buiten de box zonder dat ik die combi indruk. 1x 2 keer in de eerste 10 min...gast rage quit wrs dat hij denkt dat ik timed finesse shot onder de knie heb🙈
over 2 weken vakantie ga hem toch maar oefenen dan.
[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 23-12-2018 01:06 ]
Gameplay was vanavond na 23:00 super! Toch met 3 halve liters achter de kiezen van 8-11 naar 14-14 gegaan vanavond.
Dat pad naar Zilver 1 is zooo lastig en van Zilver 1 naar Goud 3/2 doe ik eigenlijk altijd vrij simpel en relax.
Was iig mijn laatste WL van dit jaar. Heb er dit jaar denk ik zo'n 10 gespeeld dit jaar.
Dat pad naar Zilver 1 is zooo lastig en van Zilver 1 naar Goud 3/2 doe ik eigenlijk altijd vrij simpel en relax.
Was iig mijn laatste WL van dit jaar. Heb er dit jaar denk ik zo'n 10 gespeeld dit jaar.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Aanvullend op mijn vorige bericht, op het moment dat ik een potje start voor de weekend league/ rivals (squad battles nog niet getest), lijkt die vast te lopen en hapert die als een gek. 1 speelminuut duurt ook bijna 1 minuut. Heb al gezocht waar het kan liggen, maar niks helpt tot nu toe. Spel opnieuw geïnstalleerd maar het blijft onspeelbaar.
Zijn er meer PC spelers die weten waar het aan kan liggen? Had hiervoor er geen last van. Dus of EA heeft wat veranderd in de laatste update, of mijn laptop neemt een loopje met me.
Zijn er meer PC spelers die weten waar het aan kan liggen? Had hiervoor er geen last van. Dus of EA heeft wat veranderd in de laatste update, of mijn laptop neemt een loopje met me.
Ik heb hem ook gehaald voor mijn BPL squad. Heb ook CL Tagliafico in mijn NL team, die speelt voorlopig veel te fijn.Fraaank schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:03:
[...]
Nee, wel gehaald voor m'n NL-squad die steeds beter wordt en hopelijk m'n main-team kan inhalen. Al moet ik zeggen dat Tagliafico wel betere stats heeft. Misschien gebruik ik heb wel als RB.
Overigens wordt het wel eens tijd voor een eredivisie leagueSBC!
Hoop ook dat we een mooie Eredivisie SBC krijgen, bij voorkeur Frenkie de Jong
I like how you keep the mouse running...
Even een berichtje na m’n geklaag gisteren.
Gisteren was er een maatje van me bij mij die meestal elite 1-2 eindigt en heb eens een potje WL gespeeld terwijl hij mee keek en commentaar gaf. Wat blijkt nou, er stonden een aantal instellingen niet goed en ik selecteerde veel te snel mijn cv’s en hapte daar ook te snel mee waardoor mijn gameplay een grote gatenkaas is. Ik speelde daarna nog een stuk of 4 potjes maar nu met zijn instellingen en tips (zoveel mogelijk met je cvm’s de lijnen afsnijden en als het echt niet meer kan naar je cv’s switchen) en wat denk je, alle 4 dik en dik gewonnen met ruime cijfers.
Gisteren was er een maatje van me bij mij die meestal elite 1-2 eindigt en heb eens een potje WL gespeeld terwijl hij mee keek en commentaar gaf. Wat blijkt nou, er stonden een aantal instellingen niet goed en ik selecteerde veel te snel mijn cv’s en hapte daar ook te snel mee waardoor mijn gameplay een grote gatenkaas is. Ik speelde daarna nog een stuk of 4 potjes maar nu met zijn instellingen en tips (zoveel mogelijk met je cvm’s de lijnen afsnijden en als het echt niet meer kan naar je cv’s switchen) en wat denk je, alle 4 dik en dik gewonnen met ruime cijfers.
Verwijderd
Boys iemand enig idee of dit de laatste swap spelers zijn of dat er volgende week nog wat komen? Heb er helaas veel gemist geloof ik..
Verwijderd
Belangrijkste wat er is idd. Dit is de basisregel voor het verdedigen. Als je met je cv uitloopt komt er een gat in je verdediging waar je tegenstander vaak in loopt. Ben nu ook wel benieuwd naar de instellingen. Kan ook meegeven om je camerastand te veranderen naar coöp hoogte 20 zoom 0. Dan heb je veel meer overzicht.Schuimpje schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:30:
Even een berichtje na m’n geklaag gisteren.
Verwijderd
Dit zijn de laatste 3Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:33:
Boys iemand enig idee of dit de laatste swap spelers zijn of dat er volgende week nog wat komen? Heb er helaas veel gemist geloof ik..
Klopt dit deed ik voorheen dus altijd, niet gek dat ik dus alleen maar verloor.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:35:
[...]
Belangrijkste wat er is idd. Dit is de basisregel voor het verdedigen. Als je met je cv uitloopt komt er een gat in je verdediging waar je tegenstander vaak in loopt. Ben nu ook wel benieuwd naar de instellingen. Kan ook meegeven om je camerastand te veranderen naar coöp hoogte 20 zoom 0. Dan heb je veel meer overzicht.
Ja die heeft hij onder andere idd aangepast die hoogte en zoom.
Uiteindelijk alsnog G3 gehaald, had gemiddeld een 2/3 winrate tot 10/15, zaterdag overdag alleen maar verloren en s’avonds alsnog toen de gameplay genormaliseerd was G3 gehaald.bvbal79 schreef op zondag 23 december 2018 @ 01:05:
Nou dan script FIFA heel goed dat ik 50% win en 50% verlies 11 uit 22. Weer Silver 1 bereikt. Kijken of het morgen überhaupt nog zin heeft om verder te gaan.
Vorige weken had de input delay minder impact op mijn speel, met 352 lijk ik dan meer kwetsbaar te zijn terwijl ik met 41212 wat ik eerder speelde juist tegenstanders met lag sneller weet af te straffen.
Verbeterpunten:
- geen through balls om de spits in de box 1:1 te zetten, keeper is toch altijd eerder
- meer lobjes in 1:1 situaties
- meer (low) drivens shots, blijf die knopcombinatie erg raar vinden
- minder tegengoals in de eerste 10 minuten, geen idee hoe overigens, lijkt soms alsof marking na kickoffs uit staat of mijn team nog niet in positie staat (start formatie diep/drop back ??)
Rivaldo begon gisteren overigens wel zijn stempel op mijn spel te drukken, ben er overigens nog niet uit of hij mijn RST of CAM is.
@Sleehond misschien handig om ook eens te checken wat voor internet je broer heeft, hoewel een excuus voor een nieuwe tv altijd welkom is
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 23-12-2018 09:52 ]
Dit zijn de laatste. Weekly objective en SB. Gameiro ga ik niet redden en weinig tijd deze week om die lastige weekly in Rivals te doen met kerst. Denken jullie trouwens dat de DR scores lager zullen uitvallen dan normaal ivm kerst?Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:33:
Nog ff en dan ga ik met de swap players lasagna halen, ben echt benieuwd. Snelste spits in serie a (afgezien van cr7)
Ik zat te denken dat het logisch is dat er niet veel goede serie a futmas sbc's zijn. Serie a heeft al veel goede spelers.
Coutinho ziet er goed uit maar past niet in mijn team.
Morgen dan eindelijk een icon kopen denk ik. Braaf gespaard, heb nu 750k.
Ik zat te denken dat het logisch is dat er niet veel goede serie a futmas sbc's zijn. Serie a heeft al veel goede spelers.
Coutinho ziet er goed uit maar past niet in mijn team.
Morgen dan eindelijk een icon kopen denk ik. Braaf gespaard, heb nu 750k.
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 23-12-2018 10:35 ]
Bij alle vormen van beïnvloeden zijn er zogeheten storingsfactoren, is wetenschap. Wat jij noemt is eerder uitzondering dan regel, alleen de top 100 realiseert wat jij beschrijft wat daar onder gebeurt houdt EA angstvallig geheim. Laat maar eens zien hoe de top 10.000 scoort in de WL.stomley schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:26:
[...]
hetgeen wat het al bewijst is dat er mensen zijn die 119-1 etc gaan. hoe ga je dat verklaren?
Het proberen te ridiculiseren van iets helpt niet.Hebben zij bij ea een abonnement gekocht dat er geen scripting bij hun is?
Tja dat je verliest is omdat de andere speler gelukkiger is, toch bijzonder dat tijdens WL je dan zo vaak deze spelers tegen komt... geluk is geen constante factor, tenzij geluk wordt gestuurd. Lees geluk ipv kans en je komt op het pad waar zovelen EA van betichten.ook nog een goed artikel: https://www.ultimateteam....ng-handicapping-momentum/
Je kan ook zelf beter proberen te wordensimons schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:49:
[...]
Bij alle vormen van beïnvloeden zijn er zogeheten storingsfactoren, is wetenschap. Wat jij noemt is eerder uitzondering dan regel, alleen de top 100 realiseert wat jij beschrijft wat daar onder gebeurt houdt EA angstvallig geheim. Laat maar eens zien hoe de top 10.000 scoort in de WL.
[...]
Het proberen te ridiculiseren van iets helpt niet.
[...]
Tja dat je verliest is omdat de andere speler gelukkiger is, toch bijzonder dat tijdens WL je dan zo vaak deze spelers tegen komt... geluk is geen constante factor, tenzij geluk wordt gestuurd. Lees geluk ipv kans en je komt op het pad waar zovelen EA van betichten.
Je bent zelf de grootste invloed of je wint en geluk bestaat maar scripting online zekers niet.
Ben afgestapt van de 3-5-2 het leek niet meer voor mij te werken. Creëerde te weinig kansen en merk dat ik zelf toch wel aanvallend ben ingesteld, frustreerd dus als je geen kansen creëert.
Opstelling is nu 4-1-3-2 en lijkt erg goed te werken. Speel nog met serie A team.
Custom tactics op gebalanceerd is:
Verdedigende stijl gebalanceerd
Breedte 5 streepjes
Diepte 4 streepjes
Aanvallende stijl snelle opbouw
Breedte 5 streepjes
Spelers in 16 is 3 streepjes
Hoekschoppen 3 streepjes
Vrije trappen 3 streepjes
Opstelling nu 4-1-3-2:
Icardi CL 88 - Mandzukic IF 86
Perisic CL 87 - Pjanic 86 - Cuadrado 84
Nainggolan 85
Asamoah CL 80 - Skrinair CL 86 - Benatia 86 - Joao Cancelo 81
Szczesny IF 87
Gewenste top aankoop: Dybala ipv Pjanic
Andere mooie upgrades: IF of CL versies van de overige spelers (Nainggolan, Benatia, Cuadrado en Joao Cancelo)
Totaal 4 potten Rivals mee gespeeld, gisteren 2 en vanochtend 2. Ook alle 4 gewonnen, dus ben erg tevreden, ik creëer overduidelijk meer maar heb achterin minstens zoveel stabiliteit.
Opstelling is nu 4-1-3-2 en lijkt erg goed te werken. Speel nog met serie A team.
Custom tactics op gebalanceerd is:
Verdedigende stijl gebalanceerd
Breedte 5 streepjes
Diepte 4 streepjes
Aanvallende stijl snelle opbouw
Breedte 5 streepjes
Spelers in 16 is 3 streepjes
Hoekschoppen 3 streepjes
Vrije trappen 3 streepjes
Opstelling nu 4-1-3-2:
Icardi CL 88 - Mandzukic IF 86
Perisic CL 87 - Pjanic 86 - Cuadrado 84
Nainggolan 85
Asamoah CL 80 - Skrinair CL 86 - Benatia 86 - Joao Cancelo 81
Szczesny IF 87
Gewenste top aankoop: Dybala ipv Pjanic
Andere mooie upgrades: IF of CL versies van de overige spelers (Nainggolan, Benatia, Cuadrado en Joao Cancelo)
Totaal 4 potten Rivals mee gespeeld, gisteren 2 en vanochtend 2. Ook alle 4 gewonnen, dus ben erg tevreden, ik creëer overduidelijk meer maar heb achterin minstens zoveel stabiliteit.
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 23-12-2018 11:27 ]
@Sleehond Dybala kan ff duren om bijelkaar te spelen, ondertussen zou je Douglas Costa kunnen halen als LM en Perisic op de plek van Pjanic.
Je mist het punt, geeft niet. Het gaat niet om waarom maar dat mensen het ervaren. Daarbij dat mensen steeds rond dezelfde uitslagen komen is juist een bewijs van beïnvloeden, dat een bepaald resultaat telkens wordt behaald ongeacht.stomley schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:57:
[...]
Je kan ook zelf beter proberen te wordenhoe verklaar je anders dat vele van anders elke keer rond de zelfde uitslagen komen in wl? Zou heel veel rekenkracht kostne om dat elke keer te realiseren.
Om een bekende kwoot aan te halen:Je bent zelf de grootste invloed of je wint en geluk bestaat maar scripting online zekers niet.
“Look, do you wanna play blind man? Go walk with the shepherd. But me, my eyes are wide fucking open.”
Goede tip van je, ben namelijk niet bijster kapot van Pjanic. Denk dat ik je advies opvolg en vanuit die wisseling ga sparen voor Dybala, thanks!Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:29:
@Sleehond Dybala kan ff duren om bijelkaar te spelen, ondertussen zou je Douglas Costa kunnen halen als LM en Perisic op de plek van Pjanic.
Dybala is een fijne speler kan ik je melden :-)
Heeft finesse shot trait, moet ik nog op oefenen
Je zou trouwens ook Hamsik daar kunnen proberen, die deed het daar bij mij ook aardig.
Andere tip is Gomez nif, kost bijna niets en rent overal, ook aanvallend. Zou ik sowieso ff proberen hoor!
Kan je trouwens aanvallend overal neerzetten, ook rv/rm
Dat je met die opstelling niet meteen nat gaat verdedigend snap ik wel. Cuadrado kan beetje verdedigen en is snel terug en Perisic kan ook wat verdedigen.
Naingolan is verdedigend goed maar die loopt zeker ook mee naar voren? Oppassen lijkt me
Heeft finesse shot trait, moet ik nog op oefenen
Je zou trouwens ook Hamsik daar kunnen proberen, die deed het daar bij mij ook aardig.
Andere tip is Gomez nif, kost bijna niets en rent overal, ook aanvallend. Zou ik sowieso ff proberen hoor!
Kan je trouwens aanvallend overal neerzetten, ook rv/rm
Dat je met die opstelling niet meteen nat gaat verdedigend snap ik wel. Cuadrado kan beetje verdedigen en is snel terug en Perisic kan ook wat verdedigen.
Naingolan is verdedigend goed maar die loopt zeker ook mee naar voren? Oppassen lijkt me
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 23-12-2018 12:05 ]
Ik zou juist zeggen dat je ogen niet open zijn als er perse iets anders moet zijn om je verlies goed te praten. Indien je geen pro bent of tol 100 speler bent verlies je nou eenmaal wel eens. Dit ligt toch echt aan jezelf en de tegenstander. Het is erg naïef om te denken dat je verliest doordat de game bepaalt dat je moet verliezen.simons schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:37:
[...]
Je mist het punt, geeft niet. Het gaat niet om waarom maar dat mensen het ervaren. Daarbij dat mensen steeds rond dezelfde uitslagen komen is juist een bewijs van beïnvloeden, dat een bepaald resultaat telkens wordt behaald ongeacht.
[...]
Om een bekende kwoot aan te halen:
“Look, do you wanna play blind man? Go walk with the shepherd. But me, my eyes are wide fucking open.”
Zou wat zijn als ik die onzin verkocht in mijn cs tijd. Ja ik verloor van csk want de game wilde niet dat mijn kogels aankwamen... Oké...
PS hoe krijg ik Perisic als LM naar CM dan? Ik kan alleen wijzigen naar LV of LB?Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:29:
goed punt, dan heb je twee LW en een RW dus dat word lastig, je zou Perisic op 7 chem kunnen laten spelen.Sleehond schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:15:
[...]
PS hoe krijg ik Perisic als LM naar CM dan? Ik kan alleen wijzigen naar LV of LB?
Dan komt Perisic op 7 chem en lever ik 2 groene lijntjes op de linkerflank in (tussen Asamoah en Icardi). Vraag me af of ik dan toch niet teveel inlever...Bossie schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:26:
[...]
goed punt, dan heb je twee LW en een RW dus dat word lastig, je zou Perisic op 7 chem kunnen laten spelen.
Wel interessante tip hoor, ik denk er nog even over en tussendoor maar doorsparen.
Heb dit weekend Prime Keane geprobeerd. Prima speler, maar twijfel nu om de SBC te doen om hem te halen. Ik kan deze voor ongeveer 500K doen omdat ik nog wel wat spelers in mijn club heb. Ik kan ook de 88 versie kopen rond de 680. Deze is wel verhandelbaar. Wat zouden jullie doen?
Hoe krijg je dat balkje omhoog of omlaag? Blijft bij mij op 10 staan kan die balkjes niet aanpassen.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 09:35:
[...]
Belangrijkste wat er is idd. Dit is de basisregel voor het verdedigen. Als je met je cv uitloopt komt er een gat in je verdediging waar je tegenstander vaak in loopt. Ben nu ook wel benieuwd naar de instellingen. Kan ook meegeven om je camerastand te veranderen naar coöp hoogte 20 zoom 0. Dan heb je veel meer overzicht.
Je projecteert iets als zijnde dat ik iets wil goed praten. Jij ontkent iets, ik geef je genoeg info wat het tegendeel bewijst. Vervolgens heb je het over dataminen en andere onzin maar met bewijzen kom je niet.stomley schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:06:
[...]
Ik zou juist zeggen dat je ogen niet open zijn als er perse iets anders moet zijn om je verlies goed te praten.
Vraag mij af wat nu naïever is, velen die dit ervaren of een miljarden bedrijf die al vrij lang wordt betwijfeld over oprechtheid. Jij geloofd in de oprechtheid van het laatste.Indien je geen pro bent of tol 100 speler bent verlies je nou eenmaal wel eens. Dit ligt toch echt aan jezelf en de tegenstander. Het is erg naïef om te denken dat je verliest doordat de game bepaalt dat je moet verliezen.
Geen idee waar je het over hebt, maar goed csk zal wel iets bijzonders zijn geweest.Zou wat zijn als ik die onzin verkocht in mijn cs tijd. Ja ik verloor van csk want de game wilde niet dat mijn kogels aankwamen... Oké...
Iemand nog tips over een icon die minder dan 900k kost op PC?
Heb Nakata, Van Basten 91 en nu Van Nistelrooy 90 al geprobeerd, maar geen van allen geven mij echt dat icon OP gevoel.
Ik wil graag een icon in een centrale rol die daadwerkelijk iets toevoegt.
Moet dus minder dan 900k op PC kosten..
Heb Nakata, Van Basten 91 en nu Van Nistelrooy 90 al geprobeerd, maar geen van allen geven mij echt dat icon OP gevoel.
Ik wil graag een icon in een centrale rol die daadwerkelijk iets toevoegt.
Moet dus minder dan 900k op PC kosten..