Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
DirtyBird schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:13:
[...]
Nee, want die speler is nog steeds onbruikbaar. Het nieuwe kaartje is bruikbaar. Het zou interessanter worden als je spelers een dynamische rating kregen afhankelijk van hun prestaties in de echte wereld.
En niet alleen in positieve zin, maar ook in negatieve zin. Dus als een speler slecht gespeeld heeft, of niet gespeeld heeft, dat deze dan ook zakt naar een base-rating en langzaam aan weer beter kan worden naar een top rating. Een rating [70 - 74].

Een tots oid zou dan een [74 - 76] kunnen zijn.

Tevens zie je dan meer verschillende teams denk ik, want de bank zal dan belangrijker worden en mensen zullen dan meer een focus leggen op het gehele team om een eventuele daling van spelers op te kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05

DirtyBird

Praktiserend denker

JMaster schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:31:
[...]

En niet alleen in positieve zin, maar ook in negatieve zin. Dus als een speler slecht gespeeld heeft, of niet gespeeld heeft, dat deze dan ook zakt naar een base-rating en langzaam aan weer beter kan worden naar een top rating. Een rating [70 - 74].

Een tots oid zou dan een [74 - 76] kunnen zijn.

Tevens zie je dan meer verschillende teams denk ik, want de bank zal dan belangrijker worden en mensen zullen dan meer een focus leggen op het gehele team om een eventuele daling van spelers op te kunnen vangen.
Ja ik zie voor de kwaliteit van het spel een hoop mogelijkheden. Ik ben alleen bang dat een belangrijke doelgroep casuals en pubers is, die gewoon snel hun favorieten willen kunnen opstellen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyBird schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:14:
[...]

Ja ik zie voor de kwaliteit van het spel een hoop mogelijkheden. Ik ben alleen bang dat een belangrijke doelgroep casuals en pubers is, die gewoon snel hun favorieten willen kunnen opstellen.
Misschien, maar ik zie de meerwaarde hier niet van in.
Er kan idd meer met dynamische kaarten gedaan worden, maar denk dan meer aan het unlocken van upgrades door ingame objectives/achievements.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:05

DirtyBird

Praktiserend denker

Bossie schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:17:
[...]

Misschien, maar ik zie de meerwaarde hier niet van in.
Er kan idd meer met dynamische kaarten gedaan worden, maar denk dan meer aan het unlocken van upgrades door ingame objectives/achievements.
De meerwaarde zou zijn dan de ontwikkelingscurve van je team veel stijler is, maar ook dat je meer mogelijkheden hebt om te varieren en minder populaire spelers te gebruiken. Je zou zelfs kunnen inzetten op goedkope matige spelers van wie je verwacht dat ze gaan knaller dat seizoen en daarmee dat je kaart beter wordt.

Nu heeft iedereen in no time min of meer een van de 5/6 teams. 95% van de spelerskaarten wordt nooit gebruikt.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyBird schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:27:
[...]

De meerwaarde zou zijn dan de ontwikkelingscurve van je team veel stijler is, maar ook dat je meer mogelijkheden hebt om te varieren en minder populaire spelers te gebruiken. Je zou zelfs kunnen inzetten op goedkope matige spelers van wie je verwacht dat ze gaan knaller dat seizoen en daarmee dat je kaart beter wordt.

Nu heeft iedereen in no time min of meer een van de 5/6 teams. 95% van de spelerskaarten wordt nooit gebruikt.
Dat is simpelweg inherent aan de competitive game modes. Er kan idd meer gedaan worden met brons/zilver of max rating based events, maar of daar vraag naar is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Nog mensen die 19 spelen zoals ik?

Division Rivals wordt weer meer gespeeld, dat leidt ik af aan het puntenaantal dat weer stijgt.

Heb nog steeds veel plezier met alle TOTS kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:10:

Division Rivals wordt weer meer gespeeld, dat leidt ik af aan het puntenaantal dat weer stijgt.

Ik begon er even mee vanmiddag. Was er gelijk alweer klaar mee. Weet weer waarom ik fifa niet meer koop.
Ik ben veel beter dan mijn tegenstander en de ai probeert dan van alles om de wedstrijd gelijkwaardig te laten verlopen. Kreeg bijv zomaar vrije trappen en een strafschop tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte....ja daaag...

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 16-10-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Harribo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Ik begon er even mee vanmiddag. Was er gelijk alweer klaar mee. Weet weer waarom ik fifa niet meer koop.
Ik ben veel beter dan mijn tegenstander en de ai probeert dan van alles om de wedstrijd gelijkwaardig te laten verlopen. Kreeg bijv zomaar vrije trappen en een strafschop tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte....ja daaag...
Door een flinke bodycheck kun je ook een vrije trap of pingel tegen krijgen. Deal with it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Harribo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

|:( 8)7

Are you for real?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
buurman3 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:10:

Ik ben net begonnen, de game 30 september 2019 gekocht voor de PlayStation 4 voor € 5,00. Ik ga EA niet meer sponsoren voor een minimale update en microtransactie games. :) Ik speel nu enkele weken en ik merk dat ik in dezelfde 'hype' zit als dat ik altijd had, als ik de nieuwste versie op de dag van release kocht. :) Als je een jaar overslaat is het gewoon ook een nieuwe versie. Het enige wat je mist is eigenlijk de nieuwste spelers roosters. De game functioneert op alle vlakken verder nog prima.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Heb fifa 19 vrij snel nadat 20 uit kwam weer opgepakt omdat 20 absoluut niet leuk was.
Vond 19 eigenlijk beter spelen dan het hele 19 seizoen....tot 2 weken geleden.
Een paar keer per week wordt de verbinding met de server midden in je potje verbroken.
SB niveau's zijn aangepast blijkbaar, Legendarisch won ik 90% van de gevallen, nu verlies ik regelmatig van 80 ated teams...
In fifa 18 percies hetzelfde :( :( :( :(
Pagina: 1 ... 199 200 Laatste