Sleehond schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:19:
Zo, even mijn eigen reactie terug gelezen van gisteren. Ik was geloof ik wel wat geïrriteerd zo te zien....
Wat mij samengevat nu echt maximaal frustreert, is dat mijn gevoel ALTIJD zo is dat ik het idee heb dat mijn spelers altijd slomer zijn. Ik heb al die leenkaarten in mijn team zitten (Ronaldo, Grietman, Pele, Maradonna) en dat zijn echt geen slome spelers. Ik speel dan tegen tegenstanders met dezelfde spelers en die VLIEGEN over het veld, en mijn spelers, het lijkt wel of elke speler van mij een touw met een grote baksteen achter zich aan moet trekken. Exact dezelfde spelers en conditie is gewoon maximaal.
En dit gevoel heb ik ZO vaak. Vooral DIT is mijn enorme frustratie punt. Kijk dat iemand beter is in afwerken of beter is in aanvallen opzetten, prima hoor. Maar dat bij mijn tegenstander een zelfde speler altijd zoveel soepeler speelt dan die van mij, begrijp ik werkelijk waar niks van.
Herkenbaar? Of zit bovenstaande echt tussen mijn oren....!?

Herken dit wel. Heb het alleen niet elke wedstrijd. Vraag me ook af in hoeverre dit met de verbinding te maken heeft?
Wat ik vooral ervaar is een scheidsrechter die, al pak ik normaal een bal af, gewoon altijd fluit.
Spelers die omvallen, worden vertraagd, passen die worden vertraagd, veel ballen op de paal etc
Maar het ergste van allemaal : gewoon niet op tijd je mannetje kunnen selecteren.
Soms zijn er in de directe omgeving van de bal maar 2 spelers te selecteren maar hij pakt dan elke speler behalve die 2. Wat ik ook doe, ook met het rechterpookje.
Dan pas krijg ik het echt gevoel van ja daaag ea, zout maar op met je ai bagger. Krijg dan echt het gevoel dat ik gewoon wordt genaaid.
Je kunt er natuurlijk van alles van vinden maar een spel wat zorgt dat ik de ene avond alles verlies en de andere alles win, dat deugt natuurlijk nooit.
Ik vind het ook echt heel bijzonder dat een pro daar blijkbaar om heen weet te spelen?
Die spelen zeker niet online rivals of wl? Die zullen vast slim genoeg zijn?
Enfin, ik heb er al genoeg aan gewijd, amen, beter niet meer spelen. Hoop dat ik weer tzt met wat minder frustratie meer mag genieten, zij het met pes, zij het met fifa.
[
Voor 5% gewijzigd door
Harribo op 03-09-2019 15:55
]