Hmmz, goeie. Eens proberen. Del Piero is wel geniaal, schiet alles van elke hoek erin momenteelBossie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:06:
[...]
41212 of 4231 met Bergkamp / Del Piero voorin
Komt wel goed, in beide formaties moet je hem als cam uit de duels kunnen houden.Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:28:
[...]
Hmmz, goeie. Eens proberen. Del Piero is wel geniaal, schiet alles van elke hoek erin momenteel
Vooral in 41212 kan hij of steeds de diepgaande spitsen bedienen of zelf voor het schot gaan.
Heb in f18 bijna het hele seizoen met hem gespeeld

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En welkom Virgil in mijn team 
Alleen TOTY de bruyne ontbreekt nog

Hier ook Virgil erbij gekregen in een gold upgrade pack ( was niet van plan de sbc te doen) 😄 Hoop nog wat interessants uit mijn rewards te krijgen, zodat ik Mendy en of Allison kan halen, want ben nu wel door mijn muntjes heen.Hassiebassie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:52:
En welkom Virgil in mijn team
Dat is nice. Ik baalde wel heel even, was bang dat ik niet genoeg coins had voor de SBC. Had die ochtend namelijk net een keer de icon gedaan (baby gerrard).pacod schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:44:
[...]
Hier ook Virgil erbij gekregen in een gold upgrade pack ( was niet van plan de sbc te doen) 😄 Hoop nog wat interessants uit mijn rewards te krijgen, zodat ik Mendy en of Allison kan halen, want ben nu wel door mijn muntjes heen.
Maar gisteren toch maar de icon in Maldini SBC gestopt en toen een redelijk pack geopend. Vandaar teruggewerkt met de 89 - 88 - 88

Had liever de blauwe virgil gehad, maar ach, het is wel goed zo

Alleen nog TOTY de Bruyne en dan ga ik aan de ultieme wissels werken.
Heeft er iemand ervaring met TOTS Reus? Zie dat die nu betaalbaar begint te worden, maar ben hem nog nooit tegen gekomen online, vraag me af of daar een goede rede voor is.
Geweldige voor CAM. Goede strength. Jammer dat hij net niet 2-benig is en in de PL speelt, anders was het zeker mijn nummer 10 gewordenPaffelton schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:04:
Heeft er iemand ervaring met TOTS Reus? Zie dat die nu betaalbaar begint te worden, maar ben hem nog nooit tegen gekomen online, vraag me af of daar een goede rede voor is.

Waarschijnlijk niet, want dan was hij 3x zo duur geweestHassiebassie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:21:
[...]
Geweldige voor CAM. Goede strength. Jammer dat hij net niet 2-benig is en in de PL speelt, anders was het zeker mijn nummer 10 geworden

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
TOTY de Bruyne is ook nog veel te duur. Moet nog ongeveer 800K aan coins hebben op de xbox 

Ook daadwerkelijk een keer uitgeprobeerd? Of ga je puur af op de ratings? Qua ratings ziet ie er inderdaad goed uit namelijk, maar vind het zo gek dat ik hem nauwlijks tegen kom, vandaar mijn vraag of iemand hands on ervaring heeft.Hassiebassie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:21:
[...]
Geweldige voor CAM. Goede strength. Jammer dat hij net niet 2-benig is en in de PL speelt, anders was het zeker mijn nummer 10 geworden
2 wedstrijden mee gespeeld omdat ik hem toevallig packte. Daarna Quagliarella gekocht omdat die in mijn rust team paste en een geweldige wissel isPaffelton schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
Ook daadwerkelijk een keer uitgeprobeerd? Of ga je puur af op de ratings? Qua ratings ziet ie er inderdaad goed uit namelijk, maar vind het zo gek dat ik hem nauwlijks tegen kom, vandaar mijn vraag of iemand hands on ervaring heeft.

Ok packluck is real vandaag. Voor 700k aan spelers gepackt en met m'n laatste pack krijg ik 89 ronaldinho
Dus ik twijfel, wilde eigenlijk Van Der Sar halen, maar ik heb nu wel heel veel geld. Ik kan ook wat leukers kopen. Iemand tips voor spelers in die pricerange. Op't middenveld ben ik wel voorzien en ik heb een mindere versie van Van Dijk(90).

Dus ik twijfel, wilde eigenlijk Van Der Sar halen, maar ik heb nu wel heel veel geld. Ik kan ook wat leukers kopen. Iemand tips voor spelers in die pricerange. Op't middenveld ben ik wel voorzien en ik heb een mindere versie van Van Dijk(90).
Het regende kleurtjes vandaag in de rewards, veel high rated spelers maar allemaal SBC Fodder.
Had o.a. Da Costa, waar ik nog een tijdje meegespeeld heb voordat ik Walker Futties heb gehaald.
Met Da Costa, Can en Prime Ballack is het misschien nog een goed idee om Goretzka te halen, maar kan ze ook allemaal in de Vieira SBC doen
Had o.a. Da Costa, waar ik nog een tijdje meegespeeld heb voordat ik Walker Futties heb gehaald.
Met Da Costa, Can en Prime Ballack is het misschien nog een goed idee om Goretzka te halen, maar kan ze ook allemaal in de Vieira SBC doen

Geen idee wat je huidige team is, dus beetje moeilijk om gericht advies te gevenTerranova schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:04:
Ok packluck is real vandaag. Voor 700k aan spelers gepackt en met m'n laatste pack krijg ik 89 ronaldinho![]()

Mijn transferlist zit weer eens volBossie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:13:
Het regende kleurtjes vandaag in de rewards, veel high rated spelers maar allemaal SBC Fodder.

Verder hoop ik morgen op Milinkovic Savic.
Had ook een FFS Frankie de Jong, wist niet dat SBC kaartjes ook in packs zaten.
Welke futies kaarten zijn er vandaag? Kan niet inloggen maar dan heb ik alvast een idee wat ik nog kan verwachten 

Uit division reward komt uit een rare mega pack tots 99 Messi lopen.... uitstekende pull!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zo, dit is em voor de laatste anderhalve maand. Eens kijken hoe het speelt.
https://www.futbin.com/19/squad/9402825
Ingame:
https://www.futbin.com/19/squad/9402830
Ingame:
Moet nog een kleine 100k voor Kluivertje, maar met alle SBC's die online komen en spelers die je er uit krijgt heb ik dat zo binnen.
Daarna vind ik het wel mooi geweest, misschien nog een laatste WL met dat team en dan pleur ik hem in de kliko denk ik.
https://www.futbin.com//19/squad/9403046
Daarna vind ik het wel mooi geweest, misschien nog een laatste WL met dat team en dan pleur ik hem in de kliko denk ik.
https://www.futbin.com//19/squad/9403046
yep, misschien dat ik ook nog een WL meepak als het blijft regenen.Sossage23 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:14:
wat zijn dat voor nieuwe spelers waar de onderkant van oranje is en de bovenkant zwart ?
mooi team!Paffelton schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:47:
Zo, dit is em voor de laatste anderhalve maand. Eens kijken hoe het speelt.
Ingame:
je bent trouwens de man die ik zoek

Hierbij heb ik nog Ribery 93 die tegen de rust op de CAM komt te staan (ofwel ipv Alaba, ofwel schuift die een rij achteruit) en ik Robben vaak moet vervangen door T.Hazard TOTS.
Qua verbeteringen kwam ik uit bij TOTS Reus, TOTS Haverts, TOTS Lewa of TOTS Sancho. Allen heb ik voorlopig maar geld voor een van die laatste 2. Aangezien jij die eerste 2 hebt, kan je me even assisteren over hoe ze spelen?
Anderen met ervaring zijn uiteraard ook meer dan welkom

Europa Man of the Matchboyette schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:28:
wat zijn dat voor nieuwe spelers waar de onderkant van oranje is en de bovenkant zwart ?
[Voor 11% gewijzigd door trees op 09-08-2019 15:28]
en is dat wat speciaals of kan je daar wat bijzonders mee?
die zijn gewoon een beetje beter dan de originele. Net zoals die blauwe CL kaarten.boyette schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:29:
[...]
en is dat wat speciaals of kan je daar wat bijzonders mee?
Voor de volledigheid: de oranje/zwarte die jij aangeeft zijn MotM van de Europa League
zijn ze ook beter als ze dezelfde rating hebben?trees schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:42:
[...]
die zijn gewoon een beetje beter dan de originele. Net zoals die blauwe CL kaarten.
Voor de volledigheid: de oranje/zwarte die jij aangeeft zijn MotM van de Europa League
Tots havertz is 1 van de beste waarmee ik gespeeld heb. Schieten koppen, spelverdeler bezit het complete pakket. Heb hem zelf als spits, maar alle cam posities en cm kan die ook prima uit de voeten echt een aanrader krijg je geen spijt vantrees schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:27:
[...]
mooi team!
je bent trouwens de man die ik zoekIk speel momenteel met het volgende team: Bundesliga
Hierbij heb ik nog Ribery 93 die tegen de rust op de CAM komt te staan (ofwel ipv Alaba, ofwel schuift die een rij achteruit) en ik Robben vaak moet vervangen door T.Hazard TOTS.
Qua verbeteringen kwam ik uit bij TOTS Reus, TOTS Haverts, TOTS Lewa of TOTS Sancho. Allen heb ik voorlopig maar geld voor een van die laatste 2. Aangezien jij die eerste 2 hebt, kan je me even assisteren over hoe ze spelen?
[...]
Europa Man of the Match
Zo, dit is mijn endgame team 
Denk nog 1 of 2x WL...
https://www.futbin.com//19/squad/5495111
Tips altijd welkom

Denk nog 1 of 2x WL...
https://www.futbin.com//19/squad/5495111
Tips altijd welkom

Toffe teams zie ik langskomen 
Echt gek, ik heb de weekly objectives voor Felix en Kondogbia gedaan in een 4-4-2 opstelling. Maar het combineren ging zo makkelijk, ik moet dat echt nog eens proberen met mijn normale squad.
Overigens is het bij mij sbc voer. Vooral Joa met 3 sterren voelt een beetje klunky.

Echt gek, ik heb de weekly objectives voor Felix en Kondogbia gedaan in een 4-4-2 opstelling. Maar het combineren ging zo makkelijk, ik moet dat echt nog eens proberen met mijn normale squad.
Overigens is het bij mij sbc voer. Vooral Joa met 3 sterren voelt een beetje klunky.
[Voor 21% gewijzigd door Hassiebassie op 10-08-2019 00:09]
wat is dat voor debiele opdracht .. spelers die eerste eigenaar zijn
je kan dat op de console volgens mij niet eens zien.. tenminste ik weet niet hoe..
moet je uitzoeken via de webapp ?
of is er een andere manier?
je kan dat op de console volgens mij niet eens zien.. tenminste ik weet niet hoe..
Nou nou, wat een uitspatting weer.boyette schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:37:
wat is dat voor debiele opdracht .. spelers die eerste eigenaar zijn
Je kan dit gewoon zien op console door op de speler de rechterstick in te drukken.
Het is juist goed dat ze weer eens wat anders proberen.
ja had het al gevonden inderdaadSolotov schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:14:
[...]
Nou nou, wat een uitspatting weer.
Je kan dit gewoon zien op console door op de speler de rechterstick in te drukken.
Het is juist goed dat ze weer eens wat anders proberen.
indrukken
Moet je 352 eens proberenHassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:08:
Toffe teams zie ik langskomen

Ik heb gisteravond Vieira nog ff afgemaakt, waardoor nu ook Ballack overbodig geworden is.
Veel nieuwe spelers en Alonso is na 1300 potjes in een SBC gegaan, misschien later nog ff een gokje met Butra/Ballack.
352 is vaak mijn laatste redmiddel.Bossie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:20:
[...]
Moet je 352 eens proberen
Ik heb gisteravond Vieira nog ff afgemaakt, waardoor nu ook Ballack overbodig geworden is.
Veel nieuwe spelers en Alonso is na 1300 potjes in een SBC gegaan, misschien later nog ff een gokje met Butra/Ballack.
Even een paar potjes gedaan in de WL deze ochtend maar wat een verschrikkelijke lag heb ik

Vorige WL met 352 gestart omdat het simpelweg de leukste formatie is om te spelen, wel een paar maal na 4222/41212 geswitched door de speelstijl tegenstander.Hassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:47:
[...]
352 is vaak mijn laatste redmiddel.
Even een paar potjes gedaan in de WL deze ochtend maar wat een verschrikkelijke lag heb ikGa 2 om 3 en 2 potjes verloren omdat ik in die potjes gewoon 2 seconden lag heb. Groene schoten worden rood... ja dan ga je niet veel scoren.
Was mijn korste WL tot nu toe aangezien ik altijd bij G3 stop.
98 Ronaldo in de spits en 99 Messi op cam is legitiem cheaten... vermoed wel dat veel serieuze tegenstand fifa 19 heeft verlaten maar spelen met een dergelijke voorhoeden is wel erg prettig. Helaas over een maand weer bij nul beginnen 

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Eerste potje zojuist gedaan, kan idd weinig want alles gaat supertraag.Hassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:47:
[...]
Even een paar potjes gedaan in de WL deze ochtend maar wat een verschrikkelijke lag heb ikGa 2 om 3 en 2 potjes verloren omdat ik in die potjes gewoon 2 seconden lag heb. Groene schoten worden rood... ja dan ga je niet veel scoren.
Leukste voorbeeld is dat de spelers van de tegenstander niet in te halen zijn als ze rennen met de bal terwijl mijn wingers met twee vingers in de neus gepakt worden.
Ik doe net de Alex Sandro sbc om de tijd wat te doden...
Komt daar opeens Neymar TOTS uitlopen
Verkocht voor 2,5 miljoen (ver onder de prijs), TOTY de Bruyne gekocht en nu gaat fifa 19 de kast in
Ik heb het ultieme team voor mijn doen samengesteld, dus het is mooi geweest
Zie jullie in fifa 20
Komt daar opeens Neymar TOTS uitlopen

Verkocht voor 2,5 miljoen (ver onder de prijs), TOTY de Bruyne gekocht en nu gaat fifa 19 de kast in

Ik heb het ultieme team voor mijn doen samengesteld, dus het is mooi geweest

Zie jullie in fifa 20

Pfff wat is lozano futties slecht zeg....vandaag wel 15 keer voor open goal gemist...of zou het wat te maken hebben met de weekopdracht......zo jammer ea
die mist wel vaak voor open goaljerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:20:
Pfff wat is lozano futties slecht zeg....vandaag wel 15 keer voor open goal gemist...of zou het wat te maken hebben met de weekopdracht......zo jammer ea
maar alleen hoge ballen
maar niet als hij laag schiet
Met de weekly objectives voor Kondogbia/Felix lijkt Griezman ook een koopje.
Nou bij mij ging echt alles mis niet normaal. Had gehoopt dat hij een beetje op de lozano van fifa 18 was, pleur hem wel in een sbc. Deze lijkt net op de echte lozanoboyette schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:17:
[...]
die mist wel vaak voor open goal
maar alleen hoge ballen
maar niet als hij laag schiet

Tadic ga je ook niet vrolijk van worden, Lozano is tenmiste nog prima als supersub/sweaty speelstijljerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:39:
[...]
Nou bij mij ging echt alles mis niet normaal. Had gehoopt dat hij een beetje op de lozano van fifa 18 was, pleur hem wel in een sbc. Deze lijkt net op de echte lozanomaar eens met tadic proberen morgen
Ik vond hem niets eigenlijk. Heb hem in een sbc gedaan.jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:20:
Met al die lage prijzen eens Tots Zapata gekocht, soort effectieve Kluivert, heerlijke speler.
Ook milinkovic sbc gedaan. Valt wat tegen die futties van de serie a. Ook perisic vind ik minder dan mijn Gervinho cb.
Waarom krijgt de serie a geen betere futties? Kondogbia is toch een stuk beter.
[Voor 6% gewijzigd door Harribo op 10-08-2019 23:13]
probeer ziyech maar eens 96jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:39:
[...]
Nou bij mij ging echt alles mis niet normaal. Had gehoopt dat hij een beetje op de lozano van fifa 18 was, pleur hem wel in een sbc. Deze lijkt net op de echte lozanomaar eens met tadic proberen morgen
Ik gebruik Futties Lozano als spits in een 4222 systeem: Geweldig!
195 wedstrijden: 160 goals en 112 assists.
Die man schiet bijna alles er in van afstand en dichtbij (xbox).
195 wedstrijden: 160 goals en 112 assists.
Die man schiet bijna alles er in van afstand en dichtbij (xbox).
Weet iemand wat er gebeurt met de prijzen op de tranfermarkt wanneer Fifa 20 uitkomt? Veel spelers zullen overstappen dus spelers in hun club laten lijkt me? Ik ga Fifa 19 een jaar doorspelen, en vraag me af wat het beste moment is om spelers te kopen. Ik kan me voorstellen dat er minder spelers op de transfermarkt komen omdat mensen simpelweg niets meer met hun club doen.
I like how you keep the mouse running...
Waarom zou je dat willen?El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:43:
Weet iemand wat er gebeurt met de prijzen op de tranfermarkt wanneer Fifa 20 uitkomt? Veel spelers zullen overstappen dus spelers in hun club laten lijkt me? Ik ga Fifa 19 een jaar doorspelen, en vraag me af wat het beste moment is om spelers te kopen. Ik kan me voorstellen dat er minder spelers op de transfermarkt komen omdat mensen simpelweg niets meer met hun club doen.
Waarom zou je EA geld betalen om vanaf 0 opnieuw te mogen starten met een 'patch' van Fifa 19. Want meer dan een patch is Ultimate Team echt niet. Ze gooien er wat mooie promotie filmpjes tegenaan, en doen alsof je een compleet nieuw game koopt.
Opnieuw beginnen vind ik persoonlijk juist leuk. Telkens het team upgraden is juist waarom ik fut speel.El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:09:
[...]
Waarom zou je EA geld betalen om vanaf 0 opnieuw te mogen starten met een 'patch' van Fifa 19. Want meer dan een patch is Ultimate Team echt niet. Ze gooien er wat mooie promotie filmpjes tegenaan, en doen alsof je een compleet nieuw game koopt.
Daarnaast nieuwe content, nieuwe spelers en snelle matchmaking. Dat voor maar een paar tientjes. Geen geld.
Snap dit verhaal. Elk jaar weer een zogenaamde verbeterde fifa is eigenlijk ook flauwekul afgezien van de geupdate teams. Vraag me alleen af hoeveel tegenstanders er dan nog online zijn?
Hij kan toch gewoon ff inloggen op FUT18 om de transfermarkt in te zien (of Futbin), kan je ook meteen ff checken of er nog steeds mensen online spelen.Harribo schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:01:
Snap dit verhaal. Elk jaar weer een zogenaamde verbeterde fifa is eigenlijk ook flauwekul afgezien van de geupdate teams. Vraag me alleen af hoeveel tegenstanders er dan nog online zijn?
TOTS Zapata een effectieve Kluivert... die moet je me toch eens uitleggen. Kluivert is zo'n beetje de meest effectieve speler op het spel. Zapata is een lange Jan die zogenaamd 90+ pace moet hebben maar door alles en iedereen eruit gesprint wordt.Harribo schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:12:
[...]
Ik vond hem niets eigenlijk. Heb hem in een sbc gedaan.
Met al die lage prijzen eens Tots Zapata gekocht, soort effectieve Kluivert, heerlijke speler.
Ook milinkovic sbc gedaan. Valt wat tegen die futties van de serie a. Ook perisic vind ik minder dan mijn Gervinho cb.
Hij heeft die ene goal uiteindelijk nog gemaakt vanaf het middenveld.Harribo schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:12:
[...]
Ik vond hem niets eigenlijk. Heb hem in een sbc gedaan.
Waar Lozano vorig jaar heel beslissend was als invaller was hij dat nu al niet, nu genoeg gezien ik ga hem niet meer gebruiken. (wel lekker makkelijk nu ik vanmorgen Pepe en Salah TOTS kreeg uit de SB Rewards)

Oh er zijn dus toch mensen die TOTS Zapata kopen....die heb ik al 6 keer gepackt, heb de meeste in SBC gegooid, nog 1 in de club en 1 staat al twee weken te koop. Snel verkopen 11.000 en minimale verkoopprijs 62.000 lekker verschil.
Ik ook. Hoop dat rivals openblijft, anders is er weinig aan...El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:43:
Na dit weekend stuk of 10 westrijden rivals gespeeld te hebben: Havertz is echt geweldig, Reus nog wat onzichtbaar, maar als ik met hem uithaal is het wel 90% van de gevallen een goal. Het gekke is dat Goretzka erg veel goals maakt.trees schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:27:
[...]
mooi team!
je bent trouwens de man die ik zoekIk speel momenteel met het volgende team: Bundesliga
[...]
Europa Man of the Match
Bijzonder dat iedereen zoveel problemen met Lozano heeft, is bij mij echt één van de fijnste spelers.
Moet zeggen dat ik ook niet door had dat er een challenge lag om met eredivisie spelers te scoren dus daar heb ik niet op gefocused, dan haal je dat soort objectives gelukkig een stuk sneller dan als je er geforceerd voor gaat spelen.
Zapata is een target-man type spits, niets mis mee als dat in je speelwijze past.jerommeke96 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:23:
[...]
Hij heeft die ene goal uiteindelijk nog gemaakt vanaf het middenveld.
Waar Lozano vorig jaar heel beslissend was als invaller was hij dat nu al niet, nu genoeg gezien ik ga hem niet meer gebruiken. (wel lekker makkelijk nu ik vanmorgen Pepe en Salah TOTS kreeg uit de SB Rewards)
zal je net zien, net VERKOCHT
Oh er zijn dus toch mensen die TOTS Zapata kopen....die heb ik al 6 keer gepackt, heb de meeste in SBC gegooid, nog 1 in de club en 1 staat al twee weken te koop. Snel verkopen 11.000 en minimale verkoopprijs 62.000 lekker verschil.
Ik speelde ook altijd met een target-man zeker in 4231 (een sterk aanspeelpunt, 3 lopers ernaast). Echter dit jaar gaat het beter met andere type spelers voor mij.
Ik heb ook ook veel problemen net Lozano, als de tegenstander hem na de 80e minuut inbrengt, Pepe is ook een veel voor komende supersub.
Lozano is door zijn enorme snelheid gewoon kut om tegen te krijgen in de laatste minuten omdat je backs dan moe zijn. Als je hem van t begin af aan opstelt is ie geen uitdaging voor Alex Sandro, Alonso etc.Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:14:
[...]
Zapata is een target-man type spits, niets mis mee als dat in je speelwijze past.
Ik speelde ook altijd met een target-man zeker in 4231 (een sterk aanspeelpunt, 3 lopers ernaast). Echter dit jaar gaat het beter met andere type spelers voor mij.
Ik heb ook ook veel problemen net Lozano, als de tegenstander hem na de 80e minuut inbrengt, Pepe is ook een veel voor komende supersub.
idd, de combinatie van pace/agility is gewoon erg vervelend aan het einde.Solotov schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:42:
[...]
Lozano is door zijn enorme snelheid gewoon kut om tegen te krijgen in de laatste minuten omdat je backs dan moe zijn. Als je hem van t begin af aan opstelt is ie geen uitdaging voor Alex Sandro, Alonso etc.
Het is een patch maar vergeet niet dat 19 echt wel saai word. Geen WL, geen TOTW, geen andere specials, geen SBCs, weinig tegenstand in rivals en lastig tegenstanders vinden. Van mij mag je maar ik ga wel gewoon naar 20El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:09:
[...]

Ben met deze twee teams geëindigd.
https://www.futbin.com//19/squad/9433566
https://www.futbin.com//19/squad/9433411
De toppers(voor TOTS/Futties) voor mij waren wel Marcelo-Ibrahimovic-Aubameyang-Rivaldo en Ronaldo
https://www.futbin.com//19/squad/9433566
https://www.futbin.com//19/squad/9433411
De toppers(voor TOTS/Futties) voor mij waren wel Marcelo-Ibrahimovic-Aubameyang-Rivaldo en Ronaldo
[Voor 5% gewijzigd door jerommeke96 op 12-08-2019 11:23]
Ik heb eerder ook de mindere versies van Zapata geprobeerd en die rendeerden bij mij niet. Zijn tots tot nu toe wel.
Lozano heeft tegen mij nooit iets opvallends gepresteerd en toen ik hem had ook niet.
Denk inderdaad dat het veel uitmaakt hoe je speelt. Ik speel vaak ook door de lucht, zowel in de breedte als wel in de lengte, dan is Zapata wel handig.
Zeker als mijn spelers weer reageren als slakken en er flink druk wordt gezet door de tegenstander.
@jerommeke96 op welk platform speel je?
Lozano heeft tegen mij nooit iets opvallends gepresteerd en toen ik hem had ook niet.
Denk inderdaad dat het veel uitmaakt hoe je speelt. Ik speel vaak ook door de lucht, zowel in de breedte als wel in de lengte, dan is Zapata wel handig.
Zeker als mijn spelers weer reageren als slakken en er flink druk wordt gezet door de tegenstander.
@jerommeke96 op welk platform speel je?
[Voor 22% gewijzigd door Harribo op 12-08-2019 11:28]
Saai gaat het zeker worden, tegenstanders vinden valt echt wel mee.Vissert schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:21:
[...]
Het is een patch maar vergeet niet dat 19 echt wel saai word. Geen WL, geen TOTW, geen andere specials, geen SBCs, weinig tegenstand in rivals en lastig tegenstanders vinden. Van mij mag je maar ik ga wel gewoon naar 20
Ik ben tussendoor nog lekker fifa 18 gaan spelen omdat ik fifa 19 te slecht vond, tegenstanders vinden ging echt nog heel makkelijk alleen stelde het niveau niks voor.
Misschien krijg je dadelijk ook weer paar gratis icons in F19 als promo voor wat F20 te bieden heeft.jerommeke96 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:27:
[...]
Saai gaat het zeker worden, tegenstanders vinden valt echt wel mee.
Ik ben tussendoor nog lekker fifa 18 gaan spelen omdat ik fifa 19 te slecht vond, tegenstanders vinden ging echt nog heel makkelijk alleen stelde het niveau niks voor.
In F19 waren icons nieuw (tenminste voor PS4), dus als ze hetzelfde gaan herhalen moeten ze natuurlijk F20 exclusive icons gaan uitdelen.
Rivals blijft gewoon open voor zover mij bekend, WL schijnt niet te gaan.risse schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:13:
[...]
Ik ook. Hoop dat rivals openblijft, anders is er weinig aan...
WL speel ik niet, enkel rivals. En kaartjes zat in Fifa 19 om nog eens wat te puzzlen in het team. Mocht de matchmaking en de performance echt niet in orde zijn dan zal ik rond december overwegen om Fifa 20 voor iets van 2 tientjes op te pikken.Vissert schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:21:
[...]
Het is een patch maar vergeet niet dat 19 echt wel saai word. Geen WL, geen TOTW, geen andere specials, geen SBCs, weinig tegenstand in rivals en lastig tegenstanders vinden. Van mij mag je maar ik ga wel gewoon naar 20
Jammer is dat, wmb word alles online met de release van F20 uitgeschakeld zodat alle beschikbare online capaciteit voor de laatste versie benut kan worden.El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:32:
[...]
Rivals blijft gewoon open voor zover mij bekend, WL schijnt niet te gaan.
Ook meteen een leuke upgrade push, snap eigenlijk niet waarom ze dit niet doen.
heb fifa 20 besteld voor 48 euroEl Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:34:
[...]
WL speel ik niet, enkel rivals. En kaartjes zat in Fifa 19 om nog eens wat te puzzlen in het team. Mocht de matchmaking en de performance echt niet in orde zijn dan zal ik rond december overwegen om Fifa 20 voor iets van 2 tientjes op te pikken.
dat is toch te doen voor xbox one
Ik hoop daarom ook dat veel mensen Fifa 20 links laten liggen. Dan snapt EA misschien ook dat ze er gewoon niet meer zo simpel vanaf komen met een soort patch. Ze lijken van 19 -> 20 nog wel weer minder gedaan te hebben dan 18 -> 19. Als er maar flink minder kopieen verkocht worden dan zullen ze grotere veranderingen qua gameplay moeten brengen om de verkopen op pijl te houden. Voor wat ik kan zien in polls die online staan is er wel een flink groter percentage dat aangeeft Fifa 20 sowieso niet te kopen t.o.v. 19.Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Jammer is dat, wmb word alles online met de release van F20 uitgeschakeld zodat alle beschikbare online capaciteit voor de laatste versie benut kan worden.
Ook meteen een leuke upgrade push, snap eigenlijk niet waarom ze dit niet doen.
Het gaat mij er niet sozeer om of het te doen is of niet. Als iedereen klakkeloos ieder jaar gewoon de nieuwe Fifa koopt dan wordt EA er ook niet toe aangezet eens echt grote veranderingen in de gameplay door te voeren.boyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
heb fifa 20 besteld voor 48 euro
Top, leuk om te horen. Al zit ik momenteel nog maar op 750K (PC), dus ik heb nog even werkPaffelton schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:03:
[...]
Na dit weekend stuk of 10 westrijden rivals gespeeld te hebben: Havertz is echt geweldig, Reus nog wat onzichtbaar, maar als ik met hem uithaal is het wel 90% van de gevallen een goal. Het gekke is dat Goretzka erg veel goals maakt.
Bijzonder dat iedereen zoveel problemen met Lozano heeft, is bij mij echt één van de fijnste spelers.
Moet zeggen dat ik ook niet door had dat er een challenge lag om met eredivisie spelers te scoren dus daar heb ik niet op gefocused, dan haal je dat soort objectives gelukkig een stuk sneller dan als je er geforceerd voor gaat spelen.

Goretzka doet het bij mij voorlopig zeer goed, al blijven die goals bij mij wel achterwege.. Van Coman Futties ben ik zeer tevreden qua goals..
Marketing gaat het hier simpelweg winnen, de casuals zullen de game blijven kopen en EA blijven spekken met ingame transacties tov van de meer kritische gamers.El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Het gaat mij er niet sozeer om of het te doen is of niet. Als iedereen klakkeloos ieder jaar gewoon de nieuwe Fifa koopt dan wordt EA er ook niet toe aangezet eens echt grote veranderingen in de gameplay door te voeren.
Het probleem is niet dat fifa geen top-game is, maar dat de concurrentie nog veel minder is.
of wel... omdat ze dan genoeg geld hebben om te investeren erinEl Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Het gaat mij er niet sozeer om of het te doen is of niet. Als iedereen klakkeloos ieder jaar gewoon de nieuwe Fifa koopt dan wordt EA er ook niet toe aangezet eens echt grote veranderingen in de gameplay door te voeren.
als iedereen wacht tot hij 20 euro is
dan gaan ze zeker niet investeren
Ik las op reddit dat je beter Fifa kunt kopen als TOTS begint aangezien je dan simpelweg de leukste rewards/SBC's terwijl normale kaartjes dan inmiddels keihard gecrashed zijn. Vervolgens gaat het verder met Futtiesboyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
of wel... omdat ze dan genoeg geld hebben om te investeren erin
als iedereen wacht tot hij 20 euro is
dan gaan ze zeker niet investeren

en wat is het nadeel dan van als je hem al eerder hebt?Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:58:
[...]
Ik las op reddit dat je beter Fifa kunt kopen als TOTS begint aangezien je dan simpelweg de leukste rewards/SBC's terwijl normale kaartjes dan inmiddels keihard gecrashed zijn. Vervolgens gaat het verder met Futties
Digitale of Disc versie? Indien eerste heb je een linkje?boyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
heb fifa 20 besteld voor 48 euro
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
heb hem hier besteldMeneer iCy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 01:05:
[...]
Digitale of Disc versie? Indien eerste heb je een linkje?
https://nowcdkey.com/product/fifa-20-xbox-one-key
de prijs is nu ondertussen wel wat gestegen
ik kan eens kijken of ik hem nog ergens anders vind voor 48
maar je kan nog wel cdkeyprices invoeren als kortingscode dat scheelt weer wel wat
dan kom je alsnog op 51.9 uit
er is ook nog een andere optie maar dat was geloof ik een real disc versie:
https://www.mirror.co.uk/...-way-buy-fifa-20-18810406
was me teveel gedoe en ik denk dat je hem een stuk later ontvangt
maar dit is nog goedkoper
en volgens mij voor zover ik kon zien kon dat ook gewoon naar NL
oh .. zoek je btw wel een xbox versie?
[Voor 29% gewijzigd door boyette op 13-08-2019 02:21]
Dat is de kracht van de marketing, veel mensen besluiten vooraf niet te kopen maar wanneer de game gereleased is vallen ze er toch voor. Waaronder ikzelf waarschijnlijk ook. En dat er geen concurrentie is, dat is het grootste probleem. Konami en EA gingen jaren gelijk op, maar EA heeft Konami buitenspel gezet met alle licentties. Hoewel ik PES sinds ISS gespeeld heb ben ik sinds 2015 Fifa gaan spelen nadat ik een kopie bij mn PS4 kreeg. Sindsdien speel ik meer Fifa dan PES. En 2019 heb ik PES amper gespeeld, en ga ik voor het eerst zelfs geen PES meer kopen. Simpelweg omdat de MyClub amper uitdaging biedt vergeleken met Ultimate Team, en de gameplay en servers van Fifa gewoon beter is.Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:04:
[...]
Marketing gaat het hier simpelweg winnen, de casuals zullen de game blijven kopen en EA blijven spekken met ingame transacties tov van de meer kritische gamers.
Het probleem is niet dat fifa geen top-game is, maar dat de concurrentie nog veel minder is.
Jazeker, maar ik ga denk ik gewoon voor de store versie.
Heb nog 20 euro xbox tegoed en kan de 18e er nog 15 euro op doen via mijn telefoonrekening.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb nooit PES gespeeld, fifa eigenlijk weer sinds een paar toen ik een console had gehaald.El Profesor schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:16:
[...]
Dat is de kracht van de marketing, veel mensen besluiten vooraf niet te kopen maar wanneer de game gereleased is vallen ze er toch voor. Waaronder ikzelf waarschijnlijk ook. En dat er geen concurrentie is, dat is het grootste probleem. Konami en EA gingen jaren gelijk op, maar EA heeft Konami buitenspel gezet met alle licentties. Hoewel ik PES sinds ISS gespeeld heb ben ik sinds 2015 Fifa gaan spelen nadat ik een kopie bij mn PS4 kreeg. Sindsdien speel ik meer Fifa dan PES. En 2019 heb ik PES amper gespeeld, en ga ik voor het eerst zelfs geen PES meer kopen. Simpelweg omdat de MyClub amper uitdaging biedt vergeleken met Ultimate Team, en de gameplay en servers van Fifa gewoon beter is.
De console kwam met GTA V, in total tot nu toe zeker een uur gespeeld, had me veel “stress” kunnen besparen als ik juist die game had opgepakt

Ik kan me Fifa 96 op de pc nog wel herinneren met zeer leuke multiplayer games icm cheatcodes (super grote spelers/bal etc).
Overigens nog ff een headliner Rashford gehaald, die zou 90 moeten worden met een TOTS. WL rewards zijn ook een raadsel voor donderdag doordat batch3 van best in packs morgen eindigt.
donderdag krijg je weer regulier totw/if in je rewards denk ik. En de headliners krijgen +1 in geval van een TOTW/IFBossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:29:
[...]
Ik heb nooit PES gespeeld, fifa eigenlijk weer sinds een paar toen ik een console had gehaald.
De console kwam met GTA V, in total tot nu toe zeker een uur gespeeld, had me veel “stress” kunnen besparen als ik juist die game had opgepakt
Ik kan me Fifa 96 op de pc nog wel herinneren met zeer leuke multiplayer games icm cheatcodes (super grote spelers/bal etc).
Overigens nog ff een headliner Rashford gehaald, die zou 90 moeten worden met een TOTS. WL rewards zijn ook een raadsel voor donderdag doordat batch3 van best in packs morgen eindigt.
NB. Als Rashford een IF krijgt gaat ie van 88 naar 89, niet naar 90.
[Voor 4% gewijzigd door risse op 13-08-2019 09:56]
dat je veel te veel coins hebt betaald voor die kaarten. maar dat is ook onzin, want je kunt er dan wel maanden lang lekker mee spelen!boyette schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:40:
[...]
en wat is het nadeel dan van als je hem al eerder hebt?
Gaat zijn IF niet naar 89 (laatste special +1) waardoor zijn headliner naar 90 gaat?risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:53:
[...]
donderdag krijg je weer regulier totw/if in je rewards denk ik. En de headliners krijgen +1 in geval van een TOTW/IF
NB. Als Rashford een IF krijgt gaat ie van 88 naar 89, niet naar 90.
Anders moet ik na de weekly objective maar snel weer verkopen

Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019), MOTM, Held, Recordbreker en Team Of The Tournament-selectie.Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:51:
[...]
Gaat zijn IF niet naar 89 (laatste special +1) waardoor zijn headliner naar 90 gaat?
Anders moet ik na de weekly objective maar snel weer verkopen
Die 88 is een POTM en telt niet mee. De HL krijgt +1 en gaat naar 89, hoe dan ook.

risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:36:
[...]
Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019), MOTM, Held, Recordbreker en Team Of The Tournament-selectie.
Die 88 is een POTM en telt niet mee. De HL krijgt +1 en gaat naar 89, hoe dan ook.

De HL loopt altijd 1 punt voor. Daaruit kun je ook herleiden dat de 88 POTM niet telt.Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:37:
[...]
, heb dit meermaals gevolgd tijdens de laatste maanden van het seizoen omdat ik zijn POTM heb misgelopen
Maar had de POTM niet invloed op de IF en daardoor dus ook weer uiteindelijk op de Headliner?risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:38:
[...]
De HL loopt altijd 1 punt voor. Daaruit kun je ook herleiden dat de 88 POTM niet telt.
edit, Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019, maakt de hele discussie sowieso zinloos
[Voor 26% gewijzigd door Bossie op 13-08-2019 12:50]
ja dat is toch nog steeds een keuze.. lijkt me..risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:
[...]
dat je veel te veel coins hebt betaald voor die kaarten. maar dat is ook onzin, want je kunt er dan wel maanden lang lekker mee spelen!
je kan toch gewoon wachten of op andere momenten bieden
er zijn nog altijd momenten in de dag waarop de prijs daalt
Er zijn ook kaarten die maandenlang duur blijven.boyette schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:12:
[...]
ja dat is toch nog steeds een keuze.. lijkt me..
je kan toch gewoon wachten of op andere momenten bieden
er zijn nog altijd momenten in de dag waarop de prijs daalt
het 1 sluit het ander niet uitrisse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:13:
[...]
Er zijn ook kaarten die maandenlang duur blijven.
Heb 900k staan en ben eigenlijk wel tevreden over mijn teams. Is baby R9 het nog waard te halen of te duur voor wat je er voor terug krijgt?
Ik vond Baby R9 niet erg fijn vanwege "luie" workrates.El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:57:
Heb 900k staan en ben eigenlijk wel tevreden over mijn teams. Is baby R9 het nog waard te halen of te duur voor wat je er voor terug krijgt?
Maarja je kan het toch gewoon proberen, wat maakt het uit. Baadt het niet, schaadt het niet. Het is je spaargeld niet.
Ik zou een paar icon SBC-s gaan doen. Door alle high rated rewards en best of packs zijn de meeste bijna gratis momenteel.El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:57:
Vandaag is de laatste dag van best of packs, maar het zou me verbazen als er niets anders voor in de plaats komt.
Zou leuk zijn als ze voor die laatste maand gewoon alle in Fifa 19 uitgekomen special kaarten en promo's in packs doen. Game is toch zo goed als over nu.Bossie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:09:
[...]
Ik zou een paar icon SBC-s gaan doen. Door alle high rated rewards en best of packs zijn de meeste bijna gratis momenteel.
Vandaag is de laatste dag van best of packs, maar het zou me verbazen als er niets anders voor in de plaats komt.
Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |
Ik heb op youtube wat filmpjes gekeken wat er uit die ICON sbc's komt. Maar er komen verdacht veel baby icons uit en dan vooral de minder populaire spelers. Ik wil nog wat coins overhouden omdat ik hoop dat er nog een Flashback Depay voorbij komt ook.Bossie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:09:
[...]
Ik zou een paar icon SBC-s gaan doen. Door alle high rated rewards en best of packs zijn de meeste bijna gratis momenteel.
Mijn laatste coins gaan op aan Aouar deze week. Had een BPL team, maar door icons en player picks etc is het nu aangevuld met Futties Pogba, Futties Griezman, Prime Vieira, Ferland Mendy, dembele en Yedder.El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:29:
[...]
Ik heb op youtube wat filmpjes gekeken wat er uit die ICON sbc's komt. Maar er komen verdacht veel baby icons uit en dan vooral de minder populaire spelers. Ik wil nog wat coins overhouden omdat ik hoop dat er nog een Flashback Depay voorbij komt ook.
Mbappe is net ff te duur

Ik kreeg alleen maar bagger uit de icon sbc's. Laatste was Rui Costa 85...yeah bedankt ea!
Voor de fun nu een Nederlands Serie a team combi.
Voor de fun nu een Nederlands Serie a team combi.
[Voor 37% gewijzigd door Harribo op 14-08-2019 18:35]