• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 10:12
Bossie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:06:
[...]

41212 of 4231 met Bergkamp / Del Piero voorin
Hmmz, goeie. Eens proberen. Del Piero is wel geniaal, schiet alles van elke hoek erin momenteel
Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:28:
[...]

Hmmz, goeie. Eens proberen. Del Piero is wel geniaal, schiet alles van elke hoek erin momenteel
Komt wel goed, in beide formaties moet je hem als cam uit de duels kunnen houden.

Vooral in 41212 kan hij of steeds de diepgaande spitsen bedienen of zelf voor het schot gaan.

Heb in f18 bijna het hele seizoen met hem gespeeld :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 11:44
En welkom Virgil in mijn team :)

Alleen TOTY de bruyne ontbreekt nog

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-06 15:44
Hassiebassie schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:52:
En welkom Virgil in mijn team :)

Alleen TOTY de bruyne ontbreekt nog
Hier ook Virgil erbij gekregen in een gold upgrade pack ( was niet van plan de sbc te doen) 😄 Hoop nog wat interessants uit mijn rewards te krijgen, zodat ik Mendy en of Allison kan halen, want ben nu wel door mijn muntjes heen.

• Hassiebassie
pacod schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Hier ook Virgil erbij gekregen in een gold upgrade pack ( was niet van plan de sbc te doen) 😄 Hoop nog wat interessants uit mijn rewards te krijgen, zodat ik Mendy en of Allison kan halen, want ben nu wel door mijn muntjes heen.
Dat is nice. Ik baalde wel heel even, was bang dat ik niet genoeg coins had voor de SBC. Had die ochtend namelijk net een keer de icon gedaan (baby gerrard).

Maar gisteren toch maar de icon in Maldini SBC gestopt en toen een redelijk pack geopend. Vandaar teruggewerkt met de 89 - 88 - 88 :)

Had liever de blauwe virgil gehad, maar ach, het is wel goed zo :)

Alleen nog TOTY de Bruyne en dan ga ik aan de ultieme wissels werken.

• Paffelton
  • Laatst online: 02-06 10:53
Heeft er iemand ervaring met TOTS Reus? Zie dat die nu betaalbaar begint te worden, maar ben hem nog nooit tegen gekomen online, vraag me af of daar een goede rede voor is.

• Hassiebassie
Paffelton schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:04:
Heeft er iemand ervaring met TOTS Reus? Zie dat die nu betaalbaar begint te worden, maar ben hem nog nooit tegen gekomen online, vraag me af of daar een goede rede voor is.
Geweldige voor CAM. Goede strength. Jammer dat hij net niet 2-benig is en in de PL speelt, anders was het zeker mijn nummer 10 geworden :)
Hassiebassie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:21:
[...]

Geweldige voor CAM. Goede strength. Jammer dat hij net niet 2-benig is en in de PL speelt, anders was het zeker mijn nummer 10 geworden :)
Waarschijnlijk niet, want dan was hij 3x zo duur geweest :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
TOTY de Bruyne is ook nog veel te duur. Moet nog ongeveer 800K aan coins hebben op de xbox ;)

• Paffelton
Hassiebassie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:21:
[...]

Ook daadwerkelijk een keer uitgeprobeerd? Of ga je puur af op de ratings? Qua ratings ziet ie er inderdaad goed uit namelijk, maar vind het zo gek dat ik hem nauwlijks tegen kom, vandaar mijn vraag of iemand hands on ervaring heeft.

• Hassiebassie
Paffelton schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:55:
[...]

Ook daadwerkelijk een keer uitgeprobeerd? Of ga je puur af op de ratings? Qua ratings ziet ie er inderdaad goed uit namelijk, maar vind het zo gek dat ik hem nauwlijks tegen kom, vandaar mijn vraag of iemand hands on ervaring heeft.
2 wedstrijden mee gespeeld omdat ik hem toevallig packte. Daarna Quagliarella gekocht omdat die in mijn rust team paste en een geweldige wissel is :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06 10:12
Ok packluck is real vandaag. Voor 700k aan spelers gepackt en met m'n laatste pack krijg ik 89 ronaldinho 8)7

Dus ik twijfel, wilde eigenlijk Van Der Sar halen, maar ik heb nu wel heel veel geld. Ik kan ook wat leukers kopen. Iemand tips voor spelers in die pricerange. Op't middenveld ben ik wel voorzien en ik heb een mindere versie van Van Dijk(90).
Het regende kleurtjes vandaag in de rewards, veel high rated spelers maar allemaal SBC Fodder.
Had o.a. Da Costa, waar ik nog een tijdje meegespeeld heb voordat ik Walker Futties heb gehaald.

Met Da Costa, Can en Prime Ballack is het misschien nog een goed idee om Goretzka te halen, maar kan ze ook allemaal in de Vieira SBC doen :)

• Hassiebassie
Terranova schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 22:04:
Ok packluck is real vandaag. Voor 700k aan spelers gepackt en met m'n laatste pack krijg ik 89 ronaldinho 8)7

Dus ik twijfel, wilde eigenlijk Van Der Sar halen, maar ik heb nu wel heel veel geld. Ik kan ook wat leukers kopen. Iemand tips voor spelers in die pricerange. Op't middenveld ben ik wel voorzien en ik heb een mindere versie van Van Dijk(90).
Geen idee wat je huidige team is, dus beetje moeilijk om gericht advies te geven :) Als je coins hebt, de Vieira SBC is altijd een aanrader!
Bossie schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:13:
Het regende kleurtjes vandaag in de rewards, veel high rated spelers maar allemaal SBC Fodder.
Had o.a. Da Costa, waar ik nog een tijdje meegespeeld heb voordat ik Walker Futties heb gehaald.

Met Da Costa, Can en Prime Ballack is het misschien nog een goed idee om Goretzka te halen, maar kan ze ook allemaal in de Vieira SBC doen :)
Mijn transferlist zit weer eens vol :+ Brandt TOTS, Maignan TOTS, Fonte TOTS en Ozil voorlopig gepackt en heb nog 2 pakketjes te openen waarvan 12 gouden zeldzame spelers :9
Verder hoop ik morgen op Milinkovic Savic.
Had ook een FFS Frankie de Jong, wist niet dat SBC kaartjes ook in packs zaten.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:02
Hier alleen maar troep gehad, niets anders dan gewoon goude kaartjes.

• Hassiebassie
Welke futies kaarten zijn er vandaag? Kan niet inloggen maar dan heb ik alvast een idee wat ik nog kan verwachten :)

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Uit division reward komt uit een rare mega pack tots 99 Messi lopen.... uitstekende pull!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Paffelton
Zo, dit is em voor de laatste anderhalve maand. Eens kijken hoe het speelt.

https://www.futbin.com/19/squad/9402825
Ingame:
https://www.futbin.com/19/squad/9402830

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06 23:27
Moet nog een kleine 100k voor Kluivertje, maar met alle SBC's die online komen en spelers die je er uit krijgt heb ik dat zo binnen.

Daarna vind ik het wel mooi geweest, misschien nog een laatste WL met dat team en dan pleur ik hem in de kliko denk ik.

https://www.futbin.com//19/squad/9403046
Sossage23 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:14:
Daarna vind ik het wel mooi geweest, misschien nog een laatste WL met dat team en dan pleur ik hem in de kliko denk ik.
yep, misschien dat ik ook nog een WL meepak als het blijft regenen.

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 19:29
wat zijn dat voor nieuwe spelers waar de onderkant van oranje is en de bovenkant zwart ?

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:52
Paffelton schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:47:
Zo, dit is em voor de laatste anderhalve maand. Eens kijken hoe het speelt.

https://www.futbin.com/19/squad/9402825
Ingame:
https://www.futbin.com/19/squad/9402830
mooi team!
je bent trouwens de man die ik zoek :) Ik speel momenteel met het volgende team: Bundesliga
Hierbij heb ik nog Ribery 93 die tegen de rust op de CAM komt te staan (ofwel ipv Alaba, ofwel schuift die een rij achteruit) en ik Robben vaak moet vervangen door T.Hazard TOTS.

Qua verbeteringen kwam ik uit bij TOTS Reus, TOTS Haverts, TOTS Lewa of TOTS Sancho. Allen heb ik voorlopig maar geld voor een van die laatste 2. Aangezien jij die eerste 2 hebt, kan je me even assisteren over hoe ze spelen?
Anderen met ervaring zijn uiteraard ook meer dan welkom :+
boyette schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:28:
wat zijn dat voor nieuwe spelers waar de onderkant van oranje is en de bovenkant zwart ?
Europa Man of the Match

[Voor 11% gewijzigd door trees op 09-08-2019 15:28]

• boyette
trees schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:27:
[...]

[...]

Europa Man of the Match
en is dat wat speciaals of kan je daar wat bijzonders mee?

• trees
boyette schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:29:
[...]
en is dat wat speciaals of kan je daar wat bijzonders mee?
die zijn gewoon een beetje beter dan de originele. Net zoals die blauwe CL kaarten.
Voor de volledigheid: de oranje/zwarte die jij aangeeft zijn MotM van de Europa League

• boyette
trees schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:42:
[...]

die zijn gewoon een beetje beter dan de originele. Net zoals die blauwe CL kaarten.
Voor de volledigheid: de oranje/zwarte die jij aangeeft zijn MotM van de Europa League
zijn ze ook beter als ze dezelfde rating hebben?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
[...]

mooi team!
je bent trouwens de man die ik zoek :) Ik speel momenteel met het volgende team: Bundesliga
Hierbij heb ik nog Ribery 93 die tegen de rust op de CAM komt te staan (ofwel ipv Alaba, ofwel schuift die een rij achteruit) en ik Robben vaak moet vervangen door T.Hazard TOTS.

Qua verbeteringen kwam ik uit bij TOTS Reus, TOTS Haverts, TOTS Lewa of TOTS Sancho. Allen heb ik voorlopig maar geld voor een van die laatste 2. Aangezien jij die eerste 2 hebt, kan je me even assisteren over hoe ze spelen?

[...]

Europa Man of the Match
Tots havertz is 1 van de beste waarmee ik gespeeld heb. Schieten koppen, spelverdeler bezit het complete pakket. Heb hem zelf als spits, maar alle cam posities en cm kan die ook prima uit de voeten echt een aanrader krijg je geen spijt van

• risse
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:20
Zo, dit is mijn endgame team :)

Denk nog 1 of 2x WL...

https://www.futbin.com//19/squad/5495111

Tips altijd welkom :)

• Hassiebassie
Toffe teams zie ik langskomen :)

Echt gek, ik heb de weekly objectives voor Felix en Kondogbia gedaan in een 4-4-2 opstelling. Maar het combineren ging zo makkelijk, ik moet dat echt nog eens proberen met mijn normale squad.

Overigens is het bij mij sbc voer. Vooral Joa met 3 sterren voelt een beetje klunky.

[Voor 21% gewijzigd door Hassiebassie op 10-08-2019 00:09]

• boyette
wat is dat voor debiele opdracht .. spelers die eerste eigenaar zijn
je kan dat op de console volgens mij niet eens zien.. tenminste ik weet niet hoe..

moet je uitzoeken via de webapp ?
of is er een andere manier?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-06 21:34
boyette schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:37:
wat is dat voor debiele opdracht .. spelers die eerste eigenaar zijn
je kan dat op de console volgens mij niet eens zien.. tenminste ik weet niet hoe..

moet je uitzoeken via de webapp ?
of is er een andere manier?
Nou nou, wat een uitspatting weer.
Je kan dit gewoon zien op console door op de speler de rechterstick in te drukken.
Het is juist goed dat ze weer eens wat anders proberen.

• boyette
Solotov schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Nou nou, wat een uitspatting weer.
Je kan dit gewoon zien op console door op de speler de rechterstick in te drukken.
Het is juist goed dat ze weer eens wat anders proberen.
ja had het al gevonden inderdaad
indrukken
Hassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:08:
Toffe teams zie ik langskomen :)

Echt gek, ik heb de weekly objectives voor Felix en Kondogbia gedaan in een 4-4-2 opstelling. Maar het combineren ging zo makkelijk, ik moet dat echt nog eens proberen met mijn normale squad.

Overigens is het bij mij sbc voer. Vooral Joa met 3 sterren voelt een beetje klunky.
Moet je 352 eens proberen ;)
Ik heb gisteravond Vieira nog ff afgemaakt, waardoor nu ook Ballack overbodig geworden is.

Veel nieuwe spelers en Alonso is na 1300 potjes in een SBC gegaan, misschien later nog ff een gokje met Butra/Ballack.

• Hassiebassie
Bossie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Moet je 352 eens proberen ;)
Ik heb gisteravond Vieira nog ff afgemaakt, waardoor nu ook Ballack overbodig geworden is.

Veel nieuwe spelers en Alonso is na 1300 potjes in een SBC gegaan, misschien later nog ff een gokje met Butra/Ballack.
352 is vaak mijn laatste redmiddel.

Even een paar potjes gedaan in de WL deze ochtend maar wat een verschrikkelijke lag heb ik 8)7 Ga 2 om 3 en 2 potjes verloren omdat ik in die potjes gewoon 2 seconden lag heb. Groene schoten worden rood... ja dan ga je niet veel scoren.
Hassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:47:
[...]

352 is vaak mijn laatste redmiddel.

Even een paar potjes gedaan in de WL deze ochtend maar wat een verschrikkelijke lag heb ik 8)7 Ga 2 om 3 en 2 potjes verloren omdat ik in die potjes gewoon 2 seconden lag heb. Groene schoten worden rood... ja dan ga je niet veel scoren.
Vorige WL met 352 gestart omdat het simpelweg de leukste formatie is om te spelen, wel een paar maal na 4222/41212 geswitched door de speelstijl tegenstander.

Was mijn korste WL tot nu toe aangezien ik altijd bij G3 stop.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

98 Ronaldo in de spits en 99 Messi op cam is legitiem cheaten... vermoed wel dat veel serieuze tegenstand fifa 19 heeft verlaten maar spelen met een dergelijke voorhoeden is wel erg prettig. Helaas over een maand weer bij nul beginnen :(

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Hassiebassie schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:47:
[...]
Eerste potje zojuist gedaan, kan idd weinig want alles gaat supertraag.
Leukste voorbeeld is dat de spelers van de tegenstander niet in te halen zijn als ze rennen met de bal terwijl mijn wingers met twee vingers in de neus gepakt worden.

• Hassiebassie
Ik doe net de Alex Sandro sbc om de tijd wat te doden...

Komt daar opeens Neymar TOTS uitlopen :o

Verkocht voor 2,5 miljoen (ver onder de prijs), TOTY de Bruyne gekocht en nu gaat fifa 19 de kast in :)

Ik heb het ultieme team voor mijn doen samengesteld, dus het is mooi geweest :)

Zie jullie in fifa 20 :)F

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-06 11:52
Pfff wat is lozano futties slecht zeg....vandaag wel 15 keer voor open goal gemist...of zou het wat te maken hebben met de weekopdracht......zo jammer ea

• boyette
jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:20:
Pfff wat is lozano futties slecht zeg....vandaag wel 15 keer voor open goal gemist...of zou het wat te maken hebben met de weekopdracht......zo jammer ea
die mist wel vaak voor open goal
maar alleen hoge ballen
maar niet als hij laag schiet
Met de weekly objectives voor Kondogbia/Felix lijkt Griezman ook een koopje.

• jerommeke96
boyette schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:17:
[...]

die mist wel vaak voor open goal
maar alleen hoge ballen
maar niet als hij laag schiet
Nou bij mij ging echt alles mis niet normaal. Had gehoopt dat hij een beetje op de lozano van fifa 18 was, pleur hem wel in een sbc. Deze lijkt net op de echte lozano :o maar eens met tadic proberen morgen
jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:39:
[...]

Nou bij mij ging echt alles mis niet normaal. Had gehoopt dat hij een beetje op de lozano van fifa 18 was, pleur hem wel in een sbc. Deze lijkt net op de echte lozano :o maar eens met tadic proberen morgen
Tadic ga je ook niet vrolijk van worden, Lozano is tenmiste nog prima als supersub/sweaty speelstijl

jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:20:
Ik vond hem niets eigenlijk. Heb hem in een sbc gedaan.

Met al die lage prijzen eens Tots Zapata gekocht, soort effectieve Kluivert, heerlijke speler.

Ook milinkovic sbc gedaan. Valt wat tegen die futties van de serie a. Ook perisic vind ik minder dan mijn Gervinho cb.
Waarom krijgt de serie a geen betere futties? Kondogbia is toch een stuk beter.

[Voor 6% gewijzigd door Harribo op 10-08-2019 23:13]

• boyette
jerommeke96 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 22:39:
[...]

probeer ziyech maar eens 96

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Ik gebruik Futties Lozano als spits in een 4222 systeem: Geweldig!

195 wedstrijden: 160 goals en 112 assists.

Die man schiet bijna alles er in van afstand en dichtbij (xbox).

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:06
Weet iemand wat er gebeurt met de prijzen op de tranfermarkt wanneer Fifa 20 uitkomt? Veel spelers zullen overstappen dus spelers in hun club laten lijkt me? Ik ga Fifa 19 een jaar doorspelen, en vraag me af wat het beste moment is om spelers te kopen. Ik kan me voorstellen dat er minder spelers op de transfermarkt komen omdat mensen simpelweg niets meer met hun club doen.

I like how you keep the mouse running...

• RouwersJ
El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:43:
Weet iemand wat er gebeurt met de prijzen op de tranfermarkt wanneer Fifa 20 uitkomt? Veel spelers zullen overstappen dus spelers in hun club laten lijkt me? Ik ga Fifa 19 een jaar doorspelen, en vraag me af wat het beste moment is om spelers te kopen. Ik kan me voorstellen dat er minder spelers op de transfermarkt komen omdat mensen simpelweg niets meer met hun club doen.
Waarom zou je dat willen?

• El Profesor
Waarom zou je EA geld betalen om vanaf 0 opnieuw te mogen starten met een 'patch' van Fifa 19. Want meer dan een patch is Ultimate Team echt niet. Ze gooien er wat mooie promotie filmpjes tegenaan, en doen alsof je een compleet nieuw game koopt.

• RouwersJ
El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:09:
[...]

Waarom zou je EA geld betalen om vanaf 0 opnieuw te mogen starten met een 'patch' van Fifa 19. Want meer dan een patch is Ultimate Team echt niet. Ze gooien er wat mooie promotie filmpjes tegenaan, en doen alsof je een compleet nieuw game koopt.
Opnieuw beginnen vind ik persoonlijk juist leuk. Telkens het team upgraden is juist waarom ik fut speel.

Daarnaast nieuwe content, nieuwe spelers en snelle matchmaking. Dat voor maar een paar tientjes. Geen geld.
Snap dit verhaal. Elk jaar weer een zogenaamde verbeterde fifa is eigenlijk ook flauwekul afgezien van de geupdate teams. Vraag me alleen af hoeveel tegenstanders er dan nog online zijn?
Harribo schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:01:
Snap dit verhaal. Elk jaar weer een zogenaamde verbeterde fifa is eigenlijk ook flauwekul afgezien van de geupdate teams. Vraag me alleen af hoeveel tegenstanders er dan nog online zijn?
Hij kan toch gewoon ff inloggen op FUT18 om de transfermarkt in te zien (of Futbin), kan je ook meteen ff checken of er nog steeds mensen online spelen.

• Solotov
Harribo schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:12:
[...]

Met al die lage prijzen eens Tots Zapata gekocht, soort effectieve Kluivert, heerlijke speler.

Ook milinkovic sbc gedaan. Valt wat tegen die futties van de serie a. Ook perisic vind ik minder dan mijn Gervinho cb.
TOTS Zapata een effectieve Kluivert... die moet je me toch eens uitleggen. Kluivert is zo'n beetje de meest effectieve speler op het spel. Zapata is een lange Jan die zogenaamd 90+ pace moet hebben maar door alles en iedereen eruit gesprint wordt.

• jerommeke96
Harribo schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:12:
[...]

Hij heeft die ene goal uiteindelijk nog gemaakt vanaf het middenveld.
Waar Lozano vorig jaar heel beslissend was als invaller was hij dat nu al niet, nu genoeg gezien ik ga hem niet meer gebruiken. (wel lekker makkelijk nu ik vanmorgen Pepe en Salah TOTS kreeg uit de SB Rewards)
_O- zal je net zien, net VERKOCHT
Oh er zijn dus toch mensen die TOTS Zapata kopen....die heb ik al 6 keer gepackt, heb de meeste in SBC gegooid, nog 1 in de club en 1 staat al twee weken te koop. Snel verkopen 11.000 en minimale verkoopprijs 62.000 lekker verschil.

• risse
El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 08:43:
Ik ook. Hoop dat rivals openblijft, anders is er weinig aan...

• Paffelton
[...]

mooi team!

[...]

Europa Man of the Match
Na dit weekend stuk of 10 westrijden rivals gespeeld te hebben: Havertz is echt geweldig, Reus nog wat onzichtbaar, maar als ik met hem uithaal is het wel 90% van de gevallen een goal. Het gekke is dat Goretzka erg veel goals maakt.

Bijzonder dat iedereen zoveel problemen met Lozano heeft, is bij mij echt één van de fijnste spelers.
Moet zeggen dat ik ook niet door had dat er een challenge lag om met eredivisie spelers te scoren dus daar heb ik niet op gefocused, dan haal je dat soort objectives gelukkig een stuk sneller dan als je er geforceerd voor gaat spelen.
jerommeke96 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Hij heeft die ene goal uiteindelijk nog gemaakt vanaf het middenveld.
Waar Lozano vorig jaar heel beslissend was als invaller was hij dat nu al niet, nu genoeg gezien ik ga hem niet meer gebruiken. (wel lekker makkelijk nu ik vanmorgen Pepe en Salah TOTS kreeg uit de SB Rewards)
_O- zal je net zien, net VERKOCHT
Oh er zijn dus toch mensen die TOTS Zapata kopen....die heb ik al 6 keer gepackt, heb de meeste in SBC gegooid, nog 1 in de club en 1 staat al twee weken te koop. Snel verkopen 11.000 en minimale verkoopprijs 62.000 lekker verschil.
Zapata is een target-man type spits, niets mis mee als dat in je speelwijze past.

Ik speelde ook altijd met een target-man zeker in 4231 (een sterk aanspeelpunt, 3 lopers ernaast). Echter dit jaar gaat het beter met andere type spelers voor mij.

Ik heb ook ook veel problemen net Lozano, als de tegenstander hem na de 80e minuut inbrengt, Pepe is ook een veel voor komende supersub.

• Solotov
Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Zapata is een target-man type spits, niets mis mee als dat in je speelwijze past.

Ik speelde ook altijd met een target-man zeker in 4231 (een sterk aanspeelpunt, 3 lopers ernaast). Echter dit jaar gaat het beter met andere type spelers voor mij.

Ik heb ook ook veel problemen net Lozano, als de tegenstander hem na de 80e minuut inbrengt, Pepe is ook een veel voor komende supersub.
Lozano is door zijn enorme snelheid gewoon kut om tegen te krijgen in de laatste minuten omdat je backs dan moe zijn. Als je hem van t begin af aan opstelt is ie geen uitdaging voor Alex Sandro, Alonso etc.
Solotov schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Lozano is door zijn enorme snelheid gewoon kut om tegen te krijgen in de laatste minuten omdat je backs dan moe zijn. Als je hem van t begin af aan opstelt is ie geen uitdaging voor Alex Sandro, Alonso etc.
idd, de combinatie van pace/agility is gewoon erg vervelend aan het einde.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:05
El Profesor schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:09:
[...]

Het is een patch maar vergeet niet dat 19 echt wel saai word. Geen WL, geen TOTW, geen andere specials, geen SBCs, weinig tegenstand in rivals en lastig tegenstanders vinden. Van mij mag je maar ik ga wel gewoon naar 20 :+

• jerommeke96
Ben met deze twee teams geëindigd.

https://www.futbin.com//19/squad/9433566

https://www.futbin.com//19/squad/9433411

De toppers(voor TOTS/Futties) voor mij waren wel Marcelo-Ibrahimovic-Aubameyang-Rivaldo en Ronaldo

[Voor 5% gewijzigd door jerommeke96 op 12-08-2019 11:23]

Ik heb eerder ook de mindere versies van Zapata geprobeerd en die rendeerden bij mij niet. Zijn tots tot nu toe wel.

Lozano heeft tegen mij nooit iets opvallends gepresteerd en toen ik hem had ook niet.

Denk inderdaad dat het veel uitmaakt hoe je speelt. Ik speel vaak ook door de lucht, zowel in de breedte als wel in de lengte, dan is Zapata wel handig.
Zeker als mijn spelers weer reageren als slakken en er flink druk wordt gezet door de tegenstander.

@jerommeke96 op welk platform speel je?

[Voor 22% gewijzigd door Harribo op 12-08-2019 11:28]

• jerommeke96
Vissert schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

Het is een patch maar vergeet niet dat 19 echt wel saai word. Geen WL, geen TOTW, geen andere specials, geen SBCs, weinig tegenstand in rivals en lastig tegenstanders vinden. Van mij mag je maar ik ga wel gewoon naar 20 :+
Saai gaat het zeker worden, tegenstanders vinden valt echt wel mee.
Ik ben tussendoor nog lekker fifa 18 gaan spelen omdat ik fifa 19 te slecht vond, tegenstanders vinden ging echt nog heel makkelijk alleen stelde het niveau niks voor.
jerommeke96 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Saai gaat het zeker worden, tegenstanders vinden valt echt wel mee.
Ik ben tussendoor nog lekker fifa 18 gaan spelen omdat ik fifa 19 te slecht vond, tegenstanders vinden ging echt nog heel makkelijk alleen stelde het niveau niks voor.
Misschien krijg je dadelijk ook weer paar gratis icons in F19 als promo voor wat F20 te bieden heeft.
In F19 waren icons nieuw (tenminste voor PS4), dus als ze hetzelfde gaan herhalen moeten ze natuurlijk F20 exclusive icons gaan uitdelen.

• El Profesor
risse schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:13:
[...]
Ik ook. Hoop dat rivals openblijft, anders is er weinig aan...
Rivals blijft gewoon open voor zover mij bekend, WL schijnt niet te gaan.

• El Profesor
Vissert schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 11:21:
[...]
WL speel ik niet, enkel rivals. En kaartjes zat in Fifa 19 om nog eens wat te puzzlen in het team. Mocht de matchmaking en de performance echt niet in orde zijn dan zal ik rond december overwegen om Fifa 20 voor iets van 2 tientjes op te pikken.

El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:32:
[...]

Rivals blijft gewoon open voor zover mij bekend, WL schijnt niet te gaan.
Jammer is dat, wmb word alles online met de release van F20 uitgeschakeld zodat alle beschikbare online capaciteit voor de laatste versie benut kan worden.

Ook meteen een leuke upgrade push, snap eigenlijk niet waarom ze dit niet doen.

• boyette
wat is een specifieke gouden speler?

• boyette
El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

WL speel ik niet, enkel rivals. En kaartjes zat in Fifa 19 om nog eens wat te puzzlen in het team. Mocht de matchmaking en de performance echt niet in orde zijn dan zal ik rond december overwegen om Fifa 20 voor iets van 2 tientjes op te pikken.
heb fifa 20 besteld voor 48 euro
dat is toch te doen voor xbox one

• El Profesor
Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Jammer is dat, wmb word alles online met de release van F20 uitgeschakeld zodat alle beschikbare online capaciteit voor de laatste versie benut kan worden.

Ook meteen een leuke upgrade push, snap eigenlijk niet waarom ze dit niet doen.
Ik hoop daarom ook dat veel mensen Fifa 20 links laten liggen. Dan snapt EA misschien ook dat ze er gewoon niet meer zo simpel vanaf komen met een soort patch. Ze lijken van 19 -> 20 nog wel weer minder gedaan te hebben dan 18 -> 19. Als er maar flink minder kopieen verkocht worden dan zullen ze grotere veranderingen qua gameplay moeten brengen om de verkopen op pijl te houden. Voor wat ik kan zien in polls die online staan is er wel een flink groter percentage dat aangeeft Fifa 20 sowieso niet te kopen t.o.v. 19.

• El Profesor
boyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Het gaat mij er niet sozeer om of het te doen is of niet. Als iedereen klakkeloos ieder jaar gewoon de nieuwe Fifa koopt dan wordt EA er ook niet toe aangezet eens echt grote veranderingen in de gameplay door te voeren.

• trees
Paffelton schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Na dit weekend stuk of 10 westrijden rivals gespeeld te hebben: Havertz is echt geweldig, Reus nog wat onzichtbaar, maar als ik met hem uithaal is het wel 90% van de gevallen een goal. Het gekke is dat Goretzka erg veel goals maakt.

Bijzonder dat iedereen zoveel problemen met Lozano heeft, is bij mij echt één van de fijnste spelers.
Moet zeggen dat ik ook niet door had dat er een challenge lag om met eredivisie spelers te scoren dus daar heb ik niet op gefocused, dan haal je dat soort objectives gelukkig een stuk sneller dan als je er geforceerd voor gaat spelen.
Top, leuk om te horen. Al zit ik momenteel nog maar op 750K (PC), dus ik heb nog even werk :)
Goretzka doet het bij mij voorlopig zeer goed, al blijven die goals bij mij wel achterwege.. Van Coman Futties ben ik zeer tevreden qua goals..
El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

Het gaat mij er niet sozeer om of het te doen is of niet. Als iedereen klakkeloos ieder jaar gewoon de nieuwe Fifa koopt dan wordt EA er ook niet toe aangezet eens echt grote veranderingen in de gameplay door te voeren.
Marketing gaat het hier simpelweg winnen, de casuals zullen de game blijven kopen en EA blijven spekken met ingame transacties tov van de meer kritische gamers.

Het probleem is niet dat fifa geen top-game is, maar dat de concurrentie nog veel minder is.

• boyette
El Profesor schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:12:
[...]

of wel... omdat ze dan genoeg geld hebben om te investeren erin
als iedereen wacht tot hij 20 euro is
dan gaan ze zeker niet investeren
boyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

of wel... omdat ze dan genoeg geld hebben om te investeren erin
als iedereen wacht tot hij 20 euro is
dan gaan ze zeker niet investeren
Ik las op reddit dat je beter Fifa kunt kopen als TOTS begint aangezien je dan simpelweg de leukste rewards/SBC's terwijl normale kaartjes dan inmiddels keihard gecrashed zijn. Vervolgens gaat het verder met Futties :)

• boyette
Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:58:
[...]

Ik las op reddit dat je beter Fifa kunt kopen als TOTS begint aangezien je dan simpelweg de leukste rewards/SBC's terwijl normale kaartjes dan inmiddels keihard gecrashed zijn. Vervolgens gaat het verder met Futties :)
en wat is het nadeel dan van als je hem al eerder hebt?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 15:51
boyette schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Digitale of Disc versie? Indien eerste heb je een linkje?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• boyette
Meneer iCy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 01:05:
[...]

Digitale of Disc versie? Indien eerste heb je een linkje?
heb hem hier besteld
https://nowcdkey.com/product/fifa-20-xbox-one-key
de prijs is nu ondertussen wel wat gestegen

ik kan eens kijken of ik hem nog ergens anders vind voor 48
maar je kan nog wel cdkeyprices invoeren als kortingscode dat scheelt weer wel wat

dan kom je alsnog op 51.9 uit

er is ook nog een andere optie maar dat was geloof ik een real disc versie:

https://www.mirror.co.uk/...-way-buy-fifa-20-18810406

was me teveel gedoe en ik denk dat je hem een stuk later ontvangt
maar dit is nog goedkoper
en volgens mij voor zover ik kon zien kon dat ook gewoon naar NL

oh .. zoek je btw wel een xbox versie?

[Voor 29% gewijzigd door boyette op 13-08-2019 02:21]

• El Profesor
Bossie schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 21:04:
[...]
Marketing gaat het hier simpelweg winnen, de casuals zullen de game blijven kopen en EA blijven spekken met ingame transacties tov van de meer kritische gamers.

Het probleem is niet dat fifa geen top-game is, maar dat de concurrentie nog veel minder is.
Dat is de kracht van de marketing, veel mensen besluiten vooraf niet te kopen maar wanneer de game gereleased is vallen ze er toch voor. Waaronder ikzelf waarschijnlijk ook. En dat er geen concurrentie is, dat is het grootste probleem. Konami en EA gingen jaren gelijk op, maar EA heeft Konami buitenspel gezet met alle licentties. Hoewel ik PES sinds ISS gespeeld heb ben ik sinds 2015 Fifa gaan spelen nadat ik een kopie bij mn PS4 kreeg. Sindsdien speel ik meer Fifa dan PES. En 2019 heb ik PES amper gespeeld, en ga ik voor het eerst zelfs geen PES meer kopen. Simpelweg omdat de MyClub amper uitdaging biedt vergeleken met Ultimate Team, en de gameplay en servers van Fifa gewoon beter is.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 15:51
boyette schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 02:17:
[...]
oh .. zoek je btw wel een xbox versie?
Jazeker, maar ik ga denk ik gewoon voor de store versie.

Heb nog 20 euro xbox tegoed en kan de 18e er nog 15 euro op doen via mijn telefoonrekening. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

El Profesor schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:16:
[...]

Dat is de kracht van de marketing, veel mensen besluiten vooraf niet te kopen maar wanneer de game gereleased is vallen ze er toch voor. Waaronder ikzelf waarschijnlijk ook. En dat er geen concurrentie is, dat is het grootste probleem. Konami en EA gingen jaren gelijk op, maar EA heeft Konami buitenspel gezet met alle licentties. Hoewel ik PES sinds ISS gespeeld heb ben ik sinds 2015 Fifa gaan spelen nadat ik een kopie bij mn PS4 kreeg. Sindsdien speel ik meer Fifa dan PES. En 2019 heb ik PES amper gespeeld, en ga ik voor het eerst zelfs geen PES meer kopen. Simpelweg omdat de MyClub amper uitdaging biedt vergeleken met Ultimate Team, en de gameplay en servers van Fifa gewoon beter is.
Ik heb nooit PES gespeeld, fifa eigenlijk weer sinds een paar toen ik een console had gehaald.

De console kwam met GTA V, in total tot nu toe zeker een uur gespeeld, had me veel “stress” kunnen besparen als ik juist die game had opgepakt ;)

Ik kan me Fifa 96 op de pc nog wel herinneren met zeer leuke multiplayer games icm cheatcodes (super grote spelers/bal etc).

Overigens nog ff een headliner Rashford gehaald, die zou 90 moeten worden met een TOTS. WL rewards zijn ook een raadsel voor donderdag doordat batch3 van best in packs morgen eindigt.

• risse
Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Ik heb nooit PES gespeeld, fifa eigenlijk weer sinds een paar toen ik een console had gehaald.

De console kwam met GTA V, in total tot nu toe zeker een uur gespeeld, had me veel “stress” kunnen besparen als ik juist die game had opgepakt ;)

Ik kan me Fifa 96 op de pc nog wel herinneren met zeer leuke multiplayer games icm cheatcodes (super grote spelers/bal etc).

Overigens nog ff een headliner Rashford gehaald, die zou 90 moeten worden met een TOTS. WL rewards zijn ook een raadsel voor donderdag doordat batch3 van best in packs morgen eindigt.
donderdag krijg je weer regulier totw/if in je rewards denk ik. En de headliners krijgen +1 in geval van een TOTW/IF

NB. Als Rashford een IF krijgt gaat ie van 88 naar 89, niet naar 90.

[Voor 4% gewijzigd door risse op 13-08-2019 09:56]

• risse
boyette schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:40:
[...]

en wat is het nadeel dan van als je hem al eerder hebt?
dat je veel te veel coins hebt betaald voor die kaarten. maar dat is ook onzin, want je kunt er dan wel maanden lang lekker mee spelen!
risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:53:
[...]

donderdag krijg je weer regulier totw/if in je rewards denk ik. En de headliners krijgen +1 in geval van een TOTW/IF

NB. Als Rashford een IF krijgt gaat ie van 88 naar 89, niet naar 90.
Gaat zijn IF niet naar 89 (laatste special +1) waardoor zijn headliner naar 90 gaat?

Anders moet ik na de weekly objective maar snel weer verkopen :)

• risse
Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:51:
[...]

Gaat zijn IF niet naar 89 (laatste special +1) waardoor zijn headliner naar 90 gaat?

Anders moet ik na de weekly objective maar snel weer verkopen :)
Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019), MOTM, Held, Recordbreker en Team Of The Tournament-selectie.

Die 88 is een POTM en telt niet mee. De HL krijgt +1 en gaat naar 89, hoe dan ook. :)
risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:36:
[...]

Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019), MOTM, Held, Recordbreker en Team Of The Tournament-selectie.

Die 88 is een POTM en telt niet mee. De HL krijgt +1 en gaat naar 89, hoe dan ook. :)
:X , heb dit meermaals gevolgd tijdens de laatste maanden van het seizoen omdat ik zijn POTM heb misgelopen

• risse
Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:37:
[...]

:X , heb dit meermaals gevolgd tijdens de laatste maanden van het seizoen omdat ik zijn POTM heb misgelopen
De HL loopt altijd 1 punt voor. Daaruit kun je ook herleiden dat de 88 POTM niet telt.
risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:38:
[...]

De HL loopt altijd 1 punt voor. Daaruit kun je ook herleiden dat de 88 POTM niet telt.
Maar had de POTM niet invloed op de IF en daardoor dus ook weer uiteindelijk op de Headliner?

edit, Een FUT 19 Headliner-item krijgt een upgrade als hij een in-vorm op basis van een kwalificerende prestatie verdient: TOTW (tot het einde van seizoen 2018/2019, maakt de hele discussie sowieso zinloos

[Voor 26% gewijzigd door Bossie op 13-08-2019 12:50]

• risse
Ach ja das waar ook. Nieuw seizoen. Jammer :(

• boyette
risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

dat je veel te veel coins hebt betaald voor die kaarten. maar dat is ook onzin, want je kunt er dan wel maanden lang lekker mee spelen!
ja dat is toch nog steeds een keuze.. lijkt me..
je kan toch gewoon wachten of op andere momenten bieden

er zijn nog altijd momenten in de dag waarop de prijs daalt

• risse
boyette schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:12:
[...]

ja dat is toch nog steeds een keuze.. lijkt me..
je kan toch gewoon wachten of op andere momenten bieden

er zijn nog altijd momenten in de dag waarop de prijs daalt
Er zijn ook kaarten die maandenlang duur blijven.

• boyette
risse schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:13:
[...]

Er zijn ook kaarten die maandenlang duur blijven.
het 1 sluit het ander niet uit

• El Profesor
Heb 900k staan en ben eigenlijk wel tevreden over mijn teams. Is baby R9 het nog waard te halen of te duur voor wat je er voor terug krijgt?

• RouwersJ
El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:57:
Heb 900k staan en ben eigenlijk wel tevreden over mijn teams. Is baby R9 het nog waard te halen of te duur voor wat je er voor terug krijgt?
Ik vond Baby R9 niet erg fijn vanwege "luie" workrates.

Maarja je kan het toch gewoon proberen, wat maakt het uit. Baadt het niet, schaadt het niet. Het is je spaargeld niet.
El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 07:57:
Ik zou een paar icon SBC-s gaan doen. Door alle high rated rewards en best of packs zijn de meeste bijna gratis momenteel.

Vandaag is de laatste dag van best of packs, maar het zou me verbazen als er niets anders voor in de plaats komt.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-06 15:53
Bossie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Ik zou een paar icon SBC-s gaan doen. Door alle high rated rewards en best of packs zijn de meeste bijna gratis momenteel.

Vandaag is de laatste dag van best of packs, maar het zou me verbazen als er niets anders voor in de plaats komt.
Zou leuk zijn als ze voor die laatste maand gewoon alle in Fifa 19 uitgekomen special kaarten en promo's in packs doen. Game is toch zo goed als over nu.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Als er niets voor terug komt in packs is het spel in ieder geval afgelopen

• El Profesor
Bossie schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Ik heb op youtube wat filmpjes gekeken wat er uit die ICON sbc's komt. Maar er komen verdacht veel baby icons uit en dan vooral de minder populaire spelers. Ik wil nog wat coins overhouden omdat ik hoop dat er nog een Flashback Depay voorbij komt ook.

El Profesor schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:29:
[...]

Ik heb op youtube wat filmpjes gekeken wat er uit die ICON sbc's komt. Maar er komen verdacht veel baby icons uit en dan vooral de minder populaire spelers. Ik wil nog wat coins overhouden omdat ik hoop dat er nog een Flashback Depay voorbij komt ook.
Mijn laatste coins gaan op aan Aouar deze week. Had een BPL team, maar door icons en player picks etc is het nu aangevuld met Futties Pogba, Futties Griezman, Prime Vieira, Ferland Mendy, dembele en Yedder.

Mbappe is net ff te duur ;)

Ik kreeg alleen maar bagger uit de icon sbc's. Laatste was Rui Costa 85...yeah bedankt ea!

Voor de fun nu een Nederlands Serie a team combi.

[Voor 37% gewijzigd door Harribo op 14-08-2019 18:35]

Pagina: 1 ... 198 199 200 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee