Tegen corners je lange verdedigers selecteren, daarmee in de baan van de corner gaan lopen en gewoon wegpoetsen. Ik ram gewoon dan echt op de schietknop en kop de bal gewoon weg.... weg=weg. Zelf zijn bij mij corners echt 80% een goal dus ik maak er zeker gebruik van.Ambianz schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:34:
Wat kun je nog tegen corners doen, het is echt onbegrijpelijk maar ik krijg gewoon minimaal 2 doelpunten uit corners tegen per wedstrijd. Hij zit er gewoon altijd in..
Verder leuk om trieste (zelfs oudere met 1984 in de naam) tegen te komen die alle filmpjes gaan kijken, 60 sec pauze houden etc.
OP(A) Kluivert heeft bij mij 99 jumping, 94 strength en 94 heading accuracy en is 1.88m die pakt dus regelmatig zijn kopgoals mee.
Dit ervaar ik ook. Tegen goede teams heb ik veel onderscheppingen, verdedigers die voor hun man komen en tegen relatief mindere teams staan ze net zo stijf als een lantaarnpaal.FidoDido schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:58:
Tegen matige teams verliezen of net aan winnen en een team met Gullit, Cruijff win je weer. Lijkt wel als je tegen mindere teams speelt de gameplay veranderd.