Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ambianz schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:34:
Wat kun je nog tegen corners doen, het is echt onbegrijpelijk maar ik krijg gewoon minimaal 2 doelpunten uit corners tegen per wedstrijd. Hij zit er gewoon altijd in..

Verder leuk om trieste (zelfs oudere met 1984 in de naam) tegen te komen die alle filmpjes gaan kijken, 60 sec pauze houden etc.
Tegen corners je lange verdedigers selecteren, daarmee in de baan van de corner gaan lopen en gewoon wegpoetsen. Ik ram gewoon dan echt op de schietknop en kop de bal gewoon weg.... weg=weg. Zelf zijn bij mij corners echt 80% een goal dus ik maak er zeker gebruik van.

OP(A) Kluivert heeft bij mij 99 jumping, 94 strength en 94 heading accuracy en is 1.88m die pakt dus regelmatig zijn kopgoals mee.
FidoDido schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:58:
Tegen matige teams verliezen of net aan winnen en een team met Gullit, Cruijff win je weer. Lijkt wel als je tegen mindere teams speelt de gameplay veranderd.
Dit ervaar ik ook. Tegen goede teams heb ik veel onderscheppingen, verdedigers die voor hun man komen en tegen relatief mindere teams staan ze net zo stijf als een lantaarnpaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

7 segmenten beginnende bij een 89 rated squad.... Pogba sbc is echt idioot duur.

Eerste prijzen nu tussen de 1.15m en 1,5m.... voor untradable gek.

[ Voor 30% gewijzigd door simons op 27-07-2019 20:09 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:07:
7 segmenten beginnende bij een 89 rated squad.... Pogba sbc is echt idioot duur.
Had niet anders verwacht, de 89 inmiddels gedaan met untradebles, de rest zal wat langer duren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:10:
[...]

Had niet anders verwacht, de 89 inmiddels gedaan met untradebles, de rest zal wat langer duren.
Einde van fifa 19 en dan zo'n sbc wat een dwazen, misschien nog 3 weken wat te doen en dan nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:19:
[...]

Einde van fifa 19 en dan zo'n sbc wat een dwazen, misschien nog 3 weken wat te doen en dan nada.
Misschien, 600k was wmb meer dan voldoende geweest.
Maar ik heb ook geen zin om hem dadelijk elk potje tegen te komen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Net even de FS SBC gedaan. Er kwam een TOTS kaart uit, portugal vlag....

spoiler:
Maar helaas was het de RB Almeida :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:43
simons schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:07:

Eerste prijzen nu tussen de 1.15m en 1,5m.... voor untradable gek.
Niet akkoord. Gezien zen stats is hij die prijs voor mij zeker waard. Hij is overigens de 3e op de lijst van de meeste IGS...
Untradable heeft in deze fase van het spel niet veel belang meer, of hoop je nog op een release van een nieuwe spelersgroep die alleen 99 stats hebben?
Ik hoop vooral op nog een aantal Futties van andere competities dan de PL. Ondertussen zitten we aan 8 PL spelers.. wat even veel is dan de andere 4 hoofdcompetities samen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Goud 3 behaald. Heb nog 7 matches voor goud 2 of zelfs goud 1 te halen maar vind het wel best zo. Er gaat zo achterlijk veel tijd in die WL zitten altijd.

Dit was mijn team:

https://www.futbin.com/19/squad/9246749

het Fifa 19 boek gaat voor mij nu definitief dicht :)

Had dit nog willen bereiken maar geen zin meer:
- David Luiz vervangen door TOTS van Dijk
- De Bruyne vervangen door TOTY De Bruyne
- Kluivert vervangen door TOTS Aubameyang
- Son vervangen door TOTS Son

[ Voor 5% gewijzigd door Hassiebassie op 28-07-2019 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Beetje offtopic maar ok:

Morgen de reveal van FUT20, ben benieuwd naar de nieuwe features enzo...Daarna is de hype weer levend 8)7

De nieuwe icons die tot zover bekend zijn gemaakt vind ik niet zo super, maar er komen er nog een paar bij als het goed is.

Afbeeldingslocatie: https://esportsclubprod.blob.core.windows.net/media/2661/eaqh-jauyaabf9w.jpg
Afbeeldingslocatie: https://esportsclubprod.blob.core.windows.net/media/2652/koeman.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAk-Y_0UIAE-3aW?format=jpg&name=large

Verder mogelijk nog Zidane, maar die is nog niet bevestigd :)

Afbeeldingslocatie: https://esportsclubprod.blob.core.windows.net/media/2654/zidanesilhouet.png?width=500&height=280.52995391705065

Afbeeldingslocatie: https://esportsclubprod.blob.core.windows.net/media/2655/zidaneproof.png?width=467.11509715994015&height=500

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd voor FUT20 zeker! FIFA19 is beetje dood, dat zie je ook altijd in deze topics.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 13:18
Fraaank schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:45:
Tijd voor FUT20 zeker! FIFA19 is beetje dood, dat zie je ook altijd in deze topics.
Op Discord is het anders nog zeer gezellig :+ Zeker nu @joekkiefc minder reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:33
Maichel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:50:
Beetje offtopic maar ok:

Morgen de reveal van FUT20, ben benieuwd naar de nieuwe features enzo...Daarna is de hype weer levend 8)7

De nieuwe icons die tot zover bekend zijn gemaakt vind ik niet zo super, maar er komen er nog een paar bij als het goed is.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Verder mogelijk nog Zidane, maar die is nog niet bevestigd :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die Koeman kan zeker met die vernieuwde vrije trap mechanics erg leuk worden, zeker als hij 99 FK en Longshot heeft. Want van wat er tot nu toe te zien is kan je de vrije trappen redelijk strepen en dan eventueel ook naar beneden te laten knallen door er goed effect aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Ok, Zidane inmiddels bevestigd trouwens :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAuVIWMWkAIs_vP?format=jpg&name=large

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:33
Maichel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:58:
Ok, Zidane inmiddels bevestigd trouwens :)

[Afbeelding]
Wordt wel apart als je hem ook als Manager kan kopen op FUT, dan heb je hem zowel op de bank als in het veld staan. Of maken ze een uitzondering voor hem en wordt hij niet als coach toegevoegd? Zelfde geld natuurlijk voor Koeman, al hebben ze tot nu toe volgens mij nooit bondscoaches en alleen clubcoaches als manager toegevoegd aan FUT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:01:
[...]

Wordt wel apart als je hem ook als Manager kan kopen op FUT, dan heb je hem zowel op de bank als in het veld staan. Of maken ze een uitzondering voor hem en wordt hij niet als coach toegevoegd? Zelfde geld natuurlijk voor Koeman, al hebben ze tot nu toe volgens mij nooit bondscoaches en alleen clubcoaches als manager toegevoegd aan FUT.
je krijgt helemaal scheve gezichten als je met zidane scoort en dan naar de trainer van real madrid loopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Maichel Ik hoop idd op meer icons en dan gaan geen meerdere tiers meer per icon.
Gewoon Gullit, Eusebio, Ronaldo etc als endgame en daaronder verschillende lagen met minder goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:20:
@Maichel Ik hoop idd op meer icons en dan gaan geen meerdere tiers meer per icon.
Gewoon Gullit, Eusebio, Ronaldo etc als endgame en daaronder verschillende lagen met minder goden.
Kan zeker. Vooral omdat er straks nog meer Icons komen en je ook al merkt dat bepaalde nooit worden gekozen. Ik heb serieus nog nooit iemand met bijvoorbeeld Jari Litmanen zien spelen.

Iemand trouwens al de TOTS sbc gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:01:
[...]

Heb ik nu al met Gerrard

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Hassiebassie schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:46:
[...]

180k voor een keeper nee dank je.
Droprate is om te janken, kijk anders ff utjoep filmpje van Nickrunthefutmarket, die heeft er 45 geopend.... keepers vallen uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Hassiebassie schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:46:
[...]

Kan zeker. Vooral omdat er straks nog meer Icons komen en je ook al merkt dat bepaalde nooit worden gekozen. Ik heb serieus nog nooit iemand met bijvoorbeeld Jari Litmanen zien spelen.

Zojuist gedaan met een stel untradeble kaarten die ik toch nooit zou gebruiken + een 90 speler voor 35k.

Aspas 94 gepackt. Prima wissel zo als ik weer wat anders wil dan Musa 92

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Door de regenboog aan kaarten aan het eind van het seizoen ga ik er volgend jaar echt geen geld meer aan besteden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:27
Zo, het nieuwe seizoen start over twee maanden :)

chengbondkwok in "[Multi] FIFA 20 Ultimate Team"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nu transfermarkt is nu helemaal gecrashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Trek net Salah en Alderweireld uit mn WL rewards. Nice! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Ik niks uit mijn WL rewards maar wel een untradeble Lacazette TOTS uit mijn Rivals Rewards 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:38:
Ik niks uit mijn WL rewards maar wel een untradeble Lacazette TOTS uit mijn Rivals Rewards 😁
Nice, voor 350k kun je hem pairen met Yedder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Lol ik pack net 4 tots spelers uit een 12 gouden spelers pakket. Kostic, dalort,lala en ndombele. Nog niet eerder zoiets meegemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik pak net Havertz, Lala en Jovic TOTS uit 1 pakket xD

Inmiddels 2,5 miljoen aan coins binnengebracht. Kijk over een paar dagen wel wat ik er voor terugkrijg :)

[ Voor 50% gewijzigd door Hassiebassie op 01-08-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 13:18
Ik pack echt helemaal niks :') Had 1 TOTS uit de 7 packs van de MM, futties en de SBC van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Wtf gebeurd er met de tots prijzen. Lala voor 78k, lacazette enorm gedaald. Zo zijn er enorm veel ineens een kwart waard.

Edit: ah. Ze hebben de kansen aangepast denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door DeBers op 02-08-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ik pack een TOTS Son uit 1 van de MM sbc's, past mooi in mijn team :*)

[ Voor 3% gewijzigd door RoeKoe op 02-08-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
DeBers schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:14:
Wtf gebeurd er met de tots prijzen. Lala voor 78k, lacazette enorm gedaald. Zo zijn er enorm veel ineens een kwart waard.

Edit: ah. Ze hebben de kansen aangepast denk ik.
Ja bizar he. Ik had benzema tots tijdje terug aangeschaft voor 682k, kreeg er nu nog maar 205k voor terug. Andere kant van t verhaal is natuurlijk dat ik lacazette voor 278k kon halen, die was pas nog een miljoen ofzo.

Vriend van mij heeft een super team (wie niet nu) en had nog 3,5 miljoen coins. Die is alleen maar 7,5k packs ervan aan t kopen en packt de 1 na de andere tots of andere gekleurde kaartjes en heeft alleen gisteren alweer een miljoen winst gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Pack net even Sane Headliner, heerlijk. Beste pack luck voor mij met FUT19. Verkocht voor 215.000 waarvan ik weer wat leuks kon halen voor mn squad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Bjorneby schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Ja bizar he. Ik had benzema tots tijdje terug aangeschaft voor 682k, kreeg er nu nog maar 205k voor terug. Andere kant van t verhaal is natuurlijk dat ik lacazette voor 278k kon halen, die was pas nog een miljoen ofzo.

Vriend van mij heeft een super team (wie niet nu) en had nog 3,5 miljoen coins. Die is alleen maar 7,5k packs ervan aan t kopen en packt de 1 na de andere tots of andere gekleurde kaartjes en heeft alleen gisteren alweer een miljoen winst gemaakt.
Goeie. Ik heb nog 1,5 mil. Ga ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Toch nog even de marqué sbc gedaan. Krijg ik Lewandowski rots eruit... Hopen dat Griezman een futtie kaart krijgt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorneby schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Best of packs :)
Bijna alles wat je opent heeft TOTS, zojuist ff Mendy objective gedaan en vervolgens TOTS Dembele uit het 15 wins objective pack.

Dadelijk maar eens checken of Pogba erbij kan, dan is de linkerkant weer nieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:33:
[...]

Best of packs :)
Bijna alles wat je opent heeft TOTS, zojuist ff Mendy objective gedaan en vervolgens TOTS Dembele uit het 15 wins objective pack.

Dadelijk maar eens checken of Pogba erbij kan, dan is de linkerkant weer nieuw :+
Zou Pogba zeker ff doen, heb hem gisteren gedaan en heeft mij bijna niks gekost.
Ik elk pakket zat 1 tots 90+ en andere gekleurde kaart, 1x zelfs 2 tots. Heb tots benzema maar gehouden de rest weer gebruikt.
Toch wel leuk die hoge kans op goede kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vind die kans zo leuk. Had gisteren dus wat goede kaartjes gepakt :)
Heb ondertussen vieira, Matthaus en pogba sbc gedaan. Wat een heerlijke spelers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:24:
[...]

Zou Pogba zeker ff doen, heb hem gisteren gedaan en heeft mij bijna niks gekost.
Ik elk pakket zat 1 tots 90+ en andere gekleurde kaart, 1x zelfs 2 tots. Heb tots benzema maar gehouden de rest weer gebruikt.
Toch wel leuk die hoge kans op goede kaarten
Inmiddels gedaan, 1 G/A in eerste WL game als CAM, Dembele 4G/1A.
Vraag me af op welke positie Poggy het beste te gebruiken is, bizar veel stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
Ik zat net even naar de stream te kijken van zo'n pro toernooi, wat is FIFA toch eigenlijk een walgelijk onrealistisch spel. Alleen maar la croqueta's en el tornado voorzetten en het werkt nog ook. Probleem daar van is dat je nu continue tegen mensen speelt die zoals de pro's willen spelen, haalt echt de fun uit de game. Vandaag nog tegen zo'n gastje gespeeld, alleen maar van die kansloze trucs om de pro's na te doen om vervolgens met 6-0 het veld af worden gestuurd, speel gewoon zoals je voetbal hoort te spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:44:
Ik zat net even naar de stream te kijken van zo'n pro toernooi, wat is FIFA toch eigenlijk een walgelijk onrealistisch spel. Alleen maar la croqueta's en el tornado voorzetten en het werkt nog ook. Probleem daar van is dat je nu continue tegen mensen speelt die zoals de pro's willen spelen, haalt echt de fun uit de game. Vandaag nog tegen zo'n gastje gespeeld, alleen maar van die kansloze trucs om de pro's na te doen om vervolgens met 6-0 het veld af worden gestuurd, speel gewoon zoals je voetbal hoort te spelen...
Idd gewoon neermaaien en pak slaag geven :)
Ik kom genoeg tegenstanders tegen btw die geen croquetas doen.

Ps. Croqueta en tornado worden sterk generfd in 20, lees maar na.

[ Voor 8% gewijzigd door buurman3 op 03-08-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Bossie schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:14:
[...]

Nice, voor 350k kun je hem pairen met Yedder :X
Packte vanmorgen Griezmann TOTS ....😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:32:
[...]

Packte vanmorgen Griezmann TOTS ....😁
Het is bizar, zojuist Yedder gehaald voor 170, maar Lacazette zit inmiddels ook op dat prijsniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
EA moet de transfermarkt volgooien met positie kaarten cam-ca en ca-cam. Zijn gewoon niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Wulfric92 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:
EA moet de transfermarkt volgooien met positie kaarten cam-ca en ca-cam. Zijn gewoon niet te kopen
Voor full chem maakt dat niet uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Gelukkig had ik vorige week mijn team verkocht en begon ik vanochtend met ruim 3 miljoen coins!
Ondertussen alle reserves op de lijst aan het knallen. Verwacht nog een miljoen aan coins daaruit te genereren.

Vanaf 7 uur al SBC's gaan doen. Ondertussen Alaba, Pogba, Vieira en Schmeichel gedaan.

Dus ondertussen is dit het team: https://www.futbin.com/19/squad/9339503
Nu nog anderhalf miljoen coins over. Hele slechte packluck nu :(
Weet nog niet of ik Van Dijk en Aubameyang moet halen of dat ik toch nog even een dagje wacht.

PS: Weet iemand waar ik het best de ultimate edition van fifa 20 kan bestellen? Een digitale editie (houd niet van rondslingerende discs :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 04-08-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 09:12:
Gelukkig had ik vorige week mijn team verkocht en begon ik vanochtend met ruim 3 miljoen coins!
Ondertussen alle reserves op de lijst aan het knallen. Verwacht nog een miljoen aan coins daaruit te genereren.

Vanaf 7 uur al SBC's gaan doen. Ondertussen Alaba, Pogba, Vieira en Schmeichel gedaan.

Dus ondertussen is dit het team: https://www.futbin.com/19/squad/9339503
Nu nog anderhalf miljoen coins over. Hele slechte packluck nu :(
Weet nog niet of ik Van Dijk en Aubameyang moet halen of dat ik toch nog even een dagje wacht.

PS: Weet iemand waar ik het best de ultimate edition van fifa 20 kan bestellen? Een digitale editie (houd niet van rondslingerende discs :+ )
Top! :)

Ultimate is niet fysiek te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
buurman3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:35:
[...]

Top! :)

Ultimate is niet fysiek te koop.
Dat scheelt. Maar ik wil ook geen fysieke editie. Moet ik hem dan voor de Xbox gewoon via microsoft bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

Dat scheelt. Maar ik wil ook geen fysieke editie. Moet ik hem dan voor de Xbox gewoon via microsoft bestellen? :)
Voor PS4 werkt het in ieder geval wel zo, je kan ingame bestellen en dan word je gewoon doorgelinkt naarde ps store.

Overigens, lacazette, benzema of Yedder als Franse spits?
Laca nog niet geprobeerd, Yedder is PIM Butra maar Benzema brengt vooral iets extra met zijn physiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:13:
[...]

Voor PS4 werkt het in ieder geval wel zo, je kan ingame bestellen en dan word je gewoon doorgelinkt naarde ps store.

Laca nog niet geprobeerd, Yedder is PIM Butra maar Benzema brengt vooral iets extra met zijn physiek.
Thanks.

Wat voor speelstijl hanteer je? Benzema heeft lengte en kracht maar slechte balans, Ben Yedder 5* WF maar is klein en weinig strength en verdedigende WR, Lacazette heeft goede stats maar wat aan de kleine kant.

Al met al denk ik dat ik voor Lacazette zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:02:
[...]

Thanks.

Wat voor speelstijl hanteer je? Benzema heeft lengte en kracht maar slechte balans, Ben Yedder 5* WF maar is klein en weinig strength en verdedigende WR, Lacazette heeft goede stats maar wat aan de kleine kant.

Al met al denk ik dat ik voor Lacazette zou gaan.
Varieerd heel erg, speel nu met Benzema om een sterkere speler erbij te hebben voorin.
Hij valt overigens erg tegen met crosses/corners tot nu toe.

Ga denk ik terug naar Yedder, Laca/Benz zijn voornamelijk spitsen terwijl Yedder ook als winger/cam kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:14:
[...]

Varieerd heel erg, speel nu met Benzema om een sterkere speler erbij te hebben voorin.

Ga denk ik terug naar Yedder, Laca/Benz zijn voornamelijk spitsen terwijl Yedder ook als winger/cam kan spelen.
Wat voor team speel je dan? Klinkt als een frans/La liga team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
buurman3 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:48:
[...]

Voor full chem maakt dat niet uit
Spits naar cm of andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Voor het eerst aan de Weekend League gewaagd, maar ik ben er wel klaar mee na 20 wedstrijden en maar 7 keer winst. Slecht voor m'n hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:22:
Voor het eerst aan de Weekend League gewaagd, maar ik ben er wel klaar mee na 20 wedstrijden en maar 7 keer winst. Slecht voor m'n hart.
Ff doorbijten, zondag is vaak de dag met de makkelijkste tegenstanders icm beste gameplay, zou in ieder geval proberen silver 1 mee te pakken.

Daarnaast zijn het vooral de try-hards de nog steeds spelen icm mega-team door futties/best-in-packs, dus voor een eerste maal is dit zeker niet slecht :)

@Hassiebassie
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Switch tussen 4222/352 maar deze WL voornamelijk 352 gespeeld. Tweede helft mogen Firmino en Richarlison het vaak afmaken. Dit ter afwisseling van de 433-4/41212/4231 die ik normaal vaak speel.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 04-08-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:34:
[...]

@Hassiebassie
https://www.futbin.com/19/squad/2407369

Switch tussen 4222/352 maar deze WL voornamelijk 352 gespeeld. Tweede helft mogen Firmino en Richarlison het vaak afmaken. Dit ter afwisseling van de 433-4/41212/4231 die ik normaal vaak speel.
Kan je Aubameyang niet kopen, dat lijkt mij de beste spits voor dit systeem.

Dit krijg je dan: https://www.futbin.com/19/squad/9342081

Dan kan je weer ingame switchen naar wat je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Kan je Aubameyang niet kopen, dat lijkt mij de beste spits voor dit systeem.

Dit krijg je dan: https://www.futbin.com/19/squad/9342081

Dan kan je weer ingame switchen naar wat je wil :)
Ik zie dat ik de verkeerde Mendy had toegevoegd, heb die van Lyon.
Heb heel lang met Auba POTM gespeeld, maar die kon weg zodra ik Butra kreeg. Probeer nu vooral een aantal spitsen omdat ze zo goedkoop zijn, met Butra/Eusebio op de bank is dat niet meteen de positie die een upgrade nodig heeft maar wel de leukste.

De saaiste upgrade is Fernandinho halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

Ik zie dat ik de verkeerde Mendy had toegevoegd, heb die van Lyon.
Heb heel lang met Auba POTM gespeeld, maar die kon weg zodra ik Butra kreeg. Probeer nu vooral een aantal spitsen omdat ze zo goedkoop zijn, met Butra/Eusebio op de bank is dat niet meteen de positie die een upgrade nodig heeft maar wel de leukste.

De saaiste upgrade is Fernandinho halen.
U roept, wij draaien: https://www.futbin.com/19/squad/9342898

Zou eigenlijk Ballack vervangen door Vieira als je de coins nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 14:59:
[...]

U roept, wij draaien: https://www.futbin.com/19/squad/9342898

Zou eigenlijk Ballack vervangen door Vieira als je de coins nog hebt.
Weet niet wat je probeert te doen, maar het team is prima zoals het staat, aangezien ik veel games simpelweg volledig als 433-4 speel. Coins zijn op na Pogba ;).

Heb overigens al wel een icon in de Vieira SBC gestopt, misschien dat ik deze afhankelijk van rewards/objectives nog een keertje afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 12:14:
[...]

Yedder is top. Heb Suarez ernaast, dan is t lekker in balans.

Yedder heeft h/h die rent als een malle. Wel op stay forward zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 15:30:
[...]

Yedder is top. Heb Suarez ernaast, dan is t lekker in balans.

Yedder heeft h/h die rent als een malle. Wel op stay forward zetten.
idd, heerlijke speler, ben benieuwd hoe hij het bij PSG gaat doen dit seizoen.
Yedder OTW kan wel eens een speler zijn waarmee je de hele gamecycle mee kan spelen in F20.

edit: niet vergeten twitch te "kijken" voor een TOTS reward vandaag.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 04-08-2019 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Yedder OTW kan wel eens een speler zijn waarmee je de hele gamecycle mee kan spelen in F20.

Huh psg? Heb ik wat gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:11:
[...]

Huh psg? Heb ik wat gemist?
Ik dacht dat die transfer al gedaan was, maar zie online dat het nog steeds een "gerucht" is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Welke stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 11:13:
[...]

Ik heb pas geleden benzema verkocht en lacazette ervoor terug gekocht. Geen spijt van, scoort aan de lopende band en is ook sneller dan benzema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorneby schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 17:58:
[...]

Ik heb pas geleden benzema verkocht en lacazette ervoor terug gekocht. Geen spijt van, scoort aan de lopende band en is ook sneller dan benzema.
Benzema deed het niet slecht, maar ben uiteindelijk voor Yedder gegaan aangezien hij afhankelijk van de formatie ook op als winger/cam kan spelen.

Denk dat de vertraagde WL gameplay gisteren hem niet helemaal uit de verf liet komen, vandaag speelde hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Thanks, net ook Ultimate edition besteld en ben nu de stream aan het kijken :)
Kom maar op met die TOTS Aubameyang/ Van Dijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
Bossie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:03:
[...]

Benzema deed het niet slecht, maar ben uiteindelijk voor Yedder gegaan aangezien hij afhankelijk van de formatie ook op als winger/cam kan spelen.

Denk dat de vertraagde WL gameplay gisteren hem niet helemaal uit de verf liet komen, vandaag speelde hij prima.
Ben yedder is ook top idd.

Waar ik trouwens wel moe van wordt in WL zijn gasten die werkelijk waar alle herhalingen blijven uitkijken. Als de goal echt mooi is prima, maar om nou corners en simpele intikkers terug te kijken, kom op man. Zelfs herhalingen van overtredingen en gemiste kansen pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bjorneby schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:11:
[...]

Ben yedder is ook top idd.

Waar ik trouwens wel moe van wordt in WL zijn gasten die werkelijk waar alle herhalingen blijven uitkijken. Als de goal echt mooi is prima, maar om nou corners en simpele intikkers terug te kijken, kom op man. Zelfs herhalingen van overtredingen en gemiste kansen pfffff
Soms kijk ik wel eens overtredingen omdat ik echt geen idee heb waar de scheids voor fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat zojuist ff de fifa 20 gameplay reveal te kijken, misschien ben ik pessimistisch maar ik zag la croqueta een paar maal tussendoor en er worden acties gemaakt op plekken waar je nu voor one-time shots zou gaan.

Dat laatste geeft waarschijnlijk aan dat dat nog niet gefixed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:12:
[...]

Soms kijk ik wel eens overtredingen omdat ik echt geen idee heb waar de scheids voor fluit.
Tja ik snap wel wat je bedoeld, al verander je er toch niks meer aan. Dit moet je ook maar voor lief nemen, is elk jaar hetzelfde liedje.Maar sommige doen het echt alleen maar om de tegenpartij te irriteren denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Gekke is, nu ik eindelijk eens top kaarten heb ben ik ook veel rustiger tijdens wedstrijden. Ik ben veel relaxter aan het spelen en dat komt mijn spel zeer ten goede. Fiets nu echt door de divisie heen. Jammer dat ze ragequiten als ik net met 1 italiaanse speler heb gescoord en ik de 2e nog moet maken :(

Overigens is Pogba echt een heerser op mijn middenveld. Hij speelt CDM maar regelmatig schuift hij in om ondersteuning aan de aanval te bieden. Vieira blijft altijd netjes achteraan. Als ik er niet echt doorheen kom dan heeft Poggy altijd nog dynamiet in zijn schoenen en poeiert hij er wel een afstandsschot in.
En hij wint gewoon headers tegen goalkeepers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:24:
Gekke is, nu ik eindelijk eens top kaarten heb ben ik ook veel rustiger tijdens wedstrijden. Ik ben veel relaxter aan het spelen en dat komt mijn spel zeer ten goede. Fiets nu echt door de divisie heen. Jammer dat ze ragequiten als ik net met 1 italiaanse speler heb gescoord en ik de 2e nog moet maken :(

Overigens is Pogba echt een heerser op mijn middenveld. Hij speelt CDM maar regelmatig schuift hij in om ondersteuning aan de aanval te bieden. Vieira blijft altijd netjes achteraan. Als ik er niet echt doorheen kom dan heeft Poggy altijd nog dynamiet in zijn schoenen en poeiert hij er wel een afstandsschot in.
En hij wint gewoon headers tegen goalkeepers :o
Poggy staat bij mij op CAM en scoort/assist regelmatig. Zijn physiek is een enorm wapen maar voor zijn passing is belachelijk goed.

Mendy doet het erg goed als tweede CDM, maar was wil poggy best terugschuiven zodat Firmino naar CAM kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Dit is mijn 'final' team....gaat niet veel veranderen of er moet donderdag wat uit de rewards gaan komen:

https://www.easports.com/...fId=j7u7gt4nbC1o:FFA19XBO

Supersubs aanvallend:

- Alesandro Gomez TOTS
- Griezmann TOTS
- Richarlison Futtie

Supersubs verdedigend:

- Marquinhos TOTS
- Telles TOTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Emre Can uit TOTS pack, prima wissel voor Balack/Wijnaldum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 08:55:
Emre Can uit TOTS pack, prima wissel voor Balack/Wijnaldum :)
Bedoel je dat je zo'n TOTS pack sbc hebt gedaan? Of is het van de stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Bedoel je dat je zo'n TOTS pack sbc hebt gedaan? Of is het van de stream?
Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik heb hem nog niet in de app, hoop dat hij nog komt. :?

https://www.futbin.com/19/squad/9352422

Zit echt te twijfelen wie ik met mijn coins moet kopen. Heb nu 950K en de volgende doelwitten op het oog:
VVD TOTS ipv David Luiz
Aubameyang ipv OP(A) Kluivert
TOTY de Bruyne ipv Futmas de Bruyne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

Zit echt te twijfelen wie ik met mijn coins moet kopen. Heb nu 950K en de volgende doelwitten op het oog:
VVD TOTS ipv David Luiz
Gezien mijn tegenstanders zou ik voor auba gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:55:
[...]

VVD TOTS ipv David Luiz
Zolang je Fifa account met twitch gelinked is komt ie wel, duurt wat langer aangezien veel mensen de finale gevolgd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Zolang je Fifa account met twitch gelinked is komt ie wel, duurt wat langer aangezien veel mensen de finale gevolgd hebben.
Inmiddels gehad....

TOTS Ndombele :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:32:
[...]

Inmiddels gehad....

TOTS Ndombele :r
Ruilen, is toch een van de betere LCM/LCDM :)
Dacht overigens dat hij een SBC reward was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Ruilen, is toch een van de betere LCM/LCDM :)
Dacht overigens dat hij een SBC reward was.
Ruilen?
Het is een untradeable 8)7
Gewoon SBC voer dus :P

Vind de TOTS sbc te duur. Heb praktisch geen 86 spelers meer in overschot en wil liever wat bewaren voor als er nog leuke futties langskomen.

Wat gaan jullie eigenlijk doen met de fut-omruildeals?
Zit te denken aan Fabinho of Top icon.
Keuzes, keuzes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Ruilen?
Het is een untradeable 8)7
Gewoon SBC voer dus :P

Vind de TOTS sbc te duur. Heb praktisch geen 86 spelers meer in overschot en wil liever wat bewaren voor als er nog leuke futties langskomen.

Wat gaan jullie eigenlijk doen met de fut-omruildeals?
Zit te denken aan Fabinho of Top icon.
Keuzes, keuzes |:(
Fabinho als ik tijd genoeg heb voor de objectives, dat is simpelweg een zekerheidje ipv gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:05:
[...]

Fabinho als ik tijd genoeg heb voor de objectives, dat is simpelweg een zekerheidje ipv gok.
Fabinho lijkt me ook echt een geweldige CDM, maar gaat hij dan Vieira op Pogba vervangen.
Ik heb nu 2 dagen met Vieira als CDM gespeeld maar die gast heeft mij zo overtuigd dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het nog beter wordt.
Hij heeft ook maar medium verdedigen en Vieira heeft high. Vraag me af hoeveel dit van invloed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:27:
[...]

Fabinho lijkt me ook echt een geweldige CDM, maar gaat hij dan Vieira op Pogba vervangen.
Ik heb nu 2 dagen met Vieira als CDM gespeeld maar die gast heeft mij zo overtuigd dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het nog beter wordt.
Hij heeft ook maar medium verdedigen en Vieira heeft high. Vraag me af hoeveel dit van invloed is.
Misschien, maar Poggy kan altijd naar een meer aanvallende positie (of Fabinho naar CB).

Ik ga simpelweg liever voor Fernandinho dan na een maand objectives doen een 5% gok wagen op een bruikbare icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:33:
[...]

Misschien, maar Poggy kan altijd naar een meer aanvallende positie (of Fabinho naar CB).

Ik ga simpelweg liever voor Fernandinho dan na een maand objectives doen een 5% gok wagen op een bruikbare icon.
Die nieuwe Icon SBC komt als geroepen :9 Het wordt dus Fabinho :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
Ik dacht, ach laat ik een paar TOTS en wat 84, 85 rated spelers in die icon sbc stoppen..

Komt er ff een prime Vieira uitgelopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hier 88 LB Maldini.... Eentje voor bij mijn reserves.. heb immers al Alba en Telles als Backup.. Had gehoopt op een CV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Prime Del Piero hier, eigenlijk veeeeeeel te overpriced voor een SBC waar ook een 85 rated speler uit kan komen, maar dacht fuck it, heb zoveel untradable hoge spelers, doe het gewoon. Niet ontevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 20:30:
Prime Del Piero hier, eigenlijk veeeeeeel te overpriced voor een SBC waar ook een 85 rated speler uit kan komen, maar dacht fuck it, heb zoveel untradable hoge spelers, doe het gewoon. Niet ontevreden
Del Piero is zwaar underrated, bijzonder goede CAM/CF maar niet de physiek om meta te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb Maldini in een sbc gegooid. En toen nog een icon sbc kunnen doen. Hieruit kwam Prime Ballack. Hier meer tevreden over!🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Voor de 2e keer de icon SBC gedaan, krijg ik Mid van der Sar!.. oOo
Denk dat m'n packluck nu wel op is, wat de icons betreft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
RoeKoe schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:41:
Voor de 2e keer de icon SBC gedaan, krijg ik Mid van der Sar!.. oOo
Denk dat m'n packluck nu wel op is, wat de icons betreft. :X
Pfft, ik kreeg 85 hagi en 85 inzaghi als m'n 2e en 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Toch nog eentje weten te grinden... Hier kwam Ronaldinho 91 cam uit. Veel beter gaat er niet meer uit komen en de spelers raken ook op 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:02:
[...]

Pfft, ik kreeg 85 hagi en 85 inzaghi als m'n 2e en 3e
Toch nog een 4e gedaan. 90 Bergkamp :o4

Nu gaat het een puzzeltje worden. Heb 89 Gerrard, 86 Gullit, 90 Bergkamp en 92 Del Piero voor 3 middenveld plekken. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Terranova op 06-08-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb nu eigenlijk 7 spelers te goed voor de bank nu haha... TOTS Gomez, Marquinhos, Lacazette, Goretzka en Lewandowski. Daarnaast nog futties Richarlison en Alaba.

Leuke is nu wel om wat andere formaties te proberen, zonder echt zwakker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Heeft iemand een goed idee voor mij om m'n nieuwe icons goed in te passen(Del Piero en Bergkamp).

Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/9370244
Ja ik heb liever Koke dan Neymar, maar Neymar komt er vaak voor Pizzi in, want die is eigenlijk net goed genoeg om te gebruiken + chemistry redenen.

Andere tactiek is geen probleem, alleen veel geld is er niet omdat ik packjes verslaafd ben en dit huidige team mij vaak ergens in goud krijgt met WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:22:
Heeft iemand een goed idee voor mij om m'n nieuwe icons goed in te passen(Del Piero en Bergkamp).

Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/9370244
Ja ik heb liever Koke dan Neymar, maar Neymar komt er vaak voor Pizzi in, want die is eigenlijk net goed genoeg om te gebruiken + chemistry redenen.

Andere tactiek is geen probleem, alleen veel geld is er niet omdat ik packjes verslaafd ben en dit huidige team mij vaak ergens in goud krijgt met WL.
41212 of 4231 met Bergkamp / Del Piero voorin

Pagina: 1 ... 197 ... 200 Laatste