• risse
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-03 22:11
El Profesor schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:42:
Heeft EA iets met de gameplay gedaan / bewust de gamepay volledig om zeep geholpen? De snelheid is waanzinnig, met een minimum van 8-10 goals per potje over en weer. Gaat helemaal nergens over.
Gevalletje "hoe minder spelers, hoe beter de servers" ?

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-03 17:02
risse schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:11:
[...]
Gevalletje "hoe minder spelers, hoe beter de servers" ?
Ik heb de indruk dat ze de gameplay flink versneld hebben, zodat het contrast met Fifa 20 groter wordt als de demo uit komt. Uiteindelijk gaat het maar om één ding bij EA, en dat is zo veel mogelijk mensen over naar 20 en zoveel mogelijk geld verdienen.

I like how you keep the mouse running...

• risse
El Profesor schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

Ik heb de indruk dat ze de gameplay flink versneld hebben, zodat het contrast met Fifa 20 groter wordt als de demo uit komt. Uiteindelijk gaat het maar om één ding bij EA, en dat is zo veel mogelijk mensen over naar 20 en zoveel mogelijk geld verdienen.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat bewust doen.

• risse
Hassiebassie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:45:
Ik heb genoten van de laatste weken Fifa. Had nu de mogelijkheid om high rated players te packen en SBC's voor weinig te doen. Door meer dan 11 end game players te hebben gaf mij dat ook weer meer opties voor mijn team.

Afgelopen weekend toch nog eventjes een WL meegepakt en vaak in minuut 55/60 kwam Alaba erbij op het middenveld en dan switchte ik naar 4-1-2-1-2 (2) wat echt heerlijk combineren was.

Ook TOTY de Bruyne die ik laatst pas kon kopen maakte het helemaal af :)

Dit was de eerste Fifa die ik speelde sinds 99 en mijn eerste FUT ever. Pas in januari ben ik begonnen en het feit dat ik toch er een prachtig team van heb weten te maken geeft me hoop voor Fifa 20.

Het was leuk, het was prachtig, het was soms vloeken, het was soms juichen.

Al met al, ik heb er ontzettend van genoten. Het spel heb ik netjes voor 60 euro gekocht maar de ultimate edition van Fifa 20 is al besteld.

Tot september jongens! :)F
Geinig, mijn laatste was Fifa 2000 en dit was ook mijn eerste FUT. Eerste WL in januari gehaald. Van divisie 10 naar 5 geklommen en Goud 3 als hoogste resultaat in WL :) Kom eens langs op de Discord btw, erg gezellig en leerzaam :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:05
risse schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:29:
[...]

Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat onbewust doen.
FTFY

• risse
Lol :)

Je moet niet overal wat achter zoeken :-)

• El Profesor
risse schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat bewust doen.
Het gaat jaarlijks om bijna een miljard omzet voor EA. Reken maar dat ze er alles aan doen om zo veel mogelijk spelers over te krijgen van 19 naar 20.

• risse
Dat het opeens sneller speelt is echt niet 1 of andere meesterzet van EA hoor. Die servers verschillen zo vaak qua performance...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:57
leuk die futswap objectives, ik heb geen pl/engels team, dus ik moet echt met hele zwakke spelers gaan proberen 12 goals te maken. En niemand anders die het blijkbaar wil proberen. Nu al 2 divisies gedropt :P
Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:15:
leuk die futswap objectives, ik heb geen pl/engels team, dus ik moet echt met hele zwakke spelers gaan proberen 12 goals te maken. En niemand anders die het blijkbaar wil proberen. Nu al 2 divisies gedropt :P
ff Rashford Headliners halen, zal wel redelijk snel gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

risse schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:33:
Dat het opeens sneller speelt is echt niet 1 of andere meesterzet van EA hoor. Die servers verschillen zo vaak qua performance...
Heeft ie misschien zijn 5.6k inbelmodem vervangen :p
Blijft verschillen die servers

Heerlijk om nu allerlei spelers te proberen.
Tandem Frenkie /van Persie bevalt mij prima!

• Terranova
Bossie schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:20:
[...]

ff Rashford Headliners halen, zal wel redelijk snel gaan.
Geen geld, alles zit in mn huidige team. Ga niet een speler verkopen puur voor die paar wedstrijden. Maargoed, die division ratings boeien mij ook niet zo. Als het laag genoeg is win ik nog wel met die crap spelers.

Wel echt bizar dat ik 100x zo goed kan zijn als mijn tegenstander, maar dat ik helemaal niets kan doen tegen een slechte speler die van dijk achterin heeft staan
Harribo schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:22:
[...]

Heeft ie misschien zijn 5.6k inbelmodem vervangen :p
Blijft verschillen die servers

Heerlijk om nu allerlei spelers te proberen.
Tandem Frenkie /van Persie bevalt mij prima!
Ik heb opeens bijna een volledig Frans team, Aouar en Sterling ook ff gehaald.
Door de price-range changes van de TOTS kaarten waren ze beide nu ongeveer 150k per stuk als je alles zou moeten kopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Terranova
man man man, zo m'n best gedaan voor die prime icon fut swap de afgelopen weken. 92 rated cannevaro...
Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:53:
man man man, zo m'n best gedaan voor die prime icon fut swap de afgelopen weken. 92 rated cannevaro...
lastig, wilde eigenlijk zelf voor Fabinho gaan maar die heb ik niet echt meer nodig.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-01 21:08
Ik heb Fabinho wel gehaald, heb al 7 icons en heel veel TOTS/Futties dus ja hoe groot is de kans dat er wat bruikbaars uit komt?
Fabinho was dan weer iets beter dan Fernaninho.
Nu nog ff wat competities SBC afronden, daar zitten nu ook 90+ spelers beloningen in de grote competites zag ik.
Terranova schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:53:
Mmm lijkt misschien geen topper maar ik en anderen (online) vonden hem wel heel goed. Zou hem wel even testen?

• Terranova
Harribo schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:03:
[...]

Mmm lijkt misschien geen topper maar ik en anderen (online) vonden hem wel heel goed. Zou hem wel even testen?
oh ja dat ga ik zeker. Maar TOTS Van Dijk en De Ligt werken zeer goed
Fabinho nog even vrijgespeeld, uiteindelijk denk ik dat dit mijn sterkste formatie is:
https://www.futbin.com/19/squad/7402959

Teveel leuke spelers op de bank, maar de laaste paar weken was toch alles vrijwel voor niets te halen :)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-03 12:50

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:40:
Fabinho nog even vrijgespeeld, uiteindelijk denk ik dat dit mijn sterkste formatie is:
https://www.futbin.com/19/squad/7402959

Teveel leuke spelers op de bank, maar de laaste paar weken was toch alles vrijwel voor niets te halen :)
Dit jaar heel weinig gespeeld, maar wel veel SBC’s gedaan. Teams bouwen vind ik stiekem toch leuker dan spelen. In de loop der jaren koste me het alleen maar controllers. Moet zeggen dat ik zonder spelen Veel plezier heb gehad! En best een leuk team op poten heb gezet, jammer dat het (bijna) over is.

https://www.futbin.com/19/squad/9466481

• jerommeke96
pff zijn eusebio en gullit ergens gratis op te halen ofzo?
Dacht 1 keer WL (3e pas ofzo omdat het alleen maar ellende is met WL), man man dat ze dat nog steeds niet op orde hebben zeg.
Vrijdag was het echt leuk, alles ging normaal spannende potjes.
Vandaag weer verder....alleen maar Gullit en Eusebio Mbappe, al 10 potjes achter elkaar opgegeven maar ze blijven komen en ja ze kunnen ook alle schijnbewegingen en dan is het ook wel lekker dat je naar links passt en de bal recht door gaat top hoor. Ik dacht je speelt na 10 verlies partijen wel tegen een andere noob maar dat is dus niet zo.
jerommeke96 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:44:
pff zijn eusebio en gullit ergens gratis op te halen ofzo?
Dacht 1 keer WL (3e pas ofzo omdat het alleen maar ellende is met WL), man man dat ze dat nog steeds niet op orde hebben zeg.
Vrijdag was het echt leuk, alles ging normaal spannende potjes.
Vandaag weer verder....alleen maar Gullit en Eusebio Mbappe, al 10 potjes achter elkaar opgegeven maar ze blijven komen en ja ze kunnen ook alle schijnbewegingen en dan is het ook wel lekker dat je naar links passt en de bal recht door gaat top hoor. Ik dacht je speelt na 10 verlies partijen wel tegen een andere noob maar dat is dus niet zo.
WL is niet makkelijker geworden nu alleen nog maar de try-hards zijn overgebleven. Voor de regular WL speler waren Gullit/Eusebio etc inderdaad vrijwel gratis op te halen net best of packs.

De futties SBC's hebben iedereen ook erg veel versterkingen gegeven.

• jerommeke96
Bossie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

WL is niet makkelijker geworden nu alleen nog maar de try-hards zijn overgebleven. Voor de regular WL speler waren Gullit/Eusebio etc inderdaad vrijwel gratis op te halen net best of packs.

De futties SBC's hebben iedereen ook erg veel versterkingen gegeven.
Nou de eerste 10 WL potjes waren echt leuk vrijdag, allemaal spannend en echt geen rare dingen daar was ook geen gullit of eusebio te vinden wel af en toe ronaldo 99. Vandaag echt waar 11 keer achter elkaar en dan in combinatie met nog 2 spelers van 3 miljoen. En dan nog he mooi als ze er zo goed mee kunnen spelen, dan zijn ze echt te goed voor mij maar na 5 of 8 potjes moet je dan toch weer de tegenstanders van vrijdag weer tegen gaan komen? Ik vind het zo frustrerend, helemaal omdat bij mij weer alle balen alle kanten op vliegen behalve de richting waar ik ze heen speel, dat is echt alleen bij WL (oke en bij gouden teams maar die bestaan niet meer). Fifa 20 zal ben ik bang weer precies hetzelfde zijn, dit jaar beperkt tot 4x WL dat moet ik echt terug brengen naar 0

• risse
jerommeke96 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:57:
[...]

Nou de eerste 10 WL potjes waren echt leuk vrijdag, allemaal spannend en echt geen rare dingen daar was ook geen gullit of eusebio te vinden wel af en toe ronaldo 99. Vandaag echt waar 11 keer achter elkaar en dan in combinatie met nog 2 spelers van 3 miljoen. En dan nog he mooi als ze er zo goed mee kunnen spelen, dan zijn ze echt te goed voor mij maar na 5 of 8 potjes moet je dan toch weer de tegenstanders van vrijdag weer tegen gaan komen? Ik vind het zo frustrerend, helemaal omdat bij mij weer alle balen alle kanten op vliegen behalve de richting waar ik ze heen speel, dat is echt alleen bij WL (oke en bij gouden teams maar die bestaan niet meer). Fifa 20 zal ben ik bang weer precies hetzelfde zijn, dit jaar beperkt tot 4x WL dat moet ik echt terug brengen naar 0
Tsja WL is haat/liefde :)

Hoe ben je geëindigd?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
De grootste irritatie van hierboven herken ik wel.
Had zelf ook altijd verwacht dat ik na flink aantal verliespotjes tegen wat meer gelijkwaardige tegenstander zou komen. Had echter meer het idee dat ze allemaal van hetzelfde kaliber waren of zelfs beter.

met Fifa 19 nog nooit hoger gekomen dan zilver 1 terwijl ik opzich een aardig team bij elkaar heb.

Nu inmiddels al ruim 2 maanden geen online potje meer gespeeld en dus ook geen weekend league meer.
Ben nu offline career aan het spelen. Leukere uitdaging.

Fifa 20 zal ik waarschijnlijk wel weer kopen omdat Fifa het spel is wat ik veruit het meeste speel het afgelopen jaar. Zie wel wat grappige veranderingen in de nieuwe versie. Als ik omreken naar de kosten van het spel vs het aantal minuten dat ik er in heb zitten, dan is het het zeker wel waard.

wijze woorden

jerommeke96 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:57:
[...]

...helemaal omdat bij mij weer alle balen alle kanten op vliegen behalve de richting waar ik ze heen speel,..
Dit zeer herkenbaar. Je speelt soms meer tegen de ai dan de tegenstander.

Heb nu een nieuwe killer voorin: Luuk de Jong....wat een grap...loopt nu 1 op 1... _O-

• jerommeke96
risse schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:09:
[...]

Tsja WL is haat/liefde :)

Hoe ben je geëindigd?
Volgens mij was ik zilver 2 toen ik stopte, maar goed daar gaat het natuurlijk al niet meer om. Wou kijken of er al verbetering in zat, na de eerste 9 potjes dacht ik echt van wel. Stond 6-3 voor een noob als ik gewoon goed dus ja dat ik er daarna 5 verlies ook nog prima, helemaal omdat ze gewoon beter waren ook als mn ballen wel de juiste richting op gingen. Daarna bleven de tegenstanders van hetzelfde niveau iov niveau eerst 9 in combinatie met de ai raak ik zeer gefrustreerd :-( 4 x WL 2x keer heb ik daarna 2 weken niet meer gespeeld, 1x fifa weg gegooid dus ja mn les wel geleerd
jerommeke96 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Volgens mij was ik zilver 2 toen ik stopte, maar goed daar gaat het natuurlijk al niet meer om. Wou kijken of er al verbetering in zat, na de eerste 9 potjes dacht ik echt van wel. Stond 6-3 voor een noob als ik gewoon goed dus ja dat ik er daarna 5 verlies ook nog prima, helemaal omdat ze gewoon beter waren ook als mn ballen wel de juiste richting op gingen. Daarna bleven de tegenstanders van hetzelfde niveau iov niveau eerst 9 in combinatie met de ai raak ik zeer gefrustreerd :-( 4 x WL 2x keer heb ik daarna 2 weken niet meer gespeeld, 1x fifa weg gegooid dus ja mn les wel geleerd
WL is een harde en frustrerende leerschool, maar het is heel belangrijk om het niet te serieus te nemen.
Het is beter om sommige rare momenten weg te lachen dan een controller door je tv te smijten :+

Zoals eerder genoemd, de game is te slecht/inconsistent om je humeur mee te verpesten.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:11:
[...]
WL is een harde en frustrerende leerschool, maar het is heel belangrijk om het niet te serieus te nemen.
Het is beter om sommige rare momenten weg te lachen dan een controller door je tv te smijten :+

Zoals eerder genoemd, de game is te slecht/inconsistent om je humeur mee te verpesten.
WL is gewoon te belangrijk gemaakt, wil je vooruit dan moet je WL spelen, minimaal goud spelen voor een beetje rewards. Daarbij 30 wedstrijden is bizar veel voor 2 dagen, daarmee creëer je te veel druk, het kost feitelijk je gehele weekend.
Dan komt nog eens de game mechanics om de hoek kijken, het spel is niet fair en benadeelt je in principe op heel veel vlakken. Zelfs al ben je top-100 speler wordt je gewoon tegen gewerkt wat verliespartijen oplevert.
Jammer dat dit het enige voetbal spel is waar je met herkenbare spelers kan spelen en veel spelers kent..

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Valandil
simons schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:00:
[...]

WL is gewoon te belangrijk gemaakt, wil je vooruit dan moet je WL spelen, minimaal goud spelen voor een beetje rewards. Daarbij 30 wedstrijden is bizar veel voor 2 dagen, daarmee creëer je te veel druk, het kost feitelijk je gehele weekend.
Dan komt nog eens de game mechanics om de hoek kijken, het spel is niet fair en benadeelt je in principe op heel veel vlakken. Zelfs al ben je top-100 speler wordt je gewoon tegen gewerkt wat verliespartijen oplevert.
Jammer dat dit het enige voetbal spel is waar je met herkenbare spelers kan spelen en veel spelers kent..
Klopt... een casual gamer (zoals ik zelf) kan nooit een goed team bij elkaar krijgen tenzij je een hoop FIFA coins er tegenaan smijt.

Maak dat gewoon makkelijker en dan komt het echt aan op skills... nu kwam het zeker in het begin vooral aan op packluck of heeeeeel veel spelen. Maarja laag eindigen in de WL en dus weinig rewards maken het een onbevredigend gevoel.

Gamen moet leuk zijn , online FIFA (met name WL) is dat meestal niet.

Offline is wel weer leuk. Ook op wereldklasse

wijze woorden

Valandil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:16:
[...]

Klopt... een casual gamer (zoals ik zelf) kan nooit een goed team bij elkaar krijgen tenzij je een hoop FIFA coins er tegenaan smijt.

Maak dat gewoon makkelijker en dan komt het echt aan op skills... nu kwam het zeker in het begin vooral aan op packluck of heeeeeel veel spelen. Maarja laag eindigen in de WL en dus weinig rewards maken het een onbevredigend gevoel.

Ik heb regelmatig potjes dat ik het gevoel heb dat ik niet mag scoren, de meest bizarre reddingen en gemiste kansen. De game heeft daardoor dan vaak een predetermined gevoel.

Daarnaast heb je daarna vaak een “compensatie” game waarbij mijn ballen er opeens te makkelijk invliegen en je na 20 minuten na 2-0 voorstaat. Ik laat het gaan en blijf leuk 352 spelen.

De enige echte trigger zijn die ..... kick-off goals, heb je uiteindelijk na een goede actie/combinatie een leuke goal gescoort, dan is het 20 seconden later weer ongedaan gemaakt ;( :F. Omgekeerd irriteerd het mij ook als ik op deze goedkope manier weer terugkom.

Easports, it’s in the game 8)7

• jerommeke96
Valandil schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:16:
[...]

Nou dat ben ik niet helemaal eens, ik had toch twee hele leuke teams zonder WL spelen. Dan moet je wel tijd investeren in handelen en sbc doen. Dat vond ik dan weer top in deze fifa. Ook de rewards in squad battles en rivals waren gewoon redelijk goed. Squad battles speelde dit jaar het beste eigenlijk. Wereldklasse moet je overslaan, gewoon legandarisch doen is vaak makkelijker.

• Valandil
Voor handelen moet je ook wel oog hebben.
Meerdere keren een poging gewaagd. Vond er enerzijds niks aan en anderzijds (ondanks verschilende tips) meer verlies gedraaid dan winst. Ging overigens ook nog best wel tijd in zitten... dat naast een 40 urige baan.

wijze woorden

• risse
Valandil schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:17:
Voor handelen moet je ook wel oog hebben.
Meerdere keren een poging gewaagd. Vond er enerzijds niks aan en anderzijds (ondanks verschilende tips) meer verlies gedraaid dan winst. Ging overigens ook nog best wel tijd in zitten... dat naast een 40 urige baan.
Het kost idd veel tijd, 19 was enorm leuk maar nam wel enorme hap uit je leven zegmaar :)

20 gaat er ook voorlopig niet komen. Blijf een beetje casual rivals in 19 spelen. WL stopt in 19 dus dat haalt de druk er sowieso af. En verder weer eens wat games als Days Gone oppakken :)

• El Profesor
risse schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:52:
[...]
Het kost idd veel tijd, 19 was enorm leuk maar nam wel enorme hap uit je leven zegmaar :)
Same here. Ondanks het leuk is met een nieuw team te starten is het verschil met 20 me echt te klein. Heb wat gameplay van de beta gezien en gevraagd aan die beta speler hoe het speelt, en zijn reactie was nagenoeg hetzelfde als fifa 19. Heeft EA gewoon veel geinvesteerd in Volta, of is dit een beetje het maximale wat ze uit de engine kunnen halen qua gameplay?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04:34
Zelf voortijdig gestopt met FIFA 19. Heb het nog wel even opgepakt de afgelopen maand vanwege alle Special Cards, en zodat ik weer tegen vrienden kon spelen. Ik heb één week WL gespeeld, ging van 10-2 naar 10-9. Vervolgens mijn hele team gediscard en definitief gestopt. Aantal keren Goud 1 geëindigd, 2 keer 22-8 en één keer 23-6 en dus Elite 3, voor het eerst!

FIFA 20 gaat er wel komen bij mij. Ik vind Weekend League de grootste onzin die er is, ben echt een aantal keren flink uit mijn plaat gegaan. Rivals vond ik wel vermakelijk. Kwa content vond ik het behoorlijk goed afgelopen jaar. Veel icons, promo’s, sbc’s etc. Dat is voor mij ook de rede dat ik FIFA 20 weer een kans geef. Maar op bepaalde momenten moéten de servers echt beter, hopelijk gaan ze dat aanpakken.
Kleine verrassing van EA voor degene die nog steeds spelen, check de app/ingame.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:05
Spel is zo goed als klaar en dan nog alleen maar leenspelers... :o
dutchgio schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:25:
Spel is zo goed als klaar en dan nog alleen maar leenspelers... :o
Het is ook nooit goed hè ;)

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:35
Misschien een suffe vraag bij sommige SBC kan je in augustus verdiende FUT-omruilitems omruilen voor een speler. Bedoelen ze daarmee dat je spelers die je uit pakketjes hebt gekregen in augustus kan omruilen? Maar hoe weet ik dan welke spelers dat waren? Ik heb afgelopen weken best wat pakketjes geopend...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

kw_nl schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:40:
Misschien een suffe vraag bij sommige SBC kan je in augustus verdiende FUT-omruilitems omruilen voor een speler. Bedoelen ze daarmee dat je spelers die je uit pakketjes hebt gekregen in augustus kan omruilen? Maar hoe weet ik dan welke spelers dat waren? Ik heb afgelopen weken best wat pakketjes geopend...
Swap deals gaan per maand en zijn ingame te verdienen:
https://www.futbin.com/swap-deals-tracker

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:35
Mmm, ik ga me er eens in verdiepen.

Ik heb FUT gespeeld toen het uitkwamen, geen idee welk jaar dat was. Daarna nooit meer. Ben er pas mee begonnen. Maar het is behoorlijk veranderd. Vooral die tientallen soorten kaartjes en hoe je ze kan verdienen is me nog niet echt helder.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-03 23:04
Laatste weekend League nog even mee gepakt, 17-11 geëindigd. Iedereen met leenspeler Ronaldo en Péle spelen haha🙈 nog meer mensen WL gespeeld?

• El Profesor
Voor het eerst WL gespeeld dit jaar. Iets van 11 gewonnen (zilver 1) en 4 verloren ofzo. Maar echt zonde van de tijd, die servers lopen voor geen meter. Voor de fanatieke WL speler moeten de servers toch en reden zijn om Fifa 20 links te laten liggen.

• tukkerterror90
El Profesor schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:21:
Voor het eerst WL gespeeld dit jaar. Iets van 11 gewonnen (zilver 1) en 4 verloren ofzo. Maar echt zonde van de tijd, die servers lopen voor geen meter. Voor de fanatieke WL speler moeten de servers toch en reden zijn om Fifa 20 links te laten liggen.
Vreemd bij mij waren de servers prima.

• risse
tukkerterror90 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:55:
Laatste weekend League nog even mee gepakt, 17-11 geëindigd. Iedereen met leenspeler Ronaldo en Péle spelen haha🙈 nog meer mensen WL gespeeld?
Jep zilver 1, vlg weekend nog 1 keertje dus :)

Leenspelers geinige extra, komende 3 vrijdagen weer las ik.

Servers idd prima, speelde heel snel en hoge uitslagen. 6-5 6-4 etc

• El Profesor
risse schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:05:
[...]
Dat bedoelde ik met de servers, veel te snel en veel te hoge uitslagen ;)

14-13, matchmaking was weer belabbert. Kwam tegen alle maal goede spelers zelfs toen ik een losing streak van 6 had. Overgeschakeld toen naar mijn Franse team en uiteindelijk van 11-13 op 14-13 geëindigd, geen zin meer toen.

• tukkerterror90
risse schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:05:
[...]

Jep zilver 1, vlg weekend nog 1 keertje dus :)

Leenspelers geinige extra, komende 3 vrijdagen weer las ik.

Ja heb ze zelf ook gebruikt maar kan me ook wel goed voorstellen dat het iritand is als een wedstrijd gelijk opgaat en dan het laatste gedeelte van de wedstrijd je tegenstander nog even met toty Ronaldo en Péle komt aanzetten.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:06
tukkerterror90 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:58:
[...]

Ja heb ze zelf ook gebruikt maar kan me ook wel goed voorstellen dat het iritand is als een wedstrijd gelijk opgaat en dan het laatste gedeelte van de wedstrijd je tegenstander nog even met toty Ronaldo en Péle komt aanzetten.
Zo heb ik ze zelden gezien :| .

Deze FIFA heeft me toch tot eind augustus bezig gehouden en ruim 1100 games verder. Was wel blij dat dat timed finesse uiteindelijk ‘nutteloos’ werd, want anders was ik er in januari al klaar mee geweest.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• risse
tukkerterror90 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:58:
[...]

hoeft niet persé. ik had een (bijna) full icon team tegen die ik dik versloeg.

• jerommeke96
risse schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:23:
[...]

hoeft niet persé. ik had een (bijna) full icon team tegen die ik dik versloeg.
Teams zeggen helemaal niks, nog steeds blijft ea je irriteren tegen gouden teams kan je rustig gelijk opgeven onmogelijk om daar van te winnen, en niet omdat ze zo goed zijn. Prima ea vooral blijven doen, aan mij verkoop je fifa 20 niet meer.

• El Profesor
jerommeke96 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:47:
[...]
Prima ea vooral blijven doen, aan mij verkoop je fifa 20 niet meer.
Ik ga sla Fifa 20 ook over, je krijgt zo ongeveer een gepatchte 19. Ik speel 19 recreatief door met het team dat ik heb. Hopen dat de stap van 19 naar 21 dan wat groter is.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:27
Net 2 potjes gedaan ging weer nergens over.

Ga FIFA 19 niet meer aanraken en heb FIFA 20 mijn pre order gecanceld. Helemaal klaar met dit klote spel. EA kan er geen reet van, en het geloof dat FIFA 20 opeens wel lekker speelt heb ik voor 0% inmiddels.

EA krijgt geen cent meer van me.

Gadver wat een irritaties roept FIFA op. Wonder dat de controller nog heel is :(

Andere spellen spelen prima op mijn PS4 maar FIFA krijgt het altijd voor elkaar NIET te reageren op wat ik wil.

[Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 02-09-2019 21:25]

Sleehond schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:22:
Net 2 potjes gedaan ging weer nergens over.

Ga FIFA 19 niet meer aanraken en heb FIFA 20 mijn pre order gecanceld. Helemaal klaar met dit klote spel. EA kan er geen reet van, en het geloof dat FIFA 20 opeens wel lekker speelt heb ik voor 0% inmiddels.

EA krijgt geen cent meer van me.

Gadver wat een irritaties roept FIFA op. Wonder dat de controller nog heel is :(

Andere spellen spelen prima op mijn PS4 maar FIFA krijgt het altijd voor elkaar NIET te reageren op wat ik wil.
Hier net zo. Ik word er echt de laatste dagen ziek van.
Ben verdorie gewoon beter, zie alle looplijnen van de tegenstander, maar de ai doet er gewoon alles aan om je niet te laten winnen. Maar dan ook écht alles. Kan er een waslijst van maken (overtredingen, vertragingen, veel op de paal schieten, hand van god etc etc). Het is gewoon een k*t spel. Gaat nergens over.

Het spel zou plezier moeten geven maar ik doe het nu 3 dagen en het is een en al irritatie.
Ik ga echt pes een kans geven, heb de laatste jaren zelfs bij pes niet zo'n tegenwerkende ai gezien.
Volgens mij kan je beter slechter zijn of zo. Het valt me op dat zodra je nauwelijks een knop raakt, dat dan de bal vanzelf weer bij je komt. Dat is toch geen voetbalspel? Nog nooit in mijn leven aan spel zoveel geërgerd aan als fifa 19. Zonde, moet dit maar even links laten liggen. Afgezien van waar/wie het aan ligt.

Edit: pes demo voor de pc geprobeerd. Daar lijkt standaard een vertraging in te zitten als je je mannetje wilt bewegen.. Mmm..
Maar misschien moet de mate van ergernis maar de keuze bepalen dit keer...

[Voor 21% gewijzigd door Harribo op 03-09-2019 08:27]

• jerommeke96
Harribo schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:34:
[...]

Hier net zo. Ik word er echt de laatste dagen ziek van.
Ben verdorie gewoon beter, zie alle looplijnen van de tegenstander, maar de ai doet er gewoon alles aan om je niet te laten winnen. Maar dan ook écht alles. Kan er een waslijst van maken (overtredingen, vertragingen, veel op de paal schieten, hand van god etc etc). Het is gewoon een k*t spel. Gaat nergens over.

Het spel zou plezier moeten geven maar ik doe het nu 3 dagen en het is een en al irritatie.
Ik ga echt pes een kans geven, heb de laatste jaren zelfs bij pes niet zo'n tegenwerkende ai gezien.
Volgens mij kan je beter slechter zijn of zo. Het valt me op dat zodra je nauwelijks een knop raakt, dat dan de bal vanzelf weer bij je komt. Dat is toch geen voetbalspel? Nog nooit in mijn leven aan spel zoveel geërgerd aan als fifa 19. Zonde, moet dit maar even links laten liggen. Afgezien van waar/wie het aan ligt.

Edit: pes demo voor de pc geprobeerd. Daar lijkt standaard een vertraging in te zitten als je je mannetje wilt bewegen.. Mmm..
Maar misschien moet de mate van ergernis maar de keuze bepalen dit keer...
EA tactiek is blijkbaar we maken het zo ongelofelijk slecht dan lijkt 20 misschien goed. Dit slaat echt helemaal nergens op hoe vaak ronaldo cruyff voor een leeg goal missen, helemaal bij dikke voorsprong dan gaan de ballen ineens alle kanten op behalve die waar jij hem heen speelt of er wordt een speler geselecteerd die niet eens in de buurt van de bal is, sta je in het luchtledige een staande tackel te doen. Al een paar keer van 4-0 net de 4-3 over de streep kunnen trekken.Blij dat ik 20 niet besteld heb.

• Sleehond
Zo, even mijn eigen reactie terug gelezen van gisteren. Ik was geloof ik wel wat geïrriteerd zo te zien.... :+

Wat mij samengevat nu echt maximaal frustreert, is dat mijn gevoel ALTIJD zo is dat ik het idee heb dat mijn spelers altijd slomer zijn. Ik heb al die leenkaarten in mijn team zitten (Ronaldo, Grietman, Pele, Maradonna) en dat zijn echt geen slome spelers. Ik speel dan tegen tegenstanders met dezelfde spelers en die VLIEGEN over het veld, en mijn spelers, het lijkt wel of elke speler van mij een touw met een grote baksteen achter zich aan moet trekken. Exact dezelfde spelers en conditie is gewoon maximaal.

En dit gevoel heb ik ZO vaak. Vooral DIT is mijn enorme frustratie punt. Kijk dat iemand beter is in afwerken of beter is in aanvallen opzetten, prima hoor. Maar dat bij mijn tegenstander een zelfde speler altijd zoveel soepeler speelt dan die van mij, begrijp ik werkelijk waar niks van.

Herkenbaar? Of zit bovenstaande echt tussen mijn oren....!? 8)7

• risse
Sleehond schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:19:
Zo, even mijn eigen reactie terug gelezen van gisteren. Ik was geloof ik wel wat geïrriteerd zo te zien.... :+

Wat mij samengevat nu echt maximaal frustreert, is dat mijn gevoel ALTIJD zo is dat ik het idee heb dat mijn spelers altijd slomer zijn. Ik heb al die leenkaarten in mijn team zitten (Ronaldo, Grietman, Pele, Maradonna) en dat zijn echt geen slome spelers. Ik speel dan tegen tegenstanders met dezelfde spelers en die VLIEGEN over het veld, en mijn spelers, het lijkt wel of elke speler van mij een touw met een grote baksteen achter zich aan moet trekken. Exact dezelfde spelers en conditie is gewoon maximaal.

En dit gevoel heb ik ZO vaak. Vooral DIT is mijn enorme frustratie punt. Kijk dat iemand beter is in afwerken of beter is in aanvallen opzetten, prima hoor. Maar dat bij mijn tegenstander een zelfde speler altijd zoveel soepeler speelt dan die van mij, begrijp ik werkelijk waar niks van.

zet je je spitsen op 'get in behind'? dan maken ze meer runs, icm een high attacking workrate.

of je lanceert ze zelf naar voren door op L1 te drukken. Dit herken je dan aan het handje dat omhoog gaat van degene die de run maakt. Hou wel buitenspel in de gaten btw.

Zou dat het kunnen zijn?

Herken dit wel. Heb het alleen niet elke wedstrijd. Vraag me ook af in hoeverre dit met de verbinding te maken heeft?

Wat ik vooral ervaar is een scheidsrechter die, al pak ik normaal een bal af, gewoon altijd fluit.
Spelers die omvallen, worden vertraagd, passen die worden vertraagd, veel ballen op de paal etc

Maar het ergste van allemaal : gewoon niet op tijd je mannetje kunnen selecteren.
Soms zijn er in de directe omgeving van de bal maar 2 spelers te selecteren maar hij pakt dan elke speler behalve die 2. Wat ik ook doe, ook met het rechterpookje.
Dan pas krijg ik het echt gevoel van ja daaag ea, zout maar op met je ai bagger. Krijg dan echt het gevoel dat ik gewoon wordt genaaid.

Je kunt er natuurlijk van alles van vinden maar een spel wat zorgt dat ik de ene avond alles verlies en de andere alles win, dat deugt natuurlijk nooit.

Ik vind het ook echt heel bijzonder dat een pro daar blijkbaar om heen weet te spelen?
Die spelen zeker niet online rivals of wl? Die zullen vast slim genoeg zijn?

Enfin, ik heb er al genoeg aan gewijd, amen, beter niet meer spelen. Hoop dat ik weer tzt met wat minder frustratie meer mag genieten, zij het met pes, zij het met fifa.

[Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-09-2019 15:55]

• jerommeke96

Haha, natuurlijk is altijd even frustratie weg tikken hier, dat wordt niet altijd op prijs gesteld, maar er is toch bijna niemand meer die hier mee leest :+
Op een of andere manier starten we toch vandaag of morgen weer die fifa op.

Herkenbaar...ja soms wel,dan is het dit dan is het dat. begrijp ook niet de kritiek op fifa 18 met de snelheid. Als een speler snel is dan is het toch logisch dat je niet ingehaald wordt door een langzame speler, nou mij Sterling wordt door jan en alleman achterhaald. Punt is dus wel dat het constant niet is wat het zegt dat het is, snelheid passen schieten lengte enz enz enz.
Je zit dus een heel seizoen te werken om goede spelers te hebben en ik geef toe ik ben een absolute noob en lukt mij dus al bijvoorbeeld niet met L1 diep sturen enz. Maar als het dan toch gelukt is om een aanval mooi uit te spelen (dat lukt me dan weer wel als de ballen de juiste richting op gaan) dan is het toch wel fijn als je duur betaalde Cruyff op een lege goal die bal er gewoon in schiet, of je duur betaalde Sterling in de diepte achterhaald wordt door een of andere gouden prut speler. Met deze fifa is het gewoon zo vaak zo dat het spel niet doet wat je op de controller doet, met name als de stand of teams ongelijk zijn. De bemoeienis van AI is gewoon veel te veel aanwezig.
Voorlopig geen fifa 20 daarom.

• Sleehond
risse schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:17:
[...]

zet je je spitsen op 'get in behind'? dan maken ze meer runs, icm een high attacking workrate.

of je lanceert ze zelf naar voren door op L1 te drukken. Dit herken je dan aan het handje dat omhoog gaat van degene die de run maakt. Hou wel buitenspel in de gaten btw.

Zou dat het kunnen zijn?
Ik zal dit eens proberen! Thanks
Sleehond schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:03:
[...]

Ik zal dit eens proberen! Thanks
Herkenbaar, pace is sowieso variabel (zijkanten volle snelheid, centraal iets het afgevlakt dacht ik) waardoor je vaak je through balls in het centrum net niet haalt en de verdedigers altijd iets sneller zijn.

Dacht dat dit voornamelijk was gedaan om op basis van feedback op fifa 18.
Heb overigens al bijna een maand niet meer gespeeld, Fabinho 95 heeft 2/3 potjes :/

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:05
er was toch deze week iets met een tijger beloning
die door zou gaan naar fifa20 ?
weet iemand hoe dat zit?
boyette schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:59:
er was toch deze week iets met een tijger beloning
die door zou gaan naar fifa20 ?
weet iemand hoe dat zit?
Ja zit in je objective. 2x in rivals scoren met een TOTY in aparte wedstrijden. Krijg je in 20 een tiger tifo

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:05
bvbal79 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:21:
[...]

Ja zit in je objective. 2x in rivals scoren met een TOTY in aparte wedstrijden. Krijg je in 20 een tiger tifo
oh die had ik allang gedaan maar waar kan je die beloning ergens terug vinden dan

en wat is dat tiger tifo

bij mij stond er een jumbo zeldzaam spelers pakket als beloning op

[Voor 9% gewijzigd door boyette op 04-09-2019 10:55]

boyette schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:50:
[...]

oh die had ik allang gedaan maar waar kan je die beloning ergens terug vinden dan

en wat is dat tiger tifo

bij mij stond er een jumbo zeldzaam spelers pakket als beloning op
- De tiger tifo stond in de tekst toen je je vrijdag na 19h voor het eerst aanmelde bij FIFA19, en anders heb je met de eerste hit op google al genoeg info
- Een FIFA20 beloning krijg je denk ik in FIFA20, en zolang je die niet hebt kun je dus ook niet je beloning terugvinden....lijkt me vrij logisch of niet?

[Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 04-09-2019 11:04]

• El Profesor
jerommeke96 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:13:
[...]

EA tactiek is blijkbaar we maken het zo ongelofelijk slecht dan lijkt 20 misschien goed.
De servers zijn ook al dagen slecht, ook gewoon buiten rush hour. EA lijkt op deze manier inderdaad zoveel mogelijk spelers naar 20 te willen bewegen. Ik ben ook blij dat ik 20 niet ge pre orderd heb. En heb ook absoluut geen zin/behoefte om nog langer Fifa te spelen. Ieder jaar is het gewoon een herhaling van voorgaand jaar. Ik denk dat EA aanzienlijk minder copies gaat verkopen, veel speler lijken klaar te zijn met het uitmelken van Fifa door EA.

Gaat een stil fifa 20 topic worden zo..... ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-03 12:14

sten123

PSN: MisterxBee

hier wel een pre-order hoor

@sten123 Het is als elk jaar. Diverse spelers roepen dat ze het niet gaan kopen en vervolgens kopen ze het gewoon weer. Helaas is er gewoon geen alternatief zodat ze gewoon weer fifa 20 kopen.
Wel een gat in de markt voor andere ontwikkellaars. Als ze 40% de inkomsten van EA kunnen afsnoepen dan hebben ze een hele goede boterham.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• El Profesor
@Bean77 EA heeft de meeste licenties zo dichtgetimmerd dat er geen tussenkomen is voor andere ontwikkelaars. PES doet nog wat laatste stuiptrekkingen met losse licenties, maar het kan EA weinig deren. Daarom gaat de ontwikkeling van Fifa in zulke kleine stapjes, EA heeft totaal geen concurrente. Ieder jaar krijg je hetzelfde voorgeschoteld, met een nieuwe modus zoals Volta, die uiteindelijk niemand speelt want het draait toch om ultimate team. Voor mij is fifa 19 wel de laatste fifa.

El Profesor schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:53:
@Bean77 EA heeft de meeste licenties zo dichtgetimmerd dat er geen tussenkomen is voor andere ontwikkelaars. PES doet nog wat laatste stuiptrekkingen met losse licenties, maar het kan EA weinig deren. Daarom gaat de ontwikkeling van Fifa in zulke kleine stapjes, EA heeft totaal geen concurrente. Ieder jaar krijg je hetzelfde voorgeschoteld, met een nieuwe modus zoals Volta, die uiteindelijk niemand speelt want het draait toch om ultimate team. Voor mij is fifa 19 wel de laatste fifa.
Logisch toch, EA heeft het grootste marktaandeel en gebruikt dat om zijn positie te versterken.
PES heeft overigens wel voor een paar goede steken gezorgd voor het nieuwe seizoen (juventus, EK).

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-03 14:19
Ik heb juist onwijs veel zin in Fifa 20. Elk jaar weer spannend hoe de gameplay voelt, al is het ene jaar natuurlijk beter dan het andere.

Ik speel nu al een tijdje niet meer, want als het aantal goede spelers uit de hand is gelopen, vind ik het meestal niet zo leuk meer (zo aan het eind vh seizoen met TOTS, TOTY etc.). Constant tegenstanders met 90+ gemiddelde spelers terwijl ik met mijn Nederlandse team plezier probeer te hebben (overigens ook geen slecht team dit jaar hoor, heb voor het eerst een icon gepackt dus had een team van ~1.5miljoen).

Wat ik wel jammer vind met het nieuwe plaatsingssysteem is dat je niet laat in het seizoen een nieuw account kan starten. Was dat high-level een beetje zat dus ik denk: ga op mijn andere account. Maar in die eerste 5 plaatsingswedstrijden moest ik met bronzen/zilveren spelers (en een leen-icon) tegen dezelfde teams spelen als op mijn goede account, dus allemaal teams met icons en SIF's, gemiddeld 88+ etc. Dat was in het verleden met die divisies in ieder geval wel anders.

[Voor 3% gewijzigd door DennisCle op 05-09-2019 14:00]

DennisCle schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:59:
Ik heb juist onwijs veel zin in Fifa 20. Elk jaar weer spannend hoe de gameplay voelt, al is het ene jaar natuurlijk beter dan het andere.

Ik speel nu al een tijdje niet meer, want als het aantal goede spelers uit de hand is gelopen, vind ik het meestal niet zo leuk meer (zo aan het eind vh seizoen met TOTS, TOTY etc.). Constant tegenstanders met 90+ gemiddelde spelers terwijl ik met mijn Nederlandse team plezier probeer te hebben (overigens ook geen slecht team dit jaar hoor, heb voor het eerst een icon gepackt dus had een team van ~1.5miljoen).

Wat ik wel jammer vind met het nieuwe plaatsingssysteem is dat je niet laat in het seizoen een nieuw account kan starten. Was dat high-level een beetje zat dus ik denk: ga op mijn andere account. Maar in die eerste 5 plaatsingswedstrijden moest ik met bronzen/zilveren spelers (en een leen-icon) tegen dezelfde teams spelen als op mijn goede account, dus allemaal teams met icons en SIF's, gemiddeld 88+ etc. Dat was in het verleden met die divisies in ieder geval wel anders.
Team rating zegt weinig, maar tegengelijkwaardige spelers kan het wel beslissend zokn

• El Profesor
Bossie schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:58:
[...]

Logisch toch, EA heeft het grootste marktaandeel en gebruikt dat om zijn positie te versterken.
PES heeft overigens wel voor een paar goede steken gezorgd voor het nieuwe seizoen (juventus, EK).
EA heeft het ontzettend goed gedaan, want het is een kwestie van tijd voor PES niet meer bestaat. Die paar steken van Konami zal EA amper merken, het niet aanwezig zijn van Juventus maakt voor fut weinig uit. Ik denk niet dat ze er minder door zullen verkopen.

Bean77 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:41:
@sten123 Het is als elk jaar. Diverse spelers roepen dat ze het niet gaan kopen en vervolgens kopen ze het gewoon weer. Helaas is er gewoon geen alternatief zodat ze gewoon weer fifa 20 kopen.
Wel een gat in de markt voor andere ontwikkellaars. Als ze 40% de inkomsten van EA kunnen afsnoepen dan hebben ze een hele goede boterham.
Ik wil graag pes spelen maar dan speel ik de demo en lijken spelers fracties van seconden te traag te reageren, tja, àls ik dan wil spelen, dan kan ik helaas niets anders kopen dan fifa.

Ja zeker een groot gat.

Speelde nu wat need for speed en zelfs de retro outrun :) . Wat een feest als je voor een spel je best voor doet en je wordt beloond.
Harribo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:50:
[...]
Speelde nu wat need for speed en zelfs de retro outrun :) . Wat een feest als je voor een spel je best voor doet en je wordt beloond.
Tja, bij Fifa is je best doen idd niet voldoende ;)

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:56

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik vraag me af waarom er de laatste weken allemaal 90+ kaarten zijn van alle spelers. Elk team waar ik tegen speel is 90+. Mijn team is 80+, maar ik vraag me af wat de meerwaarde nog is. Of zou het juist de bedoeling zijn om de waarde van fut te slopen en iedereen het gevoel te geven fut te hebben uitgespeeld zodat ze in fifa 20 weer met een schone lei kunnen beginnen?
Ik zou het op zich nog tot daar aan toe vinden aangezien ik voor mijn gevoel beter ben dan de meesten waar ik tegen speel. Het wordt alleen wel verdraaid lastig als elk schot van de tegenstander raak is, en veel van mijn passes niet aankomen omdat de fysiek sterke tegenstanders er heel vaak tussen komen.
Sowieso wordt fut denk ik pas echt leuk als het niveau ver, ver omlaag wordt geschroefd. De bronzen en zilveren kaarten doen er totaal niet meer toe, omdat je na 3 potjes al een volledig gouden team kan hebben staan (zonder echt geld erin te steken). Hoe vet zou het zijn als je echt onderaan zou moeten beginnen, en een gouden speler een serieuze asset in je team zou zijn?

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Harribo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:50:
[...]

Ik wil graag pes spelen maar dan speel ik de demo en lijken spelers fracties van seconden te traag te reageren, tja, àls ik dan wil spelen, dan kan ik helaas niets anders kopen dan fifa.

Ja zeker een groot gat.

Ah dan kies je bewust voor fifa dus. Dus klagen hoeft dan niet want je krijgt wat je verwacht ;)

Maar ben wel erg benieuwd naar de gameplay en wat de nieuwe OP elementen in de game zullen zijn.

• jerommeke96
Bean77 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:41:
Haha die kans is wel aanwezig idd.
Tegen de tijd dat fifa 20 uit komt, krijg je weer alle berichten van vrienden....probeer je dan maar eens te beheersen om niet mee te gaan :P
Ik heb hem nog niet besteld, ben het eigenlijk niet van plan, enige wat ik echt TOP vond is de SBC's dat zou voor mij wel DE reden zijn om hem wel te bestellen, daarmee gingen mn nachtdienstjes toch een stuk sneller :o
Wie weet valt hem mee, ik wacht de eerste berichten hier wel af
Ja ik ben ook een sbc addict... Dat zal ik wel missen.
Van de andere kant, ik heb het hele jaar maar 1 speler uit de vele packs elke week gehad die meer dan 150k waard was. Dus die verheugenis is wel wat weg. Packs su*kten echt voor mij dit jaar. Extreem slechte packluck. Ik ga dus niet meer voor packs.

@DirtyBird het idee van vnl zilveren teams lost dat niet op. Dan krijg je weer top zilveren spelers.
Wat mij wel leuk zou lijken was, als je met een online competitie mee zou kunnen doen waarbij de teams qua rating ongeveer gelijk zijn.
Maar daar zal ea nooit aan beginnen denk ik, dan zijn mensen minder gemotiveerd om betere spelers te halen en dan verdienen ze minder extra. Net als die eaids. Jammer, tis de commercie wat het spel wat om zeep helpt denk ik.

Mij viel het op dat de if's +1,+2 hoger dan de nifs, eigenlijk nauwelijks beter waren, dus daar zou ik mijn coins niet meer zo snel in steken.
Handelen is het toverwoord.

[Voor 68% gewijzigd door Harribo op 06-09-2019 13:04]

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Harribo schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 12:55:

@DirtyBird het idee van vnl zilveren teams lost dat niet op. Dan krijg je weer top zilveren spelers.
Dat zou ook niet zo erg zijn toch? Alles in verhouding. Punt is dat brons en zilver nu volledig worden overgeslagen en dus voor niks in het spel zitten. Als ze de curve zou verlagen ben je langer bezig om je ultimate team samen te stellen en hoeven ze niet deze noodgreep te doen. Van elke speler is nu volgens mij een of andere superduper-kekke kleurtjes-hero-shining kaart.
Laatst speelde iemand met een deens RW die bij FC kopenhagen speelt. Nooit van gehoord, maar wel een score van 93 ofzo.
Maar EA weet ook wel hoe het beter zou kunnen, ze willen het alleen niet :(

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• El Profesor
Het is inderdaad jammer dat EA geen filter maakt gebaseerd op teamrating (gebaseerd op de 11 sterkste spelers uit je team). Zo voorkom je 'bronze benching' en zou het spel een stuk leuker zijn. Maar dat is niet luceratief genoeg voor EA, het gaat maar om 1 ding: meer omzet en rendement. Daarom haak ik af.

El Profesor schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:13:
Het is inderdaad jammer dat EA geen filter maakt gebaseerd op teamrating (gebaseerd op de 11 sterkste spelers uit je team). Zo voorkom je 'bronze benching' en zou het spel een stuk leuker zijn. Maar dat is niet luceratief genoeg voor EA, het gaat maar om 1 ding: meer omzet en rendement. Daarom haak ik af.
mjah, nu gebruiken ze elo, aangezien player rating een betere indicator is dan team rating.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:31
DirtyBird schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:08:
[...]

Dat zou ook niet zo erg zijn toch? Alles in verhouding. Punt is dat brons en zilver nu volledig worden overgeslagen en dus voor niks in het spel zitten. Als ze de curve zou verlagen ben je langer bezig om je ultimate team samen te stellen en hoeven ze niet deze noodgreep te doen. Van elke speler is nu volgens mij een of andere superduper-kekke kleurtjes-hero-shining kaart.
Laatst speelde iemand met een deens RW die bij FC kopenhagen speelt. Nooit van gehoord, maar wel een score van 93 ofzo.
Maar EA weet ook wel hoe het beter zou kunnen, ze willen het alleen niet :(
Los van dat ik het met je eens ben dat er teveel kaartjes worden uitgegeven is het criterium natuurlijk niet of jij hem kent of niet. Als een speler na een top-seizoen een TOTS kaart krijgt vind ik dat niet zo'n probleem. Zo worden normaal onbruikbare spelers ineens bruikbaar. Ik erger me meer aan de Future Stars kaarten etc die op speculaties zijn gebaseerd ipv feiten.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Gurbuh schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:56:
[...]

Los van dat ik het met je eens ben dat er teveel kaartjes worden uitgegeven is het criterium natuurlijk niet of jij hem kent of niet. Als een speler na een top-seizoen een TOTS kaart krijgt vind ik dat niet zo'n probleem. Zo worden normaal onbruikbare spelers ineens bruikbaar. Ik erger me meer aan de Future Stars kaarten etc die op speculaties zijn gebaseerd ipv feiten.
Nee, want die speler is nog steeds onbruikbaar. Het nieuwe kaartje is bruikbaar. Het zou interessanter worden als je spelers een dynamische rating kregen afhankelijk van hun prestaties in de echte wereld. En wat betreft die onbruikbaarheid, dat probleem ligt ook bij het feit dat je in een dag naar volledig goud gaat. Hierdoor lijken ook alle teams in no time op elkaar en komen ze uit slechts 5 competities. Door de ontwikkeling te vertragen zouden veel meer spelers bruikbaar worden en kom je misschien nog eens tegenstander tegen die met een samenstelling uit bijvoorbeeld de Belgische, Nederlandse of Deense competitie speelt.

• risse
DirtyBird schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:08:
[...]

D Punt is dat brons en zilver nu volledig worden overgeslagen en dus voor niks in het spel zitten.
Brons en zilver zitten erin om (league)sbc's te doen. Maar niet om mee te spelen nee :)

• El Profesor
Bossie schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:19:
[...]
mjah, nu gebruiken ze elo, aangezien player rating een betere indicator is dan team rating.
Zou een combinatie van beide moeten zijn. Want met een zilveren team ga je tegen de meeste teams geen potten breken tegen iemand met dezelfde player rating.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-03 12:14

sten123

Hier nu mijn laatste pot Ultimate Team gespeeld voor 19. Nu even een paar weekjes Profclubs doen en dan weer fanatiek in 20 verder

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:07
DirtyBird schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:13:
[...]
Nee, want die speler is nog steeds onbruikbaar. Het nieuwe kaartje is bruikbaar. Het zou interessanter worden als je spelers een dynamische rating kregen afhankelijk van hun prestaties in de echte wereld.
En niet alleen in positieve zin, maar ook in negatieve zin. Dus als een speler slecht gespeeld heeft, of niet gespeeld heeft, dat deze dan ook zakt naar een base-rating en langzaam aan weer beter kan worden naar een top rating. Een rating [70 - 74].

Een tots oid zou dan een [74 - 76] kunnen zijn.

Tevens zie je dan meer verschillende teams denk ik, want de bank zal dan belangrijker worden en mensen zullen dan meer een focus leggen op het gehele team om een eventuele daling van spelers op te kunnen vangen.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

JMaster schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:31:
[...]

En niet alleen in positieve zin, maar ook in negatieve zin. Dus als een speler slecht gespeeld heeft, of niet gespeeld heeft, dat deze dan ook zakt naar een base-rating en langzaam aan weer beter kan worden naar een top rating. Een rating [70 - 74].

Een tots oid zou dan een [74 - 76] kunnen zijn.

Tevens zie je dan meer verschillende teams denk ik, want de bank zal dan belangrijker worden en mensen zullen dan meer een focus leggen op het gehele team om een eventuele daling van spelers op te kunnen vangen.
Ja ik zie voor de kwaliteit van het spel een hoop mogelijkheden. Ik ben alleen bang dat een belangrijke doelgroep casuals en pubers is, die gewoon snel hun favorieten willen kunnen opstellen.

DirtyBird schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:14:
[...]

Ja ik zie voor de kwaliteit van het spel een hoop mogelijkheden. Ik ben alleen bang dat een belangrijke doelgroep casuals en pubers is, die gewoon snel hun favorieten willen kunnen opstellen.
Misschien, maar ik zie de meerwaarde hier niet van in.
Er kan idd meer met dynamische kaarten gedaan worden, maar denk dan meer aan het unlocken van upgrades door ingame objectives/achievements.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Bossie schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:17:
[...]

Misschien, maar ik zie de meerwaarde hier niet van in.
Er kan idd meer met dynamische kaarten gedaan worden, maar denk dan meer aan het unlocken van upgrades door ingame objectives/achievements.
De meerwaarde zou zijn dan de ontwikkelingscurve van je team veel stijler is, maar ook dat je meer mogelijkheden hebt om te varieren en minder populaire spelers te gebruiken. Je zou zelfs kunnen inzetten op goedkope matige spelers van wie je verwacht dat ze gaan knaller dat seizoen en daarmee dat je kaart beter wordt.

Nu heeft iedereen in no time min of meer een van de 5/6 teams. 95% van de spelerskaarten wordt nooit gebruikt.

DirtyBird schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:27:
[...]

De meerwaarde zou zijn dan de ontwikkelingscurve van je team veel stijler is, maar ook dat je meer mogelijkheden hebt om te varieren en minder populaire spelers te gebruiken. Je zou zelfs kunnen inzetten op goedkope matige spelers van wie je verwacht dat ze gaan knaller dat seizoen en daarmee dat je kaart beter wordt.

Nu heeft iedereen in no time min of meer een van de 5/6 teams. 95% van de spelerskaarten wordt nooit gebruikt.
Dat is simpelweg inherent aan de competitive game modes. Er kan idd meer gedaan worden met brons/zilver of max rating based events, maar of daar vraag naar is?

• risse
Nog mensen die 19 spelen zoals ik?

Division Rivals wordt weer meer gespeeld, dat leidt ik af aan het puntenaantal dat weer stijgt.

Heb nog steeds veel plezier met alle TOTS kaarten :)
risse schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:10:

Division Rivals wordt weer meer gespeeld, dat leidt ik af aan het puntenaantal dat weer stijgt.

Ik begon er even mee vanmiddag. Was er gelijk alweer klaar mee. Weet weer waarom ik fifa niet meer koop.
Ik ben veel beter dan mijn tegenstander en de ai probeert dan van alles om de wedstrijd gelijkwaardig te laten verlopen. Kreeg bijv zomaar vrije trappen en een strafschop tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte....ja daaag...

[Voor 13% gewijzigd door Harribo op 16-10-2019 14:47]

• risse
Harribo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Ik begon er even mee vanmiddag. Was er gelijk alweer klaar mee. Weet weer waarom ik fifa niet meer koop.
Ik ben veel beter dan mijn tegenstander en de ai probeert dan van alles om de wedstrijd gelijkwaardig te laten verlopen. Kreeg bijv zomaar vrije trappen en een strafschop tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte....ja daaag...
Door een flinke bodycheck kun je ook een vrije trap of pingel tegen krijgen. Deal with it :)

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:49
Harribo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

|:( 8)7

Are you for real?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
risse schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:10:

Ik ben net begonnen, de game 30 september 2019 gekocht voor de PlayStation 4 voor € 5,00. Ik ga EA niet meer sponsoren voor een minimale update en microtransactie games. :) Ik speel nu enkele weken en ik merk dat ik in dezelfde 'hype' zit als dat ik altijd had, als ik de nieuwste versie op de dag van release kocht. :) Als je een jaar overslaat is het gewoon ook een nieuwe versie. Het enige wat je mist is eigenlijk de nieuwste spelers roosters. De game functioneert op alle vlakken verder nog prima.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jerommeke96
Heb fifa 19 vrij snel nadat 20 uit kwam weer opgepakt omdat 20 absoluut niet leuk was.
Vond 19 eigenlijk beter spelen dan het hele 19 seizoen....tot 2 weken geleden.
Een paar keer per week wordt de verbinding met de server midden in je potje verbroken.
SB niveau's zijn aangepast blijkbaar, Legendarisch won ik 90% van de gevallen, nu verlies ik regelmatig van 80 ated teams...
In fifa 18 percies hetzelfde :( :( :( :(
Pagina: 1 ... 198 199 200 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee