Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
schultz92 en salsh 97 uit playerpicks. verder geen enkele speler hoger dan 82 uit de packs :P
prime moments best gaat naar het bankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Paffelton schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:15:
[...]

Waarom heb je de bruyne in de spits en son op het middenveld? Is toch niet nodig voor chem?
Is startformatie voor chem. Zo staat het met 2 tikjes op de d-pad

https://www.futbin.com/19/squad-builder/9121548/copy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Hassiebassie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:44:
[...]

Is startformatie voor chem. Zo staat het met 2 tikjes op de d-pad

https://www.futbin.com/19/squad-builder/9121548/copy
Hij weet dat het zo is voor chem, maar het is niet nodig om De Bruyne in de spits te zetten en Son op CVM, dat is wat hij bedoeld, je had ook met De Bruyne op CVM kunnen spelen en met Son op SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
buurman3 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:58:
[...]

je speelt toch niet via wifi hoop ik? wat jij beschrijft had ik exact toen ik nog over wifi speelde.
Dat doe ik wel. Zal binnenkort eens een kabeltje doortrekken. Hier heb ik geen kabel doorlopen naar boven.

Mensen die hier Thiago Mendes TOTS gebruiken? Op een of andere manier is hij bij verdedigend werk altijd te laat. Shockt er als een zoutzak maar achteraan. Zou het echt te maken hebben met zijn medium verdedigende workrate? Had hiervoor Doucoure sbc staan, prima CDM, maar met alle TOTS die nu rondlopen trekt hij het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Hassiebassie schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:02:
[...]

Dat doe ik wel. Zal binnenkort eens een kabeltje doortrekken. Hier heb ik geen kabel doorlopen naar boven.
heb ik ook gedaan. direct met LAN kabel is een must voor Fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mensen die hier Thiago Mendes TOTS gebruiken? Op een of andere manier is hij bij verdedigend werk altijd te laat. Shockt er als een zoutzak maar achteraan. Zou het echt te maken hebben met zijn medium verdedigende workrate? Had hiervoor Doucoure sbc staan, prima CDM, maar met alle TOTS die nu rondlopen trekt hij het niet meer.
Namechange?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
[...]

Fernandinho TOTS of Fabinho 91 proberen? Heb ze allebei, dikke prima met een shadow erop. Die medium verdedigend is ok, maar die high attacking zorgt ervoor dat ie veel naar voren aansluit en dus te laat is met omschakelen naar verdedigen.

[ Voor 26% gewijzigd door buurman3 op 19-07-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lekker. 1e potje WL was al een quit vd tegenstander tijdens het inlaadscherm :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Iemand meer problemen met SB?
Ik won 19 van de 20 potten op legendarisch.....nu verlies ik er 3 van de 4, creëer nog steeds enorm veel kansen maar er gaat bijna niks meer in, zelfs midden voor de goal schieten met Lacazette TOTS wordt een rolletje in de handen van de keeper...en elke tegen kans is raak, ongeveer door mn keeper heen...
Meer speel ik niet voor mn vakantie....SB speelt dit jaar wel leuk weg maar deze week is echt dramatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 18:54:
Iemand meer problemen met SB?
Ik won 19 van de 20 potten op legendarisch.....nu verlies ik er 3 van de 4, creëer nog steeds enorm veel kansen maar er gaat bijna niks meer in, zelfs midden voor de goal schieten met Lacazette TOTS wordt een rolletje in de handen van de keeper...en elke tegen kans is raak, ongeveer door mn keeper heen...
Ik loop vrijwel elk weekend over hetzelfde te klagen in WL

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Bossie schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 18:56:
[...]

Ik loop vrijwel elk weekend over hetzelfde te klagen in WL
Haha daarom sla ik die al over, dat overleven mn controllers niet.
Maarja als ik dan de SB ook al over moet gaan slaan....tja terug de kliko in dan meer weer |:(
Zien we na de vakantie wel weer, meestal speel ik dan niet meer zal nu niet anders zijn.
Fifa 19 eindigt in frustratie, zo is die ook voor 75% geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gameplay is nu wel erg heerlijk voor een zaterdag. Veel meer fun om casual wat WL wedstrijden te spelen.

Een belangrijke mijlpaal is behaald. TOTY CR7 heeft 1000 doelpunten gescoord. Een echte legendary!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:11:
Gameplay is nu wel erg heerlijk voor een zaterdag. Veel meer fun om casual wat WL wedstrijden te spelen.

Een belangrijke mijlpaal is behaald. TOTY CR7 heeft 1000 doelpunten gescoord. Een echte legendary!
Ik heb juist ivm de slechte gameplay op vrijdag/zaterdag de WL links laten liggen deze week.
Qua weer is wel een goede dag om wat uurtjes te verspillen achter de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Rivals is ook ziek hoor. Ik krijg ineens weer tegenstanders die kennelijk de God mode cheatcode gevonden hebben. Een goed matchmaking systeem blijft lastig voor EA kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Inmiddels een aardig team op de been:
https://www.futbin.com/19/squad/8543423

Merk alleen dat ik al erg lang blijf vasthouden aan Griezmann in de spits. Heeft iemand ervaring met Griezmann 91/92 of Butragueno 90?

Heb nu ongeveer 350k dus ik kan straks naar 1 van de 2 gaan upgraden, twijfel wat de beste keuze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambianz schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:25:
Inmiddels een aardig team op de been:
https://www.futbin.com/19/squad/8543423

Merk alleen dat ik al erg lang blijf vasthouden aan Griezmann in de spits. Heeft iemand ervaring met Griezmann 91/92 of Butragueno 90?

Heb nu ongeveer 350k dus ik kan straks naar 1 van de 2 gaan upgraden, twijfel wat de beste keuze is.
Speel al vrij lang (700 games, 500 goals)met Prime Butra terwijl ik al meermaals spitsen met hogere ratings heb geprobeerd.
Hij voegt in ieder geval erg veel snelheid en agressie toe in mijn aanvalsspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:01:
Rivals is ook ziek hoor. Ik krijg ineens weer tegenstanders die kennelijk de God mode cheatcode gevonden hebben. Een goed matchmaking systeem blijft lastig voor EA kennelijk.
Fifa 19 is al behoorlijk dood. Dus met minder spelers om tegen te loten zal het verschil tussen je tegenstanders groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 23:03:
[...]

Fifa 19 is al behoorlijk dood. Dus met minder spelers om tegen te loten zal het verschil tussen je tegenstanders groter zijn.
Helemaal niet? Zijn zat nog spelers online, de markt gaat op sbc tijden ook nog steeds als een dolle. God mode? Iets met ai wrs..
Of hoor jij bij de ea clan, mensen voor fifa 19 demotiveren om ze alvast warm te maken voor fifa 20? ;).
Ik geniet nog ff lekker van dit rare spel :)
Heb nu eindelijk een top team (vind ik).

Denk dat ik trouwens met de swaps misschien niet voor een mid icon ga. Kreeg vorige maand Hagi 89 en die klap ben ik nog niet te boven :p
Had geteld :), er zijn 17 mid icons die ik graag wil hebben van ongeveer 69. Kortom de kans is groter dat ik, bij eenmalig trekken, weer een nono pak.
Toch maar 2x Ultimate. Houdt je bezig he?

Net als de pro league sbc... Aan de lopende band winst maken

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 21-07-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:19:
[...]

Helemaal niet? Zijn zat nog spelers online, de markt gaat op sbc tijden ook nog steeds als een dolle. God mode? Iets met ai wrs..
Of hoor jij bij de ea clan, mensen voor fifa 19 demotiveren om ze alvast warm te maken voor fifa 20? ;).
Ik geniet nog ff lekker van dit rare spel :)
Heb nu eindelijk een top team (vind ik).
Bewaar je reactie maar, dan kan je het teruglezen als je weer gaat klagen ;)

Als je al jaren fifa zou spelen dan zou je weten dat in deze fase van de game steeds minder en minder spelers zijn. Enerzijds zijn de uitdagingen weg omdat iedereen nu wel een geheel TOTS team heeft, andere reden is dat de beroepsklagers ook nagenoeg wel definitief afgeknapt zijn op de game en niet geheel onbelangrijk is dat er weinig spelers fifa spelen op vakantie.

Nee ik hoor niet bij de EA clan. Waarom denk jij dat ik bij de 'EA clan' zou horen? Wat zijn de kenmerken van die clan?

WL loop aardig. 8-1. Verder bevalt het prima om niet meer verplicht wedstrijden te moeten spelen.
Speel nu ingame met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/7785061

Nog iets van 700-750k op de bank, maar geen idee wat ik ermee moet doen. Misschien maar tzt VDS kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bean77 Je kan altijd Walker ff meepakken, qua upgrades is in mijn team Maldini nog een klasse boven VVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:57:
@Bean77 Je kan altijd Walker ff meepakken, qua upgrades is in mijn team Maldini nog een klasse boven VVD.
Misschien wel interessant als CDM als sub voor Vieira als die kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Misschien wel interessant als CDM als sub voor Vieira als die kapot is.
Ik pak Vieira binnenkort zelf ook nog ff mee, bizar genoeg is hij momenteel makkelijker te halen dan bijvoorbeeld Fernandinho door al de gratis kaartjes van de objectives.

Zou Socrates ook kunnen halen als CAM en dan Firmino naar de spits. Vieira is misschien beter voor het team maar Socrates is de leukere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:52:
[...]

Als je al jaren fifa zou spelen dan zou je weten dat in deze fase van de game steeds minder en minder spelers zijn. Enerzijds zijn de uitdagingen weg omdat iedereen nu wel een geheel TOTS team heeft, andere reden is dat de beroepsklagers ook nagenoeg wel definitief afgeknapt zijn op de game en niet geheel onbelangrijk is dat er weinig spelers fifa spelen op vakantie.
Vakantie zeker een punt.
Ik vind trouwens het nu juist een leuke uitdaging. Nu heb ik een aardig gelijkwaardig team. Komt het meer aan op kunde.
Nee ik hoor niet bij de EA clan. Waarom denk jij dat ik bij de 'EA clan' zou horen? Wat zijn de kenmerken van die clan?
Is grappig bedoeld. Maar ea heeft het liefst natuurlijk dat je nu hunkert naar fifa 20.
WL loop aardig. 8-1. Verder bevalt het prima om niet meer verplicht wedstrijden te moeten spelen.
Speel nu ingame met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/7785061
Wat een heerlijk team!

Edit: mijn team nu
Gomez is echt heerlijk om mee te spelen , lekker rondjes draaien voorin, niet te grijpen, vind tegenstander niet altijd leuk

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-07-2019 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:20:
[...]

Ik pak Vieira binnenkort zelf ook nog ff mee, bizar genoeg is hij momenteel makkelijker te halen dan bijvoorbeeld Fernandinho door al de gratis kaartjes van de objectives.

Zou Socrates ook kunnen halen als CAM en dan Firmino naar de spits. Vieira is misschien beter voor het team maar Socrates is de leukere optie.
Bedankt voor de tip, op 1 speler na kunnen halen met nutteloze untradables. Uit de 2 pakjes dikke winsten omdat de prijzen van simpele kaarten vrij hoog liggen zie ik.

Firmino heb ik zelf niet mee gespeeld maar in fifa 18 vond ik hem geweldig als cam. Socrates is een goede allrounder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 12:26:
[...]

Bedankt voor de tip, op 1 speler na kunnen halen met nutteloze untradables. Uit de 2 pakjes dikke winsten omdat de prijzen van simpele kaarten vrij hoog liggen zie ik.

Firmino heb ik zelf niet mee gespeeld maar in fifa 18 vond ik hem geweldig als cam. Socrates is een goede allrounder.
Idd, daarnaast kun je England SBC erg goedkoop doen als je eerst Crouch ook ff meepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Pfff... Dan speel je als div. 4 speler ineens tegen een team met 5 icons. Dan heb ik het met een 2-1 nederlaag en zonder ook maar 1 icon nog niet eens slecht gedaan. Maar of het inderdaad komt door dat FIFA op zijn einde loopt? Rivals is naast de WL zo ook niet echt leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:05:
Pfff... Dan speel je als div. 4 speler ineens tegen een team met 5 icons. Dan heb ik het met een 2-1 nederlaag en zonder ook maar 1 icon nog niet eens slecht gedaan. Maar of het inderdaad komt door dat FIFA op zijn einde loopt? Rivals is naast de WL zo ook niet echt leuk meer.
Rivals gaat om skillrating niet om teamrating, 2-1 geeft toch aan dat het wel redelijk klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:03:
[...]

Rivals gaat om skillrating niet om teamrating, 2-1 geeft toch aan dat het wel redelijk klopt?
Oké, maar toch niet meer als ik er van de misschien 10 potjes vandaag ik geloof maar 1 heb gewonnen?

Laatste wedstrijd zo typerend: tot aan de 76e minuut 3-0 voor (en heer en.meester), eindstand 3-3....

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 21-07-2019 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Met mijn laatste wedstrijd van de 30 de 14e overwinning behaald.....maar vraag niet hoe! :)
Ik begon mijn laatste "sessie" vol goede moed. Ik had 11 overwinningen en nog 7 wedstrijden te spelen, maar verloor er gelijk 4 op rij!! Boven verwachting toch weer 2 gewonnen op rij en had dus in mijn laatste wedstrijd kans om goud 3 te behalen. Tijdens reguliere speeltijd stond ik 2-1 voor en maakt de tegenstander zoals wel vaker de 2-2 in blessuretijd. Kom al snel op 3-2 tijdens de verlenging, maar net al eerder schoot mijn dabbende tegenstander de 3-3 tegen de touwen in blessuretijd... Gelukkig won ik voor het eerst sinds lange tijd een penalty shootout :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
pacod schreef op maandag 22 juli 2019 @ 07:19:
Met mijn laatste wedstrijd van de 30 de 14e overwinning behaald.....maar vraag niet hoe! :)
Ik begon mijn laatste "sessie" vol goede moed. Ik had 11 overwinningen en nog 7 wedstrijden te spelen, maar verloor er gelijk 4 op rij!! Boven verwachting toch weer 2 gewonnen op rij en had dus in mijn laatste wedstrijd kans om goud 3 te behalen. Tijdens reguliere speeltijd stond ik 2-1 voor en maakt de tegenstander zoals wel vaker de 2-2 in blessuretijd. Kom al snel op 3-2 tijdens de verlenging, maar net al eerder schoot mijn dabbende tegenstander de 3-3 tegen de touwen in blessuretijd... Gelukkig won ik voor het eerst sinds lange tijd een penalty shootout :D
Nice! heerlijk gevoel, nu hopen op lekkere rewards :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
RoeKoe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 07:42:
[...]

Nice! heerlijk gevoel, nu hopen op lekkere rewards :*)
Zal mij benieuwen of er iets bruikbaars uit komt!

Mijn vrouw zei al tegen me... 'Was een zware bevalling of niet?' Had namelijk tijdens dat laatste potje veel last van FIFA la Tourette 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opnieuw elite gehaald. Dit keer met wat meer moeite. Ik ging 20-5 en had een mooie uitgangspositie. Die mooie uitgangspositie van 2 potten later volledig verdwenen. 20-7. Gelukkig won ik de laatste 3 potten toch nog. Playerpick Salah en futties Lozano hebben mij vaak gered. Ook viel flashback firmino heel positief op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loopt er na alle regenboog kaarten nog een leuke CDM rond?
Ik heb een beetje het gevoel dat prime Vieira mijn zwakste schakel begint te worden. Buiten zijn uitschuifbenen is zijn voetballend vermogen toch wel heel beperkt.
Ben nu wel die Walker aan het uitproberen, maar ben benieuwd of er nieuwe OP CDM's (liefst m/h) op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Nu met de Walker SBC weer kleine aanpassing gedaan aan team:
https://www.futbin.com/19/squad/9174478

Zou toch nog heel graag TOTY de Bruyne willen toevoegen, maar die is voor mij onbetaalbaar. Of ik moet bij mijn volgende pakketje toevallig een enorme knaller maken.

Nog tips? Heb helaas maar 60K momenteel en met de SBC's van de laatste tijd beginnen mijn spelers in de club ook enigszins op te raken.

Mis toch een beetje mijn oude trio van Ramos, Varane en Courtois. Op de een of andere manier waren die toch heel solide. Ze staan nu in mijn reserve/rust team.
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:52:
Ik heb opnieuw elite gehaald. Dit keer met wat meer moeite. Ik ging 20-5 en had een mooie uitgangspositie. Die mooie uitgangspositie van 2 potten later volledig verdwenen. 20-7. Gelukkig won ik de laatste 3 potten toch nog. Playerpick Salah en futties Lozano hebben mij vaak gered. Ook viel flashback firmino heel positief op
Is die Firmino echt zo goed? Wel laatste tijd gezien in Rivals en hij is soms echt pijlsnel. Heel vervelend.

[ Voor 32% gewijzigd door Hassiebassie op 22-07-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Hassiebassie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:47:

Is die Firmino echt zo goed? Wel laatste tijd gezien in Rivals en hij is soms echt pijlsnel. Heel vervelend.
Firmino is voor mij echt een baas, gebruik hem als CAM in mijn 433 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Ik heb Bobby zojuist ook nog maar even binnen gehengeld inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Bean77 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:39:
Ik heb een beetje het gevoel dat prime Vieira mijn zwakste schakel begint te worden. Buiten zijn uitschuifbenen is zijn voetballend vermogen toch wel heel beperkt.
Ben nu wel die Walker aan het uitproberen, maar ben benieuwd of er nieuwe OP CDM's (liefst m/h) op de markt zijn.
Wat voor CDM zoek je? Eventueel zou je een ICON CV kunnen halen en dan VvD op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 13:18
Bean77 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:39:
Je zou in een 5 atb kunnen starten en dan een cv doorschuiven?

Maldini, TOTY Varane, Militao of als echt (kleine) CDMs TOTY Kante, OP Zanetti, TOTS Allan, TOTS Fernandinho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pompi schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:24:
[...]

Wat voor CDM zoek je? Eventueel zou je een ICON CV kunnen halen en dan VvD op het middenveld.
VvD op het middenveld? Zelfs zijn TOTY heeft (maar) 86, dat is IMO te weinig als CVM. Dat moeten wel tanks zijn omdat ze de hele wedstrijd bijna moeten rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
Hassiebassie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:54:
[...]

VvD op het middenveld? Zelfs zijn TOTY heeft (maar) 86, dat is IMO te weinig als CVM. Dat moeten wel tanks zijn omdat ze de hele wedstrijd bijna moeten rennen.
86 wat? Pace? Is prima te boosten met juiste chem style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Paffelton schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:57:
[...]

86 wat? Pace? Is prima te boosten met juiste chem style.
Nee, bedoelde stamina. Pace is inderdaad prima.
Merk wel dat tegen alle sneltreinen met TOTY en andere topkaarten je verdedigers ook topsnelheid moeten hebben. Mijn David Luiz met 84 pace normal is nu eigenlijk al te langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoeKoe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:20:
[...]

Firmino is voor mij echt een baas, gebruik hem als CAM in mijn 433 opstelling.
Hetzelfde, zelfs met agressive interceptions is 90m mijn meest bepalende speler op het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:29:
[...]

Hetzelfde, zelfs met agressive interceptions is 90m mijn meest bepalende speler op het veld.
Heb hem toch maar gehaald met nog een paar minuten resterend. Kreeg nog angelino TOTS en Lala HL uit de pakketjes. Kan ik weer mooi verpatsen aangezien ik deze Lala nu dubbel heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je tegenwoordig instant loss ivm inactivity als je via de ps4 knop naar het menu gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:13:
Krijg je tegenwoordig instant loss ivm inactivity als je via de ps4 knop naar het menu gaat?
Volgens mij niet, heb het afgelopen weekend nog gedaan. En toen begon hij 'gewoon' met aftellen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:16:
[...]

Volgens mij niet, heb het afgelopen weekend nog gedaan. En toen begon hij 'gewoon' met aftellen.
Hier niet, beetje jammer als je 3-1 voorstaat ...
Ben sowieso wel een beetje klaar met de inconsistente gameplay, in het weekend is het slow-motion voetbal en vanavond flitst alles voorbij in rivals alsof de game op 120/140% gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:33:
[...]

Je zou in een 5 atb kunnen starten en dan een cv doorschuiven?

Maldini, TOTY Varane, Militao of als echt (kleine) CDMs TOTY Kante, OP Zanetti, TOTS Allan, TOTS Fernandinho?
hmmm ik ben ook wel erg lastig met een cdm. Meest ideale zou een 2e gullit zijn. Varane is weer lastig met stamina en balance en zo heeft elke speler wel iets. Milinkovic zou denk ik nog het meest aan het profiel hebben voldaan als die een futtie was geworden. TOTS sbc Goretzka zou ook een goede zijn, maar helaas gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:07:
[...]

hmmm ik ben ook wel erg lastig met een cdm. Meest ideale zou een 2e gullit zijn. Varane is weer lastig met stamina en balance en zo heeft elke speler wel iets. Milinkovic zou denk ik nog het meest aan het profiel hebben voldaan als die een futtie was geworden. TOTS sbc Goretzka zou ook een goede zijn, maar helaas gemist.
TOTY Kante of KDB naast Gullit zou toch prima kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:09:
[...]

TOTY Kante of KDB naast Gullit zou toch prima kunnen?
Kante is een midget. KDB zou misschien nog het dichtst bij komen. Had eerder gehoopt dat met al die tots etc kaarten dat er een goedkopere OP lange CDM slager zou rondlopen, eventueel uit een mindere competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:48:
[...]

Kante is een midget. KDB zou misschien nog het dichtst bij komen. Had eerder gehoopt dat met al die tots etc kaarten dat er een goedkopere OP lange CDM slager zou rondlopen, eventueel uit een mindere competitie.
Headliner Poggy kan altijd nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bean77 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:48:
[...]

Ik speel met TOTS Goretzka en TOTS Witsel en ben daar erg tevreden over. Als CDM is Witsel dit jaar misschien zelfs nog wel beter.

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/8836987
Speel voornamelijk 3-5-2 en 4-2-3-1 of een heel aanvalllende 5-2-1-2.
Meer die met TOTS Havertz spelen? Beste speler die ik ooit gehad heb!

[ Voor 17% gewijzigd door sjakieman op 22-07-2019 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:42
sjakieman schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:00:
[...]
Ik speel met TOTS Goretzka en TOTS Witsel en ben daar erg tevreden over. Als CDM is Witsel dit jaar misschien zelfs nog wel beter.
..
Zowel Goretzka als Havertz: willen, uitermate graag! Kunnen, nee :+ }:O
Mijn team

Havertz is way ouy of my league en Goretzka zal vrees ik niet meer terug komen :'(

Mag ik vragen wat je instructies zijn voor Witsel als CAM? Ik durf hem haast niet van zen vertrouwde CM plekje halen :)

[ Voor 9% gewijzigd door trees op 23-07-2019 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
[...]

Havertz is inderdaad vreselijk goed! Ik kreeg hem tijdje terug als rode fut champs kaart. Speel hem nu op 8 chem en is echt vreselijk goed. Scoort eigenlijk altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
trees schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 06:57:
[...]

Mijn team

Havertz is way ouy of my league en Goretzka zal vrees ik niet meer terug komen :'(

Mag ik vragen wat je instructies zijn voor Witsel als CAM? Ik durf hem haast niet van zen vertrouwde CM plekje halen :)
Ik ben ook aan het wachten op die Goretzka SBC nog een keer. Heb niet eens een bundesliga team, maar mochten Havertz en Reus betaalbaar zijn over een paar weken, kan ik daar een mooi trio van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:25:
[...]

Ik ben ook aan het wachten op die Goretzka SBC nog een keer. Heb niet eens een bundesliga team, maar mochten Havertz en Reus betaalbaar zijn over een paar weken, kan ik daar een mooi trio van maken.
Heb Ballack, Goretzka en/of Reus zouden Prima kunnen.

Goretzka destijds niet kunnen doen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Gisteren dus toch de Firmino Flashback gedaan. Hierdoor ging Hazard 93 TOTW naar de bank...

Dus besloot ik hem te verkopen en Son weer een upgrade te geven, team ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/19/squad/9185551

Nu dus weer 250K op de bank.

TOTY de Bruyne zou hier dus prachtig tussen passen, maar helaas kom ik ruim 2 miljoen te kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Jammer van die Telles anders kon je nog full chem starten ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik speel met veratti tots op de cdm. Ondanks dat ie net zo hoog is als de salontafel hier thuis, is het wel een bijtertje met zn 99 agressie. Schuwt de duels niet, is lekker fel. Alleen je wint geen enkel kopduel met hem. Maar als je paar lange verdedigers erachter hebt ervaar ik dat niet als een groot probleem. Hij is ook niet heel duur, dus wellicht een optie voor diegene die nog een cdm zocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Na het verkopen van mijn UCL Aguero, vandaag de prime Eusebio sbc afgerond. Ben heel benieuwd hoe hij speelt.

Dit is mijn team nu https://www.futbin.com/19/squad/9188425

Vind alleen pogba niet zo'n ster dit jaar, zijn er nog een beetje betaalbare opties? Zit te denken aan TOTS Bernardo Silva of Fernandinho, iemand ervaring ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
RoeKoe schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:43:
Na het verkopen van mijn UCL Aguero, vandaag de prime Eusebio sbc afgerond. Ben heel benieuwd hoe hij speelt.

Vind alleen pogba niet zo'n ster dit jaar, zijn er nog een beetje betaalbare opties? Zit te denken aan TOTS Bernardo Silva of Fernandinho, iemand ervaring ze?
Krijg die Eusebio vaak tegen. Die man schiet ze er met z’n linker teennagel nog snoeihard in. Daar ga jij veel plezier aan beleven

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoeKoe schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:43:

Bernardo Silva moet je niet lager spelen dan CAM, ik gebruik hem overal voorin zelfs op LW/LF/ST afhankelijk van de wedstrijd.

Fernandinho heb ik zelf nog niet mee gespeeld, maar vind him zeer vervelend als tegenstander.
Voor mijn gevoel is hij vooral een 3/4IF van Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
trees schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 06:57:
[...]

Mijn team

Witsel speelt niet als CAM maar als CDM (in al mijn opstellingen). Dit is alleen hoe ik start. Wijnaldum staat als RCAM (4231), RM (352) of RB (5212).
Joster schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:24:
[...]

Jammer van die Telles anders kon je nog full chem starten ook :+
Telles is te goed om eruit te laten. Bovendien is het verschil tussen 8 en 10 chem heel klein. Pas bij minder dan 7 chem wordt het verschil snel groter. Heb ook gewoon 100 team chem dus dat zit wel goed!

Kan helaas al een week niet meer online op mijn PS4. Vrees dat de netwerkkaart het begeven heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:27:
[...]

Witsel speelt niet als CAM maar als CDM (in al mijn opstellingen). Dit is alleen hoe ik start. Wijnaldum staat als RCAM (4231), RM (352) of RB (5212).

[...]

Telles is te goed om eruit te laten. Bovendien is het verschil tussen 8 en 10 chem heel klein. Pas bij minder dan 7 chem wordt het verschil snel groter. Heb ook gewoon 100 team chem dus dat zit wel goed!

Kan helaas al een week niet meer online op mijn PS4. Vrees dat de netwerkkaart het begeven heeft...
Heb jij geen twee PS4’s dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:35:
[...]

Heb jij geen twee PS4’s dan?
Ehm nee... Niet heel gek toch? Of heeft iedereen hier een 2e als backup zodat ze geen weekend league missen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:51:
[...]

Ehm nee... Niet heel gek toch? Of heeft iedereen hier een 2e als backup zodat ze geen weekend league missen? ;)
:+, hoewel dat niet de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Hebben jullie je CDM op agressive intercepeptions staan? Ondanks dat de agressie van mn Fernandinho TOTS en Thiago Mendes zeer hoog is, zijn het soms net 2 lantaarnpalen. Mijn tegenstanders duiken soms echt voor hun man om een bal te onderscheppen en die van mij staan stil. Alleen met constant pressure krijg ik zo'n resultaat maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen dat doet vanaf de aftrap...

En de Vidal SBC: nog doen of niet? Past niet in de basis maar als wissel om de bank warm te houden misschien leuk?

[ Voor 13% gewijzigd door Hassiebassie op 24-07-2019 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Bossie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:11:
[...]
Hier niet, beetje jammer als je 3-1 voorstaat ...
Ben sowieso wel een beetje klaar met de inconsistente gameplay, in het weekend is het slow-motion voetbal en vanavond flitst alles voorbij in rivals alsof de game op 120/140% gaat.
Mijn laatste pot won ik met 9-2 in D3. Duidelijk dat er weer iets met de servers was. Ik vond het wel een mooie afsluitende uitslag ter afsluiting van fifa in het algemeen. Ik twijfel al langer om helemaal te stoppen met fifa, meestal ga ik na een paar weken weer spelen, maar het is ieder jaar weer een herhaling.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
El Profesor schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 07:55:
[...]

Mijn laatste pot won ik met 9-2 in D3. Duidelijk dat er weer iets met de servers was. Ik vond het wel een mooie afsluitende uitslag ter afsluiting van fifa in het algemeen. Ik twijfel al langer om helemaal te stoppen met fifa, meestal ga ik na een paar weken weer spelen, maar het is ieder jaar weer een herhaling.
Afgelopen 3 weken heb ik vakantie gehad en besloten FIFA 19 te laten voor wat het is. Ik twijfelde nog wel even na alle, toch wel weer leuke, sbc's die er nu verschijnen, maar het is goed zo. Nu 2 maanden de tijd om alle liggende games uit te spelen voor FIFA 20 (of toch misschien PES dit jaar..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
sjakieman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:27:
[...]

Haha ja is ook, maar ik ben wat dat betreft gewoon een full player chem addict :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Goelan schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:22:
[...]
(of toch misschien PES dit jaar..).
Ik ga overstappen straks ben al dat scripted gameplay zo beu van EA. En ook de gameplay offline en het niet ontwikkelde career modes om een paar voorbeelden te noemen
Daarnaast zit er een veel betere custom tactics systeem in PES en veelal lovende gameplay ervaring van mensen ga ik het doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga pes zeker een kans geven maar in mijn ervaring is dat qua scripted gameplay nog erger dan fifa. Maar wie weet

8x sbc totw84+ gedaan, 1x86,7x84...pfff

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:42:
Ik ga pes zeker een kans geven maar in mijn ervaring is dat qua scripted gameplay nog erger dan fifa. Maar wie weet

We gaan je missen in fifa 20.

Inmiddels bewust afgezakt in DR naar rond de 2050 punten. Merk dat het daar wat prettiger voetballen is zonder te moeten 'schaken'.
Game mechanics lijken wat uit balans, maar je hebt ze mee of tegen. Aangezien ik daar nauwelijks meer omgeef blijf ik gewoon stoïcijns door voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Harribo schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:42:

Ik dacht daarnet, ik doe er nog 1....

1x 87 keeper.
Wel nog paar IF van de transferlist gepakt.
Marktwaarde direct gestegen d:)b

Ik begin die SBC's steeds meer aan te voelen. Dat wordt wat met Fifa 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen er weinig van bij EA, eerst speelt Rivals erg snel en responsief en nu is het trager dan WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:08:
Ze kunnen er weinig van bij EA, eerst speelt Rivals erg snel en responsief en nu is het trager dan WL.
Hier ook vanavond nog 2 potjes gedaan. 1 met dikke lag; 2-1 verloren al ging hij wel heel slap tijd rekken en de andere simpel 4-2 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:24:
[...]

Hier ook vanavond nog 2 potjes gedaan. 1 met dikke lag; 2-1 verloren al ging hij wel heel slap tijd rekken en de andere simpel 4-2 gewonnen.
Ik wilde Kimpembe nog ff afmaken, inmiddels binnen, Neymar blijft leuk als spits :)
Het is idd laggy, of trage games of speed-up-lag, veel games hierdoor ook binnen de eerste 20 minuten gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:42
Ik ben ook een poging aan het doen om die Kimpembe te halen, alleen lijkt het mij niet gegund :)
Het lijkt wel dat elke match die ik speel met een Ligue 1 verdoemd is.
Wil ik eerst 1 of 2 - 0 uitlopen om later in de match IF Di Maria in te brengen, is er 100% een RQ vooraleer ik die mogelijkheid heb. Breng ik 'm daarentegen vanaf de aftrap in lukt het mij bijna altijd om 1-0 te scoren of 1-1 terug te komen via Di Maria, maar krijg ik nadien (als de 'druk' er af is om met een Ligue 1 te scoren...) gegarandeerd een resem doelpunten tegen.
Zonet 3 matchen gespeeld zonder Ligue 1.. Uiteraard 3x gewonnen |:( |:( |:( |:( |:(
Laat het ons op de hitte afschuiven O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Uit de futties SBC van vandaag trek ik zo maar even Militao TOTS :D

In mijn huidige team past hij niet direct:
https://www.futbin.com/19/squad/9207916

Dus Alonso naar de bank, Marquinhos verkopen en Alex Telles halen?

Ik ben benieuwd of de Futties van Batshuayi en Richarlison worden. Beide hebben 4 SM en 5 WF. Mogelijk zouden ze zelfs De Bruyne en/of Kluivert kunnen vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Hassiebassie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:27:

Ik ben benieuwd of de Futties van Batshuayi en Richarlison worden. Beide hebben 4 SM en 5 WF. Mogelijk zouden ze zelfs De Bruyne en/of Kluivert kunnen vervangen :)
Ik heb op Richarlison gestemd, die kerel is echt goed en speelt nog steeds in mijn fitness team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hassiebassie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:27:
Uit de futties SBC van vandaag trek ik zo maar even Militao TOTS :D

In mijn huidige team past hij niet direct:

Dus Alonso naar de bank, Marquinhos verkopen en Alex Telles halen?

Ik de Militao troll, Felipe:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Eindelijk weer een fatsoenlijke playerpick, tots sterling. De blauwe had ik al uit een pakketje dus mooi weer wat coins er bij om mijn fitness Serie-a team te boosten!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
Ik kwam helaas niet verder dan 89 Atal, prima SBC voer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:31:
[...]

Ik heb op Richarlison gestemd, die kerel is echt goed en speelt nog steeds in mijn fitness team.
Laat maar komen Idd, worden een leuk duo met FB Firmino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard heb ik gestemd op Belotti met mijn serie a team. Of een upgrade nu echt veel toevoegt aan mijn team, moet ik nog bezien.

Hoewel ik nu aan het sparen ben voor tots Naingolan. Heb nu 1250k nog een paar 100k.
Ben benieuwd of hij de coins waard zal zijn.
Hoop dat ik Naingolan snel kan kopen, want ik ga het weekend op vakantie naar Frankrijk, kan ik nog ff spelen.

Ben trouwens zeer blij met mijn, wel iets dure, doelman Op Schmeichel.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 25-07-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Harribo schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:40:
.....

Ben trouwens zeer blij met mijn, wel iets dure, doelman Op Schmeichel.
Die zie ik nou nooit iemand gebruiken. Hoe speelt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Die zie ik nou nooit iemand gebruiken. Hoe speelt hij?
Ik vind het mijn beste goalkeeper tot nu toe. Hij redt zelfs ook met zijn voeten terwijl dat niet vermeld wordt.
Uiteraard laat hij ook wel eens een bal door maar ik ben zeer blij dat ik hem heb. Hij houdt me vaak in de wedstrijd. Groot ,sterk, positioneel heel goed, ziet situaties aankomen.
Mijn ervaring he?
Bij sommigen lees ik andere ervaringen en lees ook hier en daar dat hij wel een 30 wedstrijden nodig heeft om echt top te worden. Bij mij was hij meteen een verbetering en dat werd op den duur nog beter.
Ik wilde een de Gea weer kopen maar dat laat ik nu varen.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 25-07-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zelf gebruik ik TOTS Alisson maar eigenlijk merk ik nauwelijks verschil met Courtois.
Met een basic Chem komen alle stats op 99.

Ik denk dat het dan echt aankomt op lengte en misschien snelheid.

Voordeel voor mij is dat Alisson een Braziliaan is en dus prima linkt met de rest van mijn verdediging. Maar daar heeft een Icon natuurlijk geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:49:
[...]

Ik vind het mijn beste goalkeeper tot nu toe. Hij redt zelfs ook met zijn voeten terwijl dat niet vermeld wordt.
Uiteraard laat hij ook wel eens een bal door maar ik ben zeer blij dat ik hem heb. Hij houdt me vaak in de wedstrijd. Groot ,sterk, positioneel heel goed, ziet situaties aankomen.
Mijn ervaring he?
Bij sommigen lees ik andere ervaringen en lees ook hier en daar dat hij wel een 30 wedstrijden nodig heeft om echt top te worden. Bij mij was hij meteen een verbetering en dat werd op den duur nog beter.
Ik wilde een de Gea weer kopen maar dat laat ik nu varen.
Mjah, ik vind dit vooral confirmation bias :)
Keepers gaan het verschil simpelweg niet maken als de tegenstander je verdediging weet uit te spelen of uit te laten stappen en keepers gaan ook het verschil niet maken met de vele "meta" finishes.

De meeste keepers worden volgens mij gekozen op basis van traits (en welke met chem uit je rode player picks komen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:12:
Zelf gebruik ik TOTS Alisson maar eigenlijk merk ik nauwelijks verschil met Courtois.
Met een basic Chem komen alle stats op 99.

Ik denk dat het dan echt aankomt op lengte en misschien snelheid.

Voordeel voor mij is dat Alisson een Braziliaan is en dus prima linkt met de rest van mijn verdediging. Maar daar heeft een Icon natuurlijk geen last van ;)
Volgens mij zijn die 2 ook wel goede keepers. Ik had weinig keuze in de serie a omdat Donnarumma stuntelkees , Sirigu en de voor mij iets betere Szscesny if mij toch niet goed bevielen. Dus ik moest iets anders doen.
Stats zeggen niet altijd iets. Het gaat er ook om, volgens mij, ook bij spelers, ook om het type speler/keeper.
Donnarumma heeft een bepaalde stijl van keepen vind ik, anders weer dan bijv. Sirigu.
Lengte zeker belangrijk bij een keeper denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop echt dat het binnenkort weer wat koeler wordt buiten (en binnen), dan ga ik nog 1 miljoen coins aan packs openen. De game al drie weken niet aangeraakt. Wat een vrije tijd ineens. En dat tot september, heerlijk! Dan weer terug naar de verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Had Thauvin en Acuna als player picks. Acuna in een SBC gestopt en Thauvin nog even gebruiken om Kimpembe binnen te halen (nog 1 overwinning te gaan)

Dit is mijn huidige ploeg, in-game speel ik met Hernandez in de spits en Havertz op CAM.

https://www.easports.com/...fId=fRHPlCfybB0Z:FFA19XBO

Onlangs TOTS Sule voor TOTS Tah gehaald en de SBC voor Hernandez voltooid. De laatste gewoon omdat ik het een leuke kaart vond :) Dit weekend denk ik mijn laatste WL doen en dan gaat het ook op een lager pitje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
3-1 tot nu toe :) goed begin halve werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:01:
Ik hoop echt dat het binnenkort weer wat koeler wordt buiten (en binnen), dan ga ik nog 1 miljoen coins aan packs openen. De game al drie weken niet aangeraakt. Wat een vrije tijd ineens. En dat tot september, heerlijk! Dan weer terug naar de verslaving.
Weet waar je aan begint! :)
Juist weer om ff te spelen vind ik, buiten is niet te zijn en avonds ga ik met dit weer toch niet vroeg slapen.

Heb ondertussen de hele league serie a sbc ingevuld.
In de hoop dat er een leuke sbc speler daarmee te verkrijgen is.
De duurdere teams nog niet opgestuurd, mocht de sbc speler tegen vallen.
Neem aan dat er zo'n speler nog voor de serie a komt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:46:
[...]

Weet waar je aan begint! :)
Juist weer om ff te spelen vind ik, buiten is niet te zijn en avonds ga ik met dit weer toch niet vroeg slapen.
Het is al tegen de 30 graden in huis. Als ik daar m'n PC bij aanzet wordt het er niet koeler op. Nee, ik blijf rustig zitten waar ik zit :P

Maak me trouwens geen illusies dat ik iets uit de packs haal hoor, maar anders staat het er ook niks te doen. Kan ik net zo goed even een paar minuten packs gaan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
8-6 Zilver 2 nu behaald. Prachtige overwinning daarnet. 3-1 achter. Met mijn super wissels van Richarlison, Torres en Quagliarella weet ik het net om te buigen. Daarna de verlenging waar we allebei nog 1x scoren. Ik pak zijn 2e penalty in de reeks en notabene mijn 5e speler mist. Daarna redt Alisson in de hoek de pingel van Ballack en poeiert Thiago Mendes snoeihard zijn strafschop binnen en is de overwinning in de pocket :)

Dit zijn de lekkerste. :9~

:)F

P.S. wat is button delay trouwens verschrikkelijk. Moest tegen een 87 team met 89 chem maar het liep zo traag als dikke stront. Gelukkig trok ik die zege met 2-3 net over de streep.

[ Voor 17% gewijzigd door Hassiebassie op 27-07-2019 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:45:
8-6 Zilver 2 nu behaald. Prachtige overwinning daarnet. 3-1 achter. Met mijn super wissels van Richarlison, Torres en Quagliarella weet ik het net om te buigen. Daarna de verlenging waar we allebei nog 1x scoren. Ik pak zijn 2e penalty in de reeks en notabene mijn 5e speler mist. Daarna redt Alisson in de hoek de pingel van Ballack en poeiert Thiago Mendes snoeihard zijn strafschop binnen en is de overwinning in de pocket :)

Dit zijn de lekkerste. :9~

:)F

P.S. wat is button delay trouwens verschrikkelijk. Moest tegen een 87 team met 89 chem maar het liep zo traag als dikke stront. Gelukkig trok ik die zege met 2-3 net over de streep.
Richarlison geen basis materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Richarlison geen basis materiaal?
Eigenlijk wel, maar in combinatie met Quagliarella en Torres is hij ongelofelijk effectief. Als de spelers wat vermoeider zijn wissel ik mijn voorhoede. Quagliarella staat op 10 en is met een spil kaartje iemand die een bal kan vasthouden en de perfecte pass kan geven als Torres en Richarlison op volle snelheid langs iedereen rennen en een paar goaltjes meepikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Nu 1x tegen Richarlison wl gespeeld en dat viel niet mee. Zowel over de grond als met het hoofd ijzersterk.

Zelden tegen zo een goede spits gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 21:25
Toch nog even wl gestart gisteren 7-1 geindigd ook 7 rage quits achter elkaar nog nooit meegemaakt :) vandaag 4 potjes dat ging weer minder was weer FIFA comedy.
Tegen matige teams verliezen of net aan winnen en een team met Gullit, Cruijff win je weer. Lijkt wel als je tegen mindere teams speelt de gameplay veranderd.

Richarlison is trouwens echt een goede fijne spits. In de 16 echt dodelijk ben blij dat ik heb gedaan, hopelijk kan ik pogba nog doen als die niet belachelijk duur wordt dan is mijn team af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Wat kun je nog tegen corners doen, het is echt onbegrijpelijk maar ik krijg gewoon minimaal 2 doelpunten uit corners tegen per wedstrijd. Hij zit er gewoon altijd in..

Verder leuk om trieste (zelfs oudere met 1984 in de naam) tegen te komen die alle filmpjes gaan kijken, 60 sec pauze houden etc.
Pagina: 1 ... 196 ... 200 Laatste