Huh? Bij mij speelde het juist sneller dan normaal.Sleehond schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:29:
Nou die update 1.16 is ook weer ruk hoor......
Zo traag als een schildpad het spel vanavond. Zit weinig "souplesse" in. Traag gebeuren... zucht
Ongelooflijk, dat je na een jaar spelen nog steeds overal de schuld bij zoekt, behalve bij jezelf.. Als ik jou was zou ik FIFA 20 lekker skippen.Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:27:
[...]
Niet alleen op basis van je keeper. Maar hij kan wel het verschil maken. Net als een goede spits.
Je kunt nog zo goed verdedigen , als je de ai tegen hebt en de balletjes ketsen af naar de spits van de tegenstander dan ben je machteloos.
Szczesny is ook geen topkeeper maar is niet zo aan het stuntelen als tots Donnarumma.
Kan er nu tenminste weer mee leven.
Overal een complot achter zoeken?Maichel schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:59:
Gisteren was het 2 jaar terug van Nouri toch?
En hoewel het om een andere Nouri gaat, viel me dit op:
Nouri + datum =
[Afbeelding]
Toeval?
Hij speelt in Allsvenkan. Die zit de MM, daar gaan de verdedigers voor flink geld weg
Volgens mij heb je hier al een jaar last van...je valt steeds in herhaling namelijk.Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:09:
Ok nu een potje....4-2 verloren. Zijn keeper Buffon redt er 11, mijn keeper Donnarumma redt er 1.
3 vd 4 tegendoelpunten kwamen allemaal tot stand uit klutssituaties, ik verdedig ze van afstand en blok schoten maar ze vallen gewoon vlak weer voor de voeten van zijn spits. Sorry maar daar is niet tegen te spelen die ai.
1 was mijn eigen schuld, te snel gehapt.
En serieus, jullie kunnen wel zeggen het ligt niet aan de keeper maar ELKE wedstrijd, werkelijk ELKE wedstrijd heeft hij veel minder saves dan de tegenstander. Dat is geen toeval.
Maar ik zal verder kijken wat ik eraan kan doen.
Als de tegenstander veel meer saves heeft, kan het ook aan je afronding liggen....
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 11-07-2019 08:21 ]
Don't feed the troll.bvbal79 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:20:
[...]
Volgens mij heb je hier al een jaar last van...je valt steeds in herhaling namelijk.
Als de tegenstander veel meer saves heeft, kan het ook aan je afronding liggen....
Gisterenavond wel lekker een paar potjes gespeeld. Moet zeggen dat ik nu wel veel relaxter speel nu er geen 'druk' meer op zit qua WL etc.
Denk dat ik de komende periode lekker wat formaties ga uitproberen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is niet waar, ik zie mijzelf soms ook fouten maken.Solotov schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:04:
[...]
Ongelooflijk, dat je na een jaar spelen nog steeds overal de schuld bij zoekt, behalve bij jezelf.. Als ik jou was zou ik FIFA 20 lekker skippen.
Maar als de keeper dan ook zulke rare fratsen uithaalt, word het wel heel moeilijk.
Ik probeer nu anders te verdedigen en dat gaat nu wat beter gelukkig.
Ook blij met een andere keeper. Geen gestuntel tenminste
Ik had Donnarumma (2e optie was Oblak) en Mancini in mijn playerpicksHarribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:55:
[...]
Dat is niet waar, ik zie mijzelf soms ook fouten maken.
Maar als de keeper dan ook zulke rare fratsen uithaalt, word het wel heel moeilijk.
Ben beniewd of hij een upgrade is ivm Ederson door Maldini zal hij wel op 10 chem in te passen zijn.
Beide spelers ook al eerder gekregen als rood kaartje, het was dus in ieder geval een goede beslissing om deze in een SBC te stoppen.
@Bean77 41212-2 en 433-4 zijn ook erg leuk om te spelen. Ivm met 4231, zijn mijn buitenspelers in 433-4 veel meer betrokken bij het spel.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 11-07-2019 10:42 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
@Bossie Hoe staan jouw wingers (en tactics) dan ingesteld? Want als ik 4-3-3-4 speel, lijkt het juist altijd alsof mijn buitenspelers amper mee doen met het spel....
post ik vanavond ffsirkeith schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:22:
@Bossie Hoe staan jouw wingers (en tactics) dan ingesteld? Want als ik 4-3-3-4 speel, lijkt het juist altijd alsof mijn buitenspelers amper mee doen met het spel....
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben benieuwd!Bossie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:40:
[...]
Ik had Donnarumma (2e optie was Oblak) en Mancini in mijn playerpicks
Iets anders... Ik speel op de pc maar krijg geen roze loan futties voor de voting. Zie geen player picks. Vorig jaar wel. Heb even gezocht maar zag nog nergens dat die voting niet voor de pc was...
Heb ze allemaal gehad. Je krijgt een popup met dat je mag kiezen, maar ze staan vervolgens onder: Claim your items.Harribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:45:
[...]
Ben benieuwd!![]()
Iets anders... Ik speel op de pc maar krijg geen roze loan futties voor de voting. Zie geen player picks. Vorig jaar wel. Heb even gezocht maar zag nog nergens dat die voting niet voor de pc was...
Of je bent gewoon uitgesloten natuurlijk...
Zo de wekelijkse bagger ook weer binnen, Onyekuru en Stones daarnaast weer veel MOTM discard ,geen enkele walkout, en alweer geen Ronaldo/Mbappe/Neymar.... gelukkig speelt het spel dan wel weer bagger dus dat is consistent.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Lees ik nou goed dat EA nu eindelijk aan je verwachtingen voldoet? Bijna iedereen is nog aan het wachten tot het spel aan hun verwachtingen voldoet en jij bent bevoorrecht dat je dat nu al hebt.simons schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:20:
Zo de wekelijkse bagger ook weer binnen, Onyekuru en Stones daarnaast weer veel MOTM discard ,geen enkele walkout, en alweer geen Ronaldo/Mbappe/Neymar.... gelukkig speelt het spel dan wel weer bagger dus dat is consistent.
Bofkont
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Iedereen reageert altijd op jou stuntel keepers syndroom, wellicht keer leuk als je wat gameplay van jezelf hier dropt zodat we er een beeld bij hebben... dan dat we eeuwig blijven speculeren...Harribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:55:
[...]
Dat is niet waar, ik zie mijzelf soms ook fouten maken.
Het aantal pc-spelers is natuurlijk zeer beperkt, vandaar dat we allemaal ook erg nieuwsgierig waren toen Harribo eerder de switch maakte naar de PS4.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:40:
[...]
Iedereen reageert altijd op jou stuntel keepers syndroom, wellicht keer leuk als je wat gameplay van jezelf hier dropt zodat we er een beeld bij hebben... dan dat we eeuwig blijven speculeren...
Ik had het wel leuk gevonden om een paar potjes met een mede-grunniger te spelen
Nou 2 potten Rivals waren echt ouderwets stroperig. Zo zie je maar weer, geen pijl op te trekken. Vanavond maar weer eens kijkenVerwijderd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:53:
[...]
Huh? Bij mij speelde het juist sneller dan normaal.
yep, aftrap, koekoek, 0-1 achter ...Fraaank schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:
Eindelijk goed nieuws voor FIFA20:
https://tweakers.net/nieu...ommentaar-in-fifa-20.html
Dat, en als mijn tegenstander heel saai alleen maar aan het rondtikken is, hoor ik ondertussen wel waar de goeie hamburgertentjes zitten!
Je hebt gelijk indien cynisme = verwachtingen.Bean77 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:37:
[...]
Lees ik nou goed dat EA nu eindelijk aan je verwachtingen voldoet? Bijna iedereen is nog aan het wachten tot het spel aan hun verwachtingen voldoet en jij bent bevoorrecht dat je dat nu al hebt.
Bofkont
Was van plan 20 over te slaan, maar is wel een reden om Fifa 20 mogelijk toch te halen.Fraaank schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:
Eindelijk goed nieuws voor FIFA20:
https://tweakers.net/nieu...ommentaar-in-fifa-20.html
I like how you keep the mouse running...
Zijn er daadwerkelijk spelers die commentaar aan hebben staan?El Profesor schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:54:
[...]
Was van plan 20 over te slaan, maar is wel een reden om Fifa 20 mogelijk toch te halen.
Zelfs het hele geluid uit gezet, juichen toch altijd hetzelfde...Bossie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:19:
[...]
Zijn er daadwerkelijk spelers die commentaar aan hebben staan?
commentaar staat hier in het engels, maar ik heb eigenlijk altijd spotify op de achtergrond draaien, dus ik let niet echt op het commentaarBossie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:19:
[...]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Keeper bestuur ik niet. Heb het uitgelegd toch? Nooit een bal klemvast, puncht alles over de achterlijn of naar de tegenstanders. Heeft meeste schoten niet. Daar zitten ook gewoon schoten recht op hem af bij.Lorenzoaliandro schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:40:
[...]
Iedereen reageert altijd op jou stuntel keepers syndroom, wellicht keer leuk als je wat gameplay van jezelf hier dropt zodat we er een beeld bij hebben... dan dat we eeuwig blijven speculeren...
Zie online dat mensen dat meer met hem hebben. Hoewel anderen er weer mee weglopen trouwens.
Mensen mogen me ook geloven.... misschien, heeeeel misschien hoor, heb ik wel eens gelijk... Misschien hoor ...
Sierd de Vos.... Lachen
Mmm niets nergens gezien. Vreemd.Fraaank schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:48:
[...]
Heb ze allemaal gehad. Je krijgt een popup met dat je mag kiezen, maar ze staan vervolgens onder: Claim your items.
Of je bent gewoon uitgesloten natuurlijk...
Zal nog eens checken... Thanks
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 11-07-2019 16:30 ]
Als je slim bent, start je een Twitch stream account. Denk dat menig Tweaker maar wat graag live met jou mee wil kijken =).Harribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:26:
[...]
Mensen mogen me ook geloven.... misschien, heeeeel misschien hoor, heb ik wel eens gelijk... Misschien hoor ...
[...]
In the end is het makkelijk met pech en geluk in FIFA al met al zal het 50/50 zijn. Alleen wanneer je pech hebt blijft het hangen de frustratie en als je geluk hebt denk je mooi en ga je verder.
Met 30 potjes WL heb je er 5 geluk en 5 pech en de andere 20 zal het gelijkwaardig zijn en de beste wint bij wijze van dan
Je hebt nooit 30 wedstrijden alles tegenzitten.
Zal met FIFA 20 gewoon mooi zijn als die factoren eruit zijn en dat de beste wint daar hebben meer mensen vrede mee
maar dat is denk ik meer op hoop gebaseerd dan dat daadwerkelijk het geval zal zijn ben ik bang voor met EA
Met 30 potjes WL heb je er 5 geluk en 5 pech en de andere 20 zal het gelijkwaardig zijn en de beste wint bij wijze van dan
Je hebt nooit 30 wedstrijden alles tegenzitten.
Zal met FIFA 20 gewoon mooi zijn als die factoren eruit zijn en dat de beste wint daar hebben meer mensen vrede mee
@sirkeith
De 433-4 tactics die ik gebruik zijn van Kayo, zie youtube:
YouTube: FIFA 19 433(4) ATTACKING Custom Tactics and Player Instructions!!
Ik heb vrijwel elke WL met andere tactieks gespeeld de laatste twee maand, voornamelijk omdat het interessant te houden. Deze heb ik inmiddels alweer een tijdje, wissel vaak na 70m2 aanvallers en een CM.
De 433-4 tactics die ik gebruik zijn van Kayo, zie youtube:
YouTube: FIFA 19 433(4) ATTACKING Custom Tactics and Player Instructions!!
Ik heb vrijwel elke WL met andere tactieks gespeeld de laatste twee maand, voornamelijk omdat het interessant te houden. Deze heb ik inmiddels alweer een tijdje, wissel vaak na 70m2 aanvallers en een CM.
Ik ga het komend weekend met dit team proberen. Moet wel lukken denk ik 
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/9032902
Alonso is 100k en je krijg 135k aan packs terug. Zeker als je een paar untradable IFs hebt is het de moeite waard.
Kan je me wat van je player instructions doorspelen? Ik krijg mijn nieuwe 3-4-2-1 écht niet op de railsTerranova schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:45:
Ik ga het komend weekend met dit team proberen. Moet wel lukken denk ik
Mooi teampie trouwens!
[ Voor 3% gewijzigd door trees op 12-07-2019 07:21 ]
Misschien he, heel misschien, hebben wij gewoon gelijk, en lever je daarom geen beelden aan. Ik heb je vanaf release fifa 19 tot nu toe alleen maar zien klagen en zeuren. Dus kom maar op met die beelden...Harribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:26:
[...]
Keeper bestuur ik niet. Heb het uitgelegd toch? Nooit een bal klemvast, puncht alles over de achterlijn of naar de tegenstanders. Heeft meeste schoten niet. Daar zitten ook gewoon schoten recht op hem af bij.
Zie online dat mensen dat meer met hem hebben. Hoewel anderen er weer mee weglopen trouwens.
Sierd de Vos.... Lachen
[...]
Mmm niets nergens gezien. Vreemd.
Zal nog eens checken... Thanks
Heb Engels commentaar aan, met geluid aan kan me beter concentreren.Bossie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:19:
[...]
Dat zijn wel grote aanvallers dan...Bossie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:41:
Ik heb vrijwel elke WL met andere tactieks gespeeld de laatste twee maand, voornamelijk omdat het interessant te houden. Deze heb ik inmiddels alweer een tijdje, wissel vaak na 70m 2 aanvallers en een CM.
Zoals @Lorenzoaliandro al aangaf. Filmpjes graag zodat we jouw gelijk bevestigd kunnen zien en we je kunnen helpen met tips.Harribo schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:26:
[...]
Zonder filmpjes krijgt iedereen het gevoel dat je dit topic als een rant topic gebruikt en dat is geen constructieve bijdrage.
Ik heb nog geen idee wat goeie, nog te weinig mee gespeeld nog. Het is ook niet mijn favoriete opstelling, maar wel eentje waar alle goeie Ajax spelers in passen(zijn er ook precies 11trees schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 07:20:
[...]
Kan je me wat van je player instructions doorspelen? Ik krijg mijn nieuwe 3-4-2-1 écht niet op de rails
Mooi teampie trouwens!
Filmpjes is mij teveel gedoe. Gewoon geloven zou ook fijn zijn, ik zie toch wat er gebeurt? Ik zie bijv toch een keeper die gewoon bijna alles weg puncht en dan ook vaak naar de tegenstander? Daar is toch geen filmpje voor nodig?Bean77 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:13:
[...]
Zoals @Lorenzoaliandro al aangaf. Filmpjes graag zodat we jouw gelijk bevestigd kunnen zien en we je kunnen helpen met tips.
Zonder filmpjes krijgt iedereen het gevoel dat je dit topic als een rant topic gebruikt en dat is geen constructieve bijdrage.
Misschien wel handig om beter te leren in het middenveld te verdedigen, denk dat op dat vlak jullie zeker goede tips kunnen geven, maar ik moet daar eerst zelf nog tijd insteken (oa. yt) voordat ik jullie om raad ga vragen.
En rant topic? Afgezien of het waar is, ik zie genoeg anderen die zo reageren als ik.
Enfin zal er over ophouden dan ook.
Heb voor het eerst nu een loan player pick gehad voor de futties. Waarschijnlijk zal ik de eersten wel gemist hebben dan. Stemmen deed je in een sbc vorig jaar, dat is nu anders?
Stemmen doe je nu door de speler te kiezen.Harribo schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:06:
[...]
Filmpjes is mij teveel gedoe. Gewoon geloven zou ook fijn zijn, ik zie toch wat er gebeurt? Ik zie bijv toch een keeper die gewoon bijna alles weg puncht en dan ook vaak naar de tegenstander? Daar is toch geen filmpje voor nodig?
Misschien wel handig om beter te leren in het middenveld te verdedigen, denk dat op dat vlak jullie zeker goede tips kunnen geven, maar ik moet daar eerst zelf nog tijd insteken (oa. yt) voordat ik jullie om raad ga vragen.
En rant topic? Afgezien of het waar is, ik zie genoeg anderen die zo reageren als ik.
Heb voor het eerst nu een loan player pick gehad voor de futties. Waarschijnlijk zal ik de eersten wel gemist hebben dan. Stemmen deed je in een sbc vorig jaar, dat is nu anders?
Voor die filmpjes heb ik nog wel een tip voor je, zit zelf ook op PC. Ik gebruik Shadowplay (Nvidia-kaart) als ik echt wat wil opnemen. Die neemt het in zo'n formaat op dat het ook makkelijk te uploaden is naar YouTube. Meest gekke dingen gebeuren toch bij goals bijvoorbeeld, waardoor dat in de replay zit.
Krijg je niet ontzettend veel kopgoals tegen met enkel de Ligt met een beetje lengte in de verdediging?Terranova schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:25:
[...]
Ik heb nog geen idee wat goeie, nog te weinig mee gespeeld nog. Het is ook niet mijn favoriete opstelling, maar wel eentje waar alle goeie Ajax spelers in passen(zijn er ook precies 11). Als ik een goede setup weer te vinden dan post ik het wel hier weer.
Als je daar tijdens dit stadium van Fifa 19 achter komt is dat wel wat laatHarribo schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:06:
[...]
Filmpjes is mij teveel gedoe. Gewoon geloven zou ook fijn zijn, ik zie toch wat er gebeurt? Ik zie bijv toch een keeper die gewoon bijna alles weg puncht en dan ook vaak naar de tegenstander? Daar is toch geen filmpje voor nodig?
Beter willen worden, tips vragen, maar geen tijd erin willen investeren? Waarom zouden anderen dan wel tijd in jouw vragen moeten investeren?Harribo schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:06:
[...]
Nogmaals de tip, kom met filmpjes van voorbeelden van situaties waar je tegen aan loopt. Dat maakt een stuk zichtbaarder dan woorden.
heb hem ff ge-edit
Ik vroeg alleen om een tip voor een betere keeper. Dat was mijn situatie. Niet om te leren beter te verdedigen oid, dat waren ideeën in de reacties. Op 1 na, die tipte szczesny. Dus probleem verholpen. Meer vroeg ik niet.Bean77 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:11:
[...]
Beter willen worden, tips vragen, maar geen tijd erin willen investeren? Waarom zouden anderen dan wel tijd in jouw vragen moeten investeren?
Nogmaals de tip, kom met filmpjes van voorbeelden van situaties waar je tegen aan loopt. Dat maakt een stuk zichtbaarder dan woorden.
Trouwens als ik 2x een bal afpak van dezelfde speler en hij heeft hem nog steeds en daarna bij de 3e keer dat ik hem afpak, komt hij in carambole bij zijn spits. Die hem er dan makkelijk in kan schieten, ook vanwege Donnarumma.
Dan kan je analyseren wat je wilt, maar daar is gewoon niets aan te leren of te doen.
Probeer je boodschap eens anders te verpakken.
Als je zegt donnaruma bevalt mij niet zo goed als keeper. Heeft iemand nog tips voor een andere keeper?
Ik kan persoonlijk niks met alisson tots, dit betekent niet perse dat hij slecht is, maar hij past niet bij mijn speelstijl en welke goals ik tegen krijg. Maar als ik zeg: die alisson is echt een prutser, dan leg ik in het verhaal de schuld volledig bij de keeper
Als je zegt donnaruma bevalt mij niet zo goed als keeper. Heeft iemand nog tips voor een andere keeper?
Ik kan persoonlijk niks met alisson tots, dit betekent niet perse dat hij slecht is, maar hij past niet bij mijn speelstijl en welke goals ik tegen krijg. Maar als ik zeg: die alisson is echt een prutser, dan leg ik in het verhaal de schuld volledig bij de keeper
Harribo schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:48:
[...]
Ik vroeg alleen om een tip voor een betere keeper. Dat was mijn situatie. Niet om te leren beter te verdedigen oid, dat waren ideeën in de reacties. Op 1 na, die tipte szczesny. Dus probleem verholpen. Meer vroeg ik niet.
Trouwens als ik 2x een bal afpak van dezelfde speler en hij heeft hem nog steeds en daarna bij de 3e keer dat ik hem afpak, komt hij in carambole bij zijn spits. Die hem er dan makkelijk in kan schieten, ook vanwege Donnarumma.
Dan kan je analyseren wat je wilt, maar daar is gewoon niets aan te leren of te doen.
Van (in mijn ogen) een van de beste fifa youtubers, spijker-kop (en voor de liefhebbers die Harribo niet op zijn woord geloven
tevens ook enkele keeper momenten )

Het gaat niet om het geloven Simons... het gaat erom dat iedereen vanaf het begin af aan wil helpen, maar daar hebben we beelden voor nodig. Met zijn uitleg kunnen we niks. Zoals hierboven al vernoemd lijkt t alsof ie hier enkel komt om te ranten en te ragen. Heb ‘m nog niet op een enigzins goede toevoeging kunnen betrappen.simons schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:48:
Van (in mijn ogen) een van de beste fifa youtubers, spijker-kop (en voor de liefhebbers die Harribo niet op zijn woord geloventevens ook enkele keeper momenten )
[YouTube: An Open Letter To EA, From A Hardcore FIFA Player]
Misschien, maar ik snap hem prima. Je hebt simpelweg te vaak het gevoel dat je tegen zowel de tegenstander en de game speelt. Rare onverklaarbare dingen aan jouw kant en bij de tegenstander lijkt alles probleemloos te gaan.Solotov schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:15:
[...]
Het gaat niet om het geloven Simons... het gaat erom dat iedereen vanaf het begin af aan wil helpen, maar daar hebben we beelden voor nodig. Met zijn uitleg kunnen we niks. Zoals hierboven al vernoemd lijkt t alsof ie hier enkel komt om te ranten en te ragen. Heb ‘m nog niet op een enigzins goede toevoeging kunnen betrappen.
Ik sta nu bijvoorbeeld 2-2 in de WL, maar in elk potje tot nu toe zit er totaal geen snelheid in mijn passes en elke kans eindigt in een losse flodder waarbij de bal vanaf 10 meter niet in een lege hoek verdwijnt maar er simpelweg een rollertje komt.
Het is allemaal puur lag/latency

Tijd voor een raadseltje!
FUT19 : voetbal als frikandel : ...
A: gang
B: vlees
C: slachtafval
D: kroket
Go!
FUT19 : voetbal als frikandel : ...
A: gang
B: vlees
C: slachtafval
D: kroket
Go!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Voor het eerst WL gestart in pakweg 3/4 maand...
Vond het geen reet meer aan. Na vanavond weet ik weer waarom.
Net een potje gehad. 5-4 verloren. Helaas, kan gebeuren geen punt.
Maar nu komt het bizarre...
Ik scoor 4x met Luuk de Jong... 4x een kopbal
Hij scoort 5x met Pele met 5x een schot vanaf 20m
Tot zover FUT/WL
Hou op hoor...
5 potjes gedaan en maar 1 gewonnen. Alle potjes waren eigenlijk allemaal weer drama gezeik. @Harribo krijgt veel over zich heen hier maar het slaat vanavond weer helemaal nergens op.
En nee dit is niet alleen maar om te piepen. Onlangs had ik hier nog een enthousiaste post omdat ik mij mooiste potje Rivals had gespeeld (oprecht die was fantastisch).
Ik weet weer waarom ik WL links had laten liggen. Ik ga WL niet meer aanraken dit weekend.
Ik ben gek op voetbal spellen, maar EA kan er maar niks stabiels van maken. Ik speel genoeg andere games maar ik vraag me altijd af waarom die games wel fair en stabiel zijn en FIFA toch veel onzin bevat...
Vond het geen reet meer aan. Na vanavond weet ik weer waarom.
Net een potje gehad. 5-4 verloren. Helaas, kan gebeuren geen punt.
Maar nu komt het bizarre...

Ik scoor 4x met Luuk de Jong... 4x een kopbal
Hij scoort 5x met Pele met 5x een schot vanaf 20m
Tot zover FUT/WL
Hou op hoor...

5 potjes gedaan en maar 1 gewonnen. Alle potjes waren eigenlijk allemaal weer drama gezeik. @Harribo krijgt veel over zich heen hier maar het slaat vanavond weer helemaal nergens op.
En nee dit is niet alleen maar om te piepen. Onlangs had ik hier nog een enthousiaste post omdat ik mij mooiste potje Rivals had gespeeld (oprecht die was fantastisch).
Ik weet weer waarom ik WL links had laten liggen. Ik ga WL niet meer aanraken dit weekend.
Ik ben gek op voetbal spellen, maar EA kan er maar niks stabiels van maken. Ik speel genoeg andere games maar ik vraag me altijd af waarom die games wel fair en stabiel zijn en FIFA toch veel onzin bevat...
[ Voor 53% gewijzigd door Sleehond op 13-07-2019 00:11 ]
@Sleehond ik speel enkel rivals, nog geen keer WL gespeeld deze fifa. En de rivals gameplay is echt wel heel prima op een potje na.
WL is bizar deze week, al mijn potjes kunnen als volgt gecategoriseerd worden:El Profesor schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:26:
@Sleehond ik speel enkel rivals, nog geen keer WL gespeeld deze fifa. En de rivals gameplay is echt wel heel prima op een potje na.
1. Alles gaat vertraagd bij mij, free win tegenstander
2. Alles gaat vertraagd tegenstander, free win voor mij
3. Beide spelers hebben issues waardoor het vaak nog iets van wedstrijd word
Wel vrij laat en heb al genoeg spitsen, maar packte Agüero 93 in een gold upgrade pack. Ik wou alleen wat rares packen. Even daarvoor al Griezmann 90 met dezelfde pack 😄
Ok heeft iemand deze bug weleens gehad.
Ik speel fifa 19 al sinds het begin, maar zodra ik online ga spelen met een vriend, dan zijn mijn controls op de ps4 helemaal verrot. Kan geen steekpass meer doen, geen uittrap, geen cross. Terwijl mijn instellingen wel goed staan.
Sterker nog, als ik offline speel tegen de cpu, dan zijn de controls gewoon goed. Ik begin een beetje gek te worden. Wie o wie helpt me.
Wat heb ik al gedaan?
- van controller veranderd
- button lay out schema verandert (bijv maar klassiek; aangepast etc - overal zelfde problemen)
- geen host meer van de online game
- uiteraard de laatste update
- reboot
Dit gebeurt gewoon uit het niets...en is het vorige week begonnen
Ik speel fifa 19 al sinds het begin, maar zodra ik online ga spelen met een vriend, dan zijn mijn controls op de ps4 helemaal verrot. Kan geen steekpass meer doen, geen uittrap, geen cross. Terwijl mijn instellingen wel goed staan.
Sterker nog, als ik offline speel tegen de cpu, dan zijn de controls gewoon goed. Ik begin een beetje gek te worden. Wie o wie helpt me.
Wat heb ik al gedaan?
- van controller veranderd
- button lay out schema verandert (bijv maar klassiek; aangepast etc - overal zelfde problemen)
- geen host meer van de online game
- uiteraard de laatste update
- reboot
Dit gebeurt gewoon uit het niets...en is het vorige week begonnen
[ Voor 8% gewijzigd door jzoin2 op 14-07-2019 07:45 ]
Ik heb een vraag.
Een weekly objective waarbij men een omruil deal speler kan verdienen, eist een team van max. 2 gouden spelers, min. 6 zilver, min 3 brons.
Dus ik een team in elkaar geflanst zoals gevraagd met op de bank totsen. Paar ervan later gewisseld.
Win netjes een sb wedstrijd op pro zoals gevraagd maar zie geen vooruitgang bij de weeklys daarna.
Wat doe ik dan verkeerd?
Een weekly objective waarbij men een omruil deal speler kan verdienen, eist een team van max. 2 gouden spelers, min. 6 zilver, min 3 brons.
Dus ik een team in elkaar geflanst zoals gevraagd met op de bank totsen. Paar ervan later gewisseld.
Win netjes een sb wedstrijd op pro zoals gevraagd maar zie geen vooruitgang bij de weeklys daarna.
Wat doe ik dan verkeerd?
Verkeerde spelers gebruikt, had deze ook niet iets met gold rare?Harribo schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:03:
Ik heb een vraag.
Wat doe ik dan verkeerd?
Misschien anders voor de zekerheid geen wissels gebruiken.
Mmm dat zou het nog kunnen zijn, dat het geen rares mogen zijn. Thanks, zal het proberen.Bossie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:32:
[...]
Verkeerde spelers gebruikt, had deze ook niet iets met gold rare?
Misschien anders voor de zekerheid geen wissels gebruiken.
Maar dan mogen ze dat dan wel duidelijk vermelden. Iemand anders wel deze objective met succes al afgerond?
Edit : nu wel gelukt met hetzelfde team en alleen maar bronzen spelers op de bank.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-07-2019 14:26 ]
WL inmiddels afgerond en ondanks een hele slechte start toch weer met G3 kunnen stoppen.
Op vrijdag was het heel slecht en ben ik uiteindelijk gestopt met 2-6, zaterdag nog een paar potjes gespeeld maar er snel mee gestopt. Vanochtend uiteindelijk met 11-8 S1 aangetikt om vervolgens na een losing streak G3 binnen te halen.
Op vrijdag was het heel slecht en ben ik uiteindelijk gestopt met 2-6, zaterdag nog een paar potjes gespeeld maar er snel mee gestopt. Vanochtend uiteindelijk met 11-8 S1 aangetikt om vervolgens na een losing streak G3 binnen te halen.
17 overwinningen, kon nog wel 20 halen met 6 wedstrijden te gaan maar merkte dat motivatie er niet meer was. De 7 verliespartijen (5 op rij wederom) waren weer bizar vreemd. Echt 5 tegenstanders op rij gehad die het verdedigen hebben uitgevonden. Kan nog een hoop leren merk ik.
Dat je nog motivatie had om 17 overwinningen te gaan. Je kunt nu niet meer heel veel leren heb ik het gevoel. Er is nog een "paar" man over in de game en de volgende FIFA speelt altijd net iets anders. Al zullen de niet-kenners weer beweren dat de game hetzelfde is als de vorige.simons schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:03:
17 overwinningen, kon nog wel 20 halen met 6 wedstrijden te gaan maar merkte dat motivatie er niet meer was. De 7 verliespartijen (5 op rij wederom) waren weer bizar vreemd. Echt 5 tegenstanders op rij gehad die het verdedigen hebben uitgevonden. Kan nog een hoop leren merk ik.
Inderdaad. Mijn motivatie is al weken verdwenen. Nu iets van 15 potjes gespeeld en dat vind ik wel prima. Fifa19 is dood. Er staat niks meer op het spel. Alleen nog een beetje casual gamen, de uitdaging is wel weg.Fraaank schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:28:
[...]
Dat je nog motivatie had om 17 overwinningen te gaan. Je kunt nu niet meer heel veel leren heb ik het gevoel. Er is nog een "paar" man over in de game en de volgende FIFA speelt altijd net iets anders. Al zullen de niet-kenners weer beweren dat de game hetzelfde is als de vorige.
Ik heb juist wat meer gespeeld, voornamelijk omdat het zomerstop met voetbal daardoor juist extra tijd heb in het weekend. WL kost sowieso veel tijd en ik probeer vaak 10/10/10 te doen echter is het vaak 5/10/10, maar eigenlijk loont het qua gameplay alleen om op zondagochtend/avond te spelen.Bean77 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:35:
[...]
Inderdaad. Mijn motivatie is al weken verdwenen. Nu iets van 15 potjes gespeeld en dat vind ik wel prima. Fifa19 is dood. Er staat niks meer op het spel. Alleen nog een beetje casual gamen, de uitdaging is wel weg.
Ik hoop in ieder geval wel dat ze met ze spelers objectives doorgaan, het zijn vaak leuke afwisselingen en je kan tenminste naar een resultaat toewerken ipv he random/gok effect.
Mijn motivatie is nog best groot. Heb voor t eerst goud 3 gehaald en zit op 1150 skillpoints, div 5, ook een record. Daar doe ik t voor. En om Yedder tots nog voor elkaar te grinden.Fraaank schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:28:
[...]
Dat je nog motivatie had om 17 overwinningen te gaan. Je kunt nu niet meer heel veel leren heb ik het gevoel. Er is nog een "paar" man over in de game en de volgende FIFA speelt altijd net iets anders. Al zullen de niet-kenners weer beweren dat de game hetzelfde is als de vorige.
Ben ook pas met WL begonnen in januari, is mn 1e FUT seizoen.
netjes, aangezien er steeds minder casuals WL spelen in deze fase van de gamebuurman3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:35:
[...]
Mijn motivatie is nog best groot. Heb voor t eerst goud 3 gehaald en zit op 1150 skillpoints, div 5, ook een record. Daar doe ik t voor. En om Yedder tots nog voor elkaar te grinden.
Ben ook pas met WL begonnen in januari, is mn 1e FUT seizoen.
Dat impliceert dat ik beter ben geworden dan denk ikBossie schreef op maandag 15 juli 2019 @ 10:59:
[...]
netjes, aangezien er steeds minder casuals WL spelen in deze fase van de game
@Bossie is nooit zo van de directe complimenten...buurman3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Dat impliceert dat ik beter ben geworden dan denk ik
Is echt netjes voor iemand met 0 ervaring in WL en dan vanaf januari pas spelende!
iddbuurman3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Dat impliceert dat ik beter ben geworden dan denk ik
Booo frank booo
Thanks!Fraaank schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:36:
[...]
@Bossie is nooit zo van de directe complimenten...
Is echt netjes voor iemand met 0 ervaring in WL en dan vanaf januari pas spelende!
Ben er ook erg blij mee, was hard werken

NB. FUT vanaf november in divisie 10 (drama) , WL vanaf januari.
[ Voor 9% gewijzigd door buurman3 op 15-07-2019 15:04 ]
idd, daarnaast is WL een erg harde leerschool en heb ik zelf tussendoor ook nog bijzondere vervelende lessen (zoals een 0-9 afgelopen weekend)buurman3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:02:
[...]
Thanks!
Ben er ook erg blij mee, was hard werken
NB. FUT vanaf november in divisie 10 (drama) , WL vanaf januari.
Verwijderd
Een heel zwaar weekend gehad dit weekend. Ik had namelijk besloten om 2 weekend leagues te gaan spelen ( ik weet het, ik ben gek). Ik begon ook heel erg drama met 9-3 op acc 1 en 9-4 op acc 2. Ben uiteindelijk op beide accs 24-6 geëindigd. Heb ook nog een esporter van de Deense voetbalclub ODDSBK verslagen.
Holy shit dat noem ik klasse!Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:49:
Een heel zwaar weekend gehad dit weekend. Ik had namelijk besloten om 2 weekend leagues te gaan spelen ( ik weet het, ik ben gek). Ik begon ook heel erg drama met 9-3 op acc 1 en 9-4 op acc 2. Ben uiteindelijk op beide accs 24-6 geëindigd. Heb ook nog een esporter van de Deense voetbalclub ODDSBK verslagen.
Leef je nog wel? 60 potten omg
Jezus hoe dan? Veel ragequits na de eerste snelle goals? Ik haal de 20-25 net als ik een weekend speelVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:49:

Hoe heb je de potjes verspreid over het weekend en wanneer was de gameplay het best/slecht?Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:49:
Verwijderd
Gameplay op Vrijdag en Zaterdag drama. Op Zondag met veel plezier gespeeld en uiteindelijk op Zondag bijna niks verloren. Heb voornamelijk op de momenten dat ik tijd had steeds 5 potjes gespeeldBossie schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:00:
[...]
Hoe heb je de potjes verspreid over het weekend en wanneer was de gameplay het best/slecht?
Verwijderd
Minimaal 35 waren raqequits inderdaadPaffelton schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:45:
[...]
Jezus hoe dan? Veel ragequits na de eerste snelle goals? Ik haal de 20-25 net als ik een weekend speel
Team verkopen als je 2 weken op vakantie gaat, ja of nee?
Wat is je team en wat verwacht je er op te verdienen in 2 weken tijd?buurman3 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:36:
Team verkopen als je 2 weken op vakantie gaat, ja of nee?
Als je al een leuk team hebt staan waar je graag mee speelt, zou ik het niet riskeren voor die paar centen.
https://www.futbin.com/19/squad/5495111Paffelton schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:45:
[...]
Wat is je team en wat verwacht je er op te verdienen in 2 weken tijd?
Als je al een leuk team hebt staan waar je graag mee speelt, zou ik het niet riskeren voor die paar centen.
Firmino en Telles untradeable.
[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 16-07-2019 15:15 ]
Aangezien het alleen om het logo, tenues en stadium gaat gaan ze waarschijnlijk hetzelfde doen als ze dit jaar bij Boca hebben gedaan. Dus het gewoon Turin noemen en random logo, want Boca heet nu Buenos Aires en heeft willekeurig gemaakt logo.Maichel schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:27:
Misschien een beetje off topic, maar:
https://www.vtbl.nl/nieuw...uventus-ontbreekt-fifa-20
Juventus heet in Fifa 20 "Piemonte Calcio"Pompi schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:30:
[...]
Aangezien het alleen om het logo, tenues en stadium gaat gaan ze waarschijnlijk hetzelfde doen als ze dit jaar bij Boca hebben gedaan. Dus het gewoon Turin noemen en random logo, want Boca heet nu Buenos Aires en heeft willekeurig gemaakt logo.

https://sportnieuws.nl/esports/nooo-geen-juventus-fifa20-club-krijgt-rare-fake-naam/
EA krijgt dit soort dingen toch allemaal via de Fifa license waardoor dit alleen maar impact heeft op het stadium etc?Pompi schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:30:
[...]
Aangezien het alleen om het logo, tenues en stadium gaat gaan ze waarschijnlijk hetzelfde doen als ze dit jaar bij Boca hebben gedaan. Dus het gewoon Turin noemen en random logo, want Boca heet nu Buenos Aires en heeft willekeurig gemaakt logo.
Vorige week was er reactie van EA toen er soortgelijk nieuws was mbt een premier league club.
Ja en nee, ja omdat de overige deals (Bayern, Man.Utd, Barca) niet exclusief zijn. Dus die licentie is er vanuit Bundesliga, Premier League en Primera Division. Maar deze deal is exclusief voor Konami, dus geen Juventus, geen Allianz Stadium, logo etc. Vanuit de Fifpro licentie hebben ze wel de Serie A gewoon maar zonder Juventus en mét Piemonte Calcio waar verder De Ligt, Ronaldo, Pjanic etc. gewoon spelen. Maar wel met een fake shirt, fake logo en dus die naam.Bossie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:37:
[...]
EA krijgt dit soort dingen toch allemaal via de Fifa license waardoor dit alleen maar impact heeft op het stadium etc?
Vorige week was er reactie van EA toen er soortgelijk nieuws was mbt een premier league club.
Hoop wel dat dit eenmalig is en EA weer wakker wordt. Die special deals zijn prima zolang niet exclusief, want als FIFA-speler wil ik wel gewoon de echte teams hebben.
Roenaldoe!MWSAH schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:42:
[...]
Ja en nee, ja omdat de overige deals (Bayern, Man.Utd, Barca) niet exclusief zijn. Dus die licentie is er vanuit Bundesliga, Premier League en Primera Division. Maar deze deal is exclusief voor Konami, dus geen Juventus, geen Allianz Stadium, logo etc. Vanuit de Fifpro licentie hebben ze wel de Serie A gewoon maar zonder Juventus en mét Piemonte Calcio waar verder De Ligt, Ronaldo, Pjanic etc. gewoon spelen. Maar wel met een fake shirt, fake logo en dus die naam.
Hoop wel dat dit eenmalig is en EA weer wakker wordt. Die special deals zijn prima zolang niet exclusief, want als FIFA-speler wil ik wel gewoon de echte teams hebben.
Dit doet FIFA dus al een jaar of 10 met PES die exclusieve kut licenties nu weet ik pas hoe dit voelt echt k*t en een naaistreek
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Idd, dat word leuk met de Futchamps playoff events etc aangezien Ronaldo in elk team terugkomt.
Zal me niet verbazen als ze hem behoorlijk gaan nerfen om dit te voorkomen.
Roenaldoe zal je niet zien, gewoon Christiano Ronaldo. Dat geeft FIFA ook aan. Alle Juve-spelers zitten met naam en gezicht (oude scans of generic) in Piemonte Calcio. Dus de clubnaam, clublogo en stadion zijn fake, de rest is echt. Dus geen Mat de Lokt, Marcel Panik of Chris Roenaldoe.Bossie schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:46:
[...]
Idd, dat word leuk met de Futchamps playoff events etc aangezien Ronaldo in elk team terugkomt.
Zal me niet verbazen als ze hem behoorlijk gaan nerfen om dit te voorkomen.
Idd, had het artikel van EA ook al gezien.MWSAH schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:48:
[...]
Roenaldoe zal je niet zien, gewoon Christiano Ronaldo. Dat geeft FIFA ook aan. Alle Juve-spelers zitten met naam en gezicht (oude scans of generic) in Piemonte Calcio. Dus de clubnaam, clublogo en stadion zijn fake, de rest is echt. Dus geen Mat de Lokt, Marcel Panik of Chris Roenaldoe.
Roenaldoe was een grapje. Maar zou wel hilarisch zijnMWSAH schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:48:
[...]
Roenaldoe zal je niet zien, gewoon Christiano Ronaldo. Dat geeft FIFA ook aan. Alle Juve-spelers zitten met naam en gezicht (oude scans of generic) in Piemonte Calcio. Dus de clubnaam, clublogo en stadion zijn fake, de rest is echt. Dus geen Mat de Lokt, Marcel Panik of Chris Roenaldoe.

Wat een afgang.RoeKoe schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:33:
[...]
Juventus heet in Fifa 20 "Piemonte Calcio"![]()
https://sportnieuws.nl/esports/nooo-geen-juventus-fifa20-club-krijgt-rare-fake-naam/
Verdien je bakken met geld van die arme pubbertjes hun zakgeld, ga je hier de mist in

Binnenkort lightening rounds om de license voor je favoriete clubs te behouden.simons schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:37:
[...]
Wat een afgang.
Verdien je bakken met geld van die arme pubbertjes hun zakgeld, ga je hier de mist in
Ik startte in januari voor het eerst met FUT.
Ergens in februari/maart was dit mijn team:
https://www.futbin.com/19/squad/3990216
En nu halverwege juli met een pauze van eind mei tot vorige week is dit het eindresultaat:
https://www.futbin.com/19/squad/9065285
Ik kan individuele spelers nog wel verbeteren en zou heel graag TOTY de bruyne willen hebben, maar het is wel goed zo. Heel veel gehandeld. Ik wil nog 1 weekend league meepakken en dan gaat Fifa 19 definitief de kast in
En nu halverwege juli met een pauze van eind mei tot vorige week is dit het eindresultaat:
Ik kan individuele spelers nog wel verbeteren en zou heel graag TOTY de bruyne willen hebben, maar het is wel goed zo. Heel veel gehandeld. Ik wil nog 1 weekend league meepakken en dan gaat Fifa 19 definitief de kast in
Tjeez, wat is er met rivals aan de hand? Gamespeed lijkt wel 4-6x ivm normaal en elk team heeft meerder TOTY icm de top icons.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 17-07-2019 23:38 ]
Merk er weinig van: regelmatig heb ik nog last van lag tijdens de wedstrijd. Dan valt de match stil bij mij voor 3-5 seconden, audio gaat door en vervolgens wordt hij doorgespoeld naar het huidige moment. Heel irritant, regelmatig goals door geïncasseerd.Bossie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:03:
Tjeez, wat is er met rivals aan de hand? Gamespeed lijkt wel 4-6x ivm normaal en elk team heeft meerder TOTY icm de top icons.
Ik doe eigenlijk alleen nog maar wat fut draft, maar wat me wel opvalt is dat elke keer als ik de eerste pot speel hij in-game na 2:15 vast loopt en ik er dan op een gegeven moment uit wordt gekickt (dus het ligt niet aan krassen op de cd). Als ik dan even uit FUT ga en hem weer opnieuw opstart heb ik nergens meer last van. Vind het toch vreemd.
Niet stilvallen, maar alsof je constant speed-up lag/lag compensation hebt.Hassiebassie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 07:26:
[...]
Merk er weinig van: regelmatig heb ik nog last van lag tijdens de wedstrijd. Dan valt de match stil bij mij voor 3-5 seconden, audio gaat door en vervolgens wordt hij doorgespoeld naar het huidige moment. Heel irritant, regelmatig goals door geïncasseerd.
Misschien is dat het ook gewoon en is het simpelweg aan mijn kant.
Waarom heb je de bruyne in de spits en son op het middenveld? Is toch niet nodig voor chem?Hassiebassie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:27:
Ik startte in januari voor het eerst met FUT.
je speelt toch niet via wifi hoop ik? wat jij beschrijft had ik exact toen ik nog over wifi speelde.Hassiebassie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 07:26:
[...]
Merk er weinig van: regelmatig heb ik nog last van lag tijdens de wedstrijd. Dan valt de match stil bij mij voor 3-5 seconden, audio gaat door en vervolgens wordt hij doorgespoeld naar het huidige moment. Heel irritant, regelmatig goals door geïncasseerd.
Mendy/Doherty van Playerpicks en een hoop SBC voer.