FidoDido schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:52:
Die promes swap kaart is stuk of zo, niet normaal hoe goed die speelt zeg.
Zag al wat video's online als review kan het beamen je krijgt geen spijt ervan voor 4 swap kaarten een top deal.
Speelt net zo goed als menig tots kaartje.
Lozano als sub is ook lekker, Onyekuru is vervangen

Ik ga hem ook halen. Ik heb ook prime Kluivert gekocht. Weer, want had hem eerder en vond hem vrij goed. Krijg ik daardoor hem met een Nederlandse trainer ook op chem 10 in een 433 start opstelling.
Btw.. Er is nu geen Nederlandse trainer meer op de pc markt te krijgen. Gelukkig had ik nog een bronzen manager Geert
Maar eerste reden dat ik Kluivert heb gekocht, is dat de spitsen naast mijn topper cr7 te bij mij weinig scoren (Correa / Quagliarella) . En als ik tegen Kluivert speel, scoort ie bijna altijd.
Mocht hij bevallen dan haal ik hwrs zijn Op versie. Moet dan nog bedenken of dat ik hem zal kopen of zijn sbc afmaak (icon had ik er al eens voor ingeleverd).
Beste icon spits tot nu toe dit jaar was trouwens Klose voor mij. Komt misschien niet top over, maar scoorde de een na de andere.
Was natuurlijk wel wat maanden geleden toen er nog geen tots waren.
Geen wl spelen en paar potjes Rivals en voor objectives sqb vermaak ik me wel. Veel minder frustratie heerlijk haha
Ik ook, veel relaxter!
Ik gebruik de tip als keeper dat de nemer vlak voor dat hij schiet naar de hoek kijkt waarin hij wil schieten. Of het altijd op gaat, vraag ik me af maar ik hou er nu wel veel meer tegen. Vind het bijna net zo moeilijk ze te nemen.
Als de pijl er staat (staat er niet altijd?), dan kan je heel vlak voordat je de bal aanraakt nog switchen van hoek.
[
Voor 19% gewijzigd door
Harribo op 08-07-2019 10:38
]