Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:29:
Heeft er iemand een fatsoenlijke/efficiente methode om te kijken van welke bronzen spelers je er veel van hetzelfde team in je club hebt?
Word een beetje simpel van die MM requirement max X teams ^^.
Mm is er niet meer nu.
Er is inderdaad geen zoekfunctie.

Wat wel ik doe, is het scheiden van te voren als ik packs open.
Chilenen, 2e bundesliga oa leveren weinig op en die stuur ik dan naar mijn club. Heb er een stuk of 4 categorieen. De rest wil ik kwijt, zij het door verkoop of snelverkoop.
Zo weet ik snel welke groepen spelers ik kan gebruiken voor een mm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:24
Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:22:
[...]

Mm is er niet meer nu.
Er is inderdaad geen zoekfunctie.

Wat wel ik doe, is het scheiden van te voren als ik packs open.
Chilenen, 2e bundesliga oa leveren weinig op en die stuur ik dan naar mijn club. Heb er een stuk of 4 categorieen. De rest wil ik kwijt, zij het door verkoop of snelverkoop.
Zo weet ik snel welke groepen spelers ik kan gebruiken voor een mm.
Niet waar :) MM is er wel! Alleen later dan normaal gereleased...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:56:
Dit weekend voor het eerst sinds tijden geen WL voor mij. Wat een rust...
Idem dito. Val gelijk in een zwart gat. Is er leven na fifa? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Bean77 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:53:
[...]

Ja, PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:53:
[...]

Ben Chrono Trigger (weer) begonnen. Verslaving vervangen voor een andere verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
Fantastisch begin van de WL weer.... in de 1e wedstrijd meteen in de 94e minuut tegen de verhouding in de 2-1 tegen krijgen. Ben er na 1 wedstrijd WL eigenlijk dan al meteen weer klaar mee.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMoody schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:03:
Fantastisch begin van de WL weer.... in de 1e wedstrijd meteen in de 94e minuut tegen de verhouding in de 2-1 tegen krijgen. Ben er na 1 wedstrijd WL eigenlijk dan al meteen weer klaar mee.... :(
Begin je niet te denken dat het aan jezelf ligt? Ik denk dat je op een verkeerde manier je kansen afmaakt. Ik zelf gebruik veel first timed en timed low driven shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dat kan ik inderdaad niet, net als al die idiote trucjes. Ik heb die handigheid gewoon niet. Ook wel 1 van de redenen waarom ik FIFA niet meer zo leuk vind. Ik blijf het spelen omdat ik gek van voetbal ben. Tegen beter weten in want dit is eigenlijk niet leuk meer.

[ Voor 106% gewijzigd door Moody2204 op 05-07-2019 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Gisteren mocht ik ook blijkbaar niet winnen van EAids, terwijl ik net 3 potjes rivals weer speel en 3x win. Speel gewoon mijn eigen spelletje, net als gisteren en nu gaan de ballen wel tegen de touwen ipv lat, paal over of benzema die in 1x alleen nog maar schoten produceert ala van der zanden of hoe dat kind ook heet.

Tot gisteren dacht ik ook, het ligt miss aan mezelf, maar blijkbaar mag je soms gewoon niet winnen lijkt het, dus ik snap nu mensen als madmoody en Harribo wel iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
*edit, dacht dat pes gratis als ps+ te downloaden was deze maand maar is detroit geworden zie ik nu

[ Voor 25% gewijzigd door El Profesor op 05-07-2019 16:04 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De gameplay is echt ongelooflijk slecht vandaag. Elke speler voelt als koulibaly en het gaat zo traag en stroperig..

Vorige week 10-1, zit nu op 1-3...

[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 05-07-2019 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Begin je niet te denken dat het aan jezelf ligt? Ik denk dat je op een verkeerde manier je kansen afmaakt. Ik zelf gebruik veel first timed en timed low driven shot
Dat timed gedoe is wel het slechtste wat EA ooit bedacht in een game waarbij 3/5 van de potjes online stroperig zijn door hun servers |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Fraaank schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:56:
Dit weekend voor het eerst sinds tijden geen WL voor mij. Wat een rust...
Terwijl het toch leuk zou moeten zijn eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bossie schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:19:
[...]

Dat timed gedoe is wel het slechtste wat EA ooit bedacht in een game waarbij 3/5 van de potjes online stroperig zijn door hun servers |:(
Zelfs zonder lag is Timed Finesse bullshit. Dit soort elementen horen er gewoon niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Wulfric92 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:04:
De gameplay is echt ongelooflijk slecht vandaag. Elke speler voelt als koulibaly en het gaat zo traag en stroperig..

Vorige week 10-1, zit nu op 1-3...
Ja, had verwacht dat het een stuk minder zou zijn dan voorgaande weekenden doordat er mogelijk minder spelers zouden zijn maar nee. De lag is heel erg, tackles die niet worden uitgevoerd of minuten later en zelfs mijn TOTS CR7 die ballen van zijn voet af laat schieten terwijl er geen verdedigers in de buurt waren.... een 99 speler die zelfs dan geen bal aan kan nemen heeft niks met de bestuurder maar met de servers te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 18:54:
[...]

Zelfs zonder lag is Timed Finesse bullshit. Dit soort elementen horen er gewoon niet in.
en toch ga ik het weer aanzetten, misschien ik daardoor zoveel kansen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 17:24:
[...]

Terwijl het toch leuk zou moeten zijn eigenlijk.
Zou moeten zijn is inderdaad de juiste bewoording. Zeker tegen het einde van FIFA merk je gewoon dat het toch soort van mini-verslaving is, want je blijft toch met lichte tegenzin die WL spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 19:10:
[...]

Zou moeten zijn is inderdaad de juiste bewoording. Zeker tegen het einde van FIFA merk je gewoon dat het toch soort van mini-verslaving is, want je blijft toch met lichte tegenzin die WL spelen.
Zojuist 2 potjes WL gespeeld, maar de game voelt echt ontzettend traag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:05:
[...]

Zojuist 2 potjes WL gespeeld, maar de game voelt echt ontzettend traag aan.
Vast de reden dat ik na 5 potjes WL nog maar 1x heb gewonnen :P

Wat een drama weer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 20:15:
[...]

Vast de reden dat ik na 5 potjes WL nog maar 1x heb gewonnen :P

Wat een drama weer zeg.
allebei wel gewonnen, dus dat viel nog wel mee.
Speel voornamelijk omdat ik de Maldini SBC nog ff af wil maken, maar de objective kaartjes zijn daar ook prima voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Laatst online: 11-12-2021
Lozano futties vrijgespeeld. Lekker rap invallertje wel. Aardige kaart voor weinig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik snap niks meer van de rivals matching.. Ik wordt nu alleen nog maar gematched tegen alleen gouden teams. Echt shit teams. Soms kunnen ze opzich wel voetballen.

Wat is er gebeurd? FIfa in de aanbieding en mensen starten net ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Bjorneby schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:55:
Gisteren mocht ik ook blijkbaar niet winnen van EAids, terwijl ik net 3 potjes rivals weer speel en 3x win. Speel gewoon mijn eigen spelletje, net als gisteren en nu gaan de ballen wel tegen de touwen ipv lat, paal over of benzema die in 1x alleen nog maar schoten produceert ala van der zanden of hoe dat kind ook heet.

Tot gisteren dacht ik ook, het ligt miss aan mezelf, maar blijkbaar mag je soms gewoon niet winnen lijkt het, dus ik snap nu mensen als madmoody en Harribo wel iets beter.
Hoe is Benzema? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorneby schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:55:

ik heb nu zn sessie, 3 maal op rij de beste kansen gehad per wedstrijd maar de ballen gaan er opeens niet meer in. Omgekeerd gaat alles binnen natuurlijk, shot accuracy ook opeens naar <40% voor deze potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Slechtste WL ooit hier tot dusver. 1 gewonnen van de 10. Ik kan beter stoppen met FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
MadMoody schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:58:
Slechtste WL ooit hier tot dusver. 1 gewonnen van de 10. Ik kan beter stoppen met FIFA.
Haha, je kan beter stoppen met WL.
Meest frustrerende onderdeel, waarom zou je dat spelen?
Zijn genoeg andere manieren om geld te vergaren, je gaat toch niet 30 frustrerende potjes spelen in 1 weekend voor 1 of 2 prut spelers in jou geval en wat muntjes die je op een andere manier ook makkelijk kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
jerommeke96 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:10:
[...]

Haha, je kan beter stoppen met WL.
Meest frustrerende onderdeel, waarom zou je dat spelen?
Zijn genoeg andere manieren om geld te vergaren, je gaat toch niet 30 frustrerende potjes spelen in 1 weekend voor 1 of 2 prut spelers in jou geval en wat muntjes die je op een andere manier ook makkelijk kan verdienen.
Is ook de laatste keer inderdaad. Misschien ook wel de laatste FIFA ooit die ik speel. Heb er steeds minder lol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Hmm. Wat doen ze met die mahrez.. Die SBC is 30k. 22k aan packs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
MadMoody schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:30:
[...]

Is ook de laatste keer inderdaad. Misschien ook wel de laatste FIFA ooit die ik speel. Heb er steeds minder lol aan.
Ook dat zeggen heel veel mensen (inclusief ikzelf) maar wedden dat hij weer gekocht gaat worden 8)7
Ik hoop wel dat fifa 20 een stuk beter is dan dit, deze versie is voor mij wel een van de slechtste.
Desondanks blijft het altijd weer leuk om een mooi team bij elkaar te spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBers
Ik ben vanaf TOTS gestopt met WL. Vanaf dat moment spelen alle nubs met 90 rated spelers en drop back. Veel te frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
DeBers schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:03:
Hmm. Wat doen ze met die mahrez.. Die SBC is 30k. 22k aan packs.
Oh. Heel dom. Ik dacht dat Mahrez OTW daar in zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
DeBers schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:16:
[...]

Oh. Heel dom. Ik dacht dat Mahrez OTW daar in zat...
_O- oke dacht ik ook 8)7
Nutteloze SBC dus, alleen ff onderhandelbare zooi wisselen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 21:21:
[...]

_O- oke dacht ik ook 8)7
Nutteloze SBC dus, alleen ff onderhandelbare zooi wisselen
hetzelfde, gelukkig wel een oranje kaartje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
jerommeke96 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Ook dat zeggen heel veel mensen (inclusief ikzelf) maar wedden dat hij weer gekocht gaat worden 8)7
Ik hoop wel dat fifa 20 een stuk beter is dan dit, deze versie is voor mij wel een van de slechtste.
Desondanks blijft het altijd weer leuk om een mooi team bij elkaar te spelen
Ja, dat zal hier ook wel weer gebeuren vrees ik. Ik zal een modus moeten vinden waarin ik erom kan lachen i.p.v. mij kapot te ergeren... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:28
Die promes swap kaart is stuk of zo, niet normaal hoe goed die speelt zeg.
Zag al wat video's online als review kan het beamen je krijgt geen spijt ervan voor 4 swap kaarten een top deal.
Speelt net zo goed als menig tots kaartje.
Lozano als sub is ook lekker, Onyekuru is vervangen :p

Geen wl spelen en paar potjes Rivals en voor objectives sqb vermaak ik me wel. Veel minder frustratie heerlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:52:
Geen wl spelen en paar potjes Rivals en voor objectives sqb vermaak ik me wel. Veel minder frustratie heerlijk haha
Hier toch WL gestart en een frustratie puntje die toch wel ff wil delen aangezien dit iets is wat steeds terug blijft komen.

Blijkbaar doe ik iets verkeerd met penalties, loop aan en heb het linker pookje in de richting die ik wil schieten maar toch gaat de bal meermaals zacht door het midden. Iemand die dit herkend, lijkt alsof input niet of simpelweg vertraagd word geregistreert.

Bij de tegenstanders zijn er vaak ook 2/3 penalties die zacht door het midden rollen, of is dat zogenaamde surprise effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bossie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:55:
[...]

Hier toch WL gestart en een frustratie puntje die toch wel ff wil delen aangezien dit iets is wat steeds terug blijft komen.

Blijkbaar doe ik iets verkeerd met penalties, loop aan en heb het linker pookje in de richting die ik wil schieten maar toch gaat de bal meermaals zacht door het midden. Iemand die dit herkend, lijkt alsof input niet of simpelweg vertraagd word geregistreert.

Bij de tegenstanders zijn er vaak ook 2/3 penalties die zacht door het midden rollen, of is dat zogenaamde surprise effect?
Ik heb hier ook wel eens last van ja. Pingels zijn dit jaar dramatisch bij mij; 9.9 van de 10 pingels mis ik. Tegenhouden daarentegen ben ik wel een ster in. Als is dat omdat EA dat ontzettend makkelijk heeft gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Zag al wat video's online als review kan het beamen je krijgt geen spijt ervan voor 4 swap kaarten een top deal.

Oh nee he, Promes wou ik juist in de Cruyff SBC doen...
Misschien toch ff uit proberen en hopen dat ik er niks mee kan :-)
Hier ook Lozano erin en Onyekuru eruit, lekker makkelijk om die 15 assists te behalen, en weer wat centen voor de Cruyff SBC die deze week echt af moet.
Nu al 3 dagen achter elkaar echt elke wedstrijd minimaal 3 keer lat paal, lachwekkend gewoon...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moody2204
Na een bizarre eindsprint toch nog Goud 3 gehaald met mijn WL. Dus al met al toch niet geheel ontevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:55:
[...]

Heb hetzelfde al het hele jaar. Ook als je het pookje dan wel naar rechts of links doet, bestaat er grote kans dat de bal compleet naast de goal gaat.

Is denk ik ook de reden dat je bijna niemand een penalty hoog ziet inschieten, omdat het risico te groot is. Ook heb je van die debielen die ze wel goed kunnen inschieten en dan ook met een sprint naar die bal rennen en dan weer kunnen inhouden. Mogen ze er ook wel uitslopen, want is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Fraaank schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:02:
[...]

Heb hetzelfde al het hele jaar. Ook als je het pookje dan wel naar rechts of links doet, bestaat er grote kans dat de bal compleet naast de goal gaat.

Is denk ik ook de reden dat je bijna niemand een penalty hoog ziet inschieten, omdat het risico te groot is. Ook heb je van die debielen die ze wel goed kunnen inschieten en dan ook met een sprint naar die bal rennen en dan weer kunnen inhouden. Mogen ze er ook wel uitslopen, want is gewoon niet te doen.
Ik schiet juist altijd de penalty’s zo hard mogelijk in de bovenhoek. Onhoudbaar zelfs al duikt de keeper er naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga hem ook halen. Ik heb ook prime Kluivert gekocht. Weer, want had hem eerder en vond hem vrij goed. Krijg ik daardoor hem met een Nederlandse trainer ook op chem 10 in een 433 start opstelling.
Btw.. Er is nu geen Nederlandse trainer meer op de pc markt te krijgen. Gelukkig had ik nog een bronzen manager Geert :)

Maar eerste reden dat ik Kluivert heb gekocht, is dat de spitsen naast mijn topper cr7 te bij mij weinig scoren (Correa / Quagliarella) . En als ik tegen Kluivert speel, scoort ie bijna altijd.
Mocht hij bevallen dan haal ik hwrs zijn Op versie. Moet dan nog bedenken of dat ik hem zal kopen of zijn sbc afmaak (icon had ik er al eens voor ingeleverd).

Beste icon spits tot nu toe dit jaar was trouwens Klose voor mij. Komt misschien niet top over, maar scoorde de een na de andere.
Was natuurlijk wel wat maanden geleden toen er nog geen tots waren.
Ik ook, veel relaxter!
Solotov schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:00:
[...]

Ik schiet juist altijd de penalty’s zo hard mogelijk in de bovenhoek. Onhoudbaar zelfs al duikt de keeper er naar toe.
Ik gebruik de tip als keeper dat de nemer vlak voor dat hij schiet naar de hoek kijkt waarin hij wil schieten. Of het altijd op gaat, vraag ik me af maar ik hou er nu wel veel meer tegen. Vind het bijna net zo moeilijk ze te nemen.
Als de pijl er staat (staat er niet altijd?), dan kan je heel vlak voordat je de bal aanraakt nog switchen van hoek.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 08-07-2019 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Harribo Ik vind kluivert ook altijd erg vervelend om tegen te spelen, is qua speelwijze vergelijkbaar met Ibra maar veel meer betrokken. Bij mij verschilt het per wedstrijd wie de meest scorende spits is, hoewel Prime Butra na 600 potjes nog steeds vrijwel 1:1 loopt qua goals/assists en daardoor ook steeds weer terugkomt in de basis.

Mbt Promes, die ga ik zeker halen icm met Wass, prima koppel voor de 88 SBC voor Maldini :)
Had gekozen om Maldini eerst te doen ipv Vieira, maar die is ondertussen ruim 200k in prijs gestegen omdat veel SBCs IFs nodig hebben. Met Maldini kan ik ook meteen een driehoekje maken met De Rossi / Florenzi, hoewel de Rossie waarschijnlijk wel op de bank blijft.

De penalty pijl staat er in WL nooit omdat de trainer in deze mode disabled is, in andere game mode is dat afhankelijk van je settings dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bossie Heb hem nou en kan nog niet zeggen dat Kluivert echt voldoet, hij moet ff wennen, andere omgeving natuurlijk bla bla :P . Opeens begint Correa weer te scoren...
Maarrrrrr...heb nu Promes pas 1 wedstrijd mee gespeeld, maar 2 goals en een assist :)
Als je hem kunt gebruiken zou ik het overwegen.

Ah ok trainer mode dus? Maar dan staat zeker meer dan die pijl aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:43
Iemand ervaring met TOTS Van Persie?

Heb nu CL versie Tadic in de spits (86) maar vervangen door Van Persie TOTS (94) lijkt me interessant.

Komt dan naast TOTS Luuk de Jong (91) met aanvoeren van LM en RM waar TOTS Bergwijn (87) en headliner Ziyech (92) staan. Op middenveld nog TOTS van de Beek (90) erbij.

TOTS van Persie komt sterk over (heeft zelfs nog prima snelheid en fysiek). Tadic valt me wat tegen. Is toch wat sloom en lijkt het allemaal net niet te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lozano sbc ook maar gedaan. Kwam daar 91 laudrup uit. Geen slechte deal, maar EA had ook nog wel goed te maken omdat ik geen tots neymar/cr7 had gekregen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Weekend League voorbij. Dan hoop je dat de waardeloze trage gameplay ook voorbij is. Maar in Rivals nog precies hetzelfde...

[ Voor 19% gewijzigd door Wulfric92 op 08-07-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:19:
Weekend League voorbij. Dan hoop je dat de waardeloze trage gameplay ook voorbij is. Maar in Rivals nog precies hetzelfde...
Heb gisteravond nog een paar potjes squadbattles gedaan voor de weekly objective. Bizar hoe dat mijn liga Nos spelers meer agile/responsief aanvoelen dan mijn bijvoorbeeld Butragueno in WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan het spel tegenwoordig aardig hebben.
1 ding word ik werkelijk echt ziek van in dit spel en dat zijn de keepers. Ik heb Donnarumma, wat een drama. Laat gewoon 9 vd 10 door vandaag.
Kan me geen fifa herinneren waarin de keepers soms zo enorm slecht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:45:
@Harribo Ik vind kluivert ook altijd erg vervelend om tegen te spelen, is qua speelwijze vergelijkbaar met Ibra maar veel meer betrokken. Bij mij verschilt het per wedstrijd wie de meest scorende spits is, hoewel Prime Butra na 600 potjes nog steeds vrijwel 1:1 loopt qua goals/assists en daardoor ook steeds weer terugkomt in de basis.

Mbt Promes, die ga ik zeker halen icm met Wass, prima koppel voor de 88 SBC voor Maldini :)
Had gekozen om Maldini eerst te doen ipv Vieira, maar die is ondertussen ruim 200k in prijs gestegen omdat veel SBCs IFs nodig hebben. Met Maldini kan ik ook meteen een driehoekje maken met De Rossi / Florenzi, hoewel de Rossie waarschijnlijk wel op de bank blijft.

De penalty pijl staat er in WL nooit omdat de trainer in deze mode disabled is, in andere game mode is dat afhankelijk van je settings dacht ik.
Zijn geen koppeltje meer aangezien Promes al op zijn nieuwe club Ajax staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:19:
[...]

Zijn geen koppeltje meer aangezien Promes al op zijn nieuwe club Ajax staat.
Heb het opgelost met Danilo/Wass, Promes lijkt me ook nog wel leuk om op de bank te hebben.
Alle overbodige TOTS kaartjes etc nu opgeruimd en de Maldini SBC ermee afgerond.

Nu nog 50k plus wat er donderdag uit de rewards komt, dan zou voldoende moeten zijn als er nog een leuke futties SBC komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Bossie schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:14:
[...]

Heb het opgelost met Danilo/Wass, Promes lijkt me ook nog wel leuk om op de bank te hebben.
Alle overbodige TOTS kaartjes etc nu opgeruimd en de Maldini SBC ermee afgerond.

Nu nog 50k plus wat er donderdag uit de rewards komt, dan zou voldoende moeten zijn als er nog een leuke futties SBC komt.
Maldini lijkt me wel ongelooflijk goed!
Promes is trouwens een aanrader. Is gewoon basismateriaal. Te goed voor een wisselspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:30:
[...]

Maldini lijkt me wel ongelooflijk goed!
Promes is trouwens een aanrader. Is gewoon basismateriaal. Te goed voor een wisselspeler.
POTM Hazard staat daar alweer 1000+ potjes ook basismateriaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Promessi wordt hier ook gewoon een sub, my man Memphis staat daar al!

Afbeeldingslocatie: https://emojipedia-us.s3.dualstack.us-west-1.amazonaws.com/thumbs/120/twitter/214/white-right-pointing-backhand-index_1f449.png Afbeeldingslocatie: https://emojipedia-us.s3.dualstack.us-west-1.amazonaws.com/thumbs/120/twitter/214/lion-face_1f981.png Afbeeldingslocatie: https://emojipedia-us.s3.dualstack.us-west-1.amazonaws.com/thumbs/120/twitter/214/white-left-pointing-backhand-index_1f448.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 00:09:
[...]

POTM Hazard staat daar alweer 1000+ potjes ook basismateriaal te zijn.
TOTY cr7 staat hier bijna op 1000 doelpunten :o De beste speler die ik heb gehad.
Ik merk wel dat wanneer ik een nieuwe speler haal mijn verwachtingen ook hoog zijn. Alsof het de nieuwe cheat is die elke wedstrijd er wel ff 2 of 3 inschiet. Vaak vallen ze dan heel erg tegen. Als ik die verwachtingen los laat blijkt dat ze het -achteraf gezien- juist heel goed doen.

Ik ben ook geen speler die alle ballen op toty cr7 speelt. Ik leg nooit een bal breed omdat hij dan bij cr7 komt en de kans dan groter zou zijn. Al mijn spelers scoren, behalve Vieira want die is echt drama, die speelt wel altijd de bal af.
Soms flippen mijn tegenstanders omdat ik geen groene getimede schoten doe. Timed shooting is zo overrated. Ik spam gewoon rondjes en dan vliegen ze er wel in.

Komende weken toch een nieuw doel om CR7 aan zijn 1000 doelpunten te helpen. Toch iets om fifa voor te spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerommeke96
Cruyff is binnen hoor, ben er nu wel klaar mee.
Soms vraag ik me af waarom ik zit te sparen voor icons tots .....
Zodra ik een goud team tegen komt veranderen ze allemaal ik zilveren edities, en hun gouden schieten ze vanaf de achterlijn binnen, ballen moet je weer 3x veroveren pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:20:
Promessi wordt hier ook gewoon een sub, my man Memphis staat daar al!

[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Pfft, speelt een jaartje met Ibra en denkt ook meteen dat hij een leeuw is?

@Bean77 Ronaldo, Mbappe je komt hun rode kaartjes vrijwel elke pot tegen in WL. Gisteren nog een squadbattles potje gehad voor de Danilo objective tegen een 81 rated team met 99 Ronaldo ..

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 09-07-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:53:
[...]
@Bean77 Ronaldo, Mbappe je komt hun rode kaartjes vrijwel elke pot tegen in WL. Gisteren nog een squadbattles potje gehad voor de Danilo objective tegen een 81 rated team met 99 Ronaldo ..
Zoals ik al anderhalve maand geleden al aangaf. Het nivelleringsfeestje heeft zijn werk gedaan. Spelers krijgen topspelers in de schoot geworpen en als je een beetje pech hebt ben je flink de sigaar als je heel fifa 19 elke week je best hebt gedaan. Dan halen zulke spelers door hun geluk je links door de bocht in.
Bean77 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:51:
[...]

Eigenlijk nauwelijks last van de gameplay. WL gaat 14-2(die 2 had ik gewoon moeten winnen) en het spel speelt eigenlijk gewoon als normaal. Niet meer lagg dan vorige weekenden.

Vergeet ook niet dat super veel spelers gewoon tenminste 3 gratis TOTS spelers hebben gehad als ze er niet meer vrij gespeeld hebben met de weekly objectives. Dus er is een flink nivelleringsfeestje aan de gang. Dus ja, je gaat het lastiger krijgen met je tegenstanders (minder tijd aan de bal, meer balverlies door betere intercepties etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer laat mijn keeper Donnarumma gewoon alles maar door! Ik word er echt gek van!
Serieus echt schijtziek! 6 schoten op doel dit keer, 5 doelpunten tegen. Gewoon van afstand, niet eens in het hoekje!

Wat voor doelmannen hebben jullie? hier is niet meer tegen te voetballen...zoooo moedeloos word ik er van..

edit: moet maar eens een grote pauze van fut nemen...

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-07-2019 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Iemand die wel eens voor een ultimate pack gaat met fut swap deals? Kost nu 5 spelers dus overweeg het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 18:07:
En weer laat mijn keeper Donnarumma gewoon alles maar door! Ik word er echt gek van!
Serieus echt schijtziek! 6 schoten op doel dit keer, 5 doelpunten tegen. Gewoon van afstand, niet eens in het hoekje!

Wat voor doelmannen hebben jullie? hier is niet meer tegen te voetballen...zoooo moedeloos word ik er van..

edit: moet maar eens een grote pauze van fut nemen...
Ligt echt niet aan je doelman, maar aan hoe je verdedigt. Ik speel nu zelfs met normale Rui Patricio en krijg niet zoveel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-09 14:02
Wat een mooie kaarten dit jaar, ga Fifa 20 overslaan. Zeker nu El Niño gestopt is ga ik een jaar lang genieten van zijn eoae kaart.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Zo zeg, net 1 van de mooiste potjes Rivals gespeeld, 5-4 winst. Om en om scoorden we doelpunten. 88e minuut sta ik 3-4 achter. 90e minuut maak ik de 4-4 (mooie aanval over schijven komt uit bij Ziyech die hem met RECHTS van buiten de 16 tegendraads stijf in de kruising onderkant lat ramt. Daarna aftrap tegenstander verliest de bal knullig. Ziyech geeft voor van rechts en zijlt over verdedigers en keeper heen waar Luuk de Jong staat die hem nog even in de kruising knalt.

Zelden zo'n goede, intense en prachtige wedstrijd gehad. Golfde continue op en neer en beide team speelden vol voor de winst met prachtige combinaties. Overigens knalde mijn tegenstander bij een hoge voorzet vanaf de zijlijn met een volley van net buiten de 16 vol in de kruising. Ook hij maakte prachtige doelpunten.

1e potje van vanavond en de PS met tevredenheid na 1 potje uitgezet, deze topwedstrijd geniet ik maar even van na >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:42
Dankzij de weekly obj mijn linkerflank kunnen versterken. Ik speel momenteel met https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8657061.
Uiteraard switch in in-game Witsel en Boateng.
Met de swap deals zal Boateng uiteraard ook vervangen worden.

Vraagje: zouden jullie voor Robben 93 gaan? Hazard bevalt mij momenteel erg goed, ondanks zijn niet zo super stats. Ik overweeg zelfs om over te schakelen op volgend team:https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/6579498, al heb ik geen ervaring met die formatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:39:
[...]

Ligt echt niet aan je doelman, maar aan hoe je verdedigt. Ik speel nu zelfs met normale Rui Patricio en krijg niet zoveel tegen.
Ze komen niet door mijn verdediging maar ze schieten ze er gewoon van ver erin. En hij laat ze bijna allemaal door.

@Bean77 ik heb hetzelfde als jou. Ik heb ook cr7 en welke spits ik er nu naast gooi, hij haalt het niet bij cr7.
Alleen ibra komt in de buurt maar die kan ik niet linken
trees schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:18:
Vraagje: zouden jullie voor Robben 93 gaan? Hazard bevalt mij momenteel erg goed, ondanks zijn niet zo super stats. Ik overweeg zelfs om over te schakelen op volgend team:https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/6579498, al heb ik geen ervaring met die formatie..
Ik heb die Hazard ook, beviel mij ook goed.
Robben zou aanvallend een stapje beter moeten zijn. Op papier is er geen betere rw in de bundesliga(?). En tijdelijk verkrijgbaar, dat maakt de keuze moeilijk.
Ik kijk altijd zelf naar wat mijn team mist en wat ik er aan kan verbeteren.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 10-07-2019 07:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:21:
[...]

Ze komen niet door mijn verdediging maar ze schieten ze er gewoon van ver erin. En hij laat ze bijna allemaal door.

@Bean77 ik heb hetzelfde als jou. Ik heb ook cr7 en welke spits ik er nu naast gooi, hij haalt het niet bij cr7.

[...]

Ik heb die Hazard ook, beviel mij ook goed.
Robben zou aanvallend een stapje beter moeten zijn. Op papier is er geen betere rw in de bundesliga(?). En tijdelijk verkrijgbaar, dat maakt de keuze moeilijk.
Ik kijk altijd zelf naar wat mijn team mist en wat ik er aan kan verbeteren.
Je leest niet wat ik zeg. Nogmaals, het ligt niet aan je doelman, maar de manier waarop je verdedigd. Meerdere Youtubers die gewoon elite / top 100 halen zweren bij Donnarumma. Sla gewoon keer al je tegengoals van een paar potjes op, en ga ze stukje voor stukje terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
afca020 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:40:
Iemand die wel eens voor een ultimate pack gaat met fut swap deals? Kost nu 5 spelers dus overweeg het wel.
Nee, ik kies eigenlijk altijd een speler of icon. Gezien mijn packluck dit jaar zou ik er max een 84 of 85 rated speler uit halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:41:
[...]

Je leest niet wat ik zeg. Nogmaals, het ligt niet aan je doelman, maar de manier waarop je verdedigd. Meerdere Youtubers die gewoon elite / top 100 halen zweren bij Donnarumma. Sla gewoon keer al je tegengoals van een paar potjes op, en ga ze stukje voor stukje terugkijken.
Als je uberhaupt beter wilt worden in Fifa dan is terugkijken en analyseren van je tegengoals wel een absolute must.

Ik denk dat het goed is dat hij meerdere yt filmpjes bekijkt over verdedigen met je middenvelders, hoe druk zetten, 2 man druk zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:21:
[...]

[...]
Hoe ver vind jij ver? Als je ze net buiten de 16 een schotkans geeft, dan vliegen ze er tegenwoordig wel in met iedere TOTS speler die tweebenig is en alle belangrijke stats op 99 heeft.

Als alles er van praktisch de middelijn ingeschoten wordt kan je er weinig aan doen =). Zou idd zeggen kijk het eens terug, en plaats het eventueel eens hier voor analyse. Aan de keeper zal het iig niet liggen. Heb dit seizoen nog niet veel verschil gemerkt bij keepers, ben toch al een viertal keer geswitched vanwege andere verdediging.

Jij hebt trouwens normale ronaldo toch? Bean heeft TOTY Ronaldo. Lijkt mij dat er nog wel wat spitsen bij normale ronaldo in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:41:
[...]

Dan zal dat verdedigen op het middenveld moeten zijn, in mijn strafschopgebied komen ze bijna niet.
Wat gezegd is, schoten van afstand met sommige top tots zijn bijna gegarandeerd een goal.

Maar ik zal niet eigenwijs zijn en er wat mee doen. Thanks.
Zal ook de tip meenemen om op het middenveld te verdedigen en zal ff kijken op yt.

Ben zelf nog geen cr7 waardige spits verder tegen gekomen. Misschien r9 maar die is onbetaalbaar.
Zit ook te denken aan van Persie, icm met mijn Promes en dan de Jong erbij kopen.
Heb in een opwelling ook Lozano sbc gedaan.
afca020 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 19:40:
Ik waag mij er niet aan met mijn packluck.
Ik heb Promes dus gehaald en ga denk ik voor een icon.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 10-07-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:47:
[...]

Ben zelf nog geen cr7 waardige spits verder tegen gekomen. Misschien r9 maar die is onbetaalbaar.
Zit ook te denken aan van Persie, icm met mijn Promes en dan de Jong erbij kopen.
Heb in een opwelling ook Lozano sbc gedaan.

[...]
Welke de Jong? Zou Luuk niet kopen, die is echt te traag in dit stadium van Fifa. Lozano lekker met Dumfries koppelen, is voor mij nog steeds de beste RB gebleken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Afgelopen week las ik hier over "scripted". Ik dacht dit ook al langer...maar gisteren na 5 maanden geen FUT gedaan meer te hebben even 2 potjes gedaan:

Mijn team is echt geen wereld team, denk 84 rated.

- 1e wedstrijd tegen een team met 7 icons, waaronder 98 Pele en Cruijf. Ik dacht, nou ja zal niks worden...leuk om te oefenen. 3-0 gewonnen. Iedere bal van mij ging erin. Bij de tegenstander met zn wereld team, alles paal, lat, onmogelijke reddingen van mijn keeper...enzovoort.

- 2e potje tegen een simpel gouden team. Die speelden mij helemaal weg, en nu ging bij de tegenstander er alles in en bij mij niks.

Toeval....denk t niet :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zymotic2007
  • Laatst online: 29-01-2021
Dacht op mijn vrije dag wat rivals te gaan spelen, liggen de servers er weer eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Zymotic2007 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:00:
Dacht op mijn vrije dag wat rivals te gaan spelen, liggen de servers er weer eens uit...
Pff erg he, ik dacht ff weer wat SB punten binnen harken.....1 minuut bezig vliegen de servers er uit :( :(
2500 punten weg, want ze registreren dit gewoon als verlies pot natuurlijk.
Zoveel geld binnen harken maar de boel normaal laten draaien is te veel gevraagd.
Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren

[ Voor 4% gewijzigd door jerommeke96 op 10-07-2019 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
Maichel schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:00:
Afgelopen week las ik hier over "scripted". Ik dacht dit ook al langer...maar gisteren na 5 maanden geen FUT gedaan meer te hebben even 2 potjes gedaan:

Mijn team is echt geen wereld team, denk 84 rated.

- 1e wedstrijd tegen een team met 7 icons, waaronder 98 Pele en Cruijf. Ik dacht, nou ja zal niks worden...leuk om te oefenen. 3-0 gewonnen. Iedere bal van mij ging erin. Bij de tegenstander met zn wereld team, alles paal, lat, onmogelijke reddingen van mijn keeper...enzovoort.

- 2e potje tegen een simpel gouden team. Die speelden mij helemaal weg, en nu ging bij de tegenstander er alles in en bij mij niks.

Toeval....denk t niet :)
Haha, ik heb ongeveer dat bovenste team, ik klik soms al gewoon weg als ik een grotendeels goud team zie maar ja dan heb je ook een verlies te pakken :-( scheelt wel hoop irritatie, krijg ook regelmatig roodr (2x geel) voor normale staande blok tackels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:56:
[...]

Welke de Jong? Zou Luuk niet kopen, die is echt te traag in dit stadium van Fifa. Lozano lekker met Dumfries koppelen, is voor mij nog steeds de beste RB gebleken.
Frenkie. Luuk lijkt me grof gezegd idd een slome houten klaas.
Heb nu een eredivisie / serie a combi in gedachten. Iedereen chem 10, behalve Alex Sandro fb op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:59:
[...]

Frenkie. Luuk lijkt me grof gezegd idd een slome houten klaas.
Heb nu een eredivisie / serie a combi in gedachten. Iedereen chem 10, behalve Alex Sandro fb op 8.
Ik heb Luuk de Jong TOTS. Kopt en schiet er van alles in hoor, en is fysiek sterk.

Ik heb de opstelling 4-1-3-2 die werkt fantastisch.

Tadic (CL) - L de Jong (TOTS)
Bergwijn (TOTS) - Vd Beek (TOTS) - Ziyech (HL)
F de Jong (CL)
Tagliafico (TOTS) - Blind (TOTS) - De Ligt (FS) - Dumfries (TOTS)
Onana (TOTS)

Ik ga Tadic vervangen voor Van Persie (TOTS) die is behoorlijk snel (85), zeker als ik er een jager kaart op gooi. Dan heeft ie 99 acceleratie en 86 sprint speed, best prima. Zeker omdat ik Bergwijn en Ziyech nog heb als snelle spelers.

Dit team speelt fantastisch lekker hoor. Ik zou wel Frenkie de Jong TOTS willen maar dat is me te duur en dat zal ik niet snel voor elkaar krijgen. Uiteraard kan Ziyech ook nog even de TOTS upgrade krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 10-07-2019 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Sleehond schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:12:
[...]

Ik heb Luuk de Jong TOTS. Kopt en schiet er van alles in hoor, en is fysiek sterk.

Ik heb de opstelling 4-1-3-2 die werkt fantastisch.

Tadic (CL) - L de Jong (TOTS)
Bergwijn (TOTS) - Vd Beek (TOTS) - Ziyech (HL)
F de Jong (CL)
Tagliafico (TOTS) - Blind (TOTS) - De Ligt (FS) - Dumfries (TOTS)
Onana (TOTS)

Ik ga Tadic vervangen voor Van Persie (TOTS) die is behoorlijk snel (85), zeker als ik er een jager kaart op gooi. Dan heeft ie 99 acceleratie en 86 sprint speed, best prima. Zeker omdat ik Bergwijn en Ziyech nog heb als snelle spelers.

Dit team speelt fantastisch lekker hoor. Ik zou wel Frenkie de Jong TOTS willen maar dat is me te duur en dat zal ik niet snel voor elkaar krijgen. Uiteraard kan Ziyech ook nog even de TOTS upgrade krijgen.
Leuk team, maar mist idd nog wat snelheid voorin. Denk dat van Persie daar inderdaad goeie oplossing voor is. Vind het altijd mooi om niet grote league teams te zien.
Ik zou alleen niet met zoveel weak foots kunnen spelen. Van één of twee spelers kan ik het nog wel onthouden dat ik niet met hun chocolade been kan schieten, maar in jouw team zijn de spelers met 4* weak foot de uitzondering. Zou ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:47:
[...]

Dan zal dat verdedigen op het middenveld moeten zijn, in mijn strafschopgebied komen ze bijna niet.
Wat gezegd is, schoten van afstand met sommige top tots zijn bijna gegarandeerd een goal.
Wat zijn je verdedigende tactics?, als je te ver inzakt dan zet jezelf open voor afstandsschoten en die zijn nu eenmaal dodelijk deze fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:17:
[...]

Wat zijn je verdedigende tactics?, als je te ver inzakt dan zet jezelf open voor afstandsschoten en die zijn nu eenmaal dodelijk deze fifa
442. de 2 cm's op midden verdedigen. 5 streepjes naar voren, 3 streepjes in de breedte.
1 vd 2 cm op stay back. backs ook op stay back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Gisteren was het 2 jaar terug van Nouri toch?

En hoewel het om een andere Nouri gaat, viel me dit op:

Nouri + datum =

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TwgKNwz/21.jpg

Toeval?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok nu een potje....4-2 verloren. Zijn keeper Buffon redt er 11, mijn keeper Donnarumma redt er 1.
3 vd 4 tegendoelpunten kwamen allemaal tot stand uit klutssituaties, ik verdedig ze van afstand en blok schoten maar ze vallen gewoon vlak weer voor de voeten van zijn spits. Sorry maar daar is niet tegen te spelen die ai.
1 was mijn eigen schuld, te snel gehapt.

En serieus, jullie kunnen wel zeggen het ligt niet aan de keeper maar ELKE wedstrijd, werkelijk ELKE wedstrijd heeft hij veel minder saves dan de tegenstander. Dat is geen toeval.
Maar ik zal verder kijken wat ik eraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Maichel schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:59:
Gisteren was het 2 jaar terug van Nouri toch?

En hoewel het om een andere Nouri gaat, viel me dit op:

Nouri + datum =

[Afbeelding]

Toeval?
Weet niet wat het is, maar alles knalt hard omhoog vandaag. Meer dan op een normale woensdag. Heb al meer dan een ton verdient met het leegverkopen van mijn transferlijst vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:09:
Ok nu een potje....4-2 verloren. Zijn keeper Buffon redt er 11, mijn keeper Donnarumma redt er 1.
3 vd 4 tegendoelpunten kwamen allemaal tot stand uit klutssituaties, ik verdedig ze van afstand en blok schoten maar ze vallen gewoon vlak weer voor de voeten van zijn spits. Sorry maar daar is niet tegen te spelen die ai.

En serieus, jullie kunnen wel zeggen het ligt niet aan de keeper maar ELKE wedstrijd, werkelijk ELKE wedstrijd heeft hij veel minder saves dan de tegenstander. Dat is geen toeval.
Dat jouw keeper minder saves heeft kan er natuurlijk ook gewoon aan liggen dat jouw tegenstanders enkel schieten als ze er zeker van zijn dat ze een goal maken. Als je 13 keer op goal schiet en er gaan er maar twee in ben je wellicht ook niet vanuit kansrijke posities aan het schieten, maar zonder beeldmateriaal is het gokken waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:20:
[...]

Leuk team, maar mist idd nog wat snelheid voorin. Denk dat van Persie daar inderdaad goeie oplossing voor is. Vind het altijd mooi om niet grote league teams te zien.
Ik zou alleen niet met zoveel weak foots kunnen spelen. Van één of twee spelers kan ik het nog wel onthouden dat ik niet met hun chocolade been kan schieten, maar in jouw team zijn de spelers met 4* weak foot de uitzondering. Zou ik niet kunnen.
Ja ik kom er wel goed mee uit de voeten ondanks weinig echt goede WF spelers. Ik ben zelf Ajacied (grootste gedeelte van mijn spelers) en ken natuurlijk ook de andere spelers goed. Ik kan daardoor er goed op anticiperen en dan kom je er gewoon goed mee uit de voeten. Spelers maken ook prima goals met hun chocolade benen dus tja...

Wellicht helpt het ook dat het allemaal TOTS spelers zijn en geen goud spelers meer. Dan zijn de kwaliteiten zo sterk dat de WF wellicht minder hard vereist is...? Geen idee hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:09:

Welke andere keepers heb je getest? Italiaans team als ik het goed heb? Szczesny IF heb ik destijds gehad in mijn Italiaanse team, daar was ik prima tevreden mee. Maar ik weet nu niet welke kaarten er inmiddels zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Sleehond schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:28:
[...]

Ja ik kom er wel goed mee uit de voeten ondanks weinig echt goede WF spelers. Ik ben zelf Ajacied (grootste gedeelte van mijn spelers) en ken natuurlijk ook de andere spelers goed. Ik kan daardoor er goed op anticiperen en dan kom je er gewoon goed mee uit de voeten. Spelers maken ook prima goals met hun
Ajacied en dan toch Luuk de Jong er in? Ik ben helaas als PSVer helaas zo kleinzerig dat ik het niet over mijn hart verkrijg om spelers van Ajax op te stellen :+ . Zou het af en toe een stuk makkelijker maken om een team samen te stellen als ik dat wel gewoon zou doen.
Sleehond schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:28:
[...]

Wellicht helpt het ook dat het allemaal TOTS spelers zijn en geen goud spelers meer. Dan zijn de kwaliteiten zo sterk dat de WF wellicht minder hard vereist is...? Geen idee hoor...
Betwijfel het, ik volley met Ruud van Nistelrooy alles het stadion uit als ik per ongeluk met zijn linker trap, en dan heeft die nog een 3* weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:40:
[...]

Ajacied en dan toch Luuk de Jong er in? Ik ben helaas als PSVer helaas zo kleinzerig dat ik het niet over mijn hart verkrijg om spelers van Ajax op te stellen :+ . Zou het af en toe een stuk makkelijker maken om een team samen te stellen als ik dat wel gewoon zou doen.
Haha ja ik snap je... maar toch... Huntelaar headliner of Luuk de Jong TOTS is een aanzienlijk verschil hoor. Huntelaar was een erg goede koppen, maar verder weinig aan. Luuk TOTS is beduidend in alles beter. Zo heb ik ook Bergwijn TOTS ipv Neres CL versie. Is ook gewoon beter. Wel goed dat is Neres als wissel heb overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:13:
[...]

Dat jouw keeper minder saves heeft kan er natuurlijk ook gewoon aan liggen dat jouw tegenstanders enkel schieten als ze er zeker van zijn dat ze een goal maken. Als je 13 keer op goal schiet en er gaan er maar twee in ben je wellicht ook niet vanuit kansrijke posities aan het schieten, maar zonder beeldmateriaal is het gokken waar het aan ligt.
Uh nee. Ik schiet ze echt naar de hoek, hard en geplaatst. 100% zeker weten dat het niet alléén aan mij ligt.
Donnarumma heeft heel weinig ballen en puncht ze allemaal weg als corner of naar de tegenstander.

Ik had ook beter moeten weten, heb in een eerder stadium ook Donnarumma versies gehad en was toen ook steeds hetzelfde. De Gea was toen een enorme verbetering. Maar die kan nu niet meer met de tots.
De serie a tots heeft alleen nog Sirigu, die is hetzelfde qua niveau. Hopeloze keepers in de serie a.

Zal Szczesny if maar eens proberen anders van de Sar icon of zo. Slechter dan dit kan het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:58:
[...]

..Maar die kan nu niet meer met de tots...
Wat bedoel je daar mee? Die past niet meer in je team, of hoe moet ik die zin lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:01:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Die past niet meer in je team, of hoe moet ik die zin lezen?
Die is niet blauw, dus die mag niet meer mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:01:
[...]

De Gea kwam tekort tegen de tots vond ik. Zijn nif he?

Ik heb nu Szczesny if gehaald. Wat een verademing!
Het is niet zo dat hij nu veel beter is , ik verlies ook wedstrijden maar ik werd een beetje gek van de manier waarop Donnarumma alles maar wegstompte naar de tegenstander. Het comedy capers gehalte was mij gewoon te groot.
Toch wel vreemd, de ene persoon vind Donnarumma vreselijk de ander loopt er mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:27:
[...]

Het is niet zo dat hij nu veel beter is , ik verlies ook wedstrijden maar ik werd een beetje gek van de manier waarop Donnarumma alles maar wegstompte naar de tegenstander. Het comedy capers gehalte was mij gewoon te groot.
Toch wel vreemd, de ene persoon vind Donnarumma vreselijk de ander loopt er mee weg.
Nou daar ben ik het niet mee eens, speel denk het hele jaar al met NIF de Gea en dat blijft voor mij toch echt de meest steady keeper. Tuurlijk zal en upgrade wat beter zijn, maar in de basis al een ruim voldoende.

Dit was overigens vorig jaar ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:27:
[...]

Elke keeper heeft zijn zwaktes en door de gameplay zul je simpelweg tegen een aantal irritante tegengoals aanlopen wat ook niet met een andere te voorkomen is.

Gewoon een highrated keeper pakken die in je team past en hopen dat je simpelweg meer scoort dan je tegenstander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:31:
[...]

Nou daar ben ik het niet mee eens, speel denk het hele jaar al met NIF de Gea en dat blijft voor mij toch echt de meest steady keeper. Tuurlijk zal en upgrade wat beter zijn, maar in de basis al een ruim voldoende.

Dit was overigens vorig jaar ook zo.
Upgrade is minimaal aangezien zijn nif ook alle stats op 99 heeft of net daar tegenaan. Door die +10 boost op alle stats bij basic chem voor keepers zitten heel veel keepers aan hun max stats. Vandaar dat het dit seizoen niet echt uit maakt welke keeper je in de goal hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Paffelton schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:52:
[...]

Upgrade is minimaal aangezien zijn nif ook alle stats op 99 heeft of net daar tegenaan. Door die +10 boost op alle stats bij basic chem voor keepers zitten heel veel keepers aan hun max stats. Vandaar dat het dit seizoen niet echt uit maakt welke keeper je in de goal hebt staan.
Dat klopt inderdaad, daarom denk ik dat het maar weinig invloed heeft of je een wedstrijd wint of verliest alleen op basis van je keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Dat klopt inderdaad, daarom denk ik dat het maar weinig invloed heeft of je een wedstrijd wint of verliest alleen op basis van je keeper.
De lengte en de traits zijn wel van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Niet alleen op basis van je keeper. Maar hij kan wel het verschil maken. Net als een goede spits.
Je kunt nog zo goed verdedigen , als je de ai tegen hebt en de balletjes ketsen af naar de spits van de tegenstander dan ben je machteloos.

Szczesny is ook geen topkeeper maar is niet zo aan het stuntelen als tots Donnarumma.
Kan er nu tenminste weer mee leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Harribo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:27:
[...]

Niet alleen op basis van je keeper. Maar hij kan wel het verschil maken. Net als een goede spits.
Je kunt nog zo goed verdedigen , als je de ai tegen hebt en de balletjes ketsen af naar de spits van de tegenstander dan ben je machteloos.

Szczesny is ook geen topkeeper maar is niet zo aan het stuntelen als tots Donnarumma.
Kan er nu tenminste weer mee leven.
Ik geef je een wedstrijd of 10, moet je maar opletten. Vanavond na 1,5 week maar weer eens FIFA opstarten. Kijken of ik met een paar leuke wedstrijden me nog kan plaatsen voor de WL, maar vermoed dat het 2 potjes vloeken wordt en daarna de boel verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou die update 1.16 is ook weer ruk hoor......

Zo traag als een schildpad het spel vanavond. Zit weinig "souplesse" in. Traag gebeuren... zucht
Pagina: 1 ... 194 ... 200 Laatste