Gaat lekker. Sinds vrijdag NIKS meer gewonnen. Dan word je het wel een tikkie zat moet ik zeggen.
Nu pas? Haha. Laatste weken ben ik de game al zat. Heb maar Battlefront II geïnstalleerd en ben dat maar eens aan het proberen.MadMoody schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:18:
Gaat lekker. Sinds vrijdag NIKS meer gewonnen. Dan word je het wel een tikkie zat moet ik zeggen.
Heb RDDR2 al sinds de kerst vakantie liggen, misschien toch eens beginnenFraaank schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:05:
[...]
Nu pas? Haha. Laatste weken ben ik de game al zat. Heb maar Battlefront II geïnstalleerd en ben dat maar eens aan het proberen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vooral ook niet kijken hoeveel uur je in FIFA19 hebt zitten. Bedenk je dan maar eens dat je ook een instrument had kunnen leren spelen bijvoorbeeld of iets anders nuttigs.Bossie schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:57:
[...]
Heb RDDR2 al sinds de kerst vakantie liggen, misschien toch eens beginnen
Als ontspanning werkt het in ieder geval niet echtFraaank schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:15:
[...]
Vooral ook niet kijken hoeveel uur je in FIFA19 hebt zitten. Bedenk je dan maar eens dat je ook een instrument had kunnen leren spelen bijvoorbeeld of iets anders nuttigs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb mijn team wel af voor dit jaar. Blijf hier lekker mijn potjes mee spelen en maak me niet meer druk om rewards en pakketjes etc..
Komende weken door festivals toch geen tijd voor WL, dus af en toe wat rivals spelen ermee en dan op naar fifa 20
Wissel dembele na de aftrap voor van persie.
https://www.futbin.com/19/squad/8892415
Komende weken door festivals toch geen tijd voor WL, dus af en toe wat rivals spelen ermee en dan op naar fifa 20
Mee eens, maar er zit kennelijk toch iets verslavends aan Fifa.....Fraaank schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:15:
[...]
Vooral ook niet kijken hoeveel uur je in FIFA19 hebt zitten. Bedenk je dan maar eens dat je ook een instrument had kunnen leren spelen bijvoorbeeld of iets anders nuttigs.
Ik speel het wel met een stressballetje in de buurt. Alleen dat hielp niet echt, want een windlicht hier in huis bleek niet bestand tegen het stressballetje op 1 of andere manier...

Ach, scherven brengen geluk.
Benzema aanrader? Waarom voor hem gekozen?Bjorneby schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:04:
Ik heb mijn team wel af voor dit jaar. Blijf hier lekker mijn potjes mee spelen en maak me niet meer druk om rewards en pakketjes etc..
Heb dit jaar zovaak met m'n controller op het bureau geslagen dat het een wonder is dat de trilmotor aan de linkerkant het nog doet.MadMoody schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:44:
[...]
Mee eens, maar er zit kennelijk toch iets verslavends aan Fifa.....
Ik speel het wel met een stressballetje in de buurt. Alleen dat hielp niet echt, want een windlicht hier in huis bleek niet bestand tegen het stressballetje op 1 of andere manier...![]()
Ach, scherven brengen geluk.
Ik heb m echt net pas 2 wedstrijden (3 goals) dus kan er nog niet veel over zeggen. Hij de laatste die er bij kwam. Daarvoor wisselde ik iedere keer een goedkope Franse spits meteen voor Torres.
Gekozen voor hem, want Frans dus linkt lekker. Zat ook nog te denken aan Kluivert, bergkamp of van basten. Maar dus voor Benzema gekozen. Doe wel effe een update na een potje of 30 of die bevalt.
Grappig dat zoveel mensen er nu eindelijk achter komen dat het spel eigenlijk niet deugt.
Ik riep dat al vanaf het begin maar er waren toen meningen van mensen die er duidelijk anders over dachten. Die zijn nu stil?
Ik heb mij er trouwens al lang bij neergelegd. Heb inmiddels ook mijn beoogde team al compleet.
Ben nu steeds de pro league aan het doen, sbc'en is toch het meest verslavend
Ik riep dat al vanaf het begin maar er waren toen meningen van mensen die er duidelijk anders over dachten. Die zijn nu stil?
Ik heb mij er trouwens al lang bij neergelegd. Heb inmiddels ook mijn beoogde team al compleet.
Bij jou lag in het begin ALLES aan de game en kwam je altijd negatief over, dus wellicht ook wat over jezelf afgeroepen. Samen met mij hebben @Bossie , @bvbal79 , @Bean77 en vele anderen ook vaker geroepen dat er dingen zijn in FIFA die tegen je kunnen werken (ook voor je). Dat verbindingen soms naatje zijn is ook al 6+ jaar aan de gang en hebben we ook allemaal mee te dealen, net als de kick-off goals. Toch blijven we allemaal in dit topic de game spelen omdat we dit op de koop toe nemen. Denk dat we vroeger allemaal Panini's hebben gespaard en daarom blijven spelen ook.Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:31:
Grappig dat zoveel mensen er nu eindelijk achter komen dat het spel eigenlijk niet deugt.
We kunnen er allemaal soms over klagen, maar niet continu. Ik moet je wel nageven dat dat laatste tijd is meegevallen van jou uit, dus kudo's daarvoor. Laten we allemaal gewoon lekker uitkijken naar FIFA20 en daar dan over dezelfde dingen af en toe klagen, maar vooral genieten van het verzamelen, SBCen voor spelers waarvan je de helft niet gebruikt en packs openen waar heel soms iets aardigs uitkomt.
Ik heb het ook al heel lang geroepen, dit is echt verreweg de slechtste fifa van de laatste jaren verbaasde mij erover dat mensen dat ontkennen.Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:31:
Ik had het spel zelfs in de kliko gegooid, SBC blijven doen en uiteindelijk toch weer terug gekocht om toch weer wat te ballen met de vergaarde spelers :-)
sbc'en blijft inderdaad een leuke bezigheid, jij doet de pro league, ik doe de CSL die heb ik denk ik al 20x gedaan, alle competities voltooid, de grote competities allemaal zeker 4x.
Vooral bij de WL weg blijven, dat scheelt heel veel irritatie/frustratie en eigenlijk ook geen wekelijkse opdrachten doen dan is het acceptabel.
Positieve vind ik zeker dat de competitie SBC's herhaalbaar zijn, de rewards voor SB en Rivals zijn best goed tov fifa 18. 70.000 per week is makkelijk te halen dat was in 18 wel anders.
Toch 2 hele aardige teams bij elkaar gespeeld, nu nog de Cruyff SBC afmaken, alleen nog geen idee waar ik hem neer moet zetten
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet waarom mensen klagen over fifa 19. Oke, de gameplay had vaak problemen bij drukke servers, maar dat kan je ook een beetje vermijden. Om 19.00 speel ik bijvoorbeeld nooit. Ik weet dan toch dat het slecht is. Ook zijn er een aantal OP manieren om te scoren, maar dat heb je ook elk jaar weer. Daarnaast is dit de beste fifa op het gebied van content. Er was constant iets te doen dit jaar. Heb persoonlijk ook totaal geen last van scripting. Als ik een pot verlies dan heb ik zelf gewoon iets verkeerds gedaan. Is sowieso handig om je tegengoals terugtekijken. Dan kan je zien wat je verkeerd deed
En dan te bedenken dat er ook waren die zeiden dat je dan maar meer moet oefenen....Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:31:
Dynamic difficulty is iets wat gewoon niet in een game als deze hoort. Het abusen van game mechanics is gewoon saai en voelt als cheaten, iets waar ik geen zin in heb.
Geloven waarschijnlijk nog heilig in de eerlijkheid van EA terwijl duidelijk is dat alles wat EA wil is het kloppen van geld uit de zakken van arme stakkers. Laatst nog een filmpje van een menneke wat voor zijn verjaardag 12000 fifa points kreeg en niet kon geloven dat hij 85 Witsel kreeg als max, echt sneu....Ik riep dat al vanaf het begin maar er waren toen meningen van mensen die er duidelijk anders over dachten. Die zijn nu stil?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wat verwacht je dan als je een straatje staatsloten of krasloten koopt? Ook maar altijd de 100.000?simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:02:
Geloven waarschijnlijk nog heilig in de eerlijkheid van EA terwijl duidelijk is dat alles wat EA wil is het kloppen van geld uit de zakken van arme stakkers. Laatst nog een filmpje van een menneke wat voor zijn verjaardag 12000 fifa points kreeg en niet kon geloven dat hij 85 Witsel kreeg als max, echt sneu....
Sorry maar die vergelijking is totale onzin, wist niet dat het kopen van fifapoints een kansspel was...Fraaank schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:15:
[...]
Wat verwacht je dan als je een straatje staatsloten of krasloten koopt? Ook maar altijd de 100.000?
Als je 99 (of met acces 89) euro neerlegt voor pakjes dan mag je meer verwachten. Zelf vaak meegemaakt dat uit 2500 fifapoints pakketten je niet eens een board kreeg. Mind you, 2500 fifapoints is gewoon 20 euro. Een beloning hiervoor die meer in balans ligt met bijvoorbeeld de aanschafprijs is redelijk. Nee dat je een hoge prijs betaald er veelal niets voor terug krijgt past precies in het straatje van het creëren van verslaving.
En ja we zijn allemaal volwassen etc.etc. niemand dwingt je etc.etc.
Als het spel zo is gemaakt dat er verslavende werking ontstaat en het kopen van fifapoints part of the deal is, dan vind ik dat bezwaarlijk.
En dat te bedenken dat @Harribo zelfs 2x fifa 19 gekocht heeftFraaank schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:10:
[...]
Bij jou lag in het begin ALLES aan de game en kwam je altijd negatief over, dus wellicht ook wat over jezelf afgeroepen. Samen met mij hebben @Bossie , @bvbal79 , @Bean77 en vele anderen ook vaker geroepen dat er dingen zijn in FIFA die tegen je kunnen werken (ook voor je). Dat verbindingen soms naatje zijn is ook al 6+ jaar aan de gang en hebben we ook allemaal mee te dealen, net als de kick-off goals. Toch blijven we allemaal in dit topic de game spelen omdat we dit op de koop toe nemen. Denk dat we vroeger allemaal Panini's hebben gespaard en daarom blijven spelen ook.
We kunnen er allemaal soms over klagen, maar niet continu. Ik moet je wel nageven dat dat laatste tijd is meegevallen van jou uit, dus kudo's daarvoor. Laten we allemaal gewoon lekker uitkijken naar FIFA20 en daar dan over dezelfde dingen af en toe klagen, maar vooral genieten van het verzamelen, SBCen voor spelers waarvan je de helft niet gebruikt en packs openen waar heel soms iets aardigs uitkomt.
Fifa 19 is precies wat je mocht verwachten na 17 en 18. Het spel is niet goed, daar is iedereen het denk ik ook wel mee eens, maar dit wist hij al voordat fifa 19 uitgebracht werd, Oude topics van voorgangers staan bomvol met dezelfde klachten als nu. Dus waarom klagen als het spel toch is wat er verwacht mocht worden? Dat is wel naïef.
Ingame kent het spel genoeg flaws. De grap is echter dat je zowel mee hebt als tegen. De kunst is dat er genoeg spelers zijn die elk weekend 29-1 of meer halen. Dus er is een wijze waarop je wel succesvol kunt zijn. En ja dat doe je door intensief te oefenen en te analyseren waar je gebruik van kan maken.
Het is ook wel mens eigen om steeds maar een bevestiging te zoeken van het eigen falen. Voorbeelden in dit topic zijn wel duidelijk. Jammer genoeg zie ik zelden posts voorbij komen dat ze zoveel geluk hebben. Nee, pech hebben is schuld van het spel en geluk hebben is gewoon mijn eigen skill. Onzin dus!
Het voordeel van fifa19 is dat we veel klagers in fifa 20 niet meer terug zien. Want fifa 20 is wat je op basis van fifa19 mag verwachten. Ik zou dat mooi vinden want er zijn genoeg tweakers die allang weggerend zijn uit dit topic vanwege de klagers en via andere bronnen op een leuke wijze met elkaar over fifa praten. En dat is jammer voor dit topic.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Koop dan vooral geen fifapointssimons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:28:
[...]
Sorry maar die vergelijking is totale onzin, wist niet dat het kopen van fifapoints een kansspel was...
Als je 99 (of met acces 89) euro neerlegt voor pakjes dan mag je meer verwachten. Zelf vaak meegemaakt dat uit 2500 fifapoints pakketten je niet eens een board kreeg. Mind you, 2500 fifapoints is gewoon 20 euro. Een beloning hiervoor die meer in balans ligt met bijvoorbeeld de aanschafprijs is redelijk. Nee dat je een hoge prijs betaald er veelal niets voor terug krijgt past precies in het straatje van het creëren van verslaving.
En ja we zijn allemaal volwassen etc.etc. niemand dwingt je etc.etc.
Als het spel zo is gemaakt dat er verslavende werking ontstaat en het kopen van fifapoints part of the deal is, dan vind ik dat bezwaarlijk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kom ik gewoon terug op m'n punt over kansspelen in z'n algemeen. Ken jij iemand die het durft om zijn Postcodeloterij-abonnement op te zeggen? Denk dat er heel weinig mensen zijn, want stel dat...simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:28:
[...]
En je hoeft niks te verwachten voor die 90 euro. Kijk maar naar de percentages die bij de packs staan die laten zien hoe groot de kans is op een topspeler. Je stopt er toch echt zelf geld in met de wetenschap dat die kansen zo klein zijn. Dat heeft FIFA19 ons wel gegeven: percentages bij de packs.
Als de verslavende werking ervan wordt vastgesteld, dan zou je hetzelfde kunnen stellen als:
Koop dan geen coke,alcohol etc.etc.
Te makkelijk.
Nee nee, het is een surprise mechanic =).simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:28:
[...]
Sorry maar die vergelijking is totale onzin, wist niet dat het kopen van fifapoints een kansspel was...
Hoho, ik heb sinds deze FIFA niet meer dat wanneer een speler buitenspel staat, mijn diepe pass automatisch op die speler gaat ipv de andere speler waar ik op mikte die perfect vrij liep.Bean77 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:45:
[...]
Fifa 19 is precies wat je mocht verwachten na 17 en 18. Het spel is niet goed, daar is iedereen het denk ik ook wel mee eens, maar dit wist hij al voordat fifa 19 uitgebracht werd, Oude topics van voorgangers staan bomvol met dezelfde klachten als nu. Dus waarom klagen als het spel toch is wat er verwacht mocht worden? Dat is wel naïef.
Hebben ze toch maar mooi gefixt in 5 jaar tijd
Meer mensen last van de companion app?
Ik open de app net, Zegt ie dat ik geen team heb en ben niet ingelogd. Vervolgens log ik in via de web app... zegt ie wederom dat ik geen team heb...
Ben ik nu alles kwijt of wat is dit voor een grap....
!!
Ik open de app net, Zegt ie dat ik geen team heb en ben niet ingelogd. Vervolgens log ik in via de web app... zegt ie wederom dat ik geen team heb...
Ben ik nu alles kwijt of wat is dit voor een grap....
Dan zou FIFA een kansspel zijn, dat claimt het niet te zijn.Fraaank schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:55:
[...]
Kom ik gewoon terug op m'n punt over kansspelen in z'n algemeen. Ken jij iemand die het durft om zijn Postcodeloterij-abonnement op te zeggen? Denk dat er heel weinig mensen zijn, want stel dat...
En waarom stop je er geld in als de kans toch zo klein is?En je hoeft niks te verwachten voor die 90 euro. Kijk maar naar de percentages die bij de packs staan die laten zien hoe groot de kans is op een topspeler. Je stopt er toch echt zelf geld in met de wetenschap dat die kansen zo klein zijn. Dat heeft FIFA19 ons wel gegeven: percentages bij de packs.
Klopt heb ik ook, al de zoveelste keer dit jaar.Sleehond schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:15:
Meer mensen last van de companion app?
Ben ik nu alles kwijt of wat is dit voor een grap....!!
Rustig afwachten, straks werkt het weer
Je zou ook kunnen verwachten dat ze de gameplay beter probeerden te maken na 18. Maar daarentegen is het slechter geworden.Bean77 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:45:
[...]
En dat te bedenken dat @Harribo zelfs 2x fifa 19 gekocht heeft![]()
Ingame kent het spel genoeg flaws. De grap is echter dat je zowel mee hebt als tegen. De kunst is dat er genoeg spelers zijn die elk weekend 29-1 of meer halen. Dus er is een wijze waarop je wel succesvol kunt zijn. En ja dat doe je door intensief te oefenen en te analyseren waar je gebruik van kan maken.
Het is ook wel mens eigen om steeds maar een bevestiging te zoeken van het eigen falen. Voorbeelden in dit topic zijn wel duidelijk. Jammer genoeg zie ik zelden posts voorbij komen dat ze zoveel geluk hebben. Nee, pech hebben is schuld van het spel en geluk hebben is gewoon mijn eigen skill. Onzin dus!
Het voordeel van fifa19 is dat we veel klagers in fifa 20 niet meer terug zien. Want fifa 20 is wat je op basis van fifa19 mag verwachten. Ik zou dat mooi vinden want er zijn genoeg tweakers die allang weggerend zijn uit dit topic vanwege de klagers en via andere bronnen op een leuke wijze met elkaar over fifa praten. En dat is jammer voor dit topic.
En ja ik kan intensief oefenen en dan dezelfde onzin dingen misbruiken, waardoor het nog minder een voetbal spel lijkt, maar dan kan ik beter rocket league spelen, daar zit tenminste nog een fatsoenlijke physics engine in. Het komt zo vaak voor dat ik even een leuk potje FUT wil spelen, maar dat ik er gewoon klaar mee ben na winst of verlies. Het leukste van FUT is handelen en SBC's, naar mijn mening. Het is dan alleen jammer dat ik een fantastisch team heb en er geen lol aan beleef om er mee te spelen.
Maar je hebt gelijk, ik zit er zeker over te denken om na 9 jaar FIFA (daarvoor was het PES) dit jaar helemaal geen voetbalspel te komen. In elk geval niet op release date.
Hahaha "suprise toys like Kinder Eggs" 90 euro kinder egg terwijl je uit een kinder egg ook daadwerkelijk iets krijgt voor nog geen 99 ct terwijl voor 20 euro je een 82 rated Jarstein krijgt... haha
Voor diegene die het nog niet gezien hebben:
YouTube: EA Surprise Mechanics UK Parliament
De lol begint rond 0:43 echt je zou maar voor EA werken en dat je dit uit je strot moet krijgen, ik zou mijn ziel nog eerder aan de duivel verkopen....
ps: sorry als dit soort berichten de poster laat wegrennen uit dit topic
Het is erger dan schandalig van EA. Sinds FUT harken ze miljarden binnen. Het geld klotst tegen de plinten daar en erover heen. Maar ze investeren het niet in het spel, en daarom zal fifa 20 niet veel anders zijn dan fifa 19 helaas. Daar veranderen wij helaas niks aanAmelandbor schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:24:
[...]
Je zou ook kunnen verwachten dat ze de gameplay beter probeerden te maken na 18. Maar daarentegen is het slechter geworden.
En ja ik kan intensief oefenen en dan dezelfde onzin dingen misbruiken, waardoor het nog minder een voetbal spel lijkt, maar dan kan ik beter rocket league spelen, daar zit tenminste nog een fatsoenlijke physics engine in. Het komt zo vaak voor dat ik even een leuk potje FUT wil spelen, maar dat ik er gewoon klaar mee ben na winst of verlies. Het leukste van FUT is handelen en SBC's, naar mijn mening. Het is dan alleen jammer dat ik een fantastisch team heb en er geen lol aan beleef om er mee te spelen.
Maar je hebt gelijk, ik zit er zeker over te denken om na 9 jaar FIFA (daarvoor was het PES) dit jaar helemaal geen voetbalspel te komen. In elk geval niet op release date.
Ik ben eerder verbaasd jou nog in dit topic te zien met alle anti EA opmerkingensimons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:27:
[...]
ps: sorry als dit soort berichten de poster laat wegrennen uit dit topic
Its a dirty job maar iemand moet het doen!Bean77 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:29:
[...]
Ik ben eerder verbaasd jou nog in dit topic te zien met alle anti EA opmerkingen
Judge: How do you plea to accusations of murder
EA: Not guilty, it was a case of suprise funeral
EA: Not guilty, it was a case of suprise funeral
Ik kijk toch meer uit naar meer constructievere bijdrages van jou waarvoor het forum op tweakers voor opgezet is.
Dit is vooralsnog het maximale wat er uit te halen is, en gezien de aanleidingen die EA in grote mate geeft ben ik nog mild. Tenzij ik het verkeerd zie, dan sta ik uiteraard open voor feedback.Bean77 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:37:
[...]
Ik kijk toch meer uit naar meer constructievere bijdrages van jou waarvoor het forum op tweakers voor opgezet is.
Ik heb het niet nagelezen maar dat geloof ik wel.Fraaank schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 22:10:
[...]
Bij jou lag in het begin ALLES aan de game en kwam je altijd negatief over, dus wellicht ook wat over jezelf afgeroepen. Samen met mij hebben @Bossie , @bvbal79 , @Bean77 en vele anderen ook vaker geroepen dat er dingen zijn in FIFA die tegen je kunnen werken (ook voor je). Dat verbindingen soms naatje zijn is ook al 6+ jaar aan de gang en hebben we ook allemaal mee te dealen, net als de kick-off goals. Toch blijven we allemaal in dit topic de game spelen omdat we dit op de koop toe nemen. Denk dat we vroeger allemaal Panini's hebben gespaard en daarom blijven spelen ook.
Vind de verbinding de laatste weken wel redelijk trouwens.
Ja het vele geklaag had ook geen nut. Mijn excuses. Maar dat had ook te maken met het feit dat ik gefrustreerd was en de enige reacties waren dat het aan mij lag. Dan werd ik nog gefrustreerder en dus ook negatiever.We kunnen er allemaal soms over klagen, maar niet continu. Ik moet je wel nageven dat dat laatste tijd is meegevallen van jou uit, dus kudo's daarvoor.
Whatever fijn dat dat verbeterd is. Thnx.
Ik heb het ook maar geaccepteerd. Vind het wel jammer dat het spel zo gedirigeerd wordt.
Ik zie graag een gevecht tussen 2 spelers die willen winnen, zonder een overheersende ai.
Toch zal de rare ai geen reden zijn om geen fifa 20 te kopen. Er is eigenlijk ook geen andere keuze qua voetbalspel. Pes is nog erger hierin is mijn ervaring van de afgelopen jaren.
Voor mij persoonlijk heb ik meer zoiets dat ik fut de leukste modus vind en dat mij teveel tijd kost wil je het goed doen. Of ik moet grote delen van het jaar in een lage divisie met een 84 rated team spelen. Overweeg ik nog serieus .
@Bean77 eerlijk gezegd vond ik het zo zielig voor ea dat ze haast geen winst op fifa maakten, dat ik dacht ik koop hem gewoon 2x
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-07-2019 11:17 ]
Dan wacht ik rustig af...jerommeke96 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:16:
[...]
Klopt heb ik ook, al de zoveelste keer dit jaar.
Rustig afwachten, straks werkt het weer
Had het zelf nog nooit gezien namelijk, klein paniek momentje
Je moet wel geduld hebben hoor, duurt meestal uren voor dat het opgelost is.Sleehond schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Dan wacht ik rustig af...![]()
Had het zelf nog nooit gezien namelijk, klein paniek momentje
Heb hier niets op aan te merken, fifa is het enige spel waarbij ik regelmatig loop te vloeken tegen de TV en dat heeft alles te maken hoe user-input met regelmaat genegeerd word en je simpelweg vaak meer toeschouwer dan speler voelt.Amelandbor schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:24:
[...]
Je zou ook kunnen verwachten dat ze de gameplay beter probeerden te maken na 18. Maar daarentegen is het slechter geworden.
Met FUT kijk je bijvoorbeeld regelmatig replays om te begrijpen hoe uit het niets opeens een tegengoal ontstaat door bijvoorbeeld rare pass waardoor een close game beslist word. Situaties waarbij je een replay terugkijkt omdat je tegenstander een goede actie maakt en je denkt "hoe deed ie dat" zijn zeer zeldzaam.
Ik blijf erbij dat 99% van de frustraties/irrietaties lag gerelateerd zijn, tenzij je ze op prof toernooien een speciale versie van de game spelen
Met het meeste van je post eens, behalve het dik gedrukteBossie schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:35:
[...]
Heb hier niets op aan te merken, fifa is het enige spel waarbij ik regelmatig loop te vloeken tegen de TV en dat heeft alles te maken hoe user-input met regelmaat genegeerd word en je simpelweg vaak meer toeschouwer dan speler voelt.
Met FUT kijk je bijvoorbeeld regelmatig replays om te begrijpen hoe uit het niets opeens een tegengoal ontstaat door bijvoorbeeld rare pass waardoor een close game beslist word. Situaties waarbij je een replay terugkijkt omdat je tegenstander een goede actie maakt en je denkt "hoe deed ie dat" zijn zeer zeldzaam.
Ik blijf erbij dat 99% van de frustraties/irrietaties lag gerelateerd zijn, tenzij je ze op prof toernooien een speciale versie van de game spelenDit zou dan ook naar mijn inziens de grootste focuspunt zijn van EA, smooth online gameplay en al het andere is niet relevant.
https://twitter.com/R9Rai/status/1142495464002134016?s=19
https://twitter.com/Kazoo.../1141011327848243205?s=19
Er is echt wel duidelijk iets mis met in de 16 situaties. Ik heb heel vaak bij een steekpass richting de 16 (of ik of de tegenstander) dat er een lag spike is. Alsof er 20 miljoen scenario's berekend moeten worden.Joster schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:44:
[...]
Met het meeste van je post eens, behalve het dik gedrukte![]()
https://twitter.com/R9Rai/status/1142495464002134016?s=19
https://twitter.com/Kazoo.../1141011327848243205?s=19
Dit soort dingen vind ik gewoon ook echt niet kunnen:chengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:47:
[...]
Er is echt wel duidelijk iets mis met in de 16 situaties. Ik heb heel vaak bij een steekpass richting de 16 (of ik of de tegenstander) dat er een lag spike is. Alsof er 20 miljoen scenario's berekend moeten worden.
YouTube: FIFA 19 SCRIPTING 100% PROOF | GHOST BLOCKS SHOT ON THE LINE | EXPLA...
YouTube: FIFA 19 SCRIPTING! BEST PROOF EVER - BALL CHANGES DIRECTION ON GOAL ...
Hetzelfde met interceptions, even dat tikje delay waardoor je uiteindelijk toch geen balbezit krijgt.chengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 11:47:
[...]
Er is echt wel duidelijk iets mis met in de 16 situaties. Ik heb heel vaak bij een steekpass richting de 16 (of ik of de tegenstander) dat er een lag spike is. Alsof er 20 miljoen scenario's berekend moeten worden.
@Joster , zo herkenbaar, verbaast me nog dat ie niet op de paal gaat
Ik heb 1x 2200 FIFA punten gekocht aan het begin, that's it. Niet meer ook, omdat ik weet dat de kans klein is dat je wat geweldigs packt. In het begin vond ik het even nuttig om snel wat spelers in m'n club te krijgen.simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:16:
En waarom stop je er geld in als de kans toch zo klein is?
Jij kan daar mee om gaan.Fraaank schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 13:31:
[...]
Ik heb 1x 2200 FIFA punten gekocht aan het begin, that's it. Niet meer ook, omdat ik weet dat de kans klein is dat je wat geweldigs packt. In het begin vond ik het even nuttig om snel wat spelers in m'n club te krijgen.
Hele volksstammen niet.
Er is een reden waarom games "een alle leeftijden" stempel meekrijgen, FIFA heeft die ook, terwijl in alles het gok element tegen harde euro's er in zit.
Ik ben op een leeftijd, heb het inkomen, dat die fifapuntjes 1x per maand wel kan missen. Immers ik zuip niet, doe geen dope, neuk niet buiten de deur. Dus dat verzetje kan ik wel hebben.
Alleen kinderen en andere handelingsonbekwame moet je hier niet mee willen besmetten.
Hoe komen kinderen aan FIFA-punten?simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:05:
[...]
Jij kan daar mee om gaan.
Hele volksstammen niet.
Er is een reden waarom games "een alle leeftijden" stempel meekrijgen, FIFA heeft die ook, terwijl in alles het gok element tegen harde euro's er in zit.
Ik ben op een leeftijd, heb het inkomen, dat die fifapuntjes 1x per maand wel kan missen. Immers ik zuip niet, doe geen dope, neuk niet buiten de deur. Dus dat verzetje kan ik wel hebben.
Alleen kinderen en andere handelingsonbekwame moet je hier niet mee willen besmetten.
Kan volgens mij op vele manieren. Je wil toch niet zeggen dat kinderen alleen aan fifa-punten komen via de CC van hun ouders?
Bovendien het is wetenschappelijk bewezen dat jongeren veel bevattelijker zijn voor stimuli aangaande gokken, fundamenteel gaat EA hier in (en vele anderen ontwikkelaars) de mist in.
Gaat EA de mist in of is er een groot deel verantwoordelijkheid bij de ouders te zoeken?simons schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:54:
[...]
Kan volgens mij op vele manieren. Je wil toch niet zeggen dat kinderen alleen aan fifa-punten komen via de CC van hun ouders?
Bovendien het is wetenschappelijk bewezen dat jongeren veel bevattelijker zijn voor stimuli aangaande gokken, fundamenteel gaat EA hier in (en vele anderen ontwikkelaars) de mist in.
Uiteindelijk zijn de ouders verantwoordelijk, natuurlijk.Fraaank schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:50:
[...]
Gaat EA de mist in of is er een groot deel verantwoordelijkheid bij de ouders te zoeken?
Ik niet in ieder geval, ik roep het ook al langer. Alleen ik heb wel moeite om me er bij neer te leggen. Maar dat is misschien mijn fanatisme en het gevoel van onrecht wanneer je weer eens verliest terwijl je je tegenstander helemaal zoek speelde. En dat je toch een aardig bedrag neerlegt voor zo'n game.Harribo schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:31:
Hmm uit mijn gratis ultimate pack Fut Birthday Witsel, CL Nacho Fernandez, EL Ross Barkley, CL Renato Sanches, Casemiro, Mkhitaryan 
Ik heb niet eens WL of Div Rivals gespeeld dus dit zal de enige pack zijn die ik open.
Ik heb niet eens WL of Div Rivals gespeeld dus dit zal de enige pack zijn die ik open.
Ik snap die otw sbc's niet?
De enige otw die interessant is en veel waarde heeft, is cr7.
Kans dat je die packt is extreem klein.
De rest zit toch niemand op te wachten of mis ik iets?
Nee idd, maar als je een untradeable OTW hebt icm veel untradeable low-rated gouden kaartjes (81 en lager) dan is het in ieder geval interessanter dan het vrouwen voetbal.Harribo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:17:
Ik snap die otw sbc's niet?
Willen we dit weten?hmr schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:18:
Ik pack zojuist CR7 otw uit mijn eerste untradable sbc 😂😂
1 op de miljoen. Veel plezier ermee
Ik waag mij er niet aan.
Ben meer benieuwd naar de echte upgrades van de futties.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 09:11 . Reden: Zurigheid doorgehaald, kap hier eens mee! ]
Jij blijkbaar niet. Koste me slechts een Richarlison.Harribo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:20:
[...]
Willen we dit weten?
Ik waag mij er niet aan.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 09:10 . Reden: Zurigheid uit quote verwijderd ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor deze opmerking mogen ze je wat mij betreft met een grote boog van het forum afschoppen. De afgunst spat eraf.Harribo schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:20:
[...]
Willen we dit weten?
Ik waag mij er niet aan.
Ik hoor liever hoe @hmr CR7 packt uit zo’n pack dan jouw eeuwige gezeik over alles.
Bovendien kan je die OTW SBC voor relatief weinig blijven doen tot je iets leuks hebt, zo heb ik voor 20k toch Goretzka, Sokratis, Malcom en Mahrez kunnen toevoegen. Ideaal voor toekomstige SBC’s en Mahrez is evt nog leuk als wissel.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 09:10 . Reden: Zurigheid doorgehaald ]
Top makker gegundhmr schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:18:
Nice! Ik heb het gevoel dat ze deze packs wat geboost hebben ofzo. Ik trok een CL Sanchez, OTW Boateng en Batshuayi, Scream Kalou en MOTM Bensebaini en Jimenez.chengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:47:
Hmm uit mijn gratis ultimate pack Fut Birthday Witsel, CL Nacho Fernandez, EL Ross Barkley, CL Renato Sanches, Casemiro, Mkhitaryan
Precies!Solotov schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 01:01:
[...]
Voor deze opmerking mogen ze je wat mij betreft met een grote boog van het forum afschoppen. De afgunst spat eraf.
Ik hoor liever hoe @hmr CR7 packt uit zo’n pack dan jouw eeuwige gezeik over alles.
Prima SBC materiaal. Toch het einde van de server.hmr schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:18:
Volgens mij zeg ik wat sommige andere ook wel denken? Kan mij zijn enthousiasme ook wel weer voorstellen.Solotov schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 01:01:
[...]
Voor deze opmerking mogen ze je wat mij betreft met een grote boog van het forum afschoppen. De afgunst spat eraf.
Bovendien kan je die OTW SBC voor relatief weinig blijven doen tot je iets leuks hebt, zo heb ik voor 20k toch Goretzka, Sokratis, Malcom en Mahrez kunnen toevoegen. Ideaal voor toekomstige SBC’s en Mahrez is evt nog leuk als wissel.
Maar ik gun het hem wel, top speler, hoop dat hij er veel lol aan beleeft.
Verwijderd
Zullen we het weer over Fifa Ultimate Team hebben ipv het reviewen van elkaar's comments?
Als een post niet interessant is, reageer dan niet. Als het een grens overgaat, maak een topic report aan en houd je verdere opmerkingen uit het topic. Dat komt de sfeer ten goede.
Als een post niet interessant is, reageer dan niet. Als het een grens overgaat, maak een topic report aan en houd je verdere opmerkingen uit het topic. Dat komt de sfeer ten goede.
Haha hier ook geen WL of Rivals gespeeld en ook Fut BD Witsel uit het gratis pack. Maar de rest die je er achteraan vermeld helaas nietchengbondkwok schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:47:

Wel geinig die Witsel CV. Kan ik mooi gebruiken in m'n first owner Bundesliga team. Hij komt erin voor Boateng 88, terwijl de 89 CVM versie van Boateng erin komt voor Delaney 86. In game wissel ik ze gewoon om van plek dus netto is er een 86 speler uit voor een 89
Geen idee wat er allemaal in de packs zit qua kaarten, maar haal uit mijn tradable DR ultimate pack ucl live Aguero o o o en halloween diego costa. Die laatste is wel grappig met zijn 99 pace.
Ben benieuwd met de WL rewards.
Niet 1 rare card hierBean77 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:14:
Geen idee wat er allemaal in de packs zit qua kaarten, maar haal uit mijn tradable DR ultimate pack ucl live Aguero o o o en halloween diego costa. Die laatste is wel grappig met zijn 99 pace.

Het is niks persoonlijks Beans maar soms wens ik jou en jouw packluck van alles toe
@hmr is hier de echte pack king hoor. Ik doe alleen bescheiden mee in al het succes hier.Vissert schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:24:
[...]
Niet 1 rare card hier![]()
Het is niks persoonlijks Beans maar soms wens ik jou en jouw packluck van alles toe
Ben benieuwd naar de WL rewards. Goud 3 dus ik verwacht geen enkele speler die ik aan mijn team zou kunnen toevoegen.
Welke rang had jij eigenlijk?
Drama weekend. Moest 30 potjes op zondag spelenBean77 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:35:
[...]
@hmr is hier de echte pack king hoor. Ik doe alleen bescheiden mee in al het succes hier.
Ben benieuwd naar de WL rewards. Goud 3 dus ik verwacht geen enkele speler die ik aan mijn team zou kunnen toevoegen.
Welke rang had jij eigenlijk?
30 op 1 dag? Nee dat snap ik. Ik had eigenlijk een vrij goed weekend, maar bij goud 3 compleet WL moe en gestopt.
Volgens mij is het vrij kansloos om iets leuks uit de player picks te halen gezien het aantal spelers wat je kunt krijgen.
Volgens mij is het vrij kansloos om iets leuks uit de player picks te halen gezien het aantal spelers wat je kunt krijgen.
Alle TOTS kaarten zitten er ook nog in. Dus word sowieso gekkenhuis.Bean77 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:49:
30 op 1 dag? Nee dat snap ik. Ik had eigenlijk een vrij goed weekend, maar bij goud 3 compleet WL moe en gestopt.
TOTS neymar of TOTS cr7 is prima voor mijVissert schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:49:
[...]
Alle TOTS kaarten zitten er ook nog in. Dus word sowieso gekkenhuis.
8-10 potjes ofzo gespeeld afgelopen WL, dus Mario Gomez voor mij als hoogste kaart deze week
EA is weer heerlijk bezig. Mbappe in de player picks.
Alleen jammer dat ik hem al rood had dus maar in de torres sbc gegooid.
Ongelooflijk hoeveel pech ik steeds heb.
Alleen jammer dat ik hem al rood had dus maar in de torres sbc gegooid.
Ongelooflijk hoeveel pech ik steeds heb.
WL rewards goud 2
Tadic tots
Fonte tots
Ik ga dus geen WL meer spelen.
Tadic tots
Fonte tots
Ik ga dus geen WL meer spelen.
dybala 90 in untradeables
en fernandinho en di maria in de picks
en een hele lading motm , 87 en 85 kaarten. verder bagger
prima rewards. gaan in de gullit en best sbc
en fernandinho en di maria in de picks
en een hele lading motm , 87 en 85 kaarten. verder bagger
prima rewards. gaan in de gullit en best sbc
Voor mij als beginner heerlijk om goedkoop spelers op te pikken nu. Bernardo Silva MOTM 18k, Alisson OTW 19k, Sokratis EL 10k. Alsnog kansloos tegen alle 90+ teams dus ik vermaak me wel met squad battles voorlopig
Mijn team is wel af nu! 
Verder in Rank 3.. en een keer kijken of ik verder dan Gold 2 kom met mijn nieuwe team inclusief superster Ronaldo.
https://www.futbin.com/19/squad/8915963
in game:
- CR7 OTW - Optimus Prime Best -
- Firmino FB -
- Salah FUTB - Wijnaldum TOTS -
- Can TOTS-
-Digne TOTS - Laporte TOTS- Optimus Prime Moore - Kimmich
Verder in Rank 3.. en een keer kijken of ik verder dan Gold 2 kom met mijn nieuwe team inclusief superster Ronaldo.
https://www.futbin.com/19/squad/8915963
in game:
- CR7 OTW - Optimus Prime Best -
- Firmino FB -
- Salah FUTB - Wijnaldum TOTS -
- Can TOTS-
-Digne TOTS - Laporte TOTS- Optimus Prime Moore - Kimmich
[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 04-07-2019 12:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Pak elke week ook een paar rivals potjes mee. Rewards zijn beter dan squad battles en met een paar potjes spelen, winst of verlies, zit je zo op rank 3.afca020 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:20:
Voor mij als beginner heerlijk om goedkoop spelers op te pikken nu. Bernardo Silva MOTM 18k, Alisson OTW 19k, Sokratis EL 10k. Alsnog kansloos tegen alle 90+ teams dus ik vermaak me wel met squad battles voorlopig
Gisteren 91 Sterling uit draft rewards en tradeable higuain OTW. Flinke winst gemaakt op TOTS Robertson en Donnaruma dus eindelijk een high rated VVD kunnen kopen.

Speciale dank voor @Vissert voor het advies om mijn team volledig te maken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor mij is het meer opwarmen voor het volgende seizoen waar ik vanaf het begin wil meedraaien, ik denk dat de verschillen helaas nu te groot zijn gezien mijn omgang met verliesRoeKoe schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:59:
[...]
Pak elke week ook een paar rivals potjes mee. Rewards zijn beter dan squad battles en met een paar potjes spelen, winst of verlies, zit je zo op rank 3.

Hoe zijn jullie ervaringen met de 4321 opstelling? Gebruik die zelf met de middelste CM op stay back, de andere twee get forward en de RF en LF drift wide met get in behind. Even wennen na het schakelen vanuit 433(4), maar de wingers zijn veel meer gevaarlijk betrokken.
[ Voor 6% gewijzigd door afca020 op 04-07-2019 14:15 ]
Futswap Rashford, had daar graag 4-500k ingestopt als het normale SBC was geweest
Had die rashford wel graag gewild idd, 14 swap kaarten ga ik ook nooit halen zitten altijd van die vervelende opdrachten tussen, ga denk ik voor de promes en ultimate pack.Bossie schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 19:10:
Futswap Rashford, had daar graag 4-500k ingestopt als het normale SBC was geweest
Promes past mooi in mijn team nu die ajax is
Ik vroeg me dat ook al af. Is toch altijd om 19.00 uur? Of toch 20.00 uur?jerommeke96 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 19:20:
Komen er geen MM meer?

Zijn ze allemaal zo vol met specials?
[ Voor 21% gewijzigd door Terranova op 04-07-2019 20:08 ]
Ik had er 5 alleen weinig bijzonders waar je ook wat mee kunt.Terranova schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:07:
[Afbeelding] Leuk die free pack
Zijn ze allemaal zo vol met specials?
Hopelijk brengt futties nog wat leuke spelers.
haha, hier heb ik ook niet zoveel aan, alleen wat sbc foddertomk10 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:49:
[...]
Ik had er 5 alleen weinig bijzonders waar je ook wat mee kunt.
Hopelijk brengt futties nog wat leuke spelers.
Wat een spel man man man. Gisteren paar potjes rivals, promoveer net niet naar div 2, slecht 15 puntjes nog nodig. Vandaag verder, 9 potjes gespeeld, 2 gelijk en de rest verloren. Zit nu bijna in div 4. Alsof je niet meer mag winnen. Denk in 5 verlies potten de beslissende goal die viel tussen minuut 85 en 94.
Even de frustratie hier afreageren, alvast mijn excuses voor dat. Ik weet dat het 2 kanten op kan gaan, maar 6x achter elkaar verliezen overkomt me eigenlijk nooit en dat frustreert wel een klein beetje nu.
Morgen zit het weer mee (hoop ik)
Even de frustratie hier afreageren, alvast mijn excuses voor dat. Ik weet dat het 2 kanten op kan gaan, maar 6x achter elkaar verliezen overkomt me eigenlijk nooit en dat frustreert wel een klein beetje nu.
Ha Terra ;DTerranova schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:50:
[...]
haha, hier heb ik ook niet zoveel aan, alleen wat sbc fodder
Ik had een 81 rated EL card en nog wat braks in die free. Maar ik klaag niet
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kan dus packs openen voor al die oude kaarten?
Verwijderd
Na maanden heb ik vandaag FUT afgestoft om een vriend een beetje wegwijs te maken. Kreeg wat packs. Wat een hoeveelheid kleuren. Martial en Tadic (paars) waren leuk maar Troy Deeney Halloween is eindbaas. 99 pace en dribbling slaat helemaal nergens op. Zo meteen die vriend eens laten zien wat Troy (eigenlijk niet) kan!
Het team waarmee ik speelde is wel wat matig inmiddels (dat was het vooral omdat ik dit jaar fifa alleen heb gespeeld tot ik alle achievements had). Die vriend speelt krap een week en heeft 4 tots. Ik heb 30k muntjes en Joshua King SIF als topspeler.
Iemand nog tips voor goedkope PL beasts? (budget is denk ik max 150k als ik alles eruit gooi)
Het team waarmee ik speelde is wel wat matig inmiddels (dat was het vooral omdat ik dit jaar fifa alleen heb gespeeld tot ik alle achievements had). Die vriend speelt krap een week en heeft 4 tots. Ik heb 30k muntjes en Joshua King SIF als topspeler.
Iemand nog tips voor goedkope PL beasts? (budget is denk ik max 150k als ik alles eruit gooi)
Ik loop tegen hetzelfde aan. Rivals was toch bedoeld voor een beetje gelijkwaardige tegenstanders dacht ik. Nou hier 1 groot drama. Ik ben telkens kansloos. Snap er niks van, de ene tegenstander nog beter dan de ander. Net ook weer: werkelijk iedere bal die ik naar voren speel wordt onderschept. Ondanks dat kreeg hij slechts 2 kansen. Maar die vlogen beiden stijf in de kruising. Ik dacht dat het niet erger kon met FIFA. Maar wel dus. Dus ik begrijp je frustratie.Bjorneby schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:40:
Wat een spel man man man. Gisteren paar potjes rivals, promoveer net niet naar div 2, slecht 15 puntjes nog nodig. Vandaag verder, 9 potjes gespeeld, 2 gelijk en de rest verloren. Zit nu bijna in div 4. Alsof je niet meer mag winnen. Denk in 5 verlies potten de beslissende goal die viel tussen minuut 85 en 94.
Wat Sen kleurenfestijn die packs..
5 keer een ote. Hoogste richarlison. Oranje verrati en UCL live piqué.
SBC fodder
SBC fodder
Om heel eerlijk te zijn, dit gevoel heb ik al heel FIFA 19 lang... Ik zit al eeuwen in dezelfde divisie, ik heb nooit meer dan 2/3 wist partijtjes op rij en dan verlies ik er ook weer 2/3, al maanden hierdoor in dezelfde divisie waardoor Rivals eigenlijk niet echt interessant voor me is. Maarja squad battles levert geen zak op. WL geen tijd voor om het echt serieus te benaderen.MadMoody schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:36:
[...]
Ik loop tegen hetzelfde aan. Rivals was toch bedoeld voor een beetje gelijkwaardige tegenstanders dacht ik. Nou hier 1 groot drama. Ik ben telkens kansloos. Snap er niks van, de ene tegenstander nog beter dan de ander. Net ook weer: werkelijk iedere bal die ik naar voren speel wordt onderschept. Ondanks dat kreeg hij slechts 2 kansen. Maar die vlogen beiden stijf in de kruising. Ik dacht dat het niet erger kon met FIFA. Maar wel dus. Dus ik begrijp je frustratie.
FIFA 20 zal ik vast aanschaffen.... maar benieuw of FUT zich positief ontwikkeld... vast niet, maarja we blijven het kopen en spelen...

Ik ben bang dat je je hoop op futties moet vestigen en daar met wat geluk een knaller moet packen. Je zou wel kunnen kijken naar de high rated PL spelers zoals Mahrez OTW. Die kost nu 40k voor een 88 rated. De normale gold cards die lang zijn gebruikt zijn ook goedkoop geworden (denk aan KdB, Pogba, Kanté).Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:31:
Na maanden heb ik vandaag FUT afgestoft om een vriend een beetje wegwijs te maken. Kreeg wat packs. Wat een hoeveelheid kleuren. Martial en Tadic (paars) waren leuk maar Troy Deeney Halloween is eindbaas. 99 pace en dribbling slaat helemaal nergens op. Zo meteen die vriend eens laten zien wat Troy (eigenlijk niet) kan!
Zelf heb ik alle promo’s tot dusver mee kunnen doen, dus club zit aardig vol met goede spelers. Helaas kan ik er nog maar 2 weken van genieten, want dan is mn vrouw uitgerekend en zal het echte leven beginnen :’) .
Klinkt alsof de matchmaking goed zijn werk doet dan toch? Heb je je divisie blijkbaar gevonden. Ik had dat ook een lange periode, maar heb deze week ook van de 6 potten maar 1 gewonnen -.-.Sleehond schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 23:05:
[...]
Om heel eerlijk te zijn, dit gevoel heb ik al heel FIFA 19 lang... Ik zit al eeuwen in dezelfde divisie, ik heb nooit meer dan 2/3 wist partijtjes op rij en dan verlies ik er ook weer 2/3, al maanden hierdoor in dezelfde divisie waardoor Rivals eigenlijk niet echt interessant voor me is.
Verwijderd
Dan zit er niets anders op dan een sweat team van september 2018 te bouwen.Solotov schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:39:
[...]
Ik ben bang dat je je hoop op futties moet vestigen en daar met wat geluk een knaller moet packen. Je zou wel kunnen kijken naar de high rated PL spelers zoals Mahrez OTW. Die kost nu 40k voor een 88 rated. De normale gold cards die lang zijn gebruikt zijn ook goedkoop geworden (denk aan KdB, Pogba, Kanté).
Zelf heb ik alle promo’s tot dusver mee kunnen doen, dus club zit aardig vol met goede spelers. Helaas kan ik er nog maar 2 weken van genieten, want dan is mn vrouw uitgerekend en zal het echte leven beginnen :’) .
Dit weekend voor het eerst sinds tijden geen WL voor mij. Wat een rust...
Mmm zet me te denken die kleurtjes allemaal in de packs... Ik kreeg ook flink wat kleurtjes.DeBers schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:41:
Wat Sen kleurenfestijn die packs..
SBC fodder
Vandaag begint global series in hamburg, heb voor de zekerheid maar even wat Duitse spelers gekocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-07-2019 10:19 ]
Heeft er iemand een fatsoenlijke/efficiente methode om te kijken van welke bronzen spelers je er veel van hetzelfde team in je club hebt?
Word een beetje simpel van die MM requirement max X teams ^^.
Word een beetje simpel van die MM requirement max X teams ^^.