Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
FidoDido schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:43:
[...]

Tots Onyekuru is echt super die wint regelmatig een wedstrijd voor mij als invaller.
Flashback Ibrahimovic, Tots Silva en tots mendes (Lille cdm) zijn toch ook fijne subs
Ibra en Silva heb ik al gelukkig, zeer tevreden mee, ik ga dus voor Onyekuru.

@ Wesleyhassing Wijnaldum net verkocht, die was het net niet vond ik, Hazard heb ik al, en Gomez ziet er goed uit maar nog wat aan de dure kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 22x de 82+ upgrade pack gedaan. 1x een walkout: Kroos. Waar ik me meer over verbaasd heb (TOTS packen is een zeldzaamheid dit jaar voor mij) is dat ik in die 22x pack wel 2x Milik en 2x Lozano pack. Er zijn meer dan 200 spelers die 82 rated zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik ben zelf alles behalve een skiller, heb ook altijd wel respect voor gasten die het kunnen en er effectief mee zijn. Maar ik lach me altijd rot om van die gastjes die al vanaf de aftrap op eigen helft de trucendoos opengooien, zich continu verslikken en het er ook stug mee door blijven gaan zonder enig resultaat ermee te boeken. Ik wacht gewoon rustig af totdat ze de bal verspelen, want als ze 1 man dollen moeten ze natuurlijk nog 3 man dollen en uiteindelijk lopen ze zichzelf altijd vast. Mooie dingen vind ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Heb maar Vela Tots gekocht als supersub, zijn potm 90 kaart beviel me al erg goed...ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Wie hebben jullie als Super sub?
Vorig jaar was Lozano geweldig, wie is dat dit seizoen?
Ik gebruik FB Tevez nog regelmatig mocht het wat stroef lopen voorin. Die heeft echt al veel punten gepakt voor mij _/-\o_ daarnaast v Persie EOAE en als er niks anders op zit gebruik ik Zapata TOTS die ik uit de TOTS Serie A SBC heb gepackt, maar toch kan ik maar slecht wennen aan die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
DeeleNL schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:30:
[...]

Ik gebruik FB Tevez nog regelmatig mocht het wat stroef lopen voorin. Die heeft echt al veel punten gepakt voor mij _/-\o_ daarnaast v Persie EOAE en als er niks anders op zit gebruik ik Zapata TOTS die ik uit de TOTS Serie A SBC heb gepackt, maar toch kan ik maar slecht wennen aan die gast.
Die Zapata altijd erg veel moeite mee. Heb met Godin en Tah TOTS wel wat airpower.. maar die gast is erg lastig te bestrijden door de lucht als Ibra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
pacod schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:45:
[...]

Die Zapata altijd erg veel moeite mee. Heb met Godin en Tah TOTS wel wat airpower.. maar die gast is erg lastig te bestrijden door de lucht als Ibra
Dat zie ik inderdaad ook als zijn grote kracht, corners, voorzetten, dan staat hij er altijd wel. Maar zoals ik Gomez TOTS en Quagliarella TOTS aanspeel (door het midden combinerend) is zijn rendement een stuk minder. Daarom een plaats op de bank voor deze man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Wie hebben jullie als Super sub?
Vorig jaar was Lozano geweldig, wie is dat dit seizoen?
95 player pick Hazard :*)
89 Neres
92 Fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sossage23 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 08:21:
[...]

95 player pick Hazard :*)
89 Neres
92 Fabian
Fabian 92 heb ik ook, heel fijn. Complete middenvelder. Kan ik mee verdedigen, opbouwen en scoren.

Niet-serie a supersub: fb ibra :)
En Bernardo Silva, maar die rendeert opeens wat minder.

2e keer dit jaar dat ik een WL player pick mag meemaken. Ben benieuwd welke keeper ik krijg...

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 27-06-2019 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
FidoDido schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:32:
Kreeg oblak was te verwachten:p en mijn collega opent krijgt ronaldo.. hij speelt nu pas half jaar fut zijn packluck bizar gewoon. Prime Ballack, Prime puyol,tots Agüero, tots ronaldo, 2x gold Messi.
En hij doet niet aan traden en speelt alleen Rivals paar potjes in de week.

Heb hem al gezegd hoe uniek het is, zie streamers die hele seizoen WL spelen minder packen.
Complot-theorie: Zal dat expres zo zijn zodat ie volgend jaar vanaf dag 1 FIFA en packs koopt? :9

Vast niet, sommige mensen hebben gewoon sick veel geluk :) in FIFA 18 had ik dat ook, nu....nul :) (en doe al jaren FUT).

PSN: Maichel

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mbappe en Bernardo Silva uit de player picks. Klein goed makertje van EA voor geen cr7 of neymar :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2x Donnarumma als hoogste kaart in mijn G3 Player Picks, zou daar niet een guarantied Ultimate TOTS tussen moeten zitten?

Een 90/85 als meest bruikbare in de normale packs en een paar IFs van Rivals.

Edit: blijkbaar is garantied ultimate tots G2+

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 27-06-2019 10:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Virgil van Dijk =D

En Bernardo Silva... had liever die andere Portugees.

Prima rewards voor Gold 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
2x sarabia..... ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand uit de ROTW, aangezien ik niet verder kwam dan zilver 1. Misschien dit weekend nog wat potjes, maar heeft weinig nut heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Laatst online: 08-07-2024
FidoDido schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:43:
[...]

Tots Onyekuru is echt super die wint regelmatig een wedstrijd voor mij als invaller.
Flashback Ibrahimovic, Tots Silva en tots mendes (Lille cdm) zijn toch ook fijne subs
Ik heb hetzelfde. In dit stadium van FIFA worden mijn super subs meestal bepaald door de TOTS SBC's.

Breng standaard in de 70e minuut TOTS Onyekuru & TOTS Rafa in, beide uit SBC's gekregen. Rennen iedereen er uit die laatste 20 min. Zet vanaf dan ook meestal constante druk. Al menig wedstrijd zo omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
WL rewards vallen de laatste tijd niet tegen moet ik zeggen. Nu ook weer Havertz en Sarabia als player picks. Voor Goud 3 gewoon uitstekend wat mij betreft.

Natuurlijk laatst uit de MID icon Cruyff gepakt en eerder al Frenkie die perfect in mn team paste. Dus niet ontevreden!

Moet maar is even kijken wat ik met mn team ga doen nu. Havertz is te goed om niet te gebruiken. Betekend wel dat EOAE Robben en TOTS Aouar wss mijn super subs worden samen met FB Ibra en FB Bradley (Heerlijk om te gebruiken als je wat verdedigende power wilt). Beetje dure super subs natuurlijk maarja. Luxeprobleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Arwintju schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:14:
WL rewards vallen de laatste tijd niet tegen moet ik zeggen. Nu ook weer Havertz en Sarabia als player picks. Voor Goud 3 gewoon uitstekend wat mij betreft.

Natuurlijk laatst uit de MID icon Cruyff gepakt en eerder al Frenkie die perfect in mn team paste. Dus niet ontevreden!

Moet maar is even kijken wat ik met mn team ga doen nu. Havertz is te goed om niet te gebruiken. Betekend wel dat EOAE Robben en TOTS Aouar wss mijn super subs worden samen met FB Ibra en FB Bradley (Heerlijk om te gebruiken als je wat verdedigende power wilt). Beetje dure super subs natuurlijk maarja. Luxeprobleem...
Wat is het leven ook oneerlijk soms, had ook G3 en kreeg 2x 3 keuzes uit die ROTW. Wel die 91 Tsykanov of weet ik veel hoe die heet, dat is nog een redelijke kaartje, en de andere was die Nederlandse prank CV Wormgoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg 2x player picks, in beide 2 vd 3 dezelfde spelers. Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Afgelopen weekend Goud 2 gehaald en ik speel met een Nederlands team en met al untradeable POTY van Dijk dus er was niet echt iets wat ik wou hebben dus kon lekker ontspannen mijn player picks openen om te zien welke speler ik door een SBC ga gooien en toen kwam dit al uit de eerste.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bRypSI60kxU6OwO8qrvbW4lO/full.png

Geen idee wat ik hier nu mee ga doen want heb er totaal niks aan.... als het had gekund had ik hem zo aan 1 van jullie gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 08:21
Pompi schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:10:
Afgelopen weekend Goud 2 gehaald en ik speel met een Nederlands team en met al untradeable POTY van Dijk dus er was niet echt iets wat ik wou hebben dus kon lekker ontspannen mijn player picks openen om te zien welke speler ik door een SBC ga gooien en toen kwam dit al uit de eerste.
[Afbeelding]

Geen idee wat ik hier nu mee ga doen want heb er totaal niks aan.... als het had gekund had ik hem zo aan 1 van jullie gegeven.
Probeer m toch maar in je team in te passen zou ik zeggen. Wat een geluk joh. Die kaart gaat je echt aan overwiningen helpen. Al zou ik er een bronzen speler naast moeten zetten om hem op chem te krijgen zou ik het alsnog doen.

Gefeliciteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Arwintju schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:20:
[...]

Probeer m toch maar in je team in te passen zou ik zeggen. Wat een geluk joh. Die kaart gaat je echt aan overwiningen helpen. Al zou ik er een bronzen speler naast moeten zetten om hem op chem te krijgen zou ik het alsnog doen.

Gefeliciteerd :P
Thanks, moet even kijken wat ik ga doen. Kan hem of op 8 chem in de basis proberen of als pinchhitter op de bank zetten zodat in eerste instantie mijn volledig Nederlandse team intact blijft. Aangezien de rewards waarschijnlijk toch niet super zullen zijn kan ik dit weekend ook gewoon voor de lol en minder serieus spelen, zou hem dan wel een kans kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:32:
[...]

Thanks, moet even kijken wat ik ga doen. Kan hem of op 8 chem in de basis proberen of als pinchhitter op de bank zetten zodat in eerste instantie mijn volledig Nederlandse team intact blijft. Aangezien de rewards waarschijnlijk toch niet super zullen zijn kan ik dit weekend ook gewoon voor de lol en minder serieus spelen, zou hem dan wel een kans kunnen geven.
Komend weekend is het laatste weekend met tots in de rewards. Je kan van elke league tots krijgen, maar vanaf goud 2 krijg je gegarandeert 1 uit de grote leagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:02:
Krijg 2x player picks, in beide 2 vd 3 dezelfde spelers. Tja..
2x tots neymar?

Ik ben wel nagenoeg klaar met mijn player pick Mbappe.
https://www.futbin.com/19/squad/7785061

Alleen militao o o o terug zou leuk zijn ipv marquinhos.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bean77 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:36:
[...]

2x tots neymar?

Ik ben wel nagenoeg klaar met mijn player pick Mbappe.
https://www.futbin.com/19/squad/7785061

Alleen militao o o o terug zou leuk zijn ipv marquinhos.
Wat een heerlijk team zeg. Als ik ook maar met één van jouw spelers in de voorhoede of middenveld eindig deze FIFA zou ik al enorm content zijn =).

[ Voor 8% gewijzigd door Paffelton op 27-06-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:39:
[...]

Wat een heerlijk team zeg. Als ik ook maar met één van jouw spelers in de voorhoede of middenveld eindig deze FIFA zou ik al enorm content zijn =).
Over de bank ben ik ook zeer tevreden.
Maar ook met dit team is dat voor een middelmatige speler als ik wel ploeteren tegen goede tegenstanders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Bean77 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:44:
[...]

Maar ook met dit team is dat voor een middelmatige speler als ik wel ploeteren tegen goede tegenstanders.
Peasant team nu weet ik waarom je je verstopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07

Haha wat vaag eigenlijk, ik kreeg met G3 gewoon 2x een 3 ROTW keuze en jij in beide een Ultimate :D Ach ja, weet wel weer waarom ik zo'n hekel had aan een beetje mn best doen tijdens WL. Uit de packs van WL waren m'n besten Pavlenka en Vazquez 82, daar doe je het voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joekkiefc schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:48:
[...]

Peasant team nu weet ik waarom je je verstopt
Jij met je cheap team? :+

kunnen ze die pauzes niet opschroeven naar 60 seconden? Ik krijg stress om binnen 30 seconden te moeten kiezen wie er invalt :+ :+ :+

[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 27-06-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joekkiefc
Zijn we het daar over eens of de bank verkleine al die icons en tots op me bank voel me soms gwn lullig tegenover de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Tijdens welk event doet EA ook alweer de features van de aankomende FUT aankondigen? Vorig jaar was het op een los event na de E3, maar weet niet meer precies welk event dat was.

Ben wel weer benieuwd naar de nieuwe FUT features enzo :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het maar zo'n feest.
Een 91 Oekraïner en Belg uit de pro league.
Ben de pech zo zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harribo schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:08:
[...]

Was het maar zo'n feest.
Een 91 Oekraïner en Belg uit de pro league.
Ben de pech zo zat
was je gold 3 of lager dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Maichel schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:00:
Tijdens welk event doet EA ook alweer de features van de aankomende FUT aankondigen? Vorig jaar was het op een los event na de E3, maar weet niet meer precies welk event dat was.

Ben wel weer benieuwd naar de nieuwe FUT features enzo :)
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/images/2019/06/fifa-content-roadmap-1200x628.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg

Verder de Pitch notes in de gaten houden voor meer info en de precieze data

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G3, 2 maal kiezen uit ROS :X
Havertz zou niet misstaan, zeker omdat ik ook al een rode Brandt heb :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Alisson en Robertson hier. Alisson had ik al, hij en Robertson zitten nu in de Vieira SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bean77 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:44:
[...]

Ligt er denk ook aan in welke divisie je balt of wat je persoonlijke doelstelling is voor WL.

In divisie 3 kom ik dit soort teams niet tegen. Hooguit iemand die Gullit of Ronaldo heeft, maar dan een hoop semi-goede spelers er omheen. In weekend league win ik ook niet genoeg wedstrijden achter elkaar om aan mensen met dit soort teams gekoppeld te worden. Laten we dat het gelukje van mijn eigen middelmatigheid noemen =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Ligt er denk ook aan in welke divisie je balt of wat je persoonlijke doelstelling is voor WL.

In divisie 3 kom ik dit soort teams niet tegen. Hooguit iemand die Gullit of Ronaldo heeft, maar dan een hoop semi-goede spelers er omheen. In weekend league win ik ook niet genoeg wedstrijden achter elkaar om aan mensen met dit soort teams gekoppeld te worden. Laten we dat het gelukje van mijn eigen middelmatigheid noemen =).
Weet niet op welk platform je speelt, maar op PC zijn dit wel de teams waar ik tegenkom in Divisie 3 en Divisie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:35:
[...]

Komend weekend is het laatste weekend met tots in de rewards. Je kan van elke league tots krijgen, maar vanaf goud 2 krijg je gegarandeert 1 uit de grote leagues
waar haal je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:35:
[...]

Ik ga mezelf komend weekend ook maar weer eens in de chaos van WL gooien sinds een maand of 4, even zien wat er van komt behalve frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Dat eerste is simpelweg door EA gecommuniceerd met de release van TOTW afgelopen woensdag.
Wat ze wel gaan doen heb ik nog niet gelezen, maar ook niet naar gezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:38:
[...]

Dat eerste is simpelweg door EA gecommuniceerd met de release van TOTW afgelopen woensdag.
Wat ze wel gaan doen heb ik nog niet gelezen, maar ook niet naar gezocht ;)
nou nee...EA heeft gecommuniceerd dat deze week TOTS zal zijn...maar niet dat het gelijk de laatste week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:50:
[...]

nou nee...EA heeft gecommuniceerd dat deze week TOTS zal zijn...maar niet dat het gelijk de laatste week is.
Laatste maal tot halverwege Augustus dacht ik, maar check hun twitterkanaal anders ff voor de exacte verwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Laatste maal tot halverwege Augustus dacht ik, maar check hun twitterkanaal anders ff voor de exacte verwoording.
Waarom moet ik het checken? Ik weet wat er staat en dat heb ik net gezegd

We hebben het over TOTS

Jij hebt het nu weer over TOTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:09:
[...]

Waarom moet ik het checken? Ik weet wat er staat en dat heb ik net gezegd

We hebben het over TOTS

Jij hebt het nu weer over TOTW
Dan heb ik het verkeerd gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Fraaank schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Weet niet op welk platform je speelt, maar op PC zijn dit wel de teams waar ik tegenkom in Divisie 3 en Divisie 2.
Speel op PS4. Gullit ben ik gisteren nog een keer of 3 tegen gekomen. TOTS of TOTY Ronaldo ben ik in totaal zelfs pas 2 keer tegen gekomen dit seizoen.

Zo'n team als die van Bean ben ik alleen nog maar op Twitch tegen gekomen =).

Had juist verwacht dat je op PC minder dit soort spelers tegen zou komen aangezien die een stuk duurder zijn op jullie markt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:31:
[...]

De codering staat het in. Daarnaast heeft Zaro van ea aangegeven dat de rewards nog steeds tots zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:23:
[...]

De codering staat het in. Daarnaast heeft Zaro van ea aangegeven dat de rewards nog steeds tots zijn.
maar waar haal je dan specifiek laatste week dat er TOTS zijn dan? Volgens mij weet niemand nog wat er daarna komt, kunnen ook nog TOTS zijn

Daarnaast staat in de codering de player rewards (dus packs) en niet picks. Nergens staat dus iets over dat je alle TOTS kunt krijgen in je picks en dat er een gauranteed is bij gold 2...dat maak je nu gewoon er van op basis van wat het de afgelopen weken is geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 27-06-2019 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:28:
[...]

maar waar haal je dan specifiek laatste week dat er TOTS zijn dan? Volgens mij weet niemand nog wat er daarna komt, kunnen ook nog TOTS zijn

Daarnaast staat in de codering de player rewards (dus packs) en niet picks. Nergens staat dus iets over dat je alle TOTS kunt krijgen in je picks en dat er een gauranteed is bij gold 2...dat maak je nu gewoon er van op basis van wat het de afgelopen weken is geweest.
Je kan zelf ook wel een beetje nadenken toch? Vanaf volgende week zullen we gewoon de best of van elke maand krijgen net als vorig jaar en net als het jaar ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren de ultimate TOTS gedaan. Was er van overtuigd dat ik een keeper zou packen, maar ik mag niet klagen, heb Bernardo Silva gepackt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik behoorlijk sceptisch was.

Gisteren wat potjes gespeeld, maar ik vind het tot zover een fijne speler, hele fijne dribbling, goede shooting en passing stats. Enige "minpunt" is de 3* WF, maar daar heb ik gisteren eigenlijk niks van gemerkt.

Startopstelling: https://www.futbin.com//19/squad/8807403

4-2-3-1: https://www.futbin.com//19/squad/8807463

4-1-2-1-2: https://www.futbin.com//19/squad/8807497

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:51:
[...]

Je kan zelf ook wel een beetje nadenken toch? Vanaf volgende week zullen we gewoon de best of van elke maand krijgen net als vorig jaar en net als het jaar ervoor.
Pardon...misschien moet je zelf even verder nadenken. Vorig jaar gingen de TOTS in de monthly rewards door

https://www.fifauteam.com...ons-monthly-rewards/#July

vorig jaar waren er geen eens player picks als rewards. Dus je hebt uberhaupt geen vergelijkingsmateriaal met vorige jaren

Maar goed ik hou er maar mee op, geloof in wat je denkt dat het wordt, maar ga hier niet de waarheid pretenderen.

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 27-06-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:14:
[...]

Speel op PS4. Gullit ben ik gisteren nog een keer of 3 tegen gekomen. TOTS of TOTY Ronaldo ben ik in totaal zelfs pas 2 keer tegen gekomen dit seizoen.

Zo'n team als die van Bean ben ik alleen nog maar op Twitch tegen gekomen =).

Had juist verwacht dat je op PC minder dit soort spelers tegen zou komen aangezien die een stuk duurder zijn op jullie markt toch?
Dat had ik ook verwacht, maar ik vermoed dat alleen de die-hards nog over zijn bij de PC. "We" waren in aantallen al een stuk lager dan de consoles en nu blijft er echt nog maar een klein groepje (relatief gezien) over. Misschien toch eens nadenken de volgende FIFA op de de consoles te gaan spelen. Al staat die EST.2011 wel nog steeds gruwelijk (en sneu) bij m'n naam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:15
Fraaank schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:45:
[...]

Dat had ik ook verwacht, maar ik vermoed dat alleen de die-hards nog over zijn bij de PC. "We" waren in aantallen al een stuk lager dan de consoles en nu blijft er echt nog maar een klein groepje (relatief gezien) over. Misschien toch eens nadenken de volgende FIFA op de de consoles te gaan spelen. Al staat die EST.2011 wel nog steeds gruwelijk (en sneu) bij m'n naam.
Ik kom in div 1 op PC alleen nog maar spelers met een 20 mil+ team tegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joekkiefc
Solotov schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Ik kom in div 1 op PC alleen nog maar spelers met een 20 mil+ team tegen...
Miepert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

SURPRISE MECHANIC!!
Ja zo noemen ze het, Allison, Serabia en Oblak

Knip.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2019 21:11 . Reden: Dit soort taalgebruik is niet nodig ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog even wezen shoppen op de transfermarkt: Chiellini, Quagliarella en Allisson.
De italianen ingevoegd icm UCL Florenzi en FB De Rossi, Allisson ivm Chem VVD en vaak rare tegengoals met Ederson.

Dadelijk maar eens kijken of ik hier mee verder ga, alleen Florenzi is nodig voor chem op Quag.
Chiellini is verdedigend beter dan Blanc maar heeft ook een paar erg slechte stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit wordt hem dan, voor het laatste weekend (denk ik) dit jaar. Alle centen zijn op.

Het wordt alles of niets. @Harribo roep jij maar niets. Ik ga voor heel intens (weekend), voor meer dan 100 procent! Ik wil je win, je 0-6. Je verlies, je succes! In je cabrio of op je fiets.Ik speel dit weekend alles of niets.

*drops mic*

https://www.futbin.com/19/squad/8814021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:18
Bossie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:38:
Toch nog even wezen shoppen op de transfermarkt: Chiellini, Quagliarella en Allisson.
De italianen ingevoegd icm UCL Florenzi en FB De Rossi, Allisson ivm Chem VVD en vaak rare tegengoals met Ederson.

Dadelijk maar eens kijken of ik hier mee verder ga, alleen Florenzi is nodig voor chem op Quag.
Chiellini is verdedigend beter dan Blanc maar heeft ook een paar erg slechte stats.
Alisson tots? Heb hem als player pick gekregen maar manmanman wat doet hij rare dingen in de goal... vooral hogere ballen zijn een drama, terwijl ik zijn otw echt geweldig vond. Kortom succes ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 00:09:
[...]

Alisson tots? Heb hem als player pick gekregen maar manmanman wat doet hij rare dingen in de goal... vooral hogere ballen zijn een drama, terwijl ik zijn otw echt geweldig vond. Kortom succes ermee :P
Heb alles met een kleine winst weer verkocht en vervolgens Mahrez gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/19/squad/8821846 Dit is waarschijnlijk mijn end team van dit jaar. Ondanks die onterechte marketban heb ik toch nog een team gekregen waarmee ik kan concurreren om Elite. Ben erg benieuwd naar Gomez. En ben benieuwd of dat van Dijk een heel groot verschil gaat maken achterin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Vieira SBC gedaan https://www.futbin.com/19/squad/6593717

Nu heb ik alleen nog 1.3 miljoen over en weet niet wat er mee te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:46:
https://www.futbin.com/19/squad/8821846 Dit is waarschijnlijk mijn end team van dit jaar. Ondanks die onterechte marketban heb ik toch nog een team gekregen waarmee ik kan concurreren om Elite. Ben erg benieuwd naar Gomez. En ben benieuwd of dat van Dijk een heel groot verschil gaat maken achterin
Gomez is wel leuk, maar zou toch Dembele voor hem erin brengen als sub. Die vind ik echt een niveau (of 2) beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:14:
[...]

Gomez is wel leuk, maar zou toch Dembele voor hem erin brengen als sub. Die vind ik echt een niveau (of 2) beter.
Ook op 5 chem? Vond hem op 7 chem wel erg goed, maar twijfel over 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barttjje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-11-2024
Gisteren Van Dijk en Benzema als TOTS player picks.
Daarna 15 player pick upgrades gedaan, kreeg ik Messi TOTS.
Toen maar besloten om de Vieira sbc ook te voltooien.

Heb nu een untradable team bestaande uit:

De Gea nif
Dumfries tots player pick, van Dijk tots player pick, Blanc prime icon moments, Mendy tots
Vieira prime, Eusebio prime, Aouar tots,
Depay fb, Messi tots, Benzema tots player pick

Ziet iemand nog verbeteringen? Heb nog ongeveer 450k. Wellicht sparen voor Ousmane Dembele tots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordat ik gisteren mbappe in de player picks had speelde ik met Mattthaus als lcam in een 4231 formatie. Deze wisselde ik op het moment dat de tegenstander ging wisselen of uiterlijk in de rust voor Barca Dembele. Voor 5 chem vond ik hem echt wel goed. zijn dribbelen is meesterlijk. Ook ballen afpakken doet die erg goed.

Als ik jou was zou ik lekker deze week in rivals hem testen als sub. Bij de start gelijk erin brengen en dan kijken of het een succes is. Zo niet dan hou je hem op de bank met de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand enig idee hoe verder? Is TOTS nu afgelopen en gaan we naadloos over op futties, of wat gaat er gebeuren?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Stomme vraag, vandaag Fabinho ucl live kaart gekocht maar ik twijfel of ik hem als rechter cvm of linker cvm het best kan gebruiken. Dit door zijn 2 sterren wf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Net als in de verdediging zet, indien mogelijk zet ik een linksbenige speler op links en een rechtsbenige op rechts.

Als ik twee dezelfde poten heb, dan die speler met de hoogste weakfoot * op de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:54:
Iemand enig idee hoe verder? Is TOTS nu afgelopen en gaan we naadloos over op futties, of wat gaat er gebeuren?
In ieder geval geen TOTW meer hebben ze aangekondigd tot/m 14 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 13:18
peeweeherman schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:54:
Deze WL speel je sowieso nog voor TOTS rewards. Dus ik verwacht vanavond geen nieuwe promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Vissert schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:03:
[...]

Deze WL speel je sowieso nog voor TOTS rewards. Dus ik verwacht vanavond geen nieuwe promo.
alle tots dan ? of alleen die ultimate en rotw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
harrybeuker schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:40:
[...]

alle tots dan ? of alleen die ultimate en rotw
Alles! Zelfs de community TOTS. Ook hiervoor gelden weer dezelfde gegarandeerde playerpicks als voorgaande weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:51:
[...]

Alles! Zelfs de community TOTS. Ook hiervoor gelden weer dezelfde gegarandeerde playerpicks als voorgaande weken.
Heb je daar ergens een bron voor? Heb het nergens voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissert
Fraaank schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:04:
[...]

Heb je daar ergens een bron voor? Heb het nergens voorbij zien komen.
https://twitter.com/EA_GZaro/status/1144395887029846018

Zaro is de community manager voor EA/FIFA. Iets lager reageert hij nog dat de ranks/gegarandeerde PP hetzelfde zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Vissert op 28-06-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:10:
[...]

https://twitter.com/EA_GZaro/status/1144395887029846018

Zaro is de community manager voor EA/FIFA. Iets lager reageert hij nog dat de ranks/gegarandeerde PP hetzelfde zijn.
Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit moet het zijn tot, misschien Paulinho erg nog ff bijpakken:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/281486

Eerste potje WL was 4-0 na 20, mijn geluk zal ook wel meteen op zijn dus meteen de PS4 weer uit gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 19:39:
Dit moet het zijn tot, misschien Paulinho erg nog ff bijpakken:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/281486

Eerste potje WL was 4-0 na 20, mijn geluk zal ook wel meteen op zijn dus meteen de PS4 weer uit gedaan
Haha ik heb dat ook wel dat ik soms te bang word om verder te spelen haha.

1e 3 potjes gewonnen, maar tegenstand was wel gelijk heel flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ga 5-6 nu in WL, laatste 3 potjes compleet weggespeeld door god teams. Tegenstand is erg pittig merk ik op vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Gold 3 gehaald met nog 1 pot resterend. Vanmorgen van de 5 potjes 4 gewonnen. Laatste keren met pijn en moeite silver 1 dus ben wel blij 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
Dit is al de 2e x dat ik kansloos verlies van een team met 'slechts' enkel gouden spelers. Het valt me op dat het juist tegen dit soort teams net lijkt alsof ik er niks meer van kan. Het lijkt er dan toch heel erg sterk op dat het kwalitatief veel mindere team voordeel heeft in deze wedstrijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
MadMoody schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:32:
Dit is al de 2e x dat ik kansloos verlies van een team met 'slechts' enkel gouden spelers. Het valt me op dat het juist tegen dit soort teams net lijkt alsof ik er niks meer van kan. Het lijkt er dan toch heel erg sterk op dat het kwalitatief veel mindere team voordeel heeft in deze wedstrijden.
Lijkt er op...voor mij is het 100% zeker.
Tegen gouden teams moet je altijd 3x de bal afpakken, bijna elk schot is raak en je raakt minimaal 2x de lat/paal spelers switch is waardeloos enz enz. Ik haat tegen gouden teams spelen, irritante niveau schiet binnen 30 minuten meestal naar de max

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zelfde hoor! Speelde vanochtend tegen een team met gouden VVD, die natuurlijk net zo goed verdedigd als zijn TOTS. Mijn tegenstander begon met Pope (ja, de keeper) als CDM de eerste 20 minuten. Daarna wisselde hij Joa Felix erin die er 3 inschoot. Dacht nog: "Ok, zal zijn TOTS wel zijn". Nee hoor, zijn 84 rated kaartje. Hij speelde uiteraard ook vanaf minuut 30 met 10 man. Uiteindelijk met veel moeite onder 90 minuten druk uit kunnen voetballen en 6-4 gewonnen. Het is gelukkig te warm om me er druk over te maken, het is lachwekkend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Dat is het zeker. Net tegen een 79 rating team (alleen maar gouden spelers) verloren met mijn 89 rating team.... pfffffff.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jerommeke96 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 17:43:
[...]

Lijkt er op...voor mij is het 100% zeker.
Tegen gouden teams moet je altijd 3x de bal afpakken, bijna elk schot is raak en je raakt minimaal 2x de lat/paal spelers switch is waardeloos enz enz. Ik haat tegen gouden teams spelen, irritante niveau schiet binnen 30 minuten meestal naar de max
Dit sowieso, ik heb regelmatig het gevoel dat de game je de wedstrijd niet laat beslissen.
Laatste potje bijvoorbeeld, ik speel de tegenstander redelijk zoek en kom snel op 1-0.'

Daarna 3x paal geraakt uit posities waarbij je vrijwel recht voor een open goal staat en vervolgens scoort de tegenstander uit een rebound. Er zijn zoveel potjes waarbij een speler simpelweg merkbaar beter is maar de bal er niet mag om vervolgens een beslissende goal in de 45/90e minuut te laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:40:
[...]

Dit sowieso, ik heb regelmatig het gevoel dat de game je de wedstrijd niet laat beslissen.
Laatste potje bijvoorbeeld, ik speel de tegenstander redelijk zoek en kom snel op 1-0.'

Daarna 3x paal geraakt uit posities waarbij je vrijwel recht voor een open goal staat en vervolgens scoort de tegenstander uit een rebound. Er zijn zoveel potjes waarbij een speler simpelweg merkbaar beter is maar de bal er niet mag om vervolgens een beslissende goal in de 45/90e minuut te laten vallen.
Ik merk het meeste als ik rond de 60+% balbezit heb, zou mij niks verbazen als ze zien dat het te eenzijdig wordt ze het gaan beinvloeden om het voor beide leuk te houden maar voor mij maakt dat het alleen maar minder leuk en frustrerender.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pompi schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:42:
[...]

Ik merk het meeste als ik rond de 60+% balbezit heb, zou mij niks verbazen als ze zien dat het te eenzijdig wordt ze het gaan beinvloeden om het voor beide leuk te houden maar voor mij maakt dat het alleen maar minder leuk en frustrerender.
Sowieso is het bizar dat je met one-touch-shots etc makkelijker scoort dan met in 1:1 situaties met de keeper.
Heb toch redelijke endgame spitsen en meerdere 1:1 situaties per wedstrijd maar het levert vrijwel niets op.

Wat dat betreft was de low-driven prima, want dan kon je die situaties toch naar behoren afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik hoop toch dat dit in Fifa 20 beter geregeld is. Het dilemma van EA is natuurlijk dat het ook leuk moet blijven voor minder begenadigde spelers. Maar ja, als je echt veel en veel beter bent, en dan toch met 1-0 verliest, da's ook niet alles. Dat is weer het andere uiterste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:14:
Ik hoop toch dat dit in Fifa 20 beter geregeld is. Het dilemma van EA is natuurlijk dat het ook leuk moet blijven voor minder begenadigde spelers. Maar ja, als je echt veel en veel beter bent, en dan toch met 1-0 verliest, da's ook niet alles. Dat is weer het andere uiterste.
Niet echt, daarvoor heb je normaalgesproken een goed matchmaking system.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sowieso vraag ik me af wat er gaande is: bij Rivals kom ik nu meer dan regelmatig te spelen tegen teams met alleen gouden spelers. En ze zijn dan ook nog eens allemaal extreem goed. Hoe kan dit? Mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:02
Bossie schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:01:
[...]

Sowieso is het bizar dat je met one-touch-shots etc makkelijker scoort dan met in 1:1 situaties met de keeper.
Heb toch redelijke endgame spitsen en meerdere 1:1 situaties per wedstrijd maar het levert vrijwel niets op.

Wat dat betreft was de low-driven prima, want dan kon je die situaties toch naar behoren afronden.
Enige nadeel met de low driven was dat alles er weer inging ook als je hem vanaf 20 meter deed.

Fifa heeft helaas elke versie en elke patch een manier dat een 100% goal geeft en daar moeten ze war aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goud 3 behaald. Nog heel veel wedstrijden over, maar ik heb wel genoeg gezien. #WLmoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:13:
Goud 3 behaald. Nog heel veel wedstrijden over, maar ik heb wel genoeg gezien. #WLmoe
8 potjes gespeeld dit weekend, meer gaat het ook niet worden.
Alle overbodige kaartjes in de Maldini SBC gestopt, zal nog wel ff moeten spelen om dat af te ronden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben nu ook gestopt na 11-4 tis mooi geweest...in ieder geval buiten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
bvbal79 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:40:
Ik ben nu ook gestopt na 11-4 tis mooi geweest...in ieder geval buiten :)
Netjes toch? Ik heb me gisteren en vandaag voor de 3e keer bemoeid met de WL, vind het doorgaans te veel moeite en tijd kosten :+ Resultaat van het afwisselen van de WL en een duik in het zwembad met ijskoude versnaperingen is 14-11, ik ben tevreden. Het waren weer wedstrijden vol verrassingen om het maar zo te omschrijven 8)7
Die laatste potjes kunnen me gestolen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

woensdag futties, hoe ging dat vorig jaar ook al weer?
Laat maar: https://www.easports.com/...-18-ultimate-team-futties

[ Voor 50% gewijzigd door peeweeherman op 30-06-2019 22:41 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het niet zo dat zelfs van elke speler zijn beste special kaart in packs zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 06:57:
[...]

Was het niet zo dat zelfs van elke speler zijn beste special kaart in packs zat?
Was dat vorig jaar niet helemaal aan het einde met FoF?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Bean77 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 17:13:
hier ook WLmoe. Vooral omdat die servers niet mee werken. Wat een drama

Acties:
  • +3 Henk 'm!
harrybeuker schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:59:
[...]

hier ook WLmoe. Vooral omdat die servers niet mee werken. Wat een drama
Ben sowieso een beetje fifa moe, ben vooral nieuwsgierig naar de demo van fifa 20 en vooral hoe de competitive game modes ingericht gaan worden.

Heb regelmatig WL gespeeld de laatste paar maanden, maar het kost simpelweg te veel tijd (onafhankelijk van de gameplay) en het is dusdanig ingericht dat het eigenlijk de enige modus is waarbij je ook redelijke returns hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:18:
[...]

Was dat vorig jaar niet helemaal aan het einde met FoF?
nope Futties

YouTube: EVERY CARD IN FIFA HISTORY IN PACKS!!! Fifa 18 FUTTIES Pack Opening

Hoop dus dit jaar weer. Gewoon al je coins op maken aan packs openen en dan lekker 3 weken op vakantie :)

Vorig jaar heb ik toen nog FOF Kante gepackt.

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 01-07-2019 13:29 ]

Pagina: 1 ... 192 ... 200 Laatste