I like how you keep the mouse running...
Er zijn legio mid icons die goed zijn. Ongeveer de helft was ik tevreden mee geweest.
Maar ja..
Heb wel meer lol in het spelen met betere spelers
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-06-2019 22:33 ]
Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/8748811
Verander natuurlijk de opstelling aan het begin. Iedereen staat op full chem in een 442 opstelling voordat ik een wedstrijd in ga.
Enige waar ik nog een beetje mee zit is de cdm posities. De jong en Auour zijn beide natuurkijk niet lang. Ik mis er tot nu toe nog niet echt wat aan want zeker de jong vult dat toch goed in. Ga het wel is aankijken.
[ Voor 96% gewijzigd door Arwintju op 24-06-2019 22:46 ]
Dat je nog moeite hebt gedaan voor die swap-spelers...volgens mij is de game binnen nu en 3 weken dood.Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:08:
Mid icon swap pack...Hagi 89....
Nou uh...thnx ea, daar mijn best voor gedaan deze maand....
tis duidelijk dat ik bijna niets kado krijg dit jaar
mijn team speelt verder wel lekker dus eigenlijk niet echt nodig
Ben zelf vanavond begonnen met het maken van upgrade-packs. Eerst bronzen upgrade en zilver upgrade. Van de week als het wat cooler is de 82+ upgrade packs en de hele club ontdoen van de spelers onder de 83.
Nog 3x verloren vanavond, met de gebruikelijke vage dingen. Toen ik dacht nou nog 1 potje.. je raadt het al het speelde ineens super smooth wat resulteerde in 2 rage quits van de tegenstander na 30 min.. schiet mij maar lek
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 24-06-2019 22:56 ]
FIFA 20 duurt nog ff.Fraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:54:
[...]
Dat je nog moeite hebt gedaan voor die swap-spelers...volgens mij is de game binnen nu en 3 weken dood.
Hoe vaak gedaan?Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:13:
Die 80+ SBC is wel mooi, Neymar + 5 ROW Tots. Ik ben klaar voor de Ultimate TOTS SBC, mocht ie komen
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 24-06-2019 23:41 ]
Daarom speel ik daar ook niet voorHarribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:08:
Mid icon swap pack...Hagi 89....
Nou uh...thnx ea, daar mijn best voor gedaan deze maand....
tis duidelijk dat ik bijna niets kado krijg dit jaar
mijn team speelt verder wel lekker dus eigenlijk niet echt nodig
Ga of voor liga nos of Modric, beide zijn een leuk extra voor een icon SBC.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
stuk of 30 keer ofzo, zijn net nog 2 tots bij gekomen.
Swap deals voor Bundesliga TOTS gegaan en daar kwam Da Costa uit. Prima RB dus.
80+ eerste pakje openen...beste packluck in fifa19! TOTS Reus!
geluk zal wel op zijn deze week
Nice, hoe speelt Socrates overigens, klinkt als een mid-tier icon, maar the high-ends zijn sowieso niet echt bereikbaarSossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:46:
2e keer dat ik een icon pack uit de swap deals doe, 2e keer dat ik een Braziliaanse CAM kreeg, dit keer Ronaldinho in plaats van Socrates. Mag dus zeker niet klagen.
Swap Deal Player staat voor 43k op futbin, ik ga wel objectives doen lol
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
43k? waarom dat dan...je kunt gewoon een bronzen SA speler erin stoppen en 10 rare goldsBossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:50:
[...]
Nice, hoe speelt Socrates overigens, klinkt als een mid-tier icon, maar the high-ends zijn sowieso niet echt bereikbaar.
Als je elke 3 potjes tegen dezelfde tegenstander wilt staan (bij wijze van) moet je de game over 3 weken nog maar eens opstarten. Geen casual meer te vinden, want de content is op na TOTS.
done, thanks. Heb futbin ff bekeken en er staan meerdere oplossing zoals deze in voor 10k terwijl de main page 43k weergeeftbvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:55:
[...]
43k? waarom dat dan...je kunt gewoon een bronzen SA speler erin stoppen en 10 rare golds
edit: Modric maar ff pakken voor 88 Rated Squad + IF SBC voor Vieira.
Mahrez ziet er leuk uit, maar denk dat Vieira een echte upgrade is (Nu Ballack/Wijnaldum).
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 25-06-2019 09:11 ]
Baby Socrates heb ik in de Seedorf SBC gedaan, vond Socrates op z'n schot na niet bepaald goed. Je zou zeggen dat dat echt heel dom van me is om die Socrates in z'n sbc te stoppen maar heb er totaal geen spijt van gehad want die Seedorf is echt een kast.Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:50:
[...]
Nice, hoe speelt Socrates overigens, klinkt als een mid-tier icon, maar the high-ends zijn sowieso niet echt bereikbaar.
Moet nu alleen even gaan kijken hoe ik m'n team neer ga zetten. Denk dat ik met Seedorf op CM ga spelen en Ronaldinho op "10"
Dan nog steeds cr7 en Quagliarella voorin. Subs correa en ibra.
Wat blijft die cr7 toch goed. Volgens mij is dat een kleine cheat.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 09:28 ]
effe omlaag scrollen dan zie je en oplossing voor 9kBossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:50:
[...]
kom je daar nu pas achter?Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:27:
Piatek gekocht. 4 wedstrijden geprobeerd waarin hij onzichtbaar was. 0 goals 0 assists. Met die stats test ik een speler niet eens meer verder.
https://www.futbin.com//19/squad/8754942
Ga er vanuit dat ik vandaag Suarez uit de Ultimate TOTS sbc krijg
En aankomende donderdag Messi uit de player picks.
Dan is mijn team een heel eind klaar, misschien nog TOTS De Jong, Dumfries en Tagliafico.
Voor de zoveelste keer, stats zeggen niet alles en op futbin doet hij het goed.
Lezen graag voordat je lompe reacties geeft... pffff...
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 10:06 ]
Ik had het over CR7... pffff...Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
[...]
Voor de zoveelste keer, stats zeggen niet alles en op futbin doet hij het goed.
Lezen graag voordat je lompe reacties geeft... pffff...
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 10:00 ]
Sorry sorry!
Wees dan duidelijk
Dacht dat het over Piatek ging
Nou ik dacht met al die tots dat cr7 wel wat meer onder zou sneeuwen maar niet dus.
Trouwens beste spitsen in flink wat wedstrijden die ik tot nu toe ben tegen gekomen waren Nederlands. Tots van persie, icons Kluivert en bergkamp.
Ga misschien Kluivert nog halen
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 10:05 ]
nee, ik kom nog steeds zijn NIF versie tegen in WL tussen alle TOTS geweld.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]
Sorry sorry!
Wees dan duidelijk
Dacht dat het over Piatek ging
Nou ik dacht met al die tots dat cr7 wel wat meer onder zou sneeuwen maar niet dus
Eigenwijs heHarribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:27:
Piatek gekocht. 4 wedstrijden geprobeerd waarin hij onzichtbaar was. 0 goals 0 assists. Met die stats test ik een speler niet eens meer verder.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Een 87 team bijv?
PL TOTS was 86 rated en 1 TOTSSossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:44:
Verwachten jullie dat er vanavond een hoger rated team ingeleverd moet worden dan voorgaande keren?
Een 87 team bijv?
Dus denk het wel... maar wat is speculeren
Hoop maar dat ze geen IF's gaan vragenbvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]
PL TOTS was 86 rated en 1 TOTS
Dus denk het wel... maar wat is speculeren
Voor de zekerheid maar een 81 IF gekochtJoster schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:31:
[...]
Hoop maar dat ze geen IF's gaan vragenVan mijn part 87 met 2 TOTS of 2x 85 met 1 / 2 TOTS, allemaal prima. Maar ik wil geen IF's hoeven kopen
Zucht... Ik zeg toch dat stats niet altijd wat zeggen en op futbin scoort hij wel goed.
Trouwens ik heb wel vaker dat ik beter speel met de zg mindere spelers.
Waarom moet ik ook alles uitleggen hier en verdedigen tot op het bot tov sommigen.... Vermoeiend hoor ... Ach ja..
Maar uh.. Eigen - wijs zeker
Is het zeker dat er een tots sbc komt? Voor de Ultimate? Kan me dat niet voorstellen, dat ea die toppers weg geeft??Sossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:44:
Verwachten jullie dat er vanavond een hoger rated team ingeleverd moet worden dan voorgaande keren?
Een 87 team bijv?
We zullen zien
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 12:55 ]
Ik snap het wel hoor. Spelers moeten ook bij je speelstijl passen.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:53:
[...]
Zucht... Ik zeg toch dat stats niet altijd wat zeggen en op futbin scoort hij wel goed.
Waarom moet ik ook alles uitleggen hier en verdedigen tot op het bot tov sommigen.... Vermoeiend hoor ... Ach ja..
Maar uh.. Eigen - wijs zeker![]()
De enige speler waar ik een uitzondering voor heb gemaakt is SBC Depay. Die heeft 3* WF, maar schiet er echt behoorlijk veel in met zijn linker. En zijn rechter is al helemaal goud.
EOAE Van Persie heeft ook 3* WF, maar daar merk ik gewoon dat ik niet met rechts moet proberen. Dat werkt gewoon niet.
Denk dat ie doelt op dat ie jou had afgeraden Piatek te kopen.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:53:
[...]
[...]
Zou het totaal niet weten, ga er gewoon vanuit dat dat wel zo is, zou jammer zijn als ze deze dan juist niet online gooien. Anderzijds zul je natuurlijk zien dat iedereen Mbappe, Messi of Ronaldo packt en wij het met Kimmich of Sarabia kunnen doen.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:53:
[...]
Maar uh.. Eigen - wijs zeker![]()
[...]
Is het zeker dat er een tots sbc komt? Voor de Ultimate? Kan me dat niet voorstellen, dat ea die toppers weg geeft??
We zullen zien
Ben jij iemand die ook bij elke tots speler 'red' typt als comment op futbin als je hem in je player picks wilt hebben?
Zonder gekheid. Erg veel argumenten aangedragen waarom deze speler niet zo heel best was. Jouw keuze, maar ik vind het zonde dat je zoveel coins onnodig verbrast. Maar goed, wel een ervaring rijker.
Ik speel momenteel wat rivals om divisie 1/rang 1 vast te stellen voor de rewards. Ook wat aan het experimenteren met een nieuwe formatie. Ondertussen steeds meer fan aan het worden van tots dembele (barca versie als supersub)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja dat doe ik inderdaad op futbin, hoezo?Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:37:
[...]
Ben jij iemand die ook bij elke tots speler 'red' typt als comment op futbin als je hem in je player picks wilt hebben?![]()
Zonder gekheid. Erg veel argumenten aangedragen waarom deze speler niet zo heel best was. Jouw keuze, maar ik vind het zonde dat je zoveel coins onnodig verbrast. Maar goed, wel een ervaring rijker.
Ik speel momenteel wat rivals om divisie 1/rang 1 vast te stellen voor de rewards. Ook wat aan het experimenteren met een nieuwe formatie. Ondertussen steeds meer fan aan het worden van tots dembele (barca versie als supersub)
Tis echt kleuterschool af en toe daar hahaha
Goede argumenten hoor, waardeer het ook! Alleen ik lees dingen en zie ook andere stats. Beste weten is dan toch zelf proberen.
Ik gebruik EOAE Robben met 2* weakfoot. Die kun je beter ook niet met rechts laten schieten al maakt hij er nog wel wat met rechts. Ik Hij komt vanaf rechts dus het is traditioneel naar binnen kappen en in de bovenhoek krullen. Lukt verrassend vaak (net als in het echt, haha). Maar echt last heb ik er niet van hoor.chengbondkwok schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:10:
Sowieso spitsen met minder dan 4* WF zijn een no-go voor mij. Ik wil op het moment supreme niet hoeven na te denken dat ik weer ff naar z'n strong foot moet om af te maken.
De enige speler waar ik een uitzondering voor heb gemaakt is SBC Depay. Die heeft 3* WF, maar schiet er echt behoorlijk veel in met zijn linker. En zijn rechter is al helemaal goud.
EOAE Van Persie heeft ook 3* WF, maar daar merk ik gewoon dat ik niet met rechts moet proberen. Dat werkt gewoon niet.
hmmz. we hadden het over iets met een 2*wf gehad een dag eerder?Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:27:
Zelfs mijn Ederson TOTS heeft een 3*wf
[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 25-06-2019 15:01 ]
Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:04:
[...]
Ja dat doe ik inderdaad op futbin, hoezo?
Tis echt kleuterschool af en toe daar hahaha
Goede argumenten hoor, waardeer het ook! Alleen ik lees dingen en zie ook andere stats. Beste weten is dan toch zelf proberen.
Je zou eens moeten weten hoeveel miljoenen coins je daarmee door de wc spoelt. Coins die je veel effectiever had kunnen besteden.
Heb ook inmiddels alweer de nodige tips opgeschreven voor fifa 20. Hopelijk doe ik het dan weer beter dan fifa19.
Alleen fb sbc's doen als ze endgame meekunnen.Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:52:
[...]
Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.
Je zou eens moeten weten hoeveel miljoenen coins je daarmee door de wc spoelt. Coins die je veel effectiever had kunnen besteden.
Heb ook inmiddels alweer de nodige tips opgeschreven voor fifa 20. Hopelijk doe ik het dan weer beter dan fifa19.
Geen icons doen totdat de prime moments sbc's er zijn.
Elke week if's kopen op discard en minimaal 2 weken vasthouden.
Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:52:
[...]
Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de grote hoeveelheid FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.
Je zou eens moeten weten hoeveel miljoenen coins je daarmee door de wc spoelt. Coins die je veel effectiever had kunnen besteden. werk ik ook voor EA![]()
83's kopen als ze 700 kosten.buurman3 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:57:
[...]
Alleen fb sbc's doen als ze endgame meekunnen.
Geen icons doen totdat de prime moments sbc's er zijn.
Elke week if's kopen op discard en minimaal 2 weken vasthouden.
Aan het einde van FIFA je IF's langer vast houden & TOTS voor 20k inslaan en wachten op de end-endgame SBC's.
Als je die er nog bij zet heb je alle regeltjes die ik met mijn minimale playtime aanhou =).
gewoon alle IF's bewaren tot de competities voorbij zijn en ze allemaal 50k waard zijn...Paffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:59:
[...]
83's kopen als ze 700 kosten.
Aan het einde van FIFA je IF's langer vast houden & TOTS voor 20k inslaan en wachten op de end-endgame SBC's.
Als je die er nog bij zet heb je alle regeltjes die ik met mijn minimale playtime aanhou =).
had ik dit jaar al opgeschreven...maar niet uitgevoerd..
zo lang? soms heb je ook cash nodigbvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:01:
[...]
gewoon alle IF's bewaren tot de competities voorbij zijn en ze allemaal 50k waard zijn...
had ik dit jaar al opgeschreven...maar niet uitgevoerd..
Dit. Ik weet dat ik er zat beter had kunnen vast houden, maar ik wil ook af en toe een SBC doen of een nutteloze speler kopen waar ik fan van ben. Kost geld die domme beslissingen =).
Volgend jaar ga ik in percentages werken denk ik. En wat dan de beste verdeling is, is ter discussie maar bijvoorbeeld:Paffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:06:
[...]
Dit. Ik weet dat ik er zat beter had kunnen vast houden, maar ik wil ook af en toe een SBC doen of een nutteloze speler kopen waar ik fan van ben. Kost geld die domme beslissingen =).
40% beschikbaar voor upgrade team -> aanbiedingen/SBCs etc
20% korte investeringen met een snelle doorlooptijd
40% langetermijninvesteringen
Ik ga volgend jaar 100% minder onzin SBCs doen, zodat ik niet "vast" zit aan onverhandelbare spelers.Vissert schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:15:
[...]
Volgend jaar ga ik in percentages werken denk ik. En wat dan de beste verdeling is, is ter discussie maar bijvoorbeeld:
Dat zeg ik ook elk jaar.Fraaank schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:18:
[...]
Ik ga volgend jaar 100% minder onzin SBCs doen, zodat ik niet "vast" zit aan onverhandelbare spelers.
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos nu
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 17:02 ]
MOTM waren nuttig gedurende het seizoen omdat hun OTW ook een upgrade kreeg.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:33:
Ik zie zo nu en dan wat motm's verschijnen, zullen die niet eens een keer gevraagd worden in een sbc...?
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos tot nu toe
Zo heb ik veel plezier gehad aan OTW Promes daardoor. En soms zit er een goed MOTM kaart tussen (nu bv coutinho)
Wederom probeer niet alles als een feit neer te zetten, daardoor krijg je de boel steeds over je heen.
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 16:37 ]
Als je een spreadsheetje of handige tool hebt om dat bij te houden, dan stuur maar door =). Verzoekje bij EA indienen: "Ik wil graag mijn balans opdelen in spaarrekeningen".Vissert schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:15:
[...]
Volgend jaar ga ik in percentages werken denk ik. En wat dan de beste verdeling is, is ter discussie maar bijvoorbeeld:
Zijn nog wel eens nodig geweest voor weekly objectives, maar voor SBC heb ik nog niet gezien geloof ik. Risicovolle gok lijkt mij.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:33:
Ik zie zo nu en dan wat motm's verschijnen, zullen die niet eens een keer gevraagd worden in een sbc...?
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos tot nu toe
[ Voor 25% gewijzigd door Paffelton op 25-06-2019 16:41 ]
Zelfde hier hoor, waarschijnlijk gaat dat ook binnen 4 weken weer de prullenbak in. Wel leuk dat we allemaal dezelfde OTW gaan krijgen in FIFA20. Afgaande op de player-picks van dit jaar.
kreeg net uit de swapdeals mid-icon SBC niemand minder dan Pele 95.
De andere 2x kreeg ik Bergkamp 87 en Lehmann 85.
Had niet verwacht dat ik ooit nog pack-luck zou krijgen in fifa 19 na al dat keepers geweld.
Nu aan het twijfelen of ik Cruyff nog wel zal moeten doen.
Dit is nu mijn team.
https://www.futbin.com/19/squad/8391175
Normaal speel ik altijd 4-1-2-1-2 narrow
Iemand nog tips? Heb nog 2,2 mil en redelijk wat untreadables
En ja Braziliaanse vlag....
Liverpool....
Krijg lekker de slinger schijt EA
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer een keeper zou krijgen.simons schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
Ik zei nog voor het openen "nou doe maar de keeper"
Liverpool....
Van Dijk! Je hoort mij niet klagen. Past ook nog perfect in mijn team.
Bernardo Silva, primaPaffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer een keeper zou krijgen.
Van Dijk! Je hoort mij niet klagen. Past ook nog perfect in mijn team.
Had ik ook, heb alleen een serie a team. Linkt alleen met cr7.
Wel goede speler denk ik
mazzelaar, ik kreeg de voor mij onmogelijk in te passen OblakHarribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:48:
[...]
Wel goede speler denk ik
Zal ik zo maar roepen dat ik tots cr7 wil dansimons schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
Ik zei nog voor het openen "nou doe maar de keeper"
Liverpool....
geluksvogel.Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:48:
[...]
Wel goede speler denk ik
Ik kreeg alisson en die had ik al untradeable.
hmm voor de 4e keer Alisson untradable.
Postuum een discard.
Nouja, op zich wel leuk,
Pakte trouwens tijdens de Belgische SBC mijn eerste Icon 🙈😊 vd Sar 89. Gelukkig is die tradeble #nietklagen
[ Voor 49% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 25-06-2019 20:12 ]
PSN: Patrick_D
Heerlijke sub toch? In de rust erin brengen.Audiojunky schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:22:
Suarez uit de TOTS pack...past alleen voor geen meter in mijn serie a team
Chielliniwesvop schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:49:
Ik ben weer vrienden geworden met EA.
kreeg net uit de swapdeals mid-icon SBC niemand minder dan Pele 95.
De andere 2x kreeg ik Bergkamp 87 en Lehmann 85.
Had niet verwacht dat ik ooit nog pack-luck zou krijgen in fifa 19 na al dat keepers geweld.
Nu aan het twijfelen of ik Cruyff nog wel zal moeten doen.
Dit is nu mijn team.
https://www.futbin.com/19/squad/8391175
Normaal speel ik altijd 4-1-2-1-2 narrow
Iemand nog tips? Heb nog 2,2 mil en redelijk wat untreadables
Deze keer zie ik het door de vingers EA.
Kan straks een andere Icon SBC in
PSN: Patrick_D
Bernardo Silva loopt tot nu 1:1 bij mij, niets mis met zijn loopacties en een idioot schotroybr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:05:
Hier Bernardo Silva! Redelijk tevreden mee. Geen idee of hij IF Pogba gaat vervangen maar een prima middenvelder.
Op welke positie gebruik je hem? Heb nu tots Eriksen als CAMBossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Bernardo Silva loopt tot nu 1:1 bij mij, niets mis met zijn loopacties en een idioot schot
LCAM in 4222 en LCM in 41212-2. Laatste potje beetje laf wezen counteren en hem op LST laten staan (41212-2).roybr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Op welke positie gebruik je hem? Heb nu tots Eriksen als CAM
Paar keer mee gespeeld, schiet ze er makkelijk in. Ook 1:1 nuBossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Bernardo Silva loopt tot nu 1:1 bij mij, niets mis met zijn loopacties en een idioot schot
AllisonHarribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:07:
Veel keepers niet? Beetje jammer
Sbc's
Premier League: Agüero
La liga: Messi
Ultimate: Mbappe
Toch echt belachelijk veel geluk gehad! Team is als volgt.
Na TOTS Reus kwam vandaag zijn maatje Sancho uit de SBC. Toch maar een 2de team gemaakt en TOTS Jovic gehaald. Leuke spelers!
[ Voor 38% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 23:59 ]
Hier precies hetzelfde... van alle spelers. En een maatje packt gewoon Cristiano Ronaldo...cubert20 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:52:
[...]
geluksvogel.
Ik kreeg alisson en die had ik al untradeable.
Eerder dan verwacht Johan Cruyff binnen
Nu kan ik dus mooi morgen voor Untradeable rewards gaan voor Division Rivals. En als er wat budget overblijft, dan kan ik TOTS SBC doen.
Hopen dat ik morgen bij de rewards wat leuk pack..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kimmich is echt top overigens, zeker als je je backs laat opkomen.hmr schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:08:
Pffff... Kimmich hier. Kan ik echt helemaal niets mee in mijn team..
Hopen dat ik morgen bij de rewards wat leuk pack..
Puur verdedigend zijn er 2-3 betere opties, maar je kan hem altijd nog een linie doorschuiven.
Fut swap SBC, hoewel ik een Duits team heb beslis ik toch om voor mijn eerste Icon te gaan... Scholes
Steek men laatste munten dan maar in de Ultimate SBC... Sarabia
Uit de objective van 4x winnen met eigen spelers pull ik een untradable Vieirinha, die ik al untradable had
Het is is iets anders dan keepers, maar daarom niet minder frustrerend
Heb nu dit team: https://www.futbin.com/19/squad/8775594 Quagliaterella en Fekir hebben allebei maar 8 chemistry, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar om ze meer chem te geven.
Ik heb ook nog een Thauvin TOTS op de bank, dit was de enige opstelling waarin ik hem kreeg: https://www.futbin.com/19/squad/8775109 Maar dan moet ik Haps weer op de bank zetten.
Overigens speel ik vaak tegen mensen die na minuut 1 al 1-2 spelers erin wisselen, is dat dan omdat deze spelers dan meer chemistry krijgen dan als je ze er gelijk in zet?
Wordt jouw centrum verdediging niet door iedere speler op snelheid voorbij gerend sinds het TOTS geweld?Brogala schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:29:
Ik had Eusebio 91 uit de mid icon pack![]()
Uit de guaranteed TOTS Quagliarella, ook prima hoewel ik qua waarde wel meer heb uitgegeven, gezien hij maar 190k is (erg goedkoop voor een 96 spits naar mijn idee).
Heb nu dit team: https://www.futbin.com/19/squad/8775594 Quagliaterella en Fekir hebben allebei maar 8 chemistry, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar om ze meer chem te geven.
Ik heb ook nog een Thauvin TOTS op de bank, dit was de enige opstelling waarin ik hem kreeg: https://www.futbin.com/19/squad/8775109 Maar dan moet ik Haps weer op de bank zetten.
Overigens speel ik vaak tegen mensen die na minuut 1 al 1-2 spelers erin wisselen, is dat dan omdat deze spelers dan meer chemistry krijgen dan als je ze er gelijk in zet?
Beetje een vreemde balans in je team. Aanvallend meer dan voldoende maar die 3 City verdedigers is toch ook niet alles om eerlijk te zijn.Brogala schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:29:
Ik had Eusebio 91 uit de mid icon pack![]()
Uit de guaranteed TOTS Quagliarella, ook prima hoewel ik qua waarde wel meer heb uitgegeven, gezien hij maar 190k is (erg goedkoop voor een 96 spits naar mijn idee).
Meestal hebben deze mensen 1 à 2 spelers in hun team om andere spelers om chem te krijgen, deze wisselen ze daarna voor betere spelers.
En hij doet niet aan traden en speelt alleen Rivals paar potjes in de week.
Heb hem al gezegd hoe uniek het is, zie streamers die hele seizoen WL spelen minder packen.
Gebeurd redelijk vaak, maar ik heb zelf niet zo veel te maken met TOTS geweld. Ik ben ongelofelijk slecht in FIFA 19, speel op dit moment in divisie 10 (wel laatste 5 potjes gewonnen, en nog een paar punten nodig voor div 9, het is iets...) en speel niet echt vaak tegen super goede teams. Ik heb ook Hermoso uit de La Liga TOTS gebruikt, die had iets van 87 pace + nog een boost met chemistry. Was wel leuk om dan mensen als Aguero eruit te rennen. Maar ik vind het echt lastig om chemistry te behouden met 3 verschillende leagues. Of zou ik minder om chemistry moeten geven? Varane heb ik ook mee gespeeld en die had extreem goede balance imo qua verdediging en pace.Paffelton schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:31:
[...]
Wordt jouw centrum verdediging niet door iedere speler op snelheid voorbij gerend sinds het TOTS geweld?
Wat voor een balans zou jij aanraden? Ik weet niet veel van teams af, heb vooral een beetje gelet op chemistry. Gezien ik denk ik 100-150k heb op dit moment aan tradable spelers + coins en verder alleen maar untradables is het ook lastig om een balans te maken (voor mij dan).Sossage23 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:37:
[...]
Beetje een vreemde balans in je team. Aanvallend meer dan voldoende maar die 3 City verdedigers is toch ook niet alles om eerlijk te zijn.
Meestal hebben deze mensen 1 à 2 spelers in hun team om andere spelers om chem te krijgen, deze wisselen ze daarna voor betere spelers.
Ik heb gisteren een filmpje gekeken over FIFA mechanics, ga dit weekend even kijken of het iets oplevert. Ik merk dat mijn aanval vaak vastloopt en dat ik nooit echt een lekker schot krijg, tenzij ik snel een counter attack maak en mijn ST snel naar voren loopt en scored.
Vorig jaar was Lozano geweldig, wie is dat dit seizoen?
Verwijderd
Potm Hazard, TOTS Gomez en TOTS Wijnaldum. Ik gebruik dit jaar voornamelijk subs uit de fut champs playerpicks.jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Wie hebben jullie als Super sub?
die kan niet iedereen betalen.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:01:
[...]
Potm Hazard, TOTS Gomez en TOTS Wijnaldum. Ik gebruik dit jaar voornamelijk subs uit de fut champs playerpicks.
ik heb iig baluta
En denk dat ik flashback martinez ook wel fijn ga vinden.
- Ederson
- Sarabria
- El Shaarawy
- Verratti
- Allison
Tots Onyekuru is echt super die wint regelmatig een wedstrijd voor mij als invaller.jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Wie hebben jullie als Super sub?
Flashback Ibrahimovic, Tots Silva en tots mendes (Lille cdm) zijn toch ook fijne subs