• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
Mid icon sbc gedaan als swap, kreeg Hierro. Had slechter gekund, maar heb niet de indruk dat hij veel beter is dan Varane.

I like how you keep the mouse running...

cubert20 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:15:
[...]

En wanneer was meneer wel tevreden geweest?
Er zijn legio mid icons die goed zijn. Ongeveer de helft was ik tevreden mee geweest.
Maar ja..
Heb wel meer lol in het spelen met betere spelers

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-06-2019 22:33 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
Hier 91 Cruijff uit de SBC. Heeeel erg blij mee. Wat een fijne speler zeg. Had zn 89 al.

Speel nu met dit team:
https://www.futbin.com/19/squad/8748811

Verander natuurlijk de opstelling aan het begin. Iedereen staat op full chem in een 442 opstelling voordat ik een wedstrijd in ga.

Enige waar ik nog een beetje mee zit is de cdm posities. De jong en Auour zijn beide natuurkijk niet lang. Ik mis er tot nu toe nog niet echt wat aan want zeker de jong vult dat toch goed in. Ga het wel is aankijken.

• Arwintju
Oeps dubbel, mag weg.

[ Voor 96% gewijzigd door Arwintju op 24-06-2019 22:46 ]

Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:08:
Mid icon swap pack...Hagi 89....
Nou uh...thnx ea, daar mijn best voor gedaan deze maand....
tis duidelijk dat ik bijna niets kado krijg dit jaar

mijn team speelt verder wel lekker dus eigenlijk niet echt nodig
Dat je nog moeite hebt gedaan voor die swap-spelers...volgens mij is de game binnen nu en 3 weken dood.

Ben zelf vanavond begonnen met het maken van upgrade-packs. Eerst bronzen upgrade en zilver upgrade. Van de week als het wat cooler is de 82+ upgrade packs en de hele club ontdoen van de spelers onder de 83.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:57
Nou volgens mij is mijn vrije val ten einde en mag ik van EA weer winnen :+
Nog 3x verloren vanavond, met de gebruikelijke vage dingen. Toen ik dacht nou nog 1 potje.. je raadt het al het speelde ineens super smooth wat resulteerde in 2 rage quits van de tegenstander na 30 min.. schiet mij maar lek :D

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 24-06-2019 22:56 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 17:49
Die 80+ SBC is wel mooi, Neymar + 5 ROW Tots. Ik ben klaar voor de Ultimate TOTS SBC, mocht ie komen
Fraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:54:
[...]

Dat je nog moeite hebt gedaan voor die swap-spelers...volgens mij is de game binnen nu en 3 weken dood.
FIFA 20 duurt nog ff.
Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:13:
Die 80+ SBC is wel mooi, Neymar + 5 ROW Tots. Ik ben klaar voor de Ultimate TOTS SBC, mocht ie komen
Hoe vaak gedaan?

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 24-06-2019 23:41 ]

Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:08:
Mid icon swap pack...Hagi 89....
Nou uh...thnx ea, daar mijn best voor gedaan deze maand....
tis duidelijk dat ik bijna niets kado krijg dit jaar

mijn team speelt verder wel lekker dus eigenlijk niet echt nodig
Daarom speel ik daar ook niet voor :)

Ga of voor liga nos of Modric, beide zijn een leuk extra voor een icon SBC.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Terranova
Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:40:
[...]

FIFA 20 duurt nog ff.

[...]

Hoe vaak gedaan?
stuk of 30 keer ofzo, zijn net nog 2 tots bij gekomen.
WL ging super dit weekend. Na een stroeve start 5-5 had ik met 14-8 gold 3 in de pocket. 3 games later stond het 17-8. Beste score ooit. Nog geprobeerd om gold 1 te halen maar 2x na verlenging en 1x normaal eraf gespeeld. 17-11 niet slecht voor mijn doen. TOTS Mbappe heeft me er doorheen gesleept. Wel nu 700k verlies in 5 dagen tijd..maar goed verkoop hem toch niet.

Swap deals voor Bundesliga TOTS gegaan en daar kwam Da Costa uit. Prima RB dus.

80+ eerste pakje openen...beste packluck in fifa19! TOTS Reus!

geluk zal wel op zijn deze week :)

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
2e keer dat ik een icon pack uit de swap deals doe, 2e keer dat ik een Braziliaanse CAM kreeg, dit keer Ronaldinho in plaats van Socrates. Mag dus zeker niet klagen.
Sossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:46:
2e keer dat ik een icon pack uit de swap deals doe, 2e keer dat ik een Braziliaanse CAM kreeg, dit keer Ronaldinho in plaats van Socrates. Mag dus zeker niet klagen.
Nice, hoe speelt Socrates overigens, klinkt als een mid-tier icon, maar the high-ends zijn sowieso niet echt bereikbaar :).

Swap Deal Player staat voor 43k op futbin, ik ga wel objectives doen lol

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:50:
[...]

Nice, hoe speelt Socrates overigens, klinkt als een mid-tier icon, maar the high-ends zijn sowieso niet echt bereikbaar :).

43k? waarom dat dan...je kunt gewoon een bronzen SA speler erin stoppen en 10 rare golds
Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:40:
[...]

FIFA 20 duurt nog ff.

[...]
Als je elke 3 potjes tegen dezelfde tegenstander wilt staan (bij wijze van) moet je de game over 3 weken nog maar eens opstarten. Geen casual meer te vinden, want de content is op na TOTS.
bvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:55:
[...]

43k? waarom dat dan...je kunt gewoon een bronzen SA speler erin stoppen en 10 rare golds
done, thanks. Heb futbin ff bekeken en er staan meerdere oplossing zoals deze in voor 10k terwijl de main page 43k weergeeft |:(

edit: Modric maar ff pakken voor 88 Rated Squad + IF SBC voor Vieira.
Mahrez ziet er leuk uit, maar denk dat Vieira een echte upgrade is (Nu Ballack/Wijnaldum).

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 25-06-2019 09:11 ]

• Sossage23
[...]

Baby Socrates heb ik in de Seedorf SBC gedaan, vond Socrates op z'n schot na niet bepaald goed. Je zou zeggen dat dat echt heel dom van me is om die Socrates in z'n sbc te stoppen maar heb er totaal geen spijt van gehad want die Seedorf is echt een kast.

Moet nu alleen even gaan kijken hoe ik m'n team neer ga zetten. Denk dat ik met Seedorf op CM ga spelen en Ronaldinho op "10"
Piatek gekocht. 4 wedstrijden geprobeerd waarin hij onzichtbaar was. 0 goals 0 assists. Met die stats test ik een speler niet eens meer verder.
Dan nog steeds cr7 en Quagliarella voorin. Subs correa en ibra.

Wat blijft die cr7 toch goed. Volgens mij is dat een kleine cheat.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 09:28 ]

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12 21:59
[...]

effe omlaag scrollen dan zie je en oplossing voor 9k
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:27:
Piatek gekocht. 4 wedstrijden geprobeerd waarin hij onzichtbaar was. 0 goals 0 assists. Met die stats test ik een speler niet eens meer verder.

kom je daar nu pas achter?

• Sossage23
Dit is mijn team.

https://www.futbin.com//19/squad/8754942

Ga er vanuit dat ik vandaag Suarez uit de Ultimate TOTS sbc krijg :P

En aankomende donderdag Messi uit de player picks.
Dan is mijn team een heel eind klaar, misschien nog TOTS De Jong, Dumfries en Tagliafico.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Ik heb gisteren gekozen voor de Bundesliga pick voor de player swaps. Helaas kreeg ik Kampl. Ik neem aan dat er ook nog een Ultimate TOTS SBC komt? Die zal wel flink prijzig worden. Ik doe dan wel alle overbodige TOTS spelers in die SBC.
bvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:43:
[...]

kom je daar nu pas achter?
Voor de zoveelste keer, stats zeggen niet alles en op futbin doet hij het goed.
Lezen graag voordat je lompe reacties geeft... pffff...

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 10:06 ]

Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:58:
[...]

Voor de zoveelste keer, stats zeggen niet alles en op futbin doet hij het goed.
Lezen graag voordat je lompe reacties geeft... pffff...
Ik had het over CR7... pffff...

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 10:00 ]

bvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:59:
[...]

Ik had het over CR7... pffff...
Sorry sorry!
Wees dan duidelijk
Dacht dat het over Piatek ging

Nou ik dacht met al die tots dat cr7 wel wat meer onder zou sneeuwen maar niet dus.

Trouwens beste spitsen in flink wat wedstrijden die ik tot nu toe ben tegen gekomen waren Nederlands. Tots van persie, icons Kluivert en bergkamp.
Ga misschien Kluivert nog halen

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 10:05 ]

Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:02:
[...]

Sorry sorry!
Wees dan duidelijk
Dacht dat het over Piatek ging

Nou ik dacht met al die tots dat cr7 wel wat meer onder zou sneeuwen maar niet dus
nee, ik kom nog steeds zijn NIF versie tegen in WL tussen alle TOTS geweld.

Eigenwijs he ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Sossage23
Verwachten jullie dat er vanavond een hoger rated team ingeleverd moet worden dan voorgaande keren?

Een 87 team bijv?
Sossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:44:
Verwachten jullie dat er vanavond een hoger rated team ingeleverd moet worden dan voorgaande keren?

Een 87 team bijv?
PL TOTS was 86 rated en 1 TOTS

Dus denk het wel... maar wat is speculeren

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:36
bvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:52:
[...]

PL TOTS was 86 rated en 1 TOTS

Dus denk het wel... maar wat is speculeren
Hoop maar dat ze geen IF's gaan vragen :P Van mijn part 87 met 2 TOTS of 2x 85 met 1 / 2 TOTS, allemaal prima. Maar ik wil geen IF's hoeven kopen :D

• Sossage23
Joster schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Hoop maar dat ze geen IF's gaan vragen :P Van mijn part 87 met 2 TOTS of 2x 85 met 1 / 2 TOTS, allemaal prima. Maar ik wil geen IF's hoeven kopen :D
Voor de zekerheid maar een 81 IF gekocht
Zucht... Ik zeg toch dat stats niet altijd wat zeggen en op futbin scoort hij wel goed.
Trouwens ik heb wel vaker dat ik beter speel met de zg mindere spelers.
Waarom moet ik ook alles uitleggen hier en verdedigen tot op het bot tov sommigen.... Vermoeiend hoor ... Ach ja..

Maar uh.. Eigen - wijs zeker ;) :)
Sossage23 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:44:

Een 87 team bijv?
Is het zeker dat er een tots sbc komt? Voor de Ultimate? Kan me dat niet voorstellen, dat ea die toppers weg geeft??
We zullen zien

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 12:55 ]

• Arwintju
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:53:
[...]

Zucht... Ik zeg toch dat stats niet altijd wat zeggen en op futbin scoort hij wel goed.
Waarom moet ik ook alles uitleggen hier en verdedigen tot op het bot tov sommigen.... Vermoeiend hoor ... Ach ja..

Ik snap het wel hoor. Spelers moeten ook bij je speelstijl passen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:52
Sowieso spitsen met minder dan 4* WF zijn een no-go voor mij. Ik wil op het moment supreme niet hoeven na te denken dat ik weer ff naar z'n strong foot moet om af te maken.

De enige speler waar ik een uitzondering voor heb gemaakt is SBC Depay. Die heeft 3* WF, maar schiet er echt behoorlijk veel in met zijn linker. En zijn rechter is al helemaal goud.

EOAE Van Persie heeft ook 3* WF, maar daar merk ik gewoon dat ik niet met rechts moet proberen. Dat werkt gewoon niet.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
[...]

[...]
Denk dat ie doelt op dat ie jou had afgeraden Piatek te kopen.

• Sossage23
[...]

[...]

Is het zeker dat er een tots sbc komt? Voor de Ultimate? Kan me dat niet voorstellen, dat ea die toppers weg geeft??
We zullen zien
Zou het totaal niet weten, ga er gewoon vanuit dat dat wel zo is, zou jammer zijn als ze deze dan juist niet online gooien. Anderzijds zul je natuurlijk zien dat iedereen Mbappe, Messi of Ronaldo packt en wij het met Kimmich of Sarabia kunnen doen.
[...]

op futbin scoort hij wel goed.
[...]
Ben jij iemand die ook bij elke tots speler 'red' typt als comment op futbin als je hem in je player picks wilt hebben? ;)

Zonder gekheid. Erg veel argumenten aangedragen waarom deze speler niet zo heel best was. Jouw keuze, maar ik vind het zonde dat je zoveel coins onnodig verbrast. Maar goed, wel een ervaring rijker.

Ik speel momenteel wat rivals om divisie 1/rang 1 vast te stellen voor de rewards. Ook wat aan het experimenteren met een nieuwe formatie. Ondertussen steeds meer fan aan het worden van tots dembele (barca versie als supersub)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:37:
[...]

Ben jij iemand die ook bij elke tots speler 'red' typt als comment op futbin als je hem in je player picks wilt hebben? ;)

Zonder gekheid. Erg veel argumenten aangedragen waarom deze speler niet zo heel best was. Jouw keuze, maar ik vind het zonde dat je zoveel coins onnodig verbrast. Maar goed, wel een ervaring rijker.

Ik speel momenteel wat rivals om divisie 1/rang 1 vast te stellen voor de rewards. Ook wat aan het experimenteren met een nieuwe formatie. Ondertussen steeds meer fan aan het worden van tots dembele (barca versie als supersub)
Ja dat doe ik inderdaad op futbin, hoezo? :p
Tis echt kleuterschool af en toe daar hahaha

Goede argumenten hoor, waardeer het ook! Alleen ik lees dingen en zie ook andere stats. Beste weten is dan toch zelf proberen.

• Arwintju
chengbondkwok schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:10:
Sowieso spitsen met minder dan 4* WF zijn een no-go voor mij. Ik wil op het moment supreme niet hoeven na te denken dat ik weer ff naar z'n strong foot moet om af te maken.

De enige speler waar ik een uitzondering voor heb gemaakt is SBC Depay. Die heeft 3* WF, maar schiet er echt behoorlijk veel in met zijn linker. En zijn rechter is al helemaal goud.

EOAE Van Persie heeft ook 3* WF, maar daar merk ik gewoon dat ik niet met rechts moet proberen. Dat werkt gewoon niet.
Ik gebruik EOAE Robben met 2* weakfoot. Die kun je beter ook niet met rechts laten schieten al maakt hij er nog wel wat met rechts. Ik Hij komt vanaf rechts dus het is traditioneel naar binnen kappen en in de bovenhoek krullen. Lukt verrassend vaak (net als in het echt, haha). Maar echt last heb ik er niet van hoor.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13

hmmz. we hadden het over iets met een 2*wf gehad een dag eerder? :o

Zelfs mijn Ederson TOTS heeft een 3*wf :)

[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 25-06-2019 15:01 ]

Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:04:
[...]

Ja dat doe ik inderdaad op futbin, hoezo? :p
Tis echt kleuterschool af en toe daar hahaha

Goede argumenten hoor, waardeer het ook! Alleen ik lees dingen en zie ook andere stats. Beste weten is dan toch zelf proberen.
Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.
Je zou eens moeten weten hoeveel miljoenen coins je daarmee door de wc spoelt. Coins die je veel effectiever had kunnen besteden.

Heb ook inmiddels alweer de nodige tips opgeschreven voor fifa 20. Hopelijk doe ik het dan weer beter dan fifa19.

• buurman3
Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:52:
[...]

Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.
Je zou eens moeten weten hoeveel miljoenen coins je daarmee door de wc spoelt. Coins die je veel effectiever had kunnen besteden.

Heb ook inmiddels alweer de nodige tips opgeschreven voor fifa 20. Hopelijk doe ik het dan weer beter dan fifa19.
Alleen fb sbc's doen als ze endgame meekunnen.

Geen icons doen totdat de prime moments sbc's er zijn.

Elke week if's kopen op discard en minimaal 2 weken vasthouden.

:)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:17
Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:52:
[...]

Sinds de start van fifa heb ik erg vaak de vraag gehad hoe ik toch aan een goed team komt. Naast de grote hoeveelheid FP en het daarna slim handelen is ook een reden om slim spelers te kopen en niet steeds van spelers te switchen en steeds die 5% EA belasting te betalen.
werk ik ook voor EA :+

:+

• Paffelton
buurman3 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:57:
[...]

Alleen fb sbc's doen als ze endgame meekunnen.

Geen icons doen totdat de prime moments sbc's er zijn.

Elke week if's kopen op discard en minimaal 2 weken vasthouden.

:)
83's kopen als ze 700 kosten.
Aan het einde van FIFA je IF's langer vast houden & TOTS voor 20k inslaan en wachten op de end-endgame SBC's.

Als je die er nog bij zet heb je alle regeltjes die ik met mijn minimale playtime aanhou =).
Paffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:59:
[...]

83's kopen als ze 700 kosten.
Aan het einde van FIFA je IF's langer vast houden & TOTS voor 20k inslaan en wachten op de end-endgame SBC's.

Als je die er nog bij zet heb je alle regeltjes die ik met mijn minimale playtime aanhou =).
gewoon alle IF's bewaren tot de competities voorbij zijn en ze allemaal 50k waard zijn...

had ik dit jaar al opgeschreven...maar niet uitgevoerd..

• buurman3
bvbal79 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:01:
[...]

gewoon alle IF's bewaren tot de competities voorbij zijn en ze allemaal 50k waard zijn...

had ik dit jaar al opgeschreven...maar niet uitgevoerd..
zo lang? soms heb je ook cash nodig :)

• Paffelton
buurman3 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:03:
[...]

zo lang? soms heb je ook cash nodig :)
Dit. Ik weet dat ik er zat beter had kunnen vast houden, maar ik wil ook af en toe een SBC doen of een nutteloze speler kopen waar ik fan van ben. Kost geld die domme beslissingen =).

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:17
Paffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:06:
[...]

Dit. Ik weet dat ik er zat beter had kunnen vast houden, maar ik wil ook af en toe een SBC doen of een nutteloze speler kopen waar ik fan van ben. Kost geld die domme beslissingen =).
Volgend jaar ga ik in percentages werken denk ik. En wat dan de beste verdeling is, is ter discussie maar bijvoorbeeld:

40% beschikbaar voor upgrade team -> aanbiedingen/SBCs etc
20% korte investeringen met een snelle doorlooptijd
40% langetermijninvesteringen
Vissert schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:15:
[...]

Volgend jaar ga ik in percentages werken denk ik. En wat dan de beste verdeling is, is ter discussie maar bijvoorbeeld:

Ik ga volgend jaar 100% minder onzin SBCs doen, zodat ik niet "vast" zit aan onverhandelbare spelers.
Fraaank schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:18:
[...]

Ik ga volgend jaar 100% minder onzin SBCs doen, zodat ik niet "vast" zit aan onverhandelbare spelers.
Dat zeg ik ook elk jaar.

Ik zie zo nu en dan wat motm's verschijnen, zullen die niet eens een keer gevraagd worden in een sbc...?
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos nu

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 25-06-2019 17:02 ]

Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:33:
Ik zie zo nu en dan wat motm's verschijnen, zullen die niet eens een keer gevraagd worden in een sbc...?
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos tot nu toe
MOTM waren nuttig gedurende het seizoen omdat hun OTW ook een upgrade kreeg.
Zo heb ik veel plezier gehad aan OTW Promes daardoor. En soms zit er een goed MOTM kaart tussen (nu bv coutinho)

Wederom probeer niet alles als een feit neer te zetten, daardoor krijg je de boel steeds over je heen.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 16:37 ]

• Paffelton
Vissert schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:15:
[...]

Als je een spreadsheetje of handige tool hebt om dat bij te houden, dan stuur maar door =). Verzoekje bij EA indienen: "Ik wil graag mijn balans opdelen in spaarrekeningen". :+
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:33:
Ze zijn eigenlijk vrij nutteloos tot nu toe
Zijn nog wel eens nodig geweest voor weekly objectives, maar voor SBC heb ik nog niet gezien geloof ik. Risicovolle gok lijkt mij.

[ Voor 25% gewijzigd door Paffelton op 25-06-2019 16:41 ]

Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:30:
[...]

Dat zeg ik ook elk jaar.
Zelfde hier hoor, waarschijnlijk gaat dat ook binnen 4 weken weer de prullenbak in. Wel leuk dat we allemaal dezelfde OTW gaan krijgen in FIFA20. Afgaande op de player-picks van dit jaar.

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik ben weer vrienden geworden met EA.

kreeg net uit de swapdeals mid-icon SBC niemand minder dan Pele 95.

De andere 2x kreeg ik Bergkamp 87 en Lehmann 85.

Had niet verwacht dat ik ooit nog pack-luck zou krijgen in fifa 19 na al dat keepers geweld.

Nu aan het twijfelen of ik Cruyff nog wel zal moeten doen.

Dit is nu mijn team.
https://www.futbin.com/19/squad/8391175
Normaal speel ik altijd 4-1-2-1-2 narrow

Iemand nog tips? Heb nog 2,2 mil en redelijk wat untreadables

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik zei nog voor het openen "nou doe maar de keeper"
En ja Braziliaanse vlag....
Liverpool....

Krijg lekker de slinger schijt EA

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Paffelton
simons schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
Liverpool....

Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer een keeper zou krijgen.
Van Dijk! Je hoort mij niet klagen. Past ook nog perfect in mijn team.
Paffelton schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:28:
[...]

Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer een keeper zou krijgen.
Van Dijk! Je hoort mij niet klagen. Past ook nog perfect in mijn team.
Bernardo Silva, prima :)

Had ik ook, heb alleen een serie a team. Linkt alleen met cr7.
Wel goede speler denk ik

• Terranova
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:48:
[...]

Wel goede speler denk ik
mazzelaar, ik kreeg de voor mij onmogelijk in te passen Oblak :(
simons schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:15:
Liverpool....

Zal ik zo maar roepen dat ik tots cr7 wil dan :P

• cubert20
  • Laatst online: 20-12 21:56
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:48:
[...]

Wel goede speler denk ik
geluksvogel.
Ik kreeg alisson en die had ik al untradeable.
Bean77 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:49:
[...]

Zal ik zo maar roepen dat ik tots cr7 wil dan :P
hmm voor de 4e keer Alisson untradable.
Postuum een discard.

• pacod
  • Laatst online: 08:53
Ik was bang voor Havertz, Kimmich of een keeper. Gelukkig werd het Sarabia, die ik perfect in kan passen in mijn team ipv Banega.
Nog even de playerpicks afwachten en maar eens kijken waar mijn resterende muntjes aan op gaan.

Veel keepers niet? Beetje jammer

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hier, bijna gratis, ook Allison.

Nouja, op zich wel leuk,

Pakte trouwens tijdens de Belgische SBC mijn eerste Icon 🙈😊 vd Sar 89. Gelukkig is die tradeble #nietklagen

[ Voor 49% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 25-06-2019 20:12 ]

PSN: Patrick_D

Robertson! Tagliafico maar direct verkocht.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12 14:22
Suarez uit de TOTS pack... 8) past alleen voor geen meter in mijn serie a team
Audiojunky schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:22:
Suarez uit de TOTS pack... 8) past alleen voor geen meter in mijn serie a team
Heerlijke sub toch? In de rust erin brengen.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Hier Bernardo Silva! Redelijk tevreden mee. Geen idee of hij IF Pogba gaat vervangen maar een prima middenvelder.

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
wesvop schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:49:
Ik ben weer vrienden geworden met EA.

kreeg net uit de swapdeals mid-icon SBC niemand minder dan Pele 95.

De andere 2x kreeg ik Bergkamp 87 en Lehmann 85.

Had niet verwacht dat ik ooit nog pack-luck zou krijgen in fifa 19 na al dat keepers geweld.

Nu aan het twijfelen of ik Cruyff nog wel zal moeten doen.

Dit is nu mijn team.
https://www.futbin.com/19/squad/8391175
Normaal speel ik altijd 4-1-2-1-2 narrow

Iemand nog tips? Heb nog 2,2 mil en redelijk wat untreadables
Chiellini

Deze keer zie ik het door de vingers EA. ;)

• Patrick_D_GTS
  • Laatst online: 15-07 09:59
Uit de icon pack kwam Lev Yashin, dat je daar dan de hele maand voor gevoetbald hebt....

Kan straks een andere Icon SBC in

PSN: Patrick_D

roybr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:05:
Hier Bernardo Silva! Redelijk tevreden mee. Geen idee of hij IF Pogba gaat vervangen maar een prima middenvelder.
Bernardo Silva loopt tot nu 1:1 bij mij, niets mis met zijn loopacties en een idioot schot

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:17:
[...]

Bernardo Silva loopt tot nu 1:1 bij mij, niets mis met zijn loopacties en een idioot schot
Op welke positie gebruik je hem? Heb nu tots Eriksen als CAM
roybr schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Op welke positie gebruik je hem? Heb nu tots Eriksen als CAM
LCAM in 4222 en LCM in 41212-2. Laatste potje beetje laf wezen counteren en hem op LST laten staan (41212-2).

Bossie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:17:
[...]

Paar keer mee gespeeld, schiet ze er makkelijk in. Ook 1:1 nu

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 22:24
Harribo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:07:
Veel keepers niet? Beetje jammer
Allison :O

Verwijderd

Allison ook. Pisspel

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:10
Mbappe uit de sbc!

Sbc's
Premier League: Agüero
La liga: Messi
Ultimate: Mbappe

Toch echt belachelijk veel geluk gehad! Team is als volgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B04NeKpI5nUyiveYVNrFV8tq/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/58T6QNm3ky8UM4Kl4WGvJnj7/thumb.jpg

Na TOTS Reus kwam vandaag zijn maatje Sancho uit de SBC. Toch maar een 2de team gemaakt en TOTS Jovic gehaald. Leuke spelers!

[ Voor 38% gewijzigd door bvbal79 op 25-06-2019 23:59 ]

• Sossage23
Hier Kimmich, natuurlijk hoop je op iets anders, maar altijd beter dan Sarabia, Oblak of Alisson.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
cubert20 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:52:
[...]

geluksvogel.
Ik kreeg alisson en die had ik al untradeable.
Hier precies hetzelfde... van alle spelers. En een maatje packt gewoon Cristiano Ronaldo...

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:52
https://www.easports.com/...Id=ge0m8gRhnQL3Z:FFA19PS4

Eerder dan verwacht Johan Cruyff binnen :)

Nu kan ik dus mooi morgen voor Untradeable rewards gaan voor Division Rivals. En als er wat budget overblijft, dan kan ik TOTS SBC doen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

Pffff... Kimmich hier. Kan ik echt helemaal niets mee in mijn team..

Hopen dat ik morgen bij de rewards wat leuk pack..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:08:
Pffff... Kimmich hier. Kan ik echt helemaal niets mee in mijn team..

Hopen dat ik morgen bij de rewards wat leuk pack..
Kimmich is echt top overigens, zeker als je je backs laat opkomen.
Puur verdedigend zijn er 2-3 betere opties, maar je kan hem altijd nog een linie doorschuiven.

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12 13:10
Pffft, niet mijn dag...
Fut swap SBC, hoewel ik een Duits team heb beslis ik toch om voor mijn eerste Icon te gaan... Scholes :/
Steek men laatste munten dan maar in de Ultimate SBC... Sarabia |:( |:(
Uit de objective van 4x winnen met eigen spelers pull ik een untradable Vieirinha, die ik al untradable had }:O
Het is is iets anders dan keepers, maar daarom niet minder frustrerend 8)7

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

pfff Oblak :( Heb al een untradeable TOTS Donnarumma

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik had Eusebio 91 uit de mid icon pack :o :9~ Uit de guaranteed TOTS Quagliarella, ook prima hoewel ik qua waarde wel meer heb uitgegeven, gezien hij maar 190k is (erg goedkoop voor een 96 spits naar mijn idee).

Heb nu dit team: https://www.futbin.com/19/squad/8775594 Quagliaterella en Fekir hebben allebei maar 8 chemistry, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar om ze meer chem te geven.

Ik heb ook nog een Thauvin TOTS op de bank, dit was de enige opstelling waarin ik hem kreeg: https://www.futbin.com/19/squad/8775109 Maar dan moet ik Haps weer op de bank zetten.

Overigens speel ik vaak tegen mensen die na minuut 1 al 1-2 spelers erin wisselen, is dat dan omdat deze spelers dan meer chemistry krijgen dan als je ze er gelijk in zet?

• Paffelton
Brogala schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:29:
Ik had Eusebio 91 uit de mid icon pack :o :9~ Uit de guaranteed TOTS Quagliarella, ook prima hoewel ik qua waarde wel meer heb uitgegeven, gezien hij maar 190k is (erg goedkoop voor een 96 spits naar mijn idee).

Heb nu dit team: https://www.futbin.com/19/squad/8775594 Quagliaterella en Fekir hebben allebei maar 8 chemistry, maar ik kreeg het niet echt voor elkaar om ze meer chem te geven.

Ik heb ook nog een Thauvin TOTS op de bank, dit was de enige opstelling waarin ik hem kreeg: https://www.futbin.com/19/squad/8775109 Maar dan moet ik Haps weer op de bank zetten.

Overigens speel ik vaak tegen mensen die na minuut 1 al 1-2 spelers erin wisselen, is dat dan omdat deze spelers dan meer chemistry krijgen dan als je ze er gelijk in zet?
Wordt jouw centrum verdediging niet door iedere speler op snelheid voorbij gerend sinds het TOTS geweld?

• Sossage23
Brogala schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:29:

Beetje een vreemde balans in je team. Aanvallend meer dan voldoende maar die 3 City verdedigers is toch ook niet alles om eerlijk te zijn.

Meestal hebben deze mensen 1 à 2 spelers in hun team om andere spelers om chem te krijgen, deze wisselen ze daarna voor betere spelers.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:33
Kreeg oblak was te verwachten:p en mijn collega opent krijgt ronaldo.. hij speelt nu pas half jaar fut zijn packluck bizar gewoon. Prime Ballack, Prime puyol,tots Agüero, tots ronaldo, 2x gold Messi.
En hij doet niet aan traden en speelt alleen Rivals paar potjes in de week.

Heb hem al gezegd hoe uniek het is, zie streamers die hele seizoen WL spelen minder packen.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Paffelton schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:31:
[...]

Wordt jouw centrum verdediging niet door iedere speler op snelheid voorbij gerend sinds het TOTS geweld?
Gebeurd redelijk vaak, maar ik heb zelf niet zo veel te maken met TOTS geweld. Ik ben ongelofelijk slecht in FIFA 19, speel op dit moment in divisie 10 (wel laatste 5 potjes gewonnen, en nog een paar punten nodig voor div 9, het is iets...) en speel niet echt vaak tegen super goede teams. Ik heb ook Hermoso uit de La Liga TOTS gebruikt, die had iets van 87 pace + nog een boost met chemistry. Was wel leuk om dan mensen als Aguero eruit te rennen. Maar ik vind het echt lastig om chemistry te behouden met 3 verschillende leagues. Of zou ik minder om chemistry moeten geven? Varane heb ik ook mee gespeeld en die had extreem goede balance imo qua verdediging en pace.
Sossage23 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:37:
[...]

Beetje een vreemde balans in je team. Aanvallend meer dan voldoende maar die 3 City verdedigers is toch ook niet alles om eerlijk te zijn.

Meestal hebben deze mensen 1 à 2 spelers in hun team om andere spelers om chem te krijgen, deze wisselen ze daarna voor betere spelers.
Wat voor een balans zou jij aanraden? Ik weet niet veel van teams af, heb vooral een beetje gelet op chemistry. Gezien ik denk ik 100-150k heb op dit moment aan tradable spelers + coins en verder alleen maar untradables is het ook lastig om een balans te maken (voor mij dan).

Ik heb gisteren een filmpje gekeken over FIFA mechanics, ga dit weekend even kijken of het iets oplevert. Ik merk dat mijn aanval vaak vastloopt en dat ik nooit echt een lekker schot krijg, tenzij ik snel een counter attack maak en mijn ST snel naar voren loopt en scored.

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Wie hebben jullie als Super sub?
Vorig jaar was Lozano geweldig, wie is dat dit seizoen?

Verwijderd

jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Potm Hazard, TOTS Gomez en TOTS Wijnaldum. Ik gebruik dit jaar voornamelijk subs uit de fut champs playerpicks.

• cubert20
  • Laatst online: 20-12 21:56
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:01:
[...]

Potm Hazard, TOTS Gomez en TOTS Wijnaldum. Ik gebruik dit jaar voornamelijk subs uit de fut champs playerpicks.
die kan niet iedereen betalen. :)

ik heb iig baluta
En denk dat ik flashback martinez ook wel fijn ga vinden.

• El Profesor
Ook Allison, heb echt alleen crap gehad uit de TOTS (op De Ligt na):
- Ederson
- Sarabria
- El Shaarawy
- Verratti
- Allison

• El Profesor
Als ik zie hoeveel alleen al hier Allison gehad hebben zie je hoe sterk EA de packs beinvloed. Ik game met het jaar al minder de laatste jaren, en speel behalve fifa eigenlijk geen games meer. Fifa 19 is wel de laatste ook denk ik eerlijk gezegd.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:33
jerommeke96 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:
Tots Onyekuru is echt super die wint regelmatig een wedstrijd voor mij als invaller.
Flashback Ibrahimovic, Tots Silva en tots mendes (Lille cdm) zijn toch ook fijne subs
Pagina: 1 ... 191 ... 200 Laatste