Yes, met allerbeste keepers spelers.peeweeherman schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:21:
[...]
En ultimate is een collectie van de vorige Tots? Heb net al mijn hoge overbodige untradables uitgegeven aan Aouar sbc, hopelijk nog wat leuke weekly objectives
Ik snap je twijfel en n=1 maar ik heb er geen cent in gestoken en behoorlijk wat goede spelers gepakt. Mis alleen nog een Icon......Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:56:
[...]
Ok maar als ik hier lees, worden mensen wel aardig verwend. Ik pleit ook voor een apart topic voor de geluksvogels, ik word er aardig chagrijnig van aangezien ik nooit iets fatsoenlijk pack. Het geeft ook een verkeerd beeld : packs zuigen over het algemeen.
Ik praat over vanaf het begin van fut 19 he? Niet een weekje.
Echt schandalig hoeveel pech ik heb.
Het is jammer dat het de laatste maanden fut 19 is, want anders wilde ik wel eens testen in hoeverre een keer geld over maken verschil maakt. Vertrouw ea voor geen meter. Geloof totaal niet in de toevalligheid, daar is mi ea echt veel te berekend en commercieel voor.
Whatever, leer er wel mee leven
PSN: Patrick_D
matchmaking gaat op skillrating, niet op teamrating.3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Eigenlijk meer een gelijkwaardige (eerlijke) indeling van teams, maar kennelijk hebben veel spelers een sterrenelftal. Ben ik dan 1 van de weinigen met een gemiddeld elftal?
Die had ik op dag 1 al met een prime Butragueno 😛, hoop bij F20 op zelfde luckPatrick_D_GTS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:27:
[...]
... en behoorlijk wat goede spelers gepakt. Mis alleen nog een Icon......
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nopez, maar ik ben ook wel verwend. 2*WF is alleen al een dikke no-go. En dan kan die niet skillen en dan heeft hij ook nog m/m workrates. Die gast is al dik dramatisch, zonder naar zijn stats te hebben gekeken. Misschien dat hij in divisies 6 tot 10 nog incidenteel gebruikt wordt. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in WL of DR.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:56:
[...]
Dus Piatek beviel niet? Mmm gezien de stats van futbin schijnt hij er veel in te knallen. Zoveel dat een paar al hun cr7 voor verkocht hebben.
Maar misschien is het jouw type speler ook niet, ik heb dat ook vaak.
Ben wel van mening dat een speler 30 wedstrijden zeker nodig heeft om echt goed te kunnen renderen.
Thanks voor de feedback
Haal dan eerder een TOTS Correa met sniper erop. Maar eigenlijk bij competitief fifa spelen moet je mikken op betere spelers.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Je kunt niet 1 van de weinige zijn en dan een gemiddeld elftal hebben. Wiskundig klopt dat niet helemaal volgens mij...3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Eigenlijk meer een gelijkwaardige (eerlijke) indeling van teams, maar kennelijk hebben veel spelers een sterrenelftal. Ben ik dan 1 van de weinigen met een gemiddeld elftal?
Ik heb een aardig goed team, vooral ook een team wat ik leuk vind om mee te spelen (veel NLse spelers). Je hebt altijd meer mazzelkonten en mensen met betere teams. Beter team staat alleen niet gelijk aan een betere speler. Soms speel je de sterren van de hemel tegen een full-iconteam en ga je keihard op je gat tegen een rare goldteam.
Sinds een paar maanden ook weer eens wat gepackt uit die MM, niet heel veel waarde maar beter dan niks.
1x Pjanic en 1x LATAM TOTS van 15k
1x Pjanic en 1x LATAM TOTS van 15k
Dus je test dan al niet meer?Bean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:37:
[...]
Nopez, maar ik ben ook wel verwend. 2*WF is alleen al een dikke no-go. En dan kan die niet skillen en dan heeft hij ook nog m/m workrates. Die gast is al dik dramatisch, zonder naar zijn stats te hebben gekeken. Misschien dat hij in divisies 6 tot 10 nog incidenteel gebruikt wordt. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in WL of DR.
Haal dan eerder een TOTS Correa met sniper erop. Maar eigenlijk bij competitief fifa spelen moet je mikken op betere spelers.
Stats zeggen niet alles he?
Maar ok jij speelt wel op een ander niveau dan ik, dat zal wrs verschil maken.
Correa heb ik al, speelt aardig maar ik reken een aanvallende speler af op goals /assists
van een spits met 2*wf weet je al vantevoren dat ie veel kansen gaat missen.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:51:
[...]
Dus je test dan al niet meer?
Correa heb ik al, speelt aardig maar ik reken een aanvallende speler af op goals /assists
Ik baal er ook echt van dat Depay en van Nistelrooy beide 3* weak foot hebben, verneuk daar al kansen mee. Maar mijn fanboy-heid weerhoud mij er van ze te vervangen =).buurman3 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:31:
[...]
van een spits met 2*wf weet je al vantevoren dat ie veel kansen gaat missen.
De randvoorwaarden zoals genoemd zijn al bizar slecht, dan weet je genoeg. Maar zoals gezegd heb ik 1 wedstrijd met hem gespeeld. Maar 1 wedstrijd is natuurlijk veel te weinig voor een eerlijk oordeel.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:51:
[...]
Dus je test dan al niet meer?
Verder zoals @buurman3 zegt
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dan schopt Piatek als ik de stats moet geloven er toch nog veel in.buurman3 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:31:
[...]
van een spits met 2*wf weet je al vantevoren dat ie veel kansen gaat missen.
Maar ok, dank voor de info, zal erop letten.
Speel al weken met Robben. Die gozer knalt er af en toe ook ballen in met z'n wf, niet normaal. Hoorde van Neptenthez ook iets dat die 5* niet moet zien als een percentage-meter. 2* WF betekend niet dat 40% van de ballen er met de WF maar ingaan. Schijnt net iets anders te zijn.Paffelton schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:47:
[...]
Ik baal er ook echt van dat Depay en van Nistelrooy beide 3* weak foot hebben, verneuk daar al kansen mee. Maar mijn fanboy-heid weerhoud mij er van ze te vervangen =).
Ik heb een tijdje met Rivaldo gespeeld en de afgelopen twee dagen met Di Maria, het issue is vaak dat kansen en/of passes toch opeens helemaal mis gaan omdat de net ff voor de WF vallen. Dit is voornamelijk riskant als deze spelers centraal spelen.Fraaank schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:46:
[...]
Speel al weken met Robben. Die gozer knalt er af en toe ook ballen in met z'n wf, niet normaal. Hoorde van Neptenthez ook iets dat die 5* niet moet zien als een percentage-meter. 2* WF betekend niet dat 40% van de ballen er met de WF maar ingaan. Schijnt net iets anders te zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lol er zit een NL CB troll in packs: Wormgoor haha.
Ultimate TOTS is wel heel erg lekker:
Bij Griezmann met 3* wf merk je de missers al.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:23:
[...]
Dan schopt Piatek als ik de stats moet geloven er toch nog veel in.
Maar ok, dank voor de info, zal erop letten.
Had Neymar toch wel verwacht.Fraaank schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:12:
Lol er zit een NL CB troll in packs: Wormgoor haha.
[Afbeelding]
Zal met de SBC/Picks wel weer Oblak, Silva en Kimmich worden, heel vervelend.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Of 1tje die je al untradable in je club hebBossie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:25:
[...]
Had Neymar toch wel verwacht.
Zal met de SBC/Picks wel weer Oblak, Silva en Kimmich worden, heel vervelend.
Een CDM had ook wel leuk geweestFidoDido schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:41:
[...]
Of 1tje die je al untradable in je club hebik ga voor sarabia en alison
als ik al zover kom met de wl. Mis idd paar grote namen hij had nog meer ultimate gekunt maar ea stopt er weer een paar Trolls in surprise
Haha, wat een gedoe weer 
Ik maak in de 15min een overduidelijke penalty fout, die naar mijn mening een donkerrode kaart moet opleveren. De commentaar geeft aan 'een gele kaart, nou dan mag die speler wel van geluk spreken...'. Waarop ik inderdaad een gele kaart krijg en... een doeltrap?
Dan denk je leuk, het mag ook is in men voordeel uitdraaien.. Maar toen moesten de 37 gemiste kansen van mijn kant nog komen (uiteraard!)

edit: match nadien werd het nog is leuk. Mijn Hummels zet Mertens van de bal, deze komt op de grond terecht, waardoor ik simpel de bal kan afpakken. Denk je dan... Ineens men springt men geselecteerde speler automatisch ergens anders naar toe, waarna ik 'm niet meer bij Hummels krijg. Mertens springt weer recht en staat alleen voor de keeper
Enough shizzle for 1 day
Hopelijk morgen beter!
Ik maak in de 15min een overduidelijke penalty fout, die naar mijn mening een donkerrode kaart moet opleveren. De commentaar geeft aan 'een gele kaart, nou dan mag die speler wel van geluk spreken...'. Waarop ik inderdaad een gele kaart krijg en... een doeltrap?
Dan denk je leuk, het mag ook is in men voordeel uitdraaien.. Maar toen moesten de 37 gemiste kansen van mijn kant nog komen (uiteraard!)
edit: match nadien werd het nog is leuk. Mijn Hummels zet Mertens van de bal, deze komt op de grond terecht, waardoor ik simpel de bal kan afpakken. Denk je dan... Ineens men springt men geselecteerde speler automatisch ergens anders naar toe, waarna ik 'm niet meer bij Hummels krijg. Mertens springt weer recht en staat alleen voor de keeper
Enough shizzle for 1 day
[ Voor 31% gewijzigd door trees op 21-06-2019 21:14 ]
Jij doet tog ook die belgische sbc?Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:56:
[...]
Ok maar als ik hier lees, worden mensen wel aardig verwend. Ik pleit ook voor een apart topic voor de geluksvogels, ik word er aardig chagrijnig van aangezien ik nooit iets fatsoenlijk pack. Het geeft ook een verkeerd beeld : packs zuigen over het algemeen.
Ik praat over vanaf het begin van fut 19 he? Niet een weekje.
Echt schandalig hoeveel pech ik heb.
Het is jammer dat het de laatste maanden fut 19 is, want anders wilde ik wel eens testen in hoeverre een keer geld over maken verschil maakt. Vertrouw ea voor geen meter. Geloof totaal niet in de toevalligheid, daar is mi ea echt veel te berekend en commercieel voor.
Whatever, leer er wel mee leven. Punt
Dus Piatek beviel niet? Mmm gezien de stats van futbin schijnt hij er veel in te knallen. Zoveel dat een paar al hun cr7 voor verkocht hebben.
Maar misschien is het jouw type speler ook niet, ik heb dat ook vaak.
Ben wel van mening dat een speler 30 wedstrijden zeker nodig heeft om echt goed te kunnen renderen.
Thanks voor de feedback
@3style snap je frustratie. Anders gewoon lekker in de kelder divisies ballen, schaam je niet voor, het gaat om de fun
Ik ook moet je kijken hoe succesvol dat is
https://www.easports.com/...Id=iiuP2iylnQKnR:FFA19PS4
WTF jij en @Harribo hebben geen enkel recht om te klagen zo te zienjoekkiefc schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:50:
[...]
Jij doet tog ook die belgische sbc?
Ik ook moet je kijken hoe succesvol dat is
https://www.easports.com/...Id=iiuP2iylnQKnR:FFA19PS4
Iemand nog suggesties zit al een uur te puzzelen heb onderstaand team.
Wil kluivert vervangen die speelt de laatste weken echt als een drol mist echt ontzettend veel kansen maar zit met de chemistry.
https://www.futbin.com//19/squad/8405535
Kwam zelf hier op uit:
https://www.futbin.com//19/squad/8695669
Ingame speel ik 41212 narrow maar dan heb ik tadic en robben voorin beide met een 2 star weakfoot links wat verre van ideaal is natuurlijk.
Kan een versie van Sane of Sterlin kopen maar heb nog maar 350k te besteden en vraag me af of 1 van de 2 het waard is of gewoon toch met tadic en robben proberen ben bang dat het me wedstrijden kan kosten in de WL
Misschien dat iemand nog een geniaal idee heeft?
Wil kluivert vervangen die speelt de laatste weken echt als een drol mist echt ontzettend veel kansen maar zit met de chemistry.
https://www.futbin.com//19/squad/8405535
Kwam zelf hier op uit:
https://www.futbin.com//19/squad/8695669
Ingame speel ik 41212 narrow maar dan heb ik tadic en robben voorin beide met een 2 star weakfoot links wat verre van ideaal is natuurlijk.
Kan een versie van Sane of Sterlin kopen maar heb nog maar 350k te besteden en vraag me af of 1 van de 2 het waard is of gewoon toch met tadic en robben proberen ben bang dat het me wedstrijden kan kosten in de WL
Misschien dat iemand nog een geniaal idee heeft?
Dat hangt best wel af van aan wie je gehecht bent.
Welke spelers mogen er van jou niet uit.
Als je een kale basis geeft en de spelers die je wel graag zou willen gebruiken op de bank zet dan vind ik het in ieder geval makkelijker om te helpen.
Als je een kale basis geeft en de spelers die je wel graag zou willen gebruiken op de bank zet dan vind ik het in ieder geval makkelijker om te helpen.
Leuk, dacht ik, nog ff een paar potjes FIFA. Maar als je tegenstanders kennelijk over een 'God mode' beschikken is het niet zo leuk meer. Ik heb me nog nooit zo ongelooflijk geërgerd als aan Fifa 19. Feitelijk vind ik het een pokkespel en toch tegen beter weten in blijven spelen he?
Ik heb dit vandaag ook meermaals gehad en steeds in reeksen. Zo haast denken dat er een nieuwe 4312/41212 meta met een hoge lijn icm constant pressure want het is alsof bij tegenstanders de gamespeed op 2x staat.MadMoody schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:51:
Leuk, dacht ik, nog ff een paar potjes FIFA. Maar als je tegenstanders kennelijk over een 'God mode' beschikken is het niet zo leuk meer. Ik heb me nog nooit zo ongelooflijk geërgerd als aan Fifa 19. Feitelijk vind ik het een pokkespel en toch tegen beter weten in blijven spelen he?
Nu ook 10 goals tegen in twee potjes, staat gewoon helemaal vast. Uiteraard met de klassieke 0-1 achterstand vanaf de kickoff aan het begin en een 90+ minuut goal om het af te sluiten.
Mij hoor je niet je packt de eene na de andere top speler met die methodeBean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 21:48:
[...]
WTF jij en @Harribo hebben geen enkel recht om te klagen zo te zien
Ja, zo ervaar ik het ook. Normaal kom ik nog wel een beetje aan voetballen toe, ik moet het vooral hebben van mijn combinatiespel. Maar nu zat er bij iedere bal naar voren wel een voetje tussen. Verdedigend heb ik het normaal aardig op orde. Maar nu bleef ik maar onder druk staan en dan krijg je er altijd wel 1 tegen.Bossie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:57:
[...]
Ik heb dit vandaag ook meermaals gehad en steeds in reeksen. Zo haast denken dat er een nieuwe 4312/41212 meta met een hoge lijn icm constant pressure want het is alsof bij tegenstanders de gamespeed op 2x staat.
Nu ook 10 goals tegen in twee potjes, staat gewoon helemaal vast. Uiteraard met de klassieke 0-1 achterstand vanaf de kickoff aan het begin en een 90+ minuut goal om het af te sluiten.
Ik had het gisteravond in Division Rivals divisie 2. Elke tegenstander speelt met constant pressure, en agressive tackling. Laatste potje kwam ik 3-0 achter, en in de 80e minuut scoorde ik met FB Zlatan. Toen dacht ik: ik heb al gewonnen, want nu heb ik de objective binnenBossie schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:57:
[...]
Ik heb dit vandaag ook meermaals gehad en steeds in reeksen. Zo haast denken dat er een nieuwe 4312/41212 meta met een hoge lijn icm constant pressure want het is alsof bij tegenstanders de gamespeed op 2x staat.
Vandaag maar WL weer proberen. Het maakt mij nu helemaal niets uit waar ik eindig. Heb gewoon coins nodig voor Cruyff
Ja duh! Ik pack dus dat niet he!joekkiefc schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:23:
[...]
Mij hoor je niet je packt de eene na de andere top speler met die methode
Tis oneerlijk!
Dus @Bean77... Ik klaag nog ff lekker door
Maar die pro league doe ik nog steeds, levert altijd winst op als je goed inkoopt. Hele fijne sbc. En die 2 84s aan het einde van de rit kunnen altijd weer mooi in een sbc.
Alleen tagliafico, de jong, de ligt, Dumfries, alison zijn verhandelbaar. Dat maakt het nu net zo lastig aangezien ik over mijn defensie zeer tevreden ben en die graag wil behouden.cubert20 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 23:44:
Dat hangt best wel af van aan wie je gehecht bent.
Had nooit Kluivert sbc moeten doen les voor FIFA 20 om dit soort spelers verhandelbaar te laten. Is toch 900k die ik beter had kunnen gebruiken nu
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik iets veranderde in de opstelling qua spelers oid en dat dan meteen al mijn instructies weg zijn. Echt heel irritant.
Ben ik aan het spelen, zie ik backs niet achterblijven etc. Blijkt dus weer de instructies gewist te zijn.
Let daar op kan ik zeggen, ze worden gewist bij bijna elk kleine wijzing lijkt het wel.
Speelde trouwens tegen Robben 93 en van Persie 94, pfff die kunnen wel knallen zeg!
Fijne spelers
Ben ik aan het spelen, zie ik backs niet achterblijven etc. Blijkt dus weer de instructies gewist te zijn.
Let daar op kan ik zeggen, ze worden gewist bij bijna elk kleine wijzing lijkt het wel.
Speelde trouwens tegen Robben 93 en van Persie 94, pfff die kunnen wel knallen zeg!
Fijne spelers
Ik geloof je niet je doet hem zeker 1 x per week ?Harribo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Ja duh! Ik pack dus dat niet he!
Tis oneerlijk!![]()
Dus @Bean77... Ik klaag nog ff lekker door![]()
![]()
Maar die pro league doe ik nog steeds, levert altijd winst op als je goed inkoopt. Hele fijne sbc. En die 2 84s aan het einde van de rit kunnen altijd weer mooi in een sbc.
Probeer hem is 7 x per week
Elke dag een maal?, hoeveel tijd is dat per keer?joekkiefc schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:15:
[...]
Ik geloof je niet je doet hem zeker 1 x per week ?
Wat een k spel blijft ‘t toch ook. Sta gister 8-1 in WL, speel de pannen van ‘t dak. En nu 11-8.... toch tegen beter weten in blijven spelen.
Volgens mij staat dat ook in beeld als je op Custom Tacticus klikt... Bij formatie wijziging in ieder geval.Harribo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:53:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik iets veranderde in de opstelling qua spelers oid en dat dan meteen al mijn instructies weg zijn. Echt heel irritant.
1 a 2x per week idd. 7x??? tjonge...net alsof ik niets anders te doen heb,,,maar okjoekkiefc schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:15:
[...]
Ik geloof je niet je doet hem zeker 1 x per week ?
Probeer eens WL, eerst 7 potten gewonnen, daarna 6 verloren. Toeval? Dacht het niet.
Uiteraard vallen de ballen allemaal opeens verkeerd. Volgens mij moet je dan gewoon denken: stoppen nu.
Heb een heel aantal high rated spelers die ik waarschijnlijk niet ga gebruiken.
Weet iemand of er nog high rated SBC aan gaan komen waar ik ze in kan flikkeren?
Allison 95
De jong 95
Savanier 93
Savanier 93
kostic 93
benitez 93
valdez 88
mena 87
vrsjalko 87
mancini 87
Weet iemand of er nog high rated SBC aan gaan komen waar ik ze in kan flikkeren?
Allison 95
De jong 95
Savanier 93
Savanier 93
kostic 93
benitez 93
valdez 88
mena 87
vrsjalko 87
mancini 87
Hier hetzelfde, ik wacht ff de player picks van deze WL af dan kijk ik wel wat ik er mee ga doen.cubert20 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:25:
Heb een heel aantal high rated spelers die ik waarschijnlijk niet ga gebruiken.
Allison 95
De jong 95
Savanier 93
Savanier 93
kostic 93
benitez 93
valdez 88
mena 87
vrsjalko 87
mancini 87
Mahrez is interessant, maar denk meer aan bijvoorbeeld de Vieira SBC of Fernandinho als ik niet genoeg heb. Misschien dat we nog verrast worden met een leuke SBC.
Heb laats vieira al gedaan voor een ton of 8Bossie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:34:
[...]
Hier hetzelfde, ik wacht ff de player picks van deze WL af dan kijk ik wel wat ik er mee ga doen.
Mahrez is interessant, maar denk meer aan bijvoorbeeld de Vieira SBC of Fernandinho als ik niet genoeg heb. Misschien dat we nog verrast worden met een leuke SBC.
Ben nu blanc aan het doen. pleur ik mijn swapicon matthaus in en dan kost het me 4 ton ongeveer.
Hopelijk nog iets van waarde eruit en dan ben ik wel blij.
Ik zou Mattheus eerst ff proberen als CDM/CM, niets mis mee maar waarschijnlijk ingehaald door TOTScubert20 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:24:
[...]
Heb laats vieira al gedaan voor een ton of 8
Ben nu blanc aan het doen. pleur ik mijn swapicon matthaus in en dan kost het me 4 ton ongeveer.
Hopelijk nog iets van waarde eruit en dan ben ik wel blij.
heb hem wel gehad als cdm, maar dan wisselde ik met een cdm die geschikt was als cb.Bossie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Ik zou Mattheus eerst ff proberen als CDM/CM, niets mis mee maar waarschijnlijk ingehaald door TOTS
Met mijn huidige spelers wordt dat niet echt wat
En ik pack natuurlijk gewoon mid icon matthaus
Wat denk je nou zelf? Dat de tegenstanders makkelijk blijven terwijl je naar zilver toewerkt?Harribo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:49:
[...]
Probeer eens WL, eerst 7 potten gewonnen, daarna 6 verloren. Toeval? Dacht het niet.
Uiteraard vallen de ballen allemaal opeens verkeerd. Volgens mij moet je dan gewoon denken: stoppen nu.
Het waren niet zozeer de tegenstanders zeg ik toch. De ballen vielen verkeerd.Fraaank schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:03:
[...]
Wat denk je nou zelf? Dat de tegenstanders makkelijk blijven terwijl je naar zilver toewerkt?
Beetje aardiger mag ook
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 22-06-2019 21:16 ]
Precies dat je die eerste 7 keer won had niks te maken met de tegenstanderHarribo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:13:
[...]
Het waren niet zozeer de tegenstanders zeg ik toch.
Kan het nog steeds niet geloven dat endgame FIFA 19, een gewone gouden Pogba en Auba kunnen winnen van mijn TOTS de Ligt, TOTS Mendes, Prime Rijkaard op fysiek en agressie...
Tja daarom baal ik altijd al als ik een veel slechter team bij mn tegenpartij zie, zeer regelmatig dat ze dan hulp van EA krijgen.Fraaank schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:12:
Kan het nog steeds niet geloven dat endgame FIFA 19, een gewone gouden Pogba en Auba kunnen winnen van mijn TOTS de Ligt, TOTS Mendes, Prime Rijkaard op fysiek en agressie...
Net als de week opdrachten SB opdrachten....ik zie bronzen middenvelders in de goal reddingen maken die mn de Gea niet maakt hoor. Hele week bijna alles op Legendarisch gewonnen, maar nu met een paar Nigerianen erbij al 2 keer verloren van een 83 team op Prof
Die wedstrijden mag je op semi-prof spelen, dan zijn ze relatief eenvoudig btw.jerommeke96 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:23:
[...]
Hele week bijna alles op Legendarisch gewonnen, maar nu met een paar Nigerianen erbij al 2 keer verloren van een 83 team op Prof![]()
I like how you keep the mouse running...
Ja maar dacht pak gelijk even die zilveren assist mee :-)El Profesor schreef op zondag 23 juni 2019 @ 01:08:
[...]
Die wedstrijden mag je op semi-prof spelen, dan zijn ze relatief eenvoudig btw.
Je verwacht toch prof tegenstand dus zou geen probleem moeten zijn.
Komt uiteindelijk wel goed, maar zoooo frustrerend allemaal
Verwijderd
Het is geen toeval idd. Begin meer te denken dat het onkunde is. Heb nooit last van dit soort rare reeksen. Ga nu dan ook 12-1 in de weekend league. Hoop het op minimaal 23-7 te gaan zetten ivm de premium tots packHarribo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:49:
[...]
1 a 2x per week idd. 7x??? tjonge...net alsof ik niets anders te doen heb,,,maar ok
WL rating en elo gaan natuurlijk samen, aangezien je een x aantal wins nodig hebt voor een bepaalde rating.Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:58:
[...]
Het is geen toeval idd. Begin meer te denken dat het onkunde is. Heb nooit last van dit soort rare reeksen. Ga nu dan ook 12-1 in de weekend league. Hoop het op minimaal 23-7 te gaan zetten ivm de premium tots pack
Onkunde zou je dus ook kunnen beteken dat je simpelweg je niveau/plafond heb bereikt en dat tegenstanders daarboven simpelweg beter zijn.
Ik merk zelf bijvoorbeeld dat het na S1 vaak een stuk lastiger word om in G3/2 te eindigen. Een elite 3 speler zal dat waarschijnlijk ervaren na G1 etc.
Iemand die wat in elkaar zou kunnen puzzelen voor mij?
Speel op de xbox en heb als untradebels:
- de jong (90)
- van persie (92)
- depay (86)
Het is zeker niet erg deze 3 als subs te gebruiken. Budget is 1.2m coins ongeveer.
Zit zelf te denken een duits team: https://www.futbin.com/19/squad/8543028
Of dit: https://www.futbin.com/19/squad/8543423
Als iemand een idee heeft, graag!
- de jong (90)
- van persie (92)
- depay (86)
Het is zeker niet erg deze 3 als subs te gebruiken. Budget is 1.2m coins ongeveer.
Zit zelf te denken een duits team: https://www.futbin.com/19/squad/8543028
Of dit: https://www.futbin.com/19/squad/8543423
[ Voor 6% gewijzigd door Ambianz op 23-06-2019 11:25 ]
Laatste 2x keer gold 2 bereikt wat mij opviel van zilver 1 naar gold 3 idd een nachtmerrie heb dan echt soms 8 potjes nodig.Bossie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:24:
[...]
WL rating en elo gaan natuurlijk samen, aangezien je een x aantal wins nodig hebt voor een bepaalde rating.
Onkunde zou je dus ook kunnen beteken dat je simpelweg je niveau/plafond heb bereikt en dat tegenstanders daarboven simpelweg beter zijn.
Ik merk zelf bijvoorbeeld dat het na S1 vaak een stuk lastiger word om in G3/2 te eindigen. Een elite 3 speler zal dat waarschijnlijk ervaren na G1 etc.
Maar van gold 3 naar 2 ging weer met 2 vingers in de neus was meestal na 3/4 potjes klaar waar ik daar juist nog meer tegenstand had verwacht.
Ik zou dit doen en dan v. Basten en VVD in game omdraaien: https://www.futbin.com/19/squad-builder/8721348/copyAmbianz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 11:23:
Iemand die wat in elkaar zou kunnen puzzelen voor mij?
- de jong (90)
- van persie (92)
- depay (86)
I like how you keep the mouse running...
Wat een dramatische WL zeg. En dan bedoel ik mezelf. Speel echt erg slecht. Ook wel wat lag, maar daar heeft de tegenstander ook last van. Veel verlengingen en ook veel verlengingen (in blessure tijd) verloren. Penalties ook drama, terwijl ik daar doorgaans erg efficient in ben. Maar zoals gezegd speel ik zelf ook gewoon slecht. Komt waarschijnlijk omdat ik geen zin heb en allang klaar ben met WL, maar toch die player picks nog ff meepakken.
Inmiddels goud 2 behaald en ik vind het wel prima. Misschien vanavond nog wat potjes spelen(of wins weggeven).
Inmiddels goud 2 behaald en ik vind het wel prima. Misschien vanavond nog wat potjes spelen(of wins weggeven).
Dit herken ik compleet. Laatste 2 weken al een slechte WL gedraaid. Zelf is de motivatie een beetje weg en het lijkt met de week ook alsof de servers slechter worden. Spelers die slecht reageren, of soms de andere kant op rennen etc. Ik ken de slogal nog hoor: It's in the game, en daar houdt EA zich ook netjes aan, maar aan het einde van FIFA 19 voelt het niet alsof er veel tijd in de ontwikkeling van FIFA 19 is gaan zitten. Heb het idee dat EA twee maanden na de release van een FIFA alvast aan de nieuwe FIFA gaat beginnen en de stagiairs aan de huidige FIFA mogen verder werken.Bean77 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:40:
Wat een dramatische WL zeg. En dan bedoel ik mezelf. Speel echt erg slecht. Ook wel wat lag, maar daar heeft de tegenstander ook last van. Veel verlengingen en ook veel verlengingen (in blessure tijd) verloren. Penalties ook drama, terwijl ik daar doorgaans erg efficient in ben. Maar zoals gezegd speel ik zelf ook gewoon slecht. Komt waarschijnlijk omdat ik geen zin heb en allang klaar ben met WL, maar toch die player picks nog ff meepakken.
Klopt en daarbij zijn de verschillen ook vrij minimaal aangezien iedereen met bijna een tots team speelt. Omdat de verschillen veel kleiner zijn geworden is het meer een loterij (mede door sterke verdediging AI) geworden.Fraaank schreef op zondag 23 juni 2019 @ 12:53:
[...]
Dit herken ik compleet. Laatste 2 weken al een slechte WL gedraaid. Zelf is de motivatie een beetje weg en het lijkt met de week ook alsof de servers slechter worden. Spelers die slecht reageren, of soms de andere kant op rennen etc. Ik ken de slogal nog hoor: It's in the game, en daar houdt EA zich ook netjes aan, maar aan het einde van FIFA 19 voelt het niet alsof er veel tijd in de ontwikkeling van FIFA 19 is gaan zitten. Heb het idee dat EA twee maanden na de release van een FIFA alvast aan de nieuwe FIFA gaat beginnen en de stagiairs aan de huidige FIFA mogen verder werken.
Maar goed, ik had dit al voorspeld bij begin van de tots circus. 1 groot nivelleringsfeest wat het spel duidelijk niet ten goede komt.
Maar gelukkig zijn er nog andere spellen dan fifa
WL begon als een malle! eerste 10 potjes allemaal gewonnen.... ff gestopt en 's middags weer verder... 5 potjes 5 verliespartijen. Bizar waar de ballen daarvoor allemaal goed vielen had EA de dynamic difficulty adjustment slider de andere kant op gezet. vanochtend 7 partijen van de 10 gewonnen en ben er wel klaar mee. Consistent is de gameplay nooit geweest, of het nou button delay is, of idiote situaties voor de goal in jouw nadeel, snap niet dat dit een e-sport is.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hier hetzelfde na een winreeks vanochtend, vanmiddag dikke pret en de laatste twee verloren.simons schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:08:
WL begon als een malle! eerste 10 potjes allemaal gewonnen.... ff gestopt en 's middags weer verder... 5 potjes 5 verliespartijen. Bizar waar de ballen daarvoor allemaal goed vielen had EA de dynamic difficulty adjustment slider de andere kant op gezet. vanochtend 7 partijen van de 10 gewonnen en ben er wel klaar mee. Consistent is de gameplay nooit geweest, of het nou button delay is, of idiote situaties voor de goal in jouw nadeel, snap niet dat dit een e-sport is.
In de eerste meteen een tegengoal van kickoff, en vervolgens met mijn kick-off, de tweede balcontact ook meteen voor de tegenstander. De wedstrijd zelf beter maar geen bal het doel in kunnen krijgen om uiteindelijk met 1-2 te verliezen door een goal n de 92e minuut.
Tweede potje ook veel beter maar de bal niet in het doel kunnen krijgen, 0-1 uit een counter.
Tweede helft hetzelfde, eindstand 1-1, maar op penalties eraf.
Beide potjes een shorts on target % <50% (eerste zelfs iets van 30%). Tuurlijk mijn 93, 94 en 95 spitsen kunnen opeens niet meer schieten ...
Over niet meer kunnen schieten, hebben jullie ook dat vaak de input bij penalties word genegeerd (rollertje door het midden) of juist overgevoelig is (klein tikje naar de hoek en bal gaat opeens ruimschoots naast).
Ik heb zelf dit weekend geen weekend league gespeeld en moet zeggen dat dat wel prettig is
. Op het gemakje alle objectives even gedaan.
Zit nu heel erg te dubben wat te doen met de swap deals, heb op dit moment het volgende team:

Hierin zouden een aantal Bundesliga TOTS natuurlijk direct in het team passen, nadeel is echter wel dat er ook een aantal untradeable duplicate kunnen zijn en de kans vrij groot is dat het natuurlijk een drama speler gaat zijn. Andere optie zou zijn de mid-icon, maar hiervan zijn er maar natuurlijk een paar een directe upgrade voor het team wat ik op dit moment heb. Het voordeel hieraan is natuurlijk wel dat deze hoe dan ook ca. 300k waarde hebben in een icon SBC. Wat zouden jullie hiermee doen?
Zit nu heel erg te dubben wat te doen met de swap deals, heb op dit moment het volgende team:

Hierin zouden een aantal Bundesliga TOTS natuurlijk direct in het team passen, nadeel is echter wel dat er ook een aantal untradeable duplicate kunnen zijn en de kans vrij groot is dat het natuurlijk een drama speler gaat zijn. Andere optie zou zijn de mid-icon, maar hiervan zijn er maar natuurlijk een paar een directe upgrade voor het team wat ik op dit moment heb. Het voordeel hieraan is natuurlijk wel dat deze hoe dan ook ca. 300k waarde hebben in een icon SBC. Wat zouden jullie hiermee doen?
Penalty's zijn gewoon loterij daar kan ik niet over klagen. Echter ook daar geen consistentie, iemand met 99 penalty's rating schiet gewoon rustig op de paal terwijl je net als de andere geen gekke richting pakt. Netjes links kijken, dan rechts en dan rustig een hoek tijdens de aanloop kiezen... en dan op de paal. En meteen je loss pakken...Bossie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:41:
[...]
Over niet meer kunnen schieten, hebben jullie ook dat vaak de input bij penalties word genegeerd (rollertje door het midden) of juist overgevoelig is (klein tikje naar de hoek en bal gaat opeens ruimschoots naast).
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Speel enorm goed dit weekend. Daardoor ga ik 19-3. Vooral TOTS Verratti is een verrassing. Hij is een betere versie van Kante. Heb ook een paar hoge elite spelers verslagen. Tots Dembele is ook super goed. Echt een aanrader. 2 van mijn loses waren ook nog onterecht. 1 verloor ik na strafschoppen. En bij mijn 3e lose schoot ik een bal van 2 meter recht voor het doel naast (pijl ging gewoon goed naar de hoek) en dan weet je het wel... in de laatste minuut lopen 2 spelers elkaar omver. En wordt de bal tegen de 3e aangeschoten, waardoor de bal er in gaat.
Toen ik een Frans team (beter gezegd Franse competitie) had, had ik Scream Verratti. Inderdaad een erg goede speler. Speelt lekker agressief en heeft sterke passing en is lekker vlot in de beweging. Echt een heerlijke speler was dat. Kan me voorstellen dat zijn TOTS dus erg prettig isVerwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:30:
Speel enorm goed dit weekend. Daardoor ga ik 19-3. Vooral TOTS Verratti is een verrassing. Hij is een betere versie van Kante. Heb ook een paar hoge elite spelers verslagen. Tots Dembele is ook super goed. Echt een aanrader. 2 van mijn loses waren ook nog onterecht. 1 verloor ik na strafschoppen. En bij mijn 3e lose schoot ik een bal van 2 meter recht voor het doel naast (pijl ging gewoon goed naar de hoek) en dan weet je het wel... in de laatste minuut lopen 2 spelers elkaar omver. En wordt de bal tegen de 3e aangeschoten, waardoor de bal er in gaat.
Dembele van Barca of Dembele Lyon?Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:30:
De laatste heeft me als target-man een paar potjes erg lastig gemaakt.
Verwijderd
Die van Barca. Hij is heel behendig en onvoorspelbaar door zijn 5 star weak footBossie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:46:
[...]
Dembele van Barca of Dembele Lyon?
barca versie. Ik gebruik hem als sub en is erg fijn. Enorm goede dribbel, pakt opvallend vaak de bal af in de duels en ja 5*wf is ook wel fijn als cam of spits.Bossie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 16:46:
[...]
Dembele van Barca of Dembele Lyon?
Zo, gold 2 binnen 
Moet zeggen dat dit stuk makkelijker was dan de Serie A WL....
Had eerst met moeite 14-11, en met nog 5 over dacht ik waarom niet. Eerste drie meteen gewonnen, dus de laatste twee net weggeven. Pech voor de 6 mensen die bij het bevestig scherm weggingen
Had eerst met moeite 14-11, en met nog 5 over dacht ik waarom niet. Eerste drie meteen gewonnen, dus de laatste twee net weggeven. Pech voor de 6 mensen die bij het bevestig scherm weggingen
Dit bedoel ik dus.simons schreef op zondag 23 juni 2019 @ 14:08:
WL begon als een malle! eerste 10 potjes allemaal gewonnen.... ff gestopt en 's middags weer verder... 5 potjes 5 verliespartijen. Bizar waar de ballen daarvoor allemaal goed vielen had EA de dynamic difficulty adjustment slider de andere kant op gezet.
Gelukkig begrijp jij het wel
Maar enfin, vandaag 5 potjes 4 win. Zit in elk geval op zilver 1 nu.
Een 19-3 wat ik hier lees, dat ga ik echt niet halen. Kan nog 7 potten. Goud zou nog mooi zijn
Ben niet ontevreden aangezien ik zelden WL speel. Vind het wel een hap uit je weekend.
Heb mijn laatste WL als gold 3 afgesloten. Had nog 5 potjes(moest er nog wel 3 winnen) voor gold 2 maar na 1 wedstrijd die zo bizar was besloten dat het het niet waard is.
27 schoten waarvan 20 op doel tegenstander 6 en 2 op doel.
Zijn keeper bokst de bal in de voeten van mijn speler doel letterlijk leeg stond niemand meer ook niet een verdediger ervoor en schiet ook niet een beetje naast.... terwijl ik gewoon zachtjes op de knop druk voor een intikkertje. Helaas zat dit moment vreemd genoeg niet in de match highlights.
Daarna krijg ik een corner kop in de kluts 3 keer op de lat en uiteraard in de 90ste minuut prikt hij er 1 in
kon er geen eens boos meer op worden maar zat meer te lachen gelukkig
1 positief ding heb nu met tots om de week een WL gespeeld met een week rust er tussen als de gameplay gewoon goed is ben ik wel beter in mijn spel geworden Elite zal ik nooit halen maar Gold 2 meerdere keren had ik zelf eigenlijk nooit verwacht en de rewards waren ook gewoon goed tot redelijk voor een gemiddelde speler.
Hopelijk als Fifa 20 beter en eerlijker is heb ik er misschien wat aan
27 schoten waarvan 20 op doel tegenstander 6 en 2 op doel.
Zijn keeper bokst de bal in de voeten van mijn speler doel letterlijk leeg stond niemand meer ook niet een verdediger ervoor en schiet ook niet een beetje naast.... terwijl ik gewoon zachtjes op de knop druk voor een intikkertje. Helaas zat dit moment vreemd genoeg niet in de match highlights.
Daarna krijg ik een corner kop in de kluts 3 keer op de lat en uiteraard in de 90ste minuut prikt hij er 1 in
1 positief ding heb nu met tots om de week een WL gespeeld met een week rust er tussen als de gameplay gewoon goed is ben ik wel beter in mijn spel geworden Elite zal ik nooit halen maar Gold 2 meerdere keren had ik zelf eigenlijk nooit verwacht en de rewards waren ook gewoon goed tot redelijk voor een gemiddelde speler.
Hopelijk als Fifa 20 beter en eerlijker is heb ik er misschien wat aan
[ Voor 2% gewijzigd door FidoDido op 23-06-2019 19:30 . Reden: typo ]
Heb me dit weekend heerlijk kapot gelachen. Applaus voor EA. Zulke gameplay op het einde van je game van dit jaar is echt niet normaal. Passes verkeerde kant op. Eusebio die al mijn spelers aan de kant duwt alsof er niet staan. Overtredingen op mij (blokken in de 16 etc) worden niet bestraft maar o wee als ik zelf een licht tikje geef tegen een lichtgewist, geel en vrije trap of penalty. Heb echt met verbazing zitten kijken en mezelf afgevraagd hoe ziek ik moet zijn om toch maar weer de wedstrijden te spelen. Dit is mijn laatste WL geweest denk ik, misschien volgende week nog, maar zeker op PC zijn alleen de diehards en super irritante spelers nog over. Tik, tik, first time shot, goal. Via de zijkant zo'n bal omhoog wippen en koppen maar, altijd prijs. Heeft voor mij niks meer met voetbal te maken.
De tegenstanders worden ook beter he ? Wat denk jezelf?Fraaank schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:50:
Heb me dit weekend heerlijk kapot gelachen. Applaus voor EA. Zulke gameplay op het einde van je game van dit jaar is echt niet normaal. Passes verkeerde kant op. Eusebio die al mijn spelers aan de kant duwt alsof er niet staan. Overtredingen op mij (blokken in de 16 etc) worden niet bestraft maar o wee als ik zelf een licht tikje geef tegen een lichtgewist, geel en vrije trap of penalty. Heb echt met verbazing zitten kijken en mezelf afgevraagd hoe ziek ik moet zijn om toch maar weer de wedstrijden te spelen. Dit is mijn laatste WL geweest denk ik, misschien volgende week nog, maar zeker op PC zijn alleen de diehards en super irritante spelers nog over. Tik, tik, first time shot, goal. Via de zijkant zo'n bal omhoog wippen en koppen maar, altijd prijs. Heeft voor mij niks meer met voetbal te maken.
Nee ik begrijp je wel, het is gewoon om te huilen die ai. Iedereen wordt op zijn tijd genaaid. Waarom? Vind het knap dat de echte pro's eronder weg te kunnen ballen, nou ik niet in elk geval.
Het blijkt dat ik 30 wedstrijden WL mag doen
Kwam een team tegen met Gullit, prime R9 etc...pfff, ze leken overal te staan. Ze poeieren hem er gewoon van ver buiten het strafschopgebied in, lekker.
Ben wel blij dat ik nu eindelijk een goed team heb, dat scheelt toch wel. Kan nu vaker de fout bij mijzelf neerleggen heb ik het idee.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 23-06-2019 23:36 ]
Lol open de Bundesliga guarantee van de swap deals op de webapp net denk komt toch weer zooi uit.
Zit daar potverdorie Havertz in!!
Toch een keer super geluk uit zo pack.
Wordt me team toch omzetten een beetje
Zit daar potverdorie Havertz in!!
Toch een keer super geluk uit zo pack.
Wordt me team toch omzetten een beetje
Ja dat heb ik ook heel vaak dat ze voor dat je bevestigd hebt al leaven... waarom zou je dat doen?chengbondkwok schreef op zondag 23 juni 2019 @ 18:32:
Zo, gold 2 binnen
die willen perse thuis spelenLorenzoaliandro schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:55:
[...]
Ja dat heb ik ook heel vaak dat ze voor dat je bevestigd hebt al leaven... waarom zou je dat doen?
Volgens EA heeft het geen invloed, maar thuis-spelen heeft wel degelijk een voordeel.Lorenzoaliandro schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:55:
[...]
Ja dat heb ik ook heel vaak dat ze voor dat je bevestigd hebt al leaven... waarom zou je dat doen?
Wel sneu, je moet gewoon ongeacht thuis of uit altijd kunnen winnen. Ik begin daar niet aan. Dan blijf je bezigFraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Volgens EA heeft het geen invloed, maar thuis-spelen heeft wel degelijk een voordeel.
Hoe dan? Uit of thuis, maakt bij mijn geen aantoonbaar verschil qua responsiveness.Fraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Volgens EA heeft het geen invloed, maar thuis-spelen heeft wel degelijk een voordeel.
Gisteren op 4g gespeeld omdat m'n glasvezel eruit lag en er is werkelijk waar bijna geen verschil
Op 4g had ik alleen soms last van speed up lag, dat heb ik echt nooit over mijn vaste verbinding.
Bij mij voelt thuis ook beter aan maar dat kan ook tussen de oren zittenAmelandbor schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Hoe dan? Uit of thuis, maakt bij mijn geen aantoonbaar verschil qua responsiveness.
Gisteren op 4g gespeeld omdat m'n glasvezel eruit lag en er is werkelijk waar bijna geen verschil![]()
Op 4g had ik alleen soms last van speed up lag, dat heb ik echt nooit over mijn vaste verbinding.
Was het niet ook zo dat het een ongeschreven regel is onder de pro's dat die altijd thuis spelen? Zo komen ze elkaar nooit tegen en hebben ze dus mindere tegenstanders en een betere kans om hun 30-0 te halen.Fraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Best weinig, ik gok zo tussen de 5-10 MB
Heb het een keer opgezocht toen ik op vakantie een paar potjes wou spelen, gaat inderdaad maar over een paar MB's.
Het enige wat ik heb gemerkt is dat ik inderdaad de eren dat ik thuis speelde ook vaak als eerste het doelpunt had gemaakt (en vaak vroeg ook).Fraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Maar voor de rest maakt het niet heel veel uit voor mijn gevoel: alleen de winst telt.
Gaat dat er simpelweg niet om wie de eerste aftrap heeft, met de niet-bestaande kick-off glitch kan dat nogal een voordeel zijn.chengbondkwok schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Het enige wat ik heb gemerkt is dat ik inderdaad de eren dat ik thuis speelde ook vaak als eerste het doelpunt had gemaakt (en vaak vroeg ook).
Maar voor de rest maakt het niet heel veel uit voor mijn gevoel: alleen de winst telt.
Dit weekend 29 potjes nodig gehad voor G3, door andere verplichtingen had ik WL niet kunnen spreiden en had zondag nog 20 potjes staan
MVB is een leuke spits en daarnaast kon ik wel een groot aanspeelpunt gebruiken voorin. Met Eusebio/Butra kwamen veel lange hoge ballen vaak snel weer terug
Voor welke opstelling zouden jullie gaan voor mijn Serie A team?
Ik twijfel tussen een 433-4 met Perisic als ST of 451 met Quagliarella als ST en Gomez en Perisic als CAM erachter. Heb afgelopen weekend wat Rival potjes gedaan met 4231, maar werd compleet weggespeeld, daarna 433-4 en dat leverde weer goede overwinningen op, echter kan dit ook toeval geweest zijn natuurlijk.
Het probleem is dat Quagliarella voor mij nog niet kan bieden wat Perisic FBD wel doet als hij in de spits staat. Ik lees alleen maar lof over hem, dus ik blijf hem kansen geven in de basis 11. Perisic en Gomez vind ik te goed voor een plek op de bank, dus die wil ik zeker in de basis laten starten.
Hebben jullie voor chem style en custom tactics voor Quagliarella?
Ik twijfel tussen een 433-4 met Perisic als ST of 451 met Quagliarella als ST en Gomez en Perisic als CAM erachter. Heb afgelopen weekend wat Rival potjes gedaan met 4231, maar werd compleet weggespeeld, daarna 433-4 en dat leverde weer goede overwinningen op, echter kan dit ook toeval geweest zijn natuurlijk.
Het probleem is dat Quagliarella voor mij nog niet kan bieden wat Perisic FBD wel doet als hij in de spits staat. Ik lees alleen maar lof over hem, dus ik blijf hem kansen geven in de basis 11. Perisic en Gomez vind ik te goed voor een plek op de bank, dus die wil ik zeker in de basis laten starten.
Hebben jullie voor chem style en custom tactics voor Quagliarella?
zeker weten een voordeel. Alle pro spelers spelen thuis. je de kans dat je "slechter" spelend persoon matched is groter. Daarnaast maak ik 8 van de 10 keer een kickoff goal en dan krijg je ook sneller een ragequitFraaank schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Wat een onzin weer met TOTS, 300 euro verder geen TOTS speler gezien in pakjes.
Kan nu wel met Gullit spelen tot het einde van FIFA 19.
Dit is nu mijn team
https://www.futbin.com/19/squad/8740486
Dit is nu mijn team
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die gegarandeerde tots sbc's zijn goedkoper hoor om een tots te packenMars18 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:07:
Dit is nu mijn team
Discord is offline! Wat moeten we nu? 
60 ligue 1 packs geopend en 85 gewone packs. Toch zeker 15/20 TOTS voorbij zien komen?
Haha doe je wat verkeerdMars18 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:07:
Dit is nu mijn team
[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 24-06-2019 14:14 ]
Je molt ook echt alles he?Vissert schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:14:
[...]
Haha doe je wat verkeerd60 ligue 1 packs geopend en 85 gewone packs. Toch zeker 15/20 TOTS voorbij zien komen?
Ik kop hem vast in. Vooral de scheenbenen van jouw aanvallers
125.000 packs geopendVissert schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:14:
[...]
Haha doe je wat verkeerd60 ligue 1 packs geopend en 85 gewone packs. Toch zeker 15/20 TOTS voorbij zien komen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha dat zijn een hoop packs
Nee ik had ook 1 125k.. Niks
hier die quaglirella ofzo uit een 50k pack en ook nog 2 waardeloze MOTM. Die gast is sinds afgelopen weekend al 40k gezakt
Heb je er nu nog ff 300.- ingepompt? Wel een hoop coins dan hoop ik voor 36.000 fp?Mars18 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:07:
Dit is nu mijn team
Dat is nu niks meer waard. Na TOTY verliezen fp heel snel hun waarde.buurman3 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:52:
[...]
Heb je er nu nog ff 300.- ingepompt? Wel een hoop coins dan hoop ik voor 36.000 fp?
Mid icon swap pack...Hagi 89....
Nou uh...thnx ea, daar mijn best voor gedaan deze maand....
tis duidelijk dat ik bijna niets kado krijg dit jaar
mijn team speelt verder wel lekker dus eigenlijk niet echt nodig
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 24-06-2019 22:10 ]
En wanneer was meneer wel tevreden geweest?Harribo schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:08:
Mid icon swap pack...Hagi 89....