Dan zou ik zeker een keer Wijnaldum proberen ja. Zet hem in het midden (10 chem door VVD) en Eriksen rechts in je start opstelling. Kan je vervolgens iedere rechtsback uit de PL kwijtroybr schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:07:
[...]
Voorkeur gaat uit naar 4-2-3-1 waarbij èèn cdm (Fernandino tots) achterblijft en de ander gebalanceerd mee op komt. Het liefst met work rates high/high.
Dan heb je iets niet goed gedaan met die paar honderd euro. Als je gelijk goed was gaan handelen was je meer richting mijn onderstaand team gegaan.Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:55:
[...]
Ik kan je zeggen dat dat ook onzin is. Of ik heb nog steeds pech. Heb er dit jaar een paar honderd euro op gepleurt maar helemaal niks gepackt op TOTS Dembele na. Voor de rest was het bijna allemaal shit.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/7785061
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb nu 4 maal een 95 rated speler gepacked en ben nog ontevredenSossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:08:
[...]
Dat is ook zo, maar toch hoop je stiekem iets leuks te packen. Ben er ook totaal niet rouwig om, maar had toch liever een andere speler gezien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is inderdaad wel heel matig ja. Zo slecht is het bij mij nu ook weer niet, maar als ik af en toe zie wat vrienden of andere bekende van me packen die 0 euro hebben uitgegeven denk ik ook wtf.Paffelton schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Mijn hoogste/duurste kaart in een heel seizoen uit pakketjes is tot nu toe regular Dybala geweest, toen ie net 60k was. Dat is met iedere week Div rivals rang 3 pakketjes, iedere week de marque matchups voltooien, af en toe een keer squad battles en af en toe keer weekend league.
Het is dat ik nog semi actief handel af en toe, anders had ik helemaal een frot team gehad op dit moment.
Dat dusBossie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Ik heb nu 4 maal een 95 rated speler gepacked en ben nog ontevreden
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik snap je eerste zin niet echt, ik kan toch niet bepalen wat ik wel of niet pack? Of bedoel je dat ik die 200 eu beter ergens anders aan had kunnen besteden?Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Dan heb je iets niet goed gedaan met die paar honderd euro. Als je gelijk goed was gaan handelen was je meer richting mijn onderstaand team gegaan.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/7785061
En je link doet het btw niet dus ik kan je team niet zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Sossage23 op 19-06-2019 11:17 ]
Ik heb in heel fifa 19 ook weinig bijzonders gepacked. In het begin wel fp gekocht, maar niks bijzonders. Maar uit deze packs komt wel een waarde, een waarde waar ik mee ben gaan handelen. In het begin flinke winsten gemaakt met heel veel spelers die toen de sbc's kwamen 3x over de kop gingen. Spelers op juiste moment verkopen etc.Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:17:
[...]
Ik snap je eerste zin niet echt, ik kan toch niet bepalen wat ik wel of niet pack? Of bedoel je dat ik die 200 eu beter ergens anders aan had kunnen besteden?
Dus ook al pack je niks, het is altijd een waarde en daar moet je gewoon heel slim mee om gaan.
Er wordt van alles geregistreerd. Dat was vorig jaar zo, waarom nu niet?Paffelton schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:37:
Zucht, van drie Major competities de TOTS SBC gedaan, drie keer een keeper -.-. Wellicht volgend jaar toch eens voor een paar euro FIFA points kopen, begin steeds meer in de alu hoedjes verhalen te geloven dat er bij een account geregistreerd wordt of ie ooit extra geld in FIFA gestoken heeft.
Maar juist om deze reden krijgen ze geen cent van mij.
Ik heb het idee dat alles is opgezet om maar extra inkomsten te genereren inclusief ai.
Gewoon handelen. Dat werkt dit jaar prima.
Ik pack 99% ook rommel. Snap daarom zo'n freezer ook niet in draft. Krijg je jumbo goud pakketjes, jippie.
Btw ik heb genoeg andere dingen te doen dan zo'n freezer , dus pc gewoon aan gelaten, anderhalf uur nu. Enige manier om dat soort lui ook uit te roeien.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 19-06-2019 11:29 ]
Was jij niet degene die fifa 19 2x had gekocht op de console en pc?Harribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:26:
[...]
Maar juist om deze reden krijgen ze geen cent van mij.
Ja omdat ik eerst ps4 had. Dat verhaal ken je toch?Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:28:
[...]
Was jij niet degene die fifa 19 2x had gekocht op de console en pc?
Dat is ook zo, en met die munten ben ik wel aan de gang gegaan.Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Ik heb in heel fifa 19 ook weinig bijzonders gepacked. In het begin wel fp gekocht, maar niks bijzonders. Maar uit deze packs komt wel een waarde, een waarde waar ik mee ben gaan handelen. In het begin flinke winsten gemaakt met heel veel spelers die toen de sbc's kwamen 3x over de kop gingen. Spelers op juiste moment verkopen etc.
Dus ook al pack je niks, het is altijd een waarde en daar moet je gewoon heel slim mee om gaan.
Alleen ben me er ook bewust van dat ik gewoon heel veel munten heb verspeeld aan sbc's bijv.
De Pato flashback, de Chicarito flashback, die gewoon voor 200k gedaan moest worden als je geen spelers had. Daar heb ik gewoon zoveel munten verspeeld terwijl er nog zoveel betere kaarten kwamen. Dit is ook een les die geleerd heb voor FIFA 20.
Sommer, Oblak, Tadic en Marquinhos die ik waarschijnlijk wel ga gebruiken.Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:16:
[...]
Dat dusDaarom verwacht ik van EA donderdag player pick TOTS Neymar (of als backup Mbappe) anders heb ik echt alleen maar pech gehad deze fifa.
@Sossage23
Zolang je er maar mee gespeeld toch, daar gaat het uiteindelijk, niet dat je iets meer muntjes hebt aan het einde
[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 19-06-2019 11:32 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Thnx! Heb Wijnaldum voor de sbc van Ronaldo èèn WL gebruikt, beviel prima alleen Pogba ziet er ook wel leuk uit. Zeker qua lengte en wf. Misschien de EA tax toch maar voor lief nemen.Joster schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Dan zou ik zeker een keer Wijnaldum proberen ja. Zet hem in het midden (10 chem door VVD) en Eriksen rechts in je start opstelling. Kan je vervolgens iedere rechtsback uit de PL kwijt
Ja dat was dus het probleem met die Chicarito, misschien 15 potjes gebruikt en daarna in een SBC geflikkerd.Bossie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:32:
[...]
Sommer, Oblak, Tadic en Marquinhos die ik waarschijnlijk wel ga gebruiken.
@Sossage23
Zolang je er maar mee gespeeld toch, daar gaat het uiteindelijk, niet dat je iets meer muntjes hebt aan het einde
Om het plaatje af te maken, net Ligue 1 Conforama 81+ SBC gedaan, had toch nog 10 untradable Ligue 1 rare players. Resultaat: Mandanda en Ruffier =). Keepers, keepers everywhere...Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:15:
[...]
Dat is inderdaad wel heel matig ja. Zo slecht is het bij mij nu ook weer niet, maar als ik af en toe zie wat vrienden of andere bekende van me packen die 0 euro hebben uitgegeven denk ik ook wtf.
geestdodend werk om al die pakjes te openen bij de release van FIFA. Ik heb echt geen zin om dat handelen allemaal uit te zoeken. Ik volg wel futchief bijvoorbeeld maar dat doen meerdere mensen. Volgens mij kun je ook prima investeren in fitnesskaartjes.Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:20:
[...]
Ik heb in heel fifa 19 ook weinig bijzonders gepacked. In het begin wel fp gekocht, maar niks bijzonders. Maar uit deze packs komt wel een waarde, een waarde waar ik mee ben gaan handelen. In het begin flinke winsten gemaakt met heel veel spelers die toen de sbc's kwamen 3x over de kop gingen. Spelers op juiste moment verkopen etc.
Mijn pc staat nu bijna 3 uur aan wegens die freezer.
Hij houdt het wel lang vol.
Volgens mij koopt hij ochtends toegang tot draft online, begint een wedstrijd en freezt en gaat vervolgens naar zijn werk.
Je komt online toch wel het ergste soort low life wat zich op deze planeet begeeft tegen...
Volgens mij koopt hij ochtends toegang tot draft online, begint een wedstrijd en freezt en gaat vervolgens naar zijn werk.
Je komt online toch wel het ergste soort low life wat zich op deze planeet begeeft tegen...
Maar waarom ga jij er niet uit? Je tegenstander heeft allang de win ontvangenHarribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:55:
Dat denk ik nl niet.chengbondkwok schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:02:
[...]
Maar waarom ga jij er niet uit? Je tegenstander heeft allang de win ontvangen
En ben druk met andere dingen dus geen haast.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 19-06-2019 13:10 ]
Maar dit is gewoon een soort van cheat, waardoor jij niks meer kan doen, leaved en hij een win bij kan schrijven en naar ronde 2 gaat of hoe moet ik het zien?Harribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:55:
Ik denk dat jullie toch gelijk hebben want ik kan inloggen in de companion app. Dat kan niet als ik op de pc nog ingelogd ben.Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:14:
[...]
Maar dit is gewoon een soort van cheat, waardoor jij niks meer kan doen, leaved en hij een win bij kan schrijven en naar ronde 2 gaat of hoe moet ik het zien?
Goede cheat, het mag blijkbaar van ea
edit: hele pc was gefreezt zo bleek
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-06-2019 13:21 ]
Het lijkt mij vrij zeker dat hij zijn win allang heeft.Harribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:09:
[...]
Dat denk ik nl niet.
En ben druk met andere dingen dus geen haast.
https://www.reddit.com/r/...d6/cheating_in_fut_draft/
Geestdodend is het zeker haha. En kansloos eigenlijk ook gezien de kans op uberhaupt een walkout.harrybeuker schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:33:
[...]
geestdodend werk om al die pakjes te openen bij de release van FIFA. Ik heb echt geen zin om dat handelen allemaal uit te zoeken. Ik volg wel futchief bijvoorbeeld maar dat doen meerdere mensen. Volgens mij kun je ook prima investeren in fitnesskaartjes.
Ik doe eigenlijk hetzelfde, maar wacht altijd ff tot de eerste promo (OTW).Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 13:20:
[...]
Geestdodend is het zeker haha. En kansloos eigenlijk ook gezien de kans op uberhaupt een walkout.
Vorig jaar Lacazette OTW in het begin gepakt, maar dit jaar helaas geen Ronaldo (of iets anders).
Laatste 2 dagen opvallend veel potjes in DR die voor mij nadelig uitpakken. De betere partij zijn, heel veel kansen krijgen, maar alsof er een magneet in de doelpalen en lat zit. Ieder klutsbal valt aan de andere kant natuurlijk goed, waardoor ik onnodig veel verlies. Ik krijg 10 corners in een wedstrijd, niks gaat erin. Hij krijgt 1 of 2 corners, bij voorkeur in minuut 45 of 89 en die gaan er op de lulligste manieren in vaak via via.
Het blijft een bijzonder spel af en toe...
Ik scoor sowieso al een tijdje vrijwel geen corners meer, terwijl Ballack, VVD en Blanc dat toch altijd regelmatig deden. Zijn is naar beneden koppen generfd ofzo?Bjorneby schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:37:
Laatste 2 dagen opvallend veel potjes in DR die voor mij nadelig uitpakken. De betere partij zijn, heel veel kansen krijgen, maar alsof er een magneet in de doelpalen en lat zit. Ieder klutsbal valt aan de andere kant natuurlijk goed, waardoor ik onnodig veel verlies. Ik krijg 10 corners in een wedstrijd, niks gaat erin. Hij krijgt 1 of 2 corners, bij voorkeur in minuut 45 of 89 en die gaan er op de lulligste manieren in vaak via via.
Nu je het zegt.. Valt mij ook op. Ik kop veel maar ze gaan er niet meer in lijkt hetBossie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Ik scoor sowieso al een tijdje vrijwel geen corners meer, terwijl Ballack, VVD en Blanc dat toch altijd regelmatig deden. Zijn is naar beneden koppen generfd ofzo?
Naar mijn gevoel niet, ik scoor juist veel meer corners. VVD, Gullit en Militao scoren vrij regelmatig.Bossie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:08:
[...]
Ik scoor sowieso al een tijdje vrijwel geen corners meer, terwijl Ballack, VVD en Blanc dat toch altijd regelmatig deden. Zijn is naar beneden koppen generfd ofzo?
Gek toch, dat het dus ook voor iedereen blijkbaar weer anders aanvoeld.Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:41:
[...]
Naar mijn gevoel niet, ik scoor juist veel meer corners. VVD, Gullit en Militao scoren vrij regelmatig.
Wat Bossie ook zegt, alles gaat idd over en naar de grond koppen gebeurt bijna tot niet meer.
Ik geef altijd voor met l1 en vierkantje. Corners volle kracht iets in het verlengde van de penaltystip. Win eigenlijk vrij veel kopballen, maar ook regelmatig over/naast.Bjorneby schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:29:
[...]
Gek toch, dat het dus ook voor iedereen blijkbaar weer anders aanvoeld.
Wat Bossie ook zegt, alles gaat idd over en naar de grond koppen gebeurt bijna tot niet meer.
Doe sinds kort een korte corner laat een speler naar de corner vlag komen en wip de bal op en dan voorzet met L1, moet je is kijken hoeveel meer je scoort. Is gewoon een fout in het spel zoals de bolasie flick I knowBean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:18:
[...]
Ik geef altijd voor met l1 en vierkantje. Corners volle kracht iets in het verlengde van de penaltystip. Win eigenlijk vrij veel kopballen, maar ook regelmatig over/naast.
Gebruik dit vooral bij tegenstanders die bolasie en de la kroket doen
Die korte variant doe ik ook wanneer ze de keeper naar voren plaatsen. Dan neem ik deze korte variant. Blijft de keeper in de goal dan gooi ik hem voor (wissel natuurlijk ingame wel wat af om niet te voorspelbaar te zijn).FidoDido schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:09:
[...]
Doe sinds kort een korte corner laat een speler naar de corner vlag komen en wip de bal op en dan voorzet met L1, moet je is kijken hoeveel meer je scoort. Is gewoon een fout in het spel zoals de bolasie flick I knowmaar aangezien ik die niet kan dan maar deze variant.
Gebruik dit vooral bij tegenstanders die bolasie en de la kroket doenonder hem mom van if you can't beat them join them
Dan wil ik de spelers ook wel naar de 2e paal sturen als ze de keeper naar voren gooienBean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:33:
[...]
Die korte variant doe ik ook wanneer ze de keeper naar voren plaatsen. Dan neem ik deze korte variant. Blijft de keeper in de goal dan gooi ik hem voor (wissel natuurlijk ingame wel wat af om niet te voorspelbaar te zijn).
2e paal kop ik echt nagenoeg niks bij binnen. Wat is jouw truc daarbij, hoe geef je die voorzet?Harribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:50:
[...]
Dan wil ik de spelers ook wel naar de 2e paal sturen als ze de keeper naar voren gooien
Dat weet ik nietBean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 22:59:
[...]
2e paal kop ik echt nagenoeg niks bij binnen. Wat is jouw truc daarbij, hoe geef je die voorzet?
Lukt ook niet altijd.
Ik weet niet of je de bal hoger kunt voorzetten, dat zal wrs helpen. Ben niet zo thuis in de extra's
Laatste tijd veel rivals gespeeld, opgeklommen naar 1900 puntjes, dat mag natuurlijk niet hè, dus een giga lose streak en nu op 1350MadMoody schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 13:12:
[...]
Dat van die series herken ik wel ja. Want het werkt inderdaad ook andersom. Soms kan ik een aantal wedstrijden niet verliezen terwijl ik dan soms niet eens zo goed speel. Ik geloof er niet in dat dat aan tegenstanders ligt. Het zit in het spel. Als ik terecht verlies heb ik er geen moeite mee, maar juist het gevoel hebben oppermachtig te zijn en dan toch te verliezen, dat frustreert!
Vanavond was totaal frustrerend, ik heb in 3 potten denk ik wel 10x de paal/lat geraakt en bij mn tegenstander vloog iedere kans erin.
Soms vraag ik me af waarom ik dit spel ieder jaar weer blijf kopen
Dat gevoel had ik vanavond ook. Eerst de openstaande squadbattle wedstrijden op 1 na hoogste niveau, nieuwe 442 formatie geprobeerd met Perisic FBD en Gomez TOTS als ST, liep heerlijk, Perisic kwam in de bal en verzorgde de assists voor Gomez.Nachtapotheker schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:37:
[...]
Laatste tijd veel rivals gespeeld, opgeklommen naar 1900 puntjes, dat mag natuurlijk niet hè, dus een giga lose streak en nu op 1350
Vanavond was totaal frustrerend, ik heb in 3 potten denk ik wel 10x de paal/lat geraakt en bij mn tegenstander vloog iedere kans erin.
Toen Rivals, 6 potjes, 1 winst 1 gelijk en 4 verlies.. ballen die van de voet afspringen als deze al aangenomen zijn, staande tackle die niet meer lijkt te werken, hele vreemde botsingen in de 16 waar een penalty tegen uit voort komt, schoten die normaliter 9/10x een goal zijn, nu zelfs finaal mis?
Normaal heb je al snel door dat het zo’n avond word, maar ik moest toch nog even die win pakken
Ik heb het gevoel dat de slechte servers van. eA het spel dusdanig beïnvloeden, dat het de ene keer lekker speelt (op rustige tijden) en andere keren de meest onvoorspelbare dingen gebeuren, zoals de meest simpele ballen die van je voet afspringen, belachelijke scrimmages en ga zo maar door.
Hopelijk pakken ze dit probleem aan in Fifa 20
Ik zou er niet op rekenen, deze ervaringen heb ik al sinds fut bestaatkwdtje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 06:57:
Ik heb het gevoel dat de slechte servers van. eA het spel dusdanig beïnvloeden, dat het de ene keer lekker speelt (op rustige tijden) en andere keren de meest onvoorspelbare dingen gebeuren, zoals de meest simpele ballen die van je voet afspringen, belachelijke scrimmages en ga zo maar door.
Toch wel een aderlating dan, want het heeft zoveel invloed op het spel. Ene moment speel je een vloeiende pot, andere moment is het zo traag en onvoorspelbaar als wat.
Gisteravond de Weekly Objectives allemaal voltooid. Kreeg uit dat 50k pakketje ook nog 93 Benitez en 85 Koke dus dat viel niks tegen, maar jesus christ wat een gedoe met die TOTW objective, dan geef je een assist maar win je niet dan geef je geen assist maar win je wel, dan geef je wel weer een assist en speel je in minuut 95 nog gelijk. Uiteindelijk toch wel een paar uur mee bezig geweest terwijl het maar 3 wedstrijdjes waren.
Hebben jullie tips voor mijn team?
Donnarumma, Izzo, Koulibaly, Cancelo en El Shaarawy zijn tradeable.
Na enige tijd 433-4 gespeeld te hebben heb ik het idee dat mijn LW en RW geen heel hoog
rendement hebben. Het speelt leuk, maar verder dan leuke acties en een te klein aantal voorzetten die binnen gewerkt worden wordt het niet naar mijn mening. Misschien mijn speelstijl aanpassen en gaan voor 4222 of kiezen voor custom tactics dat de LW en RW niet de vleugels op moeten zoeken maar in naar binnen moeten snijden.
Iemand ervaring of tips? Heb 200k en twijfel om Cancelo TOTS te vervangen voor zijn OTW, om een investering in het middenveld te kunnen doen, De Rossi valt als CM (met verdedigende tactics) uit te toon t.o.v. de rest van de selectie. Zit meer aan een allrounder te denken als Fabian of Allan.
Donnarumma, Izzo, Koulibaly, Cancelo en El Shaarawy zijn tradeable.
Na enige tijd 433-4 gespeeld te hebben heb ik het idee dat mijn LW en RW geen heel hoog
rendement hebben. Het speelt leuk, maar verder dan leuke acties en een te klein aantal voorzetten die binnen gewerkt worden wordt het niet naar mijn mening. Misschien mijn speelstijl aanpassen en gaan voor 4222 of kiezen voor custom tactics dat de LW en RW niet de vleugels op moeten zoeken maar in naar binnen moeten snijden.
Iemand ervaring of tips? Heb 200k en twijfel om Cancelo TOTS te vervangen voor zijn OTW, om een investering in het middenveld te kunnen doen, De Rossi valt als CM (met verdedigende tactics) uit te toon t.o.v. de rest van de selectie. Zit meer aan een allrounder te denken als Fabian of Allan.
ik heb ook een vraagje over mijn Bundesliga team (https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8657061)
Ik ben voorlopig nog volop mee om de fut swap deals te verzamelen. Vermits er een TOTS Bundesliga optie is zou ik logischer wijze hiervoor willen gaan. Anderzijds is de kans op Sommer/Trapp/Haller weer zo reuzegroot dat ik meer en meer begin te twijfelen over de mid icon optie. Niet dat ik hier een Pele zal ophalen, but you never now..
Een icon zou wel kunnen helpen om een SBC icon te doen, maar ik ben zo goed als blut (120k), dat ik betwijfel of dit wel haalbaar is (ook niet meer mee met traden de laatste tijd, tijdsgebrek....) gezien enkele uitzonderingen buiten beschouwing toch +1M draaien (PC, muv icon dan)
Dilemma's!
Ik ben voorlopig nog volop mee om de fut swap deals te verzamelen. Vermits er een TOTS Bundesliga optie is zou ik logischer wijze hiervoor willen gaan. Anderzijds is de kans op Sommer/Trapp/Haller weer zo reuzegroot dat ik meer en meer begin te twijfelen over de mid icon optie. Niet dat ik hier een Pele zal ophalen, but you never now..
Een icon zou wel kunnen helpen om een SBC icon te doen, maar ik ben zo goed als blut (120k), dat ik betwijfel of dit wel haalbaar is (ook niet meer mee met traden de laatste tijd, tijdsgebrek....) gezien enkele uitzonderingen buiten beschouwing toch +1M draaien (PC, muv icon dan)
Dilemma's!
Ik zou gewoon voor die Icon gaan, misschien pack je wel Ballack, die zou dan mooi ipv Boateng in je team kunnen staan.trees schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:53:
ik heb ook een vraagje over mijn Bundesliga team (https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8657061)
Dilemma's!
Mss had ik er nog wel moeten aan toevoegen dat in-game Witsel en Boateng uiteraard nog van plek wisselenSossage23 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:16:
[...]
Ik zou gewoon voor die Icon gaan, misschien pack je wel Ballack, die zou dan mooi ipv Boateng in je team kunnen staan.
Hier hetzelfde FB David Luiz kopt alles er inBean77 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:41:
[...]
Naar mijn gevoel niet, ik scoor juist veel meer corners. VVD, Gullit en Militao scoren vrij regelmatig.
Het helpt om je gehele aanval TOTW te maken en je middenveld. Dan lever je in op kwaliteit, maar je komt uiteindelijk altijd wel iemand tegen waar je van kan winnenSossage23 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 07:53:
Gisteravond de Weekly Objectives allemaal voltooid. Kreeg uit dat 50k pakketje ook nog 93 Benitez en 85 Koke dus dat viel niks tegen, maar jesus christ wat een gedoe met die TOTW objective, dan geef je een assist maar win je niet dan geef je geen assist maar win je wel, dan geef je wel weer een assist en speel je in minuut 95 nog gelijk. Uiteindelijk toch wel een paar uur mee bezig geweest terwijl het maar 3 wedstrijdjes waren.
Datzelfde doe ik met challenges met landen. Als ik maar 1 spanjaard heb bijvoorbeeld ga ik alles via hem spelen en speel ik daardoor zo slecht dat ik niks win.
Toen ik de reactie verzond, kwam ik daar inderdaad ook al achter dat dat waarschijnlijk in-game zo stond.trees schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:25:
[...]
Mss had ik er nog wel moeten aan toevoegen dat in-game Witsel en Boateng uiteraard nog van plek wisselen
Had alleen geen zin om m'n reactie nog aan te passen
Iknow, maar had geen TOTW spelers in m'n club en had maar de munten voor een TOTW spelerDeBers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:34:
[...]
Het helpt om je gehele aanval TOTW te maken en je middenveld. Dan lever je in op kwaliteit, maar je komt uiteindelijk altijd wel iemand tegen waar je van kan winnenDan weet je in ieder geval zeker dat je de assist maakt met een TOTW.
Datzelfde doe ik met challenges met landen. Als ik maar 1 spanjaard heb bijvoorbeeld ga ik alles via hem spelen en speel ik daardoor zo slecht dat ik niks win.
Verratti en Thiago Mendes uit de Player Picks, kan niet klagen denk ik. Succes met de keepers.
Thiago Silva uit de pick. Ik had Marquinhos al naast fb david Luiz. Welke van de twee zal ik houden?
Vanochtend wel flink wat packluck in mijn Rivals rewards, had in Div 4, rank II (2x mega pack, 2x rare players pack, 2x Jumbo premium gold pack):
- Ederson
- TOTS José Fonte
- TOTS Cano
- Kompany
- Carvalho
- Bruno Fernandes
Mendy en Guzmán uit de player picks, dus dat is op zich ook prima.
En uit de tradeable gold 3 packs ook nog TOTS cabrera en Benzema.
Ben dus prima te spreken over deze week
- Ederson
- TOTS José Fonte
- TOTS Cano
- Kompany
- Carvalho
- Bruno Fernandes
Mendy en Guzmán uit de player picks, dus dat is op zich ook prima.
En uit de tradeable gold 3 packs ook nog TOTS cabrera en Benzema.
Ben dus prima te spreken over deze week
[ Voor 15% gewijzigd door [MAUS] op 20-06-2019 10:15 ]
De EA troll blijf maar doorgaan. Geen Neymar en ook geen Mbappe als troostprijs. Thauvin en Marquinhos zijn de spelers uit de picks. Hopelijk komen er nog leuke sbc's uit waar ik ze in kan gooien.
352 of 51212, anders thiago silva als RB met zijn high/highDeBers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:11:
Thiago Silva uit de pick. Ik had Marquinhos al naast fb david Luiz. Welke van de twee zal ik houden?
Rewards: Verratti en Di Maria.
Packs ook geopenend aangezien ik Thiago Silva / Lala niet in Ultimate Tots verwacht; een IF, LATAM TOTs, Fernandinho en een stapeltje 83/84.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 20-06-2019 10:40 ]
Oeh. Ik hou van je gedachtengang. Maar dan met een van de drie op eenzame cdm ter vervanging van de dwerg kante. Ik speel alleen met een BPL conf1 hybride.. Dus even puzzelen of dat mogelijk is.Bossie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:30:
[...]
352 of 51212, anders thiago silva als RB met zijn high/high
Rewards: Verratti en Di Maria.
Packs ook geopenend aangezien ik Thiago Silva / Lala niet in Ultimate Tots verwacht; een IF, LATAM TOTs, Fernandinho en een stapeltje 83/84.
Conf1, maar Brazilianen zijn sowieso makkelijk te linken.DeBers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:49:
[...]
Oeh. Ik hou van je gedachtengang. Maar dan met een van de drie op eenzame cdm ter vervanging van de dwerg kante. Ik speel alleen met een BPL conf1 hybride.. Dus even puzzelen of dat mogelijk is.
Heb zelf een soortgelijke optie, speel nu achterin met RTTF Alonso, POTY VVD, Blanc, TOTS Ederson en Da Costa, maar heb TOTS Telles, FB Luiz en TOTS Marquinhos on de bank.
Vooral Alonso -> Telles is een leuke upgrade, maar VVD gaat echt nergens heen
Mwah.. Ik heb gecheckt, maar ik krijg het niet voor elkaar om het te laten linken. Ik wil ook niet van taktiek wijzigen. Ik wil uiteindelijk 4321 en 41212 blijven spelen. En ik speel met neymar, mbappe en son. Deze krijg ik in die andere systemen niet gelinkt zonder veel op het schop te gooien.Bossie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:01:
[...]
Conf1, maar Brazilianen zijn sowieso makkelijk te linken.
Heb zelf een soortgelijke optie, speel nu achterin met RTTF Alonso, POTY VVD, Blanc, TOTS Ederson en Da Costa, maar heb TOTS Telles, FB Luiz en TOTS Marquinhos on de bank.
Vooral Alonso -> Telles is een leuke upgrade, maar VVD gaat echt nergens heen
Wel ga ik nif Alex sandro vervangen met tots telles. Thanks voor de tip. Dat is echt een flinke upgrade.
Ik heb Marquinhos en ben daar wel tevreden over. Aardig beest met Laporte aan zijn zijdeDeBers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:11:
Heb Mbappe 88 goldcard maar weer erin gezet ipv tots Thauvin, kan daar toch minder goed mee overweg. Iemand anders wel goede ervaringen met Thauvin tots? Misschien gebruik ik m verkeerd. Speel 4-1-2-1-2 en dan staat ie op de Rm positie
[ Voor 28% gewijzigd door Bjorneby op 20-06-2019 15:27 ]
Ik had Thiago Silva en Verrati als picks, niet slecht maar kon beter, heb ze meteen door de Depay SBC gehaald en schilde redelijk in de kosten. Had gelukkig ook nog paar untradeable Ligue 1 TOTW, want de prijzen voor TOTW spelers in het algemeen slaat echt nergens meer op. Welke idioot betaald er 50+k voor een 81 rated TOTW speler
Eens. Ik speel met Marquinhos nu met daarnaast David Luiz FB. Mooi duo. Sindsdien weinig tegengoals.Bjorneby schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:24:
[...]
Ik heb Marquinhos en ben daar wel tevreden over. Aardig beest met Laporte aan zijn zijde
Heb Mbappe 88 goldcard maar weer erin gezet ipv tots Thauvin, kan daar toch minder goed mee overweg. Iemand anders wel goede ervaringen met Thauvin tots? Misschien gebruik ik m verkeerd. Speel 4-1-2-1-2 en dan staat ie op de Rm positie
En ik ben voor de SIF Mbappe gegaan. Blijft een lekkere speler met vloeiende fakeshots en snelle 90graden draai (geen idee hoe je dit trucje noemt. stickje naar voren en zijkant.).
Ik ga Thiago Silva in de Vieira SBC gooien om mijn kante te vervangen. Met de futswap Modric en Marquinhos ben ik er al bijna.
Met de picks van vandaag en wat ander spul Ronaldo maar afgemaakt.
https://www.futbin.com//19/squad/6593717
Dit is nu het team. Heb ook nog 2 miljoen te besteden dus maar even kijken of ik nog wat ga halen tijdens Ultimate TOTS. En anders grote pack opening
Dit is nu het team. Heb ook nog 2 miljoen te besteden dus maar even kijken of ik nog wat ga halen tijdens Ultimate TOTS. En anders grote pack opening
Jezus wat een team. Ik zou Sterling en Kanté vervangen.Amelandbor schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:04:
Met de picks van vandaag en wat ander spul Ronaldo maar afgemaakt.
Tja, zo herkenbaar...Nachtapotheker schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 23:37:
[...]
Laatste tijd veel rivals gespeeld, opgeklommen naar 1900 puntjes, dat mag natuurlijk niet hè, dus een giga lose streak en nu op 1350
Ik heb er helemaal geen moeite mee om te verliezen als ik duidelijk de mindere ben. Maar met dit spel kun je dus gewoon ook verliezen als je veel sterker bent. Deze week 2 avonden gespeeld en de ene avond ALLES gewonnen, en avond 2 ALLES verloren. Dat kan toch niet he?
Met twee miljoen zou ik voor de Viera SBC gaan en de packs tijdens ultimate tots openen.Sossage23 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:06:
[...]
Jezus wat een team. Ik zou Sterling en Kanté vervangen.
Omdat EA steeds maar niet thuis geeft met de rewards moeten we het zelf maar doen en Neymar zijn upgrade zelf maar regelen
https://www.futbin.com/19/squad/7785061 (ingame, start anders voor vol chem).
Marquinhos maar even aankijken en anders Militao o o o maar terughalen. Aouar sbc maar gedaan en met hem ook een goede sub erbij naast dembele en mertens/gomez.
Deze WL proberen goud 2 te halen en dan in relax mode tot fifa 20.
Marquinhos maar even aankijken en anders Militao o o o maar terughalen. Aouar sbc maar gedaan en met hem ook een goede sub erbij naast dembele en mertens/gomez.
TOTS Andrada 87 doelman uit pakje.
Nou zeg, wel 20.000 waard op de TL.
Goed ik pack wel ff een TOTS....
Nou zeg, wel 20.000 waard op de TL.
Goed ik pack wel ff een TOTS....
Zoiets zat ik ook te denken, of ik ga eusebio verkopen en daar iets mee doenBossie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Met twee miljoen zou ik voor de Viera SBC gaan en de packs tijdens ultimate tots openen.
Heel herkenbaar, heb het eerder dit jaar nog niet zo extreem gehad als nu moet ik wel zeggen.MadMoody schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 17:32:
[...]
Tja, zo herkenbaar...
Ik heb er helemaal geen moeite mee om te verliezen als ik duidelijk de mindere ben. Maar met dit spel kun je dus gewoon ook verliezen als je veel sterker bent. Deze week 2 avonden gespeeld en de ene avond ALLES gewonnen, en avond 2 ALLES verloren. Dat kan toch niet he?
Zit net je reactie te lezen nadat ik wederom zo'n twijfelachtige wedstrijd had: al mijn statistieken beter, en toch 1-0 verliezen.Nachtapotheker schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:52:
[...]
Heel herkenbaar, heb het eerder dit jaar nog niet zo extreem gehad als nu moet ik wel zeggen.
Ballen op doel die er normaal invliegen, nu: paal, lat, afgeketst via een verdediger, net een voetje er tussen, ineens onmogelijke reddingen van de keeper van de tegenpartij, constant op de helft van mijn tegenstander, veel meer balbezit, veel meer schoten (en ook zuiverder). Hij is letterlijk 1x voor mijn doel geweest en scoorde meteen. Doodziek word ik daar van. Wat kun je immers nog meer doen dan je beste spel spelen?
Heeft iemand voor mij alsjeblieft een antwoord op 4222? Ik word elke keer weggespeeld. Enige wat enigszins helpt is een 41212 (narrow) vol op de aanval, maar dat hou ik natuurlijk niet 90 minuten vol (mijn tegenstander natuurlijk wel).
4231 werkt prima voor mij, 4222 is wel een echte ping-pong formatie waardoor inzakken voor mij vaak beter werkt dan druk zetten.Fraaank schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:16:
Heeft iemand voor mij alsjeblieft een antwoord op 4222? Ik word elke keer weggespeeld. Enige wat enigszins helpt is een 41212 (narrow) vol op de aanval, maar dat hou ik natuurlijk niet 90 minuten vol (mijn tegenstander natuurlijk wel).
Net bewust even mn rating van 1650 naar 1150 laten terugvallen om snel een paar potjes makkelijk te winnen om die TOTW swap te doen. Hopelijk lukt het alle swap deals te verzamelen voor die mid icon pack.
I like how you keep the mouse running...
Hier is het vanavond nog niet veel beter.. wel een wedstrijd gewonnenMadMoody schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:01:
[...]
Zit net je reactie te lezen nadat ik wederom zo'n twijfelachtige wedstrijd had: al mijn statistieken beter, en toch 1-0 verliezen.
Ballen op doel die er normaal invliegen, nu: paal, lat, afgeketst via een verdediger, net een voetje er tussen, ineens onmogelijke reddingen van de keeper van de tegenpartij, constant op de helft van mijn tegenstander, veel meer balbezit, veel meer schoten (en ook zuiverder). Hij is letterlijk 1x voor mijn doel geweest en scoorde meteen. Doodziek word ik daar van. Wat kun je immers nog meer doen dan je beste spel spelen?
Na de tots release is er toch geen zak meer aan, omdat geen enkel elftal nog een zwakke plek heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-06-2019 23:12 ]
Ik heb onlangs al mijn non rare gold spelers ingeleverd (brons had ik al gedaan via de upgrade SBC). Ik heb toch 3 TOTS spelers (Fonte als meest interessant) en een aantal walk-outs en borden gepackt (geen interessante spelers, maar wel goed als toekomstig SBC voer).
Ik wil nog graag de Bundesliga TOTS vrij spelen middels de swap SBC en daarna is het denk ik wel klaar voor mij met FIFA 20.
Welke spelers sprongen er voor jullie uit? Bij mij:
- Campbell (Prime). Vrij in het begin goedkoop deze SBC kunnen doen. Wel met de gedachte deze eventueel in te kunnen leveren. Hij is daarna nooit meer mijn basis uit gegaan. Heel (kop)sterk, een regelrechte tank, veel snelheid.
- Ibrahimovic (EOA). (kop) sterk, nagenoeg 2 benig, 5 star skill moves, schieten vanuit alle hoeken. Enige nadeel was zijn lage balance. Nu merk je dat zijn snelheid ook tekort aan het komen is omdat iedere verdediger nu heel snel is en ook goed kan koppen.
- Gomez (TOTS). Ik heb hem pas kort, maar dit is een wereldkaart. Heel snel, behendig, duikt goed in gaten en is bijna niet te pakken door de tegenstander.
- Matthaus (91). Een alleskunner op het middenveld. Goede passing, maar ook heel sterk in duels. Komt zelfs af en toe voor de goal terwijl hij toch echt op stay back staat, haha. Enige nadeel is zijn geringe lengte, maar daarom staat Rijkaard (Prime) naast hem. Goed duo.
Ik wil nog graag de Bundesliga TOTS vrij spelen middels de swap SBC en daarna is het denk ik wel klaar voor mij met FIFA 20.
- Campbell (Prime). Vrij in het begin goedkoop deze SBC kunnen doen. Wel met de gedachte deze eventueel in te kunnen leveren. Hij is daarna nooit meer mijn basis uit gegaan. Heel (kop)sterk, een regelrechte tank, veel snelheid.
- Ibrahimovic (EOA). (kop) sterk, nagenoeg 2 benig, 5 star skill moves, schieten vanuit alle hoeken. Enige nadeel was zijn lage balance. Nu merk je dat zijn snelheid ook tekort aan het komen is omdat iedere verdediger nu heel snel is en ook goed kan koppen.
- Gomez (TOTS). Ik heb hem pas kort, maar dit is een wereldkaart. Heel snel, behendig, duikt goed in gaten en is bijna niet te pakken door de tegenstander.
- Matthaus (91). Een alleskunner op het middenveld. Goede passing, maar ook heel sterk in duels. Komt zelfs af en toe voor de goal terwijl hij toch echt op stay back staat, haha. Enige nadeel is zijn geringe lengte, maar daarom staat Rijkaard (Prime) naast hem. Goed duo.
Tsja, zoiets zal ik denk ik ook moeten doen vandaag. Anders kom ik nooit aan de winst partijen met een assist van een TOTW speler. Gek word ik van dat soort opdrachten. Ik ga er gek genoeg toch anders van spelen, omdat ik ga zoeken naar de TOTW spelers die de assist moeten geven. Hierdoor loopt het spel voor geen meterEl Profesor schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 22:31:
Net bewust even mn rating van 1650 naar 1150 laten terugvallen om snel een paar potjes makkelijk te winnen om die TOTW swap te doen. Hopelijk lukt het alle swap deals te verzamelen voor die mid icon pack.
PSN: Patrick_D
Bij mij was het probleem dat ik die TOTW objective combineerde met die Ligue 1 speler die moest scoren voor die M'Vila TOTS. Op een gegeven moment deed ik er zolang over dat ik tegen mezelf zei: eerst die totw objective en daarna komt die Ligue 1 speler wel, daarna had ik ze binnen 3 wedstrijden allebei tegelijk gehaald.Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:43:
[...]
Tsja, zoiets zal ik denk ik ook moeten doen vandaag. Anders kom ik nooit aan de winst partijen met een assist van een TOTW speler. Gek word ik van dat soort opdrachten. Ik ga er gek genoeg toch anders van spelen, omdat ik ga zoeken naar de TOTW spelers die de assist moeten geven. Hierdoor loopt het spel voor geen meter
- Havertz (TOTS) Scoort echt op allerlei manieren. Loopt zo'n beetje 1 op 1 (439 partijen 432 goals).... Fysiek sterk genoeg, sterk in de lucht en 4* skills en de 5* weak foot.Goelan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:16:
Ik heb onlangs al mijn non rare gold spelers ingeleverd (brons had ik al gedaan via de upgrade SBC). Ik heb toch 3 TOTS spelers (Fonte als meest interessant) en een aantal walk-outs en borden gepackt (geen interessante spelers, maar wel goed als toekomstig SBC voer).
- Goretzka (TOTS) Fysiek beresterk, goed schot. Alleskunner op het middenveld. Enige nadeel misschien zijn 3* skills, maar draagt aanvallend en verdedigend zijn steentje bij.
- Icon Hernandez (91) - Eén van de vele spelers waarvan ik spijt heb te laten gaan
- Godin (End of an Era) Met shadow chem style een 99 rated CV, de complete centrale verdediger!
- Oblak (TOTS) Heb Ederson TOTS, Trapp TOTS gehad, maar voor mij is dit de beste keeper. 1 op 1 erg sterk!
Zo herkenbaar, gisteravond vrijwel alles gewonnen en dat weet je hoe het in de volgende sessie gaat.Nachtapotheker schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 23:08:
[...]
Hier is het vanavond nog niet veel beter.. wel een wedstrijd gewonnenmaar helaas weer gezakt in rating en zeker 3 potten verloren met gekkigheid zoals beschreven, ik ga me er niet druk meer om maken.
Na de tots release is er toch geen zak meer aan, omdat geen enkel elftal nog een zwakke plek heeft.
Twee potjes binnen 10 minuten met 0-2, alle ballen blijven aan mijn spelers plakken of stuiteren weg en enkele simpele pass mist kracht en/of richting.
Het laatste potje was het leukste
- Verratti steekt de zestien in en word nadat hij de bal krijgt op het moment van schieten van achteren neer gehaald, spel gaat door.
- Di Maria steekt de zestien in waarbij hij Veratti kruist. Verratti loopt in de richting waar de balheen moet en kan de bal simpel passen om Di Marie 1:1 te zetten. ik pass, verattie draait zich om en de bal gaat naar speler 10m terug in de dekking staat
En toch dit weekend weer 30 potjes doen ...
@pacod Havertsz is een klasse apart, die lijkt simpelweg elke bal binnen 30m afstand simpelweg binnen te schieten. Goretzka is ook geen ontsnappen aan als tegenstander, helaas had ik toen geen muntjes meer om hem te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 21-06-2019 09:10 ]
Lekker hoorBean77 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:19:
Omdat EA steeds maar niet thuis geeft met de rewards moeten we het zelf maar doen en Neymar zijn upgrade zelf maar regelen![]()
de speler kiezen die je moet hebben en dan als je met de muis op die kaart gaat staan komen er aan de rechterkant van de kaart allerlei dingen te staan, als het goed is staat er ook zo'n Fut Champions logo bij, als je die aanklikt wordt ie rood.buurman3 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:15:
[...]
Lekker hoorHoe krijg je die rode fut champs kaartjes in Futbin?
Leuk die Rivals. Zit nog in de eerste potjes, maar tref alleen maar de beste teams. Kom ik aan met mijn Eredivisie team van ca. 80 en steeds een tegenstander met een Galactico team van heb ik jou daar.
Heb Di Maria gebruikt, dat ging wel aardig. Strafschop uitlokken en met Di Maria nemenSossage23 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:52:
[...]
Bij mij was het probleem dat ik die TOTW objective combineerde met die Ligue 1 speler die moest scoren voor die M'Vila TOTS. Op een gegeven moment deed ik er zolang over dat ik tegen mezelf zei: eerst die totw objective en daarna komt die Ligue 1 speler wel, daarna had ik ze binnen 3 wedstrijden allebei tegelijk gehaald.
Weet iemand trouwens of je voor die Argentijnse speler ook een friendly mag doen?
Nee friendlies telt niet geloof ik.Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:18:
[...]
Heb Di Maria gebruikt, dat ging wel aardig. Strafschop uitlokken en met Di Maria nemen![]()
Weet iemand trouwens of je voor die Argentijnse speler ook een friendly mag doen?
Gewoon 1st goal win in je naam zetten, zorgen dat je de 1e goal maakt en 99 van de 100 keer leaven ze en heb je er 1 win bij. Je kan ook na de aftrap op pauze klikken en 3 goede spelers in het veld brengen en daarmee scoren. Ik had hem binnen 30 minuten gehaald in ieder geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Sossage23 op 21-06-2019 10:25 ]
thanks, zo eens even proberen.Sossage23 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:24:
[...]
Nee friendlies telt niet geloof ik.
Gewoon 1st goal win in je naam zetten, zorgen dat je de 1e goal maakt en 99 van de 100 keer leaven ze en heb je er 1 win bij. Je kan ook na de aftrap op pauze klikken en 3 goede spelers in het veld brengen en daarmee scoren. Ik had hem binnen 30 minuten gehaald in ieder geval.
Net de MM gedaan, 2x TOTS. 1x een vage Colombiaanse verdediger en 1x
Cavani
Ben je net ingestapt? Rond deze tijd van het jaar hebben de meeste spelers al een compleet team opgebouwd, en zijn de lager gerate teams al snel gemiddeld 85. De meesten zijn allemaal al een half jaar of langer bezig, vandaar dat je enkel tegen sterke teams speelt.3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:03:
Leuk die Rivals. Zit nog in de eerste potjes, maar tref alleen maar de beste teams. Kom ik aan met mijn Eredivisie team van ca. 80 en steeds een tegenstander met een Galactico team van heb ik jou daar.
Hier weer compleet niets uit de mm packs. Ook niet uit andere packs.
Hoogste rating was nzonzi 82,geen k waard. Heb ik de afgelopen week ook 3x gehad zelfs.
Ik krijg bijna niets dit jaar. Blijkbaar anderen wel? Waarom? Te weinig geld overgemaakt?
1x auba if in november, verder weinig uit een 700(?) packs dit jaar ?
Hoezo schandalig...
Tis maar goed dat er nog tots sbc's zijn anders moest ik echt alles zelf kopen.
Nog 3 spelers op mijn lijstje : Piatek, el sharawi en de dure Cancelo. Tots gomez, ronaldo vergeet ik maar.
Dan ben ik klaar zo'n beetje.
Ben wel benieuwd naar de mid icon sbc eind deze maand.
Denk dat we ook nog een rest of the world sbc krijgen? Zal even kijken of daar nuttige spelers bij zitten.
Hoogste rating was nzonzi 82,geen k waard. Heb ik de afgelopen week ook 3x gehad zelfs.
Ik krijg bijna niets dit jaar. Blijkbaar anderen wel? Waarom? Te weinig geld overgemaakt?
Hoezo schandalig...
Nog 3 spelers op mijn lijstje : Piatek, el sharawi en de dure Cancelo. Tots gomez, ronaldo vergeet ik maar.
Denk dat we ook nog een rest of the world sbc krijgen? Zal even kijken of daar nuttige spelers bij zitten.
[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 21-06-2019 12:03 ]
Hoe verander je je team naam? En is dat 1malig?
Ah ok. Ja, net een weekje bezig.El Profesor schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:10:
[...]
Ben je net ingestapt? Rond deze tijd van het jaar hebben de meeste spelers al een compleet team opgebouwd, en zijn de lager gerate teams al snel gemiddeld 85. De meesten zijn allemaal al een half jaar of langer bezig, vandaar dat je enkel tegen sterke teams speelt.
Toch nog een potje kunnen winnen. Goed verdedigen en snel rondtikken. Depay is wel een leuke spelers als je net begint.
Lampard uit mijn MM packs
Moet nog de 86, 86, 86, 85. 84. 83 en icon van Cruyff. En nog 8 TOTS spelers om erin te gooien.
Moet nog de 86, 86, 86, 85. 84. 83 en icon van Cruyff. En nog 8 TOTS spelers om erin te gooien.
[ Voor 3% gewijzigd door chengbondkwok op 21-06-2019 12:15 ]
Het is niet elke keer prijs he. Een week met zulke packs is heel normaal. Iedereen heeft dat wel eens.Harribo schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:11:
Hier weer compleet niets uit de mm packs. Ook niet uit andere packs.
Hoezo schandalig...
En daarnaast blijft het gewoon een ordinaire gokmachine. Ik denk dat we heel snel casino loos zouden zijn als iedereen met gegarandeerd meer geld eruit loopt dan dat ze erin stoppen.
edit: TOTS Piatek vond ik niks. Na 1 wedstrijd een sbc in gegooid. Cancelo hoor ik wel goede dingen over.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 21-06-2019 12:14 ]
Wat had je dan gedacht eind juni?3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:03:
Ok maar als ik hier lees, worden mensen wel aardig verwend. Ik pleit ook voor een apart topic voor de geluksvogels, ik word er aardig chagrijnig van aangezien ik nooit iets fatsoenlijk pack. Het geeft ook een verkeerd beeld : packs zuigen over het algemeen.Bean77 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:13:
[...]
Het is niet elke keer prijs he. Een week met zulke packs is heel normaal. Iedereen heeft dat wel eens.
En daarnaast blijft het gewoon een ordinaire gokmachine. Ik denk dat we heel snel casino loos zouden zijn als iedereen met gegarandeerd meer geld eruit loopt dan dat ze erin stoppen.
edit: TOTS Piatek vond ik niks. Na 1 wedstrijd een sbc in gegooid. Cancelo hoor ik wel goede dingen over.
Ik praat over vanaf het begin van fut 19 he? Niet een weekje.
Echt schandalig hoeveel pech ik heb.
Het is jammer dat het de laatste maanden fut 19 is, want anders wilde ik wel eens testen in hoeverre een keer geld over maken verschil maakt. Vertrouw ea voor geen meter. Geloof totaal niet in de toevalligheid, daar is mi ea echt veel te berekend en commercieel voor.
Whatever, leer er wel mee leven
Dus Piatek beviel niet? Mmm gezien de stats van futbin schijnt hij er veel in te knallen. Zoveel dat een paar al hun cr7 voor verkocht hebben.
Maar misschien is het jouw type speler ook niet, ik heb dat ook vaak.
Ben wel van mening dat een speler 30 wedstrijden zeker nodig heeft om echt goed te kunnen renderen.
Thanks voor de feedback
@3style snap je frustratie. Anders gewoon lekker in de kelder divisies ballen, schaam je niet voor, het gaat om de fun
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 21-06-2019 12:57 ]
Eigenlijk meer een gelijkwaardige (eerlijke) indeling van teams, maar kennelijk hebben veel spelers een sterrenelftal. Ben ik dan 1 van de weinigen met een gemiddeld elftal?
Vrees het wel...3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Eigenlijk meer een gelijkwaardige (eerlijke) indeling van teams, maar kennelijk hebben veel spelers een sterrenelftal. Ben ik dan 1 van de weinigen met een gemiddeld elftal?
Komen er vandaag nog meer Tots?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
ROTW en Ultimate TOTSpeeweeherman schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:03:
Komen er vandaag nog meer Tots?
En ultimate is een collectie van de vorige Tots? Heb net al mijn hoge overbodige untradables uitgegeven aan Aouar sbc, hopelijk nog wat leuke weekly objectives
[ Voor 22% gewijzigd door peeweeherman op 21-06-2019 13:24 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Met een 82-83 rated team kun je al een heel eind komen. Depay is een goede low rated. Met een verdedigend centrum van bijv. Bailley - Davinson Sanches kun je de meeste teams aardig afstoppen. Ik speel ook geregeld tegen teams die 10x of meer de waarde van mijn team zijn, maar win ook geregeld.3style schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Ah ok. Ja, net een weekje bezig.
Toch nog een potje kunnen winnen. Goed verdedigen en snel rondtikken. Depay is wel een leuke spelers als je net begint.