We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb hem als inval spits om na 70 minuten in te vallen als rechterspits in 41212(2). Kan er niks over zeggen nog, slechts paar potjes in laten vallen.Bossie schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:03:
Iemand hier die Mertens heeft gedaan, lijkt een goede optie voor RCAM n 4222/4321
Edit: Maar lengte voorin is belangrijk. Dus pas op dat je niet teveel midgets hebt rondlopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 15-06-2019 18:50 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb inmiddels van Basten gehaald, uiteindelijk 150k bij moeten leggen.Bean77 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Ik heb hem als inval spits om na 70 minuten in te vallen als rechterspits in 41212(2). Kan er niks over zeggen nog, slechts paar potjes in laten vallen.
Edit: Maar lengte voorin is belangrijk. Dus pas op dat je niet teveel midgets hebt rondlopen.
Twijfelde of Best zou lukken met untradebles, maar achteraf gezien had het makkelijk moeten lukken.
Van Basten voornamelijk als aanspeelpunt in de spits omdat ik idd all 2/3 midgets heb
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn idee ook! Hooguit 1 midgetBean77 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:57:
[...]
Thanks voor je berichtje. Ik ga zeker nog even verder rondkijken op youtube enz. en kijken wat voor team er uit gaat komen.Harribo schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:02:
[...]
105k is niet veel. Ten eerste zou ik een league kiezen en daar de spelers van kopen. Dit voor de chemie.
Wil je niet duur en toch veel keuze hebben, zou ik 1 van de volgende leagues kiezen : laliga, serie a, bundesliga.
Als je graag rondtikt, zou ik spelers kiezen die een vooral goed kunnen passen en die positioneel goed kunnen staan (stat shot->positioning).
Ook met een minder team kan je het veel tegenstanders nog wat lastig maken. Afgezien van hoe goed je dan oa. over speelt, zou ik me dan verdiepen in de tactieken en formaties. Genoeg online over te vinden.
Persoonlijk vind ik as-spelers en een goede keeper relevanter dan de backs en wingers. Maar dat is mijn ervaring.
Succes
Je kan er wel een paar hebben. L1 vierkantje voorzet (al dan niet met een opwippertje) vanaf de zijkant zijn erg OP. Dan heb je wel een luchtmacht nodig. Minimaal 5 a 6 lange spelers is wel een must. Ook voor korte corners en dan voorgeven.
Inmiddels 15-3 WL. 2x verloren tegen een tegenstander die gewoon beter was. De 3e keer stond ik bij rust 2-0 voor, niks aan de hand en na de rust een ongelooflijke input delay en spelers die aan het rennen waren met schoenen van 10 kilo aan hun voeten. Uiteindelijk 2-3 verloren. Ach kan gebeuren.
Nu op het psychologische punt dat ik niet verder durf te spelen omdat het nu altijd het punt is voor de vele verliespartijen. Niveau tegenstanders is ook opeens bizar goed. Nu maar ff laten liggen en morgen weer oppakken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
I like how you keep the mouse running...
https://www.futbin.com/19/squad/8562595
Misschien Ronaldo verkopen als ik al m'n wedstrijden van de WL heb gehad en dan TOTS van Persie en TOTS Dumfries kopen. Of gewoon eerst m'n hele club verkopen. Veel spelen doe ik toch niet meer na TOTS.
Ik had een slechte start op vrijdag en vandaag ging het eerst ook wisselend. Kimmich ingeruild voor Da Costa en MVB gehaald. MVB speelt prima tot nu toe, en kan Butra altijd nog gebruiken als supersub voor de laatste 30m.Fraaank schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 23:41:
Begon net als @Vestendrie heerlijk aan de WL, 8-2 geloof ik, sta nu natuurlijk weer 9-8 of 9-7, kan natuurlijk nooit lang goed gaan. Morgen Goud 3 binnenhalen, of Goud 2. Daarna eens even kijken of ik FB Depay ergens kan inpassen. Denk dat Messi weer naar de bank verhuisd dan. Moet dan maar zo'n startopstelling worden:
https://www.futbin.com/19/squad/8562595
Misschien Ronaldo verkopen als ik al m'n wedstrijden van de WL heb gehad en dan TOTS van Persie en TOTS Dumfries kopen. Of gewoon eerst m'n hele club verkopen. Veel spelen doe ik toch niet meer na TOTS.
Silver 1 is inmiddels binnen, nog 11 potjes om morgen even G3 te pakken.
Ook gehad! Prima spits. Liep 1 op 1 bij mij.El Profesor schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:02:
Zojuist baby van Basten gekocht omdat ik niet tevreden was over Griezmann, miste de ene na de andere grote kans. Iemand ervaring met (89) van Basten?
Staat altijd goed, neusje voor de goal en ook in de lucht sterk.
Moest plaats maken toen ik Jovic (94) TOTS packte.... anders had hij nog in mijn team gezeten.
wijze woorden
Als Griezmann met rechts schiet weet je al bijna zeker dat ie mist. Had je m wel op rechts opgesteld?El Profesor schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:02:
Zojuist baby van Basten gekocht omdat ik niet tevreden was over Griezmann, miste de ene na de andere grote kans. Iemand ervaring met (89) van Basten?
Mwah, Ben Yedder kopt er ook genoeg binnen.Bean77 schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:36:
[...]
Je kan er wel een paar hebben. L1 vierkantje voorzet (al dan niet met een opwippertje) vanaf de zijkant zijn erg OP. Dan heb je wel een luchtmacht nodig. Minimaal 5 a 6 lange spelers is wel een must. Ook voor korte corners en dan voorgeven.
Stond rechterspits in 41212-2. Met 3 star wf zou zijn rechts toch niet zo heel belabberd moeten zijn, of toch wel? Nu eerst eens kijken hoe MvB het gaat doen, ben benieuwd.buurman3 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 13:55:
[...]
Als Griezmann met rechts schiet weet je al bijna zeker dat ie mist. Had je m wel op rechts opgesteld?
Mijn ervaring is dat zn rechterpootje echt te zwak is, zeker in WL. Daardoor mist ie zoveel. Zie het ook bij tegenstanders, zeker bij degene die m links opstellen.El Profesor schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:03:
[...]
Stond rechterspits in 41212-2. Met 3 star wf zou zijn rechts toch niet zo heel belabberd moeten zijn, of toch wel? Nu eerst eens kijken hoe MvB het gaat doen, ben benieuwd.
Het lijkt wel of mijn team in slow-motion is gezet na de winreeks van gisteravond, gaat weer lekker vandaag.
Ook meerdere eigen goals, en passes die simpelweg niet connecten.
Hoe heet deze dribbel en heeft iemand wellicht een tutorial?
Heeft iemand hier ervaring met flashback Depay? Ik zoek nog een aangever voor RVP.
[ Voor 12% gewijzigd door peeweeherman op 16-06-2019 15:19 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
La Croqueta. Bloedirritant idd, lijkt wel geëxplodeerd de laatste weken.peeweeherman schreef op zondag 16 juni 2019 @ 15:18:
De laatste tijd heb ik regelmatig moeite om dribbelaars tegen te houden die in mijn box heel snel de bal van het linker naar het rechterbeen gooien en dat enkele keren achter elkaar, de verdediger is dan telkens een stap te laat.
Hoe heet deze dribbel en heeft iemand wellicht een tutorial?
Heeft iemand hier ervaring met flashback Depay? Ik zoek nog een aangever voor RVP.
Team speelt heerlijk, Neymar nog op de bank.
https://www.futbin.com/19/squad/8575196
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit zal denk ik ook wel de laatste WL zijn die ik tot zover speel. Waarschijnlijk staat er weinig meer op het spel qua beloning en dan is het maar de vraag of het een toevoeging is aan mijn team. Gold 3 is wel een leuke eindstation de komende weken. Net voordat het anti voetbal er massaal in komt.
G3 inmiddels ook binnen, qua gameplay misschien wel de slechste WL tot nu toe, tenzij het altijd zo slecht is op zaterdag. laatste potje stond ik overigens binnen 10m met 0-2 achter, maar uiteindelijk een RQ met 4-2Bean77 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:29:
Dit zal denk ik ook wel de laatste WL zijn die ik tot zover speel. Waarschijnlijk staat er weinig meer op het spel qua beloning en dan is het maar de vraag of het een toevoeging is aan mijn team. Gold 3 is wel een leuke eindstation de komende weken. Net voordat het anti voetbal er massaal in komt.
Waarschijnlijk nog een WL voor Ultimate TOTS en dan is het voor mij ook wel klaar.
Maar even serieus, wat speelt hij geniaal op de CAM positie. Tering, lekker spelertje. 91 in scoren en heb deadeye op hem gezet. Hij ramt er echt alles in ook van grote afstanden.
4 wedstrijden mee gespeeld en 7 goals. Wat een pegels die gozer
Ben na vandaag ook helemaal klaar met fifa online eigenlijk, een squad battles potje loopt nog soepeler en heeft eerlijkere gameplay
De 1 na de andere fout in de gameplay wordt constant uitgebuit het is onderhand gewoon geen voetbal wedstrijd meer plezier raakt eigenlijk wel een beetje op zo.
Heb met traden en sbc's maken meer plezier wat toch wel apart is voor een voetbalspel.
Denk van alle fifa's die ik heb gespeeld deze toch wel echt de meeste frustraties heeft opgeleverd
Gewoon lekker een potje ballen tegen mensen zonder rare dingen zou al goud waard zijn en heeft iedereen plezier van lijkt mij, denk dat veel meer mensen dan vrede hebben als ze verliezen althans ik ieder geval wel.
Inmiddels 8 wedstrijden en 15 goals. Wat een baas!Sleehond schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:55:
Net even de SBC voor TOTS van de Beek afgerond, die is binnen![]()
Maar even serieus, wat speelt hij geniaal op de CAM positie. Tering, lekker spelertje. 91 in scoren en heb deadeye op hem gezet. Hij ramt er echt alles in ook van grote afstanden.
4 wedstrijden mee gespeeld en 7 goals. Wat een pegels die gozer
Squad battles elite 3 geëindigd en Rivals sta ik alweer bijna rang 1. Voordeel van vakantie, vanaf morgen weer werken dus Rivals van de week maar even rang 2 veilig stellen. Misschien komend weekend weer eens WL proberen...
Waarom rivals grinden terwijl je met WL ook ruim voldoende krijgt voor rang 2?Sleehond schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:17:
[...]
Inmiddels 8 wedstrijden en 15 goals. Wat een baas!
Squad battles elite 3 geëindigd en Rivals sta ik alweer bijna rang 1. Voordeel van vakantie, vanaf morgen weer werken dus Rivals van de week maar even rang 2 veilig stellen. Misschien komend weekend weer eens WL proberen...
Uiteindelijk stond ik op 12 wins en had ik nog 6 wedstrijden over om goud 3, wat gewoon m'n doel was, binnen te halen. Verlies er weer 4 en het komt dus op de laatste wedstrijden aan. De een na laatste won ik nipt met 5-4 na gewoon met 4-1 voor te hebben gestaan en de laatste pot 3-2 verloren in minuut 95 terwijl de extra tijd 3 min. aangaf. Zelf verpest maar vanwege tijdgebrek alles heel snel achter elkaar moeten doen.
Er zat wel weer ongelofelijk veel bullshit in, het ergste was dat wanneer je gewoon aan het dribbelen was zonder sprint knop in te houden en dat die bal dan gewoon 10 meter vooruit schiet zonder dat ik ook maar op kruisje o.i.d. druk.
daarna 1 potje rivals en dat was egt top wat een wereld van verschil.
iig met pijn en moeite g2 gehaald dit weekend
Hoe ziet je team er uit? Bij mij was het inmixen van wat meer TOTS spelers de oplossing hier voor. Voorheen had ik ook minimaal 1 a 2 keer per wedstrijd dat een bal met 100km per uur van de voet stuiterde zonder dat je ook maar iets in hield. Heb ik sinds TOTS releases geen last meer van.Sossage23 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:48:
Wat een ongelofelijk schijt weekend heb ik weer gehad zeg. Begon 6-0 ging naar 6-4 naar 8-4.
Uiteindelijk stond ik op 12 wins en had ik nog 6 wedstrijden over om goud 3, wat gewoon m'n doel was, binnen te halen. Verlies er weer 4 en het komt dus op de laatste wedstrijden aan. De een na laatste won ik nipt met 5-4 na gewoon met 4-1 voor te hebben gestaan en de laatste pot 3-2 verloren in minuut 95 terwijl de extra tijd 3 min. aangaf. Zelf verpest maar vanwege tijdgebrek alles heel snel achter elkaar moeten doen.
Er zat wel weer ongelofelijk veel bullshit in, het ergste was dat wanneer je gewoon aan het dribbelen was zonder sprint knop in te houden en dat die bal dan gewoon 10 meter vooruit schiet zonder dat ik ook maar op kruisje o.i.d. druk.
De eerste potjes verloren door teghen bizarre tegenstanders en teams te spelen (volledig icon moments etc).
Daarna weer een winstreak van 7 potjes om vervolgens weer 5 op rij te verliezen.
Ik heb geen idee waar het mis gaat. Scoren gaat zo enorm moeizaam. De keepers van de tegenstander halen alles er uit. En alle ballen tegen mij vliegen er meteen in.
11-14. Mijn slechtste weekend league ooit.
Ik ga deze week investeren in mijn team. Kante vervangen door Vieira door de SBC af te maken.
Veel gameplay problemen, met wegvallende verbindingen of plotseling opzettende lag terwijl ik op winst stond. Last minute gelijkmakers en 3 penalty series. Heb op 1 pot na de Silver 1 niet eens weten te halen.
Heb ook vanwege familiedagen alles over 2 dagen moeten spelen wat mijn rust niet ten goede kwam
Komt er volgende week Ultimate TOTS en gaat er ook wat in de rewards komen trouwens?
Ik heb hem gehad maar vond hem om de een of andere reden erg lomp aanvoelen terwijl zn dribbel stats toch oke zijn. Misschien door zn lengte, was in ieder geval geen fan. Nu headliner Rashford erin, bevalt beter!El Profesor schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:02:
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Dan maar Rivals bijwerken deze week en de laatste punten pakken om komend weekend aan de WL mee te kunnen doen.
https://www.futbin.com//19/squad/8590882Paffelton schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:57:
[...]
Hoe ziet je team er uit? Bij mij was het inmixen van wat meer TOTS spelers de oplossing hier voor. Voorheen had ik ook minimaal 1 a 2 keer per wedstrijd dat een bal met 100km per uur van de voet stuiterde zonder dat je ook maar iets in hield. Heb ik sinds TOTS releases geen last meer van.
Dit is m'n team, in game speel ik meestal 4-3-2-1 of 4-2-3-1
https://www.futbin.com//19/squad/8591123
toch simpele rekensom?Bossie schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:35:
[...]
Waarom rivals grinden terwijl je met WL ook ruim voldoende krijgt voor rang 2?
met WL heb je max 12000 punten in 30 potjes
win je 30 potjes in rivals heb 18000 punten
Dit weekend toch WL gedaan. WAt een roalcoaster was dat. Vrijdag 14 potjes gedaan. 7-7. Zaterdag op de PS4 van mijn neef nog wat potjes gedaan omdat ik niet thuis was. Eerst 2 uur bezig geweest om dat ding bekabeld te krijgen ipv wifi
Zondagochtend nog 2 potjes gedaan no luck, slechte gameplay. 13-13. 4 wedstrijden om gold 3 te halen. Win de eerste en denk ga gewoon lekker spelen en zie wel waar het schip strand. Danzij CR7 OTW die binnen enkele minuten scoort 2 RQ en 1 overwinning van 3-0 Gold 2 binnengesleept!
[ Voor 45% gewijzigd door bvbal79 op 17-06-2019 11:51 ]
Tadic CL 86 - De Jong TOTS 91
Neres CL 84 - Vd Beek TOTS 90 - Ziyech HL 92
De Jong CL 84
Tagliafico TOTS 92 - Blind TOTS 92 - De Ligt FS 92 - Veltman CL 77
Onana TOTS 88
Veltman is natuurlijk eentje die compleet uit de toon valt
Zou het daarnaast interessant zijn Neres te vervangen voor TOTS Bergwijn 87?
Ook overweeg ik als het nog lukt Tadic te vervangen voor Van Persie TOTS 94
Denk dat als ik Bergwijn, Van Persie en Dumfries kan aanschaffen ik wel een maximaal eredivisie team heb staan. Of vergeet ik nog een goede speler....!?
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 17-06-2019 12:17 ]
Max 12000 punten plus WL rewardsbvbal79 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:47:
[...]
toch simpele rekensom?
Maar 12k is gegarandeerd of je nu wint of verliest met WLbvbal79 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:47:
[...]
toch simpele rekensom?
En 2x een speler voor open doel, gewoon missen wat niet aan mij ligt, en 1 valt hij gewoon om....tja...
Uiteraard verlies je dan die pot.
Ik snap eigenlijk niet waarom we dit soms nog spelen? Het is gewoon de ea ai kermis. En iedereen slikt het maar omdat fifa geen fatsoenlijke concurrentie heeft....best triest
Moet je tots koulibaly gebruiken, die laat zich niet wegdrukken!Harribo schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:45:
En ja hoor....mijn mannetje worden gewoon door een onbekende hand weg gedrukt bij hoge ballen. Dat blijf ik gewoon naaierij van het ergste soort vinden.
En 2x een speler voor open doel, gewoon missen wat niet aan mij ligt, en 1 valt hij gewoon om....tja...
Uiteraard verlies je dan die pot.
Ik snap eigenlijk niet waarom we dit soms nog spelen? Het is gewoon de ea ai kermis. En iedereen slikt het maar omdat fifa geen fatsoenlijke concurrentie heeft....best triest
Je kunt ook SBC Dumfries vrij spelen in de tussentijd? Die is niet zo duur als z'n TOTS en levert ook packs op.Sleehond schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:16:
Headliner Huntelaar vervangen voor TOTS Luuk de Jong, mooi stap vooruit voor mijn Eredivisie team. Overigens zijn alle andere spelers van Ajax, haha.
Tadic CL 86 - De Jong TOTS 91
Neres CL 84 - Vd Beek TOTS 90 - Ziyech HL 92
De Jong CL 84
Tagliafico TOTS 92 - Blind TOTS 92 - De Ligt FS 92 - Veltman CL 77
Onana TOTS 88
Veltman is natuurlijk eentje die compleet uit de toon valt, maar ik kan niet goed overweg met 3 verdedigers spelen. En TOTS Dumfries kost al gauw 350k a 400k. Daar ben ik nu voor aan het sparen. Overigens, valt het met het spelen niet eens heel erg op dat hij een stuk minder is. zal vast komen door goede spelers eromheen.
Zou het daarnaast interessant zijn Neres te vervangen voor TOTS Bergwijn 87?
Ook overweeg ik als het nog lukt Tadic te vervangen voor Van Persie TOTS 94
Denk dat als ik Bergwijn, Van Persie en Dumfries kan aanschaffen ik wel een maximaal eredivisie team heb staan. Of vergeet ik nog een goede speler....!?
Heb je een goed punt, eens kijken wat zijn SBC dan ongeveer gaat kosten want heb niet veel cash nu....Fraaank schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Je kunt ook SBC Dumfries vrij spelen in de tussentijd? Die is niet zo duur als z'n TOTS en levert ook packs op.
Hahaha ja. Die kan de hand van god niet bedwingen... Rots!Bean77 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:28:
[...]
Moet je tots koulibaly gebruiken, die laat zich niet wegdrukken!
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 17-06-2019 19:59 ]
Afhankelijk van je platform:Sleehond schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:24:
[...]
Heb je een goed punt, eens kijken wat zijn SBC dan ongeveer gaat kosten want heb niet veel cash nu....
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/LEAGUES/324
Op de consoles is ie zeker interessant. Heb net TOTS Dumfries op PC voor 400k gekocht, terwijl de SBC 246K is. Opzich ook nog wel interessant.
Ik verwacht toch wel een 85 rated team net als la liga en serie A.Sossage23 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:51:
Verwachten jullie vanavond weer een 85 team voor die Ligue 1 SBC of misschien toch een 86?
idd, dan gaan er toch simpelweg twee overbodige TOTS/Playerspicks in.pacod schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:02:
[...]
Ik verwacht toch wel een 85 rated team net als la liga en serie A.
Zolang er maar geen IF requirement is zoals voor de Eredivisie SBC.
Dat is inderdaad niet te hopen.Bossie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:32:
[...]
idd, dan gaan er toch simpelweg twee overbodige TOTS/Playerspicks in.
Zolang er maar geen IF requirement is zoals voor de Eredivisie SBC.
Heb al een klein concept teampje gemaakt met untradeables dus als het een 85 team max 75chem is dan kan ik hem gratis afwerken, wat me totaal niet slecht uitkomt ivm weinig coins en spelers in de club.
Dumfries, Diagne, Oblak, De Paul, Aspas en Fabian uit de PP en gegarandeerde tots packs.
Uit alle opgespaarde packs Lewa, Kroos en 8tal latam TOTS en een hele zooi 84/85/86/87.
Uit alle ligue 1 packs:
Attal 2x, Juste Fonte 2x, Thiago Mendes 2x, Thauvin, 2x Buffon en Maignan 2x, Dus helaas geen Mbappe of Neymar maar wel genoeg om Depay, Aouar en Blanc SBCs te voltooien.
Team gaat er nu zo uitzien waarbij ik ingame switch naar een 41212-2.
Haha zien we vanavond weer alle teleurstellingen als Delort / Khazri of Maignan er weer massaal uit is komen rollenSossage23 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:22:
[...]
Dat is inderdaad niet te hopen.
Heb al een klein concept teampje gemaakt met untradeables dus als het een 85 team max 75chem is dan kan ik hem gratis afwerken, wat me totaal niet slecht uitkomt ivm weinig coins en spelers in de club.
Vind dat EA zich kapot moet schamen met hoe weinig TOTS je daadwerkelijk packt. Wat is er mis mee om de drop-rate wat omhoog te gooien? TOTS hoort een feestje te zijn, maar ze hebben het voor elkaar gekregen dit jaar om bijna alle promos naar de kl*te te helpen.
Alsjeblieft niet zeg.Fraaank schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:07:
Vind dat EA zich kapot moet schamen met hoe weinig TOTS je daadwerkelijk packt. Wat is er mis mee om de drop-rate wat omhoog te gooien? TOTS hoort een feestje te zijn, maar ze hebben het voor elkaar gekregen dit jaar om bijna alle promos naar de kl*te te helpen.
Krijgen we hetzelfde debacle als met de world cup vorig jaar. Iedereen die met nagenoeg geen moeite al met een full icon team aantrad.
Het is prima hoe het nu gaat. Alleen had ik de WL rewards voor elite+ mbt TOTS packs wel minder goed gemaakt. Bijvoorbeeld geen 11 tots in een pack, maar 3 of 4.
Waar zijn de Argentijnse verdedigers?Vissert schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:30:
Gisteravond en vanochtend 550 ligue1 spelers omgezet naar packs en 86 gespaarde packs geopend. Daarnaast nog wat player picks van de laatste weken.
Dumfries, Diagne, Oblak, De Paul, Aspas en Fabian uit de PP en gegarandeerde tots packs.
Uit alle opgespaarde packs Lewa, Kroos en 8tal latam TOTS en een hele zooi 84/85/86/87.
Uit alle ligue 1 packs:
Attal 2x, Juste Fonte 2x, Thiago Mendes 2x, Thauvin, 2x Buffon en Maignan 2x, Dus helaas geen Mbappe of Neymar maar wel genoeg om Depay, Aouar en Blanc SBCs te voltooien.
Team gaat er nu zo uitzien waarbij ik ingame switch naar een 41212-2.
[Afbeelding]
Dat of zorg er voor dat niet iedereen gegarandeerd 2 GKs krijgt uit de Player Picks of allemaal Parejo. Dat zijn onverhandelbare spelers. De WL is gewoon niet te doen de laatste paar weken qua lag, ELO of überhaupt een verbinding. Een beloning voor je trouwe fans zou niet zo verkeerd zijn lijkt me.Bean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Alsjeblieft niet zeg.
Krijgen we hetzelfde debacle als met de world cup vorig jaar. Iedereen die met nagenoeg geen moeite al met een full icon team aantrad.
Het is prima hoe het nu gaat. Alleen had ik de WL rewards voor elite+ mbt TOTS packs wel minder goed gemaakt. Bijvoorbeeld geen 11 tots in een pack, maar 3 of 4.
Gegarandeerde TOTS packs zijn eigenlijk al een beloning als je kijkt naar de rating/kosten. Het is gewoon een kwestie van geluk/pech hebben.Fraaank schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:50:
[...]
Dat of zorg er voor dat niet iedereen gegarandeerd 2 GKs krijgt uit de Player Picks of allemaal Parejo. Dat zijn onverhandelbare spelers. De WL is gewoon niet te doen de laatste paar weken qua lag, ELO of überhaupt een verbinding. Een beloning voor je trouwe fans zou niet zo verkeerd zijn lijkt me.
Maar EA zou wel dit moeten evalueren om te kijken hoe ze dit in fifa 20 gaan doen. Het moet meer in balans zijn en idd niet alleen afhankelijk van WL.
Vorig jaar hadden ze de droprate voor TOTS spelers extreem hoog gezet helemaal aan het einde. Was volgens mij net na Ultimate TOTS. Toen kreeg je ineens in bijna ieder pakketje een TOTS. Wellicht dat ze dat dit jaar weer helemaal aan het einde doen.Fraaank schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:07:
Heb gister al een sloot aan spelers in de Ligue 1 upgrade SBC gestopt. TOTS Fonte eruit, verder niks eigenlijk. Spel is toch zo langzamerhand dood. Alleen de fanboys spelen eigenlijk nog. Benieuwd wat er vrijdag uitkomt. Volgens mij hebben we alle grote competities wel gehad namelijk. Zal wel Ultimate TOTS worden dan denk ik? Dan gaat de drop-rate nog verder naar beneden.
Haha, zo zal het inderdaad wel zijn.jerommeke96 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:31:
[...]
Haha zien we vanavond weer alle teleurstellingen als Delort / Khazri of Maignan er weer massaal uit is komen rollen
Maar toch zitten er ook echt wel wat spelers bij waar ik eventueel iets mee kan.
Mbappe, Neymar, Lala, Pepe, Cavani, Thauvin en die 2 Braziliaanse cv's zou ik zeker niet ontevreden mee zijn.
ja en de kloof van elite 3 naar g1 iets kleiner door de g1 iets te boosten, maar goed das voorlopig eigenbelangBean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Alsjeblieft niet zeg.
Ik hoop het, ik speel 19 nog fijn eenPaffelton schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:59:
[...]
Vorig jaar hadden ze de droprate voor TOTS spelers extreem hoog gezet helemaal aan het einde. Was volgens mij net na Ultimate TOTS. Toen kreeg je ineens in bijna ieder pakketje een TOTS. Wellicht dat ze dat dit jaar weer helemaal aan het einde doen.
jaar door. Vind de gameplay wel prima, en helemaal geen probleem om eens een editie van Fifa over te slaan.
Ik vind het zo wel prima. Je word beloond als je op enig niveau WL kan spelen maar hebt ook de mogelijkheid om via SBC een TOTS te packen.Bean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:58:
[...]
Gegarandeerde TOTS packs zijn eigenlijk al een beloning als je kijkt naar de rating/kosten. Het is gewoon een kwestie van geluk/pech hebben.
Maar EA zou wel dit moeten evalueren om te kijken hoe ze dit in fifa 20 gaan doen. Het moet meer in balans zijn en idd niet alleen afhankelijk van WL.
https://www.futbin.com//19/squad/8602618
Ik speel 4231 en 41212 wide.
Ik ben even op zoek naar een goede upgrade. Ik heb nu sif mbappe 89 op het oog, mede vanwege de weekly challenge.
Ik heb ongeveer 1 mil te besteden als mijn leblanc 85 eindelijk eens wil verkopen.
El Profesor schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:33:
[...]
Ik hoop het, ik speel 19 nog fijn een
jaar door. Vind de gameplay wel prima, en helemaal geen probleem om eens een editie van Fifa over te slaan.
zoiets?DeBers schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:46:
Wat zouden jullie aan dit team aanpassen?
https://www.futbin.com//19/squad/8602618
Ik speel 4231 en 41212 wide.
Ik ben even op zoek naar een goede upgrade. Ik heb nu sif mbappe 89 op het oog, mede vanwege de weekly challenge.
Ik heb ongeveer 1 mil te besteden als mijn leblanc 85 eindelijk eens wil verkopen.
https://www.futbin.com//19/squad/8621129
Heb je nog wat geld over. Zou persoonlijk dan Martial vervangen voor bijvoorbeeld Dembele oid.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Oh er is iets mis gegaan. Dat is niet mijn team. Kopiëren en sharen op de telefoon werkt niet zo lekker en in de app kan het al helemaal niet.Partypooper schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:35:
[...]
zoiets?
https://www.futbin.com//19/squad/8621129
Heb je nog wat geld over. Zou persoonlijk dan Martial vervangen voor bijvoorbeeld Dembele oid.
Werkt dit wel: https://www.futbin.com/19/squad/8620027
Maar mensen die DR spelen worden in mijn ogen niet goed beloond. Zeker ook als je ziet hoeveel topspelers zich naar de lagere divisies laten zakken voor de packs. Misschien een zelfde soort beloningssysteem als in de WL? Zat mensen die juist doordeweeks een hoop tijd hebben en in het weekend niet.Vissert schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:46:
[...]
Ik vind het zo wel prima. Je word beloond als je op enig niveau WL kan spelen maar hebt ook de mogelijkheid om via SBC een TOTS te packen.
Waarom zouden topspelers zich naar een lagere divisie willen laten afzakken? Minder DR snap ik, maar naar mijn weten zijn de rewards van div 1 rang 1 echt aanzienlijk beter dan in lagere divisies. Ik heb dit nooit een pro speler zien doen.Fraaank schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:49:
[...]
Maar mensen die DR spelen worden in mijn ogen niet goed beloond. Zeker ook als je ziet hoeveel topspelers zich naar de lagere divisies laten zakken voor de packs. Misschien een zelfde soort beloningssysteem als in de WL? Zat mensen die juist doordeweeks een hoop tijd hebben en in het weekend niet.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Misschien geen topspelers, maar veel spelers in de 1-3 bracket laten zich afzakken naar 4-6 ivm de TOTS objectives (e.g. win xx amount of rivals games and assist with xx).Bean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:10:
[...]
Waarom zouden topspelers zich naar een lagere divisie willen laten afzakken? Minder DR snap ik, maar naar mijn weten zijn de rewards van div 1 rang 1 echt aanzienlijk beter dan in lagere divisies. Ik heb dit nooit een pro speler zien doen.
ik had Marquinhos uit de SBC, misschien dat Blanc of VVD hierdoor uit de basis gaat zodat Telles ook erin kan. Zie het donderdagochtend wel weer
Haha precies, je hoopt toch op een topper.Sossage23 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:02:
[...]
Haha, zo zal het inderdaad wel zijn.
Maar toch zitten er ook echt wel wat spelers bij waar ik eventueel iets mee kan.
Mbappe, Neymar, Lala, Pepe, Cavani, Thauvin en die 2 Braziliaanse cv's zou ik zeker niet ontevreden mee zijn.
Daarom zelf toch maar gedaan, had de spelers toch in de club....
Heel verrassend kwam daar uit.....Delort
Gelukkig beginnen de TOTS PL spitsen al aardig te zakken in prijs...Lacazette tenminste die andere zijn wel heel duur.
Ik ooksimons schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:26:
Verrati het kon erger..... iig geen keeper *dooie mus*
Maar ben niet ontevreden... Italiaan en krijg hem daardoor op chem 9 in mijn serie a team.
Denk dat hij beter is dan hij in eerste lijkt, zeker met de juiste chem en wat gewenning vermoed ik.
Ik mag niet klagen (hè jammer
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 18-06-2019 19:57 ]
Zal eens kijken naar mijn tweede team of ik hem kan in passen....Harribo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Ik ook
Maar ben niet ontevreden... Italiaan en krijg hem daardoor op chem 9 in mijn serie a team.
Denk dat hij beter is dan hij in eerste lijkt, zeker met de juiste chem en wat gewenning vermoed ik.
Ik mag niet klagen (hè jammer)
https://www.futbin.com/19/squad/8626258
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
klinkt als een regel rechte rampBean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:48:
Wat zuur zeg. Ik wilde Neymar of Mbappe, krijg ik een Cavani, wat moet ik daar nou weer mee.
Is het ook, alleen maar brandhout met die player picks .
Jij wilt alleen de extreem populaire top spelers?Bean77 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:48:
Wat zuur zeg. Ik wilde Neymar of Mbappe, krijg ik een Cavani, wat moet ik daar nou weer mee.
Tja ik wil ook wel Neymar of Mbappe... wie niet. Daar doet ea volgens mij zelden aan.
Cavani... Het had toch slechter gekund. Linkt eventueel met Suarez, icon erbij?
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 18-06-2019 21:33 ]
https://www.futbin.com/19/squad/8628019
Ben nu op zoek naar een echte cm. Twijfel tussen Pogba (90) of Wijnaldum tots,
https://www.futbin.com/19/compare/19320/20584
Is er iemand die ervaring heeft met Pogba IF? Andere tips zijn natuurlijk welkom :-)
Hetzelfde, heb nu VVD/Blanc/Alonso en Ederson.DeBers schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:19:
Marquinhos uit de SBC... Dat kon een stuk slechter. Die kan ik zelfs wel in mijn team passen ipv Laporte.
Alonso is toch een zwak punt met al die behendige TOTS aanvallers nu, maar heb een Rode Telles dus zou ik nu op full-chem kunnen laten starten.
Die RTTF Alonso is vooral goed als CDM/LCM
Gelukkig wel De Jong uit de Eredivisie TOTS. Verder voor LaLiga, , LATAM, Bundesliga en nu Ligue 1 de laagste rated speler. Uit de Serie A had ik 95 Donnarumma, maar die deed het absoluut niet goed... Enige wat me opviel was dat hij lekker de bal trapte, maar had verder totaal niet het gevoel dat zijn reflexes 97 waren en z'n diving 98... Inmiddels weer terug naar een 84 keeper en geld in verdediging gestopt.
Voor volgende week Ultimate TOTS sbc zal ik ze wel nodig hebben
Het is toch simpelweg gokken; je moet er vanuit gaan dat je simpelweg niets bruiksbaar krijgt netzoals met je playerpicks.Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 07:46:
Gisteren precies 3 TOTS ingeleverd om die Ligue 1 SBC te doen, overigens wel allemaal k*t TOTS waar je niks aan hebt, maar is toch wel zuur als je dan 91 Fonté krijgt.
Daarnaast als je dadelijk een hele stapel TOTS kaartjes die je niet gebruikt, kun je bijna voor niets een mid-tier icon SBC doen.
Met wat voor formatie speel je in game?roybr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:34:
Kon het niet laten om de Ronaldo sbc te doen. Benieuwd hoe die het in de WL doet!
https://www.futbin.com/19/squad/8628019
Ben nu op zoek naar een echte cm. Twijfel tussen Pogba (90) of Wijnaldum tots,
https://www.futbin.com/19/compare/19320/20584
Is er iemand die ervaring heeft met Pogba IF? Andere tips zijn natuurlijk welkom :-)
Voorkeur gaat uit naar 4-2-3-1 waarbij èèn cdm (Fernandino tots) achterblijft en de ander gebalanceerd mee op komt. Het liefst met work rates high/high.
Dat is ook zo, maar toch hoop je stiekem iets leuks te packen. Ben er ook totaal niet rouwig om, maar had toch liever een andere speler gezienBossie schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:23:
[...]
Het is toch simpelweg gokken; je moet er vanuit gaan dat je simpelweg niets bruiksbaar krijgt netzoals met je playerpicks.
Daarnaast als je dadelijk een hele stapel TOTS kaartjes die je niet gebruikt, kun je bijna voor niets een mid-tier icon SBC doen.
Wat moet ik hiermee? Nog niet eerder gezien. Dat zoiets kan...
Dit gebeurt vaker helaas... Soms gaat het spel ook terug naar Windows en geeft het een DirectX foutmelding, terwijl er niks mis is met je pc o.i.d.Harribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:13:
Ik speel een draft wedstrijd online tegen een tegenstander met een slecht team. Na 1 minuut freezt hij de wedstrijd. Gewoon minuten lang.
Op PS4 gaan spelenHarribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:13:
Ik speel een draft wedstrijd online tegen een tegenstander met een slecht team. Na 1 minuut freezt hij de wedstrijd. Gewoon minuten lang.
Mijn eerste keer dan nog maar gelukkig.theman36 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:20:
[...]
Dit gebeurt vaker helaas... Soms gaat het spel ook terug naar Windows en geeft het een DirectX foutmelding, terwijl er niks mis is met je pc o.i.d.
Schijnt dat ea hier niets tegen doet ondanks de vele reports.
Schandalig. Zodra mensen op illegale wijze fifa points krijgen, zijn ze er natuurlijk als de kippen bij. K bedrijf is het.
Eigenlijk zouden we massaal volgend jaar pes moeten gaan spelen.
Helaas is alleen de ai daarin nog oneerlijker.
Gebeurt met name bij teams die het meest recent zijn aangemaakt. Dus als er nu bij staat juni 2019 kan je die beter skippenHarribo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:29:
[...]
Mijn eerste keer dan nog maar gelukkig.
Schijnt dat ea hier niets tegen doet ondanks de vele reports.
Schandalig. Zodra mensen op illegale wijze fifa points krijgen, zijn ze er natuurlijk als de kippen bij. K bedrijf is het.
Eigenlijk zouden we massaal volgend jaar pes moeten gaan spelen.
Helaas is alleen de ai daarin nog oneerlijker.
Ik kan je zeggen dat dat ook onzin is. Of ik heb nog steeds pech. Heb er dit jaar een paar honderd euro op gepleurt maar helemaal niks gepackt op TOTS Dembele na. Voor de rest was het bijna allemaal shit.Paffelton schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:37:
Zucht, van drie Major competities de TOTS SBC gedaan, drie keer een keeper -.-. Wellicht volgend jaar toch eens voor een paar euro FIFA points kopen, begin steeds meer in de alu hoedjes verhalen te geloven dat er bij een account geregistreerd wordt of ie ooit extra geld in FIFA gestoken heeft.
Mijn hoogste/duurste kaart in een heel seizoen uit pakketjes is tot nu toe regular Dybala geweest, toen ie net 60k was. Dat is met iedere week Div rivals rang 3 pakketjes, iedere week de marque matchups voltooien, af en toe een keer squad battles en af en toe keer weekend league.Sossage23 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:55:
[...]
Ik kan je zeggen dat dat ook onzin is. Of ik heb nog steeds pech. Heb er dit jaar een paar honderd euro op gepleurt maar helemaal niks gepackt op TOTS Dembele na. Voor de rest was het bijna allemaal shit.
Het is dat ik nog semi actief handel af en toe, anders had ik helemaal een frot team gehad op dit moment.