• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:25:
[...]

Heb een paar potjes met gespeeld, hij veroverde veel ballen om ze vervolgens ook weer in te leveren.
Veel comments gelezen over zijn lage reactions/composure.

Ik had hiervoor RTTF Fabinho, dus misschien ben ik beetje te kritisch.
Hmm ja, 67 composure is niet ideaal, wat me wel aansprak zijn de workrates ten opzichte van fabino. Achja denk dat ik gewoon ga sparen voor Kante of een goede Icon CDM
Sleehond schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:42:
Erg blij met mn aankoop Icardi CL versie.

Net een potje rivals, 0-2 achter 1e helft, niks te vertellen. 2e helft een hattrick met Icardi, ramde opeens alles erin. Vervolgens met Mandzukic nog 4-2 gemaakt.

Icardi 9 wedstrijden, 12 doelpunten en 4 assists. Vooralsnog een lekkere aankoop!
Zijn stats zeggen niet zoveel maar de man is een killer
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:24:
[...]

Je moet ook slapen vind EA. Vannacht lagen de servers eruit.
Lag uren wakker, dacht ff sbcen..
Maar storing dus. Weet ik dat ook weer, vond de melding vreemd

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 21-12-2018 10:46 ]

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:46
Ik wil graag een calcio a / BPL hybrid maken. Ik zou daarbij 4-2-3-1 wel eens willen proberen. Ik speel nu met 2 teams 4-4-1-1 (calcio en Liga), maar ik wil naar één squad toe. Ik zou graag lerma willen gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar de volle chem te krijgen. Iemand suggesties? Ik zou ook vol voor BPL kunnen gaan, maar dat is wel duurder denk ik. Ik dacht aan zoiets, maar dit is dus niet volle chem:

https://www.futbin.com/19/squad/2104699
dennisbos schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:39:
Ik wil graag een calcio a / BPL hybrid maken. Ik zou daarbij 4-2-3-1 wel eens willen proberen. Ik speel nu met 2 teams 4-4-1-1 (calcio en Liga), maar ik wil naar één squad toe. Ik zou graag lerma willen gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar de volle chem te krijgen. Iemand suggesties? Ik zou ook vol voor BPL kunnen gaan, maar dat is wel duurder denk ik. Ik dacht aan zoiets, maar dit is dus niet volle chem:

Is rb Valencia geen landgenoot van lerma? Ben je zo klaar
Edit: niet dus

Sanchez en santiago arias wel

Ben nu aan het sparen voor een tradable icon.
Wie raden jullie aan in het goedkope segment +-750k pc : keane, larsson, vieri, rui costa, gattuso, nistelrooy?

Wil een asspeler en geen cv of keeper

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 21-12-2018 10:46 ]

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
@Iehmoow Je speelt first owner dus heb je de SBC gedaan? Of heb je gewoon enorm veel geluk gehad haha?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021

Probeer eens wat verschillende formaties uit voor chemistry en switch vervolgens in game naar een 4-2-3-1 formatie :)

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
huis-r schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:46:
@Iehmoow Je speelt first owner dus heb je de SBC gedaan? Of heb je gewoon enorm veel geluk gehad haha?
Van het team wat ik net noemde komt alles uit SBC's, enkel Neuer is pack pulled. Overigens heb ik wel veel geluk gehad om het geld te verzamelen om al die SBC's te doen. Packte aan het begin uit de hybrid league and nation SBC's een baby crespo. Die heb ik toen verkocht en alles in high rateds geïnvesteerd voordat die prijzen door het dak gingen.

edit: leugens; Mahrez is red player pick

[ Voor 3% gewijzigd door Iehmoow op 21-12-2018 10:51 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:24
Die LM lukaku heb je toch niks aan?
Beavbusi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:10:
Die LM lukaku heb je toch niks aan?
hoezo niet...zijn rating zegt niks. Zijn stats des te meer. Kan zowel als LM als LB spelen.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:12:
[...]

hoezo niet...zijn rating zegt niks. Zijn stats des te meer. Kan zowel als LM als LB spelen.
Hij heeft gewoon geen goede stats haha. Zowel als LM niet als LB.

• Beavbusi
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:12:
[...]

is ie beter dan perisic in een 352 denkje?

Wat zijn sowieso handige gasten in een 352? Beetje meer body is wel handig dan de echte buitenspelers.

Iemand een idee voor goede links/rechts half in een 352 Serie a of BPL team?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:00
Ik denk dat Futmas Lukaku daar wel heel goed past. Zijn enige nadeel is zijn stamina wat niet super is, maar verder zou hij daar ideaal zijn!

• Beavbusi
sirkeith schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:35:
Ik denk dat Futmas Lukaku daar wel heel goed past. Zijn enige nadeel is zijn stamina wat niet super is, maar verder zou hij daar ideaal zijn!
Hmm dat is eigenlijk het belangrijkst.

• dennisbos
sensately schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:50:
[...]

Probeer eens wat verschillende formaties uit voor chemistry en switch vervolgens in game naar een 4-2-3-1 formatie :)
Dat wordt volgens mij wel moeilijk. Misschien dat ik er uit komt door wat positiekaartjes te gebruiken. Iemand verder nog suggesties voor de spelers? Heb met dit team nog 100k over namelijk.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Beavbusi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:26:
[...]

Wat zijn sowieso handige gasten in een 352? Beetje meer body is wel handig dan de echte buitenspelers.

Als RM kan ik je Suso IF aanbevelen, speel zelf al zo'n 50 wedstrijden met zijn 84 IF, zijn 86 IF is +-60k duurder (op PS4). Beweeglijke speler, goede versnelling, goede voorzet.
Pieterw2 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:29:
[...]

Hmm ja, 67 composure is niet ideaal, wat me wel aansprak zijn de workrates ten opzichte van fabino. Achja denk dat ik gewoon ga sparen voor Kante of een goede Icon CDM
Tot nu toe doet Fred het prima als ik CDM moet subben

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• huis-r
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:56:
[...]

Tot nu toe doet Fred het prima als ik CDM moet subben
Ik vind Fred ook echt een heerlijke CDM, heb hem ook weer laten staan ipv te gaan veranderen. Hij presteert prima en irriteer me nooit aan hem.

• Beavbusi
DeeleNL schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:48:
[...]

Als RM kan ik je Suso IF aanbevelen, speel zelf al zo'n 50 wedstrijden met zijn 84 IF, zijn 86 IF is +-60k duurder (op PS4). Beweeglijke speler, goede versnelling, goede voorzet.
Heb daar nu cuadrado normal, dus die kan opzich wel een update gebruiken. Heb nog 150k.

• sirkeith
  • Laatst online: 15:00
Beavbusi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:42:
[...]

Hmm dat is eigenlijk het belangrijkst.
Ik denk dat je in die formatie sowieso wel je LM en RM moet wisselen rond minuut 60, en zolang gaat hij toch wel mee (Y)

• dennisbos
Ik heb nog wat geprutst en heb nu dit:

Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de voorste 4. Ga ik geen pace missen? Misschien kan ik beter geen Kane doen maar bijvoorbeeld Lukaku?

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-01 12:52
Dit is momenteel mijn team..

Mendy gaat eruit, daarvoor in de plaats komt Futswap Kurzawa.

Ookal twijfel ik over Marcelo linksachter..

https://www.futbin.com/19/squad/3232432

• Iehmoow
dennisbos schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:05:
Ik heb nog wat geprutst en heb nu dit:

Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de voorste 4. Ga ik geen pace missen? Misschien kan ik beter geen Kane doen maar bijvoorbeeld Lukaku?

[...]
Ik zou op de wide cam posities eerder voor meer pace gaan dan in de spits. Firmino, Alli en Eriksen allemaal prima in het midden, maar aan de zijkanten vind ik ze niet goed genoeg.

• Iehmoow
MustacheNick schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:06:

Als je Kurzawa gratis op kan halen zou ik daar gewoon voor gaan. Kun je het geld van Marcelo elders gebruiken. Leuk team wel, vooral geinig Benzema te zien, nog nooit tegen gespeeld.

• MustacheNick
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:08:
[...]

Als je Kurzawa gratis op kan halen zou ik daar gewoon voor gaan. Kun je het geld van Marcelo elders gebruiken. Leuk team wel, vooral geinig Benzema te zien, nog nooit tegen gespeeld.
Benzema speelt verassend goed! prikt er nog aardig wat goals in. Ik ga denk ik ook voor Kurzawa. Ik heb nog 120k over.

Pogba is untradeable en Kante is Player Pick. Ik zou momenteel niet weten wat ik nog kan upgraden..

• dennisbos
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:07:
[...]

Ik zou op de wide cam posities eerder voor meer pace gaan dan in de spits. Firmino, Alli en Eriksen allemaal prima in het midden, maar aan de zijkanten vind ik ze niet goed genoeg.
Welke spelers bijvoorbeeld? Want buitenspelers staan dan niet op de goede positie en snelle CAM's zie ik niet. Daarnaast zit ik met de chem aan de linkerkant van mijn squad (daarom Alli van de Spurs).
MustacheNick schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:06:

Lala beter dan Carvajal IF?

• MustacheNick
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:24:
[...]

Lala beter dan Carvajal IF?
Lala speelt veel fijner dan Carvajal!

• Iehmoow
dennisbos schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:23:
[...]

Welke spelers bijvoorbeeld? Want buitenspelers staan dan niet op de goede positie en snelle CAM's zie ik niet. Daarnaast zit ik met de chem aan de linkerkant van mijn squad (daarom Alli van de Spurs).
de futbin sharelink wil niet werken, dus schrijf het even uit.

je kunt switchen naar 433(3)

Dan kun je het volgende op volle chem de wedstrijd in krijgen:

Lloris
Walker - Sanchez - Cheillini - Sandro
Lerma- Eriksen - Matuidi
Willekeurige BPL RW/RM - Kane - Martial

Dan met dynamic tactics naar de smalle 4231, Martial linker CAM, Eriksen centrale CAM en een willekeurige premier league vleugelspeler rechter CAM

• dennisbos
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:42:
[...]

de futbin sharelink wil niet werken, dus schrijf het even uit.

je kunt switchen naar 433(3)

Dan kun je het volgende op volle chem de wedstrijd in krijgen:

Lloris
Walker - Sanchez - Cheillini - Sandro
Lerma- Eriksen - Matuidi
Willekeurige BPL RW/RM - Kane - Martial

Dan met dynamic tactics naar de smalle 4231, Martial linker CAM, Eriksen centrale CAM en een willekeurige premier league vleugelspeler rechter CAM
Het zijn de spelers die jij noemt plus Firmino en Alli. Maar wat jij zegt werkt inderdaad. Daar kan ik wel wat mee!

• Iehmoow
dennisbos schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:46:
[...]

Het zijn de spelers die jij noemt plus Firmino en Alli. Maar wat jij zegt werkt inderdaad. Daar kan ik wel wat mee!
Ik ben uiteraard uitgegaan vanuit je eigen team en heb de wide CAM's eruit gehaald. Vermoedde dat je die wil gebruiken aangezien je het zo zelf bedacht had.

• dennisbos
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:47:
[...]

Ik ben uiteraard uitgegaan vanuit je eigen team en heb de wide CAM's eruit gehaald. Vermoedde dat je die wil gebruiken aangezien je het zo zelf bedacht had.
Tja, er moet ook nog iets van mezelf in zitten! En dit is mijn budget dus veel meer kan ik niet.
Beavbusi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 11:26:
[...]

IF Baldé is een held.
Bossie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:28:
[...]

lengte,hetzelfde voor Moore.
Ja, maar is zijn lengte dan zo'n beperking? Azpi vond ik in fifa 18 ook een fijne speler. Bovendien heeft baby cannavaro wel jumping en heading.
Misschien moet ik baby Cannavaro maar eens proberen als ik mijn andere prioriteiten binnen heb.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:36
Wat een zooi, die FUT Champions!
5 partijen gespeeld, 4 verloren met 4-3!
2x kom ik terug na een flinke achterstand en begint de andere speler 20-30min balletje van voor naar achter rond te spelen. Letterlijk tot aan men 16, en dan weer gewoon helemaal tot achteruit passen..
De andere 2x sta ik telkens na 60-65min 3-0 voor en ineens, god weet waarom, krijgt het andere team super-skills.
Ik geef gerust toe dat ik niet de beste speler ben in dit spelletje, maar er moet nog een klein beetje fun aan blijven ook!
Bean77 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:16:
[...]

Ja, maar is zijn lengte dan zo'n beperking? Azpi vond ik in fifa 18 ook een fijne speler. Bovendien heeft baby cannavaro wel jumping en heading.
Misschien moet ik baby Cannavaro maar eens proberen als ik mijn andere prioriteiten binnen heb.
Klopt, maar het merendeel kiest toch voor een sloper type CB, heb ze beide zelf nog niet geprobeerd.
Voor de eerste Icon SBC was prime Moore iets van 400-450k. Campbell is overigens de nieuwe beul van mijn aanvallers, sneller en sterker dan Varane :X

5 uit 8 in WL, gameplay is bijzonder goed ivm voorgaande weekenden.

@trees bij een 2-0/3-0 achterstand gaat de tegenstander vaak alles of niets spelen (waarom quitten ze niet gewoon!). Check ff dmv een pauze of de tegenstander zijn formatie heeft gewijzigd en zorg dat je een drop back/possesion of long ball preset in je gameplan hebt om hierop te kunnen reageren.

Met gameplans kan iedereen eenvoudig van speelwijze wisselen, dus zorg dat je dit in orde hebt samen met een paar wissels om fris te kunnen counteren :+

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 21-12-2018 13:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• huis-r
@Bossie Ah jij speelt ook met Campbell? Aanrader dus? Ik zit er zwaar over na te denken om vanavond zijn SBC te doen.
huis-r schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:44:
@Bossie Ah jij speelt ook met Campbell? Aanrader dus? Ik zit er zwaar over na te denken om vanavond zijn SBC te doen.
Nee gedaan om in Ballack SBC te doen, maar kom hem regelmatig tegen

Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:41:
[...]

Klopt, maar het merendeel kiest toch voor een sloper type CB, heb ze beide zelf nog niet geprobeerd.
Voor de eerste Icon SBC was prime Moore iets van 400-450k. Campbell is overigens de nieuwe beul van mijn aanvallers, sneller en sterker dan Varane :X

5 uit 8 in WL, gameplay is bijzonder goed ivm voorgaande weekenden.

@trees bij een 2-0/3-0 achterstand gaat de tegenstander vaak alles of niets spelen (waarom quitten ze niet gewoon!). Check ff dmv een pauze of de tegenstander zijn formatie heeft gewijzigd en zorg dat je een drop back/possesion of long ball preset in je gameplan hebt om hierop te kunnen reageren.

Met gameplans kan iedereen eenvoudig van speelwijze wisselen, dus zorg dat je dit in orde hebt samen met een paar wissels om fris te kunnen counteren :+
Baby Cannavaro heeft voor een CB ook flink wat agility en balance. Prime Campbell heb ik ook 5 wedstrijden mee gespeeld voordat hij de sbc van Ballack in ging. Heeft mij wel positief verrast. Maar wel redelijk log op de vierkante meter. Maar hij kan er wel heerlijk inbeuken :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
trees schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:40:
Wat een zooi, die FUT Champions!
5 partijen gespeeld, 4 verloren met 4-3!
2x kom ik terug na een flinke achterstand en begint de andere speler 20-30min balletje van voor naar achter rond te spelen. Letterlijk tot aan men 16, en dan weer gewoon helemaal tot achteruit passen..
De andere 2x sta ik telkens na 60-65min 3-0 voor en ineens, god weet waarom, krijgt het andere team super-skills.
Ik geef gerust toe dat ik niet de beste speler ben in dit spelletje, maar er moet nog een klein beetje fun aan blijven ook!
Zo herkenbaar dit. Meestal valt het kwartje naar een paar verliespartijen wel weer jou kant op. Heb nog steeds het idee dat het spel compleet scripted is. Zo ook maar wat proberen. Als de delay maar beetje meevalt. Doel is goud 2

• Iehmoow
michi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:01:
[...]

Zo herkenbaar dit. Meestal valt het kwartje naar een paar verliespartijen wel weer jou kant op. Heb nog steeds het idee dat het spel compleet scripted is. Zo ook maar wat proberen. Als de delay maar beetje meevalt. Doel is goud 2
Same, week in - week uit dezelfde rank, al 3 FIFA's op rij.

Fifa 17 en 18 Gold 3, dit jaar Gold 2 (misschien ligt deze FIFA mij gewoon beter).

Soms ga ik het hele weekend 1-op-1 en win ik aan het eind een paar potjes om de 17 te clutchen, soms begin ik met 8-2 uit de eerste 10 potjes en eindig ik ook op 17. Ik geloof er niet in dat het spel me bewust in die rank houdt, maar wel dat de matchmaking dus kennelijk zo goed is dat het de RNG van je tegenstanders zo klein houdt dat je toch ongeveer hetzelfde eindigt.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-01 21:50
Ik zie dat de Ultimate edition nu voordelig geprijsd is in de PS store, heeft dat nog zin om van de standaard editie over te stappen ivm de pakketjes?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:49
Ik had trouwens Blind en Pépé uit de G3 player picks, mehhh.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
ik kwam gister in rivals een team tegen met 6 icons. Ik geef m 3-0 slaag, gaat ie rage quitten :)

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:58
Goed, ik heb ook weer de nodige aanpassingen gedaan. Team ziet er als volgt uit nu: https://www.futbin.com//19/squad/3236859

Besloten om toch de Lacazette SBC te doen, die bevalt me tot dusver erg goed. Enige speler waar ik nog mijn twijfels over heb is Insigne. Twijfel om daar weer Douglas Costa neer te zetten gezien ik daar wel positieve ervaringen mee heb, of iemand moet nog een suggestie hebben?

Verder zit ik te denken om de swap deal kaart van Lerma er neer te zetten in plaats van Fabinho, lijkt me namelijk een leuke kaart om mee te spelen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• huis-r
Keane SBC kan natuurlijk ook ziet er ook wel nice uit... Ik ga jullie later dit weekend op de hoogte brengen haha,

• Iehmoow
huis-r schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:10:
Keane SBC kan natuurlijk ook ziet er ook wel nice uit... Ik ga jullie later dit weekend op de hoogte brengen haha,
Huis-r, wat een geluk, probeer mijn team gewoon joh hahaha... Campbell en Keane zitten er allebei in.

Ik zou het dan wel binnenkort doen, want ik kan niet beloven dat Keane niet in de Ballack SBC verdwijnt ;)
Ik wilde wl doen voor de eerste keer. Moet je je van tevoren aan melden... Jammer dan

Rivals gedaan. Win nu weer alles. Geen lags. Wat een verschil met avonds.

Ben nu aan het sparen. Tips voor goede cheap icons welkom
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:13:
[...]

Huis-r, wat een geluk, probeer mijn team gewoon joh hahaha... Campbell en Keane zitten er allebei in.

Ik zou het dan wel binnenkort doen, want ik kan niet beloven dat Keane niet in de Ballack SBC verdwijnt ;)
Waarom zou je prime Keane in de Ballack SBC doen? Ik vond prime Keane degelijk spelen. Je kan beter Ballack naast Keane zetten als je met 2 cdms speelt.

• huis-r
@Iehmoow Hahaha held, daar gaan we straks is mee beginnen!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:17:
Ik wilde wl doen voor de eerste keer. Moet je je van tevoren aan melden... Jammer dan

Rivals gedaan. Win nu weer alles. Geen lags. Wat een verschil met avonds.

Ben nu aan het sparen. Tips voor goede cheap icons welkom
Gebruik nu een paar dagen Prime campbell en het is genieten
Gepaired met RTF Tah en Prime rijkaard op CDM.

Perfect gewoon!

• Iehmoow
Bean77 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:17:
[...]

Waarom zou je prime Keane in de Ballack SBC doen? Ik vond prime Keane degelijk spelen. Je kan beter Ballack naast Keane zetten als je met 2 cdms speelt.
Ik kan tot ongeveer 1.8m liquid komen. Als ik Ballack zonder Keane doe ben ik dus nagenoeg blut en met mijn first owner account moet ik wat reserves hebben om niet een goede SBC mis te lopen. Daarnaast heb ik Rui Costa ook al, als ik moet kiezen hou ik die liever. 3 Icon middenvelders wordt dan wel een beetje veel van het goede, investeer het dan liever ook een beetje op andere posities om makkelijk hybrids te bouwen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:20:
[...]

Gebruik nu een paar dagen Prime campbell en het is genieten
Gepaired met RTF Tah en Prime rijkaard op CDM.

Perfect gewoon!
Ik ga een icon kopen. Dan ben ik ongeveer hetzelfde kwijt en dan is hij tradable.
Dus Keane is een optie... Thanks

En rui Costa hierboven dus ook een fijne

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 21-12-2018 15:29 ]

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Gisteren een paar potjes Rivals gespeeld maar ik merk toch wel dat dit ongeveer het niveau is waar ik nu zit (2150 vaardigheidspunten) en ik behaal hiermee bijna Divisie 2. Echter win en verlies ik wedstrijden afwisselend dus dan weet je dat Divisie 2 waarschijnlijk nog wat te hoog gegrepen is.

Vanavond komt de Crespo SBC dus waarschijnlijk. Ik wilde in eerste instantie Petit inleveren, maar nu ik 4-1-2-1-2(2) speel en hem op LCM heb gezet, moet ik daar toch op terugkomen. Man wat speelt hij goed. Zit overal tussen, is sterk en komt regelmatig ook in scoringspositie door zijn H/H workrates. Rijkaard was ook goed maar die had dit totaal niet door M/M.

In ieder geval, denk dus dat ik Rui Costa in ga leveren, hij valt me tot nu toe erg tegen, terwijl hij vorig jaar zeer goed was voor mij. Ik vind zijn balcontrole onvoldoende, niet beweeglijk genoeg als CAM en maakt toch moeilijker af. Heb gelukkig als ik Crespo heb gedaan nog ruim voldoende budget over voor een uitstekende CAM. Hopelijk is Crespo een beetje dezelfde opzet als Rivaldo, dan kan ik hem voor weinig doen :)
Iehmoow schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:25:
[...]

Ik kan tot ongeveer 1.8m liquid komen. Als ik Ballack zonder Keane doe ben ik dus nagenoeg blut en met mijn first owner account moet ik wat reserves hebben om niet een goede SBC mis te lopen. Daarnaast heb ik Rui Costa ook al, als ik moet kiezen hou ik die liever. 3 Icon middenvelders wordt dan wel een beetje veel van het goede, investeer het dan liever ook een beetje op andere posities om makkelijk hybrids te bouwen.
Als coins een issue zijn dan zou ik geen 1mln coins extra betalen voor een ballack boven een Keane. Dat verschil is Ballack echt (voor mij) niet waard.

SH-FR schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:43:
Vanavond komt de Crespo SBC dus waarschijnlijk. Ik wilde in eerste instantie Petit inleveren, maar nu ik 4-1-2-1-2(2) speel en hem op LCM heb gezet, moet ik daar toch op terugkomen. Man wat speelt hij goed. Zit overal tussen, is sterk en komt regelmatig ook in scoringspositie door zijn H/H workrates. Rijkaard was ook goed maar die had dit totaal niet door M/M.
Ik zei nog

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
Best benieuwd wat we gaan merken van de officiële partnership van Ajax en EA, zal wel weer niks worden behalve dat Ajax dingen mag gaan organiseren ofzo. Zou het op zich wel leuk vinden als volgend jaar Ajax ook zo'n speciaal tenue krijgt als Juve, Man U, Real dit jaar hadden.

Bron

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Pompi schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 16:53:
Best benieuwd wat we gaan merken van de officiële partnership van Ajax en EA, zal wel weer niks worden behalve dat Ajax dingen mag gaan organiseren ofzo. Zou het op zich wel leuk vinden als volgend jaar Ajax ook zo'n speciaal tenue krijgt als Juve, Man U, Real dit jaar hadden.

Bron
Hopelijk real faces >:)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Niemand speelt met die noob spelers :+ dus zonde van de energie. Heb ik liever dat ze die tijd besteden aan meer populaire spelers.

Of de Kuip en het Philipsstadion erin.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 21-12-2018 18:00 ]

• GAITii
Bean77 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:00:
[...]

Niemand speelt met die noob spelers :+ dus zonde van de energie. Heb ik liever dat ze die tijd besteden aan meer populaire spelers.
Nee klopt, maar vroeger (FIFA 2009/2010) toen ik nog carriere speelde, wilde ik toch wel graag real faces.

Nu zou het me weinig boeien.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B1jDufWOR3uCu8shvelll2F6/full.png

870k nu nog iemand een idee wie ik moet halen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2018 18:19 ]

• GAITii
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:17:
[Afbeelding]

870k nu nog iemand een idee wie ik moet halen?
Ik wil je graag helpen, heb een bril maar helaas kan ik je team niet goed zien :9

Verwijderd

GAITii schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:18:
[...]

Ik wil je graag helpen, heb een bril maar helaas kan ik je team niet goed zien :9
Hahah dit beter?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B1jDufWOR3uCu8shvelll2F6/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2018 18:20 ]

Je centrale verdediging upgraden met een inform/futmas kaart?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Beavbusi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:52:
Heb nu twee teams:

Auba - Lucas (POTM)
Eriksen
Son - Fernandinho - Lerma Swap- Alli
Vertonghen - Sanchez - Azpi
Allison

Mertens - Icardi
Hamsik
Perisic - Naingolan - Milinkovic Savic - Cuadrado
Koulibaly - Skirinar (SBC) - Manalos
SZCZ (IF)

En nog Mbappe dus. En 140k. Iemand een idee voor significate verbeteringen?
@sjakieman Wellicht O-)
Moeilijk te zeggen, wat wil je precies? Je zou wel Mbappe in je basis kunnen zetten met het driehoekje Mbappe, Kimpembe, Rabiot bijvoorbeeld. Als je nog speciale wensen hebt dan kan ik wel meedenken.
Hoe counteren de 352 spelers hier de 4231/433-4 formaties waarbij er steeds 4 tegen je 3 CBs komen.
Ik switch nu naar 4231/4222 maar meh.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:25:
Je centrale verdediging upgraden met een inform/futmas kaart?
Ja zat te denken aan togs koulibaly en UCL manolas en dan misschien naingolan UCL of anders otw. Maar weet niet of naingolan dit seizoen nog een IF gaat krijgen.. en als hij er eentje krijgt is zijn eerste if net zo goed als zijn UCL kaart...

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
SH-FR schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:43:
Gisteren een paar potjes Rivals gespeeld maar ik merk toch wel dat dit ongeveer het niveau is waar ik nu zit (2150 vaardigheidspunten) en ik behaal hiermee bijna Divisie 2. Echter win en verlies ik wedstrijden afwisselend dus dan weet je dat Divisie 2 waarschijnlijk nog wat te hoog gegrepen is.

In ieder geval, denk dus dat ik Rui Costa in ga leveren, hij valt me tot nu toe erg tegen, terwijl hij vorig jaar zeer goed was voor mij. Ik vind zijn balcontrole onvoldoende, niet beweeglijk genoeg als CAM en maakt toch moeilijker af. Heb gelukkig als ik Crespo heb gedaan nog ruim voldoende budget over voor een uitstekende CAM. Hopelijk is Crespo een beetje dezelfde opzet als Rivaldo, dan kan ik hem voor weinig doen :)
Prima petit? Ben benieuwd

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:33:
Hoe counteren de 352 spelers hier de 4231/433-4 formaties waarbij er steeds 4 tegen je 3 CBs komen.
Ik switch nu naar 4231/4222 maar meh.
Ik heb daar eigenlijk geen probleem mee, speel nog steeds met de instellingen die ik hier eerder plaatste. De 4231 is sowieso geen probleem en de 433(4) krijgt altijd wel kansen tegen mij maar ik krijg er altijd een hoop meer. Zelfs tegen 424 blijf ik normaal gesproken met veel succes 352 spelen.

Enige formaties waar ik het vaker lastig mee heb zijn de narrow 41212 en 4312 maar dan wel met opkomende backs. Om 1 of andere reden worden die backs niet altijd goed opgepakt.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:34:
[...]

Ja zat te denken aan togs koulibaly en UCL manolas en dan misschien naingolan UCL of anders otw. Maar weet niet of naingolan dit seizoen nog een IF gaat krijgen.. en als hij er eentje krijgt is zijn eerste if net zo goed als zijn UCL kaart...
Ik zou de coins nog even vasthouden tot half januari en dan kijken. Ik zou niet zelf een cl kaart kopen (tenzij het Neuer is :P )

• heppe01
  • Laatst online: 13-11-2025
Weet er iemand nog of er een beetje fijne promo packs vanavond komen?

• buurman3
Bean77 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:49:
[...]

Ik zou de coins nog even vasthouden tot half januari en dan kijken. Ik zou niet zelf een cl kaart kopen (tenzij het Neuer is :P )
Wat staat er te gebeuren half januari? Bedoel je ná toty?
Half januari is er normaal gesproken 'lunar' en is er ook een flinke crash. Misschien is dan geschikt om te kijken naar IF Chielini/Manolas/Koulibaly etc.

Holy Moly

Rodrigo FUTMAS 86
Gerard Moreno RTTF 86
Kondogbia RTTF 86
RTTF Ben Yedder 86
Suárez RTTF 93!!!

en zilver potjes voor Cazorla 85

Nou ik weet waar mijn 1.6M coins naar gaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 21-12-2018 19:09 ]

• SH-FR
Geen Crespo? Aii :(
helaas, maar dan blijft Keane de versnipperaar bespaart ;)

@sjakieman
Interessant, ik kom steeds in ondertal situaties tegen die formaties waardoor ik uiteindelijk steeds finesses om de oren krijg van buiten de 16.

heppe01 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:56:
Weet er iemand nog of er een beetje fijne promo packs vanavond komen?
ja dus...RTTF kaarten uit de hoge hoed van EA
Tjonge weer maak ik enorme winst met eredivisie spelers.
Bijv berghuis gekocht voor 450,verkocht voor 4600.
Maar de rest ook 2 a 8 keer over de kop.

• SH-FR
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:25:
[...]

helaas, maar dan blijft Keane de versnipperaar bespaard 😉
Ja inderdaad, maar ik zat te denken, misschien brengen ze hem om 8 uur uit ivm de CL upgrades en Daily FUTMAS Challenge. Zo niet dan wacht ik nog maar even af, of ik ben weer zo ongeduldig dat ik toch een nieuwe speler koop 😁

In ieder geval 3-0 in WL maar twee van de wedstrijden waren zeer stroeve en moeizame overwinningen. Heb altijd het gevoel dat je op vrijdag moeilijkere tegenstanders treft dan op zaterdag en zondag.

Edit: Pffff, die Ben Yedder en Kondogbia 🙂

[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 21-12-2018 19:48 ]

En toen was RTTF Ben Yedder 500k :)
Ik wacht wel even....

• buurman3
Harribo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:33:
Tjonge weer maak ik enorme winst met eredivisie spelers.
Bijv berghuis gekocht voor 450,verkocht voor 4600.
Maar de rest ook 2 a 8 keer over de kop.
Mooi gedaan! Ik zie m staan voor 1500 BIN.
buurman3 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:27:
[...]

Mooi gedaan! Ik zie m staan voor 1500 BIN.
PC?...want daarop is alles duurder

Net vergeten mijn Prime Petit te verkopen..hij was extinct en ging voor 3M....

En ook Arias ga ik maar halen wat een stats met een shadow erop !

[ Voor 27% gewijzigd door bvbal79 op 21-12-2018 21:09 ]

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:43:
[...]

PC?...want daarop is alles duurder

Net vergeten mijn Prime Petit te verkopen..hij was extinct en ging voor 3M....

En ook Arias ga ik maar halen wat een stats met een shadow erop !
ps4

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:25:
[...]

helaas, maar dan blijft Keane de versnipperaar bespaart ;)

@sjakieman
Interessant, ik kom steeds in ondertal situaties tegen die formaties waardoor ik uiteindelijk steeds finesses om de oren krijg van buiten de 16.
Welke instellingen gebruik jij bij de 3-5-2?

Ik gebruik dit nog steeds:
spoiler: tactiek
Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
width: 5
depth: 4

offensive style: balanced
width: 5
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.

Ik heb eigenlijk maar 1 dingetje veranderd. Ballack 89 speelt bij mijn 1e team als cdm op balanced ipv stay back. Weet niet of het beter is maar ik wil hem graag ook wat meer naar voren zien gaan in balbezit als enige icon. Mijn reserve team speelt nog steeds met bovenstaande instellingen.

Weet niet of het aan de patch ligt maar de WL speelt heerlijk vloeiend! Dat is wel eens anders geweest op vrijdag de laatste weken! Gestart met 6-0 waaronder 4 ragequits na een halve wedstrijd! Afgelopen week juist geen enkele wedstrijd gespeeld in rivals, voor het eerst sinds Fifa 19 uit is.
Volgens mij deze, maar misschien is het een goed idee om Ramos van centraal naar RCB te doen ivm workrates.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat zou het onwijs leip zijn om kondogbia ucl met kante als blok neer te gaan zetten.. ik ga zeker die kondogbia halen als hij hopelijk wat zakt in prijs..

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:58:
Volgens mij deze, maar misschien is het een goed idee om Ramos van centraal naar RCB te doen ivm workrates.
Ja het zou ook aan de workrates kunnen liggen ja. Ik speel met Alex Sandro-Benatia-Kimpembe en Boateng-Tah-Sanchez. Geen van mijn spelers heeft dus een hogere att workrate dan de def workrate.
sjakieman schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:07:
[...]

Ja het zou ook aan de workrates kunnen liggen ja. Ik speel met Alex Sandro-Benatia-Kimpembe en Boateng-Tah-Sanchez. Geen van mijn spelers heeft dus een hogere att workrate dan de def workrate.
Alonso (high/high), Ramos (High/Med), Sanchez (Med/High).
Wat zijn de meningen overigens over Rivaldo?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Weer helemaal klaar met WL
3 gewonnen van de 12

Kwam alleen maar 87+ teams tegen. Werd aan alle kanten tegengewerkt.
Klutsballen in de 16 voor de tegenstander en goal.
Ik 20 keer schieten en 1 goal
Tegenstander 3 keer schieten en 3 goals (van onmogelijke posities)

Een keer bijna naar de verlening , schiet de tegenstander vanuit zijn de verdediging een peer naar voren (hij stond onder druk). Komt vanuit AI mijn keeper uit. Ik wil hem weg rammen met mijn goalie.... gebeurt er helemaal NIKS! Gevolg is dat de spits hem rustig mag afpakken en in een leeg doel de 3-2 mag maken..... in blessuretijd

PS4 maar uitgezet.
K#t WL... waarom doe ik toch weer mee?
Zilver 1 gaat een onmogelijk opgave worden voor volgende kwalificatie

wijze woorden

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:07:
Wat zou het onwijs leip zijn om kondogbia ucl met kante als blok neer te gaan zetten.. ik ga zeker die kondogbia halen als hij hopelijk wat zakt in prijs..
Merk wel dat ik kondogbia en kante samen heel moeilijk in kan pasen in een team op full chem waarin ik ook zoiezo sergio ramos in wil hebben..
En dat met een budget van 2.8mill..
Kan natuurlijk wel maar dan krijg ik cheap backs of wingers.. ingame wil ik 4321/4231 spelen.
Razz89 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 23:07:
[...]

Merk wel dat ik kondogbia en kante samen heel moeilijk in kan pasen in een team op full chem waarin ik ook zoiezo sergio ramos in wil hebben..
En dat met een budget van 2.8mill..
Kan natuurlijk wel maar dan krijg ik cheap backs of wingers.. ingame wil ik 4321/4231 spelen.
idd, koste zeker een minuut:
https://www.futbin.com/19/squad/3253534

Je kan Poggy/Yedder altijd vervangen door Griezman, Dembele door Coutinho maar er zijn opties genoeg.
Kondogbia en Yedder zullen ook nog wel gaan dalen naarmate ze langer in packs zijn.

Rakitic 88 ziet er ook leuk uit

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
Valandil schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 22:52:
3 gewonnen van de 12

Een keer bijna naar de verlening , schiet de tegenstander vanuit zijn de verdediging een peer naar voren (hij stond onder druk). Komt vanuit AI mijn keeper uit. Ik wil hem weg rammen met mijn goalie.... gebeurt er helemaal NIKS! Gevolg is dat de spits hem rustig mag afpakken en in een leeg doel de 3-2 mag maken..... in blessuretijd

PS4 maar uitgezet.
Blijven oefenen en niet opgeven. Je wordt vanzelf beter.
Ik sta inmiddels 14 uit 19.
Alle teams waar ik tegen speel zijn stukke beter, maar met alleen goede spelers red je t niet.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
3 gewonnen van de 12

PS4 maar uitgezet.
Tja herkenbaar. Ik probeer soms wl maar na drie a vier wedstrijden heb ik al door of het hem wel of niet wordt. Eigenlijk altijd het tweede.

Ik blijf voor nu lekker rivals spelen en dat gaat me beter af. Al zak ik soms ook zomaar 500 punten om ze een week later weer lachend binnen te halen.

Blijft toch vreemd.
drama poging in WL...snap nog steeds niet dat high pressure niet bestraft wordt. Maar goed 5 uit 12 waarbij 3x verlenging verloren en 1x gewonnen. Morgen maar weer eens kijken wat het wordt.

• GAITii
Hier ook drama, 5 uit 12. Krijg IF Ben Yedder maar niet werkende...

5 verlenging verloren man man man...

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
3 gewonnen van de 12

PS4 maar uitgezet.
Heb je het nog lang volgehouden. Bij mij ging de PS4 al uit na 5 potjes WL. Vijf gespeeld en 0x winst.

Ik vind de WL dan ook echt geen reet meer aan. Als je, zoals ik, niet altijd even veel tijd hebt om te spelen (en dus te oefenen), ben je kansloos.

Daarnaast blijf ik zeggen: Soms speel je niet tegen je tegenstander, maar tegen het 'Fifa 19 script'.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
MadMoody schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:13:
[...]

Heb je het nog lang volgehouden. Bij mij ging de PS4 al uit na 5 potjes WL. Vijf gespeeld en 0x winst.

Ik vind de WL dan ook echt geen reet meer aan. Als je, zoals ik, niet altijd even veel tijd hebt om te spelen (en dus te oefenen), ben je kansloos.

Daarnaast blijf ik zeggen: Soms speel je niet tegen je tegenstander, maar tegen het 'Fifa 19 script'.
Online is er geen scripted gameplay. Dus het is tegen je tegenstander of lag kan nog.
MadMoody schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:13:
[...]

Dat inderdaad.
Hoewel dat nog wel te bestrijden is ergens.
Maar heb je ook nog lags erbij dan kan je beter het apparaat uitzetten en wat anders doen.

Nee hoor serieus, mensen die beweren dat verliespartijen voor 100 % aan je zelf liggen, doen mi aan struisvogel politiek.

Langzamerhand schuif ik naar coins voor een icon. Zit nu op 640k Die koop ik op een maandag vanwege de prijzen.
Heb wat rondgekeken. Sjevtsjenko, Keane, rui Costa lijken mij interessant

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 22-12-2018 08:47 ]

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:36
stomley schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:30:
[...]

Online is er geen scripted gameplay. Dus het is tegen je tegenstander of lag kan nog.
No way!
Soms lijken je tegenspelers ineens ingame allemaal een kaartje van +30 to all te krijgen.. Los van eigen vermoeiheid of wat dan ook...
Of andersom, je eigen spelers eentje van -30. Komt ineens de simpelste pass niet meer aan of mis je voor open doel.

Anyway: eindelijk Reus PotM rondgekregen! Heb er tijdelijk wel even men defence voor moeten verzwakken, maar wou 'm absoluut al hebben...
3-5-2 Bundesliga +1
Plan is om vooral Toprak weer te vervangen, al kan ik niet zeggen dat ie het slecht doet 8)7

Comments?
stomley schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 08:30:
[...]

Lag en inputdelay idd.
Vrijdagochtend was de gameplay zeer goed, mijn tweede sessie rond 18:00 - 20:30 had ik veel delay wat regelmatig voor rare situaties zorgde bij beide spelers.

Rond 22:30 nog twee potjes gespeeld en toen was de gameplay weer prima.

Zodra er lag speel je een verloren pot tenzij je tegenstander nog meer lag heeft, het lijk dat ea een capaciteits issue heeft met concurrent sessions op peak hours. Dmv van de verplichte inschrijving, zouden ze overigens wel een goed beeld van de benodigde capaciteit moeten hebben maar uiteraard nog niet hou dit verspreid over het weekend is.

@trees IF Werner, had sowieso de Futmas kaartjes meegepakt en misschien IF Kimmich als RM?

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 22-12-2018 09:00 ]

• Korkss
  • Laatst online: 17:33
Kan er geen apart fifa 19 klaag topic komen? Die kan overigens alleen in de weekenden open.
Pagina: 1 ... 97 ... 200 Laatste