hmr schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:38:
[...]

I know... maar 6 potjes gespeeld en het wijkt in mijn ogen echt significant af .. misschien doe ik iets verkeerd of registreert hij mijn input later/eerder waardoor het anders lijkt?

Ben absoluut geen pro hoor, maar weet niet wat er is ;(.

Wel Insigne gepacked. Mijn eerste walkout van Fifa 19..
Hmm dat is dan raar, ik heb juist sinds de patch dat alles minder laggy aanvoelt, het beeld hapert soms maar dan heb ik het idee dat mijn tegenstander er meer last van heeft dan ik.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Wie heeft het al voor elkaar om in Tampermonkey die auto-relist functie aan te zetten? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Iemand die me hier evt. mee kan helpen? (volgens mij is dit legaal, dus mogen we dit hier bespreken? Zo niet, verwijder de post maar...).
Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:08:
[...]
100% weten dat die verliespartijen niet aan mij liggen. Wat ik zeg, middags lag vrij en win ik alles, avonds trage boel, verlies ik alles.
Maar i rest my case, blijkbaar ervaart niet iedereen dit.
Wel eens gekeken naar je netwerk? Ik heb namelijk zo goed als nooit lag problemen, en ik speel vaak 's avonds.

Weet niet hoe krap jouw lijntje is thuis, maar ik zou toch eens wat monitoring aanzetten.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:29
Ik ben nieuw met FUT en speel nu ongeveer een weekje (en ben slecht :-))

Nu heb ik voor mijn Rivals de volgende mogelijkheden wat betreft keuzes na afgelopen week

- 35.000 coins
- 2x mega-pakket verhandelbaar
- 4x mega-pakket onverhandelbaar

Ik heb even geen idee wat nu de beste keuze is.. Ik heb een serie A team en ik zou graag Hamsik toe willen voegen aan mijn team.. Iemand een tip voor mij?

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 20-12-2018 10:53 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35
M@cer schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:52:
Ik ben nieuw met FUT en speel nu ongeveer een weekje (en ben slecht :-))

Nu heb ik voor mijn Rivals de volgende mogelijkheden wat betreft keuzes na afgelopen week

- 35.000 coins
- 2x mega-pakket verhandelbaar
- 4x mega-pakket onverhandelbaar

Ik heb even geen idee wat nu de beste keuze is.. Ik heb een serie A team en ik zou graag Hamsik toe willen voegen aan mijn team..
Simpel: wil je nog spelers kopen: coins. Is je team 'af': packs

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Speel nu zelf met:

Vardy - Jesus
Son - Fred - Firminho - Herrera - Marez
Smalling - Sanchez - Stones (CL)
Smeichel

En als reserves: Lacazette - Ziyech (CL) - Ozil

Iemand nog leuke suggesties voor 65k? :)

Ziyech is echt een heerlijk spelertje btw :D

[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 20-12-2018 10:55 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003

Passievrucht

swarma

bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:42:
[...]

heb je bij je wisselspelers gekeken? En als je hem als conceptspeler erin zet? Soms pakt hij dan automatisch de clubspeler
Opgelost door te wisselen. Toen zag ik ze beide. Nu die 2 extra kopen en die ook wisselen. Verwacht dat het een bug is

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Mijn player picks waren heerlijk! Jesus en Asenjo! Uit de normale packs kreeg ik verder niks, maar dat maakt ook verder niet meer uit dan! 8)7

Komende dagen maar even kijken of Asenjo goed genoeg is om Courtois in de verkoop te doen.. :+
Passievrucht schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:55:
[...]

Opgelost door te wisselen. Toen zag ik ze beide. Nu die 2 extra kopen en die ook wisselen. Verwacht dat het een bug is
Dat zou kunnen.
Ik had vorig jaar in de companion app dat er een paar spelers op mijn watchlist stonden. Waren niet te wissen, hebben daar het hele jaar gestaan _O-

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Ergens wil ik ook van Fabinho af... gekocht voor rond de 350K. Dus verlies maken doe ik er niet op.
Het grootste nadeel vind ik toch als je verkeerd timed ook niks meer aan hem hebt omdat hij te traag is met herstellen.

Maar dan de vraag wie kan goed naast hem? Heb zelf een 160K + Fabinho levert waarschijnlijk een 420K op.

Heb dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2857762
Gaat in-game naar 4-2-3-1 of 4-2-2-2. Heb eventueel ook een Lerma, maar twee CDM's met M/H workrates wordt het wel erg terugvallend van denk ik.

De vervangende speler hoeft niet duurder te zijn, mogelijk kan ik met overige coins Sanchez upgraden.

[ Voor 12% gewijzigd door GAITii op 20-12-2018 11:03 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Even wat wijzigingen gedaan, vanavond is even proberen in rivals.
4231 ingame.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3BiKa3pPjcQ2wGlNwhvqB2Hs/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door xavento op 20-12-2018 11:04 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:42:
[...]

Onzin. Ik heb tijden heerlijk (en ook minder heerlijk ;)) gespeeld. De dag ervoor zelfs nog. Gisteren 5 potjes gespeeld en spelers die trager reageren, passes die ineens niet aankomen, zelfs haperingen(!) tijdens het spel. Ik heb een bekabelde verbinding. Kan je mij niet vertellen dat het aan jezelf ligt.
Dit dus, mijn spelers reageren vertraagd wat overigens heel duidelijk is met ingooien, passes, schieten en skillmoves (richting, kracht etc wijkt steeds af) maar ook met 50/50’s terwijl het spel zelf sneller lijkt te gaan.

Dit icm met een pressure spelende tegenstander maakt je opeens toeschouwer ipv speler :X

@stomley Poggy was mijn eerste keuze maar nu ik Eriksen op CAM heb grossiert hij in goals/assist.
Een van deze twee moet gaan voor de volgende upgrade, maar ik heb nog even om beide te testen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 20-12-2018 11:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

GAITii schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:01:
Ergens wil ik ook van Fabinho af... gekocht voor rond de 350K. Dus verlies maken doe ik er niet op.
Het grootste nadeel vind ik toch als je verkeerd timed ook niks meer aan hem hebt omdat hij te traag is met herstellen.

Maar dan de vraag wie kan goed naast hem? Heb zelf een 160K + Fabinho levert waarschijnlijk een 420K op.

Heb dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2857762
Gaat in-game naar 4-2-3-1 of 4-2-2-2. Heb eventueel ook een Lerma, maar twee CDM's met M/H workrates wordt het wel erg terugvallend van denk ik.

De vervangende speler hoeft niet duurder te zijn, mogelijk kan ik met overige coins Sanchez upgraden.
Je CAM posities heb je al gevuld, dus ik zou met Lerma het proberen, Wat terugvallend valt wel mee. Speel ook met 2 echte CDM's in die opstelling (Kante, Petit)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Nu het moment om mijn Rivals rewards te gaan openen; helaas helaas geen WL rewards, met zo’n goed TOTW. Dit weekend ga ik wel weer spelen. Hoop Elite te halen, na 3 weken achter elkaar Gold 1. Echter, in Rivals loopt het best soepel (grofweg 2100 punten) maar in WL wil het toch minder lukken.

Denk dat ik het dit weekend sowieso moeilijk krijg, team speelt nog een beetje onwennig dus vandaag aangrijpen om een beslissing te nemen over de formatie. Denk dat ik toch terug ga vallen op 4-1-2-1-2 met Larsson en Hazard voorin en Costa op CAM.

Toch wel jammer dat die Reus 90 zo duur is. Hij past in mijn team en heeft enorm zieke stats. Echter kan ik dan denk ik beter Griezmann 91 verhandelbaar kopen, anders houd ik niks meer over!
bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:09:
[...]

Je CAM posities heb je al gevuld, dus ik zou met Lerma het proberen, Wat terugvallend valt wel mee. Speel ook met 2 echte CDM's in die opstelling (Kante, Petit)
Petit is toch echt box to box :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:00:
[...]

Dat zou kunnen.
Ik had vorig jaar in de companion app dat er een paar spelers op mijn watchlist stonden. Waren niet te wissen, hebben daar het hele jaar gestaan _O-
O das minder :9

Heb die 3 dubbele inmiddels ook weer in op de transfermarkt geflikkerd. 1 ding scheelt, heb ze voor het minimale gekocht (650 rare gold en 350 normal gold)

Bossie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:12:
[...]

Petit is toch echt box to box :+
ja oke, maar daarvoor had ik casemiro, ging ook prima :)
Petit is mijn beste aankoop tot nu toe geweest, ik maak me vaak schuldig aan AI defending waarbij ik zelf Petit speel, tackles zijn onwijs goed en hij kan me toch lopen.
Alleen zijn afstandschoten zijn minder. Daar vind ik weer een type Kroos tot zijn recht komen (maar dat past niet in zijn team)

[ Voor 40% gewijzigd door bvbal79 op 20-12-2018 11:15 ]

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Ik zou graag jullie om advies willen vragen, ik speel momenteel met het volgende team:

https://www.easports.com/...ffId=fbCoT38a9pb:FFA19XBO

Nu heb ik nog 140k en wil graag een goede CAM, wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik zat zelf naar IF Ben Yedder te kijken maar weet het nog niet zeker.
bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:13:
[...]

ja oke, maar daarvoor had ik casemiro, ging ook prima :)
Petit is mijn beste aankoop tot nu toe geweest, ik maak me vaak schuldig aan AI defending waarbij ik zelf Petit speel, tackles zijn onwijs goed en hij kan me toch lopen.
Alleen zijn afstandschoten zijn minder. Daar vind ik weer een type Kroos tot zijn recht komen (maar dat past niet in zijn team)
Heb hem vorig jaar vanaf zijn SBC tot FoF in mijn team gehad als LCDM of LCM, speelt als een upgraded naingolan. Met FoF is hij uiteindelijk in de Gullit SBC gegaan.

Hij zou een goede aanvulling zijn op mijn team, maar de volgende twee upgrades moeten Baby Butre/Mattheus worden. Son blijft dan mijn supersub :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

pascal073 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:19:
Ik zou graag jullie om advies willen vragen, ik speel momenteel met het volgende team:

https://www.easports.com/...ffId=fbCoT38a9pb:FFA19XBO

Nu heb ik nog 140k en wil graag een goede CAM, wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik zat zelf naar IF Ben Yedder te kijken maar weet het nog niet zeker.
If yedder ga je geen spijt van krijgen :)

• pascal073
ErnstMid schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:33:
[...]

If yedder ga je geen spijt van krijgen :)
Ja ik zie iedereen erover praten dat het een heerlijke CAM is dus net maar opgepikt voor 129K.
Kroos was het net niet voor mij maar wel een leuke SUB.
Welke chem kaart is het beste voor IF Ben Yedder op CAM?
pascal073 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:40:
[...]

Ja ik zie iedereen erover praten dat het een heerlijke CAM is dus net maar opgepikt voor 129K.
Kroos was het net niet voor mij maar wel een leuke SUB.
Welke chem kaart is het beste voor IF Ben Yedder op CAM?
Ik heb deadeye erop... Maar dat is omdat ik graag ook wissel tijdens het spel van positie. Lukt het griezmann niet op de ST positie in een wedstrijd dan wissel ik ze om.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:24
Heb nu twee teams:

Auba - Lucas (POTM)
Eriksen
Son - Fernandinho - Lerma Swap- Alli
Vertonghen - Sanchez - Azpi
Allison

Mertens - Icardi
Hamsik
Perisic - Naingolan - Milinkovic Savic - Cuadrado
Koulibaly - Skirinar (SBC) - Manalos
SZCZ (IF)

En nog Mbappe dus. En 140k. Iemand een idee voor significate verbeteringen?
@sjakieman Wellicht O-)
Ik heb nav een tip, een deadeye kaart gezet op cuadrado. Werd hij effectiever van.
Komen er trouwens rond Kerst altijd nog lightning rounds? Dan weet ik dat het nu nog geen zin heeft om in IF te investeren. Maar de huidige IF 86 spelers (Sommer, Ziech, Asenjo) kruipen onder de 30k namelijk

• SH-FR
Eindelijk, eindelijk lonen de onverhandelbare rewards van Rivals. Ik open een beetje op halve gedachten mijn Top Gemengd Spelers. Komt daar ineens een Icon: Petit 88! Op zijn plaats staat Rijkaard 90 al, maar eventueel kan ik besluiten Rijkaard te verkopen zodat ik mijn team elders kan versterken. Heeft iemand ervaring met Petit?

Man wat lekker is dit zeg!

Edit: Zit er inderdaad aan te denken om Rijkaard voor 1,2 miljoen te verkopen en dan heb ik bijna 2 miljoen coins om mijn team te versterken! Iemand suggesties?

[ Voor 48% gewijzigd door SH-FR op 20-12-2018 12:25 ]

• pascal073
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:19:
Eindelijk, eindelijk lonen de onverhandelbare rewards van Rivals. Ik open een beetje op halve gedachten mijn Top Gemengd Spelers. Komt daar ineens een Icon: Petit 88! Niet de meest geweldige, maar man wat lekker zeg!
Netjes! ze zijn goed met Icons aan het strooien EA haha.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Eindelijk, eindelijk lonen de onverhandelbare rewards van Rivals. Ik open een beetje op halve gedachten mijn Top Gemengd Spelers. Komt daar ineens een Icon: Petit 88! Op zijn plaats staat Rijkaard 90 al, maar eventueel kan ik besluiten Rijkaard te verkopen zodat ik mijn team elders kan versterken. Heeft iemand ervaring met Petit?

Kan me voorstellen dat dat lekker is. Vanavond eens kijken of ik wat luck heb, het is elke week weer een twijfel moment; coins, tradeable of untradeable. Div 5 rank 2.. :+

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465

Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag :9~ :

[YouTube: Lucky??]

Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
Wat is teruglezen soms fijn, deze site kende ik niet.

PSG SBC gedaan net, komt Alex Sandro uitlopen. Toch leuk als 13K investeren rond de 75K minimaal gaat opbrengen

#nojinx graag volgende keer weer een topper uit zo'n pack

PSN: Patrick_D

• SH-FR
DeeleNL schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:24:
[...]

Kan me voorstellen dat dat lekker is. Vanavond eens kijken of ik wat luck heb, het is elke week weer een twijfel moment; coins, tradeable of untradeable. Div 5 rank 2.. :+
Ik neem ze eigenlijk altijd, heb al zo’n goed team dat ik dan gewoon de gok waag. Daarnaast vind ik de Marquee Matchups altijd leuk om te doen!

Edit: Zit er inderdaad aan te denken om Rijkaard voor 1,2 miljoen te verkopen en dan heb ik bijna 2 miljoen coins om mijn team te versterken! Iemand suggesties?
@Bossie en ik schrijven net hierboven onze ervaringen met Petit (weliswaar Prime versie). Wel even topic lezen he :) Maar gewoon doen

Heeft jouw team nog wel versterking nodig dan...zou maar even rentenieren (lees handelen) en wachten op TOTY

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 20-12-2018 12:35 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Als jullie mogen kiezen tussen Griezman 91 of een normale messi, waar zouden jullie dan voor gaan?

• DeeleNL
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:28:
[...]

Ik neem ze eigenlijk altijd, heb al zo’n goed team dat ik dan gewoon de gok waag. Daarnaast vind ik de Marquee Matchups altijd leuk om te doen!
Ik ben nog volop aan het bouwen aan mijn team, maar daarnaast vind ik de SBCs ook leuk om te doen, zeker wanneer je veel spelers in je club hebt die onverhandelbaar zijn waardoor je er minder waarde aan hecht, gewoon het idee van "gewoon inleveren en we kijken wel of het wat oplevert".
Aan de andere kant zijn die 44k coins ook meer dan welkom!

• SH-FR
bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:31:
[...]

@Bossie en ik schrijven net hierboven onze ervaringen met Petit (weliswaar Prime versie). Wel even topic lezen he :) Maar gewoon doen

Heeft jouw team nog wel versterking nodig dan...zou maar even rentenieren (lees handelen) en wachten op TOTY
Ohja oeps, besefte me dat inderdaad vlak na de reactie geplaatst te hebben haha. Ik zou bijvoorbeeld naast Larsson een tweede spits kunnen kopen. Of misschien heeft iemand ervaring met een beest van een verdediger bijvoorbeeld!
DeeleNL schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:43:
[...]

Ik ben nog volop aan het bouwen aan mijn team, maar daarnaast vind ik de SBCs ook leuk om te doen, zeker wanneer je veel spelers in je club hebt die onverhandelbaar zijn waardoor je er minder waarde aan hecht, gewoon het idee van "gewoon inleveren en we kijken wel of het wat oplevert".
Aan de andere kant zijn die 44k coins ook meer dan welkom!
Het hangt er natuurlijk ook heel erg vanaf. Als je bijvoorbeeld spaart voor een bepaalde speler en je weet dat je goed omgaat met je coins, lees: geen packs ermee opent, dan kunnen coins ook zeer nuttig zijn!

[ Voor 36% gewijzigd door SH-FR op 20-12-2018 12:49 ]

• DeeleNL
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 12:47:
[...]

Het hangt er natuurlijk ook heel erg vanaf. Als je bijvoorbeeld spaart voor een bepaalde speler en je weet dat je goed omgaat met je coins, lees: geen packs ermee opent, dan kunnen coins ook zeer nuttig zijn!
Nee ik koop nooit packs, ik vind packs leuk maar zeker met mijn uitblijvende packluck ga ik de gok niet nemen haha. Ik heb ook WL G3 rewards te openen vanavond.. dus de coins of untradeables klinkt het meest interessant voor mij.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Passievrucht schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:13:
[...]

O das minder :9

Heb die 3 dubbele inmiddels ook weer in op de transfermarkt geflikkerd. 1 ding scheelt, heb ze voor het minimale gekocht (650 rare gold en 350 normal gold)
Bah weer deze bug, nu met 4 spelers van AC Milan. Kijken vanavond wat die op de xbox doet.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:15
Dit weekend maar even 20 potjes 2 loan icons abusen.

https://www.futbin.com/19/squad/3195681

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Van types zoals jouw verlies ik altijd in de WL, die scoren altijd in de 90e minuut een 4-3 en hebben met een loan-speler 4x gescoord.

Haha, succes komend weekend! Ben benieuwd hoe Keane jouw bevalt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Vissert
GAITii schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:41:
[...]

Van types zoals jouw verlies ik altijd in de WL, die scoren altijd in de 90e minuut een 4-3 en hebben met een loan-speler 4x gescoord.

Haha, succes komend weekend! Ben benieuwd hoe Keane jouw bevalt.
Haha toevallig verlies ik daar ook vaak van :+

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie zouden jullie op lw zetten? Mahrez if 86 of salah if 89? Spits is aguero dan..

• SH-FR
Razz89 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:49:
Wie zouden jullie op lw zetten? Mahrez if 86 of salah if 89? Spits is aguero dan..
Ik heb Salah 89 en ben daar erg over te spreken. Mahrez schijnt ook heel goed te zijn. Naar binnen komen met Salah en schieten is echt heel effectief. Lekker snel ook. Enige jammere is dat hij niet zo fysiek is maarja, dat heb je bij de meeste spelers op RW
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:50:
[...]

Ik heb Salah 89 en ben daar erg over te spreken. Mahrez schijnt ook heel goed te zijn. Naar binnen komen met Salah en schieten is echt heel effectief. Lekker snel ook. Enige jammere is dat hij niet zo fysiek is maarja, dat heb je bij de meeste spelers op RW
Mahrez als je voornamelijk possesion speelt, Salah als je de bal ook nog eens diep gooit.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:25
Razz89 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:49:
Mahrez sif speelt echt lekker kan ik je zeker aanraden! Die gaat voorlopig niet uit mijn team vind het de beste bpl rechtsbuiten op het moment heb er een Hunter kaart op gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 20-12-2018 14:16 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Punt is dat ik felipe anderson sif en mahrez sif heb gehad en speelde allebei erg fijn maar wil salah en hazard zien er ook piekfijn uit dus denk is even kijken wat jullie meningen zijn.. uitproberen kan nooit kwaad!

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Razz89 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 14:21:
Punt is dat ik felipe anderson sif en mahrez sif heb gehad en speelde allebei erg fijn maar wil salah en hazard zien er ook piekfijn uit dus denk is even kijken wat jullie meningen zijn.. uitproberen kan nooit kwaad!
Heb potm hazard, en die gast is niet normaal. Denk dat zijn normale kaart ook heerlijk speelt.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025

Nice! Denk wel aan je 5% EA tax

• FidoDido
Wat haalt dit speel toch af en toe het slechtste in een mens naar boven zeg. Moest echt even stoppen na 2 potten spelen. Dacht op een moment als ik nog 1 pot doe gaat die controller er straks aan geloven :P

Sta je 2-0 voor niets aan de hand krijg je 2 van die zeik goals tegen zijn kleinste speler kopt de bal tussen van dijk, sanchez en fabinho in het goal in, daarna zo'n goal dat je wel 5x uitverdedigd en hij constant de bal in zijn terug voeten krijgt.
Dat verdedigen is soms echt zo bullshit dan wil die bal echt niet weg, schiet je daarna 3x op de lat en zijn keeper pakte ballen echt niet normaal en had Neto op goal...
Heb je 15 schoten waarvan 14 op doel en hij 4 schoten waarvan 2 op doel..

2de pot ook 2-0 voor en 2 van die kluts frommel goals met verdedigen dat je aan de gang blijft gewoon, gelukkig wist ik in de 91ste nog die 3-2 te maken maar.

Dat uitverdedigen blijft echt nog een frustrerend iets wat soms nergens meer om gaat. Gisteren alles vlekkeloos vandaag heb je echt weer zo dag het blijft tegen zitten, heb die paal en lat al meer geraakt dan goals gescoord :P

• SH-FR
buurman3 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:13:
[...]

Nice! Denk wel aan je 5% EA tax
Ja zeker! Blijft toch wel heel erg vervelend. Ik snap het wel, maargoed je wilt natuurlijk ook dure spelers uitproberen.

Heb 2.2 mil budget en ben nog op zoek naar een 2e spits naast Larsson. Ik neig naar Stoichkov. Maar er zijn talloze mogelijkheden natuurlijk! Moet sowieso iemand zijn die blijvend is, anders betaal ik wat je zegt weer flink wat Tax.

Vind het wel jammer dat ik hier verhalen hoor van mensen die na het openen van erg veel packs bijna niks hebben gekregen. Zou voor kerst graag wat van mijn geluk doorpassen naar iedereen. 😛

Verwijderd

SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:19:
[...]

Ja zeker! Blijft toch wel heel erg vervelend. Ik snap het wel, maargoed je wilt natuurlijk ook dure spelers uitproberen.

Heb 2.2 mil budget en ben nog op zoek naar een 2e spits naast Larsson. Ik neig naar Stoichkov. Maar er zijn talloze mogelijkheden natuurlijk! Moet sowieso iemand zijn die blijvend is, anders betaal ik wat je zegt weer flink wat Tax.

Vind het wel jammer dat ik hier verhalen hoor van mensen die na het openen van erg veel packs bijna niks hebben gekregen. Zou voor kerst graag wat van mijn geluk doorpassen naar iedereen. 😛
Ik zal doorsparen voor baby Cruyff. In de weekend league vind ik hem erg goed en wordt ook veel gebruikt door pro's. Pluspuntje is ook dat het de leukste nederlandse icon is
FidoDido schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:14:
Dat uitverdedigen blijft echt nog een frustrerend iets wat soms nergens meer om gaat. Gisteren alles vlekkeloos vandaag heb je echt weer zo dag het blijft tegen zitten, heb die paal en lat al meer geraakt dan goals gescoord :P
Het zou toch een feature zijn in Fifa 19 dat de bal echt vrij zou zijn ipv altijd gelocked op een speler?
Nog steeds gaat elke bal magnetisch naar een speler in een klutssituatie ipv simpelweg ergens heen te rollen.

• Pieterw2
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 16:39:
[...]

Ik zal doorsparen voor baby Cruyff. In de weekend league vind ik hem erg goed en wordt ook veel gebruikt door pro's. Pluspuntje is ook dat het de leukste nederlandse icon is
Zou gullit ook best een leuke kaart vinden haha

Verwijderd

Met de rivals weer voor de coins gegaan. Die packs zijn het simpelweg niet waard. (Zit inmiddels op 2318 vaardigheidspunten) de weekend league rewards waren redelijk. Jesus uit de player picks ( leuk als supersub tijdens het weekend voor kerst) en uit mijn 100k packs IF Ziyech. Heb vandaag ook prime costa gecomplete waardoor ik nu zo in game speel.
https://www.futbin.com/19/squad/3203548
Wat een packopening!

Mertens, Hamsik en Busquets. Oja en een playerpick:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/20fxpw7.png

• SH-FR
Fraaank schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:07:
Wat een packopening!

Mertens, Hamsik en Busquets. Oja en een playerpick:
Poh, dacht dat ik geluk had zeg, even een dikke 2 miljoen coins speler in je Player Picks en wat voor een, jeetje 😁

Dacht dat het packen van Petit 88 het zo makkelijk zou maken: Rijkaard in de verkoop, Petit op zijn plaats, nieuwe spits en gaan met die banaan. Probleem echter: ik zit nu met 3 Icon Middenvelders (Costa, Ballack en Petit) en wil overige onverhandelbare items (Hazard 93, Bale, Juanfran, Alonso) nog inpassen. Dat is weer het nadeel van veel SBC’s doen helaas.

Heb eigenlijk twee opties: of ik zet alleen Petit op de plaats van Rijkaard en doe niets met de coins. Maar ik hou er juist wel van om spelers uit te proberen. Of ik kies ervoor om 4-1-2-1-2(2) te beginnen (zo wil ik ook gaan spelen), en toch Hazard en Bale op de bank te zetten en eventueel in te brengen. Zat ook te denken om 3-5-2 te beginnen maar dan moeten Alonso en Juanfran het veld ruimen. Zo kan ik ook een nieuwe spits kopen. Iemand enige suggesties?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:39:
[...]

Poh, dacht dat ik geluk had zeg, even een dikke 2 miljoen coins speler in je Player Picks en wat voor een, jeetje 😁

Dacht dat het packen van Petit 88 het zo makkelijk zou maken: Rijkaard in de verkoop, Petit op zijn plaats, nieuwe spits en gaan met die banaan. Probleem echter: ik zit nu met 3 Icon Middenvelders (Costa, Ballack en Petit) en wil overige onverhandelbare items (Hazard 93, Bale, Juanfran, Alonso) nog inpassen. Dat is weer het nadeel van veel SBC’s doen helaas.

Heb eigenlijk twee opties: of ik zet alleen Petit op de plaats van Rijkaard en doe niets met de coins. Maar ik hou er juist wel van om spelers uit te proberen. Of ik kies ervoor om 4-1-2-1-2(2) te beginnen (zo wil ik ook gaan spelen), en toch Hazard en Bale op de bank te zetten en eventueel in te brengen. Zat ook te denken om 3-5-2 te beginnen maar dan moeten Alonso en Juanfran het veld ruimen. Zo kan ik ook een nieuwe spits kopen. Iemand enige suggesties?
Of beginnen in 4-4-1-1 en 1 van je icoms in de spits zetten en de andere 2 op cm. Dan je echte spits of cf welke dan tussen alle icons zit en dan kan je bale en juanfran aan de rechterkant normaal zetten en links hazard en Alonso en dan verdediging ramos etc om alles te linken. Dan infame switchen naar wat jij wil.

• SH-FR
stomley schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:47:
[...]

Of beginnen in 4-4-1-1 en 1 van je icoms in de spits zetten en de andere 2 op cm. Dan je echte spits of cf welke dan tussen alle icons zit en dan kan je bale en juanfran aan de rechterkant normaal zetten en links hazard en Alonso en dan verdediging ramos etc om alles te linken. Dan infame switchen naar wat jij wil.
Bedankt voor je suggestie! Probleem is dat ik ook al Larsson heb en die wil ik hoe dan ook niet kwijt. Bij 4-4-1-1 werkt dat dus niet als ik nog een aankoop wil doen. Bij 3-5-2 kan dit wel maar dan is het een nadeel dat ik die backs aan t begin van de wedstrijd erin moet wisselen.

Ik moet keuzes maken. Ik denk dat ik ervoor ga kiezen om 4-1-2-1-2 wide te beginnen zodat ik Bale en Hazard kan opstellen en natuurlijk de backs. Vervolgens Ballack en Rui Costa er ook in te zetten en hopen dat er een Icon spits als SBC komt zodat ik Petit (of eventueel Costa) in kan leveren. Het is allemaal heel ingewikkeld, hoop dat je het kan volgen. Haha

• ErnstMid

ErnstMid

Zo, Ramos gehaald na een meevallertje met Witsel in totw :)

Weet alleen niet zo goed wie ik voor lw moet halen, heb nu met Costa, lemar en promes gespeeld maar was er nog niet helemaal ondersteboven van. Nu eens dembele if proberen en anders Costa if. Coutinho lijkt me ook niet alles, en Neymar nog te duur helaas.
Zie ik nog opties over het hoofd?

• DeeleNL
Toch voor de 44k Rival coins gegaan. Voor mij een hele hoop terwijl het voor velen van jullie zomaar een vergoeding is :+
Daarna de WL player picks geopend; Tete 82 en Ings 81. Ook had ik zo'n 6 packs te openen waaronder 2 Mega packs, Premium Jumbo Gold, Rare Gold pack en een Rare Players Pack.
Alle packs was rommel, maar de laatste kwam deze jongen uitgelopen, ein-de-lijk wat packluck voor mij! :*)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/23si1hc.jpg
heeft iemand net als ik ook al geen packluck🤣

En weer geen La Liga FUTMAS card...

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 20-12-2018 19:04 ]

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Futmas Delle Ali nice! Ga ik zeker ff doen

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:02:
Beste kaart vandaag was rabiot hier :')

• FidoDido
bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:02:

En weer geen La Liga FUTMAS card...
Ik vind die FUTMAS kaarten tot nu toe tegen vallen vooral met de requirements die ze vragen. Als ze een BPL uitbrengen is het op posities waar je al 5 betere opties hebt.
Breng ipv van die BPL dan andere leagues uit. Laliga is tot nu toe echt niets geweest inderdaad

Voor dat bedrag van Alli kan je o.a 2x Erikssen kopen en die is simpelweg gewoon beter.

En van die Icons is alleen Ballack een speler die ik best zou willen maar hoop eigenlijk op een NL Icon maar nog 1 te gaan dus even wachten, vandaag rivaldo 2 star weakfoot linkspoot en lw positie die mogen ze houden van me :P

• SH-FR
Hmmm, Icon Rivaldo. Als je puur kijkt naar zijn stats buiten zijn 2* WF, zijn die monsterlijk. Echter op LW zoals hierboven al benoemd is hij daarom dus niks omdat hij ook links is. Echter zou ik hem wel als SP kunnen gebruiken en Petit kunnen inleveren. Misschien doe ik dat wel want de rest van de SBC kost eigenlijk bijna niets!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:48
Gister Futmas Khedira gedaan, wat een heerlijke CVM is dit zit echt overal tussen :)

Ook eindelijk genoeg coins voor Aguero, wat een beest is dat niet normaal..... Iedere wedstrijd tot nu toe gescoord of zelfs 2. Iedere kans een doelpunt :D

• SH-FR
Zo zeg, MM heeft eindelijk wat betere rewards en ik ben een enorme fan van de Brons Pack Method. En dat is maar goed ook, want talloze Duitse spelers in mijn club gaan voor rond de 800/1000 coins en soms hoger! Check dus je club hierop!

Kassa!

Edit: Geldt ook voor Poolse spelers, met name ST en CV!

[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 20-12-2018 20:06 ]

SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 18:39:
[...]
In 352 is Alonso mijn LCB en Juanfran mijn RM.

• SH-FR
Bossie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:57:
[...]

In 352 is Alonso mijn LCB en Juanfran mijn RM.
Merk je dan niks van het feit dat hij op 7 Chem speelt?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Schuimpje schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:04:
Futmas Delle Ali nice! Ga ik zeker ff doen
Net gedaan!
Scheelt dat ik een Vidal en Dembele (WL) untradable had. Speelde toch niet bij mij. Uiteindelijk 20k moeten investeren voor deze kaart.

Packluck met Marquee was echt ronduit ruk!
Gameiro was “by far” de beste kaart :F

wijze woorden

• DeeleNL
Ook nog even wat Serie A SBC's voltooid, komt daar Blind IF uit lopen.
Dat was nog niet alles, want daar zat ook Walker 84 achter :+

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 22:14
FidoDido schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:29:
[...]
En van die Icons is alleen Ballack een speler die ik best zou willen maar hoop eigenlijk op een NL Icon maar nog 1 te gaan dus even wachten, vandaag rivaldo 2 star weakfoot linkspoot en lw positie die mogen ze houden van me :P
De laatste Icon sbc tijdens Futmas gaat (helaas) Crespo worden. Was al gelekt samen met Keane en Rivaldo, dus 99,9% dat het Crespo gaat worden.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

FidoDido schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:29:
[...]

Ik vind die FUTMAS kaarten tot nu toe tegen vallen vooral met de requirements die ze vragen. Als ze een BPL uitbrengen is het op posities waar je al 5 betere opties hebt.
Breng ipv van die BPL dan andere leagues uit. Laliga is tot nu toe echt niets geweest inderdaad

Voor dat bedrag van Alli kan je o.a 2x Erikssen kopen en die is simpelweg gewoon beter.

De laatste is Crespo
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:47:
Zo zeg, MM heeft eindelijk wat betere rewards en ik ben een enorme fan van de Brons Pack Method. En dat is maar goed ook, want talloze Duitse spelers in mijn club gaan voor rond de 800/1000 coins en soms hoger! Check dus je club hierop!

Kassa!

Edit: Geldt ook voor Poolse spelers, met name ST en CV!
op welke platform speel je..hier op ps4 is het gewoon 200 coins

• SH-FR
bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:22:
[...]

op welke platform speel je..hier op ps4 is het gewoon 200 coins
Speel op de PS4 en heb talloze Duitsers voor zo’n 500 tot 1200 verkocht. Met name LA, RA en LM en RM als ik het goed heb! Misschien in de hype, maar heb dr 20k mee verdiend.
SH-FR schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:06:
[...]

Merk je dan niks van het feit dat hij op 7 Chem speelt?
10 chem, start in 4321 en switch dan dmv gameplan naar 352.
Mijn enige chem issue is dat nu ik twee BPL LW's heb.

• FidoDido
Hmm ok, dan wacht ik de futmas kaarten af, zoek nog een middenvelder en een spits voor mijn BPL team. Wil lacazette gold en torreira futmas vervangen. Maar dan kaliber aguero/auba of pogba/kante moet het worden vraag me alleen af of 1 van deze futmas kaart gaan krijgen.
FidoDido schreef op donderdag 20 december 2018 @ 20:29:
[...]

Hmm ok, dan wacht ik de futmas kaarten af, zoek nog een middenvelder en een spits voor mijn BPL team. Wil lacazette gold en torreira futmas vervangen. Maar dan kaliber aguero/auba of pogba/kante moet het worden vraag me alleen af of 1 van deze futmas kaart gaan krijgen.
Dan kun je beter voor de UCL varianten gaan, die zijn tenminste nog tradeable ivm Futmass.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
Erg blij met mn aankoop Icardi CL versie.

Net een potje rivals, 0-2 achter 1e helft, niks te vertellen. 2e helft een hattrick met Icardi, ramde opeens alles erin. Vervolgens met Mandzukic nog 4-2 gemaakt.

Icardi 9 wedstrijden, 12 doelpunten en 4 assists. Vooralsnog een lekkere aankoop!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:33
Heb mn team nu staan. 4-2-3-1 met 3 CAM’s.

Courtois
Lala 86 if - varane - hernandez if - sandro
Matuidi - kante
Seedorf 88 - dybala totgs - bergkamp 92
Griezman 91 if

Zo blij :-P

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
https://www.futbin.com/19/squad/3217163

Ben even bezig met tactics voor mijn ingame opstelling, hoor graag op of aanmerkingen.
speel balverlies on heavy touch.
En speel met long ball, eerst met fast play, maar dat past niet helemaal.
Speel zonder timed shot (te moeilijk :( ) en moet het van voorzetten corners en af en toe een steekbal hebben.

ben vooral aan het bekijken welke instellingen ik mijn cdm ga geven, ik neig naar marking omdat ze lekker bewegelijk zijn en hierdoor constant eigenlijk in de weg lopen.
En eventueel agressive, maar weet niet hoeveel stamina dat gaat slurpen.
Ligt het aan mij of ziet baby cannavaro er best wel interessant uit met een anchor kaartje? Agility en balance zijn ook dik prima. Volgens mij heeft hij maar 1 nadeel en dat is zijn lengte, maar zoveel tegenstanders die op voorzetten spelen kom ik niet tegen.
Zie ik iets over het hoofd want hij is wel erg goedkoop

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 23:14:
Ligt het aan mij of ziet baby cannavaro er best wel interessant uit met een anchor kaartje? Agility en balance zijn ook dik prima. Volgens mij heeft hij maar 1 nadeel en dat is zijn lengte, maar zoveel tegenstanders die op voorzetten spelen kom ik niet tegen.
Zie ik iets over het hoofd want hij is wel erg goedkoop
lengte,hetzelfde voor Moore.

Companion app :
Vroege of mobile toegang is verlopen. Je moet je aanmelden op de pc om dit account weer te kunnen gebruiken?

Wtf....?
Storing?

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01 21:17
Harribo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 03:36:
Companion app :
Vroege of mobile toegang is verlopen. Je moet je aanmelden op de pc om dit account weer te kunnen gebruiken?

Wtf....?
Storing?
Yup, gebeurt toch wel vaker?
Harribo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 03:36:
Companion app :

Wtf....?
Storing?
Je moet ook slapen vind EA. Vannacht lagen de servers eruit.
Graag nu jullie advies wat ik me dit jaar als kerscadeau moet geven.

Dit is het team:
https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik heb nu 1.6M coins (als er een TOTW repeatable komt hoop ik toch wel 1,8-2M te hebben)

Opties die ik zelf heb en ik kan niet zo goed kiezen
Griezmann upgraden naar IF/RTTF 91
Messi upgraden naar IF 96
Kante upgraden naar Vieira 86 (is dat wel een echte upgrade?)
Keane SBC doen en op de plek van Kante?
Rui Costa SBC doen en op de plek van IF Ben Yedder?

Andere opties?

Zoals het elftal nu staat staat het ook prima trouwens, dus het is geen must, kan ook wachten op TOTY en hopen dat een Varane of Ramos een flinke upgrade krijgen dan

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Dit weekend de WL maar eens overslaan en is gaan testen met mijn squad in Rivals / SB.

Heb nu ongeveer 1 miljoen coins te spenderen, afgelopen week bespraken we hier Prime Larsson. Maar ik weet niet of ik afscheid kan nemen van Aguero.... Is Sol Campbell een goede optie? Vind het ook wel leuk om wat te gaan puzzelen alleen lees gematigde reacties over hem in game, iemand getest?

Wellicht andere Icons die jullie zouden aanbevelen? Ik speel nu met een full PL squad!

• huis-r
@bvbal79 Nice, speel je in-game ook 4222? Messi zou denk ik wel een vette upgrade zijn, Alleen dat red je nu nog niet met de coins? Je zou wellicht kunnen kijken naar UCL Live Aguero, die groeit nog wel ff mee denk ik

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
huis-r schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:50:
Dit weekend de WL maar eens overslaan en is gaan testen met mijn squad in Rivals / SB.

Heb nu ongeveer 1 miljoen coins te spenderen, afgelopen week bespraken we hier Prime Larsson. Maar ik weet niet of ik afscheid kan nemen van Aguero.... Is Sol Campbell een goede optie? Vind het ook wel leuk om wat te gaan puzzelen alleen lees gematigde reacties over hem in game, iemand getest?

Wellicht andere Icons die jullie zouden aanbevelen? Ik speel nu met een full PL squad!
Campbell is een beest voor mij. Icon (verbeterde) versie van Koulibaly ruwweg.
bvbal79 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 08:30:
Graag nu jullie advies wat ik me dit jaar als kerscadeau moet geven.

Dit is het team:
https://www.futbin.com/19/squad/8990

Ik heb nu 1.6M coins (als er een TOTW repeatable komt hoop ik toch wel 1,8-2M te hebben)

Opties die ik zelf heb en ik kan niet zo goed kiezen
Griezmann upgraden naar IF/RTTF 91
Messi upgraden naar IF 96
Kante upgraden naar Vieira 86 (is dat wel een echte upgrade?)
Keane SBC doen en op de plek van Kante?
Rui Costa SBC doen en op de plek van IF Ben Yedder?

Andere opties?

Zoals het elftal nu staat staat het ook prima trouwens, dus het is geen must, kan ook wachten op TOTY en hopen dat een Varane of Ramos een flinke upgrade krijgen dan
Speel je PS4, dan kun je mijn team gebruiken om Costa/Keane te testen.

• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:50:
[...]

Oh shit, compleet vergeten dat dat kan inderdaad. Ik speel first owner dit jaar, wat ervoor zorgt dat ik veel van dat soort kaarten moet doen om een competitief team te krijgen. Mocht er iemand zijn die de volgende spelers wil testen, voeg dan Iehmoow toe op PSN.

Neuer
FB Juanfran - Prima Campbell - EL Tah - EL Marcos Alonso
Futmas Torreira - Prima Keane (ga ik misschien vandaag nog inruilen voor Ballack)
SIF Mahrez - Prime Rui Costa - POTM Hazard
POTM Auba

Mocht er iemand Martinez nog willen proberen dan kan ik hem er ook nog in zetten.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:52
Kun je met teams van iemand anders spelen op de PS4 ja?
huis-r schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:11:
@bvbal79 Nice, speel je in-game ook 4222? Messi zou denk ik wel een vette upgrade zijn, Alleen dat red je nu nog niet met de coins? Je zou wellicht kunnen kijken naar UCL Live Aguero, die groeit nog wel ff mee denk ik
Als ik Messi NIF verkoop zou het net kunnen, maar dan ben ik blut. Aguero is een optie, maar weet niet of ik zo gecharmeerd er van ben :)

Speel 4-2-2-2 en 4-2-3-1, afhankelijk van hoe ik overlopen wordt op het middenveld
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:50:
[...]

Yes, hoe werkt dat? Ga alleen nu wel dit weekend eerst focussen op WL :)
Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:04:
Kun je met teams van iemand anders spelen op de PS4 ja?
Single player tab, 2e optie op de TOTW challenge tile

• huis-r
Zo, dat is een goeie zeg!

@Iehmoow ik voeg jou even toe, dan kan ik zelf met Campbell testen!

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
Vraagje, ik heb een 100% La Liga team staan van 86 rated. Als ik compleet wil overstappen naar BPL, is dat zinvol of ga ik qua spel niet veel verschil merken (afgezien van mijn eigen skills)?

Moet ik veel bijleggen aan coins?

edit: andere vraag: gaan de basic gouden topkaarten zakken als diezelfde spelers in TOTY verschijnen?

[ Voor 18% gewijzigd door buurman3 op 21-12-2018 10:12 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
buurman3 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:10:
Vraagje, ik heb een 100% La Liga team staan van 86 rated. Als ik compleet wil overstappen naar BPL, is dat zinvol of ga ik qua spel niet veel verschil merken (afgezien van mijn eigen skills)?

Moet ik veel bijleggen aan coins?

edit: andere vraag: gaan de basic gouden topkaarten zakken als diezelfde spelers in TOTY verschijnen?
Je zou ook een hybride kunnen maken eventueel, hele team verkopen kan je wel een keer doen maar zou ik niet te vaak doen aangezien je 5% van je verkoopprijs altijd moet inleveren bij ea.

• Vissert
Bossie schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:07:
[...]

Single player tab, 2e optie op de TOTW challenge tile
Mocht er iemand met UCL Allan willen spelen dan kunnen ze mij toevoegen :+

• Pieterw2
Toch maar van de SWAP-kaartjes Lerma gekozen, lijkt me een solide kaart en met een paar aanpassingen kan ik hem gebruiken voor Fabinho. Denken jullie dat di beter is dan Fabinho? Toevallig iemand met allebei gespeeld?
Pieterw2 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:22:
Toch maar van de SWAP-kaartjes Lerma gekozen, lijkt me een solide kaart en met een paar aanpassingen kan ik hem gebruiken voor Fabinho. Denken jullie dat di beter is dan Fabinho? Toevallig iemand met allebei gespeeld?
Heb een paar potjes met gespeeld, hij veroverde veel ballen om ze vervolgens ook weer in te leveren.
Veel comments gelezen over zijn lage reactions/composure.

Ik had hiervoor RTTF Fabinho, dus misschien ben ik beetje te kritisch.

Pagina: 1 ... 96 ... 200 Laatste