GAITii schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:05:
Messi is wel ziek hoor...

Niet verwacht van EA om alsnog 2 Ajax spelers erin te doen. Ziyech wordt beter en beter. Zou die aan het eind van het seizoen een 90+ kaartje hebben?
Die Messi kaart, dan maar geen icon :) Ziyech hopelijk een TOTS inderdaad

En deze Griezmann IF is wel een stukje sneller dan zijn RTTF kaartje...

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2018 16:14 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:55
Het is voor Fifa ook heel jammer dat Ziyech niet voor Nederland heeft gekozen, want dan was hij erg bruikbaar geweest. Nu zou het toch lastiger in passen zijn met goede chemistry.
Die Tete zou mooie aanvulling zijn voor mijn NL team, daar kan hij mogelijk UCL Karsdorp vervangen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 22:58
Die van Ziyech is wel vet hoor... 89 passing, 85 dribbel, lekker hoor.

Verwijderd

Wie zien jullie als de top 3 verdedigers tot nu toe van dit fifa spel?
Nieuwschierig😎

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:13:
Wie zien jullie als de top 3 verdedigers tot nu toe van dit fifa spel?
Nieuwschierig😎
Varane, ramos en bailly inform

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-05 16:25
Ziyech, Tete en Blind (of is Scream Blind nog altijd wel beter?) toch maar even halen voor mijn NL / Eredivisie team.

Dan zit ik wel echt met moeite voor een goede opstelling om iedereen op 10 chem te krijgen...

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:55
Futmas Son als spits in 352 wat een held! zijn eerste pot direct 4 goals :) Zowel in de 16 als erbuiten erg sterk zeg, nu 5 wedstrijden ermee gespeeld ben blij dat ik deze heb gedaan is voor mij meer aanwezig als SIF Anderson.

Mijn twijfel heeft die weg genomen :)

Ik gok op een TOTW SBC voor de kerst gezien de TOTW die eraan komt.

[ Voor 11% gewijzigd door FidoDido op 19-12-2018 16:19 ]

• H_idde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik zou echt heel graag die Fabinho uit mijn player picks zien komen morgen! O-)
H_idde schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:15:
[...]

Alles boven de 84 is goed bij deze TOTW! Zelfs die keepers zijn de moeite waard.
simons schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:16:
[...]

Wie staat er bij jou in de spits? ik heb ook een serie A RTG team (team uit WL packs, Div rival packs,sbc etc) vroeg me af wat een goede spits is?
Immobile, Icardi ucl.
Verder Dybala op cam, Perisic op andere cam. Speel nu 4222.
Cvms zijn Matuidi (stay back+ dek midden) en Naingolan

Naingolan schuift soms automatisch door, sta ik met 5 man aan te vallen. Tis net een buffel, ijzersterk.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 22:29
H_idde schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:15:
[...]

Met Gold 3 heb ik ook wel een kans op leuke player picks, ben alleen bang dat ik ze op het werk zal gaan openen omdat ik hier van 8 tot 21 uur zal zijn en waarschijnlijk geen geduld heb om tot 21:30 uur te wachten om ze op PS4 te openen :+

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:08
Pieterw2 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:14:
[...]

Varane, ramos en bailly inform
Niet Sanchez UCL Live?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Geen serie a...

Hoop niet die Jesus if tegen te komen, vind zijn nif al moeilijk om tegen te spelen

• GAITii
Harribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:24:
Geen serie a...

Hoop niet die Jesus if tegen te komen, vind zijn nif al moeilijk om tegen te spelen
Jammer dat je dan op PC speelt >:)

• H_idde
Joster schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:19:
[...]

Met Gold 3 heb ik ook wel een kans op leuke player picks, ben alleen bang dat ik ze op het werk zal gaan openen omdat ik hier van 8 tot 21 uur zal zijn en waarschijnlijk geen geduld heb om tot 21:30 uur te wachten om ze op PS4 te openen :+
Haha ik heb écht exact hetzelfde! Misschien de Companion App maar even verwijderen want open ze toch liever op de console.. 8)7

• Pompi
Harribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:24:
Geen serie a...

Wat denk je dan van Fabinho? Zijn NIF heeft al magische krachten die ballen zijn kant opzuigen en uitschuifbare benen, moet er niet aan denken om deze tegen te komen als een diepe CDM
H_idde schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:28:
[...]

Haha ik heb écht exact hetzelfde! Misschien de Companion App maar even verwijderen want open ze toch liever op de console.. 8)7
waarom, gewoon voor het wauw effect?

• H_idde
bvbal79 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:30:
[...]

waarom, gewoon voor het wauw effect?
Ja, heb er eigenlijk niet echt een hele goeie reden voor! Iets meer beleving denk ik..
H_idde schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:32:
[...]

Ja, heb er eigenlijk niet echt een hele goeie reden voor! Iets meer beleving denk ik..
Dacht ik in het begin ook. tot ik merkte dat er in 99% toch niks uitkwam, open daarom maar daar waar het het snelst gaat :)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 13:07
Pompi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:28:
[...]

Wat denk je dan van Fabinho? Zijn NIF heeft al magische krachten die ballen zijn kant opzuigen en uitschuifbare benen, moet er niet aan denken om deze tegen te komen als een diepe CDM
Ik heb zijn NIF 3x geprobeerd voor in totaal een potje of 30 maar vond hem echt dramatisch. Pakt idd af en toe leuk de bal af maar was standaard overal te laat/te traag.
Zijn zoveel op te noemen, allemaal groot snel en sterk (Varane, Kimpembe, VVD, Sanchez, Koulibally etc).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:35:
[...]

Ik heb zijn NIF 3x geprobeerd voor in totaal een potje of 30 maar vond hem echt dramatisch. Pakt idd af en toe leuk de bal af maar was standaard overal te laat/te traag.
Apart want bij mijn tegenstanders is hij meestal de meest frustrerende middenvelder, nog meer dan een Kante

• GAITii
Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:35:
[...]

Ik heb en gebruik zijn UCL Live versie en die laatste mening deel ik en ben ik met je eens.
Je moet hem alleen niet echt actief gebruiken in-game, zet hem op stay back en man dekken ipv passrichting onderscheppen. Zet Kante ernaast waarmee je actief speelt en de tegenstander opjaagt.

Fabinho heeft fysiek, lengte en een goede pass. Ideaal voor doeltrappen om als target man te gebruiken en vanuit hier verder te openen.

Pompi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 16:36:
[...]

Apart want bij mijn tegenstanders is hij meestal de meest frustrerende middenvelder, nog meer dan een Kante
Dus dit :)
Nee ik ben tot nu toe ook niet onder de indruk van fabinho bij het tegen team.
Icons tot nu toe eigenlijk ook niet behalve Zola.
Harribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:15:
Nee ik ben tot nu toe ook niet onder de indruk van fabinho bij het tegen team.
Icons tot nu toe eigenlijk ook niet behalve Zola.
Afhankelijk hoe de tegenstander speelt, spelers zoals Fabinho excelleren wanneer de ruimtes klein worden gehouden anders speel je gewoon om hem heen.

Tot nu tegen meerdere icons gespeeld, tot nu maken ze allemaal indruk maar Cruyff is schiet er wel boven uit.
Een andere uitblinker is bijvoorbeeld RTTF Mickey, kom hem toendertijd niet completen omdat alle UCL kaarten gepricefixed waren :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-05 18:43
Zo, wat een TOTW zeg. Enorm balen dat ik dit weekend geen WL heb kunnen spelen. Vanavond nog even strijden voor Rank 2 Division Rivals.
Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:30:
[...]

Afhankelijk hoe de tegenstander speelt, spelers zoals Fabinho excelleren wanneer de ruimtes klein worden gehouden anders speel je gewoon om hem heen.
Inderdaad
Tot nu tegen meerdere icons gespeeld, tot nu maken ze allemaal indruk maar Cruyff is schiet er wel boven uit.
Een andere uitblinker is bijvoorbeeld RTTF Mickey, kom hem toendertijd niet completen omdat alle UCL kaarten gepricefixed waren :(
Heb zola, baby Cruyff, keane en gattuso oa aan het werk gezien. Maar misschien ligt het aan hoe de tegenstander er mee om gaat.

Rttf mickey?

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-05 22:58
Is er ooit bewezen in welke packs je de meeste if’s kan krijgen? Ik moet echt die eredivisie totw van deze week hebben

• FidoDido
heppe01 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:42:
Is er ooit bewezen in welke packs je de meeste if’s kan krijgen? Ik moet echt die eredivisie totw van deze week hebben
Nee gewoon pure packluck, je kan een 24 player pack openen en als hoogste een 83 rated krijgen. En uit een premium gold pack neymar packen bij wijze van.

Los van de WL rewards waar je een TOTW pack opent natuurlijk want daar zitten IF in :P maar dan moet je elite eindigen

[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 19-12-2018 18:45 ]

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 21:57
FidoDido schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:44:
[...]

Nee gewoon pure packluck, je kan een 24 player pack openen en als hoogste een 83 rated krijgen. En uit een premium gold pack neymar packen bij wijze van.

Los van de WL rewards waar je een TOTW pack opent natuurlijk want daar zitten IF in :P maar dan moet je elite eindigen
Hehe ja zekers allemaal kans. Ik kreeg uit een 5k baby rio en uit alle andere packs allemaal maar laag maar dat is de gok toch :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-05 21:55
Zit weer klaar voor de futmas sbcs.

Son speelt tot nu toe echt goddelijk. Volleys met links gaan ook heerlijk de kruising in. Vind hem veel beter dan een Sane bv, niet heel gek ook maar toch dezelfde rating.

Lacazette 86. Gaat denk ik ook ong 200k kosten. Dan houd ik het lekker bij Aguero.

[ Voor 16% gewijzigd door Jack_Mojo op 19-12-2018 19:01 ]

• heppe01
  • Laatst online: 18-05 22:58
Totw is nu live toch?

• FidoDido
Jack_Mojo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:59:

Son speelt tot nu toe echt goddelijk. Volleys met links gaan ook heerlijk de kruising in. Vind hem veel beter dan een Sane bv, niet heel gek ook maar toch dezelfde rating.

Lacazette 86. Gaat denk ik ook ong 200k kosten. Dan houd ik het lekker bij Aguero.
Speel met lacazette gold en die bevalt me wel, maar wil eigenlijk een een nog beter hebben dan lacazette :P
En Roy Keane ziet er toch best interessant uit om te gaan doen, maar geen idee of dat een goede icon is. Lijkt me wel een solide speler op het middenveld.

Son is inderdaad een heerlijke speler ben er zeer blij mij :)

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 19-12-2018 19:11 ]

Grappige patch, ipv stroperige trage potjes als er lag heb ik nu een reeks supersnelle potjes gehad.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-05 21:55
FidoDido schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:10:
[...]

Speel met lacazette gold en die bevalt me wel, maar wil eigenlijk een een nog beter hebben dan lacazette :P
En Roy Keane ziet er toch best interessant uit om te gaan doen, maar geen idee of dat een goede icon is. Lijkt me wel een solide speler op het middenveld.

Son is inderdaad een heerlijke speler ben er zeer blij mij :)
Ja vind Lacazette ook erg fijn spelen. Maar zijn special cards tot nu toe gaan nooit beter spelen dan Aguero. :+
Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:
Grappige patch, ipv stroperige trage potjes als er lag heb ik nu een reeks supersnelle potjes gehad.
Hier ook. Moest nog wat rivals spelen, dat gaat erg rap nu.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:10
Jack_Mojo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:59:

Vind het het geld ook niet waard.
Heb al Aguero UCL en Lukaku voorin lopen....

Maar doorsparen voor een goede CAM

wijze woorden

Verwijderd

Had nog 4 premium player packs staan denk ga ze om 7 uur openen met de hoop op messi of griezmann..
-special alvarez
- if poulsen
- fekir
-zlatan

Kon erger 😋

• stomley
blegh dacht even aan khedira maar ook die is het niet waard om te doen... beetje jammer nog zo

• Sleehond
Net een update gezien, versie 1.07

Eens kijken wat dit ons brengt...

• Korkss
  • Laatst online: 18:18
Hahaha heeft EA nou serieus de Lacazette kaart van futmas dezelfde rating gegeven als zijn inform? Lekker boys daar hoor bij EA :D

• SH-FR
Pfff met zo’n zieke TOTW wel balen dat ik morgen geen Player Picks open kan maken.. ik mis één weekend en dan krijgen we meteen Messi, Griezmann etc.

Is het @fifanoob al gelukt om Prime Larsson te kopen? :)

Verwijderd

Is het mogelijk om je playerpicks in te leveren bij een sbc? Ik heb een hoop 86+ player picks waar ik niks mee doe en pak net CL kaart van Kroos van 91 maar die ga ik ook niet gebruiken.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:15:
Is het mogelijk om je playerpicks in te leveren bij een sbc? Ik heb een hoop 86+ player picks waar ik niks mee doe en pak net CL kaart van Kroos van 91 maar die ga ik ook niet gebruiken.
Ja hoor, player picks fungeren gewoon als 'normale' gold kaarten.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-05 12:28
Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:16:
Ik had juist gisteren heerlijke potjes.

Vandaag, na de patch, niets anders dan stroperig, spelers die heel traag reageren, spelers die ballen over 3 meter niet kunnen overspelen. Daarnaast ook wereldkeepers tegen die alles pakken en bij mij bizarre klungel goals tegen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-02 23:43
SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:02:
Pfff met zo’n zieke TOTW wel balen dat ik morgen geen Player Picks open kan maken.. ik mis één weekend en dan krijgen we meteen Messi, Griezmann etc.

Is het @fifanoob al gelukt om Prime Larsson te kopen? :)
Haha jaja ik heb hem!

https://www.easports.com/...Id=33lZasy1nPh8F:FFA19PS4

Werkt dit?

• SH-FR
Ja, zou moeten werken! Heb nog enkele tips voor je mbt Larsson, gebruik geplaatste getimede schoten randje 16, die gaan er bij hem extreem vaak in. Daarnaast, bij corners kan je de bal zeker op hem geven, je zal het gaan merken!

Mooi team, FUT Champions Suarez en Alex Sandro🤨. Mijn beste Player pick was Anderson 86. Echter zou ik wel kijken naar betere opties op de vleugels!

Ga je vanavond al wat potjes met hem spelen? Laat me weten hoe het gaat, kan via het forum of via een berichtje!

• Goelan
Iemand anders al ervaringen met de nieuwe patch? Ik ben erg benieuwd. Zeker, omdat EA aangeeft dat de online ervaring veel beter moet zijn. Na vijf potjes ben ik er mee gestopt. Om te huilen..

• Pompi
Goelan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:34:
Iemand anders al ervaringen met de nieuwe patch? Ik ben erg benieuwd. Zeker, omdat EA aangeeft dat de online ervaring veel beter moet zijn. Na vijf potjes ben ik er mee gestopt. Om te huilen..
Had vanmiddag nergens last van, vond het niet heel erg spelen. Denk dus dat het niet heiligmakend is en dat moment van de dag nog veel invloed heeft.

Verwijderd

Iemand hier ook ervaring met hazard/hazard if ? Zie hem weinig tot niet voorbij komen maar misschien voor mij wel interessant om te gebruiken.. wil felipe anderson sif vervangen..

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-05 20:16
Goelan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:49:
[...]

Vandaag, na de patch, niets anders dan stroperig, spelers die heel traag reageren, spelers die ballen over 3 meter niet kunnen overspelen. Daarnaast ook wereldkeepers tegen die alles pakken en bij mij bizarre klungel goals tegen.
Precies dit heb ik al bijna 2 weken, ik win helemaal niks meer.
Intussen al 2 keer nieuwe patch geweest, dus daar zal het niet aan liggen :9
Mijn gedachte is dan toch als het bij de ene stroperig is dan moet het bij de andere toch ook zo zijn?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-02 23:43
SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:16:
[...]

Ja, zou moeten werken! Heb nog enkele tips voor je mbt Larsson, gebruik geplaatste getimede schoten randje 16, die gaan er bij hem extreem vaak in. Daarnaast, bij corners kan je de bal zeker op hem geven, je zal het gaan merken!

Mooi team, FUT Champions Suarez en Alex Sandro🤨. Mijn beste Player pick was Anderson 86. Echter zou ik wel kijken naar betere opties op de vleugels!

Ga je vanavond al wat potjes met hem spelen? Laat me weten hoe het gaat, kan via het forum of via een berichtje!
Haha ja eerst packte ik Suarez helemaal in begin. Dus team er om heen en toen uit wl rewards kreeg ik die rode Suarez kaart wel onverhandelbaar helaas.

Heb nu 4 potjes gespeeld met hem en hij heeft al 9 goals gemaakt! Speelt echt lekker idd!

Vleugels heb ik verkocht, had neymar en bale maar ja wou een icon.. heb nu 70k te besteden.. zat aan sane of reus te denken op LV.
Voor de rv nog geen idee, ja mbappe in combi met pogba maar dat duurt nog even..

• Sleehond
Vanavond de update 1.07 gedaan en 2 potjes Rivals gedaan.

Spel voelde wel prima vanavond. Geen lag ervaren, maar goed kan zo weer anders zijn.

1e pot 6-3 gewonnen. Was overduidelijk te sterk, al maakte de tegenstander mooie uitgespeelde goals. Maar ik zat hem te strak op de huid en had hem in de tang.

2e pot 2-3 verlies. Ik maak 94e minuut 2-2, ik denk pfiew geen verlies. 95e minuut maakt ie direct 2-3 alsnog....

DOH |:(

Tot slot, ik heb Dybala leen even geprobeerd. Wat een baas zeg. Die gaat mijn eerst volgende aankoop worden. Nog wel een ton bij elkaar sparen.

Voorhoede moet dan worden:

Icardi CL 88 - Mandzukic IF 86
Perisic CL 87 - Dybala 89 - Cuadrado 84

Lijkt me wel aardig *O*

Nog even een CL upgrade van Cuadrado doen nadat ik Dybala heb opgepikt.

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 19-12-2018 22:09 ]

Tjonge jonge ik verlies weer alles. Alle spelers zijn zo traaaaaaaag.....
Dit MOET gewoon lag zijn, kan niet anders. Tis werkelijk onspeelbaar.

Ik speel wel overdag als ik tijd heb, deed ik vorig jaar ook, loopt alles gewoon zoals het hoort.
Patch is prima...geen lag gezien vanavond. Zou het dan toch kunnen...div5 gaat 1 op 1 qua winst. Ook prima, in ieder geval rank 1 binnengesleept en morgen 8 pakjes open maken...zal wel niks zijn maar met deze TOTW moet je gek zijn om het te laten.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
Weer voor de untradables gegaan. Beste was verrati en if poulsen. Open het op Companion app dus was bij zwarte glinsters nog even Spannend of het misschien griezmann of Messi zou worden . Wel weer 10 Squad fitness cards erbij. Met manier van spelen moet ik die om de twee wedstrijden gebruiken. Heb al aardig wat sbc fodder verzameld voor een mooie icon sbc straks. Hoop eigenlijk op een Rijkaard. Vorig jaar 500 wedstrijden mee gespeeld.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:09
Gisteren avond nog een aantal Rival potjes gedaan Div. 5. Ik stond in Rank 1 toen ik de PS4 uitgezet heb (rond 23u), met zo'n 1000 punten meer dan 'degradatie' naar Rank 2. Helaas toch teruggezakt naar Rank 2, scheelt weer 14K :|

Reward opties:
- 44k coins
- 1x Rare player pack / 1x mega pack
- 2x Rare player pack untradeable / 2x mega pack untradeable

Heb zo'n 400k op de 'bank', dus coins zijn aantrekkelijk met het oog op versterking en eventuele investeringen. De untradeable packs hebben mij vorige keer veel SBC materiaal opgeleverd, maar daar ben ik een beetje doorheen aan het raken. Het mist bij mij aan packluck, dus de tradeable packs lijken wat minder interessant voor nu, maar je weet maar nooit.

WL geëindigd in Gold 3, dus ik krijg sowieso nog wat packs en coins :)

Hebben jullie al wat geopend?

• xavento
  • Laatst online: 12-05 15:00
Harribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:25:
Tjonge jonge ik verlies weer alles. Alle spelers zijn zo traaaaaaaag.....
Dit MOET gewoon lag zijn, kan niet anders. Tis werkelijk onspeelbaar.

Ik speel wel overdag als ik tijd heb, deed ik vorig jaar ook, loopt alles gewoon zoals het hoort.
Nergens last van gehad, ligt toch echt aan jezelf.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Goelan
xavento schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:38:
[...]

Onzin. Ik heb tijden heerlijk (en ook minder heerlijk ;)) gespeeld. De dag ervoor zelfs nog. Gisteren 5 potjes gespeeld en spelers die trager reageren, passes die ineens niet aankomen, zelfs haperingen(!) tijdens het spel. Ik heb een bekabelde verbinding. Kan je mij niet vertellen dat het aan jezelf ligt.

Ik geloof echt dat het momentum is ofzo (wel geheel willekeurig). De ene dag kan je verbinding en je potjes super zijn. De volgende dag kan het bagger zijn. Op zulke dagen moet ik gewoon niet spelen. Alleen maar frustratie. Kan ik beter m'n squad battles potjes doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Goelan op 20-12-2018 08:43 ]

• DeeleNL
[...]

Ik ook niet, buiten heel af en toe een kleine lag om. Ik heb zo'n 10 Rival potjes gespeeld, liep ongeveer 1:1. De ene avond win je bij wijze van 9 uit 10 de andere kom je gewoon wat betere tegenstanders tegen of formaties die je niet zo liggen. Bij mij is het dan vooral gebrek aan concentratie waardoor ik te veel 'hap' achterin en tegenstanders die goed zijn in tricks mij zo voorbij spelen. Tot 2x toe op voorsprong gekomen, 85e minuut 3-2 achter, 90e minuut 3-3 ik blij, 95e minuut (van de 3 minuten blessuretijd....) 4-3 verlies :X
Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:42:
[...]

Onzin. Ik heb tijden heerlijk (en ook minder heerlijk ;)) gespeeld. De dag ervoor zelfs nog. Gisteren 5 potjes gespeeld en spelers die trager reageren, passes die ineens niet aankomen, zelfs haperingen(!) tijdens het spel. Ik heb een bekabelde verbinding. Kan je mij niet vertellen dat het aan jezelf ligt.

Ik geloof echt dat het momentum is ofzo (wel geheel willekeurig). De ene dag kan je verbinding en je potjes super zijn. De volgende dag kan het bagger zijn. Op zulke dagen moet ik gewoon niet spelen. Alleen maar frustratie. Kan ik beter m'n squad battles potjes doen :)
SB is hier vaak wel beter voor de sfeer in huis.. :')

[ Voor 34% gewijzigd door DeeleNL op 20-12-2018 08:47 ]

• Goelan
DeeleNL schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:45:
[...]

SB is hier vaak wel beter voor de sfeer in huis.. :')
Héél herkenbaar, haha ;)

Ik krijg regelmatig de vraag of het niet wat minder kan :+

• Vissert
Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:49:
[...]

Héél herkenbaar, haha ;)

Haha ook heel herkenbaar. Zeker omdat ik ook altijd door mijn vriendin wel een tegengoal krijg :+

Rivals rewards geopend. Reus en Mane untradeable en IF Ings tradeable.

• DeeleNL
Vissert schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:56:
[...]

Haha ook heel herkenbaar. Zeker omdat ik ook altijd door mijn vriendin wel een tegengoal krijg :+

Rivals rewards geopend. Reus en Mane untradeable en IF Ings tradeable.
Hier ook, ze verwacht meestal antwoord als ze iets vraagt. Als ik daar in trap is de concentratie weg :P
Dan ben ik weer 'chagrijnig' natuurlijk. Ze zouden zelf eens een paar potjes moeten spelen!
[...]

Dat wil niet zeggen dat het bij mij wel laggy is.
Ik weet echt 100% zeker, serieus, dat die verliespartijen niet aan mij liggen. Als je niet fatsoenlijk kunt spelen houdt het op.
Als ik middags ga spelen, win ik bijna alles. Zelfde divisie, zelfde team, zelfde formatie.
Heel slecht dit.

Ik ga hwrs voor een icon denk ik.
De sbc's zijn duur en het zijn spelers die geen toevoeging zijn voor mijn serie a team. Dat staat goed nu.
Zit nu op 450k en moet dus proberen er wat bij te sprokkelen. 750k wordt al wat. Ga er dus 1 kopen want ga hetzelfde aantal coins niet weggooien voor een untradable.

• xavento
Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:01:
[...]

Als ik middags ga spelen, win ik bijna alles. Zelfde divisie, zelfde team, zelfde formatie.
Heel slecht dit.
Tja, dan werken de meeste mensen. Dat je 's avonds verliest kan er meer mee te maken hebben dat je tegen betere spelers moet.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05 17:22
Ik heb untradeble packs gekozen. Komen toch ff 2 shitty informs (SBC dan maar), Mbappe en Auba uit. Toch lekker.
xavento schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:03:
[...]

Tja, dan werken de meeste mensen. Dat je 's avonds verliest kan er meer mee te maken hebben dat je tegen betere spelers moet.
Nee. Ik zie zo nu en dan ook tegenstanders die er echt niets van kunnen, ik ben alleen niet in staat er op tijd wat aan te doen door de traagheid.
Cursor verspringt bijv niet, bij tegenstander wel. En zo nog een hele rij voorbeelden.
Ik weet echt wel wanneer het mijn fouten zijn en die maak ik ook helaas geregeld. Zo'n geweldige speler ben ik niet.

100% weten dat die verliespartijen niet aan mij liggen. Wat ik zeg, middags lag vrij en win ik alles, avonds trage boel, verlies ik alles.
Maar i rest my case, blijkbaar ervaart niet iedereen dit.

Heb trouwens voor zekerheid gekozen, de cash uit rivals. Langzaam sprokkelen

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 20-12-2018 09:10 ]

• Goelan
Ik heb ook untradable gekozen: Naldo, Barzagli en Ayhan (IF, 81 CB). Niet verkeerd! Mooi SBC voer!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05 17:22
Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:08:
Ik heb ook untradable gekozen: Naldo, Barzagli en Ayhan (IF, 81 CB). Niet verkeerd! Mooi SBC voer!
Heb ik toch liever mbappe en auba :D

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Rivals rewards voor 65K coins gegaan. Net WL rewards Blind en Dyego Sousa (wie is die dude lol).

Kon erger, maar had gehoopt op de toppers, al was het alleen maar Gabriel Jesus geweest. Uit de WL packs krijg ik zoals gewoonlijk nooit iets bijzonders. Hebben jullie dit ook?

• Goelan
Beavbusi schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:10:
[...]

Heb ik toch liever mbappe en auba :D
Ik had Auba zelfs wel willen hebben voor mn basis! Wellicht had ik zelfs Mbappe nog als spits kunnen inpassen.
Muheed10 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:10:
Rivals rewards voor 65K coins gegaan. Net WL rewards Blind en Dyego Sousa (wie is die dude lol).

Kon erger, maar had gehoopt op de toppers, al was het alleen maar Gabriel Jesus geweest. Uit de WL packs krijg ik zoals gewoonlijk nooit iets bijzonders. Hebben jullie dit ook?
Ik heb nog nooit uit de sb rewards wat bijzonders gekregen.
Denk dat het wel kan lonen om ze op een ander tijdstip te openen. Heb ik het geduld niet voor :-) kadootjes ongeopend laten is moeilijk

• xavento
Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:12:
[...]

Denk dat het wel kan lonen om ze op een ander tijdstip te openen. Heb ik het geduld niet voor :-) kadootjes ongeopend laten is moeilijk
Probeer het 's middags, misschien heb je dan betere rewards.

• DeeleNL
Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:12:
[...]

Ik ga toch proberen om vandaag de Companion app even aan de kant te leggen en vanavond alles op de PS4 te openen, vind ik toch altijd wat meer hebben ;)

• stomley
Hier sommer en die Argentijn uit serie A. Sommer is wel prima, is toch weer een 86 speler voor sbc gratis.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:08:
[...]

Nee. Ik zie zo nu en dan ook tegenstanders die er echt niets van kunnen, ik ben alleen niet in staat er op tijd wat aan te doen door de traagheid.
Cursor verspringt bijv niet, bij tegenstander wel. En zo nog een hele rij voorbeelden.
Ik weet echt wel wanneer het mijn fouten zijn en die maak ik ook helaas geregeld. Zo'n geweldige speler ben ik niet.

100% weten dat die verliespartijen niet aan mij liggen. Wat ik zeg, middags lag vrij en win ik alles, avonds trage boel, verlies ik alles.
Maar i rest my case, blijkbaar ervaart niet iedereen dit.

Heb trouwens voor zekerheid gekozen, de cash uit rivals. Langzaam sprokkelen
Als ik zo regelmatig op dit forum lees denk ik niet dat je de beste fifa-speler bent, maar in dit geval heb je zeker een punt. De gameplay is gewoon heel erg wisselend online. Ik denk dat inmiddels iedereen dit wel vaker ervaren heeft, dat een bepaalde vertraging een enorme rol kan spelen. Persoonlijk heb ik in de WL minder last (behalve op zaterdag) dan in Rivals. Gisteren won ik een pot na een 2-0 achterstand die ik in 10 minuten omboog (volkomen onterecht). Helaas gebeurt me dit ook wel eens andersom. Dus... de wisselende gameplay heeft nog te vaak invloed op het spelverloop in mijn ogen. ;)
Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:49:
[...]

Héél herkenbaar, haha ;)

Online kan ik het wel hebben, squadbattles doet ook iets met je controls wat me toch aardig kan irriteren :D

Blind, Witsel uit player picks, overigens heeft blind wel erg goede stats als CB (pass/drib).
Handanovic als beste normale kaart met een stapeltje SBC fodder.

Voor WL in 352, Poggy of Eriksen als CAM ?

Verwijderd

Wie heeft een leuk idee in zinn hoofd voor een lekker team en kan mij dat showen?
Budget op xbox one is 2.7 mill..
Graag bpl team maar mag ook hybrid met bpl zijn..

https://www.futbin.com/19/squad/3187498

Was daar net mee aan het knoeien maar heb jullie ideeen en verrassende wendingen nodig :p

Wil ingame iedergeval 4231/4321 spelen.

Alvast bedankt en hoop op redelijk wat input van jullie kant!
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:32:
Wie heeft een leuk idee in zinn hoofd voor een lekker team en kan mij dat showen?

Was daar net mee aan het knoeien maar heb jullie ideeen en verrassende wendingen nodig :p

Ik heb in het begin een leuke formatie opgeslagen van vitality/psg rocky.
https://www.futbin.com/19/squad/473923
Kan je als basis gebruiken om evt hier en daar te tweaken ivm budget. Via gameplans kan je makkelijk ingame switchen naar small varianten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• stomley
Bossie schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:21:
[...]

Online kan ik het wel hebben, squadbattles doet ook iets met je controls wat me toch aardig kan irriteren :D

Blind, Witsel uit player picks, overigens heeft blind wel erg goede stats als CB (pass/drib).
Handanovic als beste normale kaart met een stapeltje SBC fodder.

Voor WL in 352, Poggy of Eriksen als CAM ?
Witsel vind ik er wel leuk uitzien om op het middenveld te hebben.

Ik zou poggy kiezen ivm fysiek

• GAITii
Afgelopen weekend geen WL gespeeld, dus was hard aanpoten voor rivals deze week. Toch nog Rank 2 gehaald (12000 punten).

Hier thuis speel ik alleen nog maar WL alleen na 00:00 zodat vriendinlief geen last heeft van mijn vloeken en frustratie. Hoor heel vaak op de zondagmiddag: "Stop toch met dat spel als je niet kan winnen", vooral die laatste woorden doen dan extra pijn als je linksboven ziet dat het na 30 minuten weer 0-2 is.

Soms moet je voor je gevoel doen als je kameraad naast je zit waartegen je speelt. Dat werkt net wat beter dan als je denkt ik speel online tegen 1 of andere lucky guy die al 500 euro erin heeft gegooid.

Doel voor komend weekend is rustig blijven en 15 potten winnen. O ja, print onderstaande quotes van Johan uit, en lees ze hardop op voor elk potje WL. Dat helpt denk ik:

"Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren."

"Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint."

"Hoe simpeler hoe beter want hoe minder keuze je een speler laat hoe meer kans dat hij het juiste doet."

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-02 10:41
Goelan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:42:
[...]

Dat dus! ik zag zelfs het laadicoontje draaien onderin gisteravond.

Dat gezegd hebbende, ben ik toch eens benieuwd of iemand mij iets kan uitleggen:

Als ik online speel (of singleplayers wereldklasse) dan valt het me op dat alle tegenstanders bij elke pass meteen in de nek van mijn spelers staan te hijgen, waardoor je nauwelijks tijd en ruimte krijgt.

Die van mij echter staan op minimaal 10 meter te dekken. Nu ben ik ervan overtuigd dat dit ergens een instelling is, maar wie kan mij vertellen welke en waar?

Ik speel trouwens 433 (2) dus met 1 CDM

PSN: Patrick_D

• GAITii
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:40:
[...]

Dat gezegd hebbende, ben ik toch eens benieuwd of iemand mij iets kan uitleggen:

Als ik online speel (of singleplayers wereldklasse) dan valt het me op dat alle tegenstanders bij elke pass meteen in de nek van mijn spelers staan te hijgen, waardoor je nauwelijks tijd en ruimte krijgt.

Die van mij echter staan op minimaal 10 meter te dekken. Nu ben ik ervan overtuigd dat dit ergens een instelling is, maar wie kan mij vertellen welke en waar?

2 tactics die voor mij dit waar maken:

1) Verdedigende tactic op constante druk, nadeel hiervan is dat je spelers na 30 minuten op zijn
2) Verdedigende tactic op druk zetten na fout tegenstander, nadeel hiervan is dat je spelers op zijn na 60 minuten

Mocht er iemand nog iets beters weten, hoor ik het ook graag :)

• Goelan
Je kan ook individuele tactics doen voor spelers. Ik heb mijn centrale duo op agressieve dekking staan. Daarmee komen ze regelmatig voor de bal.

• DeeleNL
GAITii schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:44:
[...]

2 tactics die voor mij dit waar maken:

1) Verdedigende tactic op constante druk, nadeel hiervan is dat je spelers na 30 minuten op zijn
2) Verdedigende tactic op druk zetten na fout tegenstander, nadeel hiervan is dat je spelers op zijn na 60 minuten

Mocht er iemand nog iets beters weten, hoor ik het ook graag :)
Mijn settings staan op 2). Werkt prima, na 60 minuten vervang ik mijn LM en RM in mijn 3-5-2 formatie, om vervolgens als het nodig is nog even 1) toe te passen voor de laatste minuten.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Niet mee gespeeld haha.

• Vissert
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:40:
[...]

Het is deels tactiek zoals GAITii uitlegt maar ook een bepaalde mindset die je moet hebben. Ik speel van nature vrij dominant en agressief. Een speler als Beans is een meer rustige speler. Ik pak dan ook meer kaarten als Beans :+

De mindset eist ook dat je het spel van de tegenstander moet gaan voorspellen. De AI bestuurt in jouw team maar 1 speler met echte voetbal intelligentie wat betekend dat jij de andere 9 moet besturen. Probeer het druk zetten met een teamgenoot, switch tussen spelers met de rechter stick en dwing de tegenstander tot het maken van bepaalde keuzes. Er zullen tegenstanders zijn die je compleet kapot spelen maar er zijn genoeg tegenstanders die er niet tegen kunnen als ze geen tijd krijgen om hun eigen spel te spelen.

Edit:

Wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen kwestie is van een instelling aanpassen. Je moet zelf ook agressiever spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 20-12-2018 10:17 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:10
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:32:

Ik heb zelf dit team:

https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/11204

Dybala, Alex Sandro en Aguero zijn untradable.
Chem is overigens 100%, mede door loyalty

Fabinho zit op de bank, maar gaat in de verkoop. Hij heeft een draaicirkel van een tank en Fred bevalt vele malen beter.
Kante is goud waard. Wat een puinruimer is dat zeg.
Eriksen had ik eerst lang op CAM staan, maar op de CM plek komt hij veel beter tot zijn recht.
Firminho twijfel ik nog over, ga flink sparen en hoop hem op den duur te kunnen wisselen voor de Bruyne.
Dybala is heel fijn, maar ivm chemistry valt hij vaak ergens in de 2e helft pas in. Krijg de chem van het team nog wel 100 met Dybala, maar dan heeft Kante chem 7... en die is te belangrijk.

Lukaku is een beest voorin. Supersterk! Daarom omheen heb ik dan Aguero lopen.

wijze woorden

wat jammer nou, geen Messi uit de packs...had er zo op gehoopt :)

Maar utieindelijk niet ontevreden met de score (veel walk outs op mijn companion app :))
IF Blind als beste uit de player pick
Parejo, Di Maria en Lacazette uit de WL rewards
Alisson, SMS, Leno en een hoop 83érs uit de DR rewards (untradable)
En een stuk of 30 team conditie items

Dit weekend weer tijd voor de WL dus ook maar ingeschreven.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Passievrucht

swarma

Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465

Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag :9~ :

[YouTube: Lucky??]

Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
Ik ben nu met Lazio bezig en heb Luis Alberto gekocht, maar kan deze niet in SBC selecteren terwijl ik hem wel bij mijn club ziet. Zo ook met 2 andere spelers nog, maar weet even de namen niet.

Weet iemand hoe dit kan? Dacht dat je elke gekochte speler voor SBC kan gebruiken?

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• sirkeith
  • Laatst online: 20-05 16:25
Grr, ben ik eindelijk m'n club een beetje aan het opruimen omdat ik 2IF Virgil van Dijk wil kopen, is hij opeens 30k duurder dan gisteren...

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 20:03

hmr

Pff sinds de patch lijkt het wel als mijn passes allemaal niet meer aankomen. Lever echt de een na de andere bal in.. :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Passievrucht schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:24:
[...]

Ik ben nu met Lazio bezig en heb Luis Alberto gekocht, maar kan deze niet in SBC selecteren terwijl ik hem wel bij mijn club ziet. Zo ook met 2 andere spelers nog, maar weet even de namen niet.

Weet iemand hoe dit kan? Dacht dat je elke gekochte speler voor SBC kan gebruiken?
1.Check goed je zoek parameters.
2 Check goed of hij al niet in je team zit, of bij de wissel spelers

Heb dit zelf ook vaak gehad maar was altijd kwestie van beter checken
Passievrucht schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:24:
[...]

Zit wrs bij je wisselspelers....
hmr schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:34:
Pff sinds de patch lijkt het wel als mijn passes allemaal niet meer aankomen. Lever echt de een na de andere bal in.. :(
Raar, de patch heeft geen veranderingen in de gameplay namelijk alleen connectie issues.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-05 20:03

hmr

bvbal79 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:37:
[...]

Raar, de patch heeft geen veranderingen in de gameplay namelijk alleen connectie issues.
I know... maar 6 potjes gespeeld en het wijkt in mijn ogen echt significant af .. misschien doe ik iets verkeerd of registreert hij mijn input later/eerder waardoor het anders lijkt?

Ben absoluut geen pro hoor, maar weet niet wat er is ;(.

Wel Insigne gepacked. Mijn eerste walkout van Fifa 19..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Passievrucht

swarma

Harribo schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:35:
[...]

1.Check goed je zoek parameters.
2 Check goed of hij al niet in je team zit, of bij de wissel spelers

Heb dit zelf ook vaak gehad maar was altijd kwestie van beter checken
1. Enkel lazio aan zetten bij SBC ziet hem niet, zie hem wel bij club staan en hebben contracten/niet geblesseerd
2. Net gekocht, dus zit niet in een team.

Als ik ze dubbel aan koop zie ik ze wel, maar als ik 1 van de 2 selecteer zegt die dat er iets is misgegaan |:(

Zowel via de fut web app als via mobiel lukt het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Passievrucht op 20-12-2018 10:40 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Goelan
Staan ze niet op je begin scherm? Dat je ze nog moet verdelen in je club?
Passievrucht schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:39:
[...]

1. Enkel lazio aan zetten bij SBC ziet hem niet, zie hem wel bij club staan en hebben contracten/niet geblesseerd
2. Net gekocht, dus zit niet in een team.

Als ik ze dubbel aan koop zie ik ze wel, maar als ik 1 van de 2 selecteer zegt die dat er iets is misgegaan |:(

Zowel via de fut web app als via mobiel lukt het niet.
heb je bij je wisselspelers gekeken? En als je hem als conceptspeler erin zet? Soms pakt hij dan automatisch de clubspeler

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 20-12-2018 10:42 ]

Pagina: 1 ... 95 ... 200 Laatste