True. Alleen speel ik zelf nog met Sane. Dus dan kan ik hem wel doen. Gaat me ong 90k kosten afgezien vd untradebles.FidoDido schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:12:
[...]
Alleen weer een linker aanvaller voor bpl, het zijn er nu echt teveel. Had hem liever als spits gehad. Blijf denk ik bij mij sif Anderson
Die Son ziet er geweldig uit maar wel erg jammer dat ze, zoals hierboven al benoemd, de hele tijd LW’s uitbrengen. Overigens, de Rui Costa Icon SBC is uit en ik neig er enorm erg naar om hem te gaan doen. Vorig jaar heel lang mee gespeeld en vond hem echt fantastisch. Sterk, geweldig schot, aardige kopper. Daarnaast lijkt de SBC behoorlijk goedkoop.
Heb nog 600k te besteden en had geen idee wat ik ermee wilde doen. Nu denk ik dat ik Rui Costa ga maken en daarna ga stoppen met onverhandelbare items. Had Suarez 92 gekocht maar die presteert nog ondermaats. Dan heb ik als ik al mijn verhandelbare items verkoop nog zo’n 2,2 miljoen coins.
Heb nog 600k te besteden en had geen idee wat ik ermee wilde doen. Nu denk ik dat ik Rui Costa ga maken en daarna ga stoppen met onverhandelbare items. Had Suarez 92 gekocht maar die presteert nog ondermaats. Dan heb ik als ik al mijn verhandelbare items verkoop nog zo’n 2,2 miljoen coins.
Je kan ze toch max 3 keer doen? Dacht dat je het 2 x voor een League SBC Speler kon doen en de laatste keer zonder eind-reward. Of zit ik mis?MauT86 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:00:
[...]
Deze kan je toch max. 2x doen? Dus hoe kan het dat je hem meerdere keren doet dan 2x?
Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:14:
[...]
Lastig, maar 220K zonder position change is ook redelijk veel.
Rui Costa overigens ook vrij prijzig, vorig jaar was dit een starter Icon (450-500K).
Ben er nog niet over uit, kan hem makkelijk doen daar niet van heb de speler al in mijn club voor sbc's, maar dan moet ik anderson verkopen en zit net te kijken die is nu 50k minder waardJack_Mojo schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:18:
[...]
True. Alleen speel ik zelf nog met Sane. Dus dan kan ik hem wel doen. Gaat me ong 90k kosten afgezien vd untradebles.
Het is wel verleidelijk Son heeft beter stamina dan anderson en 5 star weakfoot, en in mijn 352 custom tactic switch komt die in de spits te staan dan is Son wel beter
Requirements zijn wel ontzettend hoog 200K
Son gehaald voor 120K door een aantal high rated untradeables in te ruilen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Same here. Ben benieuwd.Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:49:
Son gehaald voor 120K door een aantal high rated untradeables in te ruilen
Sorry eerder werkte je link niet. Ik snap em nu! Interessant en ga ik zeker ff doen.Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:17:
[...]
Als je goed doorklikt dan zie je dat er 15 SBCs gepind zijn die hij aanraad.
Futbin heeft de hele lijst...het blijft toch deels pack luck.Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465
Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag:
[YouTube: Lucky??]
Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
overigens. Die ICONS zijn er nog minimaal 4 weken..waarom nu overhaast beslissen. Ik wacht mijn FUTMAS winst af en beslis aan het einde wat wijsheid is met die ICONS. Door deze gaan de baby icon prijzen wel omlaag
Mijn handen jeuken om IFs te verkopen...maar ook daar wacht ik tot het einde mee...de markt moet toch leeglopen en de prijs stijgen zou je zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 18-12-2018 20:22 ]
Rui Costa heb ik echt een zwak voor. Vorig jaar zo'n beetje hele jaar meegespeeld. Hij zou ook mijn probleem oplossen voor m'n team volgens mij. Heb ook nog 800k te besteden...lastig lastig lastig
Je kan ook zijn prime gewoon kopen. Is die nog wel tradeble.Fraaank schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:44:
Rui Costa heb ik echt een zwak voor. Vorig jaar zo'n beetje hele jaar meegespeeld. Hij zou ook mijn probleem oplossen voor m'n team volgens mij. Heb ook nog 800k te besteden...lastig lastig lastig
Die is 900k, maar heb denk ik aardig wat in m'n club om hem voor een stuk minder doen. Tijd om te rekenen en even kijken wat voor packs je eruit krijgt.stomley schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:47:
[...]
Je kan ook zijn prime gewoon kopen. Is die nog wel tradeble.
de 3 overige ICONS zouden Rivaldo, Crespo en Keane zijn volgens geruchten op reddit
Uiteraard heeft futbin die hele lijst maar deze lijst vond ik interessant qua verhouding investering t.o.v. packs die je krijgt.bvbal79 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:20:
[...]
Futbin heeft de hele lijst...het blijft toch deels pack luck.
overigens. Die ICONS zijn er nog minimaal 4 weken..waarom nu overhaast beslissen. Ik wacht mijn FUTMAS winst af en beslis aan het einde wat wijsheid is met die ICONS. Door deze gaan de baby icon prijzen wel omlaag
Mijn handen jeuken om IFs te verkopen...maar ook daar wacht ik tot het einde mee...de markt moet toch leeglopen en de prijs stijgen zou je zeggen.
PSN: Kjujay
ook dat staat op futbin (coins vs waarde pack).Kju schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:28:
[...]
Uiteraard heeft futbin die hele lijst maar deze lijst vond ik interessant qua verhouding investering t.o.v. packs die je krijgt.
https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc
Stuk makkelijker dan een twitter bericht m.i. en deze wordt continue geupdate en geeft genoeg filters.
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2018 08:22 ]
Son toch maar gehaald. Verder geen plek maar dat zien we na Futmas wel
En je zal heus nog wel icon set 4 krijgen dit weekend verwacht ik.bvbal79 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:29:
de 3 overige ICONS zouden Rivaldo, Crespo en Keane zijn volgens geruchten op reddit
EA zijn toch commerciele rakkers en zo'n nieuwe icon set nodigt ook wel uit tot het openen van packs (kopen fp).
Gisterenavond heerlijk rivals gespeeld. Voelde me oppermachtig met mijn team en had echt voor het eerst het gevoel dat ik met mijn tegenstanders aan het spelen was.
Ook Akanji vaak ingebracht ipv cl Godin en ik vond het een hele prettige speler.Futmas Gomez is echt heel fijn, speelt mogelijk nog prettiger dan IF Neymar die ik heb gehad. 2x 4* is ook prima genoeg voor hem.
Club zit redelijk vol en mijn transferlijst ook met 95 investeringen. Ik ben benieuwd wat de prijzen van't weekend gaan doen om dan evt wat te verkopen en daarmee mijn verdediging mee te versterken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zojuist gedaan, kreeg Hero MartinezKju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465
Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag:
[YouTube: Lucky??]
Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
PSN: Maichel
Post je team dan!Bean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:20:
[...]
En je zal heus nog wel icon set 4 krijgen dit weekend verwacht ik.
EA zijn toch commerciele rakkers en zo'n nieuwe icon set nodigt ook wel uit tot het openen van packs (kopen fp).
Gisterenavond heerlijk rivals gespeeld. Voelde me oppermachtig met mijn team en had echt voor het eerst het gevoel dat ik met mijn tegenstanders aan het spelen was.
Ook Akanji vaak ingebracht ipv cl Godin en ik vond het een hele prettige speler.Futmas Gomez is echt heel fijn, speelt mogelijk nog prettiger dan IF Neymar die ik heb gehad. 2x 4* is ook prima genoeg voor hem.
Club zit redelijk vol en mijn transferlijst ook met 95 investeringen. Ik ben benieuwd wat de prijzen van't weekend gaan doen om dan evt wat te verkopen en daarmee mijn verdediging mee te versterken.
Maak net me futmas sbc pack (premiun player pack)open en krijg toch 2 informs en pique 😂
Gelukkig maar, je had bijna geen coins meer zie ikDonverdi073 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:35:
Maak net me futmas sbc pack (premiun player pack)open en krijg toch 2 informs en pique 😂[Afbeelding]
Gisteren btw geen futmas SBC of wel? Als van geen futmas challenge SBC.
[ Voor 45% gewijzigd door Vissert op 19-12-2018 09:42 ]
ik spaar graagMaichel schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:40:
[...]
Gelukkig maar, je had bijna geen coins meer zie ik
En 073 zie ik nu, lekker hoor!Donverdi073 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:42:
[...]
ik spaar graagMoet je nagaan dat ik ook niet eens echt focus op handelen
Stadsgenoot
Wel die swap speler SBC, ik denk daarom.Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:41:
Waren de servers gisteren nou zo fijn of was het de aanpassing in mijn tactics?
Ging van 4231 naar 4222 met verdediging van '3 diep' naar '5 diep' en van verdediging 'gebalanceerd' naar 'druk zetten bij fout tegenstander'.
Alles speelde met een stuk meer snelheid en druk. Maandagavond was het janken (7 gespeeld, 2 gewonnen, 5 verloren).
Dinsdagavond ging het als een zonnetje (6 gespeeld, 4 gewonnen, 2 gelijk). De 2 gelijke spelen was mijn eigen schuld omdat ik mijn Ultra Defense (4231 wide) wilde proberen maar bleek dus nog niet succesvol.
Iemand nog tips voor een laatste 10 minuten tactic voor als je met 1 goal voor staat? Balbezit houden is belangrijk, dat weet ik, maar het moet ook wel te behappen zijn.
Ging van 4231 naar 4222 met verdediging van '3 diep' naar '5 diep' en van verdediging 'gebalanceerd' naar 'druk zetten bij fout tegenstander'.
Alles speelde met een stuk meer snelheid en druk. Maandagavond was het janken (7 gespeeld, 2 gewonnen, 5 verloren).
Dinsdagavond ging het als een zonnetje (6 gespeeld, 4 gewonnen, 2 gelijk). De 2 gelijke spelen was mijn eigen schuld omdat ik mijn Ultra Defense (4231 wide) wilde proberen maar bleek dus nog niet succesvol.
Iemand nog tips voor een laatste 10 minuten tactic voor als je met 1 goal voor staat? Balbezit houden is belangrijk, dat weet ik, maar het moet ook wel te behappen zijn.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Het draait uiteindelijk allemaal om de servers. Zeker is de vorm van de dag ook belangrijk, maar het komt gewoon ontzettend vaak voor dat de ene wedstrijd anders aanvoelt dan de ander (qua reactievermogen van je spelers en ook de loopacties die ze maken) zonder dat je iets veranderd hebt.GAITii schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:51:
Nee en vandaag ook niet ben ik bang, deze staat nog een dag open om te doen....Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:41:
ik schakel naar 4-2-3-1 defensive in costum tactics met iedereen terugkomen, en gooi in de quick tactics (pijltje naar beneden) alles aan...en dan counter ik soms naar de 2-0GAITii schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:51:
Moet zeggen dat EA me of weer moed probeert te geven na de WL of ik mezelf aan het verbeteren ben, maar ik zit al op 1500 skill level...zomenteen beland ik nog in div 4
Zit trouwens op 20.000 punten voor DR div 5...is dat dit keer voldoende voor rank 1 denken jullie? Teller staat nu pas op 16200 met nog 1 avond te gaan. Of word vanavond iedereen wakker en gaan ze even grinden voor de rewards?
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2018 10:03 ]
@bvbal79 Ik zit in hetzelfde schuitje, schrok er gisteren van dat ik op 1490 skill-rating stond.
Ik blijf het maar niet begrijpen, FIFA is de game waar volgens mij het allermeest aan verdient wordt binnen EA en die servers blijven maar bagger.
Als de gameplay zo is als gisteravond ga ik het ook weer met plezier spelen en ben ik heus wel bereid er wat eurotjes tegen aan te gooien voor packs. Maar met 75% van de tijd rukservers denk ik echt *** EA, ik doe het wel met alleen coins.
Ik blijf het maar niet begrijpen, FIFA is de game waar volgens mij het allermeest aan verdient wordt binnen EA en die servers blijven maar bagger.
Als de gameplay zo is als gisteravond ga ik het ook weer met plezier spelen en ben ik heus wel bereid er wat eurotjes tegen aan te gooien voor packs. Maar met 75% van de tijd rukservers denk ik echt *** EA, ik doe het wel met alleen coins.
Ja apart inderdaad, want ik begreep dat div 5 ook spelers zitten die daar zitten voor de rewards, maar eigenlijk hoger horen te spelen. Gisteren maar 1 keer iemand tegengekomen waar ik dan ook 7-3 van verloor (maar ik was al blij dat hij zijn hele arsenaal eruit moest gooien met allemaal timed finesse shots waar ik vrij weinig tegen in kon brengen)GAITii schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:03:
@bvbal79 Ik zit in hetzelfde schuitje, schrok er gisteren van dat ik op 1490 skill-rating stond.
@bvbal79 ik vergelijk altijd met de score van de vorige week, is beschikbaar in het rankings overzicht.
Rank 2 voor mij deze week
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben van +-1300 skill-rating terug gezakt naar <1100 door een paar heel slechte potjes, nu dus in divisie 6, waar ik gisteren 2 potjes gespeeld heb: 2-0 en 7-1 winst. Gameplay was overigens wel lekker vloeiend, het kan dus toch.
Ja, speelt fijn. Gebruik hem zelf als sub voor Fabinho of Kante.huis-r schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:16:
Heeft iemand al gespeeld met Lerma?
Lerma hoop ik ook nog op te kunnen pikken, maar dat moet denk ik lukken met de resterende Swap-deal spelers. Heb ook gekozen voor Lasagna 84 Swap en ik moet zeggen dat ik daar als pinchhitter best tevreden over ben! Heeft (mede door zijn snelheid) al menig wedstrijdjes op het einde weten te beslissen. Als ik er met Belotti IF en Immobile (voor mij echt een geweldenaar) niet doorheen kom, lukt het hem vaak wel.GAITii schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:19:
[...]
Ja, speelt fijn. Gebruik hem zelf als sub voor Fabinho of Kante.
@GAITii Nice, ik heb bijna genoeg spelers om ze in te ruilen. Ga ik 'm mooi even testen! Thanks!
Mocht het gerucht van Crespo waar zijn, ik speel met een Ligue 1 team met in de spits het koppel Crespo (85) en Balotelli (sinds gisteren FUTMAS editie) en die twee vullen elkaar schitterend aan. Sowieso ben ik van Balotelli gecharmeerd want hij is groot en sterk, maar ook nog eens relatief snel met een goed schot. Heeft ook 4* WF dus dat is prima. Beide spitsen zijn aanraders, ook de Crespo variant die nog niet eens de prime is scoort bij mij erg veel.
Die staat op iets meer dan 19000 punten...maar de week ervoor was hij weer boven de 20000. Dus vroeg me af hoeveel punten er op de laatste avond nog bijelkaar gesprokkeld gaan worden met de huidige teller op 16.500. Stel hij was vorige week 150000 op woensdagochtend, dan voel ik met nu nog niet veilig, maar dat kan ik dus niet terugvinden helaas.Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:14:
@bvbal79 ik vergelijk altijd met de score van de vorige week, is beschikbaar in het rankings overzicht.
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2018 10:36 ]
Crespo was in fut18 misschien wel de beste finisher ingame, echter is hij buiten de 16 onbruikbaar door zijn passing.Ghengis schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:33:
Mocht het gerucht van Crespo waar zijn, ik speel met een Ligue 1 team met in de spits het koppel Crespo (85) en Balotelli (sinds gisteren FUTMAS editie) en die twee vullen elkaar schitterend aan. Sowieso ben ik van Balotelli gecharmeerd want hij is groot en sterk, maar ook nog eens relatief snel met een goed schot. Heeft ook 4* WF dus dat is prima. Beide spitsen zijn aanraders, ook de Crespo variant die nog niet eens de prime is scoort bij mij erg veel.
Blijft een zeker interessante optie afhankelijk van zijn prijs.
Ik zit zelf te denken om Mattheus 88 CB te halen voor 3ATB en CDM/CM in andere formaties
Ik vertrouw die kerels voor geen meter. Het was al bekend dat dit lucratieve sbcs zijn. Door hun bekendmaking zijn de prijzen gestegen. Zouden ze een belang hebben bij zo'n post? Massaal zelf ingekocht.MauT86 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:00:
[...]
Deze kan je toch max. 2x doen? Dus hoe kan het dat je hem meerdere keren doet dan 2x?
Het is ploeteren, want heb door een weekendje weg zowel geen Rivals als WL kunnen spelen en zit nu in Div 3 rank 3. Hoop uiteindelijk in Rank 2 uit te komen zodat ik een behoorlijk aantal packs krijg. Eigenlijk kies ik nooit meer voor coins.
Inmiddels Rui Costa voltooid en uit deze SBC kreeg ik Marcelo, Alex Sandro en Azpi waardoor er in totaal 260k van de SBC afgehaald kon worden. Nu tevreden met mijn team, er valt op het moment weinig meer te verbeteren:
https://www.futbin.com/19/squad/3157421
Heb nog 700k los over, dit ga ik gebruiken voor een eventuele nieuwe Futmas SBC, ik wacht gewoon totdat ik een echte versterking kan doorvoeren.
Nog steeds, ik heb het hier al herhaald: Larsson is bij mij de man. Werkelijk waar, enorm opvallend dat je zo weinig spelers over hem hoort dit jaar. Al zijn geplaatste schoten gaan erin, hij kan geweldig koppen en is ook nog eens behendig en snel. Mijn tip: koop deze man.
Iemand nog tips voor mijn team eventueel? Ik heb Bale op de bank, die zou ik erin kunnen zetten voor Salah. Als super sub verder Mkhitaryan en Filipe Anderson 86!
Inmiddels Rui Costa voltooid en uit deze SBC kreeg ik Marcelo, Alex Sandro en Azpi waardoor er in totaal 260k van de SBC afgehaald kon worden. Nu tevreden met mijn team, er valt op het moment weinig meer te verbeteren:
Heb nog 700k los over, dit ga ik gebruiken voor een eventuele nieuwe Futmas SBC, ik wacht gewoon totdat ik een echte versterking kan doorvoeren.
Nog steeds, ik heb het hier al herhaald: Larsson is bij mij de man. Werkelijk waar, enorm opvallend dat je zo weinig spelers over hem hoort dit jaar. Al zijn geplaatste schoten gaan erin, hij kan geweldig koppen en is ook nog eens behendig en snel. Mijn tip: koop deze man.
Iemand nog tips voor mijn team eventueel? Ik heb Bale op de bank, die zou ik erin kunnen zetten voor Salah. Als super sub verder Mkhitaryan en Filipe Anderson 86!
Welke versie van Larsson gebruik je?
[ Voor 18% gewijzigd door Goelan op 19-12-2018 11:08 ]
Ga je voor de tradeable of untradeable packs? Ik heb de vorige keer veel baat gehad bij de untradeable packs, bijna allemaal doorgevoerd in SBC's waardoor ik telkens maar max 2 spelers zelf hoefde te kopenSH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:03:
Het is ploeteren, want heb door een weekendje weg zowel geen Rivals als WL kunnen spelen en zit nu in Div 3 rank 3. Hoop uiteindelijk in Rank 2 uit te komen zodat ik een behoorlijk aantal packs krijg. Eigenlijk kies ik nooit meer voor coins.
Tradeable packs zijn daarentegen weer aantrekkelijk want wellicht komt er dan toch eens iets met waarde uit lopen...
@SH-FR ik denk dat de volgende upgrades voornamelijjk van Icons moeten gaan komen, gebruik zelf echter RTTF Sanchez ipv VVD ivm eventuele upgrades.
Om dezelfde reden heb ik ook OTW Mahrez ipv Salah, overigens vind ik Mahrez meer geschikt voor een passing game terwijl Salah en erg goede get-in-behind speler is en verrassend goed als ST.
Rui Costa ziet er erg goed uit, maar laat hem voorlopig ff links liggen aangezien TOTGS het prima doet in mijn team voor de helft van de prijs
Vorig seizoen had Rui Costa wel erg veel impact op mijn team omdat er weinig CAMs zijn die zijn kwaliteiten hebben in combinatie met kracht/stamina.
Om dezelfde reden heb ik ook OTW Mahrez ipv Salah, overigens vind ik Mahrez meer geschikt voor een passing game terwijl Salah en erg goede get-in-behind speler is en verrassend goed als ST.
Rui Costa ziet er erg goed uit, maar laat hem voorlopig ff links liggen aangezien TOTGS het prima doet in mijn team voor de helft van de prijs
Verwijderd
Poh! Vrijdag pack ik even Mbappe, Gister Baby Vieira!
Vieira verkocht, Prime rijkaard en Sol SBC gedaan.
Volgende upgrade zal Kante zijn ipv Torreira.
Ik gebruik zijn 90, deze heb ik destijds vrijgespeeld met Icon Set 2. Op t moment is hij ongeveer 1,2 miljoen, dus je hebt sowieso een behoorlijk budget nodig. Ik vind hem dat zeker waard, deze man kan alles en is zelfs koppend met 1.78 fenomenaal door zijn 92 springen en 96 heading nauwkeurigheid. Alle geplaatste schoten met hem treffen doel en hij is lekker snel.Goelan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:07:
Welke versie van Larsson gebruik je?
Ik ga voor onverhandelbaar, inderdaad wat je zegt hier komt dan vaak goed SBC voer uit die ik vervolgens in de Marquee Matchups of andere SBC’s gooi. Echter, het is heel afhankelijk of je de coins hard nodig hebt ja of nee. Ik heb al zoveel dat de pret bij de packs voorrang krijgt, maar als je hard spaart voor een bepaalde speler is t natuurlijk niet zo handig.DeeleNL schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:08:
[...]
Ga je voor de tradeable of untradeable packs? Ik heb de vorige keer veel baat gehad bij de untradeable packs, bijna allemaal doorgevoerd in SBC's waardoor ik telkens maar max 2 spelers zelf hoefde te kopen![]()
Tradeable packs zijn daarentegen weer aantrekkelijk want wellicht komt er dan toch eens iets met waarde uit lopen...
Ik heb Rui Costa om 2 redenen gedaan: zodat ik hem kan inleveren bij een geweldige Icon en daarnaast omdat hij vorig jaar heel erg goed was. Salah speel ik mee omdat ik hem packte in Div Rivals onverhandelbare packs, Bale kwam uit een 2 Player pakket lopen! Zoals je zegt is het idd verstandig om dat soort kaarten te kopen, je merkt bijvoorbeeld met Mkhitaryan en Alonso dat ze al flink beter zijn!Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:10:
@SH-FR ik denk dat de volgende upgrades voornamelijjk van Icons moeten gaan komen, gebruik zelf echter RTTF Sanchez ipv VVD ivm eventuele upgrades.
Rui Costa ziet er erg goed uit, maar laat hem voorlopig ff links liggen aangezien TOTGS het prima doet in mijn team voor de helft van de prijsVorig seizoen had Rui Costa wel erg veel impact op mijn team omdat er weinig CAMs zijn die zijn kwaliteiten hebben in combinatie met kracht/stamina.
@SH-FR ik zie nu pas dat je bij Rui Costa de helft in packs terugkrijgt, ff doorgrinden en dan gaat Eriksen in de verkoop 
Vorig jaar heb ik hem uiteindelijk in de Del Piero SBC gedaan en daar tot het einde mee gespeeld.
Vorig jaar heb ik hem uiteindelijk in de Del Piero SBC gedaan en daar tot het einde mee gespeeld.
Ik hope eigenlijk dat Keane nog goedkoper gaat worden dan Rui Costa. Dat drukt de prijs van baby icons en kan die alsnog ingezet worden in een hoge SBC, als de baby icons toch nog te duur zijn.
Ik wacht nog de 30 dagen af...geduld geduld geduld
Ik wacht nog de 30 dagen af...geduld geduld geduld
Ik ga ook gewoon weer voor de Bundesliga linksback voor mijn first owner Bundesliga team hoor
https://www.futbin.com/pl...ing=80,0&Physicality=78,0
Lijkt erg op een baby Roberto Carlos
Sowieso zien die Budnesliga FUTMAS cards er goed uit en zegt die overall rating niks. Zakaria en Akanji lekken me prima spelers voor de prijs van de SBC en nu dus deze LB.Joster schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:33:
Ik ga ook gewoon weer voor de Bundesliga linksback voor mijn first owner Bundesliga team hoor![]()
@SH-FR In welke ingame formatie gebruik je Larsson? 1 spits of heb je iemand naast 'm staan?
Ik ben aan het afwachten welke icon SBC's er nog gaan komen. Ik heb nu bijna 1.4 miljoen. Ik vind Ballack prime ook erg interessant. Eigenlijk hoop ik dat de markt qua icons wat gaan inzakken zodat straks wellicht 2 baby icons kan gaan halen. Keuzes.. keuzesSH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:27:
[...]
Ik gebruik zijn 90, deze heb ik destijds vrijgespeeld met Icon Set 2. Op t moment is hij ongeveer 1,2 miljoen, dus je hebt sowieso een behoorlijk budget nodig. Ik vind hem dat zeker waard, deze man kan alles en is zelfs koppend met 1.78 fenomenaal door zijn 92 springen en 96 heading nauwkeurigheid. Alle geplaatste schoten met hem treffen doel en hij is lekker snel.
Klopt, hierdoor dus ook Marcelo, Alex Sandro en Azpi gepackt. Echter uit de Ballack SBC kwam werkelijk helemaal niks. Maargoed Costa is naast toekomstige inlever-icon ook gewoon een erg fijne CAM. Vorige jaar heel veel plezier aan beleefd.Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:32:
@SH-FR ik zie nu pas dat je bij Rui Costa de helft in packs terugkrijgt, ff doorgrinden en dan gaat Eriksen in de verkoop
Dit wisselt een beetje, speel op het moment eventjes 4-3-3(3) dus is hij enige spits. Maar ook in een 4-1-2-1-2 speelt hij super. Hij sleept me eerlijk gezegd door Div 3 heen en is elke wedstrijd erg belangrijk. Het voordeel van 4-3-3 zijn de voorzetjes die hij binnen kan koppen en hij krijgt ruimte voor een geplaatst schot. 4-1-2-1-2 kan je hem gebruiken als combinerende en diepgaande spits.huis-r schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:41:
@SH-FR In welke ingame formatie gebruik je Larsson? 1 spits of heb je iemand naast 'm staan?
Dat is inderdaad dan misschien een betere optie. Om dan meteen 1.2 miljoen uit te geven aan één speler is ook weer zoiets. Echter zou ik je wel aanraden om eerder voor bijv spelers als Pogba te gaan dan voor Baby Icons. Bijvoorbeeld een Prime Ballack is natuurlijk wel een game-changer, evenals Larsson.Goelan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:46:
[...]
Ik ben aan het afwachten welke icon SBC's er nog gaan komen. Ik heb nu bijna 1.4 miljoen. Ik vind Ballack prime ook erg interessant. Eigenlijk hoop ik dat de markt qua icons wat gaan inzakken zodat straks wellicht 2 baby icons kan gaan halen. Keuzes.. keuzes
Op het middenveld heb ik Kante (CVM), Pogba en Firmino (beide CM) lopen met Eriksen als CAM.SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:52:
[...]
Dat is inderdaad dan misschien een betere optie. Om dan meteen 1.2 miljoen uit te geven aan één speler is ook weer zoiets. Echter zou ik je wel aanraden om eerder voor bijv spelers als Pogba te gaan dan voor Baby Icons. Bijvoorbeeld een Prime Ballack is natuurlijk wel een game-changer, evenals Larsson.
Ben van plan om Firmino te gaan vervangen. In de spits heb ik Auba samen met Griezmann. Beiden erg fijn dus ben nog aan het twijfelen wie hier er dan uit gaat...
Dan gewoon laten staan en eventueel een CB/CDM icon pakken. Het klinkt saai, maar het maakt een groot verschil als de verdedigende as gewoon solid is.Goelan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:55:
[...]
Op het middenveld heb ik Kante (CVM), Pogba en Firmino (beide CM) lopen met Eriksen als CAM.
Ben van plan om Firmino te gaan vervangen. In de spits heb ik Auba samen met Griezmann. Beiden erg fijn dus ben nog aan het twijfelen wie hier er dan uit gaat...
Ja alleen met die Zakaria heb ik echt he-le-maal niets dus die heb ik niet gedaan. Vind het ook leuk om met spelers te blijven spelen die ik tenminste ken en enigszins tof vindbvbal79 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:35:
[...]
Sowieso zien die Budnesliga FUTMAS cards er goed uit en zegt die overall rating niks. Zakaria en Akanji lekken me prima spelers voor de prijs van de SBC en nu dus deze LB.
@SH-FR
Hoorde ook veel goede verhalen over baby del piero maar nu ik jou zo hoor over Larson begin ik te twijfelen..
Ze komen allebeide in aanmerking voor de spits positie..
Voor welke zouden jullie kiezen?
Hoorde ook veel goede verhalen over baby del piero maar nu ik jou zo hoor over Larson begin ik te twijfelen..
Thanks voor je advies. Je wil zo graag voor de volgende stap gaan, maar ik denk dat het inderdaad verstandig is om gewoon af te wachten.Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:10:
[...]
Dan gewoon laten staan en eventueel een CB/CDM icon pakken. Het klinkt saai, maar het maakt een groot verschil als de verdedigende as gewoon solid is.
Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen, want heb baby Del Piero niet geprobeerd. Als je een pure spits zoekt, zou ik toch absoluut voor Larsson gaan. Denk dat Del Piero toch meer een CAM is. Larsson is bijvoorbeeld koppend geweldig, maar ook snel, behendig en zijn geplaatste schoten van zowel buiten als in de 16, super. Loopt bij mij ongeveer 280 goals in 300 wedstrijden. En lange tijd met 2 spitsen gespeeld zelfs. Ik zou de gok wagen, ben zo van hem overtuigd dat ik het risico zou nemen.fifanoob schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:12:
@SH-FR
ADP is idd meer CAM/CF, als ST wil je vaak ook een sterkere speler.SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:23:
[...]
Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen, want heb baby Del Piero niet geprobeerd. Als je een pure spits zoekt, zou ik toch absoluut voor Larsson gaan. Denk dat Del Piero toch meer een CAM is. Larsson is bijvoorbeeld koppend geweldig, maar ook snel, behendig en zijn geplaatste schoten van zowel buiten als in de 16, super. Loopt bij mij ongeveer 280 goals in 300 wedstrijden. En lange tijd met 2 spitsen gespeeld zelfs. Ik zou de gok wagen, ben zo van hem overtuigd dat ik het risico zou nemen.
Oke, dan wordt het Larson!
Enige probleem, ik heb 1,24 mil maar hij kost 1,275...
Nog ff wat verkopen maar het enige wat waarde heeft staat in de basis..
Oei, dan hoop ik dat het je lukt die resterende 50k bij elkaar te spelen. Komt ook vaak voor dat iemand de Icon voor 20/25k onder zijn prijs erop zet, kan je gewoon in de gaten houden!fifanoob schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:26:
Edit: Als je helemaal overtuigd wil zijn, kijk maar eens naar alle reviews op Futbin bij Larsson. Best leuk om te lezen hoe enthousiast iedereen over hem is, maar bij de meeste pro-players blijft hij gek genoeg behoorlijk uit beeld.
[ Voor 20% gewijzigd door SH-FR op 19-12-2018 12:36 ]
haha ja ik ben al de hele tijd aan het refreshen haha. Heb op moment geen spits want heb die allemaal verkocht. Speel nu weer met Promes en Dembele op de vleugels -.-SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:30:
[...]
Oei, dan hoop ik dat het je lukt die resterende 50k bij elkaar te spelen. Komt ook vaak voor dat iemand de Icon voor 20/25k onder zijn prijs erop zet, kan je gewoon in de gaten houden!
Zo bijzonder vond ik Neymar ook niet spelen trouwens
Tjah ik wil een icon ffs!
Je kan er ook voor kiezen om een speler te verkopen en die eventueel morgen na de rewards terug te kopen. Weet alleen niet precies hoe je club situatie is, haha.fifanoob schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:41:
[...]
haha ja ik ben al de hele tijd aan het refreshen haha. Heb op moment geen spits want heb die allemaal verkocht. Speel nu weer met Promes en Dembele op de vleugels -.-
Zo bijzonder vond ik Neymar ook niet spelen trouwens
Tjah ik wil een icon ffs!
Morgen rewards?fifanoob schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:26:
trouwens is TOTW nog niet gelekt
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2018 12:52 ]
Dat komt voor een groot deel denk ik omdat de pro players alleen maar aanvallers willen met 5 ster zwak been. Met uitzondering van Cristiano uiteraard, maarja die vent is buitenaardsSH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:30:
[...]
Oei, dan hoop ik dat het je lukt die resterende 50k bij elkaar te spelen. Komt ook vaak voor dat iemand de Icon voor 20/25k onder zijn prijs erop zet, kan je gewoon in de gaten houden!
Edit: Als je helemaal overtuigd wil zijn, kijk maar eens naar alle reviews op Futbin bij Larsson. Best leuk om te lezen hoe enthousiast iedereen over hem is, maar bij de meeste pro-players blijft hij gek genoeg behoorlijk uit beeld.
Maar is hij het dan nog waard? Ik lees op fut in dat hij speelt als een gouden kaart. Dan is 300k erg veel.Bossie schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:32:
Dan kan hij later alsnog in een andere Icon SBC, op basis van vorig jaar is het een prima kaart.DeBers schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:24:
[...]
Maar is hij het dan nog waard? Ik lees op fut in dat hij speelt als een gouden kaart. Dan is 300k erg veel.
Hoe bevalt prime Ballack? Zit de denken om hem als CDM in het team te gaan zetten..SH-FR schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:52:
[...]
...
Klopt, hierdoor dus ook Marcelo, Alex Sandro en Azpi gepackt. Echter uit de Ballack SBC kwam werkelijk helemaal niks.
....
Gisteravond alles verloren, vandaag alles gewonnen. Tja zeg het maar...
Ik ben op het moment redelijk tevreden met mijn serie a team. Enige upgrades voor mij zijn if versies, die schijnen, gezien de likes van users op de verschillende sites, nog een stuk beter te zijn dan de nif/ucl versie.
Ik ben op het moment redelijk tevreden met mijn serie a team. Enige upgrades voor mij zijn if versies, die schijnen, gezien de likes van users op de verschillende sites, nog een stuk beter te zijn dan de nif/ucl versie.
Ik ben de online single matches aan het doen voor die Martinez kaart, maar wat een hel is dat. Verlies ook veel, maar heb er nu eindelijk 5. Merkte gisteren dat er wel veel button delay was. Rivals liep ook niet lekkerHarribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:56:
ik laat al dat soort dingen echt compleet links liggen.WSL036 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:03:
[...]
Ik ben de online single matches aan het doen voor die Martinez kaart, maar wat een hel is dat. Verlies ook veel, maar heb er nu eindelijk 5. Merkte gisteren dat er wel veel button delay was. Rivals liep ook niet lekker
Doe alles wat een klein beetje bij mijn team en bijbehorende schema past. Meeste van die kaarten zijn toch niet voor de lange termijn.
Heb alleen de boateng SBC toen gedaan, en ondanks dat hij wel ongeveer is wat ik in een cam zoek heb ik er toch wat spijt van omdat hij zich zo lastig laat linken in een hybrid.
https://www.futbin.com/19/squad/2762472
CL Godin en Valencia zijn untradable in de basis. Alle spelers op de bank zijn untradable.
Als ik dadelijk mijn investeringen verkoop wil ik de coins gebruiken voor mijn verdediging.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wie staat er bij jou in de spits? ik heb ook een serie A RTG team (team uit WL packs, Div rival packs,sbc etc) vroeg me af wat een goede spits is?Harribo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:56:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Beetje inspiratieloos BeansBean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:14:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/2762472
CL Godin en Valencia zijn untradable in de basis. Alle spelers op de bank zijn untradable.
Als ik dadelijk mijn investeringen verkoop wil ik de coins gebruiken voor mijn verdediging.
Hoe doet Eusibio het? Hoor goede verhalen over hem.
En ga je nu hier weer populair liggen doen met je IconVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:13:
Poh! Vrijdag pack ik even Mbappe, Gister Baby Vieira!
[Afbeelding]
Ook de weg van de minste weerstand want nu hoef ik niet zo op competitie en nationaliteit te lettenVissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:18:
[...]
Beetje inspiratieloos Beans![]()
Hoe doet Eusibio het? Hoor goede verhalen over hem.
Ik ben zelf niet zo'n speler die bewust altijd de bal naar een specifieke speler speelt en daarmee iets probeert te forceren in de aanval. Sommigen leveren altijd de bal in bij bijv. Neymar en gaan dan 'pingelen'. Dus ik let nooit zo heel erg op Eusebio of de anderen. Hij scoort regelmatig doelpunten, maar ook de anderen doen dit. Ik heb wel het gevoel dat Eusebio veel gevaarlijker is dan Cruyff of Gullit op het moment dat hij de ruimte heeft. Zijn positie kiezen is wel erg goed waardoor hij vaak op de juiste plaats staat bij afgeslagen ballen etc. Naar mijn weten heb ik geen speler met bijv. 50 wedstrijden en 70 goals. Maar ik speel er ook niet bewust op. Ik zal vanavond eens kijken hoe de cams en Gomez het doen qua goals en assists. Ik verwacht geen shocking cijfers eigenlijk. Ik zit nu rond de 1750-1800 punten in rivals.
mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook?pascal073 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:30:
[...]
En ga je nu hier weer populair liggen doen met je Icon
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-12-2018 14:32 ]
Hoe kom je nu al aan zo'n team als ik vragen mag? Zit zelf ook rond de 1800-1900 maar heb nog lange na niet zo'n team..Bean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:31:
[...]
Ook de weg van de minste weerstand want nu hoef ik niet zo op competitie en nationaliteit te letten
Ik ben zelf niet zo'n speler die bewust altijd de bal naar een specifieke speler speelt en daarmee iets probeert te forceren in de aanval. Sommigen leveren altijd de bal in bij bijv. Neymar en gaan dan 'pingelen'. Dus ik let nooit zo heel erg op Eusebio of de anderen. Hij scoort regelmatig doelpunten, maar ook de anderen doen dit. Ik heb wel het gevoel dat Eusebio veel gevaarlijker is dan Cruyff of Gullit op het moment dat hij de ruimte heeft. Zijn positie kiezen is wel erg goed waardoor hij vaak op de juiste plaats staat bij afgeslagen ballen etc. Naar mijn weten heb ik geen speler met bijv. 50 wedstrijden en 70 goals. Maar ik speel er ook niet bewust op. Ik zal vanavond eens kijken hoe de cams en Gomez het doen qua goals en assists. Ik verwacht geen shocking cijfers eigenlijk. Ik zit nu rond de 1750-1800 punten in rivals.
Hahaha dat mag altijd, nee het verhaal is dat ik en Jaaf IRL "vrienden" zijnBean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:31:
[...]
Ook de weg van de minste weerstand want nu hoef ik niet zo op competitie en nationaliteit te letten
[...]
mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook?
Dus ik kreeg een videocall waarbij hij even stond te showen met zijn Veira
Verwijderd
Hahaha sorry maatje, moest eventjespascal073 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:34:
[...]
Hahaha dat mag altijd, nee het verhaal is dat ik en Jaaf IRL "vrienden" zijn.
Dus ik kreeg een videocall waarbij hij even stond te showen met zijn Veira
Ik zit in hetzelfde schuitje alleen dan met Prime van Basten, nog net niet genoeg om hem te kopen en zie het al gebeuren dat met WL voor de deur hij opeens weer wat duurder wordtfifanoob schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:26:
Ja snap ik! Sommige spelers vallen op maar met meerdere icons heb je ook niet echt verwachtingen van een specifieke speler.Bean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:31:
[...]
[...]
mag ik ook, mag ik ook, mag ik ook?
In het begin 400 fp gekocht. Daarmee een flinke voorsprong opgebouwd. Veel geinvesteerd in hoge rated spelers die met de eerste (icon) sbc's door het dak gingen. Toen mega veel winst gepakt en deze vervolgens geinvesteerd in icons die toen relatief goedkoop waren (eusebio 91 voor 1,6mln bijvoorbeeld). Ondertussen zo'n 200 euro fp gekocht en de betere packs geopend. Daarin ook wat packluck.Pieterw2 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:33:
[...]
Hoe kom je nu al aan zo'n team als ik vragen mag? Zit zelf ook rond de 1800-1900 maar heb nog lange na niet zo'n team..
Eigenlijk vanaf het begin een voorsprong waardoor ik elke keer alles een stap voor was en elke keer maximaal kon profiteren. Dat met ervaring van vorige edities heeft mij dit team gebracht.
Precies. Mocht je een matig team hebben maar wel neymar, dan zie je dat veel spelers naar hem spelen en met hem ook de goals (proberen te) maken.Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:42:
[...]
Ja snap ik! Sommige spelers vallen op maar met meerdere icons heb je ook niet echt verwachtingen van een specifieke speler.
Ik zit nu trouwens te kijken. Op Eusebio en Cruyff heb ik hawk kaarten, maar volgens mij kan ik beter de basic chemistry aanhouden zodat ik ook een kleine buff op passing (en curve) krijg.
Als je hier en daar een middle icon neemt ipv prime dan kan je overal icons neerzettenBean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:50:
[...]
In het begin 400 fp gekocht. Daarmee een flinke voorsprong opgebouwd. Veel geinvesteerd in hoge rated spelers die met de eerste (icon) sbc's door het dak gingen. Toen mega veel winst gepakt en deze vervolgens geinvesteerd in icons die toen relatief goedkoop waren (eusebio 91 voor 1,6mln bijvoorbeeld). Ondertussen zo'n 200 euro fp gekocht en de betere packs geopend. Daarin ook wat packluck.
Eigenlijk vanaf het begin een voorsprong waardoor ik elke keer alles een stap voor was en elke keer maximaal kon profiteren. Dat met ervaring van vorige edities heeft mij dit team gebracht.
[...]
Precies. Mocht je een matig team hebben maar wel neymar, dan zie je dat veel spelers naar hem spelen en met hem ook de goals (proberen te) maken.
Ik zit nu trouwens te kijken. Op Eusebio en Cruyff heb ik hawk kaarten, maar volgens mij kan ik beter de basic chemistry aanhouden zodat ik ook een kleine buff op passing (en curve) krijg.
Ik weet nog niet wat ik wil met mijn team. UCL Goretzka heeft indruk gemaakt in 2 potjes dus wil misschien wel een duits deel erin bouwen.
https://www.futbin.com/19/squad/3163230
Even mijn selectie aan het opschonen.
Inmiddels in half uurtje 25k verdiend door wat zilveren spelers te dumpen.
Zet ze net even onder de marktwaarde op de lijst.
Normaal gesproken houd ik de meeste spelers, verkoop de waardevolle die ik niet gebruik.
Zilver en brons gaan meestal naar de club.
Brons afgelopen week al gedumpt tegen dumpprijzen... Leverde 3K coins op.
Ben niet van de handel, vind dat te intensief... echter als ik iedereen zijn saldo voorbij zie komen denk ik toch dat dit de enige manier is.
Met geld (coins), maak je geld (coins)
Inmiddels in half uurtje 25k verdiend door wat zilveren spelers te dumpen.
Zet ze net even onder de marktwaarde op de lijst.
Normaal gesproken houd ik de meeste spelers, verkoop de waardevolle die ik niet gebruik.
Zilver en brons gaan meestal naar de club.
Brons afgelopen week al gedumpt tegen dumpprijzen... Leverde 3K coins op.
Ben niet van de handel, vind dat te intensief... echter als ik iedereen zijn saldo voorbij zie komen denk ik toch dat dit de enige manier is.
wijze woorden
Ben toch gezwicht en heb Son SBC gedaan en Anderson SIF verkocht met een klein verlies. Denk straks krijg ik achteraf spijt
Vond zijn gold card in het begin lekker om mee te spelen en in mijn 352 is het een betere spits dan Anderson.
2 potjes mee kunnen spelen bevalt goed en deze fifa is een 5 star weakfoot toch wel lekker + een finesse trait
Vond zijn gold card in het begin lekker om mee te spelen en in mijn 352 is het een betere spits dan Anderson.
2 potjes mee kunnen spelen bevalt goed en deze fifa is een 5 star weakfoot toch wel lekker + een finesse trait
Ik had eerst middle icons en een nagenoeg icon team. Maar wilde toch voor de primes gaan.Vissert schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:59:
[...]
Als je hier en daar een middle icon neemt ipv prime dan kan je overal icons neerzetten![]()
Ik weet nog niet wat ik wil met mijn team. UCL Goretzka heeft indruk gemaakt in 2 potjes dus wil misschien wel een duits deel erin bouwen.
https://www.futbin.com/19/squad/3163230
Cl Allan en goretzka zijn ook wel heerlijke spelers. Hoe is Lukaku? Volgens mij leuk aanspeelpunt voorin waar je met l2 (uit mijn hoofd) de bal kan afschermen als er een speler inkomt (toch sterk) om vervolgens de bal in te spelen op een inkomende speler.
Als je wilt kan ik mijn huidige 4231 tactic wel posten (vanavond dan).
Is de Award Winner (MVP) kaart van Martinez (86) de moeite waard volgens jullie? Qua chem. zou hij totaal niet in mijn ploeg passen, maar als super sub kan hij natuurlijk wel bepalend zijn gezien zijn stats.
6 losse online wedstrijden met 11 MLS spelers lijkt te doen, tenzij iedereen nog even last minute deze kaart binnen probeert te harken. Of kan ik me beter gaan focussen op een paar extra Rival wedstrijden om een rang hoger te eindigen
6 losse online wedstrijden met 11 MLS spelers lijkt te doen, tenzij iedereen nog even last minute deze kaart binnen probeert te harken. Of kan ik me beter gaan focussen op een paar extra Rival wedstrijden om een rang hoger te eindigen
400 fp of voor 400 euro aan fpBean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:50:
[...]
In het begin 400 fp gekocht. Daarmee een flinke voorsprong opgebouwd. Veel geinvesteerd in hoge rated spelers die met de eerste (icon) sbc's door het dak gingen. Toen mega veel winst gepakt en deze vervolgens geinvesteerd in icons die toen relatief goedkoop waren (eusebio 91 voor 1,6mln bijvoorbeeld). Ondertussen zo'n 200 euro fp gekocht en de betere packs geopend. Daarin ook wat packluck.
[...]
Precies. Mocht je een matig team hebben maar wel neymar, dan zie je dat veel spelers naar hem spelen en met hem ook de goals (proberen te) maken.
Exact hoe ik hem gebruik. Eriksen staat op stay forward dus dat is eigenlijk een spitsen duo. Snelheid op de flanken om de ruimtes in te duiken. Lukaku krijgt nu de voorkeur boven IF Auba.Bean77 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:09:
[...]
Ik had eerst middle icons en een nagenoeg icon team. Maar wilde toch voor de primes gaan.
Cl Allan en goretzka zijn ook wel heerlijke spelers. Hoe is Lukaku? Volgens mij leuk aanspeelpunt voorin waar je met l2 (uit mijn hoofd) de bal kan afschermen als er een speler inkomt (toch sterk) om vervolgens de bal in te spelen op een inkomende speler.
Als je wilt kan ik mijn huidige 4231 tactic wel posten (vanavond dan).
Lukaku staat op 281 goals en 101 assist in 255 wedstrijden en Eriksen op 204 goals en 270 assist in 347 wedstrijden. Aardige stats
Heb in het begin 20euro aan fp gekocht en heb nu zo'n 700k in m'n club en een redelijk elftal waarmee ik in div.4 speel en afgelopen weekend gold 2 heb gehaald. Heb ondertussen ook de Belgische en Franse Ligue SBCu1x voltooid voor Depay en Vormer. Heb niks aan handel gedaan, geen geduld, tijd en zin in. Wel paar keer packluck. Het kan dus wel!Valandil schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:59:
Iemand enig idee of we misschien nog een Nederlander graag krijgen met de FUTmas? Misschien Wijnaldum ofzo?
Van Aanholt kan met #3, Wijnaldum denk ik niet aangezien hij al een IF heeft.Fraaank schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:42:
[...]
Iemand enig idee of we misschien nog een Nederlander graag krijgen met de FUTmas? Misschien Wijnaldum ofzo?
Hoe is de ervaring met de nieuwe patch online? Ik lees dat EA wat heeft gedaan aan lag compensatie (tenminste blijkbaar ging het systeem overcompenseren waardoor iemand met een slechte verbinding extra voordeel had).
Nog niet gespeeld maar lees wisselende verhalen. Als je fatsoenlijk internet hebt schijnt het wel beter te zijn geworden.bvbal79 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:48:
Hoe is de ervaring met de nieuwe patch online? Ik lees dat EA wat heeft gedaan aan lag compensatie (tenminste blijkbaar ging het systeem overcompenseren waardoor iemand met een slechte verbinding extra voordeel had).
Het zou tijd worden, de spelervaring is zo verschillend per avond... Vooral maandagavond is het vaak drama voor mijn idee.bvbal79 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:48:
@Vissert ik ben ook zeer te spreken over Lukaku loopt 1 op 1 hier. Op CAM gebruik ik de Bruyne, net even wat meer all-round dan Eriksen en dan kan ik Mertens en Nainggolan inpassen
[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-12-2018 15:57 ]
Messi is wel ziek hoor...
Niet verwacht van EA om alsnog 2 Ajax spelers erin te doen. Ziyech wordt beter en beter. Zou die aan het eind van het seizoen een 90+ kaartje hebben?
Niet verwacht van EA om alsnog 2 Ajax spelers erin te doen. Ziyech wordt beter en beter. Zou die aan het eind van het seizoen een 90+ kaartje hebben?