29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik speelde gisteren ook D5 Rivals in een 4231 met een Lique 1 / Frans team vanwege de weekly objective. Ik won er 4 (vrij easy) en verloor er 1 (krap aan). Ik heb niet het idee dat 4231 dood is..GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:34:
Gisteren mijn team geupgrade met 1 miljoen coins:
https://www.futbin.com/19/squad/2857762
In-game gaat dit naar 4-2-3-1 met Willian op RCAM - Lucas op LCAM - Firmino op CCAM - Ben Yedder op ST.
Echter, ik heb gisteren 5-6 matches gespeeld in D5 Rivals, allemaal dik verloren en maar 2/3 goals gemaakt.
Is 4-2-3-1 soms toevallig dood na de patches en wordt dit dusdanig generfd?
Of is het toch Ben Yedder vervangen door een Griezmann wat de oplossing zal zijn?
Nice team! Hoe speelt Jesus? Twijfel of ik Jesus moet kopen of Auba..xavento schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:41:
Dit is hoe ik nu speel, houd me coins nog even achter mocht er een leuke Futmas SBC nog komen of een IF Jesus.
4-2-3-1 in game.
[Afbeelding]
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
4231 is zeker niet dood. Veel pro's gebruiken het nog altijd. Alleen omdat het steeds meer een standaard formatie begint te worden (zoals vorig jaar de 41212(2) en de 4321) raken tegenstanders er steeds meer aangewend heb ik het idee.Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:48:
[...]
Ik speelde gisteren ook D5 Rivals in een 4231 met een Lique 1 / Frans team vanwege de weekly objective. Ik won er 4 (vrij easy) en verloor er 1 (krap aan). Ik heb niet het idee dat 4231 dood is..
Ik ga zelf vanavond weer de 41212 of de 442/4222 proberen.
Heb Aguero, Auba, IF Lukaku, IF lacazette en Kane geprobeerd en merk zelf bijzonder weinig verschil.Schuimpje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:00:
[...]
Nice team! Hoe speelt Jesus? Twijfel of ik Jesus moet kopen of Auba..
Uiteraard zijn ze iets beter echter vindt ik het de coins difference niet waard.
Probeer Jesus met een Hunter, kost je 5-7k oid, dus je gaat er verder geen verlies op draaien.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Of heeft iemand anders een andere leuke tip? Heb op het moment nog maar 67k in de pocket en geen in/verkoop spelers op het moment. Krijg donderdag nog wel 45k maar is nog niet voldoende voor een if werner.
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com//19/squad/2651394
PS: Rating op de site van futbin klopt niet, team is rating 84 in fifa namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Passievrucht op 18-12-2018 10:16 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Word jij er niet compleet uitgecounterd?Passievrucht schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:15:
Ik zit te denken om mijn normale Werner te vervangen voor een IF Werner en daarna sparen voor andere verbeteringen, maar eerst de reguliere werner te vervangen.
Of heeft iemand anders een andere leuke tip? Heb op het moment nog maar 67k in de pocket en geen in/verkoop spelers op het moment. Krijg donderdag nog wel 45k maar is nog niet voldoende voor een if werner.
PS: Rating op de site van futbin klopt niet, team is rating 84 in fifa namelijk.
Top dankje, heb de coins wel voor Auba maar als het verschil zo klein is koop ik liever jesus met een hunter kaartje en geef ik liever de coins uit op een andere positie, Salah bijvoorbeeld.xavento schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:02:
[...]
Heb Aguero, Auba, IF Lukaku, IF lacazette en Kane geprobeerd en merk zelf bijzonder weinig verschil.
Uiteraard zijn ze iets beter echter vindt ik het de coins difference niet waard.
Probeer Jesus met een Hunter, kost je 5-7k oid, dus je gaat er verder geen verlies op draaien.
Is timed finishing de sleutel tot succes?
Let wel, dit is mijn mening. Iemand anders kan zweren bij Auba natuurlijk of "insert name here" als spits.Schuimpje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:29:
[...]
Top dankje, heb de coins wel voor Auba maar als het verschil zo klein is koop ik liever jesus met een hunter kaartje en geef ik liever de coins uit op een andere positie, Salah bijvoorbeeld.
Heb nu bijna 450 potjes gespeeld en merk zelf geen groot verschil zoals in voorgaande fifa edities.
Iemand nog tips voor updates?
Heb 350K te besteden
Eventueel een optie voor een hybrid met PL zodat ik Fabinho kan inpassen.
Niet echt last van. Zit zelf in divisie 7 bijna 6, daarnaast counter ik net zo hard terug dan.
Griezmann is iets beter in de SP, maar of dat je probleem gaat oplossen weet ik niet.GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:34:
Gisteren mijn team geupgrade met 1 miljoen coins:
https://www.futbin.com/19/squad/2857762
In-game gaat dit naar 4-2-3-1 met Willian op RCAM - Lucas op LCAM - Firmino op CCAM - Ben Yedder op ST.
Echter, ik heb gisteren 5-6 matches gespeeld in D5 Rivals, allemaal dik verloren en maar 2/3 goals gemaakt.
Is 4-2-3-1 soms toevallig dood na de patches en wordt dit dusdanig generfd?
Of is het toch Ben Yedder vervangen door een Griezmann wat de oplossing zal zijn?
Nee omdat je 6 spelers hebt die eigenlijk niet kunnen verdedigenPassievrucht schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:37:
[...]
Niet echt last van. Zit zelf in divisie 7 bijna 6, daarnaast counter ik net zo hard terug dan.
Je zou misschien een snellere RB kunnen halen?
Is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar ik zou echt met een andere opstelling gaan spelen. Je hebt nu 6 aanvallende spelers en geen middenveld in principe. Gebruikelijk is 4 aanvallende spelers, 4 verdedigers en 2 allround middenvelders.Passievrucht schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:15:
Ik zit te denken om mijn normale Werner te vervangen voor een IF Werner en daarna sparen voor andere verbeteringen, maar eerst de reguliere werner te vervangen.
Zoiets? https://www.futbin.com/19/squad/3123114Miggell schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:35:
https://www.futbin.com//19/squad/3122783
Iemand nog tips voor updates?
Heb 350K te besteden
Eventueel een optie voor een hybrid met PL zodat ik Fabinho kan inpassen.
gebaseerd op waarde jou team + 350k
[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 18-12-2018 10:49 ]
zelfs 2 CDM's in een 4-2-4 opstelling. aanvallend erg dodelijk deze opstelling, maar achterin is het een gatenkaas helaas...maakt niet uit wie je er op CDM zet, het gat in middenveld is te groot, waar de tegenstander zo in duiktJack_Mojo schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:47:
[...]
Is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar ik zou echt met een andere opstelling gaan spelen. Je hebt nu 6 aanvallende spelers en geen middenveld in principe. Gebruikelijk is 4 aanvallende spelers, 4 verdedigers en 2 allround middenvelders.
True. Ik bedoelde met 4 aanvallende spelers ook een cam eigenlijk.bvbal79 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:49:
[...]
zelfs 2 CDM's in een 4-2-4 opstelling. aanvallend erg dodelijk deze opstelling, maar achterin is het een gatenkaas helaas...maakt niet uit wie je er op CDM zet, het gat in middenveld is te groot, waar de tegenstander zo in duikt
Slechts 9 winst en 9 losses ongeveer.
Echter heb ik slechts 130 fut punten verzameld volgens de app afgelopen weekend, ik krijg nog 1000 punten voor de WL die ik heb gespeeld.
Jullie hadden het toch ook over 400 punten per wedstrijd?
Ik haal graag nog de volgende WL maar hoeveel punten moet ik dan nog ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Je krijgt 400 rivals punten per WL wedstrijd.Mars18 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:02:
Matig matig weekend,
Slechts 9 winst en 9 losses ongeveer.
Echter heb ik slechts 130 fut punten verzameld volgens de app afgelopen weekend, ik krijg nog 1000 punten voor de WL die ik heb gespeeld.
Jullie hadden het toch ook over 400 punten per wedstrijd?
Ik haal graag nog de volgende WL maar hoeveel punten moet ik dan nog ?
Ik weet niet welke divisie je zit maar je zult nog wel wat potjes Rivals moeten spelen ben ik bang,
Dat zijn wel een bult wijzigingen.xavento schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:47:
[...]
Zoiets? https://www.futbin.com/19/squad/3123114
gebaseerd op waarde jou team + 350k
Ramos zou ik er graag inhouden.
Echt een topverdediger vindt ik
Bedankt voor jullie goede suggesties. Speel zelf pas 2,5 week fifa dus sowieso nog zoekende. In het verleden wel FUT aangeraakt met Fifa 17 maar speel nu veel actiever qua FUT.
Zit nu ongeveer aan deze squad te denken qua opstelling. Moet alleen nog wel op zoek naar een leuke cdm maar voor 65k moet wel wat te vinden zijn:
https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Heb nog niet gezocht naar CDM players, maar suggesties zijn altijd welkom.
Nee, want aanvallers gaan al na de grond als Sule/Tah in de buurt komen.
424/4222 gaan erg op worden endgame als spelers zoals Ballack, Mattheus, Viera etc op het middenveld verschijnen. Waarschijnlijk moet je wel een ST of false nine zetten om iets in het middenveld te hebben.
Overigens krijg ik de 4231 niet werkend dit jaar, het is traag, weinig beweging en daardoor erg voorspelbaar.
Echter zie ik tegenstanders juist snel met erg veel variatie spelen, wat zijn de ervaringen hier?
Heb OTW Mahrez, POTM Hazard/Auba en TOTGS Eriksen voorin die het overigens prima doen in andere formaties met twee spitsen en een CAM.
@icy Laat Ozil lekker gaan, daar heb je weinig aan in FUT, maar haal bijvoorbeeld Kroos en Goretzka voor je middenveld. Misschien zijn er nog betere opties, maar ik volg duitse spelers niet echt.
Edit: nieuwe patch inmiddels op PC
https://m.imgur.com/a/NFWvzz1
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 18-12-2018 11:19 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar 9 winst wedstrijden x 400 punten is 3600, Weekend League is toch 2000 punten entree?Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:04:
[...]
Je krijgt 400 rivals punten per WL wedstrijd.
Ik weet niet welke divisie je zit maar je zult nog wel wat potjes Rivals moeten spelen ben ik bang,
Of zijn dat weer andere punten?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Goretzka die 84 kaart zat ik aan te denken qua CDM, Kroos als CM in dit geval.Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:11:
[...]
@icy Laat Ozil lekker gaan, daar heb je weinig aan in FUT, maar haal bijvoorbeeld Kroos en Goretzka voor je middenveld. Misschien zijn er nog betere opties, maar ik volg duitse spelers niet echt.
Goretzka is wat sneller en kan daardoor de verdediging sneller aansterken is mijn gedachtegang. De LW + RW zijn snel zat voor de aanval.
Ik zal Ozil ook gedag gaan zeggen naast Werner, maar zodra ik centjes heb gaat Werner terugkomen als zwarte kaartje.
Bedankt, hier kan ik wat mee.
40 punten krijg ik maar voor een winst met rivals.Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:04:
[...]
Je krijgt 400 rivals punten per WL wedstrijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Passievrucht op 18-12-2018 11:24 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Passievrucht op 18-12-2018 11:24 ]
400 punten voor Rivals, FUT champions punten zijn weer anders.Mars18 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:22:
[...]
Maar 9 winst wedstrijden x 400 punten is 3600, Weekend League is toch 2000 punten entree?
Check ff ingame bij je Rivals ranking, daar staan beide naast elkaar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zoek eigenlijk ook nog naar een werkende smalle formatie waarin je maar 3 aanvallende spelers gebruikt. Dus een 41212 of een 4312. Aangezien ik pack only speel heb ik best een leuk tweede team, maar ik heb daarvoor geen wingers of goede AMC's beschikbaar. Mijn startende 11 is als volgt:Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:00:
[...]
4231 is zeker niet dood. Veel pro's gebruiken het nog altijd. Alleen omdat het steeds meer een standaard formatie begint te worden (zoals vorig jaar de 41212(2) en de 4321) raken tegenstanders er steeds meer aangewend heb ik het idee.
Ik ga zelf vanavond weer de 41212 of de 442/4222 proberen.
https://www.futbin.com/19/squad/3123950
Depay valt meteen in voor Augustin en meestal breng ik ook meteen Kroos of Eriksen voor Tolisso.. Maar goed, ik krijg die 41212 of 4312 niet echt werkend
Ik wil wel tegen jou spelen als je zo speelt. Denk dat je t dan een stuk minder leuk vind..Passievrucht schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:37:
[...]
Je speelt zonder controleurs waarbij 1 van je controleurs ook nog lage stamina heeft.
Kortom naar 1 helft vrije doorgang, voor zover dat in de 1e helft al niet gebeurd..
UCL Goretzka vond ik echt briljant in de 2 potjes die hij inviel.Passievrucht schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:09:
[...]
[...]
[...]
Bedankt voor jullie goede suggesties. Speel zelf pas 2,5 week fifa dus sowieso nog zoekende. In het verleden wel FUT aangeraakt met Fifa 17 maar speel nu veel actiever qua FUT.
Zit nu ongeveer aan deze squad te denken qua opstelling. Moet alleen nog wel op zoek naar een leuke cdm maar voor 65k moet wel wat te vinden zijn:
https://www.futbin.com/19/squad/3123359
Heb nog niet gezocht naar CDM players, maar suggesties zijn altijd welkom.
Klopt! Maar die heeft hij nietBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:11:
[...]
Nee, want aanvallers gaan al na de grond als Sule/Tah in de buurt komen.
424/4222 gaan erg op worden endgame als spelers zoals Ballack, Mattheus, Viera etc op het middenveld verschijnen.
Overigens krijg ik de 4231 niet werkend dit jaar, het is traag, weinig beweging en daardoor erg voorspelbaar.
Echter zie ik tegenstanders juist snel met erg veel variatie spelen, wat zijn de ervaringen hier?
Heb OTW Mahrez, POTM Hazard/Auba en TOTGS Eriksen voorin die het overigens prima doen in andere formaties met twee spitsen en een CAM.
Ik speel 4231 met dit team. Gaat zeker nog wat aan veranderen na Futmas
https://www.futbin.com/19/squad/2396252
Ik speel:
Spits: get in behind - stay forward
Eriksen: stay forward - get in to the box
Buitenste cams: mee verdedigen - stay edge of the box - free roam
CDMs: Stay back and cut passing lanes
Backs: stay back
Met snel opbouwen en afhankelijk van de tegenstander druk bij balverlies of bij heavy touch
Doe eens tactics in detail, ga ik het dadelijk ff testenVissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:36:
[...]
UCL Goretzka vond ik echt briljant in de 2 potjes die hij inviel.
[...]
Klopt! Maar die heeft hij niet
Ik speel 4231 met dit team. Gaat zeker nog wat aan veranderen na Futmas
https://www.futbin.com/19/squad/2396252
Ik speel:
Spits: get in behind - stay forward
Eriksen: stay forward - get in to the box
Buitenste cams: mee verdedigen - stay edge of the box - free roam
CDMs: Stay back and cut passing lanes
Met snel opbouwen en afhankelijk van de tegenstander druk bij balverlies of bij heavy touch
Druk uitoefenen na verlies balbezitBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:37:
[...]
Doe eens tactics in detail, ga ik het dadelijk ff testen
5 bars
6 bars
Snelle opbouw
5 bars
6 bars
3 bars
3 bars
Haha grappig, ik speel deze tactiek dus met hele andere instellingen (en tevens best andere speler instructies)Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:40:
[...]
Druk uitoefenen na verlies balbezit
5 bars
6 bars
Snelle opbouw
5 bars
6 bars
3 bars
3 bars
Speel al een tijdje met dezelfde squad en heb nu rond de 400k op de bank staan + nog wat op de transferlijst. Heb gekozen om PL te blijven omdat ik Mane & Eriksen PP heb gekregen en SIF Mahrez onverhandelbaar. Dat maakt de squad nu zo: https://www.futbin.com/19/squad/3124350
Wat zouden jullie adviseren? IF Robertson? Sparen voor een Icon of proberen om een hybride te bouwen? Zit zelf een beetje in dubio atm..
Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:37:
[...]
Doe eens tactics in detail, ga ik het dadelijk ff testen
Kunnen jullie je bevindingen eens laten weten? Want ik speel ook met deze tactiek en ook hier vind ik het soms veel te statisch allemaal...Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:44:
[...]
Haha grappig, ik speel deze tactiek dus met hele andere instellingen (en tevens best andere speler instructies)
je vraag is inderdaad ja...andere puntenMars18 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:22:
[...]
Maar 9 winst wedstrijden x 400 punten is 3600, Weekend League is toch 2000 punten entree?
Spits: get in behindsirkeith schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:45:
[...]
[...]
Kunnen jullie je bevindingen eens laten weten? Want ik speel ook met deze tactiek en ook hier vind ik het soms veel te statisch allemaal...
CAMs: all standard
CDMs: stay back, cut passing lanes, cover center
Druk uitoefenen na fout tegenstander
5 bars
3 bars
Gebalanceerd
5 bars
3 bars
2 bars
2 bars
Voelt juist wel dynamisch en win vaak heel snel de bal terug. Mocht dat niet lukken dan heb ik eigenlijk altijd voldoende mensen achter de bal. Wat ik alleen nog goed moet leren is mijn mensen diep sturen voor een 1-2 of gewoon als ik er een gat zie.
Pas als je Rivals speelt krijg je beide. 80 kwalificatiepunten voor winst (in Div 3/4) en op basis van de uitslag en je spel een x aantal FUT Rivals punten.
Die FUT Rivals punten bepalen uiteindelijk je rating/ranking in FUT Rivals zelf. Door alleen WL te spelen krijg je dus wel een ranking in FUT Rivals, maar scoor je geen WL-kwalificatiepunten.
Vond ik ook. Ik heb echter een goede balans gevonden in het mee aanvallen van de backs, om zo meer opties te hebben. Ik speel EL Marcos Alonso en FB Juanfran beiden op stay back, maar in-game met de d-pad tactics zet ik attacking fullbacks aan. Dit voelt voor mij nu echt wel lekker aan. Ook omdat Torreira en Lerma de CV's goed ondersteunen als ik eruit gecounterd wordt.sirkeith schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:45:
[...]
[...]
Kunnen jullie je bevindingen eens laten weten? Want ik speel ook met deze tactiek en ook hier vind ik het soms veel te statisch allemaal...
Speel zelf volledig first owner:
Neuer
FB Juanfran - EL Tah - Prime Campbell - EL Marcos Alonso
Futswap Lerma - Futmas Torreira
SIF Mahrez (PP) - POTM Hazard - UCL Lucas Vazquez
POTM Aubamayang
Drop back
width 5
depth 4
Balanced
width 5
depth 5
corners 3
free kicks 2
CDM's Stay back while attacking
Backs Stay back while attacking
In game veranderingen, afhankelijk van speelstijl tegenstander
Attacking fullbacks
Team press
Striker drop back (als ik een voorsprong moet verdedigen)
nee dat doet @Vissert alleen bij mij, tenminste dat hoop ik maarseadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:04:
[...]
Ah sh-t.
Ik dacht dat dat sarcasme was....
Vanochtend die kerstverdediger gehaald waarvan ik de naam kwijt ben
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Twee om te testen dus, ik speel vergelijkbaar met deze.Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:52:
[...]
Spits: get in behind
CAMs: all standard
CDMs: stay back, cut passing lanes, cover center
Druk uitoefenen na fout tegenstander
5 bars
3 bars
Gebalanceerd
5 bars
3 bars
2 bars
2 bars
Voelt juist wel dynamisch en win vaak heel snel de bal terug. Mocht dat niet lukken dan heb ik eigenlijk altijd voldoende mensen achter de bal. Wat ik alleen nog goed moet leren is mijn mensen diep sturen voor een 1-2 of gewoon als ik er een gat zie.
edit; offline kan ik er niets met de eerste, loop constant vast op een blok verdedigers die door het gebruikt aan wingers compact kunnen blijven staan.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 18-12-2018 13:46 ]
A, kan je die nie?Bean77 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:16:
[...]
nee dat doet @Vissert alleen bij mij, tenminste dat hoop ik maar![]()
Vanochtend die kerstverdediger gehaald waarvan ik de naam kwijt benHij lijkt mij de ideale verdedigende sub voor op de bank. Ook flink hoge agility en balance zijn wel prettig voor een verdediger. Altijd handig als je een rode kaart krijgt om hem achter de hand te hebben, wat dat betreft, is het ook niks voor jou @Vissert
![]()
Ik heb hem ook gewoon gedaan, als ie een winter upgrade krijgt is hij zo ongeveer gelijk aan CV Desailly (87)Bean77 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:16:
[...]
Vanochtend die kerstverdediger gehaald waarvan ik de naam kwijt benHij lijkt mij de ideale verdedigende sub voor op de bank. Ook flink hoge agility en balance zijn wel prettig voor een verdediger. Altijd handig als je een rode kaart krijgt om hem achter de hand te hebben, wat dat betreft, is het ook niks voor jou @Vissert
![]()
https://www.futbin.com/pl...ing=82,0&Physicality=81,0
[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 18-12-2018 12:41 ]
Oh niet eens aan gedacht. Zou wel een mooie meevaller zijn.Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:36:
[...]
Ik heb hem ook gewoon gedaan, als ie een winter upgrade krijgt is hij zo ongeveer gelijk aan CV Desailly
[Afbeelding]
Ikheb nu cl Godin staan als untradable en wil hem nog upgraden naar niveau Ramos. Dan is deze gast wel handig om als sub te houden. Zeker gelet op zijn agility en balance. CL Godin gaat tzt maar een sbc in denk ik.
Je merkt op de markt wel dat iedereen kijkt naar komend weekend mbt icon sbc's etc. Heb afgelopen dagen mijn spelers weer wat aangevuld in de club, maar 85,86 en 87 zijn vrij duur om daar nu nog in te investeren.
edit: reactie op jouw edit, en Akindi ofzo heeft dan nog veel betere agility en balance!
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 18-12-2018 12:44 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als mijn verdediger rood krijgt blijf ik altijd met 3 verdedigers spelen. Mijn ervaring is dat zodra je je middenveld verzwakt het einde verhaal isBean77 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:16:
[...]
nee dat doet @Vissert alleen bij mij, tenminste dat hoop ik maar![]()
![]()
Voor jou als paceabusende counterspeler is het idd wel handig
Edit:
Daarnaast is 100k voor een 82 rated te bizar.
[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 18-12-2018 12:51 ]
Sterker nog, op CV met pace 84+, def 82+, phy 81+ en agility + balance op 70+ blijft er niemand meer overBean77 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:43:
[...]
edit: reactie op jouw edit, en Akindi ofzo heeft dan nog veel betere agility en balance!
Ik denk dat dat vooral komt door zijn internationale reputatie, het is toch bizar dat dit een 82 rated speler is als je de RPP ziet met bijvoorbeeld een Sentinel?Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:50:
[...]
Als mijn verdediger rood krijgt blijf ik altijd met 3 verdedigers spelen. Mijn ervaring is dat zodra je je middenveld verzwakt het einde verhaal is
Edit:
https://www.futbin.com/19...ntinel&pchem=10&schem=100
[ Voor 42% gewijzigd door Joster op 18-12-2018 12:58 ]
Mijn verdedigers staan op stay back overigensVissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:50:
[...]
Als mijn verdediger rood krijgt blijf ik altijd met 3 verdedigers spelen. Mijn ervaring is dat zodra je je middenveld verzwakt het einde verhaal is
Edit:
Eigenlijk ben ik in fifa19 geen pace abuser meer, maar ben ik een finesse abuser geworden. De grootste abuser is overigens sbc Depay, moet je eens zien wat voor curve die gast heeft.
100k is idd flink. Had het voor die prijs ook niet gedaan, maar had nog de nodige untradables die ik erin kon gooien.
Het is inderdaad puur gebaseerd op hoe "meta" deze speler is.Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:52:
[...]
Sterker nog, op CV met pace 84+, def 82+, phy 81+ en agility + balance op 70+ blijft er niemand meer over![]()
[...]
Ik denk dat dat vooral komt door zijn internationale reputatie, het is toch bizar dat dit een 82 rated speler is als je de RPP ziet met bijvoorbeeld een Sentinel?
https://www.futbin.com/19...ntinel&pchem=10&schem=100
Zeker als je dan zn agility, balance en reactions erbij ziet is dit een schandalig goede speler voor iedere bundesliga squad.
Denk dat het in de spits wel meevalt.tukkerterror90 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 13:52:
Heb even een vraagje voor jullie speel op het moment met griezman in de spits wil hem vervangen voor messi, is de stamina van messi een probleem?
100k uitgegeven voor een untradable verdediger? Dan had ik Nacho UCL-Live gekocht voor 125k. Real moet tegen Ajax, dus die +1 in alle stats zit er best wel in.Joster schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:36:
[...]
Ik heb hem ook gewoon gedaan, als ie een winter upgrade krijgt is hij zo ongeveer gelijk aan CV Desailly (87)
[Afbeelding]
Ja maar ik speel pack only en koop dus geen spelers voor m'n elftallenFraaank schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:09:
[...]
100k uitgegeven voor een untradable verdediger? Dan had ik Nacho UCL-Live gekocht voor 125k. Real moet tegen Ajax, dus die +1 in alle stats zit er best wel in.
Het is vergelijkbaar FUT18 PTB/Counter echter is de AI verdediging nog beter
In SB heb je natuurlijk de chemistry van de teams waar je tegen speelt (dat staat ook in beeld). Daardoor is het dus sowieso moeilijker...omdat jouw team minder presteertBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:28:
Ik win/scoor meer in WL dan in Squadbattles, het lijkt haast wel alsof ze de moeilijkheidsgraad wat omhoog geschroefd hebben.
Het is vergelijkbaar FUT18 PTB/Counter echter is de AI verdediging nog beter
Melding die je zit is iets zoals:
"Squad battles uses your opponent team's chemistry. Matches may be harder than in other modes."
[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 18-12-2018 14:34 ]
PSN: Maichel
Je kan beter zeker weten van jezelf dat je gaat winnen want dat scheelt nogal in punten.
World Class verliezen is minder punten dan krap aan winnen met professional.
Daarbij zijn SB's doodsaai maar leveren ze in verhouding wel makkelijk coins op (11K voor 8 matches + pakketjes).
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik speel ook altijd professional. Speel de sb vaak om een nieuw team te testen of skillmoves te leren. Stuk minder frustrerend dan op wereldklasse of hoger te spelen. Krijg je gegarandeerd een paar onmogelijke doelpunten tegen.GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:35:
Hier doe ik in SB's altijd professional bij teams met chemistry van >80 en world class bij teams met een chemistry van <80.
Je kan beter zeker weten van jezelf dat je gaat winnen want dat scheelt nogal in punten.
Daarbij zijn SB's doodsaai maar leveren ze in verhouding wel makkelijk coins op (11K voor 8 matches + pakketjes).
Right, daarom scoor ik meer in WL dan in SQB op world class?Maichel schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:32:
[...]
In SB heb je natuurlijk de chemistry van de teams waar je tegen speelt (dat staat ook in beeld). Daardoor is het dus sowieso moeilijker...omdat jouw team minder presteert
[...]
SBs hier enkel op Legendary, alleen tegen een 86+ rated switch ik naar world class.GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:35:
Hier doe ik in SB's altijd professional bij teams met chemistry van >80 en world class bij teams met een chemistry van <80.
Geeft wekelijks iig elite 1. toch weer 30k coins.
Geen idee? Kan me zo voorstellen dat je met bijvoorbeeld 50 team chem lastig scoortBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:43:
[...]
Right, daarom scoor ik meer in WL dan in SQB op world class?
Ik zet 'm altijd op amateur....5 goals scoren, controler in de hoek en puntjes. Zo eindig ik altijd in goud 1/2, goed zat
Ik zou het logischer vinden als je het andersom zo doenGAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:35:
Wanneer chemistry lager is als 80 pak ik Word Class als niveau.
Wanneer chemistry hoger is als 80 pak ik Professional als niveau.
Dit omdat chemistry bij de CPU nogal uit maakt. Met World Class kan ik meestal nog net winnen.
Dan nog had ik het precies anders verwacht, aangezien je nu op WC speelt terwijl je eigen chemistry eveneens lager is dan 80. Ik vind met 80+ chem spelen tegen een 80+ chem team van bijvoorbeeld 86 rating fijner dan zelf met een chem van 60 spelen tegen een 60 chem team met 78 rating..GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:02:
@Joster nee, lees de zin nog eens.
Wanneer chemistry lager is als 80 pak ik Word Class als niveau.
Wanneer chemistry hoger is als 80 pak ik Professional als niveau.
Dit omdat chemistry bij de CPU nogal uit maakt. Met World Class kan ik meestal nog net winnen.
Dat is al jaren zo, als je een match start staat het erbij.GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:08:
@Joster huh? Mijn eigen chemistry is toch gewoon 100? Sinds wanneer wordt deze gelijk gesteld aan het team waar tegen je speelt?
Stond zelfs al op deze paginaGAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:08:
@Joster huh? Mijn eigen chemistry is toch gewoon 100? Sinds wanneer wordt deze gelijk gesteld aan het team waar tegen je speelt?
Maichel schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:32:
[...]
In SB heb je natuurlijk de chemistry van de teams waar je tegen speelt (dat staat ook in beeld). Daardoor is het dus sowieso moeilijker...omdat jouw team minder presteert
[...]
Juistajaxalex schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:11:
[...]
Dat is al jaren zo, als je een match start staat het erbij.
Dan doe je het toch niet ?Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:35:
Ik snap SB sowieso niet. Waarom zou ik in vredesnaam tegen de PC spelen? Kan ik net zo goed carriere modus gaan doen.
Voor de easy rewards, en de swap spelersVissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:35:
Ik snap SB sowieso niet. Waarom zou ik in vredesnaam tegen de PC spelen? Kan ik net zo goed carriere modus gaan doen.
Dus dit.
en omdat af en toe winnen met 10-0 op Amateur gewoon een lekker gevoel geeft als packluck weer eens kut was
Even 4-6 potjes voor de Gold 3 rewards, probeer het toch altijd even mee te pakken.Vissert schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:41:
[...]
Doe ik ook nietNouja deze week even voor swap speler
![]()
Vind het veel leuker om een friendly tegen @Bean77 of @sjakieman te spelen als ik tijd over heb
Maar eigenlijk zou ik scriptbattles moeten overslaan, brrr
Tuurlijk zitten er potjes tussen die je echt nooit gaat winnen maar echt een stuk minder dan in fifa 18.
Ik vind de SB goed te doen deze fifa, haal makkelijk elite 2 zonder heel veel te spelen en zeer zeker een stuk minder frustrerend dan Rivals en WL
schijnt als timed finesse shots onder de knie hebt dat het een makkie is. de AI geeft je de ruimte en verder is het tikken voor de 16 meter en dan erin knallen 5x met times finesseBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:49:
[...]
Even 4-6 potjes voor de Gold 3 rewards, probeer het toch altijd even mee te pakken.
Maar eigenlijk zou ik scriptbattles moeten overslaan, brrr
dat komt omdat je zelf een scriptje afdraait. Er zit geen variatie in om te kunnen winnen begrijp ik.jerommeke96 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:32:
Scriptbattles haha dat is een vind ik zelf juist veel beter is in fifa 19 tov fifa 18
Tuurlijk zitten er potjes tussen die je echt nooit gaat winnen maar echt een stuk minder dan in fifa 18.
Ik vind de SB goed te doen deze fifa, haal makkelijk elite 2 zonder heel veel te spelen en zeer zeker een stuk minder frustrerend dan Rivals en WL
tja, in de eerste 10minuten weet ik al of het een grind word of dat ik redelijk eenvoudig ga uitlopen tot ruime overwinning.bvbal79 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:33:
[...]
schijnt als timed finesse shots onder de knie hebt dat het een makkie is. de AI geeft je de ruimte en verder is het tikken voor de 16 meter en dan erin knallen 5x met times finesse
Ook dat kan in 1 klap omdraaienBossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:34:
[...]
tja, in de eerste 10minuten weet ik al of het een grind word of dat ik redelijk eenvoudig ga uitlopen tot ruime overwinning.
Ineens wordt dan last10minutes.exe aangeroepen
Hierdoor wordt ik nooit een goeie handelaar
Dat zal best, ik geef gelijk toe dat ik een echt fifa prutser ben.bvbal79 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:34:
[...]
dat komt omdat je zelf een scriptje afdraait. Er zit geen variatie in om te kunnen winnen begrijp ik.
Winnen gaat online inderdaad een stuk moeilijker, 50/50 denk ik incl. WL.
Of dat door mijn variatie komt...zal in de WL zeker zo zijn maar in Rivals dat denk ik niet op mijn niveau zijn ze al blij als de bal van a naar b passen lukt
Frustratie is bij heeeel veel aanwezig als je dit forum zo door leest, wat dat betreft vind ik de SB gewoon een stuk minder frustrerend.
Laatste WL (vorige week) vond ik redelijk maar de zoals de Rivals de laatste tijd gaat
Als een speler een winterupgrade krijgt, krijgt zijn IF ook een 'gratis' upgrade. Zal dit ook gelden voor zijn UCL kaart?
Voorbeeld: Mané is nu 86.
Hij heeft zowel een 87 IF als een 87 UCL kaart.
Stel hij krijgt een winterupgrade van 86 naar 87, dan zijn zijn IF kaart sowieso 88 worden. Het lijkt mij dat dan ook zijn UCL kaart 88 zal worden toch?
YouTube: 30-0 FIFA 19 CUSTOM TACTICS- UPDATED! 90-0 FUTCHAMPIONS WEEKEND LEAG...
De opmerkingen waarom hij bepaalde instellingen maakt zegt helaas wel heel veel over de huidige gamepay (e.g. this fifa its not about getting into the box).
Toevallig wilde ik de 4-2-3-1 vanavond gaan proberen.Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:22:
Deze guide voor 4222 (en 4231) speelt ook prima in de potjes rivals waarmee ik tot nu toe heb getest.
YouTube: 30-0 FIFA 19 CUSTOM TACTICS- UPDATED! 90-0 FUTCHAMPIONS WEEKEND LEAG...
De opmerkingen waarom hij bepaalde instellingen maakt zegt helaas wel heel veel over de huidige gamepay (e.g. this fifa its not about getting into the box).
Klopt het dus dat hij voor zowel de 4-2-2-2 als de 4-2-3-1 dezelfde tactics gebruikt?
Ik denk 1 van de 2. Vast niet allebei. Dat gebeurt al niet snel met top teams, laat staan met een team als Ajax. Ik gok op Blind vanwege de uitzonderlijke prestatie om als CB 3 keer te scoren en de 0 te houden. Zou mij positief verassen als ze er allebei in zitten.heppe01 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:40:
Morgen IF Ziyech en IF Blind moet wel toch? Ziyech op RM/RB en Blind op CB qua posities denk ik?
Als het alleen Blind word verkoop ik mijn IF Blind en ruil ik hem om met die uit het TOTW van deze week. Wel leuk voor mijn eredivisie squad wel ;)!Arwintju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:43:
[...]
Ik denk 1 van de 2. Vast niet allebei. Dat gebeurt al niet snel met top teams, laat staan met een team als Ajax. Ik gok op Blind vanwege de uitzonderlijke prestatie om als CB 3 keer te scoren en de 0 te houden. Zou mij positief verassen als ze er allebei in zitten.
correct, hoewel ik tot nu toe alleen de 4222 geprobeerd heb.Schuimpje schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:39:
[...]
Toevallig wilde ik de 4-2-3-1 vanavond gaan proberen.
Klopt het dus dat hij voor zowel de 4-2-2-2 als de 4-2-3-1 dezelfde tactics gebruikt?
Scream Blind is ook een erg leuke kaart!heppe01 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:47:
[...]
Als het alleen Blind word verkoop ik mijn IF Blind en ruil ik hem om met die uit het TOTW van deze week. Wel leuk voor mijn eredivisie squad wel ;)!
Geen idee eigenlijk. Ook wel benieuwd naar.sirkeith schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:08:
Even speculeren hoor, wat denken jullie?
Als een speler een winterupgrade krijgt, krijgt zijn IF ook een 'gratis' upgrade. Zal dit ook gelden voor zijn UCL kaart?
Voorbeeld: Mané is nu 86.
Hij heeft zowel een 87 IF als een 87 UCL kaart.
Stel hij krijgt een winterupgrade van 86 naar 87, dan zijn zijn IF kaart sowieso 88 worden. Het lijkt mij dat dan ook zijn UCL kaart 88 zal worden toch?
Ha fijn om te weten..ik speel identiek aan hem..moet dus timed shots oefenen🙄Bossie schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 17:22:
Deze guide voor 4222 (en 4231) speelt ook prima in de potjes rivals waarmee ik tot nu toe heb getest.
Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag
Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 18-12-2018 18:50 ]
PSN: Kjujay
Heb het eens rechtstreeks op mijn PC gespeeld. Dit lijkt toch al iets vloeiender te gaan.Harribo schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:58:
[...]
Ik heb een steam link. Werkt niet met fifa helaas.
Heb je de nvidia wel bedraad? Dat zou ik zeker doen. En kijk of je het aantal frames/seconden etc in kan stellen.
Sowieso ff zoeken online voor de mogelijkheden.
Mijn steam link kan zonder vertraging draaien met spellen.
Ik zal maar eens verder prullen..
Deze kan je toch max. 2x doen? Dus hoe kan het dat je hem meerdere keren doet dan 2x?Kju schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:49:
Ik zou iedereen toch wel aanraden om deze SBCs te doen https://twitter.com/sbc_tips/status/1063575177877950465
Ik heb o.a. Meerdere keren Khedira, een Immobile, wat andere 5k en 10k spelers, twee IFs van 14k en zojuist Jao Cancelo SIF van 165k gekregen. Het mooiste was toch deze van zondag:
[YouTube: Lucky??]
Jammer dat ik hem gelijk moest verkopen..
Alleen weer een linker aanvaller voor bpl, het zijn er nu echt teveel. Had hem liever als spits gehad. Blijf denk ik bij mij sif Anderson
Lastig, maar 220K zonder position change is ook redelijk veel.FidoDido schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:12:
[...]
Alleen weer een linker aanvaller voor bpl, het zijn er nu echt teveel. Had hem liever als spits gehad. Blijf denk ik bij mij sif Anderson
Rui Costa overigens ook vrij prijzig, vorig jaar was dit een starter Icon (450-500K).
Als je goed doorklikt dan zie je dat er 15 SBCs gepind zijn die hij aanraad.MauT86 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:00:
[...]
Deze kan je toch max. 2x doen? Dus hoe kan het dat je hem meerdere keren doet dan 2x?
PSN: Kjujay