gaizka schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:44:
[...]

Overweeg ook deze SBC te doen ivm packs, je hebt die methode gedaan dat je eerst die van Campbell doet en zijn kaart vervolgens gebruikt voor die Ballack SBC?
Ja klopt. De 'Bossie' route heb ik genomen. Moet zeggen dat Campbell niet tegen viel toen ik een paar potjes met hem speelde.
Voor mij was het een koopje omdat ik eerder al 90+ en lager spelers had ingekocht toen ze in een dipje zaten. Ik hoop dat je veel packluck hebt als je het gaat doen. Zou mooi zijn als je er wat extra's aan over houdt. Maar het blijft een gokkast die pakjes.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Hoi allemaal,

Ik heb even wat advies van jullie nodig!
Dit is mijn eerste fifa en speel vrij casual, alleen ik zou graag advies willen over mijn volgende upgrade(s)...

Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com//19/squad/3087938
Untradeables zijn: Alisson, Sanchez, Walker, Kroos, Mahrez
Ik speel in game met 4-2-3-1 of 4-4-1-1(2) formatie.

Wat zijn goede upgrades op korte termijn zonder al te veel coins?
FidoDido schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:48:
[...]

Geduld hebben met verkopen, ik verkocht gisteren bijvoorbeeld insigne en silva voor 59k! had ze voor 30k ingekocht en kon ze vanochtend voor 40k terug kopen :) En filipe luis verkocht ik voor 24k en voor 15k ingekocht.

Zodra er echt een gewilde speler komt zijn er zoveel lazy buyers :)
Op welk platform? Handig als mensen dat erbij vermelden.

Maar zo moet het wel, coins creëren.
Vergeet trouwens ook niet de 5% he? Daarom handel ik eigenlijk niet in dure spelers.

De hamvraag is: wanneer koop je, wanneer verkoop je?
Denk dat vanmiddag op de pc wel inkooptijd is (?)

Ik heb de goedkoopste prijs op dit moment van wat spelers gelist. Kan ik later kijken wat de prijzen zijn en of ik winst maak.

Ben trouwens wel zuur... Heb 600k in aguero en dybala gestopt, die waarde daalt nu flink.
Tja het lot van de fut speler zo af en toe.
Dybala begint nu wel te renderen

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 17-12-2018 12:07 ]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:43
Harribo schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:04:
[...]

Vergeet trouwens ook niet de 5% he? Daarom handel ik eigenlijk niet in dure spelers.

Ik heb de goedkoopste prijs op dit moment van wat spelers gelist. Kan ik later kijken wat de prijzen zijn en of ik winst maak.

Ben trouwens wel zuur... Heb 600k in aguero en dybala gestopt, die waarde daalt nu flink.
PS4,en ik verkoop ze voor het dubbele.. die 5% is een schijntje op zoveel profit. Als je icons trade is het wat anders maar die gold kaarts zijn easy profit. Je koopt in wanneer er geen SBCs zijn en zodra er een SBC komt verkoop je of je doet hem zelf goedkoper dan de markt bied.

Het is net zoals de aex vraag en aanbod ;)

En je moet niet naar de spelers kijken die je eerder hebt gekocht ;) omdat ze nu goedkoper zijn, je hebt er mee gespeeld en mede door sommige spelers krijg je wekelijks coins of packs omdat die soms het verschil kunnen maken. Fabinho heb ik voor 90k gekocht is nu de helft waard maar heb er wel 300 wedstrijden mee gespeeld dus dat verschil heb ik allang terug verdient ;)

[ Voor 14% gewijzigd door FidoDido op 17-12-2018 12:15 ]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
dutchgio schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:28:
[...]

Als ie straks van stats wisselt wel. :)
Wanneer is dat eigenlijk? Had verwacht dat dat al wel een keer gebeurd zou zijn...

Liever niet overigens, wil Balotelli voor m'n L1 team liever zo houden zoals die nu is :)

PSN: Maichel

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:29
Harribo schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:04:
[...]

Tja iedere gold speler daalt. Dan zou je met een kut team moeten spelen en aan het eind van het jaar pas een team moeten kopen.
Jack_Mojo schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:53:
[...]

Tja iedere gold speler daalt. Dan zou je met een kut team moeten spelen en aan het eind van het jaar pas een team moeten kopen.
Inderdaad
FidoDido schreef op maandag 17 december 2018 @ 12:12:
[...]

En je moet niet naar de spelers kijken die je eerder hebt gekocht ;) omdat ze nu goedkoper zijn, je hebt er mee gespeeld en mede door sommige spelers krijg je wekelijks coins of packs omdat die soms het verschil kunnen maken. Fabinho heb ik voor 90k gekocht is nu de helft waard maar heb er wel 300 wedstrijden mee gespeeld dus dat verschil heb ik allang terug verdient ;)
Ja dat wordt wel eens vergeten. Meeste spelers zoals Naingolan, Hamsik, Perisic, Icardi, koulibaly hebben hun geld er al weer uit eigenlijk

Sorry, 2 posts
Zal ik de gok durven wagen. Griezmann RTTF is nu bijna 900k maar. Door de loting gelooft niemand meer dat ze van Juventus gaan winnen denk ik. een 91 Griezmann kaart is nu denk ik wel zo rond de 800-900 waard en kost me met verkoop van mijn NIF maar 700k max kosten. In het beste geval verslaan ze Juve en heb ik misschien een 93 Griezmann in maart, en nu dus al een 91 :)

twijfel twijfel twijfel. Nog andere gokjes die het waard zijn denken jullie met die RTTF kaarten?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie weet hoe vorig jaar de prijzen stijging/daling ging van futmas naar tots? Twijfel om nu een team in te slaan van 2.6 mill.. of denken jullie dat de high rated nog wel gaan zakken komende tijd?
(Ja ik weet het blijft altijd glazen bolwerk, maar ben kwijt hoe het vorig jaar ging)

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Mag dit weekend voor de eerste keer ever WL spelen haha.
Is het nog legit om e sporter te worden als je 27 jaar oud bent? Wil graag actief gaan spelen om bij een club te komen.

Naast dat, iemand nog een legit adres voor coins te kopen voor een goede prijs?

:)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
bvbal79 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:07:
Zal ik de gok durven wagen. Griezmann RTTF is nu bijna 900k maar. Door de loting gelooft niemand meer dat ze van Juventus gaan winnen denk ik. een 91 Griezmann kaart is nu denk ik wel zo rond de 800-900 waard en kost me met verkoop van mijn NIF maar 700k max kosten. In het beste geval verslaan ze Juve en heb ik misschien een 93 Griezmann in maart, en nu dus al een 91 :)

twijfel twijfel twijfel. Nog andere gokjes die het waard zijn denken jullie met die RTTF kaarten?
Weet niet voor welk platform je kijkt, maar goedkoopste (op PS4) is nu al 945K....

PSN: Maichel

Maichel schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:16:
[...]

Weet niet voor welk platform je kijkt, maar goedkoopste (op PS4) is nu al 945K....
Is hij weer aan het stijgen? hmmm.. ik wacht nog tot woensdag en kijk wat er gebeurd. IF Griezmann wordt voorspeld zag ik, en dat wordt dan ook een 91. En dan ook nog een Messi 96, Jesus 85, gaat een mooie TOTW week worden, net te vroeg voor de repeatable SBC ben ik bang.

[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2018 15:21 ]

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

seadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:15:
Is het nog legit om e sporter te worden als je 27 jaar oud bent? Wil graag actief gaan spelen om bij een club te komen.

Effe legit legit legit
Tegen die tijd dat je legit 30 jaar bent kun je legit goed WL spelen, en E-sporter wil niet alleen zeggen dat je goed bent in WL, maar sponsors etc. etc. etc.

Ja legit fifa points kopen en legit pakketjes openen om aan je legit coins te komen.

Sorry ik liet me een beetje gaan maar ik legit je nog wel een keer uit.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Verwijderd

Ik hoop dat je niet serieus bent? Je gaat nu voor de 1e x wl spelen en je denk esporter te kunnen worden dmv coins te kopen? Ten 1e is coins kopen verboden en zal geen 1 club een esporter aannemen die tegen de regels in speelt. Ten 2e gaat de wl je zwaar tegen vallen, succes

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 09:31

Coins kopen is verboden en mag hier ook niet besproken worden. Anders word de mod boos :+

FIFA speler bij een club word je zo. Het is dat 99% van de mensen hier dat niet wilt anders waren we dat wel geworden. Welke club had je in gedachten?

• Vissert
Jongens verpest het nou niet voor die jongen. Hij heeft een droom :+

En vast alle tijd om 18 uur per dag te gaan oefenen. Speel je PS4? @seadogg

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:35:
[...]

Coins kopen is verboden en mag hier ook niet besproken worden. Anders word de mod boos :+

FIFA speler bij een club word je zo. Het is dat 99% van de mensen hier dat niet wilt anders waren we dat wel geworden. Welke club had je in gedachten?
Kijk zo kan er ook gereageerd worden _/-\o_ !

• Vissert
pascal073 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:54:
[...]

Kijk zo kan er ook gereageerd worden _/-\o_ !
Zit bij een aantal toch wat frustratie dat ze zelf geen pro speler zijn geworden :+ Ik, als pro speler zijnde, heb die frustratie uiteraard niet *O*

• pascal073
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:57:
[...]

Zit bij een aantal toch wat frustratie dat ze zelf geen pro speler zijn geworden :+ Ik, als pro speler zijnde, heb die frustratie uiteraard niet *O*
hahaha netjes! helaas ben ik maar een casual die het leuk vind om fifa te spelen en soms te veel geld erin steekt 8)7
pascal073 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:58:
[...]

hahaha netjes! helaas ben ik maar een casual die het leuk vind om fifa te spelen en soms te veel geld erin steekt 8)7
En heb je weer packs gekocht :)

• seadogg
Dank voor de reacties over coins, dacht serieus dat dit toegestaan was, maar ik wil het enkel gebruiken voor pack openings/

@de rest, betreft weekend league en een club: bedankt voor jullie reacties. Ik was vrij serieus maar word niet gewaardeerd helaas haha :).
seadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:59:
Dank voor de reacties over coins, dacht serieus dat dit toegestaan was, maar ik wil het enkel gebruiken voor pack openings/

@de rest, betreft weekend league en een club: bedankt voor jullie reacties. Ik was vrij serieus maar word niet gewaardeerd helaas haha :).
@Vissert nam het voor je op hoor :)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Iemand ervaring met Suarez? Beter als spits of als cam? En welke instructie?

Heb m nu als spits en aanspeelpunt.

Nb. Heb nu isco op cam.

• seadogg
Ah sh-t.
Ik dacht dat dat sarcasme was.... :(

• pascal073
bvbal79 schreef op maandag 17 december 2018 @ 15:59:
[...]

En heb je weer packs gekocht :)
Helaas gisteren wel inderdaad, en wat had ik: Donnaruma IF en Kompany.
Zo jammer altijd hahaha maar de aanhouder wint.
Overigens vind ik me team op het moment niet verkeerd, graag jullie mening:

https://www.easports.com/...ffId=bvLam6nG8Na:FFA19XBO

Gisteren overigens een hele leuke fout gemaakt om me OTW Witsel te listen en bieden vanaf 10k ( per ongeluk |:( ) 32k gekocht en 11k verkocht....

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Pfoe... Iemand zin in een mooie puzzel? Deze: https://www.futbin.com/19/squad-builder/3088645 lijken me echt insane chill. Nu ben ik al een paar dagen bezig om een team er omheen te bouwen (2,5mil te besteden ongeveer). Wie heeft er nog toffe ideeën (en zin om hier eens over na te denken?).

• Vissert

Coin kopen is door FIFA verboden vandaar dat het hier dus niet besproken mag worden. Als je er echt geld tegen aan wilt gooien voor een betere start dan zul je FIFA punten moeten kopen. Dit kan gewoon ingame. Geen garantie op succes uiteraard.

Wat betreft je club dromen. Goed dat je ambitieus bent en wij weten natuurlijk ook niet wat voor ervaring je hebt met FIFA maar kleine kans dat het je gaat lukken. Hiervoor zul je echt aanleg moeten hebben en er ontzettend veel tijd insteken. Wij hebben toevallig 1 clubspeler hier maar die verliest max 1 of 2 potjes in de WL. Voor de rest zitten hier genoeg spelers die het spelletje echt wel snappen maar vaak niet verder komen dan 20/23 winsten per weekend.

Speel komend weekend maar eens de WL dan weet je waar je staat :)
PetrCech_3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:05:
Pfoe... Iemand zin in een mooie puzzel? Deze: https://www.futbin.com/19/squad-builder/3088645 lijken me echt insane chill. Nu ben ik al een paar dagen bezig om een team er omheen te bouwen (2,5mil te besteden ongeveer). Wie heeft er nog toffe ideeën (en zin om hier eens over na te denken?).
Eerst even opslaan en dan het linkje kopieren :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vissert op 17-12-2018 16:06 ]

seadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:04:
[...]

Ah sh-t.
Nee joh sarcasme kennen we hier niet...alleen zeuren over de gameplay in FIFA :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zeurders mogen hun spel aan mij overdragen hoor :D (PS4)
bvbal79 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:06:
[...]

Nee joh sarcasme kennen we hier niet...alleen zeuren over de gameplay in FIFA :)
Zeuren over de gameplay? Wat is er mis dan?

• PetrCech_3
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:05:
[...]

Eerst even opslaan en dan het linkje kopieren :)
Verkeerde link gekopieerd denk ik... Oeps. Dit is het geraamte: https://www.futbin.com/19/squad/3088645. Wil dus de Gea, Lala, Kante, Mbappe en Neymar. De rest is ter invulling. Heb zelf al heel wat teams erom heen gemaakt, maar nog niet één waar ik echt ''trots'' op ben. (Naar 3mil. uitschieten is geen probleem trouwens...)

• Vissert
PetrCech_3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:09:
[...]

Verkeerde link gekopieerd denk ik... Oeps. Dit is het geraamte: https://www.futbin.com/19/squad/3088645. Wil dus de Gea, Lala, Kante, Mbappe en Neymar. De rest is ter invulling. Heb zelf al heel wat teams erom heen gemaakt, maar nog niet één waar ik echt ''trots'' op ben. (Naar 3mil. uitschieten is geen probleem trouwens...)
3 miljoen los van deze spelers of incl?

• PetrCech_3
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:11:
[...]

3 miljoen los van deze spelers of incl?
Inclusief. (en ik maar denken dat ik duidelijk was... Nog best lastig om een mooie, duidelijke vraag te stellen. Haha)
PetrCech_3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:12:
[...]

Inclusief. (en ik maar denken dat ik duidelijk was... Nog best lastig om een mooie, duidelijke vraag te stellen. Haha)
https://www.futbin.com/19/squad/3096283
Firmino kan natuurlijk ook zijn NIF, en hopen op een IF Jesus woensdag :)

LB kun je natuurlijk elke braziliaan neergooien als je wilt (Alex Sandro, Marcello...etc)

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2018 16:23 ]

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

seadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:04:
[...]

Ah sh-t.
Van mij was het 't ook sarcasme en vooral een slap zever verhaal. Doe wat jij denkt dat goed is, alleen kijk uit met coins kopen is een gouden tip die ik je wil meegeven!

En laat ff weten als je bij een prof club speelt, dan wil ik graag een meet&greet :)!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
[...]

https://www.futbin.com/19/squad/3096613

zoiets? (trainer + 10matches is kimpembe 8chem)

[ Voor 6% gewijzigd door xavento op 17-12-2018 16:27 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
bvbal79 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:21:
[...]

https://www.futbin.com/19/squad/3096283
Firmino kan natuurlijk ook zijn NIF, en hopen op een IF Jesus woensdag :)

LB kun je natuurlijk elke braziliaan neergooien als je wilt (Alex Sandro, Marcello...etc)
Je kan ook overwegen Rabiot CL neer te zetten ipv Fabinho. En op AMC kan ook Pogba staan uiteraard :)

• Vissert
[...]

https://www.futbin.com/19/squad/3096653

Ik ben zelf nog niet 100% tevreden maar je zou een icon kunnen halen :+
ik dacht dat zijn budget 2,5M was :)

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
PetrCech_3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:09:
[...]

Misschien geeft dit je inspiratie?
https://www.futbin.com//19/squad/3097073

• Joster
Azpi voor Blanc (om niet teveel uit te geven aan een CV) en dan vind ik deze ook wel tof ja :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Ballack SBC kunnen doen voor 500k, had Icon Set 3 expres gemaakt voor als er een goede Icon uit zou komen. Daarnaast al flink wat hoge rated spelers in de club die ik nauwelijks gebruikte.

Toen keek ik dus uit naar zo’n 600k aan packs, was de beste speler 85 Kompany. Daar word je natuurlijk heel erg verdrietig van haha. Echter nu wel naast Rijkaard 90 een nieuwe Icon van wereldklasse. Had dit weekend helaas geen tijd voor WL, dus ga denk ik de kans op een goede IF mislopen.

Daarnaast nog Suarez Inform gekocht, hij komt naast Larsson in de spits met Hazard op de CAM. Heb nog zo’n 500k over, maar zou niet weten waar ik mijn team nog kan versterken.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:05:
[...]
Wij hebben toevallig 1 clubspeler hier maar die verliest max 1 of 2 potjes in de WL.
[...]
Ohh wie dan?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik ben nog altijd aan het sparen voor mijn eerte Icon.. Het liefst wil ik Cruijff maar wellicht toch maar dat duurt zo lang... Ja of ik moet mijn hele team verkopen dan zou ik Cruijff kunnen betalen -.-

Verwijderd

Ik waardeer zeker je ambitie, maar ik denk echt dat je het onderschat. Je wordt niet zomaar een pro speler. Welke divisie speel je als ik dat mag vragen?

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 10:27
Ik twijfel om mijn UCL Live kaart van davinson Sanchez te verkopen en de SBC van Campbell te voltooien en hem te gaan gebruiken. Is dat het waard, of is sanchez/VVD een betere combi achterin?

https://www.discogs.com/user/Klojett

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:28
fifanoob schreef op maandag 17 december 2018 @ 16:57:
Ik ben nog altijd aan het sparen voor mijn eerte Icon.. Het liefst wil ik Cruijff maar wellicht toch maar dat duurt zo lang... Ja of ik moet mijn hele team verkopen dan zou ik Cruijff kunnen betalen -.-
Cruijf met bronzen team = epic 8)

Y
Klojet schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:08:
Ik twijfel om mijn UCL Live kaart van davinson Sanchez te verkopen en de SBC van Campbell te voltooien en hem te gaan gebruiken. Is dat het waard, of is sanchez/VVD een betere combi achterin?
Waarom zoveel coins in een untradeable?

[ Voor 33% gewijzigd door Korkss op 17-12-2018 17:37 ]

• seadogg
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:06:
[...]

Ik waardeer zeker je ambitie, maar ik denk echt dat je het onderschat. Je wordt niet zomaar een pro speler. Welke divisie speel je als ik dat mag vragen?
2e op dit moment, maar spel niet mega super actief. Paar dagen in de week.

Ik denk niet dat ik het onderschat, ik besef dat het extreem moeilijk is. Maar het moet te doen zijn, toch? Of is 26-27-28-29 jaar te oud?

Dank voor je reactie.

Verwijderd

seadogg schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:39:
[...]

Ik denk niet dat ik het onderschat, ik besef dat het extreem moeilijk is. Maar het moet te doen zijn, toch? Of is 26-27-28-29 jaar te oud?

Dank voor je reactie.
Te doen zijn is niet het juiste om te zeggen. Het is mogelijk. Ook al denk ik dat een club zich eerder zou richten op een jonger persoon omdat ze de jonge doelgroep willen aanspreken. Daarnaast zijn er ook al enorm veel spelers die 27+ overwinningen halen die geen club hebben. Een club heeft dus een grote zee om uit te vissen. Ik speel overigens ook in 2,maar kom in fut champs altijd tussen de 22 en 24 overwinningen uit.(als ik alles speel)

• Klojet
Korkss schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:36:
[...]

Y
[...]

Waarom zoveel coins in een untradeable?
Daar heb je natuurlijk ook een punt. De redenenatie van mij was dat hij 200.000 (op Pc) goedkoper is en je er ongeveer 350.000 aan packs voor terugkrijgt.

Verwijderd

Iemand enig idee wat de knop combo is om de Firmino karate kick viering te kunnen uitvoeren.

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:00:
Iemand enig idee wat de knop combo is om de Firmino karate kick viering te kunnen uitvoeren.
Ik ken maar 1 combo en dat is die van gelijk naar de aftrap :)

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2018 18:25 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
[...]

Dank voor je reactie.
Leeftijd zou niet uit moeten maken. Speel veel WL probeer top100 te halen, probeer je te plaatsen voor die speciale fut toernooien die EA regelt. Ja om daar aan deel te nemen is pittig maar lukt je dat dan rol je zo vanzelf wel die scene in. Maar niet lullig bedoeld.
Als je maar paar uurtje per week speelt, heb je een te grote achterstand gok ik. Die e sporters spelen denk allemaal wel 20/30 uur per week en dat deden ze ook voordat ze e sporter waren. Je komt niet zomaar op dat niveau..

• Korkss
Klojet schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:59:
[...]

Daar heb je natuurlijk ook een punt. De redenenatie van mij was dat hij 200.000 (op Pc) goedkoper is en je er ongeveer 350.000 aan packs voor terugkrijgt.
350k aan packs wil niet zeggen dat je 350k aan coins eruit haalt. Maar ik snap je redenatie.

• Klojet
Korkss schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:07:
[...]

350k aan packs wil niet zeggen dat je 350k aan coins eruit haalt. Maar ik snap je redenatie.
Haha klopt, dat is ook precies zoals ik bedoelde. Maar 100k uit die packs is het minimum denk ik, dan ben je 300.000 goedkoper uit. De vraag is alleen of het een verbetering is.

• Jack_Mojo
Ik hoop deze futmas op een goede Bundesliga RB of RA of een goede bpl LA. Zullen alleen wel rete duur worden.

Speel nu met Kimmich, Gnabry IF en Mendy/Robertson op die posities. Veruit de zwakste schakels in mijn team.

Flashback Robben zou ik ook graag willen zien.

https://www.futbin.com/19/squad/3101358

Mijn zwakste posities hierboven. Iemand een leuk/goed idee? Heb ong 300k over. Een full bpl team wil ik niet. :9

[ Voor 23% gewijzigd door Jack_Mojo op 17-12-2018 18:35 ]

• buurman3
Kennen @Koning-Admiraal en jij die ene celebration waarin twee spelers na een mooie goal gewoon fatsoenlijk met elkaar praten? Gewoon doen. Dit soort drama discussies horen niet op tweakers thuis.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2018 23:22 ]

• buurman3
cubert20 schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:01:
[...]

Ik ken maar 1 combo en dat is die van gelijk naar de aftrap :)
Welke knop moet je daarvoor ingedrukt houden? Ik zie dat wel eens, is supersnelle methode idd!

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
buurman3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:48:
[...]

Welke knop moet je daarvoor ingedrukt houden? Ik zie dat wel eens, is supersnelle methode idd!
gelijk l1 en r1 indrukken na te scoren
Korkss schreef op maandag 17 december 2018 @ 17:36:
[...]

Toevallig 2x tegen gespeeld, 2x een eitje. Terwijl ik geen top speler ben.

@Jack_Mojo die sbc Zwitserse middenvelder leek qua stats wel goed voor een bundesliga team? Bijna elke basis eigenschap 80 of hoger

• Jack_Mojo
Harribo schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:00:
[...]

Toevallig 2x tegen gespeeld, 2x een eitje. Terwijl ik geen top speler ben.

@Jack_Mojo die sbc Zwitserse middenvelder leek qua stats wel goed voor een bundesliga team? Bijna elke basis eigenschap 80 of hoger
Die zag er wel oké uit, maar lijkt me nooit beter dan Goretzka en minder goed te linken.

Nou deze drie futmas spelers, niet echt bruikbaar en vrij duur. 24 uur wachten maar.

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:08:
[...]

Die zag er wel oké uit, maar lijkt me nooit beter dan Goretzka en minder goed te linken.

Nou deze drie futmas spelers, niet echt bruikbaar en vrij duur. 24 uur wachten maar.
Alle FUTmas spelers zijn tot nu toe een beetje tam, Achja
85 rated squad inleveren voor een 82 rated verdediger. Geweldig EA, applaus!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
De Ballack SBC gaf me vreselijke packluck, 2x 100k, 1x 125k, 2x 55 en 1x 50k en geen enkele walkout; maar die FUTMAS SBC’s liggen me een stuk beter: Nainggolan, Fabinho en zojuist Alex Sandro!

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

[...]

Dank voor je reactie.
Ik kan personen met ambitie ook zeker waarderen! Alleen niet met termen gaan gooien van ik denk niet dat ik het onderschat. Een WL is heel anders dan een door EA georganiseerd evenement wat zoveel meer spanning met zich mee brengt. Zo’n uitspraak mag je eigenlijk pas maken zodra je daar eens aan hebt mee gedaan.

Verder met jou leeftijd zou ik eens gaan nadenken om spelers beter te maken die dezelfde droom/ambitie hebben zoals jij alleen een stuk jonger zijn. Je zou zomaar eens een fifa trainer kunnen worden.

• Jack_Mojo
Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:34:
85 rated squad inleveren voor een 82 rated verdediger. Geweldig EA, applaus!
Ja het gaat nergens over. 100k gaat het je kosten, ga niet eens opnoemen wat je beter kunt kopen.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
SH-FR schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:37:
De Ballack SBC gaf me vreselijke packluck, 2x 100k, 1x 125k, 2x 55 en 1x 50k en geen enkele walkout; maar die FUTMAS SBC’s liggen me een stuk beter: Nainggolan, Fabinho en zojuist Alex Sandro!
Pfff dat is niet verkeerd!
Ik kreeg arduiz met een prachtige waarde van wel 1200!!!! coins |:(

wijze woorden

SH-FR schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:37:
Zou ook meteen dan POTM Sterling doen, is bijna breakeven qua kosten/packs op PS4.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Bossie schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:38:
[...]

Zou ook meteen dan POTM Sterling doen, is bijna breakeven qua kosten/packs op PS4.
Misschien dat ik hem dan ook nog maar ga doen. Heb zijn inform als red card en is echt geweldig voor me.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
Ola, ik heb 3 spelers op t oog die ik wil halen om mijn team te versterken. De gegadigde zijn:

UCL Kimpembe
https://www.futbin.com/19/player/17236/Presnel%20Kimpembe
Zijn gewone kaart is al heerlijk. Ben erg benieuwd naar deze.

UCL fekir
https://www.futbin.com/19/player/17228/Nabil%20Fekir
Met mijn spel komt de CAM veel aan bod dus een verbeterde Fekir zie ik wel zitten.

Mbappe
https://www.futbin.com/19...Kylian%20Mbappe%20Lottin/
Heerlijk snelle speler met goed schot.

Welke speler raden jullie mij aan als eerst te halen met oog op de huidige markt en prijs van de spelers. Wordt er verwacht dat deze nog meer gaan zakken of juist niet? :-)

Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/19/squad/3106318

Ingame verander ik naar 4-2-3-1 normaal

• Joster
Jack_Mojo schreef op maandag 17 december 2018 @ 19:48:
[...]

Ja het gaat nergens over. 100k gaat het je kosten, ga niet eens opnoemen wat je beter kunt kopen.
Ik ga hem gewoon doen, is ingame vergelijkbaar met Varane. Vergelijk op futbin ook de spelers die qua snelheid, verdedigen en fysiek gelijke of een hogere score hebben..

Daarbij is de kans groot dat hij een winter upgrade krijgt.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:07
Op het moment speel ik met de volgende teams:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kQeJdtu.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I4ajwm3.jpg

De laatste weken speel ik wat minder, maar onlangs heb ik met eerste team 17 overwinningen gehaald in de WL.

Ik twijfel of het nu tijd wordt om mijn investeringen te innen en iets anders te gaan bouwen, bijvoorbeeld een team met Ronaldo. Is dit slim, of zouden jullie dit houden?

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 17-12-2018 20:52 ]

Protax schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:52:
Ik twijfel of het nu tijd wordt om mijn investeringen te innen en iets anders te gaan bouwen, bijvoorbeeld een team met Ronaldo. Is dit slim, of zouden jullie dit houden?
Speel je dit spel om te spelen of te handelen?

Ik speel altijd voor het plezier, en nooit om te handelen (ook omdat er niet goed in ben en te lui ben om er tijd in te steken). Is het handelen iets wat je leuker vindt dan met een team spelen dat je echt leuk vindt en waarschijnlijk (daarom) ook meer mee wint? Wacht dan nog even met je investeringen.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:07
Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:25:
[...]

Speel je dit spel om te spelen of te handelen?

Ik speel altijd voor het plezier, en nooit om te handelen (ook omdat er niet goed in ben en te lui ben om er tijd in te steken). Is het handelen iets wat je leuker vindt dan met een team spelen dat je echt leuk vindt en waarschijnlijk (daarom) ook meer mee wint? Wacht dan nog even met je investeringen.
Eerder speelde ik met een La Liga team, echter werd ik constant overklast door de BPL spelers. Toen die UCL Live kaarten uitkwamen ben ik toen geswitched naar een BPL team. Nu zou ik met de winst bijv. een Ronaldo kunnen kopen, maar wordt mijn team daar beter van? Ik ben bang dat ik achteraf spijt krijg.

Verwijderd

Jongens,

Wie heeft er een paar miljard liggen en wilt samen met mij en nog 3 andere debielen FIFA 20 ontwikkelen? Kan niet heel moeilijk zijn en als een stel koeien kopen we toch allemaal wel weer de nieuwe editie. Wordt het spel wel ongeveer zo'n 82.000 milard keer beter van. Wat een stelletje iq-loze mensen werken er toch bij EA.

• Korkss
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:30:
Jongens,

Wie heeft er een paar miljard liggen en wilt samen met mij en nog 3 andere debielen FIFA 20 ontwikkelen? Kan niet heel moeilijk zijn en als een stel koeien kopen we toch allemaal wel weer de nieuwe editie. Wordt het spel wel ongeveer zo'n 82.000 milard keer beter van. Wat een stelletje iq-loze mensen werken er toch bij EA.
Op welke console speel je?
Ik had, net als iemand anders hier, een stapeltje Spaanse en Italiaanse spelers gekocht. Pak ik toch wat winst.
Zaten een paar bij die ik kocht voor 450 en weg deed voor 2500.
Protax schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:29:
[...]

Eerder speelde ik met een La Liga team, echter werd ik constant overklast door de BPL spelers. Toen die UCL Live kaarten uitkwamen ben ik toen geswitched naar een BPL team. Nu zou ik met de winst bijv. een Ronaldo kunnen kopen, maar wordt mijn team daar beter van? Ik ben bang dat ik achteraf spijt krijg.
Als je alleen Ronaldo kunt kopen, zou ik het ook niet doen. Zie vaak in de WL ook teams die 1 superster hebben en daarom heen middelmatige spelers. Die speel je dus vaak weg.

Verwijderd

Korkss schreef op maandag 17 december 2018 @ 21:31:
[...]

Op welke console speel je?
Gamecube

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
wat zouden jullie hier in aanpassen?

https://www.futbin.com/19/squad/3109280

Ik heb buiten dit team nog 500k op de bank..(xbox)

alle veranderingen mogelijk zolang ramos er maar in blijft staan haha.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Vanavond 2 spelers gekocht!

Icardi CL 88
Perisic CL 87

:9~

Icardi wat een baas hoor. Immobile is bij mij naar de bank verhuisd. Geen spijt van. Icardi lijkt me beter te liggen. Perisic CL neergezet ipv Insigne. Voelt ook prima aan deze wissel.

Ik heb even Dybala leenspeler gebruikt om te ervaren hoe die is, man wat smullen. Voorhoede nu inclusief Dybala leenspeler:

Icardi CL 88 - Mandzukic IF 86
Perisic CL 87 - Dybala 89 - Cuadrado 84

Man wat speelt dit geniaal _/-\o_

Nu sparen voor Dybala en Cuadrado IF. Matuidi en Nainggolan erachter die ik al heb en GAAN 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 17-12-2018 22:20 ]

• Korkss
Misschien heb ik hier nog de gebruiksaanwijzng daarvan liggen. Kun je lezen hoe je de controller moet vasthouden (y)

Verwijderd

Korkss schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:18:
[...]

Misschien heb ik hier nog de gebruiksaanwijzng daarvan liggen. Kun je lezen hoe je de controller moet vasthouden (y)
Zou fijn zijn ja. Stuur je een pmtje? Of was het grap? Want dat zou echt een dijenkletser zijn
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:45:
[...]

Zou fijn zijn ja. Stuur je een pmtje? Of was het grap? Want dat zou echt een dijenkletser zijn
Hij heeft je gewoon tuk gast (y)

Al mijn Sommers kunnen de prullenbak in helaas. Die SBC eisen kloppen soms van geen meter. De FUT SBC leverde Saul op. toch mooi 12k extra. Verder gaat die cointeller door sta nu op 1.4M en die 83 en 84 en IF's moeten nog verkocht worden dit jaar :)

[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2018 23:02 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
Razz89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 22:04:
wat zouden jullie hier in aanpassen?

https://www.futbin.com/19/squad/3109280

Ik heb buiten dit team nog 500k op de bank..(xbox)

alle veranderingen mogelijk zolang ramos er maar in blijft staan haha.
Sanchez ipv Bailly wellicht?

• AntraXxX
  • Laatst online: 22:14
Ik speel momenteel met onderstaand team nadat ik Sanches heb ingepast, en ik heb het gevoel dat ik toch net iets mis. Onder andere door Gnabry en Rodriguez die te weinig dreiging bieden. Lewandowski is een afmaker pur sang, maar toch rechtvaardigt hij niet de prijs als ik hem vergelijk met IF Yedder die altijd goed liep.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7JdjJF9/Schermafbeelding-2018-12-17-om-22-46-11.png

Nu zit ik aan onderstaand team te denken en de stoute schoenen aan te trekken door met 3-5-2 te spelen (schijnt hier best goed te lopen?). 3 brekers achterin, met daarvoor 2 goede cdm's. Ik merk toch vaak dat tegenstanders bij mij door het midden breken met de 4-1-2-1-2 formatie..

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pnrQRbg/Schermafbeelding-2018-12-17-om-23-02-55.png

Bovenste team exclusief Bergkamp, Butra en Sanches is 1 miljoen, onderstaand team is 1,3 miljoen ongeveer. Qua budget nog wel even sparen dus (heb 50k momenteel). Hier nog iemand leuke suggesties? :)

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 17-12-2018 23:05 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
AntraXxX schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:00:
Ik speel momenteel met onderstaand team nadat ik Sanches heb ingepast, en ik heb het gevoel dat ik toch net iets mis. Onder andere door Gnabry en Rodriguez die te weinig dreiging bieden. Lewandowski is een afmaker pur sang, maar toch rechtvaardigt hij niet de prijs als ik hem vergelijk met IF Yedder die altijd goed liep.

[Afbeelding]

Nu zit ik aan onderstaand team te denken en de stoute schoenen aan te trekken door met 3-5-2 te spelen (schijnt hier best goed te lopen?). 3 brekers achterin, met daarvoor 2 goede cdm's. Ik merk toch vaak dat tegenstanders bij mij door het midden breken met de 4-1-2-1-2 formatie..

[Afbeelding]

Bovenste team exclusief Bergkamp, Butra en Sanches is 1 miljoen, onderstaand team is 1,3 miljoen ongeveer. Qua budget nog wel even sparen dus (heb 50k momenteel). Hier nog iemand leuke suggesties? :)
Ramos en Umtiti omdraaien dan heeft iedereen 10 chem

• AntraXxX
  • Laatst online: 22:14
Shreddaaa schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:05:
[...]

Ramos en Umtiti omdraaien dan heeft iedereen 10 chem
Ja ik zag het haha, heb even een andere gemaakt met Varane i.p.v. Umtiti voor toch wat meer snelheid. Heb voorheen 300 wedstrijden met Varane gespeeld, maar wie nu persoonlijk de betere is ben ik nog niet echt uit.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Verwijderd

Is Butragueno (87)een aanrader? Ben van plan om hem te kopen namelijk. Hij komt dan naast Cr7 te staan in 4-1-2-1-2 narrow.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
AntraXxX schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:07:
[...]

Ja ik zag het haha, heb even een andere gemaakt met Varane i.p.v. Umtiti voor toch wat meer snelheid. Heb voorheen 300 wedstrijden met Varane gespeeld, maar wie nu persoonlijk de betere is ben ik nog niet echt uit.
Dan nog Varane en Ramos omwisselen. Je wil de snelheid op de buitenste CVs.
De middelste moet een alleskunner zijn zoals Hummels, Ramos, Bonucci.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 23:08:
Is Butragueno (87)een aanrader? Ben van plan om hem te kopen namelijk. Hij komt dan naast Cr7 te staan in 4-1-2-1-2 narrow.
Niets mis mee, zolang je hem maar uit de duels kan houden ga je veel plezier van hem beleven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=cNhZE9uHnPgFD:FFA19PS4

Dit is mijn team nu en heb nog iets meer dan een miljoen als ik mijn investeringen verkoop.. tips?? Verdi doet het goed en wf 5* dat heeft cuadrado niet.. iemand nog goede tips om mijn team te verbeteren?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2018 03:08 ]

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Zag dat Sbc insigne vanavond afloopt, dus maar ajax spelers ingeslagen. In de hoop dat sbc de ligt vanavond uit komt en anders wacht ik op de eredivisie sbc dus geen verlies

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Gisteren mijn team geupgrade met 1 miljoen coins:

https://www.futbin.com/19/squad/2857762

In-game gaat dit naar 4-2-3-1 met Willian op RCAM - Lucas op LCAM - Firmino op CCAM - Ben Yedder op ST.
Echter, ik heb gisteren 5-6 matches gespeeld in D5 Rivals, allemaal dik verloren en maar 2/3 goals gemaakt.
Is 4-2-3-1 soms toevallig dood na de patches en wordt dit dusdanig generfd?

Of is het toch Ben Yedder vervangen door een Griezmann wat de oplossing zal zijn?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:34:

In-game gaat dit naar 4-2-3-1 met Willian op RCAM - Lucas op LCAM - Firmino op CCAM - Ben Yedder op ST.
Echter, ik heb gisteren 5-6 matches gespeeld in D5 Rivals, allemaal dik verloren en maar 2/3 goals gemaakt.

Of is het toch Ben Yedder vervangen door een Griezmann wat de oplossing zal zijn?
Griezmann is echt broken bij mij. Schiet echt werkelijk alles erin. Enige speler die mij nooit teleursteld . Zal hem altijd aanraden.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:34:

Ik heb zowel met IF Ben Yedder als met Griezmann gespeeld. Super tevreden over Ben Yedder met z'n weak foot. Over Griezmann een stuk minder positief, behalve dat zijn finesse shot OP is (welke nu generfd is door de patch), word hij ontzettend snel van de bal gezet. Je kunt dan beter Suarez halen welke fysiek beter z'n mannetje staat en ook een flinke trap in de benen heeft.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
@Schuimpje thanks voor je input, in welke formatie & positie gebruikte jij Ben Yedder? Zo alleen aan de bal voelt die echt wel fijn qua balance en agility maar het in positie komen en in gaten duiken valt mij van hem tegen.

Die Marcelo en Varane zijn wel echt beesten achterin trouwens. Kante en Fabinho UCL Live op de CDM's zijn ook wel betonblokken, mag ook wel voor bijna een miljoen coins samen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

GAITii schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:07:
@Schuimpje thanks voor je input, in welke formatie & positie gebruikte jij Ben Yedder? Zo alleen aan de bal voelt die echt wel fijn qua balance en agility maar het in positie komen en in gaten duiken valt mij van hem tegen.

Die Marcelo en Varane zijn wel echt beesten achterin trouwens. Kante en Fabinho UCL Live op de CDM's zijn ook wel betonblokken, mag ook wel voor bijna een miljoen coins samen.
Ik gebruikte hem als False 9 in een 4-4-1-1 opstelling. Maar dat is een paar patches geleden, toen stond ben yedder vrijwel altijd op de goede plek en schoot er zowat alles in. Maar toen was finesse shot nog OP.

Ik heb zelf in mijn team Marcelo en Ramos langs elkaar staan met Casemiro op CVM, dat is een muur waar trump nog wel een puntje aan kan zuigen ja.

Pagina: 1 ... 92 ... 200 Laatste