• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Die Suarez hahaha - staat al op 247k... gaat hard omlaag. hopelijk aankomende dagen aan mn squad toevoegen :)

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
Toni kroos wordt mooi sbc fodder. Verschrikkelijk met die gast erin. Terug naar fekir in de spits . Zijn hier nog mensen die eens een potje willen oefenen. Divisie 5 en goud 2 hoogst wat gehaald in wl. Ik word helemaal gek van verdedigen. Zo vaak dat het lijkt alsof ik bal afpak en tegenstander blijft toch de bal houden. Mss dat iemand mij nog wat kan leren. Geef nu voornamelijk het spel en de delay de schuld

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:55
Bateson weer 30-0. Pay to win.

• buurman3
?

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Zijn er meerdere die dat halen he. Je hebt ook echt wel skills nodig en niet alleen spelers.
stomley schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:48:
[...]

Zijn er meerdere die dat halen he. Je hebt ook echt wel skills nodig en niet alleen spelers.
Precies, ik heb leuke spelers in mijn team, maar ben nog steeds een noob :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jack_Mojo
stomley schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:48:
[...]

Tuurlijk. Maar met een full icon team. Ik mag die Engelse Van Gerwen ook niet zo, dus vandaar. :9

Ik zou het overigens niet kunnen.

• buurman3
Jack_Mojo schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:09:
[...]

Tuurlijk. Maar met een full icon team. Ik mag die Engelse Van Gerwen ook niet zo, dus vandaar. :9

Ik zou het overigens niet kunnen.
Hoeveel eurootjes zou dat gekost hebben hmmz.

• Jack_Mojo
buurman3 schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:12:
[...]

Hoeveel eurootjes zou dat gekost hebben hmmz.
Staat geloof ik in de top 5 met meeste transferinkomsten. Is niet eens blij als hij Varane oid packt.

Denk dat het richting de 10.000 euro gaat.

• buurman3
Jack_Mojo schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:14:
[...]

Staat geloof ik in de top 5 met meeste transferinkomsten. Is niet eens blij als hij Varane oid packt.

Denk dat het richting de 10.000 euro gaat.
Is eigenlijk heel triest.

• Jack_Mojo
Btw 160k voor Firmino 88. Heb zijn base card, nog wat untradebles maar twijfel om hem te doen. Gaat bij mij De Bruyne nooit uit de basis spelen, alleen als ik die dan verkoop voor 300k...

Twijfels, twijfels.
Daarom mag ik hem ook niet zo. :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:48
Wat ook triest is dat ik op reddit las dat in finale van een toernooi de bal achter gaat voor een corner en dat er een doeltrap wordt gegeven, hoe kan je dan stellen dat dit spel e-sport ready is?

• buurman3
Jack_Mojo schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:17:
Btw 160k voor Firmino 88. Heb zijn base card, nog wat untradebles maar twijfel om hem te doen. Gaat bij mij De Bruyne nooit uit de basis spelen, alleen als ik die dan verkoop voor 300k...

Twijfels, twijfels.

[...]

Haha laat t los :) Gewoon Koen en Paskie kijken, en die bolle Bassie. Die zijn gewoon lachen.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 21:43
Jack_Mojo schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:17:

Twijfels, twijfels.

[...]

Firminho is het net niet, heb al bergkamp en die speelt niemand uit mijn basis op die plek :) ik hoopte eigenlijk op een bpl spits en dat is die nu net niet.
Minder triest als je bedenkt dat hij dat met YouTube-inkomsten gewoon terug verdient.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:21
FidoDido schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:26:
[...]

Firminho is het net niet, heb al bergkamp en die speelt niemand uit mijn basis op die plek :) ik hoopte eigenlijk op een bpl spits en dat is die nu net niet.
Bergkamp prime op cam? Ik wil die aan mijn team toevoegen. Hoor graag je bevindingen en +/- punten.
Jemig wat een crash. EA gooit er ook continu packs in om geld te verdienen. Zelfs de icon markt zakt in

• Jack_Mojo
Het gaat echt hard ja.

• Pompi
  • Laatst online: 09:48
Korkss schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:46:
[...]

Bergkamp prime op cam? Ik wil die aan mijn team toevoegen. Hoor graag je bevindingen en +/- punten.
Ik heb 90 Bergkamp op CAM en net zoals als vorig jaar speelt hij er ontzettend lekker, zeker met de finesse shot trait.

• buurman3
Fraaank schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:42:
[...]

Minder triest als je bedenkt dat hij dat met YouTube-inkomsten gewoon terug verdient.
Ietsje minder
100%. Vindt hem zelf ook niet likeable, maar blijkbaar vinden een heel hoop mensen het toch interessant om naar te kijken.
Ik gebruik momenteel OTW Mahrez als ST, omruilen voor Firmino en 150k?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:26
Met je full icon team / IF team komen in divisie 6 , 2 luckie shots 2-1 voor komen en dan 2-2 tegen krijgen door neuer in blessuere tijd hoop echt dat hij ze pc gesloopt heeft haha

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Traeces schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:03:
Met je full icon team / IF team komen in divisie 6 , 2 luckie shots 2-1 voor komen en dan 2-2 tegen krijgen door neuer in blessuere tijd hoop echt dat hij ze pc gesloopt heeft haha
Ik ga er dan ook altijd extra geconcentreerd voor zitten haha :') met je icons in divisie zes, hup ga weg

• FidoDido
Korkss schreef op zondag 16 december 2018 @ 19:46:
[...]

Vind hem geweldig, zijn finesse shots + Outside Foot Shot is echt fantastisch. Scoor eigenlijk alleen buiten de 16 met hem. Moet eerlijk zeggen zelfs de early timed finisch vliegt er erg vaak in met hem. In feite is het een 5 star weakfoot. Scoor er waanzinnige goals mee :)

119 wedstrijden en 147 goals inmiddels, nu zitten daar ook squad battles tussen maar die speel ik op legendary dus dan is het nog een vrij goed gemiddelde :P

Moet je eerlijk zeggen kan niet echt minpunten benoemen, vind hem echt de perfect cam brengt alles wat je nodig hebt op die positie. En heb de hawk chem erop gezet voor wat snelheid
Het is de prime ja, kreeg hem uit een pack maand geleden sindsdien niet meer weg te denken :)

[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 16-12-2018 20:20 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 16:33
Die Pro’s scoren allemaal van die finesse shots zonder aan te nemen. :/

• buurman3
Yesss Suarez incl hunter gescoord voor 230. Zag ze gaan voor 247 op t zelfde moment. Bodemprijsje. Straks ff mee ballen.

Edit:
Of verkopen met winst en wachten op verdere daling :)

[ Voor 20% gewijzigd door buurman3 op 16-12-2018 20:37 ]

• buurman3
t mac schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:19:
Die Pro’s scoren allemaal van die finesse shots zonder aan te nemen. :/
hmmz dat was toch gepatched in 1.06?

• Traeces
ErnstMid schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:15:
[...]

Ik ga er dan ook altijd extra geconcentreerd voor zitten haha :') met je icons in divisie zes, hup ga weg
ja ik ook, 2x schot met R9 90 en 2x doelpunt. Miste zelf ook teveel kansen......... maar dat doelpunt met me keeper voelde echt heerlijk tegen een miljoenen team >:) >:) >:) >:) >:)
buurman3 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:01:
[...]

hmmz dat was toch gepatched in 1.06?
Gepatched wil niet zeggen dat het niet meer kan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:23:
[...]

2/3 van mijn tegengoals zijn sowieso finesse shots van buiten de 16 lijkt het.

WL overigens als G3 gefinished, vrijwel alles met 352 gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 16-12-2018 21:33 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Traeces
Bossie schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:32:
[...]

met werner is dat ook continu raak, rand 16 vol schieten haast altijd doelpunt.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:18
[...]

Ik ook G3 en pakte toch steeds terug op m'n Bundesliga team in 4231. Dat pack only gedoe van me neemt best wat beperkingen met zich mee :p
[...]

Was mijn eerste WL met 352, wat een heerlijke formatie zeg! G2 geëindigd, verlies net m'n laatste wedstrijd in de 92ste minuut om G1 te halen.

Weer lekker gebuffeld dit weekend en dan maar wachten op de altijd goeie rewards op donderdag...*kuch kuch*.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Ik speel al een tijdje SB en Rivals met de 3-5-2 van @sjakieman en het bevalt me nog altijd prima. Na 24 potjes stop ik met mijn eerste WL, 14/10 geëindigd, G3, ben er wel tevreden over aangezien ik maar 2 of 3 wedstrijden totaal ben weggespeeld en een groot gedeelte van de andere nederlagen zelf heb weggegeven door foute passes of verdedigende tekortkomingen. Helaas heb ik ook een aantal momenten meegemaakt dat ik dacht 'hoe is het mo-ge-lijk dat die erin gaat!!' ... maar ja die momenten zijn aan beide kanten geweest, de ene keer frustrerend, de andere keer een geweldige meevaller.

Zelf speel ik met de custom tactics 'press after possession loss'. Ik start de volgende 11:

--------Belotti IF--Immobile-------
D. Costa---Mertens---Suso IF 84
------Matuidi--Nainggolan----------
--Skriniar--Manolas--Koulibaly--
-----------Szczesny IF 86-----------

Rond 70/80 min wissel ik Costa en Suso voor Perisic en Callejon. Mertens gaat vaak nog even mee, maar wordt daarna vervangen door Hamsik. De Futmas Gomez kaart ben ik misgelopen, die kaart ziet eruit als een goede CAM in mijn Serie A team, damn! 8)7

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:14
Zo eindelijk Martinez binnen. En ik speel voorlopig geen online meer zolang dat stomme Timed Finesse shot erin blijft. Ik had echt geen probleem met Low Drivens, aangezien je op z'n minst in de 16 moet komen. Nu schiet iedereen van een meter of 20-25 en het is een goal. Belachelijk.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
In de gloria hier. Voor het eerst (derde poging) goud gehaald in de WL. 14 wins in 25 potjes. Ben er nu ook wel beetje klaar mee, dus ga het niet verder proberen.
Grootste verschil deze keer is echt het niveau van de tegenstanders. Ik kreeg vorige keer op zondagavond echt alleen maar Neymar/Mbappe teams die alle trucjes uit het spel kende.

• Joster
Messi met 3 goals en 2 assists, dat wordt een mooi rood kaartje packen donderdag :D

• DeeleNL
DeBers schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:34:
In de gloria hier. Voor het eerst (derde poging) goud gehaald in de WL. 14 wins in 25 potjes. Ben er nu ook wel beetje klaar mee, dus ga het niet verder proberen.
Grootste verschil deze keer is echt het niveau van de tegenstanders. Ik kreeg vorige keer op zondagavond echt alleen maar Neymar/Mbappe teams die alle trucjes uit het spel kende.
Herkenbaar :') maar dan in mijn 1e WL. Had erger verwacht aangezien Rivals ook niet altijd
van een leien dakje gaat.
Ik speel pas een maandje WL deze fifa, maar haal steeds G3 muv de eerste maal.
G2 moet ook wel kunnen, maar ik heb steeds 3/4 potjes noding om de laatste win naar S3/G3 te halen :X

Daarnaast is er elke keer wel weer wat met inputlag of bepaalde mechanics wat toch blijft frusteren.

• FidoDido
Top man gold 3 is fijn om te halen :) nu hopen op goede player picks ;) je hebt er ieder geval 2. Merkte zelf dat ik zaterdag het beste speelde qua tegenstanders dan en geen server issues

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:16
Iemand al futmas firmino binnen en gebruikt als spits ? Zit te twijfelen of hij de vervanger van Gabriel Jesus kan zijn

• chengbondkwok
Ambianz schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:50:
Iemand al futmas firmino binnen en gebruikt als spits ? Zit te twijfelen of hij de vervanger van Gabriel Jesus kan zijn
Ik zou je coins bewaren voor wat anders. 170K voor een minieme upgrade t.o.v. z'n normale kaart.
Nou ik was met een paar potjes naar zilver 1 zaterdag. Vandaag tijd over...denk 3x winnen moet lukken. Nou ik weet niet wat er met matchmaking was maar na 7x op rij verliezen van de teams die jij omschrijft ben ik ermee gekapt. Matchmaking my ass zou ik zeggen.

potje DR div5 win ik dan weer gewoon me r 0-3🤔

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-01 20:16
Wie is in jullie ogen de betere keeper in FUT: Allison van Liverpool of Ederson van City? Ik twijfel tussen die 2 keepers.

• Jack_Mojo
Ambianz schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:50:
Voor dat geld plus 30k kun je Aguero halen..

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
bvbal79 schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:23:
[...]

Nou ik was met een paar potjes naar zilver 1 zaterdag. Vandaag tijd over...denk 3x winnen moet lukken. Nou ik weet niet wat er met matchmaking was maar na 7x op rij verliezen van de teams die jij omschrijft ben ik ermee gekapt. Matchmaking my ass zou ik zeggen.

potje DR div5 win ik dan weer gewoon me r 0-3🤔
Ja. Dat waren mijn vorige zondag avonden. Alsof alle 2mil+ teams tot zondag wachten om te gaan binchen tegen de nubs die er nog over zijn. Deze keer dus gelukkig alleen maar gelijkwaardige potten gehad met leavers, 1-0 billenknijpen en 1-2 etc.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Met pijn en moeite 11 winst, moeizaam weekend. Maar goed, wel weer zeker van volgend weekend :)

Zit hier ook een max van 84 op de player pick?

[ Voor 1% gewijzigd door ErnstMid op 16-12-2018 23:55 . Reden: Typo ]

ErnstMid schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:55:
Met pijn en moeite 11 winst, moeizaam weekend. Maar goed, wel weer zeker van volgend weekend :)

Zit hier ook een max van 84 op de player pick?
Nope...maar ik verwacht alsnog 3x 81 om uit te kiezen :)

• buurman3
Bean77 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:23:
[...]

joh. maar niet meer overdreven raak.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Moest wennen aan de patch, maar toch weer Gold 2 gehaald, zoals eigenlijk elk weekend. Wie ik ook koop, ik eindig altijd Gold 2 haha. Herken me wel in de verhalen hier van de timed shots, een paar keer dat ik een pot heb verloren, puur op basis van timed shots. Kan iemand helemaal wegspelen, maar die shots zijn echt OP.

PSN/Steam: Xamsix

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Welke verdedigings duo zouden jullie doen als je genoeg coins had maar geen icons wil.. zie zoveel sterke bazen... Ramos,chiellini if, manolas if, van dijk if, kimpembe cl, Sanchez cl enz.
buurman3 schreef op maandag 17 december 2018 @ 00:09:
[...]

joh. maar niet meer overdreven raak.
Niet?

Overigens iemand die Sterling heeft gehaald, SBC is nu 221 voor PS4 terwijl je voor 210 aan packs terugkrijgt.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 09:31
Teleurstellend weekend. Ik had mega problemen met finishen. Meer schoten op doel als de tegenstander maar er toch met 1-7 afgaan. En dat met 92 de Gea op goal :+ stond uiteindelijk zelfs op verlies (8-10).

Goede reeks en er was tot het laatste potje nog zicht op G2. Verlies ik door een bug in de formaties... Lukaku stond opeens CV ipv spits..

• Joster
Vissert schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:18:
Teleurstellend weekend. Ik had mega problemen met finishen. Meer schoten op doel als de tegenstander maar er toch met 1-7 afgaan. En dat met 92 de Gea op goal :+ stond uiteindelijk zelfs op verlies (8-10).

Goede reeks en er was tot het laatste potje nog zicht op G2. Verlies ik door een bug in de formaties... Lukaku stond opeens CV ipv spits..
Zo die bug is echt irritant hè. Wissel m'n spits met de rcam, staat die spits cvm en m'n cvm op rcam 8)7

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Razz89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 06:51:
Welke verdedigings duo zouden jullie doen als je genoeg coins had maar geen icons wil.. zie zoveel sterke bazen... Ramos,chiellini if, manolas if, van dijk if, kimpembe cl, Sanchez cl enz.
Zelf heel lang Ramos en Varane gehad waar ik wel echt tevreden over was. Na de crash wil ik team maken met cr7, met kante en Pogba dus ga dan over op cl Sanchez en sif vvd. Ben benieuwd!
Joster schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:23:
[...]

Zo die bug is echt irritant hè. Wissel m'n spits met de rcam, staat die spits cvm en m'n cvm op rcam 8)7
Dacht ik de enige was met dit probleem. Ingame verhuis ik gnabry van rm naar CAM, waar nainggolan juist naar rm gaat, maar zag gnabry zovaak gewoon rm lopen...dit verklaart waarom.

Verwijderd

Waardeloos weekend gehad. 20-7. In de andere 3 potten had ik geen zin meer. De gameplay was echt waar dramatisch. Vooral de delay was vervelend en daardoor kon ik mijn spel niet spelen. Erg frustrerend dus. Heb daardoor wel mijn team omgegooit. : Alaba , Boateng, 88 potm Reus , Griezmann , IF ben Yedder , prime Ballack en if Lala in. Ramos,Marcelo,Aubameyang,Kondogbia,If Mahrez, prime Zola en Walker out.

• Razz89
Delano1992 schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:30:
[...]

Zelf heel lang Ramos en Varane gehad waar ik wel echt tevreden over was. Na de crash wil ik team maken met cr7, met kante en Pogba dus ga dan over op cl Sanchez en sif vvd. Ben benieuwd!
Die zou ik ook wel is willen proberen ja! Varan btw gehad maar vond die niet zo bijzonder... Ramos ook gehad en die is echt lekker.
Hoe bedoel je na de crash halen? Prijzen liggen nu toch al aardig laag? Denk niet dat het binnen nu en 1 maand veel meer zal gaan zakken. Of zit ik er naast? Want ik heb ook zin om mijn 2.7mill aan een team uit te gaan geven🤣

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
14-6 gehaald dit weekend, alleen zaterdagochtend last gehad van delay. Die 30 wedstrijden in een weekend trek ik echt niet. Die timed shots zijn inderdaad overdreven, maar je mag ze zelf ook gebruiken he. :)
Joster schreef op maandag 17 december 2018 @ 07:23:
[...]

Meermaals opgemerkt dat als ik een corner clear, dat Ramos op de middenlijn staat.

• Joster
Bossie schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:32:
[...]

Meermaals opgemerkt dat als ik een corner clear, dat Ramos op de middenlijn staat.
Hahaha ja dat ook inderdaad, maar dat gebeurt ook gewoon als je nog geen formatie hebt gewijzigd of wissels hebt ingebracht. Zulke bugs moeten toch niet kunnen joh?
Joster schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:36:
[...]

Hahaha ja dat ook inderdaad, maar dat gebeurt ook gewoon als je nog geen formatie hebt gewijzigd of wissels hebt ingebracht. Zulke bugs moeten toch niet kunnen joh?
Ik start 4321 voor chem en switch dan naar een ander gameplan, in 4321 is dat me nog niet opgevallen ook omdat ik Ramos/Poggy gebruik om corners op te vangen.

De Ligt Golden Boy Award, tijd voor een speciale kaart?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
chengbondkwok schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:12:
Zo eindelijk Martinez binnen. En ik speel voorlopig geen online meer zolang dat stomme Timed Finesse shot erin blijft. Ik had echt geen probleem met Low Drivens, aangezien je op z'n minst in de 16 moet komen. Nu schiet iedereen van een meter of 20-25 en het is een goal. Belachelijk.
Doe je het toch zelf ook?
Iedereen zegt het maar niemand kan t zelf alleen pro’s en daarom zijn hun pro’s en wij niet!

• chengbondkwok
fifanoob schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:49:
[...]

Doe je het toch zelf ook?
Iedereen zegt het maar niemand kan t zelf alleen pro’s en daarom zijn hun pro’s en wij niet!
Klopt, maar daarmee is het spelletje wel om zeep geholpen. Ik bedoel: dan is het een kwestie wie de meeste timed finesse shots kan maken. Ik snap dat FIFA niet per se om het realisme moet gaan, maar dit is wel verre van realistisch / leuk.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:41
chengbondkwok schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:01:
[...]

Klopt, maar daarmee is het spelletje wel om zeep geholpen. Ik bedoel: dan is het een kwestie wie de meeste timed finesse shots kan maken. Ik snap dat FIFA niet per se om het realisme moet gaan, maar dit is wel verre van realistisch / leuk.
hoezo? Als je in een schietspel tegen iemand komt die alleen maar headshots maakt omdat hij dat toevallig kan en jij niet klopt het spel niet ofzo? Moet je toch ook gewoon leren mikken.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 09:27

Schuimpje

Couch Warrior

Gelukkig voor de futmas crash mijn complete team verkocht en afgelopen weekend wat aan het inkopen geweest en een nieuw team gemaakt:
https://www.futbin.com//19/squad/3084477

Wat vinden jullie er van :)??

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:52
Even een algemeen Fifa vragen over multiplatform.
Ikzelf speel het op de PC. Om specifiek te zijn stream ik met mijn Nvidea Shield TV het spel van mijn pc.

Nu heb ik eens met vrienden gespeeld op een PS4.

Het lijkt op PC heel anders te spelen dan op PS4.
Op PC lijkt het veel trager te zijn. Meer vloeiender op PS4 en de spelers reageren stukje sneller...
Klopt dit of ligt er misschien iets aan mijn setup?

Heb een GTX 1060 6gb in mijn pc steken.

• DeeleNL
Wat heeft mijn goalie Szczesny IF 86 een heerlijk weekend voor mij gekeept. Zonder deze man had ik 14/10 niet gehaald vrees ik :') Ook Immobile samen voorin met Belotti IF is een prima duo, met Mertens CAM erachter. Suso IF geüpgraded naar SIF, Szczesny komt ook nog aan de beurt denk ik.

Er zat 1 wedstrijd tussen waarin mega veel vreemde momenten zaten, onmogelijke schoten die toch binnen gingen, ballen in de kluts, de netten in de goals bewogen niet, bal werd diagonaal tegen het zijnet in de goal geschoten en kaatste tegendraads er weer uit.. Maar ach, gelukkig gewonnen :Y
Beavbusi schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:04:
[...]

hoezo? Als je in een schietspel tegen iemand komt die alleen maar headshots maakt omdat hij dat toevallig kan en jij niet klopt het spel niet ofzo? Moet je toch ook gewoon leren mikken.
Het gaat niet om mikken, het gaat erom dat makkelijk is om instant touch finesse shots te scoren vanaf 20m dan bijvoorbeeld 1:1’s of normaal schieten in de zestien.

Ik heb afgelopen WL meerdere potjes gehad waarbij de tegenstander simpelweg ballen teruglegt om een middenvelder die vervolgens instant de bal boven in de hoek krult x3-7.

Misschien is dit de manier om de idiote AI verdeding af te kunnen straffen, maar het creert wel weer een ander probleem. Sowieso, een game waarbij de main game-modus constant beinvloed word door lag/delays, zijn de nieuwe features opeens gebaseerd op timing/reactie ;)

De low-driven was prima vorig jaar prima, want dan moest je eerst in positie komen, een positie waardoor een goede spits in het echte voetbal ook de bal door het net schiet :+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 08:45:
De Ligt Golden Boy Award, tijd voor een speciale kaart?
Ik heb even gekeken maar het is geen officiele fifa verkiezing.
Dat hoeft op zich niks te zeggen.

Dit waren de kaarten van mbappe van vorig seizoen, is een ervan van de golden boy?
https://www.futhead.com/1...me=mbappe&bin_platform=ps

Burp

• Razz89
Wii4all schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:28:
[...]

Dit waren de kaarten van mbappe van vorig seizoen, is een ervan van de golden boy?
Ja volgens mij de 93 rated kaart van vorig seizoen..

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
Razz89 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:47:
[...]

Ja volgens mij de 93 rated kaart van vorig seizoen..
Dat was z’n TOTS..

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:21
ErnstMid schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:15:
[...]

Hoezo mag je in divisie 5/6 niet met icons spelen?

• Joster
Nee zijn Young POTS.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Wii4all schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:28:
[...]

Damn, 14 kaarten voor 1 speler :D pfff :) En dan niet eens meerdere TOTW kaarten...

PSN: Maichel

Zo ook de high rated spelers (87+) kunnen gecashed worden zo te zien. Kroos verkocht voor 60k,
Dit weekend alleen wat WL games gedaan (nog steeds gefrustreerd over die klote matchmaking op zondag) en Gold 3 in SB, komt daar nog wel Casemiro uitlopen, zit gelukkig ook weer rond de 40k.

Kan dit weekend weer WL spelen, maar ik ben gewoon te gefrustreerd na gisteren om er weer moeite voor te doen. Misschien als Messi IF, (als hij nu geen IF krijgt...) er donderdag uitloopt uit mijn player pick dat ik me bedenk :)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Zou Ronaldo dan zijn eerste IF krijgen? Maakte de 5000e goal van de Serie A + het was de beslissende 1-0.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
GAITii schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:22:
Zou Ronaldo dan zijn eerste IF krijgen? Maakte de 5000e goal van de Serie A + het was de beslissende 1-0.
Ronaldo en Messi zou leuk zijn

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-01 15:56
Maybe een Record Breaker kaart dan ivm die 5000e goal.

PSN: Maichel

Volgens mij is dat inderdaad de Golden Boy Award-kaart. Hoop ik tenminste ook...haha.

Was vorig jaar een 85 rated squad voor 93 rated Mbappe. Weet je nog? Toen EA wel leuke SBCs maakte.

• Jack_Mojo
Daley Blind IF. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Joster
Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:26:
[...]

Volgens mij is dat inderdaad de Golden Boy Award-kaart. Hoop ik tenminste ook...haha.

Was vorig jaar een 85 rated squad voor 93 rated Mbappe. Weet je nog? Toen EA wel leuke SBCs maakte.
Nee, Young POTS was jonge speler van het seizoen in Lique 1. Had niks met Golden Boy te maken :)
Joster schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:28:
[...]

Nee, Young POTS was jonge speler van het seizoen in Lique 1. Had niks met Golden Boy te maken :)
Doh
Niets kan zijn Scream-kaart verslaan d:)b

• DeeleNL
bvbal79 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:13:
Zo ook de high rated spelers (87+) kunnen gecashed worden zo te zien. Kroos verkocht voor 60k,
Dit weekend alleen wat WL games gedaan (nog steeds gefrustreerd over die klote matchmaking op zondag) en Gold 3 in SB, komt daar nog wel Casemiro uitlopen, zit gelukkig ook weer rond de 40k.

Kan dit weekend weer WL spelen, maar ik ben gewoon te gefrustreerd na gisteren om er weer moeite voor te doen. Misschien als Messi IF, (als hij nu geen IF krijgt...) er donderdag uitloopt uit mijn player pick dat ik me bedenk :)
Ik had Alexis Sanchez 87 in mijn BPL team, voor 25k opgepikt maar heb hem niet echt 'nodig'.. Gisteren voor 48k weer versleten. Die pik ik straks wel weer op als het moet :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Iemand hier al iets bijzonders uit zijn gratis pakjes gehad? Ik krijg er elke week 1 maar het is inmiddels december en ik heb nog geen speler hoger dan 83 gehad.

• Jack_Mojo
Ik stop met die mls wedstrijden na 3 winst. Het is echt verschrikkelijk om met minimaal 7 houten klazen te spelen.
Joster schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:28:
[...]

Idd, was een SBC als ik me niet vergis.
Cavani had de reguliere L1 POTY prijs.

frye schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:22:
Even een algemeen Fifa vragen over multiplatform.
Ikzelf speel het op de PC. Om specifiek te zijn stream ik met mijn Nvidea Shield TV het spel van mijn pc.

Nu heb ik eens met vrienden gespeeld op een PS4.

Het lijkt op PC heel anders te spelen dan op PS4.
Op PC lijkt het veel trager te zijn. Meer vloeiender op PS4 en de spelers reageren stukje sneller...
Klopt dit of ligt er misschien iets aan mijn setup?

Heb een GTX 1060 6gb in mijn pc steken.
Ik heb een steam link. Werkt niet met fifa helaas.
Heb je de nvidia wel bedraad? Dat zou ik zeker doen. En kijk of je het aantal frames/seconden etc in kan stellen.
Sowieso ff zoeken online voor de mogelijkheden.
Mijn steam link kan zonder vertraging draaien met spellen.

Over finesse shots... Kan je niet je keeper er op aan passen? Mijn szczesny if 86 liet echt het ene schot na het andere door, totdat ik de muur kaart erop zette en tijdje met hem speelde. Toeval?

Over de markt.. Ik raak mijn 83-85s niet echt kwijt met winst.
Maar dat verbaast me ook niet. De sbc's zijn exorbitant duur. Callejon 86 bijvoorbeeld. En zo bijzonder is die kaart ook weer niet.
Ik heb er nog geen 1 gedaan. Achteraf wel spijt dat ik die gomez niet heb gedaan, dat wel.
Van de andere kant... Ik wil ook eigenlijk geen untradables, kan je weinig meer mee als je hem kwijt wilt. Maar je bent wel bij voorbaat al veel coins kwijt

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 17-12-2018 11:10 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pieterw2 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:23:
[...]

Ronaldo en Messi zou leuk zijn
Dat zou wel is kunnen gebeuren...

en om dan helemaal te c(r)ashen....doet EA die TOTW SBC voor een tradable TOTW speler en een untradable TOTW speler...

zou me niks verbazen...

Burp

Wii4all schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:03:
[...]

Dat zou wel is kunnen gebeuren...

en om dan helemaal te c(r)ashen....doet EA die TOTW SBC voor een tradable TOTW speler en een untradable TOTW speler...

zou me niks verbazen...
Die komen pas na kerst zoals de afgelopen jaren denk ik. Maar het zou wat zijn inderdaad.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Markt is op dit moment wel erg laag... heb een stuk of 200 selectie conditie kaartjes voor 900 ingeslagen. Die gaan vrijdag weer voor 1500-1600.

Verder wat rare gold spelers van Real Madrid, Barcelona en Manchester United ingeslagen voor 650-700. Mijn 83's en 84's willen ook maar niet stijgen, gok ergens tegen de 25e aan dat ze wel flink gaan stijgen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:30:
[...]

Niets kan zijn Scream-kaart verslaan d:)b
Als ie straks van stats wisselt wel. :)
Had gisteren een untradable players pack gekregen voor het kijken naar de twitch stream. Hoewel ik de pagina alleen maar aan had en niet eens echt gekeken had toch dit pakje gekregen.
Komt daar IF Dembele uitgelopen... Maar eens proberen op de reservebank.
Gisteren overigens ook Ballack gehaald. Uit de packs geen wereldtopper, maar genoeg hele goede spelers voor 500-600k aan profit. Uiteindelijk een goedkope Ballack omdat ik op een paar dubbele alle spelers al in mijn club had (goedkoop ingekocht destijds).
Daardoor nog heel veel investeringen en de nodige coins over om te kijken naar de nieuwe iconset 4 die er hopelijk dit weekend aan komt.

dutchgio schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:28:
[...]

Als ie straks van stats wisselt wel. :)
Ik dacht eigenlijk dat ie 2x 90+ stats erbij kreeg:

Q: How does the boost work?

A: All 21 Ultimate Scream players will have two attributes boosted to 90 at the launch of Ultimate Scream. When a shift occurs, two different attributes will be boosted to a minimum of 90.

Je kunt dit op 2 manieren lezen, heb het tijdens de Scream-boost niet echt bijgehouden, maar meen me te herinneren dat mijn Bast Dost z'n 90 pace behield.
GAITii schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:27:
Markt is op dit moment wel erg laag... heb een stuk of 200 selectie conditie kaartjes voor 900 ingeslagen. Die gaan vrijdag weer voor 1500-1600.

Verder wat rare gold spelers van Real Madrid, Barcelona en Manchester United ingeslagen voor 650-700. Mijn 83's en 84's willen ook maar niet stijgen, gok ergens tegen de 25e aan dat ze wel flink gaan stijgen.
die conditiekaartjes gingen vrijdag helaas ook voor maar 12-1300 op de PS4.

83 en 84 gaan niet stijgen tenzij het specifiek een eis van een SBC is. Wachten op de repeatable TOTW's (wrs na kerst)

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2018 11:37 ]

Fraaank schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:33:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat ie 2x 90+ stats erbij kreeg:

Q: How does the boost work?

A: All 21 Ultimate Scream players will have two attributes boosted to 90 at the launch of Ultimate Scream. When a shift occurs, two different attributes will be boosted to a minimum of 90.

Je kunt dit op 2 manieren lezen, heb het tijdens de Scream-boost niet echt bijgehouden, maar meen me te herinneren dat mijn Bast Dost z'n 90 pace behield.
max 2 per keer...anders is hij na 3 wissels 90 op all stats :). De eerste wissel heeft reeds plaats gevonden al tijdens de Scream Promo dacht ik

• gaizka
  • Laatst online: 09-01 18:52
Bean77 schreef op maandag 17 december 2018 @ 11:31:
Had gisteren een untradable players pack gekregen voor het kijken naar de twitch stream. Hoewel ik de pagina alleen maar aan had en niet eens echt gekeken had toch dit pakje gekregen.
Komt daar IF Dembele uitgelopen... Maar eens proberen op de reservebank.
Gisteren overigens ook Ballack gehaald. Uit de packs geen wereldtopper, maar genoeg hele goede spelers voor 500-600k aan profit. Uiteindelijk een goedkope Ballack omdat ik op een paar dubbele alle spelers al in mijn club had (goedkoop ingekocht destijds).
Daardoor nog heel veel investeringen en de nodige coins over om te kijken naar de nieuwe iconset 4 die er hopelijk dit weekend aan komt.
Overweeg ook deze SBC te doen ivm packs, je hebt die methode gedaan dat je eerst die van Campbell doet en zijn kaart vervolgens gebruikt voor die Ballack SBC?

• FidoDido
Harribo schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:58:
[...]

Ik heb een steam link. Werkt niet met fifa helaas.
Heb je de nvidia wel bedraad? Dat zou ik zeker doen. En kijk of je het aantal frames/seconden etc in kan stellen.
Sowieso ff zoeken online voor de mogelijkheden.
Mijn steam link kan zonder vertraging draaien met spellen.

Over finesse shots... Kan je niet je keeper er op aan passen? Mijn szczesny if 86 liet echt het ene schot na het andere door, totdat ik de muur kaart erop zette en tijdje met hem speelde. Toeval?

Over de markt.. Ik raak mijn 83-85s niet echt kwijt met winst.
Maar dat verbaast me ook niet. De sbc's zijn exorbitant duur. Callejon 86 bijvoorbeeld. En zo bijzonder is die kaart ook weer niet.
Ik heb er nog geen 1 gedaan. Achteraf wel spijt dat ik die gomez niet heb gedaan, dat wel.
Van de andere kant... Ik wil ook eigenlijk geen untradables, kan je weinig meer mee als je hem kwijt wilt. Maar je bent wel bij voorbaat al veel coins kwijt
Geduld hebben met verkopen, ik verkocht gisteren bijvoorbeeld insigne en silva voor 59k! had ze voor 30k ingekocht en kon ze vanochtend voor 40k terug kopen :) En filipe luis verkocht ik voor 24k en voor 15k ingekocht.

Zodra er echt een gewilde speler komt zijn er zoveel lazy buyers :)
Pagina: 1 ... 91 ... 200 Laatste