• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
Hele mooie kaart inderdaad, vandaar dat ie ook zo duur gemaakt is. Maar ik blijf het bizar vinden dat ik geen potm Reus in kan leveren tegen 300k korting ofzo. Maak gewoon 2 verschillende sbc's als je de if markt onvoorspelbaar wil houden..
Joster schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:53:
[...]

Hele mooie kaart inderdaad, vandaar dat ie ook zo duur gemaakt is. Maar ik blijf het bizar vinden dat ik geen potm Reus in kan leveren tegen 300k korting ofzo. Maak gewoon 2 verschillende sbc's als je de if markt onvoorspelbaar wil houden..
Ik verwacht dat de SBC nog aangepast gaat worden, of dat ze een upgrade optie toevoegen.

Ipv WL heb ik de twee nieuwe icon SBCs afgerond waarbij Campbell in de Ballack SBC is gegaan, als je het op deze manier doet krijg je 700k aan packs. Uiteindelijk dus Ballack binnen maar ook TOTGS Eriksen voor het middenveld.

Hoop wel dat ik de juiste keuze heb gemaakt, wilde eerst Prime Del Piero halen als CAM/F9.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Inmiddels 9 potjes er opzitten en sta op 5-4. Kon heel stuk beter maar ja dat ligt zo erg aan dat ik gewoon niet kan afmaken :p
Bossie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 00:20:
[...]

Ik verwacht dat de SBC nog aangepast gaat worden, of dat ze een upgrade optie toevoegen.

Ipv WL heb ik de twee nieuwe icon SBCs afgerond waarbij Campbell in de Ballack SBC is gegaan, als je het op deze manier doet krijg je 700k aan packs. Uiteindelijk dus Ballack binnen maar ook TOTGS Eriksen voor het middenveld.

Hoop wel dat ik de juiste keuze heb gemaakt, wilde eerst Prime Del Piero halen als CAM/F9.
En wat heb je uit de packs?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 02:16:
[...]

En wat heb je uit de packs?
Een zooi 81-83IF en andere kaartjes om de totale prijs wat te drukken.
Niets bruikbaar voor mijn team helaas, maar met de huidige TOTW was het wel een gokje waard.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
[...]

Als je niks in je club hebt, ben je volgens futbin 2,1 mil kwijt aan de sbc van Campbell en Ballack. Dan gaat er natuurlijk bij de Ballack sbc een icon af zit je op 1,6. Goede deal van je!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02-2025
5/10 . Rest speel ik zondag. Enige dag dat delay het minst is. Ik heb ook gewoon een hekel aan mijzelf door dit spel. Ben er niet goed genoeg in. Controller ook weer kapot gegooid. Tijd voor cursus zelfbeheersing . Spijt komt altijd later. Weer 60e kwijt voor een controller. Volgend jaar geen nieuwe editie meer

• Joster
[...]

Hope so :Y

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:34
Bossie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:17:
Wanneer gaan mijn CL/EL Live kaarten een upgrade krijgen?
Als het goed is zijn die al geüpgrade. Vanaf gisterenavond als het goed is :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Partypooper schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 09:39:
[...]

Als het goed is zijn die al geüpgrade. Vanaf gisterenavond als het goed is :)
Idd, had het om 19:00 verwacht maar kwam uiteindelijk later.
Was een goed moment om Fabinho te verkopen :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Gloeiende gloeiende wat een frustratie, wl gaat echt verschrikkelijk hier :')
ErnstMid schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:25:
Gloeiende gloeiende wat een frustratie, wl gaat echt verschrikkelijk hier :')
Potjes gaan ontzettend vertraagd, of het gaat goed maar dan zie je de vertraging bij de tegenstander.

• Partypooper
Vanochtend om 8:00 een potje Division Rivals gespeeld. Speelde erg goed.

Zal vast komen omdat de load op de servers niet al te hoog was op dat moment.

Partypooper schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:39:
Vanochtend om 8:00 een potje Division Rivals gespeeld. Speelde erg goed.

Zal vast komen omdat de load op de servers niet al te hoog was op dat moment.
Rivals heeft in het algemeen betere gameplay dan WL.

verkoop je rare bronze players...met die icon sbcs verkopen ze goed. 30k winst gemaakt

• ErnstMid

ErnstMid

Bossie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:37:
[...]

Potjes gaan ontzettend vertraagd, of het gaat goed maar dan zie je de vertraging bij de tegenstander.
Ja ik kan r niet goed mee omgaan. Meerdere potjes verloren van mindere tegenstanders...

Ik hou er even lekker mee op voor vandaag, pak morgenavond nog wel een paar potjes :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Als Torreira zijn base card omhoog gaat, gaat dan zijn futmas kaart ook omhoog?

Dacht zoiets gelezen te hebben namelijk.
Bossie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:11:
[...]

Een zooi 81-83IF en andere kaartjes om de totale prijs wat te drukken.
Niets bruikbaar voor mijn team helaas, maar met de huidige TOTW was het wel een gokje waard.
Ik zat ook al naar Ballack te kijken en die lijkt mij wel erg interessant. Heb hem eerder gehad en beviel mij prima als cdm (o.a. workrates).
Heb vanochtend 3 prime icons gekocht en heb nog ruimte om 1 goede te kopen. Twijfel of ik voor Ballack moet gaan en hopen op packluck (en coins over hou voor evt OP IF/gold spelers) of moet gaan voor een prime Mattheus, Neymar totgs of CL Ronaldo. 1e wereld problemen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:15:
[...]

Ik zat ook al naar Ballack te kijken en die lijkt mij wel erg interessant. Heb hem eerder gehad en beviel mij prima als cdm (o.a. workrates).
Heb vanochtend 3 prime icons gekocht en heb nog ruimte om 1 goede te kopen. Twijfel of ik voor Ballack moet gaan en hopen op packluck (en coins over hou voor evt OP IF/gold spelers) of moet gaan voor een prime Mattheus, Neymar totgs of CL Ronaldo. 1e wereld problemen.
Eerder buitenaards probleem
bvbal79 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:16:
[...]

Eerder buitenaards probleem
true.

Dit is mijn team nu. https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Eigenlijk vraagt het om een goede cdm en wat coins voor de verdediging. Dat zou Ballack of Mattheus kunnen zijn. Aan de andere kant is een totgs neymar of cl Ronaldo in de aanval ook wel verleidelijk.
Misschien moet ik tot kerst maar afwachten of er iets anders leuks voorbij komt. Een goedkope icon baby sbc ofzo die je vervolgens weer kunt gebruiken in een sbc van een erg goede prime speler.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:21:
[...]

true.

Eigenlijk vraagt het om een goede cdm en wat coins voor de verdediging. Dat zou Ballack of Mattheus kunnen zijn. Aan de andere kant is een totgs neymar of cl Ronaldo in de aanval ook wel verleidelijk.
Misschien moet ik tot kerst maar afwachten of er iets anders leuks voorbij komt. Een goedkope icon baby sbc ofzo die je vervolgens weer kunt gebruiken in een sbc van een erg goede prime speler.
Ik kan je aanraden om Godin en Bailly te vervangen voor Ramos en OTW Sokratis met evt De Gea erachter.

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:58:
[...]

Rivals heeft in het algemeen betere gameplay dan WL.
True, maar eigenlijk vind ik dat vreemd. Gezien WL over het algemeen toch behoorlijk wat spelers aan trekt.

Shreddaaa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:25:
[...]

Ik kan je aanraden om Godin en Bailly te vervangen voor Ramos en OTW Sokratis met evt De Gea erachter.
Ik zat er aan te denken om Ramos te halen als hij wat gezakt is de komende tijd. Godin is untradable (net als Valencia) dus dat is een goedkope optie voor nu.

Dit team heb ik in mijn hoofd. https://www.futbin.com/19/squad/2635460
Ik heb dan een paar opties:
1 een cdm kopen (Ballack prime of Mattheus prime)
2 een cam kopen, Gullit wordt dan cdm. Dan is totgs Neymar een optie als wendbare cam. (waarschijnlijk niet volle chem)
3. een spits kopen, Gullit wordt dan cdm, Reus komt er in als cam en dan cl cr7, baby pele, baby ronaldo of prime raul in de spits.

dilemma's......

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

[...]

true.

Oef... eerste reactie was "lijkt in onbalans"
Sterk trio! maar past niet bij de rest... zomaar enkele dingen die mij opvielen. Wellicht speelt het beter maar persoonlijk had ik de coins anders geïnvesteerd, zeker nu de markt voor Icons naar zijn retour gaat... met het geld zijn er heel veel goedkopere alternatieven waarmee je je coins op moment dat het nodig is gerichter en duurzamer kan investeren.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:02:
[...]

Oef... eerste reactie was "lijkt in onbalans"
Sterk trio! maar past niet bij de rest... zomaar enkele dingen die mij opvielen. Wellicht speelt het beter maar persoonlijk had ik de coins anders geïnvesteerd, zeker nu de markt voor Icons naar zijn retour gaat... met het geld zijn er heel veel goedkopere alternatieven waarmee je je coins op moment dat het nodig is gerichter en duurzamer kan investeren.
Ik had eerst veel meer icons, maar wilde spelers kopen die mee konden tot einde fifa. Met die 3 spelers is dat het geval. Inderdaad wat uit balans daardoor maar dat was een bewuste keuze.
Nu de mogelijkheid om het meer in balans te krijgen en daarom zoekend naar een volgende stap.

Partypooper schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:38:
[...]

True, maar eigenlijk vind ik dat vreemd. Gezien WL over het algemeen toch behoorlijk wat spelers aan trekt.
Is het niet zo dat WL op de servers van EA draait en Rivals via p2p gaat naar degene die thuis speelt?
Jack_Mojo schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:13:

Volgens mij lag dat er altijd aan of de base card over de eerst volgende special-card heen ging. Zo was het vroeger tenminste. Vorig jaar niet zo erg opgelet.

Iets heel anders: mijn Tagliafico UCL-speciale-OTW (hoe dat ding ook heet) wordt wel steeds beter. Nu is het een 84 rated met 90 pace beest van een back.

[ Voor 45% gewijzigd door Fraaank op 15-12-2018 13:24 ]

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:22
Jack_Mojo schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 12:13:

Ik hoop het, las ook zoiets maar of het klopt geen idee. Tot nu toe zeer tevreden met hem, hij is zo snel echt goed met intercepties en ook de passing zeer prettig je kan het spel snel verplaatsen.
Ik ben blij dat ik de sbc heb gedaan :)
[...]

true.

ik zou inderdaad afwachten...als alle icon SBC er zijn kun je kiezen :)

• ErnstMid

ErnstMid

Fraaank schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:21:
[...]

Is het niet zo dat WL op de servers van EA draait en Rivals via p2p gaat naar degene die thuis speelt?

[...]

Volgens mij lag dat er altijd aan of de base card over de eerst volgende special-card heen ging. Zo was het vroeger tenminste. Vorig jaar niet zo erg opgelet.

Iets heel anders: mijn Tagliafico UCL-speciale-OTW (hoe dat ding ook heet) wordt wel steeds beter. Nu is het een 84 rated met 90 pace beest van een back.
Klopt! Extra reden om te duimen dat Ajax doorgaat :) kan m alleen niet zo goed linken...

• Jack_Mojo
FidoDido schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:43:
[...]

Ik hoop het, las ook zoiets maar of het klopt geen idee. Tot nu toe zeer tevreden met hem, hij is zo snel echt goed met intercepties en ook de passing zeer prettig je kan het spel snel verplaatsen.
Moet mijn woorden terug nemen, erg fijne speler tot nu toe en zeer snel ja. Schiet dat hele middenveld continu over.
bvbal79 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:45:
[...]

ik zou inderdaad afwachten...als alle icon SBC er zijn kun je kiezen :)
Het is verleidelijk om niet gelijk voor Ballack te gaan. Ik kan de Campbell icon sbc op 5 84 rated spelers na die ik nog moet kopen afronden.

Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:01:
[...]

Het is verleidelijk om niet gelijk voor Ballack te gaan. Ik kan de Campbell icon sbc op 5 84 rated spelers na die ik nog moet kopen afronden.
Je kan Campbell alvast halen en ermee spelen in afwachting op een volgende SBC.
Hij lijkt vooral een sterkere/snellere Varane, heb hem zelf niet getest aangezien mijn verdeding wel goed staat.

Bossie schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:42:
[...]

Je kan Campbell alvast halen en ermee spelen in afwachting op een volgende SBC.
Hij lijkt vooral een sterkere/snellere Varane, heb hem zelf niet getest aangezien mijn verdeding wel goed staat.
Dat is misschien wel handig, en anders kan hij altijd nog wel in een andere sbc. Zag dat iconset 3 vanavond afloopt dus ik verwacht dan wel wat moois.

Met name zijn agility en balance vind ik onvoldoende, maar voor de rest ziet hij er goed uit.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Mijn grote probleem momenteel is dat ik 1 op 1 mijn man niet voorbij kom. Voornamelijk omdat ik naast de duimknop en wat sleepbewegingen niet zo heel goed ben in dribbelen en trucjes.

Ik tik lekker naar de 16 met verzorgt voetbal en snel combinatie spel, maar dan houdt het op qua kunnen en creativiteit. Ik zou beter willen worden in het voetbal in en rond de 16 meter. De juiste skillmoves en welke kant ik op moet draaien en slepen met mijn spits die met zijn rug naar het doel staat met LT ingedrukt.

Heeft iemand tips voor mij om dit te verbeteren? Websites, filmpjes of andere praktische zaken?

Ik chargeer het verhaal uiteraard een beetje. Ik speel div5, dus ben geen complete idioot. ;-)

• DeBers
FidoDido schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:43:
[...]

Misschien een leuke speler voor een fitness squad? Dan haal ik hem misschien nog wel even. Kost niet veel.
DeBers schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:01:
Mijn grote probleem momenteel is dat ik 1 op 1 mijn man niet voorbij kom.
Mijn grootste probleem is dat alles 1-2 seconde extra duurt en blijkbaar kan in niet meer in eenmaal schieten (altijd aanname nodig).

Zodra de tegenstander het door heeft word het dribbellen + Pressure ;(

Maarre, truckjes zijn overrated, echter merk ik dat je voornamelijk uit de omschakelingen kansen kan creeren, want met langzame opbouw zul je tegen een tegenstander een keer moeten laten instappen anders loop je vast.

DeBers schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:01:
Mijn grote probleem momenteel is dat ik 1 op 1 mijn man niet voorbij kom. Voornamelijk omdat ik naast de duimknop en wat sleepbewegingen niet zo heel goed ben in dribbelen en trucjes.

Ik tik lekker naar de 16 met verzorgt voetbal en snel combinatie spel, maar dan houdt het op qua kunnen en creativiteit. Ik zou beter willen worden in het voetbal in en rond de 16 meter. De juiste skillmoves en welke kant ik op moet draaien en slepen met mijn spits die met zijn rug naar het doel staat met LT ingedrukt.

Heeft iemand tips voor mij om dit te verbeteren? Websites, filmpjes of andere praktische zaken?

Ik chargeer het verhaal uiteraard een beetje. Ik speel div5, dus ben geen complete idioot. ;-)
Dat lukt niemand ook in fifa 19. Gewoon de bal terug passen en rondspelen tot er ergens een speler uit positie loopt en dan daar gebruik van maken.

• DeBers
Opzich wel geruststellend om te lezen :p

Dat in 1 keer schieten ervaar ik ook. Zo vaak gehad vandaag dat ik 1mili seconde verwijderd ben van een uithaal op goal in de 16, maar elke keer net niet.

• Jack_Mojo
Wat een lag weer, niet normaal.

De hele week speelde het erg fijn maar nu komt er niks meer aan, spelers zijn traag etc. Hoe kan dat anno 2018 nog?
futmaz gomez is best wel een grappige speler. Als je van Mertens houdt dan is dit wel een leuke speler.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:30:
[...]

Dat lukt niemand ook in fifa 19. Gewoon de bal terug passen en rondspelen tot er ergens een speler uit positie loopt en dan daar gebruik van maken.
Zeker weten? Met een heel to heel flick ben je er gewoon langs en krijg je voor mijn gevoel ook nog eens een snelheidsboost mee.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:52:
futmaz gomez is best wel een grappige speler. Als je van Mertens houdt dan is dit wel een leuke speler.
Zat te twijfelen, maar bewaar mn spelers voor iemand die meer dan grappig is ;) Mertens fietst er voor mij nog elke wedstrijd eentje meer in dan de tegenstander. *O*

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:10:
[...]

Zeker weten? Met een heel to heel flick ben je er gewoon langs en krijg je voor mijn gevoel ook nog eens een snelheidsboost mee.
Ja deze doe ik ook relatief vaak, is toch best effectief :) en die iniesta move is ook best aardig :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:10:
[...]

Ja, in fifa 19 rent Kroos Auba er nog makkelijk uit in de verdediging. Het is makkelijker om L1+x rennende spelers te krijgen en daarmee proberen je voordeel te behalen dan langs een verdediger rennen.

The FUTMAS logica qua SBC is duidelijk...ze tellen terug van 11 naar 1
1 SBC is rugnummer speler
2 SBC is league uitslag vorig jaar
3 SBC is landen ranking

vandaag dus Denemarken....Wass hoop ik :)

• Solotov
bvbal79 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:41:
3 SBC is landen ranking

Kan je dit nader toelichten?
Shreddaaa schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:57:
[...]

Kan je dit nader toelichten?
Gisteren was 11

nr 11 is Torreira (rugnr)
nr 11 PL vorig jaar was Crystal Palace..dus Zaha
nr11 landen rank is Argentinië... dus Gomez

rugnr 10 is wel geinig..geruchten gaan over rashford

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 15-12-2018 18:15 ]

• ErnstMid

ErnstMid

[...]

true.

Wat een heerlijk team zeg :) is partey chiller Dan casemiro?

• FidoDido
DeBers schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:03:
[...]

Misschien een leuke speler voor een fitness squad? Dan haal ik hem misschien nog wel even. Kost niet veel.
Ik zou zeggen van wel, is weer is een andere speler :)
Jack_Mojo schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:49:
[...]

Moet mijn woorden terug nemen, erg fijne speler tot nu toe en zeer snel ja. Schiet dat hele middenveld continu over.
Dat had ik ook dacht eerst ook dat is helemaal niets ;)

• FidoDido
bvbal79 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:41:
3 SBC is landen ranking

Die is leuk om te weten :) alleen nummer 3 is dan een beetje te voorspellen welke land het is. Die andere 2 heb je nog tal van mogelijkheden. Alleen met landen pist nederland dus naast het spreek woordelijke potje :P
Maar laat me graag verrassen wat het vanavond weer wordt :)

Edit: Je hebt er 2 goed gegokt :P wass en rashford :) aantrekkelijk om te doen maar heb voor beide op die posities al toppers. Heb SIF Anderson en Kroos TOTGS en Partey IF

Rashford is dan een erg dure bankspeler

[ Voor 20% gewijzigd door FidoDido op 15-12-2018 19:11 ]

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
ErnstMid schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:19:
[...]

Ja deze doe ik ook relatief vaak, is toch best effectief :) en die iniesta move is ook best aardig :)
wat is de makkelijkste skill om iemand voorbij te spelen? ik zie die koen weijland vaak, lijkt wel of die bal aan zn voet is gelijmd...
bvbal79 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:09:
[...]

Gisteren was 11

nr 11 is Torreira (rugnr)
nr 11 PL vorig jaar was Crystal Palace..dus Zaha
nr11 landen rank is Argentinië... dus Gomez

rugnr 10 is wel geinig..geruchten gaan over rashford
Rashford, Wass en Doumbia

• ErnstMid

ErnstMid

buurman3 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:07:
[...]

wat is de makkelijkste skill om iemand voorbij te spelen? ik zie die koen weijland vaak, lijkt wel of die bal aan zn voet is gelijmd...
Die heeft natuurlijk ook wel een aantal aardige dribbelaars in z'n team :) maar gebruik zelf de heel to heel flick en probeer nu die iniesta move meer te gebruiken (l1+ball roll). Maar l1+pass werkt denk ik wel beter om langs mensen te komen, overal de 1-2tjes zoeken :)
Bean77 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 17:00:
[...]

Ja, in fifa 19 rent Kroos Auba er nog makkelijk uit in de verdediging. Het is makkelijker om L1+x rennende spelers te krijgen en daarmee proberen je voordeel te behalen dan langs een verdediger rennen.
Alleen in het centrum, op de vleugels lijkt het minder erg.

• stomley
Moet zeggen aguero is voor een dwerg wel een geweldige spits.

• buurman3
Die futmas sbc is nice, voor 10k gemaakt: walkout Matuidi :)
buurman3 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:38:
Netjes, ik had Van Dijk.

ErnstMid schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:18:
[...]

Wat een heerlijk team zeg :) is partey chiller Dan casemiro?
Ik denk dat het persoonlijk is mbt partey en casemiro. Ik vind casemiro wel redelijk log tov partey.

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Upgrade tips voor onderstaand team?

FIFA 19

[ Voor 205% gewijzigd door Julian-AMD op 15-12-2018 22:00 ]

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Netjes, ik Vitolo! En Dybala voor 260k gekocht! Prachtig dat de Futmas crash ook daadwerkelijk tijdens Futmas plaats vind! -O-
Een mooie icon ipv Kroos

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
buurman3 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:38:
82 rated speler en 3 team conditie kaarten

Burp

• Solotov
Die POTM Sterling toch maar gehaald. Scoort meteen 2x in zn debuut. Mijn god die gast staat echt altijd op de perfecte plek.

• buurman3
Wii4all schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 23:19:
[...]

Ai das wel kut voor een megapack

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Wii4all schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 23:19:
[...]

Idem :(:)

Maar had gisteren thiago Silva uit een pack. Dus klaag vooralsnog niet

wijze woorden

• buurman3
bbblije schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 22:03:
[...]

Netjes, ik Vitolo! En Dybala voor 260k gekocht! Prachtig dat de Futmas crash ook daadwerkelijk tijdens Futmas plaats vind! -O-
260? Futbin zegt 220

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Zowel Nainggolan als Fabinho uit de Futmas SBC, prima!

• stomley
Pfff 14-8 en ben er wel klaar mee. Gold 3 is prima. Merk wel dat het me veel tijd kost. :p

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
stomley schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:18:
Pfff 14-8 en ben er wel klaar mee. Gold 3 is prima. Merk wel dat het me veel tijd kost. :p
Morgen is er weer een dag hahah, nee snap ik heb zelf ook wel moeite om elk weekend 30 potjes te spelen.

• Jack_Mojo
Ik zou de special cards die +1 of +2 tov de normale kaart zijn vervangen voor hun normale kaart. Je merkt amper verschil. Voor dat geld en wat je wss hebt een leuke icon halen.

• stomley
tukkerterror90 schreef op zondag 16 december 2018 @ 00:31:
[...]

Morgen is er weer een dag hahah, nee snap ik heb zelf ook wel moeite om elk weekend 30 potjes te spelen.
Op zondag geen tijd om te spelen dus dit is vaak ook wel de max aantal wedstrijden voor mij. Vaak nog minder

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:45
Futmas SBC

81 rated speler en de rest zooi :N

Je blijft erin trappen om het te proberen. Ik heb serieus waar vanaf begin FIFA 19 nog nooit een speler van 10k waarde of meer uit een pakje gehad

En je blijft het maar proberen :')

• buurman3
Sleehond schreef op zondag 16 december 2018 @ 07:10:
Futmas SBC

81 rated speler en de rest zooi :N

Je blijft erin trappen om het te proberen. Ik heb serieus waar vanaf begin FIFA 19 nog nooit een speler van 10k waarde of meer uit een pakje gehad

En je blijft het maar proberen :')
Komt vanzelf, je hebt nog tot september 2019 :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:45
buurman3 schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:02:
[...]

Komt vanzelf, je hebt nog tot september 2019 :)
Haha ja dat is wel waar :9

• DeBers
Wij kunnen de handen ineen slaan Sleehond. Ik speel elke week iig rivals en SB en aantal WL's.
Doe alle SBCs MM en flash tijdens bf. Tot nu toe alleen 2 keer Kroos, De Gea unt en Courtois unt. Thats it.
EA spaart al mijn pech op om mij straks een TOTS Ronaldo te geven denk ik. Maar dat vind ik wat laat ;)

• DeBers
Ik speel momenteel met het onderstaande team. Die Futmas gomez speelt zo ongelooflijk lekker. Scoort enorm veel en rent enorm makkelijk langs zijn tegenstander of neemt klutsballen mee. Echt een aanrader.
Alleen heb ik 2 vragen. Icardi valt een beetje uit zijn rol daar voorin. Wat kan ik doen om hem meer te gebruiken? Of hebben jullie suggesties om hem te vervangen? Bijvoorbeeld Mertens in de spits en Hamsik op de plek van Mertens?
Daarnaast. Wie zouden jullie het eerst vervangen/upgraden met bijvoorbeeld een SIF?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WhWk9MU.jpg

• Joster
Xamsix schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:45:
Ik had tot deze WL nog niet met de laatste update gespeeld, maar ik kan er echt niks meer van. Heb nog steeds veel kansen, maar het afwerken lijkt veranderd te zijn. Finesse van buiten de box deed ik nooit veel, maar als ik doorbreek lijkt het afwerken ook veranderd. Meer op de paal geschoten in de laatste paar potjes dan ooit tevoren.

Ook lijkt het alsof ik veel sneller een kaart krijg, waardoor ik daarna niet meer goed kan ingrijpen Moet echt opletten om geen rood te pakken. Beetje vreemd.

Kan ook gewoon zijn dat ik er niet lekker in zit deze WL.
Nou ik herken dit wel. Ik ben geen goede speler (divisie 5) maar kansen wist ik altijd behoorlijk goed af te maken. In de huidige WL heb ik vaker paal / lat geraakt dan in heel de rest van Fifa 19. Als je 5 goede kansen hebt waarvan er 2 met héél kort de schiet knop indrukken tegen het aluminium vliegen en de rest door de keeper gepareerd worden, dan is het heel frustrerend als de tegenstander bij zijn eerste schot tussen de palen direct scoort.

Afijn, de patch is het nog niet voor me.. Als ik verlies dan is het eigenlijk altijd 1 goal verschil / in verlenging / met pingels. Heb er wel een paar 4-0 / 5-1 / rq naar huis gestuurd. Loop nu 11-10 en maak zelf ook wat fouten waardoor ik goals weg geef, maar het voelt gewoon niet heel fair :P

• Delano1992
Zojuist nog even 2x25 italiaanse en spaanse spelers gekocht voor 400 coins. Als er een sbc nodig is met 5 spaanse spelers bijvoorbeeld net als vd week met de engelse sbc, maak je een dikke klapper

• buurman3
Delano1992 schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:09:
Zojuist nog even 2x25 italiaanse en spaanse spelers gekocht voor 400 coins. Als er een sbc nodig is met 5 spaanse spelers bijvoorbeeld net als vd week met de engelse sbc, maak je een dikke klapper
Slim. Gouden spelers?

• Delano1992
Ja gouden spelers indd

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11-2025
Meerdere mensen last dat ze ineens onwijs veel verbruiksitems kwijt zijn? Had maandag nog 20 team conditiekaarten, niet meer gespeeld sindsdien, gister en vandaag megapacks geopend van futmas sbc, met daarin ook die teamconditie kaarten, en nu heb ik er nog maar 5 in mijn club! Zelfde geld voor contracten +28.. vorige week nog 75 in mijn club, niet gespeeld en nu ook maar 5.. ik ga mijn wachtwoord maar eens veranderen..
Wilde zojuist even een 4231 van guide op reddit proberen door deze toe te voegen aan mijn huidige gameplans.
1e poging, alles aangepast, game disconnect op save van gameplan
2e poging, alles stap voor stap aangepast en een save gedaan na elke stap (tactics -> save, formatie -> save etc)

Zie ik vervolgens ingame dat mijn aanpassing weer niet opgeslagen waren...
Blijkbaar stond daar nog steeds de 352 van Sjakieman die ik wilde testen, tegenstander alsnog kapot gespeeld :+

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 09:31
Ik kan het mis hebben maar de Engelse spelers waren vanwege een FIFA toernooi in Engeland geloof ik. Was verder niet gerelateerd aan futmas toch?

Verwijderd

Vissert schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:03:
[...]

Ik kan het mis hebben maar de Engelse spelers waren vanwege een FIFA toernooi in Engeland geloof ik. Was verder niet gerelateerd aan futmas toch?
Klopt!

• FidoDido
DeBers schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:09:
Ik speel momenteel met het onderstaande team. Die Futmas gomez speelt zo ongelooflijk lekker. Scoort enorm veel en rent enorm makkelijk langs zijn tegenstander of neemt klutsballen mee. Echt een aanrader.
Alleen heb ik 2 vragen. Icardi valt een beetje uit zijn rol daar voorin. Wat kan ik doen om hem meer te gebruiken? Of hebben jullie suggesties om hem te vervangen? Bijvoorbeeld Mertens in de spits en Hamsik op de plek van Mertens?
Daarnaast. Wie zouden jullie het eerst vervangen/upgraden met bijvoorbeeld een SIF?

[Afbeelding]
Denk dat wij ongeveer dezelfde formaties spelen, maar mijn spitsen vallen ook niet erg op. Heb verschillende geprobeerd en merk weinig verschil. Ik speel dan BPL en lacazette is een meer toegevoegd waarde voor mij, kane en lukaku totaal niet. Moet aguero en auba dan nog proberen.

Maar denk zelf dat het niet heel veel uitmaakt wie je daar neer zet, je zou misschien mertens in de spits kunnen proberen maar misschien dat je dan ze kracht als cam of winger positie weg haalt.

Merk dat de CAM, LCAM, RCAM of de wingers ligt aan de formatie mijn meest scorende spelers zijn met fifa 19. Mijn spitsen scoren niet super veel.

Zou er niet teveel opletten persoonlijk als die andere 3 presteren zou ik zeggen top :)
buurman3 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 23:51:
[...]

Ai das wel kut voor een megapack
Idem
stomley schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:31:
Moet zeggen aguero is voor een dwerg wel een geweldige spits.
Ja ik wilde hem verkopen maar de prijzen zijn iets gezakt. Had natuurlijk al kante en kreeg laatst ook nog sane 87 ucl. Tja ik geloof dat het spel wil dat ik een bpl team maak..
Als tweede team dan, ben mijn serie a team nu gewend. En weg van Icardi
buurman3 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:07:
[...]

Ik ben nu aan het oefenen met rechterstick terug, daarna naar beneden of boven. Weet niet hoe die heet maar is vrij makkelijk

[ Voor 81% gewijzigd door Harribo op 16-12-2018 11:57 ]

FidoDido schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:46:
[...]

Denk dat wij ongeveer dezelfde formaties spelen, maar mijn spitsen vallen ook niet erg op. Heb verschillende geprobeerd en merk weinig verschil. Ik speel dan BPL en lacazette is een meer toegevoegd waarde voor mij, kane en lukaku totaal niet. Moet aguero en auba dan nog proberen.

Maar denk zelf dat het niet heel veel uitmaakt wie je daar neer zet, je zou misschien mertens in de spits kunnen proberen maar misschien dat je dan ze kracht als cam of winger positie weg haalt.

Merk dat de CAM, LCAM, RCAM of de wingers ligt aan de formatie mijn meest scorende spelers zijn met fifa 19. Mijn spitsen scoren niet super veel.

Zou er niet teveel opletten persoonlijk als die andere 3 presteren zou ik zeggen top :)
In 4231 werkt een type target-man voor mij het beste, constant een CB bezig houden en aanspeelbaar om vervolgens om vervolgens een van de andere 3 CAMs te bedienen. Daarnaast is met corners altijd goed om een kopper extra te hebben.

• DeBers
FidoDido schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:46:
[...]

Ja. Het is misschien ook een beetje een ondergeschikte rol. Ik laat Icardi wel staan. Die kopt de corners binnen bij de eerste paal. Opzich ook wel handig.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

DeBers schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:53:
[...]

Ja. Het is misschien ook een beetje een ondergeschikte rol. Ik laat Icardi wel staan. Die kopt de corners binnen bij de eerste paal. Opzich ook wel handig.
Icardi was voor mij erg onhandig. Griezmann zou je er in kunnen passen!
Ik heb 25 x Sommer ingeslagen voor 800. Als morgen de Zwitserland SBC komt hoop ik...maar goed de Wass SBC had helaas ook geen Deen nodig...
Kan iemand mij helpen? Speel nu met Icardi in de spits vanwege chemistry, maar vind hem echt 3x niks. 31 gespeeld, 3 gescoord. Zie zijn kracht niet helemaal ofzo.

Dit is m'n team:
https://www.futhead.com/19/squads/420530/

Iemand enig idee wie ik beter kan inpassen? Emre Can speelt als CDM in m'n opstelling, Nainggolan RM en Gnabry CAM (ivm Stamina).

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-01 16:05
bvbal79 schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb 25 x Sommer ingeslagen voor 800. Als morgen de Zwitserland SBC komt hoop ik...maar goed de Wass SBC had helaas ook geen Deen nodig...
hoezo zou er een zwitserland sbc komen? bron?

• FidoDido
harrybeuker schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:47:
[...]

Zie 1 of 2 pagina terug in dit topic.
sbc's zijn rugnummer, andere de ranking van land op de huidige lijst en de andere de plaatsing van 1 van de top 5 competities van vorig jaar.

Dus vandaag komt rugnummer 9, een speler van een club die vorig seizoen 9de is geworden en het huidige land dat nu 9de is spanje.
harrybeuker schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:47:
[...]

zie een van mijn eerdere berichten hierboven wat betreft de FUTMAS Sbcs

Zwitserland staat 8 op de nation rank
bvbal79 schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:04:
[...]

zie een van mijn eerdere berichten hierboven wat betreft de FUTMAS Sbcs

Zwitserland staat 8 op de nation rank
https://www.ea.com/en-gb/...fifa-ultimate-team-futmas

• buurman3
Harribo schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:51:
[...]

Idem

[...]

Ja ik wilde hem verkopen maar de prijzen zijn iets gezakt. Had natuurlijk al kante en kreeg laatst ook nog sane 87 ucl. Tja ik geloof dat het spel wil dat ik een bpl team maak..
Als tweede team dan, ben mijn serie a team nu gewend. En weg van Icardi

[...]

Ik ben nu aan het oefenen met rechterstick terug, daarna naar beneden of boven. Weet niet hoe die heet maar is vrij makkelijk
Vlgsmij is dat de bolasie flick?

• DeBers
bbblije schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:27:
[...]

Icardi was voor mij erg onhandig. Griezmann zou je er in kunnen passen!
Hmm. Die zou wel mooi passen qua speelstijl. Hoe zou je die er in passen dan? Als sub? Want ik zie geen links voor hem.

Edit: Met gomez en Dybala ernaast is Aguero misschien wel een optie.

[ Voor 10% gewijzigd door DeBers op 16-12-2018 16:57 ]

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 21:23
Ook ik ben blij met de RTTF upgrades. Gebruik Benzema als aanspeelpunt, vervolgens komen Fekir en Ben Yedder eroverheen. Thauvin is bij vlagen geweldig maar soms ook onzichtbaar. Payet fungeert als een Franse Eriksen met mooie passes. Met 100K beschikbaar hopen op een Franse Futmas kaart. https://www.futbin.com/19/squad/3060136

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
lwd-kevin schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:40:
Ook ik ben blij met de RTTF upgrades. Gebruik Benzema als aanspeelpunt, vervolgens komen Fekir en Ben Yedder eroverheen. Thauvin is bij vlagen geweldig maar soms ook onzichtbaar. Payet fungeert als een Franse Eriksen met mooie passes. Met 100K beschikbaar hopen op een Franse Futmas kaart. https://www.futbin.com/19/squad/3060136
Wat speelt Benzema?

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 21:23
ST met instructies false 9, stay central en stay forward.
Pagina: 1 ... 90 ... 200 Laatste