• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
De 83 rated spelers zitten al richting de 2200. Gister 80 stuks gekocht voor 1200-1500. Wat zouden jullie doen?

De hype levert soms meer op dan wanneer de sbc’s live zijn. Dan verkoopt iedereen natuurlijk. Alleen met futmas, zoveel sbc’s...

[ Voor 8% gewijzigd door Jack_Mojo op 14-12-2018 10:20 ]

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Iemand hier ervaring met Lasagna Swap?

Heb momenteel deze selectie staan, Mertens stond voorheen als spits, maar is volgens mij beter af in de CAM positie in deze 3-5-2 formatie, Hamsik gaat dan banken.

Ik speel met deze formatie omdat mij dit vanaf het begin verrast heeft, maar ook omdat de goede LB en RB (Alex Sandro en Cancelo) van de Serie A nog niet echt binnen het budget liggen. Bij vorige versies van FUT nooit anders dan met 4 verdedigers gespeeld.

Iemand nog tips als 2e spits en eventueel een wijziging op het middenveld? Wellicht Matuidi en Nainggolan te verdedigend?

Ik speel heel graag met een CAM/CF in het team, hiervoor speelde ik dus met 41212, 4231-2 en 433-4.

[ Voor 82% gewijzigd door DeeleNL op 14-12-2018 10:58 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:33
Jack_Mojo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:20:
De 83 rated spelers zitten al richting de 2200. Gister 80 stuks gekocht voor 1200-1500. Wat zouden jullie doen?

De hype levert soms meer op dan wanneer de sbc’s live zijn. Dan verkoopt iedereen natuurlijk. Alleen met futmas, zoveel sbc’s...
Ja daar zit ik ook mee, wanneer verkopen. Pak altijd wel netjes mijn winst, maar in veel gevallen had die winst echt veeel meer kunnen zijn omdat ik te vroeg heb verkocht.
Nou denk ik dat als er steeds korte sbc's komen straks, het moment helemaal moeilijk te bepalen is. Toch maar de gedachte vasthouden van ''winst is winst'' O-)

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Ik vind mooi dat iedereen Fred zo fijn vind spelen. Ik vind hem een beetje een Kante, maar wel 1 die kan schieten.

Heb gisterenavond de FUT Swap Lerma geprobeerd maar die is een beetje onzichtbaar naast Fabinho.
Lerma voelt hetzelfde aan namelijk als Fabinho, is niet beweeglijk maar werkt het best om je tegenstander af te wachten en het lichaam ertussen te gooien, een echte CDM dus.
Met Fred kun je gewoon achter spelers aanrennen en die pakt 75% van de ballen gewoon af. Vind ik persoonlijk naast een Fabinho wat fijner omdat je dan net wat dominanter kunt spelen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

RouwersJ schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:18:
Ik ben niet heel goed in FIFA, schommel tussen divisie 5 en 6.

Afgelopen 2 avonden paar potjes gedaan na de patch en het valt mij op dat ik geen bal meer goed kan passen. Speel vaak de bal naar de verkeerde speler of in de voeten van de tegenstander. De tegenstander heeft het trouwens ook. Voorheen had ik hier geen last van. Zo hobbelt de wedstrijd heen en weer. Erg irritant.

Hebben meer mensen hier last van?
Ja ik ook sinds de update.
Heb nog nooit over updates geklaagd maar nu is het spel echt raar veranderd.
Ik speel opeens ontzettend veel gelijk en mik veel op de lat/paal.
Kon me ook niet aan de indruk onttrekken dat lags een rol speelden.

Ik weet dat ik hier weer mensen over mij heen krijg, maar zowel kante als aguero draaien niet lekker in mijn serie a team.
Net alsof ze niet mee doen. Hoewel kante nog wel veel energie in de wedstrijd steekt maar mis persoonlijk echt de chemie.
Ondanks dat ik de chem nu wel voor elkaar heb.

Whatever, ik verkoop aguero in elk geval. Heb ik totaal 550k dan. Helaas nog te weinig voor een icon. Misschien ff kijken naar Cancelo.

Insigne nif echt heerlijke speler trouwens, lastpost voor elke defensie

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023

Ik zal nog heel even wachten tot vanavond, er gaan serieuze geruchten dat er vanavond een prime icon sbc komt. Heb zelf geinvesteerd in 83 tm 89 rating spelers

Geduld...ik hoop weer op een repeatable TOTW. dan worden 83 rond de 3000 en 84 rond de 5000
Harribo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:25:
[...]
Mag jij liegen van de kerstman ;)
Fraaank schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:54:
[...]

hahaha, jij typt precies wat ik dacht :)
Harribo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:25:
[...]

Ja ik ook sinds de update.
Ik speel opeens ontzettend veel gelijk en mik veel op de lat/paal.
Kon me ook niet aan de indruk onttrekken dat lags een rol speelden.

Ik weet dat ik hier weer mensen over mij heen krijg, maar zowel kante als aguero draaien niet lekker in mijn serie a team.
Net alsof ze niet mee doen. Hoewel kante nog wel veel energie in de wedstrijd steekt maar mis persoonlijk echt de chemie.
Ondanks dat ik de chem nu wel voor elkaar heb.

Whatever, ik verkoop aguero in elk geval. Heb ik totaal 550k dan. Helaas nog te weinig voor een icon. Misschien ff kijken naar Cancelo.

Insigne nif echt heerlijke speler trouwens, lastpost voor elke defensie
je mist de chemie....ik lig echt in een deuk hier. alsof dat alles bepalend is in FIFA19 :) Als we iets weten van FIFA19 is dat de verschillen tussen spelers geminimaliseerd zijn doordat de input/kunde van de speler belangrijker is. Ik speel met 2 totaal verschillende elftallen en het topteam is iets beter, maar het andere team draait er niet minder om.

Daarnaast als je weet dat je de hele reutemeteut over je heen krijgt, begin er dan gewoon niet over. Dit is geen beklaagtopic, we proberen met elkaar van dit spelletje te genieten en elkaar te helpen waar dat kan.
Fraaank schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:54:
[...]

Over updates heb ik volgens mij nooit geklaagd! Behalve de laatste.
Ik klaag vaak over de ai
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:11:
[...]

je mist de chemie....ik lig echt in een deuk hier. alsof dat alles bepalend is in FIFA19 :) Als we iets weten van FIFA19 is dat de verschillen tussen spelers geminimaliseerd zijn doordat de input/kunde van de speler belangrijker is. Ik speel met 2 totaal verschillende elftallen en het topteam is iets beter, maar het andere team draait er niet minder om.

Daarnaast als je weet dat je de hele reutemeteut over je heen krijgt, begin er dan gewoon niet over. Dit is geen beklaagtopic, we proberen met elkaar van dit spelletje te genieten en elkaar te helpen waar dat kan.
Ik zou niet weten wat anders de reden is? Ik bedoel het zijn beiden toppers.

Nou wordt veel geklaagd hier, dus leer er mee leven. Helft vd tijd ook terecht mi.

Genieten doe ik trouwens ook hoor, beste fifa sinds jaren. Kan me verheugen op de aankomende sbc's

[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 14-12-2018 12:20 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik vind kante echt een heerlijk machientje, stukken fijner dan matuidi :)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Even je geheugen opfrissen @Harribo. Serieus, je klaagt over elke punt en elke komma van dit spel. Je zoekt al-tijd alles bij een ander, de game, je pc, je ps4 of verzin een slechte reden waarom jij de mindere bent. Maar je mist 1 ding: Je zoekt het niet bij jezelf. Ga in een klooster zitten zonder FIFA, zou je goed doen.

Waarom, als je pagina's vol kan klagen over deze game, speel je 'm überhaupt nog? Stop ermee, en ga buiten knikkeren. Vergeet alleen niet, daar kan de wind een rol spelen in je spel.

[ Voor 28% gewijzigd door Jadero op 14-12-2018 12:27 ]

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
zijn jullie nog druk aan het investen? De Price range van carvajal is op gewaardeerd naar 19K, we zullen hem wel weer nodig hebben met een sbc. Nodige op de TL staan.
Ghengis schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:27:
Even je geheugen opfrissen @Harribo. Serieus, je klaagt over elke punt en elke komma van dit spel. Je zoekt al-tijd alles bij een ander, de game, je pc, je ps4 of verzin een slechte reden waarom jij de mindere bent. Maar je mist 1 ding: Je zoekt het niet bij jezelf. Ga in een klooster zitten zonder FIFA, zou je goed doen.

Waarom, als je pagina's vol kan klagen over deze game, speel je 'm überhaupt nog? Stop ermee, en ga buiten knikkeren. Vergeet alleen niet, daar kan de wind een rol spelen in je spel.
Das dus niet waar. Ik maak zelf ook fouten. En klaag wat, maar das tot nu toe niet over updates.
Snap wel dat het glas eerder half leeg dan half vol is bij mij.
Whatever

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 14-12-2018 12:30 ]

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Delano1992 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:26:
[...]

Ik zal nog heel even wachten tot vanavond, er gaan serieuze geruchten dat er vanavond een prime icon sbc komt. Heb zelf geinvesteerd in 83 tm 89 rating spelers
Dat zou mooi zijn!

Hopelijk zakken de prijzen van icons dan ook iets, ik heb 700k te besteden, dacht zelf aan 89 Baggio, iemand ervaring met hem?

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
[...]

hoeveel munten gaat zo'n SBC kosten schatten jullie?

• Jack_Mojo
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:39:
[...]

hoeveel munten gaat zo'n SBC kosten schatten jullie?
Ligt er natuurlijk aan of je Ronaldo kunt picken of Giggs.
Gisteren die halloween busquets geprobeerd. Best een geinige middenvelder met flink wat lengte. Uiteindelijk zonder winst/verlies weer verkocht omdat ik vrees dat hij wel erg in waarde zou dalen als de waardes zouden gaan veranderen. Halloween Fellaini kom ik overigens ook regelmatig tegen bij tegenstanders.

Erg benieuwd wat de prijzen gaan doen met futmas. Als de 83 rated naar 3,5k gaan en de 84 rated spelers naar 4,7k (en de 85+ dezelfde waarde stijging naar verhouding) dan word ik erg gelukkig :)
Daarnaast hoop ik dat mijn 13/14 te duur ingekochte IF Pique's (70k) nog flink gaan stijgen.
Hopelijk krijgen we leuke icon sbc's

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09
Net maar weer even een nieuw team in elkaar geflanst. Niet super speciaal, maar ik wilde heel graag Aguero eens proberen.

Dit is het geworden: https://www.futbin.com//19/squad/2979913

Momenteel heb ik bijna geen coins meer, maar ik zat te denken om hierna IF Bailly te kopen in plaats van de normale kaart. Iemand ervaringen hier mee?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Jack_Mojo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:40:
[...]

Ligt er natuurlijk aan of je Ronaldo kunt picken of Giggs.
Doe maar Butre Prime, met een leuke CB of CM deze maal.
Zit zelf te denken om 88 Mattheus te halen als CM/CAM maar eerst ff kijken wat er vanavond om 19:00 gebeurt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Ghengis schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:27:

Vindt deze reactie iets te agressief .

• ErnstMid

ErnstMid

Die potjes waar je beter bent dan de tegenstander maar die er drie goals inrommelt en jij pist alles tegen paal en lat... Huilen :')

• Jack_Mojo
ErnstMid schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:59:
Die potjes waar je beter bent dan de tegenstander maar die er drie goals inrommelt en jij pist alles tegen paal en lat... Huilen :')
Aguero jekkert hier alles vanaf 30 meter erin. De camera kan zijn vuurpijlen niet bijhouden.

Morgen zal ie wel weer pisballetjes produceren.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:02:
[...]

Aguero jekkert hier alles vanaf 30 meter erin. De camera kan zijn vuurpijlen niet bijhouden.

Morgen zal ie wel weer pisballetjes produceren.
Butre heeft dat ook, van die Ibra schoten die opeens achter in het doel liggen _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

[...]

Dat ga ik ook maar eens doen.
Vraag blijft of je dan ook een icon in moet leveren?

• Jack_Mojo
Bossie schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:11:
[...]

Butre heeft dat ook, van die Ibra schoten die opeens achter in het doel liggen _/-\o_
Ja precies dat. Perfect timed shot, geen finesse, vanaf 20-30 meter zonder verdediger voor je neus is bij mij bijna altijd een doelpunt.

Zie de controllers aan de andere kant van de verbinding al door de kamer vliegen.
btw er is een nieuwe SBC voor FUT champ met als reward een mega pack. Hoogste rating die eruit kwam is maar 80....maar goed het is een goedkope SBC als je al engelse spelers hebt

• buurman3
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:37:
btw er is een nieuwe SBC voor FUT champ met als reward een mega pack. Hoogste rating die eruit kwam is maar 80....maar goed het is een goedkope SBC als je al engelse spelers hebt
er wordt al flink geboden op engelse spelers......dit kost minimaal 15-20k als je niks in je club hebt :(

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:25
Kreeg er verrati uit dus ik klaag niet :) heb gelukkig genoeg spelers in mijn club en soms moet ik er hooguit dan 1 kopen als dit soort dingen komen :)
Prijzen zijn inderdaad nu erg hoog, wacht wel ff. Paar dagen de tijd

• DeeleNL
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:46:
[...]

er wordt al flink geboden op engelse spelers......dit kost minimaal 15-20k als je niks in je club hebt :(
Een goede voor mij gelukkig, de SBC met grotendeels untradeable spelers kunnen voltooien. Had ook 50x Stones op de transferlijst staan, was vanmorgen nog 900, nu gaan ze voor 2000 :+

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:53
Speculaes schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:45:
Welke Serie A verdediger werkt bij jullie het beste? Ik neig naar Chiellini, maar zie best veel negativiteit rondom hem. Een Koulibaly of Manolas zouden betere keuzes zijn.

Heb op dit moment 160k vrij voor een verdediger en nog wat dure kaarten op de transferlist
Bonucci misschien? Is de enige die een beetje fatsoenlijke pass in z'n benen heeft van de serie A verdedigers. Met een Koulibaly ernaast heb je dan een goed duo

• Jack_Mojo
Zo, dit is flink cashen voor mij. Had bijna de pl compleet voor de league sbc, maar kan het nu niet laten om een hele rits te verkopen. Koop ik later wel weer terug voor een prikkie.

Ik verkoop nu binnen 15 minuten een Chalobah voor 4100. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Jack_Mojo op 14-12-2018 15:07 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Ik wil toch een beetje een lans breken voor @Harribo . Het spel is af en toe echt klote. De AI zuigt regelmatig en volgens mij is het vaak scripted as hell. Desalniettemin blijft het een verslavende factor hebben en pak ik het toch ieder keer weer op. Ook al weet ik zelf wel dat ik er geen held in ben. Wat er bij mij echter niet ingaat is dat niemand weleens heeft dat hij super in vorm is, alles met gemak wint, maar dat er op een gegeven moment een wedstrijd komt die je onmogelijk kunt winnen ondanks je topvorm. Dan zit er ineens tussen ieder schot een teen, knie, schouder, paal, lat of weet ik veel wat. Bij sommige wedstrijden weet ik het al na een minuut..Ik zal er verder niet over zeiken, maar ik vind het niet een en al hosanna met Fifa 19. Dat wilde ik even kwijt.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:05:
[...]

Zo, dit is flink cashen voor mij. Had bijna de pl compleet voor de league sbc, maar kan het nu niet laten om een hele rits te verkopen. Koop ik later wel weer terug voor een prikkie.
totdat vanavond de EPL league uitkomt :) Maar goed dit is 2000 per speler, dus dat is flink cashen. Ik had helaas niet zoveel engelse spelers in mijn league.

• Pieterw2
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-05-2021
Prima SBC, inform tarkowski en paar 83 :)

• Jack_Mojo
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:09:
[...]

totdat vanavond de EPL league uitkomt :) Maar goed dit is 2000 per speler, dus dat is flink cashen. Ik had helaas niet zoveel engelse spelers in mijn league.
Haha dat zou wel een stunt zijn. Ach pak zoveel winst nu, heb ik er met liefde voor over. Zelfs non rare keepers gaan voor 3000.
MadMoody schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:09:
Ik wil toch een beetje een lans breken voor @Harribo . Het spel is af en toe echt klote. De AI zuigt regelmatig en volgens mij is het vaak scripted as hell. Desalniettemin blijft het een verslavende factor hebben en pak ik het toch ieder keer weer op. Ook al weet ik zelf wel dat ik er geen held in ben. Wat er bij mij echter niet ingaat is dat niemand weleens heeft dat hij super in vorm is, alles met gemak wint, maar dat er op een gegeven moment een wedstrijd komt die je onmogelijk kunt winnen ondanks je topvorm. Dan zit er ineens tussen ieder schot een teen, knie, schouder, paal, lat of weet ik veel wat. Bij sommige wedstrijden weet ik het al na een minuut..Ik zal er verder niet over zeiken, maar ik vind het niet een en al hosanna met Fifa 19. Dat wilde ik even kwijt.
Als dit zo was, zouden we dan niet allemaal in dezelfde divisie zitten? Tuurlijk zijn er wat van de potjes tussen wat je denkt hoe kan dit nu weer...maar ik denk dat nog steeds 80-90% van de potjes prima op eigen kracht te winnen of te verliezen valt
Jack_Mojo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:12:
[...]

Haha dat zou wel een stunt zijn. Ach pak zoveel winst nu, heb ik er met liefde voor over. Zelfs non rare keepers gaan voor 3000.
Het gaat om een megapack van 35K dus denk dat mensen wel 5 x 5000 willen inzetten....

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09
ErnstMid schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:59:
Dit had ik gisteren in een online FUT draft. Stond in de derde draft wedstrijd 3-0 voor. Hierna veranderde de gameplay totaal, ik kon geen fatsoenlijke bal meer afgeven, passing kwam niet aan, als ik een kans had dan was dit op de paal of lat.

Grappige aan het verhaal is (of juist niet) is dat ik de wedstrijd uiteindelijk met 4-3 verloren heb. Ik geef niet snel een game de schuld, maar het sloeg werkelijk waar helemaal nergens op wat er gebeurde.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01 18:42
Voor de verandering ben ik het eens gedeeltelijk eens Harribo: de game voelt voor mij ook aan als een ander spel sinds laatste update en voor mijn gevoel hebben tegenstanders zich sneller aangepast dan ik getuige ook mijn vrije val in Rivals. Dat is frustrerend maar je kan maar een ding doen om het om te keren; oefenen en beter worden.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Mmmm.... ik doe dus die sbc. Komt daar warempel Courtois uitgewandeld. Ik heb er niets aan in mijn squad, maar is toch weer zo'n 90k... Mijn allereerste packluck sinds fifa17 (toen kreeg ik held Robben).

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Klopt, sinds de laatste patch is de gameplay echt veranderd.
Gelijk ook eventjes me team veranderd:

https://www.easports.com/...ffId=bLmcoGAF79Y:FFA19XBO

Nu doorsparen voor IF Carvajal en IF Stark ( German Maldini )
Ook wil ik nog voor de SiF 87 Werner, iemand hem al geprobeerd?
Speelt trouwens wel erg lekker IF Werner en IF Lewan :D

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-01 13:31
:/ Bij mij branden de premier league spelers ook al een tijdje in mijn club, zit met smart te wachten op de premier league SBC, iemand een idee wanneer deze gaat komen?

• buurman3
Advies gevraagd:

Jordi Alba vervangen voor Marcelo of niet?
Carvajal 84 upgraden naar Carvajal IF?
Pique vervangen door Godin?

• Jack_Mojo
Marmo schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:46:
:/ Bij mij branden de premier league spelers ook al een tijdje in mijn club, zit met smart te wachten op de premier league SBC, iemand een idee wanneer deze gaat komen?
Voorgaande jaren was dat toch pas in februari en maart? Geen garantie maar toch.

• DeeleNL
Bedankt voor de tip! 50x Stones gekocht voor 800/900 een tijdje terug, nu voor 2300/2500 weg :)
Was al bang dat ik fout gegokt had.

• pascal073
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:48:
Advies gevraagd:

Ik persoonlijk op alle 3:

DOEN!

Wat voor team heb je nu?

• buurman3
pascal073 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:49:
[...]

Ik persoonlijk op alle 3:

DOEN!

Wat voor team heb je nu?
rodrigo - costa
coutinho - isco - vazquez
alba - umtiti - casemiro - pique - carvajal
navas

• pascal073
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:50:
[...]

rodrigo - costa
coutinho - isco - vazquez
alba - umtiti - casemiro - pique - carvajal
navas
Misschien voor IF Ben Yedder kijken? destijds Rodrigo omgewisseld voor IF Ben Yedder toen ging er een hele wereld open. Heerlijke speler!

• buurman3
pascal073 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:52:
[...]

Misschien voor IF Ben Yedder kijken? destijds Rodrigo omgewisseld voor IF Ben Yedder toen ging er een hele wereld open. Heerlijke speler!
die 5* weakfoot doet het m zeker? Rodrigo is hier wel veruit topscorer....ook kopsterk bij corners. Yedder is 12cm kleiner.

Waarin merkte je de vooruitgang?

[ Voor 17% gewijzigd door buurman3 op 14-12-2018 15:56 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Oké Reus heeft dus weer een POTM gewonnen, ik hoop maar dat je ofwel zn POTM 88 in kan leveren of zn IF. Anders zit ik met een nutteloze 88 Reus die me toentertijd 300k ofzo gekost heeft. Of ik doe hem niet ;)

• pascal073
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:54:
[...]

die 5* weakfoot doet het m zeker?
Jazeker! ben daarna doorgegaan naar Griezmann.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Joster schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:55:
Oké Reus heeft dus weer een POTM gewonnen, ik hoop maar dat je ofwel zn POTM 88 in kan leveren of zn IF. Anders zit ik met een nutteloze 88 Reus die me toentertijd 300k ofzo gekost heeft. Of ik doe hem niet ;)
je hoeft hem niet in te leveren, maar de sbc is in ieder geval super duur :P

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:15
Duur grapje die Reus. Zodner special card :+ @Joster
stomley schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:01:
[...]

je hoeft hem niet in te leveren, maar de sbc is in ieder geval super duur :P
Die eisen zijn gewoon niet normaal. 4x een squad met een rating van 85 of hoger. Succes allemaal voor iedereen die hem doet, koop wel ik zijn inform!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Vissert schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:02:
Duur grapje die Reus. Zodner special card :+ @Joster
Ja ik ben niet de enige die over de zeik is als ik Twitter een beetje door neem :P
buurman3 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:48:
Advies gevraagd:

Persoonlijke mening:
Nee
Ja maar als je geen coins hebt vervangen met De Marcos IF
Nee (Zijn UCL live kaart is wel de moeite waard met toekomstige upgrades)
totsgs alba boven marcelo. Alba is niet de sterkste, maar wel de snelste en meest wendbare speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik had tot deze WL nog niet met de laatste update gespeeld, maar ik kan er echt niks meer van. Heb nog steeds veel kansen, maar het afwerken lijkt veranderd te zijn. Finesse van buiten de box deed ik nooit veel, maar als ik doorbreek lijkt het afwerken ook veranderd. Meer op de paal geschoten in de laatste paar potjes dan ooit tevoren.

Ook lijkt het alsof ik veel sneller een kaart krijg, waardoor ik daarna niet meer goed kan ingrijpen Moet echt opletten om geen rood te pakken. Beetje vreemd.

Kan ook gewoon zijn dat ik er niet lekker in zit deze WL.

PSN/Steam: Xamsix

• Lorenzoaliandro
Als ik ook even mag zeiken.... Wordt gek van die lui die in eens de keeper gaan besturen als je zelf wil gaan afwerken...

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:36:
totsgs alba boven marcelo. Alba is niet de sterkste, maar wel de snelste en meest wendbare speler.
Neem aan dat jij prime roberto carlos daar hebt staan.... ;) ;)
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:28:
[...]

Neem aan dat jij prime roberto carlos daar hebt staan.... ;) ;)
Had staan.
Klein maandje geleden heel mijn team gekocht, nu langzaam aan een nieuw team aan het terugkopen.

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Messi vanmiddag 950k nu 900. Varane gaat onder de 200k. Crash gaat eraan komen een van deze dagen

• buurman3
Ramos en Suarez kelderen ook

• FidoDido
Laat voorop staan, ik weet squad battles zuigt zo af en toe met wedstrijden, maar deze wedstrijd was echt het top punt, zo erg gescript nog nooit meegemaakt. Speelde op legendary sta 2-0 tot de 60ste minuut niets aan de hand.

Doelpunt 1 kopbal van sterling tussen Sanchez, van Dijk en Fabinho in, ok gebeurt wel is vaker.
Vlak daarna Messi schiet ergens tussen de 30 a 40 meter op Goal die vliegt erin, ok prima ook gewend :P
Daarna krijg ik 2 pentaltys tegen middels een sliding en ik raak de sliding en tackel button totaal niet aan!

Die laatste is toch wel het toppunt van echt scripting, spelers doen dingen die ik totaal niet uitvoer dat kan je gewoon echt niet maken is pure manipulatie, die eerste 2 kan ik prima mee leven maar die penaltys niet.
_/-\o_ Die POTM Reus :9~

wauw..icon SBCs FUTMAS SBC en Martine 86 in een weekly objective :)

• FidoDido
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:05:
Alleen voor Ballack een icon nodig dus die is echt duur om te doen. Vraag me af of Campbell beter is dan Sanchez en van Dijk daar geen icon voor nodig.

En deze BPL spelers voor de futmas persoonlijk geen interesse in Zaha en Torreira, nog maar even wachten :)

• DeeleNL
Begonnen aan mijn 1e WL ooit, resultaat van de eerste 2 wedstrijden:
5-0 winst en 1-5 verlies. De tweede tegenstander was er een die de gehele trick-bijbel uit zijn duimpjes schudde, daar valt totaal niet tegen te verdedigen. Tenminste, met mijn verdedig kwaliteiten niet :+
De eerste had Icons en IF's in zijn team maar bakte er niks van.. daar hoop je toch op :9

Verwijderd

Let the FUTmas begin! Hoop dat iedereen een shitload aan geld binnen haalt💪🏽
Wanneer gaan mijn CL/EL Live kaarten een upgrade krijgen?

• ErnstMid

ErnstMid

bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:05:
Zes potjes met elf MLS spelers :')

• DeeleNL
Ik krijg net 2 penalty's in een wedstrijd bij WL, verdwijnt toch tot 2x toe de richtingspijl als ik van speler wissel.. is dit normaal?
KDB of TOTGS Eriksen als CM/CAM ?

• Jack_Mojo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:16:
Let the FUTmas begin! Hoop dat iedereen een shitload aan geld binnen haalt💪🏽
Mijn club zit propvol met discard spelers. Vanmiddag Engelse pl spelers voor 3500 verkocht.

Net Torreira verkocht voor 8000. Heb fut net vijf minuten aan. Zo ff verder kijken. Zin in de komende weken. _/-\o_
Ik wacht met IF verkopen inderdaad :) als dit zo doorgaat zijn ze goud waard met kerst. Heb net wel Dzeko verkocht voor 11k en Gimenez voor 7k..

• Jack_Mojo
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:10:
Ik wacht met IF verkopen inderdaad :) als dit zo doorgaat zijn ze goud waard met kerst. Heb net wel Dzeko verkocht voor 11k en Gimenez voor 7k..
Ook een mooie is/was Dzeko 86 totgs. Iedere 86 verkoopt rond de 15k en deze special card ook.

Ben echt benieuwd naar aankomende weken.
Zojuist aan de WL begonnen, maar het lijkt wel of de game in slowmotion is gezet.

• Jack_Mojo
Gaan jullie voor die Martinez btw?

Is echt een prima kaart alleen betwijfel ik het om hem te gaan gebruiken. Ook niet echt zin om met een mls team te gaan spelen.

• FidoDido
De live kaarten hebben een upgrade gekregen :P Alonso van 84 naar 86 gegaan en Sanchez naar 87 :)
Alonso upgrade is echt nice :) als die nog verder komt met chelsea
FidoDido schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:28:
De live kaarten hebben een upgrade gekregen :P Alonso van 84 naar 86 gegaan en Sanchez naar 87 :)
Alonso upgrade is echt nice :) als die nog verder komt met chelsea
Pique bij mij ziet er ook al goed uit met 89. Dat gaat ook een goede kaart worden.

• FidoDido
bvbal79 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:33:
[...]

Pique bij mij ziet er ook al goed uit met 89. Dat gaat ook een goede kaart worden.
Moet mijn opmerking over torreira terugtrekken, heb hem net gedaan de sbc zat op futbin naar de stats te kijken die zijn echt goed vooral met anker erop :)

De markt is wel ophol geslagen gebeurt nu zoveel tegelijk het is even niet te volgen :P

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 19:14
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 17:05:
Als ik ook even mag zeiken.... Wordt gek van die lui die in eens de keeper gaan besturen als je zelf wil gaan afwerken...
Dat is toch juist gewoon een skill? Volgens mij vergt dit meer skill dan het niet doen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
83-84 rated zakken wel wat in vergelijking met vanmiddag... Nu de vraag of ik nog wat zal in slaan ja of nee 🤣 benieuwd of er nog een gegarandeerde totw sbc komt.. zin om me handel te verpatsen..
Razz89 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 20:55:
83-84 rated zakken wel wat in vergelijking met vanmiddag... Nu de vraag of ik nog wat zal in slaan ja of nee 🤣 benieuwd of er nog een gegarandeerde totw sbc komt.. zin om me handel te verpatsen..
83 Bruno Fernandes ingekocht voor 800 coins. Maar out of packs nu en blijkbaar een demand...verkocht voor 4k.
Futmas Gomez en Torreira gehaald (beide tzt voor op de bank). Ben benieuwd hoe ze ingame spelen. Welke chem kaart zouden jullie Torreira geven als cdm?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Had een paar strootmannetjes voor 1400 gekocht gingen net een aantal voor 2900 weg... Had gisteren nog wat IF 's gehaald hoop dat die dalijk ook weer nodig zijn voor zo'n totw sbc

Burp

Ik had wat 83-85s ingekocht maar ik zie nog geen vette winsten. Mmm
DeeleNL schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:35:
Ik krijg net 2 penalty's in een wedstrijd bij WL, verdwijnt toch tot 2x toe de richtingspijl als ik van speler wissel.. is dit normaal?
Volgens mij hoor je die pijl helemaal niet te krijgen in de WL.

• FidoDido
Bean77 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:10:
Futmas Gomez en Torreira gehaald (beide tzt voor op de bank). Ben benieuwd hoe ze ingame spelen. Welke chem kaart zouden jullie Torreira geven als cdm?
Anker dan boost je zijn fysiek dan is het echt een top cdm voor die prijs :) check maar op futbin leek mij de beste kaart

• Jack_Mojo
Bean77 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:10:
Vind hem echt te klein. Springen ook erg laag. Ben bang dat, mits je ermee gaat spelen, je heel wat wedstrijden gaat verliezen door hem. Maar goed, voor die 25k kan het ook niet heel veel kwaad.

Om terug te komen op je vraag: zou sowieso zijn kracht boosten. Passen, dribbelen en snelheid zit goed voor een cm/cdm. Verder valt er niet veel te halen met zn afmaken 56 en springen 54.

• DeeleNL
Fraaank schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 21:17:
[...]

Volgens mij hoor je die pijl helemaal niet te krijgen in de WL.
Kan goed, maar ik kreeg hem toch echt te zien. Tot het moment ik voor een andere speler koos.

Tot nu toe 8 potjes in de WL en loop 1:1.. Benieuwd wat morgen en zondag mij gaan brengen :*)
Helaas wel veel tegenstanders die blijkbaar alleen maar met schoten vanaf minstens 20m kunnen scoren |:(

[ Voor 12% gewijzigd door DeeleNL op 14-12-2018 21:32 ]

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 08:46
Phoaa, hier met Alonso EL Live en Fabinho UCL Live wel dikke upgrades. Alonso 86 maakt hem wel meteen die 100K waard. Fabinho met zijn 87 rating maakt hem nu ook een mooie complete CDM.

Zit te twijfelen om Zaha te doen, hij is altijd wel een leuke speler geweest en zijn Futmas kaartje is eigenlijk alleen al leuk voor de heb. Iemand al ervaring met hem en mij kan vertellen of die het waard is?

[ Voor 6% gewijzigd door GAITii op 14-12-2018 21:34 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Vanavond lekker wat winst gepakt. Sommige 83's gingen opeens voor 3600 en sommige 84 gingen weg voor 6800. Waarschijnlijk wat luie kopers. Iedereen ging natuurlijk tegelijk aanbieden, later in de maand worden ze wel schaarser hoe vaker er leuke icons of futmass sbcs komen.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Ik heb ook maar eens een Icon gehaald. Door de nieuwe SBC was Ballack 89 in prijs gedaald en die hield ik toch al een tijdje in de gaten. Zijn 1e balcontact was gelijk een wereldgoal, ben benieuwd!

Verwijderd

Waaaaaaaaaaarom is een lage steekpass ALTIJD tegen een verdediger aan?!?!!??!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Zelfs met 43455040303 meter tussen de enige twee verdedigers.

• Jack_Mojo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 23:00:
Waaaaaaaaaaarom is een lage steekpass ALTIJD tegen een verdediger aan?!?!!??!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Zelfs met 43455040303 meter tussen de enige twee verdedigers.
Zit er wat zand tussen je toetsen?
Pagina: 1 ... 89 ... 200 Laatste