Haha oeps staat gewoon in beeld natuurlijk
IF Blind op 7 Chem?Ghengis schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:21:
Ik heb een tweede team gemaakt met spelers die ik leuk vindt zonder stil te staan bij de meest ideale spelers etc. Op de bank zit nog Vormer en Promes. Bij voorkeur zou ik Strootman upgraden, maar voor wie? Tips?
[Afbeelding]
Of starten in een 532 formatie en ingame veranderen in 41212 waarbij je Blind op de CDM positie zet.
Heeft lala een goede kans op een tif te krijgen? Dan Sell ik nu zijn sif nog voor winst. Die zal wel kelderen als er daadwerkelijke een nieuwe if aan komt?
Heeft er iemand hier ervaring met de normale kaart van Aguero en de IF Jesus?
Welke is beter en waarom?
Zelf proberen, komt uiteindelijk op persoonlijke voorkeur aan.sensately schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:04:
Heeft er iemand hier ervaring met de normale kaart van Aguero en de IF Jesus?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
En zo gaat mijn packluck verder. zowel Piqué (87) als Marcelo (88) uit mijn wekelijkse 15k pack.
Een kleine pleister op de WL wond van dit weekend 😂
Djeees, ik had een 83 speler en de rest was allemaal 79 of lagerSH-FR schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:19:
En zo gaat mijn packluck verder. zowel Piqué (87) als Marcelo (88) uit mijn wekelijkse 15k pack.
Ik speel standaard met een NL team.ErnstMid schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:38:
[...]
Haha oeps staat gewoon in beeld natuurlijkmaar zou ik v dijk halen zodra t kan en dan een cb op cdm zetten... Niet echt ideaal,andere optie is natuurlijk een andere opstelling
Dit is de mijne:
https://www.futbin.com/19/squad/3345477
Komende investeringen zijn een van dijk en ik wil Dost vervangen voor Van Nistelrooy 90
Matuidi lijkt een redelijke kaart. Mensen die die sbc hebben gedaan of nog gaan doen?
https://www.reddit.com/r/...r_reviews_futmas_matuidi/theman36 schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:25:
Matuidi lijkt een redelijke kaart. Mensen die die sbc hebben gedaan of nog gaan doen?
Misschien helpt het, maar klinkt meer als een verkoopbabbel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als ik dat moet geloven is Matuidi de beste deal van Ffia 19Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:35:
[...]
https://www.reddit.com/r/...r_reviews_futmas_matuidi/
Misschien helpt het, maar klinkt meer als een verkoopbabbel
Ik vind hem persoonlijk vergelijkbaar met Kante als CDM als ik hem tegenkom, is simpelweg altijd overal op het middenveld.theman36 schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:38:
[...]
Als ik dat moet geloven is Matuidi de beste deal van Ffia 19
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik speel met rivals in division 5, maar ik kan wel een divisie hoger op. Nu is er alleen een probleem en dat is EA! Ik heb nu net voor de 4e x gehad dat ik nog 1 of 2 overwinningen nodig heb om te promoveren en opeens gaat fifa verschrikkelijk raar doen. Mijn spelers kunnen de bal zelfs niet van 5 meter afstand naar elkaar passen, elke aanname is slecht en zelfs bij 100% kansen krijgen spelers het nog voor elkaar om de verkeerd te raken dat de bal recht in de handen van de keeper komt. Kortom, telkens als ik bijna kan promoveren beginnen mijn spelers raar te doen en verlies ik 3 a 4 keer op rij. Hierna doet het spel weer normaal en kan ik weer normaal spelen.
Mag je niet promoveren van EA? Hebben meer mensen hier last van?? Ik vraag het nu hier, want het begint me echt op te vallen
Mag je niet promoveren van EA? Hebben meer mensen hier last van?? Ik vraag het nu hier, want het begint me echt op te vallen
Kan ook zijn dat je zelf wat anders gaat spelen juist omdat die promotie zo dichtbij is...Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:48:
Ik speel met rivals in division 5, maar ik kan wel een divisie hoger op. Nu is er alleen een probleem en dat is EA! Ik heb nu net voor de 4e x gehad dat ik nog 1 of 2 overwinningen nodig heb om te promoveren en opeens gaat fifa verschrikkelijk raar doen. Mijn spelers kunnen de bal zelfs niet van 5 meter afstand naar elkaar passen, elke aanname is slecht en zelfs bij 100% kansen krijgen spelers het nog voor elkaar om de verkeerd te raken dat de bal recht in de handen van de keeper komt. Kortom, telkens als ik bijna kan promoveren beginnen mijn spelers raar te doen en verlies ik 3 a 4 keer op rij. Hierna doet het spel weer normaal en kan ik weer normaal spelen.
Verwijderd
Nee, ik speel gewoon hetzelfde als anders. Ik merk gewoon dat mijn spelers anders doen. Ze reageren trager en zijn op alle gebieden trager. Zoals ik al zei komen passjes niet aan, zelfs de simpele niet. Spelers nemen veel ballen verkeerd aan waardoor de bal direct weer bij de tegenstander is en geen enkele kans gaat er meer in.ErnstMid schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:50:
[...]
Kan ook zijn dat je zelf wat anders gaat spelen juist omdat die promotie zo dichtbij is...
Het spel voelt gewoon helemaal anders, veel trager en spelers doen aparte dingen.
Iedereen heeft dat wel eens. Het kan zijn dat je 'uit' speelt. Of dat de tegenstander gewoon beter druk zet. Vergeet niet dat je ongeveer hetzelfde niveau hebt als de tegenstander, waardoor je vaak op domme foutjes verliest. Een corner of binnenkant paal ofzo.
Grappig hoe het hier altijd aan de game ligt en nooit aan de speler zelf wanneer er verloren wordt.
Komt elke winst dan ook niet door skill, maar omdat de tegenstander constant door EA werd benadeeld of dan ineens niet ?
Komt elke winst dan ook niet door skill, maar omdat de tegenstander constant door EA werd benadeeld of dan ineens niet ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wat zijn de meningen over POTM Sterling, momenteel 255k en 210k terug aan voornamelijk player packs.
Ik denk zelf dat het een interessente gok is momenteel, Sterling zelf is een leuke sub als bonus
edit; iets van 100k terug en een groot aantal discards voor de tradepile
Ik denk zelf dat het een interessente gok is momenteel, Sterling zelf is een leuke sub als bonus
edit; iets van 100k terug en een groot aantal discards voor de tradepile
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 24-12-2018 14:35 ]
Dan praat je over Matuidi in het algemeen?Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:45:
[...]
Ik vind hem persoonlijk vergelijkbaar met Kante als CDM als ik hem tegenkom, is simpelweg altijd overal op het middenveld.
Tot nu lijkt de futmas een stuk beter te zijn dan de andere 2 versies nl
Zo... voorlopig was dit de laatste WL voor mij. Manmanman wat bezorgt dat mij een hoop frustratie zeg.
Voor een "casual gamer" zoals ik, is het simpelweg niet te doen. Kom voornamelijk tegen 86+ rated team en kom er amper nog doorheen.
Uiteindelijk 9 wins uit 26 potjes. Had voor zilver 1 kunnen proberen te gaan door te proberen nog 2 wins te bereiken uit 4 wedstrijden, maar de frustratie droop er bij mij van af.
5* skill spelers die rondom mijn zestien meter de mooiste dingen laten zien die je zelfs bij zaalvoetbal niet tegen komt... jaja super realistisch...
Ik ga me voorlopig focussen op squad battles en division rivals.
Bij division rivals (nu divisie 5) heb ik er echt lol in. Win soms, verlies soms, maar 90% zijn het gewoon leuke potjes en kan het alle kanten op. Dan verlies ik met het gevoel; mooie pot, leuke tegenstander, heb mijn best gedaan maar hij was iets beter.
Bij WL ga ik 3-0 achter met de rust, 20 schoten op doel en geen goal of ik ben uberhaupt compleet kansloos. Loop alleen maar achter de bal en tegenstanders aan....
Ik pleit toch voor dat ze WL opsplitsen in de samenvoeging van verschillende divisies.
Hogere Divisie = hogere WL = hogere beloning
Voor een "casual gamer" zoals ik, is het simpelweg niet te doen. Kom voornamelijk tegen 86+ rated team en kom er amper nog doorheen.
Uiteindelijk 9 wins uit 26 potjes. Had voor zilver 1 kunnen proberen te gaan door te proberen nog 2 wins te bereiken uit 4 wedstrijden, maar de frustratie droop er bij mij van af.
5* skill spelers die rondom mijn zestien meter de mooiste dingen laten zien die je zelfs bij zaalvoetbal niet tegen komt... jaja super realistisch...
Ik ga me voorlopig focussen op squad battles en division rivals.
Bij division rivals (nu divisie 5) heb ik er echt lol in. Win soms, verlies soms, maar 90% zijn het gewoon leuke potjes en kan het alle kanten op. Dan verlies ik met het gevoel; mooie pot, leuke tegenstander, heb mijn best gedaan maar hij was iets beter.
Bij WL ga ik 3-0 achter met de rust, 20 schoten op doel en geen goal of ik ben uberhaupt compleet kansloos. Loop alleen maar achter de bal en tegenstanders aan....
Ik pleit toch voor dat ze WL opsplitsen in de samenvoeging van verschillende divisies.
wijze woorden
Algemeen, maar de upgrades voor 85+ kaarten zijn relatief klein.Harribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:46:
[...]
Dan praat je over Matuidi in het algemeen?
Tot nu lijkt de futmas een stuk beter te zijn dan de andere 2 versies nl
Matuidi gaat van 2230 naar 2284 stats oftewel 2,4%
Ja stats upgrade lijkt minimaal maar de likes en reviews zeggen dat het een must have isBossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:15:
[...]
Algemeen, maar de upgrades voor 85+ kaarten zijn relatief klein.
Matuidi gaat van 2230 naar 2284 stats oftewel 2,4%
Moeilijk moeilijk
Kan nog twijfelen tot 19 uur
Ik zou twijfelen tot 18:59Harribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:21:
[...]
Ja stats upgrade lijkt minimaal maar de likes en reviews zeggen dat het een must have is
Moeilijk moeilijk
Ik heb hem gewoon gehaald, maar ik had al 2 untradeable 86's, 1 goedkope 86 ooit gekocht en een untradeable scream kaart die ik nooit gebruikte.Harribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:21:
[...]
Ja stats upgrade lijkt minimaal maar de likes en reviews zeggen dat het een must have is
Moeilijk moeilijk
Ik niet, tenzij ze het deleten en samenvoegen met RivalsValandil schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:59:
En...?Joster schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:22:
[...]
Ik heb hem gewoon gehaald, maar ik had al 2 untradeable 86's, 1 goedkope 86 ooit gekocht en een untradeable scream kaart die ik nooit gebruikte.
Speelt ie top?
Edit: heb Shearer 89 gekocht dus coins op.. Weg twijfel
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 24-12-2018 14:42 ]
Komen er ook kaarten van het Breakthrough Team van de CL? En wanneer komen die?
I like how you keep the mouse running...
Geen idee haha, heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld.Harribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:39:
[...]
En...?
Speelt ie top?
Ook Matuidi gehaald en hiervoor Scream Koke en 2x Untradable TOTW speler opgegeven (om de kosten laag te houden). Strong link met Ronaldo en dat ik hem niet snel in TOTW zie komen, heeft voor mij de doorslag gegeven. Hopelijk bevalt hij
wat voor team?El Profesor schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:44:
Komen er ook kaarten van het Breakthrough Team van de CL? En wanneer komen die?
Zou me niet verbazen als dit meegenomen, CL is een enorm dingetje deze Fifa.
Zou mij niet verbazen als dit nieuw opgezet is speciaal voor de samenwerking met EA. *edit, ik zag dat er 2017 ook al een breakthrough team was.Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:23:
[...]
Zou me niet verbazen als dit meegenomen, CL is een enorm dingetje deze Fifa.
[ Voor 9% gewijzigd door El Profesor op 24-12-2018 16:20 ]
I like how you keep the mouse running...
Terwijl Shearer 91 amper duurder is en stukke beter...Harribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 14:39:
[...]
En...?
Speelt ie top?
Snelheid is niet allesHarribo schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:18:
Is trager ook
Niet alles maar wel wat ik zocht.
De prime bleef ook te duur op de pc
De prime bleef ook te duur op de pc
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 24-12-2018 16:52 ]
Werkt die loyalty glitch nog door 10x tegen het totw te spelen en gelijk te leaven na de aftrap?
yuptheman36 schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:55:
Werkt die loyalty glitch nog door 10x tegen het totw te spelen en gelijk te leaven na de aftrap?
4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput
Nog beter als je je netwerk uit gooit en daarna weer aanzet, krijg je geen loss en je hoeft Fifa niet uit.theman36 schreef op maandag 24 december 2018 @ 16:55:
Crap, ik heb nu echt iets van 50 losses die onnodig zijnJoster schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:52:
[...]
Nog beter als je je netwerk uit gooit en daarna weer aanzet, krijg je geen loss en je hoeft Fifa niet uit.
Verwijderd
Mijn hoogste was Izquirdo 77 🙉 en de hoogste uit al die wekelijkse packs dit jaar is 84 Sule 😓Joster schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:20:
[...]
Djeees, ik had een 83 speler en de rest was allemaal 79 of lager
Futmas:
- Boateng 88
- Subasic 85
- De Bruyne 93
en Raul SBC
- Boateng 88
- Subasic 85
- De Bruyne 93
en Raul SBC
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 24-12-2018 19:02 ]
Die requirements van de bruijne zijn echt belachelijk zeg, 88 rated en 5 totw/otw spelers die kost 500k gok ikBossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:00:
Futmas:
- Boateng 88
- Subasic 85
- De Bruyne 93
en Raul SBC
Ik ga mij high rated maar mooi verkopen voor winst dan
[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 24-12-2018 19:12 ]
koop ik vandaag RTTF Saurez...brengen ze Raul
mag toch wel voor zo'n kaart?FidoDido schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:10:
[...]
Die requirements van de bruijne zijn echt belachelijk zeg, 88 rated en 5 totw/otw spelers die kost 500k gok ik
Ik ga mij high rated maar mooi verkopen voor winst dan
Goedkoper dan Prima Rui Costa, niets mis mee
Voor futmas zou een leuk gebaar door het schappelijk te maken voor meerdere mensen keer leuk zijn, maar ja het is EA. Ik kan hem doen daar niet van.
Je hebt een bijna gratis 85 doelmanFidoDido schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:16:
[...]
Voor futmas zou een leuk gebaar door het schappelijk te maken voor meerdere mensen keer leuk zijn, maar ja het is EA. Ik kan hem doen daar niet van.
Net te vroeg mijn if pique's verkocht
Ach we schrijven het op ons lijstje met aandachtspunten voor fifa 19
Ach we schrijven het op ons lijstje met aandachtspunten voor fifa 19
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
86 Sommer was een koopje !bvbal79 schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:35:
weer verkeerd gehandeld...had een paar van die IF 86 moeten kopen deze week...ze gaan nu over de kop en richting 60-70k
Raul te duur, de Bruyne te slecht. Ik verkoop mijn investeringen en pak mijn winst.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Raul was prima geweest zonder de 88 squad oftwel hetzelfde als Rivaldo.Bean77 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:03:
Raul te duur, de Bruyne te slecht. Ik verkoop mijn investeringen en pak mijn winst.
Mwoah vind ik niet, je kan nooit iedereen tevreden houden. Het is toch ook helemaal niet erg dat je niet alles en iedereen kan halen?FidoDido schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:16:
[...]
Typisch Fifa, 3x doorgebroken met Hazard/Auba maar een verdediger komt terugrennen om vervolgens vanachter met een sliding neer te halen.
3x geel ..
3x geel ..
Wanneer waren die Futmas SBC vorig jaar nu, op kerstavond of pas de volgende dag?
KdB te slecht ja? Hmm ik ben hem echt zwaar aan het overwegen. Denk niet dat ik ooit een 93 speler ga packen en 500k is eigenlijk een koopje voor zo'n hoge rating. Reus 90 ging voor 900k+..Bean77 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:03:
Zijn prime is toch ook boven de 2M? Ik zou het wat gevonden hebben als hij zo cheap was...had ik gelijk mijn RTTF Saurez met verlies verkochtBossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:09:
[...]
Raul was prima geweest zonder de 88 squad oftwel hetzelfde als Rivaldo.
iddbvbal79 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:25:
[...]
Zijn prime is toch ook boven de 2M? Ik zou het wat gevonden hebben als hij zo cheap was...had ik gelijk mijn RTTF Saurez met verlies verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 24-12-2018 20:30 ]
En twee weken later zou iedereen hier klagen dat iedereen met dezelfde spelers speelt omdat Futmas de Bruyne zo goedkoop was... Net als bij de TOTS spelers vorig jaar, die kreeg je ook bijna gratis bij een SBC. Daarna speelde iedereen met complete TOTS teams, dat was ook weer niet leuk.FidoDido schreef op maandag 24 december 2018 @ 19:16:
[...]
KDB NIF was normaal 300-350k en is door deze kaart ook naar 270k gegaan, pak die als je hem graag wilt.sjakieman schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:32:
[...]
En twee weken later zou iedereen hier klagen dat iedereen met dezelfde spelers speelt omdat Futmas de Bruyne zo goedkoop was... Net als bij de TOTS spelers vorig jaar, die kreeg je ook bijna gratis bij een SBC. Daarna speelde iedereen met complete TOTS teams, dat was ook weer niet leuk.
De beste kaart van de BPL voor 500-550k is natuurlijk een koopje.
Ik vind het alleen wel veel om m'n halve stack (als ik Boateng gedaan heb) voor door de plee te spoelen terwijl ik niet eens super fan van hem ben hehe.Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:40:
[...]
KDB NIF was normaal 300-350k en is door deze kaart ook naar 270k gegaan, pak die als je hem graag wilt.
De beste kaart van de BPL voor 500-550k is natuurlijk een koopje.
ik heb rttf Pulisic gepacked. Is het verstandig om die nog ff vast te houden, iig tot ie uit packs is? verwachten jullie dat ie stijgt?
nb. ik ga m niet tot februari vasthouden dat ook weer niet
nb. ik ga m niet tot februari vasthouden dat ook weer niet
Precies.Bossie schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:09:
[...]
Raul was prima geweest zonder de 88 squad oftwel hetzelfde als Rivaldo.
Ik heb hem vergeleken met mijn reus 88 (zou die als vervanger voor zijn), maar ik vind De Bruyne niet beter.Joster schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:24:
[...]
KdB te slecht ja? Hmm ik ben hem echt zwaar aan het overwegen. Denk niet dat ik ooit een 93 speler ga packen en 500k is eigenlijk een koopje voor zo'n hoge rating. Reus 90 ging voor 900k+..
Ik zou niet de coins aan hem uitgeven persoonlijk. Het is geen 'end game' kaart.
Kom op jongens, de kaarten zijn toch prima value? Raul is 2M en je krijgt er ook nog aardig wat packs voor in return. Rivaldo was 1M, zou echt van de zotte zijn als hij die prijs ook zou krijgen. En de stats van Raul zijn echt wel goed...
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 24-12-2018 21:00 ]
Heb laatst Ballack 89 gehaald, iets minder dan de prime maar wel wat meer stamina. Eventueel kan ik later nog de SBC doen en de 89 versie weer verkopen.
Maar ik heb dus ook nog 1,1 miljoen over en ik twijfel wat ik daar mee wil doen. Mijn 1e idee was wachten op TOTY en opnieuw Modric te halen net als vorig jaar. Past perfect in mijn team en als ik nog even door spaar dan zou dat moeten lukken. Aan de andere kant twijfel ik om een icon-spits te halen. Ik krijg bijna elke wedstrijd meer kansen maar scoren is niet mijn sterkste punt. Nu zag ik hier al goede verhalen over Butragueño, Larsson en ook de LW versie van Stoichkov zou goed in mijn team passen. Maar scoren deze echt veel makkelijker dan Bale, Suarez en Ben Yedder IF enz? Of heb je er pas meer aan als je het timed finishing/finesse shots goed beheerst?
Maar ik heb dus ook nog 1,1 miljoen over en ik twijfel wat ik daar mee wil doen. Mijn 1e idee was wachten op TOTY en opnieuw Modric te halen net als vorig jaar. Past perfect in mijn team en als ik nog even door spaar dan zou dat moeten lukken. Aan de andere kant twijfel ik om een icon-spits te halen. Ik krijg bijna elke wedstrijd meer kansen maar scoren is niet mijn sterkste punt. Nu zag ik hier al goede verhalen over Butragueño, Larsson en ook de LW versie van Stoichkov zou goed in mijn team passen. Maar scoren deze echt veel makkelijker dan Bale, Suarez en Ben Yedder IF enz? Of heb je er pas meer aan als je het timed finishing/finesse shots goed beheerst?
Reus 88 heb ik ook in mijn eerste team en die vind ik fantastisch. Had hem graag een upgrade gegeven als ik z'n FPOTM had kunnen inleveren. Z'n agility en balance zijn sowieso een stuk hoger en hij is een stuk sneller. KdB zou dan overigens in mijn "tweede" team komen ipv Gundogan:Bean77 schreef op maandag 24 december 2018 @ 20:52:
[...]
Ik heb hem vergeleken met mijn reus 88 (zou die als vervanger voor zijn), maar ik vind De Bruyne niet beter.
Ik zou niet de coins aan hem uitgeven persoonlijk. Het is geen 'end game' kaart.
https://www.futbin.com/19/squad/3123950
Kroos en Depay vallen dan in voor Tolisso en Augustin. Silva heb ik niet meer gedaan vandaag. Maar goed, ik vind deze smalle formatie (en 41212-2 ook niet) nog niet echt prettig lopen, dus weet nog niet wat ik met dit team aan moet.
Icons heb ik dit jaar niet zoveel mee, wellicht zou ik RvN z'n prime sbc wel willen doen ofzo. Vorig jaar met zoveel gespeeld (en nu over op pack / sbc only methode) waardoor ik er niet zoveel mee heb ofzo..
Maar afijn, m'n halve stack kwijt aan KdB die niet top is en waar ik geen fan van ben ofzo, ik denk het niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Joster op 24-12-2018 21:07 ]
Ik heb de matuidi futmas kaart gehaald. Welke chem zouden jullie er op zetten voor cdm met een 4231 systeem. Hij of de andere cdm sluit soms aan voorin, maar heeft voornamelijk verdedigende taken. Ik twijfel tussen power house, engine of backbone.
Ligt dicht bij elkaar, maar ik zou voor backbone gaan.DeBers schreef op maandag 24 december 2018 @ 21:11:
Ik heb de matuidi futmas kaart gehaald. Welke chem zouden jullie er op zetten voor cdm met een 4231 systeem. Hij of de andere cdm sluit soms aan voorin, maar heeft voornamelijk verdedigende taken. Ik twijfel tussen power house, engine of backbone.
Heeft er hier iemand ervaring met prime Overmars?
If ben yedder maar eens aangeschaft. Eens proberen in een 4222 met griezman en Depay voorop. Daarachter ben yedder en fekir. Ben benieuwd!
Ik pack zojuist de rttf kaart van ben yedder. Past perfect in mijn team naast griezman informAmbianz schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:14:
If ben yedder maar eens aangeschaft. Eens proberen in een 4222 met griezman en Depay voorop. Daarachter ben yedder en fekir. Ben benieuwd!
Baas boven baas zullen we maar zeggen haha.Korkss schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:18:
[...]
Ik pack zojuist de rttf kaart van ben yedder. Past perfect in mijn team naast griezman inform
Heb nog geen wedstrijden gespeeld met zowel ben yedder als griezman. Hopelijk een goede aanvulling op Depay League sbc.
Ik keek ook en dacht eerst wtf wie is dit? Toen ik het zag was ik heel blij.Ambianz schreef op maandag 24 december 2018 @ 23:22:
[...]
Baas boven baas zullen we maar zeggen haha.
Heb nog geen wedstrijden gespeeld met zowel ben yedder als griezman. Hopelijk een goede aanvulling op Depay League sbc.
Heb nu ook een berenteam mag ik wel zeggen. En mooie is, helemaal naartoe gehandeld
Courtois
Lala 84 if - varane - hernandez if - marcelo
Matuidi futmas
Mbappe if - bergkamp prime - neymar if
Griezman if - ben yedder rttf
[ Voor 13% gewijzigd door Korkss op 24-12-2018 23:31 ]
Pfff..typisch weer. Jumbo rare player pack bij elkaar geswapd. Is de hoogste rating 82...
Lol swap beetje bijgehouden, megapack, icon laudrup🤣🤣
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wanneer begint futmas? Want de afgelopen dagen kost het me alleen maar ipv dat je nou eens echt wat krijgt van EA. Stel je voor dat de kerstman cadeaus komt langsbrengen maar wel je halve huis leeg haalt.
Oh was het niet duidelijk dat het Futmas voor EA wasMarmo schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:43:
Wanneer begint futmas? Want de afgelopen dagen kost het me alleen maar ipv dat je nou eens echt wat krijgt van EA. Stel je voor dat de kerstman cadeaus komt langsbrengen maar wel je halve huis leeg haalt.
Was het ook niet altijd een promo met daily login gifts?chengbondkwok schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 09:53:
[...]
Oh was het niet duidelijk dat het Futmas voor EA was
Ja 5XP voor het opstartenBossie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:50:
[...]
Was het ook niet altijd een promo met daily login gifts?
Met FUT16/17 kreeg je zelfs gratis packs.Bossie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:50:
[...]
Kan inmiddels wel zeggen dat Prime Shearer een absoluut beest is. 10 wedstrijden Rivals divisie 3, 13 goals en 1 assist.
Die man scoort altijd, ongeacht de situatie.
yep, maar kan niets buiten de box toch?Shreddaaa schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 11:35:
Kan inmiddels wel zeggen dat Prime Shearer een absoluut beest is. 10 wedstrijden Rivals divisie 3, 13 goals en 1 assist.
Ik heb 1.5 mil voor de flanken maar kom al gauw op neymar if en mbappe if.. hebben jullie voor dit budget aanraders voor die posities? Speel voornamelijk met bpl squad. Iedergeval hybrid.. totaal 3mill.
Zou je dan Fabinho normal of Alli normal in de spits zetten in een 352? Zodat mbappe in de spits gaat. Of zou je die lekker op rechtshalf laten met Arnautovic/Auba spits want die kunnen koppen en die voorzet van Mbappe is vaak erg goed... dillema'ssjakieman schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:26:
[...]
Moeilijk te zeggen, wat wil je precies? Je zou wel Mbappe in je basis kunnen zetten met het driehoekje Mbappe, Kimpembe, Rabiot bijvoorbeeld. Als je nog speciale wensen hebt dan kan ik wel meedenken.
Heeft iemand suggesties voor het middelveld.
Dit is mijn in game team.
https://www.futbin.com//19/squad/2833934
Ik heb ongeveer 800K.
Zit zelf aan een icon te denken als vervanging voor Casemiro. Maar weet nog niet welke.
Ook de rol van Pogba zit ik mee. Hij is niet slecht maar.... het is geen game changer voor mij.
Wellicht een formatie aanpassing???
grt,
Ronald
Ik heb ongeveer 800K.
Zit zelf aan een icon te denken als vervanging voor Casemiro. Maar weet nog niet welke.
Ook de rol van Pogba zit ik mee. Hij is niet slecht maar.... het is geen game changer voor mij.
grt,
Ronald
[ Voor 3% gewijzigd door ronaldbaggio op 25-12-2018 12:11 ]
Klopt, net als bij de launch van nieuwe FUT.Bossie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:50:
[...]
Vrij karig nu ja.
Joeg bij mij gisteren 2 vrije trappen vanaf een meter of 30 keihard de kruising in, en in 2 matches 2 finesse goals vanaf een meter of 25.
Ik heb een Hummels untradeble, is die slechter/beter dan Boateng? Zit te twijfelen om Hummels in te ruilen voor Boateng. Alleen nooit gespeeld met Boateng.
Hummels valt bij mij nooit op, zowel positief als negatief. Vandaar de twijfel.
Hummels valt bij mij nooit op, zowel positief als negatief. Vandaar de twijfel.
Lastig, aangezien je bijvoorbeeld het liefst high/high CMs heb in deze formatie.ronaldbaggio schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:11:
Heeft iemand suggesties voor het middelveld.
Ik heb ongeveer 800K.
grt,
Ronald
Poggy is erg goed maar zou op andere plekken misschien meer toevoegen en door je hybrid zal het lastig zijn spelers in te voegen. Spelers die je goedkoop zou kunnen testen voor deze posities zijn bijvoorbeeld Fred, Rabiot, Paulinho.
Misschien kun je ook Casemiro en Kante switchen zodat je een grotere CDM hebt en Kante koning interceptions op het middenveld kan met engine/artist.
Volgens mij kregen we vorig jaar zelfs 2 grote packs met spelers dat is volgens mij rond oud en nieuwdutchgio schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:11:
[...]
Klopt, net als bij de launch van nieuwe FUT.
Vrij karig nu ja.
Daily gifts ook altjjd rond kerst....
Ach ja het blijft geen feest
Ik had die advanced sbcs gedaan gisteren 5 packs kon ik openen hoogste speler was gundogan dan weet je het wel....echt veel troep gehad dit jaar...
Burp
Ik beperkte me altijd tot een competitie gebonden team, maar ik wilde wel eens gaan mengen. Is dit een goed team? https://www.futbin.com/19/squad/3381309
Ik kom niet bepaald om in de coins, dus relatief goedkope andere suggesties (zo'n 100k?) zijn van harte welkom.
Ik kom niet bepaald om in de coins, dus relatief goedkope andere suggesties (zo'n 100k?) zijn van harte welkom.
Je middenveld is erg zwak qua uithoudingsvermogen. Hier zou ik naar kijken.Soccer98 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:39:
Ik beperkte me altijd tot een competitie gebonden team, maar ik wilde wel eens gaan mengen. Is dit een goed team? https://www.futbin.com/19/squad/3381309
Hier Baumann 83bvbal79 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 01:03:
Pfff..typisch weer. Jumbo rare player pack bij elkaar geswapd. Is de hoogste rating 82...
https://www.futbin.com/19/squad/3383764
Dit maar gemaakt.. hopelijk loopt het wat beter. Mijn serie A team is wat goedkoper maar lijk ik toch makkelijker mee te winnen
Dit maar gemaakt.. hopelijk loopt het wat beter. Mijn serie A team is wat goedkoper maar lijk ik toch makkelijker mee te winnen
Auba - SonBeavbusi schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:06:
[...]
Zou je dan Fabinho normal of Alli normal in de spits zetten in een 352? Zodat mbappe in de spits gaat. Of zou je die lekker op rechtshalf laten met Arnautovic/Auba spits want die kunnen koppen en die voorzet van Mbappe is vaak erg goed... dillema's
Eriksen
Alli - Fernandinho - Rabiot - Mbappe
Azpi - Sanchez - Kimpembe
Allison
Mertens - Icardi
Hamsik
Perisic - Naingolan - Rabiot - Mbappe
Koulibaly - Skirinar (SBC) - Kimpembe
SZCZ (IF)
Je kan beetje uitproberen wat werkt. Hamsik en Eriksen kunnen bij start ook op wing. Mertens en Son ook . Zou gewoon paar dingen proberen en kijken wat het lekkerste speelt.
In de serie A is de chemistry niet goed. Misschien daar maar Matuidi erbij ofzo.sjakieman schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:11:
[...]
Auba - Son
Eriksen
Alli - Fernandinho - Rabiot - Mbappe
Azpi - Sanchez - Kimpembe
Allison
Mertens - Icardi
Hamsik
Perisic - Naingolan - Rabiot - Mbappe
Koulibaly - Skirinar (SBC) - Kimpembe
SZCZ (IF)
Je kan beetje uitproberen wat werkt. Hamsik en Eriksen kunnen bij start ook op wing. Mertens en Son ook . Zou gewoon paar dingen proberen en kijken wat het lekkerste speelt.
Wil binnenkort een icon op mijn middenveld toevoegen maar kom er nog niet echt uit. Zit te denken aan prime Rijkaard of middelste versie Ballack/Seedorf. Mensen ervaringen met deze spelers? Ballack ziet er uit als een totaal speler maar ja het Nederlands hart spreekt ga voor een NL icon
heb Bergkamp al en baby Cruijff kom ik nog een miljoen te kort 
Heb fabinho en pogba als middenvelders en fabinho wordt dan het slachtoffer
Heb fabinho en pogba als middenvelders en fabinho wordt dan het slachtoffer
[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 25-12-2018 17:03 ]
Gisteren nog even een paar potjes Rivals gespeeld en genoten van de soepele gameplay tov de WL. Opgestoomt naar divisie 2 en dat is veel hoger dan had ik had durven dromen. Verloor daar de eerste 3 potjes en verwachtte alweer op weg te zijn naar een divisie lager, toen ik er opeens 2 achter elkaar wist te winnen. Heerlijke wedstrijdjes. Des te opvallender blijft mijn slechte prestatie in de WL afgelopen weekend. Gold 2.. snap er nog steeds helemaal niks van, maar ach, ik speel voor de beloningen natuurlijk.
Ben vanwege veel onverhandelbare icons op het middenveld 3-5-2 gaan spelen en heb zowel Prime Shevchenko als Cannavaro als versterkingen gehaald. Formatie en aankopen vielen zeker niet tegen.
Ben vanwege veel onverhandelbare icons op het middenveld 3-5-2 gaan spelen en heb zowel Prime Shevchenko als Cannavaro als versterkingen gehaald. Formatie en aankopen vielen zeker niet tegen.