hoeveel bronzen spelers heb je daar voor moeten verkopen?SH-FR schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:38:
Heb overigens een nieuwe winstmakende methode te pakken die al langer bekend is: brons packs. Met al die League SBC’s maak je daar nu winst mee, gister zo’n 50k winst ook gemaakt, al heb ik daar extreem veel packs voor moeten openen 🤣
Helemaal mee eens, echt een wereld van verschil. Maar goed, heb er potjes door gewonnen en verloren.SH-FR schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:38:
Ik sta inmiddels extreem hoog met Division Rivals (2190 punten) en dat betekend bijna Divisie 2 🤨. Dat is voor mijn doen wel echt heel hoog. Gisteren dus om de WL een beetje weg te spoelen nog 2 potjes Div Rivals gespeeld, en net als vorige week is het gewoon belachelijk hoeveel beter dat speelt: soepeler, sneller en je hebt het het idee alles wat je spelers doen onder controle te hebben.
Daarom raak ik des te meer overtuigd dat het hoog tijd word dat EA de servers in het weekend gaat verbeteren zodat je ook daar die gameplay ervaart. Zal niet gaan gebeuren, maar het verschil is zo extreem groot.
Heb overigens een nieuwe winstmakende methode te pakken die al langer bekend is: brons packs. Met al die League SBC’s maak je daar nu winst mee, gister zo’n 50k winst ook gemaakt, al heb ik daar extreem veel packs voor moeten openen 🤣
Bronzen doe ik ook nog wel s, blijft wel vermakelijk haha
is futmas vergelijkbaar met black friday qua promo packs en flash sbc’s?
Toevallig heb ik Raul 88 afgelopen vrijdag gehaald. Was erg druk, dus heb nog weinig kunnen spelen met hem. Ongeveer 3 potjes gedaan. Vond hem wel redelijk fijn, maar kon nog niet echt voelen dat het een icon is. Aan zijn schoten lijkt het wel alsof zijn WF 5 is en niet 4. Ook gevaarlijk in de lucht.bvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:39:
Heeft hier iemand al gespeeld met 1 van de versies van Raul (Icon). De coins komen dichter en dichter bij en mijn handen jeuken om IF Ben Yedder te vervangen door Raul 88 (92 is nu nog te duur voor mij). Lees goede verhalen over hem en zou prima als CA/CAM kunnen fungeren.
Ben gematigd positief, maar nog niet echt super onder de indruk. Maar wellicht moet ik gewoon wennen een vind ik hem over 10 potjes helemaal geweldig.
PSN/Steam: Xamsix
Ben benieuwd, houd me op de hoogte!Xamsix schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:55:
[...]
Toevallig heb ik Raul 88 afgelopen vrijdag gehaald. Was erg druk, dus heb nog weinig kunnen spelen met hem. Ongeveer 3 potjes gedaan. Vond hem wel redelijk fijn, maar kon nog niet echt voelen dat het een icon is. Aan zijn schoten lijkt het wel alsof zijn WF 5 is en niet 4. Ook gevaarlijk in de lucht.
Ben gematigd positief, maar nog niet echt super onder de indruk. Maar wellicht moet ik gewoon wennen een vind ik hem over 10 potjes helemaal geweldig.
Dit is het teamVissert schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:45:
[...]
Is goed! Ik speel met dit team.
https://www.futbin.com/19/squad/2396252
Waar Fabinho op de plek van Dembele stond. Hij voelde een stuk trager aan en was daardoor vaak te laat. Het voelt als of Dembele meer werk verzet en vaker op de goede plek staat. Het middenveld lijkt meer in balans zonder Fabinho. Dit was wel de normale versie ik snap dat de UCL versie wel beast is
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Toch maar de Kroos sbc gedaan, zat te puzzelen kwam erachter dat ik in mijn 2de team dan TIF werner kan opstellen 
Komt eigenlijk perfect uit zo
werner alleen als sub vond ik zo zonde vind dit dan wel de SBC waard win win 
https://www.futbin.com//19/squad/1364183
Komt eigenlijk perfect uit zo
En, hoe speelt ie?FidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:10:
Toch maar de Kroos sbc gedaan, zat te puzzelen kwam erachter dat ik in mijn 2de team dan TIF werner kan opstellen
Komt eigenlijk perfect uit zowerner alleen als sub vond ik zo zonde vind dit dan wel de SBC waard win win
Je had ook gewoon UCL Kroos kunnen kopen?FidoDido schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:10:
Komt eigenlijk perfect uit zowerner alleen als sub vond ik zo zonde vind dit dan wel de SBC waard win win
Daar krijg je alleen geen 70k aan packs voor terug
wat is handiger om in te slaan als investering voor futmas? 83 of 85/86?
Precies SBCs zijn gewoon leuk om te doenWSL036 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:30:
[...]
Plus ik had de spelers al goedkoop ingeslagen vanwege futmas, dus een aantal moet ik komende donderdag even opnieuw kopen
[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 10-12-2018 17:36 ]
70k aankoopwaarde of wat je er uit kreeg?WSL036 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:30:
[...]
Nou ik heb mijn aankoopwaarde wel terug uit 1 van die packs komt Kane
Je had ook Kroos NIF kunnen kopenWSL036 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:30:
[...]
alles zal nodig zijn gok ik als ik de SBC van vorig jaar allemaal zie. inclusief veel TOTWsbuurman3 schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:31:
wat is handiger om in te slaan als investering voor futmas? 83 of 85/86?
Zocht voor mezelf gewoon een excuus om de SBC te doen en packs te openen
heb je tips in welke if’s te investeren?bvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:42:
[...]
alles zal nodig zijn gok ik als ik de SBC van vorig jaar allemaal zie. inclusief veel TOTWs
Ik moet eerlijk zeggen dat random IF stijgingen erg laag zijn. Beste is om een paar 83-85 uit bekende leagues te halen mocht een hoge rating vereist zijn.buurman3 schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:45:
[...]
heb je tips in welke if’s te investeren?
vorig jaar was er een repeatable TOTW zag ik..dus denk dat 83 84 NIF meer het investeren waard is.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 10-12-2018 19:48 ]
Iemand ervaring met Vieri of Trezeguet?
Lijkt me wel prima om zn tank spits naast Butregueno te hebben.
Lijkt me wel prima om zn tank spits naast Butregueno te hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
90+ strength is redelijk tank?Gurbuh schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:37:
Gameplay is weer lekker aids. Vieri is geen tank.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben zeker weer de enige de spelers over elke bal heen stappen, passes gewoon precies naar de speler moeten die de tegenstander verwacht ipv wat je aangeeft omdat die arme servertjes het weer eens niet aankunnen ofzo
Nee hoor had het net ook. Erg irritant voetballen. Ben er maar mee gestopt.Gurbuh schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:38:
Ik ben zeker weer de enige de spelers over elke bal heen stappen, passes gewoon precies naar de speler moeten die de tegenstander verwacht ipv wat je aangeeft omdat die arme servertjes het weer eens niet aankunnen ofzo
Ik wil graag die Parolo, en heb niet zoveel tijd deze week. Dus dan bagger ik maar gewoon door, hoe slecht de gameplay ook is
IF is het bedrag zeker waard!Harribo schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:31:
[...]
Ok dank
Alleen if versie zie ik voor 190k, ucl 88 voor 60k.
Mandzukic is inderdaad ook fijn.
Eigenlijk doe ik dan niets met aguero, beter dan verkopen lijkt me?
Ja ok ik switch nogal vaak de laatste tijd. Heeft ook veel te maken met opeens goede spelers uit packs
wijze woorden
Ik kom helaas nauwelijks aan spelen toe maar als ik hier zo lees, kan ik er misschien beter niet aan beginnen... Cheat ai en lags alom. En ik kan daar al niet zo goed tegen.
Heb trouwens ucl Icardi gekocht en nu is voorlopig mijn team klaar. Misschien dat ik morgen nog aan spelen toe kom.
Edit :
Heb trouwens ucl Icardi gekocht en nu is voorlopig mijn team klaar. Misschien dat ik morgen nog aan spelen toe kom.
Edit :
Dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen met slechts 3 eigenschappen +1. Maar ok jouw ervaring. Thnx
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 10-12-2018 23:23 ]
PS4? Bij mij speelt het vanavond echt geweldig op de PS4. De snelheid van het spel is echt een stuk hoger dan normaal bij mij vanavond.Gurbuh schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:38:
Is het niveau bij Rivals de laatste tijd veel minder geworden? Ik speelde altijd een beetje onderin divisie 4 maar stijg nu in een paar dagen zonder ook maar 1 verlies gemakkelijk naar divisie 3. Nou speelt mijn nieuwe opstelling nog wel geweldig en ben ik erg tevreden over mijn nieuwe reserve team dat alleen nog maar won maar dan nog is het wel opmerkelijk...
Dit is trouwens mijn nieuwe reserve team: https://www.futbin.com/19/squad/2661293. Nu heb ik echt gekeken wat ik wil in mijn 352 en alleen daarvoor naar spelers gezocht. Ik schakel nog maar heel weinig over naar andere formaties namelijk.
Perisic en Lucas in de spits (zoals ik eerder ook al veel speelde), Nainggolan en Paulinho op de vleugels en Talisca achter de spits. Moet zeggen dat vooral de centrale middenvelders op de vleugel het verschil maken. Ze kunnen verdedigen, passen maar ook scoren en gaan de hele wedstrijd door met 90+ stamina en h/h workrates! Enige wat ze niet heel goed kunnen is een voorzet geven maar dat werkt bij mij toch bijna nooit meer. Verder is Tah verrassend genoeg de beste verdediger waar ik mee gespeeld heb dit jaar. Hij is echt onpasseerbaar 1 op 1, zelfs tegen de kleine snelle aanvallers. Ben sowieso dit jaar fan van verdedigers met veel strength want ook Benatia in mijn andere team bevalt goed.
is er een matchmaking update geweest die ik gemist heb? Ik heb gezien mijn vrij lage skillrating vaak slechtere teams al tegenstander. Maar vanavond heb ik min 10 86+ teams tegen gehad.
Nou kan ik niet klagen omdat ik zelf een vrij sterk team heb, maar ik ben benieuwd waarom ik dit opeens nu tegen krijg ipv de gemiddelde teams van de afgelopen maanden.
Nou kan ik niet klagen omdat ik zelf een vrij sterk team heb, maar ik ben benieuwd waarom ik dit opeens nu tegen krijg ipv de gemiddelde teams van de afgelopen maanden.
Misschien heeft iedereen eindelijk de coins voor zulk soort teams?!Terranova schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:59:
is er een matchmaking update geweest die ik gemist heb? Ik heb gezien mijn vrij lage skillrating vaak slechtere teams al tegenstander. Maar vanavond heb ik min 10 86+ teams tegen gehad.
Ik kan niet zo goed tegen mensen die dag in, dag uit klagen over alles.Harribo schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:21:
Ik kom helaas nauwelijks aan spelen toe maar als ik hier zo lees, kan ik er misschien beter niet aan beginnen... Cheat ai en lags alom. En ik kan daar al niet zo goed tegen.
Edit :
[...]
Dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen met slechts 3 eigenschappen +1. Maar ok jouw ervaring. Thnx
Precies, zelfs op de mensen die proberen te helpen beetje jammer.. altijd een pessimistische ondertoon.Shreddaaa schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:26:
[...]
Ik kan niet zo goed tegen mensen die dag in, dag uit klagen over alles.
Leuk team! PS4? Even potje doen binnenkort. Vermaak mij altijd wel tegen de 433-4 teams
Zou echt nooit in me opgekomen zijn om met zulke spelers op LM en RM te spelensjakieman schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:22:
[...]
PS4? Bij mij speelt het vanavond echt geweldig op de PS4. De snelheid van het spel is echt een stuk hoger dan normaal bij mij vanavond.
Is het niveau bij Rivals de laatste tijd veel minder geworden? Ik speelde altijd een beetje onderin divisie 4 maar stijg nu in een paar dagen zonder ook maar 1 verlies gemakkelijk naar divisie 3. Nou speelt mijn nieuwe opstelling nog wel geweldig en ben ik erg tevreden over mijn nieuwe reserve team dat alleen nog maar won maar dan nog is het wel opmerkelijk...
Dit is trouwens mijn nieuwe reserve team: https://www.futbin.com/19/squad/2661293. Nu heb ik echt gekeken wat ik wil in mijn 352 en alleen daarvoor naar spelers gezocht. Ik schakel nog maar heel weinig over naar andere formaties namelijk.
Perisic en Lucas in de spits (zoals ik eerder ook al veel speelde), Nainggolan en Paulinho op de vleugels en Talisca achter de spits. Moet zeggen dat vooral de centrale middenvelders op de vleugel het verschil maken. Ze kunnen verdedigen, passen maar ook scoren en gaan de hele wedstrijd door met 90+ stamina en h/h workrates! Enige wat ze niet heel goed kunnen is een voorzet geven maar dat werkt bij mij toch bijna nooit meer. Verder is Tah verrassend genoeg de beste verdediger waar ik mee gespeeld heb dit jaar. Hij is echt onpasseerbaar 1 op 1, zelfs tegen de kleine snelle aanvallers. Ben sowieso dit jaar fan van verdedigers met veel strength want ook Benatia in mijn andere team bevalt goed.
Ik heb van het weekend een paar potjes gespeeld met de opstelling. Speelt lekker! Heb het gevoel dat er altijd wel een speler is die aanspeelbaar is en dat was met de 4-4-1-1 niet altijd zo.sjakieman schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:32:
[...]
Dat is geen probleem, ik start ook in een 442: https://www.futbin.com/19/squad/2311768 en https://www.futbin.com/19/squad/2113643.
Direct bij de start switch ik naar de 3-5-2 en daar staat het zo: https://www.futbin.com/19/squad/2685040 en https://www.futbin.com/19/squad/2685025.
Enige nadeel is dat je niet tijdens de wedstrijd nog dingen kan veranderen aan je 352. Als ik dat doe gaat Bale bijvoorbeeld standaard als CDM lopen... Hopelijk is deze bug binnenkort verholpen, dat geeft wat meer opties tijdens de wedstrijd.
Edit: Of vroeg je je af of je chem van de spelers omlaag gaat als je een andere opstelling gaat spelen? Dit is niet zo, alleen je startopstelling is belangrijk. Als je in de andere opstellingen je keeper in de spits zet dat heeft hij nog steeds 10 chem als hij dat in de startopstelling ook heeft.
Enige dat ik heb gewijzigd is de 'Constante druk' naar 'Gebalanceerd'. De eerste helft kunnen mijn spelers dat nog wel aan, en domineren dan hard. In de tweede helft is de koek al gauw op, en heb ik eigenlijk 10 wissels nodig
Ik ga nog wel kijken of ik wat kan investeren. Sowieso heb ik nu Casemiro naast Kondogbia gezet, wat een mooi defensief blok voor de defensie vormt. Verder is het hopen dat Griezmann of Bale eens een keer uit een pakje komt lopen ofzo
Volgens mij heeft EA de flow voor 4-2-3-1 iets of wat aangepast. Vorige week WL en Rivals gingen hiermee uitmuntend. Afgelopen WL en gisteravond Rivals gingen bagger.
Wat betreft die FUT Swap Deals; vorige maand voor het grootste pakket gekozen. Zit te denken om deze maand te gaan voor https://www.futbin.com/19/player/17344/Jefferson%20Lerma/.
Die kan ik nu al halen en lijkt mij, en ook volgens de comments, een cheap Kanté.
Hier een vergelijking met Lerma + Anchor chem tegenover een Kante + Basic chem:
https://www.futbin.com/19...em=10,null&schem=100,null
Verschil in coins + 430K.
Samen met Fabinho op CDM lijkt mij dit wel wat. In een 4-3-3-(4) kan ik deze ook goed toepassen.
Iemand anders al ervaring met de FUT Swap Lerma?
Wat betreft die FUT Swap Deals; vorige maand voor het grootste pakket gekozen. Zit te denken om deze maand te gaan voor https://www.futbin.com/19/player/17344/Jefferson%20Lerma/.
Die kan ik nu al halen en lijkt mij, en ook volgens de comments, een cheap Kanté.
Samen met Fabinho op CDM lijkt mij dit wel wat. In een 4-3-3-(4) kan ik deze ook goed toepassen.
[ Voor 14% gewijzigd door GAITii op 11-12-2018 08:32 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
En het nooit bij zichzelf zoeken.FidoDido schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:37:
[...]
Precies, zelfs op de mensen die proberen te helpen beetje jammer.. altijd een pessimistische ondertoon.
Daar zit ik ook te kijken, ook een stamina van 94 (!) klinkt erg interessant. Ik heb een goedkoper BPL team voor de SB wedstrijden met o.a. Swap Lallana en Swap Pedro, erg te spreken over beiden. Een Swap Lerma zou hier prima tussen passen. Gezien mijn packluck lijkt me het ook beter.GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:28:
Volgens mij heeft EA de flow voor 4-2-3-1 iets of wat aangepast. Vorige week WL en Rivals gingen hiermee uitmuntend. Afgelopen WL en gisteravond Rivals gingen bagger.
Ik kies tegenwoordig ook (bijna) wekelijks voor de untradeable packs bij Division Rivals, levert prima SBC materiaal op.
Daarnaast is Swap Lasagna misschien interessant als basis of sub voor mijn Serie A team.
Zou hier wel goed over nadenken of je je swap items wellicht niet anders wil besteden; 3* WF, 76 stamina en geen beste shooting stats maken het in mijn optiek geen geweldige spits. Wel leuk voor de afwisseling, maar zelfs dan zijn er reguliere alternatieven die volgens mij beter zijn.DeeleNL schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:41:
[...]
Daarnaast is Swap Lasagna misschien interessant als basis of sub voor mijn Serie A team.
Lerma daarentegen lijkt me wel een leuke kaart, al ben ik er nog niet uit of ik die ga doen aangezien ik Kante, Fabinho & Doucoure al heb die voor mij erg goed werken. Misschien toch gewoon voor het jumbo pack gaan.
Mee eens, vanwege de stamina zou het dan eerder een sub worden. Tegen eind december eens kijken hoeveel Swap items ik heb verzameld. Lerma lijkt me inderdaad een goede kaart, zou een prima aanvulling zijn in mijn BPL team met Fernandinho en Fabinho.Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:57:
[...]
Zou hier wel goed over nadenken of je je swap items wellicht niet anders wil besteden; 3* WF, 76 stamina en geen beste shooting stats maken het in mijn optiek geen geweldige spits. Wel leuk voor de afwisseling, maar zelfs dan zijn er reguliere alternatieven die volgens mij beter zijn.
Lerma daarentegen lijkt me wel een leuke kaart, al ben ik er nog niet uit of ik die ga doen aangezien ik Kante, Fabinho & Doucoure al heb die voor mij erg goed werken. Misschien toch gewoon voor het jumbo pack gaan.
Packs klinken altijd weer interessant, zeker als je ze op deze manier kunt 'krijgen', de swap SBC's stellen weinig voor en de weekly objectives zijn vaak toch onderdeel van mijn wekelijkse resultaten merk ik.
Echter tot nu toe alleen Höwedes IF (te vroeg verkocht), Cavani NIF, Fabinho NIF qua waarde uit packs gehad..
Lerma of Kurzuwa, de laatste lijkt vooral leuk om Kimpembe in te voegen naast bijvoorbeeld Varana.Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:57:
[...]
Zou hier wel goed over nadenken of je je swap items wellicht niet anders wil besteden; 3* WF, 76 stamina en geen beste shooting stats maken het in mijn optiek geen geweldige spits. Wel leuk voor de afwisseling, maar zelfs dan zijn er reguliere alternatieven die volgens mij beter zijn.
Franse CM/CDMs zijn er al genoeg
Iemand al met de Kroos kaart uit de SBC gespeeld? Is het iets? Twijfel namelijk om 'm te doen..
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Gisteren de SBC gedaan, 60k terug gekregen uit de packs dus het heeft me weinig gekost.Schuimpje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:27:
Iemand al met de Kroos kaart uit de SBC gespeeld? Is het iets? Twijfel namelijk om 'm te doen..
Kaart zelf performed prima, heb hem geprobeerd in een 4231 als center cam, 7 games 6 doelpunten 8 assists.
Vanavond eens op CDM zetten met een sentinel oid, kijken hoe dat speelt.
[ Voor 8% gewijzigd door xavento op 11-12-2018 09:31 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
IF stijgingen zijn juist hoog.bvbal79 schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:47:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat random IF stijgingen erg laag zijn. Beste is om een paar 83-85 uit bekende leagues te halen mocht een hoge rating vereist zijn.
vorig jaar was er een repeatable TOTW zag ik..dus denk dat 83 84 NIF meer het investeren waard is.
IF's kunnen(!) stijgen tot 17-18k. Als je ze inkoopt tussen de 10 en 11k, heb je een winst van 7k. Dat halen 83 en 84 spelers niet (met uitzonderingen hier en daar).
Klopt, en dat vind ik ook de leuke van de swapdeals; je 'krijgt' ze grotendeels voor dingen die je anders waarschijnlijk ook wel gedaan zou hebben. En als de kaarten dan nog interessant zijn is het helemaal goed. Ik heb zelf Guilavogi gehaald vorige maand; erg goede speler die me hielp Reus te linken, maar ben minder onder de indruk van FB Gotze, POTM Sancho en IF Gnabry dus wordt linken lastig en bankt Reus inmiddels weerDeeleNL schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:07:
[...]
Mee eens, vanwege de stamina zou het dan eerder een sub worden. Tegen eind december eens kijken hoeveel Swap items ik heb verzameld. Lerma lijkt me inderdaad een goede kaart, zou een prima aanvulling zijn in mijn BPL team met Fernandinho en Fabinho.
Packs klinken altijd weer interessant, zeker als je ze op deze manier kunt 'krijgen', de swap SBC's stellen weinig voor en de weekly objectives zijn vaak toch onderdeel van mijn wekelijkse resultaten merk ik.
Echter tot nu toe alleen Höwedes IF (te vroeg verkocht), Cavani NIF, Fabinho NIF qua waarde uit packs gehad..verder nog wel wat IF's maar die nooit meer dan 30k hebben opgeleverd.
Klopt wel, maar ik ben bijzonder tevreden over EL Alonso en Tierney als backup, dus Kurzawa is voor mij persoonlijk niet nodig. Wel een leuke kaart inderdaad om een aantal meta spelers te linken.Bossie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:24:
[...]
Lerma of Kurzuwa, de laatste lijkt vooral leuk om Kimpembe in te voegen naast bijvoorbeeld Varana.
Franse CM/CDMs zijn er al genoeg
Ik snap dat je team dat niet vol gaat houden, maar ik speel dat zelf dus ook niet. Ik gebruik defensive style: pressure on heavy touch, bij een slechte aanname of pass van de tegenstander wordt er pas druk gezet (had nog even teruggekeken bij mijn bericht maar daar stond dit ook zo). Dit kan eventueel ook op balanced gezet worden. Voor constant pressure zou ik zelf nooit kiezen, met uitzondering van de laatste minuten als je nog een achterstand weg moet werken.Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:14:
[...]
Ik heb van het weekend een paar potjes gespeeld met de opstelling. Speelt lekker! Heb het gevoel dat er altijd wel een speler is die aanspeelbaar is en dat was met de 4-4-1-1 niet altijd zo.
Enige dat ik heb gewijzigd is de 'Constante druk' naar 'Gebalanceerd'. De eerste helft kunnen mijn spelers dat nog wel aan, en domineren dan hard. In de tweede helft is de koek al gauw op, en heb ik eigenlijk 10 wissels nodig![]()
Ik ga nog wel kijken of ik wat kan investeren. Sowieso heb ik nu Casemiro naast Kondogbia gezet, wat een mooi defensief blok voor de defensie vormt. Verder is het hopen dat Griezmann of Bale eens een keer uit een pakje komt lopen ofzo
dat zal wel meewerken idd, maar toch anders dan normaal voor mijn gevoelKorkss schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 05:32:
[...]
Misschien heeft iedereen eindelijk de coins voor zulk soort teams?!
Ik had na het toepassen van jouw tactiek ook de pressure on heavy touch ingesteld. Moet zeggen, werkt tot nu toe prima!sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:01:
[...]
Ik snap dat je team dat niet vol gaat houden, maar ik speel dat zelf dus ook niet. Ik gebruik defensive style: pressure on heavy touch, bij een slechte aanname of pass van de tegenstander wordt er pas druk gezet (had nog even teruggekeken bij mijn bericht maar daar stond dit ook zo). Dit kan eventueel ook op balanced gezet worden. Voor constant pressure zou ik zelf nooit kiezen, met uitzondering van de laatste minuten als je nog een achterstand weg moet werken.
Constante druk heb ik ook gebruikt, speelt erg lekker maar inderdaad, de meeste spelers zijn rijp voor de bank na zo'n 50-60 minuten doordrukken.Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:14:
[...]
Ik heb van het weekend een paar potjes gespeeld met de opstelling. Speelt lekker! Heb het gevoel dat er altijd wel een speler is die aanspeelbaar is en dat was met de 4-4-1-1 niet altijd zo.
Enige dat ik heb gewijzigd is de 'Constante druk' naar 'Gebalanceerd'. De eerste helft kunnen mijn spelers dat nog wel aan, en domineren dan hard. In de tweede helft is de koek al gauw op, en heb ik eigenlijk 10 wissels nodig
Er schijnt een nieuwe update te zijn. De first time finesse shots worden generfed..
Ja gister paar potjes mee gespeeld als CAM, speelt best lekker en zijn stamina is geen issue. En kan natuurlijk lekker uithalen en 5 star weakfoot is een pluspunt.Schuimpje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:27:
Ben er wel tevreden mee tot dusver.
En terecht, met name first time finesse waarbij de speler met de rug naar de goal staat slaat nergens op.Vissert schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:28:
Er schijnt een nieuwe update te zijn. De first time finesse shots worden generfed..
Hopelijk nerfen ze de reguliere finesse shots niet te veel, daar scoor ik namelijk 80% van mijn goals mee
Oke nice, zou het een goede vervanger zijn voor Modric?FidoDido schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:38:
[...]
Ja gister paar potjes mee gespeeld als CAM, speelt best lekker en zijn stamina is geen issue. En kan natuurlijk lekker uithalen en 5 star weakfoot is een pluspunt.
Ben er wel tevreden mee tot dusver.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Ik haal eigenlijk altijd wel rank 2 met rivals maar twee weken geleden keek ik eens hoeveel het nou scheelde met rank 1. Dat was dus 40 punten op zo'n 23000! Dacht al wat een pech maar kan een keer gebeuren... Nu kijk ik pas voor afgelopen week en mis ik dus 50 punten (22280 ipv 22330)! Ouch!
Als CAM of CDM absoluut. CM denk ik niet dat het heel veel uitmaakt.Schuimpje schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:45:
[...]
Oke nice, zou het een goede vervanger zijn voor Modric?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Yep, is al op pcVissert schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:28:
Heerlijk juist die full pressure. Minuut 60 hele team rijp voor de slacht, opbouw schakelen naar balbezit, iedereen op meeverdedigen en maar rondtikkenDeeleNL schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:26:
[...]
Ik had na het toepassen van jouw tactiek ook de pressure on heavy touch ingesteld. Moet zeggen, werkt tot nu toe prima!spelers houden het goed vol met deze setting.
[...]
Constante druk heb ik ook gebruikt, speelt erg lekker maar inderdaad, de meeste spelers zijn rijp voor de bank na zo'n 50-60 minuten doordrukken.
Menig berichtje vol frustraties al ontvangen door deze tactiek
Na jaren matige packluck (beste deze Fifa was Oblak voor 40k) haal ik gisteren opeens Prime Kluivert uit een pack! Ik mag de komende 3 fifa's niet meer klagen over slechte packs. Kunnen verkopen voor 1.1 miljoen en mijn Braziliaanse team als volgt kunnen upgraden (had verder maar 30k coins).
Coutinho -> Neymar IF
Firmino -> Firmino UCL
Fernandinho -> Fernandinho UCL
Alves -> Alves UCL
en nog 100k over na verkopen van de andere spelers.
Heb nu het volgende team:
Neymar IV - Pato Flashback - Lucas SBC
Casemiro - Firmino UCL - Fernandinho UCL
Telles UCL live - Silva - Naldo UCL - Alves UCL
Ederson
Mensen nog tips voor upgrades? Is Neto IV of Allison IV beter dan Ederson? Is Silva UCL een goede upgrade op Silva?
Coutinho -> Neymar IF
Firmino -> Firmino UCL
Alves -> Alves UCL
Ederson
Mensen nog tips voor upgrades? Is Neto IV of Allison IV beter dan Ederson? Is Silva UCL een goede upgrade op Silva?
Kom in divisie 5 alleen maar teams tegen die zo spelen helaas. Voor mij is de fun er beetje uit zo persoonlijk.Korkss schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:00:
[...]
Heerlijk juist die full pressure. Minuut 60 hele team rijp voor de slacht, opbouw schakelen naar balbezit, iedereen op meeverdedigen en maar rondtikken![]()
Menig berichtje vol frustraties al ontvangen door deze tactiek
Spelen 1 helft vol pressure en de 2de helft graven ze zich in. Lijkt net een squad battles wedstrijd
Is ieder ze goed recht natuurlijk laat dat voorop staan, maar het maakt de wedstrijd er niet leuker op. Voor WL ja snap ik gaat puur om winnen. Maar rivals divsie 5 ook al zo vaak. En dan denk je dat straf je makkelijk af maar dat valt nog vies tegen ja
Persoonlijk zou ik direct weer die UCL versies verkopen, die zijn het echt niet waard tenzij je ze als untradable krijgt.DennisCle schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:04:
Na jaren matige packluck (beste deze Fifa was Oblak voor 40k) haal ik gisteren opeens Prime Kluivert uit een pack! Ik mag de komende 3 fifa's niet meer klagen over slechte packs. Kunnen verkopen voor 1.1 miljoen en mijn Braziliaanse team als volgt kunnen upgraden (had verder maar 30k coins).
Coutinho -> Neymar IF
Firmino -> Firmino UCL
Alves -> Alves UCL
Bijvoorbeeld de UCL kaart van firmino heeft in totaal +14 meer ingame stats dan zijn normale kaart. Te verwaarlozen dus echter kost de kaart wel 100k meer.
Eens! Hetzelfde geldt trouwens ook voor de IF van Neymar tov de NIF (en van elke andere speler die al een NIF van 84 of hoger heeft). Dat minimale verschil is de prijs totaal niet waard!xavento schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:08:
[...]
Persoonlijk zou ik direct weer die UCL versies verkopen, die zijn het echt niet waard tenzij je ze als untradable krijgt.
Bijvoorbeeld de UCL kaart van firmino heeft in totaal +14 meer ingame stats dan zijn normale kaart. Te verwaarlozen dus echter kost de kaart wel 100k meer.
@DennisCle Paulinho NIF is veel beter (en goedkoper) dan Fernandinho UCL! Leg ze maar eens naast elkaar op Futbin. Belangrijkste verschil is de stamina.
[ Voor 11% gewijzigd door sjakieman op 11-12-2018 11:20 ]
Is Modric TOTGS een aanrader op de CVM positie naast pogba?
Waarom zou je pogba op CDM zetten ? Dan kun je voor dat geld beter Kanté kopen als je een CDM wilt.huis-r schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:18:
Is Modric TOTGS een aanrader op de CVM positie naast pogba?
Pogba komt veel meer tot zijn recht als CM/CAM.
Overigens heeft Modric geen TOTGS kaart.
PC, ik switch in game altijd naar 4231Vissert schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:59:
[...]
Leuk team! PS4? Even potje doen binnenkort. Vermaak mij altijd wel tegen de 433-4 teams
Ik heb ze gekocht omdat ik 300k had en verder niet echt upgrades kon maken in mijn team. Zelfs als ik Neymar iv vervang voor de normale zit ik met 550k erg ver weg van upgrades, aangezien er bijna geen Braziliaanse iv's zijn verder en icons zijn ook niet echt een optie. Mogelijk kan ik wel Fabinho UCL live halen, maar ben erg tevreden met Fernandinho.xavento schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:08:
[...]
Persoonlijk zou ik direct weer die UCL versies verkopen, die zijn het echt niet waard tenzij je ze als untradable krijgt.
Je zit ver weg van upgrades zeg je echter gebruik je wel firmino, fernandinho, naldo en ederson. Die snap ik niet helemaal.DennisCle schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:25:
[...]
Ik heb ze gekocht omdat ik 300k had en verder niet echt upgrades kon maken in mijn team. Zelfs als ik Neymar iv vervang voor de normale zit ik met 550k erg ver weg van upgrades, aangezien er bijna geen Braziliaanse iv's zijn verder en icons zijn ook niet echt een optie. Mogelijk kan ik wel Fabinho UCL live halen, maar ben erg tevreden met Fernandinho.
Zat upgrades te maken in mijn optiek.
De patch is nu live op de PS4! Ben benieuwd!
Zoals? Buiten Icons zie ik niet direct welke Brazilianen beter zijn dan wat hij gebruikt.xavento schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:27:
[...]
Je zit ver weg van upgrades zeg je echter gebruik je wel firmino, fernandinho, naldo en ederson. Die snap ik niet helemaal.
Zat upgrades te maken in mijn optiek.
Qua keepers heb ik geen ervaring met de namen die hij noemt, maar in mijn optiek zijn de verschillen in keepers sowieso miniem.
Linksback zou je kunnen twisten over Marcelo, maar zijn workrates zijn vrij aanvallen en icm Alves ben je dan ineens twee man kwijt bij counters. Sandro zou wel een verbetering zijn. Qua CB zou je Marquinhos of Miranda kunnen overwegen, maar volgens mij zijn de verschillen onderling dusdanig klein dat het meer een kwestie van voorkeur dan echt kwaliteitsverschil is.
Zelfde geldt voor Fernandinho; je zou Fabinho of Casemiro kunnen doen, maar wederom in mijn optiek een kwestie van smaak welke je beter acht. Firmino zou je eventueel kunnen vervangen door Hulk IF die ook vrij goed oogt, maar eveneens is dit geen grote verbetering tov wat hij nu heeft.
Ik wil wel een keer een potje tegen je spelen
Mooi team hoor, alleen 1 vraag: waarom Valencia en niet Walker?
[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2018 11:39 ]
Tja als je blijft hangen aan 1 nationaliteit dan houd het inderdaad snel op.
Dan inderdaad maar sparen voor icons.
In een 4231 opstelling speelt Pogba prima op de CDM, komt lekker mee naar voren en helpt perfect in de opbouw vanwege zijn goede passing. Kante leverde daarentegen veel te veel ballen in tijdens het opbouwen. Zodoende :-)xavento schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:22:
[...]
Waarom zou je pogba op CDM zetten ? Dan kun je voor dat geld beter Kanté kopen als je een CDM wilt.
Pogba komt veel meer tot zijn recht als CM/CAM.
Overigens heeft Modric geen TOTGS kaart.
Heb nu 2x sjakies 352 en dus Courtois gepacked --> 200k.
Jesus - Arnautovic
Firmino
Son-Wijnaldum CL - Fernandinho - Lucas
Sanchez - jan vert - sokratis
Allison
Gomez - Mandzukic
hamsik
perisic - milinkovic - de rossi - cuadrado
.... - de vrij - barzagli
IF olsen ofzo
Deze gemaakt ook naar aanleiding van advies hier.
WIl ze beide upgraden. Eerste team eigenlijk vooral lucas en sokratis. Tweede vooral achter en spits denk. Tips?
Jesus - Arnautovic
Firmino
Son-Wijnaldum CL - Fernandinho - Lucas
Sanchez - jan vert - sokratis
Allison
Gomez - Mandzukic
hamsik
perisic - milinkovic - de rossi - cuadrado
.... - de vrij - barzagli
IF olsen ofzo
Deze gemaakt ook naar aanleiding van advies hier.
WIl ze beide upgraden. Eerste team eigenlijk vooral lucas en sokratis. Tweede vooral achter en spits denk. Tips?
Win in WL ongeveer een wedstrijd of 17 op 30 potjes, afgelopen WL de 20 aangetikt.Jaap. schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:36:
[...]
Ik wil wel een keer een potje tegen je spelenWat is ongeveer je ranking in Rivals/WL?
Ranking ergens in de 1600
Rivals speel ik echt leisure om die rank 1 te houden, veelal gewoon wat pielen op het veld.
Walker nooit uit een pack gekregen, vond de investering het niet waard om Walker te halen. Valencia uit pack gekregen.Mooi team hoor, alleen 1 vraag: waarom Valencia en niet Walker?
Coins gebruik ik alleen om te traden en om investeringen te doen, Icon gekocht omdat ik met Socrates naar verwachting het hele jaar speel.
DM mij je naam ingame dan zoek ik je wel ff op
Check; dan wordt het vast een spannend potje / spannende potjes. Ik eindig (afhankelijk van hoeveel games ik kan spelen) in WL ook rond Gold 2 / 1 en in rivals na een ernstige drop vorige week nu op de weg terug richting 1700. Zal je vanavond even DM'en aangezien ik 'm niet uit mijn hoofd weet.simons schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:57:
[...]
Win in WL ongeveer een wedstrijd of 17 op 30 potjes, afgelopen WL de 20 aangetikt.
Ranking ergens in de 1600
Rivals speel ik echt leisure om die rank 1 te houden, veelal gewoon wat pielen op het veld.
[...]
Walker nooit uit een pack gekregen, vond de investering het niet waard om Walker te halen. Valencia uit pack gekregen.
Coins gebruik ik alleen om te traden en om investeringen te doen, Icon gekocht omdat ik met Socrates naar verwachting het hele jaar speel.
DM mij je naam ingame dan zoek ik je wel ff op
Helder verhaal over Valencia. Mocht je de coins een keer over hebben zou je dat nog kunnen proberen; ik heb ze beide gepacked en vind persoonlijk Walker de betere kaart.
Zelf speel ik op het moment met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/2870572 waarbij alle IF's op de bank rode WL rewards zijn. In game blijf ik in dezelfde formatie, maar switch ik Rabiot en Jesus en heeft Neymar door positie wisseling en manager 7 chem. Jesus is de eerste op de lijst om te vervangen, bij voorkeur door een icon, maar vind de huidige set niet de moeite waard. Hopelijk komt set 4 gauw
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2018 12:16 ]
Wat word er bedoeld met first time finesse shots? Dat je ze zonder aan te nemen gelijk op goal schiet ofzo?Vissert schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:28:
Idd!tukkerterror90 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:19:
[...]
Wat word er bedoeld met first time finesse shots? Dat je ze zonder aan te nemen gelijk op goal schiet ofzo?
In de oude situatie:

In de nieuwe situatie:
zeker...Maar heb jij al een SBC gezien die dat veroorzaakt...ik niet behalve de Duitse IF bij de sancho SBC...dus IF inkopen voor Futmas heeft geen zin.WSL036 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:38:
[...]
IF stijgingen zijn juist hoog.
IF's kunnen(!) stijgen tot 17-18k. Als je ze inkoopt tussen de 10 en 11k, heb je een winst van 7k. Dat halen 83 en 84 spelers niet (met uitzonderingen hier en daar).
Btw check ook de andere IF in Futbin.. de inflatie is helaas te hoog dus zomaar 7K winst maken zit er niet in. Pure analyse van de markt afgelopen maand.
Wat mij betreft de slechtste investeringen die je kon doen gezien de geringe upgrades..had dan doorgespaard voor een beter icon.DennisCle schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:04:
Coutinho -> Neymar IF
Firmino -> Firmino UCL
Alves -> Alves UCL
Ederson
.
Is er iemand die met Socrates 87 heeft gespeeld? Ik ben benieuwd naar meningen over deze kaart.
Iemand een idee of de Laporte 85 CL SBC kaart de moeite waard is? Speel momenteel met
Bailly - Sanchez - Bailly. Moet volgens Futbin zo'n 60k kosten om te voltooien.
Maar ik heb nog wel behoorlijk wat SBC materiaal in mijn club..
Bailly - Sanchez - Bailly. Moet volgens Futbin zo'n 60k kosten om te voltooien.
Maar ik heb nog wel behoorlijk wat SBC materiaal in mijn club..
Ik heb met hem gespeeld, heeft een goed schot en ziet er erg tof uit!Goelan schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:45:
Is er iemand die met Socrates 87 heeft gespeeld? Ik ben benieuwd naar meningen over deze kaart.
Ik heb hem snel weer verkocht, omdat hij erg slungelig oogt en vaak over zijn eigen benen lijkt te vallen. Vond hem daar te duur voor. Speel nu met baby Nedved op CAM (in game). Bevalt beter.
Thanks voor je reactie. Als ik de skills vergelijk met Nedved lijkt Socratis meer een speler die bij mij past. Qua strenght en koppen op de positie van CAM.RouwersJ schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:59:
[...]
Ik heb met hem gespeeld, heeft een goed schot en ziet er erg tof uit!
Ik heb hem snel weer verkocht, omdat hij erg slungelig oogt en vaak over zijn eigen benen lijkt te vallen. Vond hem daar te duur voor. Speel nu met baby Nedved op CAM (in game). Bevalt beter.
Ja ik geef ook toe dat ik liever 90 minuten vol gas speel, maar dan kom ik mezelf tegen. Zoals jij ook al zegt raak je gefrustreerd van mijn speelstijl, daar haal ik dan weer plezier uitFidoDido schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:07:
[...]
Kom in divisie 5 alleen maar teams tegen die zo spelen helaas. Voor mij is de fun er beetje uit zo persoonlijk.
Spelen 1 helft vol pressure en de 2de helft graven ze zich in. Lijkt net een squad battles wedstrijd
Is ieder ze goed recht natuurlijk laat dat voorop staan, maar het maakt de wedstrijd er niet leuker op. Voor WL ja snap ik gaat puur om winnen. Maar rivals divsie 5 ook al zo vaak. En dan denk je dat straf je makkelijk af maar dat valt nog vies tegen ja
My bad. Ik heb ‘pressure on heavy touch’ verkeerd vertaald: ik heb de taal op NL staan. Zal vanavond eens testen door dit op de juiste instelling te zetten.sjakieman schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:01:
[...]
Ik snap dat je team dat niet vol gaat houden, maar ik speel dat zelf dus ook niet. Ik gebruik defensive style: pressure on heavy touch, bij een slechte aanname of pass van de tegenstander wordt er pas druk gezet (had nog even teruggekeken bij mijn bericht maar daar stond dit ook zo). Dit kan eventueel ook op balanced gezet worden. Voor constant pressure zou ik zelf nooit kiezen, met uitzondering van de laatste minuten als je nog een achterstand weg moet werken.
Vorig jaar speelde ik eerste met een BPL team, dat vond ik saai, dus toen ben ik naar een NL team gegaan met een aantal in-vorms en dat was erg leuk. Dit jaar leek het me leuk om ipv met een league team een landen team te doen, maar wat voor spelers zou jij aanraden dan?xavento schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:39:
Tja als je blijft hangen aan 1 nationaliteit dan houd het inderdaad snel op.
Ik kom deze fifa helaas niet heel veel aan spelen toe, afgelopen weekend pas voor de tweede keer weekend league kunnen doen. Baby Ronaldinho, die ik echt heel graag zou willen, kostte nog 500k meer. Dat zie ik niet snel gebeuren. Daarom gekozen voor deze upgrades.bvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:40:
[...]
Wat mij betreft de slechtste investeringen die je kon doen gezien de geringe upgrades..had dan doorgespaard voor een beter icon.
.
Coutinho -> Neymar lijkt me toch een forse upgrade, rest is inderdaad marginaal, maar met 300k kan ik binnen de Braziliaanse opties niet echt upgraden verder. Kan natuurlijk wel wachten op toekomstige in vorms.
Dit is iets te simpel. Je kan de markt van een afgelopen maand niet vergelijken met een promo die eraan zit te komen. Promo's zijn juist hetgene wat de markt gaat bewegen. Er zijn tot nu toe geen SBC's geweest die echt tot de verbeelding spraken en Icon SBC's blijven uit. Er is simpelweg bijna niets geweest om prijzen te laten stijgen en dit geldt niet alleen voor IF's. Sancho was in dit geval een toevalstreffer, omdat die simpelweg erg goedkoop was.bvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:39:
[...]
zeker...Maar heb jij al een SBC gezien die dat veroorzaakt...ik niet behalve de Duitse IF bij de sancho SBC...dus IF inkopen voor Futmas heeft geen zin.
Btw check ook de andere IF in Futbin.. de inflatie is helaas te hoog dus zomaar 7K winst maken zit er niet in. Pure analyse van de markt afgelopen maand.
Als je kijkt naar Futmas van vorig jaar kwamen er een aantal leuke spelers beschikbaar (Nainggollan, Herrera, van Dijk etc) en schoten kansloze IF (80-81 met slechte nationaliteit en competitie) richting de 16-17k. Dat het geen zin heeft, is dus niet waar en dat de inflatie te hoog is, heeft alleen invloed op hoeveel winst je maakt, als je maar op het goede moment inkoopt, maar dat is voor iedere kaart hetzelfde en niet afhankelijk van promo's.
Muah denk dat de waarheid dan in het midden zit...we gaan het zienWSL036 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:04:
[...]
Dit is iets te simpel. Je kan de markt van een afgelopen maand niet vergelijken met een promo die eraan zit te komen. Promo's zijn juist hetgene wat de markt gaat bewegen. Er zijn tot nu toe geen SBC's geweest die echt tot de verbeelding spraken en Icon SBC's blijven uit. Er is simpelweg bijna niets geweest om prijzen te laten stijgen en dit geldt niet alleen voor IF's. Sancho was in dit geval een toevalstreffer, omdat die simpelweg erg goedkoop was.
Als je kijkt naar Futmas van vorig jaar kwamen er een aantal leuke spelers beschikbaar (Nainggollan, Herrera, van Dijk etc) en schoten kansloze IF (80-81 met slechte nationaliteit en competitie) richting de 16-17k. Dat het geen zin heeft, is dus niet waar en dat de inflatie te hoog is, heeft alleen invloed op hoeveel winst je maakt, als je maar op het goede moment inkoopt, maar dat is voor iedere kaart hetzelfde en niet afhankelijk van promo's.
Je goed recht natuurlijk...alleen van spelen wordt je niet snel rijk. Daar moet je voor investeren en handelen, alleen al de BPM methode kan je gunstig geval 100k per week opleveren.DennisCle schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:29:
[...]
Vorig jaar speelde ik eerste met een BPL team, dat vond ik saai, dus toen ben ik naar een NL team gegaan met een aantal in-vorms en dat was erg leuk. Dit jaar leek het me leuk om ipv met een league team een landen team te doen, maar wat voor spelers zou jij aanraden dan?
[...]
Ik kom deze fifa helaas niet heel veel aan spelen toe, afgelopen weekend pas voor de tweede keer weekend league kunnen doen. Baby Ronaldinho, die ik echt heel graag zou willen, kostte nog 500k meer. Dat zie ik niet snel gebeuren. Daarom gekozen voor deze upgrades.
Coutinho -> Neymar lijkt me toch een forse upgrade, rest is inderdaad marginaal, maar met 300k kan ik binnen de Braziliaanse opties niet echt upgraden verder. Kan natuurlijk wel wachten op toekomstige in vorms.
Sommig pieken zie je ook niet op Futbin terug omdat deze te kort zijn. Volgens mij had ik het hier al keer getypt maar met Firpo IF bijvoorbeeld verkocht ik ze in 2 uur na een sbc voor 19k, alleen dit zie je niet op futbin terug zijn hoogste waarde staat op 16,5k terwijl die op dat moment echt voor 19k weg gingbvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:39:
[...]
zeker...Maar heb jij al een SBC gezien die dat veroorzaakt...ik niet behalve de Duitse IF bij de sancho SBC...dus IF inkopen voor Futmas heeft geen zin.
Verkocht toen de kroos sbc online kwam spelers voor idiote prijzen 2 a 3 uur na release. Had Parejo staan voor 27,5k terwijl je die op dat moment ook voor 20k kon verkopen. Soms kijken mensen totaal niet en kopen blind in.
De SBC van Sancho dat die Duitsers zo hard omhoog gingen heb ik ook niet eerder meegemaakt die ware waanzin gewoon.
In het algemeen zijn IF voor mij een save investment pak er altijd winst op, soms maar 3k en soms 7k maar x10 is het toch weer een leuke profit
ik werd getriggerd door BPM methode, wat is dat? Ik speel ook niet megaveel......bvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:11:
[...]
Je goed recht natuurlijk...alleen van spelen wordt je niet snel rijk. Daar moet je voor investeren en handelen, alleen al de BPM methode kan je gunstig geval 100k per week opleveren.
Ik heb dat ook eens geprobeerd maar hoeveel packs open je dan om zoveel profit te krijgen?? Het is inderdaad winstgevend, maar heel snel gaat het niet he.bvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:11:
[...]
Je goed recht natuurlijk...alleen van spelen wordt je niet snel rijk. Daar moet je voor investeren en handelen, alleen al de BPM methode kan je gunstig geval 100k per week opleveren.
@buurman3 Bronzen packs kopen van 400 coins. En de spelers gewoon listen voor 200.
Datzelfde geldt voor inkopen. Volgens Futbin is Martin bijna niet onder de 12k geweest. Ik heb ze toch echt voor 10k op mijn transferlijst staanFidoDido schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:15:
[...]
Sommig pieken zie je ook niet op Futbin terug omdat deze te kort zijn. Volgens mij had ik het hier al keer getypt maar met Firpo IF bijvoorbeeld verkocht ik ze in 2 uur na een sbc voor 19k, alleen dit zie je niet op futbin terug zijn hoogste waarde staat op 16,5k terwijl die op dat moment echt voor 19k weg gingen dat was rond black friday.
Verkocht toen de kroos sbc online kwam spelers voor idiote prijzen 2 a 3 uur na release. Had Parejo staan voor 27,5k terwijl je die op dat moment ook voor 20k kon verkopen. Soms kijken mensen totaal niet en kopen blind in.
De SBC van Sancho dat die Duitsers zo hard omhoog gingen heb ik ook niet eerder meegemaakt die ware waanzin gewoon.
In het algemeen zijn IF voor mij een save investment pak er altijd winst op, soms maar 3k en soms 7k maar x10 is het toch weer een leuke profit
aha nice. maar klinkt als monnikenwerk.GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:25:
@buurman3 Bronzen packs kopen van 400 coins. En de spelers gewoon listen voor 200.
Hihaa, vanavond Liverpool - Napoli. Heb hier nog een Fabinho UCL Live voor 350K gekocht.
Als Liverpool vanavond wint (wat ik hoop, ook omdat ze thuis spelen) en ze gaan door, dan wordt die kaart echt booming.
Als Liverpool vanavond wint (wat ik hoop, ook omdat ze thuis spelen) en ze gaan door, dan wordt die kaart echt booming.
Klopt, maar ook daar heb ik geen tijd voor. Voor een deel de reden dat ik voor een Braziliaans team ging, omdat de goede spelers redelijk haalbaar waren gezien mijn investering in tijd in het spel.bvbal79 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:11:
[...]
Nu met dit bizarre geluk probeer ik er het beste van te maken, maar is dus lastig binnen de Braziliaanse beperking.
Als Neymar tegenvalt overweeg ik het nog als volgt:
Hazard - Aguero - Bale
De Bruyne - Fernandinho - Casemiro
Alba - Umtiti - Varane - Marcos IV
Courtois
En dan switchen naar 4-2-3-1 in game, zoals ik nu ook al doe. Dat is toch wel echt een ziek team en upgrade op Lucas POTM en Pato Flashback die me beide tegenvallen (al gaat bij Pato elk schot er in wel ongeveer).
Goed mogelijk maar de markt is tegenwoordig behoorlijk over invested. Kijk naar alle discard informs en naar alle price range updates.GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:30:
Hihaa, vanavond Liverpool - Napoli. Heb hier nog een Fabinho UCL Live voor 350K gekocht.
Ik heb er zonder twijfel al duizenden geopend sinds de start van Fifa19. Ja het is monnikenwerk en kost veel tijd. Maar zeker op lange termijn levert het ook heel veel op. De profit komt niet alleen van de spelers die je voor goed geld kan verkopen door league sbc's of andere sbc's, maar als je het goed doet bewaar je ook spelers zodat je zelf de league SBC's kan doen. Daarnaast heb je oneindige consumables, waardoor je alle gouden die je krijgt ook weer kan verkopen.RFRF schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:25:
[...]
Ik heb dat ook eens geprobeerd maar hoeveel packs open je dan om zoveel profit te krijgen?? Het is inderdaad winstgevend, maar heel snel gaat het niet he.
Ik heb afgelopen weekend de alle league SBC's (muv de Turkse) afgerond voor in totaal nog geen 50K: hier en daar miste ik nog een paar spelers die ik wel heb gekocht. Alles wat ik uit die packs heb getrokken (waaronder een TOTT Alba & Koulibaly) telt ook bij die winst op. In totaal is mijn transferprofit nu rond de 6 miljoen, waarvan het grootste gedeelte is geïnvesteerd in een base icon (je weet nooit wat EA gaat doen), 85+ rated spelers en een aantal IF's. Ook heb ik nog een (fresh) OTW Higuain die ik veel te duur heb gekocht, maar hij zal toch ooit een IF gaan krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2018 14:48 ]
ik zag deze pic:GAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:25:
https://i.redd.it/2ebwiv33vol11.png
165 packs kopen, openen en listen poehee.... maar idd leuke winst
Verwijderd
lijkt me nu al een goede aankoop aangezien waarde nu al 420k isGAITii schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:30: